X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
er zijn veel andere forums die dat hebben en dat is eigenlijk vreselijk irritant, tenminste klein plaatje is nog wel leuk maar niet van die inmens grote afbeeldingenSuperG schreef op 30 oktober 2003 @ 07:26:
Zo ze gaan dus hun officiele forum verniewen.
maar dat ie zo traag is kan ook liggen aan al die plaatjes in de sig geplaast zijn, vooral als die beeld breed vullend zijn.
iig ken geen andere forum die dat toepast.
dan duurt het zo lang voor die pagina er staat
10100111001
Anoniem: 75298
Wat me opvalt is dat de gasten op de servers wel relaxed zijn,
in het begin had ik weleens dat ik per ongeluk iemand raakte of neerknalde, maar als je gewoon sorry zegt, dan vinden ze het opzich nietzo erg. Ook niet op een clanserver als je een clanlid perongeluk neerknalt
Bij CS krijg je echt een heel arsenaal ziektes over het scherm als dit gebeurt.
Ook qua teamplay gaat dit allemaal redelijk vanzelf, dit maakt het allemaal wat leuker.
Paar vraagjes:
Als ik 30min ofzo speel gaat bij mij de connectie flink laggen, ping loopt op (>250)duurt zo'n 10min en daarna gaat het wel weer (100+).
Met andere games heb ik normaal een ping van rond de 30-50 en geen lag(Chello).
Ligt dat gewoon aan het feit dat er weinig snelle servers zijn of speel ik gewoon op de verkeerde servers?
Een ander ding is dat ik geen één server ben tegengekomen met een map rotatie, dus ze draaien continu dezelfde map, ik neem aan de AA gewoon map rotaties aankan?
sommige servers doen aan map sicles maar dat zijn er niet veel.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 31-10-2003 13:14 ]
Anoniem: 3057
Hmmm ... het vetste vind ik 'team play': bijv. op bridge, iemand report een enemy, en 203 of sniper pakt hem aan en report 'enemy down'. Of iemand anders gooit er een grenaar op. En uiteindelijk blijft bijna leven omdat je goed communiceert en efficient de opfor afslacht. Geen rambo akties maar teamwerk.Anoniem: 75298 schreef op 30 oktober 2003 @ 22:37:
het vetste van dit spel vind ik als je als laatste overbent en het hele team je specced en je dan 5 enemys afknalt en dan wint. geeft je een vette adrenaline kick.
'tuurlijk kan het voldoening geven als je een slaagt in een 'mission impossible', maar vaak heeft dat meer te maken met een gebrek aan coordinatie en/of kwaliteit van de andere spelers dan met je eigen vaardigheden.
Waardoor Rambo'style nog minder efficient kan zijn dan het al is in die SF maps.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

PSN: DutchTrickle PVoutput
AA Reskin: Countdown...
October 30, 2003 07:02 PM - by Bacchus
This just in from higher HQ: G2 indicates that we can expect to see the new reskinning of the AA web within the next 48 hours. Evidently, the new AA web is expected to accompany the new authentication system, codename Andromeda. In the meantime, we are expected to cancel our weekend leave and stay tuned to deploy to the new and improved americasarmy.com. More to follow. . .
ja maar meestal als het van zo dichtbij is dan ben je zelf ook doodMaverick schreef op 31 oktober 2003 @ 19:23:
Vindt het eigenlijk wel jammer dat er van de speciale wapens inkomen, er is namelijk niets frustrerender dan een vijand tegen komen, die bij gebrek aan mik kwaliteiten gewoon een granaat afschiet op 3 meter afstand, dan ben je nogal kansloos met je m16
10100111001
Anoniem: 35302
Hier ben ik zelf dus heel blij mee. Ik speel eigenlijk maar 3 maps ofzo en zou me kapot ergeren als ik lekker bridge aan het spelen ben en dat je ineens MOUT gaat spelen...Redje schreef op 31 oktober 2003 @ 11:16:Een ander ding is dat ik geen één server ben tegengekomen met een map rotatie, dus ze draaien continu dezelfde map, ik neem aan de AA gewoon map rotaties aankan?
**ATTENTION**
Posted: 2003-10-31 - by Bacchus
As most of you know, we have migrated to a new Authentication system. We apologize for the temporary disruption in services. This interruption was, unfortunately, a necessary by-product of upgrading our authentication service. Our thanks in advance for your understanding and patience.
Once services are restored, many of you will get an error when you attempt to login ("Error: Unknown"). This error message is expected. Your account has probably expired.
The fix? A one-time re-authentication. And here's how you do it:
1. Goto login.americasarmy.com.
2. Select the appropriate link (NOTE: for most, you will need to select "Expired account".)
3. On the next page, type in your username & email address that you used to register your account. Press "OK". You will receive a temporary password via email. Use this temporary password, return to login.americasarmy.com and choose the "Change Password" link.
4. That's it! Change your password -- and go play!
Help us get the word out. Tell your buddies. Post it in the forums. Spam it in IRC. Spread the word! See you online. Thanks, once again, for your patience.
Deze pagina is nog offline, ze zijn er op het moment mee bezig
* Anoniem: 3057 is even de nieuwe AA site aan het verkennen
't Ziet er wel leuk uit, ook info over de nieuwe features, zoals nieuwe wapens, nieuwe maps, nieuwe roles. Verder is het forum nog niet online. Ik kan bijna niet wachten tot 2.0 uitkomt .. of AA:SF zoals het dus officieel heet.
Verder zijn ze wat met de auth servers aan het rotzooien, waardoor eerst niemand meer kon spelen. Ze hebben nu authentication op de officiele servers uitgezet, zodat er wel gespeeld kan worden.
Hoaah!
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 3057 op 01-11-2003 15:09 . Reden: aanvulling ]
Ik hoor/zie verder niets over dat 2.0 released is...
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Bij account manager zie ik al wel de SF trainingen staan; ik hoefde mijn account niet eens te activeren om in te loggen, zoals hierboven staat uitgelegd.
Anoniem: 95181
ik kom er nu wel weer opAnoniem: 95181 schreef op 01 november 2003 @ 20:27:
ik om uberhaupt niet op die site
krijg allemaal mysql fouten enzo
ze waren er nog mee bezig blijkbaar
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
http://www.americasarmy.com/intel/squadroles.php
Ik heb gehoord dat [Dev] Abraxes zei in een interview dat er helemaal geen datum is vast gezet het is klaar als het klaar is.Bolk schreef op 02 november 2003 @ 03:22:
Ik heb gehoord dat men oktober had geannounced voor 2.0. Het is alweer de 2e. We zullen zien. Gewoon lekker afwachten.
Liever 'n game met wat minder bugs dan ene vroege game prop vol bugs.
Klopt! Net als bij alle vorige versies brengen ze 2.0 uit als ze vinden dat het klaar is.SuperG schreef op 02 november 2003 @ 16:14:
[...]
Ik heb gehoord dat [Dev] Abraxes zei in een interview dat er helemaal geen datum is vast gezet het is klaar als het klaar is.
Liever 'n game met wat minder bugs dan ene vroege game prop vol bugs.
Ben trouwens ook benieuwd wat AA:Soldiers nog ooit te bieden gaat hebben. Met versie 2.0 gaat al erg veel veranderen en komt er al meer een AA-Community.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 02-11-2003 16:46 ]
Elke Patch verder iets meer soldiers erin.
Misschien valt AA:SF daar ook engzins onder.
AA:O zit dan er gewoon in.
Verklaart een hoop.Since the authentication system is currently down, there are a lot of "funny guys" who join the servers as [DEVs].
Some of them will tell you fake release dates for 2.0, some will just teamkill.

Dat was echt iritant, ben je iemand aan het healen, schiet die persoon je dood

Kan niet echt zeggen dat ik van dit spel genoten heb, afgelopen weekend.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Dat ligt niet aan het spel, maar aan de eikels die je - net als in elk ander spel - tegenkomtStyno schreef op 03 november 2003 @ 09:45:
aaahh, de authentication was uitgeschakeld.... Juist...Daarom ben ik tig keer door teammate gekilled
Dat was echt iritant, ben je iemand aan het healen, schiet die persoon je dood
Kan niet echt zeggen dat ik van dit spel genoten heb, afgelopen weekend.
ligt er dan mischien aan op welke server maar normaal kan dat niet!-LA- schreef op 03 november 2003 @ 11:54:
Ben net begonne met die AA reut alleen heeft die snipertraining nog nut? want als je wil kan je online gewoon als sniper gaan spelen........
10100111001
Heeft dat niet te maken met die verrotte auth? Omdat je niet meer kan inloggen laten ze nu iedereen zonder auth op de officiele servers (bij mij staan iig nergens meer honor levels voor in het spel) en zo weet hij niet meer welke trainingen je gedaan hebt en anders zou niemand meer de sniper of medic kunnen kiezen... hoop dat ze het snel fixenDark Lord schreef op 03 november 2003 @ 22:55:
[...]
ligt er dan mischien aan op welke server maar normaal kan dat niet!

Ik wist waar ik dat kon laten veranderen, maar ik weet het niet meer. Weet iemand die site???
Anoniem: 33864
Rechtsboven op de AAO site. Ik hoefde alleen te "maintainen". T schijnt dat sommigen via expired account wat moesten doen.BigFast schreef op 04 november 2003 @ 17:50:
Hmm heb een prob nu... Als ik wil inloggen krijg ik de volgende error: unknow
Ik wist waar ik dat kon laten veranderen, maar ik weet het niet meer. Weet iemand die site???
Klopt, heb ik in-game ook. Maar als ik naar mijn profiel op de AA site kijk, staat alles er nog.BigFast schreef op 04 november 2003 @ 18:31:
alleen is alles nu weg, dag sniper, dag medic dag airborn etc etc
Khad al pbweb gedownload en dus manueel alles zitten updaten maar het mocht niet baten :\
voor die andere mappen kan je als 15+ honor dude als IF mee doen.
Die pipeline map is dus niks bijzonders behalve dat het in het donker is maar dan als SF unit.
IIG 'n map die vele al kennen Ik ook
ook de Objective zijn het zelfde gebleven.
Euh bij mij staat het ook op de site nietCroccifixio schreef op 04 november 2003 @ 20:17:
[...]
Klopt, heb ik in-game ook. Maar als ik naar mijn profiel op de AA site kijk, staat alles er nog.
Maar als het waar is yippie
nu nog dat binnen krijgen dat zal wat lastiger gaan.
HOAAH!There is a fairly good possibility of [locating servers overseas] happening, most likely in Europe somewhere.
* Anoniem: 3057 wil AA:SF, en wel nu, damnit!
Bij mij ook niet meer. Nou ja, maakt niet zoveel uit. Ik doe de trainingen wel weer opnieuw als AA: SF draait.
Ze hebben gewoon mijn account getrashed ofzo. Ik heb nu zo'n drie weken niet meer gespeeld, maar nu AA:SF eraan zit te komen wilde ik wel weer eens inloggen... Iedere keer het password verkeerd en dat expired account wilde mijn info ook al niet slikken.
Dus ik eens kijken of mijn nick eigenlijk al bestond door nog een keer onder die naam te reggen en tot mijn grote verbazing was dat mogelijk. Kan ik verdorie weer helemaal opnieuw beginnen met al die trainen enz
Jongens als jullie zo een website en auth update doen, doe het dan wel goed graag

Anoniem: 93846
Weet iemand hoelaat het ongeveer uitkomt?
Dat word lekker fragen vanavond.
Als ik mijn account wil maintainen mag het wel hoor, en als ik het zonder hoofdletters doe, kom ik in hetzelfde account als met hoofdletters (dus dat account dat ik net weer opnieuw geregd heb).Anoniem: 93846 schreef op 06 november 2003 @ 12:38:
Hey Kheldar als je op het AA website wil inlogen, mag er geen hoofdletters in je username staan.
HTHPLAYER ACCOUNT ASSISTANCE
Posted: 2003-10-31 - by Ace
The new authorization system has now been activated. We realize that during this massive transfer and merge of data, a few player accounts may have been altered or are missing from the database. We are dedicated to getting these accounts fixed as soon as possible. Thank you for your understanding and patience.
Getting "Error:Unknown" when trying to log-in through the Personnel Jacket?
First, try these 2 fixes:
#1)
Go to: http://login.americasarmy.com/login.php and log-in. (can't log-in? - go to #2)
Once you are logged in, go to 'change profile' and add your current email address, then hit 'OK'.
Try to log-in through your Personnel Jacket again.
#2)
Go to: http://login.americasarmy.com/expired.php and enter either your 'username' or your email address that you signed up with.
A new random password will be generated and sent to your email that is associated with your player account. Check your email and use that new password to log-in here: http://login.americasarmy.com/login.php and then update your profile.
If these 2 fixes did not work, then read below:
If your account is inaccurate or you do not think it is in the new auth database, please email here and we will update your account as soon as we possibly can - brokenaccount@americasarmy.com - Please include your account username, password, and your email address that you signed up with (or your current email address). Also, let us know what you think is inaccurate with your account.
We will be verifying that what you told us in the email is accurate with your old account in the old auth database - so do not try to falsify any of your old account information. We will be updating player accounts manually, so please be patient. Feel free to create a new account in the time being. We apologize for any inconveniences this has caused our players.
Thanks,
Ace
Hij is voor vandaag belooft. Welke lokale tijd dit gaat worden is nog onduidelijk maar ik verwacht dat we em vanavond wel kunnen dowloaden!
BeZax plan alvast maar tijd in om de openingspost aan te passen!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 06-11-2003 13:56 ]
Anoniem: 1545
oei.... ff in de gaten houden vandaag.. jammieAnoniem: 35302 schreef op 06 november 2003 @ 13:56:
HIJ KOMT HIJ KOMT. DE NIEUWE VERSIE 2.0!![]()
Hij is voor vandaag belooft. Welke lokale tijd dit gaat worden is nog onduidelijk maar ik verwacht dat we em vanavond wel kunnen dowloaden!
BeZax plan alvast maar tijd in om de openingspost aan te passen!
Alleen ik zit dus met dat probleem dat ik niet kan inloggen... Dat is echt klote, moet er niet aan denken dat ik straks al die traingen over moet doen...
[ Voor 39% gewijzigd door _VooDooMen_ op 06-11-2003 14:39 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Maar krijg niks van ze terug, ik had er al wat over op hun site gelezen. Maar ik ga me echt nie op nieuw regristren dan kan ik al die trainingen opnieuw doen..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
We are now taking pre-orders for Americas Army 2.0 CD. Version 2.0 Special
Forces will be released at 2 p.m. central standard time today. Those of you who
are on 56k and don not have 40 hours to spend downloading can get the cd online
for almost nothing.
hoe laat is 2 p.m hierzo?
Last.fm |
there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
Anoniem: 33864
7 uur later. 9 uur dus.Anoniem: 75298 schreef op 06 november 2003 @ 19:45:
ik lees net dit:
We are now taking pre-orders for Americas Army 2.0 CD. Version 2.0 Special
Forces will be released at 2 p.m. central standard time today. Those of you who
are on 56k and don not have 40 hours to spend downloading can get the cd online
for almost nothing.
hoe laat is 2 p.m hierzo?
maar heb je 'm wel? of ben je nog aan het zoeken?Bolk schreef op 06 november 2003 @ 20:13:
Ik heb geloof ik 10 mirrors geprobeerd 3 dagen lang toen ik een keer een non-corrupted file binnen had. Ik hoop ook op NL mirrors met fatsoenlijke snelheid.
Duurt alleen nog ff denk
op onze clan site heb ik links gezet onder [news]
onze clan site http://www.bountykillers.tk
de links komen van http://www.militarysim.com/
op de aao site tot nu toe nog geen links voor downloads gevonden...
ik hoop meer links op onze clan site (en hier) te kunen zetten...
van beide site krijg ik telkens een error.. misschien omdat ik maar isdn heb ofzo.. een vriend is de patch aan het downloaden op dit moment.. dus het zou wel moeten werken...
werken de links bij anderen ??
de links zijn identiek aan die van militarysim.. en daar werken ze ook niet.. zouden ze down zijn
UPDATE: hij is verwijderd van military sim.. de ftp's zullen dus wel niet meer werken.. shit man.. wat flauw he
moeten we weer langer wachten
zogauw ik links heb raporteer ik ze weer
[ Voor 57% gewijzigd door mr._Anderson op 06-11-2003 22:17 ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Filefront heeft um niet meer
Last.fm |
De patch heeft op militarysim.com en intelrecon.com gestaan.
En is er ook weer afgehaald omdat ie corrupt zou zijn.
Nu is het wachten nog steeds op 2.0.
Ik ga lekker naar bed en zet m morgenochtend wel aan.
@ Mr.andersson: Die vriend is The_Man zeker? Hij kreeg die link van mij (is mn klasgenoot):P
EDIT: Hoor net dat de zip van de patch corrupt was en dat ze m opnieuw moeten compressen, kan nog wel even duren.
[ Voor 18% gewijzigd door Siluro op 06-11-2003 22:21 ]
Heb al geprobeerd om mijn password te laten opsturen omdat die steeds zegt dat die verkeerd is... Maar je krijgt niks geen e-mail terug..
[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 06-11-2003 22:27 ]
ja the man ja.. dat zei hij nietSiluro schreef op 06 november 2003 @ 22:18:
Even wat opheldering.
De patch heeft op militarysim.com en intelrecon.com gestaan.
En is er ook weer afgehaald omdat ie corrupt zou zijn.
Nu is het wachten nog steeds op 2.0.
Ik ga lekker naar bed en zet m morgenochtend wel aan.
@ Mr.andersson: Die vriend is The_Man zeker? Hij kreeg die link van mij (is mn klasgenoot):P
EDIT: Hoor net dat de zip van de patch corrupt was en dat ze m opnieuw moeten compressen, kan nog wel even duren.
ik kan verder geen links meer vinden
btw.. heb ik toen met jouw samen gespeeld een keer ??
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Dus eigenlijk gewoon weer opnieuw registeren.. Ja ik ben bang dat ik straks al m'n trainingen weer over nieuw kan doen..Anoniem: 93846 schreef op 06 november 2003 @ 22:35:
Voodoomen waarschijnlijk is je e-mail adres gewist van je profile, je moet eerst normaal inloggen en een e-mail adres opgeven.
wer opnieuw beginnen (kan toch niet van die corrupted files komen he?)
Ccap reageert niet meer, alles zat vast
Dat word dan toch maar helemaal overnieuw beginnen, heb die gasten al verschillende mailtjes gestuurd maar ze reageren gewoon niet..Anoniem: 93846 schreef op 06 november 2003 @ 22:45:
nee, hey als je inlogd zit er hoofdletters in je username? zoja probeer ff zonder hoofdletters.
Nee, dan moet je eerst inloggen met je login/pw, DAN een nieuwe email opgeven in je profiel, en DAN de link volgen om de expiring op te heffen_VooDooMen_ schreef op 06 november 2003 @ 22:41:
[...]
Dus eigenlijk gewoon weer opnieuw registeren.. Ja ik ben bang dat ik straks al m'n trainingen weer over nieuw kan doen..
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 06-11-2003 23:18 ]
Bron: http://www.aaocommunity.com/php/index.php
Anoniem: 89622
Ga naar: http://www.auth.supercomputerinc.com Klik dan op Expired account._VooDooMen_ schreef op 06 november 2003 @ 22:27:
Ik heb dus een vet probleem, want ik kan mezelf niet meer inloggen.
Heb al geprobeerd om mijn password te laten opsturen omdat die steeds zegt dat die verkeerd is... Maar je krijgt niks geen e-mail terug..
Vul je gegevens in, dat werkte bij mij....
Anoniem: 62057
met bittorrent ben je denk ik sneller dan alle "normale" mirrors, die zullen nog wel 2 dagen zwaar vol zitten
zit op me werk moet tot 08:30 wachten met een dl aanzetten
Patch 1.90 > 2.0:
http://www.gamershell.com/download_4051.shtml
Full version:
http://www.gamershell.com/download_3019.shtml
thnx, die schieten tenminste opGG85 schreef op 07 november 2003 @ 07:29:
Mirrors:
Patch 1.90 > 2.0:
http://www.gamershell.com/download_4051.shtml
Full version:
http://www.gamershell.com/download_3019.shtml
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
http://www.bountykillers.tk > news / downloads
daar zet ik een aantal links neer als je er een aantal zoekt.
Dat word vanavond hard tegen hard gamen
update:
ik heb tot nu toe 7 links voor de full version en 8 voor de patch.. hoop er nog meer op te zetten...
waar mogelijk zijn de links direct...
@david2003 -> ik heb nog gewoon alles, alleen de trainingen van special forces heb ik nog niet...
[ Voor 68% gewijzigd door mr._Anderson op 07-11-2003 14:10 ]
wie heeft hier niet de marksman traing opnieuw te doen in 2.0?
Mazzelpik.mr._Anderson schreef op 07 november 2003 @ 08:12:
[...]
@david2003 -> ik heb nog gewoon alles, alleen de trainingen van special forces heb ik nog niet...
Ook weer wat gelezen van mensen wiens resultaten niet opgeslagen worden. Ben benieuwd......
Tja, ik log in op de site, en dan staan alleen bij SF trainings missies en gewone missies 'none', de rest staat allemaal ingevuld dus ik denk dat het goed is. Geluk pik dat ik benCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 11:17:
[...]
Mazzelpik.![]()
Ook weer wat gelezen van mensen wiens resultaten niet opgeslagen worden. Ben benieuwd......
[ Voor 32% gewijzigd door mr._Anderson op 07-11-2003 12:17 ]
Normal User
Experience 13202
Honor 18
Experience Required For Next Level 798
Marksmanship Score 37
Created 10/21/2003 12:41:51 PM
Last Updated 11/07/2003 04:05:55 AM
Training
Basic Training None
Advanced Marksmanship None
Airborne School None
Medic Training None
Special Forces Training None
Tours
Infantry Training None
172nd Sep. Infantry BDE None
10th Mountain Division Insurgent Camp
82nd Airborne None
Ranger School None
75th Ranger Regiment Weapons Cache
Special Forces None
SF Exclusive None
moet ik alles opnieuw doen??
vreemd dat ik nog wel gewoon mn honor heb
Het rare is bij mij dus, dat ik wel gewoon kan inloggen, zowel op de site als in-game. Maar de resultaten van de trainingen zijn zowel op de site als in-game verdwenen.Anoniem: 62696 schreef op 07 november 2003 @ 11:55:
Ik heb ook dat ik niet kan inloggen, maar al mijn trainingen staan er wel nog.
Nou ja, nog een uurtje en 2.0 is binnen hier. Dan ga ik wel eens opnieuw beginnen met de trainingen.
same hereCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 11:57:
[...]
Het rare is bij mij dus, dat ik wel gewoon kan inloggen, zowel op de site als in-game. Maar de resultaten van de trainingen zijn zowel op de site als in-game verdwenen.
Nou ja, nog een uurtje en 2.0 is binnen hier. Dan ga ik wel eens opnieuw beginnen met de trainingen.
Experience 43095Anoniem: 75298 schreef op 07 november 2003 @ 11:48:
dit zie ik :
Normal User
Experience 13202
Honor 18
.......................................
moet ik alles opnieuw doen??
vreemd dat ik nog wel gewoon mn honor heb
Honor 30
Experience Required For Next Level 905
Marksmanship Score 37
Created 09/28/2003 11:39:12 AM
Last Updated 11/01/2003 16:07:33 PM
Training
Basic Training Marksmanship Training
Obstacle Course
U.S. Weapons Familiarization
MOUT
Advanced Marksmanship M-24 Sniper System
M-82 Sniper System
Airborne School 250' Tower
Live Jump
Medic Training Airway Management
Controlling Bleeding
Treatment of Shock
Field Training
Special Forces Training None
Tours
Infantry Training MOUT McKenna
172nd Sep. Infantry BDE Pipeline
Bridge Crossing
Mountain Pass
Bridge Crossing SE
Mountain Pass SE
10th Mountain Division Headquarters Raid
Collapsed Tunnel
Insurgent Camp
River Basin
82nd Airborne FLS
JRTC Farm
Ranger School Mountain Ambush
Swamp Raid
75th Ranger Regiment Weapons Cache
Weapons Cache SE
Radio Tower
Special Forces None
SF Exclusive None
-------------------------------------------------------------
Hierboven zie je wat ik te zien krijg, dus ik denk dat ik maar een mazzel pik ben, want heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Alleen mijn account was expired.. maar toen moest ik iets doen (ben alweer vergeten wat) en toen was het opgelost
btw mijn honor was eerst wel 31 .. en nu 30
--------------------------------------------------------------------------------------
Download version 2.0.0 via gratis links:
http://www.bountykillers.tk > news / downloads
ik heb tot nu toe 7 links voor de full version en 8 voor de patch.. hoop er nog meer op te zetten, waar mogelijk zijn de links direct...
[ Voor 3% gewijzigd door mr._Anderson op 07-11-2003 14:10 ]
Die toets is vet moeilijk

Kan er dan gebruik gemaakt worden van die spoiler tag of zo? Ik wil het liever eerst zelf proberen.Anoniem: 93846 schreef op 07 november 2003 @ 13:05:
Kan iemand misschien de antwoorden posten van de eerste sf training?
Die toets is vet moeilijk, had 35% goed
wil patchen zegt hij op 19% files do not match of zoiets old file dit en dit..
maar ik heb gewoon 1.9
zal het nog eens proberen en anders de full maar
Dit topic is gesloten.