Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb geen zin in zo`n test
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
haha, ja die toetsen zijn nog best moeilijk, maar ik vond de eerste het moeilijkst. de tweede en derder moeten in 1x lukken. Als je de eerste 2 of 3 maal doet, dan heb je hem wel gehaald hoorVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 13:05:
Kan iemand misschien de antwoorden posten van de eerste sf training?
Die toets is vet moeilijk, had 35% goed
[ Voor 30% gewijzigd door mr._Anderson op 07-11-2003 19:52 ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Ik heb screens gemaakt van de plaatjes op de muur om ze te bestuderen en aantekeningen gemaakt....en dat voor een game!
Ik ga nu de test doen...hopelijk redt ik het, anders nog een keer!
Ook 80% gehaald...HOAAH!
[ Voor 10% gewijzigd door ViNyL op 07-11-2003 15:46 ]
Die test daarna zuigt pas

[ Voor 12% gewijzigd door Redje op 07-11-2003 15:43 ]
http://mpc.elitecoders.org/forum/forumdisplay/f-56.htmlSlowikPL schreef op 07 november 2003 @ 13:21:
Waar kan ik vinden de nieuwe test questions and answers?
Ik heb geen zin in zo`n test
ha ha ha simpel :
Test 1 : A B C A A A A C D A D B B C B
dit na 20 min. zoeken

Test 2: in Engles
Ok i seen some of u are having problems with this.Obj A im sure is pretty easy for u guys the last 2 objs are the hardest for some of u. I am useing EH for this beacuse u can spot guys through the rocks and if u get closer then 26-29 meters of them they will spot u and u have to start all over again.
1.Ok For Obj A go straight the only way u can go crouch and move across the right side of the rocks move slowly beacuse there is a guy right above to the left of u as u move.Ok now move over to the left side and crawl under the trees all the way untill u hit the camp now stop and look u see 2 paths one that goes straight to the camp and another on the left side of the camp crawl up the left side where the big rock is now u will see another path going up that hill u want to go up that hill crawl slowly down the the side and under that tree is Obj A.Good Job u now just finshed A Now Move on to B.
2.Once u get done with Obj A go down the river bank press c to crouch and move through the river bank clear Right do not go left.If u go left u will always get spotted so keep going right untill u hit the end of the bank then go up the big rock watch out for the water in the river bank also.Now u will see 1 watch tower sneak past it go straight up dont turn at any of the turning points now when u get closer to the end of Obj B u can side step and it will move faster but beware of the watch towers on the sides as u go.Good job u now finshed B move on to the last one.
3.Obj C now go right again beacuse left there is 2 guys 1 on the bridge 1 crossed the bridge u cant sneak by the on on the bridge i tried.Now going right looks kinda hard but it really isnt crawl by the left side of the wall make sure once u get almost under the spot light to move alittle to the right beacuse if u go straight under the light the guard will spot u now keep crawling untill u hit a big open spot with like 4 guys 1 with spot light 3 by hummers.Ok here is what next u crawl slowly to the right untill u hit another rock u crawl down that one u find urself in another river bank u go right again all the way to the end u see another rock u climb up that one u crawl slowly past the last guard by the hummer crawl all the way to the truck once it says use the the truck press E by it and ur home free ur done u finally made it to be a SF solider.
[ Voor 4% gewijzigd door SlowikPL op 07-11-2003 18:39 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:43 ]
kan weer van af begin beginnen met 10 honor.
En alle trainingen
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Spatie?Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:43:
Ik heb de patch gedownload maar als ik nu SF training ga doen werkt het niet goed. Als je normaal bij een test op 'E' drukt krijg je het formulier in beeld en als je dan weer op e drukt kijk je weer de klas in. Maar als ik dan op e druk gaat hij niet meer terug en kan ik dus niks meer zien
Euhm, gewoon niet meer op E drukken totdat de toets begint ?SuperG schreef op 07 november 2003 @ 19:32:
Ik had 21 honor maar mijn account werkt niet meer dus moet het password gemaild worden alleen ik heb volgens my een oud email address geregistreerd.
kan weer van af begin beginnen met 10 honor.
En alle trainingen
[ Voor 31% gewijzigd door mr._Anderson op 07-11-2003 20:56 ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Volgens mij heeft de helft van de gebruikers problemen, met inloggen en gegevens verzenden.
Nu ben ik m'n honor kwijt en al m'n trainingen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik heb de patch gedownload maar als ik nu SF training ga doen werkt het niet goed. Als je normaal bij een test op 'E' drukt krijg je het formulier in beeld en als je dan weer op e drukt kijk je weer de klas in. Maar als ik dan op e druk gaat hij niet meer terug en kan ik dus niks meer zien
Had ik ook last van, moet je ff op springen drukke en je kijtk de klas weer in
[ Voor 68% gewijzigd door -LA- op 07-11-2003 20:14 ]
Ik denk, hoop eigenlijk, dat ze nu dus bezig zijn met het in orde maken van de accounts.
Een klein beetje respect mag je wel voor ze hebben, het is een gratis spel en ze hebben enorme taak natuurlijk om zo'n gigantische database om te 'transformen' , stel je voor een database met 2 miljoen accounts ofzoVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 19:55:
![]()
Wat hebben die gasten het weer ongelovelijk verneukt, met deze versie.
Volgens mij heeft de helft van de gebruikers problemen, met inloggen en gegevens verzenden.
En dan het spel, ze updaten het maar weer elke keer, ja ik weet het is ongelooflijk kut, maar het blijft, het is gratis, en toch vind ik zelf het het beste spel wat er beschikbaar is (Persoonlijk mening, hoeft niemand op in te gaan
Het is gewoon een enorme taak, en ik weet zeker dat ze hun best doen.
--------------------------------------------------------------------------------------
Download America's Army version 2.0.0 via gratis links:
http://www.bountykillers.tk > news / downloads
ik heb tot nu toe 7 links voor de full version en 8 voor de patch.. hoop er nog meer op te zetten, waar mogelijk zijn de links direct...
We hebben het nu wel gezien hoor, het begint een heel klein beetje op spam te lijken.mr._Anderson schreef op 07 november 2003 @ 20:51:
[...]
--------------------------------------------------------------------------------------
Download America's Army version 2.0.0 via gratis links:
http://www.bountykillers.tk > news / downloads
ik heb tot nu toe 7 links voor de full version en 8 voor de patch.. hoop er nog meer op te zetten, waar mogelijk zijn de links direct...
Ik verplaatse hem telkens mee, dacht misschien handig voor mensen die het wouden downloaden, als het zo irri is zal ik het niet meer doen... mijn excuses ervoorCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 20:55:
[...]
We hebben het nu wel gezien hoor, het begint een heel klein beetje op spam te lijken.
Ik mag toch hopen dat mensen niet alleen de allerlaatste reply lezen, maar ook een aantal voorafgaande replies. En dan zien ze automatisch ook wel 1 van jouw replies.mr._Anderson schreef op 07 november 2003 @ 20:57:
[...]
Ik verplaatse hem telkens mee, dacht misschien handig voor mensen die het wouden downloaden, als het zo irri is zal ik het niet meer doen... mijn excuses ervoor
Verder kan je natuurlijk een TR maken met daarin het verzoek om je site op te nemen in de 'Links' sectie van de openingspost.
Nogmaals sorry, het spijt me.. vergeef meCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 21:01:
[...]
Ik mag toch hopen dat mensen niet alleen de allerlaatste reply lezen, maar ook een aantal voorafgaande replies. En dan zien ze automatisch ook wel 1 van jouw replies.
Verder kan je natuurlijk een TR maken met daarin het verzoek om je site op te nemen in de 'Links' sectie van de openingspost.

ik neem aan dat dat contact opnemen is met de Topic starter ofzo.. want heb geen idee waar TR voor staat
Excuses zijn niet nodig, ik neem je niks kwalijk.mr._Anderson schreef op 07 november 2003 @ 21:06:
[...]
Nogmaals sorry, het spijt me.. vergeef meik zal voort zo'n TR maken,
ik neem aan dat dat contact opnemen is met de Topic starter ofzo.. want heb geen idee waar TR voor staat
TR is Topic Report, het handje helemaal bovenin, naast de titel van het topic. Daarmee kan je een bericht sturen naar een moderator van het forum. Bijvoorbeeld om de openingspost aan te laten passen.
Steek je er niet al te veel tijd in als je problemen hebt met inloggen en het opslaan van de resultaten? Het is een beetje zonde als je een half uur bezig bent en aan het eind blijkt dat je het resultaat niet kan opslaan.Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 21:12:
goddamn die laatste traingen zijn lastig en lang
oke THX voor je tipCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 21:10:
[...]
Excuses zijn niet nodig, ik neem je niks kwalijk.![]()
TR is Topic Report, het handje helemaal bovenin, naast de titel van het topic. Daarmee kan je een bericht sturen naar een moderator van het forum. Bijvoorbeeld om de openingspost aan te laten passen.
Verwijderd
heb ik een paar keer hehad moest die ene test van 20 minuten 3 keer doen ofzo.Croccifixio schreef op 07 november 2003 @ 21:14:
[...]
Steek je er niet al te veel tijd in als je problemen hebt met inloggen en het opslaan van de resultaten? Het is een beetje zonde als je een half uur bezig bent en aan het eind blijkt dat je het resultaat niet kan opslaan.
ps kan ieman duidelijk uitleggen hoe je objective B moet halen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 22:01 ]
Ben nu ver 2 full aan het dll
[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 07-11-2003 22:07 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
het is een online game.Blackhole schreef op 07 november 2003 @ 22:07:
Even een vraagje is dit een ONLINE of OFFLINE game?
Ben nu ver 2 full aan het dll
Verwijderd
je moet rechts naar beneden gaan van de brug maar dan moet je links af gaan! dus dan weer onder de brug door
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 22:28 ]
Oke bedankt, ik heb gelukkig wel inet maar het was even voor iemand anders
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
En als dat alles was heb ik nu maar een nieuw account gemaakt ivm mijn email adress probleem en wat gebeurt er na 3x expert te halen tuussen een zooi mindere pogingen lukt het me niet om te uppen naar de servers en dan krijg je een melding die het niet mogelijk maakt om opnieuw in te loggen.Blade_V schreef op 07 november 2003 @ 20:04:
Dat ligt aan de auth servers, niet aan het spel zelf (helaas)
Nu ben ik m'n honor kwijt en al m'n trainingen
Dus na elke mislukte upload moet je gewoon weer de training opnieuw doen.
Dus het schiet niet op vooral als je voor SF ook nog 15+ honor moet halen.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Heel dat stuk gekropen voor niets.
[ Voor 4% gewijzigd door Siluro op 07-11-2003 23:12 ]
Verwijderd
same here, er stond wel trasmission complete.... fuckin 45 minuten voor niets gekropen..... BAH!Siluro schreef op 07 november 2003 @ 23:12:
Damn haal ik die Special Forces training kan ik m niet uploaden.
Heel dat stuk gekropen voor niets.
Verwijderd
/me zucht en schudt zijn hoofd
Verwijderd
Mij lukt de eerste airborne niet. Als ik op E druk gebeurd er niets...Croccifixio schreef op 08 november 2003 @ 12:53:
Auth servers doen het weer, tenminste ik heb geen problemen. Alle trainingen weer afgewerkt, behalve de laatste SF. Vrij frustrerende training dat.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Je moet pas vlak voordat je landt op 'E' drukken. Niet als je gewoon nog lekker aan het zweven bent.Breepee schreef op 08 november 2003 @ 12:57:
[...]
Mij lukt de eerste airborne niet. Als ik op E druk gebeurd er niets...
Dus: springen, naar beneden kijken, als je ziet dat bijna landt (dus bijna bij de grond) naar voren kijken, 'E' indrukken. Dan maak je een mooie PLF landing.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gisteravond d8 ik ook dat die 2e lastig is. En ik baalde toen dat ik mn niet kon uploaden. Vanochtend deden alle auth servers het weer en toen deed ik m zo nog een keer. Als je eenmaal weet hoe je moet lopen is het vrij simpel.Croccifixio schreef op 08 november 2003 @ 12:53:
Auth servers doen het weer, tenminste ik heb geen problemen. Alle trainingen weer afgewerkt, behalve de laatste SF. Vrij frustrerende training dat.
Alleen is het jammer dat alle officiele SF-map servers enorme lag hebben.
Maar dat zal nog wel geregeld worden denk ik zo.
Password opnieuw intypen en nog eens inloggen.Phydomir schreef op 08 november 2003 @ 14:49:
hmmz, ook maar eens een nieuw accountje aangemaakt. In het main menu kan ik wel connecten en dan gaat het goed. Zodra ik de 1e training heb afgewerkt zegt ie dat m'n password fout is...
In welke resolutie draai je AA? Ik krijg namelijk ook na iedere afgeronde training te horen dat m'n password niet goed is en dat windowtje kun je niet wegklikken (cursor gaat er gewoon onderdoorSuperG schreef op 07 november 2003 @ 22:37:
[...]
En als dat alles was heb ik nu maar een nieuw account gemaakt ivm mijn email adress probleem en wat gebeurt er na 3x expert te halen tuussen een zooi mindere pogingen lukt het me niet om te uppen naar de servers en dan krijg je een melding die het niet mogelijk maakt om opnieuw in te loggen.
Dus na elke mislukte upload moet je gewoon weer de training opnieuw doen.
Maar dat was gisteren tussen 3 en 4 's middags, ik weet dus niet of het nu misschien aan de servers ligt.
En ik zie onder inscherm een tweede muis pointer die niet werkt. als die message error box actief is.
Verwijderd
Maar die 2e was een stuk pittiger.
dus de vier dingen
Maar nu kan ik niet naar de volgende training gaan.
en een game online spelen gaat ook al niet fout passwoord
terwijl ik hem goed in vul ....
En als ik dan in een game zit zeg maar (soort chatroom) dan klapt hij wer terug naar hoofdmenu
Want ik baal hier een beetje van heb al 3 keer de trainings missions over moeten doen omdat hij hem niet in wilde loggen .
Verwijderd
De authenticatie ligt er tijdelijk (half) uit. Sommige accounts zijn onspeelbaar, sommige geven rare meldingen en doen het toch en sommige accounts hebben nergens last van. Een oplossing zal spoedig van zelf volgen.
tip: Ik heb mijn account eens geconfigureerd op de nieuwe AA site (rechtboven my account) en door even alles opnieuw te bevestigen is de melding daar dat mijn account errors gaf verdwenen. Een paar dagen daarna kwam de 2.0.0 patch uit en mijn account bewaart trainingen. Succes!
Verwijderd
Verwijderd
-Stel je resolutie lager in.
-Zet je muissnelheid langzamer.
-Let goed op je ademhaling.
Verwijderd
Dus: ga lekker SF spelen zonder gekwalificeerd te zijn, en wacht met de trainingen tot de auth servers upgraded zijn later deze week.(@Bacchus) "Bottom Line: There are 4 - 5 times the normal amount of traffic since v2.0 came out yesterday.
You killed the data server that powers my forum.
And you've been taxing our authentication system.
Tons and Tons and Tons of traffic. You could say we're a "victim of our own success."
Here's what we're doing/have been doing (throughout the weekend, even as we speak):
1. We're standing up a new data server to power our forums.
2. We've added more servers to our webcluster (for the AA.com site). The web has stayed up throughout, and has more 'spring' to it.
3. We're upgrading the 'beast' which powers our Authentication Services. (and adding more 'beasts' to it).
#3 will take several days.
It's important that you know that our folks are working around the clock, literally, to stand up these additional components and improve services.
This time next week -- you'll forget this ever happened
But, in recognition of your loyalty to AA, we couldn't stand to see you wait in line this weekend to play.
You can experience all the rich goodness of AA:SF.
keep in mind, you won't gain (or lose) experience. . . . It's open play this weekend.
Thanks, once again, for your patience...and for making this game so popular."
Enjoy
Waarom wil je sniper rating hebben, als je de 36 targets niet haalt? Tril je in-game dan minder of zo?Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 20:46:
Is er hier iemand die mij wil helpen om in de eerste training 36 te raken ? Ik wil snipe rtraining doen maar ik trill nogal....
Verwijderd
Liggen maakt me niet uit alle 20 maar staande red ik niet ik kom hoofuit tot 34
Verwijderd
je target moet boven het | zijn dus de ruimte onder de punt boven de i en het gedeelte boven de | is dan zeg maar de target.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 20:59:
Een paar tips.
-Stel je resolutie lager in.
-Zet je muissnelheid langzamer.
-Let goed op je ademhaling.
wat ook heel belangrijk is is dat je moet schieten wanneer je heb uitgeademd of hebt ingeademd. good luck soldier!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 21:51 ]
Ik speel SF op lokal lan om effe het veld te verkennen tot dat ze hun servers om de drukte op te vangen hebben geupgrade.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 21:00:
Nog eventjes over de Auth servers:
[...]
Dus: ga lekker SF spelen zonder gekwalificeerd te zijn, en wacht met de trainingen tot de auth servers upgraded zijn later deze week.
Enjoy
Heb ze 'n mail gestuurd om mijn account te checken niet dat ze daar de tijd voor hebben aanegzien ze wel veel mail hierover hebben.
Maar ik ga pas trainen als ik de resultaten ook kan uppen want twintig keer expert halen en nog niet gerigistreed worden is zenuw slopend.
Ook de ping die de servers hier halen is alles boven de 1000 dus het is echt een storm loop daar.
dus ik wacht wel af totdatze punt drie volbracht hebben.
Verwijderd
wel vervelend en saai.
kan iemand een beetje een id geven van wat 2 meer te bieden heeft zijn het leuke levels leuke trainingen? en hoe zit het met de graphics zijn die ook een beetje geupgrade...ik hoor alleenmaar klagen over accounts ...of ik lees er overheen
Verwijderd
Ook zou ik eens op de website kijken naar de map omschrijvingen: http://www.americasarmy.com/intel/missions.php
Nog een tip: de snipers hebben een afwijking naar links. Dus richt 1 streepje rechts van het target.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 21:48:
[...]
je target moet boven het | zijn dus de ruimte onder de punt boven de i en het gedeelte boven de | is dan zeg maar de target.
wat ook heel belangrijk is is dat je moet schieten wanneer je heb uitgeademd of hebt ingeademd. good luck soldier!!
Hetzelfde met de M16, alleen andersom. Iets rechts van het target richten.
Ja mooie map wel geinig die schuif pui'enVerwijderd schreef op 09 november 2003 @ 00:57:
@ vdpoort: Ik heb net SF Hospital gespeeld om te kijken hoe het is, en ik vind het een bijzonder mooie, sfeervolle en lastige map. Met alle hoeken en gaten waar je kan verstoppen is het een bijzonder uitdagende CQB map. Toch zijn er ook wat gedeeltes waar je wat meer op lange afstand kan werken. Dit zal een grote concurrent voor Pipeline en Weapons Cache SE worden, vermoed ik.
Ook zou ik eens op de website kijken naar de map omschrijvingen: http://www.americasarmy.com/intel/missions.php
Verwijderd
Het enige waar ik van baal is dat je alleen nog maar op SCI servers honor kunt krijgen.
Wij hebben als clan een Homelan Xtreme server die zelfs nog met 26 players weinig lag vertoond (mag ook wel voor $220). SCI begint al the laggen met 12 personen erop, laat staan met 26.
-Madfly-
Om de 1 of andere reden wordt ik op weg naar checkpoint altijd gespot. Op een gegeven moment heb je rechts van je een guard tower, waar een klein weggetje naartoe leidt. Deze kruip je voorbij, waarbij je op moet letten op de guard links in de bergen. Hier kruip je voorbij, waarna je weer een guard rechts krijgt, met weer een klein weggetje dat naar boven leidt. Als ik hier voorbij kruip, wordt ik altijd gespot, ik weet niet precies vanaf welke plek. Ik lig vrij strak tegen een berg, heb de guard niet in zicht en kruip langzaam.
Iemand tips voor dit gedeelte?
Verwijderd
Kijk eens aan, ik hoop dat je er wat aan hebt.SlowikPL schreef op 07 november 2003 @ 16:33:
[...]
Test 2: in Engels
Ok i seen some of u are having problems with this.Obj A im sure is pretty easy for u guys the last 2 objs are the hardest for some of u. I am useing EH for this beacuse u can spot guys through the rocks and if u get closer then 26-29 meters of them they will spot u and u have to start all over again.
1.Ok For Obj A go straight the only way u can go crouch and move across the right side of the rocks move slowly beacuse there is a guy right above to the left of u as u move.Ok now move over to the left side and crawl under the trees all the way untill u hit the camp now stop and look u see 2 paths one that goes straight to the camp and another on the left side of the camp crawl up the left side where the big rock is now u will see another path going up that hill u want to go up that hill crawl slowly down the the side and under that tree is Obj A.Good Job u now just finshed A Now Move on to B.
2.Once u get done with Obj A go down the river bank press c to crouch and move through the river bank clear Right do not go left.If u go left u will always get spotted so keep going right untill u hit the end of the bank then go up the big rock watch out for the water in the river bank also.Now u will see 1 watch tower sneak past it go straight up dont turn at any of the turning points now when u get closer to the end of Obj B u can side step and it will move faster but beware of the watch towers on the sides as u go.Good job u now finshed B move on to the last one.
3.Obj C now go right again beacuse left there is 2 guys 1 on the bridge 1 crossed the bridge u cant sneak by the on on the bridge i tried.Now going right looks kinda hard but it really isnt crawl by the left side of the wall make sure once u get almost under the spot light to move alittle to the right beacuse if u go straight under the light the guard will spot u now keep crawling untill u hit a big open spot with like 4 guys 1 with spot light 3 by hummers.Ok here is what next u crawl slowly to the right untill u hit another rock u crawl down that one u find urself in another river bank u go right again all the way to the end u see another rock u climb up that one u crawl slowly past the last guard by the hummer crawl all the way to the truck once it says use the the truck press E by it and ur home free ur done u finally made it to be a SF solider.
bij bridge loopt alles soepel op 1024 rond de 35 fps dan...
krijg hoogstens 2 fps bij dezelfde instellingen bij die map waar je eerst met 8 pers. moet praten
Verwijderd
punt 2 klopt niet. je moet rechts naar beneden gaan bij het bruggetje, DAN NAAR LINKS ONDER HET BRUGGETJE DOOR dan rechtdoor blijven gaan totdat je een omgevallen boom in de verte ziet houd nu de bosjes aan je rechthand in de gate je zult er namelijk het juiste pad vinden.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:58:
[...]
Kijk eens aan, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Beide routes zijn dus mogelijk.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Mja, allemaal wel leuk, maar die post had ik al gezien en snel overgeslagen. Misschien raar, maar ik wil niet meteen alles uitgelegd hebben.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:58:
[...]
Kijk eens aan, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Kijk, dit bedoel ik wat meer. Even een korte aanwijzing hoe ik moet gaan.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 23:08:
[...]
punt 2 klopt niet. je moet rechts naar beneden gaan bij het bruggetje, DAN NAAR LINKS ONDER HET BRUGGETJE DOOR dan rechtdoor blijven gaan totdat je een omgevallen boom in de verte ziet houd nu de bosjes aan je rechthand in de gate je zult er namelijk het juiste pad vinden.
Ik ben tot nu toe alleen nog maar naar rechts gegaan bij de brug. En dan meteen linksaf omhoog, rechtsaf en dan na even kruipen weer linksaf. Maar daar word ik dus de hele tijd gespot.
Objective B is te halen zonder dat je uit de (droge) rivierbedding hoeft te komen.Croccifixio schreef op 10 november 2003 @ 09:39:
Ik ben tot nu toe alleen nog maar naar rechts gegaan bij de brug. En dan meteen linksaf omhoog, rechtsaf en dan na even kruipen weer linksaf. Maar daar word ik dus de hele tijd gespot.
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Ik heb het gehaald!!Styno schreef op 10 november 2003 @ 11:22:
[...]
Objective B is te halen zonder dat je uit de (droge) rivierbedding hoeft te komen.
Wat betreft de training. Bij dat schieten de eerste keer had ik zo'n 25 van die dingen ofzo, dat was tamelijk makkelijk, alleen begon ik de eerste keer te vroeg te schieten, toen moest ik opnieuw beginnen.

Daarna nog zo'n grenade launcher geprobeerd en een ander soort wapen. Goed, de basic tests heb ik nu af.
Daarna het parachutespringen. Die van die tower lukte wonder boven wonder in een keer?
Ook die 'Control the bleeding' medical test lukt me maar niet. Tamelijk vervelend.
Belangrijkste vraag: Klopt het dat je geen multiplayer kan spelen als je alle trainingen nog niet hebt afgerond?
bijv bridge en pipeline kun je nu doen
en ik doe toch alleen bridge weet niet waarom ik de rest van de trainingen zou moeten doen
Signatures zijn voor mietjes!
Verwijderd
Als je de basic training hebt afgerondt kan je online, maar:PromWarMachine schreef op 10 november 2003 @ 14:36:
Belangrijkste vraag: Klopt het dat je geen multiplayer kan spelen als je alle trainingen nog niet hebt afgerond?
-je kan geen medic zijn.
-je kan niet alle maps spelen.
-Geen special forces.
-geen sniper.
Verwijderd
Dit was een goeie tipVerwijderd schreef op 09 november 2003 @ 23:08:
[...]
punt 2 klopt niet. je moet rechts naar beneden gaan bij het bruggetje, DAN NAAR LINKS ONDER HET BRUGGETJE DOOR dan rechtdoor blijven gaan totdat je een omgevallen boom in de verte ziet houd nu de bosjes aan je rechthand in de gate je zult er namelijk het juiste pad vinden.

Ok, ik heb nu een stuk of 10 online games gedaan. (en daarbij toch wel 3 enemies gekilledVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:05:
[...]
Als je de basic training hebt afgerondt kan je online, maar:
-je kan geen medic zijn.
-je kan niet alle maps spelen.
-Geen special forces.
-geen sniper.
Ben nu de medic trainings aan het doen, ik neem aan dat je daarna medic kan zijn. Wanneer worden de sniper trainings available? Na m'n medic diploma?
Never mind:
Q: Why can’t I train to be a Advanced Marksman?
A: You must score a 36 or higher on the rifle range to be able qualify for Advanced Marksmanship training.
[ Voor 20% gewijzigd door PromWarMachine op 10-11-2003 18:42 ]

Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
GG85 in "America's Army: Operations - Deel 4"Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:21:
Hmm, iemand een link naar een 2.0 full download er werkt er geen 1 fatsoenlijk
Daar hebtik em vandaan...
Jep, ik nu ook. Vanmiddag nog wel wat lekkere potjes gespeeld. Ze hebben iig wat veranderd. De afgelopen dagen kreeg ik in de in-game browser maar een stuk of 6 servers te zien. De browser staat nu helemaal propvol met servers. Ik denk dat die communication errors daar ook mee te maken hebben.Styno schreef op 10 november 2003 @ 20:22:
Zit ik me de hele dag al te verlekkeren om nu te kunnen spelen, krijg ik overal communication errors![]()
Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
Maar goed tijd om wat wapenmods in elkaar te zetten
Die zijn wel heel stoer trouwens! heb even kunnen spelen toen wezen koffie drinken kom ik terug kan ik op geen enkele server meer komen
Duurt een paar dagen en dan zijn de problemen weer weg was tenminste zo met de vorige patches
An eye for an eye makes the whole world blind.
Hij doet het weer!!!
Wat me opviel: toen ik m'n oude settings (1280 X 1024 en alles op ultra high detail) zette, leek alles een stuk langzamer te gaan dan bij 1.9. Bij 1.9 liep het spel gewoon vloeiend met dezelfde settings. Is het spel zelf zwaarder geworden?
En ik had ook een probleempje: ik wilde Weapon Cache SE gaan doen, m'n favo map
[ Voor 8% gewijzigd door Denman op 11-11-2003 01:36 ]
Dat vinkje stond ergens onderdaad bij het server selecting scherm. Enable <...>. Kan nu even niet kijken hoe heet, maar je vind het vanzelf.
als het misgaat dan duurd het ook weer zolang he
ik ga er vanavond maar eens echt even rustig voor zitten, zonder verder mensen om me heen zodat ik me goed kan concentreren, gisterenavond mijn pctje maar in hibernate gezet zodat ik zo verder kan met de trainingsmissies
@hjvoort
Wat snap je niet aan punkbunkster enable ????
[ Voor 7% gewijzigd door mr._Anderson op 11-11-2003 08:24 ]
Verwijderd
Niet alleen de laatste post lezen.
hahah, ik heb 3 page's aan posts doorgelezen, en op het einde ben ik er wel eens toe gezet iets sneller te gaan lezenVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 08:36:
Ik reageer op de user boven mij die zegt enable, dus ik denk dat ie punkbuster enable bedoelt.
Niet alleen de laatste post lezen.
Ik krijg hetzelfde probleem. Elke keer als ik probeer in te loggen op een officiele server of welke server dan ook, dan laadt ie 'm. Dan hoor ik ook al geweerschoten etc, en soms krijg ik het level ook nog te zien. En dan lig ik er in een keer weer uit. Een authorization failure. Ik ben nu al 2 dagen proberen in te loggen heb al veel servers geprobeerd? Kan ik hier zelf wat aan doen? Ik weet dat er wel meer mensen last van hebben, maar het rare is. Ik kan wel mijn test scores doorsturen, maar inloggen op een server ho maar. Ook dacht ik dat de authentication servers al geupgrade waren?Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 16:50:
[...]
Als het goed is kan je nu weer wel aanmelden:
[...]
Overigens, lees ook de start post:
[...]
Hooah!
Ik draai AA V2.0 ik heb de full client gedownload. De trainingen kan ik wel gewoon doen dus neem niet aan dat het aan mijn sys licht. En internet ook niet, firewall staat namelijk tijdens het gamen uit, en heb 2-8mbit down en 1mbit up.
Pls help me
flickr - WOT Profile - Game PC
Verwijderd
Ennuh? laat effe weten of die training verder gingmr._Anderson schreef op 11 november 2003 @ 08:23:.. gisterenavond mijn pctje maar in hibernate gezet zodat ik zo verder kan met de trainingsmissieshopen dat dat werkt
Verwijderd
Hmm naja server gaat steeds down schiet niet echt opStyno schreef op 10 november 2003 @ 20:27:
[...]
GG85 in "America's Army: Operations - Deel 4"
Daar hebtik em vandaan...
Niet supersnel, maar het ging bij mij wel goed: AA TrackerVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 14:29:
[...]
Hmm naja server gaat steeds down schiet niet echt op
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Net ff snel een potje online als SF gespeeld, das ontzettend gaaf, maar hoe werkt dat nu precies met die modded wapens? Want ik had een paar van mijn mods wel, en sommigen weer niet
En je kunt meerdere sets maken, kun je dan ook tussens sets switchen als je online bent
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
druk op esc en ga naar personal settings hier kan je de mods veranderen. als je later weer respawned heb je de nieuwe mod. vraag me niet welke het beste zijn voor welk veldMaverick schreef op 11 november 2003 @ 17:34:
woei, m'n SF training gehaaldDie escape and evade viel nog reuze mee, alleen B is erg lang, toen ik B had was ik binnen 10 minuten bij het einde.
Net ff snel een potje online als SF gespeeld, das ontzettend gaaf, maar hoe werkt dat nu precies met die modded wapens? Want ik had een paar van mijn mods wel, en sommigen weer niet![]()
En je kunt meerdere sets maken, kun je dan ook tussens sets switchen als je online bent
zijn er dan ook dingen die niet mogeijk zijn in bepaalde levels? Ik had namelijk een grenade launcher eronder hangen, maar dat ding zat er dan weer niet opVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 18:00:
[...]
druk op esc en ga naar personal settings hier kan je de mods veranderen. als je later weer respawned heb je de nieuwe mod. vraag me niet welke het beste zijn voor welk veld
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Op de AAO Website kan je onder My Account ook goed volgen hoever je bent.Experience points needed for next honor level (point)
01-10: 500
11-20: 1,000
21-30: 2,500
31-40: 4,000
41-50: 6,000
51-60: 9,000
61-70: 13,000
71-80: 23,000
81-90: 43,000
91-99: 83,000
Hebben meer mensen dit? Is het een erkend probleem door de developers? Ik weet het... het is een gratis spel en ik mag niet klagen, maar ik verlang weer naar een potje AA:O en zo lukt het niet

Verwijderd
gamespy werkt hiero het best
(de ingame versie dan, de rest van die meuk hoef ik niet op mijn compu te hebben)
sfhospital map is echt te goed , begin al een aardig slaap tekort op tebouwen
toch jammer dat iedereen redelijk snel SF kan gaan spelen...die honor level mag wel wat omhoog vind ik
Ik heb nu AAO 2.0.0 lopen op mijn systeem en alle trainings operations behalve SF gehaald. Nu wil ik de eerste deployment spelen (MOUT), maar als ik dan met de server verbindt gaat er iets niet helemaal goed:
De level laadt prima, ik zie zelfs een deel van de level en hoor af en toe ook schoten. Maar dan geeft het programma de volgende foutmelding:
Failed Authorization|COmmunication Error: Please try again.
Dus ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, maar continu hetzelfde. Ik heb het bovenstaande geprobeerd en ben inderdaaad ingelogd met mijn personnel jacket en Punkbuster is enabled.
Heeft iemand een idee hoe ik nu online kan spelen??? Dat lijkt mij toch wel erg stoer!!!
[ Voor 42% gewijzigd door AJ1815 op 12-11-2003 00:57 ]
Enne ik ben inmiddels opgewadeert tot official beta tester!!!!
(van de linux versie om precies te zijn)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.