[PC] Call of Duty

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.062 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen komt hij officieel in de winkels van de dynabyte te liggen. voordeel is hun klantenkaart. kan je namelijk altijd 10% korting krijgen en 10 % is toch weer 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

YoG schreef op 05 november 2003 @ 18:29:
Spoiler alert
Ik heb nu net die 2 tanks opgeblazen in de Ardennen.. heb ik 'm nu dan bijna uitgespeeld dan? Ik dacht dat t na Stalingrad al voorbij zou zijn :P dat was mn ergste vermoeden..
Die tankbattles die je erna krijgt zijn nogal erg a la bf42.. en wat snevelen er veel jonge boompjes :'(
Spoiler alert
je ben er bijna ja je moet na de tank(waar je dus zelf in zit) nog 3 levels
-hurtgen
-rocket
-berlin

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:15:
morgen komt hij officieel in de winkels van de dynabyte te liggen. voordeel is hun klantenkaart. kan je namelijk altijd 10% korting krijgen en 10 % is toch weer 10%
ah die heb ik ook ,maar komt er geen nlversie ? ik kan me mohaa nog herinneren en dat nooit!! meer .
Ik wil gewoon dezelfde versie als de engelsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm is die klantenkaart gratis? Ze zijn gek als je zo een kaart aanvraagt en gratis mocht krijgen ...

Denk het dus niet. Maar ben ik dan nog wel goed af met mijn 32,50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:28:
Hmm is die klantenkaart gratis? Ze zijn gek als je zo een kaart aanvraagt en gratis mocht krijgen ...

Denk het dus niet. Maar ben ik dan nog wel goed af met mijn 32,50?
Bij Dynabyte is die klantenkaart wel gratis. Je krijgt er 10% korting mee op software en soms ook 5% korting op hardware. Bij nieuwe spellen betaal je dus €45 ipv €50, wat dus eigenlijk weer de oude prijs is, vandaar dat ze 'm gratis weggeven. Het is dus meer een lokkertje ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je de leukste levels na wilt spelen:

~ om de console te activeren en dan intikken map <1 van onderstaande levels>

stalingrad
berlin
redsquare
airfield
pegasusday

Zijn nog meer levels uiteraard, kijk voor de namen (.bsp files) in pak4.pk3 (openen met winrar/zip)

Moeilijksgraad kun je instellen met

• difficultyFu (ha ;))
• difficultyHard
• difficultyMedium
• difficultyEasy
• difficultyGimp

Heb zelf pegasusday nog een keer op veteran gedaan, smullen!

Sorry als dit al gepost is.

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 05-11-2003 21:09 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 x ...komt er nu een aparte nlversie uit of niet ...sorry dat ik er zo doorheen probeer te komen ,maar dan kan ik mijn preorder nog even cancelene bij play.com ,want ik wil gewoon een europese verise of wat dan ook als het maar niet nl is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Voor de mensen die 'm allang online gespeeld hebben:
Ik zit er over te denken om 'm maar te kopen (tsja, ik download ook wel eens wat... ;) ) maar dan koop ik 'm natuurlijk voor de multiplayer, is dit het wel waard??????

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 05 november 2003 @ 22:21:
Ik zit er over te denken om 'm maar te kopen (tsja, ik download ook wel eens wat... ;) ) maar dan koop ik 'm natuurlijk voor de multiplayer, is dit het wel waard??????
ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Voor mij persoonlijk is het een heel geslaagd spel online, de sfeer zit er goed in, khou dan vooral van teamdeathmatch.
Granaten vallen overal, 8)7 kogels vliegen je rond het hoofd, en af en toe raak een getraind sniper je ook wel eens. Dus dit is voor mij een topper!!

ohja kspeel hetzelf online met de naam Necreo
indien je je afvraagt van hoekomt het toch dat die me zoveel killed, wel dat is omdat ik intussen al een proffessioneel sniper ben in dit spel zeker in dawnvill map
GRTZ >:)

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ach man ik beat jou met gemak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Brik schreef op 05 november 2003 @ 22:36:
Ach man ik beat jou met gemak >:)
Haha, dat willen we eerst zien ;). Helaas heb ik de game nog niet volledig kunnen testen, want vrijdag ligt hij pas in de winkels en dan heb ik hem dus ook pas in mijn bezig. Dan ga ik hevig trainen om hier te kunnen posten dat ik jou weer met gemaakt beat ;).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb ff wat gemaild met diegene die mij COD verkoopt:

Martijn,

Bij Dynabyte worden de games (net zoals bij de meeste andere winkels) zonder plastic geleverd, ik ben hier zeker van. Ik heb laatst Freedom Fighters gekocht bij de Dynabyte, en die werd zonder plastic geleverd. Het doosje uit het schap werd voorzien van de CD en handleiding (die achter de kassa bewaard werden). Het serienummer bevindt zich in de handleiding, maar die wordt al apart bewaard dus mensen die het doosje in de winkel bekijken kunnen zo niet snel de CD key eruit halen.

Europese versie niet met cd-key onder de cd's? Hoe zit dat :? Of krijg je een compleet nieuwe van achter de kassa en zetten ze een promo doosje in de schappen .....

Geld heb ik inmiddels wel overgemaakt, want hij deed niet moeilijk met zn personalia enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Phydomir

Dennis

hmmz, ik kan me heel sterk vergissen maar bij de Dynabyte in Arnhem zitten alle spellen in van die hard plastic hoesen die ze er af halen bij de kasse waarna je gewoon een geseald spel hebt....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik hoor mensen over een vette lag tijdens het spelen.

Ik heb:
PIII 866
576 MB geheugen
Hercules Radeon 8500 64 MB

De demo's draaien prima, geen probleem; echter heeft iemand met ongeveer deze specs de full-version al een geprobeerd? Ik wil m dus absoluut gaan aanschaffen, maar mn systeem moet het wel trekken natuurlijk...

Thx!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:44

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Zosas schreef op 06 november 2003 @ 08:22:

Ik heb:
PIII 866
576 MB geheugen

De demo's draaien prima, geen probleem; echter heeft iemand met ongeveer deze specs de full-version al een geprobeerd? Ik wil m dus absoluut gaan aanschaffen, maar mn systeem moet het wel trekken natuurlijk...

Thx!
Ik heb wel een beetje een vergelijkbaar systeem:
Duron 950 @ 1094
384 Mb geheugen
Hercules Radeon 8500 LE 64 MB
Die trekt em vrij goed, alleen met stalingrad missies heeft ie af en toe moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Echt een strakke singleplayer ervaring, kan niet wachten op de add's :)
Multi player echter valt me een beetje tegen, als je echt met heel veel mensen op een map zit voelt het erg benauwd aan en heb je nagenoeg geen ruimte om even op adem te komen. Blijft strak though maar kon iets beter imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
ABSOLUUT.........NIET!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
Dat is een persoonlijke kwestie, ik vind b.v van ABSOLUUT.........WEL!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
GG85 schreef op 05 november 2003 @ 15:59:
Nu nog een poll: Wat speel jij het liefst: CoD of Mohaa?
Ik ga voor Mohaa ieg.
Battlefield 1942 / DC /EoD ??!! Laat die echte games maar aan de Pro's over! >:) :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 22:16:
Nog 1 x ...komt er nu een aparte nlversie uit of niet ...sorry dat ik er zo doorheen probeer te komen ,maar dan kan ik mijn preorder nog even cancelene bij play.com ,want ik wil gewoon een europese verise of wat dan ook als het maar niet nl is
Neem aan dat play.com gewoon de Engelse versie verkoopt en dus niet de Nederlandse. Tot nu toe zijn alle spellen die ik daar heb besteld de Engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Black-Hole schreef op 06 november 2003 @ 11:51:
[...]

Neem aan dat play.com gewoon de Engelse versie verkoopt en dus niet de Nederlandse. Tot nu toe zijn alle spellen die ik daar heb besteld de Engelse versie.
Play.com verkoopt alleen maar Engelse versies. Bij hen krijg je ook alle handleidingen in het Engels erbij geleverd. Ik heb zelf Medal of Honor Deluxe Edition samen met Breakthrough bij ze besteld en dat zijn gewoon de gehele Engelse versies, evenals alle andere games die ik bij ze gehaald heb. Call of Duty wordt in NL als het goed is gewoon een Engelse versie, vandaar ook dat ik hem ga halen in NL zelf, want ik kan niet 1,5 wachten op CoD ;). Als ik erachter kom in de winkel dat CoD WEL NL is, dan koop ik hem niet en bestel ik hem alsnog bij Play.com.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op 06 november 2003 @ 08:22:

Ik heb:
PIII 866
576 MB geheugen

Thx!
Ik heb geen lag op een Pentium III 1Ghz, 512MB, Geforce 2. De meeste maps draaien goed behalve Ship en enkele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 07:15
wordt dual processor ook ondersteund (Q3 deed dat wel namelijk) of is dat net als bij MoH:AA er weer uitgesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Niet imho.. als je iets vernieuwends zoekt zoals rtcw of bf dan ben je aan t verkeerde adres.
Dit lijkt veel meer op Quake of Soldier of Fortune.. gewoon beetje knallen, schuilen in hoekjes.. pointless dus. Ook de verschillende modes voegen geen zak toe.

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt hij ook bij dynabyte gewoon 7 nov pas uit, morgen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:26:
Klopt, morgen ga ik ook CoD halen bij Dynabyte :*).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:26:
Ik kreeg gisteren een mailtje van dynabyte dat mijn bestelling (CoD dus) vandaag door tpg bezorgd zou worden.
Ik heb ze nog niet gezien, zal dus inderdaad wel morgen worden. :'(

edit: Tot 16:00 vandaag thuis geweest, komt de tpg pas na die tijd langs |:(
wordt het toch morgen ophalen.

[ Voor 15% gewijzigd door Enthroned op 06-11-2003 23:04 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
ik werd net gebeld door Dynabyte dat ie voor me klaarligt, vanavond dus maar even halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
wouter76 schreef op 06 november 2003 @ 15:49:
ik werd net gebeld door Dynabyte dat ie voor me klaarligt, vanavond dus maar even halen :)
Vandaag al? WTF? Hoe regel jij dat? Damn zeg, als ik had geweten dat zij hem voor mensen die hem hebben besteld al klaar hebben liggen, dan had ik hem vanmorgen al opgehaald. Nu moet ik alsnog wachten tot morgen :+.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Dynabyte. Nog niet gebeld ofzo (had hem wel besteld), vroeg erom en kreeg hem gewoon mee zonder problemen ofzo.

En voor de mensen die het zich afvragen: alles is engels, ook de doos en het boekje :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Er liggen 10 tallen CoD in de schappen bij Dynabyte, dus je hoeft echt niet te wachten... :9

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 08:30
Toevallig ook bij Dynabyte Groningen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Rudios schreef op 06 november 2003 @ 16:40:
Er liggen 10 tallen CoD in de schappen bij Dynabyte, dus je hoeft echt niet te wachten... :9
Damn, had ik moeten weten. Ik zit nu helaas op mijn werk... dus ik heb niet meer de kans om CoD te halen. Dan maar wachten tot morgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Godjira op 06-11-2003 17:12 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

Woei, vanavond koopavond :D Ga ik em toch maar ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik 'm binnen gekregen :) Echt een bruut spel zeg, zeer goede sfeer, nog beter dan in MoH:AA _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzoticate schreef op 06 november 2003 @ 16:45:
Toevallig ook bij Dynabyte Groningen????
Ja net wezen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 06 november 2003 @ 16:32:
Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Dynabyte. Nog niet gebeld ofzo (had hem wel besteld), vroeg erom en kreeg hem gewoon mee zonder problemen ofzo.

En voor de mensen die het zich afvragen: alles is engels, ook de doos en het boekje :)
aah bedankt voor de tip ik heb hem gelijk geannuleert bij play.com en laten verzegelen door dynabite

nogmaals dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergisteren allebei de demo's gedownload en WOW! Ik wist niet wat ik zag! Schitterende graphics! En het loopt als een zonnetje op m'n Athlon 1600+ GeForce 3Ti200 pc! Dat had ik nou nooit gedacht: dat zo'n mooi nieuw spel zo ontzettend goed zou lopen op mijn pc!

Toen ik de eerste demo opstartte (die in het donker) heb ik echt een hele tijd me gewoon staan te vergapen aan het prachtige uitzicht... Al dat luchafweergeschut, vliegtuigen, parachutes, die vuren in de verte: alles even mooi. En had ik al gezegd dat het ontzettend goed looop op mijn pc?

En de gameplay is ook echt gaaf: het constante donderende geratel, bommen die vlak voor je neus vallen: je zit er echt midden in! Ik heb al regelmatig meegemaakt dat ik opeens in paniek in het donker ging schieten omdat er wat bewoog en zo. Echt super! Een heerlijke stressige drukte: geen moment rust.

Ook gad vind ik dat het schieten lastiger gaat als in bijvoorbeeld MoHAA of BF 1942: net als in het echt zit je geweer meer in de weg dan dat het behulpzaam is. En als een ander je bekogelt vanachter een mitrailleur zie je ok haast niets door de lichtflitsen.

En dan als je stevig geraakt wordt! Die vage beelden en slowmotion! Echt super! Ik wsi echt niet wat ik zag!

Ik ben echt compleet overdonderd door dit spel... En het lollige is dat ik het nu pas ontdekt, op het moment dat 'ie net in de winkels ligt! :) Heb ik niet maanden hoeven wachten en zo. :)

Nou ja, voor jullie is dit allemaal oud nieuws, maar ik ben echt superenthousiast. Toch wel weer errug leuk eens een lekker offline single player spel te spelen na maandenlang BF 1942...

En had ik al gezegd dat het echt ontzettend goed loopt op mijn pc? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:22:
Ik heb eergisteren allebei de demo's gedownload en WOW! Ik wist niet wat ik zag! Schitterende graphics! En het loopt als een zonnetje op m'n Athlon 1600+ GeForce 3Ti200 pc! Dat had ik nou nooit gedacht: dat zo'n mooi nieuw spel zo ontzettend goed zou lopen op mijn pc!

Toen ik de eerste demo opstartte (die in het donker) heb ik echt een hele tijd me gewoon staan te vergapen aan het prachtige uitzicht... Al dat luchafweergeschut, vliegtuigen, parachutes, die vuren in de verte: alles even mooi. En had ik al gezegd dat het ontzettend goed looop op mijn pc?

En de gameplay is ook echt gaaf: het constante donderende geratel, bommen die vlak voor je neus vallen: je zit er echt midden in! Ik heb al regelmatig meegemaakt dat ik opeens in paniek in het donker ging schieten omdat er wat bewoog en zo. Echt super! Een heerlijke stressige drukte: geen moment rust.

Ook gad vind ik dat het schieten lastiger gaat als in bijvoorbeeld MoHAA of BF 1942: net als in het echt zit je geweer meer in de weg dan dat het behulpzaam is. En als een ander je bekogelt vanachter een mitrailleur zie je ok haast niets door de lichtflitsen.

En dan als je stevig geraakt wordt! Die vage beelden en slowmotion! Echt super! Ik wsi echt niet wat ik zag!

Ik ben echt compleet overdonderd door dit spel... En het lollige is dat ik het nu pas ontdekt, op het moment dat 'ie net in de winkels ligt! :) Heb ik niet maanden hoeven wachten en zo. :)

Nou ja, voor jullie is dit allemaal oud nieuws, maar ik ben echt superenthousiast. Toch wel weer errug leuk eens een lekker offline single player spel te spelen na maandenlang BF 1942...

En had ik al gezegd dat het echt ontzettend goed loopt op mijn pc? ;)
Mooi om te weten dat hij zo lekker loopt op jouw systeem, dan moet hij bij mij al helemaal willen. Ik heb overigens een maat van mij kunnen strikken om mijn bestelde versie voor mij op te halen, hehe, dus vanavond kan ik samen met hem even meteen CoD online testen en zo. Single Player doen we ook wel meteen even. JIPPIEEEEE, vanavond de game der games :*).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Laatst online: 24-01-2024
Mooie post, je geeft precies weer de ervaring die ik had toen ik het voor het eerst speelde. De single player missies zijn zeker de duiten waard echt een top spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Damien schreef op 06 november 2003 @ 18:43:
[...]

Mooie post, je geeft precies weer de ervaring die ik had toen ik het voor het eerst speelde. De single player missies zijn zeker de duiten waard echt een top spel! :)
Het is alleen jammer dat de SP zo kort duurt, als ik de gamebladen mag geloven. Maar goed, er komen zeker en vast ook wel add-ons voor, dus dat zit wel snot. De MP is volgens mij sowieso super goed. De PC Gameplay gaf volgens mij niet voor niets een 9.0 als cijfer.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vond het wel een aardige SP ervaring, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind gewoon het detail niet echt indrukwekkend. De gameplay is erg goed te noemen maar het is grotendeels gewoon een hersenloze shooter. Ter illustratie even een screenie van 'Hidden and Dangerous 2' en van 'Call of Duty'. Let op het detail.

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/COD.jpg
Call of Duty clickable

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/HD2.JPG
Hidden and Dangerous 2 clickable

Call of duty gebruikt platte wanden met een hout-texture om balken te simuleren. Hidden and Dangerous daarentegen gebruikt daadwerkelijke balken. En om dan dat licht te zien op dat hout.. :9~ erg mooi. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle guns in CoD. In tegenstelling met die uit 'Hidden and Dangerous 2' is er een wezelijk verschil. Het geluid in CoD is gaaf maar verbleekt wederom met het detail van 'Hidden and Dangerous 2'. Je moet het ervaren om het te geloven.

Niet om het spel af te kraken, het is een heerlrijke ervaring. Maar ik raad jullie toch echt aan Hidden and Dangerous 2 een kans te geven.

[ Voor 20% gewijzigd door FoggyFreek op 06-11-2003 19:45 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

CoD is best groot hoor
dat de bladen het beschrijven als kort spel vind ik mee vallen.
een shooter is niet helaas gemaakt voor 80uur game play zo als de Final Fantasy serie

ik denk dat ik over CoD toch ongeveer 10 uur over gedaan heb

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabite is idd de enige die 'm nu heeft. Ik ben net terug uit de stad (Den Bosch) ,
overal geweest (FRS , Dixons , Bart Smit) nergens te krijgen.
Bij Dynabite daarin tegen hingen er wel een stuk of 10-12. Dus als je hem
vandaag nog wil hebben is dat de place to go. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:55:
Dynabite is idd de enige die 'm nu heeft. Ik ben net terug uit de stad (Den Bosch) ,
overal geweest (FRS , Dixons , Bart Smit) nergens te krijgen.
Bij Dynabite daarin tegen hingen er wel een stuk of 10-12. Dus als je hem
vandaag nog wil hebben is dat de place to go. :)
Dynabyte is voor games in Nederland sowieso the place to go ;). Ik vind hen super op dat vlak, ze hebben eigenlijk altijd alles op voorraad.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD is gewoon een supermooi spel! Heb hem gister uitgespeeld.. Ik vond hem qua gametijd wel tegenvallen, maar goed, het is en blijft een supergame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op 01 november 2003 @ 15:12:
Trilde het beeld bij jou dan?

Anyway, heel iets vaags weer...en dit had ik dus niet met de 2 demos wel met de promo en nu ook weer.

Training level draaide prima, 1ste missie. Wanneer je neerkomt op de grond..nog niks aan de hand..maar zodra ik de eerste duitser mol en dan links afsla om vervolgens m'n kameraad aan die boom te zien hangen begint het spel ineens als
een dia-show te draaien....zonder enig goeie reden, want niks zwaars of groots is in de achtergrond....dus ik loop verder..sloop die 2 duitsers en ga die bunker uit....ineens draait het weer goed...draai ik me om dan begint de dia-show weer.
en soms ineens terwijl het soepel draait kan ie in 1x op dia-show overgaan...'t is niet normaal. En walgelijk irritant....

Net weer geprobeerd, nadat ik die radio neerzet en al die parachutes naar beneden komen...dan is het gewoon amper speelbaar nog...zo hoeft het voor mij ook niet meer. Leuk zo'n game....alle games draaien hier prima..zoals Max Payne 2 en Hidden&Dangerous 2...en dit....gewoon niet normaal. Het gekke is ook dat het ook ineens geweldig soepel kan draaien en op den duur ineens een opdoffer krijgt waardoor ie als slideshow gaat draaien.
Redelijk oude post die ik hier aanhaal maar hier precies hetzelfde probleem,
AMD 1800+
Gforce 4 TI 4200 64 MB
1 Gig DDR (pc2700)

Had alles full staan maar de instellingen lager zetten helpt ook niet, heb het topic verder doorgelezen maar niet echt veel wijzer geworden (of ik heb het gemist)
Maar mischien nog iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het tegenvallen, had grootse verwachtingen maar die worden niet waargemaakt.

Ten eerste is het spel veel te kort, geen verhaallijn. Zit er net een beetje in, 2,5 uur en ik sta al weer in Stalingrad op t rode plein.. :/

Verder vond ik het Pegasus level wel meesterlijk, op een betere pc zal Stalingrad ook zeer indrukwekkend zijn, maar dit weegt niet op tegen de 'leegheid' van de game.

Weinig diepgang, blabla dit moet je doen, knal knal, kaartje pakken alá MOHAA en dat was het weer, erg jammer want het potentieel is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat is wel jammer voor degene die sp boeit ,maar voor mij is het vooral voor de mp .

Ik heb hem vanavond gekocht bij dynabite en ik vrolijk installeren en opstarten ...krijg ik dit :

please insert the correct cd ....wrong cd inserted ( in die trend iig) .
Dus ik heleaal gek :) en nogeen x installeren en de gedachte die ondertussen omhoog schoot van waarom koop ik ook iets legaal :) ...
Uiteindelijk wel goed gekomen door al mijn andere cddrives(virtuele) uit te schakelen .

Ik heb nog niet lang gespeelt ,maar sommige maps van mp zijn iig erg leuk en de sp bevalt me ook best tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:12:
Ik vind het tegenvallen, had grootse verwachtingen maar die worden niet waargemaakt.

Ten eerste is het spel veel te kort, geen verhaallijn. Zit er net een beetje in, 2,5 uur en ik sta al weer in Stalingrad op t rode plein.. :/

Verder vond ik het Pegasus level wel meesterlijk, op een betere pc zal Stalingrad ook zeer indrukwekkend zijn, maar dit weegt niet op tegen de 'leegheid' van de game.

Weinig diepgang, blabla dit moet je doen, knal knal, kaartje pakken alá MOHAA en dat was het weer, erg jammer want het potentieel is er.
Dan neem ik aan dat je hem ook niet op Veteran speelt? Dat is dan dus wel de bedoeling, die andere moeilijkheidsgraden zijn voor kinderen tm 14 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 12-09 22:32
Afgelopen weekend heb ik deze game voor het eerst gespeeld, op een LAN-party.
Was geen grote LAN, mannetje of 12, maar toch een erg cool spel in de stijl van Mohaa.
Gisteren ben ik dan ook met de single-player begonnen en het grappige is dat ik nu allerlei levels al ken van het multi-player'en. ;)

Ben nu met tanks aan het rijden, dat vind ik een stuk minder dan het normale werk.

Het design van sommige (delen van) maps is echt heel goed. De sfeer is ook top.
De game draait ook supervloeiend op mijn bakkie (1280*1024):
XP 2100+
256MB DDR
Radeon 8500 LE 64MB
19"iiyama VMP 450

Wel merk ik dat ik iets te weinig geheugen heb; het laden van de levels duurt wel iets langer dan gebruikelijk.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Heb hem ook sinds gisteravond en omdat veel vinden dat hij wat makkelijk is, gelijk maar op veteran begonnen. Maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog niet echt moeilijk vind (ben nu in levels gelijk naar de autorit (ben nog niet verder omdat ik ook nog een sociaal leven heb :P )). Maar de levels 2 en 3 kende ik natuurlijk ook al helemaal uit mijn hoofd vanwege de demolevels, kon ik met mijn ogen dicht doen.
Wat mij wel opvalt dat het grafisch beter is dan in de demolevels (of ligt dat aan mij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Dit is de eerste fps waar ik de sp van speel, normaal laat ik die altijd links liggen en ga direct voor het multiplayer werk... Dit spel heeft echt een sterke SP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

FoggyFreek schreef op 06 november 2003 @ 19:43:
Call of duty gebruikt platte wanden met een hout-texture om balken te simuleren. Hidden and Dangerous daarentegen gebruikt daadwerkelijke balken. En om dan dat licht te zien op dat hout.. :9~ erg mooi. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle guns in CoD. In tegenstelling met die uit 'Hidden and Dangerous 2' is er een wezelijk verschil. Het geluid in CoD is gaaf maar verbleekt wederom met het detail van 'Hidden and Dangerous 2'. Je moet het ervaren om het te geloven.

Niet om het spel af te kraken, het is een heerlrijke ervaring. Maar ik raad jullie toch echt aan Hidden and Dangerous 2 een kans te geven.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat COD gebaseerd is op de Quake 3 engine, en H&D2 op de Mafia engine. Deze is veel nieuwer en dus qua grafics veel geaffanceerder. Het draait echter imo niet alleen om de grafics, maar ook om de feel en vooral in MP om de netcode. En de netcode van Q3 is natuurlijk haast onovertroffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Laatst online: 03-08 23:20
Eigenlijk zou ik nu Call of Duty aan het installeren zijn maar dat klote tpg is zo "vriendelijk" geweest mijn pakketje kwijt te raken. :(
Koop ik een keer een spel, heb ik dit weer.

Voortaan gewoon maar weer downloaden dan of evt gewoon in de winkel kopen.

Als iemand nog een handgranaatje thuis heeft liggen wet ik wel een mooi adresje om hem naar binnen te flikkeren (zonder de pin) })

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Enthroned schreef op 07 november 2003 @ 10:25:
Eigenlijk zou ik nu Call of Duty aan het installeren zijn maar dat klote tpg is zo "vriendelijk" geweest mijn pakketje kwijt te raken. :(
Koop ik een keer een spel, heb ik dit weer.

Voortaan gewoon maar weer downloaden dan of evt gewoon in de winkel kopen.

Als iemand nog een handgranaatje thuis heeft liggen wet ik wel een mooi adresje om hem naar binnen te flikkeren (zonder de pin) })
Was gisteren ff op zolder en hoorde deurbel niet. Kan ik COD pas vanmiddag bij postkantoor ophalen :( . Hou me dus ook aanbevolen....

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Il Ljama schreef op 07 november 2003 @ 10:32:
[...]

Was gisteren ff op zolder en hoorde deurbel niet. Kan ik COD pas vanmiddag bij postkantoor ophalen :( . Hou me dus ook aanbevolen....
Wacht je dan niet de hele dag bij de deur |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Il Ljama schreef op 07 november 2003 @ 10:32:
[...]

HOE KON JE DAT NOU DOEN?!?! 8)7 Nu mis je de game ;), moet je helemaal tot vanmiddag wachten joh :P.

Ach ja, same here. Ik heb hem helaas ook nog niet. De persoon die hem voor mij zou halen had de trein van 8 uur gemist en daarom kon hij niet meer op tijd bij Dynabyte zijn... dus... Beetje jammer, maar goed, shit happens en kan hij ook weinig aan doen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

De SP uitgespeeld, wat een beleving zeg! Ik was begonnen op de op een na moeilijkste stand, en heb er in totaal zo'n 15 uur overgedaan, maar what a hell of a ride! We want more!!!!

Nou goed, we houden ons wel ff bezig met MP tot de uitbreiding over een half jaartje uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik heb hem sinds gisten ook. :)

Het is echt veel beter dan ik dacht.
Ik dacht dat het zo'n MOHAA kloon werd, maar CoD is veel beter.

Echt cool gedaan. _/-\o_

Ik had ergens gelezen dan de speelduur wel wat tegenviel. :?
Klopt dat, hopelijk niet.
Dat probleem had ik ook al met Max payne 2.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Waar staat trouwens de key vermeld?

Ik hoop niet op de buitenkant, dat zal ik natuurlijk weer treffen anders, koop ik een game, heeft een of andere onverlaat die code van mij overgeschreven en speelt hij onder die code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

greatgonzo schreef op 07 november 2003 @ 14:23:
Waar staat trouwens de key vermeld?

Ik hoop niet op de buitenkant, dat zal ik natuurlijk weer treffen anders, koop ik een game, heeft een of andere onverlaat die code van mij overgeschreven en speelt hij onder die code
Dan breng je die cd-rom gewoon weer terug, het is immers het probleem van de verkoper, niet dat van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

das wel waar natuurlijk, maar voor het geval dat tie begint te zeuren wil ik gewoon graag weten waar ie staat.

Ik hoop in het boekje, dit was namelijk wel bij MOHAA het geval, en het boekje krijg je toch pas als je het spel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

CDkey staat achterop het boekje, in het doosje. Dus niemand kan em zomaar opschrijven. Als het goed is kom je dat tegenwoordig nergens meer tegen, dat zou wel heel dom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Staat in het boekje! Dus gewoon ff checken of je wel een geseald exemplaar hebt en er is nix aan de hand.

[edit: moet sneller leren typen]

[ Voor 15% gewijzigd door wisselwerking op 07-11-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Laatst online: 11-09 17:35

Adjo

my first vectrex...

Vanmorgen om 9.30 uur (eerder is de FRS niet open...) direct gekocht, zit nu ongeduldig met het doosje op mijn werk, vanavond ga ik LOS }) }) }) }) })
En dan ben ik een van de laatsten hier (lijkt het wel) die het spel gespeeld heeft. Kan me niet schelen, ik ben zeer beniewd.
Kun je overigens zelf bepalen welke missie (GB, Rusisch of amerikaans) je het eerste speelt? Of doorloop je lineair een bepaalde volgorde van missies (zoals MoH:AA)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adjo schreef op 07 november 2003 @ 15:37:
Vanmorgen om 9.30 uur (eerder is de FRS niet open...) direct gekocht, zit nu ongeduldig met het doosje op mijn werk, vanavond ga ik LOS }) }) }) }) })
En dan ben ik een van de laatsten hier (lijkt het wel) die het spel gespeeld heeft. Kan me niet schelen, ik ben zeer beniewd.
Kun je overigens zelf bepalen welke missie (GB, Rusisch of amerikaans) je het eerste speelt? Of doorloop je lineair een bepaalde volgorde van missies (zoals MoH:AA)?
Linear; eerst de Amerikaanse, dan de Britse en dan de Russische campaign. Ik ben zelf bij de Britse campaign :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 15:40:
[...]

Linear; eerst de Amerikaanse, dan de Britse en dan de Russische campaign. Ik ben zelf bij de Britse campaign :).
Dat vind ik zelf wel jammer. Had ook wel anders gemogen. Maar aan de andere kant is het dan wel heel makkelijk om het spel uit te spelen. Dus eigenlijk toch maar niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Tussen de russische campaign krijg je ook weer een Britse missie d8 ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
* M@NIC is ook in het bezit van een legale versie.
Ik wou net ff kijken of ze 'm al te koop hadden en ja hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik had helemaal niet door dat ie al uit was |:(

Dus ik heb hem inmiddels ook. Ga nu eerst f bellen dan de hele avond lekker cod'en 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Aarrrgghhhh!!! |:( |:( |:( |:(

Ik ren om kwart over twee de school uit, spring m'n oma fiets op, race naar de winkel issie uitverkocht!!!

p.s. en die smilies bewegen niet meer

[ Voor 17% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-11-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Laatst online: 11-09 17:35

Adjo

my first vectrex...

Calvin&Hobbes schreef op 07 november 2003 @ 17:19:
Aarrrgghhhh!!! |:( |:( |:( |:(

Ik ren om kwart over twee de school uit, spring m'n oma fiets op, race naar de winkel issie uitverkocht!!!
Das echt K*T voor je, daarom stond ik vanmorgen bij openingstijd al voor de winkel, dat risico wilde ik niet lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 09-09 12:44
Uitverkocht :? Vaag, ik heb het vanmiddag om 4 uur bij de Dynabite in Eindhoven gehaald, en ze hadden nog schappen vol :9

Anyways, meteen geinstalleerd... Het begon al bij de muziek van de installer lol...

WOW!! Hij loopt heerlijk hier, level's laden duurt nooit te lang... De sfeer is echt superrr, grafisch ziet het er ook zeer gelikt uit!! Ik vind de levels wel wat kort, en voor je het weet heb je met USA al uitgespeeld... Vandaar mijn pauze van nu, dalijk even MP uitproberen!!

De eerste indruk is echt superrr, maar dat had ik ook wel verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Heb em gisteren in een gameshop gehaald.

Heb em echter nu al uitgespeeld (jaja, ik ben een lame greenhorn), vond het op zich een zeer zwoele game, maar had veel en veel uitgebreider gekund.

De amerikaanse missies waren wel ok (behalve de laatste en die ene in het POW kamp, wat een overdreven drek), Pegasusday en night ownz! De rest van de britse missies viel tegen. De russen waren de beste, al helemaal stalingrad. Eerst op die boot, dan op de steiger en OMG wat een chaos! Dat die russen wonnen....

Ik hoop ten zeerste dat iemand een 'bridge too far' campagne maakt voor de engelsen (en amerikanen)...

Zou heel goed mogelijk moeten zijn gezien Pegasus, alleen met een grotere brug en map... zie het al helemaal voor me. Skins van filmpersonages (Sean Connery :D )

Je begint met de drop van het engelse 1e Airborne op de hei waarna je het bruggehoofd in arnhem inneemt (wat jodelende gekken in de bosjes ;) ).

Dan speel je verder als Amerikaanse 82e (Nijmegen)of 101e (Eindhoven) Airborne een stukkie terug. Pak de bruggen en hou vol.

Dan de mars van British XXX Corps (Prinses Irene brigade, kunnen we er nederlanders bijzetten :) ) over de hei met al dat AT geschut en verborgen duitsers in de bossen.....

Vervolg missies voor de engelsen en amerikanen (alhoewel deze eerder ophouden uiteraard). En een anti-climax.

:9~

[ Voor 22% gewijzigd door L3TUC3 op 08-11-2003 00:54 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal als een stekker, heb ik hem eindelijk kunnen kopen werkt dat verdomde geluid niet (de search leverde niks bruikbaars op dus dan maar hierin). Mijn specs

-amd xp 2500
-club3d 9700pro
-1024 ddr 2700
-kt4ultra mobo (onboard sound zit er op maar ook de c-media werkt dus niet met dit spel volgens mij)
-creative sb live! value

Ik heb dus echt alles geprobeerd: direcx 9.0b van de cd geprobeerd, de nieuwste creative drivers en ik ben nu zelf een complete herinstall van mun pc aan het doen. Als ik de bijgeleverde help files moet geloven wordt mijn kaart gewoon ondersteund. Ik heb alle opties bij sound geprobeerd en de begin schermen (aankondigging) geven wel geluid, maar op het moment dat ik in het menu kom is er niks meer te horen. Het frustrerende is dat ik het spel wel normaal kan spelen, maar gewoon niks hoor....... en dat terwijl het zo'n mooi spel is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik had ook ff eenvraagje. Heb in VS een spel besteld mr aangezien de verzendkosten zo hoog zijn wilde ik eigenlijk COD er ook maar bij doen (is in de VS iets goedkoper dan hier). Is dit verstanig? Krijg ik geen problemen met support en patches enzo?

[ Voor 1% gewijzigd door ThaBuz op 08-11-2003 10:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

lijkt mij dat het gewoon kan, maar dan heb je evt Engelse patches (die er altijd eerder zijn!)

dus zou ik zeker doen dan!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus niet doen imho,want ten eerste duurt het nog wel even voordat je hem dan hebt en ten tweede ligt hier ook gewoon de engels ( en mischien wel amerikaanse ) versie in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 09:50:
Dus niet doen imho,want ten eerste duurt het nog wel even voordat je hem dan hebt en ten tweede ligt hier ook gewoon de engels ( en mischien wel amerikaanse ) versie in de winkel
Dat het wat langer duurt voordat ik um heb maakt me niet zoveel uit. Ik moet toch langer wachten want de game die ik besteld heb staat in pre-order. En of ik um nu hier bestel of daar maakt ook niet uit daar ik toch al verzendkosten heb van de game die ik reeds besteld heb, het gaat er mij vooral om of ik ondersteuningsproblemen kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

zoals ik zei, dat is geen probleem

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
GandalfTheGrey schreef op 08 november 2003 @ 10:17:
zoals ik zei, dat is geen probleem
K sorry had er ff overheen gelezen :)
Heb um net besteld, verwacht een hoop van dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

L3TUC3 schreef op 07 november 2003 @ 23:35:
Heb em gisteren in een gameshop gehaald.

Heb em echter nu al uitgespeeld (jaja, ik ben een lame greenhorn), vond het op zich een zeer zwoele game, maar had veel en veel uitgebreider gekund.

De amerikaanse missies waren wel ok (behalve de laatste en die ene in het POW kamp, wat een overdreven drek), Pegasusday en night ownz! De rest van de britse missies viel tegen. De russen waren de beste, al helemaal stalingrad. Eerst op die boot, dan op de steiger en OMG wat een chaos! Dat die russen wonnen....

Ik hoop ten zeerste dat iemand een 'bridge too far' campagne maakt voor de engelsen (en amerikanen)...

Zou heel goed mogelijk moeten zijn gezien Pegasus, alleen met een grotere brug en map... zie het al helemaal voor me. Skins van filmpersonages (Sean Connery :D )

Je begint met de drop van het engelse 1e Airborne op de hei waarna je het bruggehoofd in arnhem inneemt (wat jodelende gekken in de bosjes ;) ).

Dan speel je verder als Amerikaanse 82e (Nijmegen)of 101e (Eindhoven) Airborne een stukkie terug. Pak de bruggen en hou vol.

Dan de mars van British XXX Corps (Prinses Irene brigade, kunnen we er nederlanders bijzetten :) ) over de hei met al dat AT geschut en verborgen duitsers in de bossen.....

Vervolg missies voor de engelsen en amerikanen (alhoewel deze eerder ophouden uiteraard). En een anti-climax.

:9~
Ja, daar zat ik nou ook aan te denken.... misschien eens proberen als die level editor eindelijk beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Yahooo! Eindelijk heb ik 'm :9 :9 :9

Het is wel gewoon de UK versie (instructie boekje aan de linkerbinnenkant met key-code achterop gedot), vind het wel jammer dat het niet meer zoals vroegah in die grote kartonnen dozen komt maar gewoon in DVD-case'jes (flexbox van http://www.carthuplas.be/), al is het alleen maar om het gevoel dat je voor €50.- iets meer volume krijgt.

Ik ga hem vanavond maar eens installeren! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik wil de Tweakers die CoD nog niet hebben erop wijzen dat deze bij Mediamarkt €39,99 is. Kan je voor dat tientje toch leuk iets anders doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Epitome schreef op 08 november 2003 @ 11:46:
Ik wil de Tweakers die CoD nog niet hebben erop wijzen dat deze bij Mediamarkt €39,99 is. Kan je voor dat tientje toch leuk iets anders doen! ;)
Doh! |:(

Know u tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:41

m0nk

16-09-2003 15.15

omg ik zie dit spel nu pas :/ naja wwII shooter fans kopen ze natuurlijk gelijk! op naar de mediamarkt! :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke niemand een antwoord op mijn probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
BDT team gaat waarschijnlijk (weer) heel Operation MarketGarden maken. We zijn al rond de 60-70% voor mohaa, alleen weten we nog niet zeker of we meteen (zogauw de editors uit zijn) overstappen op CoD. Ik hoop in ieder geval van wel, want CoD biedt 1000-en mogelijkheden meer. Waar de brug van arnhem NET in een mohaa-map pastte en we er niks qua huizen meer omheen konden doen, heb je in cod nog 3* de grootte van de brug over om de stad zelf te maken.

Ik zelf heb voor BDT de map Grave gemaakt, waar ook een brug in voorkomt, en ik heb dat level in 2-en moeten hakken omdat weer de brug te groot was om er nog een level omheen te doen, in CoD zou het perfect in 1 level passen...

nouja, ik zou zeggen surf eens naar www.bdt-team.net en misschien dat er daar binnenkort een antwoord volgt op jullie en mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net ff CoD gekocht... Alhoewel ik vorige week net FS2004 plus een extra add-on plane heb gekocht kon ik het, na het spelen van de demo, gewoon niet laten! Ik moest hem hebben! (Alhoewel m'n 'game-geld' dus eigenlijk compleet op was...) En hij was nog op voorraad ook (net binnengekomen bij de plaatselijke Music Store)! :) De winkel-kassa-meid was net bezig ze op te bergen!

Ik zie net dat ASE CoD ook al ondersteunt en da's heel fijn! Ik ben trouwens wel te wachten met MP totdat ik de SP heb gespeeld: ik vind 't zonde om alle mappen al (in de verkeerde) volgorde te kennen: dan gaat een groot deel van de SP lol verloren.
En ik ga 'm ook op veteran graad spelen (de moeilijkste) want anders heb ik 'm te snel uit... Meestal doe ik dat niet, maar omdat CoD niet lang is en omdat de moeilijkheidsgraad klaarblijkelijk nogal meevalt, begin ik gewoon bovenaan. Dan weet ik ook zeker dat ik het meeste haal uit de SP mode! Ik wil 'm niet binnen no time op de makkelijkste sterkte uitspelen: da's zonde van m'n geld.

Nou, ik hoop dat we samen een gezellige CoD time zullen hebben! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 16:17:
Eerste tegenvaller... er zijn geen profiles... Dus hoe moet dat nou? Want ik zit hier met twee zoenen die ook de single player willen spelen! Ik neem aan dat ik redelijk simpel de savegames heen en weer kan kopieren, naar da's toch wel lastig... Weet iemand of dat makkelijker kan? En welke files ik dan allemaal moet kopieren?

EDITLaat maar! Ik zie al dat je gewoon via het Save/load scherm je spel onder elke gewenste naam kunt opslaan. :) Probleem opgelost! Ik zat alleen maar aan de quicksave en load te denken: daar moet je gewoon ff mee opletten. Dus.
Shit, sorry... reply i.p.v. edit ingedrukt... |:( |:(

Nog ff wat anders: in de handleiding staat dat er op veteran sterkte 'no additional health kits' zijn. Bedoelen ze dan dat er dus HELEMAAL GEEN health kits zijn...? Zo ja, dan ga ik het denk ik maar een trapje lager proberen...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Kheb'm net geinstalleerd!, dat ging vlot je loopt alleen maar met die cd's te switchen. Gelijk maar begonnen in veteran mode, omdat de meerderheid hier claimt dat het anders te makkelijk zou zijn, nou ik ben al binnen een uur spelen 30 keer neergeschoten O-) en dat terwijl ik echt supervoorzichtig (en dus ook langzaam) speel (kruipen, om hoekjes kijkene etc.) Dus als ik dat extrapoleer dan schat ik dat ik wel even zoet ben tot aan de kerst! 8)7

En die duitsers spreken ook echt duits! (dus niet amerkaans met een duits accent)
Wel grappig dat je als je dan in de buurt komt opeens duitse stemmen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 16:58:
[...]

Shit, sorry... reply i.p.v. edit ingedrukt... |:( |:(

Nog ff wat anders: in de handleiding staat dat er op veteran sterkte 'no additional health kits' zijn. Bedoelen ze dan dat er dus HELEMAAL GEEN health kits zijn...? Zo ja, dan ga ik het denk ik maar een trapje lager proberen...
Soms, als je nog maar 10 health over hebt en je schiet een soldaat neer, krijg je extra health (die spawnt dan zodra de soldaat dood neervalt). Voor de rest blijven alle andere Health kits wel liggen hoor..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Echt niet, er zijn geen health packs in Veteran mode!!

Maar dan nog is het goed te spelen, ik vind Veteran nog niet eens zo moeilijk zelfs zonder te saven is het goed te doen. Je moet echter wel veel van dekking gebruik maken, maar dat is logisch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

ha, Fietslamp heeft het na een intensief dagje gamen ook eindelijk uitgespeeld... was op regular begonnen omdat sommige mensen zeiden dat dat nog vrij lastig was... vond ik niet! :) morgen maar op veteran beginnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniale multiplay mode.. er kan een hele nieuwe community onstaan :)

Alleen jammer dat ik 40 euro moet neerleggen voor die klote key : })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
De game ruleerd ZWAAAARRRR!!! Ik vind het echt de beste game die ik in mijn bezit heb, samen met MOHAA en ADD-ON'S.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij het level na die 'autorace': dit is het eerste level dat het wat lastiger wordt: ik moet hier en daar toch wel ff oppassen. Tot nu toe ging het wel erg makkelijk en snel. Bij dat autolevel had ik toch sterk het idee dat ik net zo goed niet had kunnen schieten... Zag er wel gaaf uit, dat wel! Maar hopelijk wordt alles nu wat lastiger, anders gaat het wel erg snel! Ik speel dus wel op de een na hoogste sterkte... Normaal speel ik al dit soort spelen op de makkelijkste moeilijdsgraad, dus ik wil het ook weer niet overdrijven... ;)

Maar tot nu toe: PRACHTIG SPEL! Ik heb nu al weer zin om aan het eind overnieuw te beginnen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Ik heb hem ook! helaas heb ik texture fouten en problemen met geluid, nouja problemen, ik heb helemaal geen geluid :( dx9b + creative sb live (value) van alles geprobeert, geen resultaat, andere dingen werken wel, die texture fout is alleen bij gebouwen, deuren, en bunkers, dan zie ik gewoon 1 kleur grijs :(
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.