http://www.twitch.tv/jannustitannus
training niet gehad ofzo? daar had je al geleerd dat je richting goude rondje moet lopen!!!!Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 14:41:
Ik moet nu de generators opblazen in die dam maar ik kan ze niet vinden, weet iemand het misschien?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Yo.
Afgelopen weekend een LAN-party gehad en iedereen verwachtte veel van de game die we SP al speelden, maar niemand had MP nog gedaan.
Sorry, SP is deze game SUPER
Toch al met al een leuke game voor de groeiende collectie, al zal ik hem dus niet MP spelen (of bijna niet dan)
AMEN _/-o_Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 15:07:
[...]
Ik moet je hier gelijk in geven dat die saves inderdaad een goeie oplossing is.
Maar je moet toegeven dat deze game het "grote publiek" syndroom heeft. Het is gewoon te makkelijk. Vroeger was een game echt gemaakt voor die doelgroep maar nu voor de grote massa en die willen het niet te moeilijk hebben.
*knip*
CoD heeft gewoon een te simpele gameplay. Het is elke keer weer level doorlopen schieten en level doorlopen en schieten.
*knip*
Nee deze game mag dan aardig zijn, ik had hier persoonlijk veel en veel meer van verwacht.
(da's overigens mijn mening, of eigenlijk onze mening. als een ander plezier aan de game beleeft vind ik dat cool, ben alleen ERRUG teleurgesteld. En het HAD zo mooie game kunnen worden)
[ Voor 18% gewijzigd door slash24 op 03-11-2003 16:21 ]
Wat ik tot zover gezien heb was erg goed. Die killcam zal aardig wat "WTF Yu0 WALLHACKER!" discussies schelen
Veel snipermaps alleen. een paar extra maps zoals bv. Stalingrad van Medal of honor zou leuk zijn.
Ik hoop dat dit spel op multiplayer gebied iig medal of honor kan vervangen (welke community bedorven is door cheaters en lamers)
Nou ik weet niet op welk niveau je dan speelt. Als je de game te makkelijk vindt. Moet jij eens op een van de twee moeilijkste niveaus de bestorming van Stalingrad doen. Je heb dan zeker wel 10 pogingen nodig om heelhuids het tot de Sergant te halen. De fout ligt imo bij de gamers die een te makkelijk niveau kiezen wanneer ze aan de SP beginnen. Daar ligt de fout. Pegasus bridge in je bezithouden op het moeilijkste niveau is zeer pittig.slash24 schreef op 03 november 2003 @ 16:17:
[...]
AMEN _/-o_
(da's overigens mijn mening, of eigenlijk onze mening. als een ander plezier aan de game beleeft vind ik dat cool, ben alleen ERRUG teleurgesteld. En het HAD zo mooie game kunnen worden)
IS HET SPEL NOU WEL OF NIET UIT IN NEDERLAND????
Ik lees nog steeds release 7 november en bij de winkels is het nog allemaal pre-order.
Hoe kan iedereen hem hier dan al uitgespeeld hebben? Allemaal gekocht in US via internet? Ikke niet helemaal gelove niet...
Hehe, ooit wel eens van downloaden gehoort? Not to bright, thoughAdjo schreef op 03 november 2003 @ 16:47:
zal wel een hele domme vraag zijn maar:
IS HET SPEL NOU WEL OF NIET UIT IN NEDERLAND????
Ik lees nog steeds release 7 november en bij de winkels is het nog allemaal pre-order.
Hoe kan iedereen hem hier dan al uitgespeeld hebben? Allemaal gekocht in US via internet? Ikke niet helemaal gelove niet...
Ik heb hem zojuist uigespeelt. Ik probeerde de gameplay zoveel mogelijk te spreiden en niet zo snel uit te spelen als Max Payne 2 maarjah... toen ik eenmaal in Berlijn was ging het zo snel. Voor je het wist stonden we met de rode vlag op het partij gebouw van de NSDAP (of was het een ander gebouw?).
Mijn rating.
Amusementswaarde: 9.6/10
Realiteits gehalte: 8/10
Graph: 8.2/10
Geluid: 9.1/10
Orginaliteit: 8.2/10
Overal: 9.2/10
"Maar, hoe kom je op een 9.2 terwijl het gemiddelde lager ligt?", Simpelweg omdat niet alles even hard meetelt en ik de game een toppertje vond. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met uitbreidingen enzo. De multiplauyer zit ook best goed in elkaar.
De missie direct na de dam maakt meteen al veel goed, die achtervolging met Panzerfausts, Flak gun en die Stuka's neerhalen. Smullen hoorNovah schreef op 03 november 2003 @ 04:29:
Moet jij eens doorvechten, dan kom je volledig aan je trekken. Zodra je bij het russische front komt is het één groot spectakel. Vooral de inname van Stralingrad natuurlijk, de bestorming daarvan is een gigantisch spektakel, en dan heb je ook nog het rode plein innemen. Huge gewoon...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Zo meteen eens effe kijken of die mod Stormtrooper Realmod voor demo het ook in gehele spel, nog iets moeilijker
Verwijderd
Echt het beste spel tot nu toe
Ik heb hem uitgespeeld dus
[ Voor 19% gewijzigd door R-B op 03-11-2003 19:31 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Meest geniale spelmoment OOIT.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
als je bijv door dat veld heen moet (die loopgrven) om die artillerie kapot te maken het is echt gewono een kabaal van je welste en dat is mooi gemaakt.. het is niet zomaar ffkes een oorloggame..
wat ik ook goed vind is dat de moffen gewoon mofs praten. dat is bij andere oolrogsgames toch welanders..
cker, maarvan mij mocht die lvl wat langer durenWillybubba schreef op 03 november 2003 @ 20:12:
Stalingrad bestorming...
![]()
Meest geniale spelmoment OOIT.
Verwijderd
ik vind juist de mp beter dan sp.. en de mp helemaal beter dan bf1942 (bij bf1942 zijn alleen voertuigen leuk.. schieten is daar echt zo lelijk, joint operations wordt veel beter denk ik)slash24 schreef op 03 november 2003 @ 15:57:
Ik vind het een redelijke game, maar multiplayer is ie echt dead boring!!!
Afgelopen weekend een LAN-party gehad en iedereen verwachtte veel van de game die we SP al speelden, maar niemand had MP nog gedaan.
Sorry, SP is deze game SUPERMP haalt het echt helemaal NIET bij bijvoorbeeld BF1942. Jammer, want grafisch vind ik COD echt veel beter.....
Toch al met al een leuke game voor de groeiende collectie, al zal ik hem dus niet MP spelen (of bijna niet dan)
maar dat is mijn mening.
en de sp vind ik toch wel tegenvallen.. als je de trailers zie denk je dat je steeds met veel mensen vecht en bij het front maar dat is alleen in t begin ff en bij stalingrad en ik denk ook wel bij berlijn (kben bij russische missies). maar die missies met autos kapot schieten met panzerfaust en stukas kapot schieten enzo vond ik zwaar tegenvallen. (wel leuk opzich maar niet echt realistisch en niet grote veldslagen ofzo.)
tot nu toe vind ik nog steeds de levels uit de demo's het best.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

http://www.twitch.tv/jannustitannus
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja, dat is inderdaad wel jammer ja. Als je die briefingscreens leest komt er soms wel iets van verhaal naar voren, maar dat is echt *HEEL* summier. Jammer dat ze niet een paar leuke cutscenes ofzo erin gedaan hebben... Vooral de overgang tussen de campaigns is nogal abrupt. Maar de missies op zich... en de sfeer...KaMiKaZe schreef op 03 november 2003 @ 22:52:
hmm beetje saai spel vind ik het. onsamenhangend geheel. Ik heb zoiets van, waar doe ik dit voor. Dan zat er in RTCW (ondanks de fanta) en Moh:AA toch een boeiender verhaal. Dit lijken net allemaal losse missies die je speelt, waardoor je jezelf niet echt betrokken voelt.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wat mij ook opvalt is dat mijn Radeon 8500 het behoorlijk trekt. Met alle toeters en bellen aan in 1280*1024 loopt het lekker soepel.
De multiplayer mode is mij wat tegengevallen. Uiteraard alles ziet er gelikt uit, maar ik mis iets. Wat maakt een spel goed, dat is de combinatie van Look,Hear & Feel. En de 'Feel' van het spel in MP mode geeft mij geen kick. Het pakt me niet zoals Day of Defeat (DoD) dat wel doet. DoD mag dan wel op een erge oude engine draaien, maar de 'Feel' is tot nu toe onovertroffen en het geluid is in mijn oren bij Call of Duty ook middelmatig.
Als ik dit spel zou bepunten op de 3 criteria dan kom ik uit op :
COD :
Look = 9
Hear = 7
Feel = 7
DOD :
Look = 7
Hear = 9
Feel = 9
Na een prettig avondje Codden kon ik de verleiding toch niet weerstaan Day of Defeat te starten !
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Short-medium range SMG gevechten lijken erg op die van Medal of Honor in realism mode.
Die kleine details zijn ook leuk. Zo kan je bv iemand door de struiken horen kruipen
SP is, zoals te verwachten was, schitterend. De MP vind ik echter wat minder. Het heeft potentie, maar ik denk dat er toch wel wat betere maps mogen verschijnen wil het echt het MOHAA niveau kunnen halen
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Lelijk???Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:57:
[...]
ik vind juist de mp beter dan sp.. en de mp helemaal beter dan bf1942 (bij bf1942 zijn alleen voertuigen leuk.. schieten is daar echt zo lelijk, joint operations wordt veel beter denk ik)
Verwijderd
Verwijderd
daar ben ik het wel aardig mee eens.. although dod word een beetje saai na 4 jaarXymox schreef op 04 november 2003 @ 08:21:
Tsja, SP en MP gespeeld en ik moet zeggen dat het een gave game is. Grafisch ziet het er allemaal goed uit en de SP mode is leuk.
Wat mij ook opvalt is dat mijn Radeon 8500 het behoorlijk trekt. Met alle toeters en bellen aan in 1280*1024 loopt het lekker soepel.
De multiplayer mode is mij wat tegengevallen. Uiteraard alles ziet er gelikt uit, maar ik mis iets. Wat maakt een spel goed, dat is de combinatie van Look,Hear & Feel. En de 'Feel' van het spel in MP mode geeft mij geen kick. Het pakt me niet zoals Day of Defeat (DoD) dat wel doet. DoD mag dan wel op een erge oude engine draaien, maar de 'Feel' is tot nu toe onovertroffen en het geluid is in mijn oren bij Call of Duty ook middelmatig.
Als ik dit spel zou bepunten op de 3 criteria dan kom ik uit op :
COD :
Look = 9
Hear = 7
Feel = 7
DOD :
Look = 7
Hear = 9
Feel = 9
Na een prettig avondje Codden kon ik de verleiding toch niet weerstaan Day of Defeat te starten !
Verwijderd
en server met een ping van 100 is ong normaal

om de 2 sec connection problems

[This space is for rent]
Yips
Ben nu bij level met de Engelsen dat ik brug moet verdedigen ... wooow alleen maar geschiet hoor je echt wreed .. en dan in1x die tank ... lekker met flak cannon beschieten
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
=[BBE]= Shredder
http://bbe.guts.nl
http://bbe.virtuahost.com
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:02 ]
Verwijderd
Maar het is nu wel erg simpel, met één schot is zo'n mannetje al dood.
Dat maakt het wel saai eigenlijk.
Dus ik denk dat ik maar een hoger niveau ga spelen.
Op welk niveau spelen jullie?
Verwijderd
eX0duS schreef op 04 november 2003 @ 11:17:
Ik speel hem nu op super easy
Maar het is nu wel erg simpel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:24 ]
Greenhorn heet dat niveau wat je nu speelteX0duS schreef op 04 november 2003 @ 11:17:
Ik speel hem nu op super easy, ben even de naam kwijt hoe dat nou heet.
Dat maakt het wel saai eigenlijk.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Terwijl ik m daarvoor wel normaal heb zitten spelen...
Nou ja, ga ik vanavond wel ff uitzoeken als ik thuisben.
MP ziet er ook vet uit, alhoewel ik alleen als spectator kon joinen?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Hardened, op één na hoogste niveau. En niet te veel saven, dan heb ik lekker lang spelplezier. Zorgt er ook voor dat je een stuk voorzichtiger gaat spelen en niet als een gek naar binnen rent, 5 enemies afschiet en dan nog leefteX0duS schreef op 04 november 2003 @ 11:17:
Volgens mij heb je mijn reactie een beetje omgedraaid: ik zeg juist dat ik de SP enorm TOF vind, alleen de MP is brak! Beetje int rond schieten, ALLEEN werken en niet in teams! Dat is wel een beetje HEEL erg achterhaald. Teamplay is ver te zoeken (NIET aanwezig) en da's juist zo cool aan BF1942 (ook al snappen veel mensen dat blijkbaar in publics ook niet helemaal)Novah schreef op 03 november 2003 @ 16:30:
[...]
Nou ik weet niet op welk niveau je dan speelt. Als je de game te makkelijk vindt. Moet jij eens op een van de twee moeilijkste niveaus de bestorming van Stalingrad doen. Je heb dan zeker wel 10 pogingen nodig om heelhuids het tot de Sergant te halen. De fout ligt imo bij de gamers die een te makkelijk niveau kiezen wanneer ze aan de SP beginnen. Daar ligt de fout. Pegasus bridge in je bezithouden op het moeilijkste niveau is zeer pittig.
Dit is echt zo'n game met veel potentie, maar verkeerde multiplayer insteek: ieder voor zich en god voor ons allen! Jammer, want daardoor alleen leuk voor mensen die niet willen / kunnen nadenken tijdens een frag sessie. gewoon een beetje schieten op alles wat beweegt. Met zo'n gameplay kun je net zo goed een beetje doom spelen op een oude 486.
maar wederom, da's mijn mening
Verwijderd
Maar is dat niet het geval bij alle MP games? Bij MOHAA heb je bijvoorbeeld objective maps, maar niemand die kijkt naar het objective. Iedereen gaat puur voor de kill en als je bijvoorbeeld als Axis speelt in The Hunt en jezelf strategisch opstelt (om kanon te bewaken) wordt je uitgemaakt voor lame camper.slash24 schreef op 04 november 2003 @ 11:31:
[...]
Volgens mij heb je mijn reactie een beetje omgedraaid: ik zeg juist dat ik de SP enorm TOF vind, alleen de MP is brak! Beetje int rond schieten, ALLEEN werken en niet in teams! Dat is wel een beetje HEEL erg achterhaald. Teamplay is ver te zoeken (NIET aanwezig) en da's juist zo cool aan BF1942 (ook al snappen veel mensen dat blijkbaar in publics ook niet helemaal)
Dit is echt zo'n game met veel potentie, maar verkeerde multiplayer insteek: ieder voor zich en god voor ons allen! Jammer, want daardoor alleen leuk voor mensen die niet willen / kunnen nadenken tijdens een frag sessie. gewoon een beetje schieten op alles wat beweegt. Met zo'n gameplay kun je net zo goed een beetje doom spelen op een oude 486.
maar wederom, da's mijn mening
Verwijderd
Offline is het nog wel leuk, maar online is geen bal an.
Verwijderd
Edit wat betreft MP teamplay ... tja het spel is nog net uit, wat verwacht je dan. Dat iedereen weet wat ie moet doen. Welke objectives er moeten worden gehaald enz? Iedereen is nu nog voor zichzelf aan het uitvinden hoe de map in elkaar steekst enz. MP Teamplay komt wel. Mark my words. Op publics wat minder, maar in clanverband echt wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:48 ]
Ik heb gisteren uren achter elkaar mp_hurtgen (?) gespeeld met zijn drieen op een lannetje hier. Dat was dus echt wel vet. Het is een map midden in een bos met veel sneeuw en allemaal bunkers. Wat we deden was iedereen een sniper gun (Death match) en dan verzamelen op de brug in het midden van de map. Ieder ging een kant op en wanneer iedereen een mooi plek had gevonden begonnen we.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:42:
Call of Duty, wat een tegenvaller zeg.
Offline is het nog wel leuk, maar online is geen bal an.
Lekker op elkaar jagen in een prachtige map, het is het leukste wat ik in tijden gespeeld heb! Moet je ook eens proberen.
+ mooie maps
+ kill-cam wijst je op je eigen (domme) fouten
+ geweldige franse mappen (brecourt/carentan/dawnville)
- russische mappen zuigen
- S&D heeft potentie, maar is slecht uitgevoerd. Er is maar 1 objective per map (soms wel verdeeld over twee doelen), als er een doel is opgeblazen is het klaar. Ok, daar is nog wel mee te leven, maar het feit dat axis winnen als ze de bom defusen slaat nergens op, ik vind dat er de mogelijkheid moet zijn tot herkansing in dezelfde ronde. Door het zeer snel plaatsen van de bom door noobs kan een ronde met 10 sec soms al af zijn.
- zelfde uniformen geven weinig afwisseling
- alleen healthpacks bij dm/tdm
- weinig taunts als 'come back when you've got some target practise', dit maakte het geheel wat levendiger.
Al met al heeft MP potentie, mits iets aan bovenstaande dingen wordt gedaan.
Cijfer tot nu toe, 6.5
- russische mappen zuigen
waarom??
- S&D heeft potentie, maar is slecht uitgevoerd. Er is maar 1 objective per map (soms wel verdeeld over twee doelen), als er een doel is opgeblazen is het klaar. Ok, daar is nog wel mee te leven, maar het feit dat axis winnen als ze de bom defusen slaat nergens op, ik vind dat er de mogelijkheid moet zijn tot herkansing in dezelfde ronde. Door het zeer snel plaatsen van de bom door noobs kan een ronde met 10 sec soms al af zijn.
Dus als je een bom hebt geplaatst en de tegenstander deactiveerd deze, hebben ze dus gelijk gewonnen? Ook al heeft de tegenstanders nog een 'dirty dozen' aan spelers over en de 'winnende' partij maar 1?
- zelfde uniformen geven weinig afwisseling
dat is idd jammer, maar daar kunnen ze wel makkelijk wat aan doen (en doen ze ook hoop ik)
wat moet je met healthpacks, gewond is gewond, en maakt het in mijn ogen wat minder aantrekkelijk om te gaan rushen
weinig taunts als 'come back when you've got some target practise', dit maakte het geheel wat levendiger
persoonlijk vind ik dat niet zo heel belangrijk, maar ik kan me wel voorstellen als er echt weinig zijn dat je helemaal gek wordt van dezelfde uitspraken

Zelfs bij van die close combat mappen is de helft van je team een sniper en van je tegenstander ook.
Daar liggen ze allemaal op een rijtje te duwen en te trekken om op hetzelfde stukje te liggen, en dan komt er eens een vijand langs dan schiet ie ze direct alle 10 dood.
Bah!

Is er geen server zonder die sniper "class" ?
waarom??
Gewoon, ik vind er niets aan, de franse maps vind ik op de een of andere manier veel leuker
Dus als je een bom hebt geplaatst en de tegenstander deactiveerd deze, hebben ze dus gelijk gewonnen? Ook al heeft de tegenstanders nog een 'dirty dozen' aan spelers over en de 'winnende' partij maar 1?
Juist
wat moet je met healthpacks, gewond is gewond, en maakt het in mijn ogen wat minder aantrekkelijk om te gaan rushen
Maar werkt campen in de hand
weinig taunts als 'come back when you've got some target practise', dit maakte het geheel wat levendiger
persoonlijk vind ik dat niet zo heel belangrijk, maar ik kan me wel voorstellen als er echt weinig zijn dat je helemaal gek wordt van dezelfde uitspraken
Ik vind het gewoon leuk om iemand te stangen als je hem gekild hebt of als jouw team gewonnen heeft
Ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor!
(harde schijf geformateerd, videokaart afgestoft, beeldscherm gepoetst, muisballetje vervangen
Het was echt zo vet, want we gingen telkens met 2 of 3 groepen het dorp 1, je kon in elk huisje en door elk raam knallen, wat ook vet was om covering fire te geven, en t werkte nog goed ook!!!
Is er al iets van een GoT server of Clan?? Of iets van een irc channel?
Mijn PC is er ook klaar voor en ik zelf ook.Calvin&Hobbes schreef op 04 november 2003 @ 18:00:
Nog maar een paar dagen (4 geloof ik?) en dan komt het spel uit!
Ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor!
(harde schijf geformateerd, videokaart afgestoft, beeldscherm gepoetst, muisballetje vervangen)
Ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor! --> Spongbob Squarepants
Om geen tijd te verliezen ben ik meteen begonnen met Multiplay, daar gaat deze korte revieuw dan ook over.
Ik startte de game met: yes, dit kan leuk worden. Ik connect naar een grote server (>40 man spelend) en ik zie me toch een massive online battle. Ik zie overal granaten in de rondte vliegen en ik hoor extreem harde explosies doordat ik het geluid hard had gezet voor een geode beleving. Anyway. Ik kies een team (Axis) en begin te spelen nadat de spectator mode afgelopen was. De graphics zijn in 1024 met alles op Max echt mooi en het geluid is wel een van het betere dat ik ooit gehoord heb tijdens de game. Battlefield killer? Nee dat niet. Battlefield haalt zijn kracht uit het feit dat het verrassend is wat je gaat doen. Ga je in de woestijn liggen snipen? En kom je dan een tank tegen? Jammer joh. Dit spel ligt alles wat meer voor de hand, en de betere snipers kunnen hun hart ophalen aan deze game: dat lijkt eindelijk een keer echt goed en eerlijk te werken. Hoewel, als je maar eenmaal een goede spot hebt gevonden om te sniperen in bijvoorbeeld een deathmatch dan wordt je weer snel uitgemaakt voor camper. Onterecht, snipen is ook een manier van gamen imho. Oja, nog even erbij vermelden: doodgaan in een deathmatch vind ik belachelijk. Dan respawn je namelijk altijd in de buurt van de plek waar je dood werd geschoten, en met een beetje pech staat die persoon die je neerschoot daar nog steeds, en moet je weer opnieuw beginnen. Dat is vooral in de kleinere maps vaak aan de orde en nogal storend.
Verwijderd
Ze moeten btw een limit zetten op snipers..allemaal snipers zijn er nu, dat verpest een server. Als dat gebeurt...is de map hurtgen COOL ;p
Maargoed... dont blame me. Ik kan in Nederland de game nog niet kopen dus ik had geen andere keus. Als de game in Nederland te koop is ga ik hem wel halen denk ik.
Ze lieten je gewoon in de waan dat je online kon spelen met illegale versie, dan opeens niet meer -> je bent verslaaft dus koop je het.
Zijn nog wel wat nocd key servers
Maar morgen wordt dure dag.
CoD, True Crime en 9 DVD's
[ Voor 27% gewijzigd door Albinoraptor op 04-11-2003 23:20 ]
In de VS is het spel al een tijdje te koop. Nederland is geloof ik een weekje later. Dus vrijdag zou goed kunnen.Willybubba schreef op 04 november 2003 @ 23:47:
CoD is toch pas vrijdag te koop?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
7 Komt hij officieel uit maar meestal hebben de winkels hem de dag van te vorenWillybubba schreef op 04 november 2003 @ 23:47:
CoD is toch pas vrijdag te koop?
(Haal meestal games bij FRS, en als ik games echt meteen wil hebben als ze uitkomen,dan heb ik ze tot nu toe echt steeds de dag eerder kunnen krijgen
Anders staat mijn klok gewoon 1 dag verkeerd, ik bedoel zal dan wel donderdag uitkomen, ben gewend dat releases op donderdag zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Albinoraptor op 05-11-2003 00:27 ]

Maar is CoD wel de ca. 40 euro (play.com) waard?
Als ik het hier hoor dan speel je 'm in enkele uren uit, ook op Veteran. Dan kan je wel niet gaan lopen saven, maar elk level opnieuw beginnen als je er bijna bent, is ook niet echt leuk!

Dan is de MP een sniperheaven en als ik ergens wel een hekel aan heb...

Heeft iemand trouwens de limited edition gespot en wat moet die kosten?
Als die verpakking en bonusmateriaal mooi is, dan ben ik waarschijnlijk eerder geneigd deze aan te schaffen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit kan ik beamen inderdaad. Heb CoD online geprobeerd, maar jongens jongens jongens: meer dan de helft heeft sniper.Epitome schreef op 05 november 2003 @ 01:58:
Dan is de MP een sniperheaven en als ik ergens wel een hekel aan heb...
Sterker nog: ik ben telkens door een sniper neergeknald, of ik nou snel rende, rushte of tactisch elk hoekje voorbij kroop. Er zijn zoveel snipers (de helft scanned de plekjes, de andere helft scanned voor movers) dat het niet lukt.
En ga je zelf snipen (als aanvallend team), krijg je vijandelijke rushers op je dak (die in principe moeten verdedigen). Bij MoHAA vind ik de snipers toch eerlijker (ondanks zelfs dat iedereen zonder sniper-overlay sniped).
Ik vind online mensen ook te snel lopen vergeleken met de single player, of ligt dat aan mij

Het komt er op neer: met MohAA en BF1942 speel ik online leuk en goed, met CoD heb ik nog geen leuk potje meegemaakt en eindig ik laag.
Maar het ziet er wel mooi uit.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Er zit ook een beetje realisme ingebakken denk ik. Headshots zijn ook vaak effectief.eX0duS schreef op 04 november 2003 @ 11:17:
Ik speel hem nu op super easy, ben even de naam kwijt hoe dat nou heet.
Denk dat de super easy nivo wel bij jou past, ga vooral niet hoger

De MP is okee, not bad. Het is alleen totaal niet vernieuwend. Zet wat mannetjes in een map, geef ze een geweertje, en knallen maar..
Nee doe mij dan maar old school RtCW of BF42.. als ik daar eenmaal mee begin is het moeilijk stoppen.
Beide play-modes draaien bij mij trouwens voor geen meter. Ik heb een Radeon 9700 pro en athlon 1900.. De invasie van Stalingrad is bijna onspeelbaar omdat ik geen fps meer overhoud!
Als ik voor dee heuvel sta en die sniper vraagt mij om langs die truck te rennen dan ben ik binnen de korste keren aan flarden geschoten.. ligt dat nou aan mij of aan mn vette hw lag ?? Wat moet ik daar doen?
Ik draai m nu maar 800x600 met textures op normal, en NOG is dat bijna niet te spelen!
De SP vind ik zeer vet en intens.. ben nog geen 1 map tegengekomen die me verveelde.. wat boeit t als je op die dam map even een stuk terug moet rennen?? Dit is een ww2 shooter met soms ook een beetje realisme, dus af en toe zitten er ook stukjes tussen waar je niet gelijk een stijve van krijgt
De Engelse lijkt me, met Nederlandse handleiding.. zo was het tenminste met RtCW.. en aangezien dit van dezelfde uitgever komt..Corona Extra schreef op 05 november 2003 @ 09:50:
Sorry als dit al eerder is gevraagt, maar ik kon er geen antwoord op vinden. Is de versie die vrijdag in de winkels ligt een nederlandse versie? Dus met nederlandstalig menu e.d., of alleen een nederlandstalige handleiding?
[ Voor 15% gewijzigd door YoG op 05-11-2003 10:11 ]
Poll: Favo COD multiplayer map
• Brecourt
• Carentan
• Chateau
• Dawnville
• Depot
• Harbor
• Hurtgen
• Pavlov
• Powcamp
• Railyard
• Rocket
• Ship
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Favo COD multiplayer mode
• Deathmatch
• Team Deathmatch
• Retrieval
• Behind Enemy Lines
• Search and Destroy
Poll: Favo gun
• M1 Carbine
• M1 Garand
• Thompson M1A1M
• Browning Automatic Rifle (BAR)
• Springfield
• M1938 Mosin-Nagant Carbine
• M1938 Mosin-Nagant Carbine Scoped
• PPSh-41
• Kar 98K
• Kar 98K Scoped
• MP-40
• MP-44
• Short Magazine Lee-Enfield (SMLE)
• Stengun Mark II SMG
• Bren Light Machine Gun(Bren LMG)
Ik vind RTCW mulitplayer nog steeds het best, en deze gameplay komt er niet eens in de buurt.
Naja goed ik houdt er nou eenmaal van als je taunts en classes kan gebruiken in multiplay.
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Ik ga voor Mohaa ieg.
Verwijderd
Edit: mp40 all the way.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:05 ]
voorlopig dus CoD
Verwijderd
en cod is wel leuk voor een tijdje. wacht op hl2 en dan day of defeat op hl2 engine
Verwijderd
10 kills - 1 death. werd toen wel heel onbenullig doodgeschoten met een colt
dat maakt toch niet uit, de gamers die het nu al spelen kunnen dan toch nu hun mening geven??xzoticate schreef op 05 november 2003 @ 17:11:
Is het niet een beetje vroeg voor al die polls? De meeste mensen (in elk geval de 'eerlijke' en niet in Amerika kopende) hebben nog geen exemplaar van CoD.
Als jij hem volgende week koopt mag jij ook wel je mening geven hoor
Singleplayer een 6,8 (was een 5,2 geweest zonder de russische missies)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Oh dat snap k niet..YoG schreef op 05 november 2003 @ 10:09:
[...]
Beide play-modes draaien bij mij trouwens voor geen meter. Ik heb een Radeon 9700 pro en athlon 1900.. De invasie van Stalingrad is bijna onspeelbaar omdat ik geen fps meer overhoud!
Als ik voor dee heuvel sta en die sniper vraagt mij om langs die truck te rennen dan ben ik binnen de korste keren aan flarden geschoten.. ligt dat nou aan mij of aan mn vette hw lag ?? Wat moet ik daar doen?
Ik draai m nu maar 800x600 met textures op normal, en NOG is dat bijna niet te spelen!
K draai een 9700 @ Pro en 2500+ ...
256 kingston pc400
1600x1200 alles op zn hoogst
dan is het speelbaar..
dat met die snipers was iig piece of keek.
If so... virtueel geheugen groter (liefst op eigen partitie) en daarna defragge
succes!
Ik speel m met een 1600+ 512mb ddr pc2100 gf4ti4200 128mb op 1280*1024*32bit met EAX aan
Spoiler alert
Ik heb nu net die 2 tanks opgeblazen in de Ardennen.. heb ik 'm nu dan bijna uitgespeeld dan? Ik dacht dat t na Stalingrad al voorbij zou zijn
Die tankbattles die je erna krijgt zijn nogal erg a la bf42.. en wat snevelen er veel jonge boompjes
alleen jammer dat ze de q3 engine gebruiken
dikke fps drops 1152 alles full (fa aa)
nouwja
heel af en toe, als ik zoom en in bepaalde lvl's
[ Voor 20% gewijzigd door CommanderKeen op 05-11-2003 19:00 ]
fps_1 in de console ofzo??
Verwijderd
Edit : ik heb hem nu bij play.com in bestelling staan ,maar ik heb nu gemerkt met wat dvd,s dat de bezorgen danwel gratis ook erg sloom gaat en ik heb hem liever op de releasedag dus een ander adresje lijkt me leuk
Ow en ff begrip voor al die eerlijke kopers ,want normaal download ik ook bijna alles en nu snap ik hoe het voelt als iedereen het al speelt (Zelfs heel mijn clan

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 19:56 ]
Verwijderd
Voor dat geld wil ik 'm ook wel

waar haal je hem vandaan? Geef eens wat info aan je mede-tweakers
Verwijderd
Dit topic is gesloten.