[SGD] Half Life 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 428 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helmet schreef op 03 oktober 2003 @ 20:32:
Misschien is het sowieso beter om eerst eens het officiële valve pers-bericht af te wachten dat rond 24:00 (onze tijd) zal verschijnen om te kijken of t artikel over de gelekte source geen hoax is en of er dus wel genoeg stof is voor een nieuwe discussie

verder vind ook ik het zonde dat door een paar mensen het voor een hele groep verziekt wordt
ach kom op zeg... :Z

wat een onzin....
dus jij wilt dat een persbericht gaat bepalen of mensen hier mogen praten over de hl2 source engine...!!!

en geloof mij (als dat waar is), ze gaan melden dat het geen hoax is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
0.01% kans dat Valve's ontwikkel omgeving of pc's met source code met de buitenwereld verbonden zijn. En Gabe zet dat spul niet op zijn mail pc ;)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Je kan een discussie over HL2 op dit moment niet verbieden, niet nu.
Dat is hetzelfde als wanneer er een rel in de politiek is waarvoor honderduizenden mensen gaan demonstreren, die vervolgens worden opgepakt en in de cel geflikkerd met het argument van: "ja jullie zijn niet netjes, jullie moeten maar gezamenlijk een brief schrijven."

Van alle topics die ik de afgelopen paar jaar in Spielerij de revue heb zien passeren is er geen een die zo snel ging als de Half-Life 2 topics, en dat komt niet uit de lucht vallen. Het houdt ons bezig. ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Helmet schreef op 03 October 2003 @ 20:32:
Misschien is het sowieso beter om eerst eens het officiële valve pers-bericht af te wachten dat rond 24:00 (onze tijd) zal verschijnen om te kijken of t artikel over de gelekte source geen hoax is en of er dus wel genoeg stof is voor een nieuwe discussie

verder vind ook ik het zonde dat door een paar mensen het voor een hele groep verziekt wordt
Mag ik vragen waar je hebt gelezen dat er een persbericht komt? Want laatst was er ook al zoiets en toen was het ook een hoax, dus vandaar, anders ga ik lekker slapen nl. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 03 October 2003 @ 20:48:
Je kan een discussie over HL2 op dit moment niet verbieden, niet nu.
Dat is hetzelfde als wanneer er een rel in de politiek is waarvoor honderduizenden mensen gaan demonstreren, die vervolgens worden opgepakt en in de cel geflikkerd met het argument van: "ja jullie zijn niet netjes, jullie moeten maar gezamenlijk een brief schrijven."

Van alle topics die ik de afgelopen paar jaar in Spielerij de revue heb zien passeren is er geen een die zo snel ging als de Half-Life 2 topics, en dat komt niet uit de lucht vallen. Het houdt ons bezig. ;)
/me krijgt het idee dat er een modjesfeessie aan de gang is waar bepaalde soorten drugs worden getest waardoor je de realiteit uit het oog verliest ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Het probleem lijkt een beetje geworden te zijn dat het toestaan van het openen van een topic over het HL2 lek nu gevoelsmatig 'gezichtsverlies' voor de SGD mods zou opleveren.

Inmiddels is toch wel duidelijk dat dit een onderwerp is waar veel users (en ook sommige mods is hier wel gebleken) graag over zouden discussieren (niet zo vreemd, want het is toch een belangrijke gebeurtenis in de games-wereld), maar het is nu zo vaak verboden dat men niet meer terug kan... Ik denk dat het verstandig zou zijn als iemand anders (een van de bemiddelaars?) zich hiermee zou bemoeien en zijn licht er over zou laten schijnen...

[ Voor 9% gewijzigd door Cpt.Morgan op 03-10-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt.Morgan schreef op 03 October 2003 @ 21:02:
Het probleem lijkt een beetje geworden te zijn dat het toestaan van het openen van een topic over het HL2 lek nu gevoelsmatig 'gezichtsverlies' voor de SGD mods zou opleveren.
als dat de reden zou zijn zou ik op zoek gaan naar andere modjes.

maar ik ga me hier ook niet meer mee bemoeien totdat er een fantsoenlijke reply komt van 1 van de modjes (die er al lang had moeten zijn)

lijkt wel alsof ze totaal niet doorhebben hoe belangerijk dit nieuws is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Hoplijk mag dit :) Voor al je 1/2 2 life needs ...
da's spam ja :)

[ Voor 49% gewijzigd door curry684 op 03-10-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
seamus21 schreef op 03 October 2003 @ 21:11:
Hoplijk mag dit :) Voor al je 1/2 2 life needs ...
dat valt dus onder spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Cpt.Morgan schreef op 03 October 2003 @ 21:02:

Inmiddels is toch wel duidelijk dat dit een onderwerp is waar veel users (en ook sommige mods is hier wel gebleken) graag over zouden discussieren (niet zo vreemd, want het is toch een belangrijke gebeurtenis in de games-wereld), maar het is nu zo vaak verboden dat men niet meer terug kan... Ik denk dat het verstandig zou zijn als iemand anders (een van de bemiddelaars?) zich hiermee zou bemoeien en zijn licht er over zou laten schijnen...
Zit wat in. Mabel Wisse Smit kan ook niet meer terug zonder gezichtsverlies, die heeft zichzelf ook in het nauw gedreven. :P

Niet dat het toestaan van HL2 topics zo opgevat gaat worden, in elk geval niet wat mij betreft. Ik vond het erg plezierig om alle geruchten van alle 9876546 gamessites opgesomd te zien, ik ga die sites niet zelf allemaal bij langs.

Ik zou niet eens weten wat een officieel kanaal is, op www.valvesoftware.com staat niet eens wat over HL2 :r
Vergelijk dat nou eens met www.transportgiant.com. Dat spel ken ik al van buiten, vooraleer het uit is!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Als je die link die ik vlak hierboven gepost heb in je browser plakt kom je heel ergens anders uit hoor .... en dus niet hier http://www.techdepot.com/bto.asp?affid=10000188

Lijkt me geen spam dus... die link van mij zou heel ergens anders heen moeten wijzen

[ Voor 20% gewijzigd door seamus21 op 03-10-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

M@NIC schreef op 03 October 2003 @ 18:38:
Beetje treurig dat zoiets wel op de frontpage mag en kan, maar niet op GoT, of niet dan ?
Als ec-crew zou jij toch moeten weten dat GoT en de FP een andere policy hanteren. Dat heb je zelf ook een keer gepost over het MSN6 topic.
M@NIC schreef op 03 October 2003 @ 18:44:
Daar komt nog eens bij dat users en modjes dezelfde dag indeling hebben, nou ja... grootste gedeelte.
Als een modje slaapt of op school/werk zit, zit een user dat over het algemeen ook. En anders zou ik gaan nadenken over extra modjes om topics WEL bij te kunnen houden, en dus niet pas in te grijpen als het al te laat is.
Je zal verbaast zijn hoeveel offtopic reactie's ik heb verwijderd uit het topic 's morgens. Ik log om 07:00 uur in en het eerste wat ik de afgelopen week heb gedaan is dat topic bekeken. Daarna was ik een uur druk met het verwijderen van onzin reply's en het zetten van notes. Je kan dus onmogelijk het topic 24 uur per dag in de gaten houden, en ja, ook 's nachts wordt er dus onzein gepost. Daarnaast vind ik het van de zotte dat één enkele draad zoveel aandacht nodig heeft, dan gooi ik hem liever dicht aangezien er weinig zinnigs uit komt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb (met mede weten van de mede SP mods) toestemming gegeven om een hl2 source topic toe te staan: Het Half Life2 SRC only topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:33
Dat je het topic sluit omdat er veel onzin in stond, kan ik begrijpen. Maar nu met die (vermeende?) leak van de source, is er toch wel erg veel vraag naar een topic om met elkaar te kunnen discussiëren over het laatste nieuws omtrent HL2.

Kun je niet een tijdelijk topic openen over de leak (Totdat valve officieel info geeft?). Of denk je dat daar ook teveel in gemod moet worden?

Als iemand een duidelijke startpost maakt, met daarin de sancties als de regels worden overtreden, zal je toch niet zoveel hoeven modden, of wel? (tempban indien links naar source ofzo).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
misschien is het een idee om een half-life 2 news topic te openen waar alleen maar nieuws in mag komen.

dit zou dan bijv. een sticky kunnen worden, en alleen via mods te berijken.

nu horen we niks, en zoals het vanochtend ging met 4 hl2 source topics is denk ik ook niet gewenst.

misschien kunnen mods zelfs een paar mensen, die in de vorige HL2 topics goed/netjes/duidelijk posten, en geen spam/kutvragen/etc. deden, vragen om het topic te beheren. scheeld white dust wat werk ;)

edit:
White Dust schreef op 03 October 2003 @ 21:42:
Er is toestemming verleent om een HL2 source topic te openen: Het Half Life2 SRC only topic
Hier zal worden gediscussieërd over deze, inmiddels wel bekkende, source.

Voorlopig zullen de HL2 discussie topics nog worden geweerd, als er echt meer nieuws is over HL2 (release date, benchmark) mag er een nieuw topic worden geopend, nadat er contact is op genomen met een SP mod.
mierenneuk mode: bekkende?

[ Voor 37% gewijzigd door BasieP op 03-10-2003 21:46 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perfect... heb um net even bekeken.. :)

goede zaak.. thenk joe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Vriendelijke opmerking van de LA-mods: we hebben hier in dit topic heel veel getolereerd tot modbashing en lomp flamen aan toe omdat we begrip op konden brengen voor de frustraties. Mede hierdoor en door zowel de inzet van een aantal users als de SG-crew is het conflict nu uit de weg hopelijk :)

Dit houdt in dat dit topic beschikbaar blijft voor verdere ontopic discussies over het gevoerde en te voeren beleid, en dat 'from here down' HL2-inhoudelijke opmerkingen, flamen, trollen en verkapte source-warez-requests niet meer getolereerd worden. Dank u bij voorbaat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 03-10-2003 22:02 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb deze topic niet helemaal gelezen , maar ik ga volledig akkoord met het sluiten van het grote HL2 topic. Hoewel ik ook graag wat zou zeggen over de geleakte sourcecode , weet ik dat het onze schuld is dat die topic gesloten is.Je kan het nog eens helemaal nalezen , maar weet dat de modjes al zeer veel replys hebben verwijderd , die gewoon té offtopic / flame waren.

Spijtig voor de mensen die toch nog iets nuttigs wilden vertellen over HL2 (waaronder ik) , maar het kon zo echt niet verder. (Ik ben wel voorstander van een speciaal "HL2 sourcecode is geleakt" topic , maar dat zal wel weer op hetzelfde uitdraaien vrees ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Dat topic loopt al hoor ;)

zie hier: Het Half Life2 SRC only topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
RM-rf schreef op 03 October 2003 @ 16:04:
[...]

beetje roddelen over een mogelijke nieuwe release ook 'leuk' is,
Een beetje is leuk ja. Maar het topic werd er gewoon door verziekt.

Ik heb nu het hele topic doorgelezen. Ik heb zelf ook veel TR's geschreven omdat ik de houding van sommige mensen echt niet begrijpte in dat topic. Ik ben het eens met M@NIC dat 1 moderator die taak op zich zou kunnen nemen. Zitten wel wat haken en ogen aan:

• Moderator moet zich wel intresseren voor het onderwerp, anders is het gauw erg vervelend werk
• Nieuwe moderator alleen daar voor aannemen kan niet. Persoon moet toch eerst een proeftijd doorlopen? Of wil je de eerste HL2 freak een politie pet geven en die OW's laten sturen ;) ? Kortom, moet dan toch echt 1 van de bestaande modjes worden :)

Ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat het is dicht gegaan :).
1. Waarom niet? Lijkt mij niet echt gezond om op GoT/Tweakers zelf uitzonderingen te gaan maken op ‘een beleid’. Hiermee probeer ik duidelijk te maken dat je dan mensen/groepen in hokjes gaat zetten en tegen overelkaar gaat zetten. Om maar wat extreems te noemen: zwart/blank, fok/tweakers, wij zijn 1337/jullie niet…
Andere topics erbij halen en zeggen dat die wel open blijven :Z. Dat is echt zo van "hij mag het wel en ikkuh niet". Sorry, daar kan ik totaal niks mee.
2. Als je toch fan van het spel bent en er komt al weinig nieuws dan is het toch leuk om elkaars gedachten te weten te komen naast de grapjes van plaatjes enz.? Als jou of iemand anders dit niet interesseert dan moet je weg blijven uit het topic.
3. En ‘modjes’ klinkt zo kleinerend ;)
Ik intresseer me enorm in HL2. Wat me niet intresseerd zijn 50 replies over "accepteer het nou, het komt op X datum uit". Dat is toch totaal niet intressant om te lezen. Moderators vertellen ook meerdere keren met en zonder 'kerstlichtjes' dat je het niet moet doen. Kortom, mensen die over de release datum zeuren, DIE moeten weg blijven uit het topic.
Tot slot vind ik dat er een ‘beleid’ (een soort feeling zeg maar) mist in SP kwa modereren, oké de standaard stickies staan maar die zijn waardeloos zonder goede moderators. De ‘feeling’ die ik bedoel is dat er niet opgetreden moet worden als de politieagent die de wet handhaaft.
Hoe moet je dan reageren als moderator. Er is vaak genoeg gevraagd niet de hele tijd te zeuren over die release datum. Echt vaak genoeg gevraagd, maar veel mensen hebben er gewoon lak aan. En ja, dan moet je optreden.
Niet dat ik nu een discussie over de kwaliteiten van de SP mods op gang wil zetten helemaal niet (verwacht er dan ook geen replies op!), dat moeten jullie als crew maar ergens anders uitvechten ;)
Als je dat vind, moet je bij deze persoon zijn. Leef je uit :)

Mijn vraag nu aan de moderators van spielerij:

Is het mogelijk dat 1 moderator het grote HL2 topic op zich neemt en niemand anders? Regels duidelijk in topicstart (zoals al eerder is gebeurd ;) ) en een OW als iemand zich niet aan die regels houdt. Ook in topic gewoon een kleine post maken met: "Ik heb net ongeveer 20 replies getrashed. Natuurlijk ook 15 OW's even via de postduif de deur uit gestuurd". Ik denk dat dat genoeg afschrikt. Van mij appart een kleine dagban te voorschijn halen i.p.v. OW.

Ik begrijp dat het veel werk is, maar als dat de enige taak is van de moderator die dat toegewezen zou krijgen, moet dat toch goed te doen denk ik zo :)

[ Voor 102% gewijzigd door We Are Borg op 04-10-2003 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Over het algemene hl2 topic, ja veel ging er mis, nee ik denk niet dat de mods het verkeert hebben gedaan, gebeurt bijvoorbeeld ook vaak bij het cs topic, het ligt een klein beetje aan de doelgroep...
Misschien kwam het erg streng over hoe de mods het topic sloten, maar ik denk wel dat het terecht was, een afkoel periode kan sowieso nooit echt veel kwaad.
Grr, neem maar een kijkje in het hl2 src topic, het begint nu alweer offtopic te gaan...

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is GoT wel gewoon niet de juiste plaats om te discusiëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 02:18:
En waarom niet? Ik denk dat GoT juist wel geschikt is om te discusseren. Sterker nog, we doen het nu ook :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

JvS schreef op 03 oktober 2003 @ 14:30:
Juist, maar in Spierei heb je dus "Het Halflife 2 topic"... Waarin dus zowat alles over half-live wordt besproken, en dus ook de crap voorbij komt omdat dat ook ontopic is. Omdat dat niet de bedoeling is en flink kansloos is (wat het ook is), wordt dat topic gesloten, maar mag er gelijk niets meer over HL2 besproken worden? Ik denk dat dat een verkeerde stap is. Ik denk dat het eerder aan het denken moet zetten over de "grote topics" (zoals "het grote Gamecube topic", IMO waanzin :o). Als iemand een leuk aspect wat in principe wel een eigen specifiek topic kan vullen weet, kan dat niet want het moet in het grote topic (die cultuur is er wel), en nu mag je dus niets meer over HL2 bespreken, omdat een groot algemeen topic er niet meer is, omdat dat verprutst is...
Da's op z'n minst opmerkelijk :o.
Beetje flauw dat je hier nu op grote topics af gaat geven, ik kan me een topic in "Audio, Video & Hifi" herinneren (loopt nog steeds zelfs), namelijk "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" (ondertussen 4 topics groot) waar jij zelf constant post, en ook niet altijd om foto's van jouw home cinema te laten zien. Hele discussie's over wat voor kabels nu wel en welke nu geen verschil uitmaken moet ik doorploegen om nog wat foto's te kunnen bekijken...

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel, ik kom niet alleen op GoT om informatieve post te lezen, ook om lekker over dingen die mij interesseren te kleppen (in dit geval dus in het gamecube topic, door jou als waanzin aangeduid =/ ) Precies zoals jij in "Audio, Video & Hifi" doet in het "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" topic.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 02:18:

Snap ik niet? Kan je precies aangeven op welke gedeelte van mijn post je doelt, of bedoel je het totaal? GoT is 1 grote discussie plek. Alleen sommige discussie's gaan moeizamer dan andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

jOzh schreef op 04 oktober 2003 @ 02:32:
[...]
Beetje flauw dat je hier nu op grote topics af gaat geven, ik kan me een topic in "Audio, Video & Hifi" herinneren (loopt nog steeds zelfs), namelijk "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" (ondertussen 4 topics groot) waar jij zelf constant post, en ook niet altijd om foto's van jouw home cinema te laten zien. Hele discussie's over wat voor kabels nu wel en welke nu geen verschil uitmaken moet ik doorploegen om nog wat foto's te kunnen bekijken...
Echter ik denk dat je het belangrijkste verschil mist: die kabels zijn tastbaar en hun resultaten controleerbaar. Voor iemand die interesse heeft in die kabels dus een nuttig punt, want hij kan zonodig direct naar de winkel om ze te kopen. Ergo het is verifieerbare nuttige informatie.

Stel nu eens dat JvS daar ging posten dat ie de nieuwe kabel die Philips aan het ontwikkelen is zo geil vindt, en dat er dan 100 posts volgen over wanneer die kabel op de markt komt? Niemand heeft die kabel nog uitgeprobeerd, niemand kan er nuttige informatie over verschaffen, en niemand weet hoe ver Philips uberhaupt bij de ontwikkeling is. Ergo het een hoop oeverloos gezwets over een onderwerp waar niemand iets zinnigs over kan zeggen.

U snap de analogie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nee, wat is er in godsnaam zo interessant aan kabels :? :P

Aan de andere kant, wanneer de meerderheid over HL2 lullen wel interessant vind, moet er dan niet over de vorm nagedacht worden waarin het wel zou kunnen :? Ik weet dat GoT geen democratie is, maar het is wel een bedrijf, en daarin voldoe je zoveel mogelijk aan de wensen van de klant :)

En dat gezever rond grote topics is nu al best vaak geweest, en het wordt steeds erger, misschien dat er toch naar een iets permanentere oplossing gedacht moet worden? Of gaat dit topic puur over HL2?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

curry684 schreef op 04 October 2003 @ 03:21:
[...]

Echter ik denk dat je het belangrijkste verschil mist: die kabels zijn tastbaar en hun resultaten controleerbaar. Voor iemand die interesse heeft in die kabels dus een nuttig punt, want hij kan zonodig direct naar de winkel om ze te kopen. Ergo het is verifieerbare nuttige informatie.

Stel nu eens dat JvS daar ging posten dat ie de nieuwe kabel die Philips aan het ontwikkelen is zo geil vindt, en dat er dan 100 posts volgen over wanneer die kabel op de markt komt? Niemand heeft die kabel nog uitgeprobeerd, niemand kan er nuttige informatie over verschaffen, en niemand weet hoe ver Philips uberhaupt bij de ontwikkeling is. Ergo het een hoop oeverloos gezwets over een onderwerp waar niemand iets zinnigs over kan zeggen.

U snap de analogie? :P
Nou, die discussie over kabels ging eigenlijk over het horen van verschil tussen kabels van zeg €50 en €250 euro. Dat werd op een gegeven moment meer een welles-nietes discussie. Niet echt nuttige info mijn inziens. Voor mij geen probleem, maar blijkbaar willen de mods dat er alleen maar nuttige info gepost wordt. Saaie boel wordt het dan hier...

Verder heb ik het Half Life 2 topic helemaal niet gevolgd, het ging me ook meer om de aanduiding van het gamecube topic als waanzin (hoezo dan?) door JvS.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
DarkX schreef op 04 oktober 2003 @ 14:44:
Nee, wat is er in godsnaam zo interessant aan kabels :? :P

Aan de andere kant, wanneer de meerderheid over HL2 lullen wel interessant vind, moet er dan niet over de vorm nagedacht worden waarin het wel zou kunnen :? Ik weet dat GoT geen democratie is, maar het is wel een bedrijf, en daarin voldoe je zoveel mogelijk aan de wensen van de klant :)
Ja , en ervoor zorgen dat alle bullshit-replys verdwijnen zodat de "klant" enkel de interessante en ontopic replys moet lezen is toch wat men hier heeft gedaan ? Als het aantal bullshit-replys niet meer bij te houden is daarentegen , moet men zwaardere maatregelen treffen.

Men had voor de nieuwe bezoekers van het topic al in de TS duidelijk moeten maken hoe de policy was (en dan mss ook sneller OW's geven ?). Het zou best wel handig zijn als je bij zulke "speciale" topics een popup-waarschuwing kreeg B) .
jOzh schreef op 04 oktober 2003 @ 14:48:
[...]

Nou, die discussie over kabels ging eigenlijk over het horen van verschil tussen kabels van zeg €50 en €250 euro. Dat werd op een gegeven moment meer een welles-nietes discussie. Niet echt nuttige info mijn inziens. Voor mij geen probleem, maar blijkbaar willen de mods dat er alleen maar nuttige info gepost wordt. Saaie boel wordt het dan hier...

Verder heb ik het Half Life 2 topic helemaal niet gevolgd, het ging me ook meer om de aanduiding van het gamecube topic als waanzin (hoezo dan?) door JvS.
"Mijn topic is gesloten en dat van een ander mag open blijven" <--- Het hoe en waarom van een topic-close hangt af van de moderator en deels van zijn huidige humeur. De ene zal het sneller sluiten als de andere , leer er mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Exe-cuter schreef op 04 October 2003 @ 17:59:
[...]

Ja , en ervoor zorgen dat alle bullshit-replys verdwijnen zodat de "klant" enkel de interessante en ontopic replys moet lezen is toch wat men hier heeft gedaan ? Als het aantal bullshit-replys niet meer bij te houden is daarentegen , moet men zwaardere maatregelen treffen.

Men had voor de nieuwe bezoekers van het topic al in de TS duidelijk moeten maken hoe de policy was (en dan mss ook sneller OW's geven ?). Het zou best wel handig zijn als je bij zulke "speciale" topics een popup-waarschuwing kreeg B) .
Nee zeker, het was er ook te erg. Maar sluiten is natuurlijk slechts een tijdelijke oplossing. Er komen meer nieuwe spellen, en de kans dat dit weer gaat gebeuren is groot, dus er moet aan betere oplossingen dan sluiten gedacht worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Mwah, ik denk niet dat er erg veel spellen zijn/komen die net zo gewild zijn als HL2. De grote topics zijn niet ideaal, maar dit is pas het derde topic wat dicht is gegaan, meestal gaat het na een waarschuwing al wel goed. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nah. Als doom ]I[ tegen de releasedate aanloopt bijv. :)

Het forum groeit, en ik merk dat de hoeveelheid bullshit meegroeit, en daarmee het werk voor de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik snap alleen ff niet waarom hij nu gesloten is. Laatste posts zie ik geen crappy posts. Of er moet weer iets verwijderd zijn.

Iig wel jammer dan mensen altijd weer crappy posten :/

[ik heb het hier over de src only topic]

[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 07-10-2003 16:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er is een hoop verwijderd uit die thread; kennelijk kunnen mensen het toch niet laten om de rand op te zoeken.
Hierdoor is de thread tot nader order gesloten; mijn sluitmessage spreekt boekdelen, denk ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Zoals Kaj zegt: gesloten voor overleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
executor schreef op 07 oktober 2003 @ 16:09:
Ik snap alleen ff niet waarom hij nu gesloten is. Laatste posts zie ik geen crappy posts. Of er moet weer iets verwijderd zijn.
Er is inderdaad redelijk wat verwijderd ja :)
Iig wel jammer dan mensen altijd weer crappy posten :/
Inderdaad.. Helaas is het altijd de minderheid die het voor de rest verpest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Half Life 2 : Uitgesteld naar April 2004 ! OMG |:(.

Er zijn al 2342 HL2 topics gesloten, bovenaanstaat een sticky nota bene in het rood.
:'( "/ :r.

Kan er niet een iq certificatie systeem geimplenteerd worden voor minimale IQ toelatingseis? >:). Of dat er eerst een oogtest gedaan wordt? 8)7

* Tripp droomt verder

heb echt medelijden met jullie :'(. lijkt erop dat de functie mod alleen nog maar wijst daar agentje spelen. En dan moeten jullie nog (af en toe) verdedigen ook waarom je al die troep sluit, omdat ze dat dan ook nog niet eens snappen |:(, waardoor je woorden zoals kutMods, lijers, dictators of wat dan ook naar je oren geslingerd krijgt.

Die laatste is wel waar overigens >:).

[ Voor 49% gewijzigd door Tripp op 07-10-2003 16:41 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Tja meeste mensen denken dat je hier alles kan zeggen, vrijheids van menings uiting zeggen ze dan, helaas is dat niet het geval hier op het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Wordt er nu niet wat te beknepen gedaan? Ik bedoel www.halflife2.net, de site waar Gabe Newell zelf zn officiele postings doet, post allerlei screenshots zelf op het forum (that is: staff, geen usertjes). Ik snap dat links naar allerlei vage download sites buiten policies vallen, maar met permbans dreigen wanneer je over het FEIT "gelekte source van HL" en daaraan gerelateerde zaken wilt discussieren lijkt me wat al te vergezocht, niet?

Het gaat niet over een davilex geempje, met alle respect, het gaat over het meest verwachte spel op dit moment.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Albinoraptor schreef op 07 oktober 2003 @ 16:49:
Tja meeste mensen denken dat je hier alles kan zeggen, vrijheids van menings uiting zeggen ze dan, helaas is dat niet het geval hier op het forum :)
Vrijheid van Meningsuiting is hier zeker wel van toepassing. Alleen zijn er altijd idioten die beweringen posten zonder argumentie. Dit is een discussieforum, geen "blaat maar raak want ik vind dat nou eenmaal zo" forum.

Je mag best zeggen wat je dwars zit, of eens een keer kwaad zijn. Maar laat dat op een respectabele manier zien met eventuele juiste beargumentatie.

Tja racistisch gedoe is niet toegestaan. Maar das IRL ook zo(en positieve tegenwoordig ook niet meer volgens de VVD >:)).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

EfBe schreef op 07 oktober 2003 @ 16:51:
Wordt er nu niet wat te beknepen gedaan? Ik bedoel www.halflife2.net, de site waar Gabe Newell zelf zn officiele postings doet, post allerlei screenshots zelf op het forum (that is: staff, geen usertjes). Ik snap dat links naar allerlei vage download sites buiten policies vallen, maar met permbans dreigen wanneer je over het FEIT "gelekte source van HL" en daaraan gerelateerde zaken wilt discussieren lijkt me wat al te vergezocht, niet?

Het gaat niet over een davilex geempje, met alle respect, het gaat over het meest verwachte spel op dit moment.
Het gaat meer om het feit dat personen met die plaatjes blijven spuien waarvan de echtheid te betwijvelen valt. Dat er code is of een beta dat weten we nu wel. Plaatjes hoeven daarvoor geen expliciet bewijs te vormen. En al helemaal niet tig keer :/.

[ Voor 189% gewijzigd door Tripp op 07-10-2003 16:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor:
Vrijheids van meningsuiting heeft hier bar weinig mee te maken. Zoals bij iedere discussie/debat gelden er een aantal regels waaraan voldaan moeten worden. Houd je je daar niet aan, dan wordt er ingegrepen.

Of vind jij wel je op GoT warez linkjes mag posten?

Zelfs na de verhitte discussie hier in dit topic weten mensen het te verpesten. Ik hoop dat degene die de vorige keer graag een nieuw topic wilden hebben nu begrijpen waarom wij er geen vertrouwen in hadden.

Wat mij betreft is het duidelijk wat er vanaf nu met HL2 topics gebeurd: dichtgooien totdat er wat legaals over het spel te melden is (release, benchmark).
Wordt er nu niet wat te beknepen gedaan? Ik bedoel www.halflife2.net, de site waar Gabe Newell zelf zn officiele postings doet, post allerlei screenshots zelf op het forum (that is: staff, geen usertjes).
Dat is de policy daar natuurlijk. Maar het HL2 source topic ging duidelijk over de source. Dat daar de gecompilde versie bijkwam is logisch. Maar nu kregen we niet de discussie: "Wel delay, geen delay" maar "Wel beta, geen beta". In in plaats van een normale discussie erover gaat men allemaal screenshots ed. plaatsen, waarvan niemand weet of het echt is.

En als je weet dat we dan ook nog bergen replies weghalen omdat het echt offtopic is, dan is het kookpunt al snel bereikt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Ok misschien wat anders moeten uitleggen wat ik eigenlijk bedoelde was dat wij ons echt aan jullie regels hebben te houden en niet regels die elders/irl van toepassing zijn.
Wij zitten hier op jullie forum en wij hebben ons aan te passen, mij is dat heel goed gelukt anders zou ik hier niet zo lang zitten, en was ik als ik het niet eens was met de regels allang verdwenen :)

En ik ben het ook zeker eens met jullie beslissingen over de HL2 topics, want net 5% van posts zijn nuttig, in de HK is dat aantal nog hoger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Sommige members hebben echt een bord voor hun kop, heb het gesloten topic over de Hl2 source net doorgelezen en alleen in de laatste 2 pagina stonden iets van 5 waarschuwingen door iets van 4 modjes.(hebben jullie niks beters te doen? :+)
Snappen jullie dan nog niet dat je geen plaatjes mag posten en over andere dingen behalve de Src van HL2.

Grote klasse members zonder ogen, echt grote klasse, fantastisch verneukt voor de rest. _/-\o_ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

jOzh schreef op 04 October 2003 @ 02:32:
[...]

Dat topic is een beetje een showtopic en een beetje een vaag discussietopic met een beetje gebabbel over hifisetjes. Als jij een specifiek onderwerp wil bediscusseren, kan dat gewoon in een losse thread, het is niet zo dat alle onderwerpen die over HT gaan in dat topic moeten, dat is in SGD wel zo. Als ik iets wil weten over een spelletje op de GC kan ik het dik shaken dat ik een topic over dat spel vind.. Neehoor, ik kom alleen maar het grote GC topic deel 17 t/m 23 tegen, omdat toen dat spelletje eens uitkwam en dat is gewoon ultra kut.
(in dit geval dus in het gamecube topic, door jou als waanzin aangeduid =/ ) Precies zoals jij in "Audio, Video & Hifi" doet in het "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" topic.
Je ziet na bovenstaande uitleg het verschil neem ik aan wel? Je ziet het gelijk als een aanval op de grote GC topics "community", maar je snapt wel dat je informatie compleet onvindbaar maakt? Discussies over spelletjes, screenshots, alles wat je in een los topic wil hebben, kan je gewoon niet vinden omdat alles in die irritante grote topics verstopt staat.. (ow en kom alsjeblieft niet met de "999 post per pagina en dan F3, want je hebt gewoon GEEN discussie). Dat is overigens net zo erg met radeontopics. Daarmee hebben we gewoon de database van het forum kreupel gemaakt.

En als je dan eens een los topic opent, krijg je iemand die met dit soort opmerkingen aankomt:
RSP schreef op 25 April 2003 @ 10:51:
*snapt niet waarom dit niet in het grote gamecube topic kan*
:Z
Die discussie werd gewoon met argumenten gevoerd hoor, maar het is niet echt iets dat je "moet" lezen. In dat topic hoef je ook niet altijd 100% ontopic te blijven, dat komt altijd vanzelf wel weer goed. Het is ook niet iets dat je terug moet vinden en het heeft al helemaal niets met mijn punt te maken.
Ja, ik vind dat heel vervelend, ik kan geen reet meer over gamecube spellen op de GC terugvinden op het forum en ik ga echt niet al die grote zwetstopics met 400 onderwerpen door elkaar lezen.

Tot zover mijn nuttige bijdrage over het "gemak" van centrale "schuif al die onderwerpen maar bij elkaar" topics. Het grote GC topic vind ik inderdaad de ergste, omdat daar gewoon alles van de GC onvindbaar in besproken wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 07-10-2003 18:09 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Ik vind het ook erg jammer dat het SRC only topic gesloten moest worden.
Het begon nogal leuk, waat staat er nou in de source, wat zou je ermee kunnen. Dat leek tenminste op een thread voor een tech forum...
Het originele Half-Life 2 topic was al langer niet te volgen, alleen gezeik ovre release date. En het SRC only topic werdt helaas overspoeld door warez spul...

Helemaal terecht hoor modjes!

Zou wel leuk zijn als je topics kunt maken waar alleen mensen met een bepaald aantal posts inkomen en die je kan trappen als ze te veel rommel posten. Maar ik neem aan dat dat te moeilijk/complex en zinloos is.
Alleen hier zou het wel leuk zijn, aangezien devvers de kans hebben om over deze state-of-the-art engine te praten.

Misschien een topic in P&W? Dat vinden de die-hard gamers toch nooit! >:)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
JayVee schreef op 07 oktober 2003 @ 18:29:
vraag curry of drm zou ik zeggen ;)

overigens altijd jammer dat het inderdaad een man of 10 is die het verneukt voor de rest. en duidelijk te zien dat dit topic de crew veel tijd kostte, aangezien ik ook G5r heb zien modden (en wat moet die nou in spielerij? :P), respect daarvoor hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:43
JayVee schreef op 07 October 2003 @ 18:29:

Dat zou ik ook beter vinden omdat je dan toch alles een beetje bij kan houden .
over het onderwerp.

Maar ik heb een andere iede waarom niet even een waarschuwing vooraf door een venster .

Met de mededelingen die wel en niet gewenst zijn . waarop iedereen die in het topic post gewoon zijn verantwoording aflegt door op ja te drukken en bij nee gewoon het topci niet in komt.
.om bij misbruik een TB tegeven .

Of is zo iets niet uitvoerbaar .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Blackhole schreef op 07 October 2003 @ 19:11:
Met de mededelingen die wel en niet gewenst zijn . waarop iedereen die in het topic post gewoon zijn verantwoording aflegt door op ja te drukken en bij nee gewoon het topci niet in komt.
Het staat in de startpost, het wordt 4 tot 5 keer aangegeven in het topic zelf. Wanneer iemand dat niet snapt of ziet dan heb ik betwijfel ik het of iemand die alsnog de fout in gaat wel op dit forum thuis hoort. We blijven niet handje vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Blackhole schreef op 07 October 2003 @ 19:11:
Op die knop druk je (imho) al, "verstuur bericht".
Zoals in De Algemene Voorwaarden. staat horen de gebruikers op GoT op de hoogte te zijn van de geldende regels. Door op "verstuur bericht" te drukken bevestig je imho dat je dat hebt gelezen en weet hoe alles in elkaar zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Warez in het SRC topic? Ik heb maar 1 linkje gezien naar een gecompileerd bestand om chicken run te spelen. (En ik kwam om de 3 min refreshen) Noemen jullie die pics warez? Wel ik vind het spijtig dat we nergens meer over HL2 kunnen praten. Het is immers een van de meest verwachte spelen van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Van VELE :) Ik zit veel meer op Planescape Torment 2 te wachten, maar die komt waarschijnlijk nooit *zucht*

Maar dat je weinig zit is omdat er heeeeel veeeeel is weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Er stonden wat pics op warez sites, iedereen die even /dir/pic.jpg van de URL weghaalde zat op een warez site.

edit:
En in 3 minuten kan een hoop gepost + verwijderd worden...

[ Voor 25% gewijzigd door Rafe op 07-10-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Rafe schreef op 07 October 2003 @ 21:06:
Er stonden wat pics op warez sites, iedereen die even /dir/pic.jpg van de URL weghaalde zat op een warez site.

edit:
En in 3 minuten kan een hoop gepost + verwijderd worden...
En dan sluiten jullie maar het hele topic waardoor de resterende 79.990 users niet meer in dat topic kunnen posten, omdat een tiental mensen het gewoon verneukt? Vind je niet dat je dan de specifieke users aan moet pakken die de policy overtreden in plaats van alle gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Pfffffffffffff en dan warez sites zijn niet geheim toch? Via google geraak je er ook. Ik begrijp wel dat jullie niet willen dat er warez links komen maar dat is toch wel ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Genghis Khan: Het is nog in overleg, wacht tot die tijd geduldig ;) we moeten tenslotte ook nog (helaasch) even op HL2 wachten ;(

Letsnow: warez sites mogen dan wel niet geheim zijn, maar ze zijn wel illegaal, maar goed, dan kon(den) de/het bericht(en) ook worden geëdit, we zijn dan ook aan het overleggen wat te doen.

DarkX: Je mag gerust zeggen dat PlaneScape: Torment 2 zeker nooit zal komen, mischien een spel in de zelfde setting met een soort gelijk diepgaand verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

naja, dan niet torment 2, maar misschien wel een planescape: iets anders :) Of zelfs planescape boeit me niet zo enorm, zo geweldig is die setting niet, maar gewoon EEN rpg met die kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Wat is er zo speciaal aan planetscape dat er zeker geen vervolg gaat komen :? (ik ken het spel niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ja pak het probleem bij het probleem aan en creer niet nog meer problemen. Pak die nasty users aan die het vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik vind het wel erg jammer dat het topic gesloten is, ik volgde het echt met grote interesse en checkte wel 20x per dag voor nieuwe posts, iets wat ik de laatste tijd echt niet meer had op GoT.

Wat ik bedoel te zeggen is dat dit echt een topic is waarvoor mensen naar GoT komen, ik wel iig.

Komt nog bij dat de policy wel erg streng gehandhaafd werd. Wat is er nu erg aan wat screens van de lopende engine / Beta ? Vond ik wel vet om te zien, en velen met mij.
Er is nu gewoon een grote behoefte (discussie / interesse sharing over de HL2 schande) die niet vervuld wordt op een plaats die hier bij uitstek geschikt voor is.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Over de screenshots geef ik je volkomen gelijk BaatZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
XceeD schreef op 07 October 2003 @ 19:18:
[...]
Het staat in de startpost, het wordt 4 tot 5 keer aangegeven in het topic zelf. Wanneer iemand dat niet snapt of ziet dan heb ik betwijfel ik het of iemand die alsnog de fout in gaat wel op dit forum thuis hoort. We blijven niet handje vasthouden.
Dat het in de opening van het topic staat dat begrijp ik , heb hem zelf geopend .

Maar die andere keren had ik wel gezien .
Maar ik gaf alleen aan dat er ook andere mogelijkheden bestaan dan alleen maar een topic te slotten.

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 07-10-2003 23:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Blackhole schreef op 07 October 2003 @ 22:55:
[...]

Dat het in de opening van het topic staat dat begrijp ik , heb hem zelf geopend .

Maar die andere keren had ik wel gezien .
Maar ik gaf alleen aan dat er ook andere mogelijkheden bestaan dan alleen maar een topic te slotten.
Klopt en die zijn ook genoeg geven (ik heb ook geprobeerd [rml]We Are Borg in "[ SGD] Half Life 2"[/rml] ). The Will liet me 2 dagen geleden weten dat ze er over aan het praten zijn hoe ze het gaan oplossen. Geef ze even de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
We Are Borg schreef op 07 October 2003 @ 23:41:
[...]

Klopt en die zijn ook genoeg geven (ik heb ook geprobeerd [rml]We Are Borg in "[ SGD] Half Life 2"[/rml] ). The Will liet me 2 dagen geleden weten dat ze er over aan het praten zijn hoe ze het gaan oplossen. Geef ze even de tijd :)
Oke dan neem ik ook wel even de tijd ....

Maar laten ze wel op schieten anders is HL3 al bijna weer toe aan een LEK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op een gegeven moment bij een user staan: weekban 1

Prima toch? Huppakee mensen die niet luisteren/lezen willen krijgen gelijk een weekban #<insert number> en dat een beetje opvallend maken zodat mensen het zien zodat men beter gaat opletten voordat ze op post reply gaan drukken.

Kan ook een SGD only week ban worden ofzo, weet niet wat de mogelijkheden zijn :P

Dat werkt 'hopelijk' veel beter en je krijgt minder irritatie van users die zich wel aan de regels houden en we kunnen verder met het lezen van het laatste nieuws op GoT :)

Ik kan niet iets in de faq (zo snel) terugvinden over het posten van screenies van beta's e.d. wellicht dat het ergens staat maar ik kan het dus niet vinden. Moet misschien dan of opvallender neer gezet worden of er moet nog ergens een paragraaf gemaakt worden :P

Verder vind ik het op zich logisch dat je geen plaatjes of andere hints (zoals releasegroups of downloadgrootte) neerzet als een reply op een openbaar forum dat zich 'clean' van warez zaken e.d. wil houden. Maar kan ook te maken hebben met het zoeken van grenzen dus gewoon bannen die hap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Nu heb ik het hele verhaal gelezen en kon ik het niet laten om ff een vraagje te stellen.
Ik ben vrij nieuw op het forum (al ruim een jaar lid maar beetje op de achtergrond) en ik ben dus niet zo bekend met en bij de modjes.

Mijn vraag: er is nu dus officieel bekend dat er een beta is... (* Ryceck heeft de beta, dus hij is er echt wel)
Is het dan in het kader van de kern van GoT (een discussieforum over technische zaken en verwante onderwerpen) niet mogelijk om een discussietopic te openen of de Beta?

Zoals iedereen wel weet is het duidelijk dat 3/4 van het forum atm de beta in handen heeft en er kunnen dus best wel nuttige en duidelijke zaken naar voren komen over de toekomstige final version van Half-Life 2. Ik doel hier dus over een gerichte discussie over de features die er wel/niet in zitten en of HL2 daadwerkelijk voldoet aan de gestelde verwachtingen

Trust me... niemand hier is zo heilig als ze zich doen voorkomen mbt warez e.d. (maar dat is een discussiepunt dat ik niet hier ga aanhalen... daar komen we later wel op terug).

edit:

Me ziet niet dat het SRC topic weer geopend is....bedankt voor de snelle verwerking van mijn verzoek :p

[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 08-10-2003 09:38 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Het beleid in het HL2 topic dat nu open is, lijkt nu duidelijk: wel praten over de source, maar niet over de beta, als ik het goed heb begrepen (een echte duidelijk post hierover van een modje is er nooit geweest: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31036 ). Vraag blijft waarom discussieren over de beta (met behulp van screenshots e.d.) niet toegestaan is. In het verleden heeft GOT niet echt moeite gehad met discussie over illegale betas (Windows 2003 e.d.)…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat valt er over een beta te vertellen dan? Dat ie crap is, dat men hulp nodig heeft omdat het niet (goed) werkt. Of gewoon screenies posten om te 'patsen' dat je hem hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 12-09 19:21

Jaymz

Keep on moving !

[persoonlijke mening]
De reacties die ik nu zie ten aanzien van de beta zijn imho gewoon redelijk normale reacties, daar ga ik niks aan doen. Dat laatste stukje rood (op dit moment dan) is wel van mij, maar dat was een ongewenste link en de plaatser heeft het nu even niet zo naar z'n zin denk ik ;)

Toevoeging: Ik denk dat het op z'n minst verstandig is dat je er erg terughoudend mee bent, zeggen dat je um hebt en dattie [...] is / vragen of iemand kan zeggen offie echt is en noem maar op (informeren naar [...]) lijkt mij uit den boze :)

Dit ( EfBe in "Het Half Life2 SRC only topic" ) bijvoorbeeld gaat volgens mij ook wel over de beta / heeft ermee te maken, maar dan in een iets ander licht dan "Heej, ik hebbum 8-) ". Ik hoop dat dat verschil wel duidelijk is ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Jaymz op 08-10-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Jaymz schreef op 08 oktober 2003 @ 14:16:
Ik hoop dat dat verschil wel duidelijk is ;)
Nee leg eens uit :+ ?

* We Are Borg denkt dat we even beter kunnen wachten tot de rode mensjes van softe goederen het eens zijn over een plan van aanpak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
We Are Borg schreef op 08 October 2003 @ 16:50:
[...]
* We Are Borg denkt dat we even beter kunnen wachten tot de rode mensjes van softe goederen het eens zijn over een plan van aanpak :)
imho is dit meer een mentaliteitsprobleem van 'er staan we regeltjes maar a) die heb ik lekker toch niet gelezen b) die gelden niet voor mij c) regels? welke regels dan?" (kies je optie :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Klopt

Daarom ben ik ook voor "regels niet gelezen, rot voor je, hier heb je een weekban". En dan gezeur krijgen van "alleen omdat ik dat zei en per ongeluk de regels niet had gelezen"? Antwoord kan dan kort zijn van de moderator: "ja, life's a bitch isn't it?"

Maar of ze dat beleid willen doorvoeren voor HL2 topic, ik ben bang van niet

[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 08-10-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Om even een hart onder de riem te steken bij de modjes:

Goed dat jullie "Het Half Life2 SRC only topic" gedogen.
Hopelijk wordt het niet verziekt.
Heb zelf niet direct de behoefte om er in te gaan posten, maar dit wilde ik even melden :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

We Are Borg schreef op 08 October 2003 @ 17:31:
Klopt

Daarom ben ik ook voor "regels niet gelezen, rot voor je, hier heb je een weekban". En dan gezeur krijgen van "alleen omdat ik dat zei en per ongeluk de regels niet had gelezen"? Antwoord kan dan kort zijn van de moderator: "ja, life's a bitch isn't it?"

Maar of ze dat beleid willen doorvoeren voor HL2 topic, ik ben bang van niet
Even gedaan toen het echt rotzooi werd, vervolgens op slot gezet voor intern overleg. Zoals jullie hebben gemerkt is het na dat overleg weer terug open gegaan.

Ter info lopen er nu een stuk of 5~10 moderators periodiek langs het topic :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

curry684 schreef op 09 oktober 2003 @ 00:46:
[...]

Even gedaan toen het echt rotzooi werd, vervolgens op slot gezet voor intern overleg. Zoals jullie hebben gemerkt is het na dat overleg weer terug open gegaan.

Ter info lopen er nu een stuk of 5~10 moderators periodiek langs het topic :z
Met een streng beleid in hun achterhoofd hoop ik ;) ? Maar i.i.g. erg mooi dat het zo gedaan wordt. Mensen die HL2 intressant vinden kunnen het zo blijven volgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik zie nu weer een post over de source deel 2. Deel 1 werd gesloten en er mocht toch niks geopend worden of deze weer wel :? begrijp er geen drol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Deel 1 werd eerst gesloten omdat er screenshots werden gepost die op warezsites stonden, nu zit hij dicht omdat er een deel 2 is ('grote topics' gaan meestal na een stuk of 1000 replies dicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Rafe schreef op 09 October 2003 @ 21:04:
Deel 1 werd eerst gesloten omdat er screenshots werden gepost die op warezsites stonden, nu zit hij dicht omdat er een deel 2 is ('grote topics' gaan meestal na een stuk of 1000 replies dicht).
Nee zo maak je het duidelijker :D

Deel 1 is tijdelijk dicht geweest voor crewoverleg wat ermee te doen naar aanleiding van aanhoudende warezlinks en foute screenshots, en is toen heropend. En nu is ie zoals ieder groot topic bij 1000 posts dichtgegaan ten behoeve van overzichtelijkheid, en een deel 2 netjes gestart met nieuwe openingspost met vergaarde informatie :Y)

Pagina: 1 2 Laatste