[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Mjah, zojuist dus gespeeld :) Erg leuk, en érg creepy. Durf bijna niet te spelen :+

Toch heb ik een paar bezwaren: De nieuwe bullettime sucked! Echt, ik vindt het gewoon niet leuk om zo snel te lopen als de rest in bullettime is :|. Dus gebruik ik liever de Shift knop (slowmotion naar voren springen, Max Payne style) en dat wordt toch al snel oud. Ook de geluiden van m'n klapperpistooltjes klinken veel te ghey-ish :|. Misschien ligt het ook wel aan het sorot (Baretta), maar ik vindt een lekkere harde knal toch lekkerder spelen :P :Y).

Als laatste bezwaar is dat met die stemmen, zag al dat iemand dat gefixed had. Maar volgens mij heb ik geen Soundblaster kaartje. Dunno, het is zo'n onboard geval (volgens mij :+ Niet veel verstand van). Het is iig heel erg vervelend.

Ook lijkt het alsof die novel-sequences niet goed op elkaar navolgen ofzo? Of ben ik gewoon dom? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
heb hem ook eindelijk :)

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409105

(ff geen tijd om te resizen vandaar..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Daarnet ook even gespeeld, en het verhaal + muziek is zooo enorm vet, ze passen perfect bij elkaar :)

Over de nieuwe bullettime: vind ik ook minder. In het begin, toen ik die 'gouden bullettime' had, had ik iets van "WTF :? ik loop sneller dan de rest?", niet realistisch en een beteje onduidelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Ik kwam op de IGN boards dit plaatje tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.thrillinghill.com/kblegolas/pics/mp2/mp2-29.jpg

2 dingen die ik op de poster zie:

Die vent die zo bang kijkt is van de development crew van Remedy en de acteur die Max speelde in Max Payne 1. :)

Je ziet in de achtergrond de silhouette van een flamingo. Deze flamingo was eerder te zien in Max Payne 1, bij het level waar je een rooftop chase had met lupino(?) (Fear that gives men wings?).
Op een gegeven moment barst je een verlaten appartment binnen en staat er een TV aan, met een hele vage soap opera met de flamingo. :) Hij zegt zelfs wat. :P
Ik weet niet wat remedy heeft met flamingo's.

En wie wilt er wedden dat Dopefish er weer in zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 21:18

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik weet niet of ik er over mag zeuren. Maar ik heb een heel vervelend probleem met Max Payne 2. Als de game begint krijg ik een blauw scherm (blauw niets meer niets minder) en reboot mijn pc. Deze vreemde fout krijg ik dus alleen in Max Payne. 3dmark2k3 en Tribes2 draaien perfect.

AMD 3200+ (200x11)
Ati Radeon 9800
1024 corsair XMS

Iemand die toevallig ook zulke dingen heeft? Ik had dit voorheen alleen in games al mijn gpu core te hoog stond, het staat nu echter op default.

[ Voor 18% gewijzigd door MaDLiVe op 16-10-2003 02:03 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 16 oktober 2003 @ 01:28:
De nieuwe bullettime sucked!
Ook de geluiden van m'n klapperpistooltjes klinken veel te ghey-ish
Daarom hebben ze het modden uitgevonden 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/max/10.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Heheh, heb jij nou Radeon 128MB in je tafel gekrast? :P
Heb je dat ook in je arm gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL deze pics komen niet van mij maar van rage 3d :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ho :Z must ... go .... sleep .... :Z

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Parts zitten er in?
In MP1 zaten er 3.
Als dat nu ook zo is ben ik alweer in de laatste part :|
Part 3, chapter 2 zit ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Toch blijf ik een tegenstander van die cut-scenes. Als gamer wil je gewoon blijven spelen, maar je wordt constant onderbroken door strip-achtige filmpjes die imo te lang duren. Max Payne 2 heeft een complexer verhaal dan Half-Life, maar in Half-life gebeuren alle verhaal-elementen om je heen dmv scripting ofzo. Je wordt nooit uit je 1st person view gehaalt (hier 3rd dus :P). Natuurlijk is dat het punt waar Max Payne zo herkenbaar aan is. Maar ik vind dat die cut-scenes dus te lang zijn, soms onmisbaar. Sta ik hier alleen in of vinden anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG. Wat is dit een verschrikkelijk gaaf spel. Aan een stuk door gespeeld naar Chapter II, Part 4

De sfeer zat in het eerste deel van Max Payne al snor, maar het is alleen maar beter geworden. De hele wereld van Max is donker, mysterieus en soms zelfs 'gestoord'. Het verhaal is spannend en vol met plot twists. De getekende cutscenes zijn natuurlijk weer terug, maar dit keer hebben de niet-getekende cutscenes door de goede animaties ook een grotere rol.

De graphics zijn prima. Ik snap niet dat mensen het niet echt veranderd vinden. De physics, de betere particle effects, de modellen en de grotere/gedetailleerde levels maken de wereld zoveel echter. Heerlijk om een gevulde kamer helemaal aan gort te schieten met een MP5 :)

Topspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:04

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Zit nu op het werk... vanmiddag zullen we maar eens gaan spelen.. kan nie w88... eerst m'n nieuwe bureau in mekaar knallen ...duurt lang....en dan... ' GIVE ME THE PAYNE' :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:12
Dit spel is echt te vet. Ik vind het echt geweldig. Het ziet er erg mooi uit en draait toch erg soepel op mijn niet echt meer top systeempje.

Het verhaal, de sfeer van de game is echt super. Het is serieus spannend en dat heb ik nog nooit bij een spel gehad. Sommige stukken zijn bijna eng om te spelen en bij halucinerend, bv het stuk in het adress unknown gebouw. Wow dat was echt super, opzich een beetje aai stuk omdat er eigenlijk niks gebeurt en je alleen maar rond loopt maar wel erg veel sfeer.

Ik ben het wel met Novah eens dat de cut scenes je wel een beetje uit het spel halen soms, er zitten er af en toe wel erg veel in. Maar het geeft het spel wel weer sfeer dus ik klaag er zeker niet over.

De nieuwe bullet time is een beetje raar en niet zo cool als in 1, maar ach als dat alles is wat ik te klagen heb. :D

Kortom deze ga ik kopen. :D

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Cool spel. Mensen die de graphics niet verbeterd vinden snap ik niet. Ok, het is niet de revolutionaire Half Life2 DX9 shit maar alleen die kop van payne al is voor mij de moeite waard 8) Speelt ook lekker, alle details max. Behalve FSAA maarja je kan niet alles hebben....

Ik liep alleen een rondje in het spel en volgens mij klopte er iets niet. In scene 1 deel 1 als je aan komt rijden met je auto en dat hek slaat dicht kan ik nergens heen. Hij zegt wel heel stoer "i'm going in" maar alle deuren zitten dicht :?
WTF :? :?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Je kan rechts door een hek heen.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 19:36
w3sTErGaS schreef op 16 October 2003 @ 08:53:
Cool spel. Mensen die de graphics niet verbeterd vinden snap ik niet. Ok, het is niet de revolutionaire Half Life2 DX9 shit maar alleen die kop van payne al is voor mij de moeite waard 8) Speelt ook lekker, alle details max. Behalve FSAA maarja je kan niet alles hebben....

Ik liep alleen een rondje in het spel en volgens mij klopte er iets niet. In scene 1 deel 1 als je aan komt rijden met je auto en dat hek slaat dicht kan ik nergens heen. Hij zegt wel heel stoer "i'm going in" maar alle deuren zitten dicht :?
WTF :? :?
Ik vind het spel er zeeeer goed uitzien, absoluut een toppertje en de gameplay en sfeer zijn weer 100% ok. Alleen jammer van die sounblaster live! soundbug.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
goed ik heb hem ook al binnen :P maar ik zit vast bij part 1 al, komt vast omdat ik nog slaperig ben. je komt met een auto aanrijden en moet dan een soort loods in, er zitten 4 grote schuifdeuren, maar hoe krijg ik er 1 open of hoe kom ik binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
DE_Michiel schreef op 16 October 2003 @ 09:36:
goed ik heb hem ook al binnen :P maar ik zit vast bij part 1 al, komt vast omdat ik nog slaperig ben. je komt met een auto aanrijden en moet dan een soort loods in, er zitten 4 grote schuifdeuren, maar hoe krijg ik er 1 open of hoe kom ik binnen
aan de rechterkant kan je langs een steegje , gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaMiKaZe schreef op 16 October 2003 @ 09:22:
[...]

Ik vind het spel er zeeeer goed uitzien, absoluut een toppertje en de gameplay en sfeer zijn weer 100% ok. Alleen jammer van die sounblaster live! soundbug.
Soundblaster live bug?

Ik heb sblive 5.1 digi en ik heb nergens last van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:09
Ik heb ook problemen met m'n geluid.

Soms dan krijg ik ineens dat stukken gesproken tekst heel snel worden 'afgespeeld', het is echt niet te verstaan dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 16-10-2003 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409763

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409764

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409762

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Wauw, heb hem sinds vanmorgen, en ik ben non stop aan het spelen. Alleen jammer dat ik college heb, om 11 uur, maar daarna kan ik weer vrolijk verder!
Ben alleen bang dat ik het binnen twee dagen uitspeel, ik ben namelijk al in part 3 (ja, het schiet op als je verder kijkt dan je neus lang is, en niet meteen op het begin vast komt te zitten "omg de deuren gaan niet open WTF?!!?!").
Het spel draait trouwens perfect, op 1280x1074 32bit, alles maximaal en 4x FSAA. Volgens FRAPS nog steeds gemiddeld rond de 80fps.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=409759

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:28

b3ta

Hallo

sorry hoor maar het ziet er precies hetzelfde uit als deel 1 :S......

Hopelijk is ie niet net als 1 zo snel saai omdat je in elk level wel 200mensen afknalt... anders koop ik hem zekers niet...

En MAS bedankt voor het verneuken van de layout!! |:(

[ Voor 14% gewijzigd door b3ta op 16-10-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30
weet iemand of hij nu al te koop is ? in nederland

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:47
Blackhole schreef op 16 October 2003 @ 10:19:
Nee is pas de 25ste te koop hier .. zie starters post :)

en B3ta ... jij hebt altijd wel wat te zeure ... altijd zie ik je wel op iemand zeike ... :z

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Blackhole schreef op 16 oktober 2003 @ 10:19:
ik zal het 1x voordoen:

bol.com:
Max Payne 2: The Fall Of Max Payne PC - Take 2
bol.com prijs: € 49,99
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 24.10.2003
FRS:
-- November 2003 Max Payne 2: The Fall of Max Payne PC / PS2 / Xbox
Dixons:
Max Payne 2: The fall of Max Payne (PCCD) 49,99
Dit artikel is tijdelijk niet voorradig in ons internetmagazijn
Helaas, op dit moment kunnen we dit artikel niet leveren. Maar indien u op de knop "houd me op de hoogte" klikt en vervolgens uw gegevens invult, sturen we u een e-mail zodra dit artikel weer in ons internetmagazijn binnen gekomen is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
b3ta schreef op 16 oktober 2003 @ 10:19:
sorry hoor maar het ziet er precies hetzelfde uit als deel 1 :S......

Hopelijk is ie niet net als 1 zo snel saai omdat je in elk level wel 200mensen afknalt... anders koop ik hem zekers niet...

En MAS bedankt voor het verneuken van de layout!! |:(
Zo ben jij ff chagrijnig, ga lekker een ander topic verkloten aub 8)7

Ik vind het er wel mooi uizien opzich, en aangezien het op een 2100+ met 2x512mb ram goed draait is dat ook wel positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er zeker niet zo uit als deel 1 dat is gewoon gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-10 13:46

Ryceck

Constants and Variables

thacow schreef op 16 October 2003 @ 10:34:
[...]

Zo ben jij ff chagrijnig, ga lekker een ander topic verkloten aub 8)7

Ik vind het er wel mooi uizien opzich, en aangezien het op een 2100+ met 2x512mb ram goed draait is dat ook wel positief :)
Wat dacht je dan... dat je een 3,2ghz nodig hebt om het goed te laten draaien??? 8)7

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 21:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

vanavond kan ik 'm ook spelen, nog niet compleet legaal, maar ik heb 'm al gepreordered, kan gewoon niet wachten!

Als die pics hier zijn echt geweldig! Grafisch is het echt een stuk vooruit gegaan. Zou het een beetje lekker draaien op een:

AMD Athlon 1700+ XP
640mb ram
128mb videokaart Geforce 4

Daar ben ik wel erg benieuwd naar, want ik had laatst 3dmark gedownload, en die 1e test met vliegtuigen gaat perfect maar die tweede met die trollen is al gehuil!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar draait het zeker wel goed op.

Een absolute _/-\o_ voor de devs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
Hij is echt relax heb hem gisteren gespeeld echt heel mooi grafis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals er nu uit ziet vind ik die spel wel relax uit zien!. Ik heb die eerste deel al allang uitgespeeld en dat was al best heel erg grafisch en heel erg leuk om te spelen en idd als je eenmaal begint aan het spel dan wil je niet meer stoppen. Maar nu in deel 2 is het nog beter op de detail's opgelet. Als ie uit komt dan koop ik hem zeker weten.Trouwens Ik wou graag weten of me pc dit wel trekt qua grafisch gedeelte over me proc hoef ik geen zorgen te maken maar me geforce wel omdat ik zag dat aantal mensen een beetje problemen hadden met een geforce 4 ti 4400 met 2x fsaa. ik wil namelijk ook met 2x fsaa spelen natuurlijk op 1024*768 ;). Ik weet dat bij elke pc anders maar ik wou toch effe weten dan kan ik nog wat aanpassingen doen aan me pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
Grafisch is er niet veel veranderd, maar het is meer geperfectioneerd. Textures zijn een stukje scherper, er is meer detail zoals billboards die je gewoon duidelijk kan lezen, vooral de gezichten zijn een stuk mooier dan in deel 1.

Die stripverhalen tussendoor zijn ook altijd erg cool, ik zou wel eens willen weten hoe ze die maken. En die stem van Max vind ik ook geniaal _o_

Voor de rest vind ik het erg op Max Payne (1) lijken, maar dat is één van mijn favoriete spellen dus dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit :P
Hij draait hier niet vlekkeloos, maar ik draai vrijwel alles op high, 1024x768 @ 32 bit en het valt goed te doen, en dat met een P3 866 Mhz en een Radeon 9500 Pro :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hij ziet er op screenies al beter uit dan deel 1 :)
Enige vraag die ik heb, zijn de save/load tijden nog steeds zo heerlijk kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn wel iets langer als in deel 1 voor mijn gevoel maar nog steeds goed te doen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou marco dan hoef ik geen zorgen te maken :) het is misschien niet echt veel veranderd op grafisch gebied maar zoals jij ook al net zei wel op detail's en vooral op de gezichten dat vind ik namelijk persoonlijk heel prettig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Net gespeeld op mijn pc ... kan gewoon alles vol open zetten en heb dan nog een framerate van 40 8) Echt super spel alleen wel moeilijker dan deel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
damn kzit nu in part III chapter 7 godskolere maar dat is moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik vind het in Part I - Chapter 3 al behoorlijk moeilijk. :P Ik gebruik die painkillers te weinig, terwijl ze overal liggen en ik ga nu ook maar eens met wat zwaarder geschut spelen dan die Beretta's.

Draait hier trouwens goed zeg. XP2000+, 512DDR, GF4 Ti4200 en dan 1024*768*32 en alles op high, draait geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-10 09:25
hier ook lekker
30-40 fps op 1024*786*32 FSAA en alles op high
specs in sig

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:04

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

AAA zit op m'n werk.. AAA MP2 staat thuis klaar op m'n pc.. AAAAA nog 4,5 uur wachten AAAAAA :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMG _O_

Terr beschreef het echt perfect, het spel is donker, creepy, noir, eng en ontzettend lachwekkend. Zo is er een tv show (Address Unknown) wat gewoon Max Payne 1 is :D Echt lachwekkend, al die tv series, de gesprekken tussen 'The cleaners' of als je op het politiebureau bent, je dan de gesprekken tussen een moordenaar en een agent hoort. Ik heb echt een half uur naar dat gesprek zitten luisteren :D.

Gewoon goed spel, geweldig verhaal. Ik vondt het erg leuk om in Payne's nachtmerrie rond te zweven. Gewoon goed spel, doet me beetje denken aan Duke Nukem ook :).

Een van de beste spellen dit jaar :Y).
Vindt het nog wel jammer van die bulelttime :(

Ohja, nog een dingetje: Bij Movement (Options) staat 'Bullettime Combo'. Die is default unassigned, heb ik nu onder Q gezet. Als ik daar op druk gaat slowmo aan, maar dat is niet zo speciaal :? :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis echt een h-ele verbetering t.o.v mp1.

Zelfs ik kan t aardig (ook niet meer dan dat) spelen op m,n antieke machine.

Leuk is het om op te letten wat er om je heen gebeurt, soms staan er gasten te praten, echt lachen soms. En die irri tv serie 'Lords&Ladies' vreselijk :P.
Leuk is t ook om voor de tv te gaan staan in t policestation, gaan je collega's zeuren dat ze t willen zien enzo, en dan gewoon de tv uitzetten :D.

Zit nu in chapter 2 part 2, kga weer ff verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:36

Maxow

Hidden Sound System

hier heb ik het geluidsprobleem met de SB Live! opgelost door multi-channel audio uit te zetten en hardware acceleratie gewoon volop te laten staan. Je blijft zo het geluid wel rondom houden, en je bent van die irritante bugs af dat je max payne niet meer hoort praten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik heb gister een stuk zitten spelen.. echt een vette beeld kwaliteit.. (vooral op 1600x1200)
Sfeer is zeker goed gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga m zo halen :P:P Dan zal ik wel ff screens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zoals ik al zei zitten er veel meer kleine details in Max Payne 2 dan in deel 1, vooral borden en muren enzo zijn een stuk beter leesbaar. Dit vond ik een geinig voorbeeld van wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12291/full.jpg

Let niet op de kartels bij die tafel, ingame waren me die niet eens opgevallen, dus zo erg zijn ze niet :)

Ik zit nu in level 3 van part 1 en het begint al heel vaag, alles om je heen is een waas. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mooi, dan heeft HL2 dikke pech en ga ik deze maand mooi Max Payne 2 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker geen miskoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/images/maxpayne2_2.jpg

De buurvrouw met haar shotgun. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Maxow schreef op 16 oktober 2003 @ 12:29:
hier heb ik het geluidsprobleem met de SB Live! opgelost door multi-channel audio uit te zetten en hardware acceleratie gewoon volop te laten staan. Je blijft zo het geluid wel rondom houden, en je bent van die irritante bugs af dat je max payne niet meer hoort praten enzo :)
Thx want bij mij hoor je Max ook soms niet praten .. lijkt dan net of hij mompelt :p Echt super verslavend spel :) Ben nu in zijn flatgebouw ... moet nu naar boven met lift :) Super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hem nu aan het euhh 'bestellen' :p
over 3 uurtjes is ie binnen.

ben benieuwd.. zo te horen is het wel een gaaf spelletje.
deel 1 was iig wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hebben jullie hem bestelt?? Ik wil hem namelijk ook heel graag hebben Ik het verkrijgbaar in zoetermeer????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:19:
waar hebben jullie hem bestelt?? Ik wil hem namelijk ook heel graag hebben Ik het verkrijgbaar in zoetermeer????
Kunt hem overal wel bestellen ... alleen dan moet je w88 tot 25ste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:19:
... lezen sommige mensen dan echt niet in hun naïviteit???
Kreten als NFOrce e.d. geven uiteraard niet aan dattie al in de schappen ligt en als je gewoon leest in de openspost dan zie je ook (evenals staat in de rest van het topic) dattie pas de 25e komt :)

Eerst lezen... dan pas gillen :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Nieuws van het front!
Max Payne 2 mod tools volgende week
Gepost door Joran Polak - donderdag 16 oktober 2003 - Bron: 3D Realms forum
Markus van Remedy heeft op het officiele 3D Realms forum bekend gemaakt dat de mod tools voor Max Payne 2: The Fall of Max Payne niet met het spel geleverd zullen worden, maar dat ze volgende week apart te downloaden zijn. Tevens werkt Remedy aan een aantal handleidingen om het modden straks wat makkelijker te maken. De Finse ontwikkelaar zou ook bezig zijn met de demo, hoewel deze mogelijk pas verschijnt als de console versies klaar zijn.

In 2001, Max Payne arrived to set the benchmark for action gaming, earning countless awards and revolutionizing the genre with cinematic combat sequences fuelled by the groundbreaking use of slow motion and compulsive narrative-driven gameplay. Now, working together with Rockstar Games' New York-based production team, Remedy has combined Max Payne's hallmark gameplay with all new innovations and unmatched production values. Max Payne 2: The Fall of Max Payne is set to raise the bar for action games all over again when it's released fall 2003.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200310/small1066284375_0.jpg

Voor iedereen die niet kan wachten tot Max ook in Nederland arriveert kun je op deze pagina genieten van een aantal nieuwe screenshots.
Klinkt dus goed, iig beter dan bij deeltje 1. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 16-10-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lol, ben er net achter gekomen dat NPC's boos worden als je ze raakt ;)
(En das balen als de NPC een Kalashnikov heeft :))

Was in het tweede chapter die Cowboy dude

[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 16-10-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hmm.. ik kan em niet eens installen :/
Als ik de 2e CD erinplep loopt alles vast ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Booth schreef op 16 oktober 2003 @ 13:29:
Hmm.. ik kan em niet eens installen :/
Als ik de 2e CD erinplep loopt alles vast ;(
Dan zit er een fout in de cd :) (probeer het eens met deamon tools)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-10 19:15
heb em ook al ff gespeeld, first impression: gimme more baby!!! :9~ >:)

vind wel de bullettime echt veel anders aanvoelen als in deel 1,
maar tis nog steeds heerlijk :)
schitterende game, eentje voor de collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al benchmarks te vinden in een vorm van een kleine review ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

johnnyv.nl schreef op 16 October 2003 @ 13:30:
[...]

Dan zit er een fout in de cd :) (probeer het eens met deamon tools)
Ik gebruik ook Daemon tools ;)
Najah, ik zal em voor de zekerheid overnieuw downloaden.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Booth schreef op 16 October 2003 @ 14:02:
[...]

Tja, bij mij gaf deamon tools geen problemen, dus zal het idd waarschijnlijk een corrupte file zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ongelofelijk vet, ben net uit het gebouw wat helemaal ontploft :D Echt.. Zo speel ik het te snel uit >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 16 October 2003 @ 14:02:
[...]

Kreeg ik ook de eerste keer een total frees van me systeem :( had verder mirc aan en emule.

Tweede keer heb ik alles uitgezet dus ook norton.

En nu als ik ff gespeelt heb en kom terug bij me desktop krijg ik foutmeldingen van du-meter :? vaag nah ja hij doet het :P

Ben net gestopt bij 1 van de eerste cliche momenten volgens mij: you open the door and b00m :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Er komen iets teveel spoilers in dit topic :( (misschien handig om dat ff in de topictitel te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Er zit dus geen multiplayer (online) optie in MP2. Weet iemand of het nog zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
cimbom schreef op 16 oktober 2003 @ 14:42:
Er zit dus geen multiplayer (online) optie in MP2. Weet iemand of het nog zal komen?
De mod-maker zullen er vatsmee bezig gaan, maar eerdere 'experimenten' emet max payne liepen op niks uit, omdat de 'bullet time' nogal een probleem is dan, en dat is toch waar de game om draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

* Ryceck haalt diep adem....

IK WIL EEN MATRIX-MOD!!!!! :p :)

sorry voor de overlast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

******** ECHTE MAX PAYNE FILM : http://www.xs4all.nl/~bru...20-hero%20-%20Pjoeloe.avi ******** (mini film over max payne met echte ecteurs :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 15:01

TrekDr0p

QR niet scannen

het is een heerlijk spel :D

Vooral als je de eerste keer met MONA mag spelen :D
Is wel kut om Max In leven te houden, als hij gaat rennen voor zijn leven om naar jou te komen, maar ja na 3 keer was het me toch gelukt :D

Level 3 is enorm moeilijk ben ik nu meebezig.

Als er cheats zijn ging het een stuk makkelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd verberg spoilers ff in een zwart boxje zoals hier boven ergens, of zet er met koeienletters boven ***SPOILER*** of zo. Ik begin vanavond pas, dus ik wil het allemaal nog niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier screens, voor degene die t wil zien :)
(btw die kerel in zn stoel :D moet je m is wakker maken)

Plaatje 1
Plaatje 2
Plaatje 3
Plaatje 4

Wie weet trouwens die toevoeging aan de snelkoppeling, waardoor je vrij de camera kon bewegen? Bij max payne 1 was het -developerkeys toevoegen, en als je dan op C drukte, kon je de camera bewegen..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar probleempje: als ik gewoon loop en ik maak een bocht, dan wil max heel vaak heel ff niet reageren, een soort haper als het ware. Dit is dus behoorlijk irritant. Het spel hapert verder niet want max loopt dan gewoon een fractie van een seconde rechtdoor en gaat dan pas de kant op die ik wil :? Heeft iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Whoa... in Part II, Chapter.... 3 of 4 gebeurt er iets cools. Kijk zelf maar:

* Screenshot met SPOILERS (jaja, die bestaan! >:))*
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
* Screenshot met SPOILERS (jaja, die bestaan! >:))*

:EDIT: hele reply gewist, vervangen door wat linkies omdat sommige het nie cool vonden.

[ Voor 76% gewijzigd door Novah op 16-10-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Heel erg leuk ja Novah, maar ook wel een beetje érg spoilerachtig... Ik had het liever zelf uitgevonden namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16-10 15:23
nou, ik dacht dat hl2 mooi was. Heb net maxpayne2 ff gespeeld voor het eerst. :9~ Niet normaal hoe vet dat eruit ziet :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 09:22
hmm
inderdaad ja

dat was de laatste keer dat ik dit topic check.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Uitgevonden? Spoilerachtig? Pfff, Max Payne moet in MP2 wel honderd keer wegrennen voor explosies en ontploffende gebouwen. Heeft niets met het verhaal te maken. Jullie doen net alsof het the Matrix Revolutions is, waarvan je niets van het plot wil horen. Het gaat hier om een computerspelltje met veel schieten. Maargoed, ik kan screenshots niet in een spoilervakje zetten, ik zal der wel links van maken. Om de goede vrede te bewaren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMG ik zit vast :( Echt belachelijk dit :{ Wou dat er een walktroughje was :+ Want anders gaat iedereen hier zeuren over spoilers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Spoiler:
Argh, ik ben nu voor de 2e keer in dat funhouse van Mona, waar je dan naar beneden valt. Als je helemaal naar het einde toeloopt (achter de deur) vind je daar een Kalashnikov, en je kan de trap op om wat bad guys te killen.
Na dat allemaal gedaan te hebben, kan je verder door naar boven waar je dus weer in het funhouse terecht komt, maar wat moet je vanaf daar doen? Je kan via richeltjes sneaken, om de bad guys af te maken, maar als je verder loopt kom je weer op hetzelfde punt uit... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 16-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmm... Heb hem al uitgespeeld :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb er genoeg van, mij zullen jullie hier niet meer zien. Ik kan hem pas over 2 maanden spelen als ik mijn eigen systeempje weer heb. :'( En ik wil nog niet alles te weten komen, succes verder met dit topic en met Max Payne 2. :) Tabee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
SideSwipe_XP schreef op 16 October 2003 @ 16:06:
Hmmm... Heb hem al uitgespeeld :P
Hoeveel levels zijn het ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 16-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Timocos schreef op 16 October 2003 @ 16:10:
[...]

Hoeveel levels zijn het ??
3 Parts en elk 8 chapters :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
SideSwipe_XP schreef op 16 October 2003 @ 16:16:
[...]

3 Parts en elk 8 chapters :)
Hmmm, dan ben ik ongeveer op de helft. Damn, ik ga wat minder spelen dan. Wil nog wel wat langer plezier van deze game hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog 1 leveltje te gaan :(

Vanmorgen om 10 uur begonnen, shit joh, ben echt een verslaafde gek lijkt t wel, tis ineens half 5 :O hele dag om :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Pfff dat level in dat speelpaleis waar je naar beneden valt vreet veel kracht van je pc .. niet normaal .. moet ff maar alles op medium zetten daar. Elk level draait soepel tot matig maar dat level echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overklokken die TB1.4 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler, sorry :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-10 09:25
Rafe:
Spoiler:
als je over die randen loopt zit er na een klein stukje (links van waar je binnenkwam) een opening waardoor je boven de kamer met die grote spuit komt.
Die hendel die daar zit laat de spuit los. als je goed timed kun je die 2 mannetjes ermee uitschakelen.
laat je nu door het gat in het midden vallen, en land op de spuit (zo krijg je geen valdmg).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:36

Maxow

Hidden Sound System

dit is best wel een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, uitgespeeld. Fantastisch spel, werkelijk fantastisch :)

Het verhaal blijft spannend, de maps gevarieerd en de sfeer is ook op het einde dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
RocketKoen schreef op 16 oktober 2003 @ 17:14:
Rafe:
Spoiler:
als je over die randen loopt zit er na een klein stukje (links van waar je binnenkwam) een opening waardoor je boven de kamer met die grote spuit komt.
Die hendel die daar zit laat de spuit los. als je goed timed kun je die 2 mannetjes ermee uitschakelen.
laat je nu door het gat in het midden vallen, en land op de spuit (zo krijg je geen valdmg).
Spoiler:

Je kan ook gewoon via een lantaarnpaal beneden komen zonder damage te krijgen. zo heb ik het iig gedaan en dan aan de bovenkant van die spuit schieten dan gaat ie ook los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommigen spelen MP2 uit binnen 1 dag? Naja, dat voor 40 euro straks... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:29
blijft jammer dat deze game zo kort duurt, maargoed, dan blijft het wel boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Uitgespeeld :)

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.