goed, laat ik ook eens wat werk posten
zit nu op m'n werk waar ik eigenlijk een databeest in elkaar moet zetten, maar er kwam even een klusje tussendoor, en das nóg leuker dan databeesten
alleen, ik ben er niet echt heel tevreden over

het logo is niet mijn ontwerp. de fietsertjes vind ik erg leuk maar dat font (choc)...

anyway, ik heb een font look-a-like gevonden, voor kopjes ed. wat de tekst wordt weet ik nog niet
nu ja, ik heb nu het volgende maar er mist iets... het is imho nog veel te kaal. Ik zie echter ook niet echt dingen die ik verder nog toe zou kunnen voegen want anders wordt het wel érg druk met deze opvallende kleuren. wat betreft de contentpagina's, dat komt mss nog wel goed zodra ik de tekst heb, maar de voorpagina is nog echt ruk.
wellicht hebben jullie wat inspiratie over?

van de
site valt niet veel te halen
de voorpagina:
eerste contentpagina:
de wielrenner linksonderin wisselt steeds, evenals de kleur van de rand rechts en bovenin. wellicht dat ik deze nog wat aanpas op elke pagina. verder nog suggesties? btw die wielers aan de linkerzijkant wil met er erg graag inhebben dus die weghalen is niet echt een optie. verkleinen/vergroten/iets verplaatsen wel.
btw t komt dus verder gewoon op mat a4. (dit + 8mm afloop aan alle zijden)
tnx alvast
[edit]wtf! plaatjes doen het niet in IE en MOZ, omdat er fouten inzitten? dit heb ik nou echt nog nooit meegemaakt... photopaint opent ze verder zonder moeite?
nou ja, plaatjes komen dus nog

[edit2]sinds wanneer exporteert photopaint currupte jpg's

nou ja, nu maar gifjes dan... geen zin om weer netjes de bestanden te croppen ed, dus ik maakte ze van de jpg's, wat de kwaliteit niet helemaal ten goede kwam

maar het is iig goed te bekijken

[edit3]met dank aan yoozer weer (ondertussen behoorlijk gare

) jpg's

[edit4]even nieuwe plaatjes gemaakt en kleine aanpassingen.
[
Voor 27% gewijzigd door
Punksmurf op 28-05-2004 14:44
]