America's Army: Operations - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat je als medic eigenlijk ook wel veel punten kan verdienen.
Ik was op bridge aan het spelen en ik had 3 man gekilled en zelf was ik 2 keer dood gegaan en de sniper van ons team had een 9-2 score.
Ik had 200 punten en hij nog geen eens 150.

Zo zie je maar weer dat teamplay veel voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerpoint Presentatie AAO
Het was gewoon een GUI test. Het zegt dus totaal NIETS over wat er in 2.0 gaat zitten. Iedereen die zelf ontwikkelt weet dat je dan wat uitprobeert en nep-naampjes gebruikt. Je kan hieruit dus niet afleiden wat er allemaal in het spel komt te zitten.

Voor de dromers: Geloof het allemaal.
Voor de wat realistischer ingestelden: fingers crossed en hopen dat er zo veel mogelijk van al dat moois werkelijk ontwikkeld wordt...

originele tekst:
As most of you might already have seen: aaogamer.com posted some pictures that look like "screenshots". They are taken from a power point presentation that the army project officer, Col Wardynski held during this years moves institute's open house session .

Please read the article very carefully:

Source and "Screenshots": aaogamers.com

What appears to be a screenshot from the upcoming game version is actually O N L Y a study for the game designers, of how the user interface COULD look in the fairly distant future.

It does NOT mean, that you will find the features you see on them will be in 2.0 . So : if you expect personal jacket, pistols, shotguns and all the other funky stuff in 2.0 you will be really disappointed in case they are not in!

The only thing we know for sure so far is, that there will be a special operations mod system for the m4.
Read the official statement's on this here:here

I will -however- try to get more information for us- in the meantime, take a deep breath and wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:29

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 12:04:
Ik kom er net achter dat je als medic eigenlijk ook wel veel punten kan verdienen.
Ik was op bridge aan het spelen en ik had 3 man gekilled en zelf was ik 2 keer dood gegaan en de sniper van ons team had een 9-2 score.

Aan deze info kan je nog niks afleiden. HEt gaat er namelijk ook om welke rang jij was. Want hoe hoger de rang, hoe meer punten je krijgt als je een ronde wint (leader). En meestal gaat deze kolom het hardst bij mij :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 12:04:

Mag ook wel na die oersaaie medic training :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Wie heeft er nog wat tips voor de kanslozen die de pech hebben dat hun trainingstatus niet wordt bijgehouden :( ;) ?

Ik heb nu al twee keer dat M16 schieten met expert gehaald. De eerste keer kon ik de tweede training (obstacle) ook doen, maar nadat ik die afgerond had en ik weer terug kwam in het trainingscherm mocht ik weer vrolijk beginnen met de M16 :( (volgens het spel was de data ok bijgewerkt, na drie time outs ofzo).

Ik had gisteren (toevalig) hier al wat gelezen over een client patch, die heb ik toen geinstalled en ben weer met de M16 begonnen: weer expert maar nu kwam de tweede training niet eens beschikbaar...

Ik baal hier toch wel een beetje van, dat schieten is opzich wel grappig, maar dat gelul van de drillkerel daar wordt ik na 10 keer toch wel een beetje moe van... ;)

ps. ik ben volgens mij wel ingelogd (als ik op log in klik staat er na een tijdje transmission completed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 10:36
Kheldar schreef op 22 September 2003 @ 14:11:
Wie heeft er nog wat tips voor de kanslozen die de pech hebben dat hun trainingstatus niet wordt bijgehouden :( ;) ?

Ik heb nu al twee keer dat M16 schieten met expert gehaald. De eerste keer kon ik de tweede training (obstacle) ook doen, maar nadat ik die afgerond had en ik weer terug kwam in het trainingscherm mocht ik weer vrolijk beginnen met de M16 :( (volgens het spel was de data ok bijgewerkt, na drie time outs ofzo).

Ik had gisteren (toevalig) hier al wat gelezen over een client patch, die heb ik toen geinstalled en ben weer met de M16 begonnen: weer expert maar nu kwam de tweede training niet eens beschikbaar...

Ik baal hier toch wel een beetje van, dat schieten is opzich wel grappig, maar dat gelul van de drillkerel daar wordt ik na 10 keer toch wel een beetje moe van... ;)

ps. ik ben volgens mij wel ingelogd (als ik op log in klik staat er na een tijdje transmission completed)
Alle basic trainingen achter elkaar spelen (duurt minder dan een uur).... Dit probleem had ik ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
BeZaX schreef op 22 September 2003 @ 14:21:
[...]

Alle basic trainingen achter elkaar spelen (duurt minder dan een uur).... Dit probleem had ik ook. ;)
Jah, dat had ik gelezen (zo kwam ik ook bij die patch ;) ), maar halverwege de training kan ik al niet verder :(.

Maar ik heb nog maar een keer de M16-baan gedaan, en tot mijn stomme verbazing ging het nu wel goed en het rare is dat hij meteen daarna de obstacle course ook completed vond (terwijl ik die alleen maar de eerste keer gedaan heb :? ). Raar raar raar...

(heeft niemand hier later nog last van, dat bijvoorbeeld je honor-punten niet opgeteld worden ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Kheldar schreef op 22 September 2003 @ 14:29:
Maar ik heb nog maar een keer de M16-baan gedaan, en tot mijn stomme verbazing ging het nu wel goed en het rare is dat hij meteen daarna de obstacle course ook completed vond (terwijl ik die alleen maar de eerste keer gedaan heb :? ). Raar raar raar...
Dit had ik ook! :) Nu moet je doorspeluh tot je de basic trainingen voldaan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
BeZaX schreef op 22 September 2003 @ 14:31:
[...]

Dit had ik ook! :) Nu moet je doorspeluh tot je de basic trainingen voldaan hebt!
Handig als ik ben was ik alweer uitgelogd om ff te checken offie het nu wel onthield 8)7.
Nahja, gaan we onze schiet skillz maar weer ff oefenen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Kheldar schreef op 22 September 2003 @ 14:40:Handig als ik ben was ik alweer uitgelogd om ff te checken offie het nu wel onthield 8)7.
Nahja, gaan we onze schiet skillz maar weer ff oefenen ;).
Omdat ik de eerste level ook 8 keer heb gespeelt had ik met de laatste keer 38 hits uit 40! :9 Ben ik een Expert Markshipman! Whoei....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 14:30

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

BeZaX schreef op 22 september 2003 @ 14:54:
[...]
Ben ik een Expert Markshipman! Whoei....
Een scherpschutter is een 'expert marksman' in het Engels :P

edit:
of gewoon 'marksman'

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohoo hier nog een klant bij wie zen trainingstatus niet word onthouden, inmiddels te vaak die m16 shooting bende gedaan. Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al die trainingen afgerond zonder een probleem tegen te komen.
toen ik aa instaleerde heb ik direct die patch eroverheen gegooit. :)

Het is ff doorbijten met die medic training :p maar verder vind ik die trainingen wel errug makkelijk..

de derde keer op de schietbaan met die m16 en ik had 38 van de 40 raak.
de eerste keer 28 geloof ik, toen kwam ik erachter dat ik die sniper training niet kon doen.
heb op dit forum antwoord gekregen dat je dan 36 van de 40 moest halen met de m16.
mwa, dat was zo gepiept.
bij die training druk je gewoon ff op z vlak voordat je schiet. is iets secuurder. :)

daarna vaak the bridge gespeeld.!!
ga nu wat andere maps checken, vind het altijd wel klote als je een map nog niet kent en dan gaat spelen, loop je vaak wat zoekend rond.
we zullen zien.. heb trouwens nu 15 honor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er nu ook last van . ik heb alles gehaald en de 1e sniper training ook .. maar als ik die 1e sniper training doe onthoud ie um niet ofsow ? vet vaag.. maar bij die 1e staat ook completed .. maar ik kan ingame niet een sniper gun pakken.. errug vaagjes allemaal.
Iemand hier al een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 13:45
op de site van de gotclan zie ik dat er staat hoevele punten iemand nog nodig heeft voordat ie er een honor punt bij krijgt, waar kan ik dit van mezelf zien :?

En ik heb ff nara die tactical planner gekeken, maar die geeft al een hoop gezeik bij het installeren (jaja, .net framework, ik weet het) Is er een soortgelijk programma te krijgen? Desnoods voor meerdere games.
Net met clangenoten met Teamspeak zitten spelen, dat werkt echt perfect.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Is het misschien leuk om met andere enthousiastelingen uit dit topic een keer af te spreken op een server? Ik snap namelijk niks van al dat Spaanse, Portugese, Finse enz geblaat op de official east coast servers.

Nog een paar vraagjes mbt -=TGS=- clan:
- Zijn hier ook (ex-) members? (Maverick???)
- Hoe leuk is deze clan en laten die iedereen toe (ik heb nu 14 honour)? Ik vond de voorwaarden op hun forum een beetje eng streng...
- Ben je als lid ook 'verplicht' om op trainings avonden te verschijnen of battles te spelen?
- Moet je dan ook TeamSpeak oid hebben (ik heb nog geen microfoon, en bovendien denk ik dat m'n vriendin al dat gebrul niet echt kan waarderen :X) Handig is het idd wel, lijkt me.

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Styno schreef op 23 september 2003 @ 17:14:
Nope, andere clan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Styno schreef op 23 September 2003 @ 17:14:
Is het misschien leuk om met andere enthousiastelingen uit dit topic een keer af te spreken op een server? Ik snap namelijk niks van al dat Spaanse, Portugese, Finse enz geblaat op de official east coast servers.

- Hoe leuk is deze clan en laten die iedereen toe (ik heb nu 14 honour)? Ik vond de voorwaarden op hun forum een beetje eng streng...
- Ben je als lid ook 'verplicht' om op trainings avonden te verschijnen of battles te spelen?
- Moet je dan ook TeamSpeak oid hebben (ik heb nog geen microfoon, en bovendien denk ik dat m'n vriendin al dat gebrul niet echt kan waarderen :X) Handig is het idd wel, lijkt me.
Antwoord op al je vragen:
1) Ja, ik ben (mede)oprichter, verder zijn daPet en Blade_V en nog enkele lid van TGS. SuperG is ex-lid.
2) Hoe leuk? ja dat moeten de leden maar antwoorden ;), op dit moment laten we eigenlijk geen leden toe, het werden er iets te veel. Die voorwaarden zijn toch niet zo streng, zijn meer fatsoen.
3) Als freeplayer ben je dat helemaal niet, maar dan doe je ook geen battles etc. Als matchplayer wel, maar ook niet verplicht.
4) TS is niet verplicht, maar veel leden hebben het wel.

Algemene opmerking: GoT is eigenlijk niet bedoeld voor dergelijke info, wil je in het vervolg meer weten, post het dan op het TGS forum of kom op irc langs.

@ Maverick: die punten worden getracked door aaotracker.
Daar kan je met een account een signature met die info aanmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 23-09-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu constant als ik probeer een officiele server te joinen de melding,
''ze server is niet geregistreerd als officiele server'' en dan word ik eruit gekickt.

Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Maverick schreef op 23 September 2003 @ 16:57:
op de site van de gotclan zie ik dat er staat hoevele punten iemand nog nodig heeft voordat ie er een honor punt bij krijgt, waar kan ik dit van mezelf zien :?

En ik heb ff nara die tactical planner gekeken, maar die geeft al een hoop gezeik bij het installeren (jaja, .net framework, ik weet het) Is er een soortgelijk programma te krijgen? Desnoods voor meerdere games.
Net met clangenoten met Teamspeak zitten spelen, dat werkt echt perfect.
nee die punten kan je niet echt zien maar op www.aaotracker.com kan je wel zien op hoeveel procent je zit voor je volgende honor level

10100111001

• Maverick
ik heb me nu aangemeld, maar dat aantal punten, dat gokt ie dus maar een beetje zie ik. Is het nog de bedoeling dta de officiele servers ook honor door gaan geven?

Verwijderd

Vergeet mij maar weer :P ik ben ook TGS geweest :P

• themaxter

themaxter

Bugged..

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 11:20:
Sorry, ik ben er volgens mij wel meer vergeten hoor :>

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 22:21

SG

SG surft naar info hardewaren

themaxter schreef op 23 september 2003 @ 17:36:

Antwoord op al je vragen:
1) Ja, ik ben (mede)oprichter, verder zijn daPet en Blade_V en nog enkele lid van TGS. SuperG is ex-lid.
Ja ik speelde te onregelmatig om in 'n beetje clan thuis te horen plus wat ISP Router problemen die nu verholpen zijn.
2) Hoe leuk? ja dat moeten de leden maar antwoorden ;), op dit moment laten we eigenlijk geen leden toe, het werden er iets te veel. Die voorwaarden zijn toch niet zo streng, zijn meer fatsoen.
Ze zijn niet zo streng zoals bij de andere fanatiekere top clan's,
maar als je zelf erg onregelmatig of weinig speeld dus ook in de clan,( want wat tijd moet je er natuurlijk wel in steken) dat moet je ook ten eerste afwegen. Wat ik verkeerd ingschat had.

Hoe leuk kan ik niet beoordelen aangezien ik niet echt heb meegedraaid.
zonder IRC en TS

Speel AAO al van 1.21 mee en 21 Honor is niet veel maar ja heb er wel plezier in.
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 11:20:
& Sipio & Killamoog :) etc
Dark Lord schreef op 23 September 2003 @ 23:12:
[...]

nee die punten kan je niet echt zien maar op www.aaotracker.com kan je wel zien op hoeveel procent je zit voor je volgende honor level
Hum moet me daar ook maar es gaan melden nog niet gedaan maar werkt dat dan ook met 1,9 of maakt dat niks uit?
Ik had ergens problemen gehoord maar is mee weer ontschoten

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 08:11
themaxter schreef op 24 September 2003 @ 14:27:
[...]

Sorry, ik ben er volgens mij wel meer vergeten hoor :>
:'( niet eens exlid

:P

Verwijderd

Heeft iemand die planning tool al geprobeerd die eerder besproken wordt? (T.A.C Planner) Ben benieuwd naar ervaringen en werking van dit tooltje.

• SG

SG

http://www.americasarmy.c...hp?topic=90610&forum=15&0

Gezien het AMD64 nieuws er komt ook 'n 64 bits AAO

'n Bron van AMD site ?
http://www.amd.com/us-en/...5^9487^9577~75278,00.html
The GameStorm technology represents a new innovative approach to PC-based gaming. The entire system, completely written for a 64-bit environment, fits on a single CD and essentially turns the PC into a “console-like” gaming system. GameStorm auto loads directly from CD with or without any operating system installed and the computer starts up, immediately serving the featured game, America’s Army.
http://www.amd.com/us-en/...488%5E9563%5E9598,00.html

[ Voor 79% gewijzigd door SG op 24-09-2003 16:19 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Maverick
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:05:
Heeft iemand die planning tool al geprobeerd die eerder besproken wordt? (T.A.C Planner) Ben benieuwd naar ervaringen en werking van dit tooltje.
heb het gebruikt, kan meer dan je ooit zult gebruiken, dus best handig. Maar soms nogal overbodig als je gewoon teamspeak gebruikt.

Verwijderd

kan je ook 2 accounts nemen op dezelfde pc????

Wij hebben hier 1 pc in de kamer staan en een kameraad en me broertje spelen
nu op mijn account als ze willen spelen.
nu starte ik net het spel op en zie inneens dat er een honor punt vanaf is, 1 minder dus.
Dus ik had zoiets van 'neem ff je eigen account'
kan dat met behoud van me eigen training resultaten enz????

thx.

• Maverick
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 17:59:
kan je ook 2 accounts nemen op dezelfde pc????

Wij hebben hier 1 pc in de kamer staan en een kameraad en me broertje spelen
nu op mijn account als ze willen spelen.
nu starte ik net het spel op en zie inneens dat er een honor punt vanaf is, 1 minder dus.
Dus ik had zoiets van 'neem ff je eigen account'
kan dat met behoud van me eigen training resultaten enz????

thx.
ja.

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat kan inderdaad, je moet alleen elke keer op het account inloggen in personal jacket. :)
De trainingen etc blijven gewoon behouden :D

• Maverick
Jezus christus, ik heb echt ontzettend veel problemen met connecten.
Heel veel 'No Player Record' (heb de patch daarop geinstalleerd, dat leek eerst te werken. Nu weer, dan weer 'timed out', en toen weer 'Wrong Password'. Ligt dit aan mij? Of zijn er meer problemen? Ook is me honor 1 punt omlaag gegaan vandaag, nadat ie net gestegen was, en die van een clangenoot van mij ook, terwijl er geen tk's oid aan vooraf gingen :?
Is er geen plek om te kijken hoe het met het AA netwerk staat? :)

• SG

SG

Misschien over belaste Authentication servers

• Maverick
misschien als in "ook bij mij" of misschien als in "je bent de enige die er last van heeft" ?

[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 24-09-2003 20:53 ]

Verwijderd

Dat gebeuren met 'Wrong Password' heb ik ook echt de hele tijd. Log je goed in, join je dan eindelijk de map en wordt je er uiteindelijk uitgemieterd. Grrr.... :(

• SG

SG

Maverick schreef op 24 September 2003 @ 20:27:
Jezus christus, ik heb echt ontzettend veel problemen met connecten.
Heel veel 'No Player Record' (heb de patch daarop geinstalleerd, dat leek eerst te werken. Nu weer, dan weer 'timed out', en toen weer 'Wrong Password'. Ligt dit aan mij? Of zijn er meer problemen? Ook is me honor 1 punt omlaag gegaan vandaag, nadat ie net gestegen was, en die van een clangenoot van mij ook, terwijl er geen tk's oid aan vooraf gingen :?
Is er geen plek om te kijken hoe het met het AA netwerk staat? :)
Teamkill veroorzaakt ROE dat zijn minpuntjes die van je score wordt afgetrokken.
ze hoeven niet dood te zijn om ROE te krijgen. bij elke friendly fire hit krijg je ROE dat wordt afgetrokken dus om exact te zijn.
Hoe zat het met je ROE score die moet voor snelle honor climbing nul zijn.
Als je elke match rond de 300ROE verzameld dan kom je ook niet ver.
ook al heeft geen temmaatje het loodje gelegd.

En ja dat probleem van no player record hebben we ook periodiek gehad maar we konden wel gewoon nog spelen op Official servers.

Verwijderd

incorrect username is een bug, reinstall je game. als je inactive bent gaat er ook een honor punt vanaf.

Verwijderd

themaxter schreef op 24 September 2003 @ 19:55:
Dat kan inderdaad, je moet alleen elke keer op het account inloggen in personal jacket. :)
De trainingen etc blijven gewoon behouden :D
THX _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 12:19:
Powerpoint Presentatie AAO
Het was gewoon een GUI test. Het zegt dus totaal NIETS over wat er in 2.0 gaat zitten. Iedereen die zelf ontwikkelt weet dat je dan wat uitprobeert en nep-naampjes gebruikt. Je kan hieruit dus niet afleiden wat er allemaal in het spel komt te zitten.

Voor de dromers: Geloof het allemaal.
Voor de wat realistischer ingestelden: fingers crossed en hopen dat er zo veel mogelijk van al dat moois werkelijk ontwikkeld wordt...

originele tekst:

[...]
Dit zag ik later ook ja. Ik verwachte ook zeker niet dat het allemaal in 2.0 zou zitten, maar evt. in een latere versie. Met deze info is het inderdaad de vraag of het sowieso wel zal komen.

Edit:
Hmmmm .... nu lees ik een post van [Dev]Abraxas in het officiele forum wat erop duidt dat het er toch echt zou kunnen komen:
Let me clarify something. My comments were regarding the interface images. Before we ever set out to build the new interface, we first came up with a useable flowchart describing all desired functionality. From that flowchart, the art team mocked up each screen, attempting to get as close as possible to the desired final look.

When mockups were completed, they were handed to the engineering team for implementation. During the course of programming such things, the final results will always vary due to technical limitations. Also, in light of time constraints, some screens will be put on hold until such time as they can be properly implemented. In the case of the shots in the presentation, both those screens are artist renderings. One of them (the weapon mode system), will be in version 2.0, although there will be significant differences from the rendering. Some of the weapons will be there, some of them won't.

I myself have not looked at this presentation in its entirety, so I can't comment on what else is in there. I will say that a lot of the things that you are all talking about are old. Some of them will come in 2.0, some won't. Some may never come. Again, while I don't have a problem with the fact that this information was released, I do have to caution you against putting too much stock into it. I know it's fun to speculate, but don't get too caught up in it. ;-)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 15:49 ]

Verwijderd

oftwel ze laten waarschijnlijk de hand + shotgun weg :P

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Shotgun in het leger?
Met Swat kan ik het goed begrijpen, maar in het leger gebruiken ze geen Swat, dat heeft haast geen nut op lange afstanden :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Een sidearm zou ik wel op prijs stellen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Aan een sidearm heb je eigenlijk zeer weinig, bij veel maps in AA worden kills op afstand(vanaf 25m) gemaakt.
Een pistool is al niet goed bruikbaar als de afstand groter is dan 10m. de enige voor wie een sidearm handig is, is voor de sniper.

Wel vind ik dat in maps zoals weapon cache en pipeline dat ze andere wapens erin mogen zetten, want het slaat eigenlijk nergens op dat je met een m16 door gebouw loopt te rennen, bij zulke operaties denk ik meer aan een mp5.

• SG

SG

Blade_V schreef op 25 September 2003 @ 18:13:
Shotgun in het leger?
Met Swat kan ik het goed begrijpen, maar in het leger gebruiken ze geen Swat, dat heeft haast geen nut op lange afstanden :P
Dat kwam ter sprake al voor versie 1,6 en side arms zouden toen zeker niet op korte termijn komen omdat het geen standaart army uitrusting is.
SF was nog verweg toen dus knife/bayo shotgun anittank waren toen 'n no go omdat standaart infanterie dat niet gebruiken.

Maar we zijn nu verder. richting SF wat voor hun in reallife wel tot de uitrusting mogelijkheden hoord of standaard is dat zal je terug kunnen zien met zekerheid in SF 2.0 missies.

En als een pistool shotgun en Knife/bayonet daarbij horen dat komt het er ook.

dus wat is standaart uitrusting en wat wordt niet gebruikt door SF.
Knife/bayo
Pistool
Shotgun.

en wat is een M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheM9 is a light weight, semiautomatic pistol manufactured by Beretta and designed to replace the M1911A1 .45 caliber pistol and .38 caliber revolvers. The M9 has redundant automatic safety features to help prevent unintentional discharges. It can be fired in either double or single action mode and can be unloaded without activating the trigger while the safety is in the "on" position.

Afbeeldingslocatie: http://www.nd.edu/~bhenness/M9.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 25 september 2003 @ 18:13:
Shotgun in het leger?
De shotgun is ook waardeloos in cqb gevechten. Hij wordt alleen gebruikt voor het openschieten van deuren.

-Madfly-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet meer zoeken in welke topics op het officiele forum of welke interviews ik dit gelezen heb, maar dit heb ik eruit begrepen:
- er komen geen messen of bajonetten, aangezien dat ver voorbij zou gaan aan het doel van het spel, nl. vooorlichten en vermaken, en omdat dan ook het publiek waarvoor het spel dan beschikbaar komt kleiner wordt (geweldadigheidsrating zal omhoog gaan)
- de kans is klein dat er ooit pistolen komen in AA, en het nut wordt door de Devs ook laag ingeschat
- er komt voorlopig geen shotgun in AA, omdat dit wapen in het leger uitsluitend voor het forceren van deuren wordt gebruikt. Als er ooit een realistisch scenario voor het gebruik van een shotgun komt, kan het evt. alsnog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 13:49:
TheM9 is a light weight, semiautomatic pistol manufactured by Beretta and designed to replace the M1911A1 .45 caliber pistol and .38 caliber revolvers. The M9 has redundant automatic safety features to help prevent unintentional discharges. It can be fired in either double or single action mode and can be unloaded without activating the trigger while the safety is in the "on" position.

[afbeelding]
wel een mooie gun :) zou wel geinig zijn als je er 1 in het spel hebt, is soms wel handig als je midden in combat zit en in eens blokt je m16 dan pak je snel pistool en ros je die gozer aan gort :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 13:49:

[afbeelding]
die gun ziet er wel mooi uit, zou wel cool zijn als ie in het spel komt want soms als je m16 blokt of hij net leeg is dan kan je snel pistool pakken, en in het echte leger heeft toch ook iedereen pistool

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hoor de gewone soldaat heeft alleen zijn m16(of iets anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Special Forces zijn geen gewone soldaatjes meer US elite eenheden en die hebben een hogere uitrusting.

Ooit Black HAwk down gezien maar daar lopen ranger's SF piloten etc door elkaar heen.

En wat is nieuw aan aAO 2,0 Special Forces

Verwijderd

Verwijderd

Dark Lord schreef op 26 September 2003 @ 18:22:
[...]

die gun ziet er wel mooi uit, zou wel cool zijn als ie in het spel komt want soms als je m16 blokt of hij net leeg is dan kan je snel pistool pakken, en in het echte leger heeft toch ook iedereen pistool
nope. alleen officieren geloofik. dus heel misschien squad leaders. maar persoonlijk denk ik ook dat het erg weinig zal toevoegen aan de game.

Verwijderd

hmzz, speel dit spel nu iets langer dan een week... ik zit nu op 20 honor.
tis wel een verslavend spelletje, net crack. :p

Moet trouwens zeggen dat het snachts bere gezellig is op die officiele servers..
spelen dan niet allemaal van die pubertjes enzo.
heel relaxt gaat het er aan toe op chat, vet lachen soms.
dat is bij veel public servers van andere games wel anders. :) :)

heb er inmiddels an vele vele uren plezier aan gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 00:20:
[...]

nope. alleen officieren geloofik. dus heel misschien squad leaders. maar persoonlijk denk ik ook dat het erg weinig zal toevoegen aan de game.
Nou zoals ik al eerder gezegt heb
A ) wat is de standaart en mogelijke uitrusting van Special forces dat krijg je ook enigzins in de game.
B ) weke maps speel je die weide outdoors. of de meer CQB map's dan heeft pistooltje zin als je al 'n clip in een close opfor heb geschoten en die bunny hopper nog niet neer is zal reloeaden vaag te lang zijn en is een pistol net die redding.
Reloaden tijdens 'n CQB is funest dat red je meestal niet switch naar pistool is sneller en dan heb je iets meer kans.
Dit geld niet voor jan soldaat of rangers als dat niet tot hun uitrusting hoort.
C ) De game reflekt gewoon de army zoals die in reallife ook is en daar maakt 'n secondary waopen soms veel uit aangezien je daar maar één keer kan sterven en daar offeren ze 'n elite soldaat niet voor op

Dus wat is de uitrusting van SF en je weet dan of pistooljes in de game komen misschien niet alleen maar voor SSG

Als je MP of MA speeld dan vervalt CQB en schiet je overwegend van ver naar de tegenstander wat reloaden vaak mogelijk maakt of terug trekken om te reloaden.

Wie weet wat de standaart en mogelijke uitrusting van SF is en dan weet je wat in d egame kan komen de dev's bepalen uit eindelijk wat er in gaat komen maar 'n pistool implementeren is niet zo moeilijk al antitank ook zeker er in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een nederlandse clan die niet alleen op de bridge speelt.
ik speel dit spel sinds 1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
http://aaotracker.4player...ase.php?action=clan_infos

Woei, onze clan draait ook inmiddels. Alleen de site nog ff in elkaar draaien. De meesten spelen AA btw nog geen week. dus sta niet vreemd te kijken van sommige statistieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Uhm maverick, volgens mij heb je de verkeerde link :?
Je hebt de link gemaakt naar het "eigen squad" overzicht, ik krijg dan dus TGS te zien ;)

Wat is de naam van jullie clan?

[ Voor 5% gewijzigd door themaxter op 28-09-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
themaxter schreef op 28 September 2003 @ 19:44:
Uhm maverick, volgens mij heb je de verkeerde link :?
Je hebt de link gemaakt naar het "eigen squad" overzicht, ik krijg dan dus TGS te zien ;)

Wat is de naam van jullie clan?
|:( hoe krijg ik het voor elkaar :P

Dit is de goede link

http://aaotracker.4player...on=clan_infos&clanid=4836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 00:20:
[...]

oh dan kijk ik de verkeerde films op tv :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik speel nu AA online voor al 3 dagen alleen mijn honor staat nog steeds op 10 terwijl ik al ceker wel 15 uur heb zitten spelen (Ik kan de bridge_SE nu wel dromen!). Ik haal gemiddeld 100 (50 tot soms wel 330) punten per ronde en heb maar 1 keer een ROE gehad (K*T granade)...

Wat doe ik nu verkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op 29 september 2003 @ 07:29:
Ik speel nu AA online voor al 3 dagen alleen mijn honor staat nog steeds op 10 terwijl ik al ceker wel 15 uur heb zitten spelen (Ik kan de bridge_SE nu wel dromen!). Ik haal gemiddeld 100 (50 tot soms wel 330) punten per ronde en heb maar 1 keer een ROE gehad (K*T granade)...

Wat doe ik nu verkeert?
Speel je wel altijd op officiele servers?
En misschien ben je wel heeeeeeeel dichtbij.

Ik heb zelf ook gehad dat ik erg lang blijf hangen op een bepaald honorlevel en ineens heel snel achter elkaar 2 vooruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ja, ik speel altijd op de officiele servers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Yahoe... Ik heb eindelijk mijn medic trainingen vol bracht! Ze waren vet moeilijk, ik moest ze meestal een paar keer maken voor dat ik eindelijk geslaagt was... Lessen zijn ook zo :O . IK heb eindelijk mijn honor op 11.. maar het is nog wel veel ste laag voor wat ik al aan punten heb gehaalt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Nog een vraagje. Ik speel vaak met een huisgenoot een leveltje. Als we dan inloggen op een officiele server zit hij vaak bij het ene team en ik bij het andere (heeft vast met evenwicht in de teams te maken)... maar dat willen we natuurlijk niet. Als ik dan zeg dat ik ook in het andere team wil, staat er zoiets als "You will join this team after this round", maar dat gebeurd dus _nooit_. Ik dacht eerst dat ze misschien een game van 7 rounds bedoelden (zet dan geen round neer :? ), maar dat haalde ook niets uit.

Op een gegeven moment zaten we samen in een team, besluit de server om mijn huisgenoot aan het einde van de game als nog in het andere team te stoppen (zonder dat we dit hadden opgegeven) :( .

Zijn dit bekende problemen of hebben wij gewoon steeds vette pech? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit hier dan niemand in een nederlandse clan die leden zoekt?

mn favo maps zijn pipeline, insurgent camp & weapon chache.

Ik speel dit spel al toen het nog geen operations heette. ben dus geen noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:23:

Kom eens in #beta kijken. Ik Bolk Dr GuNg4N Joostbak en Ondernul zitten daar meestal. (allemaal [RDF] ) (de meesten bij ons zijn nog wel noobs trouwens :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 30-09-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Misschien kom ik ook nog wel eens langs, want ik zoek ook een clan...

Mijn skills:
- Alle traningen volbracht (38/40 hits, medic, sniper, airborne)
- Speel al 1 week! (Ja, 1 hele week ;))
- Favo map op dit moment brige_SE.
- Ervaren teamspeler (Ik speelde veel SOF2 > TDM)
- HTML, desgin kennis aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Kheldar schreef op 30 september 2003 @ 21:35:
Nog een vraagje. Ik speel vaak met een huisgenoot een leveltje. Als we dan inloggen op een officiele server zit hij vaak bij het ene team en ik bij het andere (heeft vast met evenwicht in de teams te maken)... maar dat willen we natuurlijk niet. Als ik dan zeg dat ik ook in het andere team wil, staat er zoiets als "You will join this team after this round", maar dat gebeurd dus _nooit_. Ik dacht eerst dat ze misschien een game van 7 rounds bedoelden (zet dan geen round neer :? ), maar dat haalde ook niets uit.

Op een gegeven moment zaten we samen in een team, besluit de server om mijn huisgenoot aan het einde van de game als nog in het andere team te stoppen (zonder dat we dit hadden opgegeven) :( .

Zijn dit bekende problemen of hebben wij gewoon steeds vette pech? ;)
Dat krijg je als één team erg goed is en dus punten scoord en dan willen veel leden wegens honor harvesting naar het betere team of gaan naar 'n andere server waar de team kwa speel sterkte geballanceerd zijn.
dus de uitloop is bij het mindere team groot hierdoor kan je vanuit het balancing princiepe vaak de team die je niet wil hebben toch worden aangewezen

dit merk heel vaak.

bijvoorbeeld defence heeft 'n honor minimum van 40 gemiddelde van 50 en enkele 60+
hier blijven de spelers en het speler uit loop is zeer gering.
Assault 'n paar noobs dus minimum 12 gemiddeld 18 en max 40 honor dude's

je begrijpt dan dat het speler verloop groot is hier dus dan wordt het aangevult met Defence dudes en dan is altijd iemand de zak bij defence.

maak dit vaak mee kwa aantal wel gebalanceerd, totaal niet kwa team sterkte.

vaak zijn die honor dudes vaak Clan luitjes dus 2 clan's elk 3 spelers en wat losse clanner's en wat freelancer, die clanners gebruiken vaak TS tegen 'n mindere team die dat voordeel niet hebben en waar ze allemaal niet op mekaar ingespeeld zijn en minder experience zijn.

Als diegene die ín het betere team zit naar jouw gaat dan is het opgelost alleen dat willen jully natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 10:17
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 22:23:

ga ff zien op *weg*

[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 06-10-2003 07:18 ]

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Maf! Heb je meer belgische leden dan nederlandse dan noem je je clan dutch explosian rangers. :?

Ow... Ik momenteel bezig met een design voor een AAO clan genaamt NAS. Check de eerste website versie op *weg* Hij iz nog niet af, maar C&C zijn welkom! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door White Dust op 06-10-2003 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
BeZaX schreef op 01 October 2003 @ 09:29:
Ow... Ik momenteel bezig met een design voor een AAO clan genaamt NAS. Check de eerste website versie op NAS Hij iz nog niet af, maar C&C zijn welkom! ;)
offtopic:
Mmm, jullie oprichter heet Phoenix, maar je site wordt een beetje uit zijn verband getrokken als je de gelijknamige browser gebuikt ;) (en ja, ik weet ook wel dat die tegenwoordig Firebird heet :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Kheldar op 01-10-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Bedankt! Ik zal Firebird wel even download om ook een vriendelijk Firebird versie te maken... ;)

PS. Het is niet mijn clan maar ik maak hem gewoon voor de lol omdat de meeste clan sites nodig een opfrisbeurt nodig hebben (de site van NAS was echt brak)! Ik help hun omdat ik AAO de meeste coole game vindt die er is en dat ik gek ben op designen...

[ Voor 3% gewijzigd door BeZaX op 01-10-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een interview met een Poolse AA site komen er weer wat interessante feiten naar boven:
Inkub: What new interface features will we get in the next update? Will it contain option to customize look of the soldier? Will we be able to see our statistics, like total time played, Honor points, kill to death ratio, in-game?
[DEV]Abraxas: There have been some cosmetic tweaks to the interface, including a cleaner training section, as well as a Missions section in the deployment page. We've also added the Weapon Modification page, as well as an in-game IRC client. Future updates will see the addition of many of the other elements that you mentioned. In closing, keep in mind that 2.0 is only the introduction to Special Forces. More will be coming in future releases.
Zeer informatief interview, dus klik de link, lees en huiver :)

PS: Ik zou het jammer vinden als dit topic ontaard in een clans gezocht & aangeboden topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Had het interview al gelezen, maar dat van die irc client is wel beter, want ik mis aairc wel aangezien dat als cheat wordt gezien :(

MrX, van mij mogen ze de helft van deze pagina aan messages deleten, daar is got inderdaad niet voor bedoelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@themaxter: gelukkig is het bijna tijd voor een nieuw AA:O topic ... 986 replies down, 13 to go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas op. GoT is geen plek waar je kan recruiten voor je clan, daar zijn dingen als Clanbase.com voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

themaxter schreef op 03 oktober 2003 @ 23:17:
Had het interview al gelezen, maar dat van die irc client is wel beter, want ik mis aairc wel aangezien dat als cheat wordt gezien :(

MrX, van mij mogen ze de helft van deze pagina aan messages deleten, daar is got inderdaad niet voor bedoelt....
Ja, dan zou TS ook 'n cheat zijn.

Ik denk dat het ingame IRC vooral verschild dat de teammembers in het hiernamaals hun levende maten niet kunnen inseinen waar ophor uithangt

en dat message spamming verminderd wordt zodat er vooral belangrijke ingam messages overblijfen. Want afen toe lijkt het op 'n drukke chat sessie..

iig dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ohja echt beter dat ingame IRC. Tactical Ops een mod van UT (ut heeft het zelf dus ook) heeft ook zo'n ingame irc en dan kan je gewoon tijdens het spelen of ertussendoor ofzo ff chatten en als je dan op een server zit en iemand lult tegen je komt er een server url en hoef je er alleen maar op klikken en je gaat erheen. Dat is wel echt veel beter :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Dark Lord schreef op 04 October 2003 @ 23:30:
ohja echt beter dat ingame IRC. Tactical Ops een mod van UT (ut heeft het zelf dus ook) heeft ook zo'n ingame irc en dan kan je gewoon tijdens het spelen of ertussendoor ofzo ff chatten en als je dan op een server zit en iemand lult tegen je komt er een server url en hoef je er alleen maar op klikken en je gaat erheen. Dat is wel echt veel beter :)
Ik gebruik gewoon normale irc tijdens het spelen, was daar nu onhandig aan dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperG schreef op 04 October 2003 @ 19:43:
[...]

Ja, dan zou TS ook 'n cheat zijn.

Ik denk dat het ingame IRC vooral verschild dat de teammembers in het hiernamaals hun levende maten niet kunnen inseinen waar ophor uithangt

en dat message spamming verminderd wordt zodat er vooral belangrijke ingam messages overblijfen. Want afen toe lijkt het op 'n drukke chat sessie..

iig dat denk ik.
Waar themaxter op doelde was aairc, een IRC client wat als een layer over AA kon liggen. Zo kon je, terwijl je AA draaide ook op IRC zitten. Het probleem was dat om dat voor elkaar te krijgen van dezelfde technieken gebruik werd gemaakt als waar cheats gebruik van maken. Daarom zal PunkBuster AAIRC als cheat kenmerken, en zal je dus gekicked worden.

IRC gebruiken op zich is dus geenszins een cheat, net als TS gebruiken dat niet is (m.u.v. shadowing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Maverick schreef op 05 oktober 2003 @ 00:16:
[...]

Ik gebruik gewoon normale irc tijdens het spelen, was daar nu onhandig aan dan :?
opzich niks alleen je moet wel steeds alt+tabben en als je goeie ingame hebt dan kan je kijken naar het spel en chatten op irc dan zie je dus wanneer een ronde weer begint ofzo

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irc is wel cheaten als je dood bent en dan de locaties spect op enemys en dan die locaties doorgeeft aan je levende teammates, je kan overigens niet op elke server areas speccen als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een lekker potje op bridge gespeeld, Ik was bij defense(jaja ik weet het lekker makkelijk :P ), het draaide allemaal erg lekker.
Enemy reporten, eigen positie reporten, medics deden het ook goed. kortom assault werd volledig afgeslacht(6-1).

In dat potje zie echt dat teamplay in aa echt vele malen beter is dan in andere games, bv bf1942 als je daar iets zegt of vraagt wordt er gewoon geen antwoord gegeven.
Even een voorbeeldje van de goede teamplay in het laatste potje die zeker in grote mate bijdroeg aan de overwinning.
Ik was 203 in dat laatste potje en er werd zeer goed enemy's gereported.
bv, sniper zegt e l b, ik roger en dan vuur ik mijn 203 af, die granaat suist door de lucht en dan plop boem, mark86 blown .......
HEERLIJK 8) ;)

(uiteindelijk een score van rond de 450, 14 kills 2x dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat alle nederlandse clans alleen bridge spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 22:32
Nee, dat klopt niet. Ik speel enkel insurgent camp en kom daar veel nederlanders tegen.

Over die teamplay, daar ben ik erg tevreden mee. Maar toch is het jammer dat je soms teams hebt die niet goed communiceren. Dan werkt het niet. Ik hou er vooral van dat mensen vaak hun positie doorgeven (voorkomt tk's) en duidelijk aangeven bij insurgent camp waar ze heengaan en wat de plannen zijn. Zo kan je bijvoorbeeld afspreken als def. om 1 keer allemaal te rushen met nades. Dan duurt de round slechts 40 seconden... :) Het beste is om je tactiek telkens te wijzigen, het verrassingseffect blijft dan behouden, waardoor je blijft winnen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insurgent camp is vind ik ook de coolste map, daarna pipeline en weapon cache.

zit jij in een clan mercarra? zoja welke? zoniet ken jij dr eentje die daar vaak speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik vind insurgent camp en mountain pass het leukst om te doen.
Veel andere maps ken ik ook nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

vroeger wel redelijk veel bridge gedaan AAO 1,21 tot 1,6
nu vooral alleen pipeline.

en af en toe IC
"Veel andere maps ken ik ook nog niet echt."
ik ook niet, wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik heb niet echt een favo map,
ik vind mout mckenna wel cool en voorderest zo'n beetje elke map

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Hmm, vraag ben er alweer een tijd uit, gespeeld vanaf +\- augustus 2002, jaja vanaf het begin :) Maar ben er weer een tijdje uit, tijd in een clannetje gezeten liep niet echt heel lekker... Maar vraag, welke patch zitten we nu en ben op zoek naar een clan. Was sniper, en redelijke scherpschutter, speelde vnl bridge, mountain pass en af en toe euh.... wapens debot oid. Al die nieuwe lvl's vonk niets, basin ed. En een veel te hoog pubergehalte, wat pas na 8 rounds over was, lagen ze er uit, veel officel servers gespeeld, bridge. Zowel assault als def :) Honor ergens tussen de 25 en 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

BigFast, volgens mij zat je bij ons in de clan, als ik het me goed herrinner ;)
We zitten nu op patch 1.9 (als het goed is 2.0 voor eind oktober).

Aan het begin heb ik ook veel bridge gespeeld, maar mijn favo map is insurgent camp, heb daar ook het meest gespeeld, tijdje geleden daar me kill record gehaald: 24 kills in 7 rondjes :D Verder speelt The GoT Squad veel Mountain Ambush, maar daar ben ik zelf niet zo in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ey BigFast leuk om je hier te zien... Ik speel ook veel bridge! Heel veel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 22:16
SuperG schreef op 01 October 2003 @ 07:50:vaak zijn die honor dudes vaak Clan luitjes dus 2 clan's elk 3 spelers en wat losse clanner's en wat freelancer, die clanners gebruiken vaak TS tegen 'n mindere team die dat voordeel niet hebben en waar ze allemaal niet op mekaar ingespeeld zijn en minder experience zijn.
TS? Als je teamstrategy bedoelt.. is die nog wel toepasbaar als je maar met 2 of 3 van je eige clubje bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

BeZaX schreef op 07 October 2003 @ 07:37:
Ik speel ook veel bridge! Heel veel... ;)
Same here, eigenlijk alleen maar Bridge en op de Official E servers. Daar lopen best wel veel Nederlanders rond en kan het best gezellig worden.

See u all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eigenlijk ook alleen nog maar bridge en er zitten altijd wel een paar nederlanders op de server, ook vaak duiters en belgen.

btw, tijd voor een nieuw deel alleen wie offert zich op om hem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

kun je nog ergens je stats bij laten houden want.. op de site http://aaotracker.4players.de/ doet hij het niet meer...

ik heb nu honor 38 en hij staat nog steeds daar op 33

wel leuk trouwens... stats van een paar maanden terug... alleen bridge >:)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Bridge  (100%) 81.28 Hours 
HQ Raid  (0%) 0 Hours 
MOUT McKenna  (0%) 0 Hours 
Tunnel  (0%) 0 Hours 
Pipeline  (0%) 0 Hours 
Insurgent Camp  (0%) 0 Hours 
FLS Assault  (0%) 0 Hours 
Mountain Pass  (0%) 0 Hours 
Mountain Ambush  (0%) 0 Hours 
Swamp RAID  (0%) 0 Hours 
JRTC Farm  (0%) 0 Hours 
Weapons Cache  (0%) 0 Hours 
River Basin  (0%) 0 Hours 
Weapons Cache SE  (0%) 0 Hours 
Radio Tower  (0%) 0 Hours 
Bridge SE  (0%) 0 Hours 
Mountain Pass SE  (0%) 0 Hours

mijn nick is cKy2K3
| |
VV

[ Voor 66% gewijzigd door cky op 07-10-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nickname? Want ik praat ook met veel nederlanders op de bridge... De mijnuh iz BeZaX! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nieuwe deel iz af America's Army: Operations - Deel 4... Ik zal alleen nog ff gaan sleutelen! ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.