[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 23:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MaDLiVe schreef op 21 oktober 2003 @ 22:01:
[...]

Laat em alles slopen zonder geraakt te worden (dan zakt vanzelf het platvorm in na een tijdje en kun je em neerknallen).
Hmm. Ik kreeg hem naar beneden door een paar handgranaten omhoog te gooien.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me niet vergis had je geen handgranaten op dat punt, en vanzelf komt ie ook niet naar beneden... goed luisteren naar wat payne zegt en daar wat op bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op 21 October 2003 @ 22:00:
Ik ben bij het einde; ik lekker weglopen voor die C4's, alleen wat mot ik ermee? :o Kan wel een gat laten slaan, maar daar kan ik niet naar beneden; ben ik dood. In de hoeken kan het ook niet, want dan zou ik nog op een balkon kunnen komen...

Wat doe ik wrong? :)
Je moet ...

... ervoor zorgen dat je iets doet met de bevestigingspunten van het balkon waarop hij staat ;)

Niet lezen als je het zelf wilt uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 22:19:
[...]

Je moet ...

... ervoor zorgen dat je iets doet met de bevestigingspunten van het balkon waarop hij staat ;)

Niet lezen als je het zelf wilt uitzoeken :P
Dat is het nou juist: die willen niet weg ;) De rest is nu helemaal weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
je moet die orangje dingen eruit schieten, gewoon ff goed kijken en aan 1 kant erop schieten

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

maybe spoilertje >

het verschil als je em op Dead on Arrival uitspeelt:
Spoilerplaatje
dan zit dit extra in ut eindverhaaltje
MST_Morpheus schreef op 21 oktober 2003 @ 22:07:
[...]

Hmm. Ik kreeg hem naar beneden door een paar handgranaten omhoog te gooien.
aan ut eind heb je helemaal geen handgranaten...

[ Voor 41% gewijzigd door YakuzA op 21-10-2003 22:32 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
YakuzA schreef op 21 October 2003 @ 22:31:
maybe spoilertje >

het verschil als je em op Dead on Arrival uitspeelt:
Spoilerplaatje
dan zit dit extra in ut eindverhaaltje
ohja vet maf

SPOILER
....
...
..
.
normaal leef alleen jij nog :S
en nu mona ook nog :/ oh cool dan moet ik het toch maar wel op alle moeilijkheids levels uitspelen :)
is er voorderest nog verschil?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dark Lord schreef op 21 oktober 2003 @ 22:47:
[...]

ohja vet maf

SPOILER
....
...
..
.
normaal leef alleen jij nog :S
en nu mona ook nog :/ oh cool dan moet ik het toch maar wel op alle moeilijkheids levels uitspelen :)
is er voorderest nog verschil?
het zou moeilijker moeten zijn, maar daar merkte ik nie zoveel van, volgens mij laatste keer nog snelste uitgespeeld, zal binnenkort ff die New York time ding doen :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Zit nu in dat level waar je met mona moet spelen (in dat gebouw in aanbouw). Paar puntjes:
1-Tegenstanders vergeten wel eens de deur open te maken als ze een granaaat 'jouw room' in willen gooien-->gaan zelf dood
2-Had een nogal grappig moment: de deuren gaan automatisch dicht en een tegenstander liep naar/bijna door een deur die bijna automatisch dichtging-->deur klapt dicht-->tegenstander pleurt achterover de diepte in :P (was in dat level vóórdat dat grote gebouw in de fik vliegt). Jammer dat er geen replay functie is! En ook jammer dat fraps als ie video capt (max 640x480) gewoon de linksbovenhoek neemt en niet 'verkleint' zodat je een groot deel van het scherm mist... (rechtsonder dus..)
3-Zelden een spel gezien waarbij tactiek zo belangrijk is! (naja, als shooter dan hè...) alleen splinter cell en NOLF1 komen in de buurt...

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 21-10-2003 22:59 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Als je gaat FRAPSen moet je ook op 640x480 gaan spelen, staat in de FAQ... mwuahaha!

Vet spel idd (particle engine!!!), helaas te kort. Had je bijna kunnen verwachten, er zit ZO veel detail in de levels. Op het politie kantoor bijv:
Check die twee gasten die voor de TV zitten. Ga er eens voor staan... En doe dan de TV uit! 8 )
Of die gast in de cel die beetje onwel wordt...

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

YakuzA schreef op 21 October 2003 @ 22:31:

[...]

aan ut eind heb je helemaal geen handgranaten...
Ik wel. Maar ja, is wel met een cheatje O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

JayVee schreef op 21 October 2003 @ 23:16:
Als je gaat FRAPSen moet je ook op 640x480 gaan spelen, staat in de FAQ... mwuahaha!

Vet spel idd (particle engine!!!), helaas te kort. Had je bijna kunnen verwachten, er zit ZO veel detail in de levels. Op het politie kantoor bijv:
Check die twee gasten die voor de TV zitten. Ga er eens voor staan... En doe dan de TV uit! 8 )
Of die gast in de cel die beetje onwel wordt...
Idd, en zet die verwarming achter die 2 gasten maar eens aan. (Waar dus staat dat ie kapot is, krijg je me toch een partij commentaar :D )

En idd die gast in die cel is echt ranzig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

leokennis schreef op 21 oktober 2003 @ 22:58:
Zit nu in dat level waar je met mona moet spelen (in dat gebouw in aanbouw). Paar puntjes:
1-Tegenstanders vergeten wel eens de deur open te maken als ze een granaaat 'jouw room' in willen gooien-->gaan zelf dood
2-Had een nogal grappig moment: de deuren gaan automatisch dicht en een tegenstander liep naar/bijna door een deur die bijna automatisch dichtging-->deur klapt dicht-->tegenstander pleurt achterover de diepte in :P (was in dat level vóórdat dat grote gebouw in de fik vliegt). Jammer dat er geen replay functie is! En ook jammer dat fraps als ie video capt (max 640x480) gewoon de linksbovenhoek neemt en niet 'verkleint' zodat je een groot deel van het scherm mist... (rechtsonder dus..)
3-Zelden een spel gezien waarbij tactiek zo belangrijk is! (naja, als shooter dan hè...) alleen splinter cell en NOLF1 komen in de buurt...
tactiek? ik ben als een kip zonder kop te werk gegaan, uitgespeeld ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een patch uit, die je op 3d gamers kan downen, die de geluidsproblemen en dat die soms crasht oplost.
Ik dacht meldt het maar even, gewoon trouwens daarna de crack op de cd er gewoon weer over doen, anders vraagt die om de cd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:11

Phydomir

Dennis

MST_Morpheus schreef op 21 October 2003 @ 23:17:
[...]

Idd, en zet die verwarming achter die 2 gasten maar eens aan. (Waar dus staat dat ie kapot is, krijg je me toch een partij commentaar :D )

En idd die gast in die cel is echt ranzig ja.
ALs je dan naar dat vrouwtje achter de desk loopt zegt ze iets van "heeft er weer iemand aan die verwarming gezeten..."

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja dat is wel geinig dat ze reageren enzo, later zit er ook een zwerver TV te kijken en als je dan de tv uitzet zegt ie ook van, oh laat maar was toch een herhaling :P
ik vond het echt een vet gaaf spel, hopelijk komen er nog leuke extra dingen zoals mods of mischien extra levels maar dat zal wel niet

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32
idd leuk als je voor die 2 gasten gaat staan, gaan ze opzij hangen, zet je de tv uit, zetten zij hem weer aan, airco mollen, krijg je van die balie trien commentaar, echt te vet :D
ook wanneer dat gebouw instort ziet het er echt bruut uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15
[offtopic]

Mona aka Kathy Tong:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200310/1066800500_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200310/1066800500_1.jpg

Niet slecht :D
[offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52
ziet er idd niet verkeerd uit ... en idd ze lijkt best veel op Mona Sax :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 18:28
Timocos schreef op 22 oktober 2003 @ 11:29:
ziet er idd niet verkeerd uit ... en idd ze lijkt best veel op Mona Sax :)
ze heeft er ook model voor gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 09:22
echt waar joh? grappig. Mooie vrouw inderdaad.

edit:

aha, zie inderdaad het gamer artikel...

http://www.gamer.nl/nieuws/19529

[ Voor 53% gewijzigd door party42 op 22-10-2003 15:06 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

klein gameplay filmpje capped by me:
rechts klikken, save as (4,87mb)
De kwaliteit is niet geweldig, heb de 1024x768 versie van 780mb (AVI) om moeten zetten naar een WMV'tje van 640x480 (mét sound)... Toch: I love caps! Zelf tijdens het cappen op 1024x768 heb ik nog 30+ fps!

[ Voor 46% gewijzigd door sjaakaq op 22-10-2003 19:00 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 14-10 18:28
yup ckerz,

Afbeeldingslocatie: http://www.paynereactor.com/images/articles/kathytong/kathytong06small.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.paynereactor.com/images/articles/kathytong/kathytong07small.jpg
:9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 00:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

#*@$&!@#$*(@$ STERF!!! :P

maar tegelijkertijd WOEI !!!

ik wilde het gvd nie weten maar wat ik hoopte klopt dus toch! ("alternatief einde")

ik scrollde iets te vrolijk door en toen las ik per ongeluk de 2e post met spoiler automatisch..

* Termy want DOA uitspelen :D

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 22 October 2003 @ 15:45:
klein gameplay filmpje capped by me:
rechts klikken, save as (4,87mb)
De kwaliteit is niet geweldig, heb de 1024x768 versie van 780mb (AVI) om moeten zetten naar een WMV'tje van 640x480 (mét sound)... Toch: I love caps! Zelf tijdens het cappen op 1024x768 heb ik nog 30+ fps!
Aan het uploaden, over 10 min. is ie volledig on-line
Noobvraag: hoe kan ik die pfs's zien? (k snap ook niet hoe die codes werken...). Heb hem trouwens uitgespeeld , vind hem best gaaf alleen dat laatste stuk is niet te doen zonder trainer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mja, bij het intypen van de juiste code ervoor in de console krijg ik helaas ook neit het aantal fps te zien :? showfps gewoon toch? :) Dacht ik :P

Maar ik klaagde eerst over de performance... Even m'n koe uitgezet en het loopt al een ikweetnietwat :D

Alle effecten aan en maximaal (voor zover dat kan, ti4600, he :P (ps kan niet bijv.)) @ 1024*768 en ingame de details ook omhoog :) vervolgens AA en AF 2x geeft ook geen enkel probleem :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

hoe lang duurt het totdat het platform waar de rus inzit nerstorte bij deze chapter?

alle 4 looppaden zijn neergestort behalve de constructieve hoeken. Moet ik ook zorgen dat hij dyno gooit nar die hoeken?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lesard/payne.jpg

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik kij m'n FPS via fraps.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

****SPO!LER****

Het is niet de bedoeling om zo het spel uit te spelen :P

Je moet de oranje bussen van dat ding boven Vlad z,n hoofd eruit schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:19
GrittyKitty schreef op 22 October 2003 @ 18:50:
hoe lang duurt het totdat het platform waar de rus inzit nerstorte bij deze chapter?

alle 4 looppaden zijn neergestort behalve de constructieve hoeken. Moet ik ook zorgen dat hij dyno gooit nar die hoeken?

[afbeelding]
Mwah bij mij ging ie nooit naar beneden...Je krijgt er zowieso f*cking erge hoofdpijn van als je daar 5 minuten lang rondjes loopt :p. Gewoon naar boven kijken en nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
GrittyKitty schreef op 22 oktober 2003 @ 18:50:

[afbeelding]
Misschien nog een subtiele tip. Denk aan wat je moest doen bij het laatste level in Max Payne 1 ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

zo...eindelijk. Je krijg idd. koppijn van het rondjes rennen + naar boven kijken. Jammer dat het zo kort is.

Even terzijde: vergelijking mona in game & echt.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200310/1066800500_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lesard/mona.jpg

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ze lijkt op Monica uit Friends.....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
YAHOEEEEEEEE!!!! :)

De patch has fixed everything :D

Geen hakkelingen/stotteringen meer wanneer Max praat tijdens gameplay of wanneer ie een telefoontje aanneemt. PLUS...de laadtijden voor levels zijn
gewoon TOP! gaat nu echt veeeeel vlotter. Alleen tijdens het inladen van Mp2..je weet wel , voordat je in het main menu zit..duurt even.maar level load is verbeterd.

En mensen, aub gebruik die [spoiler] functie...je leest gewoon te gauw iets wat je nog niet kent....ik moet steeds opletten dat ik niet per ongeluk nieuwe dingen krijg te lezen, daar is die SPOILER functie voor. Kom op.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 22-10-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo... uitgespeelt...

*traantje wegpinkt*

Net een film idd... kort maar erg krachtig, weinig games die nog op zo`n manier weten te boeien...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:14
hmmm ook uitgespeeld, prachtig, ik wil meer :)

Nu nog ff hardboiled uitspelen, ben benieuwt. Jammer dat het zo kort duurt, maargoed, ik heb me geen moment verveeld, dat kon ik zelfs niet van max payne 1 zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik begin net, hoewel ik m vanaf zondagavond al heb...
Mijn impressie is meer=niet altijd beter... Je hebt veel meer baddy's maar ze zijn over het algemeen veel stommer dan in deel 1, waardoor je ze direct doorzeeft. Ook vind ik die nieuwe bullet time nogal halfslachtig, je hebt niet echt heel veel voordeel dacht ik. Als je op shift drukt heb je weer de oude, dat is dan wel weer supergeil :)

Grafix zijn niet heel erg verbeterd, maar dat kan ook komen doordat ik bij deel 1 alles aan had staan, en het hier op middelmatig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Willybubba, idd. tijd om DOA uit te spelen :P zover ik weet heb je alleen dan een alternatief einde.

darkshadow, mp2 vond ik idd beter maar verveeld bij mp1.. neuh! :D

jan, de graphics zijn nogal verbeterd. het ligt idd aan je "medium" settings ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** misschiem semi-spoiler, kweenie ckr ! ! ! ! ! ! ! !

Die gozer in dat pak met die bom, die verzamelt dus allemaal van die poppetjes, als je dan in zun huisje al die vitrines enz kapot knalt gaat ie bijna huilen, zeer grappig gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 14-10 19:42

Klippy

Still Game

Wow net eindelijk geïnstalleerd, wilde ik al een week doen maarja lukte niet :)

En ik moet zeggen fantastisch :)
Had niet verwacht dat het ook zo goed zou lopen. En 't verhaal is erg interessant, leuke stukjes ook, zoals die nachtmerrie. En vind 't ook nog aardig mooi.

Gameplay vind ik beter dan 1, maar dat is misschien omdat ik toen een mindere PC had, maar is top, morgen eens verder spelen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 01:32:
*** misschiem semi-spoiler, kweenie ckr ! ! ! ! ! ! ! !

Die gozer in dat pak met die bom, die verzamelt dus allemaal van die poppetjes, als je dan in zun huisje al die vitrines enz kapot knalt gaat ie bijna huilen, zeer grappig gedaan :)
Hihi daar had ik niet aan gedacht (stomstomstom >:) )
Maar is idd vet gedaan, ook bij het plisiebureau met die 2 gasten die tv kijken, heb echt 923847 x de tv uitgzet :P kwam nie meer bij :P

Zoals al vaker gezegt kort maar krachtig! tis eigelijk meer van het zelfde maar dat interesseerd me echt geen hol :) enigine is wel geweldig, zeker het ragdoll effect is weer extreem lollig (zijn meer kogels aan opgegaan als aan het neerschieten van baddies)
Kvind wel die moeilijkheidsgraden een beetje gaar, had hem binnen 8 uur uitgespeeld en paar dagen later aan de 2e graad begonnen (nu in 2-4 ofzo ) maar vind het alleen maar makkelijker, je weet nu precies waar de baddies zitten en wat er gaat gebeuren..had van mij wel hoger mogen zijn..
Alleen heb ik bij dit spel wel een typisch effect; ik wil het helemaal perfect uitspelen...heb ik wel vaker, kom kamer binnen, 2 mannetjes, DE (enkel) uit me broekzak, allebei dood maar 3 kogels gebruikt in plaats van 2 = LOADEN
kan er niks aan doen maar kan het echt niet uitstaan als ik 1 hp kwijtraak of teveel kogels gebruik....

Hopelijk komt die geweldige mod weer (V6 mod was het geloof ik voor MP1 )
lijkt me wel lekker om hem nog een x uit te spelen met alleen kung-fu 8)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Oh ja, nog iets leuks in het politiebureau:
"Oh, have you heard the latest? Guns don't kill people, video games do."
Subtiel. Erg grappig.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
de kleine dingetje zijn weer zooo vet
en de engine is best wel goed zeg :s
toch heb ik 1 klein dingetje wat me opvalt, hoewel ook mp2 de havoc engine gebruikt heb ik het gevoel dat half-life 2 engine natuur getrouwere physics heeft.
tis gewoon een gevoel, maar het viel me wel op
waar in de half-life 2 beta nix door de grond valt(afkloppen) zie je hier wel eens een been in de grond hangen ofzo

maar officer dick justice rulez them all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ow nog 1 ding !!
bij de "oude" max payne had je een cheat (ik speel nu zonder maar deze cheat oond) dat je met + en - (oid) de tijd zelf kon vertragen, en versnellen
dat het zeg maar nog langzamer ging dan bullittime.

er waren zelfs sommige momenten dat je de tijd op 0.0 zette, en je zeg maar ongelimiteerd bullits kon spawnen :D

iemand een id?

------
edit\\
------
ik heb m gevonden
gm_changegamespeed([waarde],[waarde])

als ik een waarde invul, zoals 0.1 , 4 dan zegt hij this message is not meant to be broadcasted

ik ben nog aan het experimenteren maar als iemand een id heeft :D

[ Voor 43% gewijzigd door CommanderKeen op 23-10-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 14-10 18:47
Ik heb hem gister uitgespeeld. Ik vond het niet echt moeilijk en ten opzichte van deel 1 is er weinig veranderd. Kijk maar naar het einde. Wat ik wel een grote pluspunt vind is het samenspel tussen Max en Mona (sniperstukje). Daar hebben de makers goed over nagedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door 4p0c op 23-10-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I kzit nu in dat level waarmee je met Mona, Max uit die funplace moet redden terwijl die in de hens staat. Chapter 3, part ??

Ik loop al direct een beetje vast in het begin van dat level... waar moet je in godsnaam heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

]
Willybubba schreef op 22 oktober 2003 @ 21:54:
Zo... uitgespeelt...

*traantje wegpinkt*

Net een film idd... kort maar erg krachtig, weinig games die nog op zo`n manier weten te boeien...
Verhalen in Final Fantasy, zijn nog vele malen beter zelfs.. maarja, no PS2 = No final fantasy :P (toch, als je er 1 hebt, zeker Final Fantasy X proberen, heel ander genre, maar de verhaal lijn is zo verschrikkelijk goed, en tenminste niet lineair)

[/end commercial break :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 14-10 18:47
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 15:54:
I kzit nu in dat level waarmee je met Mona, Max uit die funplace moet redden terwijl die in de hens staat. Chapter 3, part ??

Ik loop al direct een beetje vast in het begin van dat level... waar moet je in godsnaam heen?
eigenlijk is dat heel erg makkelijk. Ik an je niet vertellen waar je precies heen moet maar met een beetje inzicht vind je al gauw de route. De route loopt waar het vuur niet brand, meer kan ik er ook niet van maken. Gister ben ik er in 1 keer doorgelopen dus de route zou ik niet meer weten.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Soms moet je je eigen route maken. Als je nergens heen kan, blaas dan iets op...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:11:
Hmmm, ik begin net, hoewel ik m vanaf zondagavond al heb...
Mijn impressie is meer=niet altijd beter... Je hebt veel meer baddy's maar ze zijn over het algemeen veel stommer dan in deel 1, waardoor je ze direct doorzeeft. Ook vind ik die nieuwe bullet time nogal halfslachtig, je hebt niet echt heel veel voordeel dacht ik. Als je op shift drukt heb je weer de oude, dat is dan wel weer supergeil :)

Grafix zijn niet heel erg verbeterd, maar dat kan ook komen doordat ik bij deel 1 alles aan had staan, en het hier op middelmatig :D
Bullet time is basicly hetzelfde gebleven hoor, ze hebben alleen een functie eraan toegevoegd. Valt me op, veel mensen beweren max payne 1 wel 100x uitgespeeld te hebben, maar weten niet dat je ook in mp gewoon bullet time afzonderlijk van de combo's kon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, route door vuur gevonden, en direct spel maar ff uitgespeeld.

Vind het een beetje magertjes. Verhaal is wel lollig, maar niet echt super ofzo, zou er niet emotioneel van worden ofzo :9
Spel was eigelijk hetzelfde als MP1, maar nu zag het er wat gelikter uit. Nee, als ik een spel voor het verhaal zou spelen, blijf ik toch bij de console spellen als Final Fantasy, die blijven state of the art qua verhaal.
het was leuk tijdverdrijf ;) Het is niet mijn lievelingsgame (gamemode), maar heb me dr wel mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Tot nu toe vind ik Max Payne 2 echt een geweldige game. Net zo goed als deel 1. Ik vind het verhaal echt heerlijk, je wordt er gewoon in getrokken en blijft er in. Dat was ook juist het sterke punt van deel 1. Helaas dat ik hem inmiddels bijna uitgespeeld heb voor zover ik weet. Ben bij het punt waar je voor de 2de keer met Mona moet spelen. Ben benieuwd naar het slot van het verhaal en of er weer een open einde bij komt zoals in deel 1. Op die manier ben ik verzekerd van een 3de deel :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 23 October 2003 @ 17:12:
Tot nu toe vind ik Max Payne 2 echt een geweldige game. Net zo goed als deel 1. Ik vind het verhaal echt heerlijk, je wordt er gewoon in getrokken en blijft er in. Dat was ook juist het sterke punt van deel 1. Helaas dat ik hem inmiddels bijna uitgespeeld heb voor zover ik weet. Ben bij het punt waar je voor de 2de keer met Mona moet spelen. Ben benieuwd naar het slot van het verhaal en of er weer een open einde bij komt zoals in deel 1. Op die manier ben ik verzekerd van een 3de deel :).
Er KOMT een max payne 2, wacht maar tot je het laatste zinnetje van de credits leest :p ( het staat er niet letterlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
CommanderKeen schreef op 23 October 2003 @ 12:16:
ow nog 1 ding !!
bij de "oude" max payne had je een cheat (ik speel nu zonder maar deze cheat oond) dat je met + en - (oid) de tijd zelf kon vertragen, en versnellen
dat het zeg maar nog langzamer ging dan bullittime.

er waren zelfs sommige momenten dat je de tijd op 0.0 zette, en je zeg maar ongelimiteerd bullits kon spawnen :D

iemand een id?

------
edit\\
------
ik heb m gevonden
gm_changegamespeed([waarde],[waarde])

als ik een waarde invul, zoals 0.1 , 4 dan zegt hij this message is not meant to be broadcasted

ik ben nog aan het experimenteren maar als iemand een id heeft :D
niemand?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 18:11:
[...]

Er KOMT een max payne 2, wacht maar tot je het laatste zinnetje van de credits leest :p ( het staat er niet letterlijk)
er IS een max payne 2 ik neem aan dat je bedoelt 3 ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 18:11:
[...]

er IS een max payne 2 ik neem aan dat je bedoelt 3 ;) :X

Edit:
lol @ dubbel post geen idee hoe het komt O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-10 19:32
en dat was 2..
nu moet ik em nog eens uitspelen op DOA voor dat alternatieve einde.. zucht :P
heb em net al met cheats gespeeld.. geen zin om moeilijk te doen :P , maar is ook wel leuk om onnodig veel kogels te gebruiken >:)
heb al een paar keer een gast letterlijk laten zwaven op mn kogels (Dual Ingram) >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 14-10 23:20
Hmm, alternative einde? Tell me more? Of geef een link :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 16:59
zit nu in het laatste level, moet toch vaker de quickload gebruiken dan normaal. strontirritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top spel _/-\o_

Ook de stukjes waarbij je niet aan t schieten bent (politiebureau) vond ik top! Gewoon wat rondlopen, zoals al eerder gezegd dat stukje waar die 2 lui tv zitten te kijken je gaat ervoor staan enzo, zo zou ik weleens een heel adventure spel willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Breepee schreef op 23 oktober 2003 @ 21:22:
Hmm, alternative einde? Tell me more? Of geef een link :)
een paar paginas terug was iemand die een screenshot poste van het DOA einde

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt May Paune 2 uit. Niemand schijnt hem te hebben (FRS, Dixons, MS) terwijl bij FRS release date 17 oktober staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dimension Plus verkoopt het spel nu.

Anyway, echt leuk he die gesprekken die je soms van NPC's hoort :)
Politieburo, die hoer achtige dame die over geweld in videogames begint,
of die mensen die gevangen zitten "that's fucked up, no shit" LOL...echt leuk.
Of gewoon voor die tv gaat staan in de cantine...LOL!!!! als je wil klooien,
moet je de coder of getallweapons cheat gebruiken en die kantinegasten gewoon opblazen..hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

het alternatieve einde >>>
[rml]YakuzA in "[ PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne"[/rml]

had em niet als plaatje gepost omdat ut wel spoilertje is eiglijk :P

Ben um nu in New York minute aan ut spelen, is toch weer een andere uitdaging :P

(geen saves namelijk :D ) zal wel ff totaaltijd kijken als ik ze allemaal gedaan heb

[ Voor 42% gewijzigd door YakuzA op 24-10-2003 00:00 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 23:34:
Wanneer komt May Paune 2 uit. Niemand schijnt hem te hebben (FRS, Dixons, MS) terwijl bij FRS release date 17 oktober staat :/
Deze vraag is al zo vaak gesteld en het staat zelfs in de startpost:
Release Date EU: 24 Oktober
En welke dag is het vandaag? Juist, 23 oktober!
En welke dag is het morgen? Alweer goed, 24 oktober!

Dus hij komt morgen pas in Europese winkels te liggen. En dan nog zal ie niet overal te vinden zijn. Wacht gewoon tot na het weekend, dan zal ie wel te vinden zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Niet dus :)

Soms (tegenwoordig redelijk veel) komt het voor dat een game zelfs een week eerder is, het spel Dark Chronicle en Jak II voor PS2 waren bijvoorbeeld bij Dimension Plus bijna een week eerder. En dit komt soms met PC games ook voor..vandaag..23ste is Max Payne 2 binnen bij Dimension Plus...dus daarheen gaan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Ik vind het spel best wel vet, maar vind het wel jammer dat je het zo snel uitspeeld. Mensen uit mijn klas in 1 dag.

[ Voor 119% gewijzigd door Thomasje op 24-10-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

I Agree, supermooi spel, grafisch echt zeer ok. En de gameplay vond ik ook klasse, vooral door al die vette " trippy" effecten ... Maar damn .. in 2 dgn uitgespeeld .. das kl**e .. zo'n spel wil je toch echt wel langer van genieten toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja het is gewoon w88 op de mods, hopelijk komen er een paar mooie strakke mods voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op 24 October 2003 @ 00:06:
I Agree, supermooi spel, grafisch echt zeer ok. En de gameplay vond ik ook klasse, vooral door al die vette " trippy" effecten ... Maar damn .. in 2 dgn uitgespeeld .. das kl**e .. zo'n spel wil je toch echt wel langer van genieten toch ?
Misschien moest je er wat minder verslaaft aan raken.. en minder lang spelen :P
(ik gaat hem kopen.. (geen maxpayne 2 gedownload.. Had er geen zin in :P ik zie wel offie leuk is ja/nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

En... uitgespeeld. Toch sneu dat Max nooit eens bij de vrouw van wie hij houdt kan blijven ;). Hopen op een vervolg met de 'Max die zichzelf heeft leren kennen'.

Helaas is de game, net zoals deel 1, veel te kort. Gelukkig wel ZO GOED, dat hij op mijn lijst staan voor game van het jaar.

[ Voor 53% gewijzigd door Godjira op 24-10-2003 05:33 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
En ook dat is een spoiler..er wordt hier amper gebruik gemaakt van die [spoiler] functie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:08:
mja het is gewoon w88 op de mods, hopelijk komen er een paar mooie strakke mods voor dit spel.
Ja, er zal waarschijnlijk weer een matrix mod komen voor deel2.
Godjira schreef op 24 oktober 2003 @ 00:31:
En... uitgespeeld. Toch sneu dat Max nooit eens bij de vrouw van wie hij houdt kan blijven ;). Hopen op een vervolg met de 'Max die zichzelf heeft leren kennen'.
:P Nou bedankt voor de spoiler, waarom zou ik hem nou nog halen als ik weet hoe het afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:44:
[...]

[...]

:P Nou bedankt voor de spoiler, waarom zou ik hem nou nog halen als ik weet hoe het afloopt?
in de DOA versie beweren ze een alternatieve einde te hebben... ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarreMania schreef op 24 October 2003 @ 00:47:
[...]

in de DOA versie beweren ze een alternatieve einde te hebben... ;)
Oh, dat maakt het wel weer interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 00:44:
[...]

[...]

Euhmm, voor het verhaal zelf? Zoveel bijzonders vertel ik nog geen eens, hoor, rest van het verhaal is echt heel sterk, dus halen kun je hem alsnog wel :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is een ontzettend gaaf spel. Gisteren "even" gespeeld en je bent zo een paar uur verder. Vier uur om precies te zijn. Helaaas heeft dat wel tot resultaat dat ik nu in Part II, Chapter 6 zit. :/

Vanavond heb ik hem uitgespeeld, waarschijnlijk. Dat is wel jammer, ze zeiden (in reviews) dat hij ongeveer even lang zou gaan duren als het eerste deel, maar daar heb ik langer over gedaan. Maar goed, ik zal nog even wachten met klagen, tot ik hem echt uitgespeeld heb.

Tot nu toe vind ik hem in ieder geval erg fijn!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 00:08:
Hopelijk weer een kungfu mod !! _/-\o_

Die mod ownde wel in mp1, gastjes in elkaar batsen, trappen, met stokken afmatten, over muren lopen noem maar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer tijd om een nieuw topic te openen. Wil degene die die taak op zich neemt dat even melden aan The_Will, White Dust of mij. Straks hebben we 2 Max Payne 2, deel 2 topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang deel 2 nog niet open is, hier nog maar snel een hele domme vraag stellen...

spoiler:
Ik zit muurvast in Chapter 1 deel 4. Daar waar die sniper op je schiet, Mona er vandoor gaat, je vervolgens de gang op rent, maar "the elevator has been jammed" en de deur waar Mona door verdween "feels like something is blocking it from the other side"

Ik heb van de buurvrouw die shotgun gekregen. Maar wat nu? Alles zit dicht. De buuv neerschieten hielp ook al niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 13:52:
Zolang deel 2 nog niet open is, hier nog maar snel een hele domme vraag stellen...

spoiler:
Ik zit muurvast in Chapter 1 deel 4. Daar waar die sniper op je schiet, Mona er vandoor gaat, je vervolgens de gang op rent, maar "the elevator has been jammed" en de deur waar Mona door verdween "feels like something is blocking it from the other side"

Ik heb van de buurvrouw die shotgun gekregen. Maar wat nu? Alles zit dicht. De buuv neerschieten hielp ook al niet >:)
ik weet niet zeker of ik nog precies weet waar je zit, maar kun je daar niet ergens een raam uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

blijkbaar werkt
spoiler:
blaat
niet?

maja, op dezelfde etage staat zo'n doos in roze badjas die je pillen wil geven. in haar huis kan je eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ik zit vast kan voor geen mogelijkheid meer verder,
Ik ben bij part III Chapter 1 Waking up out the american dream of zoiets.

Je bent daar in het ziekenhuis en er loopt iemand op de deur te rammen dat je hem open moet doen, je probeert een gun te vinden maar nergens een gun te vinden in die kamer. Je ramt de deur open waar die gast op loopt te rammen en je kan nu snel naar boven rennen, boven aangekomen staan er nog 2 mensen en nog 1 achter je.

Maxpayne dont know kongfu dus hoe kan je aan een pistool komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ze wilden me pillen geven :/
Ik verstond er niet zo goed, ze sprak een beetje onduidelijk.
Ik heb er daarom meteen neergeblaft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Morph666 schreef op 24 October 2003 @ 14:34:
Ik zit vast kan voor geen mogelijkheid meer verder,
Ik ben bij part III Chapter 1 Waking up out the american dream of zoiets.

Je bent daar in het ziekenhuis en er loopt iemand op de deur te rammen dat je hem open moet doen, je probeert een gun te vinden maar nergens een gun te vinden in die kamer. Je ramt de deur open waar die gast op loopt te rammen en je kan nu snel naar boven rennen, boven aangekomen staan er nog 2 mensen en nog 1 achter je.

Maxpayne dont know kongfu dus hoe kan je aan een pistool komen ?
-------- !!! SPOILER !!! --------

Je moet als je de level begint naar buiten rennen, gelijk de trap op, de deur door, naar een van die operatiekamers, een deurtje door, kom je weer op een gang, dan ga je ergens anders naar binnen, dat is een donker kantoor, wacht daar even, dan komen 2 cleaners die je komen zoeken, neem ondertussen wat painkillers die op de bureau's staan, als de cleaners je aan het zoeken zijn komt er een bewaker binnen via een andere deur, hij wordt neergeschoten maar laat zn gun vallen, pak dat gun en knal de rest neer, vanaf daar moet het een eitje zijn, suc6!

----------------------------------------

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Laat maar. Ik heb het inmiddels gevonden. Toch via het raam :P

[ Voor 90% gewijzigd door Metalium-220 op 24-10-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds iets vaags, de stem en schiet geluiden komen door de center speaker redelijk hard maar op de rest van de speakers hoor je ze superzachtjes??
Het geluid is juist zo vet... Heb al de laatste patch en wat instellingen gewijzigd maar zonder enig resulaat :'(

Iemand maybe oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 16:49
ik heb hem nu ook uitgespeeld binnen 3 dagen :(

mijn mening:

graphics zijn niet echt veel beter als bij max payne 1, maar de physics zijn echt subliem!! super mooi hoe alles wegvliegt na een explosie.

een tip: schiet alle vaten en kogelbakken kapot want vaak liggen hier geweren painkillers of ammo onder!!

alleen erg jammer dat het WEER zo kort is, en ik vond hem ook nogal liniear.

maar toch weer een leuke 3 dagen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de eerste paar episodes gespeelt. Ziet er wel gelikt uit, maar niet heel verbetering tov het eerste deel.
Engine is wel ok, ik draai op 1024, 32 bit, FSAA6x, ANI 16x en alles high en nog als een zonnetje... das een pluspunt, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Het verhaal is tot nog toe erg verwarrend, maar alle pieces of the puzzle zullen vanzelf wel inelkaar vallen...

mening tot nu toe: ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit(hier en daar wat improvements), GP voelt ook hetzelfde, dus het verschil zal em wel in het verhaal zitten. Ik was niet zo'n fan van deel1... vond het erg matigjes(qua verhaal) dus hopelijk hebben ze dat ff grondig anders aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik ben nu bij laatste level en heb dat platform naar beneden geschoten.. (alles zonder hulp gedaan), maar heb nu toch echt hulp nodig. Het zal wel heel makkelijk zijn, maar nu ligt dat platform op die koepel.. als je begrijpt wat ik bedoel. Max zei iets over dat een punt ofzo boven zn hoofd hangt, maar hoe krijg je dat ding dan naar beneden zodat t bovenop die gast zn kop valt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:06:
ok, ik ben nu bij laatste level en heb dat platform naar beneden geschoten.. (alles zonder hulp gedaan), maar heb nu toch echt hulp nodig. Het zal wel heel makkelijk zijn, maar nu ligt dat platform op die koepel.. als je begrijpt wat ik bedoel. Max zei iets over dat een punt ofzo boven zn hoofd hangt, maar hoe krijg je dat ding dan naar beneden zodat t bovenop die gast zn kop valt? 8)7
FOKKING SPOILER }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00ps sorry vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 16:06:
ok, ik ben nu bij laatste level en heb dat platform naar beneden geschoten.. (alles zonder hulp gedaan), maar heb nu toch echt hulp nodig. Het zal wel heel makkelijk zijn)7
spoiler:
je kan de schroeven waarmee de punt vast zit eruit schieten met je M5 of sniper
Wel lastig stuk. Vooral met al die bommen op je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:20:
[...]

spoiler:
je kan de schroeven waarmee de punt vast zit eruit schieten met je M5 of sniper
Wel lastig stuk. Vooral met al die bommen op je hoofd.
ok, thanks dat zal ik wel ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Gisteren even op Hard-Boiled uitgespeeld van 13:30 tot 22:50 met daarin ongeveer 2 uur pauze voor het avondeten. pa is ziek en die wou het verhaal wel volgen dus heb ik hem alsof het een film was voor hem gespeeld hehe :)

nu DOA nog en de depri bui is weer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 14-10 23:20
Is het trouwens geen tijd voor deeltje 2?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Pas hem dan alsnog even aan :?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 06-10 21:09
Ik lees het topic niet helemaal door door de spoilers die hier staan, maar ik vind het een retecool spel :D

Ik heb hem op een high-end comp gespeeld met alle effecten aan. Speelt heerlijk en is prachtig.
Heb hem meteen geprobeerd op m'n langzame comp (GF420MX etc) en het ziet er nog steeds erg goed uit! Alleen heeft 800Mhz wel veel last van high detail ragdoll.

Volgens mij is het enige verschil tussen normal en high detail ragdoll dat een normal detail radgoll post-mortem geen impact van kogels meer verwerkt. Ik vind high detail ragdoll wel erg onrealistisch soms, maar wel erg lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Breepee schreef op 24 October 2003 @ 16:56:
Is het trouwens geen tijd voor deeltje 2?
Ik heb deel2 ook al af en ook meneer terr al gemailt, maar ik denk dat ik op een antwoord moet wachten

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:02
Volgende deel zal straks door Helmet geopend worden, ga niet ondertussen zelf ook een topic maken, want die gooien we gewoon dicht. ;)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.