EVen weer ontopic teblijven .
Is er nog een kans dat hij weer open gaat vandaag ?
Want ik loop hier nu al vanaf 2000 mee maar dit soort dingen heb ik nog nooit mee gemaakt hiet op GoT.
als er zo veel vraag naar een topic is kunnen jullie er toch wel 1 open houden .
want er is gewoon veel vraag naar zn topic .
En ook omdat ik nu veel nieuwe info heb wat betreft de hele SC van half life 2 .
Zou ik daar wel normaal over willen praten .
het gaat ten slotte om Half life 2.
en daar is gewoon op dit moment HEEL VEEL VRAAG naar .
Ik weet ook wel dat er mensen hier rond lopen die gewoon vervelend zijn.
en dingen express lopen te vergallen voor andere .
Maar om nu een onderwerp dicht tegooien waar vraag naar is.
dat vind ik dan een beetje raar , net zo als er lopen in Spielerij heel veel topic van games die nog UIT moeten komen waar bijna alles al van BLOOT gegeven wordt.
terwijl dat dan wel weer mag en een goede felle discussie over hL 2 is dan weer niet goed .
En dat wordt dan wel gezien als normaal . maar omdat er een paar mensen gaan roepen , wanneer hij uit komt , een topic te sluiten .
Maar ik stoor me er niet echt aan die ventjes die steed dezelfde vragen stellen of die komen blaten wanneer er iets uit komt .
of vaak OFFTOPIC gaan.
Want wie het meeste last er van heb is toch diegene die zich er aan stoort .
en niet diegene die het doet .
Maar mijn vraag was "gaat hij nog open of niet "
Onderneem wat en ga niet elkaars antwoorden lopen verantwoorden.
Dus "geen woorden maar daden " AMEN
Is er nog een kans dat hij weer open gaat vandaag ?
Want ik loop hier nu al vanaf 2000 mee maar dit soort dingen heb ik nog nooit mee gemaakt hiet op GoT.
als er zo veel vraag naar een topic is kunnen jullie er toch wel 1 open houden .
want er is gewoon veel vraag naar zn topic .
En ook omdat ik nu veel nieuwe info heb wat betreft de hele SC van half life 2 .
Zou ik daar wel normaal over willen praten .
het gaat ten slotte om Half life 2.
en daar is gewoon op dit moment HEEL VEEL VRAAG naar .
Ik weet ook wel dat er mensen hier rond lopen die gewoon vervelend zijn.
en dingen express lopen te vergallen voor andere .
Maar om nu een onderwerp dicht tegooien waar vraag naar is.
dat vind ik dan een beetje raar , net zo als er lopen in Spielerij heel veel topic van games die nog UIT moeten komen waar bijna alles al van BLOOT gegeven wordt.
terwijl dat dan wel weer mag en een goede felle discussie over hL 2 is dan weer niet goed .
En dat wordt dan wel gezien als normaal . maar omdat er een paar mensen gaan roepen , wanneer hij uit komt , een topic te sluiten .
Maar ik stoor me er niet echt aan die ventjes die steed dezelfde vragen stellen of die komen blaten wanneer er iets uit komt .
of vaak OFFTOPIC gaan.
Want wie het meeste last er van heb is toch diegene die zich er aan stoort .
en niet diegene die het doet .
Maar mijn vraag was "gaat hij nog open of niet "
Onderneem wat en ga niet elkaars antwoorden lopen verantwoorden.
Dus "geen woorden maar daden " AMEN
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB