En die back to Cail > ik vind nog steeds dat begin met die 2 balken erg vervelend, hoor
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Maar die lange banen zijn wel leuk voor multyplayOkyah schreef op 25 januari 2004 @ 16:39:
Voor mij hoeven tracks niet heel lang te zijn, want als je dan halverwege de fout inschiet, de 2e keer op een ander punt, heb ik niet zo veel zin om het nog eens te doenAls het maar 2, 3 minuten is dan vind ik dat een stuk minder erg
En die back to Cail > ik vind nog steeds dat begin met die 2 balken erg vervelend, hoorLukt echt vaak niet goed hier.. Misschien doe ik iets fout elke keer en is het best te doen, maar het is een beetje niet zo leuk stukje dus
Want bij een baan van 2 a 3 min ben je kansloos als je 1 a 2 stuurfouten maak.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik probeer btw die banen niet af te kraken, hoor, ik vind het allang leuk dat jullie die dingen maken
Maar ik geef m'n mening aangezien ik aanneem dat die (mits onderbouwd) wel gewaardeerd wordt.. Nu heeft niet iedereen dezelfde mening natuurlijk en sommigen zullen heel lastige stukjes juist wel koel vinden
Ik heb zelf nog geen enkel blokje gekocht, maar dat zal ik binnenkort eens doen en ook iets bouwen
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik hoor ook juist het liefst kritiek op als ik een baan hier plaats want soms zie je zelf gewoon de moeilijkheden niet goed meer omdat ik er zelf er anders naar kijk dan jij bv.Okyah schreef op 25 januari 2004 @ 16:44:
Dat is helemaal waar, daar dacht ik even niet aan
Ik probeer btw die banen niet af te kraken, hoor, ik vind het allang leuk dat jullie die dingen maken
Maar ik geef m'n mening aangezien ik aanneem dat die (mits onderbouwd) wel gewaardeerd wordt.. Nu heeft niet iedereen dezelfde mening natuurlijk en sommigen zullen heel lastige stukjes juist wel koel vinden
Ik heb zelf nog geen enkel blokje gekocht, maar dat zal ik binnenkort eens doen en ook iets bouwen
Dan is het handig om te horen waar de kritieke punten zitten.
Versie 2 (multiplayer versie) is klaar, maar het is een hel om hem te valideren
Verwijderd
Hmm, dan moet ik helaas nog even wachten op de Full Version. Bedankt iig.Okyah schreef op 25 januari 2004 @ 15:37:
[...]
De meeste van de levels die hier gepost worden (alle eik) kan je enkel met de volledige versie spelen.
Nja, race spreekt voor zich en puzzle is eik hetzelfde > zo snel mogelijk bij de finish komen.. Maar je heb meestal maar een paar blokjes die al liggen en de andere stukken weg moet je er dus zo inzetten dat je zo snel mogelijk door de checkpoints en de finish gaat
Je kan de beta ook nog wel downloaden, daar had je iets meer en andere levels
Om nog even duidelijk te zijnWekkie schreef op 25 januari 2004 @ 09:21:
IK speel het ook nog iedere dag, uhm, misschien is het een idee om alle banen door GoT'ters te prefixen met GoT_<baan-naam> anders moet je steeds zo zoeken bij de challenges
Zal zo even de nieuwe banen van de GoTters bekijken
[ Voor 3% gewijzigd door Wekkie op 25-01-2004 19:20 ]
I've got a feeling...

Back to Cali versie 2 (de multiplayerversie)
Begin stuk is bijna identiek aan deel 1 alleen zijn er wat delen uitgehaald zodat er meer snelheid in komt.
Moeilijkheidsgraad in MP is makkelijk tot medium.
Er zit 1 klein foutje in maar daar kwam ik pas achter toen ik hem eindelijk had "gevalideert" ; de vier gaten aan het eind staan verkeerd om.
De tijden voor de medals zijn zoals in het origineel weer makkelijk te halen maar deze track is ook eigenlijk voor MP gemaakt.
Als het goed is zijn er geen shortcuts alleen op het eind is er een soort extra uitweg speciaal voor een gefrusteerde singeplayer
Reacties zijn altijd welkom
Back to Cali V2.0 (MP)
Ik vind het wat irritant dat als je goed snel gaat je daar vaak mee wordt afgestraft doordat je bij een jump er dan totaal overheen vliegt. Dat heb ik persoonlijk liever andersom, dus als je te langzaam gaat kleun je tegen de berg aan ofzo (zie de twee tracks die ik gemaakt heb). Dat geintje met die gaten aan het begin vind ik wel grappig trouwens.HIDMAN-X schreef op 25 januari 2004 @ 20:21:
[afbeelding]
Back to Cali versie 2 (de multiplayerversie)
Begin stuk is bijna identiek aan deel 1 alleen zijn er wat delen uitgehaald zodat er meer snelheid in komt.
Moeilijkheidsgraad in MP is makkelijk tot medium.
Er zit 1 klein foutje in maar daar kwam ik pas achter toen ik hem eindelijk had "gevalideert" ; de vier gaten aan het eind staan verkeerd om.
De tijden voor de medals zijn zoals in het origineel weer makkelijk te halen maar deze track is ook eigenlijk voor MP gemaakt.
Als het goed is zijn er geen shortcuts alleen op het eind is er een soort extra uitweg speciaal voor een gefrusteerde singeplayer![]()
Reacties zijn altijd welkom![]()
Back to Cali V2.0 (MP)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
argh, ik rij gewoon precies dezelfde tijd. Volgens de 'hard rechts de vangrail in methode'. (dus geen sprong gewoon remmuh) Het was de 3de poging dus ik dacht die verbeter ik nog wel maar dus niet. Wel grappige baan in elk geval.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Daar vind ik absoluut wat voor te zeggen alleen vond ik dit wat beter passen bij een echte MP map.Schaapje_BlaaT schreef op 25 januari 2004 @ 21:20:
[...]
Ik vind het wat irritant dat als je goed snel gaat je daar vaak mee wordt afgestraft doordat je bij een jump er dan totaal overheen vliegt. Dat heb ik persoonlijk liever andersom, dus als je te langzaam gaat kleun je tegen de berg aan ofzo (zie de twee tracks die ik gemaakt heb). Dat geintje met die gaten aan het begin vind ik wel grappig trouwens.
De meeste jumps zijn door iedereen wel te halen maar door op het juiste moment te remmen in de lucht kan je ervoor zorgen dat je goed land en dus sneller door kan rijden.
De snelheid blijft erin en iedereen kan de overkant halen alleen de experts zullen de beste landing kunnen maken.
Gelukkig zit er geen barst in je vooruit als je verkeerd terecht komt

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat scheelt echt jaMarzman schreef op 25 januari 2004 @ 22:33:
Echt een cool spel. Helemaal in de stijl van het oude stunts.
Gelukkig zit er geen barst in je vooruit als je verkeerd terecht komt
[afbeelding]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Download
Replay
TIP
Kijk de replay of bestudeer de track van te voren even goed.
Er zitten namelijk een paar stukjes in waar je hopeloos verdwaald kan raken.

Ik kreeg net een heel leuk idee voor een heel ander soort track
Btw als er mensen zijn die geen upload space hebben en toch een track willen posten, mail em naar trackmania(AT)wastedspace.nl dan upload ik em voor je (kan ff duren, ligt eraan of ik mn mail vergeet
GoT_Fun_Parc
Download
TIP
Er is geen vaste route voor dit track

en idd, ik had ff geen zin om em aan te kleden
[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 26-01-2004 16:42 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
* Wekkie gaat ze even bekijken
I've got a feeling...
Hier in zetten
Dan kan je ze spelen
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
link: UNEX001
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 18:19 . Reden: url fixed ]
He Unx leuk trackVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:19:
ik heb zojuist mijn eerste baan gemaakthet is de bedoeling dat je eerst de linkse en de middelste baan neemt en daarna de rechtse.. het is vooral gebaseerd op verre jumps
geeft me meteen weer leuke ideeen
Bier, Whiskey en Metal!!
Vind het wel beter kunnenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:19:
ik heb zojuist mijn eerste baan gemaakthet is de bedoeling dat je eerst de linkse en de middelste baan neemt en daarna de rechtse.. het is vooral gebaseerd op verre jumps
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
eerste track heSluuut schreef op 26 januari 2004 @ 20:07:
[...]
Vind het wel beter kunnenHij is een beetje kort.. maar wel te doen, en dat is fijn
doe ik iets fout?
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
je moet ze ook niet in de editor openenBdR schreef op 26 januari 2004 @ 20:46:
Als ik zo'n challenge download (.gbx waarvan er hier een aantal zijn gepost) en dan inlaadt, en ik klik op "play" dan begin ik op de plek waar op dat moment de track-cursor staat..en zelfs als ik op de startlijn start en zo'n challenge geheel uitrijdt en goed door alle checkpoints ben gegaan, dan merkt ie niet als ik de finish bereikt heb. Het spel gaan dan gewoon door, alsof ik niet gefinished ben..
doe ik iets fout?
gewoon Solo -> challenge en daar 1 kiezen
@ wekkie
oeh, die is gemeen
[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 26-01-2004 20:57 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
[GoT] The Long Run
*click*
:tip:
Wie rustig het schuin rijdende stuk pakt nadat je omhoog bent gegaan kan op z'n gemak het GoT landmark bezichtigen
:edit
plaatjes gefixed
[ Voor 3% gewijzigd door Alabama_man op 26-01-2004 21:03 ]
Goed gekozen die kuilen, ik dacht "daar trap ik geen tweede keer in", zit bij de andere afslag ook een gigantisch gat in de weg net waar je neer komtWekkie schreef op 26 januari 2004 @ 20:40:
Ik heb ook m'n eerste track gemaakt
Graag op en/of aanmerkingen![]()
Download
/▌
die is leuk. net ff 1:48:00 op geredenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:19:
morgen de andere zelf gebouwde banen eens proberen
Hijs erg leukAlabama_man schreef op 26 januari 2004 @ 21:00:
Persoonlijk vind ik m'n Glijschansen&Buizen net ietsje leuker maargoed. Tentamens zijn voorbij en ik had es zin in een lekker lange track. Heb em expres niet al te moeilijk gemaakt wegens de lengte. Enfin ik presenteer hierbij m'n laatste track:
[GoT] The Long Run
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*click*
:tip:
Wie rustig het schuin rijdende stuk pakt nadat je omhoog bent gegaan kan op z'n gemak het GoT landmark bezichtigen
plaatjes gefixed
idd niet te lastig maar ik krijg t toch nog voor elkaar em niet te halen

ach morgen maar weer eens proberen
Bier, Whiskey en Metal!!
Erg leuk concept. Had naar mijn mening wel beter uitgewerkt kunnen worden , maar het idee is leuk
@Wekkie
Vind het persoonlijk niet echt een leuke baan. Probleem bij banen waar je een foute kant kunt in rijden is dat je die fout maar 1 keer maakt en daarna niet meer. Dus vanaf het moment dat je het weet wordt dat stuk overbodig. Voor de rest bied je track weinig bijzonders. Maargoed het is ook je 1e track dus je bent nog van alles een beetje aan het proberen.
Oefening baart kunst. Tis vooral lastig om een behoorlijke poos geconcetreerd te rijden. Vandaar dat lange tracks, ookal zijn ze relatief 'makkelijk', altijd lastig blijven (voor mij in iedergeval wel danLord_Mithril schreef op 26 januari 2004 @ 21:22:
[...]
Hijs erg leuk
idd niet te lastig maar ik krijg t toch nog voor elkaar em niet te halen![]()
ach morgen maar weer eens proberen
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
link: klik
nu wel pics:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 21:53 . Reden: pics! ]
gewoon vanaf het moment dat je begint gas ingedrukt houden totdat je de sprong hebt genomen. Das de enige manierOkyah schreef op 26 januari 2004 @ 21:38:
Met dat The Long Run level is het toch de bedoeling met topsnelheid die sprong te maken op het begin? Want die haal ik steeds net niet en dan land ik op m'n dak na het raken van die landschans.. Moet ik het anders aanpakken? Kijk, ik kan er wel voor landen, maar das toch niet leuk?
Nja, nog eens proberen
Het blijft leuk
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
ook in de lucht nog gas geven, ga je harder vanOkyah schreef op 26 januari 2004 @ 22:08:
Dat doe ik, maar ik raak steeds die landschans zo dat ik op m'n rug of zij kom
Nja, nog eens proberen
Het blijft leuk
[GoT] The Long Run .. Onhaalbaar
UNEX002 : 1:17:27 < Vette track!
[ Voor 16% gewijzigd door Sluuut op 26-01-2004 22:43 ]
Verwijderd
thxSluuut schreef op 26 januari 2004 @ 22:33:
UNEX002 : 1:19:62 < Vette track!
Nee, weet ik, dat doe ik ook hoorVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:10:
[...]
ook in de lucht nog gas geven, ga je harder vanraar maar waar
Wat ik nu doe is eerst "landen", dan een stukje naar achteren rijden en dan gassen
Alone at last
Just nostalgia and I
Het begin kan je gewoon halen hoor, gewoon vanaf het moment dat je start de vooruit knop ingedrukt houden en niet sturen... Of jij hebt een vage versie?Okyah schreef op 26 januari 2004 @ 22:40:
[...]
Nee, weet ik, dat doe ik ook hoorMaar ik blijf het niet halen..
Wat ik nu doe is eerst "landen", dan een stukje naar achteren rijden en dan gassenDan gaat het goed
Maarja, vreemd is het wel...
Alone at last
Just nostalgia and I
hou je ook op het ijs je gas in?Okyah schreef op 26 januari 2004 @ 23:00:
Ik heb een 100% legale versie gepatched naar 1.1, that's it
Maarja, vreemd is het wel...
anders haal je em idd net niet
Bier, Whiskey en Metal!!
Zo er is weer een track van mij onder wegLord_Mithril schreef op 26 januari 2004 @ 23:06:
[...]
hou je ook op het ijs je gas in?
GOT_TRACK genaamd.

Waarom zou die zo heten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik ga het nu eens proberenAlabama_man schreef op 26 januari 2004 @ 23:10:
Is het zoiezo trouwens al iemand gelukt om mijn veld uit te rijden?
Download

Castle Escape
Download

Zoals ik al eerder aangaf, wil je een track posten en heb je geen space. Mail ff naar trackmania(AT)wastedspace.nl
[ Voor 28% gewijzigd door LordMithril op 26-01-2004 23:17 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
THX maar ,Lord_Mithril schreef op 26 januari 2004 @ 23:14:
GoT Track By Blackhole
Download
[afbeelding]
Castle Escape
Download
[afbeelding]
De 2de DL doet het niet
nu wel.. had de jpg er staan ipv de gbx

Bier, Whiskey en Metal!!
Jep, das het gekke..Lord_Mithril schreef op 26 januari 2004 @ 23:06:
[...]
hou je ook op het ijs je gas in?
Nja, ik kijk wel of ik verder problemen heb en zoja, dan neem ik contact op met Nadeo
Alone at last
Just nostalgia and I
Ja maar dat had ik in de gaten , maar dacht meld het even
Ik heb mn best gedaan maar ik weet niet wat nu de bedoeling is:Alabama_man schreef op 26 januari 2004 @ 23:10:
Is het zoiezo trouwens al iemand gelukt om mijn veld uit te rijden?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Lord_Mithril
Forgotten Road
Frozen Fun
GoT_Castle_Escape
GoT_Fun_Parc
GoT_WastedWonderLand
Old_Town
Parking Maze
Speed_City
Run_Forrest_Run
Blackhole
MADTRACKS 01
Got TRACK
Alabama_man
mag het wat minder
glij schans
buizen
Glijschansen&Buizen
[GoT] The Long Run
coolyboy
01-CoolyBoy_v1,0
CoolyBoy track2
Schaapje_Blaat
Sky high
Kasteelpret
Cooliez
speed_jump
Rally_02_cooliez
Speed Drag
bAdmuTs
Fasten Your Seatbelt
Mr_UnAimouS
Alpine chaos
HIDMAN-X
Back to Cali
Back to Cali V2.0 (MP)
UneXpeCteD
UNEX001
UNEX002
UNEX003
Wekkie
GoT Drive-it
GoT_SundayDrive
Word nog wel een keer geupdate.. als ik weer zin heb
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 27-01-2004 21:01 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
yup
Heb m'n tijd ook beetje verbeteren op The long run. M'n record staat nu op 4:43.22
[ Voor 25% gewijzigd door Alabama_man op 27-01-2004 00:10 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Kheb er nu al zin in om maps te gaan maken
Cons:::BB4E
Race A6 was simpeljdiezrequejo schreef op 27 januari 2004 @ 13:45:
Hoe kan je in Race a6 in goTsnaam goud halen? Ik zit er zoiezo 1 seconden vandaan
Replay
Mmm.. Ik zal em vanavond gelijk ff spelen als ik thuis ben
Ik zit eraan te denken om dit spel legaal te kopen.. 35,95 ... Is het de moeite waard online, zijn er genoeg spelers? En is het ook uit te zetten dat je elkaar wel aan de kant kan beuken in plaats van dat je door elkaar heen rijdt?
Verwijderd
ohja dat was ik vergeten, ff wat checkspoints erin doen
done
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 16:21 ]
1:16:67
Bier, Whiskey en Metal!!
UNEX001 - 1:37:82
UNEX002 - 1:14:75
UNEX003 - 1:12:29
Heb nu een paar daagjes geen trackmania gespeeld en er zijn al weet ik veel hoeveel banen bijgekomen
[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 27-01-2004 19:20 ]
Nix moetbAdmuTs schreef op 27 januari 2004 @ 18:51:
[...]
1:12:29![]()
Heb nu een paar daagjes geen trackmania gespeeld en er zijn al weet ik veel hoeveel banen bijgekomen, dit gaat veels te snel zo. Hoe moet ik nu alle records breken
![]()
Maar je kan natuurlijk ook gewoon lekker banen gaan uittesten .
Ik test ze ook meteen uitBlackhole schreef op 27 januari 2004 @ 19:07:
[...]
Nix moetoja belasting betalen en dood gaan
![]()
Maar je kan natuurlijk ook gewoon lekker banen gaan uittesten .
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 27-01-2004 19:12 ]
Misschien is het handig op al die files in een zip/rar te gooien en ergens online te zetten?
Ik heb ze allemaal al, hoor
Alone at last
Just nostalgia and I
I've got a feeling...
Ik kan aleen geen mp met mijn versie (het is immersion, gedownloade versie)

Graag wil ik wat tips en suggesties
Hoe je banen rij klaar kan maken , waar je ze in moet doen .
Zet de verschillende Spel types neer ,
praat wat over de nieuwe UPDATE die er aan komt.
Plaats foto's van TRACKS 3 verschillende en ook van de editor.
Waar je nieuwe dingen kan Downloaden.
Geef links neer waar je het spel kan kopen en hoe duur , Systeem eisen.
En ook dat ze moeten letten op moet letten dat ze rekening moeten houden met het FAQ van GoT.
zo dit kan je aardig op weg helen ..
ZO ik heb weer een paar nieuwe Banen gemaakt die worden dus wel weer eens gepost hier
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 27-01-2004 20:03 ]
die puzzels zijn egt verslavend
Maar er is dus ook al een pack dat je onbeperkt kan bouwen
* De mappack die ik had gepost met 256 tracks
Waar je hem het voordeligst kan bestellen online, of kan kopen in nederland in winkels.
* Hotlinks met changelogs van updates.
* Links naar verwante websites.
* Links naar updates
* Een GoT - Tracks database met daarbij de beste tijden van spelers?
voor in die nieuwe startpost,Sluuut schreef op 27 januari 2004 @ 20:38:
Voor in het nieuwe topic...:
* De mappack die ik had gepost met 256 tracks
Waar je hem het voordeligst kan bestellen online, of kan kopen in nederland in winkels.
* Hotlinks met changelogs van updates.
* Links naar verwante websites.
* Links naar updates
* Een GoT - Tracks database met daarbij de beste tijden van spelers?
een faq met erin : Hoe bouw ik een goede baan, Hoe bouw ik in de lucht enz enz enz, ofso
Het is iig verkek moeilik om een goede baan te maken:( ik kan ie in de lucht bouwen:( maarja, van proberen kan je leren dus kga weer ff verder gamen
[edit]
Kheb al een savegame van internet

kgebruik die savegame alleen om banen te bouwen, kheb erook 1 op mijn naam voor ''echt'' te spelen
[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 27-01-2004 21:26 ]
Zelf geen super tijd neer gezet, 1.39 ofzo. Paar pagina's terug zei ik ook, ik ga me beperken tot het maken van banen, niet racen
Het is beetje door een kasteel crossen, en dan de wijde wereld in.. Check de map even voordat je gaat rijden
GoT tag ben k vergeten.

http://www.schuursponsjes...Rally_gedoe.Challenge.Gbx
[ Voor 8% gewijzigd door AproK op 27-01-2004 22:20 ]
goed ideeAlabama_man schreef op 27 januari 2004 @ 22:11:
Misschien ook een idee om alle banen die er tot nu toe zijn gemaakt te voorzien van GoT_ zodat ze makkelijker te herkennen (idee is al geloof ik langs gekomen). Dus oude banen waarbij dat nog niet zo is ff opnieuw opslaan met een GoT_ tag.
Ik ga wel ff aan de gang daarmee
GoT_Choose_One
Download
Nieuw track
Leuk weetje voor de rest hier, je kan meerdere exits gebruiken.. Deze map maakt daar gebruik van.. kijk maar
Ga ik nu ff aan de gang met dat rally track hierboven en dan dat mappack
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat eerste stuk is niet te doen manLord_Mithril schreef op 27 januari 2004 @ 22:47:
[...]
goed idee
Ik ga wel ff aan de gang daarmeeMaak ik er meteen een mappack van
GoT_Choose_One
Download
Nieuw trackgeen pic, had ik ff geen zin in.. je mag zelf weten welke kant je eerst doet.
Leuk weetje voor de rest hier, je kan meerdere exits gebruiken.. Deze map maakt daar gebruik van.. kijk maar
Ga ik nu ff aan de gang met dat rally track hierboven en dan dat mappack
/▌

Download
Alle tracks tot deze post aan toe zitten hierin en zijn allemaal renamed
Voor het begin van het volgende topic maak ik wel een nieuwe
Bier, Whiskey en Metal!!
Jammer dat als je de meeste al hebt dat je alles dubbel hebt en je persoonlijke record's zijn dan weer weg maar dat maakt nie zo veel uit aangezien ik toch alleen maar op lan speel.
Ik heb deze week trouwens ook zeer weinig tijd om iets met trackmania te doen in verband met tentamen week, daarom mijn afwezigheid ook.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Tja, kan ik weinig aan doencoolyboy1 schreef op 28 januari 2004 @ 00:02:
Thnx, is makkelijk zo'n zip file, alles in 1.
Jammer dat als je de meeste al hebt dat je alles dubbel hebt en je persoonlijke record's zijn dan weer weg maar dat maakt nie zo veel uit aangezien ik toch alleen maar op lan speel.
Ik heb deze week trouwens ook zeer weinig tijd om iets met trackmania te doen in verband met tentamen week, daarom mijn afwezigheid ook.
Maar is wel makkelijk voor mensen die er 1 hebben gemist of die net opnieuw beginnen
Bier, Whiskey en Metal!!
Alone at last
Just nostalgia and I
Share trouwens deze mappack ook op het eDonkey netwerk!, er worden meer mappack's daar uitgewisseld.Lord_Mithril schreef op 28 januari 2004 @ 00:05:
[...]
Tja, kan ik weinig aan doen
Maar is wel makkelijk voor mensen die er 1 hebben gemist of die net opnieuw beginnen
Ik heb deze file al geshared op release, leuk voor de trackmania commuity op eDonkey.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Je hebt 2 kanten he op de mapOkyah schreef op 28 januari 2004 @ 00:07:
Ik vind het begin van die map wel te doen, maar het wordt op een gegeven moment een bit onduidelijk. Ik dacht de race af te hebben, ging door de finish en toen bleek ik nog niet klaar te zijnMaar die lange sprongen achter elkaar vind ik eik wel leuk
je moet ze wel allebij doen..
en hoe je van het midden naar de ander komt moet je zelf maar uitvogelen (zo moeilijk issie niet hoor
LOL, ik kom er net achter dat je ook Air controll hebt
Als je midden in de lucht zit en remt kom je veel minder ver
Als je dus gast geeft kom je verder
[ Voor 20% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2004 00:38 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja, dat wist ik wel, hoorLord_Mithril schreef op 28 januari 2004 @ 00:13:
LOL, ik kom er net achter dat je ook Air controll hebt
Als je midden in de lucht zit en remt kom je veel minder ver
Als je dus gast geeft kom je verdermischien is dat waar sommige mensen die jump niet haalden een paar pages terug

Maar dat in de lucht gas geven en remmen is echt nodig om sommige sprongen te halen. Soms vlieg je gewoon veel te hard
Alone at last
Just nostalgia and I
GoT_Chilla By Blackhole
Download
GoT_it_Out By Blackhole
Download
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2004 12:09 . Reden: damn veel typo's.. tis nog vroeg :+ ]
Bier, Whiskey en Metal!!
He daar zijn ze , thxLord_Mithril schreef op 28 januari 2004 @ 12:08:
2 Nieuwe tracks van Blackhole
GoT_Chilla By Blackhole
Download
GoT_it_Out By Blackhole
Download
leuke tracks en niet zo lang , alleen best pittige stukje zitten er in
page up en page downshameblaster schreef op 28 januari 2004 @ 12:14:
Maar jongens:) hoe kunnen jullie nou in de lucht bouwen??????, kheb nu al veel dingen geprobeert maar ut lukt me echt nie:(,
oh Blackhole.. GoT_it_OUT heeft een paar checkpoints te weinig
ik zit 30 seconden oner jouw tijd
Bier, Whiskey en Metal!!
Kan,Lord_Mithril schreef op 28 januari 2004 @ 12:23:
[...]
page up en page down
oh Blackhole.. GoT_it_OUT heeft een paar checkpoints te weinig
ik zit 30 seconden oner jouw tijd
ik rij die dingen ook niet echt hard als ik ze rij klaar moet maken
(geen zin om bij het laaste bochtje er uit tevliegen en dan weer opnieuw moeten beginnen
Ik heb ze zelf ook al verbeterd
Maar wel leuk met die "water"Jumpers er in he
Dus zelfs met Rally rijden kan je aardige jumpers maken
Ik zit nu ook gemiddel rond de 2 en half min
[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 12:29 ]
2:11 2:09:04Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 12:24:
[...]
Kan,
ik rij die dingen ook niet echt hard als ik ze rij klaar moet maken![]()
(geen zin om bij het laaste bochtje er uit tevliegen en dan weer opnieuw moeten beginnen)
Ik heb ze zelf ook al verbeterd
Maar wel leuk met die "water"Jumpers er in he
Dus zelfs met Rally rijden kan je aardige jumpers maken
Ik zit nu ook gemiddel rond de 2 en half min
je kan eerste check meteen pakken en die hele bocht darna overslaan en direct naar het checkpoint rijden
[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2004 12:40 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja dat viel mij ook al op .. Maar ik ga natuurlijk eerlijk rijden.Lord_Mithril schreef op 28 januari 2004 @ 12:37:
[...]
2:11 2:09:04
je kan eerste check meteen pakken en die hele bocht darna overslaan en direct naar het checkpoint rijden
Dus gewoon de route volgen en niet dwars door dingen heen rijden
Ik pas hem wel even aan ..... zo dat je wel goed moet rijden.
Is die baan zo lang genoeg of kan er wat BIJ
Zo nieuwe versie is verstuurd
[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 13:30 ]
Zo weer ff kijken
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
De tijd die er nu in staat is niet echt snel nog btw.

GoT_TheFork(FreeH2o).Challenge.Gbx
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 16:54 ]
Dit topic is gesloten.