Hier is mijn mod. 
Het is een redelijke mod maar er zijn al zo veel mensen die dit gedaan hebben dat ik het gewoon hier neer zet.
Wat ik allemaal gedaan heb.
Ik heb mijn WC ingebouwt van de #3 en #4 IA van Tha Mafkees en Jupiler.
Blokjes zijn van de #3 ronde en de deksels van de #4 ronde omdat na 3 gesneuvelde lexaan deksels en een bijna gesneuvelde Radeon 8500 pro er toch wel behoefte was voor koperen deksels.
Ik heb een window in mijn case gezet. Onder andere voor de controle van mijn WC setup en die is dus al niet voor niets geweest. Het window heeft zich al 10 keer terugbetaald. Door het "redden" van mijn videokaart.
En nog een paar kleine dingetjes voor het inbouwen van mijn WC setup zoals:
- Het verwijderen van mijn onderste HDD rek zodat ik er een Black ICE pro in kon zetten. Dit heb ik netjes gedaan zodat ik hem later eventueel nog kan terug zetten voor als er ooit een externe radiator zou komen.
- Een gat gemaakt om de slangen van en naar mijn Tank-O-Matic Res. kunnen die aan de buitenkant hangt.
Verder heb ik nog een LCD en CCFL bediening in een extern schakelpaneel gedaan en daar zitten tevens ook de inverters in.
Hier zijn dan de plaatjes
De plaatjes zijn klikbaar en dan komen ze in 1024 x 768 tevoorschijn
De voorkant met licht en zonder licht en een open en dicht deurtje.
Ook is hier mijn externe LCD en CCFL bediening te zien.

De voorkant met open deur en dan mijn HDD's zichtbaar in hun zalman cooler.
De onderste is een WD 1200JB en die daarboven een WD Raptor.

Het side pannel met en zonder licht.

En dan de binnenkant met en zonder licht en een "closup" van mijn mobo en WC setup.

Things to do:
- De bekabeling van mijn externe LCD en CCFL bediening netje in een meshje doen.
- Een Radeon 9600 XT of beter in mijn WC setup opnemen (blokje is er al
)
- Misschien wat glowstring of een 30cm ccfl om de boel nog wat mooier te verlichten.
- De kabelboom van mijn Zalman voeding en CCFL en fan bekabeling meshen
- En dan die bekabeling netjes wegwerken.
- Mijn UV CCFL fixen zodat mijn Zalman cooler op mijn videokaart weer mooi oplicht.
Voor meer info over mijn systeem verwijs ik jullie naar mijn sysspecs link in mijn sig
Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.
Het is een redelijke mod maar er zijn al zo veel mensen die dit gedaan hebben dat ik het gewoon hier neer zet.
Wat ik allemaal gedaan heb.
Ik heb mijn WC ingebouwt van de #3 en #4 IA van Tha Mafkees en Jupiler.
Blokjes zijn van de #3 ronde en de deksels van de #4 ronde omdat na 3 gesneuvelde lexaan deksels en een bijna gesneuvelde Radeon 8500 pro er toch wel behoefte was voor koperen deksels.
Ik heb een window in mijn case gezet. Onder andere voor de controle van mijn WC setup en die is dus al niet voor niets geweest. Het window heeft zich al 10 keer terugbetaald. Door het "redden" van mijn videokaart.
En nog een paar kleine dingetjes voor het inbouwen van mijn WC setup zoals:
- Het verwijderen van mijn onderste HDD rek zodat ik er een Black ICE pro in kon zetten. Dit heb ik netjes gedaan zodat ik hem later eventueel nog kan terug zetten voor als er ooit een externe radiator zou komen.
- Een gat gemaakt om de slangen van en naar mijn Tank-O-Matic Res. kunnen die aan de buitenkant hangt.
Verder heb ik nog een LCD en CCFL bediening in een extern schakelpaneel gedaan en daar zitten tevens ook de inverters in.
Hier zijn dan de plaatjes
De plaatjes zijn klikbaar en dan komen ze in 1024 x 768 tevoorschijn
De voorkant met licht en zonder licht en een open en dicht deurtje.
Ook is hier mijn externe LCD en CCFL bediening te zien.

De voorkant met open deur en dan mijn HDD's zichtbaar in hun zalman cooler.
De onderste is een WD 1200JB en die daarboven een WD Raptor.

Het side pannel met en zonder licht.

En dan de binnenkant met en zonder licht en een "closup" van mijn mobo en WC setup.

Things to do:
- De bekabeling van mijn externe LCD en CCFL bediening netje in een meshje doen.
- Een Radeon 9600 XT of beter in mijn WC setup opnemen (blokje is er al
- Misschien wat glowstring of een 30cm ccfl om de boel nog wat mooier te verlichten.
- De kabelboom van mijn Zalman voeding en CCFL en fan bekabeling meshen
- En dan die bekabeling netjes wegwerken.
- Mijn UV CCFL fixen zodat mijn Zalman cooler op mijn videokaart weer mooi oplicht.
Voor meer info over mijn systeem verwijs ik jullie naar mijn sysspecs link in mijn sig
Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.