America's Army: Operations - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
PromWarMachine schreef op 13 januari 2004 @ 19:47:
[...]

Zulke gasten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, maar ze hebben er toch alleen maar zichzelf mee. Wel idioot trouwens, zulke mensen vergallen inderdaad het spel. Je kan het beste op een clanserver spelen, daar zitten meestal fair spelen.
Goede tip :)

Probleem is dat ik nu op geen enkele server kan spelen :(. Ik heb bij ongeveer 5 verschillende mappen en misschien wel 20 servers gejoined en elke keer gooit punkbuster me eruit. Ik heb het ingeschakeld staan, maar krijg een error. Ongeveer "Client in distress: unable to authenticate with server". Wat doet dat programma eigelijk en hoe krijg ik dit gefixed :) ?

[ Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 16-01-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:40
download ff pbweb van evenbalance.com en zet het in je pb dir van aao, en run het.. die gaat al je pb files checken en updaten.

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Thanks naiko, dat werkt prima :). Ik had al handmatig 2 files geupdate, maar dit programma heeft het opgelost :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WAB: PunkBuster is een anti-cheat tool. Als je niet de laatste versie gebruikt, kan de werking niet worden gegarandeerd. Normaal gesproken wordt er automatisch geupdate, maar als daarmee problemen zijn, wordt je dus gekicked. Vandaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

@MrX: Thanks voor de uitleg. Automatisch updaten was zeker niet gelukt bij mij, want hij heeft met dat programma bijna alle files geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tracker voor America's Army om je kills, k/d ratio etc bij te houden, ondersteunt sinds kort ook servers met meer dan 16 personen. Registreer @ www.aaotracker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 01:22:
De tracker voor America's Army om je kills, k/d ratio etc bij te houden, ondersteunt sinds kort ook servers met meer dan 16 personen. Registreer @ www.aaotracker.com
Wow dan kan ik mijn belabberde kill ratio ook bij houden :)

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat hier net zoals bij Generals geen echte wedstrijden van worden gehouden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

code:
1
2
Honor Kills KIA   FR    Score Leader Goals ROE LH AR UC HP  
  19    28  23   1.22  1115     40   1000   0   0  0 2  2

Mijn eerste tracked sessie op Pipeline SF

De score ligt niet in de killes maar in de goals en vooral geen ROE halen je kan beter gekilled worden dan ROE halen dan zal het wel lukken met de honor
Ben ook een paar rondes Medic geweest

LH
AR
UC
HP
Wat is dat?

Had ook last gehad van ene reload bug één ronde.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
FR = Fragrate (Kill/Death Ratio)
LH = Lost Honor
AR = Account Resets
UC = Username Changed
HP = Hours played

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:15:
Jammer dat hier net zoals bij Generals geen echte wedstrijden van worden gehouden :'(
Uhm ... bedoel je dit soms? http://www.americasarmy.com/community/tourney.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Weet iemand waar die Weapon Mod voor dient?? Deze optie zit in je personnel jacket en dan kan je op weapon mod klikken. Wat kan je ermee?????

BTW:
Ik heb alle trainings gehaald :D

[ Voor 19% gewijzigd door b3ta op 18-01-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:00
Ik zit nu vaak op officeel servers te playen maar m'n honor heb ik nog niet zien stijgen.. Wat kan ik hier aan doen..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@b3ta: Deze setting bepaalt hoe je M4 gemod is als je op een SF map speelt en een SF rol hebt, en dan wel die van 18 C (aangezien 18 B een sniper versie van de M16 heeft).

@VooDOoMen: Meer punten scoren, geen ROE halen. Kijk op http://login.americasarmy.com/ om te kijken hoeveel punten je nu totaal hebt, dan weet je of je al dicht bij je volgende zit. Als je je account laten tracken via http://www.aaotracker.com krijg je nog meer inzicht in hoeveel punten je scoort enzo.

HTH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Hey ik heb het dus gelijk getest op een SF map... Maar ik kan die 18c niet selecten ik kan alleen voor de AK kiezen :( enig ID wat ik fout doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Waarschijnlijk omdat je een te lage HONOR hebt... je hebt minimaal 15 HONOR nodig om een Special Forces unit te zijn, en de SF-only map te spelen :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Kijk ik kan SF only mappen spelen alleen kan ik dus niet de 18c als weapon selecten!! Moet ik daarom eerst op offical server spelen om me honor omhoog te krijgen?? Hoeveel moeten ik doen om me honor op 15 te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Gewoon door te spelen op honor servers en goals te halen en vooral ROE vermijden.

Het is beter om afgeknald te worden dan een TM te killen.

MEdic zijn helpt ook als je wounded TM opkalefaterd in game.

Zoals je bij meen vorige post ziet ik ben een honer punt omhoog gegaan door goals alleen.

Het helpt extra om leader te zijn in een winnende team of ook de ronde regelmatig te overleven.

[ Voor 32% gewijzigd door SG op 18-01-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperG schreef op 17 januari 2004 @ 19:59:

Had ook last gehad van ene reload bug één ronde.
Als je last hebt van reload, niet rennen bug moet je even de use key (standaard de E toets) aantikken of een paar seconden inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Oh ja die niet rennenbug had ik ook gehad

Maar die reload bug vond ik nogal critical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
b3ta schreef op 18 januari 2004 @ 14:44:
Kijk ik kan SF only mappen spelen alleen kan ik dus niet de 18c als weapon selecten!! Moet ik daarom eerst op offical server spelen om me honor omhoog te krijgen?? Hoeveel moeten ik doen om me honor op 15 te krijgen???
Je leest niet. Ik zei dat je 15 HONOR nodig hebt om een Special Forces unit te spelen. Jij kan nu alleen maar Indigenous Forces, op de normale SF-maps.

Er is 1 SF-only map, waar iedereen een SF unit is. Daarvoor heb je dus 15 HONOR nodig. ;)

Wat wel supervaag is, is dat mijn HONOR alleen maar omlaag gaat :?

Ik maak nooit ROE-fouten, en heb net weer een ronde gespeelt waar ik 100 punten had verdient... ik ging nu ineens van HONOR 12 - 159 punten tot HONOR 13, naar HONOR 12 - 500 punten tot HONOR 13 :? :?

Supervaag, ik doe alles voor niks :/

[ Voor 22% gewijzigd door Kwartjuh op 18-01-2004 22:39 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 18 januari 2004 @ 22:36:
[...]

Je leest niet. Ik zei dat je 15 HONOR nodig hebt om een Special Forces unit te spelen. Jij kan nu alleen maar Indigenous Forces, op de normale SF-maps.

Er is 1 SF-only map, waar iedereen een SF unit is. Daarvoor heb je dus 15 HONOR nodig. ;)

Wat wel supervaag is, is dat mijn HONOR alleen maar omlaag gaat :?

Ik maak nooit ROE-fouten, en heb net weer een ronde gespeelt waar ik 100 punten had verdient... ik ging nu ineens van HONOR 12 - 159 punten tot HONOR 13, naar HONOR 12 - 500 punten tot HONOR 13 :? :?

Supervaag, ik doe alles voor niks :/
De auth servers doen wel is raar of zijn down en dan worden de stats later geupdate, heb je dit vaak of alleen bij de overgang bij honor 12-13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Is het eigenlijk mogelijk om het lettertype van de berichtjes links bovenin groter te zetten? In 1024x768 vind ik ze namelijk niet al te groot :/. Het is gewoon een kwestie van een fontmap met iets grotere letters inlezen en gebruiken, maar is dat mogelijk?

Volgens mij is het al eens langs gekomen en kon het niet, maar ik wil het ff zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kheldar
nee, dat is niet mogelijk, spelers hebben er wel om gevraagd en misschien word het binnenkort toegevoegd bij de instellingen. Wat je nu alleen kan doen is de kleur van de tekst aanpassen naar een beter leesbare kleur.
Zie:
http://forum.americasarmy...hp?t=20604&highlight=font

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Zie het niet meteen staan (er wordt gezegd dat groter maken niet kan en vervolgens zwetsen ze een eind weg over het spelen van AA op een laptop in 1600x1200 8)7 ). De kleuren zijn ook wel ok, maar die lettertjes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik achterlijk aan het worden of zijn de officiele servers al een tijdje down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Wij konden net ook al bijna geen officiele servers vinden (een paar elite servers en een enkele normale, maar die zaten allemaal stampvol :/). Kon er ook niks over vinden op de website of het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
misschien zit je achter een router? heb net hetzelfde probleem, en als ik router er vantussen gooi, werkt alles perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Kheldar schreef op 28 januari 2004 @ 15:50:
Wij konden net ook al bijna geen officiele servers vinden (een paar elite servers en een enkele normale, maar die zaten allemaal stampvol :/). Kon er ook niks over vinden op de website of het forum...
Heb ik ook last van als ik m'n firewall (McAfee) aan heb staan... America's Army heeft wel volledig toegang tot internet, maar toch houdt de firewall bepaalde servers uit de in-game browser.

[ Voor 16% gewijzigd door styno op 29-01-2004 16:10 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Het rare was dat ik het nog nooit eerder gahad heb. De enige firewall draait op de server en die heeft nog nooit kuren gehad. Het was volgens mij ook een probleem bij of gamespy of AA, want nu staan er weer genoeg officiele servers tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Volgens mij had ik precies hetzelfde met de sygate firewall, heb ik opgelost door ASE te gaan gebruiken :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als er nog steeds nieuwe users dit topic bezoeken en twijfelen of dit een game voor hen is, laat ik dan toevoegen dat de manier waarop in dit spel met nieuwe users wordt omgegaan, bijzonder goed is. Over het algemeen, uiteraard.

Als je friendly fire hebt gepleegd, word je niet snel uitgescholden, waar dat bij tientalle games wel anders is. Misschien dat iemand anders, andere ervaringen heeft, maar ik zie altijd positieve berichten naar newbies toe. Vragen worden gewoon beanwoordt en meer van dat soort leuke dingen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
PromWarMachine schreef op 29 januari 2004 @ 18:45:
Als er nog steeds nieuwe users dit topic bezoeken en twijfelen of dit een game voor hen is, laat ik dan toevoegen dat de manier waarop in dit spel met nieuwe users wordt omgegaan, bijzonder goed is. Over het algemeen, uiteraard.

Als je friendly fire hebt gepleegd, word je niet snel uitgescholden, waar dat bij tientalle games wel anders is. Misschien dat iemand anders, andere ervaringen heeft, maar ik zie altijd positieve berichten naar newbies toe. Vragen worden gewoon beanwoordt en meer van dat soort leuke dingen. :)
ff (friendly fire) wordt misschien ook niet zo zwaar aangerekend omdat degene die schiet daar zoveel strafpunten voor krijgt dat dat eigenlijk al genoeg is. Een zware scheldpartij is dus eigenlijk niet meer nodig :P. Om ff te voorkomen is het handig om zelf vaak te reporten waar je bent (met 'u') en ook goed opletten waar anderen reporten (vooral als je in gevaarlijk gebied bent).

Verder is de 203 (de granaatlanceertool) erg belangrijk in de meeste levels en daarom wordt het meestal niet gewaardeerd als een beginner daarmee rondloopt. Als je vervolgens flink uithaalt met dat ding vindt iedereen het al snel prima ;).

Ik denk dat de sfeer vooral zo goed is omdat het aantal mensen dat het spel speelt relatief klein is. Daar komt nog bij dat het spel eigenlijk nooit echt in de belangstelling heeft gestaan (zoals dat met games die ook single player zijn vaak wel het geval is) zodat vooral de mensen die het echt leuk vinden overblijven en het ook wat minder bekend is bij gefrustreerde pubertjes :P (NOFI uiteraard ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
tegen newbies wordt niet zo snel gescholden maar als je een honor hebt van 7 of minder tja dan wordt je wel vaak met wat dingen naar je hoofd gesmeten.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
cybermans schreef op 29 januari 2004 @ 20:36:
tegen newbies wordt niet zo snel gescholden maar als je een honor hebt van 7 of minder tja dan wordt je wel vaak met wat dingen naar je hoofd gesmeten.
Maar dan verdien je het ook (dat is 1500 punten ROE :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groeten van de [FOK!] clan !!!

Net begonnen (Nov. 2003) en we groeien als kool,
blijft ook een topgame natuurlijk. _/-\o_

Tot Frags,

Fronsertje a.k.a. [FOK!]DragonToad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fronsertje: Ik zou bijna zeggen: "What the FOK???" .... maarreh .. welkom! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fronsertje: wat is de site van de Fok! clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik denk de Fok site en dan de AAO slowchat tread's :)
Geen idee eigenlijk.

Maar heb eindelijk demon adsl, speciaal aangeschaft voor de upload zodat we met z'n drien of meer kunnen AAO'en.

Ben nu aan het wachten op mijn Dual wan router aangezien ik kabel gewoon er naast houw.

W-linx MB4002 kon geen andere zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga t ook maar eens downen en kijk of t leuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog tips voor een n00b... btw, die medic class is ontzettend saai!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Haal gewoon de antwoorden van de verschillende tests van internet (volgens mij staan ze zelfs in dit topic). Meteen ook even de E&E walkthrough ergens vandaan halen...

Dan eerst veel op Trainingsservers spelen, zodat je het spel doorkrijgt en niet meteen wordt afgeblaft door iemand met honor 70!!! Als je dan honor 15 hebt en niet meer op de trainingsservers mag, neem je een kijkje in de wondere wereld van de grote jongens!!! Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de standaard training en de medic training gedaan, de paratrooper alleen de eerste. De live jump lukt t me steeds neit in die cirkel te komen...

Kan ik Trainingsservers vinden met AllSeeingEye???

hoe kun je btw die live jump halen... t lukt me niet, land netjes in die cirkel... maar nee hoor!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg vervelend is ook als je vol met een machinegeweer op je vijanden schiet, en een of andere mongool gaat er doorheen lopem, kost je zo 250 minpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:52:
hoe kun je btw die live jump halen... t lukt me niet, land netjes in die cirkel... maar nee hoor!
Ik geloof dat je echt 5-3 seconden voor de landing je use key(default E) moet inhouden om te flaren, en je canopy af te remmen, dan draai je 90 graden naar links of rechts om uit te rollen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je, ben onderhand a wel 5 honor kwijtgeraakt en begin me er aardig aan te irriteren... T lukt gewoon NIET om hoger op te komen, haal je een keer 100 punten... boem weer een Teammate die er voor rent... weer alles kwijt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 00:24:
dank je, ben onderhand a wel 5 honor kwijtgeraakt en begin me er aardig aan te irriteren... T lukt gewoon NIET om hoger op te komen, haal je een keer 100 punten... boem weer een Teammate die er voor rent... weer alles kwijt!!
1. Begin gewoon met een M-16.
2. Speel voorlopig alleen op unofficial servers, dan raak je geen honor kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op aaotracker.com staat het nieuws over 2 dingen die we kunnen verwachten in AASF, de komende versies.
Ten eerste een Stryker, een soort van APC met een .50 cal erboven op. http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=6 voor een filmpje over de Stryker. We kunnen de stryker in april verwachten.
Ten tweede PDM, een soort van granaat die 7 trip wires uitschiet om de OpFor te vertragen. Ik vind het zelf niet klinken als een hele leuke toevoeging, maar we zullen zien. Ga naar http://www.globalsecurity...systems/munitions/pdm.htm voor meer info over de PDM.

Edit: De screenshots die op aaotracker.com verwijderd zijn, zijn nog te vinden op de Bountykillers site. www.bountykillers.tk

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mezelf al weer omhoog geholpen naar honor 8, heb in een niet newbie server gespeeld en t ging meteen een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 11:18:
heb mezelf al weer omhoog geholpen naar honor 8, heb in een niet newbie server gespeeld en t ging meteen een stuk beter!
Vreemd, dan moet je wel op een erg noob server hebben gespeeld.
Ik speel nog elke avond en het gaat geweldig, al moet ik toegeven dat ik geen noob servers join, maar je hebt er altijd een paar tussen zit.

Ik zit meer met het probleem dat die verrekte noobs niet luisteren en mij afschieten in plaats van andersom.

Jammer genoeg zie ik niemand van jullie online:( Moet maar is een keer wat gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 12:14:
[...]

Vreemd, dan moet je wel op een erg noob server hebben gespeeld.
Ik speel nog elke avond en het gaat geweldig, al moet ik toegeven dat ik geen noob servers join, maar je hebt er altijd een paar tussen zit.

Ik zit meer met het probleem dat die verrekte noobs niet luisteren en mij afschieten in plaats van andersom.

Jammer genoeg zie ik niemand van jullie online:( Moet maar is een keer wat gaan zoeken.
Nou toevallig willen we net ergens gaan spelen. :)
als je zin hebt kom even langs op irc (irc.tweakers.net #americasarmy), of via onze site onder het kopje contact kan je ook op irc komen.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 11:18:
Omhoog? :X Je begint bij 10 hoor! B) :+

Ik vind het nog steeds erg leuk! Ben nu honored 29, maar geef mij geen 203 in m'n handen, want ik raak geen olifant in een tent op Insurgent Camp :X

Liefst ben ik gewoon R of AR. In een winnend team bij voorkeur squadleader. "Grandma was slow, but she was old..." ruleert _o_

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stond op honor 5, en dus ben ik wel gestegen...

BTW, honor = 9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijna 11...

Worden op alle servers de gegevens bijgehouden? Ik heb eergister een hele dag gespeeld (en een hoop punten gehaald) maar daarvan heb ik niets terug gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Als je op official servers zit wel ja

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Domme vraag]
Hej mensen,

ik begin pas met deze game, maar heb wel s wat moeite met het onderscheiden van enemy en niet enemy, is er een truc voor om het toch goed te zien?
of is het gewoon ervaring? veel spelen komt van zelf (want nu is het wel erg frustrerend soms)

alvast bedankt
[/Domme vraag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:07:
[Domme vraag]
Hej mensen,

ik begin pas met deze game, maar heb wel s wat moeite met het onderscheiden van enemy en niet enemy, is er een truc voor om het toch goed te zien?
of is het gewoon ervaring? veel spelen komt van zelf (want nu is het wel erg frustrerend soms)

alvast bedankt
[/Domme vraag]
Het is gewoon ervaring en vertrouwen krijgen in de game. Ik zit grotendeels op allerlei verschillende servers officieel en niet officieel. Mijn honor is 62 en ik zit in de clan -=DEAD=-. Mijn naam is dan ook -=DEAD=-Ftl.Iznogoud

Helaas werk ik overdag dus het word altijd s'avonds dat ik online ben. Mocht je met me willen spelen zit ik erg vaak op pipeline, te vaak maar dat krijg je als je een pipeline verslaafde bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok top hoe kan ik je bijv opzoeken en hoe kan ik mijn honor zien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
[Domme vraag]
Hej mensen,

alvast bedankt
[/Domme vraag]
Je kan het ook aan de outfit zien. Je teamgenoten hebben bijvoorbeeld altijd een rugzak om, OPFOR niet. En zo zijn er nog wel wat verschillen in de outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Opfors hebben meestal donkere kleding aan en hebben geen rugzakken.

honor kan je bekijken op login.americasarmy.com (ff inloggen met je ingame stuff) en je kan dan ook gelijk zien hoeveel je nog nodig hebt tot de volgende honor.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Domme vraag]
Hej mensen,

alvast bedankt
[/Domme vraag]
En als je het niet zeker weet, kijk beter en loop er heen, of vraag het op de teamtalk. Maar als je het niet 100% zeker weet kan je beter niet schieten. Beter 1x dood dan heel veel ROE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we leuke naam die ROE...

doet me aan sinterklaas denken!

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de ROE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Domme vraag]
Hej mensen,

alvast bedankt
[/Domme vraag]
zet de helderheid van de game op zn hoogst stel de gamma ook wat aan.
scheelt stukken!!

Verwijderd

ok bedankt, weet ik dat ook weer :)
en zal eens proberen met de gamma ja!

ben nu druk bezig met het halen van de trainingen ik heb alles al, op de special forces training na, en die sniper (kan naar de sp training)
maar ik haal hem maar niet hoogste was 53% word gek, elke keer weer een half uur luisteren :D
ach ja ik blijf proberen (denk ik)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 17:09 ]

Verwijderd

hoi

lukte mij ook niet direkt om al die trainingen af te ronden na wat ge surft te hebben vind je de antwoorden wel hoef je niet eeuwig naar die zever te luisteren.

zit nu op level 52 :p

en als je veel points wil hebben speel dan effen teamhospital geraak je direkt aan 1000 punten in een ronde

Verwijderd

antwoord, wie wat waar hoe?!
wil graag die 1/2 missie halen (kan ik 2e zelf halen en verder gaan)
of is dit verboden?!
(heb zelf nog maar 10 honor :P)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 17:20 ]

Verwijderd

Ik heb hem in twee pogingen gehaald... (zonder antwoorden) maar ik ben er van overtuigd dat deze op internet te vinden zijn...

Tweede missie van sf training is erg lastig.. ben er net 1,5 uur mee bezig geweest en heb hem eindelijk gehaald...

wel met een beetje hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Hier een screen van wat we in de toekomst kunnen verwachten.
Zoals je kan zien komen er uitbreidingen voor de m4. Ook staat er REM870. Dit is een nieuw wapen, een shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@themaxter: Dit is een oud plaatje wat voor 2.0 opdook. Uiteindelijk bleek het afkomstig te zijn uit een powerpoint presentatie waarin een concept van hoe dit deel van het spel eruit zou kunnen zien werd besproken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik probeer nou al een tijdje een account te openen voor AA, maar krijg geen emailtje opgestuurd?! Is er wat met hun account admin?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themaxter schreef op 15 februari 2004 @ 18:35:
Hier een screen van wat we in de toekomst kunnen verwachten.
Zoals je kan zien komen er uitbreidingen voor de m4. Ook staat er REM870. Dit is een nieuw wapen, een shotgun.
de shotgun zit al in AA, start maar is een map in SP of ga naar een cheat server en typ mpcheat class b. De shotgun is niet krachtig maar bedoeld om deuren te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honor is 28. Ik laat mijn stats bij houden door aaotracker.com. Het grappige is nu dat ik zon 3 kwart jaar geleden gestopt was met het spel vanwege dat lag en vele bugs in het spel. Ik had het account verwijderd. Een maandje geleden ben ik weer begonnen. Ik had een account over genomen van iemand die er 1tje over had. Deze zat op 26 honor. Ik dus de naam veranderen naar (wat vroeger mijn naam was) mijn huidige gebruikersnaam. Na dit gedaan te hebben voor de grap is poosje gespeeld. Hiervoor dus weer een account aangemaakt op aaotracker. Ik ging voor de grap eens kijken of ik nog met mijn oude(huidige en die van vroeger zijn gelijk) gebruikersnaam kon inloggen. blijkt dat hij al mijn stats gewoon weer bijhoud net zoals vroeger 8)7 super grappig dus. Ik speel trouwens voornamelijk Pipeline, Pipeline SF, bridge crossing en bridge SE

[WD]Knoxville_NL
dus check www.wd-clan.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Domme vraag]
Hej mensen,

alvast bedankt
[/Domme vraag]
In sommige levels kun je met behulp van de key V night vision de E iets beter zien, maar het meeste leer je echt uit ervaring. Als je een level lang genoeg speelt weet je ook wat de favo schuilplekjes van de E zijn. Zo is het ook gemakelijker om E's te vinden en te onderscheiden. Maar er blijven altijd teamkills vallen helaas ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 09:26:
Honor is 28. Ik laat mijn stats bij houden door aaotracker.com. Het grappige is nu dat ik zon 3 kwart jaar geleden gestopt was .... Na dit gedaan te hebben voor de grap is poosje gespeeld. ... Ik ging voor de grap eens kijken of ik nog met mijn oude(huidige en die van vroeger zijn gelijk) gebruikersnaam kon inloggen. ..... 8)7 super grappig dus.
Grap grap grap grap . . . Grappig! ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Togt op 16-02-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 09:32:
Maar er blijven altijd teamkills vallen helaas ;(
Al was het maar omdat het soms lijkt alsof sommige mensen er een sport van maken om geteamkilled te worden :/.

Speel je Assault Insurgent Camp, iedereen roept aan het begin "Grenade!", rent er als nog een mafkees de tenten in... dan vraag je er toch om :? ;). Mensen die voor je AR langs gaan lopen, terwijl je daar al een paar seconden mee aan het schieten bent, zijn ook echt een meerwaarde voor het team :/ :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Hoe zit het ondertussen met de ping op de honor servers?? Ik heb het spel al zeker 6 maanden niet meer gespeeld en toen was het vanuit Europa zeer droevig spelen op een honnor server, met een ping van 200 had je geluk. Hoe zit het nu?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel al meer dan 1,5 jaar en ik heb geen last gehad van een te hoge ping of what so ever. Tjah als een server vastloopt dan krijg je dat, maar dat gebeurt ZELDEN.

Dus ik zou eerst maar is bij je zelf kijken voordat je de schuld bij aao gaat leggen.
Clanlid van mij had ook extreem veel lag en die had erg veel spyware op zijn pc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesseert waarschijnlijk geen hond maar ik ben nu dus weer begonnen met AA (mijn derde keer al) nadat in 1,4 of 5 mijn honor gereset is heb ik niet veel meer gespeeld toen heb ik 1.8 nog een keer geisntalleerd en dat heb ik een maandje gedaan. Nu heb ik dus 2 geinstaleerd en ik ben een n00b want ik ken de nieuwe levels niet eens (zijn er in een keer een bult bij, hospital, 2 of 3 SF missies) nu ben ik dsu bezig met de training van SF (medic gaak niet halen) mijn honor is maar 20 terwijl hij ooit 29 is geweest (voor de reset dus) maar dat is al een jaar geleden ofzow.
Ik ga zodra ik thuis ben ff de E & E training halen en daarna ff wat level ervaring opdoen, ik hoop jullie tegen te komen (vooral maxter, dapet en thehageu)
HOOOOOAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 23:08
Kheldar schreef op 16 februari 2004 @ 13:15:
[...]

Al was het maar omdat het soms lijkt alsof sommige mensen er een sport van maken om geteamkilled te worden :/.

Speel je Assault Insurgent Camp, iedereen roept aan het begin "Grenade!", rent er als nog een mafkees de tenten in... dan vraag je er toch om :? ;). Mensen die voor je AR langs gaan lopen, terwijl je daar al een paar seconden mee aan het schieten bent, zijn ook echt een meerwaarde voor het team :/ :+.
Even al je frustraties op GoT? Maar dat je teammates niet al te snugger zijn komt vaak voor.

Na het vele spelen van insurgent camp ben ik even gaan kijken bij SF Hospital. Wat een grafische pracht! Jammer alleen dat mijn fps zo laag zijn, het meest vreemde is nog dat texture detail niets uit maakt, en dat spelen in 640x480 of 1280x960 maar een verschil van 30% betekend? :? Het verplaatsen van mijn swapfile maakte erg veel uit, hierdoor heb ik in ieder geval geen haperingen meer als er een enemy komt binnenstormen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 13:58:
Ik speel het spel al meer dan 1,5 jaar en ik heb geen last gehad van een te hoge ping of what so ever. Tjah als een server vastloopt dan krijg je dat, maar dat gebeurt ZELDEN.

Dus ik zou eerst maar is bij je zelf kijken voordat je de schuld bij aao gaat leggen.
Clanlid van mij had ook extreem veel lag en die had erg veel spyware op zijn pc staan.
Die lag die kwam omdat de servers in Amerika staan, daardoor heb je meteen een veel hogere ping dan wanneer er een server in Europa zou staan.

Hoe bepaal jij je ping trouwens?? Want die achter je naam is niet echt eerlijk. Die is namelijk wel altijd onder de 100 (toen ik nog speelde) maar je kon ook je ping zien door een concole command. En die was een stuk minder leuk :(

En ik heb geen spyware op m'n pctje staan volgens adaware :) Ligt weldegelijk aan aao/hun server locatie.

Dus zijn er al honor servers dichterbij, of hebben ze nog steeds het argument, het is "America's" army...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Hu9o schreef op 16 februari 2004 @ 13:18:
Hoe zit het ondertussen met de ping op de honor servers?? Ik heb het spel al zeker 6 maanden niet meer gespeeld en toen was het vanuit Europa zeer droevig spelen op een honnor server, met een ping van 200 had je geluk. Hoe zit het nu?
Wij spelen hier in huis vaak met twee man over een 128kbit/s-uploadlijntje en dat gaat net goed (ping net boven de 200 en er moet niet iemand lekker gaan zitten uploaden). Als ik alleen speel haal ik zo rond de 180. Volgens mij krijg je het ook niet veel sneller met de netwerkcode van UT2003/AA naar het oosten van de VS :/.

Je zou nog kunnen proberen om je netspeed wat aan te passen. Standaard is deze 10000, maar veel mensen halen betere resultaten door deze iets te verlagen naar bijvoorbeeld 8000 of 6000.

Hopelijk schieten ze een beetje op met servers in Europa, want dat scheelt denk ik een hele hoop :*).
mercarra schreef op 16 februari 2004 @ 14:25:
[...]

Even al je frustraties op GoT? Maar dat je teammates niet al te snugger zijn komt vaak voor.
Jah, anders moet ik de mensen er irl weer mee lastig gaan vallen :P.
Na het vele spelen van insurgent camp ben ik even gaan kijken bij SF Hospital. Wat een grafische pracht! Jammer alleen dat mijn fps zo laag zijn, het meest vreemde is nog dat texture detail niets uit maakt, en dat spelen in 640x480 of 1280x960 maar een verschil van 30% betekend? :? Het verplaatsen van mijn swapfile maakte erg veel uit, hierdoor heb ik in ieder geval geen haperingen meer als er een enemy komt binnenstormen.
Van waar naar waar heb je je swap dan verplaatst? Van je Windows-partitie naar je Games-partitie ofzo? En heb je hem wel fixed size, want dat scheelt denk ik ook een bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 23:08
Kheldar schreef op 16 februari 2004 @ 15:15:
[...]
Van waar naar waar heb je je swap dan verplaatst? Van je Windows-partitie naar je Games-partitie ofzo? En heb je hem wel fixed size, want dat scheelt denk ik ook een bak.
Ik heb een tweede harde schijf, die is leeg, en daar staat nu een fixed swap op. Geen haperingen meer als er een sample ofzo moet worden geladen. Ik nog even een gf 5600 in mijn oude bak gezet, maar dat verschil was niet bijster groot. (25% ofzo...)

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het niet ik krijg n00it n00it n00it maar dan ook n00it honor erbij,

ik heb gedaan:
gekilled
objectives gepakt
blijven leven in een game.

en n00it krijg ik honor erbij
heb nu al 8 word als minder
iemand tips
ik wor gek! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen friendly fireen dan moet het eigenlijk wel goed komen. j moet je moet uiteraard nog wel objectives blijvne halen en enemys killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 16 februari 2004 @ 15:07:
[...]

Die lag die kwam omdat de servers in Amerika staan, daardoor heb je meteen een veel hogere ping dan wanneer er een server in Europa zou staan.

Hoe bepaal jij je ping trouwens?? Want die achter je naam is niet echt eerlijk. Die is namelijk wel altijd onder de 100 (toen ik nog speelde) maar je kon ook je ping zien door een concole command. En die was een stuk minder leuk :(

En ik heb geen spyware op m'n pctje staan volgens adaware :) Ligt weldegelijk aan aao/hun server locatie.

Dus zijn er al honor servers dichterbij, of hebben ze nog steeds het argument, het is "America's" army...
Het command is "stat net" en daar keek ik naar. Maar ik speel nog steeds elke dag en nog steeds zonder lagg.

Maar de servers staan overal en nergens, al moet ik zeggen dat poolse servers wel lagg hebben maarja polen cheaten ook erg veel dus daar ga ik zo wie zo niet heen.

Je kunt ook gewoon servers refreshen en je kies 1 van de laagste pings uit, ook al zijn ze in america of zweden of weet ik in welk land ze allemaal wel niet staan.

Het blijft een pracht van een spel en ik kan iedereen aanraden om dit spel te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ben zins kort weer begongen met america's army heb meer dan 8 maanden het niet meer gespeeld had toen een hoop last van lag via kabel internet zit nu op een dsl lijn van 2024 down en 1024 up en moet zeggen heb nog geen last van lag gehad.

Het eenigste waar ik nog last van heb is vooral op mappen waar ze dikke mist in hebben is het onderschijt maken wie enemy is en wie bij mijn team hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat onderscheid is idd klote zelfs in levels zonder mist (behalve in pipeline en IC) ik heb gisteren overigens voor het eerst Hospital gespeeld en as je in het goede team zit kun je daar veel punten scoren. :D leak level trouwens eindelijk weer een cool urban level.
ik kan niet w88 totdat ik thuis ben en weer kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een nieuwe account aanmaak he
begin ik dan weer op honor 10?
en moet ik dan al mijn missies weer halen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:29:
als ik een nieuwe account aanmaak he
begin ik dan weer op honor 10?
en moet ik dan al mijn missies weer halen?!
Als je een nieuw account aanmaakt beging je weer met honor 10 en zal je alle training missies weer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fesyl: het ligt serieus gewoon aan jou, je hoeft bijna geen punten te halen wil je een honor level omhoog gaan. Je zegt dat je killt en dat je objectives haal én dat je blijft leven. Lijkt me uterst sterk of je maakt echt zoveel ROE dat je naar beneden gaat. Je moet idd killen, objectives halen en blijven leven maar je moet ook zorgen dat je geen teamkills maakt want dan ga je naar beneden. (volgens mij de enige manier om dik in de min te komen)
Kijk na een ronde eens naar je punten totaal, en kijk dan eens onder ROE :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:49:
@fresyl: het ligt serieus gewoon aan jou, je hoeft bijna geen punten te halen wil je een honor level omhoog gaan. Je zegt dat je killt en dat je objectives haal én dat je blijft leven. Lijkt me uterst sterk of je maakt echt zoveel ROE dat je naar beneden gaat. Je moet idd killen, objectives halen en blijven leven maar je moet ook zorgen dat je geen teamkills maakt want dan ga je naar beneden. (volgens mij de enige manier om dik in de min te komen)
Kijk na een ronde eens naar je punten totaal, en kijk dan eens onder ROE :p
ja dat klopt, ik schiet wel eens op een teammate (1 schot meestal) maar dan krijg ik al meteen dikke ROE voor, en daarom zal ik wel niet veel punten krijgen,
heb nu weer 9 had 8 :) ik doe mijn best.
BTW: weet iemand hoe het zit met sniper, wanneer kan ik die gaan spelen?
ik heb bij markmanship 36/40 gespeeld is dat nog niet genoeg?!
of moet ik meer Honor hebben voordat ik voor de sniper school kan gaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol 1 schot ligt eraan wanneer, schiet je iemand binnen de eerste 30 sec dan ga je direct naar jail. Wil je iemand dood hebben wacht dan zo lang mogelijk dan krijg je het minst ROE.

En jah soms doe ik dat express, als een klote noob niet wilt luisteren naar advies en mij meerdere keren teamkillt dan is hij aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:04:
Lol 1 schot ligt eraan wanneer, schiet je iemand binnen de eerste 30 sec dan ga je direct naar jail. Wil je iemand dood hebben wacht dan zo lang mogelijk dan krijg je het minst ROE.

En jah soms doe ik dat express, als een klote noob niet wilt luisteren naar advies en mij meerdere keren teamkillt dan is hij aan de beurt.
ok bedankt voor je tips :)
ik denk er nu al meer om!

Verwijderd

M.b.t. de honor servers in Europe: in de aankondiging werd gesproken over halverwege mei, dus verwacht juni op zijn vroegst ;)

Verwijderd

IS het mogelijk om een server te hosten met aa 2.0 ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:09:
IS het mogelijk om een server te hosten met aa 2.0 ??
Om lekker kort te zijn: JA, maar ik zou wel 2.0a doen. Dat is de nieuwste versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Dacht dat afstand ook belangrijk is voor ROE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat overkomt me wel eens als ik bij hospital escort ben. Dan wil ik het raam op het begin kapotschieten maar dan rent er net iemand voor. En dan is het zwaai zwaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah dat hospital level is echt super gaaf, ik was voorheen een grote fan van pipeline maar zelfs dat level speel ik bijna niet meer (alleen als hospital vol is of ik er niet bij kan ivm mijn lage honor (20)) Ik denk toch dat ik een keer andere levels moet gaan spelen maar dat doe ik wel zodra ik SF gehaald heb want E & E is echt kut zelfs met tutorial weet ik niet wat ik moet doen hey misschien wel een leuke gelegenheid om het te vragen.

Als je A gehaald hebt en je gaat naar B dus rechts dat lege riviertje in en dan de rots op, wat moet je dan? rechts voorbij die gast in de toren en vlak voorbij de auto waar je later in moet of moet je links en dan ehm....daar naartoe? Ik wordt namelijk bij alletwee gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 09:13:
Aah dat hospital level is echt super gaaf, ik was voorheen een grote fan van pipeline maar zelfs dat level speel ik bijna niet meer (alleen als hospital vol is of ik er niet bij kan ivm mijn lage honor (20)) Ik denk toch dat ik een keer andere levels moet gaan spelen maar dat doe ik wel zodra ik SF gehaald heb want E & E is echt kut zelfs met tutorial weet ik niet wat ik moet doen hey misschien wel een leuke gelegenheid om het te vragen.

Als je A gehaald hebt en je gaat naar B dus rechts dat lege riviertje in en dan de rots op, wat moet je dan? rechts voorbij die gast in de toren en vlak voorbij de auto waar je later in moet of moet je links en dan ehm....daar naartoe? Ik wordt namelijk bij alletwee gezien
Je moet na A naar links gaan, onder het bruggetje door; niet naar rechts dus. De greppel doorkruipen en de berg opgaan wanneer je een boomstam ziet. Meer zeg ik niet. ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.