doe je netjes ik zag bij mij een 19.xx staan maar ik heb ook niet op tijd gereden maar op medalles (hoe schrijf je dat eignelijk?) zodra ik goud heb hub naar de volgende track, ik wil eigenlijk wel een tabel met namen en tijden in dit topic, zeg maar een beetje look a like het topic pifast challangeebborazor schreef op 25 October 2003 @ 16:48:
woei! nieuw record op track 5:
[afbeelding]
ik kan me voorstellen dat de dubieuze kwaliteit van het plaatje tot vragen kan leiden. Daarom wil ik best, als daar dus vraag naar is een replay posten
Verwijderd
Kheb nog geen info gevonden over gamecontroller ondersteuning zoals bijvoorbeeld stuurwielen ed.?? Lijkt me wel boeiend opzich 
Ik zal het dalijk iig wel zien heb em bijna binnen.
Verwijderd
daar heb ik idd ook al aan zitten denken en je hebt geen toeter enz.Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 18:10:
Kheb nog geen info gevonden over gamecontroller ondersteuning zoals bijvoorbeeld stuurwielen ed.?? Lijkt me wel boeiend opzich
Grrrm.... op de computer van mijn broertje (WinXP Pro, Athlon 1GHz ofzo, ATI Radeon) doet-ie het ok.
Op mijn eigen computer (Win98SE, P3 450, TNT2) crasht-ie nadat ik op "Play" click...
Naja ben toch van plan nieuw pctje (laptopje) te kopen...
Op mijn eigen computer (Win98SE, P3 450, TNT2) crasht-ie nadat ik op "Play" click...

Naja ben toch van plan nieuw pctje (laptopje) te kopen...
Nieuwe drivers enzo er al op, maar het helpt allemaal niet... en ik begon net verslaafd te worden....
* Wokkels begint te shaken...
[ Voor 5% gewijzigd door Wokkels op 25-10-2003 19:41 . Reden: tiebvouten ]
Permanent wintericon!
Verwijderd
Ben bezig geweest met me eigen skin 
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic1.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic2.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic3.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic4.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic1.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic2.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic3.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/tmpics/pic4.jpg
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 22:55 ]
Ik heb hem twee dagen geleden al gedownload en tot nu toe niet aan de praat gekregen. Als ik op Play klik krijg ik de volgende foutmelding:

Ik draai momenteel op Windows 2003 Server Enterprise edition. Beetje overkill, maar de rest van mijn spellen draaien prima, alleen dit doet het niet
Weet iemand hier een oplossing voor? Dus niet een andere Windows versie of dualboot, maar gewoon dat ik hem normaal kan draaien
Edit: Compatabiliteits modus heb ik al geprobeerd.
Ik draai momenteel op Windows 2003 Server Enterprise edition. Beetje overkill, maar de rest van mijn spellen draaien prima, alleen dit doet het niet
Weet iemand hier een oplossing voor? Dus niet een andere Windows versie of dualboot, maar gewoon dat ik hem normaal kan draaien
Edit: Compatabiliteits modus heb ik al geprobeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Jozz op 25-10-2003 22:58 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
ik heb een map gemaakt en daarna een internet server.
vraagje, moet mijn windows XP firewall omlaag als anderen op mijn server willen spelen?
vraagje, moet mijn windows XP firewall omlaag als anderen op mijn server willen spelen?
Verwijderd
hoe kan je je eigen map savenVerwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 23:13:
ik heb een map gemaakt en daarna een internet server.
Verwijderd
niet dat ik het weet,. maar elke keer als je create map doet, krijg je automatisch de map voor je waar je voor het laatst aan hebt gewerktVerwijderd schreef op 25 October 2003 @ 23:16:
[...]
hoe kan je je eigen map saven(of kan dat niet
)
Wat een geweldig spel is dit zeg! Dat online gedeelte is echt leuk uitgedacht. Toch nog een leuke zaterdagavond
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Ik vind dit ook geweldig dus. Het ziet er mooi uit, draait ook nog geweldig en is wel heel verslavend!
Alleen, ik kon over het algemeen niet meer dan 1 race voltooien, daarna was het exit, en terug op 't bureaublad.
Ik heb het geluid uitgeschakeld (config) en hij is sindsdien niet meer gecrashed.
Dus voor iedereen waarbij ie zonder melding of iets crasht, probeer dat eens.
Alleen, ik kon over het algemeen niet meer dan 1 race voltooien, daarna was het exit, en terug op 't bureaublad.
Ik heb het geluid uitgeschakeld (config) en hij is sindsdien niet meer gecrashed.
Dus voor iedereen waarbij ie zonder melding of iets crasht, probeer dat eens.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik heb hetzelfde probleem als de post hierboven, dat het spel quit naar de desktop soms. Als ik het geluid uitzet is het idd weg, maar da's wel jammer 
Ik verwacht veel van dit spel, als er een full version komt met een vette editor en betere network-mogelijkheden (zuigt nog een beetje qua interface, maar de gamemodes zelf zijn vet).
Voorlopig een erg leuk spelletje, roept de verslaving van het oude Stunts1 op.
SUPER
Ik verwacht veel van dit spel, als er een full version komt met een vette editor en betere network-mogelijkheden (zuigt nog een beetje qua interface, maar de gamemodes zelf zijn vet).
Voorlopig een erg leuk spelletje, roept de verslaving van het oude Stunts1 op.
SUPER
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Oeps!

nee dit is geen soepje

nee dit is geen soepje
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Mijn logitech momo force stuur werkt goed
een probleem gassen en remmen moet digitaal en daar hbe ik dus de knoppen voor op het stuur het sturen werkt wel goed
een probleem gassen en remmen moet digitaal en daar hbe ik dus de knoppen voor op het stuur het sturen werkt wel goed
ja jij bent te ver uit de map gereden
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
lol, net een hele tijd trackmania gedaan online. toen ff mercedes benz world racing gedaan. was toch wel ff wennen om niet door andere auto's heen te kunnen rijden en die trage besturing
Sjek die snelheid! 699 Kmh, damn had je 10 turbo zones achter elkaar gepakt ofzo?
Wie heeft er zin om nu ff een servertje te maken 
Ik wil met tweakers gamen
PB 3.2
Verwijderd
ik ook wel maar mijn server is niet tezien op internet vanwege mijn modem, ook al heb ik ports enz. doorgemapt en firewall uitj0ck0z schreef op 26 October 2003 @ 20:03:
Wie heeft er zin om nu ff een servertje te maken
wat ik wel vaag vind dat ik op internet super grote levels tegen kom en als ik zelf een baan wil maken ik maar een beperkt aantal heb waar ik nooit diezelfde baan mee kan maken, iemand die weet hoe die gasten het aantal te gebruiken stukken weten te vergroten?
Jeps dat is het goede antwoord .. dat is zekers zo maar jammer dat je het niet op de baan kan doen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Leuk spel!
Alleen jammer dat ie met geluid crasht bij mij...
Hier mijn Race scores:

* Tielenaar was een doorgewinterde Stunts speler trouwens..
Alleen jammer dat ie met geluid crasht bij mij...
Hier mijn Race scores:

* Tielenaar was een doorgewinterde Stunts speler trouwens..
Ben ik nou goed ofeuh?
Overal waar ik deze join sta ik zowat bovenaan de lijst (tot nu toe iig nog
)
En ik heb vele victory's behaald in de paar laatste bochten
Overal waar ik deze join sta ik zowat bovenaan de lijst (tot nu toe iig nog
En ik heb vele victory's behaald in de paar laatste bochten
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Kon ik dus ook niet, maar je moet ff als je het spel start, in dat config schermpje, je externe ip opgeven. Use Local address uit, poort opgeven bij server EN achter het ip die open staat. Client poort blijft 0. Toen werkte het bij mij. Heb modem hack gedaan.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 23:24:
[...]
ik ook wel maar mijn server is niet tezien op internet vanwege mijn modem, ook al heb ik ports enz. doorgemapt en firewall uit
wat ik wel vaag vind dat ik op internet super grote levels tegen kom en als ik zelf een baan wil maken ik maar een beperkt aantal heb waar ik nooit diezelfde baan mee kan maken, iemand die weet hoe die gasten het aantal te gebruiken stukken weten te vergroten?
hmm, hoe zit dat nou met dat online account creeren
als ik het probeer zegt ie 'could not create online account incorrect server answer'.
moet je een bepaald paswoord gebruiken ofzo?
als ik het probeer zegt ie 'could not create online account incorrect server answer'.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Het ging hier heel makkelijk.Schaapje_BlaaT schreef op 27 October 2003 @ 18:43:
hmm, hoe zit dat nou met dat online account creeren
Gewoon alles invullen, ik heb maar wat vaags ingevuld bij Group.
Verwijderd
Ja, ging hier ook makkelijk, maar ik kan dat profiel dus niet meer verwijderen en/of wijzigen. Heb alle profiel bestanden gewist, mn register nagekeken enz, maar niks helpt.Tielenaar schreef op 27 October 2003 @ 20:07:
[...]
Het ging hier heel makkelijk.
Gewoon alles invullen, ik heb maar wat vaags ingevuld bij Group.
De beta registratie in die link uit de startpost werkt niet bij mij (krijg downloadbox waar je vrij weinig mee kunt
maar ok, via http://www.trackmania-lejeu.com/beta/ werkt het nog wel
Verwijderd
heb ook modem hack, zal binnenkort is kijken, thx voor de tipVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:45:
[...]
Kon ik dus ook niet, maar je moet ff als je het spel start, in dat config schermpje, je externe ip opgeven. Use Local address uit, poort opgeven bij server EN achter het ip die open staat. Client poort blijft 0. Toen werkte het bij mij. Heb modem hack gedaan.
Hey allemaal 
*fluit fluit*
Gewoon Create server klikken zodra je op play heb gedrukt
Ik ben er wel al achter hoe je dus oneindig blokjes kan krijgen
*fluit fluit*
Gewoon Create server klikken zodra je op play heb gedrukt

[ Voor 50% gewijzigd door El_Quedro op 27-10-2003 21:54 ]
Verwijderd
Vertel, vertelEl_Quedro schreef op 27 oktober 2003 @ 21:31:
geloof niet dat hij het vrij wil geven
Maar ik wacht geduldig af .
Want ik wil wel eens een baan maken waar ik gewoon 20 min of over heen kan scheuren .
Hier staat het beschreven:Blackhole schreef op 27 oktober 2003 @ 21:38:
[...]
geloof niet dat hij het vrij wil geven![]()
Maar ik wacht geduldig af .
Want ik wil wel eens een baan maken waar ik gewoon 20 min of over heen kan scheuren .met vette jumps
http://www.digitaljesters...t=202&highlight=unlimited
Download: http://www.digitaljesters...hment.php?attachmentid=73
Deze is beter: http://www.digitaljesters...hment.php?attachmentid=74
Je moet dan dus een LAN game openen en dan Create challenge..Try this track, It is possible to finish through the hole.
Replace your file ..\TrackManiaDemoBeta1\GameData\Challenges\My Challenges\NetworkCreateAutoSave.Challenge.Gbx with this one and host a server.
Je krijgt dan een map voor je neus met heeeeeeel veel baan blokken.
Doe clear al, je hebt van alles heel veel
[ Voor 6% gewijzigd door El_Quedro op 27-10-2003 21:45 ]
^^ -- trallalalalalala -- ^^
[ Voor 87% gewijzigd door FoggyFreek op 27-10-2003 21:43 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Wow, das voor het eerst dat ik 2e in de lijst eindig 
Finally defeated
Finally defeated
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
zo ik heb nu een server, net joinde jocco al van got zei die, nog wel ff oefenen hoor honge
maarja iig de tip van Mork_Van_Ork werkte dus en ik kan nu hosten en eindelijk is Nederlanders in de server
maarja iig de tip van Mork_Van_Ork werkte dus en ik kan nu hosten en eindelijk is Nederlanders in de server
Verwijderd
w00t! volgens mij nog vetter dan crashday! de download is bezig 
heb er de komende dagen alleen geen tijd voor
ik geef toe, dit was gewoon een terugvindpost
heb er de komende dagen alleen geen tijd voor
ik geef toe, dit was gewoon een terugvindpost
hmm, een online account maken is echt onmogelijk lijkt het, gaat dat nou bij iedereen vanzelf?
Heb ik eindelijk dat ge-crash niet meer (geluid uitgezet), kan ik weer niet online
het is ook altijd wat met dit spel
Heb ik eindelijk dat ge-crash niet meer (geluid uitgezet), kan ik weer niet online
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Blij dat het werkt, het heeft met de modemhack te maken dus (Die NAT waarschuwing die je krijgt).Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 21:59:
zo ik heb nu een server, net joinde jocco al van got zei die, nog wel ff oefenen hoor honge![]()
Ik krijg steeds vaker en sneller een vastloper (dan moet ik resetten) of een crash naar desktop. Het is nu niet leuk meer om te spelen eigenlijk.
Had ik eerst ook, heb toen bij het opstartschermpje, onder configure, disable shadow buffers aangevinkt en daarna crashte die niet meer.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 00:21:
Ik krijg steeds vaker en sneller een vastloper (dan moet ik resetten) of een crash naar desktop. Het is nu niet leuk meer om te spelen eigenlijk.
Verwijderd
ja staat er ook bij he vanwege bug, ik heb um niet aangevinkt en nog maar 1x een foutmelding gehad dus ik vind het spel toch redelijk stable hierBoolis schreef op 28 October 2003 @ 02:16:
[...]
Had ik eerst ook, heb toen bij het opstartschermpje, onder configure, disable shadow buffers aangevinkt en daarna crashte die niet meer.
daarvoor het het ook een beta:) als je nu je problemen post op hun forum, en ze doen er hopelijk wat aan, des te beter is de releaseSchaapje_BlaaT schreef op 27 October 2003 @ 23:57:
hmm, een online account maken is echt onmogelijk lijkt het, gaat dat nou bij iedereen vanzelf?
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ik heb het gister een heel tijd gespeeld met een vriend op LAN, en het is echt een heerlijk spel om te spelen.
De auto is makkelijk te besturen (je hebt em zo onder controle) maar als je wat verder gevorderd bent is het nog steeds lastig om van elkaar te winnen.
1 ding miste ik wel heel erg en dat is Collision. Ik wil gewoon kunnen botsen tegen elkaar! (Nu zal dat over internet een zwaar probleem worden gezien die rare net-code met springende auto's e.d.) maar het leek me wel leuk om dat je optioneel voor collision kon kiezen met LAN.
Het kan toch niet leuker zijn om elkaar een gat in te duwen of gewoon elkaar lekker dwars te zitten.
Ik zie alleen al aan de TE krappe start point dat je daar geen 8 auto's naast elkaar op kan zetten
Al met al, leuke game
De auto is makkelijk te besturen (je hebt em zo onder controle) maar als je wat verder gevorderd bent is het nog steeds lastig om van elkaar te winnen.
1 ding miste ik wel heel erg en dat is Collision. Ik wil gewoon kunnen botsen tegen elkaar! (Nu zal dat over internet een zwaar probleem worden gezien die rare net-code met springende auto's e.d.) maar het leek me wel leuk om dat je optioneel voor collision kon kiezen met LAN.
Het kan toch niet leuker zijn om elkaar een gat in te duwen of gewoon elkaar lekker dwars te zitten.
Ik zie alleen al aan de TE krappe start point dat je daar geen 8 auto's naast elkaar op kan zetten
Al met al, leuke game
Verwijderd
Of ik dat gedoe met die shadow buffers nou aan of uit doe, ik blijf eruit vliegen. Speel het veel met 2 vrienden, die hebben hetzelfde. Om de minuut of 2 vliegt er iemand uit van ons. We spelen alle drie vanachter NAT, wie weet dat dat er iets mee te maken heeft. Anderen schijnen er niet zoveel last van te hebben. Ik heb het trouwens ook als ik erg lange banen speel. In het begin deed ie het redelijk stabiel, nu is het net een kaartenhuis.
Verwijderd
Ja, ik heb er ook nog steeds last van. Best irritant als je vrij lang op een stage hebt lopen werken, je klikt op play, en blammo, terug naar windows
. Naja, in ieder geval de volle versie spelen wanneer die uitkomt.

Verwijderd
wat jij hebt is iig op te lossen met disable sound ,maar dat is ook niet alles imhoVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 16:47:
Ja, ik heb er ook nog steeds last van. Best irritant als je vrij lang op een stage hebt lopen werken, je klikt op play, en blammo, terug naar windows. Naja, in ieder geval de volle versie spelen wanneer die uitkomt.
Verwijderd
Woei, ik heb hosten achter NAT aan de praat ! Nu ff een leuke track in elkaar flansen 
(Server: Netherlands, Amsterdam, nick: NiNT[GoT-Clan]
Verwijderd
word wel heel krab dan met dit soort banen, zet maar is 8 auto's naast elkaar bij de start, lukt niet en ga zo maar door, eigenlijk vind ik het zo prima alleen haperen de auto's van andere altijd en dan vliegen ze de baan uit en 1 sec later zijn ze een heel stuk verder, het lijkt wel alsof hij om de sec een richtingscoëfficient vraagt en de auto zo laat doorrijden tot de volgende coëfficient (of hoe je dat ook schrijftEl_Quedro schreef op 28 oktober 2003 @ 09:10:
Ik heb het gister een heel tijd gespeeld met een vriend op LAN, en het is echt een heerlijk spel om te spelen.
Al met al, leuke game

Verwijderd
ik heb hem ook ff geïnstalleerd. best goede game enzo, maar ik vind de vergelijking met de goede oude "stunts" nou niet echt op gaan:
-de "penalty time" voor afsnijden is verangen door checkpoints en VANGRAILS
-je auto kan niet stuk, je mag tegen zoveel dingen knallen als je wilt
-je kunt niet handmatig schakelen (erg belangrijk in stunts bij de bepaalde constructies)
-wagens voelen totaal niet aan als in stunts, veels te licht oid.

-je kunt niet handmatig schakelen (erg belangrijk in stunts bij de bepaalde constructies)
Verwijderd
Ik zit dus ook achter zo'n NAT (via mijn router) thuis, maar ik krijg het niet aan de praat. Als ik de NAT uitschakel, dan kan ik al helemaal geen Trackmania spelen via internet. Als ik het inschakel wel. Ik heb geprobeerd een game te hosten, maar er kwam gewoon niemand (10 minuten gewacht, of moet ik nog langer wachten?)Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 18:41:
Woei, ik heb hosten achter NAT aan de praat ! Nu ff een leuke track in elkaar flansen
Hoe heb jij het gedaan? Of verschilt dat per router (NAT)?
Verwijderd
als schade zou meetellen dan kan je alle jumps wel vergeten dan vlieg je auto gegarandeerd uit elkaar na 1 of meer jumps, handmatig schakelen heb ik zelf nooit gebruikt maar vind wel dat dit in de release erbij moet zitten, voor de rest vind ik het spel leuk zoals het nu isVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:41:
ik heb hem ook ff geïnstalleerd. best goede game enzo, maar ik vind de vergelijking met de goede oude "stunts" nou niet echt op gaan:
Verwijderd
doe het dan op de manier zo als in stunts: zolang je maar netjes op je wielen landt is er weinig aan de hand.Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 14:00:
[...]
als schade zou meetellen dan kan je alle jumps wel vergeten dan vlieg je auto gegarandeerd uit elkaar na 1 of meer jumps,
tsja, maar ik vind die vangrails echt verschrikkelijk. weg vrijheid!handmatig schakelen heb ik zelf nooit gebruikt maar vind wel dat dit in de release erbij moet zitten, voor de rest vind ik het spel leuk zoals het nu is
Wat ik ook mis aan dit spel is 1 tegen 1 in singleplay .
Zo als stunts .
lekker tegen een pc tegenstander scheuren op een eigen gemaakte baan.
En dan weer die replay terug kijken en zijn hoe close je tegen stander je probeerd van de weg te drukken.
En bij sprongen als hij iets te ver achter lig , tegen elkaar klappen in de lucht .
Dat waren nog eens leuke dingen in stunts .
En schade mag ook wel.
En ik mis ook nog van die kuip bochten en loopings of kurkentrekers.
Zo als stunts .
lekker tegen een pc tegenstander scheuren op een eigen gemaakte baan.
En dan weer die replay terug kijken en zijn hoe close je tegen stander je probeerd van de weg te drukken.
En bij sprongen als hij iets te ver achter lig , tegen elkaar klappen in de lucht .
Dat waren nog eens leuke dingen in stunts .
En schade mag ook wel.
En ik mis ook nog van die kuip bochten en loopings of kurkentrekers.
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 29-10-2003 15:32 ]
Verwijderd
Je moet je externe ip opgeven, zie mijn eerdere post.Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:53:
[...]
Ik zit dus ook achter zo'n NAT (via mijn router) thuis, maar ik krijg het niet aan de praat. Als ik de NAT uitschakel, dan kan ik al helemaal geen Trackmania spelen via internet. Als ik het inschakel wel. Ik heb geprobeerd een game te hosten, maar er kwam gewoon niemand (10 minuten gewacht, of moet ik nog langer wachten?)
Hoe heb jij het gedaan? Of verschilt dat per router (NAT)?
Let wel: Je kunt nu games hosten en spelen op internet, maar ik vlieg met die settings er om de zoveel tijd uit. Zet ik alles bij Network weer op 0 dan heb ik hier geen last meer van, maar kan ik zelf geen server hosten.
Tis wat he
Verwijderd
ik lees veel kretiek, echter vind ik ewl dat jullie moeten bedenken dat dit niks voor niks een BETA versie is en er dus nog vanalles gewijzigt zal worden, het spel is zo ook niet compleet genoeg om in de winkels te belanden dus er zal zeker nog wel een vlink aantal extra futures bijkomen, ook vind ik dat het een heerlijk verslavings gehalte heeft, je wil percee je tijd verbeteren, 1e is anders als eerste met een goede tijd, dit had ik niet met andere racespellen en vind ik zeker een + punt
JA dat is zeker,Ikz elf heb nog geen 1 keer last gehad met vastlopers of terug klappen naar windows .Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:19:
ik lees veel kretiek, echter vind ik ewl dat jullie moeten bedenken dat dit niks voor niks een BETA versie is en er dus nog vanalles gewijzigt zal worden, het spel is zo ook niet compleet genoeg om in de winkels te belanden dus er zal zeker nog wel een vlink aantal extra futures bijkomen, ook vind ik dat het een heerlijk verslavings gehalte heeft, je wil percee je tijd verbeteren, 1e is anders als eerste met een goede tijd, dit had ik niet met andere racespellen en vind ik zeker een + punt
En dat was nou net wat stunts zo bekent heb gemaakt.
Eigen banen rijden en dan steeds sneller .
Ooit eens een baan gebeud voor stunts maar die heb ik nooit af kunnen rijden ivm tijd limit
ik deed er meer dan 10 min over. (met die indycar)
En dat was gewoon cool kijken tot hoeveer je kon gaan met de tijd en het hele bouw werk.
Wat ik nu weer doet en wat ik ook in stunts vaak deed, is kijken tot hoe ver je kan springen .
Zo iest als dit

Zo dat was bijna het level uit
[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 29-10-2003 16:02 ]
Verwijderd
Hoe lukt het jou om met 565 kmh tegen die versnellingspijlen in te rijden?Blackhole schreef op 29 October 2003 @ 15:36:
[...]
JA dat is zeker,Ikz elf heb nog geen 1 keer last gehad met vastlopers of terug klappen naar windows .
Ooit eens een baan gebeud voor stunts maar die heb ik nooit af kunnen rijden ivm tijd limit![]()
En dat was gewoon cool kijken tot hoeveer je kon gaan met de tijd en het hele bouw werk.
Wat ik nu weer doet en wat ik ook in stunts vaak deed, is kijken tot hoe ver je kan springen .
Zo iest als dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij rijdt er niet tegenin hoor. plaatje is achteruit genomenVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:41:
[...]
Hoe lukt het jou om met 565 kmh tegen die versnellingspijlen in te rijden?
Verwijderd
ehhh, het plaatje is van vorenaf genomen (je ziet toch de voorkant van de auto?).Southern Sun schreef op 29 October 2003 @ 18:23:
[...]
hij rijdt er niet tegenin hoor. plaatje is achteruit genomen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 18:28 ]
Gelijk heb je wel ja, maar de gameplay is wel lekker in deze gameVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:41:
Goeie GodVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 20:58:
nieuwe screens at:
http://www.trackmaniagame.com/
nice
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
LoopingsVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 20:58:
nieuwe screens at:
http://www.trackmaniagame.com/
nice
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
LOL 
Dit is de zoveelste Stuntskloon, er zijn ook twee andere 'opvolgers' in de maak las ik. Deze is echter anders, want hier kan je gewoon superonrealistische bruggen maken enzo, hilarisch
Net als in het origineel. Ging echt helemaal nergens meer over.
Maarre, hoe leuk is dit speelbaar op LAN, wanneer komt hij uit, etc.
Nou antwoord is gevonden. Een dikke "JA" en 28 november
Eerder dan ik dacht.
Dit is de zoveelste Stuntskloon, er zijn ook twee andere 'opvolgers' in de maak las ik. Deze is echter anders, want hier kan je gewoon superonrealistische bruggen maken enzo, hilarisch
Net als in het origineel. Ging echt helemaal nergens meer over.
Nou antwoord is gevonden. Een dikke "JA" en 28 november
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 22:11 ]
Ach deze vind ik er ook mooi uit zien .

Dit spel ga ik zekers kopen
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 29-10-2003 22:43 ]
als je dat formulier infult moet je een email trug krijgen met een link waar je kan downloaden zou het kunnen zijn dat ik geen email krijg met waar ik kan downloadne ?
acount geactiveerd maar krijg niks terug
[ Voor 12% gewijzigd door enriqueeeee op 29-10-2003 22:29 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
enriqueeeee schreef op 29 oktober 2003 @ 22:28:
als je dat formulier infult moet je een email trug krijgen met een link waar je kan downloaden zou het kunnen zijn dat ik geen email krijg met waar ik kan downloadne ?

Link staat al ergens in het begin van 't topic, één van de eerste 3 pagina's dacht ik. Ik kreeg em wel opgestuurd btw
Verwijderd
damn ik kan echt niet w8en tot de orginele versie uitkomt, dit is echt ziekelijk mooi (krijgt hier nog meer de stunts klone terug en in het realistisch ook
Verwijderd
maar deze doen het niet meer, ik krijg hem ook niet, toen poste ze voor mij die links, gaf ik vorige weer aan een paar maten maar toen deden ze het volgens hun niet meerVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 23:14:
[...]
Link staat al ergens in het begin van 't topic, één van de eerste 3 pagina's dacht ik. Ik kreeg em wel opgestuurd btw
28 November
Verwijderd
woei, das snelFoggyFreek schreef op 30 oktober 2003 @ 10:29:
28 November
Verwijderd
Ik snap niet dat ze het dan al releasen. Ze gooien em nu beta, tis nog best brak soms, netcode niet optimaal enz. Nu hebben ze nog maar 1 maand om al die reports van de betatesters door te nemen, te verbeteren en te optimaliseren. Dan het hele zooitje nog laten branden, distribueren enz.FoggyFreek schreef op 30 oktober 2003 @ 10:29:
28 November
Beetje krap lijkt me dat.
Snelste tijd op baan4 en baan5 en baan10 

edit: Damn Foggy
edt2: hehe eindelijk overal gold
, wil alleen meeeeeeeer
edit: Damn Foggy
edt2: hehe eindelijk overal gold
[ Voor 48% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2003 22:46 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit zijn mijn tijden 

Als je sommige tijden niet gelooft, ff zeggen, dan post ik een replay.

Als je sommige tijden niet gelooft, ff zeggen, dan post ik een replay.
[ Voor 84% gewijzigd door FoggyFreek op 30-10-2003 14:41 ]
Kan iemand ff screenies posten van Challenge 5 en 6 hoe die banen te bouwen, komt er niet echt uit
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2003 18:52 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
is de beta gereleased of alleen in bepaalde circuits te verkrijgen? info vraag, geen request dus... geef maar gewoon antwoord dan zoek ik em zelf wel
Verwijderd
Gewoon legaal gereleasedVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:35:
is de beta gereleased of alleen in bepaalde circuits te verkrijgen? info vraag, geen request dus... geef maar gewoon antwoord dan zoek ik em zelf wel
Ik wil dus ook ff hosten, maar hij geeft zo'n melding van private network ofzo.
Maar ik zit niet achter router, kan iemand mij uitleggen hoe ik NAT aan de praat krijg
Maar ik zit niet achter router, kan iemand mij uitleggen hoe ik NAT aan de praat krijg
PB 3.2
Verwijderd
j0ck0z schreef op 30 oktober 2003 @ 20:40:
Ik wil dus ook ff hosten, maar hij geeft zo'n melding van private network ofzo.
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 16:45:
[...]
Mr. Hard dit Kon ik dus ook niet, maar je moet ff als je het spel start, in dat config schermpje, je externe ip opgeven. Use Local address uit, poort opgeven bij server EN achter het ip die open staat. Client poort blijft 0. Toen werkte het bij mij. Heb modem hack gedaan.
Verwijderd
Hebben jullie ook dat die editor er zo vaak uitklapt na het drukken op 'play' ?
(voor I-net MP levels)

(voor I-net MP levels)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 20:56 ]
Verwijderd
ik heb een aantal tijden verbeterd, als het goed is plaats een mede tweaker hem binnenkort voor me, alvast bedankt m8
Heel apart....negatieve snelheid....kzal mijn oude natuurkunde boeken eens raadplegen...Blackhole schreef op 29 oktober 2003 @ 15:36:
[...]
JA dat is zeker,Ikz elf heb nog geen 1 keer last gehad met vastlopers of terug klappen naar windows .
Ooit eens een baan gebeud voor stunts maar die heb ik nooit af kunnen rijden ivm tijd limit![]()
Zo iest als dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
thx hopelijk worden ze snel verbetert heb ik weer wat tedoen maar nu heb ik iig de eerste 10 spots
Helaas Mr Hard.. Track 4 is van mij, en track 5, net een 18.14 gereden.
Echt vet, had net een track gemaakt met lekker veel jumps. Niet te lang, was in 1:30 te finishen. Vooral finish was lachen, die stond ergens hoog in de lucht zonder weg eraan vast. En 1 lang stuk er naar toe met allemaal boosts, als je netjes op het rechte stuk reed dan haalde je hem precies
maar ging vaak mis, dus meestal waren er al 5 a 6 minuten voorbij voordat iemand over de finish kwam 
Ook zwaar cool dat er binnen 5 minuten 8 mensen op je server zitten
Ben echt verslaafd aan deze game
Jammer dat crashday er nog niet is, maar vermaak me prima met deze kewle game
Ook zwaar cool dat er binnen 5 minuten 8 mensen op je server zitten
Ben echt verslaafd aan deze game
Jammer dat crashday er nog niet is, maar vermaak me prima met deze kewle game
Verwijderd
screenie? krijg track 5 niet verbeter, heb van mijn 0:18:20 0:18:19 kunnen maken en al mijn kanker woorden voor de komende maand verpeeld dus hou deze track maar net als track 4 begin ik nieteens aan haat die baan, doe mij maar track 10 enz. (geen track 1 pls!!!)FoggyFreek schreef op 02 november 2003 @ 13:08:
Helaas Mr Hard.. Track 4 is van mij, en track 5, net een 18.14 gereden.
Mijn tijd is 9 senconden op track 5.

[edit]
HUH! ik vraag me toch echt af hoe ik dat voor mekaar heb gekregen
Het staat er toch echt
ik heb geen paintshop en dat soort blaaat gebruikt, weet niet eens hoe dat werkt.
[edit]
HUH! ik vraag me toch echt af hoe ik dat voor mekaar heb gekregen
Het staat er toch echt

[ Voor 62% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-11-2003 16:05 ]
m'n nieuwe tijden:

OMG, hoe krijg je dat voor elkaar, waar heb je afgesneden!?

[ Voor 3% gewijzigd door FoggyFreek op 02-11-2003 16:20 ]
ja haha dat weet ik dus ook niet
, dit staat er dus gewoon echtm, echt strange 
Kan me wel herrineren dat ik deze baan heb gespeeld en wel een snelle tijd had neergezet, maar zo snel

Kan me wel herrineren dat ik deze baan heb gespeeld en wel een snelle tijd had neergezet, maar zo snel

[ Voor 40% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-11-2003 19:45 ]
Verwijderd
die tijd is gewoonweg een fout, afsnijden kan niet meer als dat wij doen bij die sprong i.v.m. de checkpoints, en al waren die er niet dan nog kon het niet zo snel, overal ravijn!!FoggyFreek schreef op 02 november 2003 @ 16:20:
m'n nieuwe tijden:
[afbeelding]
Nou het staat er toch echt... ik ga heus niet zielig paintshop gebruiken, denk idd dat het foutje ofzo isVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 20:35:
[...]
die tijd is gewoonweg een fout, afsnijden kan niet meer als dat wij doen bij die sprong i.v.m. de checkpoints, en al waren die er niet dan nog kon het niet zo snel, overal ravijn!!
Verwijderd
ik zeg toch ook nergens dat jij paintshop gebruikt heb enkel dat het een fout moet zijn meschien dat in deze track een hoge 17sec mogelijk is voor de echte uber diehards met al het geluk mee maar minder ook niet.STIMPPYYY schreef op 02 november 2003 @ 20:49:
[...]
Nou het staat er toch echt... ik ga heus niet zielig paintshop gebruiken, denk idd dat het foutje ofzo is
Je kan met Artmoney het aantal blokjes voor je trackeditor aanpassen. Dit kan ook met race tijden als je goed zoekt
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Dit topic is gesloten.