America's Army: Operations - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck wel naar links dus, dat d8 ik dus ook maar in de walkthrough ding stond dat je naar rechts moest dus ja waarom zou ik een walkthrough niet vertrouwen ;)

ik was al een keer links om gegaan maar toen ben ik dus niet naar boven gegaan bij de boomstam al d8 ik we dat ik erover heen moest ofzo om aan de andere kant te komen maar dat hoeft dus niet oke bedankt strax thuis nog ff een keer kijken (jammer dat je niet kunt saven na objectie A zodat je de dag erna weer verder kunt :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Je moet niet BIJ de boomstam omhoog gaan, maar op het moment dat je de boomstam ZIET. Subtiel, maar wel belangrijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben omhoog gekropen en ik sta/lig daar bij dat kamp ding wat dan???

bedankt trouwens voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Je bent dus langs die ene guard gekropen die je tegenkomt als je het pad omhoogklimt? Daarna is het gewoon je kompas volgen en om je heen kijken. SIM-PEL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Ohja, nog een tipje (geloof dat iedereen het door had behalve ik :/ ): die mannetjes die op die stoeltjes aan die tafeltjes zitten onder die zeiltjes zijn _geen_ guards. Die checken alleen maar of je het een beetje goed doet, dus daar kan je zo langs kruipen.

De eerste keer dat ik bij A links ging wist ik dat dus niet en probeerde ik aan het einde (vlak voor B dus) tussen de toren en dat tafeltje door te gaan, maar dan sodemieter je van die heuvel af, waardoor de lui in die toren je horen en je weer overnieuw mag beginnen :/.

* Kheldar vindt het zoiezo een beetje een loze training. Net of mensen die goed lang hun w-knop ingedrukt kunnen houden ook ineens SF zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
het hele idee achter de E&E training is (volgens mij): Het zo vervelend te maken dat niet iedereen het doet en dat het een beetje exclusief is. Maarja met al die howto's is het volgens mij best makkelijk te doen. (* cybermans zal maar niet zeggen dat iemand via teamspeak hem een handje geholpen heeft >:) )

[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 24-02-2004 14:41 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vandaag al 3x meegemaakt:

Je speelt veel op Insurgent Camp. Vaak als assault en als je dan een AR kan bemachtigen snel via de assault hill, over de hill, hierbij enemy ARs en 203s zoveel mogelijk omtwijken om vervolgens in de linkertent terecht te komen.

Hierna wacht je op de granaat die de enemy uit de Radio Room richting tents gooit. Je rent door tot links of rechts van de Zil Truck en dan, mits je niet door je eigen 203 neergeknald wordt: "Storm the front!".

Je bent binnen, er zijn een keer geen enemies, leuk, op naar de garage. Je komt in de lower north room en ziet door het raampje vlak voor je, de 203 staan, die de achterkant moet bewaken. Gaaf! Knallen!

Kut! Wapen schiet niet! :|
ARGHHHHHHHHHHHH!

Goed, aan janken heb ik niets. Springen en weer oppakken, dan werkt 'ie weer. Die gast had me gelukkig nog niet gezien.

Als je het goed doet, zijn er pas 30 seconden verstreken op dit moment, iedereen loopt dus in 't gebouw heen en weer bij defence.

Ik had m'n wapen gepakt, snel de kogels laden. Ja! Hij werkt bijna weer. *loopt alvast terug naar 't raam*

BANG, van achteren...

Tamelijk vervelend scenario.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ja klopt er zitten nog steeds verschillende bugs in, te weten:
- Ik kan niet meer schieten
- Ik kan niet meer reloaden
- Ik kan niet meer rennen
- Ik kan de objectives niet meer zien (en ja ik loop op F4 te rammen)

Soms helpen een aantal dingen:
- Springen
- Je wapen weggooien en weer oppakken
- Een granaat selecteren en weggooien
- Op 1 drukken en dan nog een keer

Maar ja iig hopen dat ze deze bugs er in een volgende versie nog uithalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
PromWarMachine schreef op 06 maart 2004 @ 22:24:
Vandaag al 3x meegemaakt:

[knip]vervelende situatie[/knip]

Tamelijk vervelend scenario.
Ik had laatst ook een fijne: zat als defense lekker te campen onderaan de north stairs, crosshair psies op de plek waar het hoofdje zit als er iemand naar binnen komt stormen. Komt er iemand binnen stormen... doet mijn AR het niet *arg*. Dus ik als een idioot naar boven gestormd om evt granaten te ontlopen. Bij de tpc doe ik mijn AR weg (met 1) en haal hem weer te voorschijn (ook met 1): niks, gooi mijn AR weg en pak hem weer op: niks, ik reload: niks, selecteer een granaat en dan weer de AR: nada. Toen maar een granaat gepakt en via de muur van de trap gegooid: *boem*, enemy down :*).
AJ1815 schreef op 07 maart 2004 @ 10:59:
Soms helpen een aantal dingen:
- Springen
- Je wapen weggooien en weer oppakken
- Een granaat selecteren en weggooien
- Op 1 drukken en dan nog een keer
Wat ook wel eens wil helpen is op de function toets (dus E of F) drukken (dat is ook vaak de oplossing als je mannetje aan het begin van het level niet wil rennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een link naar een verzameling van vragen op het officiele AA forum en antwoorden van Dev's: http://imcdn.com/forum/in...dex.php?&act=ST&f=5&t=921

O.a. dit staat erin:
QUOTE ("42.z3b^")
I have a coupple of questions...
1. Will there be any non-special foreces maps in the future? I like the old ones better then the sf maps..
2. Isn't it possible for the dev team to hire some more ppl to form a "map dev team" that comes out with like one new map every month, that would be great.. I mean I know all maps there is right now.. and I play them all just to not get bored.. would be fun with some new maps more often (and not SE versions)...
3. Why do I get so bad fps on lots of maps? The game is built on the ut2003 engine, right? well when I play ut2003 it works GREAT with 100 fps...

QUOTE ("Dev Cyan")
Here are my answers:
1. I can already think of one map that will not be SF that you will see released in the future. SE River Basin (because we have had so many requests, just kidding.) We have built Rangers M4's for the game (the M4 you use in Weapons Cache SE), and will continue to use them.
2. The four Level Designers that are currently working on AA maps build at least one a month. Some maps take 3 months to build, depending on their complexity. We try to build some of these maps to keep a varied gameplay to the levels that we release. Pipeline, Weapons Cache, Underwater Reactor, SFCSAR, SFHospital...all these maps take a long time to work on. HQ Raid, SFRecon, Mountain Pass and Radio Tower take less time. You can probably draw the conclusion that terrain maps that have outdoor gameplay take us less time than indoor CQB maps with dark moody lighting. Although we make at least one map a month, we like to release maps in patches that have different types of gameplay from each other, such as SFCSAR, SFHospital, SFRecon. That will give an outdoor large sniping gameplay type of map for one group of players and indoor CQB with moody lighting for others that enjoy that more. It also takes alot of time to get a release out the door. If we were to put a new patch out with new features, code, textures and model assets and a level each month, many of the people on the team would only get 2 weeks to work on something new each month. By releasing every 3 months, or even better, every 6 months to the public, we can work for 2.5 to 5 months straight and then code, art freeze for 2 weeks to a month while we bug fix, test, check gameplay, find issues, work along with our BETA team, and focus on maintaining the level of quality in AA. Thats why we do what we do. Personally, I would like to release once every 6 months. I would be able to work without freezing for a longer period of time which helps me stay focused and inspired. When Level Designers are focused and inspired, we traditionally work faster, harder and enjoy what we are working on more. This positively effects the outcome of the map in gameplay and detail and all around fun if the Level Designer who was building the map was having fun while doing it. Everytime we stop for a code, art freeze for a release, I spend more time testing and bug fixing than actually building new content.
3. First you need to make sure that your PC's specs are actually above the "Recommended" specs for AA. You are not going to get above average FPS if you are following the "Minimum Required" specs for AA. Those are based on just being able to load, run around, look at everything and play in small maps and servers that are not filled with 20-26 people. Our level of detail has continued to increase over the last year. If you look at HQ Raid and the resolution of textures, the amount that are caching in your memory at any time or the polygon count in most scenes, you will find that SFCSAR is much more detailed.
Op basis van het vet gedrukte deel verwacht ik dat de volgende patch pas uitkomt met de E3 in mei dit jaar. Dan zullen waarschijnlijk ook de Europese honor servers open voor publiek zijn.

Zie ook het volgende nieuwtje:
According to AAPoland ASE is showing the first Official European Servers.

It is called UK Test 1, runs SF Hospital map and is ofcause password-protected. But this is getting more and more exciting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Underwater Reactor??? Welke kaart is dat??? Is dat een verspreking over een nog te verschijnen kaart of is deze kaart beter bekend onder een andere naam???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 07 maart 2004 @ 17:13:
Underwater Reactor??? Welke kaart is dat??? Is dat een verspreking over een nog te verschijnen kaart of is deze kaart beter bekend onder een andere naam???
Dat is een map die nog in ontwikkeling is volgens mij ...

Edit:
Overigens, als alles klopt is het IP nummer van de U.S. Army UK Test 1 server 213.228.238.48, en als ik die vanaf de command line ping, wordt ik erg vrolijk. :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 12-09 00:43
Sorry als dit een beetje noobish overkomt, maar ik kom niet door MAUD heen zo'n zuigende trainingsmissie :r . Je moet een flashbang gooien en dan moet er een deur opengaan maar dat doet ie niet :?

Zo kan je ook niet op servers enzo dus plz help me even! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Wat een gekloot om dat ding te downloaden zeg...die pagina van fileplanet laad als dikke poep door een trechter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Japser schreef op 11 maart 2004 @ 15:14:
Wat een gekloot om dat ding te downloaden zeg...die pagina van fileplanet laad als dikke poep door een trechter :/
Probeer deze maar eens:

http://www.gameservers.ne...ownloads.php?dir_ID=11435

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Wokkel1982 schreef op 11 maart 2004 @ 11:14:
Sorry als dit een beetje noobish overkomt, maar ik kom niet door MAUD heen zo'n zuigende trainingsmissie :r . Je moet een flashbang gooien en dan moet er een deur opengaan maar dat doet ie niet :?

Zo kan je ook niet op servers enzo dus plz help me even! O-)
Je moet die deur zelf openmaken... dus flashbang door dat gat naast de deur tetsen en dan die deur opensmijten en de hardboard mannetjes omleggen. Volgens mij gaat het ook prima als je die flashbang niet naar binnen gooit btw.
Of deze van onze grote vrienden van nVidia (gaat hier altijd lekker hard): ftp://download.nvidia.com...ericasArmy200Download.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 12-09 00:43
Wat is nou eigenlijk het nut van die medic training enzo?

Ik heel aandachtig zitten luisteren uberlang, test gemaakt, ingeleverd:

You've failed
Your scored 61%

Hoeveel moet je dan wel niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
70% en dan 3 van die testjes,
daarna komt de field training: deze is extreem simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Wokkel1982 schreef op 11 maart 2004 @ 19:28:
Wat is nou eigenlijk het nut van die medic training enzo?

Ik heel aandachtig zitten luisteren uberlang, test gemaakt, ingeleverd:

You've failed
Your scored 61%

Hoeveel moet je dan wel niet hebben?
Het nut is dat je dan in het veld kan kiezen om een medic kit mee te dragen en zo je makkers te helpen verzorgen ( krijg je weer punten mee) en meer punten is dus hogere honor

[ Voor 6% gewijzigd door makkie op 11-03-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Die testen hebben niet echt veel nut maar het is toch wel grappig om eens op te letten. Ik heb zelf ze in een keer allemaal gehaald met 100% door gewoon op te letten. Als je een beetje engels kent valt het allemaal best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd gewoon goed opletten. Ik heb hem in 3x gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Anders haal je de antwoorden toch gewoon van het internet??? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 09:48
Nog even wat aparts over AA.
Mijn specs:

duron 1200
512 mb sdram (133)
mobo: asus a7v fsb 100
geforce2 gts.

640x480 alles op low:
Op pipeline buiten haal ik 15 fps :'(

1280x960 alles op high:
Op pipeline buiten haal ik 13 fps :X

Ik snap er niets van. Er is dus een bottleneck die wel met mijn geheugenbandbreedte te maken heeft o.i.d. Lekker gaar.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:53
Ik weet niet of het idee al eens is geopperd, maar wij hadden destijds een israelische gast in onze clan en die was naast ons ook nog lid van het nationale team van zijn land.

Nu vroeg ik mij af of er in nederland ook al zoiets was.
En als dat niet zo is leek het mij wel leuk om zoiets op te zetten, en dan af en toe een match te spelen tegen een ander nationaal team.
Hoe denken jullie dat dat het beste is op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Er is een [NL]-clan, maar daar moet je voor dokken om lid te worden :/. Ik weet alleen niet of dat ook de officiele clan voor Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ik ben op zoek naar een clan die regelmatig wars speelt. Liever zonder te dokken...

Iemand een naam + webpage voor mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

AJ1815 schreef op 12 maart 2004 @ 15:46:
Ik ben op zoek naar een clan die regelmatig wars speelt. Liever zonder te dokken...

Bounty Killers
Dit is een clan van een GoT-ter die wel eens in dit topic gepost heeft.

Gameservers.net
Hier vind je een aantal Nederlandse clans en andere AA relevante informatie.

[ Voor 7% gewijzigd door styno op 12-03-2004 16:11 ]

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op 12 maart 2004 @ 10:23:
Nog even wat aparts over AA.
Mijn specs:

duron 1200
512 mb sdram (133)
mobo: asus a7v fsb 100
geforce2 gts.

640x480 alles op low:
Op pipeline buiten haal ik 15 fps :'(

1280x960 alles op high:
Op pipeline buiten haal ik 13 fps :X

Ik snap er niets van. Er is dus een bottleneck die wel met mijn geheugenbandbreedte te maken heeft o.i.d. Lekker gaar.
Het grootste probleem is niet geheugenbandbreedte maar CPU kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En de clan die denk ik het meeste is genoemd in de laatste 2 delen :+ www.rento.nl/got

offtopic:
Geen spam nee, want ik zit er niet meer in :+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siluro schreef op 12 maart 2004 @ 12:49:
Ik weet niet of het idee al eens is geopperd, maar wij hadden destijds een israelische gast in onze clan en die was naast ons ook nog lid van het nationale team van zijn land.

En als dat niet zo is leek het mij wel leuk om zoiets op te zetten, en dan af en toe een match te spelen tegen een ander nationaal team.
Ik weet nou niet precies hoe je een nationaal team kan opzetten, behalve als je een overkoepelend orgaan hebt en een landelijke competitie. Denk aan zoiets als de KNVB en de verschillende voetbalcompetities.

Aangezien geen van beiden bestaan wordt het lastig. Natuurlijk kun je een clan oprichten met allemaal Nederlanders, maar dan nog is dat geen goede afspiegeling van de Nederlandse gaming community. Zo kan ieder 100% Nederlandse clan wel claimen 'het nationale team' te zijn.

Op zich is het opzetten van een Nederlandse Computer Gaming Bond en bijbehorende competities wel interessant, maar dat zal ook niet zonder slag of stoot gaan. Vaak zullen er dan paralelle initiatieven ontstaan, en zal pas na een heftige wedijver 1 overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:59:
[...]

Het grootste probleem is niet geheugenbandbreedte maar CPU kracht.
Helaas gaat mijn fsb maar naar 108, en unlocken lukt me niet. Toch maar een nieuwe pc halen binnenkort. Kost geen drol meer tegenwoordig.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Voor AA:SF is 'n 2ghz CPU recommended
512MB
128MB vidmem
DX8.1 hardware

Daar zit je op te veel vlakken erg onder.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siluro schreef op 12 maart 2004 @ 12:49:

Op AAOTracker hebben ze een Worldwar Daar staan ook wars bij maar hoet dat precies werkt weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste nieuws: in de 2.1 patch komen 4 nieuwe maps:
A few days ago in IRC, Map Creator for AA, [Dev]Cyan, announced that with the coming of 2.1, four new maps will be included -- SFVillage, SFTundra, SFArctic and SFCanyon. SFVillage will provide gamers with CQB action, whereas SFArctic will be a simple, outdoor map. SFCanyon will feature large vertical faces, with lots of up-and-down fighting.
Nog geen VoIP in 2.1:
FYI:
UT2004 has VOIP (Voice Over IP) stuff built in.
When we complete the merge of the UT2004 code base into America's Army, supporting VOIP is at the top of our wish-list.
We had been planning on having the UT2004 merge complete for the 2.1 release. It is now looking like that will not be the case, and the merge will not be completed until the 2.2 release.
Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:53
AJ1815 schreef op 12 maart 2004 @ 15:46:

Check mn sig :), tis wel een europese ... maar zeer gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 05:34:
Laatste nieuws: in de 2.1 patch komen 4 nieuwe maps:
[...]
Is al bekend of die ragdoll zut erin komt? Er is op een gegeven moment gezegd dat dat in de eerste versie na 2.0 aanwezig zou zijn en in 2.0a zat het niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op 13 maart 2004 @ 17:12:
[...]
Is al bekend of die ragdoll zut erin komt? Er is op een gegeven moment gezegd dat dat in de eerste versie na 2.0 aanwezig zou zijn en in 2.0a zat het niet ;).
Eerlijk gezegd weet ik het niet. Er zijn veel geruchten en vage info, maar er is net zo veel, zo niet meer onduidelijkheid.

Zo is er sprake van dat het Stryker voertuig in SF Village zou staan. Het hele Stryker brigade deel zal er waarschijnlijk nog niet in zitten. Verder zullen de PDM, laser sight mod en flash light mod er waarschijnlijk ook niet inzitten. VoIP zit er zeker niet in.

Waarschijnlijk is de game browser wel een stuk verbeterd. Misschien zullen de in game stats ook eindelijk komen. Ook verwacht ik dat de Europesche honor servers gelanceerd zullen worden. Verder zullen er wat bug fixes zijn, en zullen ze proberen van met name de SF maps wat te tweaken.

Ik vraag me persoonlijk af of en wanneer er nou eens AI in de game zal worden verwerkt. Er zou aan gewerkt worden voor evt. off line maps en voor bewegende civilians in online maps. Dat laatste lijkt mij bijzonder grappig ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 17:48:
[...]

Eerlijk gezegd weet ik het niet. Er zijn veel geruchten en vage info, maar er is net zo veel, zo niet meer onduidelijkheid.

Zo is er sprake van dat het Stryker voertuig in SF Village zou staan. Het hele Stryker brigade deel zal er waarschijnlijk nog niet in zitten.
Ja, daar heb ik laatst een filmpje van gezien. Zag er een beetje flauw uit; een wagen die niet kan rijden met een turret waar je mee kan schieten (ala M249 gok ik). Wordt van binnenuit bestuurd dus de schutter is niet direct te raken. Er zal vast een sneaky route zijn om de schutter om te leggen, maar ik vraag me af of die turret ook stuk kan?
Verder zullen de PDM, laser sight mod en flash light mod er waarschijnlijk ook niet inzitten. VoIP zit er zeker niet in.
Nah, we hebben roger wilco en kornuiten nog ;)
Waarschijnlijk is de game browser wel een stuk verbeterd. Misschien zullen de in game stats ook eindelijk komen. Ook verwacht ik dat de Europesche honor servers gelanceerd zullen worden.
\o/ \o/ \o/

Wij spelen wel eens op een huisserver en een lage ping is zooo fijn :). Dan kun je over tientallen meters nog een rennend iemand neerleggen :*).
Verder zullen er wat bug fixes zijn, en zullen ze proberen van met name de SF maps wat te tweaken.

Ik vraag me persoonlijk af of en wanneer er nou eens AI in de game zal worden verwerkt. Er zou aan gewerkt worden voor evt. off line maps en voor bewegende civilians in online maps. Dat laatste lijkt mij bijzonder grappig ....
Nah AI hoeft van mij niet zo nodig, het is en blijft een online game. Als bots de vuile tactieken van sommige online spelers zouden uithalen, zou ik de de AI er constant van beschuldigen datie vals speelt (het is dat ik weet dat alle andere spelers ook echte mensen zijn, anders had ik de 'AI' al lang afgeschreven >:) ).

Civilians kunnen idd best grappig zijn, maar dan moeten ze echt geen dom gedrag gaan vertonen, anders werkt dat super frustrerend (zware ROE door een AI fout is nog erger dan ROE door een mens, een mens kun je nog met enige voldoening de huid vol schelden ;) ).

Maar we zullen wel zien wat 2.1 ons allemaal brengt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Kheldar schreef op 13 maart 2004 @ 18:51:
Ja, daar heb ik laatst een filmpje van gezien. Zag er een beetje flauw uit; een wagen die niet kan rijden met een turret waar je mee kan schieten (ala M249 gok ik). Wordt van binnenuit bestuurd dus de schutter is niet direct te raken. Er zal vast een sneaky route zijn om de schutter om te leggen, maar ik vraag me af of die turret ook stuk kan?
Aangezien de maps uiterst goed zijn uitgebalanseerd, verwacht ik niet dat er prutsmaps aan zitten te komen waarbij dit niet het geval is.
Wij spelen wel eens op een huisserver en een lage ping is zooo fijn :). Dan kun je over tientallen meters nog een rennend iemand neerleggen :*).
En neergeschoten worden, of niet Kheldar? :*)
Civilians kunnen idd best grappig zijn, maar dan moeten ze echt geen dom gedrag gaan vertonen, anders werkt dat super frustrerend (zware ROE door een AI fout is nog erger dan ROE door een mens, een mens kun je nog met enige voldoening de huid vol schelden ;) ).
Lijkt me best aardig. Bij hospital had het van mij niet gehoeven. Van mij mogen ze het bij 1 map proberen. (is wel zwaar voor de server vrees ik, als je het goed wil doen?)
Maar we zullen wel zien wat 2.1 ons allemaal brengt :).
We wachten vol goede hoop. Ook dat het nog speelbaar blijft op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
mercarra schreef op 13 maart 2004 @ 19:44:
En neergeschoten worden, of niet Kheldar? :*)
Jamaar dan weet je dat je neer wordt geschoten omdat je een prutz0r bent en niet omdat je 3x zoveel delay hebt als de Amerikaan die tegenover je staat ;).
Lijkt me best aardig. Bij hospital had het van mij niet gehoeven. Van mij mogen ze het bij 1 map proberen. (is wel zwaar voor de server vrees ik, als je het goed wil doen?)
Ik weet niet wat voor een hardware ze daar hebben staan en of ze gebruik maken van virtuele servers (dus meerdere game servers op 1 systeem, ala apache). Die AI zal zeker voor meer server load zorgen, dus zullen ze meer/zwaardere systemen moeten aanschaffen. Maar het Amerikaanse leger heeft toch meer dan genoeg poen, dus dat zal wel geen probleem zijn :P.
We wachten vol goede hoop. Ook dat het nog speelbaar blijft op mijn systeem.
Dan koop je toch gewoon nieuwe hardware? Want...
Americas Army, it's a way of life
O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

AI bot als civilians is zeer realistisch

Aangezien het spel dient als rondsel ding van de USArmy en ook PR internationaal.

En wat kom je vooral tegen in conflict gebieden? Civilians, vaak meer dan opfhor en vaak ook nog verscholen tussen burgers.

Dit maakt in een klap het blind naden vs positiemeld drama discusies meteen een einde aan.
Indentify Target or Return fire untill fired upon.

Omdat de US Army niet volgens die huidige ingame methode werkt.

Dit houd in dat er iig minder genade gaat worden.

Daarnaast lijk mij Ophor AI zeker ook wel gewenst aangezien in reallife de partyen nooit balanced zijn kwa aantallen en uitrusting.

Bijvoorbeeld SF tegen normale leger eenheden of IF met AI bijstand.

Dat laaste zie ik niet zo snel komen het eerste wel.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb AA: special forces gedownload, maar ik kan geen account creëren? Ik moet me mailadres invullen; en dan zouden ze een password sturen, maar na 1dag nog steeds niks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
AI is leuk en aardig maar het betekent wel dat de vereiste een eindje omhoog geschroeft worden:
A| je hebt meer dingen op je scherm
B| Gedrag dat real is zal best wat meer cpu kracht kosten dan een Q3 killing machine

enne als je ziet hoe het in de eerste dagen van 2.0 ging met de map Hospital (servers trokken het totaal niet) dan mag van mij AI nog wel ff wegblijven.

Voor de linux gebruikers onder ons. Als je voip in de ut2004 demo nog niet werkend hebt maak je dan niet druk voor de voip in AA zooi want voip in ut2004 werkt inmiddels wel in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

cybermans schreef op 14 maart 2004 @ 11:57:
AI is leuk en aardig maar het betekent wel dat de vereiste een eindje omhoog geschroeft worden:
tuurlijk maar alleen voor AI maps de oude SF maps hebben nog diezelfde oude eisen.
A| je hebt meer dingen op je scherm
B| Gedrag dat real is zal best wat meer cpu kracht kosten dan een Q3 killing machine
Tuurlijk, maar de game markt ontwikkeld zich ook en AI is daar een belangrijk punt in wat concurerende gamedevelopers wel met preoriteit invoegen.
Dat zal de eisen doen opschroeven maar dat geld voor elke nieuwe game die uitkomt en als AA game zich verder ontwikkeld kom je er niet onderuit dat de eisen steed's zwaarder worden. Omdat andere games de lat steed hoger leggen en velen naast AA ook andere games spelen waar de eisen ook steeds hoger worden.
Daarnaast is AI niet iets nieuws dat wordt al in veel tactical shooters toegepast die ook de nadruk op realisme hebben.
enne als je ziet hoe het in de eerste dagen van 2.0 ging met de map Hospital (servers trokken het totaal niet) dan mag van mij AI nog wel ff wegblijven.
A ) De ongelovelijke Drukte na release van 2.0
B ) De overbelaste servers
C ) De afstand tot ons Euro gamers.

Andere oorzaken wat meer met capaciteit te maken hebben.
Daarnaast ben je niet verplicht SF hospital te spelen er zijn genoeg andere mappen. Maar elk spel richt zich op de mainstream maar optioneel ook op de high-end of wat next mainstream gaat worden.
D'r zijn mensen die zich wel wat hardware kunen veroorloven en dat publiek is ook 'n groot aandeel wordt ook voorzien door andere developer in andere games door Optionele features zoals dX9 zware instellingen en zware AI in aankomende spelen.

Dit is Optioneel en om op niveau te blijven ook zeer gewenst aangezien AI niet iets nieuws is in games maar ook steeds verder ontwikkeld wordt en dus tov ander oude wel AI hebbende games gemist wordt.

En omdat er ook een groot deel Duron of Celleron gebruikers zijn met onder 1Ghz PC de 2Ghz plus gebruikers laten links liggen is nogal egoistisch.

Hospital is één van de SF maps met iets unieks stationaire civilians.
D'r zijn nog altijd die andere SF maps en oude maps om je uit te leven.

De devs leveren blijkbaar 'n map pak die een breedt publiek voorziet in hun voorkeuren.
Denk dat AI ook geleidelijk in één van de mappen wordt geintroduceerd zodat de armen met en wat lichte PC ook kunnen genieten van nieuwe mappen zonder AI.

Daarnaast liggen de meeste problemen aan de lag bij de US servers zodra de Euro servers er zijn wordt PC performance van groter belang.

Hierdoor worden de US servers ook ontlast door oversee gamers.

Daarnaast is het de vraag of de Dev team van AA beschikt over een bekwame AI programmeur want tot nu toe hebben ze die niet nodig gehad dus kunnen misschien nog niemand hebben of ze trekken er een specialist voor aan iig kunnen ze gebruik maken van de UT4 AI engine.

AA is een game en concureerd dus met de rest ook al is het gratis maar na HL2 en DoomIII release kan het wat rustiger worden en dan is het wel fijn als ze mee gaan met de markt.

Het is een game in continu ontwikkeling en gaat dus mee met de tijd waarbij de lat steeds hoger wordt door gamers eisen en target platform die ook steed groeid naar krachtigere hardware.

2Ghz is nu budged als je het aanschaft en in de huidige SF2.0 recomended.

ALs je nu rekening houd met SF 2,1 of 3,0 is een tot 3Ghz voldoende.
En ook betaalbaar
XP 2400+ tot 3200+
P4 2,4 tot 3Ghz
A64 3000+

AI is vooral serverside van grote invloed..
De client zal vooral belast worden met meer character NPC player objecten en moeiere maps en wat zwaardere net use.

'n snelle Inet verbinding tussen server en client is doorslag gevender.

Client AI proscesing power is van belang bij singleplayer modes

Denk aan mogelijke singleplayer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:54
Heeft iemand toevallig ervaringen met het opzetten van een AA server?
Ik heb al wel een server gevonden maar die is alleen voor Linux en ik ben niet zo'n Linux held :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
timcooijmans schreef op 14 maart 2004 @ 16:55:
Ik heb al wel een server gevonden maar die is alleen voor Linux en ik ben niet zo'n Linux held :'(
De Windows server zit standaard bij AA. In de handleiding wordt op blz 145 uitgelegd hoe je deze start en configureert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Woo... had 77% score bij die eerste medic test; in de trainingslevels :P En die parachute-val vanuit de toren ging na de 2e keer ook prima :D

Moest je nou alle trainingslevels hebben voltooid voordat je een server kan joinen?

[ Voor 76% gewijzigd door Silent Thunder op 14-03-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toevallig vandaag getest In de server.ini kun je allerlei instellingen editen enzo. Dan staat er in de map system ook nog een bestand server.dat. Als je daarop klikt gaat je (lan) server aan. Voor verdere info moet je ff in die manual kijken.
Silent Thunder schreef op 14 maart 2004 @ 17:40:
Woo... had 77% score bij die eerste medic test; in de trainingslevels :P En die parachute-val vanuit de toren ging na de 2e keer ook prima :D

Moest je nou alle trainingslevels hebben voltooid voordat je een server kan joinen?
Nee. Je kunt als je marksman bent dacht ik al op sommige mappen spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een handige tool voor het opzetten en configureren van een Server, nl. HAOM: http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=14

@SuperG: In het AA Dev team hebben ze een tijdje geleden iemand aangetrokken die voornamelijk AI deed voor andere games, dus ik geloof dat het daarme wel snor zit. Verder ben ik het grotendeels met jouw opmerkingen eens.

Ik denk wel dat er een probleem komt met de netwerkcode. Nu is 24 spelers het maximum voor een map. Met de toevoeging van AI spelers zal het aantal datastromen naar clients niet toenemen, maar zal de hoeveelheid data wel toenemen, waar dat nu al problematisch is met de nieuwe maps en een volle server. Kortom, ik hoop dat de UT2004 code op dit punt verbeterd is, want anders gaat dit moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wat is het verschil tussen America's Army (Release Date: 08/28/2002) en America's Army: Special Forces (11/06/2003).

Bij Special Forces word op Gamespot.com verteld: "Players who successfully completed their training in America's Army: Operations can now try out for the Army's Special Forces."

Dus je moet wat voltooid hebben @ Operations om Special Forces goed te kunnen spelen? Of staan die 2 los van elkaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 14-03-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 14 maart 2004 @ 22:52:
Wat is het verschil tussen America's Army (Release Date: 08/28/2002) en America's Army: Special Forces (11/06/2003).

Bij Special Forces word op Gamespot.com verteld: "Players who successfully completed their training in America's Army: Operations can now try out for the Army's Special Forces."

Dus je moet wat voltooid hebben @ Operations om Special Forces goed te kunnen spelen? Of staan die 2 los van elkaar.
Je moet America's Army: Special Forces hebben. Dit is versie 2.0 van America's Army, en heeft dus een nieuwe naam gekregen, nl. Special Forces ipv Operations. Daarnaast is het verplicht voor veel servers om de 2.0a client side patch te installeren.

De opmerking die jij aanhaalt, betekent dat je de eerste training (Marksmanship heet die, geloof ik) moet afleggen voordat je uberhaubt mag spelen, maar dat je ALLE andere trainingen gedaan moet hebben voordat je de Special Forces training mag gaan doen. Verder zijn de trainingen uit de oude game ook in de nieuwe aanwezig, dus vergeet de oude versie, download en installeer de nieuwe versie, doe alle trainingen, en dan kan je de SF training doen.

Ik hoop dat het duidelijk is, ondanks de onduidelijk informatie van de US Army zelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Okeej, thnx. Tis duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
de 2.00a patch is alleen verplichts als je standstorm wil spelen anders niet.

* cybermans vind het jammer dattie wegens zijn NDA niet mag zeggen wat er wel en niet in de volgende release gaat zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Weet iemand of er nog een progje of een trucje bestaat om de brightness/gamma-instellingen van je monitor weer goed te zetten als je een nachtlevel hebt gespeeld en dus je gamma en brightness vol open hebt staan in AA?

Want ik heb regelmatig dat hij de boel niet reset nadat ik het spel heb gespeeld (mijn windows ziet er nu dus ook weer uit alsof ik net een flashnade in m'n face heb gehad...) en de enige oplossing lijkt rebooten :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Kheldar schreef op 15 maart 2004 @ 12:59:
Weet iemand of er nog een progje of een trucje bestaat om de brightness/gamma-instellingen van je monitor weer goed te zetten als je een nachtlevel hebt gespeeld en dus je gamma en brightness vol open hebt staan in AA?

Want ik heb regelmatig dat hij de boel niet reset nadat ik het spel heb gespeeld (mijn windows ziet er nu dus ook weer uit alsof ik net een flashnade in m'n face heb gehad...) en de enige oplossing lijkt rebooten :/.
Heb ik soms ook. Wat sneller werkt is AA weer even op te starten en te sluiten. Maar als het op een andere manier kan is dat wel handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
mercarra schreef op 15 maart 2004 @ 13:56:
[...]

Heb ik soms ook. Wat sneller werkt is AA weer even op te starten en te sluiten. Maar als het op een andere manier kan is dat wel handig ja.
Het vervelende is dat dat bij mij de helft van de tijd ook niet werkt :/.

En om nou iedere keer met de Color Correction van mij nVidia drivers te gaan zitten kloten is ook niks, want dan staat de boel weer verkeerd als ik reboot. Nou is dat weer op te lossen door het nVidia control center in je systray te zetten en dan twee color profiles aan te maken die je dan snel kan wisselen, maar het is allemaal verre van ideaal ende makkelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Je kan natuurlijk ook afblijven van je gamma/ brightness instellingen en het spelen zoals de map bedoeld is: pikkedonker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Het grootste deel van de tijd loop ik ook met de nightvision aan, zelfs met alles op zijn lichtst is het bij mij nog aardig donker :) en hij zorgt voor lekker veel contrast, snipen met dat ding gaat ook idiaal. Alleen af en toe is het wel handig om zonder die kijker ook nog een beetje om je heen te kunnen kijken voor het overzicht enzo :).

[ Voor 4% gewijzigd door Kheldar op 15-03-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
speel is met de f9 en de f10 knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
cybermans schreef op 15 maart 2004 @ 18:01:
speel is met de f9 en de f10 knoppen
Dat doet ie dus. De gamma moet echt omhoog in AA. Maar sluit je AA af, dan is je desktop helderwit, en heb je voor je gevoel een dagje gesnowboard zonder bril. Hoe het komt dat AA dus de gammasettings niet terugzet soms, is ons onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Kheldar schreef op 15 maart 2004 @ 12:59:
Verkapte cheat. Een map is donker, maw dat je geen fuck ziet zonder NV is de bedoeling van de makers. Niet whinen, gewoon spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 15-03-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
stefijn schreef op 15 maart 2004 @ 18:35:
[...]

Verkapte cheat. Een map is donker, maw dat je geen fuck ziet zonder NV is de bedoeling van de makers. Niet whinen, gewoon spelen :)
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie gewoon echt geen fuck, en ik ga niet in tegenstelling tot mijn opponents naar een zwart scherm kijken. Zo heb ik een nadeel, en de rest niet. Bovendien snap ik niet dat die gamma zo goed werkt. De licht/donker informatie bestaat dus weldegelijk, maar je ziet het pas echt goed met gamma 1.5. Hadden ze daar maar over moeten nadenken ofzo, want het komt zo het realisme niet echt ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 10:05
Ik heb een probleem met het aanmaken van een account... kheb al verschillende e-mail adressen geprobeerd / usernames, maar ik krijg geen mail met het w8woord toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mense zou er ff iemand op de site de antwoorden voor special forces willen zetten ik kon ze niet vinden alvast bedankt
gr's mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Zo moeilijk is die SF training toch niet, hooguit een beetje zaai :P. * Kheldar had ze in 1 keer goed :*)

Maar hier zijn de antwoorden selecteren voor gebruik:
1) A9) D
2) B10) A
3) C11) D
4) A12) B
5) A13) B
6) A14) C
7) A15) B
8) C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Als ik met de ingame brightness en gamma speel is adn heb ik adar geen last van op me desktop envionment. Onder linux en windows niet. Wat volgens mij kan is wel dat je een soort batch scriptjes maakt en dat je die via de console execute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timrek
  • Laatst online: 17-07 13:08

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Cool spel, het begint me aardig te lukken. Ik heb alleen een klein vraagje.

Als je support bent (dus mer AR) wat is nu de juiste tactiek om dit wapen goed te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Ach, er zijn zoveel verschillende tactieken mogelijk. Drie voorbeeldjes (Bridge Crossing - Assault):
1- Ga bovenop de truck liggen of op de high stairs en spray regelmatig de road aan de defence zijde en, als mogelijk, de def catwalks. Zorg dat je hoger zit dan je teammates zodat je ongestoord kunt maaien. Dit zorgt ervoor dat je de defence op afstand houdt en mogelijk een paar 'lucky' kills maakt.

2- Doe als punt 1, maar ga na een minuut of twee rushen over de catwalk naar middle tower, smoke de boel, ren eromheen en maai alle defence gastjes die achter de middle tower of op de catwalks verstopt zitten. Altijd leuke tactiek.

3- Dit kun je ook doen direct na de start van het level, waarbij je links over de catwalk rushed, overal smoke gooit, de trap op, om de middle tower heen, de linker defence catwalk af rushed en dan de defence bij verrassing vanachter afmaakt. >:)

Laat je creativiteit de vrije loop en doe geen probeer elk level een andere tactiek, want anders staan ze je op te wachten.

Mochten de tegenstanders allemaal noobs zijn dan zoek je de meest effectieve methode en gebruik die elke keer. Je zult soms verbaasd staan hoe weinig sommige mensen leren van hun vorige fouten en het gebrek aan aanpassing van hun eigen tactieken...

Move soldier, Hooah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Niet om te flamen, maar leuk dat je de tactieken voor een kaart uitlegd (ik vind Bridge persoonlijk niet zoveel aan, maar das mijn mening!!!) in plaats van het algemeen. (Bridge is iig niet een standaard tactieken kaart)

Verder heb je als AR gast helemaal geen smoke in (vrijwel) alle levels dus gaat het een beetje moeilijk.

Tenslotte: de AR is niet voor campen, maar voor KNALLEN, dus spel aggressief want je wint elk 1 op 1 gevecht met dat ding. Over lange afstanden heb je er niets aan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

AJ1815 schreef op 17 maart 2004 @ 14:22:
Niet om te flamen, maar leuk dat je de tactieken voor een kaart uitlegd (ik vind Bridge persoonlijk niet zoveel aan, maar das mijn mening!!!) in plaats van het algemeen. (Bridge is iig niet een standaard tactieken kaart)

Verder heb je als AR gast helemaal geen smoke in (vrijwel) alle levels dus gaat het een beetje moeilijk.

Tenslotte: de AR is niet voor campen, maar voor KNALLEN, dus spel aggressief want je wint elk 1 op 1 gevecht met dat ding. Over lange afstanden heb je er niets aan!!!
Inderdaad, op Insurgent Camp rush ik vaak tents (als ass) en daar zitten dan meestal wel wat def gastjes te wachten op mijn bullets 8)

Wat overigens wel gaaf is, aan de kant van lower north east room, waar je net de garage binnen loopt, daar op de grond te gaan liggen, met je AR supported, wachten tot ze van South Stairway naar beneden komen. Knallen maarrrrrrr.

Gisteren 3 kills op die manier 8)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

AJ1815 schreef op 17 maart 2004 @ 14:22:

Tja, tactieken zijn zeker voor elk level anders en afhankelijk van persoonlijke voorkeuren...

Op de officiele forums van America's Army lopen verschillende draadjes met tips:
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=15810
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=16881
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=11592

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Hooah Soldiers!

Since today we have more then 100 Official public Honor-Servers hosted in Europe (Great Britain).

The IP Range is:
213.228.239.2 - 213.228.239.101 (or check out our Serverlist)

Those official servers running on hardware that is specially designed for America's Army SF and they have a great connection to it's european neighbors (germany, france, italy [...]). Great Pings for all european players!
Bron: Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gisteren ben ik ook begonnen met AAO; en het is wel een aardig spel.. In het begin wel wennen dat je na 1 keer direct dood bent; dat was wel lastig :D Maarja aldoende leert men; ik heb nu een aantal malen die brug-level gespeeld; en dat is best wel leuk :) (leuker dan in het donker in het bos).... Wat is trouwens de beste/snelste/enige manier om je te specialiseren in een bepaalde geweer oid; ik begin momenteel telkens met hetzelfde rotding :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Spider.007 schreef op 18 maart 2004 @ 09:20:
Gisteren ben ik ook begonnen met AAO; en het is wel een aardig spel.. In het begin wel wennen dat je na 1 keer direct dood bent; dat was wel lastig :D Maarja aldoende leert men; ik heb nu een aantal malen die brug-level gespeeld; en dat is best wel leuk :) (leuker dan in het donker in het bos).... Wat is trouwens de beste/snelste/enige manier om je te specialiseren in een bepaalde geweer oid; ik begin momenteel telkens met hetzelfde rotding :?
Dat wapen op Bridge Crossing is inderdaad niet geweldig. Dat ben ik met je eens. Een andere map testen is wel een aardig idee. Of een ander wapen kiezen. Bij Insurgent Camp en Weapon Cache heb je automatische geweertjes :)

Die je nu gebruikt zijn burst...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Ik moet zeggen dat mijn eerste kennismaking met een EU server niet slecht is: ik had een ping van rond de 80-90. Ik merk wel dat het een stukje soepeler speelt, ik ben gewend om met een ping van 200-250 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar rondjes Bridge op een EU server gespeeld via mijn Chello Classic aansluiting, en het viel mij een beetje tegen. Mijn ping was nog steeds gemiddeld ongeveer 150 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Wat ik merkte dat in de ochtend ik een ping van minder dan 50 had. Halverwege de avond 150-200 en laat op de avond 100. In dat datacenter hebben ze dus niet echt cpupower en netwerkverbindingen erg ruim. Vind ik wel een beetje een misser maar ja het is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer nieuws van het front:
What is SITREP?

SITREP (Situation Report) is defined as "an update to an existing report, issued as conditions change or events begin to unfold." Put simply, it's a method of keeping everyone informed. Similarly, America's Army also issues SITREPs, providing updates to our Community on a variety of topics, ranging from development progress, new features, upcoming events, and much more. If you want to stay in the loop on America's Army news, what better source than from the very same people who make the game! SITREPs will be issued every other Friday, at 2100hrs, EST.

NOTE: The content and images shown on these pages may differ from what is contained in the final public release.

Current SITREP

SITREP Returns!
Posted: 2004-03-19 - by Bacchus

The burning question: what have we been up to lately? Ever since our surprise Christmas present, a.k.a. AA:SF (Sandstorm), America's Army has been busy working on a number of things that I think you'll be pleased to learn about. So drop your rucks, kick off your boots, and fill your canteens while I fill you in on what's coming up in America's Army.

Yes, that's a STRYKER in the distance!

Special Forces (18-series) continues:
As most are already familiar, America's Army (AA) introduces new Military Occupational Specialties (MOS) with its version updates. Thus far, AA has introduced the Infantryman (MOS 11B), the Health Care Specialist or Medic (91W), and Special Forces (18-series). Just last November, Special Forces was introduced with an emphasis on Special Forces Assessment and Selection (SFAS).

The answer to the question that many have been asking: yes, America's Army will continue developing content relating to the Special Forces MOS. In fact, you can count on seeing more Special Forces content in our next two version releases, culminating with the introduction of the Special Forces Qualification Course (SFQC). But there's more...

Stryker Brigade:
The next version of America's Army will introduce the Army's new Interim Armored Vehicle, a.k.a. the Stryker.

Karma Physics Implemented:
Character "Ragdoll" Physics will also be added in the next AA software update.

Multiplayer Maps:
Special Forces tours of duty continue with the introduction of 2 new maps (see screenshot above). Expect to see the Stryker, as well..

New Weapons:
You can't expect us to introduce vehicles without the appropriate armament, roger? The M136 AT4 will be introduced in our next version release.

Tournament Support:
You asked for it, we delivered. And this is only the tip of the iceberg! One of the features we are very excited about are the new tournament support features. Want the full scoop? You'll have to wait for the next SITREP. Check back on Friday, 2 April at 2100hrs EST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Klinkt allemaal erg veel belovend!!! Lijkt me echt koel, kan bijna niet wachten!!!

Maar wanneer komt die patch nou uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 20 maart 2004 @ 15:50:
Klinkt allemaal erg veel belovend!!! Lijkt me echt koel, kan bijna niet wachten!!!

Maar wanneer komt die patch nou uit???
Ik verwacht dat de patch pas met de E3 in mei uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

cybermans schreef op 19 maart 2004 @ 09:18:
Wat ik merkte dat in de ochtend ik een ping van minder dan 50 had. Halverwege de avond 150-200 en laat op de avond 100. In dat datacenter hebben ze dus niet echt cpupower en netwerkverbindingen erg ruim. Vind ik wel een beetje een misser maar ja het is beter dan niets.
Ben ook benieuwed naar de Euro servers iig benieuwed of we met 4 PC simultaan met redelijke ping er op kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Die Euro servers lopen prima. Pings komen (ook op de zwaardere maps) niet ver boven de 150 (vaak rond de 50-100). Stukken beter dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kheb eigenlijk nooit probs gehad met de servers in Amerika, is natuurlijk wel mooi meegenomen, die betere ping :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
De laatste tijd heb ik last van dat aaotracker me niet erg trackt. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

cybermans schreef op 23 maart 2004 @ 08:57:
De laatste tijd heb ik last van dat aaotracker me niet erg trackt. Hebben jullie hier ook last van?
Nee, maar ik kan me voorstellen dat nieuwe EU servers nog niet getracked worden?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel onder de naam [B-C]_mic_

euro servers zijn echt een verbetering
op bridge heb ik ping van rond de 80 a 120

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom de engelse servers momenteel een hogere pinghebben dan de amerikaanse servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

cybermans schreef op 16 maart 2004 @ 08:35:
Als ik met de ingame brightness en gamma speel is adn heb ik adar geen last van op me desktop envionment. Onder linux en windows niet. Wat volgens mij kan is wel dat je een soort batch scriptjes maakt en dat je die via de console execute.
Dan heb jij vast een Nvidia kaart?

Met mijn Geforce 3 Ti200 heb ik het nog nooit gehad, nu heb ik een Radeon 9800 Pro gekocht, toch een hele verbetering lijkt me, maar nu heb ik wel last van deze bug.

Iemand al een andere oplossing gevonden dan de workaround die Kheldar bood. (Profiles dus)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb echt moeite met die trainings missie voor SF :? Punt A loop ik in 1 keer naartoe; maar B kom ik zowel links als rechtsom maar niet aan :? Uiterst frusterend!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 16:01:
Ik heb echt moeite met die trainings missie voor SF :? Punt A loop ik in 1 keer naartoe; maar B kom ik zowel links als rechtsom maar niet aan :? Uiterst frusterend!
We hebben het allemaal moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik speel toch alleen bridge, dus ik heb hem niet gedaan, medic trouwens ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 16:03:
[...]

We hebben het allemaal moeten doen...
Ik zie geen enkele reden daar een uitzondering van te worden :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Zoek gewoon even de walkthrough!!! Via Google of in een van de oude topics!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
cky schreef op 31 maart 2004 @ 16:29:
ik speel toch alleen bridge, dus ik heb hem niet gedaan, medic trouwens ook niet :P
Medic is op bridge anders best handig. Omdat iedereen over dezelfde brug moet komen kom je regelmatig iemand tegen die je ff kan medicen: goed voor de punten, goed voor de teamspirit en goed voor de accuracy van de kerel die je medict.

In andere, meer open levels heb je wat minder aan medic omdat daar iedereen veel meer verspreid door het level banjert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd worden er nu eens in de twee weken op vrijdag SitReps gegeven. Deze keer gaat het over tournament support features:
Tournament Support Features
Posted: 2004-04-03 - by Bacchus

This is a great time of the year, for a number of reasons. First, it's the point where winter transitions into spring. For some, this may not mean much. But for us in New England (particularly, here at West Point) it's long overdue. Second, this time of the year signals the approaching end of the semester. Many of you have recently enjoyed Spring Break, and you're on the final stretch to the end of an academic year. Lastly, this is the time of the year where LANs, tournaments and other major events are being announced. For example, the TeamWarfare LAN OF THE FREE, one of the largest America's Army LANs ever held, scheduled for 1-4 July at Fort Sill, Oklahoma. This should certainly be one of those events on your "to do" list. You won't want to be one of the few having to read about it, as opposed to experiencing it first-hand.

The theme of LANs and other tournaments is fitting for this SITREP, because the next version of America's Army is offering a host of new features centered around tournament gameplay. Let's take a look at some of these new tournament mode features.

General Features:
The next version of America's Army will feature new tournament mode features, which are accessible either via the command line or a gui interface. It will include an adjustable pre-match warm-up period with an in-game notification that the match is beginning. The time remaining until the tournament start is also displayed on the score screen (see screenshot), as well as in-game reminders, and a final 10-second countdown.

We know many of you have been anxiously awaiting these features. We're pleased to finally offer them. But there's more...

(Click on the image for an 800x600 version)
The new tournament countdown.

New Admin Functionality:
Admins are empowered with new capabilities, to include the following:
- Set the amount of time before the tournament starts
- Ability to designate or remove players as Squad Leaders (see below)
- Force the start of a Warm-Up period
- Ability to mute an individual player or entire team

Introducing: The Squad Leader
You may know this as "team captain" in other games. But to our fellow AA fans, we know of realize that squads are led by Squad Leaders, not Captains... But I digress. With the introduction of our new tournament mode features, Squad Leaders are delegated even more authority to properly lead their squads. Among these new features include the following:
- Ability to select players for his squad
- Ability to place a player on a specific fire team
- Ability to assign a player to a specific class
- Ability to mute individual player or entire squad

And this is only the beginning. You can expect to find more features added to America's Army in future versions. Keep providing us your valuable feedback.

Stay tuned for the next SITREP on Friday, 16 April.
Ik vind het allemaal niet zulke schokkende maar wel nuttige toevoegingen. Over twee weken meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een update:
Americas Army: Special Forces yet again featured in an article in PC Gamer !

The article does not reveal anything crucial, but does state the following about the future of the game:

Read more here...

- Players will be able to take command of AI forces and use them against enemy AI forces
- Fully playable vehicles will be implemented
- Bomb-disposal missions are a possiblility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

uum, kan iemand nog naar een server connecten?

via de ingame gamespy browser?

ik doe zeg maar refresh servers, en dan blijft hij ongeveer 15 seconden hangen en komen er geen servers en connect hij niet met gamespy, heb ik dit alleen ?
of hebben meer mensen hier last van?

is men aa coorupt :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 07 april 2004 @ 21:47:
uum, kan iemand nog naar een server connecten?

via de ingame gamespy browser?

ik doe zeg maar refresh servers, en dan blijft hij ongeveer 15 seconden hangen en komen er geen servers en connect hij niet met gamespy, heb ik dit alleen ?
of hebben meer mensen hier last van?

is men aa coorupt :( ?
weet je zeker dat je wel als ingame browser gamespy hebt en niet die andere?
check ook ff je firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Er is weer een nieuwe SITREP:
What's in a Name?
Posted: 2004-04-16 - by Bacchus

It's been a very busy and productive two weeks since our last SITREP. We've announced some really exciting events on the horizon, such as the Ultimate Arena AMD AA:SF Tournament and the TeamWarfare LAN of the Free, conveniently scheduled on AA's two-year anniversary: July 4th 2004 (has it been two years already?) America's Army has also had its' fair share of news these past few weeks as well. You may have seen America's Army on the CBS Evening News where they lauded AA as "the number one online action game in the country." By the way, the tournament shown in this news clip was from this event at web2zone in NYC. There was even more buzz earlier this week when we broke the news about our new friends at Ubisoft.

There's been a great deal of progress on the next version of AA, which is now official dubbed "America's Army: Special Forces (Downrange)".

SF Arctic:
AA:SF (Downrange) will include two new multiplayer maps. One of these maps is "SF Arctic". But don't let the snow fool you. This is a fast-paced map that will keep you on your toes. Here's the situation: a coalition forces convoy struck an Improvised Explosive Device (IED), leaving their vehicles immobilized on a high-altitude mountain road. Your SF A-Team, supported by friendly IF, must protect the convoy from resistance forces known to be operating in the area. Assisting your SF A-Team is the Stryker, strategically placed in overwatch positions. With a near-infinite number of spots offering cover and concealment, the Z action is awesome. For those that enjoy maps that demand strong leadership and teamwork, SF Arctic won't disappoint.

Afbeeldingslocatie: http://www.americasarmy.com/community/images/arctic.jpg
Topographical view of SF Arctic (klikbaar).

Introducing: Sun Flares:
Sun flares portray the real-life effects that you see when looking toward the direction of the sun. Their introduction has a really exciting impact on gameplay and in a variety of ways.

When looking in the direction of the sun, this has a slight-to-moderate impact on your character's vision. Sun flares add a much greater immersiveness to the game, brightening-up your gamma momentarily. Needless to say, sun flares have a much greater impact on certain levels/missions. They are not limited to SF-only maps and are expected to be retro-fitted to previous/existing maps.

Afbeeldingslocatie: http://www.americasarmy.com/community/images/sunflare.jpg
The sun can be both friend and foe (ook klikbaar).

Coming Soon: The New AA:SF Prima Strategy Guide:
We just heard from our friends at Prima Games that the long-awaited, new-and-improved, AA:SF Strategy Guide will be available on Friday, 23 April. Lots of new content and interviews. Don't be the last to get it!

That's it for this SITREP, troops. Stay tuned for the next SITREP on Friday, 30 April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Mijn dank is groot. Op de 1 of andere manier is de installer die ik had corrupt geworden.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.