Ik vind het spel best wel vet, maar vind het wel jammer dat je het zo snel uitspeeld. Mensen uit mijn klas in 1 dag.
[ Voor 119% gewijzigd door Thomasje op 24-10-2003 00:02 ]
[ Voor 119% gewijzigd door Thomasje op 24-10-2003 00:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Misschien moest je er wat minder verslaaft aan raken.. en minder lang spelenJediUberknaft schreef op 24 October 2003 @ 00:06:
I Agree, supermooi spel, grafisch echt zeer ok. En de gameplay vond ik ook klasse, vooral door al die vette " trippy" effecten ... Maar damn .. in 2 dgn uitgespeeld .. das kl**e .. zo'n spel wil je toch echt wel langer van genieten toch ?
[ Voor 53% gewijzigd door Godjira op 24-10-2003 05:33 ]
Verwijderd
Ja, er zal waarschijnlijk weer een matrix mod komen voor deel2.Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:08:
mja het is gewoon w88 op de mods, hopelijk komen er een paar mooie strakke mods voor dit spel.
Godjira schreef op 24 oktober 2003 @ 00:31:
En... uitgespeeld. Toch sneu dat Max nooit eens bij de vrouw van wie hij houdt kan blijven. Hopen op een vervolg met de 'Max die zichzelf heeft leren kennen'.
in de DOA versie beweren ze een alternatieve einde te hebben...Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:44:
[...]
Ja, er zal waarschijnlijk weer een matrix mod komen voor deel2.
[...]
Nou bedankt voor de spoiler, waarom zou ik hem nou nog halen als ik weet hoe het afloopt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Oh, dat maakt het wel weer interessantKarreMania schreef op 24 October 2003 @ 00:47:
[...]
in de DOA versie beweren ze een alternatieve einde te hebben...
Euhmm, voor het verhaal zelf? Zoveel bijzonders vertel ik nog geen eens, hoor, rest van het verhaal is echt heel sterk, dus halen kun je hem alsnog welVerwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 00:44:
[...]
Ja, er zal waarschijnlijk weer een matrix mod komen voor deel2.
[...]
Nou bedankt voor de spoiler, waarom zou ik hem nou nog halen als ik weet hoe het afloopt?
Verwijderd
Hopelijk weer een kungfu mod !!Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:08:
mja het is gewoon w88 op de mods, hopelijk komen er een paar mooie strakke mods voor dit spel.
Verwijderd
Verwijderd
ik weet niet zeker of ik nog precies weet waar je zit, maar kun je daar niet ergens een raam uit?Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 13:52:
Zolang deel 2 nog niet open is, hier nog maar snel een hele domme vraag stellen...
spoiler:Ik zit muurvast in Chapter 1 deel 4. Daar waar die sniper op je schiet, Mona er vandoor gaat, je vervolgens de gang op rent, maar "the elevator has been jammed" en de deur waar Mona door verdween "feels like something is blocking it from the other side"
Ik heb van de buurvrouw die shotgun gekregen. Maar wat nu? Alles zit dicht. De buuv neerschieten hielp ook al niet
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
-------- !!! SPOILER !!! --------Morph666 schreef op 24 October 2003 @ 14:34:
Ik zit vast kan voor geen mogelijkheid meer verder,
Ik ben bij part III Chapter 1 Waking up out the american dream of zoiets.
Je bent daar in het ziekenhuis en er loopt iemand op de deur te rammen dat je hem open moet doen, je probeert een gun te vinden maar nergens een gun te vinden in die kamer. Je ramt de deur open waar die gast op loopt te rammen en je kan nu snel naar boven rennen, boven aangekomen staan er nog 2 mensen en nog 1 achter je.
Maxpayne dont know kongfu dus hoe kan je aan een pistool komen ?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
[ Voor 90% gewijzigd door Metalium-220 op 24-10-2003 15:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
FOKKING SPOILERVerwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:06:
ok, ik ben nu bij laatste level en heb dat platform naar beneden geschoten.. (alles zonder hulp gedaan), maar heb nu toch echt hulp nodig. Het zal wel heel makkelijk zijn, maar nu ligt dat platform op die koepel.. als je begrijpt wat ik bedoel. Max zei iets over dat een punt ofzo boven zn hoofd hangt, maar hoe krijg je dat ding dan naar beneden zodat t bovenop die gast zn kop valt?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 16:06:
ok, ik ben nu bij laatste level en heb dat platform naar beneden geschoten.. (alles zonder hulp gedaan), maar heb nu toch echt hulp nodig. Het zal wel heel makkelijk zijn)7
Verwijderd
ok, thanks dat zal ik wel ff proberenVerwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:20:
[...]
spoiler:*************************************
je kan de schroeven waarmee de punt vast zit eruit schieten met je M5 of sniper
Wel lastig stuk. Vooral met al die bommen op je hoofd.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Pas hem dan alsnog even aan
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Ik heb deel2 ook al af en ook meneer terr al gemailt, maar ik denk dat ik op een antwoord moet wachtenBreepee schreef op 24 October 2003 @ 16:56:
Is het trouwens geen tijd voor deeltje 2?
Icons are overrated
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq