Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

_ferry_ schreef op 06 november 2003 @ 09:06:
dv4300 zou ik ook graag willen hebben, maar 270€ heb ik niet over voor een DVD speler, aangezien ik ook een DVD in me pc heb, en die gebruik ik tot nu toe altijd. Dan koop ik eerder voor 250€ eens een cd/speler, als de geluidsqualiteit er op vooruit gaat.
Ik weet niet wat voor CD-speler je nu hebt, maar de kans is aanwezig dat de CD weergave van deze ook al een verbetering is natuurlijk. Bovendien ondersteunt de speler progressive scan, wat natuurlijk erg gaaf is voor als je zometeen je beamer hebt :P.

[ Voor 42% gewijzigd door Verbal Kint op 06-11-2003 10:18 ]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verbal Kint schreef op 06 november 2003 @ 10:16:
[...]
Ik weet niet wat voor CD-speler je nu hebt, maar de kans is aanwezig dat de CD weergave van deze ook al een verbetering is natuurlijk. Bovendien ondersteunt de speler progressive scan, wat natuurlijk erg gaaf is voor als je zometeen je beamer hebt :P.
Ik heb nu een cd speler van me disco, dus is niet echt voor de geluidsqualiteit gemaakt.

wat is dat progressive scan dan? Al zal een beamer niet snel komen op mijn kleine kamer. Maar de audio weergave van de dv4300 is dus ook goed? Al zal die van een marantz cd speler nog wel weer wat beter zijn, aangezien de prijzen bijna gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
_ferry_ schreef op 06 november 2003 @ 09:06:
dv4300 zou ik ook graag willen hebben, maar 270€ heb ik niet over voor een DVD speler, aangezien ik ook een DVD in me pc heb, en die gebruik ik tot nu toe altijd. Dan koop ik eerder voor 250€ eens een cd/speler, als de geluidsqualiteit er op vooruit gaat.
Geluidsweergave van de DV4300 voor gewone CDs is idd zeer goed te noemen tov andere DVD spelers, natuurlijk is een stand allone CD speler beter, maar goed, die is er dan ook echt speciaal voor gemaakt.

Je zal er qua geluidskwaliteit voor DVD ( aangezien je dat nu via comp afspeelt ) zeker op vooruitgaan, ook qua beeldkwaliteit. Valt me trouwens ook op dat de dv4300 veel beter surround weergeeft dan m'n voorganger ( Philips DV930 geloof ik :P ). Het klinkt allemaal net wat mooier.

270€ is idd een hoop geld voor een DVD speler als je kijkt dat je ze ook al voor 50€ hebt, hoop mensen verkijken zich daarop. Maar als je het verschil bekijkt met een goedkope en duurdere DVD speler, zie je wel waar het extra geld heen is gegaan.

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ferry_ schreef op 06 november 2003 @ 10:48:
[...]

Maar de audio weergave van de dv4300 is dus ook goed? Al zal die van een marantz cd speler nog wel weer wat beter zijn, aangezien de prijzen bijna gelijk zijn.
Ik vraag me af of deze verschillen waar te nemen zijn op je huidige setup. .

De dv4300 zal een verbetering op dvd en cd gebied zijn t.o.v. wat je nu hebt en tevens in cd-weergave goed genoeg zijn om geen extra cd-speler aan te hoeven schaffen. Verschillen tussen bronnen zijn subtiel te noemen, helemaal als er gebruik gemaakt wordt van 2 apparaten van dezelfde fabrikant (zelfde voicing/kleuring) en een betaalbare surroundreceiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

Nu vraag ik me wel eens af wat nu beter is voor normaal audiocd afspelen

De pcm dac van de dvdspeler gebruiken of de pcm dac van de receiver gebruiken.

Ik zelf heb een Yamaha RX-V630RDS receiver met een Pioneer DV-350 dvd speler

Ik gebruik de Dac van de receiver. Omdat ik maar 1 kabel van de dvd speler naar de receiver heb lopen. Dus puur gemak. Ik heb een luister testje gedaan. Maar ik hoor het verschil niet tussen de Analoge verbinding en de digitale verbinding.

Wat ik wel erg leuk vond was dat ik mijn Yamaha had meegenomen naar iemand met een stereo onkyo versterker met 2 kef speakers. Beide versterker aangesloten op de speakers en om de beurt laten spelen. Als bron hing er een medion dvd speler aan vast. Als er via de analoge uitgang muziek werd gedraait klonk die onkyo gewoon 100 % beter als mijn yamaha. Maar dat kan wel kloppen. Die stereo versterker was nog duurder in aanschaf dan mijn 6.1 receiver. Maar als ik via mijn versterker de DAC in werd gebruikt klonk opeens de Yamaha weer beter.

Ikke dat niet helemaal snappen.

Misschien dan het komt doordat Yamaha voor hun complete product lijn dezelfde soundprocessor gebruikt. In de versterker van 200 euro zit dezelfde processor als in de versterkers van 2000 euro.

Eerst liep ik met het plan om een extra cdspeler aan te schaven voor audiocd's. Maar voor mijn gevoel kan die dvd speler het ook prima. Er wordt alleen het loopwerk gebruikt. Het echte werk doet de receiver.

(Tuurlijk kan het beter. Maar vergeet niet dat je soms een grens moet stellen aan je budget en wat je wilt)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

4POX schreef op 06 november 2003 @ 11:55:
(...)
Wat ik wel erg leuk vond was dat ik mijn Yamaha had meegenomen naar iemand met een stereo onkyo versterker met 2 kef speakers. Beide versterker aangesloten op de speakers en om de beurt laten spelen. Als bron hing er een medion dvd speler aan vast. Als er via de analoge uitgang muziek werd gedraait klonk die onkyo gewoon 100 % beter als mijn yamaha. Maar dat kan wel kloppen. Die stereo versterker was nog duurder in aanschaf dan mijn 6.1 receiver. Maar als ik via mijn versterker de DAC in werd gebruikt klonk opeens de Yamaha weer beter.

Ikke dat niet helemaal snappen.
(...)
Dat lijkt me duidelijk. Die Medion heeft zo'n afschuwelijk slecht DAC dat het met het DAC van jouw HT-amp een stuk beter gaat klinken, ook al is de stereo kwaliteit van jouw amp op zich lager dan die van die Onkyo (wat je vast stelde toen je de speler analoog aan sloot).

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nou dan weet ik waar ik weer voor kan gaan sparen, een dv3400 :P
zal wel op de lange duur zijn, want over 7 maanden word ik 18, dus moet er ook een rijbewijs betaald kunnen worden :D Dus voorlopig blijf ik DVD nog op me PC kijken, en dus ook op me 17" monitor :( Al heb ik toch geen grote kamer, dus een klein scherm is niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Dit setje is een dikke twee maanden in mijn gelukkige bezit:

Marantz SR7300 receiver:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolio/ht/thumbs/receiver.jpg

Achterkant receiver:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolio/ht/thumbs/receiver_achter.jpg

Philips 963SA DVD spler:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolio/ht/thumbs/dvd.jpg

Kef Q5 frontspeakers:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolio/ht/thumbs/speaker.jpg

Totaalplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolio/ht/thumbs/totaal.jpg

Nu nog sparen voor de rest van de speakers :)

[ Voor 76% gewijzigd door -bolio- op 08-11-2003 16:20 . Reden: plaatjes beter gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-bolio- schreef op 08 november 2003 @ 14:35:
Dit setje is een dikke twee maanden in mijn gelukkige bezit:

Marantz SR7300 receiver:
[afbeelding]

Achterkant receiver:
[afbeelding]

Philips 963SA DVD spler:
[afbeelding]

Kef Q5 frontspeakers:
[afbeelding]

Totaalplaatje:
[afbeelding]

Dit is nou precies wat ik wil gaan doen eerst 2 zuilen en een rec. en dvd en dan de rest.
Alleen zou ik toch een ander meubeltje aanschaffen...;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 19:20
En de rest van je TV ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Héhé , wouek ook zeggen ... voor de rest al mooie set hoor ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-

-bolio-

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 14:46:
[...]

Dit is nou precies wat ik wil gaan doen eerst 2 zuilen en een rec. en dvd en dan de rest.
Alleen zou ik toch een ander meubeltje aanschaffen...;)
Jah, zou ook het mooiste zijn. Probleem is alleen dat in die kasten mijn kleren zitten en dat ik die dan ergens anders kwijt moet... Beetje ruimte gebrek op mijn kamertje. Die plaat ligt ook onder de receiver omdat deze 50 cm diep is :) en mijn kast maar 40 cm.
Idd, die moet ook nog vervangen worden maar de speakers hebben een hogere prioriteit. Aangezien ik toch alleen maar films kijk en geen tv twijfel ik nog of dit een beamer gaat worden of een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:57
Misschien een beetje een domme vraag maar ok: wat zijn goeie speakers voor een best wel kleine kamer...
Want heb nu zo'n ding waar van alles in zit zoals kesette, cd speler, radio enzo..
en die stero heeft niet echt goeie speakers.
Dus ik dacht ik gebreuk mijn dvd speler als cdspeler voor muziek etc..
Maar dan moet ik speakers hebben en een versterker kweet alleen niet wat ik moet kiezen normaal of surround speakers ?

dank

[ Voor 15% gewijzigd door GleNnoS_ op 08-11-2003 17:18 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-

-bolio-

Overwegend kun je zeggen dat bookshelfs en vloerstaanders beter geluid geven bij muziek dan de sateliet - subwoofer setjes. Welke speakers jij goed vindt klinken moet je zelf beoordelen tijdens het luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

GleNnoS_ schreef op 08 november 2003 @ 17:08:
Dus ik dacht ik gebreuk mijn dvd speler als cdspeler voor muziek etc..
Maar dan moet ik speakers hebben en een versterker kweet alleen niet wat ik moet kiezen normaal of surround speakers ?
Gewoon speakers die je bevallen (ja dat moet je dus zelf uitzoeken)....en of je dan voor stereo gaat of surround ligt dan aan je voorkeur. Als je veel meer om muziek geeft dan neem je lekker stereo, maar als je echt een filmfreak bent een beetje budget hebt kan je wel op surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
zimbab schreef op 08 november 2003 @ 17:53:
[...]

Gewoon speakers die je bevallen (ja dat moet je dus zelf uitzoeken)....en of je dan voor stereo gaat of surround ligt dan aan je voorkeur. Als je veel meer om muziek geeft dan neem je lekker stereo, maar als je echt een filmfreak bent een beetje budget hebt kan je wel op surround.
hmm ja maar er is toch wel verscheel tussen goeie speakers en slechte speakers dus weet iemand een goeie set ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

GleNnoS_ schreef op 08 november 2003 @ 18:07:
[...]

hmm ja maar er is toch wel verscheel tussen goeie speakers en slechte speakers dus weet iemand een goeie set ofzo?
goeie speakers: speakers die jij goed vindt klinken
slechte speakers: speakers die jij niet goed vindt klinken

Simpel , toch?

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
TomSwinnen schreef op 08 november 2003 @ 18:09:
[...]

goeie speakers: speakers die jij goed vindt klinken
slechte speakers: speakers die jij niet goed vindt klinken

Simpel , toch?
aja thx ;) heeft iemand een goeie site waar lekker veel speakers zijn enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Doe anders ff de prijs waar je zo ongeveer aan zat te denken. Misschien dat we wat tips hebben waar je verder op kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

GleNnoS_ schreef op 08 november 2003 @ 18:55:
[...]

aja thx ;) heeft iemand een goeie site waar lekker veel speakers zijn enzo..
Een budget doet wonderen inderdaad, en op een site kun je geen speakers luisteren ;) . Kortom, ga naar winkels, geef daar je budget, en ga lekekr luisteren met je eigen CD's/DVD's. Daar heb je wat aan. Op een site zie je foto's, die misschien een klein beetje nuttig zijn (het oog wil ook wat ;) ) en een hoop cijfertjes die maar de helft zeggen. Je oren zeggen de rest :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe hebben mensen wel eens geluk. Ik had 2 maanden geleden weinig geluk dacht ik. Ik had een marantz sr7200 demomodel voor 550 euro op de kop getikt in duitsland via ebay. De versterker zou opgestuurd worden een week later. Ik maar wachten en na 2/3 weken kreeg ik hem eindelijk in huis.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sr7200.jpg

Maar nu wat bleek dat ding wat ik had gekregen was helemaal niet in orde. De knoppen waren beschadigd aan de achterkant ontbraken er schroeven; kortom apparaat duidelijk niet in orde. Toe ik de dvd digitaal aansloot weigerde de pcm decoder zonder kraken en vervorming een cd weer te geven.
Dus dat ding moest terug en ik eiste een nieuwe 7200. Na weer een week was eindelijk dat ding terug in dld. een paar weken gingen voorbij en het werd duidelijk dat het bedrijfje waar ik hem had gekocht geen nieuwe meer kon regelen omdat ze niet meer gebouwd werden. Op een gegeven moment beloofde hij me nieuwe SR7300 in campagne omdat ik dat had gevraagd. Maar tot vorige week had de hoop opgegeven en wilde ik m'n geld terugeisen. Maar opeens stond de postbode voor de deur met een splinternieuwe SR7300 in het goud.:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/1sr7300.jpg

Nou ik ben zeer te tevreden voor 550 euri een sr7300 nieuw in doos is niet verkeerd >:) :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Laatst online: 06-06 17:57
Dat is idd best netjes :)

In zulke gevallen begin je dan toch eerst best wel wat argwaan te krijgen of ze hun wel aaan hun belofte houden. Je hebt dus echt geluk hoor :)

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViolatoR schreef op 09 november 2003 @ 00:57:
Dat is idd best netjes :)

In zulke gevallen begin je dan toch eerst best wel wat argwaan te krijgen of ze hun wel aaan hun belofte houden. Je hebt dus echt geluk hoor :)
Klopt vorige week kon ik er niet goed van slapen. Tis toch een hoop geld wat je kwijt bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:15
Toch zie ik maar weinig mensen met een Harman / Kardon.
Zelf heb ik de 1550 en ben erg tevreden met de zuivere weergave, volle bassen en strakke weergave. Begrijp me niet verkeerd dit is geen reclame.

Is de marantz dan toch meer een "merk" voor de algemene audiofiel?

[ Voor 4% gewijzigd door utbone op 09-11-2003 01:16 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 23:10

JT

VETAK y0

Marantz is gewoon een populairder merk dan HK. Niet slechter of beter, gewoon populairder. Zelf moet ik een nieuwe HT halen en wil ik ook zeker HK niet overslaan om te luisteren.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

utbone schreef op 09 november 2003 @ 01:15:
Zelf heb ik de 1550 en ben erg tevreden met de zuivere weergave, volle bassen en strakke weergave. Begrijp me niet verkeerd dit is geen reclame.

Ik persoonlijk ben gewoon verliefd op het merk , het is echt een prachtig merk en dat straalt overal van af .. het geluid is prachtig , de afwerking van hun producten is gewoon af , de prijs/kwaliteit - ratio is ook heel goed ..
Kortom "Marantz .. Because Music Matters" ..

( ik zou nog een goede marantz verkoper zijn denk ik 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plasma-clearance.com/images/products/screens/sony-42.jpg
42Inch Sony
Afbeeldingslocatie: http://www.idealo.de/folder/Product/26/8/26833/produktbild_gross.gif
met Kenwood 9060 (6.1 THX)
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/8813DE34DB35FC41C1256DAC00595D80/$file/ac15.jpg
en Bose 5.1
Afbeeldingslocatie: http://www.remotecentral.com/uc525/photo03a.jpg
voor de controle

Moet me wel door de winteravonden heen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

utbone schreef op 09 november 2003 @ 01:15:

Denk toch ook dat uiterlijk van de verschillende merken een rol speelt. HK heeft een redelijk typisch uiterlijk waar je van moet houden. (Persoonlijk vind ik die dingen oerlelijk, al klinkt het helemaal niet slecht, het komt bij mij er niet in. Het oog wil ook wat, met name het vrouwelijk oog...)

Ik heb trouwens ook een Marantz setje staan met een stel Kef speakers, vond het ook beter klinken dan yamaha, denon en pioneer in dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cramer-moebel.de/marken/desede/bilder/ds2100.jpg
Oops vergat bijna mijn stoel ...iets aan de prijs maar mooi !! en hij zit heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

boas99 , how bout some real time fotos ? Ziet er allemaal zo hightechy uit vind ik .. De look van de apperatuur lijken me bij jou te primeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Vette stoel....de Sede is heersend! Maar wel erg duur ja....gaat mij de aankomende jaren met mijn stufi nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 13:53

w00Dy

Make soap, not war

TomSwinnen schreef op 09 november 2003 @ 02:43:
boas99 , how bout some real time fotos ? Ziet er allemaal zo hightechy uit vind ik .. De look van de apperatuur lijken me bij jou te primeren :)
voor het geld van dat scherm had hij beter andere speakers gekozen.

Wat zeg ik 8)7 , voor het geld van die speakers had hij er beter andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 00:17:
Nou ik ben zeer te tevreden voor 550 euri een sr7300 nieuw in doos is niet verkeerd >:) :9
Jij bent echt one lucky dude. Pracht apparaat! (als Marantz je ding is ;) )
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 01:31:
[afbeelding]
42Inch Sony
[afbeelding]
[afbeelding]
en Bose 5.1
[afbeelding]
voor de controle

Netjes hoor, ben benieuwd in wat voor kamer dit moois staat. Maak er eens wat foto's van als dat mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 17:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

w00Dy schreef op 09 november 2003 @ 13:59:
[...]

voor het geld van dat scherm had hij beter andere speakers gekozen.

Wat zeg ik 8)7 , voor het geld van die speakers had hij er beter andere...
met films doen die dingetjes het best leuk hoor, alleen het centerkanaal is niet om heel gelukkig van te worden, maar als design je ding is.

het is in elk geval nooit mijn keuze, maar als je perse klein wil kan je 100x beter dit nemen dan zo'n alles in 1 set van sony of panasonic ofzo :o. (al is dit nog steeds veeeeeeeeeeel te slecht voor de prijs :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

JvS schreef op 09 november 2003 @ 14:21:
[...]

met films doen die dingetjes het best leuk hoor, alleen het centerkanaal is niet om heel gelukkig van te worden, maar als design je ding is.

het is in elk geval nooit mijn keuze, maar als je perse klein wil kan je 100x beter dit nemen dan zo'n alles in 1 set van sony of panasonic ofzo :o. (al is dit nog steeds veeeeeeeeeeel te slecht voor de prijs :P)
Ik word van heel die set niet gelukkig ;) In mediamarkt hasselt stond er zo een hele rij mensen bij de Bose/Sony/..all in one hoek .. en de happy few was naar de échte speakers aan het zien .. Spijtig vind ik .. Nou ja , ze doen maar hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
[afbeelding]
42Inch Sony
[afbeelding]
[afbeelding]
en Bose 5.1
[afbeelding]
voor de controle

Mooi spul. Je gaat duidelijk voor design. Hoe bevalt trouwens die afstandbediening (En waar kan je dat ding in nederland kopen?) Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede programmeerbare universele AB. ( Dat ding van Philips schijnt wel goed te zijn, maar die is me veeeels te duur.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

TomSwinnen schreef op 09 november 2003 @ 14:26:
[...]

Ik word van heel die set niet gelukkig ;) In mediamarkt hasselt stond er zo een hele rij mensen bij de Bose/Sony/..all in one hoek .. en de happy few was naar de échte speakers aan het zien .. Spijtig vind ik .. Nou ja , ze doen maar hé :)
Ach....boeien....ieder zo zijn ding. Weet je wel hoeveel mensen er gewoon naar de speakers van hun TV luisteren? Dan is dit toch al beter. En misschien geven ze hun geld wel liever uit aan wat anders.....mooi toch? Kennis van mij heeft ook zo'n heel goedkoop JBL surround setje, lijkt zielig, maar voor muziek heeft ie een installatie van zo'n 25.000 euro staan. Vind ie gewoon belangrijker (en ik ook trouwens). En zo zijn er ook mensen die liever op vakantie gaan of geld uitgeven aan interieur/tuin of een dikke auto.....noem het maar op. En er zijn natuurlijk ook zat mensen die geen dedicated HT-kamer hebben en gewoon niet hun interieur in de huiskamer willen vernaggelen omdat ze wel eens een filmpie huren....en ik geef ze daar best gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

zimbab schreef op 09 november 2003 @ 15:40:
[...]

Ach....boeien....ieder zo zijn ding. Weet je wel hoeveel mensen er gewoon naar de speakers van hun TV luisteren? Dan is dit toch al beter. En misschien geven ze hun geld wel liever uit aan wat anders.....mooi toch? Kennis van mij heeft ook zo'n heel goedkoop JBL surround setje, lijkt zielig, maar voor muziek heeft ie een installatie van zo'n 25.000 euro staan. Vind ie gewoon belangrijker (en ik ook trouwens). En zo zijn er ook mensen die liever op vakantie gaan of geld uitgeven aan interieur/tuin of een dikke auto.....noem het maar op. En er zijn natuurlijk ook zat mensen die geen dedicated HT-kamer hebben en gewoon niet hun interieur in de huiskamer willen vernaggelen omdat ze wel eens een filmpie huren....en ik geef ze daar best gelijk in.
Daarom ook mijn laatste zin "Ze doen maar" ... Iedereen legt zijn prioriteiten ergens anders .. mijn liggen voornamelijk bij muziek en een deel bij film/pc .. die van mijn buurman is dan weer zijn auto , en die daarnaast dan weer .. en zo zie je maar hé .. Ik ben de laatste die iemand zal bekritiseren op zijn hobby's , prioriteiten of uitgaven hoor :)

Toch weer grappig dat zo een discussie weer uitgelokt wordt door Bose speakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

hangt er vanaf waar je prioriteiten liggen

ik kijk dvd's enkel in stereo. Ja, met SRS trusurround :)
Stereo is voor mij nog altijd wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TomSwinnen schreef op 09 november 2003 @ 15:47:
[...]Toch weer grappig dat zo een discussie weer uitgelokt wordt door Bose speakers ;)
Meer door ongefundeerde uitspraken over Bose speakers dan door de speakers zelf. ;)

Ieder z'n ding, bas vind ik opzich tot een niet te hoog volume best aardig. Dat is bij film kijken imo toch de grootse meerwaarde van een "echte" set dus daarmee kan het er best mee door. Muziek is wat anders, maar dat was inmiddels wel duidelijk dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

w00Dy schreef op 09 november 2003 @ 16:01:
ik kijk dvd's enkel in stereo. Ja, met SRS trusurround :)
Stereo is voor mij nog altijd wat belangrijker.
SRS Trusurround staat zelfs op het Samsung midisetje van mijn moeder :*) ;)

Ontopic : Wat ik wel grappig vindt is dat Bose nog steeds hun eeuwenoude 901 ( http://www.bose.com/image...t/products/p_901_l_ba.jpg )als hun flagship speaker beziet , maar dat je die wel nooit nog ziet ergens .. Je ziet alleen maar hun andere flagship , het acousticmass systeem ..

Ja ik heb ff die SoundAdvisor op hun site gebruikt , en daar kwam op "Show me your flagship products" ;)

[ Voor 43% gewijzigd door TomSwinnen op 09-11-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Ook wel grappig, bij de AH worden nu homecinema setjes bestaande uit surroundspeakers en een DVD-speler verkocht van het merk Baier, voor 129€. En geloof het of niet, maar die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank. Dan denk ik ook van, zou je niet beter wat meer uit kunnen geven voor zoiets, maar ja, veel mensen vinden het blijkbaar genoeg.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha niks tegen srs lab he ;) Ik zie weer veel leuks voorbij komen:) Ik zal binnenkort wel weer eens een aantal foto's maken ik ben ieg voorlopig uit geupgrade; ben zeer tevreden (en het geld is op :'( :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Eerlijk gezegd vind ik SRS nog best goed klinken ;) Doe het toch maar eens , uit 2 speakers een surround geluid simuleren .. ik zie het Bose nog niet na doen , ow .. of toch? .. Nah ! ;)

Maar genoeg gezeverd , terug ontopic :
Volgende week komt mijn Magnat Sub 130A eraan, dan mogen jullie je aan fotootjes verwachten :)
En omdat het binnekort kerstmis/nieuwjaar is vroeg mijn moeder wat ik echt graag wou hebben ... Ik liet haar mijn upgrade topic zien .. en ze zei "We zullen dan met kerstmis eens in Duitsland gaan rondzien voor die dingen.. "

Dus met kerstmis staat er weer iets leuks te wachten voor mijn setje :9 :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ModmaN schreef op 02 november 2003 @ 17:38:
ja, dan kan ik ook niet achterblijven, hier de pics :P

pics are clickable

[afbeelding]
dit vanuit de luisterpositie, modded audiomeubel van de leen bakker, heb van 2 meubels 1 gemaakt. met hierin en op en naast:

SONY STR DB 780 QS
MARQUANT DVD SPELER (wordt vervangen)
PIONEER 6 CD CHANGER
SHARP VIDEORECORDER
PHILIPS TV (11 jaar oud, wil wel wat anders)

JBL ATX 30 zuilen
JBL SCS 178 center

[afbeelding]
de receiver nog een keertje

de rear speakers, JBL ATX 20
[afbeelding]

[afbeelding]

ook de sub mag niet ontbreken
[afbeelding]
de CANTON KARAT AS 300 SC wat een monster :9

en dit word allemaal bedient door:
[afbeelding]
de SONY RM-AV3000 remote commander

Tot slot nog even de pc-audio-set, creative inspire 6.1 6700
[afbeelding]

en de stoel natuurlijk :9
[afbeelding]

Sorry voor de crappy pics :P

Er moet nog een hoop verandert worden, zoals tv, dvd speler, enz enz.
wil ook wel een beamer, maar daar wordt me kamer een beetje te klein voor, eerst maar voor een huissie kijken, kan ik gelijk een HT-room inrichten.

Voor de rest ben ik voorlopig wel tevreden met wat ik nu heb, kan altijd beterder, maar daar is het budget nu niet echt naar. Zelfs de buren kunnen meegenieten met een film, dat is weer het nadeel van een houten vloer en een stevige sub :P

Ben nu bezig met het aanvullen van mijn DVD collectie
En wat kost zo'n afstandsbediening nou?? Wil ook wel zo'n mooi ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
synthdood schreef op 09 november 2003 @ 14:34:
[...]

Mooi spul. Je gaat duidelijk voor design. Hoe bevalt trouwens die afstandbediening (En waar kan je dat ding in nederland kopen?) Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede programmeerbare universele AB. ( Dat ding van Philips schijnt wel goed te zijn, maar die is me veeeels te duur.)
deze wordt wel verkocht op www.elektronicaonline.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:51:
[...]

En wat kost zo'n afstandsbediening nou?? Wil ook wel zo'n mooi ding! :)
is hier in nederland heel moeilijk te krijgen en behalve dat veel te duur.
in nederland kost ie ik dacht 329,- maar ik heb hem uit duitsland via ebay voor wel 130 euro-tjes.

ik zal ff kijken waar ie in nederland te koop was

/edit

gevonden:
http://www.sony-overtoom.nl/Pages/Remotecontrol.html

en dan de RM AV3000 T

[ Voor 14% gewijzigd door ModmaN op 09-11-2003 22:16 ]

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs:

• Yamaha RX-V440

• Yamaha DVD-S540

• Canton Movie MX10II

• Profigold Speakerkabel
+ 30 Meter
+ 2,5MM^2

• 3 x Bandbridge Jackplug - RCA 2 Mtr (pc naar receiver)

• 1 x Profigold Optische Kabel 1 Mtr

• 1 x Profigold Gold Subwooferkabel

Bij elkaar 1069 Euro.

Hier een foto impressie:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/stefan.vink/tnet/Stefan%20003.jpg
Op dit plaatje staan mijn Yamaha receiver RXV440RDS en bijbehorende Yamaha DVD-S540.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/stefan.vink/tnet/Stefan%20004.jpg
Mijn puter en linker center speaker (speakerset Canton Movie 10MX) Ook zie je een stukje van mn subwoofer (ook Canton)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/stefan.vink/tnet/Stefan%20005.jpg
Links achter (als je ervoor staat)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/stefan.vink/tnet/Stefan%20006.jpg
Rechts achter (als je ervoor staat)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/stefan.vink/tnet/Stefan%20007.jpg
De achterkant gezien (helaas konden we ze niet beide op een pic nemen, dit komt door JT zn goedekope K*t cam :P)

Hierbij bedank ik JT voor het maken van de fotos en het advies. Dit setje is een grote vooruitgang vergeleken met mn creative FPS-1000 4 point surround pc-setje. Ook wel iets duurder :D

Voordat mensen het over mijn kleine aristona mono televisie gaan hebben, heb ik het volgende te vertellen:

De Televisie moet nog komen. Het wordt een breedbeeld. Ik zag bij de aldi die mooie Medion in het krantje staan, die ga ik ff halen en checken of het wat is. Als deze het niet is ga ik voor de Panasonic TX-28PS10.

*Updates volgen nog*

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
@TS een home cinema met zo een kleine tv :? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
[afbeelding]
42Inch Sony
[afbeelding]
[afbeelding]
en Bose 5.1
[afbeelding]
voor de controle

nieuws: Sony introduceert 42" flatpanel LCD-TV

je bent er wel erg snel bij heh.

En iedereen gelooft je ook nog :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mdj84nl schreef op 09 november 2003 @ 22:19:
is dat zo erg? ik kijk op een 17" monitor , al komt er als t meezit op de HCC een 19 of 21" monitor naast, aangezien ik een tv te duur vind om 1 a 2x in de maand een filmpje op te kijken, dan heb ik liever iets kleiner maar dat ik em ook als 2e monitor kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:02
mdj84nl schreef op 09 november 2003 @ 22:21:
[...]

NOFI maar ik denk dat je nu wel erg snel conclusies trekt
Er al bij stilgestaan dat dat nieuwtje over een 42" lcd gaat? Misschien heeft 'ie wel een....... plasmascherm?

[ Voor 5% gewijzigd door Marcel op 09-11-2003 23:18 . Reden: ff in de war met namen :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
ik ben markster hoor :+

Maar het gaat me meer om het feit dat ie wel erg dure shit heeft, maar geen foto's van hemzelf. Maar goed, lekker belangrijk :)

En over die kleine tv, is het geluid dan echt belangrijker dan het beeld? Ik heb liever een goeie en grote tv dan peperdure geluidsinstallatie voor films terwijl ik maar een 37cm teeveetje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tja...kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik geef minder geld uit aan het beeld, maar groot wil ik wel. Minimaal 72cm breedbeeld. Maar ik geef veeeeeel meer uit aan het geluid, ondanks dat ik nu een 82cm Philips heb.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef teveel geld uit aan het audio-gedeelte en zit nog steeds met een 51 cm 4:3 TV :( :P
Nu 'even' sparen voor een leuk display B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mdj84nl schreef op 09 november 2003 @ 22:19:
Gelukkig kan ik je mededelen dat je kopzorgen voorbij zijn. Ik heb sinds gisteren een nieuwe Tv, 55cm CRT, volledig plat. :>
mdj84nl schreef op 09 november 2003 @ 22:21:
[...]

Beetje jaloers eh?

Iig als ik iedereen wou wegblazen zou ik niet met een Bose set aankomen gezien de algehele tendens tegen Bose ligt, dacht men niet? ;)

Ga alsjeblieft eens uit van het goede van de mens en wees niet zo negatief kritisch alstublieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

Na dit topic al een tijdje aandachtig te hebben gevolgd nu dan ook maar een bijdrage van mijn kant..

Ik ben ca 3 maanden geleden begonnen met het samenstellen van een HT'tje.. Ik had al een 70cm 4:3 tv, xbox (gemod, DivX vanaf het netwerk met de Mediaplayer) en videorecorder icm. een Prologic Mini setje van Sony.. Dat kon beter :)
Eerst de receiver en speakers aangeschaft, toen de DVD speler en afgelopen week uiteindelijk de projector en het scherm.. Binnenkort wellicht nog een subje en component bekabeling naar m'n projector (voor zowel m'n DVD speler als m'n Xbox, is nu s-video) en dan is t wat mij betreft 'af'..

Scherm, apparatuur, center (Dali Suite Center) en front speakers (Dali Suite 3.5):
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/main.jpg

Apparatuur in meubel (ikea :)):
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/meubel.jpg

Receiver (NAD T762):
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/nad.jpg

DVD speler (Denon 2800MKII) en video:
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/dvdvideo.jpg

Projector (Mitsubishi HC3 16:9 LCD):
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/projector.jpg

Rear speakers (Dali Suite 1.5):
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/rear.jpg

Kijkplaats en rear center:
Afbeeldingslocatie: http://www.gris.nl/img/ht/bank.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 01:32:
[...]
Gelukkig kan ik je mededelen dat je kopzorgen voorbij zijn. Ik heb sinds gisteren een nieuwe Tv, 55cm CRT, volledig plat. :>
[...]
Beetje jaloers eh?

Iig als ik iedereen wou wegblazen zou ik niet met een Bose set aankomen gezien de algehele tendens tegen Bose ligt, dacht men niet? ;)

Ga alsjeblieft eens uit van het goede van de mens en wees niet zo negatief kritisch alstublieft.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrL dude vette set netjes aangepakt.

Euhm hier dan nog een aantal foto's van de nieuwe amp in de setup:

Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/Marantz1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/overzicht%20links.jpg

M'n ouwe vertrouwde matchline :)
Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/TV.jpg

Jamo Concert center
Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/concertcenter.jpg

Gemodificeerde Elipson 1303 met foster bandtweeter.
Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/Elipson%20mod%20nr2%202.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 22:17:
Specs:

• Yamaha RX-V440

• Yamaha DVD-S540

• Canton Movie MX10II

• Profigold Speakerkabel
+ 30 Meter
+ 2,5MM^2

• 3 x Bandbridge Jackplug - RCA 2 Mtr (pc naar receiver)

• 1 x Profigold Optische Kabel 1 Mtr

• 1 x Profigold Gold Subwooferkabel

Bij elkaar 1069 Euro.

*Updates volgen nog*
Hoe bevalt de Yamaha/Canton combinatie?
Ik ben er namelijk uit dat het vor mij ook die receiver moet worden, ik zit alleen nog te twijfelen tussen de Canton Movie MX10II of de Eltax Evolution 5.2. Het is nogal een verschil, ik weet het. De Eltax set valt net in mijn budget, en ik zou ze ook wel kwijt kunnen, maar het satellietsetje van Canton is toch 100 euro goedkoper en wat makkelijker te plaatsen...
Ik moet ze nog gaan beluisteren wat ik het mooiste vind lastige is alleen dat ik nog geen winkel/showroom heb gevonden die ze beide heeft.
Ik zal de speakers 60% vd tijd voor film, 40% voor muziek gaan gebruiken denk ik...

[ Voor 4% gewijzigd door Ares op 10-11-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

deze 2 voor naast de tv en de sub ergens langs de bank gedeponeerd

Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/01/i/00/e0/1b/b6_1.JPG

deze sub dus

Afbeeldingslocatie: http://www.hificomponents.de/images/canpluscbl.jpg

naast de bank waar ik altijd op zit maar dan in het zwart 2 van dees

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/26F6A8B5CFADAA54C1256CF3007667B4/$file/CORNET_175.jpg

klinkt wel lekker bij elkaar
specs van het canton setje
Canton Plus C Technische Daten: LS Subwoofer - Frequenzgang-Untergrenze: 22 Hz - Frequenzgang-Obergrenze: 120 Hz - Übergangsfrequenz Subw.-Sat.: 120 Hz - Wirkungsgrad/Schalldruck 1W/1m: 87,7 dB - Durchmesser Tieftöner: 31 cm - Musik-Belastbarkeit 2 X 100 Watt, Subwoofer - 70 W Nenn-Belastbarkeit, Subwoofer - Breite, Subwoofer: 34 cm - Höhe, Subwoofer: 36 cm - Tiefe, Subwoofer: 35 cm - Gewicht, Subwoofer: 11,9 kg Canton Plus S · Sateliten Regal-Lautsprecher · Impedanz 4 - 8 Ohm · Musikleistung in Watt 70 · Nennbelastung in Watt 40 · Frequenzbereich in Hz 45 - 26000 · System 2 Wege
specs van de jamo's
Woofer diameter 165 mm
Basreflexpoort
Gevoeligheid 90 dB
Impedantie 4 ohm
Frequentie bereik 43-20000 Hz
Cross-Over frequentie ,3, 3 kHz
Kastinhoud 47,9 liter
Gewicht 10,6 kg
Afmetingen (H x B x D) 800x210x285 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Dus je hebt als rears zuilluidsprekers en als fronts sattelites als ik het goed begrijp? Vreemde Ongebruikelijke opstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STR-DB790 (zwart)
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/content/images/im_STR-DB790,4.jpg

DVP-NS930V/B (zwart)
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/content/images/IM-DVP-NS930VS,3.jpg

2 x BNS ML-50 200 Watt

En nog een simpele Sony TV, maar die wordt ingeruild voor een Sony Wega Breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Razorfist schreef op 10 november 2003 @ 15:52:
Dus je hebt als rears zuilluidsprekers en als fronts sattelites als ik het goed begrijp? Vreemde Ongebruikelijke opstelling ;)
ja die zuilen stonden niet zo mooi bij de tv ....
eigenlijk wel zonde maarjah ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Alfa_33 schreef op 05 november 2003 @ 21:42:
[...]

Ja post eens pics ik ben zwaar benieuwd!!
Er worden namelijk veel te weinig pics gepost!.

Heb gisteren mijn karton replica Peerless XLS10 afgekregen.

Hier enkele pics, hoop dat ik deze week kan beginnen met de definitieve bouw.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

8) 8) _/-\o_
Waarom volgt iedereen toch het "S&C" design voor de XLS10 ? Ik vind mijn eigen ontwerpjes veel prettiger ogen en ze nemen ook veel minder ruimte in beslag !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik me ook in vinden. Het ontwerp is een beetje geind op de big-is-bass filosofie oid. Zo'n mega bak terwijl die dingen juist compact gebouwd kunnen worden vanwege de lage vas.

Het is dan wel lekker zwaar, maar verder onbegrijpelijk. Ik heb je ontwerp overigens al aangehaald bij de betreffende bouwer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 19:20
KrL schreef op 10 november 2003 @ 13:00:

Scherm, apparatuur, center (Dali Suite Center) en front speakers (Dali Suite 3.5):
[afbeelding]
Zeer nice, de Dali Suite 3.5 zijn echt bruut mooie speakers (qua geluid). Althans, dat vind ik :)
Kijkplaats en rear center:
[afbeelding]
Waarom heb je een 'normale' center speaker achter je staan en niet gewoon een of twee boekenplank modellen?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@t KRL --->

Hoe bevalt je die DVD van denon... Ik heb zelf dvd5000 maar ik vind zijn loopwerk niet stil genoeg.... tijdens silente moments in films hoor je hem echt ratelen...zeer hinderlijk en bekend probleem bij deze...
En verder. De projector is die een beetje stil genoeg? Anders kan ik beter een >50 inch plasma nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
KrL schreef op 10 november 2003 @ 13:00:
(...) Projector (Mitsubishi HC3 16:9 LCD):
[afbeelding]
(...)
mag ik vragen wat je voor die projector betaald hebt? :9~

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

[quote]KrL schreef op 10 november 2003 @ 13:00:

me kwijlt bij die set!!!! :9~ :9~ :9~ :9~

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Laatst online: 25-09 15:43
mooie set=up @KRL _/-\o_
is alleen de kamer niet te licht (wit) om goed te kunnen projecter, ik denk dat een ander grijs tintje op de muur veel minder weerkaatsing zal geven :/

maar je indeling is denk ik wel ideaal zo, zeker geen vrouwtje in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 12:52

-Sander-

///M Powerrrrrr

tbusquet schreef op 10 november 2003 @ 19:11:
[...]

Waarom volgt iedereen toch het "S&C" design voor de XLS10 ? Ik vind mijn eigen ontwerpjes veel prettiger ogen en ze nemen ook veel minder ruimte in beslag !
Nodig me uit voor een luistersessie en misschien haal je me wel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remote bevalt erg goed.. heb 'm uit USA laten komen (meegebracht door collega)
Kan alles leren (behalve B&O) en de combinatie touchscreen hardbuttons is in evenwicht.
"Bij de weg" het is een plasma SONY PFM500 AW3, op de kop getikt als demo model via onze beamer leverancier..
He en geloof je me niet ... dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wislwally.de/picupl/upl/1111_0001.jpg
vooruit dan een matige foto (digicam is shit...gekregen paard) maar je krijgt het idee

Afbeeldingslocatie: http://www.stokke.com/2003/Images/380x380/Ekstrem_04.jpg
en die stoel is ook heel mooi (alleen heb ik 'm in het rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

mooi hoor boas !! :*)
Heb je de bose boxen in het wit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

wat merk stoel is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 09:35

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Die stoelen zijn van het merk "Instant Hernia" en zijn van zweeds fabrikaat.
Even googlelen en je vindt ze zo
Ik heb er ook sinds kort ook één.
Ze zijn wel vrij prijzig !!

[ Voor 15% gewijzigd door JoeCool op 11-11-2003 05:05 ]

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

ik was serieus :Z

leuk dat jij dat ook was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 09:35

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

thx :>

'Peel' is ook wel een leuk modelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

ShittyOldMan schreef op 10 november 2003 @ 21:18:

Zeer nice, de Dali Suite 3.5 zijn echt bruut mooie speakers (qua geluid). Althans, dat vind ik :)
[...]
Waarom heb je een 'normale' center speaker achter je staan en niet gewoon een of twee boekenplank modellen?
Vind ik zelf ook.. Ben bij flink wat zaken wezen luisteren en heb uiteindelijk voor deze 3.5's gekozen (boven de Kef Q7's, de B&W 603/604's etc..).. Mooie speaker voor z'n geld..

De center achter.. Ik was eerst van plan een 5.1 opstelling te doen maar ik had nog een centertje over van m'n oude prologic set.. Dus die er maar even neergezet.. Misschien vervang ik hem nog door een Dali Suite Center ofzo maar 2 boekenplank speakers is niet echt een optie: M'n NAD is 'maar' een 6.1 versterker en een losse eindversteker is t me voorlopig nog niet waard..
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:44:
@t KRL --->

Hoe bevalt je die DVD van denon... Ik heb zelf dvd5000 maar ik vind zijn loopwerk niet stil genoeg.... tijdens silente moments in films hoor je hem echt ratelen...zeer hinderlijk en bekend probleem bij deze...
En verder. De projector is die een beetje stil genoeg? Anders kan ik beter een >50 inch plasma nemen....
Bevalt me NU erg goed.. Heb 'm in Duitsland besteld (550 ofzo ipv 1200 hier in NL) en liep na 3 dagen vast ofzo.. Duurde 2 maanden (!) voordat ik m terug had maar loopt nu als een zonnetje.. Erg mooie speler: goede audio DAC, stottert niet bij overgang van layers (4 mb buffer) en kan PAL progressive weergeven (na flash).. En vind m niet lawaaiig..

De projector.. Is een gloednieuw model, staan ook nog bijna geen reviews van op t net.. Ging eigenlijk kijken naar de Infocus X1 maar had erg veel last van t regenboog effect.. Toen naar de Sanyo Z1 gekeken maar deze Mitsubishi speelde m finaal weg.. Is niet echt heel erg stil maar ik stoor me er niet aan..

@JaFFoG: 1250 ex BTW
marz01 schreef op 10 november 2003 @ 22:41:
mooie set=up @KRL _/-\o_
is alleen de kamer niet te licht (wit) om goed te kunnen projecter, ik denk dat een ander grijs tintje op de muur veel minder weerkaatsing zal geven :/

maar je indeling is denk ik wel ideaal zo, zeker geen vrouwtje in huis ;)
Kamer is vrij licht idd maar is helaas geen dedicated HT ruimte.. Is bovenal gewoon woonkamer en is vrij recent helemaal verbouwd en geschilderd dus ik hou het nog even bij wit..

En idd geen vrouwtje in huis.. Woon lekker op mezelf en de dames die langskomen vinden t allemaal prachtig.. Voordeel van op tijd beginnen aan je HT: als t r eenmaal staat.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Ik had nog een klein vraagje tussendoor. Ik wou graag een receiver kopen, maar twijfel tss de Sony STR-DE 545 en de Sony STR-DE 475. Kan maar weinig info vinden over deze dingen :/ Welke kan ik beste kopen (en wat is de max prijs die ik bv tweedehands mag geven ?!) Ik heb voorlopig nog geen goede luidsprekers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

@Stevio4u, leuk die Canton's! Heb ik zelf ook (10mx), ben er erg blij mee. Voor mij de beste keus als je boxen wilt die een goede geluidskwaliteit hebben tegen een redelijke prijs en niet zo gigantisch groot zijn.

... trouwens, Bose 5.1 speakers? Yuck... Nooit van "uit den bose" gehoord zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blizard schreef op 11 november 2003 @ 09:33:
Ik had nog een klein vraagje tussendoor. Ik wou graag een receiver kopen, maar twijfel tss de Sony STR-DE 545 en de Sony STR-DE 475. Kan maar weinig info vinden over deze dingen :/ Welke kan ik beste kopen (en wat is de max prijs die ik bv tweedehands mag geven ?!) Ik heb voorlopig nog geen goede luidsprekers ...
Even voor je gekeken en de STR-DE485 S (DTS) is nieuw bij Correct €199. Dit is een nieuwer model dan beide die jij noemt, meer als €125 zou ik dus er 2e hands niet voor betalen.
notgib schreef op 11 november 2003 @ 09:54:... trouwens, Bose 5.1 speakers? Yuck... Nooit van "uit den bose" gehoord zeker? ;)
Grappige vergelijking, maar een Bose dicussie is meestal erg vruchteloos en ongefundeerde opmerkingen over Bose net zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 11:45:
Grappige vergelijking, maar een Bose dicussie is meestal erg vruchteloos en ongefundeerde opmerkingen over Bose net zo. ;)
Ik zal het bij mijn flauwe opmerking houden ;)

Al moet ik me wel beheersen om niet heel snel; Weg met Bose! Koop B&W! Koop Canton! e.d. te roepen. Shit weer niet gelukt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat je de cantons kan beluisteren bij de RAF in Amsterdam. De Eltac Evolution ken ik niet. Over mijn setje kan ik natuurlijk wel vertellen wat mijn eigen ervaringen ermee zijn. Vooral het geluid van films is echt helder en super klankvol. Daarnaast zijn de stereokwaliteiten toch iets (niet veel) minder. Maar voor mij is films kijken het belangrijkst. Misschien dat JT er wat meer overkan vertellen want die was hier ook laatst en die weet meer van HIFO en kan het misschien wat beter omschrijven.
Ares schreef op 10 november 2003 @ 15:19:
[...]

Hoe bevalt de Yamaha/Canton combinatie?
Ik ben er namelijk uit dat het vor mij ook die receiver moet worden, ik zit alleen nog te twijfelen tussen de Canton Movie MX10II of de Eltax Evolution 5.2. Het is nogal een verschil, ik weet het. De Eltax set valt net in mijn budget, en ik zou ze ook wel kwijt kunnen, maar het satellietsetje van Canton is toch 100 euro goedkoper en wat makkelijker te plaatsen...
Ik moet ze nog gaan beluisteren wat ik het mooiste vind lastige is alleen dat ik nog geen winkel/showroom heb gevonden die ze beide heeft.
Ik zal de speakers 60% vd tijd voor film, 40% voor muziek gaan gebruiken denk ik...
notgib schreef op 11 november 2003 @ 09:54:
@Stevio4u, leuk die Canton's! Heb ik zelf ook (10mx), ben er erg blij mee. Voor mij de beste keus als je boxen wilt die een goede geluidskwaliteit hebben tegen een redelijke prijs en niet zo gigantisch groot zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ze voor 319 euro gekocht bij een internetwinkel en ze zijn echt super. Vooral de prijs kwaliteit zit goed snor. Zoals ik al eerder zei: Het geluid in films is echt super en de speakers zijn van mooie grote.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:32
ok na veel sparen en tijd

is hier mijn nieuwe home cinema

de dvd speler
Afbeeldingslocatie: http://www.rmwx.com/img/product/215/215-3D2_lo.jpg
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
de ronin p215

Disc Compatibility
DVD, CD, MP3, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW, DVD-R & DVD-RW
MP3 & JPEG On Screen Viewer. (Including Directory Structure)

Audio Advantage
Built In Dolby Decoder

Video Advantage
Video Compression MPEG-2 (ISO/IEC-13818), MPEG-1
12-bit Video Decoding
PAL, NTSC Playback
Selectable Screen Aspect Ration (4:3 & 16:9)
Smart Video (Sharpness, Contrast, Brightness)
Multi Angled View
Multi Language OSD (8 bit On Screen Display)
Multilingual Dialogue up to 8 tracks and 32 subtitles
Multi Speed FF/RW, Slow Motion & Multi Level Zoom
Parental Control with Password.

Connectivity
SCART Out
S-Video
Composite Video Output
Optical/Coaxial S/PDIF
Dolby Digital Down-mix dual channel output

Others
Dimensions 300mm (W) x 65mm (H) x 280mm (D)
Weight 3.2Kg
Power Supply 100-240 V AC/50 - 60Hz
Power Consumption 25 Watt

de reciever
Afbeeldingslocatie: http://www.dvd-world.co.kr/comage/file/img/STR-DB780_50.jpg
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
de sony STR-DB780

Uitgangsvermogen (DIN) 
Stereo 8 Ohm (W) 2 x 100 
Surround-Modus Midden 4 Ohm (W) 80 
Surround-Modus Midden 8 Ohm (W) 100 
Surround-Modus Voorzijde 4 Ohm (W) 2 x 80 
Surround-Modus Voorzijde 8 Ohm (W) 2 x 100 
Surround-Modus Achterzijde 4 Ohm (W) 2 x 80 
Surround-Modus Achterzijde 8 Ohm (W) 2 x 100 
Stereo 4 Ohm (W) 2 x 90 
Uitgangsvermogen (RMS 20 Hz-20.000 Hz) 
Stereo 4 Ohm (W) 2 x 80 
Stereo 8 Ohm (W) 2 x 90 
Surround-Modus Midden 4 Ohm (W) 75 
Surround-Modus Midden 8 Ohm (W) 90 
Surround-Modus Voorzijde 4 Ohm (W) 2 x 75 
Surround-Modus Voorzijde 8 Ohm (W) 2 x 90 
Surround-Modus Achterzijde 4 Ohm (W) 2 x 75 
Surround-Modus Achterzijde 8 Ohm (W) 2 x 90 
Schakelaar speakerimpedantie 4 Ohm / 8 Ohm Ja 
Ingang/Uitgang 
Audio-ingang 3 
Audio-ingang voorzijde 1 AV, S-Video 
Audio-uitgang 1 
Control A1 / A1 II Ja 
Digitale ingang: coaxiaal 1 
Digitale ingang: optisch 4 
Digitale uitgang: optisch 1 
Hoofdtelefoonuitgang Ja 
Monitoruitgang (beeld): FBAS 1 
Monitoruitgang (beeld): S-Video 1 
Platenspeler-ingang Ja 
Pre-uitgang: Voorzijde 1 
Pre-uitgang: Achterzijde 1 
Pre-uitgang: Subwoofer 2 
Speaker: keuzeschakelaar A Ja 
S-Video-ingang 4 
S-Video-uitgang 1 
Video-ingang 5 
Video-uitgang 2 
5.1 Analoge ingang 1 
Decoder / geluidsweergave 
Cinema Studio Modus A,B,C EX Ja 
DCS (Digital Cinema Sound) Ja 
Decoder: Dolby® Digital Ja 
Decoder: Dolby® Pro Logic® Ja 
Decoder: Dolby® Pro Logic® 2 Ja 
Decoder: DTS Ja 
DSP - Digitale signaalweergave (b) 32 
Equalizer Ja 
Geluidsveldprogramma: Cinema 4 
Geluidsveldprogramma: Muziek 4 
Virtual Matrix Ja 
Cinema Studio Modus A,B,C Ja 
Tuner 
Zendkanaal: MW Ja 
RDS-functie: CT Ja 
RDS-functie: PS Ja 
RDS-functie: PTY Ja 
RDS-functie: RT Ja 
Zendkanaal: FM Ja 
Algemene specificaties 
Diepte (mm) 401 
Hoogte (mm) 161 
Stroomverbruik Aan (W) 290 
Stroomverbruik Standby (W) 0.5 
Stroomvereisten 230 V, 50/60 Hz 
Gewicht (kg) 12.5 
Breedte (mm) 430 
AC-uitgang (geschakeld) 1

de speakers
eltax
kon zo even geen high res pics vinden op me server want weet het exacte type niet :P
ps de center staat er nu bij (heb ik hier ergens gevonden op tweakers iemand had dezelfde :))
Afbeeldingslocatie: http://217.123.169.240/hardware/eltax.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fww.nu/speaker/img20.jpg
code:
1
2
3
4
5
de specs zo uit het hoofd even
eltax
4 of 8 ohm
100 watt
80 watt rms

de subwoofer
Afbeeldingslocatie: http://217.123.169.240/hardware/sub2.jpg
code:
1
2
home made subwoofer :)
2 x 220 watt rms 4ohm

de subwoofer amp
( de onderste amp is dus al dood en vervangen door die andere sony )
het gaat om de bovenste dus
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/redneck.the.best/pics/amps%20tuners.JPG

beamer
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/redneck.the.best/pics/beamer.JPG
dit is niet de beamer van mij maar een die precies het zelfde is ik zal nog pics moeten maken zoals het nu bij me thuis is

beamer in actie
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/redneck.the.best/beamer/freak.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door redpen op 12-11-2003 13:44 ]

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt die sony lekker hard staan, op dat niveau hou ik het een half uur vol en dan vind ik het wel weer goed geweest! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
ja maar dat is de oude die nieuwe die ik heb staat dan nu op -30 db
en dan is het het zelfde niviea als die andere sony ongv op 3kwart

die sony is nu ook dood :) niet door mijn toedoen hoor maar hij is er helemaal mee gekapt in eens ( uitgangen kraken alleen nog maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

redpen schreef op 12 november 2003 @ 12:02:

de speakers
kon zo even geen high res pics vinden op me server want weet het exacte merk niet :P
Dat vind ik vrij knap aangezien je alleen maar naar de naam van het plaatje hoeft te kijken om te zien dat het merk Eltax is. En de homepage is hier: http://www.eltax.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
jaha klopt :D ik weet dat het eltax is maar ik heb nooit op het type nummer gelet :) ik zie zo op die eltax site ook veel pics staan maar niet die ik dus heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig interesse om het kapje van je oude ab te verpatsen?
bij mij was er al na 3 weken een pinnetje gebroken.....dom.......... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
oude ab ?

als ik weet wat je bedoeld :)

als je de afstands bediening bedoeld liever niet omdat die programeerbaar is en ook weer werkt op mijn nieuwe reciever (waarvan de afstands bediening wel kleiner is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 10:05:
Daarnaast zijn de stereokwaliteiten toch iets (niet veel) minder. Maar voor mij is films kijken het belangrijkst. Misschien dat JT er wat meer overkan vertellen want die was hier ook laatst en die weet meer van HIFO en kan het misschien wat beter omschrijven.
Bij deze :)

Wat hij bedoelt komt door het feit dat het een sub sat setje is en geen gewone speakers. Dus dat 'probleem' (zo groot is het niet :P ) verhelp je niet door een ander sub/sat setje te kopen.

Ik vind zelf dat het bij elkaar ERG goed klinkt voor het geld, echt ongelooflijk ! Tis idd zoals hij zegt goed helder, maar het wordt helemaal niet snel agressief. Tja, midden mist een beetje, zoals ik al zei, omdat het een sub/sat setje is. Bas is ook best strak, helemaal gezien het feit dat het een bandpass sub is en gezien de prijs. Gaat ook wel redelijk hard.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe komt het toch dat ik hier zo weinig Onkyo zie t.o.v Marantz & Harman Kardon?
Ik heb zelf een Onkyo setje (SR600E&SP500) en ben daar erg tevreden over.

Nu zit dat een beetje in hetzelfde gebied als Marantz&HK maar die zie ik hier toch wel regelmatig verschijnen.

Was ik gewoon ff nieuwsgierig naar....

(zelfde met mijn Heco surround boxen, kende ik zelf helemaal niet maar klonken wel erg lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 10:05:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ze voor 319 euro gekocht bij een internetwinkel en ze zijn echt super. Vooral de prijs kwaliteit zit goed snor. Zoals ik al eerder zei: Het geluid in films is echt super en de speakers zijn van mooie grote.
Ik heb de Canton Movie MX 10 II, via ebay.de gekocht voor 229 euro. Daar komen nog wel 25 euro verzendkosten (UPS) bij maar dan zijn ze een stuk goedkoper als bij de goedkoopste Nederlandse winkel die ik kon vinden (pick2pay.nl voor 288 euro ex verzendkosten).
Ik heb ze nog niet maar de (Duitse) aanbieder heeft aardig wat positieve reakties, dus ik hoop er maar het goede van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redpen schreef op 12 november 2003 @ 13:09:
als je de afstands bediening bedoeld liever niet omdat die programeerbaar is en ook weer werkt op mijn nieuwe reciever (waarvan de afstands bediening wel kleiner is)
ik bedoelde inderdaad de afstandsbediening, ik meende dat die ongeveer hetzelfde was. maar de nieuwe bevalt je dus minder als je oude? wat mist die nieuwe kwa functies?

ik moet zeggen dat ik die van mij (de ab van een 840 dus) me erg goed bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
ja die van me oude amp is veel groter en heeft veel meer functies en een aantal daarvan zitten dus niet op de andere ab die je dus weer persee hardware matig ( opstaan naar de amp lopen en knopje duwen) moet verzetten daarom heb ik nu gewoon 2 ab`s voor die versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

BigSurf schreef op 12 november 2003 @ 14:13:
[...]

Ik heb de Canton Movie MX 10 II, via ebay.de gekocht voor 229 euro. Daar komen nog wel 25 euro verzendkosten (UPS) bij maar dan zijn ze een stuk goedkoper als bij de goedkoopste Nederlandse winkel die ik kon vinden (pick2pay.nl voor 288 euro ex verzendkosten).
Ik heb ze nog niet maar de (Duitse) aanbieder heeft aardig wat positieve reakties, dus ik hoop er maar het goede van...
Gefeliciteerd! Hier ga je geen spijt van krijgen, helemaal niet voor dat geld. Ikzelf heb ze wel bij pick2pay gehaald, was de goedkoopste in NL idd. En ik woon om de hoek bij ze, dus ik kon ze zo ophalen.

Trouwens, ik heb ze nog niet zo lang geleden gezien bij de mediamarkt. Vroegen ze iets van 620,- voor die dingen (ja in euro's!). En dat noemt zich dan de goedkoopste... tsjongejonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:40
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:35:
STR-DB790 (zwart)
[afbeelding]

DVP-NS930V/B (zwart)
[afbeelding]

2 x BNS ML-50 200 Watt

En nog een simpele Sony TV, maar die wordt ingeruild voor een Sony Wega Breedbeeld.
Leuke dvdspeler!
SACD al geprobeert?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.