Welke Bittorrentclient is de beste?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Azureus, hij wil maar 1 torrent tegelijk downloaden.
Config:
10 max upload globaal
0 max download
2 max uploads per torrent
100 max aantal connecties per torrent
1000 max aantal connecties globaal

Versie 2.1.0.4

Ik heb het al gevonden |:(

Onder "Wachtrij" stond max gelijktijdige downloads op 1 :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik heb wel een tip voor alle Azureus gebruikers. Zet de taal op engels, de nederlandse versie is heel slecht vertaald. Tenminste.. ik kan niks vinden onder de nederlandse versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:19

FlashBang

Hoi.

Racemol schreef op 16 juli 2004 @ 15:52:
Ik heb wel een tip voor alle Azureus gebruikers. Zet de taal op engels, de nederlandse versie is heel slecht vertaald. Tenminste.. ik kan niks vinden onder de nederlandse versie ;)
Lol ben jij een allochtoon ofzo?

Ik kan prima overweg met de nederlandse versie van Azureus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 09:36
De vertaling is wel redelijk, alleen gebruiken ze opeens hele anderen termen ;). Maar ik raad ook de Engelse versie aan, al was het maar omdat de termen die daar gebruikt worden overal gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb de vertaling van de extra onderdelen die na 1.7 kwamen tot de 2.0.8.5_CVS (Azureus2-B70) versie voor mijn rekening genomen.

Als iemand kan aangeven wat er dan zo verkeerd vertaald is (afgezien van het feit dat de laatste builds niet zijn vertaald) kan ik dit misschien verbeteren ;)

BTW, het is af en toe vreselijk moeilijk om een Nederlandse tegenhanger van een engels woord te vinden 8)

[ Voor 16% gewijzigd door mduijvendijk op 16-07-2004 18:03 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
is zo'n gevallen gewoon engels houden, er is niets zo lastig als dingen die letterlijk vertaald zijn
vb: downloaden > neerladen
is nu mss wel een fictief voorbeeld, maar er zijn progjes die zo vertaald zijn, geef mij dan ook maar engels ja

[ Voor 4% gewijzigd door Mayco op 16-07-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
LoL @ mduijvendijk
Het is precies zoals Diabolus en Mayco zeggen. Sommige dingen moet je gewoon niet vertalen. De help file en tool tips kan je natuurlijk wel vertalen.
Nu is het wel zo dat downloaden niet vertaald is als neerhalen :) gelukkig maar.

Ik vind bijvoorbeeld het volgende een raare zin: opslaan in standaard gegevensmap
Maargoed ik begrijp ook dat het moeilijk is om een nerderlandse tegenhanger te vinden van een engels woord. Ik gebruik dus gewoon de Engelse versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.... tis "rare" en niet raare... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Nou nou het is toch wat he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand enig idee of er een PHP-site voor ABC is die wel de nieuwste versie (2.6.9) ondersteunt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Eventjes mijn ervaring als beginnende bittorenter:

Azureus is lekker uitgebreid met onder andere een upload limiter, ziet er leuk uit en werkt over het algemeen goed. Als tweakert heb je het programma binnen 3 minuten helemaal door. Doordat Azureus het leuk vond om telkens na 3 kwartier m'n hele computer enkele seconde te laten freezen waarna m'n netwerkverbinding compleet dood was en een restart vereist, ben ik over gestapt op

ABC. Zoals al uit de naam blijkt is het een lekker simpele client. Ziet er niet gelikt uit, weinig mogelijkheden, geen handige upload limiter maar doordat 'ie doet wat 'ie moet doen wel een aardige client. Zodra ik me dermate ge-ergerd heb aan de weinige mogelijkheden zal ik dit updaten met bevindingen over andere clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een trage up en download
Ik heb van alles geprobeerd maar mijn downloads en uploads blijven rond de 5 kB/s zitten of nog lager.

Ik had azureus 2.1.0.0 en heb geupdate naar 2.1.0.4
Bij beide blijft ie laag.
Ik heb norton internet security 2004 draaien.
amd 2600
1024 ddr
Kabel modem @home
geen router
Java 2 re 1.4.2.05
Waar vind ik die B files (B18, B25 en B26 enzo)
Zou dat kunnen helpen?

Please help :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Je zegt dat je van alles hebt geprobeerd. Maar wat heb je dan al geprobeerd?

Een paar opties:
- zet norton internet security 2004 is uit
- als je de wizard gebruikt voor het instellen van azureus (in het file menu te vinden) zegt hij dan dat de poort goed is?
- bij het downloaden, hebben je torrents dan groene smilies of geel?
- hoeveel seeds/peers hebben de torrents die je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de prioriteit allemaal hoog gezet (javaw.exe) de uploads omhoog gezet.
Zo'n beetje alles gedaan wat er beschreven was.
Ik snap alleen dat van die cvs bestanden niet.

De poort geeft ie aan als 6881.
Norton uitgehad helpt ook niet.

De smiley was eerst heel even geel en daarna continu blauw.

De seeds/peers zijn 17(37) / 13(182)

En maar 1 torrent aan het downloaden

Ben radeloos en weet het niet meer.

Thnx alvast voor de moeite _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:56

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:15:
Ik heb de prioriteit allemaal hoog gezet (javaw.exe) de uploads omhoog gezet.
Zo'n beetje alles gedaan wat er beschreven was.
Ik snap alleen dat van die cvs bestanden niet.

De poort geeft ie aan als 6881.
Norton uitgehad helpt ook niet.

De smiley was eerst heel even geel en daarna continu blauw.

De seeds/peers zijn 17(37) / 13(182)

En maar 1 torrent aan het downloaden

Ben radeloos en weet het niet meer.

Thnx alvast voor de moeite _/-\o_
Waarschijnlijk zit je achter een router. Forward gewoon even poort 6881 (TCP) naar je download-PC of zet UPnP op je (hardwaremarige) router aan. Verder is het belangerijk je upload te limiteren als je ADSL hebt, omdat anders je hele verbinding dichtslibt. Bij een basic abbo moet je upload ongeveer 25KB/s zijn.

BTW, een gele smiley betekend dat je NAT problemen hebt (lees: poort 6881 is niet toegankelijk voor buitenaf). Uitleg van de smilies staat hierzo: http://azureus.sourceforge.net/faq.php#21

[ Voor 11% gewijzigd door Niek op 17-07-2004 16:29 ]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen router en mijn smilie is nu geel.
Ik heb op de site gekeken voor uitleg over de smilies maar ik kom er nog steeds niet uit wat het precies inhoudt allemaal.
Hoe kan ik nu dan die poort toegankelijk maken voor buitenaf.
Ik heb norton alweer uit gezet maar helpt niet.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je geen router hebt maar een softwarematige firewall moet het allemaal automatisch gaan. kijk eens wat heel vaak gebeurd: xpfirewall staat per ongeluk nog aan.... (check je netwerkverbindingen of er een hangslotje te zien is)

ow trouwens. voor uitleg wat die kleur van de smilies betekenen moet je ff rechtermuisknop op azureus schermpje en dan helemaal onderaan op 1 na laatste aanklikken. ik doe dit uit de hoofd dus pin me er niet op vast)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xp firewall is uit.
poort getest = ok
tracker = ok
Groene smilie die geeft aan dat alles ok is.

En dan toch een download van 1.1kB
En een upload van 3.2 kB
Seeders 20(31)
Peers 72(196)

RaRa 8)7
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 19:24

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je wel ff 15 minuten gewacht? Je moet niet gelijk na 1-2 minuten al hoge snelheden verwachten... Ik haal de eerste 2 minuten ook nooit hoger als 100KB/s. Na 5 a 10 minuten gaat ie pas 300KB/s ofzo... Ohja.. ik download vaak torrents met 3000 seeds en 4000 peers.. Dat wil ook wel helpen ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russian Phoenix schreef op 14 juli 2004 @ 22:54:
[...]

Als je die plugin al hebt, dan houd Azureus em vanzelf up to date.
Bedankt voor je reactie! :)

Sinds ik die plugin in mijn azureus heb geinstalleerd werkt mijn azureus niet goed meer.
Heb jij of iemand anders een idee welke bittorent ook met een ip-updater werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn (Y)ABC. Als ABC even aan staat en staat de downloaden, slaat hij plotseling compleet op hol. Mijn CPU load die bij normaal ABC even op rond de 20- 30% staat, schiet plotseling als een speer omhoog. M'n CPU load wordt dan 100%. |:( Hier komt geen einde aan zolang ik ABC laat draaien. Schakel ik hem uit, dan valt m'n CPU load weer terug.

Mijn configuratie:

P4 1.8Ghz (Mobile)
256 MB
Windows XP

Met de officiële Bittorrent 3.4.2 en Azureus heb ik dit probleem niet. Aangezien ik ABC prettiger vind werken dan Azureus en de standaard Bittorrent, probeer ik ABC werkend te krijgen.

Heeft iemand hier dit probleem ook gehad en/of weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Hallo...

Ik heb het volgende probleem met (Y)ABC.

Mijn CPU load loopt met (Y)ABC op tot 100%. Dit gebeurt opeens vanuit het niets. Na enige tijd (soms 5 soms 30) minuten gebruikt hij 100% van mijn CPU, terwijl m'n CPU load bij normaal gebruik gewoon 20-30% is.

Heb dit probleem niet met de standaard bittorent of met Azureus. Ik vind (Y)ABC alleen wat prettiger werken (wanneer hij het goed doet) en zou daarom graag met deze verder gaan. 100% CPU load is alleen geen optie natuurlijk. Er gaat dus ergens echt iets fout.

Mijn specs:

P4 1.8Ghz (mobile)
256 MB ram
Windows XP

Heeft iemand dit probleem al eens meegemaakt en/of weet iemand de oplossing voor dit probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Lifelogger op 18-07-2004 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Lifelogger, hier had ik hetzelfde probleem, alleen bij mij was het geen 100% maar ongeveer 20%.
Het probleem komt alleen voor als je maximale upload-instelling hoger is dan je maximale werkelijke uploadsnelheid. Oplossing: zet de maximale upload niet op 0 (onbeperkt) maar iets onder de werkelijke max.
Ga naar www.speedtest.nl voor het controleren van je uploadsnelheid en zet in ABC deze waarde min 1 of 2 in "global upload settings" bij "Maximum overall upload rate when not downloading". Bij die andere setting (tijdens downloaden) zet je ongeveer 80% van het maximum erin.
Bij mij werkt dit nu perfect. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil zelf overstappen naar azureus, maar zit daar ook een web interface bij? Zodat je via het internet je client kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 23:41:
[...]

Bedankt voor je reactie! :)

Sinds ik die plugin in mijn azureus heb geinstalleerd werkt mijn azureus niet goed meer.
Heb jij of iemand anders een idee welke bittorent ook met een ip-updater werken?
Hoe bedoel je dat hij niet meer goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bittornado hierzo :)
voorheen gebruikte ik die experimental :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Chrasher schreef op 18 juli 2004 @ 09:31:
Lifelogger, hier had ik hetzelfde probleem, alleen bij mij was het geen 100% maar ongeveer 20%.
Het probleem komt alleen voor als je maximale upload-instelling hoger is dan je maximale werkelijke uploadsnelheid. Oplossing: zet de maximale upload niet op 0 (onbeperkt) maar iets onder de werkelijke max.
Ga naar www.speedtest.nl voor het controleren van je uploadsnelheid en zet in ABC deze waarde min 1 of 2 in "global upload settings" bij "Maximum overall upload rate when not downloading". Bij die andere setting (tijdens downloaden) zet je ongeveer 80% van het maximum erin.
Bij mij werkt dit nu perfect. :)
Crasher... de maximale upload snelheid had ik al ingesteld op 50% van wat ik hier kan. Ondanks deze instelling loopt de CPU load op tot 100%. :( Nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russian Phoenix schreef op 18 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Hoe bedoel je dat hij niet meer goed werkt?
Wanneer ik mijn Azureus opstart dan krijg ik een error in beeld met betrekking tot het 'ip-filteren'.
Nadat ik de error heb 'weggedrukt' en ik mijn downloads voor me zie, zie ik dat mijn downloads op geen mogelijkheid verder willen werken.

Heb jij een idee hoe 'veilig' je bent met een ip-filter systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 14:37:
[...]

Wanneer ik mijn Azureus opstart dan krijg ik een error in beeld met betrekking tot het 'ip-filteren'.
Nadat ik de error heb 'weggedrukt' en ik mijn downloads voor me zie, zie ik dat mijn downloads op geen mogelijkheid verder willen werken.

Heb jij een idee hoe 'veilig' je bent met een ip-filter systeem?
Ehm...wat voor error is het precies, en ja je bent er wel veiliger mee, hij update elke keer de ip adressen en als er zo'n klote bedrijf je zit te controleren dan worden die afgeschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De error melding die ik krijg te zien:

Error Loading Plugin 'azpluginz' org.ludo.plug *************de rest kon ik niet lezen, dat is erg onduidelijk.
Hopelijk kun je dr wat mee..
Ik had azureus geinstalleerd en daarna de safepeer in dezelde dir gezet.
Toenik vervolgens het programma opnieuw opstartte ging het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 15:15:
De error melding die ik krijg te zien:

Error Loading Plugin 'azpluginz' org.ludo.plug *************de rest kon ik niet lezen, dat is erg onduidelijk.
Hopelijk kun je dr wat mee..
Ik had azureus geinstalleerd en daarna de safepeer in dezelde dir gezet.
Toenik vervolgens het programma opnieuw opstartte ging het fout.
hmm, k zou het niet weten dan, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, in elk geval bedankt voor je hulp/reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
voor safepeer moet je gewoon ips blocken die peerguardian op hun site hebben, wertk ideaal, ik heb al een hele lijst in mn sygate zitten :D

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
marko77 schreef op 18 juli 2004 @ 21:13:
voor safepeer moet je gewoon ips blocken die peerguardian op hun site hebben, wertk ideaal, ik heb al een hele lijst in mn sygate zitten :D
Het nadeel van pg is helaas dat ie relatief veel cpu nodig heeft, een beter alternatief is protowall icm 'The blocklist manager'

Met de laatste haal je de blocklijsten op en die lijsten expoteer je dan naar protowall. Deze fungeert als een soort extra filer tussen je nic en je os waardor de cpu een stuk lager ligt.

De makers hebben het over bijna nihilm maar ik heb meestal een procentje of 5 terwijl peerguardian bij mij ltijd 20% nodig had.

check http://www.bluetack.co.uk...Content&pa=showpage&pid=2 voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een download van 520 kb/s en een upload van 24.6 kb/s (getest bij speedtest.nl)

Ik gebruik Azureus maar toch heb ik steeds maar een download snelheid van 20 kb/s en dit blijft zo ook naar zo'n 2 uur. Ik heb genoeg seeds en peers

Hoe zit dit? Waarom gaat hij niet sneller?

Moet ik dingen nog instellen bij opties?

Ik heb nu gewoon mijn upload onbeperkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vind je het gek als je onbeperkt upload :P Dan raakt je lijn verzadigd waardoor weinig ruimte is om snel te downloaden. Stel je upload in rond de 65%-75% van je totale capaciteit, dan zou het beter moeten draaien. ;) Daarnaast kan je nog pielen met max. connections per torrent en globaal. Ik ben snelheidsgeil, dus heb zowat alles op 0 (onbeperkt) staan, behalve m'n upload. Die staat op 50KB/s en 10 uploads per torrent (max. upload van mij is 90KB/s). Daarna laat ik em seeden totdat de torrent een share ratio van 1.1:1 heeft, waarna Azureus automatisch stopt met uploaden. :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een probleempje. Het liefst zou ik Shareazaa gebruiken, maar die geeft bij mij een BSOD nadat hij 30 seconden aan staat.

Omdat die niet werkte heb ik bijna alle torrent clients geprobeerd die ik in dit topic kon vinden. Alle clients die ik heb geprobeerd downloaden max 40k/bsec, terwijl ik wel 60 k/b zit te uploaden.

Specs ADSL lijn : 4480/704 Kbit/s

Ik heb de poorten 6880 - 6899 (tcp) opengezet in mijn Alcatel Speedtouch modem.
(ook poort 6969) die ik weleens voorbij zag komen.

De client waarmee ik nu ge-eindigd ben is Torrentstorm. Ook deze komt niet boven de 40 kb/sec uit. Sterker nog, als ik meer dan 1 torrent open, dan halveerd de snelheid van het downloaden van de ander. Doe ik nog iets verkeerd? Moet ik nog iets speciaal instellen in de opties?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nog een vraag.

Ik ben een film aan het downloaden en via Azureus heeft hij 500mb gedownload. Maar als ik kijk hoe groot die map is dan kom ik op zo'n 3.8 gig. 2 vob files zijn 1 gig per stuk.

Ik heb het eerste gedeelte van de film gedownload met bittornado. Gaat Azureus nu deze delen weer opnieuw downloaden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:58:
Heb ik nog een vraag.

Ik ben een film aan het downloaden en via Azureus heeft hij 500mb gedownload. Maar als ik kijk hoe groot die map is dan kom ik op zo'n 3.8 gig. 2 vob files zijn 1 gig per stuk.

Ik heb het eerste gedeelte van de film gedownload met bittornado. Gaat Azureus nu deze delen weer opnieuw downloaden?
Als je een torrent start reserveerd azureus de ruimte die nodig is om hem 100% te downloaden. Dus het kan heel goed kloppen. Moet je even kijken hoe groot hij moet zijn als azureus klaar is met downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 20 juli 2004 @ 16:57:
Ik heb een probleempje. Het liefst zou ik Shareazaa gebruiken, maar die geeft bij mij een BSOD nadat hij 30 seconden aan staat.

Omdat die niet werkte heb ik bijna alle torrent clients geprobeerd die ik in dit topic kon vinden. Alle clients die ik heb geprobeerd downloaden max 40k/bsec, terwijl ik wel 60 k/b zit te uploaden.

Specs ADSL lijn : 4480/704 Kbit/s

Ik heb de poorten 6880 - 6899 (tcp) opengezet in mijn Alcatel Speedtouch modem.
(ook poort 6969) die ik weleens voorbij zag komen.

De client waarmee ik nu ge-eindigd ben is Torrentstorm. Ook deze komt niet boven de 40 kb/sec uit. Sterker nog, als ik meer dan 1 torrent open, dan halveerd de snelheid van het downloaden van de ander. Doe ik nog iets verkeerd? Moet ik nog iets speciaal instellen in de opties?
Kijk eens boven je post. Daar staat de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 11-09 13:14
download computer met Debian aan het installeren.

Na eerst TorrentFlux te hebben geprobeerd ben ik toch overgestapt op MLDonkey omdat ik dan meteen support voor meerdere netwerken heb.

Vraagje:
in de webinterface van MLDonkey kun je middels de input regel een torrent invoeren.

Kan dit niet makkelijker door bv een met de browser een lokaal opgeslagen .torrent file te selecteren? Vind ik wel een fijne optie die wel onder TorrentFlux werkt.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
trekker22 schreef op 26 juli 2004 @ 21:04:

Na eerst TorrentFlux te hebben geprobeerd ben ik toch overgestapt op MLDonkey omdat ik dan meteen support voor meerdere netwerken heb.

Vraagje:
in de webinterface van MLDonkey kun je middels de input regel een torrent invoeren.

Kan dit niet makkelijker door bv een met de browser een lokaal opgeslagen .torrent file te selecteren? Vind ik wel een fijne optie die wel onder TorrentFlux werkt.

Is dit mogelijk?
Heeft MLdonkey niet iets van een hotfolder of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trekker22 schreef op 26 juli 2004 @ 21:04:

Vraagje:

Is dit mogelijk?
Ja, dat kan (tenminste als je met lokaal op je debian machine bedoelt).

Let op dat bij links die niet op .torrent eindigen je &.tor achter de links kunt zetten zodat mld weet dat het om een torrent file gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 11-09 13:14
ik kan met vnc wel lokaal op me computer komen, maar liever zou ik via een andere computer in mijn lan, via de webinterface de torrent files willen aansturen.

dus zonder het handmatig in te typen, maar ik ga eens dat "hot folder" onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:11

Piggen

Lekker bakkie

Ik gebruik Azureus en een bestand dat ik heb geupload heeft nu een deelverhouding van 1.xxx
Is het nu "toegestaan" om het uploaden te stoppen, zodat de upload die dat bestand inneemt over de andere uploads verspreid kan worden zodat die weer sneller gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 09:11
mja, 1.000 betekend dat je netzoveel geupt hebt als gedownload.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je een bestand kunt uploaden in azureus ik kan geen
duidelijke nederlandse handleiding vinden op het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat je download, share je ook gelijk, dus dat gaat allemaal automatisch ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ABC hierzo, al een tijd. Niks mis mee, doet precies zijn werk.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Azureus bevalt mij nog steeds het beste, is tenminste goed instelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 20:08

geforce666

a.k.a Jan (nl)

is er ergens eigelijk een lijst waarin je kan zien welke bittorrent client het meeste word gebruikt, of een poll ofzo (iets van een top 10 meest gebruikte clients ofzo)
want zit nu met PTC 8.2.2.2 (beta) ofzo maar vindt em nogal oud worden :P
dus zoek ik gewoon een goede nieuwe client, en was benieuwt welke het meeste wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Sommige trackers houden bij welke clients gebruikt worden, en met sommige clients (Azureus oa) kan je zien wat anderen gebruiken. Over het algemeen zie ik dat Azureus en Bittornado het populairst zijn. Zelf gebruik ik Azureus en ben er zeer tevreden over, die zou je dus eens kunnen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Laatst online: 07-09 20:08

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Illumination schreef op 30 juli 2004 @ 22:10:
Sommige trackers houden bij welke clients gebruikt worden, en met sommige clients (Azureus oa) kan je zien wat anderen gebruiken. Over het algemeen zie ik dat Azureus en Bittornado het populairst zijn. Zelf gebruik ik Azureus en ben er zeer tevreden over, die zou je dus eens kunnen proberen. :)
is azureus niet die op java gebaseerde client ?(heb altijd zo'n idee alsof java zoveel cpu power gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
geforce666 schreef op 31 juli 2004 @ 00:54:
[...]

is azureus niet die op java gebaseerde client ?(heb altijd zo'n idee alsof java zoveel cpu power gebruikt)
Tsja, ikzelf heb hier ook wel last van.. (nou ja)

Mijn work-around was dat Azereus de eerste paar minuten aan het rocken was dat mijn systeem niet meer dan erg langzaam was.

Kleine oplossinkje: gewoon je Azureus.exe en javaw.exe in je taakbeheer op laag prioriteit zetten.

Ik haal gewoon dezelfde snelheden en upload is niks mis mee. (200/300 kb/s down en 40 kb/s up)

Hmmz post-consructie is een beetje raar, maar ben zelf ook een beetje ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Ik irriteer mij verschrikkelijk. Het is nu 0.09 uur s'avonds en ik heb dit probleem:

BitTornado, alle versies werken niet. Als ik op de executable klik (btdownloadgui.exe) dan gebeurt er niks, ook al lijkt het alsof hij een GUI moet downloaden (aan de hand van de file name).

Ok, andere client dan maar.

Burst! Nieuwste versie, meteen foutmelding in windows, in het foutenrapport zie ik een incompatibility log.

Volgende

ABC, zelfde probleem als BitTornado, het werkt gewoon niet. Zelfs geen foutmelding...

Is er iets bekend dat Bittorrent clients tegenhoud om te werken? Of is de Yin Yan van mijn moederbord niet op level?

Vriendelijke maar geïrriteerde groet,
Gamo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Zowel BitTornado als ABC zijn Python gebaseerd, misschien zorgt de gecompilede Python executable voor problemen?
Anyways, ik zou eens een (C(++)/Java) client proberen, zoals BitComet, Azureus, TorrentStorm, BitSpirit of PTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik gebruik bittorent client standaard ofzo, maar die werkt voor geen meter. veel te traag etc.

Welke bittorent client raden jullie mij aan?? (ik kan GEEN poorten mappen, omdat ik in een studentenhuis woon met een linuxrouter). Azeures etc werkt allemaal niet omdat daar poorten gemapped moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

tennisbal schreef op 03 augustus 2004 @ 11:16:
ik gebruik bittorent client standaard ofzo, maar die werkt voor geen meter. veel te traag etc.

Welke bittorent client raden jullie mij aan?? (ik kan GEEN poorten mappen, omdat ik in een studentenhuis woon met een linuxrouter). Azeures etc werkt allemaal niet omdat daar poorten gemapped moeten worden
Heel simpel, dan gaat geen een client werken. Je _moet_ poorten mappen om een goede snelheid te krijgen. Vraag aan de admin van die Linux router of tie zoiets toevoegd in zijn firewall:
code:
1
/sbin/iptables -A FORWARD -p tcp -i eth0 --destination-port 6881:6999 --destination jouw.ip.ad.res -j ACCEPT
Of nog beter, laat hem Linux-IGD icm UPnP (http://linux-igd.sourceforge.net/) installeren, dan werkt Azureus met UPnP en hoef je niks meer te portmappen (en MSN video enzo werkt dan ook gelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
The_Surfer schreef op 03 augustus 2004 @ 11:24:
[...]

Heel simpel, dan gaat geen een client werken. Je _moet_ poorten mappen om een goede snelheid te krijgen. Vraag aan de admin van die Linux router of tie zoiets toevoegd in zijn firewall:
code:
1
/sbin/iptables -A FORWARD -p tcp -i eth0 --destination-port 6881:6999 --destination jouw.ip.ad.res -j ACCEPT
Of nog beter, laat hem Linux-IGD icm UPnP (http://linux-igd.sourceforge.net/) installeren, dan werkt Azureus met UPnP en hoef je niks meer te portmappen (en MSN video enzo werkt dan ook gelijk).
msn video werkt al en audio en file transfer ook (msn6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:22
tennisbal schreef op 03 augustus 2004 @ 11:16:

Dan heb je pech want er werkt er geen één dan. Poorten moeten open voor dataverkeer bittorrent gebruikt standaad 6881-6889. Probeer het eens op poort 21 of 80 maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Vraag aan de degene die de linux server beheerd of ie wat poorten kan openen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Al is het maar één poortje die hij voor je openzet werkt het goed. Azureus heeft nl. maar één open poort nodig waar al het torrentverkeer over gaat. :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:54
Hier nu ook Azareus en werkt erg lekker snel. Ben mijn laatste dl met eMule aan het binnenhalen. Zit nu al een dag te wachten op 5 MB: de laatste part van 1 CD die ook al 3x corrupt was :-( En dit is ook nog eens een zeer goed verspreidde release (haalt zelfs het Tweakers nieuws) dus je zou verwachten dat het sneller gaat... Wat mij betreft kan de Mule er meteen af als die CD eindelijk binnen is :D Het Mule netwerk is imho redelijk verziekt aan het raken met overvolle ques en eindeloos veel shares...

Azureus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Leuk om te zien dat er steeds meer mensen azureus gaan gebruiken... Of zijn er ook mensen die om een bepaalde reden een hekel aan azureus hebben (afgezien van het standaard java geblaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[quote]Racemol schreef op 04 augustus 2004 @ 20:37:
Leuk om te zien dat er steeds meer mensen azureus gaan gebruiken... Of zijn er ook mensen die om een bepaalde reden een hekel aan azureus hebben (afgezien van het standaard java geblaat)[/quote}

Gebruik vanaf het begin af aan shadow experimental die overgegaan is in bittornado en dat gebruik ik met veel plezier. Ik vind he superhandig voor alle torrents een aparte icoon terwijl het voor de ander een grotw gruwel is en ja waarom geen azureus, kweenie heb het nooit gbruikt,die printscreen zien er goed uit va azureus maar het is nog steeds zo dat allerlei foefjes ed all1 maar vertragend zijn.

En Ja Java is niet echt mijn lievelings proggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Foefjes die vertragend werken? Ik haal regelmatig 300KB/s+ via Azureus. Met TheShad0w haalde ik nooit hoger als 100KB/s. Ik dl. trouwens altijd 1000+ seeds/ 2000+ peers torrents ;)
Ja, maybe vertragend voor je systeem, maja.. boeieh... Azureus aan.. snel lurken.. low priority overschakelen en kijken wat je net gedownload hebt terwijl je shared...

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
haal je opgeteld dan 300 + of kun je dat ook halen bij maar 1 torrent? Ik ben nu net overgestapt van eMule naar bittorent , omdat bittorent ook de files heeft die ik wil. Ben nu een uurtje bezig en het gaat al heel lang 50 up 50 down. Is dat normaal? 1 op 1?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn Azareus zoals deze nu loopt. printscreen

En hoe krijg ik mijn 'health in orde.
Afbeeldingslocatie: http://azureus.sourceforge.net/img/sc/2.1.0.2/about_health.png

de gele icoontjes zegen me dat ik een probleem heb met mijn NAT instelling, hoe fix it dat? Heeft dat met mijn port instelling van mijn gateway te maken?. Of heeft een groene ipv een gele staat van de heath geen effect op mijn downspeed

en de grijze, hoe maak ik deze actief? of is dat gewoon de weergave van dat ik in de queu-list sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
ff 6881 forwarden naar je lokale IP op je router

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:19
idd poort 6881 forwarden op je router. Je moet eerst kijken in welk ip adres je hebt. ( start -> uitvoeren -> cmd(dan kom je in DOS) -> typ: ipconfig /all (nu krijg je gegevens van welk ip adres je hebt).

Vervolgens kijk je bij de setup van je router naar virtual server of port forwarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik dat invullen bij "Single Port Forwarding" of "Port Range Forwarding"?

in iedergeval ik heb nu ingesteld, maar nog geen verschil: (ps, welk protocol moet ik hebben?)

Afbeeldingslocatie: http://server6.uploadit.org/files/chrisk-port.jpg

[edit:]
PS: via supr.....org kwam ik op GeenWarezSitesopGoT.com, had hier nog nooit van gehoord, maar hun aantal .torrents files is vele malen groter dan die op ******** Hoe kan dit? ze zoeken toch allemaal hetzelfde netwerk af.

[ Voor 124% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Er is niet 1 torrent netwerk, zoals bij eMule. Elke site heeft apparte torrents die meestal op aparte trackers werken. Soms zijn trackers zelfs private, zodat je de torrents niet eens kan gebruiken zonder ingeschreven te zijn bij die site. Er is dan ook geen manier om het hele netwerk af te zoeken naar een bestand, zoals bij eMule wel kan.

[ Voor 22% gewijzigd door Illumination op 07-08-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Na een tijdje BitComet toch maar weer terug bij Azureus.
Kost wel wat cpu power (10% ongeveer) maar hij download echt als een dwaas, en daar gaat het tenslotte om.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 21:31:
moet ik dat invullen bij "Single Port Forwarding" of "Port Range Forwarding"?

in iedergeval ik heb nu ingesteld, maar nog geen verschil: (ps, welk protocol moet ik hebben?)

[afbeelding]

[edit:]
PS: via supr.....org kwam ik op lokitorrent.com, had hier nog nooit van gehoord, maar hun aantal .torrents files is vele malen groter dan die op suprnova. Hoe kan dit? ze zoeken toch allemaal hetzelfde netwerk af.
View -> Configuration -> Server: En daar bij Incoming TCP listen port 6881 invullen als dat er nog niet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Azureus. 't Is een soort floppydrive, can't do with it, can't do without it. Als we het verschikkelijk hoge CPU-gebruik buiten beschouwing laten een perfect programma.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Breepee schreef op 08 augustus 2004 @ 00:16:
Azureus. 't Is een soort floppydrive, can't do with it, can't do without it. Als we het verschikkelijk hoge CPU-gebruik buiten beschouwing laten een perfect programma.
hier gebruikt ie op een celeron 700 maar 2-5% cpu. valt reuze mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Breepee schreef op 08 augustus 2004 @ 00:16:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/eelkehagen/leechsave.JPG
als een torrent lekker veel seeds heeft...

300 MB binnen een uur is ongeveer 85KB/s constant, en dat voor een adsl-light lijntje met in de practijk ongeveer 112KB/s max...

kortom: azureus rules again!

[ Voor 3% gewijzigd door bigfoot1942 op 08-08-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Maverick schreef op 08 augustus 2004 @ 00:24:
[...]

hier gebruikt ie op een celeron 700 maar 2-5% cpu. valt reuze mee imho.
Dan heb je zeker 1 torrentje. Ik heb m'n XP2600 nu 3 dagen draaien met 9 torrents en javaw.exe slupt 10 tot 20 %. En ook nog eens 70MB. Dat vind ik echt teveel voor een download proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Was het CPU gebruik, bij met name veel torrents, maar wat lager, dan was het een superprogramma. Nu is het een superprogramma met een nadeel, wat er niet had hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik gebruik ABC lekker simpel programma en het werkt ook nog eens goed.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Breepee schreef op 08 augustus 2004 @ 00:26:
[...]

Dan heb je zeker 1 torrentje. Ik heb m'n XP2600 nu 3 dagen draaien met 9 torrents en javaw.exe slupt 10 tot 20 %. En ook nog eens 70MB. Dat vind ik echt teveel voor een download proggie.
zet je filebuffer dan lager, dan schrijft ie de delen die je binne hebt sneller weg op je hdd waardoor ze minder ram opnemen :) (weet overigens niet of dit kan, kan met emule wel iig, bt vast ook wel)
edit: hm, kan de optie niet vinden, das jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick op 08-08-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Breepee schreef op 08 augustus 2004 @ 00:29:
[...]

Was het CPU gebruik, bij met name veel torrents, maar wat lager, dan was het een superprogramma. Nu is het een superprogramma met een nadeel, wat er niet had hoeven zijn.
met dist soort snelheden hoef je er niet zoveel tegelijk open te zetten. 2 tegelijk is genoeg om je verbinding vol te trekken. Scheelt ook power dus als je ze na elkaar doet ipv tegelijk.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Heb tot nu toe fijne ervaringen met zowel azareus als abc. Maar ik ga me toch maar eens in G3client verdiepen. Dat heeft toch een hoop leuke opties zoals vrienden voorrang geven. Leechers in je Foe list zetten. Zo op het oog ziet het er aardig uit, ook kun je upload per torrent instellen. Maar in dit topic zie ik g3 nauwelijks voorbij komen. Ben toch wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik heb ook G3 en ik vind het perfect werken... Heel snel, weinig CPU, upload limiter werkt goed en vooral ook zeer leuke opties... :Y)

• Brent
  • Nu online
Even BitComet geprobeerd, weer gauw terug bij Azureus. In principe een prima programma, maar het downloaden gaat zeer traag in vergelijking met Azureus. Het uploaden gaat wel even snel.
Kix@$$ schreef op 12 augustus 2004 @ 17:16:
Ik heb ook G3 en ik vind het perfect werken... Heel snel, weinig CPU, upload limiter werkt goed en vooral ook zeer leuke opties... :Y)
Als je het programma (of de computer) herstart, kan hij dan meteen beginnen met downloaden (zoals Azureus) of moet hij eerst opnieuw hashen? En ondersteund het UPnP?
Maverick schreef op 08 augustus 2004 @ 00:35:
[...]

zet je filebuffer dan lager, dan schrijft ie de delen die je binne hebt sneller weg op je hdd waardoor ze minder ram opnemen :) (weet overigens niet of dit kan, kan met emule wel iig, bt vast ook wel)
edit: hm, kan de optie niet vinden, das jammer.
Wel, het primaire probleem is het exorbitante CPU verbruik.
bigfoot1942 schreef op 08 augustus 2004 @ 00:46:
[...]

met dist soort snelheden hoef je er niet zoveel tegelijk open te zetten. 2 tegelijk is genoeg om je verbinding vol te trekken. Scheelt ook power dus als je ze na elkaar doet ipv tegelijk.
Sommige torrents gaan snel ja, andere niet. Bovendien zijn er torrents die je moet downloaden while they last.
Het is gewoon jammer dat Azureus een JAVA-progsel is.

[ Voor 43% gewijzigd door Brent op 12-08-2004 17:43 ]

Verwijderd

Trivian schreef op 08 augustus 2004 @ 00:34:
Ik gebruik ABC lekker simpel programma en het werkt ook nog eens goed.
Same here. ABC (Another Bittorrent Client) download als een trein en is niet volgestampt met allerlei opties die je toch niet gebruikt.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 17:41:
[...]

Same here. ABC (Another Bittorrent Client) download als een trein en is niet volgestampt met allerlei opties die je toch niet gebruikt.
tja. ik ben laatst juist van abc 2.6.9 naar de laatste van azareus gegaan.. gewoon omdat abc bepaalde niet wilde downloaden bij mij.. rare bug bij mij specifiek leek het wel.. en ik moet zeggen ben blij met azareus.. werkt als een trein.

Verwijderd

G3 Torrent

Voorheen gebruikte ik altijd Burst toen paar andere clients geprobeerd zoals Azureus maar bleef toch steeds terug vallen op Burst.
G3 Torrent gebruik ik nu al een tijdje en ben er zeer positief over, jullie zouden hem echt eens moeten proberen voor de gein.

meuktracker: G3 Torrent 0.999a

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik gooi nog maar eens een balletje op

BitCommet Super relaxte tool, gebruik weinig resources makkelijk instelbaar veel opties die het allemaal heel simpel houden.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Ook al Bezet
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:10:
G3 Torrent

Voorheen gebruikte ik altijd Burst toen paar andere clients geprobeerd zoals Azureus maar bleef toch steeds terug vallen op Burst.
G3 Torrent gebruik ik nu al een tijdje en ben er zeer positief over, jullie zouden hem echt eens moeten proberen voor de gein.

meuktracker: G3 Torrent 0.999a
Ben hem nu aan het proberen maar het kreng vreet nog meer van mijn CPU dan Azureus, toch wel een prestatie. Lijkt ook minder snel, ja er zijn voldoende seeders. Al zijn de vlaggetjes om te laten zien waar de mensen zitten wel hip.

Verwijderd

Ik gebruik ook ABC, ik heb net eventjes Azureus uitgeprobeert, maar het nadeel hiervan is dat je geen Uploadsnelheids limiet in kan stellen. Wat dus wel bij ABC kan.
Door die hoge uploadsnelheid zijn andere internettoepassingen, zoals internet explorer en msn heel erg traag.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Beetje scheel? :+

Systeem specs

• Ook al Bezet
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:15:
Ik gebruik ook ABC, ik heb net eventjes Azureus uitgeprobeert, maar het nadeel hiervan is dat je geen Uploadsnelheids limiet in kan stellen. Wat dus wel bij ABC kan.
Door die hoge uploadsnelheid zijn andere internettoepassingen, zoals internet explorer en msn heel erg traag.
Kan wel, alleen niet per torrent maar dat gaat veranderen. ga naar View -> Configuration -> transfer. Daar kan je de maximale uploadsnelheid etc aanpasssen.

EDIT: Bah ben langzaam vandaag :O

[ Voor 5% gewijzigd door Ook al Bezet op 12-08-2004 21:35 ]

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb ook verschillende clients geprobeerd maar ABC is nogsteeds de enige waarbij ik de volle 300 kb/s haal.

Zo is het gewoon een genot om te downloaden vergeleken met kazaa :P

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in azureus 2.1.0.4 als ik kijk in details schermpje waar je kan zien welk ip van mij downt en hoe snel dat gaat enz enz zou mijn ip daar ergens tussen moeten zitten, right? ik heb mijn ip nog nooit gezien in dat rijtje.... is dat nou een fabeltje of kan niemand zijn eigen ip terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Ik gebruik ook azureus, en dat is eigenlijk uit noodzaak. Ik heb Bittornado en de standaard Bittorrent client gebruikt, maar die weigerden allebei dienst, en ik vond de instellingen nogal onhandig. Azureus vind ik lekker simpel, ziet er leuk uit en doet zijn werk. Ik haal bijna nooit mijn max snelheid, maar dat komt omdat ik tegelijk ook upload... Hij is wel lekker stabiel, dus binnen komt het toch wel.

Overigens gebruik ik bittorrent alleen voor nieuwe spullen, voor wat oudere software vindt ik dc++ net wat fijner.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al Bezet schreef op 12 augustus 2004 @ 20:48:
[...]

Ben hem nu aan het proberen maar het kreng vreet nog meer van mijn CPU dan Azureus, toch wel een prestatie. Lijkt ook minder snel, ja er zijn voldoende seeders. Al zijn de vlaggetjes om te laten zien waar de mensen zitten wel hip.
Hier valt het wel mee.
Ik denk dat al die bittorent clients over het algemeen wel veel cpu kracht trekken.
Hier iig tussen de 5/15 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ABC gebruik ik nu al tijden. Prima snelheid. Bovendien kun je per file upload instellen en ook de globale upload instellen als je downloads hebt lopen en zonder downloads.

Die upload per file is handig. SUPRNOVA downloads knijp ik een beetje af en downloads van sites waar moet inloggen en 1:1 ratio moet hebben staan vol open.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Azureus: perfect.

Totdat, let wel, je een password invoert, zoals ik, en dan een vreemde typo maakt, zodat je 'm niet meer weet... |:(

Iemand een idee? Opnieuw installeren na uninstall en reg cleanup heeft geen zin... Moet Java ook eraf en opnieuw geinstalleerd?

H.E.L.P. :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hoeft niets te uninstallen en opnieuw te installen. Je Azureus profiel map wissen is voldoende ;)
Die kan je vinden in "C:\Documents and Settings\[User]\Application Data" :D

[ Voor 35% gewijzigd door Blisterin_Bull op 13-08-2004 17:00 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Blisterin_Bull schreef op 13 augustus 2004 @ 16:58:
Je hoeft niets te uninstallen en opnieuw te installen. Je Azureus profiel map wissen is voldoende ;)
Die kan je vinden in "C:\Documents and Settings\[User]\Application Data" :D
[noob mode]

Kijk. Daar hebben we nou echt wat aan. Thanx m8!

[/noob mode]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we de discussie beperken tot het CLIENT-gedeelte, en niet uitweiden over welke site waarom traag is en andere zaken in het schemergebied.