Van mij mag er ook gerust geghost worden, zoals Iznogoud al zei, dan komen er alleen maar meer naar jou toe.
ideaal! Ik heb er idd wel een gruwelijke hekel aan als mensen aan het andere team de posities van teammaten doorgeven. Absoluut niet eerlijk want ze kunnen alle details doorgeven en je precies op het juiste moment pakken. Walgelijk die mannetjes...
Ik zit in de clan -=TGS=- die hier ontstaan is op GoT en wij gebruiken ook TS. Het is gewoon een stuk gemakkelijker op die manier samen te spelen. Ghosten doen wij niet, we hebben er eens ooit een regel over gemaakt dat dit uit den boze is. Daarnaast gebruiker we het ook gewoon voor de lol als je dood bent gewoon ff kletsen met elkaar.
Ik zit in de clan -=TGS=- die hier ontstaan is op GoT en wij gebruiken ook TS. Het is gewoon een stuk gemakkelijker op die manier samen te spelen. Ghosten doen wij niet, we hebben er eens ooit een regel over gemaakt dat dit uit den boze is. Daarnaast gebruiker we het ook gewoon voor de lol als je dood bent gewoon ff kletsen met elkaar.