[PC] Call of Duty

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.061 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[Level 1 bij russen - Stalingrad]
Zit hier dus vast...ik sta nu naast de sniper die zegt dat je naar de truck moet rennen voor hem..maar met 100% skill ga ik toch altijd neer ...

Wat doe ik fout? Hoe moet dit _/-\o_

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Ik speel het gewoon op regular en ik vind het al lastig zat, maar ik weet al van mezelf dat ik geen echte goede speler ben.

Ik ben nu op die klote pegasus bridge en ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat op een moeilijker niveau nog haalt.
Ik ben nu een keer of 15 daar dood geschoten en krijg het laatste stukkie maar niet voor elkaar.

Als ik in de trench spring kan ik zowat niemand neerschieten omdat je dan te weinig overzicht hebt en als ik ergens ga liggen wordt ik gewoon van 3 verschillende kanten voor me flikker geschoten.

Probeer het vanavond of morgen nog wel eens.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

HappyFun schreef op 08 november 2003 @ 19:21:
[Level 1 bij russen - Stalingrad]
Zit hier dus vast...ik sta nu naast de sniper die zegt dat je naar de truck moet rennen voor hem..maar met 100% skill ga ik toch altijd neer ...

Wat doe ik fout? Hoe moet dit _/-\o_
crounch je, of sta je? Ik kwam er achter dat je vrijwel altijd dood gaat als je crouncht, probeer eens gewoon te rennen...

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel door dat je goed op je meerdere moet letten (wat dus erg leuk is: je kuntniet zomaar alles alleen doen!). Zo zat ik in een level waar je de sergeant moet coveren als hij een gewonde ophaalt, waarna je explosieven krijgt om de boel op te blazen. Ik was dus allang doorgelopen en begreep er al geen moer van dat er niets gebeurde... ;) Dit vind ik dus erg leuk: niet gewoon hard naar het eind van het level hollen maar, net als een echte soldaat, letten op je meerdere en de bevelen gehoorzamen!

SUPER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 08 november 2003 @ 19:32:
[...]

crounch je, of sta je? Ik kwam er achter dat je vrijwel altijd dood gaat als je crouncht, probeer eens gewoon te rennen...
Je moet rennen.. niet crouchen.. en als je bijna bij de truck bent laat moet je prone gaan anders wordt je in je reet geraakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enthroned schreef op 08 november 2003 @ 19:22:
Ik ben nu op die klote pegasus bridge en ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat op een moeilijker niveau nog haalt.
Ik ben nu een keer of 15 daar dood geschoten en krijg het laatste stukkie maar niet voor elkaar.
Oops... hopelijk krijg ik later in het spel geen spijt dat ik voor een moeilijk niveau heb gekozen... Wellicht heb ik me in de luren laten leggen door de demo levels die uit het begin van het spel komen: het begin is duidelijk makkelijker dan de latere levels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 19:41:
[...]

Oops... hopelijk krijg ik later in het spel geen spijt dat ik voor een moeilijk niveau heb gekozen... Wellicht heb ik me in de luren laten leggen door de demo levels die uit het begin van het spel komen: het begin is duidelijk makkelijker dan de latere levels...
gewoon vaak de F5 en F9 knop gebruiken :D
teminste zo heb ik het gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Fietslamp schreef op 08 november 2003 @ 19:32:
[...]

Wat een ervaring dit spel zeg. Een uurtje of 12 hiermee bezig geweest en uitgespeeld.

En idd het russen deel was het beste van alles usa als 2e en de britten missies waren erg magertjes op de brug na.

Op de reactie hierboven, ja je moet rennen als de sniper het commando geeft.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MJV

Heb hem ook uitgespeeld op Hardened. En bij sommige levels constant F5 doen om niet te veel opnieuw te hoeven doen.

Level dat je 4 min. die flat moest houden was echt moeilijk, op een gegeven moment lag er een laag lijken van hier tot ginder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou ik ga maar een niveau omlaag! :( Zonder healthpacks haal ik het echt niet hoor, ikben potverdorie niet bulletproof ofzo, om nu nou met 10% health verder te gaan in deze game! bovendien lopen er in het echt ook medics rond in zo'n team. O-)

Multiplayer heb ik ook al geprobeerd en werkt prima, ken alleen de maps nog niet.
Is er ook al een nederlandse server opgezet waar gotters rondhangen kan ik maatstaven of ik nou echt zo goed ben of jullie zo slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Calvin&Hobbes schreef op 08 november 2003 @ 21:00:
Nou ik ga maar een niveau omlaag! :( Zonder healthpacks haal ik het echt niet hoor, ikben potverdorie niet bulletproof ofzo, om nu nou met 10% health verder te gaan in deze game! bovendien lopen er in het echt ook medics rond in zo'n team. O-)

Multiplayer heb ik ook al geprobeerd en werkt prima, ken alleen de maps nog niet.
Is er ook al een nederlandse server opgezet waar gotters rondhangen kan ik maatstaven of ik nou echt zo goed ben of jullie zo slecht :+
En toch, ik heb de game nu gekocht en stiekum speel ik Hidden and Dangerous 2 echt 10x vaker. Zit toch net iets meer uitdaging in. Als ik vastzit na een missie, ga ik voor de afwisseling lekker CoD multiplayer spelen :) Leuke game, jammer dat veel aandacht aan Hidden and Dangerous 2 voorbij gaat :| Je zult me er dan ook nog vaak even over horen ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 08 november 2003 @ 21:06:
En toch, ik heb de game nu gekocht en stiekum speel ik Hidden and Dangerous 2 echt 10x vaker. Zit toch net iets meer uitdaging in. Als ik vastzit na een missie, ga ik voor de afwisseling lekker CoD multiplayer spelen :) Leuke game, jammer dat veel aandacht aan Hidden and Dangerous 2 voorbij gaat :| Je zult me er dan ook nog vaak even over horen ;)
Ik heb CoD daarom ook gekocht: om gewoon lekker te raggen in een perfect WWII sfeertje... Ik wilde een heerlijk lekker spel voor de leut, en dat is CoD zeker weten! Ik heb het overdag druk genoeg om me 's avonds voor de 'lol' nog eens te gaan stressen in een TE uitdagend spel met allerlei ingewikkelde 'puzzels'...

Los daarvan (of CoD simpel is of niet): ik heb toch zelden zo'n sfeervolle game gespeeld, waarbij ik echt het idee krijg dat ik er echt middenin zit!

Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die wel van wat strategie en uitdagingen op dat vlak houden, CoD minder vinden. Al met al is CoD een ouderwetse shoot'm'up, maar dan wel perfect uitgevoerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Tering wat is dat een f&*&ing klote doosje, was bang dat ik mijn cd's over de helft brak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Haha, inderdaad... Zit wel erg stroef... Gewoon het doosje ombuigen zodat de cd los van de hoes komt, beetje draaien, nog meer draaien, beetje trekken, beetje wrikken en tadaa hij is los ;)

Heb zojuist weer die heerlijke MP van CoD gedaan... WAUW!! Fantastisch om in die smalle straatjes met z'n 60en elkaar af te lopen schieten :9~ , echt superrr game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

ge-flopt schreef op 08 november 2003 @ 23:17:
Tering wat is dat een f&*&ing klote doosje, was bang dat ik mijn cd's over de helft brak :(
Ja, het kost wel wat moeite die krengen eruit te halen. Waarom is het eigenlijk een doos voor 3 cds? Zie duidelijk een 3 op het piefje staan.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 08 november 2003 @ 23:22:
[...]

Ja, het kost wel wat moeite die krengen eruit te halen. Waarom is het eigenlijk een doos voor 3 cds? Zie duidelijk een 3 op het piefje staan.
O, heb jij geen 3 cd's dan? Ik wel! Werkt alles dan wel bij jou?

Geintje! :+ 8) :7

Ik heb net nog ff een level gespeeld (kon het niet laten.. :) ) en ben me echt een paar keer ROTgeschrokken van Duiters die vlak voor me de hoek omkwamen! Echt, ik schrok me te pletter en schoot in paniek. Heerlijk! :)

Je moet trouwens ook echt gewoon voor de lol goed om je heen kijken. Zo keek ik toevallig in dat level dat ook in de tweede demo zit om een hoekje en zag tot m'n stomme verbazing twee mede-soldaten op Duitste tank klimmen: eentje trok opeens de klep open en de ander smeet een granaat naar binnen! Ze sprongen er af... je hoorde opeen gil en... kaboem! Echt schitterend gedaan! Als ik niet toevallig op dat moment had gekeken had ik het nooit gezien (in de demo, die ik vaak gespeeld heb, had ik het nog niet gezien! En zo zitten er wel meer prachtige acties verwerkt in het spel. Hou je ogen dus open, en dan niet alleen om de vijand goed te zien! ;)

Ik loop trouwens regelmatig een 'blokkie om' om de schitterende scenery te bekijken. Echt, je wilt niet weten hoeveel details er in alle hoeken en gaten zit: zo speelde ik net het level waarbij je ene Ingram en nog iemand moet bevrijden. Je loopt er aardig vlot doorheen, maar de weg er naar toe en de omgeving van dat gebouw zelf: echt ongelooflijk. Zelfs op plekken waar je absoluut niet hoeft te komen KUN je komen als je wilt en zie je ook nog van alles! Dat is in een boel andere games wel anders!

Nou, ik ben dus echt blij met m'n aankoop! En dan speel ik nog geeneens online! (Bewaar ik voor na de SP.) :) :) :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Ja dat doosje, ik zat er ook al mee ,maar ja wat verwacht je ook als het door belgen is verzonnen. :+ Ik ben nu wel alweer verder in de game maar hij crasht na een tijdje iedere keer, de ene keer hangt de game met daaropvolgend een system reboot, de andere keer krijg van ATI de VPU RECOVER pop up waarbij de crash gegevens via e-mail naar ATI moet worden gestuurd. Heel irritant!

Ben wel nu een niveau lager gegaan maar nu is het net konijnenuh schieten, sta je vlak voor ze, schieten ze alsnog niet op je, en de health packs vliegen je om de oren. Die autorit was trouwens wel supergaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 09 november 2003 @ 00:02:
Die autorit was trouwens wel supergaaf!
Ja, hij was bepaald niet moeilijk, maar inderdaad erg leuk! De auto reed niet ook netjes over de weg, maar powerslide echt alle kanten op: hij gleed heerlijk dor de bochten! Het leek MC2 wel! En lekker snel ook. :)
En ook hier weer ladingen details waar je voorbijvliegt zonder alles te zien. Ook wel droog komische teksten hier en daar!

Volgens mij ben ik wel ERG enthousiast over CoD... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat een kut spel, loopt om de haveklap vast, ik overweeg sterk om hem lekker terug naar de winkel te brengen, ga me niet vertellen dat dit spel ook maar ENIGZINS getest is, kan gewoon niet anders dat hier sprake is van een bedrijf wat niet eens de moeite NEEMT om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
raptorix schreef op 09 november 2003 @ 00:35:
Wat een kut spel, loopt om de haveklap vast, ik overweeg sterk om hem lekker terug naar de winkel te brengen, ga me niet vertellen dat dit spel ook maar ENIGZINS getest is, kan gewoon niet anders dat hier sprake is van een bedrijf wat niet eens de moeite NEEMT om te testen.
Je maakt er wel een hobby van om dingen af te kraken hè? Zet het je niet aan het denken dat andere mensen 'm wel gewoon kunnen spelen? Misschien is jouw PC gewoon zo brak dat ie daarom er niet op goed wil draaien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
MaRc0 schreef op 09 november 2003 @ 00:37:
[...]
Je maakt er wel een hobby van om dingen af te kraken hè? Zet het je niet aan het denken dat andere mensen 'm wel gewoon kunnen spelen? Misschien is jouw PC gewoon zo brak dat ie daarom er niet op goed wil draaien.
Uhm, ik heb een aardig krachtige PC, en omdat ik een hekel aan problemen heb, ben ik zeer conservatief in het installeren van allerlei software, ik heb dus geen vage meuk geinstalleerd, ik heb gewoon de meest recencte catalyst installeert zoals aanbevolen door activision, maar ook met de 3.7 catalyst loopt het spel continue vast, en dan niet alleen het spel, maar ook me complete PC.

Of wou je soms beweren dat Activision geen 1 beta tester had die dit probleem had? Ik ben zelf software ontwikkelaar, maar dit soort bugs zijn zogenoemde show stoppers, oftewel bugs waarbij je besluit je release uit te stellen, maar goed, schijt aan de consument, lang leve de verkoopcijfers.

Edit: en wat betreft afkraken, gewoon bullshit, ik betaal bijna 120 gulden voor een spel, das bijna 2 keer zoveel als 2 jaar terug (koste een spel als dit rond de 69 gulden) op zich geen probleem als men gewoon een normaal functionerend spel maakt, maar de heren gamemakers maken er steeds meer een potje van, paar maanden terug ook al gezeik met IGI 2 die continue problemen geeft.

[ Voor 35% gewijzigd door raptorix op 09-11-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:22
raptorix schreef op 09 november 2003 @ 00:41:
[...]

Uhm, ik heb een aardig krachtige PC, en omdat ik een hekel aan problemen heb, ben ik zeer conservatief in het installeren van allerlei software, ik heb dus geen vage meuk geinstalleerd, ik heb gewoon de meest recencte catalyst installeert zoals aanbevolen door activision, maar ook met de 3.7 catalyst loopt het spel continue vast, en dan niet alleen het spel, maar ook me complete PC.

Of wou je soms beweren dat Activision geen 1 beta tester had die dit probleem had? Ik ben zelf software ontwikkelaar, maar dit soort bugs zijn zogenoemde show stoppers, oftewel bugs waarbij je besluit je release uit te stellen, maar goed, schijt aan de consument, lang leve de verkoopcijfers.

Edit: en wat betreft afkraken, gewoon bullshit, ik betaal bijna 120 gulden voor een spel, das bijna 2 keer zoveel als 2 jaar terug (koste een spel als dit rond de 69 gulden) op zich geen probleem als men gewoon een normaal functionerend spel maakt, maar de heren gamemakers maken er steeds meer een potje van, paar maanden terug ook al gezeik met IGI 2 die continue problemen geeft.
Had ik ook, voordat ik cod had al. Oplossing: Omega Drivers. Geen enkel spel hangt meer. Terwijl ik bij de gewone catalyst drivers heel vaak hing (radeon9800pro). Ik heb zo ff geen linkje voor je, maar als je ff in het videoplanken forum kijkt heb je het zo gevonden).

Ik speel nu met alle instellingen op het hoogste en het ziet er allemaal zo asociaal mooi uit :D Heerlijk gewoon. De map carentan (schrijf ik dat goed?) in team deathmatch is 1 van m'n favorieten. Ik ben inmiddels ook al ff bezig met een cod clan opstarten :D

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld :), op 1 na moeilijkste en na ongeveer 9 a 10 uurtjes uitgespeeld. Sommige levels vlieg je echt doorheen en andere zijn echt moeilijk, voornamelijk die flat van 4 mins en pegasus bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe geef je de servernaam andere kleuren?
Hoe stel je in dat je meerder velden achter elkaar wilt spelen?
To spawn [{+activate}] 8)7 Rokers hebben het goed online. ;)

Ik moet er erg aan wennen, je loopt net iets te langzaam IMO.
Ik vond het wel zo goed dat ik hem gekocht heb. :9

Mensen die problemen hebben dat die onder het spelen back to windows popt,
Check eens of de pak files in main folder net zo groot zijn als op cd 2.
Zo niet copy past oid. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

raptorix schreef op 09 november 2003 @ 00:35:
Dan doe je dat toch? Zeiken over het bedrijf heeft geen zin, gewoon keihard terugbrengen doe je ze financieel schade mee. Als iedereen dat doet zullen ze in de toekomst wat beter testen.

En dat verveelt ons tenminste wat minder.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Acolyte57 schreef op 09 november 2003 @ 03:55:
[...]
Dan doe je dat toch? Zeiken over het bedrijf heeft geen zin, gewoon keihard terugbrengen doe je ze financieel schade mee. Als iedereen dat doet zullen ze in de toekomst wat beter testen.

En dat verveelt ons tenminste wat minder.
helemaal mee eens. Bij jou doettie het toevallig niet en dan gaan zeiken dat een spel dat wereldwijd gereleased is niet deugt 8)7.

On Topic, geweldige ervaring dit spel! 100% het geld waard.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Als ik dit zo hoor ga ik denk ik toch ook maar eens over naar die omega drivers. Sinds 3.8 lopen spellen ook bij mij vaker vast, 3.9 was helemaal een ramp. CoD is gister tijdens MP wel 5x vastgelopen (bij 3.8 veel minder)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Phydomir schreef op 09 november 2003 @ 08:46:
Als ik dit zo hoor ga ik denk ik toch ook maar eens over naar die omega drivers. Sinds 3.8 lopen spellen ook bij mij vaker vast, 3.9 was helemaal een ramp. CoD is gister tijdens MP wel 5x vastgelopen (bij 3.8 veel minder)
Ik gebruik ook omega drivers, maar voor m'n nVidia GeForce weliswaar. Ze lopen perfect, nooit problemen mee gehad :)

Call of Duty: Hoe kom je in Pavlov op het dak van het gebouw dat in het midden staat? Ik heb meerdere keren (online multiplayer) vijanden op het dak gezien en ik vraag me af hoe je daar op komt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
KRaMoN schreef op 09 november 2003 @ 03:01:
[...]

Had ik ook, voordat ik cod had al. Oplossing: Omega Drivers. Geen enkel spel hangt meer. Terwijl ik bij de gewone catalyst drivers heel vaak hing (radeon9800pro). Ik heb zo ff geen linkje voor je, maar als je ff in het videoplanken forum kijkt heb je het zo gevonden).

Ik speel nu met alle instellingen op het hoogste en het ziet er allemaal zo asociaal mooi uit :D Heerlijk gewoon. De map carentan (schrijf ik dat goed?) in team deathmatch is 1 van m'n favorieten. Ik ben inmiddels ook al ff bezig met een cod clan opstarten :D
Bij mij draait de game echt geweldig, hoor. Heb geen vastlopers gehad, totaal geen. Ik gebruik Catalyst 3.8 drivers. Momenteel zijn de Omega drivers aan het downloaden... gewoon, omdat ik ze eens goed wil testen. Ik laat wel weten hoe de game dan in alles vol draait op mijn RadeOn 9700 non pro.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

silentsnow schreef op 09 november 2003 @ 09:01:
[...]

Ik gebruik ook omega drivers, maar voor m'n nVidia GeForce weliswaar. Ze lopen perfect, nooit problemen mee gehad :)

Call of Duty: Hoe kom je in Pavlov op het dak van het gebouw dat in het midden staat? Ik heb meerdere keren (online multiplayer) vijanden op het dak gezien en ik vraag me af hoe je daar op komt.
In het gebouw kan je met een trap omhoog, tis een soort ladder tegen de muur, midden in het gebouw. Als je daar omhoog klimt zie je recht voor je nog een klein laddertje, klim die ook op en je zit bovenin het gebouw. Als je nu het raam uitkomt voila boven op het dak...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duss Raptorx je beide games doen het niet? Tip: Verkoop ze aan mij.

IGI 2
COD

Wat vraag je ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Super game, hij liep wel een steeds vast bij die autorit (ja en ook in de autorit missie kun je doodgaan, je moet namelijk niet al te veel uit het raam gaan hangen :+ ) maar als je hem in savemode speelt en dan saved, kun je later gewoon weer verder met je savegame in normal mode!

Ik moet nu die price enzo uit austria bevrijden ofzo, maar het is stikke donker!
(ik speel nu hardened, dat speelt het beste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 11:47:
Duss Raptorx je beide games doen het niet? Tip: Verkoop ze aan mij.

IGI 2
COD

Wat vraag je ervoor.
Tip: Mail hem erover. GoT is nog steeds geen plek om je spullen te verhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 03:30:
Uitgespeeld :), op 1 na moeilijkste en na ongeveer 9 a 10 uurtjes uitgespeeld. Sommige levels vlieg je echt doorheen en andere zijn echt moeilijk, voornamelijk die flat van 4 mins en pegasus bridge.
O... Die heb ik al gehad. Viel me erg mee, moet ik zeggen... ('k Speel op en na hoogste niveau). D'as dus jammer... Maar het was wel erg gaaf! :)

Ik heb net het Eder Dam level gespeeld. Ziet er allemaal weer prachtig uit, hoor. Echt schitterend. Ik kan nauwelijks stoppen met spelen!!! Maar ik wil me toch bedwingen anders ben ik er veel te snel doorheen.
Het klopt inderdaad wel dat het spel niet moeilijk is (tot nu toe). Ik heb nog nergens echt zware problemen gehad om iets te halen. Ook niet bij die brug: makkie, eigenlijk. Zoals ik al eerder zei speel ik meestal op het laagste of aan na laagste niveau. Maar dat moet je in CoD dus echt niet doen.

Zodra ik klaar ben ga ik 'm meteen maar eens op Veteran spelen!

En ik heb trouwens nog geen een vastloper of wat dan ook gehad. Maar ja, ik heb dan ook een oude GeForce 3 Ti200... ;) (Waarmee alles er dus alsnog PRACHTIG uitziet en soepel loopt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ben er ook aan begonnen en het is echt een superspel...
Heb alleen 1 probleem, zodra ik hem op 1280x1024 zet met alles op high dan loopt ie voor geen meter (de harddisk blijft maar ratelen). Dit zou toch niet moeten op mijn systeem lijkt me (zie specs). Heb al gedefragmenteerd, swapfile verplaatst, terug naar Cat 3.7 maar niks helpt.. Iemand een idee??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:37:
Ik baal als een stekker, heb ik hem eindelijk kunnen kopen werkt dat verdomde geluid niet (de search leverde niks bruikbaars op dus dan maar hierin). Mijn specs

-amd xp 2500
-club3d 9700pro
-1024 ddr 2700
-kt4ultra mobo (onboard sound zit er op maar ook de c-media werkt dus niet met dit spel volgens mij)
-creative sb live! value

Ik heb dus echt alles geprobeerd: direcx 9.0b van de cd geprobeerd, de nieuwste creative drivers en ik ben nu zelf een complete herinstall van mun pc aan het doen. Als ik de bijgeleverde help files moet geloven wordt mijn kaart gewoon ondersteund. Ik heb alle opties bij sound geprobeerd en de begin schermen (aankondigging) geven wel geluid, maar op het moment dat ik in het menu kom is er niks meer te horen. Het frustrerende is dat ik het spel wel normaal kan spelen, maar gewoon niks hoor....... en dat terwijl het zo'n mooi spel is :'(
heb precies zelfde probleem! heb een sblive met de kx-drivers, de gewone drivers van creative werkte hetook niet mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm doet het hier goed met standaart sblive 5.1 drivers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 19:37:
[...]

Je moet rennen.. niet crouchen.. en als je bijna bij de truck bent laat moet je prone gaan anders wordt je in je reet geraakt :+
..ik blijf me scheel rennen 8)7
+/- iets na dat (neergemaaide) mannetje met de rode vlag druk ik op :
prone

..maar blijf neergeschoten worden (nog steeds van 100% - 0% in 1x)
Vergeet ik iets te doen ofzo??

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 08:30
Dat is raar. Bij mij lukte dat in 1x zonder geraakt te worden (veteran mode). Wachten tot hij zegt dat je kan rennen en rennen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Il Ljama schreef op 09 november 2003 @ 08:41:
[...]

helemaal mee eens. Bij jou doettie het toevallig niet en dan gaan zeiken dat een spel dat wereldwijd gereleased is niet deugt 8)7.

On Topic, geweldige ervaring dit spel! 100% het geld waard.
Ik ben kennelijk niet de enige:

http://www.call-of-duty.co.uk/viewtopic.php?t=116

Overigens heb ik het spel vooral voor MP gekocht en dat levert geen enkel probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Niet online
xzoticate schreef op 09 november 2003 @ 14:44:
Dat is raar. Bij mij lukte dat in 1x zonder geraakt te worden (veteran mode). Wachten tot hij zegt dat je kan rennen en rennen maar.
..had je toen al een 'vinkje' bij 'Search for an experienced soldier' ??
Misschien moet ik die eerst vinden?

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Blimy!! Dat stukje na de dam met die truckpanzerchase en vliegtuigen neerschieten (en die vervelende mannetjes op het dak) is echt intens!!! Ik ga nu voor een beetje R&R anders krijg ik last van RSI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast bij die russische missie dat je met pavlov zo'n flat in moet nemen. Het innemen is gelukt, maar daarna moet je hem ook nog 4 minuten verdedigen en dat is echt niet te doen ! Ik speel nu op 1 na moeilijkste en heb nog 1 minuut te ovreleven. Maar zodra die bombers komen + ontzettend veel duitsers gaat het echt goed mis daarzo. M'n teammates zijn nergens meer te bekennen en ik zit zielig in een hoekje duitsers te knallen op de 4e verdieping.... Heeft iemand een tip hoe ik dat nog 1 minuut volhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik heb hem uitgespeeld op Veteran was makkelijk op stalingrad na
ik ben achter de trap gaan zitten waar die duitsers omhoog komen kun je ze meteen neerknallen

[ Voor 43% gewijzigd door Cyrus The Virus op 09-11-2003 15:30 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Jup idd, ik ben ook op de (ik denk) 3de verdieping achter die trap gaan zitten.
De helft kun je door het plafond al dood schieten en de rest wel die de trap op komen.
Oh ja en soms komt er nog één van de andere kant van de gang, maar dat is opzich ook geen probleem.
En als je weinig HP meer hebt zet je ff 2 stappen en ben je weer 100%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Laatst online: 01-08 12:26
heb Call of Duty uitgespeeld in 2 lange avonden op Veteran, zaten idd wel paar lastige stukjes in, maar ZO moeilijk was het nou ook weer niet (helaas). SP is leuk om 1x uit te spelen, maar daarna ben ik er wel klaar mee :|

BF1942 + DC ownt nog steeds. Is het enige spel wat ik na maanden nog steeds vaak speel, met plezier..

"..had je toen al een 'vinkje' bij 'Search for an experienced soldier' ??
Misschien moet ik die eerst vinden?"

die experienced soldier is die sniper die daar zit. je moet hem ff uit laten praten, en rennen als ie zegt go. (dah :P ) en als je er bijna bent .. snoek duik achter dat ding nemen. want idd, ze schieten je in je kont :+

[ Voor 36% gewijzigd door sarcast op 09-11-2003 15:46 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Nou, die Omega drivers werken perfect. Haal voor zover ik heb gemerkt betere framerates dan met de standaard Catalyst drivers. Nu ga ik het nog testen op FSAA en AA op vol, kijken hoe CoD dan draait.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.

Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
iemand een idee hoe het komt dat ik in singleplayer strepen(in multiplayer niet of nauwlijks) zie net ofdat er iets met de framerate is, ofdat je door een camera naar een monitor kijkt,je ziet het vooral goed in het menu en wanneer er grote vlakken zijn van een kleur(bijv witte muur)

gegevens:
xp prof
xp2400
512 geheugen
radeon 9800pro
drivers: 3.9
res 1280x1024x32 refresh rate: 85hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
alarma2nd schreef op 09 november 2003 @ 16:48:
iemand een idee hoe het komt dat ik in singleplayer strepen(in multiplayer niet of nauwlijks) zie net ofdat er iets met de framerate is, ofdat je door een camera naar een monitor kijkt,je ziet het vooral goed in het menu en wanneer er grote vlakken zijn van een kleur(bijv witte muur)

gegevens:
xp prof
xp2400
512 geheugen
radeon 9800pro
drivers: 3.9
res 1280x1024x32 refresh rate: 85hz
[edit]
Never mind

[ Voor 9% gewijzigd door Godjira op 09-11-2003 17:01 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Godjira schreef op 09 november 2003 @ 15:45:
Nou, die Omega drivers werken perfect. Haal voor zover ik heb gemerkt betere framerates dan met de standaard Catalyst drivers. Nu ga ik het nog testen op FSAA en AA op vol, kijken hoe CoD dan draait.
Mooi, op FSAA en AA vol draait CoD zowel in SP als in MP (op een zeer volle server) vlekkenloos.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! Net de Dam escape (prachtiig!) en Airfield ascape gespeeld! Nu wordt het toch nog lastig hier en daar! :) Ik ben nu echt al een paar keer doodgegaan, en da's tot nu toe nog maar 1 keer gebeurd! :) YES! Dikke pret!

Ik heb overigens geen idee hoever ik al ben in het spel... Hopelijk niet al te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Net de Catalyst 3.5 drivers installeert en nu crasht het spel niet meer, maar moet wel zeggen dat het er minder goed uit ziet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
raptorix schreef op 09 november 2003 @ 17:26:
Net de Catalyst 3.5 drivers installeert en nu crasht het spel niet meer, maar moet wel zeggen dat het er minder goed uit ziet :(
Probeer die omega drivers nou eens.

http://www.omegacorner.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiko
  • Laatst online: 06:58

Kiko

MOOH!!

ik zit vast in stalingrad ik heb die flat ingenomen en nu moet ik die tank uitschakelen, maar er is maar 1 anti tank gun en daarmee kan ik hem nooit raken??

Slapende honden bijten niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 21:31
Kiko schreef op 09 november 2003 @ 18:09:
ik zit vast in stalingrad ik heb die flat ingenomen en nu moet ik die tank uitschakelen, maar er is maar 1 anti tank gun en daarmee kan ik hem nooit raken??
Er zijn er twee, de andere zit op een verdieping hoger/lager. Ff zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
M@NIC schreef op 09 november 2003 @ 15:37:
Jup idd, ik ben ook op de (ik denk) 3de verdieping achter die trap gaan zitten.
De helft kun je door het plafond al dood schieten en de rest wel die de trap op komen.
Oh ja en soms komt er nog één van de andere kant van de gang, maar dat is opzich ook geen probleem.
En als je weinig HP meer hebt zet je ff 2 stappen en ben je weer 100%. :P
hm?
leg dat eens uit :S
ik speel op veteran en heb nog niets gezien van hp doosies ofzo ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Zoals veel mensen hier heb ik ook last van een vastloper wanneer je in de auto zit en tussen die twee vrachtwagens door scheurt, dan die slipper maakt en die Duitsers confronteerd met een heleboel kogels richting hun hoofdjes. Helaas hangt hij daar, want ik vond het wel een vet gaaf stuk. Maar goed, misschien dat een patch dat wel oplost binnenkort. Dan voorlopig even verder met het genieten van de heerlijke MP sfeer.

[edit]
Net even opnieuw dat stuk geprobeerd en nu liep het wel goed. Denk dat het gewoon een klein foutje was of zo. Maar OMFG wat een HEERLIJKE game is dit zeg. Zo'n SP ervaring als in deze game heb ik nog nooit meegemaakt. MOHAA was al lekker intens, maar dit is nog veel intenser. Ik speel hem overigens op de meest moeilijke graad die er is :*).

[ Voor 30% gewijzigd door Godjira op 09-11-2003 20:11 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ik vind het SP deel wel gaaf, maar het is wel heel erg huisje in paar duitsers neermaaien en volgend huisje in.. Weinig vrijheid en braaf gangetjes aflopen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Woei het wordt steeds beter zit nu in stalingrad, wel lachuh, ging in de rij staan en denk als ik het goed uittel krijg ik een geweer maar ja wordt je toch gewoon naar voren geduwd met 5 van die kogels! 3x doof geworden, aardbevingen, air atacks, MG's aaah paniek!!!

Ik heb trouwens de brightness maar omhoog geschroefd anders zie ik niet of ik nou op die muur mik of op het mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Is het level berlijn het laatste leveltje :> :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 09 november 2003 @ 20:35:
Woei het wordt steeds beter zit nu in stalingrad, wel lachuh, ging in de rij staan en denk als ik het goed uittel krijg ik een geweer maar ja wordt je toch gewoon naar voren geduwd met 5 van die kogels! 3x doof geworden, aardbevingen, air atacks, MG's aaah paniek!!!

Ik heb trouwens de brightness maar omhoog geschroefd anders zie ik niet of ik nou op die muur mik of op het mannetje.
Stalingrad is inderdaad prachtig! 'k Wist niet (voor de zoveelste keer) wat ik zag! Dat begin in die boot: alsof je er echt middenin zit. Heel mooi gedaan. Wat een vergezicht, zeg! Ik moet me, echt waar, bedwingen om niet na ELK level hier een enthousiast verhaal te posten...! Het leuke is dat er zoveel om je heen gebeurt dat je nooit alles ziet: dus als je het spel vaker speelt zul je steeds weer andere dingen zien. Het barst van de schitterende cut-scenes die je vaak nog geeneens ziet! En er zit ook wel humor in, zoals in dat vliegtuig dat crashed: wat die lui zeggen en zo en hoe ze kijken en doen. Weergaloos. Super. En zo voort.

Overigens had m'n computer het nu voor het eerst ff moeilijk (bij het begin van Stalingrad). Maar ja, wat wil je: zo'n vergezicht met al die prachtige effecten op een Athon 1600+ met een GeForce 3 Ti200! Ik had toch al nooit gedacht dat zo'n mooi spel nog op mijn computer zo lekker zou lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Laatst online: 03-08 23:20
Vanaf nu koop ik dus echt nooit meer een spel.

CD key invalid
Laat ze lekker de tyfus krijgen, ik koop dit spel juist om dit gezeik te voorkomen maar als dat ook al niet helpt dan vragen ze er toch zelf om.

Voortaan lekker weer downloaden.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
HappyFun schreef op 09 november 2003 @ 14:59:
[...]

..had je toen al een 'vinkje' bij 'Search for an experienced soldier' ??
Misschien moet ik die eerst vinden?
Ja, want die geeft je de opdracht om zo hard te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Enthroned schreef op 09 november 2003 @ 21:14:
Vanaf nu koop ik dus echt nooit meer een spel.

CD key invalid
Laat ze lekker de tyfus krijgen, ik koop dit spel juist om dit gezeik te voorkomen maar als dat ook al niet helpt dan vragen ze er toch zelf om.

Voortaan lekker weer downloaden.
Misschien niet goed overgetypt?? En anders ermee terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Black-Hole schreef op 09 november 2003 @ 15:52:
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.

Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?
Helemaal rechts aanhouden. Er blaast een stuk uit een flatgebouw waar je naar binnen kan. Schiet de duitsers aldaar en werk je naar boven. Daar vindt je een Scoped Moisin-Nagant......need I say more?

Slarottimof!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Gaven me zelfde probleem, zoals ik zei 3.5 geen problemen, maar ik vind het superslecht dat een bedrijf zo klakkeloos released, aangezien het probleem zich kennelijk bij zeer veel radeon kaarten voordoet, en vreemd genoeg bijna bij iedereen onder zelfde omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

voor problemen is er een problemen afdeling van het GoT... vind dat er wel weer wat meer 'ontopic' gepraat mag worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
CommanderKeen schreef op 09 november 2003 @ 19:16:
[...]

hm?
leg dat eens uit :S
ik speel op veteran en heb nog niets gezien van hp doosies ofzo ^_^
Hm.. ik speelde niet veteran maar ik had wel HP doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Het schijnt te maken te hebben met Fastwrites, die uitzetten helpt bij veel mensen. Waarom ze dan wel aankunnen in Cat. 3.7 en lager is me een raadsel...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Willybubba schreef op 09 november 2003 @ 21:54:
Het schijnt te maken te hebben met Fastwrites, die uitzetten helpt bij veel mensen. Waarom ze dan wel aankunnen in Cat. 3.7 en lager is me een raadsel...
Dat las ik dus ook, maar volgens mij staat fastwrites default uit. Daarnaast heb ik ook al verschillende gevallen gelezen met gelijk soortige problemen met mensen met nvidia kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
L3TUC3 schreef op 09 november 2003 @ 21:20:
[...]

Helemaal rechts aanhouden. Er blaast een stuk uit een flatgebouw waar je naar binnen kan. Schiet de duitsers aldaar en werk je naar boven. Daar vindt je een Scoped Moisin-Nagant......need I say more?

Slarottimof!
Thanx, dat ik daar zelf niet op kon komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ik ben opnieuw begonnen maar nu op zijn moeilijkst, t is een hoop meer f5-en en je bent een ongelooflijke schietschijf, maarja in t echt was t ook niet zo gemakkelijk he :)

Ik denk dat ik morgne maar eens het spel ga kopen, wordt denk ik weer eens voor t eerst in 5 jaar dat ik legaal een spel koop maar dat ter zijde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Brik schreef op 09 november 2003 @ 23:12:
Ik ben opnieuw begonnen maar nu op zijn moeilijkst, t is een hoop meer f5-en en je bent een ongelooflijke schietschijf, maarja in t echt was t ook niet zo gemakkelijk he :)

Ik denk dat ik morgne maar eens het spel ga kopen, wordt denk ik weer eens voor t eerst in 5 jaar dat ik legaal een spel koop maar dat ter zijde :9
Dan kan je hem tenminste ook online spelen, want dat is echt de moeite waard... heerlijke sfeer gewoon, net een echte oorlog.

De geluiden in CoD zijn echt zo ontzettend geweldig. Heerlijk gewoon. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit voor mij de game van het jaar is... nu al!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Godjira schreef op 09 november 2003 @ 23:30:
Dan kan je hem tenminste ook online spelen, want dat is echt de moeite waard.
Dat kan ook met een copy!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
RAILGUNNER schreef op 10 november 2003 @ 00:42:
[...]

Dat kan ook met een copy!
Je hebt anders wel een geldige code nodig om hem online te kunnen spelen. Dus ik wens je er dan veel succes mee. Tenzij je natuurlijk misbruik maakt van de domme acties van de FRS. Die laten gewoon de game ongesealed in de winkel liggen waardoor je een boekje uit het doosje kan jatten. Echt belachelijk. In de FRS moet je die game dus sowieso niet kopen, want daar is de kans veel te groot dat je code die daarbij zit al is gekopieerd door een ander. Nee, bij Dynabyte zijn ze tenminste allemaal netjes verzegeld en zo.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 10 november 2003 @ 05:02:
[...]

Je hebt anders wel een geldige code nodig om hem online te kunnen spelen. Dus ik wens je er dan veel succes mee. Tenzij je natuurlijk misbruik maakt van de domme acties van de FRS. Die laten gewoon de game ongesealed in de winkel liggen waardoor je een boekje uit het doosje kan jatten. Echt belachelijk. In de FRS moet je die game dus sowieso niet kopen, want daar is de kans veel te groot dat je code die daarbij zit al is gekopieerd door een ander. Nee, bij Dynabyte zijn ze tenminste allemaal netjes verzegeld en zo.
Yup ik heb hem bij Dynabite gekocht , netjes in de folie ;)
Geweldig spel , geld meer dan waard !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

raptorix schreef op 09 november 2003 @ 21:42:
[...]

Gaven me zelfde probleem, zoals ik zei 3.5 geen problemen, maar ik vind het superslecht dat een bedrijf zo klakkeloos released, aangezien het probleem zich kennelijk bij zeer veel radeon kaarten voordoet, en vreemd genoeg bijna bij iedereen onder zelfde omstandigheden.
Ik heb zelf een 9800pro en het werkt allemaal perfect met 3.8.. Ik heb ook 3.9 geprobeerd maar die gaven te veel vastlopers...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:05

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

Eeuh, er is een patch beschikbaar die je in staat stelt om online te gamen. Alleen moet de server die ook geinstalleerd hebben. Gelukkig zijn dit er niet veel want dan zou niemand het spel meer kopen en zou de ontwikkeling van spellen een behoorlijke deuk oplopen.

Heb 'm zelf netjes gekocht en nee, ..... niet bij de FRS 8)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja, dat doen ze bij alle spellen zo'n beetje. Bij BF ook en ze vonden het vreemd dat ik het niet bij hun kocht ! :/

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het enige probleem wat ik met CoD heb is dat het spel op 60hz blijft steken.
Dit probleem kende ik al met Battlefield, daar kon eenvoudig een videoconfig file aangepast worden.

In mijn nVidia drivers kan je het handmatig instellen maar dit pikt CoD niet. Ook de mode dat de applicatie dat zelf kan beslissen doet CoD niet besluiten het spel op 85 hz te spelen.

Ook in DXDIAG --> More Help --> Override staat het al op 85hz.

Googlen heeft niets opgeleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Gunner schreef op 10 november 2003 @ 08:51:
Dit probleem kende ik al met Battlefield, daar kon eenvoudig een videoconfig file aangepast worden.

In mijn nVidia drivers kan je het handmatig instellen maar dit pikt CoD niet. Ook de mode dat de applicatie dat zelf kan beslissen doet CoD niet besluiten het spel op 85 hz te spelen.

RefreshLock eens proberen http://www.pagehosting.co.uk/rl/

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:58
Gunner schreef op 10 november 2003 @ 08:51:

Heel simpel, je moet in de main directory ff de config file openen en dan deze regel toevoegen:

seta r_displayrefresh "85"

En hoppa! een refreshrate van 85hz :D
suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Ik hoor hier mensen spreken over vastlopers ook al hebben ze een krachtige PC...

Het draaide uren op een duron 700 met 512mb ram en een radeon 7200!! Zonder nog maar 1 schokje en prima kwaliteit :D Amazing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ja bij mij draait ie ook perfect op een amd 1,6 ghz met 512 mb ram en een ouwe geforce 2 mx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me erg vermaakt met de singleplayer. Multi nog niet geprobeerd (volgende week misschien). Ben nu weer overnieuw begonnen op "Veteran", is al een stuk moeilijker. Dit is zonder enige twijfel de beste FPS die ik ooit heb gespeeld. Ik lees overal dat het allemaal zo kort is maar dat valt reuze mee vind ik.

Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

remsie schreef op 10 november 2003 @ 09:53:
Heel simpel, je moet in de main directory ff de config file openen en dan deze regel toevoegen:

seta r_displayrefresh "85"

En hoppa! een refreshrate van 85hz :D
suc6!
Okay, thanx, ik zal het proberen vanavond.

Kan ik trouwens zonder problemen bij mij thuis op een andere pc CoD installeren met dezelfde cd-key zonder dat ik in de problemen kom met het on-line gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 10 november 2003 @ 11:12:
[...]

Okay, thanx, ik zal het proberen vanavond.

Kan ik trouwens zonder problemen bij mij thuis op een andere pc CoD installeren met dezelfde cd-key zonder dat ik in de problemen kom met het on-line gamen?
Je kan met 1 key niet op dezelfde server spelen, maar wel op verschillende servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Voor mensen met vastlopers in Call of Duty, zoals mijzelf... hieronder staat de oplossing die Activision geeft. Ik vind het niet een juiste oplossing, want ik vind niet dat je, voordat je een game kunt spelen, eerst dingen qua acceleratie moet gaan veranderen, maar goed. Hopelijk komt er snel een patch uit om de vastlopers te verhelpen.

De oplossing van Activision:
  • Make sure your system meets the minimum system requirements of the game.
  • Make sure you have the latest video and sound card drivers from the manufacturers' websites.
  • Set your desktop to a resolution of 800x600, 32 bit True Color.
    1) Right-click on your desktop and select Properties.
    2) Click the Settings tab.
    3) Set your screen area to 800x600.
    4) Set the colors to 32 Bit (True Color). Under Windows NT this will be listed as 65554 colors.
    5) Click Apply and OK.
  • All background applications must be shutdown prior to running the game.
  • Turn the hardware acceleration for your sound card to Basic.
    1) Click the Start button > Settings > Control Panel.
    2) Double-click on the Multimedia icon.
    3) Select the Audio tab.
    4) Click on the Advanced Properties button in the Playback section.
    5) Click on the Performance tab.
    6) Reduce the Hardware acceleration to Basic, the 2nd notch from the left.
    7) Click Apply and then OK 2 times. Run the game now. Don't forget to turn the acceleration back up to restore the high-end features for your sound card when using other applications.
  • NOTE: For Windows XP
    1) Click the Start button > Settings > Control Panel.
    2) Double-click the Sounds and Audio Devices icon.
    3) Click the Volume tab.
    4) Under Speaker settings, click the Advanced button.
    5) Click the Performance tab.
    6) Reduce the Hardware acceleration to Basic, the 2nd notch from the left.
    7) Click Apply and then OK 2 times. Run the game now. Don't forget to turn the acceleration back up to restore the high-end features for your sound card when using other applications.

[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 10-11-2003 11:44 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Zoals ik eerder had aangegeven is het een fout in Catalyst drivers, sinds ik naar 3.5 ben teruggeggaan loopt het niet meer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
raptorix schreef op 10 november 2003 @ 12:48:
Zoals ik eerder had aangegeven is het een fout in Catalyst drivers, sinds ik naar 3.5 ben teruggeggaan loopt het niet meer vast.
Sorry, daar heb ik overheen gelezen. Hopen dat ATi snel nieuwe drivers uitbrengt die dit probleem oplossen, want dit vind ik echt zwaar rampzalig, nu kan ik niet lekker de SP van CoD spelen. MP daarnaast werkt wel gewoon soepel.

[edit]
Zelf heb ik alle drivers vanaf 3.6 bewaard, dus ik kan de 3.5 niet meer installeren. Daarnaast had ik met 3.5, voor zover ik me kan herinneren, problemen met Medal of Honor Allied Assault, en aangezien ik MoHAA nogal eens online speel wil ik dus liever die drivers ook niet meer terug.

[ Voor 25% gewijzigd door Godjira op 10-11-2003 13:55 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zojuist het spel maar gekocht, na de singleplayer wou ik zeker nog meer CoD spelen en dan is multiplayer toch wel een uitkomst.

Gisteren zat ik trouwens nog Discovery te kijken... erg toevallig, kreeg ik beelden te zien van de Russen die op het einde van WO II de vlag rezen op de Reichstag! Echt, CoD heeft dit perfect nagedaan!

En ook erg toevallig was er daarna een docu over de Dambusters, je weet wel net zoals in CoD die missie met het bombarderen van de dam... :)

Die beelden waren dus erg mooi om te zien omdat duidelijk werd dat de game echt perfect zich aan de realiteit heeft gehouden... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Als je 'm gewoon gekocht hebt, maar toch een cd-key melding krijgt, helpt 't vaak wel om ff de game opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Bij de FRS in Utrecht (die aan de oude gracht) heb ik m'n spel gekocht... eerst ff gekeken of de boekjes in de doosjes zaten maar bij deze FRS hadden ze alle boekjes gewoon achter de toonbank liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Fietslamp schreef op 10 november 2003 @ 14:41:
Bij de FRS in Utrecht (die aan de oude gracht) heb ik m'n spel gekocht... eerst ff gekeken of de boekjes in de doosjes zaten maar bij deze FRS hadden ze alle boekjes gewoon achter de toonbank liggen...
Hetgeen betekent dat het FRS personeel zelf makkelijk die codes kan overschrijven...

Ik heb de mijne bij Dynabyte vandaan, daar zit alles gewoon in het DVD doosje en dan alles netjes gesealed. Weet je tenminste zeker dat niemand je code heeft overgeschreven ofzo... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik had gister vage bug, speel die map met die treinen, wordt ik plotseling 30 meter lucht in gelanceerd, zomaar in eens :? Hastikke dood natuurlijk. Ik zag het eerder op de dag bij iemand anders gebeuren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 10 november 2003 @ 15:47:
Ik had gister vage bug, speel die map met die treinen, wordt ik plotseling 30 meter lucht in gelanceerd, zomaar in eens :? Hastikke dood natuurlijk. Ik zag het eerder op de dag bij iemand anders gebeuren :?
Is een bug, bekend bij de makers. Wordt verholpen in de aankomende patch.

ff wat anders, over dat level na de dam waarin je vanuit een truck de achtervolgende Nazi's moet uitschakelen. Ik had denodige moeite met dat level, en dat vond ik apart, want de rest lukte me aardig makkelijk. Maar hier ging ik dus een paar keer dood. Nu las ik net in een online review (ik vind het heerlijk om reviews tet lezen van mijn favorite games) het volgende...:

"Another has you crouched in the back of a truck while a fellow soldier hands you stolen Panzerfausts to take out pursuing trucks and motorcycles."

Nu heb ik dus dat hele level voltooid met de standaard machine gun waarmee je start... Begrijp ik het goed dat dat makkelijk had gekund? Ik vroeg me al af waarom die kerel naast me steeds van alles aangaf... :o

Ben ik dom of ben ik achterlijk of hebben jullie dat level ook met alleen de machine gun gehaald...? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:58:
[...]

Is een bug, bekend bij de makers. Wordt verholpen in de aankomende patch.

ff wat anders, over dat level na de dam waarin je vanuit een truck de achtervolgende Nazi's moet uitschakelen. Ik had denodige moeite met dat level, en dat vond ik apart, want de rest lukte me aardig makkelijk. Maar hier ging ik dus een paar keer dood. Nu las ik net in een online review (ik vind het heerlijk om reviews tet lezen van mijn favorite games) het volgende...:

"Another has you crouched in the back of a truck while a fellow soldier hands you stolen Panzerfausts to take out pursuing trucks and motorcycles."

Nu heb ik dus dat hele level voltooid met de standaard machine gun waarmee je start... Begrijp ik het goed dat dat makkelijk had gekund? Ik vroeg me al af waarom die kerel naast me steeds van alles aangaf... :o

Ben ik dom of ben ik achterlijk of hebben jullie dat level ook met alleen de machine gun gehaald...? :o
LOL! Dat meen je niet. Als je alles raak schiet met die panzer fausts had je maar 3 van die karren met je gewone gun hoeven killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Wildfire schreef op 10 november 2003 @ 15:46:
[...]

Hetgeen betekent dat het FRS personeel zelf makkelijk die codes kan overschrijven...

Ik heb de mijne bij Dynabyte vandaan, daar zit alles gewoon in het DVD doosje en dan alles netjes gesealed. Weet je tenminste zeker dat niemand je code heeft overgeschreven ofzo... :)
ach... als we het FRS personeel al niet meer kunnen vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:58:
[...]

8)7 8)7 Hier Ben ik Dus ook ongeveer twee uur mee bezig geweest todat ik pas door had dat die vriendelike vriend bij je achterin die truck Panzerfausten aangeeft. 8)7 Soms valt het kwartje gewoon even niet.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.