America's Army: Operations - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Dat komt misschien door dat de game content gedetaileerder is en de engine de 3D wereld moet setten en hoe komplexer hoe langer het duurt dus mooi en grote velden met mooiere texture kosten resources dat merk je aan laadtijd en hogere eisen van het spel.

Nog een vraag je kan je ook met 10 honnor als IF op SF maps gamen ?

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, bij mij als ik SF Hospital speel, begint de game te schokken als een ziekte zodra ik in een gebouw kom :| Dit had ik eerder ook bij Weapons Chache weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op bridge mijn eerste kill gemaakt met een pistool, tot een afstand van 15 meter schieten die dingen echt harstikke accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

heeft iemand voor mij misschien een resumable ftp link?
mijn pc loopt vrij vaak vast (moet geheugen omruilen), dus 650Mb zonder te kunnen resumen (http) is niet te doen...

anders maar even flashget installeren..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Scorperito schreef op 12 november 2003 @ 21:32:
heeft iemand voor mij misschien een resumable ftp link?
mijn pc loopt vrij vaak vast (moet geheugen omruilen), dus 650Mb zonder te kunnen resumen (http) is niet te doen...

anders maar even flashget installeren..
Probeer eens ftp://download.gamershell...com/demo/aao_190to200.zip voor de patch of ftp://download.gamershell...shell.com/demo/AAO200.zip voor de volledige versie :).

• scorpie

scorpie

Supra Addict

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:27:
Net op bridge mijn eerste kill gemaakt met een pistool, tot een afstand van 15 meter schieten die dingen echt harstikke accuraat.
Ik heb al 2 keer mijn M9 goed kunnen gebruiken ... met op Bridge SE een head shot op de ridge. >:)

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 14:04:
[...]

Ennuh? laat effe weten of die training verder ging :)
nopez.. dit werkt niet

eerst duurde het *piep* lang voordat hij weer opstarte,
en toen ga AAO een leuke fatale error (iets met loop) .. dus nee :)
hij gaat niet door :)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• SG

SG

Ik heb eindelijk de trainingen van mijn nieuwe account kunnen doorlopen heb dus alles incl SF alleen maar 10 honor.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

SuperG schreef op 13 november 2003 @ 19:43:
Ik heb eindelijk de trainingen van mijn nieuwe account kunnen doorlopen heb dus alles incl SF alleen maar 10 honor.
Tja, je zult toch echt minimaal 15 moeten hebben...

maar die heb je zo hoor.. honor gain van 10 tot 20 gaat snel joh :) als je veel speelt ben je zow bij de 15 in een paar dagen...

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:06:
Btw, bij mij als ik SF Hospital speel, begint de game te schokken als een ziekte zodra ik in een gebouw kom :| Dit had ik eerder ook bij Weapons Chache weet iemand hoe dit komt ?
Hmm iemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:30
Had ik ook, gewoon slegt geprogrammeerd denk ik.
't helpt wel om je armyops.ini te veranderen.
Je moet dan de cachesize omhoogzetten van 32 naar 64 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

weet iemand hoe je de 2e training(smissie) van special forces kan uitspelen?

Ik heb objective A al bereikt (waarschijnlijk moet ik zo weer opnieuw beginnen.. ) maargoed, ik ben helemaal omgelopen naar B maar ik werd toch gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Het is denk ik niet slecht programmeer werk maar het zal meer te maken hebben dat je voor indoor een hele rits textures moet laden die je outdoor niet hebt. laden gaat van de HD dus sloom.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Nou eindelijk, je moet er echt even voor gaan zitten die SF trainingen. Tot nu toe deze week kon ik alleen even een uurtje tussendoor doen, maar ben er vanavond maar voor gaan zitten, en dan haal je hem wel :) hoewel ik moet zeggen. Maar ze zijn wel pittig zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Siluro schreef op 14 november 2003 @ 14:36:
[...]

Had ik ook, gewoon slegt geprogrammeerd denk ik.
't helpt wel om je armyops.ini te veranderen.
Je moet dan de cachesize omhoogzetten van 32 naar 64 ofzo.
Wat zijn jullie spect dan aangezie AA.O dev al gemeld hebben dat de hardware eisen per patch steed omhoog klimmen en zeker met 2.0

Voor texture swapping tegen te gaan is een kaart met voldoende vidmemory wel fijn.
En je AGP apenture size opschroeven is ook meegenomen.

Taj als ie zeg maar 150 nodig heeft je kaartje is 64 agp apenture staat op 64 dan heb je te weinig aangezie er ook de framebuffers van afgaan.

en dan gaat het swappen vanaf disk.

'n 128MB of 256 MB kaart helpt en als noodloop de aGP apenture zetten naar 256MB.

voor de meeste games is 512MB genoeg dus met zo'n AGP apenture instelling is 768MB wel recommended.

Van de AAO support sectie:
Q: What are the recommended system requirements for the Windows 2.0 version?
A: The recommended requirements for the game are:

3-D graphics card with 128 MB memory and support for hardware transformation and lighting

2.0 GHz processor or equivalent

English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System

512 MB RAM

1.62GB of uncompressed hard disk space for game files

Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate)

Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)

DirectX(r)8.1

DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers*

Broadband Network Connection

*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
(Last Updated: 2003-10-27)

Q: What are the minimum system requirements for the Windows 2.0 version?
A:

3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting

1.3 GHz processor or equivalent

English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System

256 MB RAM

1.62GB of uncompressed hard disk space for game files

Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate)

Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)

DirectX(r)8.1

DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers*

56.6 Kbps modem or higher network connection

*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
(Last Updated: 2003-10-27)
bron: http://www.americasarmy.com/support/faq_win.php?p=1&t=4
shit nog niet echt recommended hier heb geen 128MB vidmem de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de systeemeisen bij 2.0 dus aardig zijn opgeschroefd is het tweaken van AA geen overbodige activiteit voor de hardwarematig minder bedeelden. Hier is een AA tweak guide te vinden, misschien iets voor in de TS?

AA tweak guide: http://www.tweaktown.com/....php?dType=review&dId=354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperG schreef op 15 november 2003 @ 08:27:
[...]

Voor texture swapping tegen te gaan is een kaart met voldoende vidmemory wel fijn.
En je AGP apenture size opschroeven is ook meegenomen.

Taj als ie zeg maar 150 nodig heeft je kaartje is 64 agp apenture staat op 64 dan heb je te weinig aangezie er ook de framebuffers van afgaan.

en dan gaat het swappen vanaf disk.

'n 128MB of 256 MB kaart helpt en als noodloop de aGP apenture zetten naar 256MB.

voor de meeste games is 512MB genoeg dus met zo'n AGP apenture instelling is 768MB wel recommended.

.
Het vergroten van de Agp-apenture hielp bij mij veel - ik heb een 64 mb kaartje. Geen "slide-show" meer in de ziekenhuis-map. Kan de video settings ook weer verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

mr._Anderson schreef op 14 november 2003 @ 23:28:
Nou eindelijk, je moet er echt even voor gaan zitten die SF trainingen. Tot nu toe deze week kon ik alleen even een uurtje tussendoor doen, maar ben er vanavond maar voor gaan zitten, en dan haal je hem wel :) hoewel ik moet zeggen. Maar ze zijn wel pittig zeg :D
je wilt zeker niet vertellen hoe je de 2e training van speacial forces haalt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Eigenlijk is de titel van het topic niet meer correct want vanaf versie 2 heet het
Americas Army: Special Forces ipv Operations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Miereneuqert B)

Doe gewoon Americas Army ofzo :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik kan niet inloggen? Hebben meer mensen hier last van. Ik kreeg eerst bij iedere server een communication error. Toen ging ik bij Personal Jacket even kijken, blijkt dat ik niet opnieuw kan inloggen? Inloggen op de website lukt wel. Bij de statusmeldingen is geen update te zien..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Scorperito schreef op 16 november 2003 @ 13:17:
[...]

je wilt zeker niet vertellen hoe je de 2e training van speacial forces haalt? :P
hhehe.. jawel hoor..

ik heb het eerste zelf geprobeerd, obj A is te doen..

voor obj B hebbik het stuk doorgelezen wat hier al vaker is gepost,

en obj C is ook te doen.

obj B zijn hier wat verschillende meningen over, ikzelf ben vanuit obj A link van de brug naar beneden gegaan, links de rivier bedding ingeslopen aan de rechterkant blijvend. Dan kruip je een heel stuk door.. ik geloof dat je idd helemaal boven aan een hele grote omgevallen stam/boom ziet en dan bevind zich aan jouw rechterkant ergens een pad wat je in moet. Vanaf dan volg je op je kompas de B aanduiding en kom je ervan zelf.. het lijkt of het niet lukt maar het is nog best een eindje en je loopt er een beetje in een rondje naar toe :) volhouden dus. Voor dat pad aan je rechterhand... kijk goed!!!! Als je verder gaat in de rivier bedding ga je onder die omgevallen boom door en kom je uiteindelijk bij een brug waar een wacht op staat... er is geen mogelijkheid hiervoorbij te komen.. dus als je daaar bent weet je dat je te ver bent. Zoek goed.. het pad zit er echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

cybermans schreef op 16 november 2003 @ 15:51:
Eigenlijk is de titel van het topic niet meer correct want vanaf versie 2 heet het
Americas Army: Special Forces ipv Operations
Dit is ook niet helemaal correct B)

Op de site zelf hebbik verschillende benamingen gezien, sommige zeggen Special Forces including Operations game. Sommige zeggen Operations met de Special Forces update en sommige zeggen gewoon AA Special Forces.

Ik zelf ga uit van America's Army: OR / SF (SF AS) .. oftewel de hele meuk :) Operations Recon / Special Forces (Special Forces Assessment and Selection) .. dus ach.. op de site zelf zijn ze ook niet compleet consistent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Wat betreft de requirements voor AA:SF en de lag die veel mensen hebben in maps zoals bijvoorbeeld (U.S. Official servers) SF:Hospital, ligt dit helemaal aan de server capaciteit van SCI.

Mijn Radeon 9000 (64Mb), toch niet de meest snelle video kaart, haalt makkelijk 20+ FPS in deze map, maar toch warp je continue meters voor- of achteruit. Vreselijk iritant, maar volgens het forum wordt er hard aan gewerkt om meer capaciteit aan het serverpark toe te voegen.

Ik heb vandaag dan ook wel official servers zien wegvallen, maar ook dat er weer nieuwe official servers bijkwamen. Er is dus hoop, want de SF maps zijn wel :9~

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Styno schreef op 17 november 2003 @ 00:22:
Wat betreft de requirements voor AA:SF en de lag die veel mensen hebben in maps zoals bijvoorbeeld (U.S. Official servers) SF:Hospital, ligt dit helemaal aan de server capaciteit van SCI.

Mijn Radeon 9000 (64Mb), toch niet de meest snelle video kaart, haalt makkelijk 20+ FPS in deze map, maar toch warp je continue meters voor- of achteruit. Vreselijk iritant, maar volgens het forum wordt er hard aan gewerkt om meer capaciteit aan het serverpark toe te voegen.

Ik heb vandaag dan ook wel official servers zien wegvallen, maar ook dat er weer nieuwe official servers bijkwamen. Er is dus hoop, want de SF maps zijn wel :9~
Wat ik niet zo goed snap is dat ze telkens wachten tot na de nieuwe update. Bij update 1.9.0 (geloof ik.. of eerdere) was het ook al zo'n ramp het omzetten. Ik bedoel het is elke keer stormvloed :Y) en dat zal alleen maar erger worden :D dus als ze nu van te voren een flinke haffel server erbij plaatsen dan zijn er niet zoveel problemen en gestress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
mjah de official servers laggen zwaar. Ik pak tegenwoordig enkel leased officials. Die laggen amper/niet en leveren ook honor op (dat zijn dus die servers met een O als icon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Voor de mensen met problemen... een vriend van mij met een xp1500 icm ti4200 kreeg ook maar 5fps bij de nieuwe SF missies terwijl het eerst wel redelijk goed draaide. ECHTER hij heeft er nu windowsXP opgezet met de nieuwste ForceWare drivers (vroeger Detenator) en nu draaid het weer goed zegt hij.!

Hiervoor draaide hij Windows2000 met ik dacht detenator drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Sinds versie 2.0 heb ik ineens veel last van een bugje waarbij het geselecteerde wapen niet wil schieten. In versie 1.9 gebeurde het ook wel eens maar lang niet zo vaak.

Na wat geklaag van mijn kant kwam de volgende tip van een medespeler:
- Spring een keer;
- Drop je wapen;
- Pak het wapen weer op.

Klinkt stom, maar het werkt wel!

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Sinds ik gepatched heb naar 2.0 duurt het opstarten van het spel super lang? (soms wel 2/3 minuten) Is dit een bekend probleem?

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Bij mij idd ook slooooom geworden. Het laden van maps online duurt niet zo lang, maar bv training levels (SF etc) duurt echt ontzettend lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Styno schreef op 17 november 2003 @ 15:33:
Sinds versie 2.0 heb ik ineens veel last van een bugje waarbij het geselecteerde wapen niet wil schieten. In versie 1.9 gebeurde het ook wel eens maar lang niet zo vaak.

Na wat geklaag van mijn kant kwam de volgende tip van een medespeler:
- Spring een keer;
- Drop je wapen;
- Pak het wapen weer op.

Klinkt stom, maar het werkt wel!
hmm... had hier maar gevraagd (of ik heb het niet gezien) had ik je namelijk ook kunnen zeggen...

dit soort problemen ligt altijd aan een hoge ping...

Ik denk dat als de lag problemen weg zijn.. ook jouw problemen met dit gedoe weg zullen zijn.

Wapen laten vallen en oppakken helpt bij mij iig ook altijd, dus een oplossing is er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Fietslamp schreef op 17 november 2003 @ 15:44:
Sinds ik gepatched heb naar 2.0 duurt het opstarten van het spel super lang? (soms wel 2/3 minuten) Is dit een bekend probleem?
Het is bij mij ook slomer geworden. Vooral het opstarten van het spel. Echter 2/3 minuten durf ik zo niet te zeggen. Ik zal er vanavond eens even op letten.

Nu ik heb even gekeken:
meer dan een minuutje is het niet.. ik heb een athlon 1ghz .. 768mb .. 40gb hdd die is aangesloten via ide100 interface. Verder draaid windowsXPprof.

[ Voor 19% gewijzigd door mr._Anderson op 17-11-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Nou ik heb geen last van die laad tijden en heb maar 'n midrange PCtjes.

MAar ja als je meent dat 'n midrange PC van 'n jaar of twee geleden het nog super doet dan kan ej wel eens last van minder performance of lange laadtijden krijgen.

Je spects zijn laag misschien wel net nog over het minimum heen.

AA:SF is een moderne game wat door ontwikkeld word zowel de engine door code drops van Epic naar de aA devteam en content dat gericht wordt op de huidige mainstream PC platform en daar zit je met je 1Ghz en 40GB disk(laadtijd) onder.
Daarbij hebben niet intel en AMD chipset voor southbridged wat mindere PCI performance.

dus voila langere laadtijden.

Dus met zo'n performance vraag van fietslamp en mr anderson is het handig om effe je volledige systeem spect te melden van je systeem.

dus ook chipset ivm laadtijden die mede afhankelijk zijn van HD & southbridge( type en merk.)

Laadtijd is naast CPU dependend ook PCI performance en harddisk performance afhankelijk.

In mijn geval:

Game Rig Center
* ) CPU 2400+ 266FSB
* ) mobo GA7DXR AMD/VIA chipset (die via troep beinvloed de PCI performance nadelig)
* ) 768MB PC2100
* ) 9500PRO 128MB voldoende vidmem is ook recommended
* ) HD 8+10+40+30+30
NB.Het spel loopt lekker alleen is de laadtijd van die via meuk iets langer.
maar runtime is wel snel genoeg.

Game rig right
* )P4C 2,4
* )P4T800 i875
* )1GB PC3200
* )9600Pro 128MB
* )HD 120 8MBCache 7200rpm

Game Rig Left
* )P4B 2.0@2,66
* )P4T533-C i850E
* )512 PC800 A-shynchroon dus mwt 533fsb
* )8500DV 64MB
* )HD 45 + 180 7200rpm

Die 8500DV wordt te traag ook zijn 64MB is al te weinig het gaat nog wel maar toch
Die zal dan vervangen worden door 'n AIW 9600 PRO of (zwaarder met losse TV tuner & Pinnacle kaart met vidin analoog)
Maar dat doe ik pas op zijn vroegs in 2004.

Wij gaan dus als het kan en dat is op zaterdag dan is het minder druk op internet met zijn tweeén AA:SF spelen vooral recon daar valt de lag mee.

zit hier met 'n bperkte upload van @home van max 14Kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Bij mij loopt 2.0 iets minder.
Laadtijden zijn gelijk, maar bv. tijdens de start op Pipeline (assault) zakt m'n fps naar de 30 of lager, voorheem bleef hij boven de 40.
Met alle grafische opties op low heb ik gewoon hetzelfde. (ik gebruik geen FSAA)

Specs: P4 2.6 (i865), Radeon 9700, 1GB PC3200

Zover ik kan zien is de map gelijk gebleven, en vraag ik me af waar het hem in zit :?

[ Voor 4% gewijzigd door Redje op 18-11-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

SuperG schreef op 18 november 2003 @ 07:57:
Nou ik heb geen last van die laad tijden en heb maar 'n midrange PCtjes.

MAar ja als je meent dat 'n midrange PC van 'n jaar of twee geleden het nog super doet dan kan ej wel eens last van minder performance of lange laadtijden krijgen.

...........................

Die 8500DV wordt te traag ook zijn 64MB is al te weinig het gaat nog wel maar toch
Die zal dan vervangen worden door 'n AIW 9600 PRO of (zwaarder met losse TV tuner & Pinnacle kaart met vidin analoog)
Maar dat doe ik pas op zijn vroegs in 2004.

Wij gaan dus als het kan en dat is op zaterdag dan is het minder druk op internet met zijn tweeén AA:SF spelen vooral recon daar valt de lag mee.

zit hier met 'n bperkte upload van @home van max 14Kb/s
Je hoort mij ook niet moeilijk doen, ik weet best dat mijn pc ver beneden standaard is om eigenlijk een game als AA te spelen, maar daar gaat binnen kort verandering in komen 8)

hint: Athlon64 3200+ / 1024mb / radeon9800

Ik wou dus alleen maar aangeven dat mijn laadtijden ook wat langer waren, en dat ik ook niet zo'n snelle pc heb :) Ik ben benieuwd hoeveel performance winst ik ga krijgen met de bovenstaande upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Redje schreef op 18 november 2003 @ 09:33:
Laadtijden zijn gelijk, maar bv. tijdens de start op Pipeline (assault) zakt m'n fps naar de 30 of lager, voorheem bleef hij boven de 40.
Met alle grafische opties op low heb ik gewoon hetzelfde. (ik gebruik geen FSAA)

Zover ik kan zien is de map gelijk gebleven, en vraag ik me af waar het hem in zit :?
Wat ik verwacht is dat men ook aan de engine heeft gesleuteld, en zo overall een beter en mooier spel krijgt. Misschien zouden ze ook wat kunnen optimaliseren, ik weet niet in hoeverre dat gebeurd is.

Als er niet aan de engine gesleuteld is zou ik zelf niet weten waar het aan kan liggen, eventueel geluid :S ? wat weer verbeterd zou kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is er eigenlijk bekend waarom ze deze maintenance aan 't doen zijn? De afgelopen 3,5 uur werd je experience al niet bijgeschreven en nu kan je helemaal niet meer inloggen. Het staat overal goed aangegeven dat ze bezig zijn, maar niet wat ze aan 't doen zijn. Een update misschien?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

PromWarMachine schreef op 18 november 2003 @ 12:44:
Is er eigenlijk bekend waarom ze deze maintenance aan 't doen zijn? De afgelopen 3,5 uur werd je experience al niet bijgeschreven en nu kan je helemaal niet meer inloggen. Het staat overal goed aangegeven dat ze bezig zijn, maar niet wat ze aan 't doen zijn. Een update misschien?
On Tuesday, 18 November 2003 from 0300 – 0800am EST, authentication services
will be down.

During this time, you * will * still be able to play. However, the following
will be

disabled:

- Logging into the personnel jacket

- Adding new accounts

- Modifying existing accounts

- Experience updates

Again, this will * not * prevent you from connecting directly to the game
servers.

Thanks again for you patience as we continue to upgrade our authentication
services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

mr._Anderson schreef op 18 november 2003 @ 14:24:
[...]

On Tuesday, 18 November 2003 from 0300 – 0800am EST, authentication services
will be down.

During this time, you * will * still be able to play. However, the following
will be

disabled:

- Logging into the personnel jacket

- Adding new accounts

- Modifying existing accounts

- Experience updates

Again, this will * not * prevent you from connecting directly to the game
servers.

Thanks again for you patience as we continue to upgrade our authentication
services.
yo, die had ik gelezen... Alleen staat daar niet wat ze doen. Nieuwe features, bugfixes, andere updates, dat wil ik weten.. ;)

Bovendien: 3:00 tot 8:00 AM EST, dat is al lang voorbij. Want volgens deze site is het nu al 10:52 EST. Ik ben een zeur, maar ik ben tamelijk verslaafd en vind het wel zo leuk als er ook scores opgeteld worden... :P

*Update* As we speak, is het opgelost. We kunnen weer spelen, als vanouds!

[ Voor 22% gewijzigd door PromWarMachine op 18-11-2003 17:06 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

PromWarMachine schreef op 18 november 2003 @ 16:39:
[...]

yo, die had ik gelezen... Alleen staat daar niet wat ze doen. Nieuwe features, bugfixes, andere updates, dat wil ik weten.. ;)

Bovendien: 3:00 tot 8:00 AM EST, dat is al lang voorbij. Want volgens deze site is het nu al 10:52 EST. Ik ben een zeur, maar ik ben tamelijk verslaafd en vind het wel zo leuk als er ook scores opgeteld worden... :P

*Update* As we speak, is het opgelost. We kunnen weer spelen, als vanouds!
Ik vind het al netjes dat ze even doorgeven dat de zooi plat gaat! En we kunnen nog gewoon spelen! das toch het belangrijkst. Verder zijn ze nu dus weer up :) dus het is weer over :D gamen !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 22:27
mr._Anderson schreef op 18 november 2003 @ 20:11:
[...]

Ik vind het al netjes dat ze even doorgeven dat de zooi plat gaat! En we kunnen nog gewoon spelen! das toch het belangrijkst. Verder zijn ze nu dus weer up :) dus het is weer over :D gamen !!! ;)
Netjes is het wel, maar tis wel verdomde vaak de laatste tijd, maarja, hopen dat het allemaal ervoor zorgt dat het over een tijdje beter gaat. :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Maverick schreef op 18 november 2003 @ 20:25:
[...]

Netjes is het wel, maar tis wel verdomde vaak de laatste tijd, maarja, hopen dat het allemaal ervoor zorgt dat het over een tijdje beter gaat. :)
Ja dat is wel zo, we moeten niet vergeten dat er ook enorm veel is gebeurd, een database omzetten met een 2miljoen gebruikers erin :Y) dat is geen zondag middag operatie zal ik maar zeggen 8)

En dan nog eens die update.. de gigantische vloed aan downloads en spelers.. ik denk dat ze nu bezig zijn alles flink te verhogen, zodat in de toekomst dit beter opgevangen kan worden. Dat hoop ik tenminste :Y)

• SG

SG

IPV voetbal kijken wat ik zowiezo niet doe dacht ik het zal hier local wat rustiger zijn op internet dus mischien wel wat minder lag op AA:O&SF

En ja op enkele pieken na ging het redelijk op SF Blackhawk map Csar

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

SuperG schreef op 20 november 2003 @ 07:50:
IPV voetbal kijken wat ik zowiezo niet doe dacht ik het zal hier local wat rustiger zijn op internet dus mischien wel wat minder lag op AA:O&SF

En ja op enkele pieken na ging het redelijk op SF Blackhawk map Csar
Ik heb eigenlijk zo'n voorgevoel dat dat voetbal niet echt uitmaakt :Y) de lag's en ping lagen vooral aan de server van de kant van SCI en hun capaciteit. Die hebben ze de laatste dagen vergroot en ik zelf merk al wel wat verbetering.

Maargoed, ik heb pas na het voetbal zitten spelen (hoewel ik het niet heb gekeken!) en had ook geen tot weinig last van lag / ping.. en dat met m'n tijdelijke analoge verbinding !!!

• SG

SG

Nou dat het lag aan de kant van de AA:SF servers is bekent, ook dat ze het verbeteren maar heb hier met @home denk ik toch ook daarnaast locale problemen vooral met zo'n beperkte upload aangezien wij hier juist vaak met tweeen op AA:O gaan en we kunnen met een betere verbinding ook met z'n vijven er op maar als twee al moeizaam loopt dan 5 totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 18 november 2003 @ 09:33:

dat had ik met de vorige detonators drivers van nvidia ik had 10 topics geopend op het officieele forum. er kwam zelfs een ofiicele dev van te pas die me uitlegde dat mijn processor (p3 933) mijn bottleneck was.) (ik heb een nvidia geforce 3 ti 200)
waar het op neer kwam bij mij is dat ik het spel het beste op de hoogste resolutie kon spelen met alle bellen en toeters geactiveerd. omdat ik dan namelijk precies de zelfde fps heb als alles uit. ik kon het niet geloven dat mijn processor de bottleneck was want in 1.8 haalde ik de dubbele fps. helaas nam niemand me meer serieus daar nadat die die dev zijn woordje had gezegd.
toen brak de dag aan dat de nieuwe detonator drivers uitkwamen en ik had grotendeels mn oude fps weer terug en detailes uitzetten had weer effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
SuperG schreef op 20 november 2003 @ 20:33:
Nou dat het lag aan de kant van de AA:SF servers is bekent, ook dat ze het verbeteren maar heb hier met @home denk ik toch ook daarnaast locale problemen vooral met zo'n beperkte upload aangezien wij hier juist vaak met tweeen op AA:O gaan en we kunnen met een betere verbinding ook met z'n vijven er op maar als twee al moeizaam loopt dan 5 totaal niet.
Hier hetzelfde probleem, twee kan nog net, maar met drie hebben we zo een ping van 3000ms te pakken...

@home mag dan wel de snelste kabelinternetprovider zijn, die upload snelheid van 16KB/s gelinkt aan je downloadsnelheid is echter achterhaald. Vraag me af of ze daar nog wat aan gaan doen op korte termijn, anders is het misschien wel een idee om op ADSL over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Gister avond ging het nog tot 20:05 toen ging het opeens naar 3000 en zakte naar 500 en ging toen als jojo tussten 400 en 3000 ping.

door die plotselinge lag kick-in in werd mijn broer na 'n nade activering gewarp terug achter een doorgang, die toen geblokt werd door 'n team mate die eigenlijk eerst achter hem liep en nu in de deur stond en stond nu tussen 4 andere team mate alleen die nade was cooked dus moest ie hem ergens weg gooien kon geen kant op gulukkig alleen maar één TM ge TK minder kon niet wel meer.

daarna op enkele andere servers geprobeert maar het bleeft te hoog tja dan maar gestopd en gewoon internetten op NL site ging ook vaak belabbert traag.

lag dus echt niet aan de AA: O&SF servers.

Overweeg om in 2004 over te stappen op 'n ADSL met bbnet met 1024 upload download boeid me niet die is meestal vanwege het asynchrone dan 2Mbit of meer.

Met @home kan ik 340KB/s halen maar ja de upload en de gedeelde oprijlaan speeld nu toch te zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Kheldar schreef op 21 november 2003 @ 00:45:
[...]

Hier hetzelfde probleem, twee kan nog net, maar met drie hebben we zo een ping van 3000ms te pakken...

@home mag dan wel de snelste kabelinternetprovider zijn, die upload snelheid van 16KB/s gelinkt aan je downloadsnelheid is echter achterhaald. Vraag me af of ze daar nog wat aan gaan doen op korte termijn, anders is het misschien wel een idee om op ADSL over te stappen...
minimale upload om lekker te spelen is 8kb's (isdn verbinding), dus dat je max met z'n tweeen kan spelen bij jullie klopt wel zo ongeveer. en ja.. het is idd wel heel erg achterhaald die 16kb's up :D
ik mag er dadelijk echter blij mee zijn ;) kan sinds lange tijd eindelijk adsl light aanvragen :P (nee zwaarder abbo kan niet vanwege afstand :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, heb het vandaag nu al 2 keer gehad dat mijn game zomaar stopte, iedereen stond stil, en er gebeurde niets meer, alleen ik kon nog bewegen, nog nooit eerder gehad. SF CSAR roelt btw :) Echt een ontzettend gave map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 21 november 2003 @ 16:34:
hm, heb het vandaag nu al 2 keer gehad dat mijn game zomaar stopte, iedereen stond stil, en er gebeurde niets meer, alleen ik kon nog bewegen, nog nooit eerder gehad. SF CSAR roelt btw :) Echt een ontzettend gave map.
ja das klote heb ik ook meerdere keren gehad vandaag ook 1 keer.

1.9 had dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40
wellicht ff de server die stopt met werken denk ik

heb het ook altijd om stipt 12uur, precies of ze hem dan rebooten, rare familie :s

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ben eigenlijk 'n Pipeline speler maar met mijn nieuwe account die nu op 13 zit kan ik alleen de classic pipeline spelen.

SF recon heb ik ook al gespeeld als IF als blinde MOL dat is niet zo leuk.

SF CSAR is wel gaaf ook als IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
SuperG schreef op 21 november 2003 @ 19:14:
[...]

Ben eigenlijk 'n Pipeline speler maar met mijn nieuwe account die nu op 13 zit kan ik alleen de classic pipeline spelen.
Dan speel je die toch? Je weet toch niet wat je mist.

(pipeline heb ik btw nog nooit gespeeld, niet als SF en ook niet de normale :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Maverick schreef op 21 november 2003 @ 19:18:
[...]

Dan speel je die toch? Je weet toch niet wat je mist.

(pipeline heb ik btw nog nooit gespeeld, niet als SF en ook niet de normale :X
Dan weet jij niet wat je mist !!!! pipeline en ook pipeline SF zijn topmappen!!!!

btw.. ik had het net ook.. iedereen stond stil.. en werd eraf gegooid. Dan crashed de server gewoon ofzo denk ik. (rond een uur of 22u00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je dan op een of andere manier je connectie kwijt geraakt en kan je natuurlijk lokaal wel doorprutsen maar krijg je geen nieuwe posities meer door van andere spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
als je last heb van lag probeer dingen zoals je cache wat hoger te zetten of je netspeed te tweaken. Ik heb bv nu een netspeed van 8000 ipv de standaard 10000 en dat werkt een stuk beter. pings van 280 naar 190 ofzo. Deze loopt van 1000 tot en met 20000 dus zoek ff tot je de sweetspot hebt (neem dan wel de echte ping zie stat net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Ik krijg elke keer dat ik wil inloggen maar 14 servers.
Ik zoek op Official, miles en leased servers via gamespy.
Weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkie schreef op 22 november 2003 @ 16:28:
Ik krijg elke keer dat ik wil inloggen maar 14 servers.
Ik zoek op Official, miles en leased servers via gamespy.
Weet iemand wat ik fout doe?
je hebt de filter ingesteld, kijk maar ff naar de extra opties ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:57:
[...]

je hebt de filter ingesteld, kijk maar ff naar de extra opties ofzo
Zelfs als ik alle vakjes aanvink krijg ik er maar 20 te zien , en de honor staat tussen de 1 en de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkie schreef op 22 november 2003 @ 18:13:
[...]

Zelfs als ik alle vakjes aanvink krijg ik er maar 20 te zien , en de honor staat tussen de 1 en de 100
tis waarschijnlijk maar 1 soort map.

je moet de map filter uitzetten zodat je alle maps ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:29:
[...]

Dat denk ik ook.. ik krijg zelf bij 1 map ook maar 20 tot 30 servers.. meer heb ik er ook niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:29:
[...]

Nee ik zie van alles door elkaar (pow, fls farm, mount, maar geen fls, bridge , radiotower enz.)
Als ik op de site bij mijn inloggegevens kijk , dan zie ik wel dit .
Maar alle missie staan wel op available

Tours
Infantry Training MOUT McKenna

172nd Sep. Infantry BDE None
10th Mountain Division Headquarters Raid
Collapsed Tunnel

82nd Airborne JRTC Farm

Ranger School None
75th Ranger Regiment None
Special Forces SF Rescue

SF Exclusive None

[ Voor 47% gewijzigd door makkie op 22-11-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gehad(1.9) dat ik maar heel weinig servers vond en dat het nog lang duurde ook voordat ie die paar servers had gevonden.
Sindsdien gebruik ik het programma The All Seeing Eye.

http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

Probeer het eens zou ik zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

makkie schreef op 22 november 2003 @ 19:27:
[...]

Nee ik zie van alles door elkaar (pow, fls farm, mount, maar geen fls, bridge , radiotower enz.)
Als ik op de site bij mijn inloggegevens kijk , dan zie ik wel dit .
Maar alle missie staan wel op available

Tours
Infantry Training MOUT McKenna

172nd Sep. Infantry BDE None
10th Mountain Division Headquarters Raid
Collapsed Tunnel

82nd Airborne JRTC Farm

Ranger School None
75th Ranger Regiment None
Special Forces SF Rescue

SF Exclusive None
Welke ingame browser gebruik je ?
gamespy.. of die nieuwe andromenia ofzoiets ?

gamespy werkt bij mij het beste. die andere doet niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
De problemen zijn opgelost denk ik , ik had nu net 300 servers te pakken.
Ik had versie 1.9 met de upgrade naar 2.0 , maar nu heb ik de volledige versie 2.0 gedownload en het werkt wel weer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
mr._Anderson schreef op 22 november 2003 @ 21:07:
[...]

Welke ingame browser gebruik je ?
gamespy.. of die nieuwe andromenia ofzoiets ?

gamespy werkt bij mij het beste. die andere doet niets..
andromeda doet niets? Die werkt juist hardstikke lekker, vaak dan ga je met vrienden online spelen, maar dan zie je met gamespy de server waar ze opzitten niet, met andriomeda zie je ze altijd! Gewoon op refresh klikken, en even geduld hebben, dan vult ie in een paar seconde de hele lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Het makkelijkst is gewoon naar de volgende pagina gaan:

http://aaotracker.4player...e&order=DESC&sid=&x=6&y=8

Daar zie je alle servers die er zijn. Vervolgens kan je mbv de zoekopties wat specificieren. Als jeen server hebt die je bevalt schrijf je het IP adres op.

Tip: schrijf er een paar op!!!

Start dan AAO op en log in op je personnel jacket. ALs je daarop ingelogd bent open je de console mbv ~ en type je open IP, waarbij je IP vervangt door het Ip nummer dat je net genoteerd hebt. In 95% van de gevallen log je dan in op de server van je keus en kan je heerlijk spelen!!!

Graag jullie reacties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

:z
Dat wisten we dus al :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bleet op 23-11-2003 15:08 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zich best leuk dat ze een linux-versie hebben gemaakt van America's Army, maar het is niet leuk dat ik vervolgens hun website niet meer goed kan bekijken, omdat Flash niet ondersteund wordt door Linux. :X

Kan iemand even de directe URL van de tar.gz sturen posten ? :)

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 23-11-2003 20:56 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

AJ1815 schreef op 23 november 2003 @ 15:07:
Het makkelijkst is gewoon naar de volgende pagina gaan:

http://aaotracker.4player...e&order=DESC&sid=&x=6&y=8

Daar zie je alle servers die er zijn. Vervolgens kan je mbv de zoekopties wat specificieren. Als jeen server hebt die je bevalt schrijf je het IP adres op.

Tip: schrijf er een paar op!!!

Start dan AAO op en log in op je personnel jacket. ALs je daarop ingelogd bent open je de console mbv ~ en type je open IP, waarbij je IP vervangt door het Ip nummer dat je net genoteerd hebt. In 95% van de gevallen log je dan in op de server van je keus en kan je heerlijk spelen!!!

Graag jullie reacties!!!
Dan moet ik schrijven, niets voor mij :D heb hier al zoveel papier liggen :Y) Nee, als de ingame browser niet werkt (die sneller en beter is bij 2.0.0) dan gebruik ik altijd the all seeying eye.. verder wou ik die andromeda ook aan de gang krijgen.. ik ga het zo nog eens proberen met andromeda ipv gamespy!

update:
nou heb het geprobeerd, hij werkt weer niet. dus heb punkbunkster uitgezet, toen werkt hij .. ik zette het weer aan.. en hij werkte weer:) dus nu werkt hij perfecto! en is idd veel sneller dan gamespy een aanrader!

update2: nu doet hij het weer niet... ik neem mijn lovende woorden terug :(

[ Voor 15% gewijzigd door mr._Anderson op 23-11-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
prom_war flash is er zeker wel voor linux.

enne ik raad je aan nog heel ff te wachten met downloaden omdat 2.0 bijna klaar is. BTW als je zin hebt kan je je nog proberen in te schrijven voor de beta op www.icculus.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
De Andromeda is hier wel sneller maar alles heeft ping 0.
Dus heb ik hier nog niks aan.

GS is trager maar werkt tenminste.
Bij ASE heb ik weer het idee dat ik veel servers mis...

Zover ik kan nagaan is Sara Gaming de enige NL server voor AA 2.0.
Hier heb ik een ping vand rond de 50-80 maar het lagt soms een beetje.

Weet iemand een paar andere goede servers? (oftewel: waar spelen jullie zo al?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

cybermans schreef op 24 november 2003 @ 10:00:
prom_war flash is er zeker wel voor linux.

enne ik raad je aan nog heel ff te wachten met downloaden omdat 2.0 bijna klaar is. BTW als je zin hebt kan je je nog proberen in te schrijven voor de beta op www.icculus.org
Is er ook iets bekend over de mac versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Redje schreef op 24 november 2003 @ 13:27:
De Andromeda is hier wel sneller maar alles heeft ping 0.
Dus heb ik hier nog niks aan.

GS is trager maar werkt tenminste.
Bij ASE heb ik weer het idee dat ik veel servers mis...

Zover ik kan nagaan is Sara Gaming de enige NL server voor AA 2.0.
Hier heb ik een ping vand rond de 50-80 maar het lagt soms een beetje.

Weet iemand een paar andere goede servers? (oftewel: waar spelen jullie zo al?)
Ik zit zelf altijd op de officiele servers van americas army zelf. En dan het liefste de elite's. Echter ik ga eens op zoek naar die Sara Gaming ... Ik zou heel graag meerdere NL servers zien.. dat zou de ping ten goede komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ik speel vooral op leased servers. heb meestal een ping van 100-150. Spelen met je netspeed doet wonderen. Mijne is bv 8000. Over de Mac versie weet ik niets. behalve dat er hard aan gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

cybermans schreef op 24 november 2003 @ 16:16:
ik speel vooral op leased servers. heb meestal een ping van 100-150. Spelen met je netspeed doet wonderen. Mijne is bv 8000. Over de Mac versie weet ik niets. behalve dat er hard aan gewerkt wordt.
toen ik nog isdn had heb ik ook wel eens met netspeed lopen spelen.. ofja.. zitten spelen ;)

maar maakte geen fuck uit.. nu ik tijdelijk op analoog zit zal ik eens kijken of ik er winst op kan halen.. want m'n ping (+-500) is echt NON-hooah irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

grrrr.... ben me wachtwoord kwijt (oeps) en nou wil ik em retreiven van de site, maar nou zegt-ie steeds dat ik geen e-mail in me profile heb en als ik dan een e-mail adres op geef, dan zegt-ie dat ze niet matchen :( echt stront vervelend. hoe kom ik nou achter m'n ww?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet... new account maken.

e-mail + passwd kwijt = niks meer.

simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Yukkie schreef op 25 november 2003 @ 00:17:
grrrr.... ben me wachtwoord kwijt (oeps) en nou wil ik em retreiven van de site, maar nou zegt-ie steeds dat ik geen e-mail in me profile heb en als ik dan een e-mail adres op geef, dan zegt-ie dat ze niet matchen :( echt stront vervelend. hoe kom ik nou achter m'n ww?
Idd, zoals reactie hierboven aangeeft, pass + email kwijt = de sjaak..

Dus proberen tot je een ons weegt als je het aan mij vraagt :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door mr._Anderson op 25-11-2003 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
netspeed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Is een instelling voor de grootte van packeges die het spel verstuurd als ik het goed heb.

Je kan iig ermee tweaken en het zou moeten helpen. Ik merk er weinig van.

Duimregel: gebruik je connectie snelheid in kbps...

netspeed xxxx

gemiddelde modem:
netspeed 3600

gemiddelde xdsl/cable:
netspeed 6000

(Linux en mac zijn morgen beschikbaar. links zet ik weer op m'n clan site voor mensen die snel willen downloaden www.bountykillers.tk > news / downloads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op 25 november 2003 @ 00:17:
mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
woei de linux en mac 2.0 finals zijn uit. En als het goed is sta ik in de linux credit files vermeld. Mogen jullie raden wie ik ben. Zal hem vanmiddag wel ff binnen sleuren en opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

als je niet de goede email in kan geven, kunnen de dev's natuurlijk nooit weten dat jij oprecht onder die nickname het account wil 'resetten'. Ik denk dus dat dit weinig uit zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

cybermans schreef op 26 november 2003 @ 07:27:
woei de linux en mac 2.0 finals zijn uit. En als het goed is sta ik in de linux credit files vermeld. Mogen jullie raden wie ik ben. Zal hem vanmiddag wel ff binnen sleuren en opzoeken.
haha.. jaja whoot ze zijn uit :Y)

ik zeg het dit keer maar 1x :) Ik neem weer zoveel mogelijk (waar kan directe) links op onder www.bountykillers.tk > downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Aangezien er veel meldingen zijn op AA forums dat de sys eisen te hoog zijn, vooral voor SFHospital.
Vraag ik mij af hoe de performance verschil is met verschillende hardware combinaties tussen AA_win32 vs AA_linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
mjah ik heb onder linux niet echt veel problemen omdat de kaarten van tegenwoordig opengl zo razend snel uitvoeren. Onder windows heb je directX en het ziet er dan maybe er waqt crispier uit maar de performance is toch net wat minder. Enkel op Recon zit ik diep in de shit, die heeft echt een uberlage framerate bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Sjonge, vrij frustrerend dat je af en toe naar het andere team wordt gemoved. Gisteren een hele tijd def gespeeld op Bridge SE, dus vandaag was assault aan de beurt. Eén ronde gespeeld en huppakee!, zit weer bij def.

Iemand een idee op basis waarvan deze switch plaatsvindt?

Net eff een lekker potje gesniped op Bridge. Het was op een unofficial server en er waren voornamelijk mensen met 10 honor, maar toch. Je moet ergens beginnen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Croccifixio op 02-12-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croccifixio schreef op 02 december 2003 @ 09:54:
Iemand een idee op basis waarvan deze switch plaatsvindt?
Ik denk onder andere op de grootte van beide teams en hoe lang je in een bepaald team/server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

De meeste servers gebruikken balance team instelling dat houd in gebalanceerde aantal speler per kant.

als er dus veel uit vloei is van spelers van de tegen party omdat het team zuigt ofzo worden de team weer op gelijke aantallen gebracht dat hou dus in dat één of meerdere spelers worden gemoved naar de te kleine team.

Veel spelers willen ook switchen naar het betere team Honor harvesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
SuperG schreef op 03 december 2003 @ 19:37:
De meeste servers gebruikken balance team instelling dat houd in gebalanceerde aantal speler per kant.

als er dus veel uit vloei is van spelers van de tegen party omdat het team zuigt ofzo worden de team weer op gelijke aantallen gebracht dat hou dus in dat één of meerdere spelers worden gemoved naar de te kleine team.

Veel spelers willen ook switchen naar het betere team Honor harvesting.
Ja, dat had ik al begrepen. Maar de spelers worden dus op basis van speeltijd geswitched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2.1 zal het auto-switch algoritme wat getweaked worden, zodat speeltijd op een server een meer belangrijke factor wordt, heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook officiele MoutMckenna servers zijn waarop ik(honor 30) kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Wanneer krijg je nou toegang tot de sniper training? Ik heb een expert badge gehaald met een M16 maar ik kan nog steeds die training niet volgen

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Evil M@V schreef op 05 december 2003 @ 17:02:
Wanneer krijg je nou toegang tot de sniper training? Ik heb een expert badge gehaald met een M16 maar ik kan nog steeds die training niet volgen
Heb je de andere drie basictrainingen ook al afgerond? Geloof dat dat eerst moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
je moet 36 of meer doelwitten raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tegenslag voor het Dev team en dus voor ons allemaal:
I wanted to update the community on the current status of [Dev]Abraxas.

Early last week, Abraxas suddenly took ill and left the office to go home. After seeing his local doctor that night - he was immediately taken to the hospital emergency room and put in 'intensive care'.

He was diagnosed with a serious lower intestinal infection and was scheduled for immediate surgery.

The surgery was a success and he was just released from the hospital yesterday. Abraxas is going to be OK, however, the road to recovery will be a long one. He will be out for at least 6-8 weeks recovering after which time he will require another surgery.

We wanted to let the community know his status as I know a lot of you have been wondering why [Dev]Abraxas wasn't around as much lately.

Please keep him in your thoughts and prayers as he begins the recovery process.

Thanks,
Ace
Laten we hopen dat hij snel weer de oude is.
/me schreeuwt: "Medic!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Dit houd natuurlijk ook in dat de volgende Patch aanzienlijk wordt vertraagd.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.