America's Army: Operations - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.872 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt telkens na een tijdje gedisconnect iemand een idee wat het probleem is en moet je punkbuster speciaal aanhebben :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:07:
Ik wordt telkens na een tijdje gedisconnect iemand een idee wat het probleem is en moet je punkbuster speciaal aanhebben :?.
Is iets tijdelijks, ik had het vanochtend ook. Hopelijk is het snel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Ik heb ook steeds last van punkbuster die (zo te zien) iedereen om de zoveel tijd van de server knikkerd. Inloggen in 'Personal Jacket' schijnt te helpen volgens sommigen, alleen lukt dat dus ook niet....

- Handmatig updaten van de PunkBuster client helpt niet
- Uitzetten van de PunkBuster client helpt ook niet (lijkt wel iets beter te gaan)

[ Voor 30% gewijzigd door styno op 14-12-2003 18:30 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook weer begonnen met het spel alleen hoe kies ik een wapen als ik in een server zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:48:
ik ben ook weer begonnen met het spel alleen hoe kies ik een wapen als ik in een server zit??
Kort maar krachtig: F2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:48:
Je kan geen wapen kiezen, je krijgt een wapen bij de 'rol' die je aanneemt binnen het spel. SF mods op je wapen kan je ingame kiezen... ingame druk op ESC en kies je mods. Volgens mij weer ESC en je zit weer ingame.. volgende ronde krijg je de nieuwe mods. Niet alle mods zitten direct op je wapen.. sommige dingen zoals de 'silencer' moet je er via een key opzetten ingame, en kan je er dus ook weer afhalen enz. Maar welke mods je tot je beschikking hebt moet je wel kiezen van te voren.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah dat dacht ik ook maar na alle F toetsen ingdrukt te hebben en gefrustreerd enkele andere gaf ik tog de moed op maar opnieuw zal ik voor F2 gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Honor wordt weer weergegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Croccifixio schreef op 14 december 2003 @ 20:30:
Honor wordt weer weergegeven. :)
Dat is altijd handig :Y)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Net ook weer op een server geweest waar de honor nog niet werd weergegeven. Kennelijk alleen lokaal weergave van honor.

Trouwens, hoe irritant is het niet als medics hun werk niet doen? Schreeuw je echt 5 keer "Medic!", komen ze nog niet. Een salvootje langs hun nek werkt over het algemeen effectiever. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Croccifixio op 14-12-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Croccifixio schreef op 14 december 2003 @ 21:15:
[...]

Net ook weer op een server geweest waar de honor nog niet werd weergegeven. Kennelijk alleen lokaal weergave van honor.

Trouwens, hoe irritant is het niet als medics hun werk niet doen? Schreeuw je echt 5 keer "Medic!", komen ze nog niet. Een salvootje langs hun nek werkt over het algemeen effectiever. :)
Dreigen om een granaat in hun kont af te laten gaan doet het ook altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mr._Anderson schreef op 14 december 2003 @ 21:38:
[...]

Dreigen om een granaat in hun kont af te laten gaan doet het ook altijd goed ;)
Ik heb de laatse tijd vaak de sniper gekozen op unofficial servers om er een beetje handigheid in te krijgen. En ik moet zeggen, het gaat vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Croccifixio schreef op 14 december 2003 @ 21:15:
[...]

Je kunt als medic natuurlijk moeilijk als een debiel de map oversteken alleen om een ander te redden :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Maverick schreef op 14 december 2003 @ 21:47:
[...]

Je kunt als medic natuurlijk moeilijk als een debiel de map oversteken alleen om een ander te redden :{
Dat begrijp ik ook, maar dat was in dat geval niet nodig. Verder zal ik altijd zelf wel richting de medic rennen om te zorgen dat hij ook niet al te veel gevaar loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
oh ok, want er zijn ook mensen die roepen om een medic, dan roep je dat je onderweg bent, gooi je je leven in de weegschaal, en gaan ze er als je er bijna bent gewoon vrolijk vandoor. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Maverick schreef op 14 december 2003 @ 21:55:
oh ok, want er zijn ook mensen die roepen om een medic, dan roep je dat je onderweg bent, gooi je je leven in de weegschaal, en gaan ze er als je er bijna bent gewoon vrolijk vandoor. :{
Dat doe ik inderdaad ook altijd (als medic), even roepen dat ik eraan kom. Maar dat deed deze gozer dus ook niet, omdat hij kennelijk toch niet van plan was om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Maverick schreef op 14 december 2003 @ 21:55:
ik roep meestal niet.. maar kom meestal wel.. en idd
dan waag je je leven.. en dan gaan ze net dood
of iemand anders is je net voor.. dat zijn irri dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Dat medic gebeuren was gister inderdaad erg vervelend:
Ben je gewond, roep je om een medic (er waren er drie), komt er geeneen (ik was niet in een advanced position). Toen ben ik maar voor eentje gaan staan, en maar roepen 'Medic!', hielp niks. Toen naar een andere medic gerend, daar voor gaan staan en weer 'Medic!' roepen, hielp ook niks. :|

Toen heb ik ze allebei gesniped >:) en kreeg nog een 'virueel applaus' van mijn mede spelers op de koop toe.

Kies dan niet voor medic als je toch niet wilt helpen |:(

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
idd, vaak als ik zie dat een ander medic is, en die dat goed doet, en hij zijn vinkje verliest als ik medic ben, dan kies ik er meer even niet voor. zelfde als mensen die altijd voor de sniper of 203 kiezen of zo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Maverick schreef op 15 december 2003 @ 17:32:
idd, vaak als ik zie dat een ander medic is, en die dat goed doet, en hij zijn vinkje verliest als ik medic ben, dan kies ik er meer even niet voor. zelfde als mensen die altijd voor de sniper of 203 kiezen of zo :{
De laatste tijd kies ik ook zo veel mogelijk sniper. Is weer eens wat anders dan het standaard M16 gebeuren.

Al is het wel zo dat ik na een match dan weer naar M16 ga. Om iemand anders ook te laten snipen. Ik vind het ook niet erg als mensen erom vragen. Als ik het idee heb dat je een beetje aardig kan spelen, dan geef ik hem zo op.

[ Voor 22% gewijzigd door Croccifixio op 15-12-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Styno schreef op 15 december 2003 @ 09:42:
Dat medic gebeuren was gister inderdaad erg vervelend:
Ben je gewond, roep je om een medic (er waren er drie), komt er geeneen (ik was niet in een advanced position). Toen ben ik maar voor eentje gaan staan, en maar roepen 'Medic!', hielp niks. Toen naar een andere medic gerend, daar voor gaan staan en weer 'Medic!' roepen, hielp ook niks. :|

Toen heb ik ze allebei gesniped >:) en kreeg nog een 'virueel applaus' van mijn mede spelers op de koop toe.

Kies dan niet voor medic als je toch niet wilt helpen |:(
Je kan expliciet voor medic kiezen maar je kan het ook tegen je wil worden.

Dat waren dus geheid medic die geen medic wilden zijn maar dat rendomly zijn geworden omdat in hun team ALfa bravo of what ever niemand expliciet de Medic checkbox heeft aan gevinkt.

blijkbaar zijn er veel noobs of wat gevorderde beginners die blijkbaar die hele medic geburen totaal niet boeid of weten niet wat de bedoeling is of andere dingen veel intersant vinden.

Als ik tegen wil Medic wordt dan pas ik mee aan en ben medic in mijn regio maar gaat niet de map afstruinen vooral als ik niet weet waar en op welke verdieping ze zitten die gewonde TM.

en ja sommigen spelen op wat hogere resoos dan worden die messages ook 'n stuk kleiner en slecht lees baar op lichte achtergrond.

Zo iemand denk dan waar heeft die last van.

Maar het kan zeker voorkomen dat sommigen met opzet dat hele Medic gebeuren ignoren.

Ja dat is dan erg fout

En afhankelijk van je vriendelijkheid speeld ook mee. 'n message met iets als ...medic...Morron.... er in werkt ook averechts.

Want dat zie ik ook te vaak

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Ik heb zojuist het ultieme doel bereikt. Ik ben uitgemaakt voor cheater! Wat geeft dat een heerlijk gevoel zeg. })

Tja, moet je de training eens wat zorgvuldiger spelen. Dan kan je ook met een M16 vanaf assault tower een e bij de arch neerknallen met maximaal 3 schoten, of vanaf de arch een e op de def stairs met maximaal 3 schoten neerknallen. Als je heel erg goed oplet tijdens de training kan je het zelfs met 1 schot. (Map: Bridge Crossing)

Kom op zeg, zo uitzonderlijk is het niet hoor.

Ik kan nu vredig sterven... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Croccifixio op 16-12-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha :P Het ultieme compliment.
Jammer genoeg ben ik nog nooit voor cheater uitgemaakt. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
shits happends all the time met CS als je ook maar iets beter bent dan het gemiddelde dan word je al uitgemakat voor cheater door die lame aapjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Totdat van die figuren PunkBuster votes gaan uitdelen.

Weet niet exact wat het is maar zal wel in de negatieve zin zijn.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Heb gister weer iets geks meegemaakt:

Op Bridge Crossing speel ik altijd assault en het gebeurt wel eens dat een sniper in de assault tower blijft zitten terwijl de rest van het team allang dood is. Iedereen zit dus te wachten totdat die gast eindelijk te pakken genomen wordt.

Dus ik op een gegeven moment aan iedereen vragen: zullen we hem kicken? Waamee bijna iedereen het wel eens was.

Dus een kickvote gestart: blijkt dat ik mezelf votekick, terwijl ik zeker weet dat ik die sniper z'n naam ingevuld heb. Het rare is dat de reason niet 'player is camping', maar 'player is complaining about campers' was. (Werd nog bijna gekicked ook omdat iedereen direct op F6 zit te rammen zonder te lezen wie/wat/waarom)

De volgende game gebeurde precies hetzelfde: Alleen de sniper bleef over in de ass tower, dus ik weer een votekick, waarbij ik mezelf dus weer votekick.

Andere mensen konden wel een goeie votekick starten, dus het probleem lijkt bij mij te liggen. Hebben jullie hier ook wel eens last van en zo ja, wat kun je eraan doen?

[ Voor 12% gewijzigd door styno op 17-12-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb ik ook weleens gehad, heb je zo'n eikel die als assault helemaal achteraan blijft hangen, dus ik probeer hem te votekicken.
Zie ik dat ik mezelf probeer te kicken, iedereen lachen natuurlijk :P

Maar het blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:40
is een 'grap' van de devs, je moet hem gewoon votekicken omdat hij idle is ofzo, en dan iedereen duidelijk maken dat je die camper weg wil...

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Das een goeie tip Naiko! ty

Gelijk maar eens kijken of er tips zijn voor mijn volgende probleem:

Vaak, als ik vanuit staande positie naar de liggende positie switchen, ga ik liggen maar sta meteen weer op. Dat kan zich wel 4 of 5 keer herhalen totdat ik wel blijf liggen. Soms kan ik zelfs helemaal niet gaan liggen. Dit is natuurlijk niet zo handig als er net iemand op je zit te schieten...

Zou het aan de specs van m'n pc kunnen liggen?
Acer TravelMate 800
Pentium M 1300
512 Mb DDR RAM
ATI Radeon Mobility 9000

Ik haal in SF Hospital ongeveer 20 FPS en op Bridge Crossing ongeveer 40 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
kan aan de lag liggen. Wat voor internet verbinding heb je?

• styno

styno

Maverick schreef op 17 december 2003 @ 20:13:
kan aan de lag liggen. Wat voor internet verbinding heb je?
Demon 512/256 (BBNED)

Als ik ga spelen zet ik m'n McAfee firewall en virusscanner uit. De firewall blokkeert ongeveer de helft van de servers in de Deployment serverlist.

Zelfs al heb ik een ping van 70 ms (bijvoorbeeld op Gameservers.net) dan het ik er nog net zo veel last van.

[ Voor 16% gewijzigd door styno op 18-12-2003 09:36 ]

• Croccifixio
Als je last hebt van lag, probeer dan ook eens 'flush' in te tikken in de console. Dat wil bij mij af en toe nog wel eens helpen.

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:40
Styno schreef op 17 december 2003 @ 19:58:
Das een goeie tip Naiko! ty

Gelijk maar eens kijken of er tips zijn voor mijn volgende probleem:

Vaak, als ik vanuit staande positie naar de liggende positie switchen, ga ik liggen maar sta meteen weer op. Dat kan zich wel 4 of 5 keer herhalen totdat ik wel blijf liggen. Soms kan ik zelfs helemaal niet gaan liggen. Dit is natuurlijk niet zo handig als er net iemand op je zit te schieten...

Zou het aan de specs van m'n pc kunnen liggen?
Acer TravelMate 800
Pentium M 1300
512 Mb DDR RAM
ATI Radeon Mobility 9000

Ik haal in SF Hospital ongeveer 20 FPS en op Bridge Crossing ongeveer 40 FPS.
dat probleem met 'niet willen liggen' heb ik ook, heb totaal geen idee hoe het komt. heb het meestal wanneer ik sprint en 'hit the dirt' wil doen, als ik me niet vergis is die optie er al enkele versies uit, wellicht ergens nog een klein bugje dat ze er niet uitkrijgen ...

PSN: nicovc

Verwijderd

Volgens mij is het een probleem met het oppervlak waarop je wil gaan liggen, bijv. je probeer te dicht bij 1 van de pilaren op de rand van de brug te liggen, waardoor je met je hoofd in de muur zou komen te liggen, of als het oppervlak niet vlak genoeg is om op te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Nog nooit gebruikt, maar schijnt wel handig te zijn: PhantomScript.

Je kan onder andere in-game je netspeed aanpassen, dwz inspelen op laggy servers. Verder nog wat extra mogelijkheden voor key-binds.

[ Voor 4% gewijzigd door Croccifixio op 19-12-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Styno schreef op 17 december 2003 @ 10:31:
Heb gister weer iets geks meegemaakt:

Op Bridge Crossing speel ik altijd assault en het gebeurt wel eens dat een sniper in de assault tower blijft zitten terwijl de rest van het team allang dood is. Iedereen zit dus te wachten totdat die gast eindelijk te pakken genomen wordt.

Dus ik op een gegeven moment aan iedereen vragen: zullen we hem kicken? Waamee bijna iedereen het wel eens was.

Dus een kickvote gestart: blijkt dat ik mezelf votekick, terwijl ik zeker weet dat ik die sniper z'n naam ingevuld heb. Het rare is dat de reason niet 'player is camping', maar 'player is complaining about campers' was. (Werd nog bijna gekicked ook omdat iedereen direct op F6 zit te rammen zonder te lezen wie/wat/waarom)

De volgende game gebeurde precies hetzelfde: Alleen de sniper bleef over in de ass tower, dus ik weer een votekick, waarbij ik mezelf dus weer votekick.

Andere mensen konden wel een goeie votekick starten, dus het probleem lijkt bij mij te liggen. Hebben jullie hier ook wel eens last van en zo ja, wat kun je eraan doen?
Hier is een heel simpele verklaring voor: Jij hebt diezelfde speler al eens eerder dat potje proberen te votekicken en sindsdien heeft niemand anders hem geprobeerd te votekicken!!!

Altijd als je twee keer achter elkaar dezelfde speler probeert te kicken, resulteert dat in een votekick voor jezelf. Dus dan moet je effe een clanmaatje of iemand anders vragen hem te kicken, anders loop je het risico er zelf uitgegooid te worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Hoe zit het met de Army Official servers bij jullie? Ik zie deze er niet/ nauwelijks meer bij staan tegenwoordig. En verder zie ik ook maar maximaal een tiental leased servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Hier moet je wezen, hier moet je zijn!!!

http://aaotracker.4players.de/serverlist.php

Waarschijnlijk moet je je eerst nog effe aanmelden...

Dan in-game: open console type 'open IP'

en dan zonder haakjes en ipv IP het gevonden IP-nummer op bovenstaande link!!! Nooit meer gezeik met in-game searches!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
AJ1815 schreef op 19 december 2003 @ 16:46:
Hier moet je wezen, hier moet je zijn!!!

http://aaotracker.4players.de/serverlist.php

Waarschijnlijk moet je je eerst nog effe aanmelden...

Dan in-game: open console type 'open IP'

en dan zonder haakjes en ipv IP het gevonden IP-nummer op bovenstaande link!!! Nooit meer gezeik met in-game searches!!!
Ik ben bekend met AAOTracker. En op die manier kan je idd die servers joinen. Ik vroeg me alleen af of anderen het ook hebben dat ze niet opduiken in de in-game browser.

Zie net in de serverlist dat idd een heleboel van de officiele army servers niet beschikbaar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Croccifixio op 19-12-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de AA fans in Europa:
NETFIRE HOSTS AMERICA'S ARMY

Posted: 2003-12-19 - by Bacchus

NetFire.com and the U.S. Army announced today an agreement whereby NetFire will provide official honor servers for Americas Army game in Europe and the U.S.
The increasing popularity of Americas Army in Europe and the U.S. resulted in the decision to add significantly to the number of game ports available. In particular, this expanded service will enhance support to U.S. military personnel and their families located in Europe.

Due to the location of U.S. forces in NATO, A significant percentage of our users are in Europe, said Major (R) Chris Chambers, Deputy Director of the Americas Army game. We are pleased to use NetFire to make this service available to gamers in Europe, as well as adding additional capacity throughout NetFires U.S. network.

We expect this new service to be fully operational by May of 2004

Part of NetFires hosting agreement with the U.S. Army includes NetFires sister company, GameDaemons, which will also offer honor servers through its popular online site.
't Kan dus wel een tijdje gaan duren helaas. Sowieso zijn de huidige lag issues ook sterk gerelateerd aan issues in de 2.0 versie, dus laten we hopen dat dit in 2.1 opgelost zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Servers in europ yes.

Mijn AMD game systeem is down maar heb nog 'n P4 staan. om te AA te spel

Van wege de beperkte upload van kabel heb ik 'n zwaar ADSL abbonement besteld zodat we met meer dan twee spelers online kunnen

wat Servers dichterbij helpen ook een handje ivm de lag.

theoretsich heb ik nu maar 16KB/s
max wat we haalden was 14 maar zitten vaker onder de 10KB/s

met het nieuwe abbo kan dit rond de 80KB/s liggen als het mee zitvier

ipv met zijn tweeén kunnen we dan met zijn vijfen online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net AA te spelen en toen hoorde ik dat er een nieuwe patch uit is.
De patch heet 2.0a en heeft een nieuwe map genaamd sf sandstorms.
Weet iemand of dit waar is, of dat het alleen maar geruchten zijn?

Edit:
Ik heb het ff gechecked en het is waar. 8)

Hij is maar 9 mb en onder andere hier te downloaden.

http://www.militarysim.com/
http://www.gamershell.com/

Edit 2:

Helaas is de nieuwe map nog niet te spelen, want er zit namelijk in een bug in de nieuwe patch.
Als je een game joint met de nieuwe map dan geeft ie de foutmelding dat er nog een training moet worden gedaan.

Maar niet getreurd ik ga er vanuit dat het zo gefixt is.

Dit was hvoortj met het laatste AA nieuws,
Nog een goede avond.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
je kunt hem wel spelen, alleen niet op de officiele servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem vandaag geinstalleerd die nieuwe patch en mijn fps werd helemaal de grond ingeboord!!!! mijn hoogste rate was 17 fps! was eerst 70! ok ik aa er helemaal afgegooid en opnieuw 2.0 geinstaleerd op mijn andere harde schijf nog: steeds het zelfde!!! he?
ik heb systeem herstel gedraaid, mijn nvidia drivers opnieuw geinstaleerd. hem gespeeld op mijn andere windows xp (ik heb dual boot) .

ps ik heb gister in mijn modem pagina bij Default Server mijn computers ip opgegeven omdat ik de demo van (die ik gister heb gedownload) need for speed underground niet online kon spelen. .
zou het kunnen dat need for speed of die verandering in mijn modem voor probelemen heeft gezorgt? ik snap er namelijk niets van.

ik heb een p3 p33
512 sdram
geforce 3 ti 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet welke mappen je hebt gespeeld, maar de nieuwe sf mappen zijn wel een stukje zwaarder dan de gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon pipeline en pipeline sf

Verwijderd

70 fps op die hardware?????
/me kijkt uiterst verbaasd
Ik weet dat sinds 2.0 de FPS meer afhankelijk is geworden van CPU snelheid en denk dat dat het probleem is.

Verwijderd

Overigens, hierbij nog slecht nieuws voor spelers in een clan:
Users can no longer edit their (game) UserNames.
Deze post van Bacchus heeft al veel boosheid, vragen en speculaties opgeleverd, met een thread van 11 pagina's tot gevolg, die als volgt samen te vatten is:
DEV: "Users can no longer edit their (game) UserNames." - this is all the official information we have with the exception of this, which has yet to be clarified to my knowledge......
SG_Spiker: "Everybody needs to realize this was a call by the ARMY not the DEVs. So stop blaming the wrong people for the changes you don't care for."

Summary of the 11 pages:
Some people say who cares, just deal with it.
Some people post untold number of ideas of what the DEV's might be doing.
Some people post be patient, we don't know if it's permanent.
Just about every squad/unit member that has posted has said that this is devastating to the squad structure and will surely affect recruiting and squad memberships in a negative way....and I guess they're 95% of the posts.

{WP}_Grouch

• SG

SG

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 22:07:
ik heb hem vandaag geinstalleerd die nieuwe patch en mijn fps werd helemaal de grond ingeboord!!!! mijn hoogste rate was 17 fps! was eerst 70! ok ik aa er helemaal afgegooid en opnieuw 2.0 geinstaleerd op mijn andere harde schijf nog: steeds het zelfde!!! he?
ik heb systeem herstel gedraaid, mijn nvidia drivers opnieuw geinstaleerd. hem gespeeld op mijn andere windows xp (ik heb dual boot) .

ik heb een p3 p33
512 sdram
geforce 3 ti 200
Wat is 'n P33 ? 833 1133 ?

Als je misschien een Patch er overheen gooit zijn je instellingen weg, misschien staan ze nu op een zwaardere instelling.

Verwijderd

een p933 lol. ik heb net alles gedefragmenteerd, schijfcontrole, systeem herstel alle troep eraf gegooid alles aa mapjes weg gepleurd en opnieuw 2.00 a geinstaleerd. gatverdamme als ik in mijn menu scherm krijg ik een max fps van 14 fps! het lijkt net of mijn processor/video kaart gehalveerd is!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 17:52 ]

Verwijderd

inderdaad! er staat dat ik een p3 467 mhz heb!!!maar ik heb een p3 933!!! hoe zet ik hem terug? laat maar moet in de bios heb ik net gehoord. tnx anyway and a happy x -mas all!!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 18:05 ]

Verwijderd

Ok, ik heb gezocht, maar aangezien de topic's over america army zoveel pagina's tellen is het redelijk onmogelijk om een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Ik heb een Ati Radeon 9700 en ik heb een HzFiz geinstalleerd, alleen maakt America's Army hier geen gebruik van. Iemand een idee hoe dat op te lossen valt? Van 60Hz word je zo kippig:X.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:26:
Ok, ik heb gezocht, maar aangezien de topic's over america army zoveel pagina's tellen is het redelijk onmogelijk om een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Ik heb een Ati Radeon 9700 en ik heb een HzFiz geinstalleerd, alleen maakt America's Army hier geen gebruik van. Iemand een idee hoe dat op te lossen valt? Van 60Hz word je zo kippig:X.
Advanced Tweaking

You can change more than just the settings under the in-game settings by editing two .ini files called ArmyOps.ini and User.ini in your \America's Army\System directory. First however, make copies of these files and keep them as backups so you don't lose all the default settings. If you do somehow lose these files, the files Default.ini and DefUser.ini contain the system default settings. Do not delete or alter the two default files - the system requires them to remain unchanged.

Also note that changing the ArmyOps.ini and User.ini files as detailed below is not considered a cheat or hack, either for Punkbuster purposes or by other players. Even [DEV]Abraxas has stated that the .ini files are there to be changed. It is simply customizing the game settings to maximize your system's performance.

DesiredRefreshRate=60 <----------------- DEZE DUS HOGER ZETTE!

If you have VSync enabled (See In-Game Settings) then your refresh rate will be limited to whatever this setting is. To reduce monitor flickering and eyestrain, you should set this value to the highest refresh rate supported by your monitor at your desired resolution. For example, your monitor may support a maximum refresh rate of 85Hz (85fps) at 1280x1024 resolution. This setting is at 60 by default, but you could set it to 85 to make full use of your monitor's capabilities and ease the strain on your eyes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dankjewel David2003.

Het feit is alleen dat ik niet online kan spelen? Hij blijft maar connecten naar Andromedia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 12:08:

Het feit is alleen dat ik niet online kan spelen? Hij blijft maar connecten naar Andromedia...
ga naar deployment dan naar filter dan naar browser hier kan je gamespy selecteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
he jongens, wat vinden jullie ervan http://rdf.dynasoft.nl/ Onze clanpage :Y) (mijn fabrikaat, vraag maar niet hoe :X )

We zijn niet echt een serieuze clan ofzo, maar tis wel lachen om samen te spelen altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Maverick schreef op 27 december 2003 @ 21:17:
he jongens, wat vinden jullie ervan http://rdf.dynasoft.nl/ Onze clanpage :Y) (mijn fabrikaat, vraag maar niet hoe :X )

We zijn niet echt een serieuze clan ofzo, maar tis wel lachen om samen te spelen altijd :)
Geen flame ofzo, maar 1 pagina?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
euh, ja :?

moeten we dan zo'n cliche site hebben met info over AA, wapens, rangen, mappen en al die onzin enzo die iedere clan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

15x achter elkaar een time-out bij het inloggen op Personnel Jacket, iemand anders die ook niet kan inloggen?

Heb de game al opnieuw opgestart, maar mag helaas ook niet baten. Inloggen op de servers op americasarmy.com werkt wel gewoon.

edit:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, de 21e keer werkt 't weer... gelukkig *D

[ Voor 54% gewijzigd door PromWarMachine op 28-12-2003 00:09 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het officiele AA forum post Bacchus:
UserName editing is now enabled.
Kortom, dat (tijdelijke) probleem is ook weer opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel al enkele weken maar ik kan geen server vinden waar ik een ping heb onder de 200!!!! terwijl ik een 384-128 adsl verbinding heb bij andere games online heb ik een ping van 50<. het schijnt dat het komt omdat ze in amerika (waar dit spel vaak gespeeld word) ze veel spelen met 56k omdat dat daar gratis is. hoe kom ik aan servers (europese) waar ik wel een goeie ping heb/krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste kan je wat tweaken aan je verbinding. Type in de console 'netspeed 8000' in (default is 10000), en je ping zou al iets lager moeten zijn. Daarnaast is dit spel betaald door het Amerikaanse leger, en die hebben tot nu toe alleen officiele servers in de VS, waardoor de ping inderdaad aan de hoge kant is. Er komen ook Europesche officiele servers, waarschijnlijk in mei 2004.

Bovendien zijn er onofficiele servers in Europa te vinden met lagere pings, meestal met pings ergens tussen de 100 en 200. Ga maar eens wat spelen met je server browser en je zult ze wel vinden. Zoeken op http://aaotracker.4players.de/serverlist.php wil ook weleens helpen, let op de vlag in de derde kolom.

HTH :)

PS: Pings < 50 zal je weinig tegenkomen, volgens mij voornamelijk omdat de netwerk code van AA niet werelds is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
nou, als ik op een server in duitsland oid speel heb ik wel pings van rond de 25. Niets mis mee, overigens is met een ping van iets onder de 200 op servers in amerika heel goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort komt de upgraqde van kpnadsl je upload krijgt dan een aardige boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Hey mensen, ik ben het spellie nu aan het downen. Het ziet er goed uit, dus ik ga em ook proberen :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:44:
Ik speel dit spel al enkele weken maar ik kan geen server vinden waar ik een ping heb onder de 200!!!! terwijl ik een 384-128 adsl verbinding heb bij andere games online heb ik een ping van 50<. het schijnt dat het komt omdat ze in amerika (waar dit spel vaak gespeeld word) ze veel spelen met 56k omdat dat daar gratis is. hoe kom ik aan servers (europese) waar ik wel een goeie ping heb/krijg?
Die Europese servers zijn aangekondig maar dat duurt nog wel even

En 128bit up is 16KB/s dat zou genoeg zijn voor één gamer maar ja de servers liggen in amerika en dan heb je gauw internet file.

Om die redenen heb ik ADSL besteld met 1024 upload 128KB/s theoretisch, zou praktisch meer tegen de 80KB/s aan moeten zitten zodat ik met 5 PC tegelijk kan AA:O 'en

Heb nu kabel met 16KB/s theo max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:27:
Ten eerste kan je wat tweaken aan je verbinding. Type in de console 'netspeed 8000' in (default is 10000), en je ping zou al iets lager moeten zijn. Daarnaast is dit spel betaald door het Amerikaanse leger, en die hebben tot nu toe alleen officiele servers in de VS, waardoor de ping inderdaad aan de hoge kant is. Er komen ook Europesche officiele servers, waarschijnlijk in mei 2004.

Bovendien zijn er onofficiele servers in Europa te vinden met lagere pings, meestal met pings ergens tussen de 100 en 200. Ga maar eens wat spelen met je server browser en je zult ze wel vinden. Zoeken op http://aaotracker.4players.de/serverlist.php wil ook weleens helpen, let op de vlag in de derde kolom.

PS: Pings < 50 zal je weinig tegenkomen, volgens mij voornamelijk omdat de netwerk code van AA niet werelds is.
Idd, de netcode is niet de beste die ik heb meegemaakt, niet dat ik hem gezien heb maar kijkende naar de pings en andere bugs heb ik zo mijn verwachtingen :)

Na 2.0.0a is er weer een bug bijgekomen. Ik hoop dat ze nu een update maken die puur en alleen is gericht om bugs weg te werken, code efficienter te maken enz. Dit kan soms aanzienlijk in de ping schelen.

De laagste ping die ik ooit heb gehad in mijn geheugen zit rond de 170... Ik hoop dat de EU servers in 2004 (rond mei) een verbetering gaan brengen.

Bij mij is het zelfs zo erg dat ik vaak een server of 6 moet afzoeken voordat ik rond een ping van 200 zit. Ik heb heel vaak lags en pings van 500...600, dit vooral de laatste weken. Hebben andere mensen hier ook last van ?

ps Ik heb adsl 384/128Kbits

edit:
ik heb mijn netspeed aangepast van 10000 naar 8000.
Het word aanbevolen een range te proberen van 6000 tot 8000, 8000 werkt bij mij het beste. Mijn ping is wat lager geworden, meestal net onder de 200 bij een fatsoenlijke server, en hij is wat stabieler. Het helpt dus wel wat... eerst bij isdn merkte ik er niet veel van..

[ Voor 10% gewijzigd door mr._Anderson op 02-01-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik heb 'n tijdje niet gespeeld maar wel effe SF sandstorm getest offline.

Maar ik heb dus nu @home 128kbit up ik haal wel onder de 200 ping op sommige servers met uitschieters naar 20000 of hoger.

Ik heb ADSL besteld dus het kan beter worden.

Maar ik denk dat het pas beter wordt als die euro servers er zijn.

Aangezien het in mijn geval mede aan @home kan liggen speeld de afstand en de drukte van de servers in de US ook een grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een error :o

No Label

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2723 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (4071)

General protection fault!

History: UObject::execStructMember <- (AGP_Character eande.AGP_Character3 @ Function AGP_Characters.AGP_Character.UpdateEyeHeight : 00B0) <- UObject::ProcessEvent <- (AGP_Character eande.AGP_Character3, Function AGP_Characters.AGP_Character.UpdateEyeHeight) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Het ligt volgens mij aan directx.. heb de laatste gforce drivers en dx 9b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 03:07:
Krijg een error :o

No Label

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2723 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (4071)

General protection fault!

History: UObject::execStructMember <- (AGP_Character eande.AGP_Character3 @ Function AGP_Characters.AGP_Character.UpdateEyeHeight : 00B0) <- UObject::ProcessEvent <- (AGP_Character eande.AGP_Character3, Function AGP_Characters.AGP_Character.UpdateEyeHeight) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Het ligt volgens mij aan directx.. heb de laatste gforce drivers en dx 9b
ik heb deze fout vaak op sf hospital, meestal in unofficiele servers, dus het kan ook een bug in de map zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Dit soort fouten had ik ook veel met Unreal Tournament. Na het installeren van de nieuwste videodrivers was het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer begonnen met AA na een tijdje er tussen uit geweest te zijn. Veel veranderingen. Ik heb alle trainingen gehaald behalve de laatste special force training SF E & E. Ik wordt steeds ontdekt als ik bijna bij point c ben. Ik heb alle wegen al geprobeerd en ook al sluip ik tot ik een ons weeg ik wordt steeds ontdekt. Hoe en wat moet ik doen om deze missie te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
na B rechts aanhouden, en door de sloot kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij B steeds rechts aan houd kom ik uit bij een toren aan de linker kant en aan de rechter kant een auto, maar geen water te bekennen. Ik wordt bijna meteen gespot ook al ben ik geruisloos. Heel irri dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
waar loop je dan ergens? op het moment dat je gespot wordt? voorbij die lichtstraal toch al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie rechts van me een jeep met de lichten aan staan.Links voor me is een grote rots en daarachter staat een toren. Als ik ook maar een minimeter langs de rots kruip spotten ze me. Ik ben echt radeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B is trouwens het punt wat ik dus niet haal. Dus na B rechts aan houden wil niet lukken...heheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:33:
Als ik bij B steeds rechts aan houd kom ik uit bij een toren aan de linker kant en aan de rechter kant een auto, maar geen water te bekennen. Ik wordt bijna meteen gespot ook al ben ik geruisloos. Heel irri dit...
bij die toren moet je gewoon helemaal links tegen de berg naar voren crouchen, daar zitten stenen zodat hij jou niet kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Zoek even een goede walkthrough via Google dan ben je er zo doorheen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SanniejS: Wellicht is je systeempje (en dan met name je videokaart) te veel overclocked? Daar wil AA weleens lastig mee doen, zeker met de GeForce 4, heb ik begrepen van het officiele forum.

@Samtax: zie ook SlowikPL in "America's Army: Operations - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

de mac en linux versie 2.0.0a zijn uit!

En heb eindelijk sandstorm kunnen spelen sinds mijn FX5900XT update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download de linux client niet vanaf http://www.lxsystems.com/americasarmy/ er schijnt dat er een virus in de download zit. Hier een report erover:

i would like to report a bogus site that corrupted my
comp and now i cant play AA it was LX linus i downloaded the
sandstorm patch and now i cant play i keep getting a critical
error when i try to open up the game ive tried to delete and
reinstall 3 times and cant get the game to work im completely
****** about this and cant play the game anymore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Als er een flash grenade in mijn gezicht wordt gegooid, loopt mijn computer volledig vast...
Iemand die dit ook hefft gehad, of de oplossing weet?

Specs:
Asus P4S533-E
Celeron 2.0GHz
512MB DDR
Sapphire Radeon 9600 256mb (NON-PRO!)
80GB Maxtor met 8mb cache

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Painxiom: Dit is een bug, zie http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=1012. Daar staat ook een link naar mogelijke fixes.

De beste plaats voor dit soort problemen is het officiele AA forum op http://forum.americasarmy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Waar downloaden jullie de game? Ja, ik ken al de download linkjes, maar heb geen zin op te reggen of zelfs een betaald account te nemen om te downloaden :)

Al gevonden in dit topic :)

[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 10-01-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ook 'morguh WAB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Ik heb alweer een maandje of twee geen AA meer gespeeld en wilde ik het bij mijn ouders weer eens gaan proberen, maar ik zie bijna geen officiele servers meer :?. En de servers die ik zie zijn vaak leeg... Zijn ze weer aan het klussen (kon ik nergens vinden) of ligt het gewoon aan mij.

ADSL heeft hier namelijk maar een upload van 32kbit/s (ligt denk ik aan het feit dat het modem te ver van de aamsluiting hier in huis staat, we horen namelijk 128kbit/s te hebben).

Verder heb ik al wel patch 2.0->2.0a geinstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
kheldar gebruik wel de gamespy server dingus andromeda is weer is brak.

De TGS AA clan lan Episode II is weer toppie.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
cybermans schreef op 10 januari 2004 @ 17:09:
kheldar gebruik wel de gamespy server dingus andromeda is weer is brak.
Ja, daar was ik ook achter ja. Kreeg bij Andromeda helemaal geen servers te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu ff die patch aan ut downen voor 2.00
heb het al een behoorlijk poosje niet meer gespeeld.. ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Gisteren het hele spel gedownload en meteen begonnen met trainen. Alles wat ik kon doorlopen heb ik gevolgd :).

Nu dat ik alle trainingen heb gedaan die ik kon doen (paar niet toegankelijk) wilde ik wat missie starten. Helaas lukt het nog niet helemaal.

Ik kies een team (auto join want dat lijkt me het beste) en dan begint de map. Ik loop een klein stukje, krijg melding "loading map" en bats, hoofdscherm komt tevoorschijn. Dag missie :z. Vijf verschillende missie's geprobeerd, niks werkt.

Weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
De servers werken tegenwoordig wel lekker snel je punten bij :). Kon gisteren even inloggen op insurgent camp, maar het liep echt beroerd (32kbit/s upload is dus niet genoeg :/ ) toch heb ik in 1 potje nog 2 mensen kunnen healen, waarna de verbinding met de server eruit klapte (ongeveer 2 minuten gespeeld dus) en ik had er 20 punten bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 11 januari 2004 @ 14:06:
Gisteren het hele spel gedownload en meteen begonnen met trainen. Alles wat ik kon doorlopen heb ik gevolgd :).

Nu dat ik alle trainingen heb gedaan die ik kon doen (paar niet toegankelijk) wilde ik wat missie starten. Helaas lukt het nog niet helemaal.

Ik kies een team (auto join want dat lijkt me het beste) en dan begint de map. Ik loop een klein stukje, krijg melding "loading map" en bats, hoofdscherm komt tevoorschijn. Dag missie :z. Vijf verschillende missie's geprobeerd, niks werkt.

Je moet Punkbuster handmatig ff updaten, en dan PB enable aanzetten.
Dat werkte voor mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 11 januari 2004 @ 14:06:

Enable punkbuster, ik geloof rechtsonderin, zoals het persoon boven mij al zegt. Als dat niet werkt kan je even in je console(~) kijken of daar iets erover staat waarom hij niet kan connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 14:49:
[...]

Je moet Punkbuster handmatig ff updaten, en dan PB enable aanzetten.
Dat werkte voor mij ook
Ik zal ff kijken hoe ik PB handmatig update :).

eSchaaP: Thanks, maar connectie is geen probleem. Gamen lukt soms maar 10 sec, dan melding "loading map" en dan hoofdvenster binnen 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 11 januari 2004 @ 20:03:
[...]

Ik zal ff kijken hoe ik PB handmatig update :).

eSchaaP: Thanks, maar connectie is geen probleem. Gamen lukt soms maar 10 sec, dan melding "loading map" en dan hoofdvenster binnen 2 seconden.
probeer eens eerst een mout mckenna server te joinen. het zou kunnen dat je nog een aantal traingen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben sinds kort weer wat AA gaan spelen, en die nieuwe maps zijn echt tof.. bij Hospital moest ik meteen weer denken aan de oude 'hunted' TFC map !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verrotte spelers lopen er toch rond. Net lekker een paar rondjes aan het spelen, raakt een speler gewond. Ik sta vrij ver weg van deze spelers maar staak mijn aanval om hem op te lappen. Kom ik bij hem aan, schiet hij me overhoop. "Took you too lang f*ck medic" was de boodschap.

Damn, wat een klote spelers. Vergallen het hele spel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

We Are Borg schreef op 13 januari 2004 @ 17:06:
Verrotte spelers lopen er toch rond. Net lekker een paar rondjes aan het spelen, raakt een speler gewond. Ik sta vrij ver weg van deze spelers maar staak mijn aanval om hem op te lappen. Kom ik bij hem aan, schiet hij me overhoop. "Took you too lang f*ck medic" was de boodschap.

Damn, wat een klote spelers. Vergallen het hele spel :r
Zulke gasten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, maar ze hebben er toch alleen maar zichzelf mee. Wel idioot trouwens, zulke mensen vergallen inderdaad het spel. Je kan het beste op een clanserver spelen, daar zitten meestal fair spelen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WAB: Wow, dat zuigt. Zo shitty heb ik het zelden meegemaakt. Wel was er laatst een medespeler rond die express iedere ronde aan het team killen was, en iedere keer weer gekicked werd. Vooral onze sniper moest het vaak ontgelden :/

@PWM: Niet helemaal met je eens. Op clan servers heb je soms ook problemen met de clan zelf. Zo ben ik ooit gekicked op een server van [munky] omdat ik zou cheaten (mooi niet, gewoon 2 clan leden gesawwed), en probeerden ze zelfs mijn account gebanned te krijgen.

edit:
Woei, 499 replies ... alweer halverwege!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 14:59 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.