Welke Bittorrentclient is de beste?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 16:53
Ik gebruik op dit moment bittorent++ v0.5.4. en deze heeft enkele storende foutjes.
Op internet kan ik geen nieuwere versie vinden en ben dus op zoek naar een alternatieve bittorent.
Het alternatief moet er liefst net zo mooi eruit zien als de ++ versie en ik moet mijn download en upload zelf kunnen instellen.
Wie weet een goed alternatief of een nieuwere versie van de ++ versie?

En niet vragen naar URL's voor bittirent files... dat is een warezrequest en zal worden bestraft met een officiële waarschuwing.

[ Voor 19% gewijzigd door Han op 25-02-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77043

Er is geen nieuwere versie, maar wel andere alternatieven, zoals e-mule of kaZaA, overnet, sharemonkey, bearshare, noem maar op.
Met een beetje google werk, vind je er heel wat. ;)

Ik heb de adres weggehaald weet niet of dit mag.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 77043 op 11-10-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

de plus... daar kan je teminste de upload beperken, waardoor je teminste nog normaal door kan internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
Wat bedoel je met plus?
Ik kan geen bittorent plus vinden met google of heb je het over een ander programma zoals emule plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:07
jenk, ik gebruik de shadows bittorent experimental.. errug fijn.. ff googlen dan vind je hem. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

Ikzelf gebruik deze , en ben er zeer tevreden mee. :)

http://krypt.dyndns.org:81/torrent/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
bedankt voor de reacties, ik ga ze proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

shareaza, die kan ook op edonkey en gnutella :)

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
die is heeeel erg snel man :)

maar ik mis de resume optie :'(

-edit: zijn er geen andere clienten die ik kan testen? :o

[ Voor 12% gewijzigd door Don3k op 14-10-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 10:02
Don3k schreef op 14 oktober 2003 @ 09:33:
[...]

die is heeeel erg snel man :)

maar ik mis de resume optie :'(

-edit: zijn er geen andere clienten die ik kan testen? :o
Burst heeft wel een resume optie, als je naar dezelfde dir download, dan resumed hji automatisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 03-07 15:57
Racemol schreef op 14 oktober 2003 @ 13:00:
[...]

Burst heeft wel een resume optie, als je naar dezelfde dir download, dan resumed hji automatisch..
nope, hij begint bij mij weer opnieuw, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik gebruik sinds net BitSpirit
Als je eyecandy wil, dan is dees wel heel puik. Over snelheid kan ik nog niks zeggen, maar ik denk niet dat dat veel met de client te maken heeft...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:28

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik gebruik Azureus, het is een Java client, maar werkt ERG prettig!

http://azureus.sourceforge.net

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

laatmeerin schreef op 12 October 2003 @ 21:06:
Ik krijg de laatste tijd wel de hele tijd "no sources" of "File Error" bij het downloaden... weet nog niet waar dat aan ligt..
Maar .. anders was het gewoon verder perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:10

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC vraagt zich af wat de voordelen van andere bittorrents clients zijn? De look en upload cap? Of is er meer? snelheidsverschil enzo

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik gebruik gewoon de originele.., als je een beetje met de commandline speelt dan kun je er net zoveel mee als al die andere speciale clients. (met de originele kun je simpel upload cappen etc je moet maar net weten hoe.. zal vanavond ff linkje geven waar een commandline list staat)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Ow ja nog iets, als ik een film voor de helft heb gedownload met de originele kan ik de film dan nog afmaken met bijv: bt++?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Zym0tiC schreef op 16 oktober 2003 @ 15:05:
Ow ja nog iets, als ik een film voor de helft heb gedownload met de originele kan ik de film dan nog afmaken met bijv: bt++?
Ja, dat zou geen probleem moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC was zich gister en vandaag aan het vervelen dus heb ik maar ff een Bittorrent IRC kanaal opgezet. Kunnen we tenminste realtime info uitwisselen over dit geweldig downloadprogramma :D

#bittorrent @ irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36849

http://pingpong-abc.sourceforge.net/changes.html Gebruik ik nu en ben er zeer tevreden mee, heeft een resume optie, alles in een venster, upload limmiter en werkt gewoon fijn.
Eerst heb ik http://www.cosil.com/ptc/ geprobeerd.

andere link naar ABC [ Yet Another Bittorrent Client ]: https://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=88285 ?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 36849 op 17-10-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 36849 schreef op 17 October 2003 @ 14:58:
http://pingpong-abc.sourceforge.net/changes.html Gebruik ik nu en ben er zeer tevreden mee, heeft een resume optie, upload limmiter en werkt gewoon fijn.
Eerst heb ik http://www.cosil.com/ptc/ geprobeerd.
Bij die eerste krijg ik een Dynamic link error met de Microsoft SQL server :?
Is hij trouwens niet een beetje erg klein?

nu maar eens ff PTC proberen, deze heeft zo te zien ook het voordeel dat alles in een venster is ipv allemaal losse venstertjes. Ik draai nu BT++ maar als ik zie dat de laatste update in juli./augustus is geweest begin ik een beetje te twijfelen of de code is af, wat ik betwijfel of de ontwikkeling loopt op een laag pitje.

edit:
Na enkele minuutjes PTC draaien ben ik erg positief:
- upload kan gecapped worden (staat nu op 10kB/s)
- alle downloads in 1 venster
- minder processor kracht bij hashen tov bt++
- minder speelse layout, dus meer ruimte voor info

[ Voor 15% gewijzigd door Zym0tiC op 17-10-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Wat me trouwens wel opvalt bij veel clienten, ptC, burst! shad0w, das zelfs al heb je een limiet ingesteld de upload toch vaak over de limiet heen gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Zijn er trouwens ook mensen die bij de shad0w client de standaard waardes van de settings (inlimited/ISDN/Slow cable/...) hebben kunnen aanpassen. Nu kies je voor een preset maar hij voldoet toch niet. Ok je kunt idd de waardes met de hand aanpassen maar dit leek me gewoon erg handig :)

En wat is trouwens de UL/DL verhouding om unlimited te downloaden, 10kB/s ? of toch meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 19:50
die waardes ken je bij de originee client gewoon zelf bepalen ....

hier > http://www.dessent.net/btfaq/cmdline.shtml

is een complete list van de commandline opties.. maak gewoon een snelkoppling met -optie <waarde> en sleep vervolgens al je torrent files in die snelkoppeling.. Works for me :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 14:29

Tim Schuhmacher

abasios

DynaMikeY schreef op 16 October 2003 @ 12:49:
Ik gebruik Azureus, het is een Java client, maar werkt ERG prettig!

Idd. Ik gebruik deze client nu al een paar maanden en ik ben er heel tevreden over. itt de orginele client gebruikt deze maar 1 venster voor alle geopende torrent downloads. Met die orginele had ik ook dat het internet helemaal plat lag, maar met Azureus valt max upload in te stellen en ook het aantal connecties per torrent.

Of het de beste is, weet ik eigenlijk niet, maar hij is iig beter / handige als de orginele client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Tim Schuhmacher schreef op 18 oktober 2003 @ 14:52:
[...]

Idd. Ik gebruik deze client nu al een paar maanden en ik ben er heel tevreden over. itt de orginele client gebruikt deze maar 1 venster voor alle geopende torrent downloads. Met die orginele had ik ook dat het internet helemaal plat lag, maar met Azureus valt max upload in te stellen en ook het aantal connecties per torrent.

Of het de beste is, weet ik eigenlijk niet, maar hij is iig beter / handige als de orginele client.
Ik heb hem nu net erop gezet en ik moet zeggen dat het op het eerste gezicht een erg goede client is, hij waarschuwde mij dat mijn NAT poorten niet goed stonden, ik was vergeten te forwarden |:( . Dit ingesteld en mijn downloads gaan nu ontzettend hard.
Het programma zelf is erg duidelijk en er is veel informatie te vinden. Ik heb op dit moment 2 downloads aanstaan en de globale limiet ligt op 10kB up. Eens kijken of deze client wel netjes de upload verdeelt.

Maar hoe zit het met de stabiliteit. Aangezien deze client op java draait en de originele op wxPython?

edit:
Het verdelen van de upload tussen verschillende files gaat met deze client een stuk beter soms eens uitschieter naar 11kB/s maar over het algemeneen kom ik niet boven de max. uit dus dat is ook weer een pluspunt.
Deze client is een blijvertje.....zo nu alle 9 clienten die ik niet meer gebruik deïnstalleren 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Zym0tiC op 18-10-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik had met 2 versies hiervoor, nog wel eens dat het programma crashte of dat hij enorm veel cpu gebruikte, maar dat is met de laatste versies verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Na alle goeie berichten van bijvoorbeeld; DynaMikeY, Tim Schuhmacher en Zym0tiC heb ik azureus ook maar eens geprobeerd. En ik moet zeggen, hij bevalt zeer goed! Ik denk dat ik al die andere clients er ook maar af gooi.. En zo te zien is de snelheid ook zeer goed, beter als met die standaard client in ieder geval.

Nog even het linkje zodat je niet terug hoeft te scrollen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Racemol op 21-10-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:22
Anoniem: 77043 schreef op 11 October 2003 @ 19:08:
Er is geen nieuwere versie, maar wel andere alternatieven, zoals e-mule of kaZaA, overnet, sharemonkey, bearshare, noem maar op.
Met een beetje google werk, vind je er heel wat. ;)

Ik heb de adres weggehaald weet niet of dit mag.
Shareaza werkt ook erg goed! :) Ziet er ook nog eens mooi uit :) (Ook ondersteuning voor een heel hoop andere protocols (ed2k, gnutella 1 en 2, Overnet, bittorent enz.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
Geen groot bittorrent topic :?

Dan hier maar, ik gebruik nu nog steeds bt++ maar die werkt nog volgens de oude bt versie. tegenwoordig is er bt v3.3 maar bt++ heeft die nog niet. Het enige probleem is dat ik een hekel heb aan de "1 venster per download"- interface. Ik heb liever 1 venster met alle downloads (zoals bt++ dus) Kent er iemand een client die beiden heeft?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Maverick schreef op 02 november 2003 @ 17:20:
Geen groot bittorrent topic :?

Dan hier maar, ik gebruik nu nog steeds bt++ maar die werkt nog volgens de oude bt versie. tegenwoordig is er bt v3.3 maar bt++ heeft die nog niet. Het enige probleem is dat ik een hekel heb aan de "1 venster per download"- interface. Ik heb liever 1 venster met alle downloads (zoals bt++ dus) Kent er iemand een client die beiden heeft?
ABC [Yet another BitTorrent]
Azureus
PTC
Burst!

Keuze genoeg dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Is er ook 1 die je me aan kunt bevelen kwa instellings mogelijkheden/stabiliteit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://ei.kefro.st/projects/btclient/

is degene die ik gebruik. Werkt etzelfde als de orginele BT maar je hebt up/dl limit en wat extra features.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Maverick schreef op 02 november 2003 @ 18:32:
[...]

Is er ook 1 die je me aan kunt bevelen kwa instellings mogelijkheden/stabiliteit? :)
Als je genoeg cpu power hebt en geheugen dan zou ik kiezen voor azureus. Deze client is wel redelijk zwaar omdat het op Java is gebouwd. Omdat ik nu een speciale download bak heb, die niet al te zwaar is ben ik overgestapt op ABC. De rede: omdat deze heel veel lijkt op azureus, alleen dan véél lichter.
Ook vind ik ABC wat logischer in elkaar zitten dan Burst of PTC. Ik zou zowieso op PTC wachten totdat version1.o uitkomt...0.8.2 is nog niet helemaal je van het.

o ja, ik heb zelf nog een aanpassing gedaan aan ABC waarbij je ook een upload kunt instellen die minder is dan 3kB/s. Wanneer ik meer tijd heb ben ik van plan om deze nog meer aan te passen. Als ABC je bevalt wil ik je hier wel de URL van geven, of als andere dat willen

O ja, valt me nu net in, de developper van ABC is wel een relaxte gast, heeft me een beetje geholpen om wegwijs te worden in de BT source code 8) en hij luisterd ook goed naar requests
KarreMania schreef op 02 november 2003 @ 18:34:
http://ei.kefro.st/projects/btclient/

is degene die ik gebruik. Werkt etzelfde als de orginele BT maar je hebt up/dl limit en wat extra features.
Dit is idd ook een hele fijne. Alleen dan heb je nog steeds last van meerdere vensters. Ik weet dat ABC de shad0w experimental engine gebruikt, dus onder de motorkap is alles hetzelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Zym0tiC op 02-11-2003 18:42 ]

Anoniem: 73631

Ja oke dan.
Ik gebruik nu dus die Brush! versie van BitTorrent en deze gaat idd nog steeds over zijn upload limit heen van 10 K en bij het downloaden gaat hij niet sneller dan 8 K, ligt dit aan dat programma ofzo??

De orignele BitTorrent was qua download nog langzamer en qua upload de hele tijd op de max.
Racemol schreef op 20 november 2003 @ 13:37:
De originele bittorrent kan je d.m.v. de commandline een maximale upload geven.

Maak een snelkoppeling aan met als target: "C:\Program Files\BitTorrent\btdownloadgui.exe" --max_upload_rate 20
Waarbij de 20 de maximale upload is (dus zelf in te stellen)

Sleep nu je .torrent bestanden naar die snelkoppeling en de maximale upload snelheid is dan wat je zelf ingesteld heb.
Werkte bij mij niet :P

Ik probeer nu ABC Torrent deze werkt wel gewoon goed. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 20-11-2003 13:40 ]

• Racemol

Maak een snelkoppeling aan met als target: "C:\Program Files\BitTorrent\btdownloadgui.exe" --max_upload_rate 20

Sleep nu je .torrent bestanden naar die snelkoppeling en de maximale upload snelheid is dan wat je zelf ingesteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90517

laatmeerin schreef op 12 oktober 2003 @ 21:06:
neej man, geen shareaza gebruiken. gebruikt fokking veel geheugen en is heel traag met downloaden. Ik gebruik voor bittorrent ABC, http://pingpong-abc.sourceforge.net/. Lekker simpel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik gebruik de bt client TorrentStorm. Deze is stabiel, vraagt ook niet veel van cpu/geheugen. Zie ook http://www.torrentstorm.com/ .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:13

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

http://bt.degreez.net/
handig voor een beginner zoals ik :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13195

Ik zoek eigenlijk een client waarmee je naast je upload ook je download kan regelen. Die heb ik nog niet kunnen vinden

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98040

ik ben niet zo'n computerfreak, maar ik wil gewoon wat films downloaden. Ik heb burst geïnstalleerd. Nu wil ik graag weten hoe ik de settings moet aanpassen om het maximale rendement kwa downloadspeed eruit te halen. Ik heb gewoon cable.
bvd

Anoniem: 84506

PTC vind ik een goede agent

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik gebruik persoonlijk een ander programma om m'n ups en downs te cappen namelijk netLimiter daarmee kan je zowel per programma als globaal de maximale up en downloadsnelheid instellen, en als extraatje maakt ie ook nog een mooi logje van je verbruik :D

Als client gebruik ik ook azureus, ik heb ook wel een paar andere gebruikt maar deze bevalt toch het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07 19:11

Hakker

a.k.a The Dude

ik gebruik nu al een tijdje ABC en ik moet zeggen dat hij mij heel goed bevalt. vooral de GUI is fijn.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 07:00
Is er al een oplossing voor het feit dat de CPU naar 99% loopt als de client een tijdje aanstaat? Grote files zijn nauwelijk te downloaden zo.

Zie ook: [rml][ Bittorrent] Downloads blijven hangen[/rml]

[ Voor 1% gewijzigd door honey op 22-12-2003 19:19 . Reden: typo ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61961

Shareaza werkt ook erg goed! Ziet er ook nog eens mooi uit (Ook ondersteuning voor een heel hoop andere protocols (ed2k, gnutella 1 en 2, Overnet, bittorent enz.))
Als je een multiprotocol client wilt gebruiken, gebruik dan http://www.mldonkeyworld.com, die is tenminste een beetje vooruitstrevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Voor mij is torrentstorm het beste BT prog.
- Meerdere downloaders / clients (zowel Shad0w en origineel bt)
- Up/download limiten
- Aantal connecties instellen
- Pieces / Piecefile download.

- etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 21:03

nwagenaar

God, root. What's the differen

Persoonlijk ben ik enorm te spreken over ABC. De client is superstabiel, je hebt overzichtelijkheid en ik heb geen enkel probleem gehad met het downloaden vanaf andere BT clients (iets wat eigenlijk ook niet zou moeten zijn).

Bovendien, ABC heeft ook de mogelijkheid om je torrent downloads te bewerken van afstand d.m.v. de ingebouwde webbrowser (icm met een php script, zie de website voor meer info). Is enorm handig, ik kan dus makkelijk een torrent file vanuit mijn werk in de queue stoppen ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
nwagenaar schreef op 13 januari 2004 @ 17:00:
[..]de ingebouwde webbrowser[..]
Volgens mij bedoel je de ingebouwde webserver

Maar inderdaad. ABC is echt heel relaxed.. Vraagt ook niet teveel van je systeem.
Heb nooit cpu-problemen bij grote downloads ofzo :)

[ Voor 29% gewijzigd door JozyDaPozy op 13-01-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik gebruik al een tijdje azureus. Echter heb ik wel een CPU probleem bij het downloaden van grote bestanden. Hij blijft dan continu op 100% staan.

Alleen ik heb nog geen programma gevonden wat azureus kon vervangen. Ik gebruik namelijk de optie dat hij de torrent bestanden uit een bepaalde directory haalt. Zodat iedereen hier een torrent bestandje in een bepaalde dir op de server kan zetten en dat hij dan automatisch gaat downloaden. Erg handig met meerdere gebruikers.. Maar zou ABC diezelfde optie ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98536

ik gebruik gewoon de originele samen met net limiter .
alleen vind ik het iritant dat ik het niet in de systray kan krijgen
nu komen al mijn downloads in de taakbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:23
Anoniem: 98536 schreef op 14 januari 2004 @ 13:04:
ik gebruik gewoon de originele samen met net limiter .
alleen vind ik het iritant dat ik het niet in de systray kan krijgen
nu komen al mijn downloads in de taakbalk
Dan moet je de shadow client nemen.

Ook een prettige is:
http://www.cosil.com/ptc/
Volgens mij was die nog niet genoemd.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Racemol schreef op 13 januari 2004 @ 23:11:
Ik gebruik al een tijdje azureus. Echter heb ik wel een CPU probleem bij het downloaden van grote bestanden. Hij blijft dan continu op 100% staan.

Alleen ik heb nog geen programma gevonden wat azureus kon vervangen. Ik gebruik namelijk de optie dat hij de torrent bestanden uit een bepaalde directory haalt. Zodat iedereen hier een torrent bestandje in een bepaalde dir op de server kan zetten en dat hij dan automatisch gaat downloaden. Erg handig met meerdere gebruikers.. Maar zou ABC diezelfde optie ook hebben?
Zoals nwagenaar al schreef zit er een ingebouwde webserver in waarmee dit kan.. Welliswaar niet via een map, maar via je webbrowser (nog mooier eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:10
Hier nog een Azureus gebruiker.
Wat mij betreft Dé BT client. Het enige nadeel is (vind ik) dat het enorm veel resources vreet.
Ben je bijvoorbeeld 5 grote files (700+ MB) aan het downloaden dan loopt het zaakje na +/- 3 uur zo traag als dikke stront.
Ligt aan het feit dat het in Java is geprogrammeerd, heb ik me laten vertellen. Wat je ook kunt doen is het maximaal aantal connecties limiteren aan de hand van je systeem spec's. Hoewel ik dat zelf nooit heb geprobeerd.

Overigens gebruik ik NetLimiter om zowel de down- als upload snelheid te limiteren. Azureus kan de upload wel zelf limiteren maar met NetLimiter heb je controle over elk individueel programma, dat is dus sowieso een must-have. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
Hoe zoeken jullie nou naar de downloads?

Ik gebruik zeg maar de site http://www.********.org, waar ik me stuff aanklik in de client; maar die page is echt bagger hoor. Vooral de searchfunctie lijkt bijna nooit (goed) te werken. Wellicht zijn er betere alternatieven.... (?)

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 29-01-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kan beter die site weghalen Silent Thunder. In het eMule topic mogen we toch ook niet dat soort linkjes posten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
PoLo schreef op 29 januari 2004 @ 21:39:
Kan beter die site weghalen Silent Thunder. In het eMule topic mogen we toch ook niet dat soort linkjes posten ;)
Srry.. :o

Mail me dan maar enige suggesties. B)
Mod-break:

Ook dat is niet de bedoeling, doe maar helemaal niet via GoT :*

[ Voor 223% gewijzigd door F_J_K op 29-02-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
dubbel..

[ Voor 95% gewijzigd door Silent Thunder op 29-01-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35948

Heb versie 3.3 (volgens mij ++); maar hoe resume ik? Bepaalde methodes of commando's voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Anoniem: 35948 schreef op 29 januari 2004 @ 23:36:
Heb versie 3.3 (volgens mij ++); maar hoe resume ik? Bepaalde methodes of commando's voor?
Gewoon ff je Torrent file opstarten en dan de map aangegeven waar je download staat, waar die de vorige keer mee bezig was.

Nog ff een andere vraag:
How do I limit the amount of bandwidth consumed by BitTorrent?
Use the --max_upload_rate command line parameter, which takes an upload rate in kilobytes/sec.
Waar moet ik dit command intikken? :? Ik heb dit al in 'Uitvoeren' gezet en op OK geramd -> "C:\Program Files\BitTorrent\btdownloadgui.exe" max_upload_12

Maar hier houd me creativiteit op. Anyone?

[ Voor 34% gewijzigd door Silent Thunder op 30-01-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Silent Thunder schreef op 30 januari 2004 @ 16:31:
[...]
Waar moet ik dit command intikken? :? Ik heb dit al in 'Uitvoeren' gezet en op OK geramd -> "C:\Program Files\BitTorrent\btdownloadgui.exe" max_upload_12

Maar hier houd me creativiteit op. Anyone?
Zal ik mezelf uit dit topic maar even quoten? Staat er gewoon in hoor
Racemol schreef op 20 november 2003 @ 13:37:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx Racemol.

Meteen maar nog een vraagje wat er niet instaat,

Ik zie dat mijn client (3.3) standaard aan het uploaden is; maar van welke locatie haalt hij de data? Ik neem aan vanuit de locatie waar ik aangeef waar de torrents gesaved worden? In ieder geval wil ik me E-schijf aangegeven i.p.v. wat hij nu doet voor te uploaden, aangezien er veel meer staat.

Hoe pak ik dat aan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Silent Thunder schreef op 31 januari 2004 @ 10:22:
Thnx Racemol.

Ik zie dat mijn client (3.3) standaard aan het uploaden is; maar van welke locatie haalt hij de data? Ik neem aan vanuit de locatie waar ik aangeef waar de torrents gesaved worden? In ieder geval wil ik me E-schijf aangegeven i.p.v. wat hij nu doet voor te uploaden, aangezien er veel meer staat.

Hij pak ik dat aan? :o
Dit kan niet, je deelt alleen de bestanden die je op dat moment aan het downloaden bent, zo werkt bittorent, dit zorgt ervoor dat er geen bandbreedte voor oude bestanden gebruikt wordt, zodat er meer overblijft voor nieuwe, hierdoor is bittorent zoveel sneller dan emule/donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Silent Thunder schreef op 31 januari 2004 @ 10:22:
Thnx Racemol.

Hij pak ik dat aan? :o
Gebruik dan abc-client oid, ik geloof dat je daar wel zelf een torrent kunt aanmaken zodat mensen die kunnen downloaden (moet het wel een file zijn waarvan ergens een link op zo'n site te vinden is .. toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Het is gewoon zoals Maverick zegt. Wat je download dat upload je ook weer. Als je klaar met downloaden bent en je laat het scherm nog open staan dan upload je nogsteeds hetzelfde. Maar er is dus geen optie om aan te geven welke bestanden je deelt. Het is eigenlijk de bedoeling dat je minimaal netzoveel upload als dat je gedownload heb. Dus je scherm net zo lang open laten staan totdat dit bereikt is.

Er zijn ook andere clients te vinden waarbij je dit in kan stellen. Dat hij stopt met uploaden zodra de verhouding 1:1 is. Persoonlijk vind ik dit de beste optie, omdat je dan het netwerk een beetje in stand houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Op die manier dus. Dan laat ik het maar zo; ook wel prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Azureus 2.0.6.0 een betere bestaat niet ;)

http://azureus.sourceforge.net/

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104483

Via enkele links hier , ben ik eens aan de start gegaan met het prog Torrentstorm ( client voor Bittorent )
Voor mijn internet maak ik gebruik van ADSL Skynet Go en dit via een Barricade ADSL Router type SMC7404BRA
Nu heb ik via hier vernomen dat de downloadsnelheid ook afhangt van welke "poorten" open staan via je router ( mijn downloads op Torrentstorm blijven ook de "gele" status hebben , wat duidt op een probleempje met die poorten , waar het de status "groen" zou moeten hebben voor een goede download )
Nu ben ik zeker geen specialist in zulke zaken van "poorten"
Daarom wou ik eens informeren of iemand mij wegwijs kan maken in het "openstellen" van die "poorten" , zodanig dat ik toch aan een goede downloadsnelheid kom
Ik kijk vol spanning uit naar jullie deskundige hulp
THANKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poort 6881 tot 6889 zijn meestal gebruikt door bittorrent clients, kijk even of dat bij die van jou ook klopt (waarschijnlijk wel).
Deze heb ik hier ook openstaan en de snelheid ver 10-voudigde ongeveer 8)

je moet overgens wel beetje oppassen welke poorten je opengooid. Een poort opengooien in je firewall maakt eigenlijk een "gat" in je bescherming. sommige poorten worden vaak gebruikt voor trojans e.d en pas dus op met welke poorten je opengooit :) (is hier ergens op got wel een link met een hoop poorten met de progs die ze gebruiken daarbij geloof ik)

andere manier om hoge snelheid te houden is niet meer dan 80% van je max. upload te gebruiken om up te loaden. anders "slipt" ie dicht schijnt het en gaat het downloaden trager :X

hier is een linkje waar het goed uitgelegd wordt:
http://userpages.umbc.edu/~hamilton/btclientconfig.html

Waarom is hier eigenlijk nog steeds geen algemeen topic voor? (dus met verschillende bittorrent clients/algemene uitleg/tips enzo. DUS GEEN LINKS naar sites waar je kan downloaden ;) ) ?

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 31-01-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55737

Het is al een paar keer voorbij gekomen maar ik heb nog geen oplossing gezien.

Bij sommige torrents gaat na verloop van tijd ineens de cpu load naar 100% en stopt ie met downloaden. Dit gebeurt bij verschillende clients.

Iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55737 schreef op 02 februari 2004 @ 11:06:

Bij sommige torrents gaat na verloop van tijd ineens de cpu load naar 100% en stopt ie met downloaden. Dit gebeurt bij verschillende clients.

ik heb dit probleem nog nooit gehad (gebruik zelf abc). watvoor specs heb je? welke clients heb je het allemaal bij (gehad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 08-06 15:09

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Jawel hoor, 2.0.7.0 :Y)

Sometimes human's are...

• Animal_X
  • Laatst online: 13-07 22:06

Animal_X

Rodin

FF een vraagje: Is het ook mogelijk om video bestanden die je aan het downloaden bent met bittorent te previewen dmv Avipreview of zo? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Animal_X op 12-02-2004 22:22 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 17:10
Anoniem: 55737 schreef op 02 februari 2004 @ 11:06:

Ik heb dit zelf ook altijd gehad, totdat ik de perfecte Torrent setup voor mekaar had. Ik gebruik nu Azureus 2.0.7.0 in combinatie met de Java runtimes 1.4.2.03. Vooral die update van de Java runtimes heeft goed geholpen om de CPU load van die 100% af te krijgen.

Ik download tig torrents per dag en Azureus draait dus non-stop, dit naast m'n games, ontwikkelwerk, surfen, mailen etc. en ik merkt niets van performanceverlies.

Kortom, ga voor Azureus!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Animal_X schreef op 12 februari 2004 @ 22:09:
FF een vraagje: Is het ook mogelijk om video bestanden die je aan het downloaden bent met bittorent te previewen dmv Avipreview of zo? :?
in principe niet, want een film wordt in kleine pakketje verdeeld die in willekeurige volgorde gedowload worden.
Je ken echter bij azureus wel de eerste pakketjes een hogere prioriteit te geven. Als die gedownload zijn kun je proberen de avi file die dan nog incompleet is te openen. Speelt hij dan dat kun je previewen.

Ik heb geen problemen met een cpu gebruik van 100%. Maar wat mij wel opvalt is dat het cpu gebruik wel oploopt naar lange tijd. Ik heb de pc nu een keer langer dan 24 draaien met azureus open en het cpu in nu 30-40%.
Azureus 2070 icm java 1.4.1_01

[ Voor 19% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 12-02-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 17:10
Tim Schuhmacher schreef op 12 februari 2004 @ 23:55:
[...]
Ik heb geen problemen met een cpu gebruik van 100%. Maar wat mij wel opvalt is dat het cpu gebruik wel oploopt naar lange tijd. Ik heb de pc nu een keer langer dan 24 draaien met azureus open en het cpu in nu 30-40%.
Azureus 2070 icm java 1.4.1_01
Probeer je java runtimes eens te upgraden. Ik draai Azureus hier 24x7 en mijn PC heeft een uptime van 2 weken gemiddeld. Nog geen oplopend CPU gebruik. Ik heb de maker van Azureus hierover ook gesproken en hij meldde mij dat er in de 1.4.1. runtimes een memory leak zit waar je tegenaan loopt bij langdurig gebruik van java apps. Deze zou in 1.4.2 opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Sinds wanneer is de 1.4.2 versie al uit dan ?
Kan nu niet kijken want ik zit achter een proxy op me werk :(

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 17:10
Macabre schreef op 13 februari 2004 @ 10:16:
Sinds wanneer is de 1.4.2 versie al uit dan ?
Kan nu niet kijken want ik zit achter een proxy op me werk :(
Heb gisteren versie 1.4.2_03 gedownload. Vanavond proberen icm een schone install van Azureus 2.0.7.0. Ik had met java 1.4.1 icm Azureus 2.0.6.0 ook af en toe last van teruglopende performance, maar dit was niet echt consequent.

Ik vind Azureus verder trouwens erg fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre

Macabre

Euhh...

Ik heb met Azureus 2.0.7.0. icm Java 1.4.1 (denk ik dan) niet zozeer problemen met hoge cpu load maar meer mijn geheugen wat compleet volloopt als ik enkele grote betanden tegelijk aan het downloaden ben.....

Verder heb ik ook een probleem als ik Azureus aanlaat 's nachts dat mijn computer volledig is gecrasht als ik em de volgende ochtend weer wil gebruiken.....
Dit heb ik niet als ik Azureus niet draai 's nachts.

Zal vanavond eens die nieuwe java installeren en idd een schone install van Azureus 2.0.7.0 en kijken of dit de problemen verhelpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik ga inderdaad dan ook java updaten, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69253

Ik gebruik nu ABC, maar eerst Azureus.
Alleen vond mijn router (E-Tech) dat niet zo leuk, Azureus gooide teveel verbindingen open waardoor mn router verzoop (uit en aanzetten van de router was de enige oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Is er een goede bittorrent client voor linux die als daemon draait ?? (naast mldonkey dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Anoniem: 69253 schreef op 13 februari 2004 @ 16:21:
Ik gebruik nu ABC, maar eerst Azureus.
Alleen vond mijn router (E-Tech) dat niet zo leuk, Azureus gooide teveel verbindingen open waardoor mn router verzoop (uit en aanzetten van de router was de enige oplossing)
Je kan in Azureus het aantal verbindingen per torrent instellen. Het staat dacht ik standaard op 0 (=oneindig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69253

Je hebt gelijk!

dank je , ik ga het meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
ik gebruik momenteel Bittorent Shadow Experimental. Werkt behoorlijk goed. Ik ben wel op zoek naar iets anders :)

[ Voor 21% gewijzigd door Rody op 13-02-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Maverick schreef op 31 januari 2004 @ 12:22:
[...]

Dit kan niet, je deelt alleen de bestanden die je op dat moment aan het downloaden bent, zo werkt bittorent, dit zorgt ervoor dat er geen bandbreedte voor oude bestanden gebruikt wordt, zodat er meer overblijft voor nieuwe, hierdoor is bittorent zoveel sneller dan emule/donkey
Dan word het wel heel naar om te releasen denk je niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Macabre schreef op 13 februari 2004 @ 11:28:
Ik heb met Azureus 2.0.7.0. icm Java 1.4.1 (denk ik dan) niet zozeer problemen met hoge cpu load maar meer mijn geheugen wat compleet volloopt als ik enkele grote betanden tegelijk aan het downloaden ben.....
probeer in Azureus dan zoveel mogelijk dicht te klikken, zo krijg je een veel lagere CPU load.

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 17:10
mind_ schreef op 13 februari 2004 @ 20:34:
[...]

probeer in Azureus dan zoveel mogelijk dicht te klikken, zo krijg je een veel lagere CPU load.
Ja, maar volgens mij hangt het geheugengedrag toch meer af van de hoeveelheid en/of de grootte van de bestanden. Wellicht ook van de hoeveelheid sessions/connecties die er open staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 21:37
de experimental: http://bt.degreez.net/

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91888

Naar mijn menig is ABC het beste.
Lijkt veel op Azureus, maar neemt veel minder cpu in beslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik heb BitSpirit, Azureus en ABC nu naast elkaar. Van de drie gebruikt BitSpirit absoluut de minste resources, erg computer vriendelijk programma als je op de pc nog andere dingen doet. Daarna komt ABC en dan Azureus naar mijn mening. Alleen BitSpirit heb ik niet zien hashen en begint meteen met de download. Wel zo handig want ik download direct naar de server.

Elke keer met 100mbit 15 Gigabyte hashen was dus niet leuk.

Maar ik heb een probleem. Alledrie de programma's kan je instellen dat ze maximaal 3 kb uploaden maar alle drie hebben ze er schijt aan.

Ik kan op de andere pc's in het netwerk niet eens naar google. Hij trekt al mn (14kb) upload finaal weg. Ik krijg bij google en vele andere sites een time out melding.

Ik heb geen zin om met een shareware versie van netlimiter te werken. Bandwith controller op de server is ook niks omdat ik dan meteen niet meer kan chatten en muziek luisteren (komt ook via de server).

Iemand die de upload van deze programma's wel kan controllen? Snap er niets van!

Ik mis bij de "nieuwe" generatie bittorrent clients wel een beetje de mapindeling van Bittorrent++. Die had namelijk een temp map waar alles in kwam en ik hoefde alleen maar de incoming map te kijken als een download ook echt klaar was. Nu moet ik in het programma gaan kijken welke er completed is. Vink niet lekker werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Pixal op 17-02-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Pixal schreef op 17 februari 2004 @ 00:11:
Ik heb BitSpirit, Azureus en ABC nu naast elkaar. Van de drie gebruikt BitSpirit absoluut de minste resources, erg computer vriendelijk programma als je op de pc nog andere dingen doet. Daarna komt ABC en dan Azureus naar mijn mening. Alleen BitSpirit heb ik niet zien hashen en begint meteen met de download. Wel zo handig want ik download direct naar de server.

Elke keer met 100mbit 15 Gigabyte hashen was dus niet leuk.

Maar ik heb een probleem. Alledrie de programma's kan je instellen dat ze maximaal 3 kb uploaden maar alle drie hebben ze er schijt aan.

Ik kan op de andere pc's in het netwerk niet eens naar google. Hij trekt al mn (14kb) upload finaal weg. Ik krijg bij google en vele andere sites een time out melding.

Ik heb geen zin om met een shareware versie van netlimiter te werken. Bandwith controller op de server is ook niks omdat ik dan meteen niet meer kan chatten en muziek luisteren (komt ook via de server).

Iemand die de upload van deze programma's wel kan controllen? Snap er niets van!

Ik mis bij de "nieuwe" generatie bittorrent clients wel een beetje de mapindeling van Bittorrent++. Die had namelijk een temp map waar alles in kwam en ik hoefde alleen maar de incoming map te kijken als een download ook echt klaar was. Nu moet ik in het programma gaan kijken welke er completed is. Vink niet lekker werken.
toon volledige bericht
kijk dan eens naar torrentstorm.. is denk precies wat je wilt..
weinig resources.. je weet hoever de download is.. temp upload map.. en kun je kijken hoever de download werkelijk is (ipv eerst de byte allocatie maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Pixal: ik heb geen problemen met het upload limiet die je bij Azureus instelt. Hij houdt zich daar keurig aan. Maar ik heb zelf het idee dat het aantal connecties je internetverbinding eerder dicht laten slibben dan het aantal kb/s. Dus hoeveel connecties heb je per torrent in Azureus ingesteld?

En je moet maar eens goed bij de instellingen kijken, want Azureus heeft 2 opties om de files standaard in een map te plaatsen en dat zodra ze gedownload zijn eventueel naar een 2e map te plaatsen.

Verder kun je met de optie Fast-Resume er voor zorgen dat Azureus niet elke keer hoeft te hashen als je het programma start. Hij houdt dan zelf bij hoe ver de download gevorderd is. (al hoe wel het met het gebruik van meerdere clients naast elkaar wel aan te raden om wel steeds te hasen).

[ Voor 25% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 17-02-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre

Macabre

Euhh...

Wat is het handigste om in te stellen via Azureus mbt aantal connecties per torrent ?

Waarschijnlijk heeft het idd te maken met het aantal connecties dat ie probeert te maken dat het internet zo traag word. (dat mijn sweex routertje dat trekt zeg :P)

Ongelimiteerd is standaard maar waar kun je precies zien hoeveel connecties je hebt ?

En welk aantal raden jullie aan ?

verbinding is 8/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 08-06 15:09

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb de volgende instellingen bij Azureus:
Max 4 actieve torrents
- Als je router het dan nog niet trekt dit lager zetten
Max 3 gelijktijdige downloads
Max aantal connecties per torrent 30
- (niet aan te raden, omdat je download snelheid dan omlaag kan gaan)
Standaard max uploads per torrent 2
Max upload snelheid globaal 5KB/s

[ Voor 39% gewijzigd door mduijvendijk op 17-02-2004 12:54 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb de volgende instellingen bij Azureus icm chello classic:
Max 0 actieve torrents
Max 3 gelijktijdige downloads
Max aantal connecties per torrent 50
Standaard max uploads per torrent 4
Max upload snelheid globaal 7KB/s

Maar bij 3 downloads tegelijk met alle drie 50 connecties, dus in totaal 150 connecties, dan wordt internet merkbaar trager. Maar ik denk dat je je dat zelf het beste kunt uitvinden.
Azureus maakt per seed of peer 1 verbinding aan. Dus het aantal peers en seeds waarmee je verbonden bent (zie My Torrents tab) is ook het aantal connecties dat Azureus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik gebruik nogsteeds azureus en naar alle tevredenheid. Na de update van java lijkt hij inderdaad minder resources te gebruiken.

Het downloaden gaat als een speer en ik hoef er eigenlijk helemaal niet naar om te kijken. Azureus draait op een aparte pc die ergens op zolder staat en via het netwerk plaats ik de torrent bestanden in een bepaalde map.
Hierna pakt Azureus automatisch deze bestanden op en download ze.

Als ik net zoveel geupload heb als gedownload dan stopt hij automatisch met uploaden. De upload netjes op 40 kb/sec gecapt en het werkt allemaal perfect.

Nog geen ander programma gevonden die hetzelfde kan.

Ik vind wel dat jullie allemaal een lage upload instellen ;) Als je een kabel verbinding hebt met (maar) 15 kb/s up dan kan ik het me wel voorstellen, maar anders vind in het toch een beetje jammer.
edit:

Als chello zijn snelheid omhoog heeft gooit gaan jullie dan ook meer sharen?! :)

i hope so ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Racemol op 18-02-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Racemol schreef op 18 februari 2004 @ 10:55:
Als chello zijn snelheid omhoog heeft gooit gaan jullie dan ook meer sharen?! :)
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat doe ik zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 18-02-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik gebruik ook azureus. Echt een aanrader, ik heb niete echt de indruk dat het de cpu meer belast dan bv. shadows. Die gebruikte ik nl. een tijdje geleden en ik moet zegge dat azureus echt wel een grote vooruitgang is!

http://azureus.sourceforge.net _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we de discussie beperken tot het CLIENT-gedeelte, en niet uitweiden over welke site waarom traag is en andere zaken in het schemergebied.