Mjah, zojuist dus gespeeld
Erg leuk, en érg creepy. Durf bijna niet te spelen 
Toch heb ik een paar bezwaren: De nieuwe bullettime sucked! Echt, ik vindt het gewoon niet leuk om zo snel te lopen als de rest in bullettime is
. Dus gebruik ik liever de Shift knop (slowmotion naar voren springen, Max Payne style) en dat wordt toch al snel oud. Ook de geluiden van m'n klapperpistooltjes klinken veel te ghey-ish
. Misschien ligt het ook wel aan het sorot (Baretta), maar ik vindt een lekkere harde knal toch lekkerder spelen
.
Als laatste bezwaar is dat met die stemmen, zag al dat iemand dat gefixed had. Maar volgens mij heb ik geen Soundblaster kaartje. Dunno, het is zo'n onboard geval (volgens mij
Niet veel verstand van). Het is iig heel erg vervelend.
Ook lijkt het alsof die novel-sequences niet goed op elkaar navolgen ofzo? Of ben ik gewoon dom?
Toch heb ik een paar bezwaren: De nieuwe bullettime sucked! Echt, ik vindt het gewoon niet leuk om zo snel te lopen als de rest in bullettime is
Als laatste bezwaar is dat met die stemmen, zag al dat iemand dat gefixed had. Maar volgens mij heb ik geen Soundblaster kaartje. Dunno, het is zo'n onboard geval (volgens mij
Ook lijkt het alsof die novel-sequences niet goed op elkaar navolgen ofzo? Of ben ik gewoon dom?