Een beetje is leuk ja. Maar het topic werd er gewoon door verziekt.
Ik heb nu het hele topic doorgelezen. Ik heb zelf ook veel TR's geschreven omdat ik de houding van sommige mensen echt niet begrijpte in dat topic. Ik ben het eens met M@NIC dat 1 moderator die taak op zich zou kunnen nemen. Zitten wel wat haken en ogen aan:
• Moderator moet zich wel intresseren voor het onderwerp, anders is het gauw erg vervelend werk
• Nieuwe moderator alleen daar voor aannemen kan niet. Persoon moet toch eerst een proeftijd doorlopen? Of wil je de eerste HL2 freak een politie pet geven en die OW's laten sturen

? Kortom, moet dan toch echt 1 van de bestaande modjes worden
Ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat het is dicht gegaan

.
1. Waarom niet? Lijkt mij niet echt gezond om op GoT/Tweakers zelf uitzonderingen te gaan maken op ‘een beleid’. Hiermee probeer ik duidelijk te maken dat je dan mensen/groepen in hokjes gaat zetten en tegen overelkaar gaat zetten. Om maar wat extreems te noemen: zwart/blank, fok/tweakers, wij zijn 1337/jullie niet…
Andere topics erbij halen en zeggen dat die wel open blijven

. Dat is echt zo van "hij mag het wel en ikkuh niet". Sorry, daar kan ik totaal niks mee.
2. Als je toch fan van het spel bent en er komt al weinig nieuws dan is het toch leuk om elkaars gedachten te weten te komen naast de grapjes van plaatjes enz.? Als jou of iemand anders dit niet interesseert dan moet je weg blijven uit het topic.
3. En ‘modjes’ klinkt zo kleinerend

Ik intresseer me enorm in HL2. Wat me niet intresseerd zijn 50 replies over "accepteer het nou, het komt op X datum uit". Dat is toch totaal niet intressant om te lezen. Moderators vertellen ook meerdere keren met en zonder 'kerstlichtjes' dat je het niet moet doen. Kortom, mensen die over de release datum zeuren, DIE moeten weg blijven uit het topic.
Tot slot vind ik dat er een ‘beleid’ (een soort feeling zeg maar) mist in SP kwa modereren, oké de standaard stickies staan maar die zijn waardeloos zonder goede moderators. De ‘feeling’ die ik bedoel is dat er niet opgetreden moet worden als de politieagent die de wet handhaaft.
Hoe moet je dan reageren als moderator. Er is vaak genoeg gevraagd niet de hele tijd te zeuren over die release datum. Echt vaak genoeg gevraagd, maar veel mensen hebben er gewoon lak aan. En ja, dan moet je optreden.
Niet dat ik nu een discussie over de kwaliteiten van de SP mods op gang wil zetten helemaal niet (verwacht er dan ook geen replies op!), dat moeten jullie als crew maar ergens anders uitvechten

Als je dat vind, moet je bij
deze persoon zijn. Leef je uit
Mijn vraag nu aan de moderators van spielerij:
Is het mogelijk dat 1 moderator het grote HL2 topic op zich neemt en niemand anders? Regels duidelijk in topicstart (zoals al eerder is gebeurd

) en een OW als iemand zich niet aan die regels houdt. Ook in topic gewoon een kleine post maken met: "Ik heb net ongeveer 20 replies getrashed. Natuurlijk ook 15 OW's even via de postduif de deur uit gestuurd". Ik denk dat dat genoeg afschrikt. Van mij appart een kleine dagban te voorschijn halen i.p.v. OW.
Ik begrijp dat het veel werk is, maar als dat de enige taak is van de moderator die dat toegewezen zou krijgen, moet dat toch goed te doen denk ik zo
[
Voor 102% gewijzigd door
We Are Borg op 04-10-2003 02:15
]