Ik vertel slechts wat ik van beide sets weet nu ik ze gehoord heb. Zal nog eens een eerste post plaatsen
Ja, maar vertel is waarom. Wat was er volgens jou slecht aan. Ik kan wel zeggen 'auto a is minder comfortabel dan auto b' maar als ik zeg 'auto a zit veel te hard en b is precies zacht/hard genoeg' dan zegt dat veel meer.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
StarTAC schreef op 18 november 2003 @ 22:27:
[...]
Mordaunt-Short is erg mooi, qua geluid én om te zien (en nog klein ook):
offtopic:
Hoi, zou je misschien de link uit deze post weg willen halen, ik krijg namelijk bij dit topic continu het volgende inlogscherm in popup;

(heb het ook al gepost in "React Bugs en Featurerequests" , maar daar is ie al weer weggehaald
)
Hoi, zou je misschien de link uit deze post weg willen halen, ik krijg namelijk bij dit topic continu het volgende inlogscherm in popup;

(heb het ook al gepost in "React Bugs en Featurerequests" , maar daar is ie al weer weggehaald
Ik krijg het ook steeds ja.notgib schreef op 19 november 2003 @ 16:49:
[...]
offtopic:
[afbeelding]
(heb het ook al gepost in "React Bugs en Featurerequests" , maar daar is ie al weer weggehaald)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
http://cgi.benl.ebay.be/w...3363142459&category=11276Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:27:
Kef's zag ik net voor €190/stuk. Ik heb ze ergens in een verleden voor €165 gezien. Nog steeds te duur.
Laten we zeggen max €200 voor 2 satalieten, 2e hands is ook een optie.
http://cgi.benl.ebay.be/w...82691&category=14996&rd=1
Die verkopen vaak deze Celestion Sattelietjes .. ook stereo setjes enzo ... ask them?
[ Voor 11% gewijzigd door TomSwinnen op 19-11-2003 16:55 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
Nog voor die z680 en die e5300 (uit me hoofd) de boxen zijn voor games tv xbox muziek alles einglgeijks zeg maar! dan kan ik zeker beter de z680 nemen ?
Wat dacht je dan van deze Sony's? Voor aan de computer lijken me het wel mooie dingetjes.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:27:
Kef's zag ik net voor €190/stuk. Ik heb ze ergens in een verleden voor €165 gezien. Nog steeds te duur.
Laten we zeggen max €200 voor 2 satalieten, 2e hands is ook een optie.

Ook nog in andere kleuren te krijgen, maar dat weet je zelf vast ook wel. In Nederland voor 115 p/st gezien en in Duitsland voor 99 p/st.
Het 5.0 setje kun je krijgen voor 300 euro, maar dan moet je er wel weer een versterker voor hebben......en dit 5.1 setje met actieve sub heb je voor 309 in Duitsland:

En een 5.1 receiver heb je al vanaf 150 euro..
En voor diezelfde prijs heb je ook een Canton setje, die mijn inziens veeeeeeel beter klinkt dan Sony. Die Sony klinkt blikkerig, weinig hoog en erg gesloten. Das wel anders met een Canton setje.zimbab schreef op 19 november 2003 @ 16:56:
[...]
Wat dacht je dan van deze Sony's? Voor aan de computer lijken me het wel mooie dingetjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog in andere kleuren te krijgen, maar dat weet je zelf vast ook wel. In Nederland voor 115 p/st gezien en in Duitsland voor 99 p/st.
Het 5.0 setje kun je krijgen voor 300 euro, maar dan moet je er wel weer een versterker voor hebben......en dit 5.1 setje met actieve sub heb je voor 309 in Duitsland:
[afbeelding]
Ecodan warmtepomp
Die zien er erg goed uit, aparte tweeter, which is al beter als een goedkope papieren midrange welke ook het hoog mag doen.zimbab schreef op 19 november 2003 @ 16:56:
[...]
Wat dacht je dan van deze Sony's? Voor aan de computer lijken me het wel mooie dingetjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zoek echt een stereo oplossing, een 5.1 set heb ik al in m'n kamer staan, welke ik gebruik voor de regelmatige DVD's en daarnaast gewoon 2.0 stereo voor muziek.
Bij m'n pc staat een aparte versterker welke via usb digitaal is aangesloten. De sub is passief, en heeft een ingebouwd hogetonen filter. Daarop komen dus de 2 satalieten en op die fiets hoef ik dus ook geen 5.1 set.
Speakers staan er dus al zat in m'n kamer, maar slecht geplaatst zodat ik de totale stereo beleving mis. Dat is weer slecht voor games, dus deze set is dan voor games en muziek, vooral dat laatste brengt dus de kwaliteits eis met zich mee, voor games voldoen die Creative Cambridge Soundworks satalieten ook wel.
edit: die witte conus is mooooiii.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 17:20 ]
Play: jij bent toch fanatiek zelfbouwer?
Wat denk je van 2 kleine speakers op basis van een Tangband/Jordan/Fostex breedbander? Je hebt al een sub om het laag aan te vullen..
In hart en nieren 
Maar die satalietjes zien er zo verdomd gelikt uit. Dat doe ik ze echt niet na. Verder heb je wel gelijk, zo'n Tangband hoeft niets te kosten en ze klinken geloof ik wel ok.
Net even Hifi-Regler langsgeweest.
Artikelnummer: 127041
Artikelbezeichnung: KEF HTS 2001 (silber)
Garantie: 5 Jahre
Unverbindl. Lieferzeit: 10 - 14 Tage
Anzahl: 1
Mengeneinheit: Mengeneinheit: Stück
Einzelpreis EUR 139,80
Gesamtpreis: EUR 139,80
Lieferservice: EUR 15,98
1.
Artikelnummer: 447120
Artikelbezeichnung: Celestion AVS 301 (silber)
Garantie: 24 Monate
Mengeneinheit: Mengeneinheit: Paar
Einzelpreis EUR 349,60
Gesamtpreis: EUR 349,60
Ze verkopen ook Canton satalieten voor €138 per 2. Deze zijn alleen niet zo heel erg mijn smaak. Even verder kijken voor de Sony SS-LA300ED
Toch nog een Picje
, Jamo heeft toch ook wel een erg mooie sat:

€230/2
Maar die satalietjes zien er zo verdomd gelikt uit. Dat doe ik ze echt niet na. Verder heb je wel gelijk, zo'n Tangband hoeft niets te kosten en ze klinken geloof ik wel ok.
Net even Hifi-Regler langsgeweest.
Artikelnummer: 127041
Artikelbezeichnung: KEF HTS 2001 (silber)
Garantie: 5 Jahre
Mengeneinheit: Mengeneinheit: Stück
Einzelpreis EUR 139,80
Gesamtpreis: EUR 139,80
1.
Artikelnummer: 447120
Artikelbezeichnung: Celestion AVS 301 (silber)
Garantie: 24 Monate
Mengeneinheit: Mengeneinheit: Paar
Einzelpreis EUR 349,60
Gesamtpreis: EUR 349,60
Ze verkopen ook Canton satalieten voor €138 per 2. Deze zijn alleen niet zo heel erg mijn smaak. Even verder kijken voor de Sony SS-LA300ED
Toch nog een Picje

€230/2
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:04 ]
Ik heb geen van beide ooit gehoord, maar ik dacht laten we een beetje design nemen (ik vind de Sony om te zien mooier namelijk) want voor de computer is het geluid al snel goed genoeg wat mij betreft. En PLay heeft een 'echte' installatie voor muziek enzo.JT schreef op 19 november 2003 @ 17:09:
En voor diezelfde prijs heb je ook een Canton setje, die mijn inziens veeeeeeel beter klinkt dan Sony. Die Sony klinkt blikkerig, weinig hoog en erg gesloten. Das wel anders met een Canton setje.
Zie hier:Razorfist schreef op 19 november 2003 @ 17:24:
Play: jij bent toch fanatiek zelfbouwer?Wat denk je van 2 kleine speakers op basis van een Tangband/Jordan/Fostex breedbander? Je hebt al een sub om het laag aan te vullen..
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:07:
Ik zie erg mooie satalietsystemen langskomen.
Eigenlijk ben ik alleen op zoek naar 2 mooi vormgegeven, en uiteraard lekker klinkende satalieten.
Die zijn de zwakste schakel en zou ik graag vervangen voor wat fastoenlijks, dat er mooi, high tec uitziet. Zelfbouw is bij mij altijd een optie, alleen vanwege het esthetische effect deze keer niet.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat klank niet belangrijk is.zimbab schreef op 19 november 2003 @ 18:02:
Ik heb geen van beide ooit gehoord, maar ik dacht laten we een beetje design nemen (ik vind de Sony om te zien mooier namelijk) want voor de computer is het geluid al snel goed genoeg wat mij betreft. En PLay heeft een 'echte' installatie voor muziek enzo.
Sony bij Hifi-edition voor €99
Nog beter: De hele set van 4 satalieten en 1 center kost daar €299!
Iemand in de markt voor een Center en 2 Sats?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:20 ]
Die Jamo's zijn slecht .. maken deel uit van een grote surround set , heb die gehoord en dies echt vre-se-lijk ..Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 18:00:
Toch nog een Picje, Jamo heeft toch ook wel een erg mooie sat:
[afbeelding]
€230/2

Hoeveel kost een paar Anthony Gallo's ?

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Teveel,
Deze zijn nog leuker overigens, daar zaag ik me bureau dan wel voor in stukken

Zag trouwens net dat Correct die Sony's ook gewoon heeft (SS-LA300ED) voor iets minder als €99.
Maar in DL dus 4 satalieten met duurdere center voor €299, das een beter deal.

Zag trouwens net dat Correct die Sony's ook gewoon heeft (SS-LA300ED) voor iets minder als €99.
Is inderdaad betere deal , en dan nog .. zo 2 sattelietjes en center kan je nog wel kwijtgeraken hoor ..Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:45:
Teveel,
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door TomSwinnen op 19-11-2003 19:52 ]
Ik moet toch eens wat meer m'n best gaan doen op de 2e hands markt. Ik kan een slaapkamer vullen met wat ik wel heb en niet gebruik aan electronica, tot de nok bedoel ik dan.TomSwinnen schreef op 19 november 2003 @ 19:52:
[...]
Is inderdaad betere deal , en dan nog .. zo 2 sattelietjes en center kan je nog wel kwijtgeraken hoor ..
Ik ga maar eerst eens even luisteren bij Correct, als ik overtuigd ben haal ik denk ik wel dat setje, jammer dat de hele set alleen in zilver leverbaar is, maar ach dat past ook nog perfect.
Waar heb jij je Celestions gekocht Tom, verkopen ze die satellites officieel ook apart ?TomSwinnen schreef op 19 november 2003 @ 16:52:
[...]
http://cgi.benl.ebay.be/w...3363142459&category=11276
http://cgi.benl.ebay.be/w...82691&category=14996&rd=1
Die verkopen vaak deze Celestion Sattelietjes .. ook stereo setjes enzo ... ask them?
Play: welk setje ?
Ecodan warmtepomp
Hifi-Schludenbacher ofzow .. weet de naam niet juist , is in München-Gladbach ( niet münchen zelf é ) .. Zijn officiële dealer van Celestion.w00Dy schreef op 19 november 2003 @ 20:59:
[...]
Waar heb jij je Celestions gekocht Tom, verkopen ze die satellites officieel ook apart ?
En ja die sattelites worden apart verkocht hoor .. check de offi site maar.
De Sony SS-LAP 305 ED set, waarbij het me dus alleen om 2 SS-LA300ED's gaat.JT schreef op 19 november 2003 @ 21:29:
Play: welk setje ?
Celestion verkopen ze ook bij Hifi-Regler.de ook losse sats dus.
En wat doet jou kiezen voor Sony ? Heb je ze wel is gehoord ?
Ecodan warmtepomp
Ik heb in plaats van Canton gekozen voor mijn Heco Vogue 5.1 set. Ik vond ter plaatse op dat moment die Heco's wat voller klinken dan dan de Canton MXII (weet niet zeker meer of die het waren hoor) boxen die ze me als eerste lieten horen (wilde de speakers eigenlijk later halen, maar ja je kent dat he al die leuke spulletjes op zo'n moment
)
Bij CD/Radio gebruik ik mijn Elipson 1303 boxen van al weer wat jaartje oud. ALs je echt goede, mooie, bijzondere en kwalteitsboxen wil hebben dan is Elipson echt een merk dat je eens moet gaan beluisteren!
Aangesloten op een Onkyo TX-SR600E en DV-SP500
Bij CD/Radio gebruik ik mijn Elipson 1303 boxen van al weer wat jaartje oud. ALs je echt goede, mooie, bijzondere en kwalteitsboxen wil hebben dan is Elipson echt een merk dat je eens moet gaan beluisteren!
Aangesloten op een Onkyo TX-SR600E en DV-SP500
Damn JT, lees eens terug, daar kan je al m'n beweegredenen vinden samen met het feit dat ik nog helemaal niks beslis voordat ik luister.JT schreef op 19 november 2003 @ 23:31:
En wat doet jou kiezen voor Sony ? Heb je ze wel is gehoord ?
Zou zeker ff gaan luisteren, want het imago van Sony speakers is... behoorlijk beroerd eigenlijk. Maar goed, je kunt ze altijd een kans geven natuurlijk.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 12:12:
[...]
Damn JT, lees eens terug, daar kan je al m'n beweegredenen vinden samen met het feit dat ik nog helemaal niks beslis voordat ik luister.
Natuurlijk ga ik luisteren, toch altijd wel fijn zo'n forum waar iedereen je behoed van inituatieve en overhaaste aankopen.
Anyway, kom ook met alternatieven dan, Celestion, Anthony Gallo en Kef zijn wat te duur. Cantons zien er een beetje saai uit, Heco is denk ik wel aardig, maar kan ik nergens beluisteren, Magnat was niks, Mirage heeft niks. JBL's die ik ken zijn te groot (boekenplank formaat) Jamo dan misschien? Of Mordaunt-short misschien, al hebben die ook meer weg van een boekenplank luidspreker.
Daardoor kwam ik dus uit op de Sony's, betaalbaar, zien er mooi uit, en ik kan ze beluisteren. Het laatste gaat dus de doorslag geven of het ze worden of niet.
Imago is ook maar zo iets, ik kijk daar liever doorheen.
Anyway, kom ook met alternatieven dan, Celestion, Anthony Gallo en Kef zijn wat te duur. Cantons zien er een beetje saai uit, Heco is denk ik wel aardig, maar kan ik nergens beluisteren, Magnat was niks, Mirage heeft niks. JBL's die ik ken zijn te groot (boekenplank formaat) Jamo dan misschien? Of Mordaunt-short misschien, al hebben die ook meer weg van een boekenplank luidspreker.
Daardoor kwam ik dus uit op de Sony's, betaalbaar, zien er mooi uit, en ik kan ze beluisteren. Het laatste gaat dus de doorslag geven of het ze worden of niet.
Imago is ook maar zo iets, ik kijk daar liever doorheen.
Sorry dat ik een keertje iets niet leesVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 12:12:
[...]
Damn JT, lees eens terug, daar kan je al m'n beweegredenen vinden samen met het feit dat ik nog helemaal niks beslis voordat ik luister.

Ecodan warmtepomp
Mis inderdaad een smilie, was meer op het feit dat ik zo'n vraag van jou niet verwachte, ervaren enz. 
Heb jij overigens nog een tip, behalve Canton dan, jij hebt geloof ik al wat setjes beluisterd.
Heb jij overigens nog een tip, behalve Canton dan, jij hebt geloof ik al wat setjes beluisterd.
Dat gallo spul, is dat degelijk ? prijs ?
Ziet er super strak uit, leuk voor op mijn Castle fronts dan lijken ze net op B&W signatures
Ziet er super strak uit, leuk voor op mijn Castle fronts dan lijken ze net op B&W signatures
Gallo is duur. Zo'n 350E voor een A'Diva schat ik. Ze zijn 250 Engelse Pond in ieder geval
.
Music Addicted
900 voor de sub, kwam ik net achter
350 voor eentje ? mmm, als er een supergeluidje uitkomt...
net de verdeler gemailed voor een luistersessie
350 voor eentje ? mmm, als er een supergeluidje uitkomt...
net de verdeler gemailed voor een luistersessie
Ik neem aan dat je de prijslijst ook al hebt gevonden? Zo niet: http://www.music-matters....jslijst_Anthony_Gallo.pdf
Ey Play, ik heb hier ook nog een surroundsetje staan, moet weg omdat ik (althans, m'n ouders) naar het buitenland verhuizen. Weet niet of ik hier links ed mag posten, maar als je interesse hebt, mail me dan even ofzo...
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
hier is mijne, gebruik me computer als dvd speler en surround processor (omdat ik geen geld (over) heb voor het echte spul
)

ik heb nu 4 kanals surround, waarbij me sony stereo als fronts spelen (te zien op de eerste foto), en als rears een oude technics versterker (boxen die daarop aangesloten zijn die op die bank liggen en die boven de bank aan de muur hangen (2e foto). ik ben van plan binnenkort een nieuwe breedbeeld tv te kopen
(dat oude phlilps kreng is nauwelijks groter als me monitor) en nog een center speaker (actief) woofer lijkt me niet nodig aangezien in de voorste speakers al woofers zitten en ook uit die technics komt een aardig basje zeker omdat je er met je oren recht naast zit

ik heb nu 4 kanals surround, waarbij me sony stereo als fronts spelen (te zien op de eerste foto), en als rears een oude technics versterker (boxen die daarop aangesloten zijn die op die bank liggen en die boven de bank aan de muur hangen (2e foto). ik ben van plan binnenkort een nieuwe breedbeeld tv te kopen
Meneer Aart!!!!
Fantastisch!
Nog een fan.
Fantastisch!
Nog een fan.
Zin.
IK heb nu even geen pics, en een HT kan je het ook nog niet noemen, eerder een KT (kamertheatre
) Maargoed, ik heb een halfjaartje geleden een setje Mission 751's kunnen scoren voor 175 € (set) met standaards op spikes, geen slechte deal dacht ik.
Door die aankoop werd ik voor het eerst serieus (na mn vader) in de semi-hifi. Goede 2,5mm kabel erbij gehaald, speakers schoon gemaakt (man van wie ik ze had had ondertussen kinderen
) en mn kamer ingericht zodat er aan elke kant van mn bureau 1 kan staan. Ze zitten aangesloten op een 10 jaar-oude-maar-nog-perfecte sony reciever, die eigenlijk alleen maar dienst doet als amp voor mn computer (SoundBlaster 5.1) verbonden doormiddelvan profi-kabels.
In totaal heb ik 3 versterkers (de sony voor de fronts, 1 voor de rears, 1 voor sub/centre) maar die andere 2 gaan alleen aan als er film gekeken word. En er wórd film gekeken op een Sony (PSG1?) Beamer.
De Missions staan redelijk in gesteld, maar ik ga binnenkort aan de slag met een dB meter, om alles te finetunen. Ik laat de software van mn geluidskaart de boel nu overcrossen op 47Hz, denken jullie dat dit te hoog of te laag is voor deze (eigenlijk) bookshelf speakers? Sub is overigens een zelfgebouwde; ik was toen 13 en heb bij de Conrad 2 auto speakers (25cm) gehaald, en er een MDF kast omheen gebouwd
Alles is eigenlijk een beetje low-budget, maar ik ben ook pas 17 en vind het overdreven om aan zoiets veel geld uit te geven (beamer is van papa
)
Wat vinden jullie: heeft mijn CKV leraar gelijk als 'ie zegt dat ik per-sé naar de bioscoop moet om een filmanalyse te maken "omdat daar de spanning en ervaring betre is", of vinden jullie dat ik m maar eens hier uit moet nodigen?
Door die aankoop werd ik voor het eerst serieus (na mn vader) in de semi-hifi. Goede 2,5mm kabel erbij gehaald, speakers schoon gemaakt (man van wie ik ze had had ondertussen kinderen
In totaal heb ik 3 versterkers (de sony voor de fronts, 1 voor de rears, 1 voor sub/centre) maar die andere 2 gaan alleen aan als er film gekeken word. En er wórd film gekeken op een Sony (PSG1?) Beamer.
De Missions staan redelijk in gesteld, maar ik ga binnenkort aan de slag met een dB meter, om alles te finetunen. Ik laat de software van mn geluidskaart de boel nu overcrossen op 47Hz, denken jullie dat dit te hoog of te laag is voor deze (eigenlijk) bookshelf speakers? Sub is overigens een zelfgebouwde; ik was toen 13 en heb bij de Conrad 2 auto speakers (25cm) gehaald, en er een MDF kast omheen gebouwd
Wat vinden jullie: heeft mijn CKV leraar gelijk als 'ie zegt dat ik per-sé naar de bioscoop moet om een filmanalyse te maken "omdat daar de spanning en ervaring betre is", of vinden jullie dat ik m maar eens hier uit moet nodigen?
offtopic:
enne, Meneer Aart indeed
enne, Meneer Aart indeed
[ Voor 3% gewijzigd door Kr3Kr op 21-11-2003 19:16 ]
je leraar heeft gelijk (ookal haten ik vroeger CKV
) een echte bioscoop is toch een andere ervaring met name dan het beeld sommig high-end spul wat ik hier wel eens zie geeft wel beter geluid maar zo'n beeld als in de bios haal je echt niet met je beamer

Yeah right .. vraag me dan toch af welke beamers je gezien hebt ... Het beeld bij ons in Diest in de cinema is wel groot maar daar stopt het dan ook .. wazig , fletse kleuren , enz ... Ik vind persoonlijk dat een Home Theatre op filmgebied veel meer ervaring biedt als de bios..ooge schreef op 21 november 2003 @ 19:22:
je leraar heeft gelijk (ookal haten ik vroeger CKV) een echte bioscoop is toch een andere ervaring met name dan het beeld sommig high-end spul wat ik hier wel eens zie geeft wel beter geluid maar zo'n beeld als in de bios haal je echt niet met je beamer
Zelfs Garmtz durft te beweren dat het beeld in een echte bioscoop vele malen beter is dan wat je beamertje thuis kan produceren. Ik weet het formaat niet exact, maar volgens hem is het formaar wat ze daar dus gebruiken nog niet overtroffen (gaat om de maat van de fil.(rol)). Kortom, jullie bioscoop sucktTomSwinnen schreef op 21 november 2003 @ 19:35:
[...]
Yeah right .. vraag me dan toch af welke beamers je gezien hebt ... Het beeld bij ons in Diest in de cinema is wel groot maar daar stopt het dan ook .. wazig , fletse kleuren , enz ... Ik vind persoonlijk dat een Home Theatre op filmgebied veel meer ervaring biedt als de bios..
Music Addicted
De bios heeft gewoon de charme van het 'uitgaan'. Een HT moet ook geen vervanging van de Bios zijn vind ik, maar een mooie aanvulling voor als je geen zin hebt om een aantal keer per week naar de bios te gaan waar je niet kan doen wat je wilt en toch vaak een filmpje wilt zien.
Ik heb zelf thuis geen beamer , maar heb er al vaak gezien bij mensen thuis en zijn dus beter als de bios .. onze bios zal dan idd zuigen ( btw Garmtz is niet de king of HT ofzo hoor , je doet precies of hij dé referentie is.. Oké hij zal er zeker meer van af weten als mij maar dan nog ..Boekster schreef op 21 november 2003 @ 19:48:
[...]
Zelfs Garmtz durft te beweren dat het beeld in een echte bioscoop vele malen beter is dan wat je beamertje thuis kan produceren. Ik weet het formaat niet exact, maar volgens hem is het formaar wat ze daar dus gebruiken nog niet overtroffen (gaat om de maat van de fil.(rol)). Kortom, jullie bioscoop suckt. Maar serieus, een goede bioscoop heeft echt wel beter beeld dan bij jou thuis. Geluid valt nog over te twisten qua zuiverheid enz.
Geluid vind ik in vele bioscopen ook minderwaardig. Tenzij natuurlijk een Ultra THX installatie in een bioscoop van miljarden €-s..
Hiero is hij wel de referentie denk ik......maar heb hem al lang niet meer gezien.TomSwinnen schreef op 21 november 2003 @ 20:08:
btw Garmtz is niet de king of HT ofzo hoor , je doet precies of hij dé referentie is..
dan ikOké hij zal er zeker meer van af weten als mij maar dan nog ..).
Klopt.....maar dat komt meer omdat je het thuis precies op je zelf af kan stemmen en dat gaat in zo'n zaal wel wat lastiger. Bovendien is het geluid thuis wat directer omdat de speakers niet 20 meter ofzo van je af staan.Geluid vind ik in vele bioscopen ook minderwaardig. Tenzij natuurlijk een Ultra THX installatie in een bioscoop van miljarden €-s..
Bovendien is het resultaat van de projector thuis zeker wel beter in de meeste gevallen, maar ik denk dat als je een projector uit de Bios over een minder grote afstand op een minder groot doek van wel hoge kwaliteit zou laten projecteren je wel een beter beeld hebt dan de beamer thuis. Ik denk dat dus de voornaamste reden van de shijnbaar mindere kwaliteit in de bios komt omdat het een heeeel groot beeld moet zijn over een heeel erg grote afstand....en dat is een stuk moeilijker. Maar dat kan ik allemaal wel fout hebben, want 1 ding weet ik wel en dat is dat ik geen referentie ben op dit gebied.
[ Voor 4% gewijzigd door zimbab op 21-11-2003 20:26 ]
Dat je het formaat niet precies weet kan kloppen, er is namelijk geen exact formaatBoekster schreef op 21 november 2003 @ 19:48:
Zelfs Garmtz durft te beweren dat het beeld in een echte bioscoop vele malen beter is dan wat je beamertje thuis kan produceren. Ik weet het formaat niet exact, maar volgens hem is het formaar wat ze daar dus gebruiken nog niet overtroffen (gaat om de maat van de fil.(rol)). Kortom, jullie bioscoop suckt. Maar serieus, een goede bioscoop heeft echt wel beter beeld dan bij jou thuis. Geluid valt nog over te twisten qua zuiverheid enz.
Echter wil het zo zijn dat stukken film voor de postproductie worden ingescanned, voor toevoeging van effecten, kleurcorrectie, enz enz. Dit gebeurt dus wel op een vaste resolutie, 2K en 4K (2048 en 4096 pixels breedte, voor super35 formaat). Na de postproductie wordt dit weer terug gezet op film. Maar hoe scherp je film ook kan zijn, het zal nooit meer scherper worden dan 2K pixels of 4K pixels. (voor de meeste films wordt 2K gebruikt, zover ik weet).
Wat betreft projectors denk ik dat je met de betere HD projectors (1920) toch aardig dicht in de buurt komt en hier zal dan ook een toekomst liggen. Voor zowel bioscoop (dat sowieso) als thuis (duurt wat langer). Maar met de huidige thuis projectors (zowel crt als lcd/dlp) moet je in staat zijn net zoveel te kunnen genieten. Dat is wat mij betreft hetgene dat telt.
[ Voor 5% gewijzigd door ShittyOldMan op 21-11-2003 21:01 ]
Het beeld kan inderdaad misschien wel beter zijn, en ik ben eigenlijk ook alleen nog maar in kleine bioscopen geweest (Harderwijk, Zwolle) Maargoed, een film zien gaat niet alleen om de beeld qualiteit, want ik heb bijvoorbeeld The fast and the furious gezien in Zwolle (niet voor CKV
) en ik ben misschien niet een echte audiofiel, maar ik kan je wel vertellen dat het geluid bij mij véle malen beter is. Verder vind ik ook zitten, en een rookvrije ruimte erg belangrijk. Qua confortabel zitten ben je ook aan een beter adres bij mij.
Om dan maar nog niet te beginnen over de filmhuisjes waar de meeste films daaien waar we heen mógen/moeten, want veel "normale" films mogen we niet eens bespreken voor CKV.
Ow, en jongens, rustig maar hoor
sorry voor de discussie die ik ontketend heb. Geen reacties op mijn cross-over vraag?
en helemaal geen commentaar op mijn setje?
Om dan maar nog niet te beginnen over de filmhuisjes waar de meeste films daaien waar we heen mógen/moeten, want veel "normale" films mogen we niet eens bespreken voor CKV.
Ow, en jongens, rustig maar hoor
en helemaal geen commentaar op mijn setje?
[ Voor 15% gewijzigd door Kr3Kr op 21-11-2003 22:41 ]
ten eerste haal jij de groote niet (en hoe groter hoe meer indruk het maakt, ookal kijk je van verder af) want je heb vast geen kamer zo groot als een sporthal voor je installatie. Ten tweede heb je in de bios analog beeld en bestaat het uit een rolplaatjes wat toch een ander effect geeft. En ik vind persoonlijk in de betere bioscopen de kleuren/contrast/britness beter. Ook ken ik die cinema in diest niet, maar ik heb het natuurlijk wel over een nieuwere profecionele bioscoop waar ze de filmprojetor scherp kunnen stellen, en die thx en dolby etc gecertificeert is. maarja dat is ook maar mijn meningTomSwinnen schreef op 21 november 2003 @ 19:35:
[...]
Yeah right .. vraag me dan toch af welke beamers je gezien hebt ... Het beeld bij ons in Diest in de cinema is wel groot maar daar stopt het dan ook .. wazig , fletse kleuren , enz ... Ik vind persoonlijk dat een Home Theatre op filmgebied veel meer ervaring biedt als de bios..

Verwijderd
Ik kreeg laatst de Creative MegaWorks 650D 6.1 THX en de Creative MegaWorks 510D gratis alleen de sub van de 510D is niet helemaal in orde. Dus ik heb de alle uitgangen van de 650D gesplits met een kabeltje en daaraan ook de satteliets van de 510D gehangen. Heb nu dus 11 satteliets en 1 sub.
Geluid klinkt echt super! Alleen nu staan ze nog rondom in me kamer en wou ze graag boven in de hoeken van me kamer hangen gericht naar beneden maar ook dat ik ze een beetje kan verstellen. Weet iemand hoe ik dat beetje makkelijk kan maken en wat ik daarvoor nodig heb?
Hier me speaker sets

Sub: 150watt rms
Satteliets: 6x75watt rms

Sub: 150watt
Satteliets: 5x70watt rms
Owja en weet misschien ook iemand waar ik ergens een sub kan laten maken. Het probleem is dat de bass soms ineens erg zacht is en als ik hem dan aan/uit zet is het weer goed. (creative garantie is geen optie)
Als die sub van de 510D weer goed is zou het geluid dan mooier zijn als ik die erbij hang? Is namelijk wel mogelijk maar weet niet of je geluid echt mooier word van 2 van die subs
Geluid klinkt echt super! Alleen nu staan ze nog rondom in me kamer en wou ze graag boven in de hoeken van me kamer hangen gericht naar beneden maar ook dat ik ze een beetje kan verstellen. Weet iemand hoe ik dat beetje makkelijk kan maken en wat ik daarvoor nodig heb?
Hier me speaker sets

Owja en weet misschien ook iemand waar ik ergens een sub kan laten maken. Het probleem is dat de bass soms ineens erg zacht is en als ik hem dan aan/uit zet is het weer goed. (creative garantie is geen optie)
Als die sub van de 510D weer goed is zou het geluid dan mooier zijn als ik die erbij hang? Is namelijk wel mogelijk maar weet niet of je geluid echt mooier word van 2 van die subs
2 subs is helemaal niet erg, integendeel (afgezien het feit dat je met twee volumeknoppen zit). Maar 11 speakers
?
waarom geen 11 speakers, je doet toch geen verlies op je geluid. Misschien wel een beetje overload, maar wat dan nog. Ik heb hier al veel mensen bezig gezien die waarschijnelijk meer aan het overloaden zijn. Voorbeelden genoegJag schreef op 22 november 2003 @ 13:53:
2 subs is helemaal niet erg, integendeel (afgezien het feit dat je met twee volumeknoppen zit). Maar 11 speakers?
(ik ben een noob in dit soort zaken)
Klopt het dat Marantz close is met Mordaunt-Short? Ik zie vaak Marantz receivers in combinatie met MS-speakers. Denk erover die combinatie te gaan halen... Eerst nog even luisteren.
Enne, ik wil meer foto's zien!
Enne, ik wil meer foto's zien!
Mordaunt-Short is de speakerdivisie van Marantz.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Hier een leuk plaatje van iemand van HTforum.nl:

Parasound Halo C2, A51 en 2x JC1. Kost ong. 20 000 euro dacht ik
Speakers zijn B&W Nautilus 802 (HTM1 als center en 803 als surround)

Niet echt een tweakers setje, maar wel
plaatjes

Niet echt een tweakers setje, maar wel
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 10:34 ]
Jeez.... dat setje is gewoon niet normaal meer...
Als je ook kijkt op dat forum naar de bekabeling, de aansluitingen en al die goldplated shit, man man...
... en dat tableau met die 4 afstandsbedieningen, haha
Maarre, dit is gewoon professioneel spul... ongelofelijk.
Als je ook kijkt op dat forum naar de bekabeling, de aansluitingen en al die goldplated shit, man man...
... en dat tableau met die 4 afstandsbedieningen, haha
Maarre, dit is gewoon professioneel spul... ongelofelijk.
Verwijderd
Ik vind het meubel ook maar niks, is van SolidTech dacht ik, en kost toch ook wel aardig wat euro's 
Die lelijke vloer vind ik veel erger
Nuja, als je geld teveel hebt moet je het ergens aan opdoen he
Die lelijke vloer vind ik veel erger
Nuja, als je geld teveel hebt moet je het ergens aan opdoen he
Verwijderd
Dat zijn inderdaad leuke spullen (had ze al gezien @ htforum).
Over die 4 afstandsbedieningen. Die kerel (voorheen willem1 genaamd) kan beter een Pronto/Marantz programmeerbare afstandsbediening kopen, dit schiet niet op
Z'n rack vind ik wel mooi en z'n vloer ook .... alleen is z'n kamer te klein en opstelling niet ideaal
Over die 4 afstandsbedieningen. Die kerel (voorheen willem1 genaamd) kan beter een Pronto/Marantz programmeerbare afstandsbediening kopen, dit schiet niet op
Z'n rack vind ik wel mooi en z'n vloer ook .... alleen is z'n kamer te klein en opstelling niet ideaal

Verwijderd
Volgens mij is zijn hifi spul duurder dan alle inrichting/aankleding/meubelen van het huis opgeteld. Sjezus wat lelijk 
edit:

edit:
Ze letten op onsWat is dat nou Scarp, van je geloof afgestapt en geen Rotel genomen?
Erg mooi ding, niet te geloven dat je ALLES al weer geupgrade hebt sinds ik je sub kwam kopen.
Ik vind trouwens wel dat je je site eens mag updaten, de SVS staat er ook nog steeds niet op.
En houd de mensen op GoT ook op de hoogte aub, het topic daar is een beetje dood aan het bloeden.
Wat komt er hierna? De 805? en dan? toch een Beamer?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 12:38 ]
Verwijderd
Heren,
Ik zag de volgende subs:
Magnat Subwoofer Motion Sub 300A 213,00EUR
Configuration Active-powered subwoofer, bassreflex principle, frontfire
Chassis 12”
Output power RMS/max. 90 / 160 watts
Frequency range 16 - 200 Hz
Crossover frequency adjustable 50 - 150 Hz
Power supply 120 / 230 V switchable
Dimensions (W x H x D) 355 x 440 x 395 mm
Power control ON / OFF / AUTO
Cabinet surface Black, beech
Weight 16 kg
KEF Subwoofer PSW 1000.2 345,00EUR
A 100 Watt on-board amplifier driving a 210mm (8") bass adds powerful extra dimension to the 3D sound image. A reflex design with carefully contoured ends to the 'racetrack' port to eliminate noise and sturdy internal bracing to minimise box coloration, the cabinet's distinctive soft edged styling is set off by a choice of Black Ash or Cherry finishes. The ideal entry level sub.A 100 Watt on-board amplifier driving a 210mm (8") bass adds powerful extra dimension to the 3D sound image. A reflex design with carefully contoured ends to the 'racetrack' port to eliminate noise and sturdy internal bracing to minimise box coloration, the cabinet's distinctive soft edged styling is set off by a choice of Black Ash or Cherry finishes. The ideal entry level sub.
Magnat Subwoofer Omega 250 320,00EUR
Nom/Max vermogen: 100/200 Watt
Frequentie bereik: 20 - 200 Hz.
Crossover: 40-180 Hz
Systeem: Aktief Bass-reflex downfire
Maten (bxhxd): 400x460x420 mm
Mordaunt Short Subwoofer 907W ( per stuk ) 275,00EUR
Frequency response (Hz) 35-150
Sensitivity (dB) N/A
Impedance (nominal) (Ohms) N/A
Power rating (Watts RMS) 100 Active
Drivers* (1) 255mm long throw non-pressed paper cone woofer
X-Over type Active - variable between 50 - 150Hz
Ik snap niet waarom die omega zoveel duurder is dan de motion 300a??
Iemand ervaring met deze subs?
Ik zag de volgende subs:
Magnat Subwoofer Motion Sub 300A 213,00EUR
Configuration Active-powered subwoofer, bassreflex principle, frontfire
Chassis 12”
Output power RMS/max. 90 / 160 watts
Frequency range 16 - 200 Hz
Crossover frequency adjustable 50 - 150 Hz
Power supply 120 / 230 V switchable
Dimensions (W x H x D) 355 x 440 x 395 mm
Power control ON / OFF / AUTO
Cabinet surface Black, beech
Weight 16 kg
KEF Subwoofer PSW 1000.2 345,00EUR
A 100 Watt on-board amplifier driving a 210mm (8") bass adds powerful extra dimension to the 3D sound image. A reflex design with carefully contoured ends to the 'racetrack' port to eliminate noise and sturdy internal bracing to minimise box coloration, the cabinet's distinctive soft edged styling is set off by a choice of Black Ash or Cherry finishes. The ideal entry level sub.A 100 Watt on-board amplifier driving a 210mm (8") bass adds powerful extra dimension to the 3D sound image. A reflex design with carefully contoured ends to the 'racetrack' port to eliminate noise and sturdy internal bracing to minimise box coloration, the cabinet's distinctive soft edged styling is set off by a choice of Black Ash or Cherry finishes. The ideal entry level sub.
Magnat Subwoofer Omega 250 320,00EUR
Nom/Max vermogen: 100/200 Watt
Frequentie bereik: 20 - 200 Hz.
Crossover: 40-180 Hz
Systeem: Aktief Bass-reflex downfire
Maten (bxhxd): 400x460x420 mm
Mordaunt Short Subwoofer 907W ( per stuk ) 275,00EUR
Frequency response (Hz) 35-150
Sensitivity (dB) N/A
Impedance (nominal) (Ohms) N/A
Power rating (Watts RMS) 100 Active
Drivers* (1) 255mm long throw non-pressed paper cone woofer
X-Over type Active - variable between 50 - 150Hz
Binnekort komt de 300A hier binnen , ik zal je dan wel iets laten weten ..
Speakers en subwoofers zijn meer al een lijstje met specs. Dit is eigenlijk gewoon verkoperspraat en zegt erg weinig over de kwaliteit van de subwoofers en z'n geluid.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:13:
Het beste kun je dus even gaan luisteren en vaststellen dat de omege inderdaad te duur is, of dat er toch wel een verschil tussen zit.
Succes
2x JC-1 = 8000 euroVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 10:29:
Hier een leuk plaatje van iemand van HTforum.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt een tweakers setje, maar welplaatjes
1x C2 = 5000 euro
1x A51 = 5250
1 paar N802 = 9000 euro
1 paar N803 = 5000 euro
1x HTM1 = 2000 euro
Totaal: 34.500 euro (zonder kortingen)
(nog afgezien van de speaker kabels welke Kimber Monocle X en XL zijn)
Dat solidtech rack is niet superduur. M'n spider rack is duurder per rackhoogte en level.
Overigens ... dit is nog niet eens high end spul. Het is superspul, maar bij high end zit je echt op merken als Chord, Krell, Mark Levinson, etc. De duurdere types dan. Van Parasound is de JC1 eigenlijk het duurste apparaat per kanaal (4000 per kanaal). Bij bv Chord is 40000 per kanaal ongeveer het op 1 of 2 na goedkoopste model ... gaat nog veel duurder.
Overigens had ik van het weekend een shootout tussen mijn Parasound A51, een Chord SPM1200e een Krelll KSA50 en twee Vincent monoblokken. Daar stond in de kamer ff voor een klein kapitaal (stuk meer dan bv mijn auto heeft gekost
[ Voor 25% gewijzigd door Scarp op 26-11-2003 15:17 ]
Wel grappig dat HiFi zo mode gevoelig is. Een half jaar geleden had ik nog nooit van spiderracks en Parasound gehoord, en nu heeft half Nederland ze staan bij wijze van spreken
. Helemaal hip dat merk nu.
Erg mooie speakers wel, ben ook erg fan van de B&W nautilus serie (over hippe merken gesproken
). Maar toch zou ik de uitdaging toch wel aandurven met mijn set denk ik als die over een maand of twee af is. En voor slechts voor een fractie van de prijs
.
Erg mooie speakers wel, ben ook erg fan van de B&W nautilus serie (over hippe merken gesproken
Dat durf ik te betwijfelen . Jij hebt toch 90cm met 6 levels? Volgens de prijslijst is 90cm met 2 levels 710 euro en elk (32mm-) level extra 110 euro per level. Dus dat zou 710 + 440= 1150 euro zijn. Doe je hetzelfde bij Solidtech kom je op 250 voor de 4 poten + 248 voor het basisframe + 5x195 voor de uitbreidingsframes.....oftewel 250+248+975= 1473. Scheelt je 323 euro. Als je allemaal 64mm-levels zou nemen bij de Spider en allemaal basisframes bij de Solidtech dan zijn ze praktisch even duur....1700 voor de Spider t.o.v. 1738 van de Solidtech.Scarp schreef op 26 november 2003 @ 15:12:
Dat solidtech rack is niet superduur. M'n spider rack is duurder per rackhoogte en level.
Héhé , stootte toevallig hierop tijdens het surfen , voor de Denon fans :
http://classic.winamp.com...l.jhtml?componentId=97655
http://classic.winamp.com...l.jhtml?componentId=97655
ik heb 120cm (4x rackhoogte van 30cm dus).zimbab schreef op 26 november 2003 @ 15:38:
[...]
Dat durf ik te betwijfelen . Jij hebt toch 90cm met 6 levels? Volgens de prijslijst is 90cm met 2 levels 710 euro en elk (32mm-) level extra 110 euro per level. Dus dat zou 710 + 440= 1150 euro zijn. Doe je hetzelfde bij Solidtech kom je op 250 voor de 4 poten + 248 voor het basisframe + 5x195 voor de uitbreidingsframes.....oftewel 250+248+975= 1473. Scheelt je 323 euro. Als je allemaal 64mm-levels zou nemen bij de Spider en allemaal basisframes bij de Solidtech dan zijn ze praktisch even duur....1700 voor de Spider t.o.v. 1738 van de Solidtech.
Maar goed... ongeveer even duur dus.
Verwijderd
Sorry ik kan je niet helpen, maar je hebt me wel op een idee gebracht... hoe heb je die speakerset eigenlijks aangesloten op je geluidskaart? wil namelijk het zelfde doen maar dan met een logitech z-680 setjeVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:30:
Ik kreeg laatst de Creative MegaWorks 650D 6.1 THX en de Creative MegaWorks 510D gratis alleen de sub van de 510D is niet helemaal in orde. Dus ik heb de alle uitgangen van de 650D gesplits met een kabeltje en daaraan ook de satteliets van de 510D gehangen. Heb nu dus 11 satteliets en 1 sub.
Was gezellig, of niet ScarpScarp schreef op 26 november 2003 @ 15:12:
[...]
Overigens had ik van het weekend een shootout tussen mijn Parasound A51, een Chord SPM1200e een Krelll KSA50 en twee Vincent monoblokken. Daar stond in de kamer ff voor een klein kapitaal (stuk meer dan bv mijn auto heeft gekost).
p.s. Dat was ook duurder als mijn auto
Echt heel interessant die discussie wat het allemaal kost en hoeveel duurder het dan wat is.
Er zijn gewoon kabeltjes die 1xjack (3,5mm) naar 2x jack verlopen. Die kun je dan gewoon gebruiken voor je satelieten neem ik aan.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:02:
[...]
Sorry ik kan je niet helpen, maar je hebt me wel op een idee gebracht... hoe heb je die speakerset eigenlijks aangesloten op je geluidskaart? wil namelijk het zelfde doen maar dan met een logitech z-680 setje
Verwijderd
Kimber Monocle XScarp schreef op 26 november 2003 @ 15:12:
[...]
2x JC-1 = 8000 euro
1x C2 = 5000 euro
1x A51 = 5250
1 paar N802 = 9000 euro
1 paar N803 = 5000 euro
1x HTM1 = 2000 euro
Totaal: 34.500 euro (zonder kortingen)![]()
(nog afgezien van de speaker kabels welke Kimber Monocle X en XL zijn)
Overigens ... dit is nog niet eens high end spul. Het is superspul, maar bij high end zit je echt op merken als Chord, Krell, Mark Levinson, etc. De duurdere types dan. Van Parasound is de JC1 eigenlijk het duurste apparaat per kanaal (4000 per kanaal). Bij bv Chord is 40000 per kanaal ongeveer het op 1 of 2 na goedkoopste model ... gaat nog veel duurder.
Overigens had ik van het weekend een shootout tussen mijn Parasound A51, een Chord SPM1200e een Krelll KSA50 en twee Vincent monoblokken. Daar stond in de kamer ff voor een klein kapitaal (stuk meer dan bv mijn auto heeft gekost).
Kimber Monocle XL
Kimber Hero
Kimber KS 1011
Kimber D60, effe overtuigen om naar het KS 2020 over te stappen
De JC1 kan het met amps van 30000 Euro opnemen, als men de berichten mag geloven
Volgende luistersessie dan maar bij Yanmik
De A21 is langzaam over zijn breaking in period heen, maarja morgen komen de nieuwe interconnects binnen, weer wachten

Verwijderd
Weet iemand nog waar ik kan zoeken op me speakers aan de muur te hangen maar dat ze wel verstelbaar zijn?? Ik kan niks goeds vinden.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:30:
Hier me speaker sets
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook maar wat foto's posten van mijn filmroom in aanbouw.
foto bij volledige verduistering

Hier een foto met verduistering/rolgordijnen omhoog voor wat licht zodat er foto's gemaakt kunnen worden. Let niet op de rommel
En het (homemade) scherm wordt binnenkort opnieuw gemaakt en opgehangen aangezien een huisgenoot hem omver gegooid had waardoor de rek eruit is 

De beamer (sanyo zv1) staat momenteel gewoon op de bijzettafel, maar wordt binnenkort verhuist naar de muur

De bassbox van de JBL SCS178 die best nog een leuk geluid geeft..

Hier staan allemaal spullen die vervangen moeten worden..niet echt interessant dus

Weet iemand waar ik mooie pootjes kan kopen voor mijn speakers ? Dit ziet er niet uit nl.

Wil binnenkort nog rode vloerbedekking gaan leggen, en het zwarte gordijn (wat niet echt op de foto te zien is) doortrekken achter het scherm langs
. Iemand nog deco-tips ?
foto bij volledige verduistering

Hier een foto met verduistering/rolgordijnen omhoog voor wat licht zodat er foto's gemaakt kunnen worden. Let niet op de rommel

De beamer (sanyo zv1) staat momenteel gewoon op de bijzettafel, maar wordt binnenkort verhuist naar de muur

De bassbox van de JBL SCS178 die best nog een leuk geluid geeft..

Hier staan allemaal spullen die vervangen moeten worden..niet echt interessant dus

Weet iemand waar ik mooie pootjes kan kopen voor mijn speakers ? Dit ziet er niet uit nl.

Wil binnenkort nog rode vloerbedekking gaan leggen, en het zwarte gordijn (wat niet echt op de foto te zien is) doortrekken achter het scherm langs
[ Voor 32% gewijzigd door Robert op 27-11-2003 14:49 ]
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
@ Robert
De neiging is voor de Z1 veel te hoog, bovendien heb je een overkill op groen aangezien het beeld bij "Tears of the Sun" een groene soep is.
Heb je aan de kleuren zitten te spelen, pak gewoon de movie settings voor de kleuren die zijn het meest realistisch.
De neiging is voor de Z1 veel te hoog, bovendien heb je een overkill op groen aangezien het beeld bij "Tears of the Sun" een groene soep is.
Heb je aan de kleuren zitten te spelen, pak gewoon de movie settings voor de kleuren die zijn het meest realistisch.
Oke mijn beurt weer een keertje.
De spulletjes zijn weer een beetje geupdate.

Specs:
Marantz SR-7200 Receiver
Yamaha CDX-570 CD Speler
Xbox (Gemodificeerd) via Optische kabel
PC met Matrox Parhelia voor TV-Out
Via Terratec Aureon Optisch aangesloten
Philips VR747 VHS Videorecorder.
Philips Matchline 72cm 4:3 28-PT800A
Tannoy Profile 638 Frontspeakers
Tannoy Profile 621 Centerspeaker
Tannoy Profile 632 Rearspeakers
Rel Q50 Subwoofer (Wordt later zelfbouw)
De spulletjes zijn weer een beetje geupdate.
Specs:
Marantz SR-7200 Receiver
Yamaha CDX-570 CD Speler
Xbox (Gemodificeerd) via Optische kabel
PC met Matrox Parhelia voor TV-Out
Via Terratec Aureon Optisch aangesloten
Philips VR747 VHS Videorecorder.
Philips Matchline 72cm 4:3 28-PT800A
Tannoy Profile 638 Frontspeakers
Tannoy Profile 621 Centerspeaker
Tannoy Profile 632 Rearspeakers
Rel Q50 Subwoofer (Wordt later zelfbouw)
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
Oke, hier mijn apparatuur dan. Helaas heb ik geen foto's. Ik internet n.l. vanuit mijn werk op een domme terminal, want thuis heb ik geen internet (ja, ja, ouderwets
).
Luidsprekers:
Front B&W Matrix 802mk3
surr. 3A Andante
Center CR Camparo (wordt ooit vervangen door Nautilus HTM1 of 2)
Sub Rel Q100
Versterking:
Voor Denon AVC-A1D (tevens als eind voor center & surrounds)
Eind Bryston 3B-ST (voor fronts)
Bron:
DVD Denon DVD-2900
Sony minidisk die ik nooit gebruik
Kabels:
Reference Wire Precision, VLS, Custom made kabels met WBT connectoren.
TV:
Sony 82 cm (binnenkort waarschijnlijk ook een projector of plasma/TFT scherm)
Afstandsbediening:
Philips Pronto (ik meen de CBU-890)
2 kanaals muziek heeft mijn voorkeur, daarna pas multikanaals filmgeluid, vandaar de aparte Bryston eindtrap. Met de B&W Matrix 802 ben ik in 1999 begonnen met het wegwerken van de irritaties bij het muziek luisteren. Daarvoor heb ik Visaton luidsprekers gehad, maar heb zelden zo'n vermoeiende luidspreker mogen meemaken (visaton eigen?)
. Met de Bryston 3B-ST die ik in mei 2002 gekocht heb, heb ik "definitief" afscheid genomen van vermoeiende luistersessies. Hiervoor heb ik AVM en verschillende Rotel eindtrappen gehad en geleend. De rotels die ik gehad heb missen het detail en dynamiek die ik met Bryston wel heb, maar die staat dan ook een klasse hoger. Voor de DVD-2900 heb ik een tijdje lang de Marantz DV8300 gehad, maar in combinatie met mijn apparatuur vond ik het hoog iets aan de vermoeiende kant. Hier doet de Denon het beduidend beter
.
M.b.t. Multikanaals filmgeluid kan ik slechts dynamisch, detailrijk, maar vooral ook homogeen zeggen. Het klinkt gewoon allemaal echt, dus zonder excessen (of luidsprekers) die de aandacht op zich vestigen.
Behalve de center en het beeldscherm zie ik momenteel geen reden om iets te vervangen of te verbeteren
.
Luidsprekers:
Front B&W Matrix 802mk3
surr. 3A Andante
Center CR Camparo (wordt ooit vervangen door Nautilus HTM1 of 2)
Sub Rel Q100
Versterking:
Voor Denon AVC-A1D (tevens als eind voor center & surrounds)
Eind Bryston 3B-ST (voor fronts)
Bron:
DVD Denon DVD-2900
Sony minidisk die ik nooit gebruik
Kabels:
Reference Wire Precision, VLS, Custom made kabels met WBT connectoren.
TV:
Sony 82 cm (binnenkort waarschijnlijk ook een projector of plasma/TFT scherm)
Afstandsbediening:
Philips Pronto (ik meen de CBU-890)
2 kanaals muziek heeft mijn voorkeur, daarna pas multikanaals filmgeluid, vandaar de aparte Bryston eindtrap. Met de B&W Matrix 802 ben ik in 1999 begonnen met het wegwerken van de irritaties bij het muziek luisteren. Daarvoor heb ik Visaton luidsprekers gehad, maar heb zelden zo'n vermoeiende luidspreker mogen meemaken (visaton eigen?)
M.b.t. Multikanaals filmgeluid kan ik slechts dynamisch, detailrijk, maar vooral ook homogeen zeggen. Het klinkt gewoon allemaal echt, dus zonder excessen (of luidsprekers) die de aandacht op zich vestigen.
Behalve de center en het beeldscherm zie ik momenteel geen reden om iets te vervangen of te verbeteren
Heb sinds vandaag beamer, alles staat/hangt pas net, en beamer is nog niet aan plafond bevestigd.
toch even 2 foto's alvast:

Versterker: Marantz SR7200
Front: JBL XTI-80
Rear: JBL XTI-20
Center: JBL XTI-10
Sub: JBL XTI 300
TV: JVC 72cm breedbeeld (type = ???)
Video: JVC nogwat
Minidisc: Sony CD--> MD 4x kopierdeck
DVD= tijdelijk Hiteker ding, omdat philips 722 kapot is
ga voor Philips 763SA denk ik)
Beamer: Sharp XV Z90e
Scherm: Projecta Procinema 200cm breed
toch even 2 foto's alvast:

Versterker: Marantz SR7200
Front: JBL XTI-80
Rear: JBL XTI-20
Center: JBL XTI-10
Sub: JBL XTI 300
TV: JVC 72cm breedbeeld (type = ???)
Video: JVC nogwat
Minidisc: Sony CD--> MD 4x kopierdeck
DVD= tijdelijk Hiteker ding, omdat philips 722 kapot is
Beamer: Sharp XV Z90e
Scherm: Projecta Procinema 200cm breed
[ Voor 16% gewijzigd door Arnold op 28-11-2003 20:49 ]
Verwijderd
Ik heb me adire Shiva driver binnen met de bijbehoorende passive radiator en heb maar ik heb dus nog geen kast (ga ik van het weekend bouwen) dus heb ik maar even een tussenoplosing bedacht, de prullenbak woofer.

Zonder een kast of iets dergelijks komt er natuurlijk haast geen geluid uit dus ik zat te denken waar ik hem in zou doen voordat ik mijn kast heb. Ik keek dus in me kamer rond en zag de prullenbak staan en hij past precies. Het is trouwens een Adire Shiva MKIII 12" subwoofer met een 15" Passive radiator.
Dit is de PR:
Zonder een kast of iets dergelijks komt er natuurlijk haast geen geluid uit dus ik zat te denken waar ik hem in zou doen voordat ik mijn kast heb. Ik keek dus in me kamer rond en zag de prullenbak staan en hij past precies. Het is trouwens een Adire Shiva MKIII 12" subwoofer met een 15" Passive radiator.
Dit is de PR:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 21:01 ]
Verwijderd
Hee Martijn ik ben benieuwd naar jouw sub. Ik hoop alvast dat je er veel plezier van gaat hebben. Veel WIP foto's posten! Wat voor amp heb je gekozen?
Hier nog een motiverend plaatje!
(let niet op de wooferafdichting vanonder
)

Een paar tips:
-Let op de resonantiefrequentie van de mdf plaat in de PR
-kast verzwaren met lood of loodbitumen. De mijne weegt 36 kg dit is niet genoeg om de kast schokvrij te houden op hoge volumes.
-luchtdicht!
Hier nog een motiverend plaatje!

Een paar tips:
-Let op de resonantiefrequentie van de mdf plaat in de PR
-kast verzwaren met lood of loodbitumen. De mijne weegt 36 kg dit is niet genoeg om de kast schokvrij te houden op hoge volumes.
-luchtdicht!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 00:21 ]
Ik zie hier veel leuk spul, o.a. beamers
Nu vraag ik me af in hoeverre jullie zitten te klooien met het inrichten van je huiskamer om alle apparatuur op een zo goed mogelijke en natuurlijk praktische en comfortabele positie te hebben staan. Zelf wil ik al een poosje een beamer maar het enige wat me tegenhoudt is de huiskamerindeling: ik heb m'n receiver onder m'n TV staan maar de beamer zal dus ergens boven en achter me (bank) moeten staan/hangen. Nu is dat laatste an sich niet zo'n probleem maar hoe zit dat met de bekabeling van je setje naar de beamer toe? Hoe groot mag de afstand zijn ofwel: hoe lang mag de kabel zijn wil je geen verstoringen in het beeld krijgen, temeer je de kabels natuurlijk niet dwars door de kamer wilt laten lopen maar via omwegen langs de muur/plinten.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
20 meter kwaliteitskabel moet toch geen probleem zijn?
Gewoon highquality kabel kopenAbbadon schreef op 29 november 2003 @ 00:24:
Ik zie hier veel leuk spul, o.a. beamersNu vraag ik me af in hoeverre jullie zitten te klooien met het inrichten van je huiskamer om alle apparatuur op een zo goed mogelijke en natuurlijk praktische en comfortabele positie te hebben staan. Zelf wil ik al een poosje een beamer maar het enige wat me tegenhoudt is de huiskamerindeling: ik heb m'n receiver onder m'n TV staan maar de beamer zal dus ergens boven en achter me (bank) moeten staan/hangen. Nu is dat laatste an sich niet zo'n probleem maar hoe zit dat met de bekabeling van je setje naar de beamer toe? Hoe groot mag de afstand zijn ofwel: hoe lang mag de kabel zijn wil je geen verstoringen in het beeld krijgen, temeer je de kabels natuurlijk niet dwars door de kamer wilt laten lopen maar via omwegen langs de muur/plinten.
ik werk straks (hopelijk morgen binnen...) met 15m Component kabel, van rond de 150 euro...
bezuinig daar vooral niet op!
voor de gein de standaard 10m video kabel gebruik die bij beamer zat, maar die gaf gewoon het beeld totaal niet goed door...
Verwijderd
(even snel overgenomen van mijn beschrijving op diyaudio.com.. ; voor de mensen hier denk ik ook wel geinig omdat het compleet niet lijkt op de spullen die in deze thread normaal te zien zijn:)
Open baffle Jordan JX92s + Supravox 285 GMF ; 1st order filter @ 300 hz

& close-up:

& backside:
Railway rail for weight & coolness

JLTi Amplifier + filter behind it:

Non-oversampling DAC, ~Nonoz II

Behringer Ultracurve 8024 + Philips CD850 (hardly used, mostly digital out from computer):

Ultracurve takes care of.. 1. driver problems, 2. efficiency difference-problem (Jordan 86 db, Supravox 97 db), 3. room influences, 4. Kuei Yang Wang target curves
Ceiling treatment (5.00 m x 0.60 m rockwool between cloth and ceiling):

Overall sound: very unveilling, good dynamics, nice neutral tonal balance

& close-up:

& backside:

Behringer Ultracurve 8024 + Philips CD850 (hardly used, mostly digital out from computer):

Ultracurve takes care of.. 1. driver problems, 2. efficiency difference-problem (Jordan 86 db, Supravox 97 db), 3. room influences, 4. Kuei Yang Wang target curves

Verwijderd
Ik ben ook zeer benieuwd hoe die gaat worden. Ik ga misschien (als me pa tijd heeft) dit weekend beginnen met bouwen. Ik ga de Detonation dt300 nemen denk ik, is namelijk wel 1 met een goed vermogen en je leest er veel goede dingen over en hij is totaal afgesloten (in tegestelling tot de Hypex).Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 00:13:
Hee Martijn ik ben benieuwd naar jouw sub. Ik hoop alvast dat je er veel plezier van gaat hebben. Veel WIP foto's posten! Wat voor amp heb je gekozen?
Ik heb alleen nog niet genoeg geld om de versterker te kopen, dus misschien dat ik hem eerst ff passief ga houden en dan rond februari de versterker in Duitsland ga bestellen.
Weet iemand misschien hoe dat precies werkt met dat passief filteren en hoe duur een redelijke filter is?
Als ik ga bouwen denk ik wel dat ik een topic open met veeeeeeeeel plaatjes
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 04:18 ]
Verwijderd
Vaak zijn die wel gedownsamplednotgib schreef op 13 november 2003 @ 12:30:
[...]
Oh? Echt? Wist ik nog niet... een hele verbetering. Maar geef mij maar DVD. Wat voor projector is het trouwens?
Mijn nieuwe slaapkamer (43m^2) is opgedeeld in twee gedeelten. Één gedeelte wordt dus echt helemaal ingericht rondom tv / pc / HT-set. De eerste pics verwacht ik met een maandje te kunnen maken, het is nogal veel werk in het nieuwe huis om alles gedaan te krijgen. We zijn er de komende 3 jaar nog wel mee bezig maar ik heb me kamer hopelijk eerder afAbbadon schreef op 29 november 2003 @ 00:24:
Ik zie hier veel leuk spul, o.a. beamersNu vraag ik me af in hoeverre jullie zitten te klooien met het inrichten van je huiskamer om alle apparatuur op een zo goed mogelijke en natuurlijk praktische en comfortabele positie te hebben staan. Zelf wil ik al een poosje een beamer maar het enige wat me tegenhoudt is de huiskamerindeling: ik heb m'n receiver onder m'n TV staan maar de beamer zal dus ergens boven en achter me (bank) moeten staan/hangen. Nu is dat laatste an sich niet zo'n probleem maar hoe zit dat met de bekabeling van je setje naar de beamer toe? Hoe groot mag de afstand zijn ofwel: hoe lang mag de kabel zijn wil je geen verstoringen in het beeld krijgen, temeer je de kabels natuurlijk niet dwars door de kamer wilt laten lopen maar via omwegen langs de muur/plinten.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 09:26 ]
Van wie is dit ook al weer een ontwerp, dacht dat een nederlandse firma deze ook produceerde, of ben ik nu in de war met iets anders?Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 03:43:
(even snel overgenomen van mijn beschrijving op diyaudio.com.. ; voor de mensen hier denk ik ook wel geinig omdat het compleet niet lijkt op de spullen die in deze thread normaal te zien zijn:)
[afbeelding]
& close-up:
[afbeelding]
& backside:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is overigens de functie van het karton?
Verwijderd
BD-design (Bert Doppenberg) Maar dat is icm AER full-range driver ipv een Jordan.Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:32:
[...]
Van wie is dit ook al weer een ontwerp, dacht dat een nederlandse firma deze ook produceerde, of ben ik nu in de war met iets anders?
Wat is overigens de functie van het karton?
Verwijderd
Klopt;
Ik had eerst oude Aer mk I's (een van de eersten), alleen die was toch te aggresief in het mid/hoog dat ik hem heb weggedaan (dus ook te non-lineaire respons dat ik met de Behringer er te weinig aan kon doen).
Het karton is een semi-tijdelijke oplossing om de 5" Jordan in het 8" gat te kunnen plaatsen.
Ik had eerst oude Aer mk I's (een van de eersten), alleen die was toch te aggresief in het mid/hoog dat ik hem heb weggedaan (dus ook te non-lineaire respons dat ik met de Behringer er te weinig aan kon doen).
Het karton is een semi-tijdelijke oplossing om de 5" Jordan in het 8" gat te kunnen plaatsen.
Vind dat maar uber lelijk staan.Het karton is een semi-tijdelijke oplossing om de 5" Jordan in het 8" gat te kunnen plaatsen.

Ik zou zelf het licht uit doen zodat ik het niet hoef te zien
Gelukkig is het tijdelijk.
Verwijderd
Het is ook allemaal niet gebouwd voor de looks he.
Maar je hebt gelijk hoor: dat wordt nog een keer een rebuild.
De afweging is alleen dat het moeilijk in te schatten is hoelang je iets zult gebruiken, en of het nog moet worden aangepast (zelfde geldt voor het filter en de DAC).
Maar je hebt gelijk hoor: dat wordt nog een keer een rebuild.
De afweging is alleen dat het moeilijk in te schatten is hoelang je iets zult gebruiken, en of het nog moet worden aangepast (zelfde geldt voor het filter en de DAC).
dat verklaart een hoop. 
Ik heb inmiddels m'n gehele Sony set bij een virend onder gebracht, uiteraard na enige finiancieële activiteit. Wat dus betekend dat ik weer....
..nieuwe spullen mag kopen!!
Weer eens lekker orienteren in de reciever markt e.d. morgen maar een lekker heidens de hifi-zaken wereld induiken, ben benieuwd.
Ik heb inmiddels m'n gehele Sony set bij een virend onder gebracht, uiteraard na enige finiancieële activiteit. Wat dus betekend dat ik weer....
..nieuwe spullen mag kopen!!
Weer eens lekker orienteren in de reciever markt e.d. morgen maar een lekker heidens de hifi-zaken wereld induiken, ben benieuwd.
Ik volg dit topic nog niet zo lang maar ik kan me kerrinneren dat je die set gekocht hebt. Hoe lang heb je het precies in huis gehad? Paar maanden
You don't need eyes to see, you need vision
Begin September gekocht ja. 
Zal het wel even uitleggen, de STR-DB780 die ik had is echt een super fijn apparaat, niks op aan te merken, ik had bij aankoop alleen niet extra gecheckt of hij daadwerkelijk pre-outs had. Was een beetje misleid door de Sony site die zij van wel. Ik wist dus dat ik daar een keer tegen aan ging lopen en nu de mogelijkheid zich voordeed om hem te verkopen meteen gedaan.
De dvd-speler wou ik zozeer niet kwijt, alleen maar tevreden over, maar deze kan eventueel niet passen met m'n nieuwe apparatuur dus ook maar verkocht. Vandaar dus.

Zal het wel even uitleggen, de STR-DB780 die ik had is echt een super fijn apparaat, niks op aan te merken, ik had bij aankoop alleen niet extra gecheckt of hij daadwerkelijk pre-outs had. Was een beetje misleid door de Sony site die zij van wel. Ik wist dus dat ik daar een keer tegen aan ging lopen en nu de mogelijkheid zich voordeed om hem te verkopen meteen gedaan.
De dvd-speler wou ik zozeer niet kwijt, alleen maar tevreden over, maar deze kan eventueel niet passen met m'n nieuwe apparatuur dus ook maar verkocht. Vandaar dus.
Bij sommigen is het nieuwtje er wel erg snel af
* Yalopa hoopt iets langer te doen met de set die net aangeschaft is (doel = 10 jaar)
[ Voor 14% gewijzigd door Yalopa op 30-11-2003 13:53 ]
You don't need eyes to see, you need vision
Weet je toevallig of de STR-DB790 deze wel heeft? Ik zit namelijk sterk aan deze versterker te denken. Vind vooral het uitelijk erg mooi en de specs zijn ook niet slecht voor 350 EVerwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:13:
Begin September gekocht ja.
Ik vraag me altijd af hoe de verhouding in kwaliteit nou is van bijvoorbeeld deze met de Marantz SR4300 / 4400. En dan niet de geluidskwaliteit maar de duurzaamheid van de onderdelen en de opbouw van het apparaat.
Ik vind de sony iig veel mooier dan de Marantz, en ze hebben er een mooie DVD speler bij die ook SACD kan voor niet al te veel geld.

Hij heeft helaas ook geen Pre-Outs, toch wel jammer dat ze nou net daar op bezuinigen.
De duurzaamheid moet geloof ik erg goed zijn, persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de bouwkwaliteit van Sony dan bijvoorbeeld van Marantz, welke gerust een hele serie uitrust met onderbemeten condensators oid.
De duurzaamheid moet geloof ik erg goed zijn, persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de bouwkwaliteit van Sony dan bijvoorbeeld van Marantz, welke gerust een hele serie uitrust met onderbemeten condensators oid.
Ik zie net dat dat ding (evenals zijn duurdere maar nauwelijks uitgebreidere broer de 2000) slechts 1 coaxiale ingang heeft.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:11:
Hij heeft helaas ook geen Pre-Outs, toch wel jammer dat ze nou net daar op bezuinigen.
Dat is toch aan de magere kant of niet?
Tja als jij er meer nodig hebt dan is dat mager ja. Kijk anders eens bij Yamaha, deze zijn over het algemeen afgeladen met aansluitingen.
Heb mijn Yamaha 640RDS (receiver), Yamaha 530 (dvd) en Yamaha 6.1 surround set (NS-P436) binnen maar de receiver doet het helaas niet.
Met of zonder de speakers aangesloten valt hij na 2-10 minuten uit zonder dat ik er iets aan doe. Er zitten verder ook geen kabels aangesloten en de schakelaar voor impedantie staat goed. Balen, nu moet ik weer naar de winkel om de receiver om te ruilen. Beter nu kapot (DOA) dan na enkele maanden!!
Met of zonder de speakers aangesloten valt hij na 2-10 minuten uit zonder dat ik er iets aan doe. Er zitten verder ook geen kabels aangesloten en de schakelaar voor impedantie staat goed. Balen, nu moet ik weer naar de winkel om de receiver om te ruilen. Beter nu kapot (DOA) dan na enkele maanden!!
Heel simpel: alle audio video spullen optimaal neerzetten, inregelen, vervolgens de rest van de kamer inrichten. Daarna opnieuw inregelen ivm gewijzigde indeling. Audio/video is bovengeschikt aan de overige inrichting.Abbadon schreef op 29 november 2003 @ 00:24:
Ik zie hier veel leuk spul, o.a. beamersNu vraag ik me af in hoeverre jullie zitten te klooien met het inrichten van je huiskamer om alle apparatuur op een zo goed mogelijke en natuurlijk praktische en comfortabele positie te hebben staan....... etc.
Om de bekabeling weg te werken gebruik ik plinten, de grootste. Een andere optie is onder de vloer door (kruipruimte). Om muizen, vreterij etc. te voorkomen kan je hiervoor bijv. PVC buizen onder de vloer bevestigen en deze bij de stereo en bij de rear speakers boven laten komen.
Dus:
1. Je stereo plaatsen
2. Je meubels neerzetten
Verwijderd
Hey Blue Eyes, Jij hebt in het verleden toch een tweetal Bryston 3B eindtrappen ter test gehad? Kan jij enigszins omschrijven hoe deze in verhouding tot jouw huidige Vincent monoblokken klonken?
Joy ! Eindelijk is hij er ! De Magnat Sub 130 A
Wat een zalig ding ! Zo een beest
Ff getest met "The Last March of The Ents" van TTT ... w0w !
Maar nu , genoeg gezeverd , foto's ! :

Andere nieuwe aanwinst : een groot stevig stekkerblok !

Let vooral op het verschil in grootte tussen de woofertjes van de Celestion's en die van de sub
Nu volgende "update" normaal gezien zijn nieuwe stoelen/zetels , zodat ik ook eens iemand kan uitnodigen boven
Wat een zalig ding ! Zo een beest
Ff getest met "The Last March of The Ents" van TTT ... w0w !
Maar nu , genoeg gezeverd , foto's ! :
Andere nieuwe aanwinst : een groot stevig stekkerblok !
Let vooral op het verschil in grootte tussen de woofertjes van de Celestion's en die van de sub
Nu volgende "update" normaal gezien zijn nieuwe stoelen/zetels , zodat ik ook eens iemand kan uitnodigen boven
[ Voor 21% gewijzigd door TomSwinnen op 01-12-2003 13:46 ]
Dit topic is gesloten.