MaRc0 schreef op 09 november 2003 @ 00:37:
[...]
Je maakt er wel een hobby van om dingen af te kraken hè? Zet het je niet aan het denken dat andere mensen 'm wel gewoon kunnen spelen? Misschien is jouw PC gewoon zo brak dat ie daarom er niet op goed wil draaien.
Uhm, ik heb een aardig krachtige PC, en omdat ik een hekel aan problemen heb, ben ik zeer conservatief in het installeren van allerlei software, ik heb dus geen vage meuk geinstalleerd, ik heb gewoon de meest recencte catalyst installeert zoals aanbevolen door activision, maar ook met de 3.7 catalyst loopt het spel continue vast, en dan niet alleen het spel, maar ook me complete PC.
Of wou je soms beweren dat Activision geen 1 beta tester had die dit probleem had? Ik ben zelf software ontwikkelaar, maar dit soort bugs zijn zogenoemde show stoppers, oftewel bugs waarbij je besluit je release uit te stellen, maar goed, schijt aan de consument, lang leve de verkoopcijfers.
Edit: en wat betreft afkraken, gewoon bullshit, ik betaal bijna 120 gulden voor een spel, das bijna 2 keer zoveel als 2 jaar terug (koste een spel als dit rond de 69 gulden) op zich geen probleem als men gewoon een normaal functionerend spel maakt, maar de heren gamemakers maken er steeds meer een potje van, paar maanden terug ook al gezeik met IGI 2 die continue problemen geeft.
[
Voor 35% gewijzigd door
raptorix op 09-11-2003 00:52
]