Styno schreef op 23 September 2003 @ 17:14:
Is het misschien leuk om met andere enthousiastelingen uit dit topic een keer af te spreken op een server? Ik snap namelijk niks van al dat Spaanse, Portugese, Finse enz geblaat op de official east coast servers.
Nog een paar vraagjes mbt -=TGS=- clan:
- Zijn hier ook (ex-) members? (Maverick???)
- Hoe leuk is deze clan en laten die iedereen toe (ik heb nu 14 honour)? Ik vond de voorwaarden op hun forum een beetje eng streng...
- Ben je als lid ook 'verplicht' om op trainings avonden te verschijnen of battles te spelen?
- Moet je dan ook TeamSpeak oid hebben (ik heb nog geen microfoon, en bovendien denk ik dat m'n vriendin al dat gebrul niet echt kan waarderen

) Handig is het idd wel, lijkt me.
Antwoord op al je vragen:
1) Ja, ik ben (mede)oprichter, verder zijn daPet en Blade_V en nog enkele lid van TGS. SuperG is ex-lid.
2) Hoe leuk? ja dat moeten de leden maar antwoorden

, op dit moment laten we eigenlijk geen leden toe, het werden er iets te veel. Die voorwaarden zijn toch niet zo streng, zijn meer fatsoen.
3) Als freeplayer ben je dat helemaal niet, maar dan doe je ook geen battles etc. Als matchplayer wel, maar ook niet verplicht.
4) TS is niet verplicht, maar veel leden hebben het wel.
Algemene opmerking: GoT is eigenlijk niet bedoeld voor dergelijke info, wil je in het vervolg meer weten, post het dan op het
TGS forum of kom op
irc langs.
@ Maverick: die punten worden getracked door
aaotracker.
Daar kan je met een account een signature met die info aanmaken.
[
Voor 4% gewijzigd door
themaxter op 23-09-2003 17:38
]