Ik kom net van meerdere servers waar je allemaal kon sniperen. Ik ben nog niet tegengekomen dat het niet kan. Geef dus die server ip nummers maar door, dan ga ik daar naar toe.
Ik heb CoD SP net uitgespeeld, veel te snel gedaan. Laatste missie valt voor mij serieus tegen (bestorming van Reichstag). In minder dan 5 min. gedaan. En de muziek naar het einde toe vind ik slecht gekozen.
Blijft wel zeer goed spel maar gelukkig er geen 50 euro aan gegeven. Stalingrad-missie is veruit de beste van allemaal.
Geluid vind ik wel schitterend.
Nu eens MP proberen: aan commentaren te horen is dit heel plezant. Patch kan toch nog wat problemen oplossen denk ik.
Die bordjes met "mijnen" vind ik toch wel lachwekkend. Niet echt realistisch. Duidelijk een arcarde game ipv zuiver realistisch.
Blijft wel zeer goed spel maar gelukkig er geen 50 euro aan gegeven. Stalingrad-missie is veruit de beste van allemaal.
Geluid vind ik wel schitterend.
Nu eens MP proberen: aan commentaren te horen is dit heel plezant. Patch kan toch nog wat problemen oplossen denk ik.
Die bordjes met "mijnen" vind ik toch wel lachwekkend. Niet echt realistisch. Duidelijk een arcarde game ipv zuiver realistisch.
iPhone XR
Verwijderd
als ik call of duty wil doen ga ik naar new game en dan kies ik het niveau en dan doed die niks en de achtergrond is grijs
http://www.kvin.nl/uploader/images/pic1275.jpg
heb een geforce 4 ti 4200 128 mb

http://www.kvin.nl/uploader/images/pic1275.jpg
heb een geforce 4 ti 4200 128 mb
Ben je dan al voorbij de missie waar je in een auto uit het raam kan hangen en dan Duitsers moet knallen?bram1234 schreef op 11 november 2003 @ 21:28:
[...]
Ik heb ook nergens last van hoor, met mijn club 3d radeon 9700 non pro, met catalyst 3.9
Da's idd bij de meeste mensen de missie waar het voor het eerst fout gaat... bij mij hielp, net zoals bij vele anderen, het installeren van de Omega Catalyst 3.7 drivers.Godjira schreef op 11 november 2003 @ 22:38:
[...]
Ben je dan al voorbij de missie waar je in een auto uit het raam kan hangen en dan Duitsers moet knallen?
[ Voor 77% gewijzigd door Wildfire op 11-11-2003 23:04 ]
Hmmz.. net nog even geprobeert en kwam nu een paar servers tegen waar je idd kon snipenxzoticate schreef op 11 november 2003 @ 22:16:
Ik kom net van meerdere servers waar je allemaal kon sniperen. Ik ben nog niet tegengekomen dat het niet kan. Geef dus die server ip nummers maar door, dan ga ik daar naar toe.
Je kan ook bijvoorbeeld op dat sneeuw level zoeken, want dat is een echte sniper map. Weet niet precies hoe die heet.
The Unpredictable Striker!
Verwijderd
de demo deed het goed bij mij heb alleen een driver update gedaan voor me 3d kaart weet iemand waar ik de oude driver kan downloaden
Als je ons nou eerst eens vertelt welke videokaart je hebt... dat kunnen we van hieraf natuurlijk niet zien.Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:02:
de demo deed het goed bij mij heb alleen een driver update gedaan voor me 3d kaart weet iemand waar ik de oude driver kan downloaden
Ja, heb het hele spel zonder vastlopers uitgespeelt, met catalyst 3.9 dusGodjira schreef op 11 november 2003 @ 22:38:
[...]
Ben je dan al voorbij de missie waar je in een auto uit het raam kan hangen en dan Duitsers moet knallen?
Nogmaals... probeer eens de Omega Catalyst 3.9. Bij mij liep ie ook eerst vast, nu, na installeren van 3.9 en uitzetten van fastwrites, geen vuiltje aan de lucht 
Ow, en MP is dit echt cool
Net ff voor het eerst geprobeerd... Dit is zijn geld echt dik waard geweest
Ow, en MP is dit echt cool
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Met de Catalyst 3.9 drivers heb ik het ook al geprobeerd, maar ook bij die slaat de game constant (na de missie met het schieten uit het autoraampje) vast.Willybubba schreef op 11 november 2003 @ 23:09:
Nogmaals... probeer eens de Omega Catalyst 3.9. Bij mij liep ie ook eerst vast, nu, na installeren van 3.9 en uitzetten van fastwrites, geen vuiltje aan de lucht
Ow, en MP is dit echt coolNet ff voor het eerst geprobeerd... Dit is zijn geld echt dik waard geweest
[edit]
Ok, ik ben erachter. Ook met de normale ATi 3.9 drivers werkt de game goed, zolang je maar Anisotropic Filtering, Anti-Aliasing en Fastwrites uitschakeld. Deze fouten met Anisotropic Filtering, Anti-Aliasing en Fastwrites worden inmiddels door Activision en ATi samen bekeken en ze brengen daarvoor nieuwe patches/drivers uit, dus binnenkort moet je de game ook met die opties aan kunnen spelen zonder problemen.
Verder vind ik de game geweldig spelen, zeker het rijden in die auto en uit het raam hangen is echt heel erg vet.
[ Voor 34% gewijzigd door Godjira op 11-11-2003 23:59 ]
Leuk spel, alleen beetje kort maar multi player maakt een hoop goed!
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
me probleem is over de cues opnieuw gebrand eerst met nero dat ging dus niet en toen met alchol en zonder probleem doed die het nu
Verwijderd
Het lijkt hier wel het Radeon topc i.p.v. het CoD topic... 
Ik heb het spel uit (hardened) en ben gisteren opnieuw begonnen. Maar ik twijfel eigenlijk op welk niveau ik hem ga spelen: wat ik u leuker vind: Veteran of Greenhorn. Ja, Greenhorn!
Het geval is: op de hoogste levels ben je geneigd na elke stap en elke schot te quicksaven, omdat het best wel lastig is allemaal. Dit haalt toch wat van het realisme/beleving weg, omdat je heel vaak dingen opnieuw doet net zolang totdat je het gehaald hebt zonder teveel health te verliezen, want je moet tenslotte nog verder! Je bent meer met F5 en F9 bezig dan met het spel zelf, zal ik maar zeggen. De spanning gaat er ook wat vanaf omdat je zo kunt 'F9'en.'
Met Greenhorn daarentegen kun je ver komen zonder F5 en F9 te gebruiken. Als het dan fout gaat, ga je terug naar de automatische bewaarde savegame. Je bent voorzichtiger omdat je dan meer overnieuw moet doen, maar bovendien is het ook wel te halen: op Veteran lukt het mij niet een level door te spelen zonder veelvuldig te quicksaven.
Al met al zit je meer in het spel (het gaat continue door en je herhaalt niet elk stukje oeverloos) en je bent toch voorzichtiger omdat je niet teveel overnieuw wilt doen.
Hebben jullie het al eens van deze kant bekeken...?
Ik heb het spel uit (hardened) en ben gisteren opnieuw begonnen. Maar ik twijfel eigenlijk op welk niveau ik hem ga spelen: wat ik u leuker vind: Veteran of Greenhorn. Ja, Greenhorn!
Het geval is: op de hoogste levels ben je geneigd na elke stap en elke schot te quicksaven, omdat het best wel lastig is allemaal. Dit haalt toch wat van het realisme/beleving weg, omdat je heel vaak dingen opnieuw doet net zolang totdat je het gehaald hebt zonder teveel health te verliezen, want je moet tenslotte nog verder! Je bent meer met F5 en F9 bezig dan met het spel zelf, zal ik maar zeggen. De spanning gaat er ook wat vanaf omdat je zo kunt 'F9'en.'
Met Greenhorn daarentegen kun je ver komen zonder F5 en F9 te gebruiken. Als het dan fout gaat, ga je terug naar de automatische bewaarde savegame. Je bent voorzichtiger omdat je dan meer overnieuw moet doen, maar bovendien is het ook wel te halen: op Veteran lukt het mij niet een level door te spelen zonder veelvuldig te quicksaven.
Al met al zit je meer in het spel (het gaat continue door en je herhaalt niet elk stukje oeverloos) en je bent toch voorzichtiger omdat je niet teveel overnieuw wilt doen.
Hebben jullie het al eens van deze kant bekeken...?
Verwijderd
Weet iemand waar de officieren zitten die je vanuit het gebouw aan het Rode Plein neer moet schieten/sniperen? Ik zie die vier gasten echt niet zitten...
Verwijderd
Bij mij (het kan wel eens verschillen) stonden er twee in die loopgracht voor het grote gebouw en twee bij de ingang, tussen de pilaren, van het grote gebouw.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:18:
Weet iemand waar de officieren zitten die je vanuit het gebouw aan het Rode Plein neer moet schieten/sniperen? Ik zie die vier gasten echt niet zitten...
Kan niet iemand ff een GoT servertje maken, en dan hier ff het password posten
.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Ja een GoT server dat zou pas vet zijn! Ik hang nu vaak rond op die FD-NL server (dat zal wel een nl server zijn)
Verwijderd
Tippie voor diegene die een probleem heeft met het opstarten van COD.
Als je kiest voor een bepaald level en je komt terug in het menu scherm, probeer dan eens om het spel opnieuw te installeren op de C:\ schijf. Dit heeft bij mij ook geholpen.
suc6
Als je kiest voor een bepaald level en je komt terug in het menu scherm, probeer dan eens om het spel opnieuw te installeren op de C:\ schijf. Dit heeft bij mij ook geholpen.
suc6
Heeee Joossie! Het werkt nu dus eindelijk

wijze woorden
Ik heb nu ook Hidden & Dangerous 2. Ik ben fanaat van WWII shooters, dus dit was ook een must have voor mij. Ben hem nu aan het installeren. Ik denk dat ik de Single player leuker vind van H&D2, want die zal ongetwijfeld langer zijn dan van Call of Duty, alleen over multiplayer ben ik nog totaal niet zeker. In ieder geval een mooi spel, daar ben ik van overtuigd.
You won't be disappointed, installeer wel meteen de patch even. (Ben nogsteeds met de campaign bezig, op hard. Nu al bijna 3 wekenGodjira schreef op 13 november 2003 @ 12:49:
Ik heb nu ook Hidden & Dangerous 2. Ik ben fanaat van WWII shooters, dus dit was ook een must have voor mij. Ben hem nu aan het installeren. Ik denk dat ik de Single player leuker vind van H&D2, want die zal ongetwijfeld langer zijn dan van Call of Duty, alleen over multiplayer ben ik nog totaal niet zeker. In ieder geval een mooi spel, daar ben ik van overtuigd.
-- Altijd blijven prutsen --
De patch heb ik net gedownload inderdaad. En ik heb hem overigens origineelFoggyFreek schreef op 13 november 2003 @ 13:04:
[...]
You won't be disappointed, installeer wel meteen de patch even. (Ben nogsteeds met de campaign bezig, op hard. Nu al bijna 3 weken)
[ Voor 25% gewijzigd door Godjira op 13-11-2003 13:07 ]
B.t.w. iedereen met graphic problems en een Nvidia based card: ga terug naar 43.45 driver, grote kans dat ie wel goed loopt.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:18 . Reden: Laten we maar geen aandacht aan hem besteden ]
Ik ook hoorGodjira schreef op 13 november 2003 @ 13:06:
[...]
De patch heb ik net gedownload inderdaad. En ik heb hem overigens origineel. Ik gooi er ondanks het originele toch wel even een cd crack overheen, want dat doe ik bij alle spellen, hoef ik tenminste niet steeds CD's te wisselen. Ben vast niet de enige die dat doet hier op GoT
.
Zou jij als er een GoT server komt en als die een wachtwoord heeft het wachtwoord dan even in de openings post kunnen zetten?
Hoe kan ik dat doen? Ik heb bij mijn kaart bij Anisotropic Filtering en Anti-Aliasing uit application preference of uit 2x,4x,6x en 2x,4x6x8xGodjira schreef op 11 november 2003 @ 23:16:
[...]
[edit]
Ok, ik ben erachter. Ook met de normale ATi 3.9 drivers werkt de game goed, zolang je maar Anisotropic Filtering, Anti-Aliasing en Fastwrites uitschakeld.
Fastwrites kan ik gewoon uitzetten.
Kheb al vanalles geprobeerd maar wat is nu de goede setting? Of moet ik in de game iets aanpassen (dat kan ik niet vinden namelijk....)
Dat vind ik dus ook, houd daar mee op man verpest het niet voor een ander!Wildfire schreef op 13 november 2003 @ 14:17:
[...]
Verrekte klojo. Sorry, maar da's de enige omschrijving die past bij zulk laag gedrag.
Hier zijn dus echt geen woorden voor.....Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:36:
ach die komt terug en zegt dat zn serial niet goed werkt en krijt een andere versie

Als er een server komt, dan zal ik die er zeker in zetten. Ik heb me ook al aangeboden om deel 2 te starten als het eenmaal zover is, daarin ga ik ook een aantal dingen wijzigen (betere lay-out (proberen tenminste, ben niet zo sterk met GoT en tabellen) en ATI/nVidia problemen en oplossingen).RAZORDUDE schreef op 13 november 2003 @ 14:14:
[...]
Ik ook hoor.
Zou jij als er een GoT server komt en als die een wachtwoord heeft het wachtwoord dan even in de openings post kunnen zetten?
Alles moet je uitzetten in de settings van je videokaart (onder Windows dus), dan je pc opnieuw starten.Ivos schreef op 13 november 2003 @ 14:23:
[...]
Hoe kan ik dat doen? Ik heb bij mijn kaart bij Anisotropic Filtering en Anti-Aliasing uit application preference of uit 2x,4x,6x en 2x,4x6x8x
Fastwrites kan ik gewoon uitzetten.
Kheb al vanalles geprobeerd maar wat is nu de goede setting? Of moet ik in de game iets aanpassen (dat kan ik niet vinden namelijk....)
Aanrader: Als je al vastlopers in de game hebt gehad moet je EERST je game herinstalleren voordat je opnieuw gaat spelen, anders blijf je vastlopers houden.
Dus, instellingen videokaart (ATI Control Panel) veranderen, dan game deinstalleren... map van de game verwijderen, game herinstalleren en draaien die hap.
[ Voor 25% gewijzigd door Godjira op 13-11-2003 15:01 ]
Heb hem ook! Lekker intens...mits je niet op de makkelijkste moeilijkheidsgraad speelt, dan is ie onmogelijk; je struikelt steeds over de health packages
Vooral het geluid is geweldig! Echt 'vol' geluid en geen platte loopjes (zo lijkt het
)!
Vooral het geluid is geweldig! Echt 'vol' geluid en geen platte loopjes (zo lijkt het
)!
leoaq.fm // Jeune Loop
Dan moet je gewoon een keuze maken! Over beter betaald werk zoeken.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:59:
[...]
ik moet 30 november nog naar ajax-feyenoord kost ook 40 euro
Ik hoop dat 'ie het doorgeeft aan Activison, dan krijgt hij een nieuwe serial en wordt de oude geblokkeerd zodat jij er niets meer mee kunt.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:36:
ach die komt terug en zegt dat zn serial niet goed werkt en krijt een andere versie
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 13-11-2003 15:17 ]
xzoticate schreef op 13 november 2003 @ 14:53:
@KillerAce_NL: wordt jouw onderschrift binnenkort Actice CoD warrior??
offtopic:
Jah, idd
, MOH is nu wel over
Jah, idd
Inderdaad je hebt groot gelijk.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:36:
Als ik een auto steel: ach is toch verzekerd.
Als ik iemand beroof van zn geld: ach die heeft toch geld zat.
Wat ben jij toch een stakker! bleugh.... misselijk makend.
wijze woorden
loop maar eens door cambodja heen. Zie overal van die bordjes staan.dEX2340 schreef op 11 november 2003 @ 22:18:
in Medal of Honor zitten die bordjes er ook al in.
In het level The Bridge als je in het water loopt en het level uit wil lopen.
die vier mannetjes in de schacht en op de trap, ze staan te zwaaien met hun armen van "hier hebben we nog versterking nodig". die gasten doodknallen en dan naar beneden rennen. Oja, ff wachten tot artillerie is geweestVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:18:
Verwijderd
Mensen, mensen, laten we het niet uit de hand lopen. Keys stelen is lager dan laag gedrag, en het is ook erg jammer dat iemand van GoT zich tot dat niveau verlaagd. MAAR, het helpt niets om tegen hem te gaan flamen, zeker niet omdat flamen ook in dit geval niet gewenst is op GoT.
Gaarne weer ontopic te gaan en de persoon in kwestie vanaf nu compleet te negeren.
Een aantal replies zijn getrashed
Gaarne weer ontopic te gaan en de persoon in kwestie vanaf nu compleet te negeren.
Een aantal replies zijn getrashed
gvd nu zit * SyS_ErroR met een probleem....
Ik heb COD netjes braaf in de winkel gekocht, nou hoorde ik van een vriend dat je gewoon meerdere malen daarmee online kan spelen als je een router hebt.. aangeziend dat hetzelfde IP adres is..
Nou krijg ik steeds dat mn cd key niet valid meer is en dat ik het nog een keer moet proberen in te vullen in m player options
Is mijn CD key nou geblokt?
Zo JA. dan baal ik HARD.. 49 pleuro voor 2 uurtjes online spelen..
Ik heb COD netjes braaf in de winkel gekocht, nou hoorde ik van een vriend dat je gewoon meerdere malen daarmee online kan spelen als je een router hebt.. aangeziend dat hetzelfde IP adres is..
Nou krijg ik steeds dat mn cd key niet valid meer is en dat ik het nog een keer moet proberen in te vullen in m player options
Er zit nog ergens iets fout in CoD waardoor de game af en toe denkt dat je key niet legaal is... even afsluiten en opnieuw starten is het devies, dan werkt het weer.SyS_ErroR schreef op 13 november 2003 @ 15:41:
Op zich zou je met 1 key wel met meer als 1 pc tegelijk online kunnen spelen, echter niet op dezelfde server.SyS_ErroR schreef op 13 november 2003 @ 15:41:
Maar daar ben ik niet 100% zeker van..
K*T man! heb ik net een killing spree, begint het geluid ineens te kraken, en je hoort het geluid ook later, ik raak dus helemaal in de war daardoor
.
Ik heb een ASUS a7n 8x deluxe mobo met onboard geluidskaart (nForce chipset).
kheb de eenna nieuwste drivers geinstalleerd, omdat de nieuwste niet compatible zijn met mn mobo
.
Ik heb een ASUS a7n 8x deluxe mobo met onboard geluidskaart (nForce chipset).
kheb de eenna nieuwste drivers geinstalleerd, omdat de nieuwste niet compatible zijn met mn mobo
Verwijderd
whaha net op een server met 42 man mp_harbor gedaan! dat doet echt denken aan de russische missies, iedereen wordt afgeslacht! 
echt mooi
echt mooi
Check eens het A7N8X topic. Is een vaker voorkomend probleem bij dit moederbord.
Heeft iemand iets info over de dedicated server van Call of Duty?
Ik ben op zoek naar de server files en informatie, maar ik kan niets vinden, wie heeft er meer informatie voor mij?
Ik ben op zoek naar de server files en informatie, maar ik kan niets vinden, wie heeft er meer informatie voor mij?
ik zti vast (n) als je achterin die auto zit en je achtervolgers met panzerfaust te lijf moet gaan, komen er ineens 3 motoren met elk een ventje met een panzerfaust en kan je weer opnieuw beginnen.
Nou ja.. gedurende 15 min kon ik op geen enkele server met geen van beide pc's
op pc 2 CoD deinstalled.. router gereboot.. en t werkt weer
godzijdank!!
een nieuwe serial kopen voor weer 50 pleuro is me nl. wel errug veel
op pc 2 CoD deinstalled.. router gereboot.. en t werkt weer
godzijdank!!
een nieuwe serial kopen voor weer 50 pleuro is me nl. wel errug veel
ik ook origineel hierGodjira schreef op 13 november 2003 @ 13:06:
[...]
De patch heb ik net gedownload inderdaad. En ik heb hem overigens origineel. Ik gooi er ondanks het originele toch wel even een cd crack overheen, want dat doe ik bij alle spellen, hoef ik tenminste niet steeds CD's te wisselen. Ben vast niet de enige die dat doet hier op GoT
.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Voor de mensen die (ondanks dat ze een legale versie hebben) zo af en toe die invalid cd-key melding krijgen in de mp. Geen zorgen gewoon de game afsluiten en weer opstarten tot hij het weer doet. Kan er geen logische reden voor bedenken maar het is dus niet zo dat je key is afgesloten ook al moet je het spel soms 3 keer op nieuw opstarten.
Tja, toch viel de game me best tegen na het een uur gespeeld te hebben, dus heb ik toch maar de game terug gebracht en ingeruild voor een andere game, want geld terug beginnen ze niet aan (wat ik me goed kan voorstellen).FoggyFreek schreef op 13 november 2003 @ 18:27:
[...]
ik ook origineel hierZou die crack niet gebruiken, kunnen wat vage bugs bijkomen
Gewoon met de originele cd spelen (och, wat is het toch heerlijk om dat een keer te kunnen zeggen)
Kmoet zegge dat ik met m'n GF ti4200 nou niet echt kan zeggen van WOUW! mooi, kzie nog overal karteltjes enzo
Echt lomp...

Moet je je 3D kaart niet te schuld van geven, zielig beesje. Je moet jezelf de schuld geven, dat jij geen anti aliassing gebruikt.-LA- schreef op 13 november 2003 @ 18:48:
Kmoet zegge dat ik met m'n GF ti4200 nou niet echt kan zeggen van WOUW! mooi, kzie nog overal karteltjes enzoEcht lomp...
Idd, ik heb een Club3d Radeon 9100 wat zeker een minder goede kaart is dan de GFti4200 maar bij mij kan je wel 'wouw' zeggen.... je moet maar eens je instellingen of drivers aanpassen
Signatures zijn voor mietjes!
Helemaal mee eens!Novah schreef op 13 november 2003 @ 19:22:
[...]
Moet je je 3D kaart niet te schuld van geven, zielig beesje. Je moet jezelf de schuld geven, dat jij geen anti aliassing gebruikt.
Met alles respect maar MoH is ook niet realistisch. Die bordjes stonden er zeker niet ten tijde van WO II. MoH is ook maar een spel. En dat dat nu in Cambodja zo is, is niet om de vijand maar om de plaatselijke bevolking te waarschuwen.PowerCow schreef op 13 november 2003 @ 15:34:
[...]
loop maar eens door cambodja heen. Zie overal van die bordjes staan.
in Medal of Honor zitten die bordjes er ook al in.
In het level The Bridge als je in het water loopt en het level uit wil lopen.
Anyway, ik kan er niet omheen: ik vind tot hiertoe de MP in MoH nog altijd beter dan in CoD. De echte reden weet ik ook niet. Gewoon de manier van spelen denk ik. Wat is er volgens jullie zo goed aan MP in CoD?
Thank u.
iPhone XR
Ik wil wel us ff een servertje opzetten, wie wil dan ff samen met mij en andere Gotters ff Fraggen? (msn: raptortaildesign@hotmail.com)
Het liefst DM en een paar mensen.
Het liefst DM en een paar mensen.
[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 13-11-2003 20:55 ]
Ik vind de MP van COD leuk omdat het lekker snel is (ik speelde voor COD de afgelopen 5 jaar alleen Delta Force en dan is COD super snel)dEX2340 schreef op 13 november 2003 @ 20:26:
[...]
Met alles respect maar MoH is ook niet realistisch. Die bordjes stonden er zeker niet ten tijde van WO II. MoH is ook maar een spel. En dat dat nu in Cambodja zo is, is niet om de vijand maar om de plaatselijke bevolking te waarschuwen.
Anyway, ik kan er niet omheen: ik vind tot hiertoe de MP in MoH nog altijd beter dan in CoD. De echte reden weet ik ook niet. Gewoon de manier van spelen denk ik. Wat is er volgens jullie zo goed aan MP in CoD?
Thank u.
Ik vind die granaten maar waardeloos, je moet de granaat precies naast de speler gooien, anders dan heeft een speler bijna geen schade, ik gooide een granaat gewoon vlak naast iemand, hij ging niet eens dood
.
Ik denk dat het opzich wel realistisch is, voor single player is het wel leuk maar voor multiplayer niet.
Ik denk dat het opzich wel realistisch is, voor single player is het wel leuk maar voor multiplayer niet.
Een granaat explodeert ook niet direct he. Je tegenspeler hoort de granaat eestal wel aankomen en rent dan een stukje weg van 't ding. Daardoor heeft ie minder damage 
Vandaag btw weer een war gespeeld met m'n cod-clan, vandaag met axis tactics op carentan. Het begint al aardig beter te worden en ik krijg alweer het war-gevoel van cs terug
Vandaag btw weer een war gespeeld met m'n cod-clan, vandaag met axis tactics op carentan. Het begint al aardig beter te worden en ik krijg alweer het war-gevoel van cs terug
XPENG G9 Performance 2024
Nou zoals ik al zei alleen misschien niet duidelijk genoeg, die speler bleef gewoon staan, en ging niet dood.
[bij voorbaat excuses voor deze reply] Eigen team??
zo dom ben ik nou ook weer niet
In welke clan zit je?KRaMoN schreef op 14 november 2003 @ 01:45:
Een granaat explodeert ook niet direct he. Je tegenspeler hoort de granaat eestal wel aankomen en rent dan een stukje weg van 't ding. Daardoor heeft ie minder damage
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Idd lekker snel, het is voor mij een mooie kruising van DF:BHD met MOH.Fietslamp schreef op 13 november 2003 @ 21:10:
[...]
Ik vind de MP van COD leuk omdat het lekker snel is (ik speelde voor COD de afgelopen 5 jaar alleen Delta Force en dan is COD super snel)
Wat realistischer als MoH (maar niet té), en wat meer open ruimtes.
Alleen jammer dat iedereen als een kip zonder kop en niet in teamverband aan gaat vallen...
wijze woorden
Ja, dat is idd jammer. Gisteren zat ik eindelijk op een goede server, waar vrij goed werkt samengewerkt (ben alleen vergeten om ip te noteren
)

Verwijderd
Kheb een 100mbit FREEBSD 20 player servertje up, S&D IP: 212.42.16.32:27903 password is tcod indien nodig. Vrij voor gebruik
Valt me ook op... erg veel servers bevatten alleen maar een stel gasten die rondrennen zonder ook maar in enige vorm aan tactics te denken.Zosas schreef op 14 november 2003 @ 10:02:
Alleen jammer dat iedereen als een kip zonder kop en niet in teamverband aan gaat vallen...
Gisteren zat ik gelukkig op een server waar wel wat teamwork was... ik was sniper en een teamgenoot met een automatisch geweer liep met mij om kamers leeg te maaien mochten er vijanden inzitten... wel zo handig natuurlijk, want met een snipergeweer maak ik weinig kans...
Een andere optie zou natuurlijk kunnen zijn om dan bij een Clan te gaan zitten, maarja dat vereist ook weer verplichtingen en tijd, terwijl ik nooit van te voren weet wanneer ik tijd heb om te gamen.Wildfire schreef op 14 november 2003 @ 10:50:
[...]
Valt me ook op... erg veel servers bevatten alleen maar een stel gasten die rondrennen zonder ook maar in enige vorm aan tactics te denken.
Gisteren zat ik gelukkig op een server waar wel wat teamwork was... ik was sniper en een teamgenoot met een automatisch geweer liep met mij om kamers leeg te maaien mochten er vijanden inzitten... wel zo handig natuurlijk, want met een snipergeweer maak ik weinig kans...
ik vond gisteren ook een server waar samengewerkt werd, maarja dat was slecht 8 tegen 8.
Weet iemand trouwens hoe je "kreten" kan roepen tijdens de game? zoals "move on" etc....
wijze woorden
Verwijderd
Teamwork online kan je haast wel vergeten tenzij je in een clan zit... Ik heb BF1942 en die had ik voornamelijk gekocht omdat ik ook echt wilde samenwerken met anderen. Nou, vergeet het maar. Iedereen rent rond als een kip zonder kop. Je wordt zelfs regelmatig neergemaaid door teammates omdat zij zonodig die tank willen hebben... (dat probleem heb je in ieder geval niet in CoD!).Zosas schreef op 14 november 2003 @ 10:53:
[...]
Een andere optie zou natuurlijk kunnen zijn om dan bij een Clan te gaan zitten, maarja dat vereist ook weer verplichtingen en tijd, terwijl ik nooit van te voren weet wanneer ik tijd heb om te gamen.
ik vond gisteren ook een server waar samengewerkt werd, maarja dat was slecht 8 tegen 8.
Weet iemand trouwens hoe je "kreten" kan roepen tijdens de game? zoals "move on" etc....
Ik heb ook geen tijd voor een clan: ik weet ook nooit wanneer ik kan spelen. En die clanwars komen voor mij nooit gelegen. Erg jammer dat er geen servers bestaan voor lui die willen proberen er ECHT wat van te maken...
Ik zou best wel willen betalen voor een goede server. Maar dan wel zonder verplichtingen wat betreft afspraken en zo. Gewoon een server waarvan je WEET dat er geen flauwe lolbroeken rondhoppen... Maar ja, dat zal er wel nooit van komen...
Die kreten doe je met de toets V: je krijgt dan een menu waarin je verder kunt kiezen. (Tegen de tijd dat ik gevonden heb wat ik zoek ben ik altij al dood... Kwestie van van alles uit je kop leren, vrees ik...)
Verwijderd
Hé, da's mooi! Wanneer is 'ie online? Altijd...? En dat password is (hopelijk) alleen voor GoT'ers of kan iedereen er op...?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:36:
Kheb een 100mbit FREEBSD 20 player servertje up, S&D IP: 212.42.16.32:27903 password is tcod indien nodig. Vrij voor gebruik
Ik hou me aanbevolen als er een clan is zonder al te veel verplichtingen, maar waar men georganiseerd te werk gaat
Stel trouwens als je zelf een server wilt opzetten, vereist dit veel van je bandbreedte? qua upload en download en als je ook zelf mee-gamed?
Stel trouwens als je zelf een server wilt opzetten, vereist dit veel van je bandbreedte? qua upload en download en als je ook zelf mee-gamed?
wijze woorden
Die voice chat in MP suckt van deeg. Kan er niemand aan Infinity Ward vragen om die ook te veranderen in een patch?
Tijdens de SP campaign zijn die teamberichten veel cooler: Get your head down!
De teamberichten van de Axis zijn precies ingesproken door een depressieve student Duits: zonder enig gevoel van oorlog!
Tijdens de SP campaign zijn die teamberichten veel cooler: Get your head down!
De teamberichten van de Axis zijn precies ingesproken door een depressieve student Duits: zonder enig gevoel van oorlog!
iPhone XR
Is al bekend die wallhack.
Wil je dat a.u.b. weghalen ? Zou zonde zijn als CoD verpest wordt door cheating paranoia, net zoals MoH.
Wil je dat a.u.b. weghalen ? Zou zonde zijn als CoD verpest wordt door cheating paranoia, net zoals MoH.
Zosas schreef op 14 november 2003 @ 11:20:
Ik hou me aanbevolen als er een clan is zonder al te veel verplichtingen, maar waar men georganiseerd te werk gaat
[ Voor 35% gewijzigd door KillerAce_NL op 14-11-2003 16:01 ]
Damn zeg, begint alweer goed. Ik HAAT mensen die dit soort shit verzinnen... het verpest de gehele online game wereldKRaMoN schreef op 14 november 2003 @ 12:54:
Ik zit in rsf (#rsf & #rsf.cod op quakenet)
Dis ook leuk nieuws btw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Op het moment izzie public ja. Op zondag is hij altijd passworded , dan wordt er community night op georganiseerd; een passworded server met een bepaald theme, deze week; Ostfront + no crosshairs, dus we spelen alleen de russian maps en disablen de crosshairsVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 11:02:
[...]
Hé, da's mooi! Wanneer is 'ie online? Altijd...? En dat password is (hopelijk) alleen voor GoT'ers of kan iedereen er op...?
welke community, GoT?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:09:
[...]
Op het moment izzie public ja. Op zondag is hij altijd passworded , dan wordt er community night op georganiseerd; een passworded server met een bepaald theme, deze week; Ostfront + no crosshairs, dus we spelen alleen de russian maps en disablen de crosshairs
zijn er nog servers waar veel gotters spelen?
Mag ik jullie btw wijzen op mijn nieuw icoontje?
Ik heb gisteren avond weer zitten spelen online. Die levels in de sneeuw (pavlov en rocket)zijn meesterlijk
Heerlijk zitten TDM-en... Met een groep gaat het wel lekker DM in mijn eentje gaat op 1 of andere manier niet... eindig ik altijd onderaan. moet gewoon wat versterking hebben.
Same here, DM alleen gaat me niet altijd goed af. Probleem is gewoon dat iedereen m'n vijand is...ge-flopt schreef op 14 november 2003 @ 15:35:
Ik heb gisteren avond weer zitten spelen online. Die levels in de sneeuw (pavlov en rocket)zijn meesterlijkHeerlijk zitten TDM-en... Met een groep gaat het wel lekker DM in mijn eentje gaat op 1 of andere manier niet... eindig ik altijd onderaan. moet gewoon wat versterking hebben.
In TDM heb je tenmiste teamgenoten die ondersteuning bieden. Of, in mijn geval, ik bied ondersteuning aan de rest... ik ben namelijk regelmatig sniper die lastpakjes om zeep helpt zodat m'n teamgenoten tenminste ongehinderd verder kunnen...
Verwijderd
maarre das toch een engelse server?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 11:02:
[...]
Hé, da's mooi! Wanneer is 'ie online? Altijd...? En dat password is (hopelijk) alleen voor GoT'ers of kan iedereen er op...?
Ik speel overal als het maar een 'low-ping' server is...greatgonzo schreef op 14 november 2003 @ 15:30:
zijn er nog servers waar veel gotters spelen?
Ik heb nu een tijdelijk servertje opgezet om te testen. Kom eens kijken op 82.161.5.2 @ poort 28960. Password is wildfiregot
Server is in de lucht tot tegen 19:00 uur.
Het is TDM, mèt snipers en zonder Panzerfausten. Rondetijd 20 minuten. Pinglimiet 100ms. Maximaal acht man ivm m'n 80 kilobyte/sec upload. Geen voting. Geen teamlogo's boven het hoofd van je teamgenoten.
Server is in de lucht tot tegen 19:00 uur.
Het is TDM, mèt snipers en zonder Panzerfausten. Rondetijd 20 minuten. Pinglimiet 100ms. Maximaal acht man ivm m'n 80 kilobyte/sec upload. Geen voting. Geen teamlogo's boven het hoofd van je teamgenoten.
[ Voor 91% gewijzigd door Wildfire op 14-11-2003 18:04 ]
Waar blijft deel 2?
uh,m, stomme vraag, hoe join ik op IP?
Battle.net Spud#2543
Mensen... gaarne op het tweede topic over Call of Duty doorgaan, ja ja... we zijn alweer zover
.
[rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]
[rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]
Dit topic is gesloten.