Damn die Britse "Pegasus Bridge" missie is intens zeg! Vooral het laatste gedeelte met die tanks die aankomen rijden. Had dat hele laatste deel echt maar iets van 2mm health ofzo

Spanneeeeend

En van alle kanten beschoten worden, allemachtig. Tot overmaat van ramp was mn ammo na een tijdje ook op, godver!

Toen maar met gevaar voor eigen leven door het spervuur naar een stapeltje

dooie Duitsers gerend en hun guns gejat, ahh das beter. Afijn nog steeds 2mm health en elke keer voor ik een schot op een tank kon afvuren had ik een kogel van een of andere mof in mn reet. Op zo'n moment ben je blij dat er een Quickload is
Als laatste poging om uit deze precaire situatie te komen een stappenplan opgezet

Eerst granaatje gooien om die paar vervelende Duitsers weggestopt achter het hoekje op te ruimen, snel switchen naar primary gun en die inkomende enemies neerleggen en als "helden actie" vanachter de bunker uit mijn cover sprinten, direct aanleggen en een Panzerfaust afvuren. Op hoop van zegen. 'Objective Updated' w00h00 Tank naar de pleuris! *spurt snel weer naar veiligheid* Pfew, gelukt.
Het defenden van de bridge daarna heb ik voor het grootste gedeelte aan de CPU over gelaten

Time for a cup of tea eh lads?