[PC]Track Mania

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Track Mania
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/trackmania.jpg
Wat is trackmania? :?
Track Mania is de onofficiele opvolger van zeer bekende Stunts wat iedereen nog wel kent. Net zoals in Stunts kan je in verschillende auto's rond karren en natuurlijk je eigen circuits maken.

Original, fresh, innovative, TrackMania is more than just a simple car game. A cutting edge blend of arcade, SIM and puzzle games, TrackMania is set to be the first in a new and unique genre of racing game that will truly bring the game back in to gameplay.

TrackMania offers a choice of three distinctive gaming environments; Desert, countryside, and snow. Each location has its own unique vehicles and handling controls, players must learn to adapt their driving techniques in order to master the tracks in each of the different environments.

The first puzzle in the challenge mode, for example, requires players to find the most efficient way to connect two points on the grid and then proceed to race the track in the fastest time possible. Each time the player achieves a faster time they receive more Coppers, thus allowing them to access more blocks in the catalogue. Each block has a different price according to its originality and its importance. For example, a loop will be more expensive than a straight road.

When enough blocks have been collected, players will be able to create unlimited tracks to play either alone or in multiplayer (LAN, dedicated internet Server or 2 players on the same PC). The dedicated TrackMania server, the true cornerstone of the game, will be directly accessible through the game interface allowing everyone to instantaneously face other players and will offer classification systems, clans and private games, new tracks and new blocks.

Ik ben lui, geen zin om te vertalen :)
De opvolger van stunts? Heeft het dan ook de graphics van stunts?
Nee natuurlijk niet gekkie :+ Track Mania is niet een visueel hoog standje maar het ziet er beter uit dan Stunts :)
Screenies

Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10047-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10045-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10043-tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10037-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10035-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10033-tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10031-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10005-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10003-tn.jpg
Dat ziet er lekker uit, is er al een demo beschikbaar? :?
Ja er is een beta beschikbaar die iedereen kan testen. Ga naar dit adres om je te registeren. Een download locatie krijg je hierna via de mail gestuurd.
Tot slot een beetje info over de beta.

Content of the demo Beta test version :
This version will offer the following features :
TRACK BUILDING :
- One environment (3 environments in final release)
- Number and types of blocks are limited

SOLO MODE :
- Challenges (track building + racing)
- Races (unlock new races by beating the best time records)

HOT SEAT MODE
- Easily create a track and compete on the same PC, up to 4 players (in this version)

LAN mode
- Compete against other players in LAN mode on unlocked tracks or on your own tracks.

INTERNET (dedicated server)
- Compete against other connected beta testers on the game tracks or your own tracks.

Ik zit vast in de challenge mode, kunnen jullie me helpen? :? SPOILER ALERT!

Hier onder zie de challenge maps op volg orde van links naar rechts (en van boven naar beneden :+)
Hierop kan je zien hoe je moet bouwen om ze te halen. Je moet natuurlijk ook goed rijden!
Om nieuwe banen te mogen rijden moet je minstens de zilveren medaile halen!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/challenge1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/challenge2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/challenge3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/challenge4.jpg
Heb een challenge gehaald op Zilver of Goud maak dan even een screenshot van je baan en mail deze naar mij.
Wat zijn jullie top tijden op de banen van de beta? :?

Track 1: 17:34 Mr_UnAnimouS
Track 2: 28:14 Guilez
Track 3: 26:30 Guilez
Track 4: 1:03:60 Peppio
Track 5: 18:94 DarkJedi
Track 6: 23:50 Peppio
Track 7: 1:34:91 Mr_UnAnimouS
Track 8: 1:13:79 Mr_UnAnimouS
Track 9: 57:09 Guilez
Track 10: 1:03:87 Guilez
Heb jij een tijd verbeterd? Gefeliciteerd :D Maak even een screenshot (NIET PHOTO SOEPEN! ;)) en post deze in dit topic.
Links en andere sjit:

Site
Forum
Ontwikkelaar: Nadeo (Frans)
Uitgever: Digital Jesters
Concurrent: Crashday: De echte stunts 2

Me eerste startpost ooit, rustig aan met het commetaar AUB B) :*

[ Voor 56% gewijzigd door Loev op 24-10-2003 16:01 . Reden: Toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Dus dit is de opvolger van *de* Stunts?

Oooeeee kick ass.

Doet Skid Vicious ook weer mee? Wat een nostalgische gevoelens komen toch bovendrijven :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Lister_Storm schreef op 08 October 2003 @ 20:21:
Dus dit is de opvolger van *de* Stunts?

Oooeeee kick ass.

Doet Skid Vicious ook weer mee? Wat een nostalgische gevoelens komen toch bovendrijven :)
Uhmm.... denkt niet dat de makers van de originele stunts hieraan mee werken.
Moet je beter lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Het eerste nieuwsbericht op de site belooft al veel goeds (en wat goed is, komt snel!)

"It’s official, this week TrackMania developers Nadeo are adding the finishing touches to the demo of TrackMania which will be available for download soon!"

Edit: Weet je trouwens hoe de gemiddelde Fransman rijdt? Daar is Stunts niks bij...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~

Dit ziet er enorm goed uit. Crashday leek ook al prima, maar hoe meer, hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gaaf nog een opvolger van stunt :), nog ff en dit is strakkies bijna weer helemaal in :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
DarkJedi schreef op 08 oktober 2003 @ 20:18
Me eerste startpost ooit, rustig aan met het commetaar AUB B) :*
Verander de link achter je titelplaatje ff. :>

Spel ziet er best goed uit.Grappig dat er de laatste tijd veel Stunts-opvolgers/remakes in ontwikkeling zijn. :)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
Jozz schreef op 09 oktober 2003 @ 00:17:
[...]

Spel ziet er best goed uit.Grappig dat er de laatste tijd veel Stunts-opvolgers/remakes in ontwikkeling zijn. :)
veel?, welke dan ... stunts was wel ziekelijk sick 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Zo zit je jarenlang te wachten op een Stunts - look-a-like.. en nou schieten ze als paddestoelen uit de grond :/

Je kan ook het goede er uit zien natuurlijk :) Je hebt straks voldoende keus uit Stunts spelletjes en ik weet zkr dat het een ravage gaat worden :+

Ik ga ff op zoek naar grote screenshots van dit spelletje :)

Ik zie nou onderin op de site een nVidia logo staan..
Dit wordt toch niet zo'n zoveelste spel die Videokaart dedicated is he? :S

[ Voor 17% gewijzigd door El_Quedro op 09-10-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
El_Hefe schreef op 09 October 2003 @ 00:47:
[...]

veel?, welke dan ... stunts was wel ziekelijk sick 8)
Ik vind dit toch best wat:
- Stunts 2!
- Crashday: De echte stunts 2
- [rml][ PC]Track Mania[/rml]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Jozz schreef op 09 October 2003 @ 00:17:
[...]

Vergeten, zal het even fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En ook hier geen demo helaas :/ Ik wil zo graag kijken hoe deze 2 nieuwe Stunts spellen voelen :) Maarja, het ziet er goed uit ieg! :) Volgens mij kunnen beide spellen wel iets leuks worden :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ziet er erg mooi uit, ik heb zo'n gevoel dat het zo'n heel-veel-spelen racegame is :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 21:00
wow ziet er goed uit :)
kan niet wachten op de demo :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

Op de site kun je lezen dat de demo er spoedig aan zit te komen. Wordt wel eens tijd, want die filmpjes van Crashday kan ik ook al dromen, nu wil ik zelf eens proberen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeiii ik kom uit 88 maar heb stunts ook nog gespeelt , uren lang achter elkaar totdat je ogen echt vierkant waren ;) haha nu maar wachten !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een nieuwtje van TrackMaina site BETA sesion is open!!!

Free Beta Goes Live!

We're now in top gear for the release of TrackMania, the mental racing-cum-puzzle game.

We're happy to announce that a special beta trial launches today in which users the world over can download a trial version of the game for free.

This beta trial – available now from http://www.trackmania.com/demobeta – includes elements from all modes featured within the full game.

As its availability is limited, users are encouraged to sign up now. The beta version is good until the game's release on November 28th 2003 – a full six weeks of quality gaming for the princely sum of 'no pence'. :)

The beta test of the TrackMania Demo is intended to find and correct the incompatibility problems that may arise on different PC configurations. This version will offer players the opportunity to connect to and participate in Internet multiplayer games using a dedicated server during the beta test period.

Content of the demo Beta test version :
This version will offer the following features :
TRACK BUILDING :
- One environment (3 environments in final release)
- Number and types of blocks are limited

SOLO MODE :
- Challenges (track building + racing)
- Races (unlock new races by beating the best time records)

HOT SEAT MODE
- Easily create a track and compete on the same PC, up to 4 players (in this version)

LAN mode
- Compete against other players in LAN mode on unlocked tracks or on your own tracks.

INTERNET (dedicated server)
- Compete against other connected beta testers on the game tracks or your own tracks.

AVAILABILITY OF THE DEMO BETA TEST VERSION :
This demo Beta test version will be available for download around the 22nd of October. The size of the file should not be over 50Mb.
The link to download the demo will be sent by e-mail to all subscribers.

DEMO BETA TEST INSTALLATION :
This demo has a classic installation program.
You won't need a serial key number to access to the multiplayer mode.

REQUIREMENTS :
The aim of this beta test is to check the games reactions in real conditions. Whatever your configuration is, just test this version and send your report to report@nadeo.com.

Internet :
TrackMania has been created to run with both low and high speed internet connections. So whatever your Internet connection, just play the game on the Internet server and send your report to report@nadeo.com.

DirectX :
TrackMania runs with Directx 9.0b. If you have an older version installed on your computer, please update it to DirectX 9.0b version.
You can check the installed DirectX version by consulting your DXDIAG. To get your Dxdiag, please click on " Start ", " execute ", write " dxdiag " on the text zone and click " OK ".
If you need an update, you can download the DirectX 9.0b version on the official Microsoft Website , Or click directly on this link.

Graphics Card Drivers :
please note that the game will work better with the latest video card drivers. You can play the game with your actual drivers if you want (we'll be interested by that on your report), but a driver update may be necessary for the game to work properly if you encounter some display problems.
To find the latest video card drivers, please check your card manufacturers website.

BUG REPORTING :
Please report all bugs, problems & comments to : report@nadeo.com
French & English speaking accepted ;))
We wish to have your comments on all aspects of the TrackMania demo beta test version : construction, solo mode, hot seat, LAN and of course Internet server.

Please include as much detail as possible about the problems you meet with.

Attached document : LOG file
When playing TrackMania Beta Test Demo version, the software automatically creates a .log file.
Those files contain information about your computer, windows version, drivers… and all other information needed to understand and correct the last game problems.
Note: This information will ONLY be used for this beta test and to make the final demo & full version of the game work well.
The log file(s) are generated in the game installation folder (by default : c:/Program Files/TrackManiaDemoBeta/)

Have a great test !

If you want to share your points of view on this version, just connect to : www.TrackManiaGame.com/forum

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Strak :9 nog 2 daagjes en we kunnen beta uitproberen

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJA zeker gaaf :) , hopelijk draait het ook goed op me laptop ken ik op me werk ook lekker trackmania doen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 22:48
Klopt het dat dinsdag ~ woensdag demo uit is :? Lijkt me wel leuk spel op zich, ik hoop wel dat er veel variatie in zit, want tracks bouwen en paar rondjes racen is ook eens afgelopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof me niet verkeerd, dit spel lijkt me hartstikke leuk maar is 50 mb niet een beetje een magere grote? Dit kan nie veel goeds zijn lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

jeez doemdenker
in 50MB kan ik met gemak een racespel kwijt.
zolang er geen filmpkes of veel geluiden inzitten is het geen probleem
15MB voor de engine en 35MB aan compressed textures en mappen. :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 23:22:
geloof me niet verkeerd, dit spel lijkt me hartstikke leuk maar is 50 mb niet een beetje een magere grote? Dit kan nie veel goeds zijn lijkt mij...
Valt wel mee toch, dit is een demo he, niet een volledige versie ofzo. Het zal wel behoorlijk gecomprimeerd zijn. :)
Termi schreef op 20 oktober 2003 @ 22:39:
Klopt het dat dinsdag ~ woensdag demo uit is :? Lijkt me wel leuk spel op zich, ik hoop wel dat er veel variatie in zit, want tracks bouwen en paar rondjes racen is ook eens afgelopen :+.
Ik verwacht woensdag, ik heb me net geregistreerd en kreeg de volgende bevestiging:
Hello Jozz,

Your subscription to TrackMania Demo Beta Test has been confirmed. You will received by mail the link to download the version as soon as it's finished (around October the 22nd)

Have fun !

The Webmaster

[ Voor 46% gewijzigd door Jozz op 20-10-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op 20 October 2003 @ 23:26:
jeez doemdenker
ik denk toch echt wel dat er geluid bij zit maar oke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:42
heuveltje schreef op 20 oktober 2003 @ 23:26:
jeez doemdenker
Ach stunts was ook maar 1.2MB :)

Dus het zegt inderdaad niets .

EN stunts was voor zijn tijd echt goed te noemen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Trouwens, die developers zijn ERG close met de community, zet wat in het forum, en whalla, reactie :D Lijkt me een leuk idee hoor, ook gaaf in Multiplayer :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weee, ben toegelaten tot de beta!, ik mag morge de beta demo downe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Laatst online: 23:12
me2 :) maken we meteen n moooie beta review

[ Voor 3% gewijzigd door Aphelion op 21-10-2003 08:38 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb het hele zooitje even naar de Blackhole Motorsports gestuurd, die lui ff wat meer PR geven ;) Ik ben ook tot de BETA toegelaten trouwens. Gaan we die lui mooi even GoT feedback geven. :D

[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 21-10-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FoggyFreek schreef op 21 oktober 2003 @ 10:13:
Ik heb het hele zooitje even naar de Blackhole Motorsports gestuurd, die lui ff wat meer PR geven ;) Ik ben ook tot de BETA toegelaten trouwens. Gaan we die lui mooi even GoT feedback geven. :D
Ik behoor ook tot de gelukkige :)

Nu maar afwachten wanneer ze komen .

En ik denk dat we gezamelijk hier wel wat punten kunnen verzamelen en dan mailen naar die gasten , met iedereens zijn of haar naam er bij .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ja, mee eens, ik vind het idee namelijk echt geniaal. Als ik zie hoeveel verschillende soorten 'blocks' je hebt om een track te bouwen.. wow, dat kan echt lachen worden! Ik hoop alleen dat de physics in orde zijn. Dingen als Stuur- en FF support kan ik mooi bij voor de BETA om gaan zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dingen zoals FF support zal wel gaaf zijn gewoon de jumps echt aanvoelen in je stuurtje.
Maar eh had ik dat nu goed gelezen op het forum van TrackMania , dat ze geen bestuurders in de auto's zetten en alleen maar puur voor de reallity van de auto's gaan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja, zoiets las ik ook.....geen slechte zaak, als ze namelijk de physics goed voor elkaar hebben, dan kan het 'banen bouwen' pas echt goed gaan beginnen!! FF erbij, realistische handling van de auto's......kan niet meer fout gaan!!

En ja, ik ben ook toegelaten tot de beta (volgens mij iedereen trouwens :) )

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Startpost aangepast :)
Maurice schreef op 21 October 2003 @ 08:38:
me2 :) maken we meteen n moooie beta review
Uhmm, mag dit wel van de makers? Het is beta dus misschien mag je er een preview over schrijven.
Ja ik zit ook in review/preview zooi :)

[ Voor 115% gewijzigd door Loev op 21-10-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
nou, ik heb mij ook opgegeven voor de beta, gaan we morgen eens kijken wat het is :)

hopen dat het lekker speelt en niet super wennen geblazen zal zijn.. :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 08:30:
weee, ben toegelaten tot de beta!, ik mag morge de beta demo downe :P
make that the both of us :)

Maar ligt het aan mij, of laten ze gewoon iedereen toe?
Ik hoop wel dat ze het morgen voordat ik thuis ben releasen, dan kan ik beginnen zodra ik thuis ben (op mijn werk even naar huis connecten, downloaden en als ik thuis ben meteen spelen)

Hoop dat het een beetje draait op een XP2000+, 512MB (pc133 :'() & GF4 TI4200@4400. (en dat die TI4200 een beetje draait met DX9.0b, met DX9(a) was mijn performance waardeloos. iig eerst even een ghostje draaien :P)

[ Voor 20% gewijzigd door zion op 21-10-2003 13:49 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zoals iedereen , ben ik ook aangenomen , eens kijken of het wat is , het ziet er allemaal heel vet uit , en heel erg leuk , maarja dat d8t ik van meer games , en die bleken toch tegen tevallen , dus ik doe mij oordeel pas morgen uitspreken na het testen van de beta-demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Leuke preview
en 1 nieuw screenshot

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/assets/articles/a53551/a_med_lib10049.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door FoggyFreek op 21-10-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Die textures zien er goed uit !
Maar het lijkt wel of er maar 2 auto's inzitten.. ze hebben het over een american car en een japanese car...

Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop wel dat er wat meer auto's inzitten ;)
lekker over lan enzo

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, kheb nog geen link, misschien vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Het is 22 oktober, en nog steeds geen email :(
Misschien vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

als je zo een bevestigings emailtje heb gehad is het dan zeker dat je de beta krijgt ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ja, als je een bevestiging hebt gehad, staat er als het goed is ook in dat je 22 oct. de beta link krijgt toegestuurd :)

maar ik denk dat er wat delay is.. ben ik bang voor of dat de link pas om 18.00 ofzo wordt verstuurd...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Your subscription to TrackMania Demo Beta Test has been confirmed. You will received by mail the link to download the version as soon as it's finished (around October the 22nd).
Kan niet w8 :9 spel ziet er erg kewl uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta is nog ff vetraagd ze zijn bezig om die i-net code teverbeteren.

Sorry for the delay, Nadeo are currently optimising code for online purposes and an answer on when it will be ready, will be given shortly.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:47:

Sorry for the delay, Nadeo are currently optimising code for online purposes and an answer on when it will be ready, will be given shortly.
Geeft ook eigenlijk niet, ze zeiden ook dat die BETA ongeveer de 22ste zou komen, dus als het dan wat langer duurt maakt het dan ook eigenlijk niets uit. Zolang we ook maar lekker(zonder lag) online kenne racen/stunten tegen elkaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Geeft wel, loop me de hele dag al te verheugen :'(

Nou ja, dan nog maar even geduld...

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:47:

Als puntje bij paaltje komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja meschien hebben we morgen meer kans voor de BETA al zal het zelfs in het weekend uit komen.
Maakt mij niet echt veel uit zolang we strakies maar een redelijke goede BETA hebben met een goed werkende i-net code :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 11-09 12:26
El_Quedro schreef op 21 October 2003 @ 16:30:
[...]

Die textures zien er goed uit !
Maar het lijkt wel of er maar 2 auto's inzitten.. ze hebben het over een american car en een japanese car...

Beetje vreemd
ik zie op die screehshots toch duidelijk een Renault 5, dies niet amerikaans/japans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 00:22
hmmm... Lijkt er op dat we nog ff moeten wachten.

------------------------------------------------------------
Hello again, it's your friendly neibourhood DJ

Still no update yet, but I have a promise that I will know something first thing tomorrow morning. This will be the first place I'll post it so stay tuned.

Again, we are very sorry for any trouble or inconvenience that we may have caused.
------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Hmm, net ook maar even een beta aanvraag verstuurd. Van alle 'stunts 2's' vindt ik dit geloof ik nog de meest veelbelovende.

...En deze is er al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

whoaaaa..... van stunts kreeg ik af en toe vlinders in m'n buik. Loopings, snelle bochten en sprongen waar je gek van werd. En dat alles op een xt.

Go go go! Goede ontwikkeling dit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het mee zit krijgen zodirekt alle beta-testers een mailtje van de beta dat hij uit is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 16:47:
Als het mee zit krijgen zodirekt alle beta-testers een mailtje van de beta dat hij uit is :).
Hmzz, tot nu toe heb ik nog geen eens bevestiging gekregen van mijn aanvraag om beta te mogen spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe weet jij dat ?

-edit-

beter :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik las het ja!! Dit kan echt zo geweldig worden! Ik las ook nog ergens dat de tracks maximaal 20 KB zijn, oftewel supersimpele uitwisseling van tracks in multiplayer!

_/-\o_

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Op het forum zeggen ze dat ze aan het uploaden zijn. 32MB :D joehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
erm...ik ben hem nu aan het downloaden vanaf een link op het forum.
Maar ik heb me dus niet ingeschreven (voor de beta OF het forum)

Gewoon *clique* ('t is een frans spel he!)

http://www.noos.fr/animat...a/TrackManiaDemoBeta1.exe

't is een open beta, dus dan is een link geen probleem neem ik aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 23-10-2003 17:09 . Reden: linkage kru ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

FoggyFreek schreef op 23 October 2003 @ 16:54:
Op het forum zeggen ze dat ze aan het uploaden zijn. 32MB :D joehoe!
LOL 32Mb das wel ver onder die 50Mb grens die ze hadden gesteld, nah beters dat we zometeen de beta mogen verwachten. Krijg me hier toch een partij jeukende handen zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent met net voor charly wou em ook posten omdat het toch een open beta is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie ervan?
ik vind hem een beetje tegenvallen ...het rijden is gaat veels te makkelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Hij speelt wel geinig, zelfs video mode 1400*1050, dus kan hem op me laptop zonder vervorming spelen :)
Hij schokt wel wat, zal in final denk ik wel verholpen zijn.
Besturing is ook een beetje te direct, maar dat heb je met pijltjes toetsen toch al zo snel :(

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
'k zie alleen geen servers als ik online wil spelen. ;(

Voor de rest, idd een beetje simpel maar wel amusant hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Charly schreef op 23 October 2003 @ 17:08:
erm...ik ben hem nu aan het downloaden vanaf een link op het forum.
Maar ik heb me dus niet ingeschreven (voor de beta OF het forum)

Gewoon *clique* ('t is een frans spel he!)

http://www.noos.fr/animat...a/TrackManiaDemoBeta1.exe

't is een open beta, dus dan is een link geen probleem neem ik aan.
Ach ik zal zo wel mailtje krijgen :D

maar toch nog bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Ah, tijdens het uitspelen van de levels een mailtje ontvangen dat de demo er is, toch wel aardig :P
Level 3 is wel ff klote, 1x scheef erover, en je kan opnieuw beginnen :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Omg omg omg, wat een _/-\o_ spel :D :D
Je maakt je track, je drukt op play, je zoomt in tot achter je auto, en dan racen maar. :D
En wat maakt het nou uit of de auto te makkelijk stuurd ofzo? Het gaat toch om de gameplay hierbij?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben het met je eens, gameplay is helemaal werelds! Ik ga de hele BETA uitspelen en die heren even een reportje sturen. Geweldig leuk spelletje dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle tracks en challenges gedaan
meesterlijk zoals die auto reageert op die stoeprandjes kunnen veel racegames nog een puntje aan zuigen.

yummie toeter ook (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FoggyFreek schreef op 23 October 2003 @ 17:50:
Ik ben het met je eens, gameplay is helemaal werelds! Ik ga de hele BETA uitspelen en die heren even een reportje sturen. Geweldig leuk spelletje dit :D
Zekers wel ...

alleen ze mogen de veren van de auto's wel iets aan passen. grin lig zo op mijn dak als ik te hard door een bocht wil .

hier even een screenshot van een vette JUMP :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-01.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Echt mega dope gewoon dit spel, tis dan nog maar een demo/beta maar dit gaat mij lang zoethouden :P Kzal straks nog wel eff pics showen van zelf ontworpen baan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 21:00
omg dit spel ruled :D
net al in multiplayer een erg vette jump baan gemaakt.. sloeg in 1 jump mn halve baan over :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier nog wat vette shots :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TrackManiaDemoBeta1-010.jpg

Als deze voor een beetje goede pijs uit komt dan ga ik hem zekers kopen .
PS hoop dta er nog banen gemaakt kunnen worden met oneindige stukken :D
Dat zou helemaal vet zijn

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 23-10-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het net als stunts word je hebt een bepaalde maat map en daar doe je het maar mee (-:

tenminste als ze al een freebuild toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 19:01:
ik denk dat het net als stunts word je hebt een bepaalde maat map en daar doe je het maar mee (-:

Nee dat bedoel ik niet ,

Hier krijg je 10 rechte stukken (inc bochten) 4 springers , 4 deco's en ga zo meer door .

Dat vind ik minder .
had liever gehad dat je gewoon lekker vrij kon bouwen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hier mijn "Report"

Overall impressions:

(these are the things that i noticed, i won't mention all of the good things, i guess you allready know. great game)

• Wheels of the car are floating
• Wheels of the car are not turning, moving
• Camera on the hood is actually 'under' the hood; i.e. i can see the track beneath it.
• There is only 1 car model, maybe add a few car classes? You could easily add an extra row to the record times:
for example:

Track 1 Fordcar 20 secs
Jeep 35 secs
Formula1 15 secs
Buggy 22 secs
Adding different physics, acceleration and top-speed to these cars could give an even bigger challenge.

• Maybe giving the track names? Now they are all called: Track 1, Track 2, etcetera.
• Adding wheel support to this game will increase the fun, maybe even Force Feedback
• Did i mention the wheel support?

In the Challenge mode:

• Can Trackmania save the tracks that i made? If i look at a challenge i allready did, it's empty
• Is there a way to use the mouse to look around? For example : Pressing the Left Mouse Button and moving will make the camera look around.

I ran into no further system problems, i will check out Online play right now.

----

Vind het echt te gek spelletje! Speelt heerlijk en is enorm verslavend. Gaaf!

[ Voor 4% gewijzigd door FoggyFreek op 23-10-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Tracks zelf maken kan wel alleen je moet even een online game maken.
Heeft iemand een idee hoe je schansen omlaag krijgt? :? Omhoog kan wel maar omlaag is een beetje fucked.

Zal zo even de start post aanpassen.
Ik heb nu 7 zilveren en 1 gouden medaile :D Iemand zin in een potje online?

FroggyFreek Het een beta dus ze zullen echt nog wel andere voertuigen toevoegen :)

Net even online gespeelt en 2 keer 1e geworden :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/darkjedi/mm1.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Loev op 23-10-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Koel! :D Khad me ook ingeschreven, maar m'n mail is down 8)7 Gelukkig dat hier een link staat :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zet er even een server op?

Ik kan zelf niet met NAT netwerk tenzij iemand mij verteld welke ports er worden gebruikt.

Is er ook een mogelijkheid om te chatten tijdens de multiplayer game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah met spatiebalk kan je chatten!

Ik zie al twee GoT members met servers alleen ik kan ze niet joinen omdat ze niet gezien worden als servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 19:53:
Ah met spatiebalk kan je chatten!

Ik zie al twee GoT members met servers alleen ik kan ze niet joinen omdat ze niet gezien worden als servers.
Same here, maar dat chatten is echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 19:01:

Zie de startpost: Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wat een geinig spelletje dit :D, dit wordt me nieuwe LAN gamepje :)

Is met stuurtje "nog" niet te spelen :X, hij reageert veels te laat, daarintegen is het met een toetsenbord weer wel goed te doen.
En hij schokt af en toe ff, juist midden in de bochten :(

Me record op baan 1 is 0:19:43

edit: hmm, als ik een graphic/sound optie change dan start ie soms daarna niet meer op |:(

[ Voor 45% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2003 20:30 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Echt supercool spelletje :D.

Net ook effe online gedaan. Het is echt tof om snel naar de finish te racen met de hete adem van een tegenstander is je nek :P. En dan net op de paal van de finish knallen, zodat je alsnog verliest 8)7. Gelukkig kan je niet elkaar beuken terwijl je aan het racen bent. Maar het zou wel cool zijn als ze die optie erin zetten ;).

BTW: TAB = Horn :P (Voor de mensen die het nog niet wisten ;)).

Edit:

^^ Mijn record op baan 1: 18:91 8).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-10-2003 20:21 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Niet, Shift is hier standaart de horn... :S

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De maker moeten een syteem maken dat niemand meer schokt en dan is het toch veel leuker als je elkaar aan kunt raken.. lekker botsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net even flink lopen ownen op een server van RCDC :D
Super vet spelletje dit, echt helemaal waus dat Internet play gewoon er bij zit en goed werkt. Jammer dat de server er opeens uitknalde :? :|

nb: bij mij is TAB standaard 'horn' en Spacebar 'chatten'.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Blade_V schreef op 23 oktober 2003 @ 20:24:
Niet, Shift is hier standaart de horn... :S
Vaag :?

Lol net weer een potje gedaan met nog een GoT-ter :P. En reed gelijk een nieuw record op de 1ste baan: 17:34 :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 23 October 2003 @ 20:38:
[...]

Lol net weer een potje gedaan met nog een GoT-ter :P. En reed gelijk een nieuw record op de 1ste baan: 17:34 :D.
Ik zag je net daar ook op de server! Er hangt trouwens van jouw een server in de Holland group, maar je kunt niet connecten. :X

Zullen we een GoT-league organiseren?
Je kunt toch private servers hosten. Max 4 player matches bv. De beste 3 gaan door tegen 3 andere beter uit een ander team enz.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 20:41:
[...]

Ik zag je net daar ook op de server! Er hangt trouwens van jouw een server in de Holland group, maar je kunt niet connecten. :X
Er staat rechts 2 icoontjes: X Server en X private.
Als ik een server was geweest dan stond er bij Server een V :).
Maar ik heb geen idee waarom ik erbij sta :P. Ik heb geen server opgezet ofzo.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

net getest, eerste spel van mn leven dat zegt dan mn drivers van mijn GF3ti5 beetje outdated zijn :D +puntje ;P

goed, na 1x opgestart te hebben, krijg ik het race moment.. kan niet echt gas geven ofzo.. na een reboot wil die niet meer verder dan de map selectie screen (jumpt terug naar buro-blad :()

ziet er wel moooiz uit :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn stunts daar heb ik heel wat uurtjes 8er gezeten man, iedere ochtend voordat ik naar school ging en de taxi kwam nog ff mijn baan bijwerken, snel op floppy (de SLECHTE oude tijd ;) ) en als gek naar benee omdat je ma boos is omdat de taxi al .. min. staat te w8en O-)
en dan op school banen uitwisselen, tijd racen enz. enz., ondanks dat het een oud spel was was het mooi, ben zekers benieuwd wat het gaat worden en ga ook is ff kijken voor die beta versie })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Jammer dat het servers zoeken zo verschrikkelijk irritant werkt:
- Pak een stad, pak een user, pak een server

Iedere keer als je iets fout doet, of je niet kunt connecten, dan moet je alles weer van voren af aan doorlopen.
En iedereen is gewoon vrij om z'n land in te voeren --> Holland, Netherlands e.d. apart.

De serverlijst moet meer als ASE worden, dan werkt het wat beter.

Op zich is het multiplayer idee ook wel lachen, alleen moeten ze het iets beter uitwerken ( zoals al aangegeven: met botsen).
De tijdlimiet is wel leuk, een foutje in de eerste bocht hoeft niet meteen game-over te betekenen.

Wat betreft het single player gedeelte:
Meesterlijk!

Het ziet er leuk uit, speelt lekker arcade-achtig en de challenges zijn leuk om ( even ) over te denken.

Het hele Stunts gevoel komt terug, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Mr_UnAnimouS schreef op 23 oktober 2003 @ 20:38:
[...]

Jah dat was ik :D , maar echt leuk om dit online te doen, en een GoT server zou ook wel cool zijn :9
KarreMania schreef op 23 oktober 2003 @ 20:44:
net getest, eerste spel van mn leven dat zegt dan mn drivers van mijn GF3ti5 beetje outdated zijn :D +puntje ;P

goed, na 1x opgestart te hebben, krijg ik het race moment.. kan niet echt gas geven ofzo.. na een reboot wil die niet meer verder dan de map selectie screen (jumpt terug naar buro-blad :()

ziet er wel moooiz uit :D
Ziet er cker leuk uit, ik was net een baan aan het maken, knaltie eruit terwijl ik play druk :X

[ Voor 44% gewijzigd door whyz op 23-10-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is ook fijn... crasht het spel.. ik doe taak beeindigen.. start het spel opnieuw op en dan kan ik niet meer connecten omdat ie zegt dat ik er nog op zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook niet meer connecten ...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een leuk spel! :)

Vooral die challenges zijn leuk. Je krijgt een landschap, een paar checkpoints en een paar baanonderdelen, en je moet er voor zorgen dat je binnen en bepaalde tijd bij de finish bent. Overal proberen af te snijden :D

Trouwens, als je je regged voor een online account, vul als groep 'GoT' in, dan kunnen we elkaar sneller vinden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 21:08:
Wat een leuk spel! :)

Vooral die challenges zijn leuk. Je krijgt een landschap, een paar checkpoints en een paar baanonderdelen, en je moet er voor zorgen dat je binnen en bepaalde tijd bij de finish bent. Overal proberen af te snijden :D

Trouwens, als je je regged voor een online account, vul als groep 'GoT' in, dan kunnen we elkaar sneller vinden :)
zal het onthouden, ik w8 nu op de download link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
heb net ff de beta gespeelt en moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijk spel vind. Lekker simpel, leuke arcade feel, en de potentie om erg wazige lvl's te kunnen maken. Wat wil je nog meer ;)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.