Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 23:00:
Ik heb al een paar keer met de PMDG op EHAM 27 willen landen met ILS. Ik probeer dit op de manier (en ik weet niet of dat de juiste is) uit de (in deel 58 ofzo besproken) tutorial van Timothy M. Metzinger. Iedere keer kapt VNAV er meer op het moment dat ie lekker aan het dalen is----> Gevolg: OVERSPEED. Heb ik 'm eindelijk weer handmatig onder controle krijg ik nooit meer VNAV aan.
En dan, de landing: Volgens de tutorial moet ik eerst beide radios op de juiste freq. zetten (volgens mij 111.50) en de inbound course goed zetten (269 in dit geval).....enz.enz.
Intercept ILS ....press APP. Wat doet ie? blijft ie uiteindelijk op zo'n 1000 ft vliegen en boven rwy 27 gaat ie vanzelf op TO/GA.
Zit er een bug in WonkaBonka??

, heb ik de frequentie niet goed of zit er gewoon een bug in de PMDG? Ik denk het eerste....maar hoe moet het dan wel?
Ik hoop dat er nog garantie op WonkaBonka zit

snel terug naar de winkel dan maar en een nieuwe Wonka voor je Bonka vragen

.
De keren dat ik een ILS op 27 maak gaat het altijd goed. Course 269 en NAV1 111.50 zou het vlekkeloos moeten doen. In ieder geval heb ik nooit problemen ermee. De PMDG doet het wat dat betreft uitstekend bij mij geen bugs in ieder geval waar ik last van heb tijdens een approach.
Mogelijk komt het doordat je de ILS vanuit VNAV probeert te intercepten alhoewel die dat gewoon zou moeten doen.
Probeer anders eens niet op VNAV aan te komen maar als je boven Nederland komt op HDG/SPD en V/S verder te gaan.
Rustig dalen en je SPD al genoeg terugbrengen voor een comfortabele approach.
Dus als je aanvliegt op WP (NDB 376) rond de 2000 ft en SPD iets van 180/200 knots. Eerst de LOC interceptenen als je estblished bent op de localizer, dan pas APP inschakelen.
Als het dan nog misgaat graag ff een pic ervan maken misschien kunnen we dan daarop iets ontdekken.
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.abacuspub.com/freepress/UsingILSApproaches.pdf
Succes!