America's Army: Operations - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.912 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 17:10
America's Army FAQ met dank aan Lighteye.

De vorige twee delen:
Gratis Game, Americas army: operations
Gratis Game, Americas army: operations deel 2

Waar kun je Americas Army: Operations downloaden?
Hier kan je een aantal linkjes vinden naar versie 1.4 van America's Army: Operations.

Wat is de officiële website van Americas Army?
Dat is America's Army.com. Al kort na de launch van AA is er een tijdelijke low bandwidth version opgezet, dit omdat de game populairder is dan men oorspronkelijk gedacht had en zo de laadtijden te verkleinen.

Gamespy is wel leuk natuurlijk, maar wat als ik dat weiger te gebruiken?
1. Je kunt bijvoorbeeld GameSpy 3D downloaden, te vinden op: Gamespy3D.com, directe downloadlink van de trial version: Hier

2. Ook is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld ip-nummers op te zoeken in GameSpy Arcade zelf (rechtermuisknop op een gevonden server) en deze op te schrijven en dan te openen in AA zelf, je kunt GameSpy Arcade gewoon afsluiten nadat je het ip-nummer hebt gevonden.

Als je een ipnummer hebt dan open je dus AA en drukt bij het hoofdmenu op de tilde key (~ naast het cijfer 1) voer als opdracht in: open 66.220.20.219:7777 gevolgd door enter (dit is uiteraard een voorbeeld) als de server vol is krijg je dat in witte letters te zien in het midden van het beeld, als de server niet vol zit dan moet je vrijwel onmiddellijk de donkerblauwe tekst LOADING in je beeld krijgen.

3. Ook is er nog een mogelijkheid om The All Seeing Eye (ASE) te downloaden, deze kun je vinden op: UDPSoft.com directe download link naar de unregistered version: Hier. Officieel bied ASE nog geen ondersteuning voor AA, daarom ga ik de stappen ook niet uitleggen om dit toch voor elkaar te krijgen. Mocht je toch geïnteresseerd zijn dan kun je altijd op het forum van ASE terecht.

Hé! Als ik een server wil joinen dan krijg ik in beeld dat ik niet qualified ben! Wat is dat nou weer?
Het team van AA wil de game zo realistisch mogelijk hebben en daarom moet je eerst trainen als soldaat. Je moet eerst de Basic Combat Training voltooid hebben.

Ok, ik heb de Basic Combat Training voltooid en nu wil ik de Infantry Training doen, maar dat moet dus online. Maar volgens mij lukt dat niet echt...
Het is mij ook nog niet gelukt Het inmiddels beruchte trainingslevel heet: McKenna MOUT Site. Van wat ik ervan begrepen heb is het doel om als team briefjes op te plakken bij de zogenaamde objective points genaamd: A(lpha), B(ravo) en C(harlie) je doet dit om voor het paaltje te gaan staan en de USE key een tijdje in te houden.

Op de meest gekste momenten krijg je ineens in je beeld Watch Your Fire! En dan begin je weer opnieuw, ikzelf denk dat het komt doordat jij of een teammember dan een briefje opplakt terwijl de area nog niet secured is.

De geruchten gaan ook dat als je wilt slagen voor je training dat iedereen van je team op het moment van winnen 0 ROE moet hebben, ROE kun je ook zien als strafpunten voor Teamkilling.

In de officiële FAQ van AA staat op dit moment nog bar weinig info , het enige wat men verteld heeft is dat de servers hevig overloaded zijn en daarom bijna nooit de (winnende) stats upload!

Ook gaan de geruchten dat je de training persé moet voltooien op een officiële AA server, dit ook om het cheaten te voorkomen. Je hebt inmiddels waarschijnlijk al gehoord om een 1 of ander textfile aan te passen om vervolgens door de trainingen te komen, naar alle waarschijnlijkheid heeft dit dus totaal geen zin omdat het gesynchroniseerd wordt met de officiële AA servers.

Dus de mensen die zeggen dat ze officieel en succesvol door de McKenna MOUT Site training heen zijn gekomen hebben of enorm veel mazzel gehad m.b.t. het uploaden van de stats of ze hebben een te grote duim :P

Wat moet ik doen als mijn probleem niet in deze FAQ staat?
Als eerste kun je de faq-werk opzoeken van AA zelf:
America's Army FAQ

AA heeft zelf ook een eigen forum om problemen te melden en op te lossen:
America's Army Forum

Ondertussen is er ook een IRC kanaal gekomen en die kun je vinden op: irc.homelan.com, #americasarmy
Klik hier om er direct naar toe te worden gelinkt.
En de GoT clan heeft nu ook een IRC kanaal op irc.tweakers.net, namelijk #americasarmy
Klik hier om direct naar de America's Army kanaal te gaan van de GoT clan. En klik hier om naar de site van de GoT Squad te gaan. (GoTSquat.tk)

Vanwege de enorme belangstelling kan het zijn dat je enkele errors krijgt bij het laden van de officiële AA sites, het is gewoon een kwestie van wachten of net zolang op vernieuwen drukken totdat je wel de gewenste pagina tevoorschijn krijgt.

Mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je vraag hier stellen zodat wij gezamenlijk naar een eventuele oplossing kunnen zoeken.

En als laatste: Have fun and kick some ass boys!

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 27-11-2002 08:51 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

Kun je het IRC chan van GOT er ook bij zetten ?

irc.tweakers.net
#americasarmy

The GoT Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 11:56
ah, dat had ik nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ondertussen in patch 1.4.0 uit! Downloaden maar! Links vind je op de America's Army: Operations site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 17:10
Anoniem: 60375 schreef op 26 November 2002 @ 20:36:
Kun je het IRC chan van GOT er ook bij zetten ?

irc.tweakers.net
#americasarmy

The GoT Squad
Hij staat erbij :)
En ook de link naar 1.4 staat ook in de startpost.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 10-06 09:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Honour is btw gereset :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Ja die honor was van te voren al bekend, heb net ff gespeeld, die nieuwe map is best aardig :)
Die binoculars en report in roelen :D

MaRc0: die links van spelletjes garnaal kan weg, heb je weinig meer aan, zet dan www.americasarmy.com/downloads.php neer :)
Verder wil je aub www.gotsquad.tk er in zetten? Is de page van het GoTsquad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

Directe link. Nu een beetje druk maargoed.. :)

http://www.planetsky.com:...es/aao_patch_130to140.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

charrel

Cortisol4life..

al die updates werken bij mij dus niet :( Heb 3x die hele versie 1.4 gedownload en nu uiteindelijk doet ie het wel :D Nu maar weer werken naar me 34 honor.......

dat is lekker zeg, die game naait steeds vast, loop error, op de een of andere manier zonder dat ik ook maar een kogel geschoten heb, laat staan op me eigen team, want zover kom ik niet eens. Is me honor gedaald tot 8. En kan ik dus vervolgens geen game meer joinen. Over bijdehand gesproken 8)7

na wat authorization trouble staat me honor weer op 10..................lekker zo'n vage buggy patch.

[ Voor 61% gewijzigd door charrel op 27-11-2002 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Misschien zit het probleem bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik weet het niet, ik heb het vanmiddag ff River Bassin gespeeld (wat een k*t map btw)
Maar ik denk dat het aan jou ligt, want ik heb nog nooit probs gehad met AA

En met die buggy maps heb je gelijk, want ik heb scores gezien als iets van 600+
En zelfs -200 nogwat, dus ja, daar heb je wel gelijk in

[ Voor 31% gewijzigd door Bleet op 27-11-2002 20:05 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die scores kloppen mischien wel..ik zal de sticky post van 1 van de Dev's hier posten want het is allemaal wat veranderd. :

You've all probably noticed the changes to the scoreboard, and I just thought I'd make a sticky to fill you all in on exactly what has happened with scoring and Honor.

* Previously, the "Score" column was essentially meaningless.
* Now, the "Score" column shows you approximately how many points you will earn towards gaining an Honor level.

I say "approximately", because the "Score" does not take into account two few minor adjustments that are made before the points are applied to Honor, these adjustments however, are *always* in your favor. Here's how it works.

* A negative "Leader" score, or a negative sum of "Kills" and "KIA" will be treated as a 0.

For example, let's say you have 10 deaths, 5 kills, and a -20 leadership score. Your scoreboard would look (something) like this:

GOALS = 30
LEADER = -20
ENEMY = 50
KIA = -100
ROE = -75
------------
SCORE = -115

Goals + Leader + Enemy + KIA + ROE = Score
or
30 + -20 + 50 + -100 + -75 = -115

The SCORE column is obtained by simply summing up all of the other colums. However, since a negative leader score or a negative (Enemy+KIA) score can never actually lower your Honor, the score that gets applied to your Honor is actually

Goals + Max(0,Leader) + Max(0,KIA+Enemy) + ROE = HONORPOINTS

In this case:
30 + 0 + 0 + -75 = -45

The Honor system still works exactly the same. All we did was bring more of it to the surface, and change the weighting of different parts of it.

Previously, the Score was a meaningless number. Now it actually means something. It mostly represents the amount of experience you will earn. The only exceptions are ones that benefit the player (you may actually earn a bit more experience than the Score displays). The two alternatives were to make the scoreboard exactly reflect earned Honor, which would have been confusing since you *couldn't* just sum up the other colums to get score, or to allow negative kills and leadership to negatively impact your Honor, which we didn't want to do because we wanted ONLY ROE to lower your Honor.

• Sipio
  • Niet online
Info over de 1.4 patch :

New Features:
River Basin Map
The River Basin mission takes place in the local training area of an Army Post in the Continental United States (CONUS). The surrounding forest lowlands and rolling hills are rutted and heavily eroded. Populated with numerous MOUT (Military Operations Urban Terrain) structures, the area offers ample cover and concealment. A Field Training Exercise (FTX) using the Multiple Integrated Laser Engagement System (MILES) to replicate engagements is taking place. The purpose of this exercise is for infantry squads to hone their ability to immediately react to an enemy attack in the logistical area of the battalion. One squad will participate as an Opposing Force (OPFOR) that has just seized control of key logistic supply points. The U.S. squad must retake or deny the use of the captured supplies by the Opposing Force.

New Scoring System
The player's score is now the aggregate sum of all other columns on the scoreboard, minus ROE (Rules of Engagement) points. All player scores will count as experience points towards gaining levels of Honor, with the exception of negative KIA and LEADER values, which will be discarded. The point structure for scoring is broken down as follows:

GOALS -- Each Goal is typically worth 10-50 points, depending on the map being played. Goals will be balanced across all maps to achieve a proper distribution of points between the Assaulting and Defending teams (i.e., Goal Points for Defense may be different than Goal Points for Assault, from map to map). The ways in which a player may earn Goal points are as follows:
- Triggering an Objective (Goal points are awarded to an individual who triggers an objective.)
- Assisting in the triggering of an Objective (Goal points are awarded to an individual who is in the vicinity of an objective while another player is triggering it.)
- Defending an Objective (Goal points are awarded for dispatching an enemy while in the vicinity of an active objective.)
- Team Win (Goal points are awarded to each member of the winning team at the end of the round.)
- Survival Bonus (Additional points are awarded to each living member of the winning team at the end of the round.)

LEADER -- Extra points are awarded to players who take on leadership roles in the game. These players may earn points for the following:

Squad Leader
20 points for starting as the Squad Leader and winning the round.
10 points for each surviving team member at the end of the winning round.
-10 points for starting as the Squad Leader and losing the round.
0 points for being Field Promoted to Squad Leader.
10 points for each surviving team member at the end of the winning round if Field Promoted to Squad Leader.

Fire Team Leader
10 points for starting as FTL and winning the round.
10 points for each surviving team member at the end of the winning round.
-5 points for starting as FTL and losing the round.
0 points for being Field Promoted to FTL.
5 points for each surviving team member at the end of the winning round if Field Promoted to FTL.

ENEMY
10 points will be added to the player's score each time he dispatches a member of the Opfor.

KIA
10 points will be subtracted from the player's score each time he is killed in action.

ROE (Rules of Engagement)
One point will be subtracted from the player's score for every point of ROE earned.

Other New Features Include:
Report In Feature: In the upper-right of the screen, the player's current location will be printed at all times. If asked to Report-In by a team leader, the player can hit a key and this location will be transmitted to the rest of the team. This will allow all players to more easily communicate amongst each other, and act as a more cohesive unit.

Binoculars: Team Leaders will now be issued binoculars to better assess the battlefield from a distance.

Iron Sights: Players will now be able to move with the iron sights raised.

Honor: Along with the new scoring system, the Honor System has been improved and should now present a better, more balanced depiction of player behavior and performance.

News: Players will now be able to get the latest America's Army news on the login screen.

Plus, lots of tweaks and bug fixes including:
- Scoreboard now displaying teams correctly
- Automatic Fire no longer stops when changing to/from crouch
- Weapon Selection menu should reflect your selection immediately
- Fixed reloading during qualification bug in rifle range
- Seeing through terrain should be eliminated or reduced
- Honor update changed from 20 rounds to 10 rounds
- Pressing fire while a grenade is coming up will cause the pin to be pulled right away
- ROE kick time at start of round reduced
- Multiple logins by one account to the same server will result in all instances of that account being kicked (authorized servers only)
- Teen Rating logo from the ESRB has been added to the main screen and much more

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:17
Kan iemand iets meer vertellen over de nieuwe map/mogelijkheden?
Zag gisteravond om 11 uur dat nieuwe patch uit was en heb alleen nog maar gedownload.

En weet iemand wanneer AA Soldiers uit komt?? staat op site volgens mij alleen coming soon. But How soon is soon?

An eye for an eye makes the whole world blind.

• Stefke
when it's finished :)

[ Voor 23% gewijzigd door Stefke op 28-11-2002 17:10 ]

Anoniem: 36844

Dat leadership is eigenlijk wel dom vind ik. Ik heb nog bijna nooit in een game gespeeld waar de leader iets van zich liet merken, of waar echt in fireteams werd gewerkt. De nieuwe scores vind ik wel goed, vooral dat je erg voorzichtig met ROE moet zijn.

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 11:30

cky

die patch vind ik zuigen , mapchange is gewoon echt muf....... kan ik zelf namelijk wel
en die training is af en toe ook een beetje raar, als je 36 raak hebt geschoten kan je toch naar sniperschool :? of moet je eerst allle andere trainingen doen

[ Voor 49% gewijzigd door cky op 28-11-2002 17:41 ]

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 36844 schreef op 28 november 2002 @ 17:11:
Dat leadership is eigenlijk wel dom vind ik. Ik heb nog bijna nooit in een game gespeeld waar de leader iets van zich liet merken, of waar echt in fireteams werd gewerkt. De nieuwe scores vind ik wel goed, vooral dat je erg voorzichtig met ROE moet zijn.
Uhm, dan heb je nog nooit met en goed team gespeeld, ik heb wel eens op servers gespeeld, waar echt werd samengewerkt. De leader zorgde dat iedereen op de goede plek zit en zorgt dat de (samen opgezette) tactiek wordt uitgevoerd.

• Stefke
Door het toekennen van veel punten aan het uitoefenen van leadership is het iig wel een stuk aantrekkelijker geworden, dus zullen ook meer mensen dat doen.
Met alleen het neerschieten van tegenstanders stijg je veel minder in rang! En zo hoort het ook.

Dat had bij CS ook al lang gemoeten, bijv. 5 punten voor het planten van een bom, nu blijven al die sukkels net zo lang zoeken tot ze die ene tegenstander nog effe kunnen scoren voor hun eigen hits :(

Anoniem: 71570

Dus de mensen die zeggen dat ze officieel en succesvol door de McKenna MOUT Site training heen zijn gekomen hebben of enorm veel mazzel gehad m.b.t. het uploaden van de stats of ze hebben een te grote duim
dan heb ik zeker veel mazzel gehad :P alleen expert marksmanship gaat nog niet echt lukken. maar met MOUT heb ik nog nooit problemen gehad.

Het enigste wat ik klote vind aan AA is dat er niet voor alle maps offiele servers zijn terwijl er voor maps als de bridgemap weer juist HEEEEEEL VEEEL officiele servers zijn.
de mountain unit maps bijvoorbeeld...ik probeer nu al een paar dagen die maps te voltooien maar kan geen goede server vinden.

Anoniem: 36844

themaxter schreef op 28 November 2002 @ 18:56:
[...]

Uhm, dan heb je nog nooit met en goed team gespeeld, ik heb wel eens op servers gespeeld, waar echt werd samengewerkt. De leader zorgde dat iedereen op de goede plek zit en zorgt dat de (samen opgezette) tactiek wordt uitgevoerd.
Tja, ik speel het spel ook pas een week, maar toch. Volgens mij is het net als bij de meeste teamgames, dat nog iedereen redelijk individueel speelt (wat ook best leuk is). Soms heb ik wel eens koele acties met groepjes gehad. Maar het teamplay komt denk ik pas goed tot zijn recht in clan-based games. Maar daar heb ik jammergenoeg geen tijd voor.
Ook moet ik even oefenen met commandos ed uitdelen voor als ik weer in een leader rol kom :)

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik speel het spel sinds de dag dat het uit kwam, ik speel regelmatig leader, maar ik vind het ook wel is leuk om een lekker potje te snipen of te naden ofzo.
Wij (proberen) met ons squad als het kan wel samen te werken, maar niet iedereen kan altijd en dan zit ook niet iedereen aan dezelfde zijde. Door regelmatig met elkaar te gamen, krijg je echter wel dat iedereen beetje weet wat iedereen doet en waar die goed in is.
Dit kan je dan als leader natuurlijk wel gebruiken :)

• Stefke
Hoe wordt je eigenlijk squadleader? Ik heb wel es gezien dat ik leader was maar hoe ik dat werd weet ik nie

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 11:14
tijdens het spel gewoon f2 drukken, dan kan je de wapens kiezen, met de leiders boven, links de hoogste, en zo naar beneden :)

naiko

PSN: nicovc

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
Heeft er iemand een WERKENDE link naar de full 1.4 versie eigenlijk?
never mind nvidia voor 1.3 + 3dgamdinges voor upgrade 1.3->1.4 werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door witchdoc op 28-11-2002 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
vraagje, zijn er mensen die dit spel met een kyro2 de boel aan de praat gekregen hebben (UT2003 draait ook, zou deze dus ook zo'n beetje wel moeten) of een xabre400 (dit omdat ik ga overwegen de xabre600 te kopen, als de xabre400 het draaien kan, moet de 600 het helemaal wel doen :) )

ondertussen lees ik het tech forum vanhun door

hieronder staan mirrors

upgrade van 1.30 -> 1.40
http://www.filemirrors.co...30to140.exe&size=45584423

Voor de full 1.40
http://www.filemirrors.co...Ops140.exe&size=313418240

[ Voor 28% gewijzigd door Mister_X op 29-11-2002 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

Als ik klaar ben met de eerste training dan zegt ie dat je iets moet uploaden
dan tik ik mijn username en paswoord in en dan zegt ie Error:Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dan zal je het wel fout hebben gedaan....

Heb ik btw ook wel eens gehad als ik AA weer opnieuwe had geinstald, maar ik had gewoon het verkeerde wachtwoord ingevult

[ Voor 61% gewijzigd door Bleet op 30-11-2002 12:41 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

;( ik moet wachten op mijn nieuwe systeem, want het draaid niet zo goed op mijn tijdelijke pentiumII 350 ;(

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Anoniem: 51925 schreef op 29 november 2002 @ 16:25:
Als ik klaar ben met de eerste training dan zegt ie dat je iets moet uploaden
dan tik ik mijn username en paswoord in en dan zegt ie Error:Unknown
Misschien een stomme vraag...maar je heb je toch wel aangemeld hoop ik?
Just checking...

Pum a.k.a "Madfly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heel in het begin van het spel waren er voor sommige problemen als je je wachtwoord langer had dan iets van 8 characters geloof ik.
Weet het niet helemaal zeker en weet ook niet of het inmidels al verholpen is maar mischien is dat het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523

Eindelijk weer een nieuwe sitrep ik zal vanaf vandaag weer intensief gaan AA'en dus opgepast iedereen die mijn naam ziet en niet in zijn team.
Oja Maxter, Eddepet en SIpio I'm BAAHAACK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hooaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523

HOOOOAH back to you SIPIO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 23:41
Ik ben nu ook member... Heb ook al de basic combat training completed maar aangezien er niemand op IRC is nu, kom ik het niet vertellen.

Ik vind het spel vet cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Euhm Superkevin, 's middags en 's avonds (meestal 's morgens ook 8)7) is er altijd wel iemand in ons kanaal...

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Hoe goed moet je zijn voor dat got clannetjes? En welke verplichtingen?
'k wil namelijk wel eens gamen in teamverband, maar als'k dan elke avond online moet zitten hoeft't zo al niet echt meer :)
Ps, m'n honor is 9 dus goed ben'k ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

poohbeer, er is zover ik weet 1 clan (zie sig).
We hebben geen verplichtingen, of echte wars, het is gewoon beetje gamen in teamverband (als er ruimte is op een server ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

spelen jullie via die ingame gevalletje of via gayspy?
want via gamespy lukt het niet echt bij mij, en wie speelt er al met 1.4 zijn er al zat servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik doe altijd ingame, maar als ik andere lui van de Squad moet geloven spelen hun met GameSpy
En de echte AA'er zal 1.4 wel hebben dacht ik zo :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Blade_V schreef op 04 december 2002 @ 16:08:
Ik doe altijd ingame, maar als ik andere lui van de Squad moet geloven spelen hun met GameSpy
En de echte AA'er zal 1.4 wel hebben dacht ik zo :)
Tis beter om All-Seeing Eye te gebruiken. Zo kijk ik meestal wie er aanwezig is op een bepaalde server. Verder gebruik ik het ook om me teammates te zoeken.

Pum a.k.a "Madfly"
Team Reddawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat kun je ook ingame zien, wie er in de server zit
En wij gebruiken AAirc :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik gebruik ook gewoon ASE en soms de ingame browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38186

Anoniem: 56523 schreef op 03 december 2002 @ 10:42:
Eindelijk weer een nieuwe sitrep ik zal vanaf vandaag weer intensief gaan AA'en dus opgepast iedereen die mijn naam ziet en niet in zijn team.
Oja Maxter, Eddepet en SIpio I'm BAAHAACK
Welcome back, maarre....waar ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vraag ik me ook af :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

error: unknown bij het uploaden van je scores betekende toen ik het had (ja, net toen ik sniper score haalde natuurlijk >( ) dat de authentication servers down waren.

En ik heb overigens MOUT McKenna in 1 keer gehaald met een ping van 400. Geen idee wat er bedoeld word met dat Watch Your Fire, maar het enige wat je moet doen om een map te completen is een rondje of 10 meedoen, winnen geen vereiste.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL

Watch your fire betekent dat je aan t TKen bent...... hehehe...

Maar GTO, waarom heb je Mout weer gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:12

Phydomir

Dennis

* Phydomir gaat het ook maar weer eens spelen, es kijken of het veel vooruit is gegaan na de bagger die er de 1e week van de release was (geen tot weinig servers etc.)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Phy> Dan ben je er idd wel een hele tijd uitgeweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Gelijk heb je :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Maar GTO, waarom heb je Mout weer gedaan dan?
Ja vraag ik me ook af?

De enige servers die ik btw zie van MOUT zijn retraining servers om je honor weer terug naar 10 of 11 te krijgen.

Heb laats ff zon server proberen te joinen maar kreeg dus een melding dat dat alleen kon als je honor niet hoger was dan 11.
Moet zeggen dat ik dit een goede zaak vindt want er was al weer wat geklaag op het officiele forum dat er teveel HONOR jagers rondliepen op MOUT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Damn, 1 ding wat ik nog steeds niet snap...

Deze game is ontwikkeld door de US overheid.. Waarom eisen die dan niet een aantal goede servers op. Geen ekele server zit onder een ping van 100.. Das toch bagger....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben die lui in de U.S niet zoveel last van hoge pings.
Ik moet zeggen dat het nog wel redelijk te spelen valt met een ping van 180-200 die ik wel eens heb.
Ik geloof wel dat ze zitten te wachten op servers die gebasseerd zijn op linux.
Of dat nu die nieuwe SCI servers zijn weet ik niet zeker.
De servers zijn in ieder geval een stuk uitgebreid en vooruitgegaan sinds het begin dus waarschijnlijk vinden hun het wel best zo.

Wij hier mogen zowiezo al niet klagen dat wij die gratis game kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Sipio, die SCI servers lopen inderdaad op linux, ze hebben meestal best een goede ping (bijna altijd <200 hier) maar ze zijn nog niet helemaal bug vrij, maw ze gaan regelmatig onderuit :(

Het aantal servers is niet het probleem meer, er is bijna altijd wel een off server die nog helemaal leeg is (wat best fijn is met ons squad, kunnen we gewoon op een off server met zijn allen fraggen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz, vaag probleempje...

Als ik schiet hoor ik m'n eigen geluid niet meer. Ik zie dus dat ik schiet en kan ook mensen doden maar ik hoor het niet. Zo speelt het voor geen meter.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Geluidskaart???
Ik heb geen enkel probleem gehad.......

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Phydomir schreef op 08 december 2002 @ 13:28:
hmmz, vaag probleempje...

Als ik schiet hoor ik m'n eigen geluid niet meer. Ik zie dus dat ik schiet en kan ook mensen doden maar ik hoor het niet. Zo speelt het voor geen meter.

Iemand een idee?
Heb je dat altijd, kan namelijk wel eens aan de server liggen, heb ik ook wel eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

themaxter schreef op 08 December 2002 @ 15:02:
[...]

Heb je dat altijd, kan namelijk wel eens aan de server liggen, heb ik ook wel eens gehad.
Toen ik net speelde had ik er geen last meer van, zal dus wel iets met die server zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Eergisteren heb ik dit spel gedownload en heb zojuist alle trainingen doorlopen. Alles heb ik nu gehad, maar "advanced marksmanship" blijft "not available" .

D'r staat niks over in het FAQ in de beginpost.. dus uhmm.. is het een mysterie hoe je dat level binnenkomt of is er misschien iemand die een logische verklaring heeft :)

Edit:
36 punten halen in basic dus... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door StyXL op 11-12-2002 02:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Die honor, wordt die nu eigenlijk puur door het NIET FF'ing behaald of telt de score die je verder haalt ook mee?
'k Zit nu op 9, stel dat'k elke level gewoon niemand raak en geen goal haal gaat m'n honor dan nog omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Sipio schreef op 07 December 2002 @ 22:46:
[...]

Ja vraag ik me ook af?

De enige servers die ik btw zie van MOUT zijn retraining servers om je honor weer terug naar 10 of 11 te krijgen.

Heb laats ff zon server proberen te joinen maar kreeg dus een melding dat dat alleen kon als je honor niet hoger was dan 11.
Moet zeggen dat ik dit een goede zaak vindt want er was al weer wat geklaag op het officiele forum dat er teveel HONOR jagers rondliepen op MOUT ;)
Ik zat gisteren nog op mount servers en daar zat een gozer met honor 36!! Die max limit zit er dus zeker niet altijd in. Dit was wel een officiële server maar niet die homestead (ofzo.. SGI kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k Zit nu op 9, stel dat'k elke level gewoon niemand raak en geen goal haal gaat m'n honor dan nog omhoog?
nee, maar ook niet naar beneden. Je kan alleen omhoog gaan als je punten haalt. Als je dood gaat gaan er 10 punten van behaalde punten af, maar je kan nooit lager dan 0ptn komen. Je kan alleen maar zakken door ROE, het TeamKillen dus.
Dit was wel een officiële server maar niet die homestead (ofzo.. SGI kan dat?
SCI, da zijn de nieuwe servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

De punten dier vanaf gaan als je dood gaat, gaan niet van je honor af, alleen roe (friendly fire) gaat van je honor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Die SCI servers zijn nog trager, tenminste heb er nog niet een meegemaakt die sneller als een HomeLAN (oid) is.

ff patsen, lekker potje daarnet >:):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AA-ponke008.gif
En die gasten waren best goed.
Die BrainRR_(COMPOUND) (assault) onderaan kan aan het begin van het spel (bridge level) met z'n 203 gelijk 3man van defense raken 8)7 door de nade gewoon over alles heen te schieten. Beetje lame, maar wel knap gemikt. Ik zou niet weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Niet online

apd

ff patsen, lekker potje daarnet >:):
[afbeelding]
En die gasten waren best goed.
Die BrainRR_(COMPOUND) (assault) onderaan kan aan het begin van het spel (bridge level) met z'n 203 gelijk 3man van defense raken 8)7 door de nade gewoon over alles heen te schieten. Beetje lame, maar wel knap gemikt. Ik zou niet weten hoe.
Aardige score, maar ik zou het pas echt goed vinden als je dat op assault zou halen. Verdedigen op Bridge is de makkelijkste manier om een hoge score te halen. No flame intendend... :)

Verder kom ik inderdaad ook wel eens tegen dat er mensen bij zijn die pas echt goed met een 203 om kunnen gaan en inderdaad een aantal keer aan het begin van het spel een paar man weten te raken. Daar is niks "lame" aan, gewoon een kwestie van goed oefenen. De makkelijkste manier om dat te doen is zelf even off-line op deze map te spelen met de 203 en dan de fog weg te halen. Veel mensen die dat zo doen.
Overigens, als het je een keer overkomt dat je op zo'n manier geraakt wordt moet je er gewoon rekening mee houden en dan is het enige resultaat de volgende keer een verknoeide granaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

APD schreef op 11 December 2002 @ 20:31:
Aardige score, maar ik zou het pas echt goed vinden als je dat op assault zou halen. Verdedigen op Bridge is de makkelijkste manier om een hoge score te halen. No flame intendend... :)
Ook @ assault ging ik wel lekker hoor :). Ik merk trouwens dat assault over het algemeen steeds beter wordt (tactics). Het wordt steeds moeilijker om overtuigend te winnen @ defense. Elke round waren er nog maar 1-3 man over van defense. Voor de 1.4patch was dit wel andersde inhoud van de patch staat hier los van, maar het valt me gewoon op sinds 1.4 er is. Veel mensen zitten op standaard plekken, die een getrainde 203'er zo weet te raken (window naar binnen is altijd lol bijvoorbeeld), het is zaak veel van plek te veranderen zonder op te vallen.
Verder kom ik inderdaad ook wel eens tegen dat er mensen bij zijn die pas echt goed met een 203 om kunnen gaan en inderdaad een aantal keer aan het begin van het spel een paar man weten te raken. Daar is niks "lame" aan, gewoon een kwestie van goed oefenen.
Als dit meteen aan het begin van de round gebeurt staat iedereen nog vlak op elkaar (is nou eenmaal zo vanwege de spawning) en ik _vind_ het lame om daar dan gelijk een nade om te schieten. Neemt niet weg dat het knap gemikt is.
De makkelijkste manier om dat te doen is zelf even off-line op deze map te spelen met de 203 en dan de fog weg te halen. Veel mensen die dat zo doen.
1. Hoe speel je off-line? (zelf server maken?)
2. Wat is het console-command om die fog weg te halen? (lijkt me logisch dat dit online niet kan :) en das maar goed ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik had een hele tijd dit spel niet meer gespeeld (sinds de 1.1 patch), en ik had redelijk wat Honor al (12), toen gooide ik een compleet mislukte granaat in een level die ik niet kende en blies 3 medespelers op, direct in de gevangenis en ik had nog maar 7 honor over. Ik heb alweer een tijd gespeeld, goede scores gehaald in levels die ik wel kende, (230 score, 1x 140), maar ik ben geen honorpuntje voorruit gegaan. Terwijl ik dit wel op de goede servers doe (officiele), waar min1 honor allowed is t/m 100. Dus daar begrijp ik echt niks van.

Dus wanneer krijg je honor punten erbij?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
volgens mij is het wel eenvoudiger geworden sinds 1.1 Het richten gaat voglens mij makkelijker. Kan iemand dit even verifieren?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Niet online

apd

Als dit meteen aan het begin van de round gebeurt staat iedereen nog vlak op elkaar (is nou eenmaal zo vanwege de spawning) en ik _vind_ het lame om daar dan gelijk een nade om te schieten. Neemt niet weg dat het knap gemikt is.
Dit heb ik gelukkig zelf nog nooit meegemaakt, wel dat er granaten neerkomen als je als assault richting de brug rent maar nog nooit (assault/defense) direct op je spawnpoint. Tja, dit is idd wel enigzins "lame" omdat je er op dat moment nog weinig aan kan doen. Daarentegen zijn er (gelukkig) niet zoveel mensen die dit kunnen. :)
1. Hoe speel je off-line? (zelf server maken?)
2. Wat is het console-command om die fog weg te halen? (lijkt me logisch dat dit online niet kan :) en das maar goed ook)
Zie hieronder. En om vragen/opmerkingen van slimmeriken voor te zijn, geen van deze dingen werken on-line en kun je dus enkel gebruiken om zelf wat te oefenen. :)
To practice solo:

Start AA

Hit the "~"

Type "start bridge" (pipeline, hq_raid, tunnel, insurgent_camp, mout_mckenna, etc)

Type "playerlock 0" (so player can move)

Type "mpcheat changeclass g" (r, s, s24, ar, m4a1, f, ak, ak74su, gp, rpk, svd)

To turn off fog, type "show fog" ("show fog" to turn on again)

For practice dummies:
summon agp_characters.npc_airborneinstructor
summon agp_characters.npc_towerobserver
summon agp_characters.npc_towerobserverfemale
Een uitgebreide versie hiervan (plus nog veel meer handige informatie) kun je hier vinden: http://www.militarysim.co...beginners/resources.shtml

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

APD schreef op 11 December 2002 @ 23:03:
Dit heb ik gelukkig zelf nog nooit meegemaakt, wel dat er granaten neerkomen als je als assault richting de brug rent maar nog nooit (assault/defense) direct op je spawnpoint. Tja, dit is idd wel enigzins "lame" omdat je er op dat moment nog weinig aan kan doen. Daarentegen zijn er (gelukkig) niet zoveel mensen die dit kunnen. :)
Ze zouden het zo moeten doen dat je de eerste 10-15sec niet kunt schieten of naden. Zo heb je ook minder last van stomme teamkills of Alt-Tab-fire. Het aantal seconden zou je dan wel per level moeten varieren lijkt me.
Zie hieronder. En om vragen/opmerkingen van slimmeriken voor te zijn, geen van deze dingen werken on-line en kun je dus enkel gebruiken om zelf wat te oefenen. :)
http://www.militarysim.co...beginners/resources.shtml
thnx :)

themaxter schreef op 11 December 2002 @ 13:11:
De punten dier vanaf gaan als je dood gaat, gaan niet van je honor af, alleen roe (friendly fire) gaat van je honor af.
Da zeggik ;)
Maar het komt wel op de balans tussen e kills en kia te staan. Doordat deze balans nooit onder de nul ptn kan komen, gaat er dus ook nooit iets van je honor af indien je vaker dood bent geweest dan dat je e`s hebt gekilled. Een vb: 5 kills, 2x dood=30ptn; 2kills, 5x dood=0ptn.

Die SCI servers zijn nu beter. Ze hebben het max aantal spelers teruggebracht tot 18 ipv 24.

Maxter, waarom kan ik hier op mn werk bijna nooit op onze squadpage komen? Ik heb beide url`s gebruikt en het lukt nie... :(
Dacht eerst dat t aan filter van server lag, maar da klopnie, want meestal lukkut nie, maar soms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Even een schop wegens belangrijk nieuws:

Vanavond komt de 1.5 patch van America's Army.

Deze zal de nieuwe Weapon Cache second edition map bevatten :)
Ook zal je opfor nu andere taal horen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
themaxter schreef op 23 December 2002 @ 17:46:
Even een schop wegens belangrijk nieuws:

Vanavond komt de 1.5 patch van America's Army.

Deze zal de nieuwe Weapon Cache second edition map bevatten :)
Ook zal je opfor nu andere taal horen gebruiken
welke training moet ik halen om weapon chache te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
ik wacht nog wel effe tot er wat meer servers 1.5 al draaien :)
jouw link doet't niet trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door witchdoc op 24-12-2002 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
NiaX schreef op 23 December 2002 @ 21:42:
[...]

welke training moet ik halen om weapon chache te kunnen spelen?
gewoon basic training zoals alle missies he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

charrel

Cortisol4life..

tjees, verdwaal steeds op weapons cache. Wat hebben ze dat veld vet gemaakt zeg. Het is echt mega groot geworden. Jammer dat er nu ook niet nog grotere teams op mogen spelen.
Heb hem net 1,5u zitten spelen en vind nog steeds niet ontdekte plekjes 8)7
ze hebben hun best gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28
Nu, nog wat meer Maps :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

mooi, ff downe,
die taalverandering lijkt me ook wel vet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Ben benieuwd welke taal daarvoor gekozen is.

Arabisch?
Russisch?

of misschien Nederlands? (amerikanen bevrijden uit het internationale gerechtshof ;))

Ik zit nu op mij werk en ben erg benieuwd naar de bevindingen van de lucky gamers die wél de tijd hebben om het nieuwe systeem te proberen. Vooral die nieuwe nade optie kan ik nog niet zo plaatsen. Meer info plz B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 35302 schreef op 24 December 2002 @ 12:43:
Ben benieuwd welke taal daarvoor gekozen is.

Arabisch?
Russisch?

of misschien Nederlands? (amerikanen bevrijden uit het internationale gerechtshof ;))

Ik zit nu op mij werk en ben erg benieuwd naar de bevindingen van de lucky gamers die wél de tijd hebben om het nieuwe systeem te proberen. Vooral die nieuwe nade optie kan ik nog niet zo plaatsen. Meer info plz B)
inderdaad..
maar euhh.. nieuwe nade functie? kan je'm voortaan oprapen dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ja, welke nade functie heb je het over? Ik heb nog niets ontdekt hoor :?

Bridge is ook aangepast, defence heeft minder nades en er is maximaal maar 1 m203 (bij minder dan 8?? helemaal geen m203).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:17
Dat is wel beter, is het eindelijk een evenwichtiger map geworden.
Als je bij defence zat gewoon 203 en maar wachten tot een kereltje weer zo dom was om zijn kop om de arch te steken. schuilen heeft geen zin als je hem ´achterin´ de hoek schoot.

Vond trouwens al wel dat assault het beter ging doen laatste tijd. Kwam ook door nade spammers van grote afstand op geluk bepaalde (vaste) plekken raken. Imho verperste het een beetje de game, helemaal als defence nu geen 203 meer heeft onder 8 man.

Maar nieuwe nade functie?? vertel vertel.

An eye for an eye makes the whole world blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van een pagina op de officiele site:
New voices for Opfor
Optional "Reason" to votekick.
Type "votekick PLAYERNAME REASONINDEX" to initiate a votekick with a reason.
Type "reasonlist" to find an available REASONINDEX (i.e. "votekick Kermit 3" will initiate a votekick on Kermit with the reason: "Player has used foul or abusive language").
Running animations for grenades. :*)
Server list will display Leased and Leased Official icons.
New Groups for Navy, Air Force, Marines, Army (star).
Die bedoel ik met nieuwe nade functie.
Maareh heeft niemand dit nog gezien???

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 24-12-2002 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Euhm, nee, want de servers crashen steeds :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog even wat threads op de AA:O site zelf gelezen en de taal is volgens de meeste een neptaaltje wat niet echt geplaatst kan worden (sommige zeggen soort slavisch en andere weer italiaans) in ieder geval geen arabisch of russisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350

poohbeer schreef op 24 December 2002 @ 00:32:
[...]

ik wacht nog wel effe tot er wat meer servers 1.5 al draaien :)
jouw link doet't niet trouwens
http://ftp.freenet.de/pub...es/aao_patch_140to150.exe

Volgens mij werkt ie perfect 8)7 > 400 Kbyte/sec.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 24-12-2002 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
ECHT niet.. zonder die http:// voor die ftp doet ie't inderdaad wel :)
THX

ftp.freenet.de/pub/4playe...es/aao_patch_140to150.exe is dus goed

[ Voor 15% gewijzigd door witchdoc op 24-12-2002 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
nog mensen die aan't gamen zijn?
'k Zit ondertussen op honour 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik speel het niet zo heel veel meer, zo af en toe val ik nog eens binnen op een server maar eigenlijk nooit langer dan een minuut of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63923

Best leuk spelletje moet ik zeggen, edoch een probleempje.
Toen ik hem net had trok ik 'redelijke' pings maar nu ping ik ruim 2sec...Beetje arelaxed dus.
Iemand enig idee? Ik speel op de servers die 1.5 zelf geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
gebruik eye om goeie ping servers te vinden, en wat ik al gemerkt heb is dat wanneer er veel volk op de server zit, die wel eens durft laggen, wellicht door iemand met trage lijn

en het feit dat de servers in US staan is ook een nadeel voor ons

mijn honor is al 28 denk ik, ben wel maar 14 dagen terug bezig, na de reset in 1.4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hmm, dat is vreemd, bij mij hebben de servers bijna altijd een ping van 200 of minder.
Het enige wat me irriteert is dat sinds 1.5 de servers veel vaker lijken te crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:22
Kutspel qua software.. heb steeds (nog steeds) een probleem met het spel en hun forum, die nerds daar weten van nix. Hij doet het gewoon, maar crasht vroeg of laat en daarna kan ik em niet meer starten tot ik allerlei software en componenten ga herinstalleren. Heb wel DX9 geinstalleerd...

Wat voor problemen hebben jullie gehad met de game? Ik vind het heel vet, maar kan het nauwelijks spelen door die kut-engine.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73031

dat kenna MOUT ding is zwaar irri ik wordt steeds geteamkilled, heeft iemand al een idee om die training te doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 73031 schreef op 08 January 2003 @ 11:27:
dat kenna MOUT ding is zwaar irri ik wordt steeds geteamkilled, heeft iemand al een idee om die training te doorlopen?
Van friendly fire heb jij meer hinder dan diegene die het doet.
Als je trouwens zo vaak TK'ed wordt daar moet je toch echt eens naar jezelf kijken want ik speel kenna mout nog zeer vaak en ok er is FF hetgeen logisch is met veel jumpy newbies, maar het is echt niet zo erg dat je je stempel niet op de ronde kan zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
naiko schreef op 08 januari 2003 @ 01:18:
mijn honor is al 28 denk ik, ben wel maar 14 dagen terug bezig, na de reset in 1.4 :/
reset? honour is niet gereset geweest! Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
ik speel het nu nog steeds best vaak en die opings zitten bij mij meestal tussen de 150-300 in en dan is het nog erg goed te doen. Alleen wc en wcse zijn minder goed te spelen. Het zou wel chill zijn als ze die linux server releasen. Ik denk dat er dan heel wat meer servertjes hier in europa komen.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

Ik download hem nu en hoop dat ie beetje realistisch speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
poohbeer schreef op 08 January 2003 @ 12:43:
[...]

reset? honour is niet gereset geweest! Toch?
jawel hoor, de eerste keer is er honor geweest in 1.3, en in 1.4 is er een nieuw honor systeem gekomen, en is alles terug op 10 gereset, was daar door een beetje pissed en heb aao in 1.4 niet aangeraakt, vanaf 1.5 ben ik weer begonnen, en gaat goed ;)

check mijn stats maar op www.traacker.com : zoek naar =tmd=naiko

;)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.