Hmm, heb de 'eerste' AA ook tijdje gespeeld
.. nice spel. Download hem nu weer, alvast bedankt voor de antwoorden van de medical test, suffe testen. Zin in het spel
Niets mis met teamspeak gebruiken, maar wees dan een vent, en ga niet lopen ghosten als je dood bent. je hebt als je TS gebruikt toch al een voordeel over andere mensen, als je dan ook nog vals moet gaan spelen vind ik dat diep triest.Styno schreef op 05 juli 2004 @ 17:09:
[...]
Ik geef toe dat het vervelend is als mensen (vaak clanmembers) TS gebruiken om een losse verzameling opfor in te maken.
Maaaarrr...
Iedereen mag TS gebruiken. PunkBuster grijpt niet in als je TS gebruikt en de meeste grote commerciele server verhuur bedrijven vinden het niet cheaten. Als public server admin bij een grote nederlandse server verhuurder mag ik niemand kicken/bannen omdat hij/zij TS gebruikt.
Dat iemand die zijn eigen server beheerd daar een andere mening/beleid over heeft mag die persoon zelf weten, maar je wordt heus niet door de hele community gebanned bij gebruik van TS. Veel clanmembers geven het dan ook gewoon toe als ik ze vraag of ze TS gebruiken. Zodra ik weet dat een clan TS gebruikt dan probeer ik zoveel mogelijk in beweging te blijven en mijn tactiek zovaak mogelijk te wijzigen. Dit is uberhaupt een goede manier van spelen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ze mogen van mij wel ghosten, wordt het alleen makkerlijker op. Er komen altijd 1 of meer. Het meest zielige is dat bijv een clan met 4 leden op defense zitten en 1 op assault die meestal al snel dood is en zo verder verteld wat een persoon EXACT doet. Ik word ook vaak beschuldigt van ghosten als ik iemand neermaai, maarja dan daag ik ze uit voor een 1vs1 en dan krabbellen ze weer terug 
Dan heb ik zoiets van hou je bek en accepteer je verlies.
Ik zit in een clan -=DEAD=- en wij ghosten niet, ook al krijgen we dat vaak te horen. Meestal zijn het die n00bs die niet tegen hun verlies kunnen.
Dan heb ik zoiets van hou je bek en accepteer je verlies.
Ik zit in een clan -=DEAD=- en wij ghosten niet, ook al krijgen we dat vaak te horen. Meestal zijn het die n00bs die niet tegen hun verlies kunnen.
Daarom moet er ook snel een geintegreerde voice comunnitcatie komen, lost al dit soort problemen op.
Verwijderd
Dan alsnog zal ik gewoon via teamspeak blijven spreken. Ik heb geen zin in n00bs die mij gaan vertellen wat te doen. Soms is het zelfs zo gek dat ik op een 10 player server zit en liever 1 vs 5 speel dan al die verrekte n00bs die mij vertellen hoe en wat. Niet reporten etc. tjah hoepel dan ff op en ga eerst wat oefenen op een offline server.
Maarja dit heb je met elke game.
Mocht je een keer zin hebben, kom maar naar onze clan server.
typ in console "open server.dead.nl", helaas spelen hier soms nog wel wat noobs op maarja laatste tijd gaat het al wat beter.
typ in console "open server.dead.nl", helaas spelen hier soms nog wel wat noobs op maarja laatste tijd gaat het al wat beter.
Verwijderd
Van mij mag er ook gerust geghost worden, zoals Iznogoud al zei, dan komen er alleen maar meer naar jou toe.
ideaal! Ik heb er idd wel een gruwelijke hekel aan als mensen aan het andere team de posities van teammaten doorgeven. Absoluut niet eerlijk want ze kunnen alle details doorgeven en je precies op het juiste moment pakken. Walgelijk die mannetjes...
Ik zit in de clan -=TGS=- die hier ontstaan is op GoT en wij gebruiken ook TS. Het is gewoon een stuk gemakkelijker op die manier samen te spelen. Ghosten doen wij niet, we hebben er eens ooit een regel over gemaakt dat dit uit den boze is. Daarnaast gebruiker we het ook gewoon voor de lol als je dood bent gewoon ff kletsen met elkaar.
Ik zit in de clan -=TGS=- die hier ontstaan is op GoT en wij gebruiken ook TS. Het is gewoon een stuk gemakkelijker op die manier samen te spelen. Ghosten doen wij niet, we hebben er eens ooit een regel over gemaakt dat dit uit den boze is. Daarnaast gebruiker we het ook gewoon voor de lol als je dood bent gewoon ff kletsen met elkaar.
's Goed, vanavond of morgenavond heb ik wel zin / tijd. [VOWS]-PromWarm is mijn account. Wat is de gemiddelde honor van jullie clan en hoeveel users hebben jullie? Zijn jullie ook bij TWL en aaotracker geregistreerd?Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 13:57:
Dan alsnog zal ik gewoon via teamspeak blijven spreken. Ik heb geen zin in n00bs die mij gaan vertellen wat te doen. Soms is het zelfs zo gek dat ik op een 10 player server zit en liever 1 vs 5 speel dan al die verrekte n00bs die mij vertellen hoe en wat. Niet reporten etc. tjah hoepel dan ff op en ga eerst wat oefenen op een offline server.
Heb je bij AA ook de mogelijkheid te oefenen op servers met BOT's?
Nee, maar je kunt wel op een server spelen waar cheats aan staan. Dan kun je oefenen met het gooien van grenades. Dat is belangrijker dan de frags met gunpower op de meeste mappen.Artwido schreef op 07 juli 2004 @ 13:26:
Heb je bij AA ook de mogelijkheid te oefenen op servers met BOT's?
Verwijderd
@Artwido: Echte Bots zijn niet mogelijk, het is echter wel mogelijk dummies te gebruiken. Dit zijn characters die gewoon stil staan, zodra je ze raakt gaan ze dood. Erg makkelijk om lange afstand schieten op te trainen. Je doet dit op de volgende manier:
Typ in Console 1 van de volgende commands:
summon agp_characters.npc_airborneinstructor
summon agp_characters.npc_towerobserver
summon agp_characters.npc_towerobserverfemale
summon agp_characters.npc_flightcrew
summon agp_characters.npc_airbornesoldier
Voor je neus komt na het invoeren van een van deze commands een character te staan.
Tip: stel deze commands in als keybind.
Typ in Console 1 van de volgende commands:
summon agp_characters.npc_airborneinstructor
summon agp_characters.npc_towerobserver
summon agp_characters.npc_towerobserverfemale
summon agp_characters.npc_flightcrew
summon agp_characters.npc_airbornesoldier
Voor je neus komt na het invoeren van een van deze commands een character te staan.
Tip: stel deze commands in als keybind.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 16:27 ]
Hahaha ik zit al in de bak
Ik heb de sargeant (schrijf ik dat goed
) neergeschoten
Verwijderd
Ik heb hier nog een 'leuke' link voor jullie
Zijknoppen Logitech MX500 Binden
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem?
Zijknoppen Logitech MX500 Binden
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem?
hum ik heb ook een MX500 of twee
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Er zullen vast wel mensen zijn die gamen met een Logitech MX500, maar hoe hebben jullie dit opgelost en dan de knoppen gebruiken in windows voor vorige pagina en volgende pagina 
Pfff, heb je een goede muis ken je er niet vele mee

Daar moet je niet trots op zijn.eghie schreef op 07 juli 2004 @ 19:11:
Hahaha ik zit al in de bakIk heb de sargeant (schrijf ik dat goed
) neergeschoten
![]()
offtopic:
Sergeant, zou ik zeggen, maar ik weet 't niet 100%
Overigens het het zo niet, maar dat is al gezegd.
Sergeant, zou ik zeggen, maar ik weet 't niet 100%
Overigens het het zo niet, maar dat is al gezegd.
En sinds wanneer denk jij dit te mogen crossposten?Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 01:18:
Er zullen vast wel mensen zijn die gamen met een Logitech MX500, maar hoe hebben jullie dit opgelost en dan de knoppen gebruiken in windows voor vorige pagina en volgende pagina

[ Voor 37% gewijzigd door PromWarMachine op 08-07-2004 01:32 ]
Ik vind het een machtig spel, maar ik kan er geen barst van. En omdat ik het niet leuk vind om telkens verrot gescholden te worden voor n00b, heb ik het maar opgegeven - ik besef namelijk ook wel dat ik het spel (totaal onbedoeld) verziek voor de meer ervaren spelers maar als ze je na elke ronde bijna smeken om een andere server te joinen, weet je wel wat je te doen staat. Het probleem is dat ik er erg laat mee begonnen ben (speel nu 2 weekjes of zo), terwijl de meesten al een jaar of wat ervaring hebben. Ach ja, gelukkig verkeren sommige kameraden in dezelfde situatie en spelen we binnenkort op een eigen servertje. And maybe I'll be back (met een andere nick
)
LOL! Er zijn bij minder ervaren spelers maar 2 dingen waar ik me aan kan ergeren, dus als je dat onder de knie hebt, dan denk ik dat het merendeel van de spelers je met rust laat.Wezen schreef op 08 juli 2004 @ 13:56:
Ik vind het een machtig spel, maar ik kan er geen barst van. En omdat ik het niet leuk vind om telkens verrot gescholden te worden voor n00b, heb ik het maar opgegeven - ik besef namelijk ook wel dat ik het spel (totaal onbedoeld) verziek voor de meer ervaren spelers maar als ze je na elke ronde bijna smeken om een andere server te joinen, weet je wel wat je te doen staat. Het probleem is dat ik er erg laat mee begonnen ben (speel nu 2 weekjes of zo), terwijl de meesten al een jaar of wat ervaring hebben. Ach ja, gelukkig verkeren sommige kameraden in dezelfde situatie en spelen we binnenkort op een eigen servertje. And maybe I'll be back (met een andere nick)
1. Blijf niet achteraan bij je start-locatie hangen als je hele team dood is en meer dan de helft van de tijd verstreken is. Iedereen wacht op dat moment op jou. Dat is niet het moment om te gaan oefenen met je snipre rifle.
2. Kill geen teammembers. Bij twijfel _niet_ schieten. Het verschil in teammember en enemy kun je het beste onder de knie krijgen door vaak dezelfde map te spelen. Granaten laat je voorlopig in je zak. Oefenen met granaten kan goed op cheatservers of kleinere servers. Non-honor servers volstaan ook.
Succes en hopelijk tot ziens.
[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 08-07-2004 14:04 ]
Nou vind ik veel spelers toch wel weinig tolerant hoor. Ik zat laatst een tijdje bridge te spelen, als sniper, defense. Ik ging dus op een muurtje liggen en lekker sniperen, dat is immers de rol van een sniper, als die aan het front meteen wordt afgeknald is dat wel een beetje zonde.
Kreeg ik meteen enorm commentaar dat ik aan het campen was en zelfs de volgende ronde werd ik meteen ge-teamkilled!
Ik snap het dat camping irritant kan zijn, maar als je toch realistisch wilt spelen is het als defending sniper logisch dat je achterblijft en zo veilig mogelijk gaat liggen sniperen.
Ook als machine gunner zou je een beetje achter moeten blijven en verdekt om suppressing fire te leveren. Je kunt je taak dan niet echt goed volbrengen als je meteen naar voren stormt, zoals de 'gewone' infantrymen wel doen.
Kreeg ik meteen enorm commentaar dat ik aan het campen was en zelfs de volgende ronde werd ik meteen ge-teamkilled!
Ik snap het dat camping irritant kan zijn, maar als je toch realistisch wilt spelen is het als defending sniper logisch dat je achterblijft en zo veilig mogelijk gaat liggen sniperen.
Ook als machine gunner zou je een beetje achter moeten blijven en verdekt om suppressing fire te leveren. Je kunt je taak dan niet echt goed volbrengen als je meteen naar voren stormt, zoals de 'gewone' infantrymen wel doen.
als sniper ga je niet heel de tijd op dezelfde plek liggen.. beetje slechte sniper danTheLemon schreef op 08 juli 2004 @ 15:20:
Nou vind ik veel spelers toch wel weinig tolerant hoor. Ik zat laatst een tijdje bridge te spelen, als sniper, defense. Ik ging dus op een muurtje liggen en lekker sniperen, dat is immers de rol van een sniper, als die aan het front meteen wordt afgeknald is dat wel een beetje zonde.

De rol van machine gunner is idd vooral om dekkingsvuur te geven, maar je wordt wel geacht met je team mee te gaan. Zodat als je een straat ergens moet oversteken ze dat meteen kunnen doen door jouw dekkingsvuur zonder dat ze eerst een kwartier moeten wachten omdat jij de rol niet begrijpt. In nederland is dit bijvoorbeeld naar mijn weten de gebruikte techniek, en ik zie niet in waarom dit in de vs niet anders zou zijn, temeer omdat ze hetzelfde wapen hiervoor gebruiken.
heb de eerste beta gespeeld, toen niet onder de indruk, ga het toch maar weer eens downloaden, zoveel belangstelling is er natuurlijk niet voor niets.
[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 08-07-2004 15:38 ]
Daar heb je goede argumenten. Je verplaatsen als sniper om je eigen veiligheid is natuurlijk wel handig, maar ik vind het zo flauw dat je dan voor 'camper' uitgemaakt wordt, als zou je te lui/bang zijn om meer naar voren te komen.Schuey schreef op 08 juli 2004 @ 15:31:
[...]
als sniper ga je niet heel de tijd op dezelfde plek liggen.. beetje slechte sniper danna elke 2 a 3 kills verplaats je je, liefst naar een plek voor je je vorige stekkie ook in de gaten kan houden, immers weet met vrij snel waar je zit. in het echt komt dat wat minder nou en kan je als sniper lekker blijven liggen in stedelijke gebieden, maar daar zijn de afstanden ook ietsjepietsie groter
De rol van machine gunner is idd vooral om dekkingsvuur te geven, maar je wordt wel geacht met je team mee te gaan. Zodat als je een straat ergens moet oversteken ze dat meteen kunnen doen door jouw dekkingsvuur zonder dat ze eerst een kwartier moeten wachten omdat jij de rol niet begrijpt. In nederland is dit bijvoorbeeld naar mijn weten de gebruikte techniek, en ik zie niet in waarom dit in de vs niet anders zou zijn, temeer omdat ze hetzelfde wapen hiervoor gebruiken.
heb de eerste beta gespeeld, toen niet onder de indruk, ga het toch maar weer eens downloaden, zoveel belangstelling is er natuurlijk niet voor niets.
Ik heb het in dit voorbeeld wel over het level bridge crossing en daarbij is het imo niet echt van toepassing om (als defense side) mee met de groep te gaan, aangezien je jouw kant van de brug moet verdedigen, de groep gaat hooguit naar de middle tower en die kun je vanaf je thuishonk ook wel beschieten.
En ik vind iemand zonder waarschuwing meteen een headshot geven binnen je team echt not done, dan mag je van mij echt meteen gekicked worden.
ik ken de map niet en gaf die argumenten ook maar vanuit mijn hoofdTheLemon schreef op 08 juli 2004 @ 16:10:
[...]
Daar heb je goede argumenten. Je verplaatsen als sniper om je eigen veiligheid is natuurlijk wel handig, maar ik vind het zo flauw dat je dan voor 'camper' uitgemaakt wordt, als zou je te lui/bang zijn om meer naar voren te komen.
Ik heb het in dit voorbeeld wel over het level bridge crossing en daarbij is het imo niet echt van toepassing om (als defense side) mee met de groep te gaan, aangezien je jouw kant van de brug moet verdedigen, de groep gaat hooguit naar de middle tower en die kun je vanaf je thuishonk ook wel beschieten.
En ik vind iemand zonder waarschuwing meteen een headshot geven binnen je team echt not done, dan mag je van mij echt meteen gekicked worden.
Ben het met je eens dat het een nogal overdreven actie is ja
denk je ff aa te downloaden, schiet het niet op

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 08-07-2004 16:22 ]
nou ik heb hem dus ff gespeeld, uiteraard met de 10th mountain division 
viel me wel een aantal dingen op, zo heb ik vaak dat ik gewoon eerder als iemand schiet en recht op zijn borst richt en een paar keer de trekker overhaal, dat ik 'ineens' getagged ben. Op 10 meter is dit dus nooit te missen.
Wat ik zowieso van airsoft gewend ben, is bij contact op langere afstanden gaan hurken of liggen, ingame doe ik dat dus ook, zowieso ook weer voor betere accuratie, mag ook niet baten.
Heb het denk ik nog niet echt door, want dacht dat met miles altijd een laser straal werd uitgezonden, dus zijn het zowieso losse flodders. Maar hoe tag je dat dan, het lijkt mij gewoon een miles kill, maar in een kwartier is het me schijnbaar nog niet gelukt iemand te taggen, terwijl ik er een paar zeker had moeten hebben
Vage poep!
viel me wel een aantal dingen op, zo heb ik vaak dat ik gewoon eerder als iemand schiet en recht op zijn borst richt en een paar keer de trekker overhaal, dat ik 'ineens' getagged ben. Op 10 meter is dit dus nooit te missen.
Wat ik zowieso van airsoft gewend ben, is bij contact op langere afstanden gaan hurken of liggen, ingame doe ik dat dus ook, zowieso ook weer voor betere accuratie, mag ook niet baten.
Heb het denk ik nog niet echt door, want dacht dat met miles altijd een laser straal werd uitgezonden, dus zijn het zowieso losse flodders. Maar hoe tag je dat dan, het lijkt mij gewoon een miles kill, maar in een kwartier is het me schijnbaar nog niet gelukt iemand te taggen, terwijl ik er een paar zeker had moeten hebben
[ Voor 43% gewijzigd door Schuey op 09-07-2004 11:51 ]
Sja, dat miles is grappig, maar hoe kan je bijv. ooit met een hadgranaat miles-en in het echt? Maar vreemd dat jij niemand getagged krijgt, ik heb er geen problemen mee (in de McKenna MOUT-site).
Speel het ook maar weer eens op mijn ouwe account..
Maar schijnbaar is mijn honor ook 9 best gaar dus:P
Hoe kon ik ooit aan meer honor komen ik speel het nu al een week en sta nog steeds op 9 terwijl ik meestal wel goeie punten haal en op offi-servers speel?
Maar schijnbaar is mijn honor ook 9 best gaar dus:P
Hoe kon ik ooit aan meer honor komen ik speel het nu al een week en sta nog steeds op 9 terwijl ik meestal wel goeie punten haal en op offi-servers speel?
Verwijderd
oh shit vergat effe mn berichtje te plaatsen:
ik heb dit plaatje via print screen gemaakt,maar er mist heel veel in de interface.Hoe krijg ik dit weer normaal ?
Je kan wel een plaatje maken, uploaden, posten op een forum, maar niet de opties vinden in een game?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:06:
[...]
oh shit vergat effe mn berichtje te plaatsen:
ik heb dit plaatje via print screen gemaakt,maar er mist heel veel in de interface.Hoe krijg ik dit weer normaal ?
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
nee nee dat bedoel ik niet,ingame is gewoon de hele hud te zien,maar zodra ik daar een plaatje van maak,is alles op dat plaatje verdwenen.
Je kan ook F9 gebruiken voor een screenshot. Werkt dat?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:19:
nee nee dat bedoel ik niet,ingame is gewoon de hele hud te zien,maar zodra ik daar een plaatje van maak,is alles op dat plaatje verdwenen.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Ik moet zeggen dat veel AA spelers een beetje elitaire snobs beginnen te worden. Zelfs ik (52 honor) wordt regelmatig voor n00b uitgemaakt als er iets niet 100% gaat. Eerlijk gezegd zou ik, als ik nu nog helemaal nieuw zou zijn geweest, helemaal geen zin hebben om met dat soort eikels te spelen. Het is niet erg om te verliezen of om minder goed te zijn dan anderen, maar om nou de hele tijd gekleineerd te worden haalt de lol wel weg, lijkt me. En team killen is nooit te verantwoorden, voor wat voor reden dan ook.
Zoek anders een leased server waar het wel gezellig is. En anders niets van aan trekken, of met wat vrienden gaan spelen en de anderen gewoon afzeiken als ze vervelend worden.
shit ben ik op 87% met downloaden crashed ie, na 5 uur >_>
heeft iemand nog goede snelle link wat de meeste zijn allemaal brak of doen het niet
maar nu jullie het er zo over hebben dat iedereen zo zit te zeiken op noobs, je kon het echt merken voordat er honor was viel het opzich wel mee, maar toen kwam de honor en na een tijdje toen werde de mensen met lage honor de hele tijd uitgescholden enzo.
heeft iemand nog goede snelle link wat de meeste zijn allemaal brak of doen het niet
maar nu jullie het er zo over hebben dat iedereen zo zit te zeiken op noobs, je kon het echt merken voordat er honor was viel het opzich wel mee, maar toen kwam de honor en na een tijdje toen werde de mensen met lage honor de hele tijd uitgescholden enzo.
10100111001
Verwijderd
Downloaden van http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=94 werkte wel goed voor mij.
Nog wat mirrors: http://www.filemirrors.co...pe=begins&file=ArmyOps210
Enjoy
Enjoy
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 07:30 ]
Er zijn inderdaad vrij veel van dat soort vervelende mensen in AA. Is het misschien een idee om een lijst te maken van servers waar GoTters vaker spelen? Ik wil wel eens met/ tegen jullie spelen, grotere kans dat het een beetje gezellig is.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 00:41:
Ik moet zeggen dat veel AA spelers een beetje elitaire snobs beginnen te worden. Zelfs ik (52 honor) wordt regelmatig voor n00b uitgemaakt als er iets niet 100% gaat. Eerlijk gezegd zou ik, als ik nu nog helemaal nieuw zou zijn geweest, helemaal geen zin hebben om met dat soort eikels te spelen. Het is niet erg om te verliezen of om minder goed te zijn dan anderen, maar om nou de hele tijd gekleineerd te worden haalt de lol wel weg, lijkt me. En team killen is nooit te verantwoorden, voor wat voor reden dan ook.
Ik lees dit topic en het lijkt me wel wat. Ik heb wel veel ervaring met fps games (counterstrike etc) maar als ik sommige reacties zo lees is het niet echt handig om zomaar een server op te springen en te gaan spelen.Croccifixio schreef op 10 juli 2004 @ 08:34:
[...]
Er zijn inderdaad vrij veel van dat soort vervelende mensen in AA. Is het misschien een idee om een lijst te maken van servers waar GoTters vaker spelen? Ik wil wel eens met/ tegen jullie spelen, grotere kans dat het een beetje gezellig is.Ik heb een tijd op een gave server gespeeld, van clan TX (onder andere met een speler Rogue, die vaak als ik er speelde de admin was). Helaas kan ik die server niet meer vinden tegenwoordig.
Ik heb het nog nooit gespeeld. Is het het waard om er nu nog mee te beginnen?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Zeker Doomus, ik speel het ook pas een half jaartje. Nu ben ik praktisch altijd als ik online ben (2 uur per dag
) te vinden op een Insurgent Camp server, E101. Het is er erg gezellig, zeker als je daar volgens http://aaotracker.4players.de al meer dan 300 uur hebt gespeeld. 
Er is altijd wel iemand die me herkend en dat geeft een leuke 'sociale' dimensie aan het gamen. Nadeel voor starters is wel, dat het gros van de vaste bezoekers 40+ honor is.
Begin van het lijstje:
[VOWS]-PromWarm / US Official E101 (Insurgent Camp)

Er is altijd wel iemand die me herkend en dat geeft een leuke 'sociale' dimensie aan het gamen. Nadeel voor starters is wel, dat het gros van de vaste bezoekers 40+ honor is.
Begin van het lijstje:
Verwijderd
bah,ik stop met americas army,de communety begint echt k*t te worden en iedereen kan niks anders dan je cheater noemen als je een goeie kill maakt.De noobs van 11 honor vote je allemaal de server af als je de enigste overlevende bent,volgens hun ben je dan idle.jeez
Verwijderd
kijk eens wat ik gevonde heb !
link verwijderd
plaatjes van sf blizzard,sf hos extreme(se),sf extraction en sf sandstorm extreme(se)
mods als ik deze link niet mag poste,verwijder dan aub.
link verwijderd
plaatjes van sf blizzard,sf hos extreme(se),sf extraction en sf sandstorm extreme(se)
mods als ik deze link niet mag poste,verwijder dan aub.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 10:57 . Reden: ik weet niet zeker of dit wel mag ]
Ok, maar hoe kan ik dan het beste beginnen? Zijn er offline servers zoals hier ergens al gezegd ofzo? En als ik me aan die regels hou, zoals hier ook ergens gezegd, kan ik dan gewoon eens gaan proberen? Wil namelijk niet meteen een slechte naam opbouwen, als ik een spel gaaf vind, steek ik er ook echt veel tijd in om goed te wordenPromWarMachine schreef op 10 juli 2004 @ 09:08:
Zeker Doomus, ik speel het ook pas een half jaartje. Nu ben ik praktisch altijd als ik online ben (2 uur per dag) te vinden op een Insurgent Camp server, E101. Het is er erg gezellig, zeker als je daar volgens http://aaotracker.4players.de al meer dan 300 uur hebt gespeeld.
Begin van het lijstje:
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
@Domus: Er zijn wat offline trainingen die je moet doorlopen om alle missies / wapens te kunnen spelen, maar alle echte spelonderdelen zijn online. Het beste is om te beginnen op Training servers (staat in de naam van de server), want daar mogen alleen spelers tot honor 15. Je start met honor 10, dus dat zijn allemaal beginners.
Verken de map, speel voorzichtig , vooral niet teamleden neerschieten of een frag op gooien, volg de meer ervaren spelers en kijk wat ze doen. Speel altijd een tijdje dezelfde map, zodat de kennis van de map in jouw voordeel werkt en je je kunt concentreren op je vaardigheden. Zeker Bridge is daar zeer geschikt voor, omdat het zo'n kleine, simpele map is.
Als je niet meer op de trainingsservers kunt spelen, verhuis naar een normale officiele server, vertel aan je teamleden dat je nog nieuw bent en wil leren, en let op wat ervaren spelers doen. Het belangrijkste is dat je niet in je eentje werkt door achter te blijven of juist veel te veel te rushen, en dat je geen ROE oploopt. (ROE: Rules Of Engagement, strafpunten die je oploopt voor het verwonden of doden van teamleden)
Succes
Verken de map, speel voorzichtig , vooral niet teamleden neerschieten of een frag op gooien, volg de meer ervaren spelers en kijk wat ze doen. Speel altijd een tijdje dezelfde map, zodat de kennis van de map in jouw voordeel werkt en je je kunt concentreren op je vaardigheden. Zeker Bridge is daar zeer geschikt voor, omdat het zo'n kleine, simpele map is.
Als je niet meer op de trainingsservers kunt spelen, verhuis naar een normale officiele server, vertel aan je teamleden dat je nog nieuw bent en wil leren, en let op wat ervaren spelers doen. Het belangrijkste is dat je niet in je eentje werkt door achter te blijven of juist veel te veel te rushen, en dat je geen ROE oploopt. (ROE: Rules Of Engagement, strafpunten die je oploopt voor het verwonden of doden van teamleden)
Succes
thnx ben nu aan het downloaden!Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 07:26:
Downloaden van http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=94 werkte wel goed voor mij.
Enjoy
@Domus over die slechte naam, je kan je naam veranderen op www.amerciasarmy.com dus als je geen n00b meer bent verander je je naam
10100111001
Verwijderd
Daarstraks ook maar eens AA gedownload, en nou zit ik de training missies te spelen maar bij het uploaden van de resultaten krijg ik steeds een time out, lig dat aan mij?
Nope, authentication servers doen moeilijk.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 19:30:
Daarstraks ook maar eens AA gedownload, en nou zit ik de training missies te spelen maar bij het uploaden van de resultaten krijg ik steeds een time out, lig dat aan mij?
Verwijderd
ke, dank je, altijd fijn om te weten dat ik niks aan het verkl*ten ben
hoe lang duren dat soort problemen meestal?
Verwijderd
Heb de trainingen afgerond en ben nou wat aanhet spelen, mare, die mist is echt irritant ik zie helemaal niemand lopen, went dat nog? Of is er een legale manier om die uit te zetten?
Verwijderd
Die mist moet een extra dimensie aan sommmige mapsgeven,bv de moeras map,die plaatsen zijn in het echt ook mistig.
Ik weet genoeg manieren om de mist weg te halen maar die zijn allemaal illigaal.De legaalste is je brightness omhoog zetten.
Ik weet genoeg manieren om de mist weg te halen maar die zijn allemaal illigaal.De legaalste is je brightness omhoog zetten.
Verwijderd
Als je die mist irritant vindt zou je eens SF Sandstorm moeten spelen ..... da's pas erg. Als de mist op Bridge je irriteerd kan je Bridge SE gaan spelen: die heeft veel minder mist, en ook 2 extra route buiten de de brug om (onderlangs en langs een zijkant), maar dan zul je ook wel merken dat snipers heel erg gevaarlijk zijn.
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 14:56:
Heb het net weer geinstaleerd na paar maanden niet spelen,en ik was nog steeds zo goed
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 10:31:
bah,ik stop met americas army,de communety begint echt k*t te worden en iedereen kan niks anders dan je cheater noemen als je een goeie kill maakt.De noobs van 11 honor vote je allemaal de server af als je de enigste overlevende bent,volgens hun ben je dan idle.jeez

Verwijderd
al de hele dag weer lekker aan het spellen, heb de slag nu wel te pakken, alleen het vinden avn relexte server met satbiele connections is nog een probleem.
Verwijderd
ik had het al lange tijd eraf,met aao bedoelde ik i kwas nog steed actief opd ee aao forums,aao tracker etc.Maar ik mis aao te rg dus ik instaleer het maar weer

Toevallig vandaag weer voor het eerst AAO gespeeld. Na het lezen van dit topic kreeg ik opeens weer zin en besloot de nieuwe full version te downloaden/installeren.
En wat gebeurt er als ik de eerste server op kom? Ik heb nog geen minuut gespeeld en meteen hoor ik iedereen niet anders dan commentaar leveren op de nog spelende mensen. "he is crap, vote him out" "stupid n00b" en "zzZZzzzZZ" zijn dingen die echt nog regelmatig voorkomen
Waarom zouden ze zelf zo snel dood gegaan zijn dan? Omdat ze zo goed zijn?
Ik vind het jammer dat met zo'n mooi en tof spel altijd bepaalde mensen de boel moeten verzieken met hun ego'tje. Dit is een spel waarbij je in een team moet samenwerken, probeer dat dan ook. Ik heb trouwens maar besloten die verwensingen maar zoveel mogelijk te negeren, en proberen toch te genieten van dit goede spel, wat nog gratis is ook!
[edit]ik heb sinds vanmiddag trouwens wel een probleempje. Elke keer als ik op een server aan het spelen ben word ik er na ongeveer 2 minuten uitgekickt. Zonder foutmelding of niks. Heb ik dan een optie verkeerd aanstaan ofzo? Verder loopt alles vloeiend en goed, weinig lag. Dus nergens last van, maar ik word wel elke keer gekicked. Weet iemand waarom dat is?
En wat gebeurt er als ik de eerste server op kom? Ik heb nog geen minuut gespeeld en meteen hoor ik iedereen niet anders dan commentaar leveren op de nog spelende mensen. "he is crap, vote him out" "stupid n00b" en "zzZZzzzZZ" zijn dingen die echt nog regelmatig voorkomen

Ik vind het jammer dat met zo'n mooi en tof spel altijd bepaalde mensen de boel moeten verzieken met hun ego'tje. Dit is een spel waarbij je in een team moet samenwerken, probeer dat dan ook. Ik heb trouwens maar besloten die verwensingen maar zoveel mogelijk te negeren, en proberen toch te genieten van dit goede spel, wat nog gratis is ook!
[edit]ik heb sinds vanmiddag trouwens wel een probleempje. Elke keer als ik op een server aan het spelen ben word ik er na ongeveer 2 minuten uitgekickt. Zonder foutmelding of niks. Heb ik dan een optie verkeerd aanstaan ofzo? Verder loopt alles vloeiend en goed, weinig lag. Dus nergens last van, maar ik word wel elke keer gekicked. Weet iemand waarom dat is?
[ Voor 23% gewijzigd door Denman op 11-07-2004 19:11 ]
Verwijderd
ja der is een probleem met pb,ga naar je armyops.txt in the aao system mmap and als die file is geopend druk je op ctrl+f typ dan in kick en scoll down tot je je kick melding ziet.Is dit 0 min kick voor pb.bag error dan moet je effe pb web downloaden hier (exe): www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe of voor de zip file www.evenbalance.com/downloads/pbweb.zip .
Dan moet je dat in je pb map zetten (aao/system/pb) de exe uitvoeren en hij update zichzelf en dat zou je probleem moeten verhelpen.
Helpt dat niet laat het dan even weten met je error meschien kan ik helpen
Dan moet je dat in je pb map zetten (aao/system/pb) de exe uitvoeren en hij update zichzelf en dat zou je probleem moeten verhelpen.
Thanks maar ik had de oplossing echt net 10 minuten geleden gevondenVerwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 21:36:
ja der is een probleem met pb,ga naar je armyops.txt in the aao system mmap and als die file is geopend druk je op ctrl+f typ dan in kick en scoll down tot je je kick melding ziet.Is dit 0 min kick voor pb.bag error dan moet je effe pb web downloaden hier (exe): www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe of voor de zip file www.evenbalance.com/downloads/pbweb.zip .
Ik had het probleem totaal niet bij pb gezocht, omdat ik daar eigenlijk nooit problemen mee had. Maar idd die pbweb.exe gedownload, gedraaid, en nu doet ie het gewoon weer
Verwijderd
lol, zelfde probleem, en ook net zelf de oplossing gevonden, kwam eigenlijk hier om dat te zeggen 
Ik heb nog geen enkele last gehad van mensen die lopen te schelden ect, paar botte taunts wel maar gewoon leuk, niet om mensen af te branden en niet overdreven, hoop dat dat zo blijft.
Ik heb nog geen enkele last gehad van mensen die lopen te schelden ect, paar botte taunts wel maar gewoon leuk, niet om mensen af te branden en niet overdreven, hoop dat dat zo blijft.
ik ben al op 25 honor :-) maar nog een paar vraagjes...
- blijf je eigenlijk voor eeuwig in die gevangenis ( der moet iemand zo stom geweest zijn om dat uit te proberen )
- en is die striker der nou in 2.1 ( heb ik) en in welke map is die?
- blijf je eigenlijk voor eeuwig in die gevangenis ( der moet iemand zo stom geweest zijn om dat uit te proberen )
De gevangenis is gewoon een map, dus daar blijf je, totdat je disconnect van die 'server' of totdat je computer crashed.warchaser schreef op 12 juli 2004 @ 11:44:
Hoe lang je er in blijft, heeft geen invloed op je honorpunten. Als je er in komt, ben je de punten al kwijt. Ik meen dat het je 500 honor punten kost plus de ROE die je al had, voordat je in jail kwam.
Aangezien SF Village en SF Arctic de nieuwe maps zijn, verwacht ik dat je hem daar moet zoeken. Het meest logisch lijkt me Village, maar die heb ik zelf nog niet gespeeld.
Overigens is de Striker tot nu toe non-playable.
[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 12-07-2004 12:52 ]
hij zit in arctic
Verwijderd
Ik ben sinds kort ook weer aan t spelen alleen het probleem is dat ie in een multiplayer na een tijdje terug knalt naar het hoofdmenu. Als ik AA vervolgens opnieuw opstart doet ie het heel even goed maar daarna weer. Weet iemand waar dit aan ligt?? Mijn honor staat nog op 10 en ow ja ik speel de Mac versie maar dat moet niet uitmaken toch???
toen ik net begon met AA (toen was er dus nog geen honor) toen heb ik wel een paar keer in de jail geweestwarchaser schreef op 12 juli 2004 @ 11:44:
zoals al gezegd is, je blijft erin tot je disconnect. Het is gewoon voor de sier je kan er niks mee en je kan op geen manier ontsnappen. Als je in de jail zit gewoon disconnecten en dan andere server zoeken
(*verveelt zich*, w8 tot AA is geinstalleerd)
10100111001
Verwijderd
bloodcatcher schreef op 11 juli 2004 @ 21:36:Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 13:02:
Ik ben sinds kort ook weer aan t spelen alleen het probleem is dat ie in een multiplayer na een tijdje terug knalt naar het hoofdmenu. Als ik AA vervolgens opnieuw opstart doet ie het heel even goed maar daarna weer. Weet iemand waar dit aan ligt?? Mijn honor staat nog op 10 en ow ja ik speel de Mac versie maar dat moet niet uitmaken toch???
Verwijderd
het probleem met PB heb ik al gefixed gisteravond,, maar heb nu weer iets nieuws, steeds als ik een server join kan ik team kiezen, en moet dan wachten, vervolgens verschijnt er autorization failed in mijn scherm, en knall hij weer terug naar het menu, ik cheat niet, heb het ook niet gedaan, en ben ook nergens gekicked. Op de website kan ik ook al niet op mijn account inloggen ook log in bij PJ in game menu timed out, ligt dit weer aan die autorization servers of doe ik iets fout?
Verwijderd
Datzal de authorizationserver zijn, die ligt er vaak uit.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:25:
het probleem met PB heb ik al gefixed gisteravond,, maar heb nu weer iets nieuws, steeds als ik een server join kan ik team kiezen, en moet dan wachten, vervolgens verschijnt er autorization failed in mijn scherm, en knall hij weer terug naar het menu, ik cheat niet, heb het ook niet gedaan, en ben ook nergens gekicked. Op de website kan ik ook al niet op mijn account inloggen ook log in bij PJ in game menu timed out, ligt dit weer aan die autorization servers of doe ik iets fout?
Verwijderd
Ik speel de versie voor de Mac op een Powerbook. Maar ik kan dat armyops.txt niet vinden en dat programmaatje draait niet onder OSX.Misschien een andere manier???Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:13:
[...]
bloodcatcher schreef op 11 juli 2004 @ 21:36:
ik heb ook probleempje ik connect gewoon, was leuk aan het spellen (had zelfs iemand gekilled
) en toen werd ik in ene gekicked 
en omdat ik hier dingen had gelezen over PB die je kickte enzo wou ik dat ook ff proberen maar ik het hetzelfde als DJ_mike (alleen ik speel op windows) maar ik kan ook geen armyops.txt vinden (in me Systems map)
ik heb wel
ArmyOps.exe
ArmyOps.ini
ArmyOps.log
maar geen .txt
en in die .ini kan ik ook geen pb.bag kick iets vinden
en omdat ik hier dingen had gelezen over PB die je kickte enzo wou ik dat ook ff proberen maar ik het hetzelfde als DJ_mike (alleen ik speel op windows) maar ik kan ook geen armyops.txt vinden (in me Systems map)
ik heb wel
ArmyOps.exe
ArmyOps.ini
ArmyOps.log
maar geen .txt
10100111001
Verwijderd
je moet armyops.log hebbenDark Lord schreef op 12 juli 2004 @ 17:13:
ik heb ook probleempje ik connect gewoon, was leuk aan het spellen (had zelfs iemand gekilled) en toen werd ik in ene gekicked
ik heb wel
ArmyOps.exe
ArmyOps.ini
ArmyOps.log
maar geen .txt
Verwijderd
www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe of voor de zip file www.evenbalance.com/downloads/pbweb.zipVerwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:22:
dat bestand heb ik gevonden maar pb.bag kan ik daar niet in vinden??? Doe ik iets fout??
Download die nou gewoon, zet hem in je pb folder in de system folder van je america's army folderen run hem, dan update hij zo nodig, en zo niet, dan weet je dat je het probleem ergens anders bij moet zoeken.
Verwijderd
Ik vind het heel aardig van je dat je me wlt helpen maar exe bestanden kan ik niet draaien op OS X
Ik snap het niet. Net een complete 7 ronden bridge gespeeld op een officiële AA server, iets van 170 punten ofzo aan het eind van ronde 7/7. Hierna (wanneer de teams weer opnieuw worden ingedeeld) heb ik gedisconnect, kijk ik op de site, staat er wel dat m'n personnel jacket net is ge-update, maar nog steeds maar 5000 experience, daarmee start je toch? Oftewel mijn punten komen gewoon niet door.
[ Voor 9% gewijzigd door TheLemon op 12-07-2004 23:06 ]
Verwijderd
ik heb zojuist mij eerste honourpuntje extra gescoord sta nu op 11.
Weet je zeker dat je de hele cycle hebt meegedraait, dus 7 rondes, startende bij ronde 1, als je ergens midden in binnen valt telt het niet mee.
Weet je zeker dat je de hele cycle hebt meegedraait, dus 7 rondes, startende bij ronde 1, als je ergens midden in binnen valt telt het niet mee.
Ja, want ik had in de ronde daarvoor iets van 17 punten, toen viel ik inderdaad ergens in, en de volgende 7 rondes heb ik volledig meegedraaid.
misschien zat je in een non-official server.. dit zijn servers waar je geen honor kan krijgen... dus gewoon om te trainen ofzoTheLemon schreef op 13 juli 2004 @ 00:54:
Ja, want ik had in de ronde daarvoor iets van 17 punten, toen viel ik inderdaad ergens in, en de volgende 7 rondes heb ik volledig meegedraaid.
oh .log, thnx ik zal meteen ff zoeken en die updates voor pb dan draaien
10100111001
Verwijderd
goedzoVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 00:47:
ik heb zojuist mij eerste honourpuntje extra gescoord sta nu op 11.
Verwijderd
Helaas zegt honor erg weinig meer, ik speel voor de lol ook met een 12 honor account. Heerlijk om die hoge honors te stangen dat ze door een "n00b"neer zijn geschoten. Na een bepaalde tijd beginnen ze te zeuren dat je cheat etc. Wie zijn hier de noobs?

Gisteravond war op Mount Mckenna, 9-1 voor ons en toen kapte ze er mee en zeiden ze dat we hackers en cheaters waren en dat ze nooit meer tegen ons zullen spelen. Erg jammer......
Hee, wat toevallig, ik zit nu ook op 53.
Omdat ik te vaak dood ga, heb ik een nieuw account aangemaakt speciaal voor Weapon Cache. Wil ook nog een apart account voor SF Sandstorm, maar dan moet ik weer al die trainingen doen.
Mijn huidige account wil ik Insurgent Camp only houden.
hmm ik zit nu op 8 honor
heb gelijk mijn nick maar verandert
wil nog weleens iets te triggerhappy zijn 
ff de special forces training doen
moeilijke poep

ff de special forces training doen
[ Voor 21% gewijzigd door Schuey op 13-07-2004 09:21 ]
Verwijderd
Vanachtook zo'n lolbroek, eerst lag die te campen met een sniper rifle en schoot ik hem vanachter neer (hij was Opfor) riep die meteen dat ik wallhacks gebruikte, want anders had hij me wel zien aakomen. daarna ging ik 2 rondes achterelkaar vrij snel dood. Ronde daarop zelfde kerelweer, ziet me lopen, begint te schieten, ik vuur terug, kill em, begint hij hard te roepen dat ik een of andere immortalitie cheat gebruik en dat hij me wel 30 keer geheadshot hadVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 08:47:
[...]
Helaas zegt honor erg weinig meer, ik speel voor de lol ook met een 12 honor account. Heerlijk om die hoge honors te stangen dat ze door een "n00b"neer zijn geschoten. Na een bepaalde tijd beginnen ze te zeuren dat je cheat etc. Wie zijn hier de noobs?![]()
Gisteravond war op Mount Mckenna, 9-1 voor ons en toen kapte ze er mee en zeiden ze dat we hackers en cheaters waren en dat ze nooit meer tegen ons zullen spelen. Erg jammer......

Hij starte toen een votekick, die faalde, een vanmeteammates starte ertoen een op hem... Ik heb nog nooit demensen zo snel zien voten
Nee, US Army official, had ik al gezegd in mijn 1e post. Andere ideeën?warchaser schreef op 13 juli 2004 @ 01:37:
[...]
misschien zat je in een non-official server.. dit zijn servers waar je geen honor kan krijgen... dus gewoon om te trainen ofzo
Verwijderd
Dat is laatste tijd wel erg relax, je hebt een naam opgebouwd qua clan tag en je persoonlijke naam. Op de meeste servers hoeven we maar een vote te starten en doei doei.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 09:20:
[...]
Hij starte toen een votekick, die faalde, een vanmeteammates starte ertoen een op hem... Ik heb nog nooit demensen zo snel zien votenVonden het allemaal een zeikerd.
Welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik kom niet zo veel mensen van GoT tegen.
Ik speel erg veel Pipeline, tot nu to bijna 400 geregistreerde uren
dondernokke!
was ik bij de sf training bijna bij punt b, knalt ie terug naar windows met een unhandled exception
wat ik wel vet vind is dat je echt moeite moet doen voor je special forces patches, en natuurlijk je eigen custom m4 sopmod
was ik bij de sf training bijna bij punt b, knalt ie terug naar windows met een unhandled exception
wat ik wel vet vind is dat je echt moeite moet doen voor je special forces patches, en natuurlijk je eigen custom m4 sopmod
Verwijderd
Nog nooit pipeline gespeelt, ik zit veel op FLS assault, official server eu numer ben ik ff kwijt. TNGL.org server 2 dat is MOUT zit ik ook vaker, soms speel ik ook SF CSAR. ik speel zonder clan, naam is dejopie.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 10:41:
[...]
Dat is laatste tijd wel erg relax, je hebt een naam opgebouwd qua clan tag en je persoonlijke naam. Op de meeste servers hoeven we maar een vote te starten en doei doei.
Welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik kom niet zo veel mensen van GoT tegen.
Ik speel erg veel Pipeline, tot nu to bijna 400 geregistreerde urenalleen op pipeline.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 16:39 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Ah MOUT, daar had ik dus die war opVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 12:16:
[...]
Nog nooit pipeline gespeelt, ik zit veel op FLS assault, official server eu numer ben ik ff kwijt. TNLG.org server 2 dat is MOUT zit ik ook vaker, soms speel ik ook SF CSAR. ik speel zonder clan, naam is dejopie.
Erg relaxte map begint dat te worden. Zal is kijken of ik vanavond is die server TNLG.org kan vinden.
eindelijk, heb de special forces training afgerond
Wat veel vreemd is, is dat ik nog steeds in cscar met een ak74-su rondliep
Geen m4
, ook toen ik pipeline sf wilde gaan doen, kreeg ik de melding dat ik additional training moest doen en werd gekicked
Meer mensen met dit kleine probleempje?
Verwijderd
Dat je gekickt werd voor additional training betekend meestal dat de auth. servers down zijn. Probeer het een uurtje later nog eens. Waarschijnelijk werkt het dan wel.Schuey schreef op 13 juli 2004 @ 15:36:
eindelijk, heb de special forces training afgerondWat veel vreemd is, is dat ik nog steeds in cscar met een ak74-su rondliep
Geen m4
, ook toen ik pipeline sf wilde gaan doen, kreeg ik de melding dat ik additional training moest doen en werd gekicked
Meer mensen met dit kleine probleempje?
weet et al, je moet 15 honor hebben om je gear te krijgen
Heb nu nog 8

Verwijderd
lol, yep dat is ook een vereiste. Ik vraag me wel af hoe je aan 8 honor komt. Schiet je alles af wat nog loopt of wil je niks delen en schiet je eerst je teammates af en vervolgens de enemy?Schuey schreef op 13 juli 2004 @ 15:56:
weet et al, je moet 15 honor hebben om je gear te krijgenHeb nu nog 8
nouja ik heb int begin een aantal teamkills gemaakt
Heb nu een uurtje in een server gezeten, stuk of 8 kills, maar nog geen punt omhoog!
eens kijken hoeveel exp points ik nog moet 
jaa
in de laatste minuten ben ik gestegen naar 9 honor!

jaa
in de laatste minuten ben ik gestegen naar 9 honor!
[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 13-07-2004 16:54 ]
Dit topic is gesloten.