[PC] Call of Duty

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BonBon schreef op 01 november 2003 @ 12:06:
voeg deze regel toe in de "config.cfg" file :
(\call of duty\main)

seta r_displayrefresh "85"
DANK U!
heb ik volgende keer als ik weer 4 uur speel tenminste geen koppijn :)

ben in de laatste campaign (ruskies) dat je die flat moet verdedigen...
HEER irritant, maar wel koel :)
ruskies campaign is zowiezo stuk moeilijker en vervelender!

Tipje bij de eerste missie van de russen, REN en PRONE als je der bijna bent.
u'll know what im talking about :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de spel net gekocht en kan gewoon multiplayer :) Zijn er ook sites met cracked servers ? Zou daar ook graag willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Trilde het beeld bij jou dan?

Anyway, heel iets vaags weer...en dit had ik dus niet met de 2 demos wel met de promo en nu ook weer.

Training level draaide prima, 1ste missie. Wanneer je neerkomt op de grond..nog niks aan de hand..maar zodra ik de eerste duitser mol en dan links afsla om vervolgens m'n kameraad aan die boom te zien hangen begint het spel ineens als
een dia-show te draaien....zonder enig goeie reden, want niks zwaars of groots is in de achtergrond....dus ik loop verder..sloop die 2 duitsers en ga die bunker uit....ineens draait het weer goed...draai ik me om dan begint de dia-show weer.
en soms ineens terwijl het soepel draait kan ie in 1x op dia-show overgaan...'t is niet normaal. En walgelijk irritant....

Net weer geprobeerd, nadat ik die radio neerzet en al die parachutes naar beneden komen...dan is het gewoon amper speelbaar nog...zo hoeft het voor mij ook niet meer. Leuk zo'n game....alle games draaien hier prima..zoals Max Payne 2 en Hidden&Dangerous 2...en dit....gewoon niet normaal. Het gekke is ook dat het ook ineens geweldig soepel kan draaien en op den duur ineens een opdoffer krijgt waardoor ie als slideshow gaat draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 01-11-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 10:28:
Silent Snow woont in de States (zie profiel)..... vandaar dat hij hem al heeft ;)

Maareh...Silent Snow...uit hoeveel cd's bestaat CoD eigenlijk???
2 of 3?? :P
2 CD's inderdaad :9 De verpakking lijkt onwijs op die van Medal of Honor. En veder zit er een boekje in met info over oa "Weapon Controls" en "Weapons in Call of Duty" :) Oja, de CD-Key zit IN het CD hoesje. Dus je moet eerst het plastic van de cd hoes afhalen, en dan zit de CD-Key verborgen achter de CD's :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
zojuist ff multiplayer gedaan :)
goed vet!
veel heftiger als MOHAA, en de mappen zijn wat uitgestrekter
toppertje deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Crash-Override schreef op 01 november 2003 @ 16:43:
zojuist ff multiplayer gedaan :)
goed vet!
veel heftiger als MOHAA, en de mappen zijn wat uitgestrekter
toppertje deze game :)
je kan geen multiplayer doen ivm cd key..dus nie zeur'n 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mwa ik heb net dat 'BoB' level carentan online gedaan,
maar wat een verschil met RTCW: ET, hier is het fraggen wel een stukkie
moeilijker :) maar wel AWESOME gewoon :)

welke gun spelen jullie?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
rikgoodhart schreef op 01 november 2003 @ 16:57:
[...]

je kan geen multiplayer doen ivm cd key..dus nie zeur'n 8)
Hmmm dan loop je achter want dat kan namenlijk wel dmv een truckje. En nee, die wordt hier niet gepost. Dus begin er ook niet over.

Ik ben overigens nu bij de brug (Pegasus) en moet hem behouden totdat er troepen arivieren. Das pest pittig, ik speel op het tweede niveau en het is nu al moeilijk te houden. De regular uit de final game is veel moeilijker dan die uit de demo's lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Klopt geen fuck van deze game.

De twee demos draaiden perfect, Dawnville en dan Eglise level ofzo....
Net in de retail versie ging level 1 ineens goed..haast geen haperingen...level 2..
dat was toen het eerste speelbare level van de demo. Die gaat werkelijk als een dia show..het is niet normaal meer. Ik snap het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Novah schreef op 01 november 2003 @ 17:15:
Ik ben overigens nu bij de brug (Pegasus) en moet hem behouden totdat er troepen arivieren. Das pest pittig, ik speel op het tweede niveau en het is nu al moeilijk te houden. De regular uit de final game is veel moeilijker dan die uit de demo's lijkt wel.
Ik vond 'm echt makkelijk op regular. Gewoon lekker op die gun blijven hangen en die tanks mollen, en als je niet op iets moet richten de gun gebruiken als 'bescherming' (voor mijn gevoel zit de bulk ervan rechts van je, en wordt je erdoor beschermd als er dus van rechts op je geschoten wordt).

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Uitgespeeld :'(
Hij's wel erg kort, moet ik zeggen... 1 set missies bij elke groep allies en daarna 1 losse missie van elke groep, en dan is het spelletje afgelopen...

Had 'm toch op een moeilijkere difficulty moeten zetten...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 22:54:
[...]

kom toch niet met die onzin aanzetten...het wo2 genre is gewoon een heel goed genre, en call of duty komt weer meer in de buurt van het perfecte wo2 spel..

als je wo2 niet leuk vind..ga dan lekker vietcong spelen ofzo..
Wat een niet-onderbouwde post zeg, ik post een mening en een mening kan geen onzin zijn, daar komt bij dat ik WO2 best een leuk genre vind (waarom speel ik ander Hidden and Dangerous2?) Het enige wat ik vind is dat er te snel achter elkaar spellen met dit genre uitkomen.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 23:09:
[...]

voor mij kan er niet genoeg WO2 spellen komen. ik vind dat gewoon boeiend.
en wat jij zeg komt op t zelfde neer als: alle spellen zijn tegenwoordig shooters waarom stoppen ze daar niet een keer mee.
Ook onwaar, ik speel 70% first person shooters en 30% 3rd person, dus dat is echt mijn probleem niet. Ik vind gewoon dat er TE snel, TE veel WO2 spellen uitkomen, maar dat is puur een mening... dus als je het er niet meer eens bent, ga dan niet miepen dat ik onzin uitkraam.

[ Voor 3% gewijzigd door Maxow op 01-11-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
De boosdoener die het gigantisch traag maakt is "General Textures" zodra ikdie op Extra zet, dan draait het werkelijk als dia show..op high is het al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
eerlijk gezegt vind ik het niet bijzonder mooi eruit zien(of wilt iemand even 1600x1200 full FA AA screens maken? :p ), maar ik heb hoge verwachtingen van dit spel. ik speel zelf al een tijdje cs, maar ik bent het een beetje zat, vandaar

dus ik hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit het spel dus te spelen en erger me kapot aan sommige kleuren die ik krijg op muren, plafonds en dergelijke..
In de buitenlucht zijn de textures/lichtpunten gewoon goed..
Geloof dat alleen de lichtere textures er zo raar uit zien ( zie screenshots )

Screenshot 1
Screenshot 2

Nu heb ik dit wel vaker gezien in oudere spellen..
Ik vraag me af of het normaal is..want ik heb screenshots van COD gezien zonder die funky paarsgroene shit op de muren.

Alle settings van het spel op z'n hoogst.
Als ik Direct3d op high quality enzo zet in Displayproperties heeft dat ook geen effect op deze rare kleuren. - Geforce4ti 4400

Enig idee? Thx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

WOW, net Mp gespeeld en whoppa weer kouwe vingers. Heerlijk gevoel.

In de MP zit nu de Kill-cam, dan krijg je een replay van hoe je neergeschoten bent door de ogen van de "dader". Erg gaaf gedaan :)

Heb nu alleen nog maar mp_carentan gespeeld maar als de rest zo is dan weet ik wel wat ik deze week elke dag zit te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 19:46:
Ik zit het spel dus te spelen en erger me kapot aan sommige kleuren die ik krijg op muren, plafonds en dergelijke..
In de buitenlucht zijn de textures/lichtpunten gewoon goed..
Geloof dat alleen de lichtere textures er zo raar uit zien ( zie screenshots )

Screenshot 1
Screenshot 2

Nu heb ik dit wel vaker gezien in oudere spellen..
Ik vraag me af of het normaal is..want ik heb screenshots van COD gezien zonder die funky paarsgroene shit op de muren.

Alle settings van het spel op z'n hoogst.
Als ik Direct3d op high quality enzo zet in Displayproperties heeft dat ook geen effect op deze rare kleuren. - Geforce4ti 4400

Enig idee? Thx..
Volgens mij heb je gewoon je brightness véél te hoog staan. Ik had dit namelijk ook in één van de nachtmissies en daar zag je ook dit soort dingen op de muren. Die hebben gewoon amper textures omdat je ze niet eens hoort te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg deze foutmelding als ik COD wil opstarten

http://home.wanadoo.nl/dorien.evers/naamloos.GIF

Na 3 keer cod opnieuwe te hebben geinstalleerd nog steeds zelfde foutmelding, kijk ik in de map staat het bestand er niet default.cfg ook niet naar verse install :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:57
Damn dit spel ruled :D
Net ook effe online gespeelt, en ik vind het erg erg leuk.

Ben gelukkig StrikeForce (mod UT) en Vietcong gewent, dus dat recht aimen zit er echt in, dus flink wat voordeel.

6 November lig ik voor winkel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe zit dat met dat online spelen? Wordt de key (nog) niet gechekked of zo? Of zijn alle servers die er nu zijn ook gecracked? Dit zal wel niet zo blijven neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genghis Khan schreef op 01 november 2003 @ 20:06:
[...]
Volgens mij heb je gewoon je brightness véél te hoog staan. Ik had dit namelijk ook in één van de nachtmissies en daar zag je ook dit soort dingen op de muren. Die hebben gewoon amper textures omdat je ze niet eens hoort te zien.
Het was de intellisample setting....die moet op Application of Quality..en niet op Performance.. :o
Nu ziet het er allemaal prima uit. :) yay! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game maar ook niet meer dan dat. Iedereen maar zeggen dit wordt de klapper van het jaar (sinds Half life2 niet meer komt dit jaar). Ik had het vermoeden al dat het niks bijzonders zou worden maar dat is het ook niet. Leuke game met prachtige momenten maar toch niet helemaal wat ik had verwacht. Hebt een paar leuke veldslagen zeg maar stuk 3/4. Verders saaie mohaa missie waar ik al lang op uitgekeken was. Nu het punt waar de game de mist in gaat. De levels zijn te klein te kort. Allemaal beperkingen kunt nooit eens zelf iets uitzoeken. Alles wordt aangegeven hoe het moet en wat je moet doen. Dit hoort tegenwoordig eigenlijk niet meer zo te zijn zeker niet bij dit soort spellen. Ook de levensduur is veel en veel te kort. Heb op de 3 moeilijkheidsgraad de game in minder dan 10 uur uitgespeeld. Veel en veel te kort.

Kan dan ook maar 1 ding zeggen, dikke en dikke teleurstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
^ ben ik met je eens. Zo'n vreselijk verschil met MOH:AA is er niet..eigenlijk haast niet..het feit dat de gameplay alleen een stuk intenser is . Maar ben er al wat vaak achter gekomen dat je soms gigantische schietgeluiden hoort en dan gaat kijken en er niks aan de hand is. Grafisch is het ook mooi , maar again....geen erg groot verschil met Mohaa..Mohaa was al erg mooi. En verder is het gewoon een shooter , je disabled wat kannonen net zoals in MOH:AA , loopt verder om weer duitsers te mollen en zo gaat het telkens door. Qua style vind ik het ook vreselijk veel op MOH:AA lijken...alleen die loading screens lijken zo uit MOH:AA gepakt te zijn. De hype was achteraf zwaar overdreven , het is inprincipe gewoon een MOH:AA deel 2, ik kraak het verder helemaal niet af. Zeg alleen dat er niks vernieuwends in zit vergeleken met MOH:AA. Ook blijf ik het jammer vinden dat de omgeving gewoon NIET interactief is..velen zullen nu zeggen..ach alsof het boeit..maar het gaat om het idee..de attention to detail, zoals lampen stukschieten of elk ander voorwerp in huizen enzo...ze moesten eens meer kijken naar games als Hidden&Dangerous 2..volop veel detail en mogelijkheden, het is dan wel een ander soort spel natuurlijk. Maar een IETS meer interactievere omgeving zou geen kwaad kunnen. Verder mooie game met veel actie...absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik vind het gewoon geweldig, vooral omdat ik sinds Strike-Force altijd uitkijk naar games waar je moet richten (dus met rechtermuisknop). Net ook effe DM gedaan, en zelfs dat vind ik geweldig :D

Ik vind de SP iig stuk beter dan die van MoH:AA, en in MP zijn beide games leuk. (Hoewel ik CoD toch net iets beter vind :))

[ Voor 27% gewijzigd door Albinoraptor op 01-11-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Waarom moet het voor iedereen altijd mooier, nieuwer, beter etc...
De graphics zijn toch prima? Ik hoef echt geen mooiere graphics hoor, dit kan ik tenminste soepel draaien :) En dan dat de gameplay niet veranderd zou zijn, nee dat wil je ook niet, want de gameplay is super stoer! Dat gevoel dat je hebt tijdens de missies, die intensiteit: heerlijk!
En wat is er dan wel nieuw aan CoD? Het verhaal natuurlijk, dit zijn weer hele andere dingen uit WOII die niet in MOH:AA zaten! En daar draait het dan ook om: het verhaal icm de gameplay. En die combinatie is IMHO gewoon perfect uitgewerkt in CoD! :9~

* McFlipp gaat weer verder spelen!

P.S. Multiplayer heb ik nog niet gedaan, maar ga ik ook niet doen, ook niet met MOH:AA gedaan (nouja heel even en toen meteen op uitgekeken). Voor MP hebben we UT2K3 en CS :) CoD bezorgt je dan weer de ultieme SP-ervaring!

[ Voor 16% gewijzigd door McFlipp op 01-11-2003 23:04 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik vond het een iets leukere singleplayer dan MOHAA maar verder niets nieuws onder de zon voor mij...

Multiplayer vind ik wel leuk vooral als je met 20 man speelt, dan heb je soms wel intense momenten maar dat komt alleen voor bij mappen die daar zich voor lenen.

Een beetje een teleurstelling maar zeker geen flop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld...jesus wat een goed spel...ik waande me gewoon echt in wo2...vooraal aan het begin van stalingrad..dat was echt het beste spelmoment dat ik heb meegemaakt :D

Ik vind de graphics prachtig ( en ja, ik weet wat "state-of-the-art" graphics zijn op dit moment) de gameplay is goed...en het is gewoon band of brothers maar dan in een game :)

Ik durf zelfs misschien te zeggen dat dit het beste spel is wat ik tot nu toe heb gespeeld.

Je hebt natuurlijk weer mensen die zeggen "het is mohaa, maar dan opgepoets"...of "dikke teleurstelling...veel te kort, niets nieuws" blabla....tja azijnzeikers heb je overal... :]
Als mensen dit spel al DURVEN te vergelijken met mohaa vind ik het eigenlijk al diep triest :p

KOPEN deze game...ik vond het niet te kort.. ( alle goede spellen lijken wel "te kort" gevonden te worden eigenlijk...zoals max payne 2, call of duty, mafia..enz)
Vooral het eind ..dat je de reichstag bestormt vond ik heel bijzonder :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Damn... ik heb echt uren zitten multiplayeren. CoD multiplayer is echt een van de leukste multiplayermodes van een shooter die ik in tijden heb gedaan. De actie is afwisselend, de mappen zijn supergoed gedaan. Het balance is ook heel goed, de mappen ken je snel uit je kop. De netcode is op zijn top maar wat wil je ook met de Quake 3 netcode.
De killcam is echt een coole feature, zeker handig tegen cheaters maar ook handig om te zien wat je nou fout dee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 23:35:
Net uitgespeeld...jesus wat een goed spel...ik waande me gewoon echt in wo2...vooraal aan het begin van stalingrad..dat was echt het beste spelmoment dat ik heb meegemaakt :D

*knip*
addict :D

ik moet er nog aan beginnen, ben nog bezig met H&D2, die wil ik eerst uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight

Als mensen dit spel al DURVEN te vergelijken met mohaa vind ik het eigenlijk al diep triest :p
Nou ik vergelijk dit spel absoluut met MOHAA. Allemaal erg leuk wat je verteld hoor..maareh..waarom zou je COD niet met MOHAA kunnen vergelijken? Word War first person shooter, qua style erg MOHAA achtig. De enige verschillen zijn dat de actie een stuk intenser is ...maar dat is het dan ook wel....mag jij me gaan uitleggen wat er zo anders of veel "beterder" dan MOHAA aan COD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
devilsnight schreef op 02 november 2003 @ 00:32:
[...]

Nou ik vergelijk dit spel absoluut met MOHAA. Allemaal erg leuk wat je verteld hoor..maareh..waarom zou je COD niet met MOHAA kunnen vergelijken? Word War first person shooter, qua style erg MOHAA achtig. De enige verschillen zijn dat de actie een stuk intenser is ...maar dat is het dan ook wel....mag jij me gaan uitleggen wat er zo anders of veel "beterder" dan MOHAA aan COD is.
Ik ben het met je eens.

Ik vind MoHAA veel minder. De wapenmodels vind ik minder, je loopt als een kangaroe. Het loopt allemaal zo Battlefield-like, buggy. CoD loopt veel meer CS like, heel smooth en lekker. De wapenmoedls hebben een goede feel dankzij de aanvulling van goede geluiden. De multiplayermaps zijn velen malen beter. Ook is de killcam zeker een zeer goede aanvulling. De singleplayer is zoals Devilsnight al zei veel intenser. Je hebt het gevoel alsof je deel uit maakt van iets groots, je vecht samen met je teammates aan de fronten van Europa. Ik heb MoHAA, Spearhead en Breakthroug allemaal uitgespeelt, CoD nog niet maar ik ben nu al meer onder de indruk van CoD van MoH. Ik kan niet wachten tot ik met CoD aan het russische front zit. Zo te lezen wordt dat een gigantische happening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
het russische stukje is best cool ja...aleen je reso het eerste level paar stappen lager zetten :+

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Oooh man, dat stukje dat je die brug moet verdedigen is pas intens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
M@NIC schreef op 02 november 2003 @ 02:26:
Damn inderdaad, al die tanks die van alle kanten ineens komen aanrijden. Dat stukje met die dam is ook supervet. Wanneer je achterop die truck zit en alle achtervolgers moet neerknallen. Dat deed me heeeeel erg aan MoH Breakthrough denken :P

En later op het vliegveld, dat je een AA-gun moet pakken en al die vliegtuigen moet neerhalen. De hele game is intens man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben nog niet zo ver :+ Vond het eentonig worden, dus maar even mee gestopt :+ Maar ik vondt dat stukje met die Jeep echt _o_

Onder andere een van de beste spelmomenten die ik ook meegemaakt heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de netcode van de gameplay bij mp is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:) vandaag heb ik ook call of duty uitgespeeld.
Ik vind hem eigenlijk net ietsje te kort maar dat komt omdat het spel zo gaaf is :P
Erg veel heftige actie in het spel, vooral de levels dat je meerijd in een voertuig. Ook met de russen is het eerste level een van de vetste.
Helaas zijn wel veel levels saai gedesignd, veel het standaard vierkante blokje met om elk hoekje een mannetje.

Vanavond ging ik ook nog een potje MP-en, was erg leuk.
We zaten met 50 man in een level een beetje elkaar af te slachten, erg chaotisch en amper te volgen. Ook liep het spel nog steeds erg lekker.
Een zeer geslaagd spel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 03:21:
Kan iemand mij vertellen hoe de netcode van de gameplay bij mp is?
Hmjah, wat wil je weten? De game gebruikt de Q3 engine (Tenminste... zo heette de engine in 1999, nu zijn er honderden developers mee aan de slag gegaan en kan je het misschien beter de Q3.5 engine noemen). De netcode is gewoon optimaal. Ik met mijn ADSL basic, een ping van 19, 23 of 30. Verschillend per server. Op niet-Nederlandse servers pings van 40, 50 en daar rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

.dat je de (quote edit stukje weggehaald) bestormt vond ik heel bijzonder :P
(wegens spoilers) dat vond ik persoonlijk juist een beetje anti-climaxisch... ik verwachtte iets groters, iets wat meer de kracht van het spel een beetje toonde. Ik vond verschillende andere stukken van het spel meer een indruk op me achter laten dan het laatste level.

Ik ben van mening dat het 3de level (met dat wagentje naar HQ toe, waar je uit het raam hangt, waar ik ook al eerder lyrisch over was) het mooiste level uit het spel is. Geniaal gescript, heerlijk gespeeld, je zat er echt volledig in. Ik ga 't zometeen gewoon nog een keer spelen, zo fijn was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

man man man.. dit is echt de beste game kwa schieten die ik heb.. zo zo vet.. ik ken alleen niet echt online :+

Maarja.. zit btw in level 5.. hoeveel levels zijn er?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste level is gewoon weg prachtig. Vooral met die achtergrond muziek erbij.
Vindt wel dat het hele spel erg snel uit te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Switch schreef op 02 november 2003 @ 02:49:
Ben nog niet zo ver :+ Vond het eentonig worden, dus maar even mee gestopt :+ Maar ik vondt dat stukje met die Jeep echt _o_

Onder andere een van de beste spelmomenten die ik ook meegemaakt heb :).
Je bedoelt die achtervolging? waar op het eind ineens een tank voor je neus staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
I just cant wait to get that game in my hands!

Echt zo'n spel om de herfstavonden mee door te komen.

Trouwens multiplayer kan dat ook met een modem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

[...]

Komt misschien ook omdat Infinity Ward (de makers van CoD) ontstaan is na MOH:AA. Dat team is namelijk een beetje uit elkaar gevallen en 20 mensen die aan MOH:AA hebben gewerkt hebben toen dus maar Infinity Ward opgericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
joepie, ik ben dr ook net aan begonnen :)
maar wat een heerlijk spel zeg!!..helemaal die heerlijk vloeiend lopende Q3 engine!!...is wel ff wat anders dan een week full time H&D2 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Conan schreef op 02 november 2003 @ 12:30:
joepie, ik ben dr ook net aan begonnen :)
maar wat een heerlijk spel zeg!!..helemaal die heerlijk vloeiend lopende Q3 engine!!...is wel ff wat anders dan een week full time H&D2 spelen :D
Ik moet zeggen dattie lekker speelt, maar ik ga toch weer ff H&D2 doen.. net ff wat meer uitdaging, maar zekers gaaf!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
ik zit trouwens bij de singleplayer vast
ik ben waar ik een waterdijk de kanonen moet kapot maken. nou gedaan.. toen met de lift naar beneden gegaan en daar alles doodgeknalt..

nu zit ik vast... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
McFlipp schreef op 02 november 2003 @ 12:25:
[...]

Komt misschien ook omdat Infinity Ward (de makers van CoD) ontstaan is na MOH:AA. Dat team is namelijk een beetje uit elkaar gevallen en 20 mensen die aan MOH:AA hebben gewerkt hebben toen dus maar Infinity Ward opgericht ;)
Kijk, that explains alot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

rikgoodhart schreef op 02 november 2003 @ 12:57:
ik zit trouwens bij de singleplayer vast
ik ben waar ik een waterdijk de kanonen moet kapot maken. nou gedaan.. toen met de lift naar beneden gegaan en daar alles doodgeknalt..

nu zit ik vast... iemand?
hehe die heb ik net achter de rug

gewoon richting het goude ding lopen kom je der altijd :)

Ik zit nu dat we een truck gejat hebben en heelveel auto's op ons af komen.. hoe haal ik die.. ik ga elke keer dood :+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ten eerste: de graphics, allemaal directx9 features, waaronder het water..en het voelt veel meer smooth :)

ten tweede: veel meer sfeer..en het geeft je echt een indruk hoe het was in wo2.

ten derde: elke missie zit vol actie..en je verslaat niet in je eentje een heel leger.

ten vierde: Bekijk levels als stalingrad ( vooral het begin) ..en je zult vinden dat mohaa er HEEL ver achter ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 02 november 2003 @ 13:37:
[...]

hehe die heb ik net achter de rug

gewoon richting het goude ding lopen kom je der altijd :)

Ik zit nu dat we een truck gejat hebben en heelveel auto's op ons af komen.. hoe haal ik die.. ik ga elke keer dood :+
pak de panzerfaust die je maat voor je aangeeft en schiet op die autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:55:
[...]

Ten eerste: de graphics, allemaal directx9 features, waaronder het water..en het voelt veel meer smooth :)

ten tweede: veel meer sfeer..en het geeft je echt een indruk hoe het was in wo2.

ten derde: elke missie zit vol actie..en je verslaat niet in je eentje een heel leger.

ten vierde: Bekijk levels als stalingrad ( vooral het begin) ..en je zult vinden dat mohaa er HEEL ver achter ligt :P
Punt 3 klopt niet helemaal :P In dat level dat je op die dam bezig bent heb je toch echt wel het idee dat je james bond aanh et spelen bent :P Voor de rest klopt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:15:
[...]

ja was al gelukt.. ik ging toen nog is probereb en lukte ineens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

M@NIC schreef op 02 november 2003 @ 02:26:
Stalingrad is ook erg intens! Je hebt niet eens een gun, terwijl er Stuka's overkomen vliegen en je beschieten, een heel rijtje Duitsers achter een machine geweer lekker iedereen neer zit te maaien en er krioelen enorm veel Russen door dat slachtveld heen 8)7
Welke ook wel intens is, is die ene dat je dat huis ofzo moet verdedigen, dat je eerst moet snipen, dan een heel huis van Duitsers ontdoen van buiten, dan naar binnen, lekker close combat, en daarna nog tanks neerknallen en op je weg naar die anti tank wapens ook nog een zooi Duitsers tegen komen! Dat is echt een geweldige missie :) (ook de moeilijkste tot nu toe vond ik, iedere keer zat er een groep van die gekke Duitsers in witte pakken achter me als ik even een tank neer wilde knallen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:15:
[...]

nou ik zit daar in me eentje met die missie... en kom niet bij dat goude ding omdat die op een andere verdieping zit en de lift niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Ik wil een server draaien en zelf ook meespelen! Maar nou kan ik um NON-Dedicated draaien wat ik wil maar niemand ziet um online! Bij dedicated draaien wel! Nou is mijn vraag hoe kan ik zelf meespelen en internet draaien zonder dedicated? :'( Iemand plz? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35

Pubbert

random gestoord

Zijn er eigenlijk cheats voor de singelplayer? Ben op hardened begonnen maar word nu constat op dat vliegveld kapot geschoten, kan namelijk maar op 1 ding schieten (of die vliegtuigen of die mannetjes boven op het dak, helaas werken mn teammates niet goed mee)

- laat maar, ben er al :) -

[ Voor 6% gewijzigd door Pubbert op 02-11-2003 15:48 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Hehe eindelijk die brug verdedigt, valt niet mee op Veteran :D
Tip voor mezelf begin volgende keer niet meteen op moeilijkste moeilijkheidsgraad :p
Iig heb ik nu geen last van korte speelduur. :)

Nu in stalingrad maar toch maar effe anisofiltering uitgezet want 30 fps vind ik net te weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

iemand nog tips voor het level waarbij je die brug moet verdedigen? :)

edit: waarom staat mijn sig zo hoog? :?

[ Voor 25% gewijzigd door scorpie op 02-11-2003 17:29 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog tips voor het level waarbij je die brug moet verdedigen?
Laag blijven is zeker een van de survival keys maar het level waarbij je een paar minuten de brug moet verdedigen is ook gewoon een rouwdouwer missie. Gericht en snel schieten. Dek vooral de soldaten om je heen, hoe meer er van hun sterven des te moeilijker krijg je 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik ben nu bij een level waar je die V2 installatie moet vernietigen ofzo.
Hoever ben ik nu ongeveer ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
is de game al uit :?

/edit in europa dan

[ Voor 37% gewijzigd door ADMK op 02-11-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Nope, nog niet in de nederlandse winkels. 7 Nov dacht ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Net ff zitten spelen ( level 1 ) djeeeeez dat geluid ... echt ... je voelt je alsof je er midden in zit :*) Super game :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al anouncements van mods? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je beter gaan afvragen of er gratis nieuwe missie(lees uitbreiding komt). Dit kan echt niet zoals het tegenwoordig gaat. Wil je je nu een beetje vermaken(ga niet doordenken)achter je pc dan moet je minsten elke 2 dagen een nieuwe game kopen. Echt elke game die de laatste 2 jaar is uitgekomen is veel en veel te kort. Het begon allemaal met Max Payne. Die verkocht goed en nu denken ze allemaal dat ze er wel mee weg kunnen komen, met het verkopen van veel te korte games. Ik vraag me elke keer weer af waar die goeie games van vroeger die we op de (S)NES, de megadrive(2), onze oude 3/486 en meer van dit soort computers speelden zijn gebleven. Waarom zit er tegenwoordig gewoon geen echte gameplay meer in spellen en waarom is alles zo simpel en kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vet spel! Ik vermaak me d'r erg mee.... Ik wil 't wel legaal kopen, dan alleen al voor de multiplayer.

Wat ik me afvraag, zijn d'r bots te krijgen voor de multiplayer. Omdat ik een nu niet zo een legale versie bezit kan ik niet online. Maar ik kan wel tegen mn broer spelen, maar met zn tweeen schiet dat niet op. Zijn d'r multiplayer bots? Ik kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dond3r schreef op 02 november 2003 @ 15:42:
Zijn er eigenlijk cheats voor de singelplayer? Ben op hardened begonnen maar word nu constat op dat vliegveld kapot geschoten, kan namelijk maar op 1 ding schieten (of die vliegtuigen of die mannetjes boven op het dak, helaas werken mn teammates niet goed mee)

- laat maar, ben er al :) -
Zelfde hier :(
Tips zijn zeer welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:32:
[...]

Zelfde hier :(
Tips zijn zeer welkom...
Gebruik dat kanon achter je maatjes... en het knallen kan beginnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die waar die gasten op die reling links staan?
Gebruik ik, maar die gasten op die reling blijven maar respwanen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 02 november 2003 @ 19:55:
[...]

Gebruik dat kanon achter je maatjes... en het knallen kan beginnen! ;)
Die gebruiken ze ook, maar als je die planes uit de lucht aan het schieten bent worden ze (net zoals ik) vanaf de zijkant afgeschoten door enemys die op het dak staan.

Ze werken niet goed mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kheb hem nu ook, sp is zeer vet alleen ik vind sommige missies een beetje raar. zoals met panzerfaust al die achtervolger vernietigen.

en sommige waren verdraait lastig,
brug verdedigen(werd van elke kant aangevallen en dan moe je nog tanks vernietegen ook..)
en met AA gun stukas vernietegen(teammates helpen bijna niet waardoor je ventjes op t dak moet killen en ondertussn met AA stukas vernietegen..)
ik speelde op regeular en ik had er moeite mee terwijl ik met de demo's op veteran bijan geen moeite mee had

en dat level op dat ship is ook lkkr overdreven.. ben je bijna in je eentje tegen een heel schip. tegen het einde als je van de boot ga is ong. het hele schip uitgemoord :) :s.....)

verder wel zeer vet spel (kben nu in stalingrad.. ik dacht dat t de eerste missie was lol).

multiplayer zitten paar zeer vette maps tussen. (ik vind het een kruising tussen DOD en MoH). kheb t nog niet erg lang gedaan maar tot nu toe valt het me niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 20:00:
[...]

Die gebruiken ze ook, maar als je die planes uit de lucht aan het schieten bent worden ze (net zoals ik) vanaf de zijkant afgeschoten door enemys die op het dak staan.

Ze werken niet goed mee :D
gebruik het kanon om die mannetjes van het dak te maaien misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Uitgespeelt, en nu wachten op een uitbreiding misschien ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ze hadden eigenlijk een paar honderd vluchtelingen in die sewers van Stalingrad moeten zetten, dan was het nog realistischer geweest. Nu is het net een beetje te leeg allemaal ;) Nee verder een heel vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:21:
Je kunt je beter gaan afvragen of er gratis nieuwe missie(lees uitbreiding komt). Dit kan echt niet zoals het tegenwoordig gaat. Wil je je nu een beetje vermaken(ga niet doordenken)achter je pc dan moet je minsten elke 2 dagen een nieuwe game kopen. Echt elke game die de laatste 2 jaar is uitgekomen is veel en veel te kort. Het begon allemaal met Max Payne. Die verkocht goed en nu denken ze allemaal dat ze er wel mee weg kunnen komen, met het verkopen van veel te korte games. Ik vraag me elke keer weer af waar die goeie games van vroeger die we op de (S)NES, de megadrive(2), onze oude 3/486 en meer van dit soort computers speelden zijn gebleven. Waarom zit er tegenwoordig gewoon geen echte gameplay meer in spellen en waarom is alles zo simpel en kort.
Mjup, da's waar. En doordat ze zo kort zijn, koopt bijna niemand meer die games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
het is niet dat ze het express zo kort maken omdat ze lui zijn, waar jij in 1 min doorheen rush zijn ze mishien wel weken mee bezig

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik vind het wel meevallen hoor, mensen die veel gamen, moeten misschien eens in begin meteen een moeilijkere moeilijkheidsgraad te kiezen. Als je veel gamed worden games ook steeds iets makkelijker.

En ik heb liever een goede korte SP, dan een lange saaie, snel vervelende game.

En gelukkig heeft het ook nog eens een zeer goede MP, dus een must buy :p

Mensen zijn tegenwoordig verwent, een game moet alles hebben uber graphics, goede netcode, goede muziek, goede physics, enz. Ze zijn dus gewoon veel langer bezig met een game. Vroeger gewoon 1 map, en dan gewoon steeds meer/moeilijkere vijanden, toen namen we er ook genoeg mee :)
Ga nu trouwens eens een oude game spelen, wedden dat je er ook zeer snel doorheen zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 02-11-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:58:
Zijn er al anouncements van mods? :P
M@NIC schreef op 02 november 2003 @ 20:08:
Uitgespeelt, en nu wachten op een uitbreiding misschien ? :9~
Een officiele addon voor CoD komt begin 2004, deze heet "Finest Hour", dus tot die tijd ga ik me maar even online vermaken! Info over deze addon: Call of Duty: Finest Hour

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Copyman schreef op 02 november 2003 @ 22:17:
Een officiele addon voor CoD komt begin 2004, deze heet "Finest Hour", dus tot die tijd ga ik me maar even online vermaken! Info over deze addon: Call of Duty: Finest Hour
Uhm... ik wil je dan even uit de droom helpen, Finest Hour is geen addon voor CoD hoor. Call of Duty: Finest Hour is een compleet nieuwe game, gemaakt voor de consoles.

Nog iets: Mensen die veel gamen moeten gewoon op een wat hogere moeilijkheidsgraat zetten. Dat je overal in een keer doorheen rushed is niet ok. Waar jij zo door heen rushed in een minuut of 5 daar hebben zij een maand aan gewerkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Novah op 02-11-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Ik lees het net ja. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen zijn tegenwoordig verwent, een game moet alles hebben uber graphics, goede netcode, goede muziek, goede physics, enz. Ze zijn dus gewoon veel langer bezig met een game. Vroeger gewoon 1 map, en dan gewoon steeds meer/moeilijkere vijanden, toen namen we er ook genoeg mee
Ga nu trouwens eens een oude game spelen, wedden dat je er ook zeer snel doorheen zit.
mee eens. mensen zijn tegenwoordig niet meer bezig met het spelen van spelletjes maar het zoeken naar de fouten van de spellen en die afzeiken. Probeer een beetje lol te hebben in je spelletje. Nou is het wel zo dat sommige oude singleplayer spellen echt wel langer waren hoor, dat geef ik meteen toe. maaar het is niet zo dat het vroeger allemaal beter was, das onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

De eerste indruk is echt "Woei"!!!

Maar kan je niet rennen bij het spel??? Die heb ik namelijk nergens gezien bij het instellen..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu de demo aan et spelen in een of andere stad op et 3e nivea dat is best wel pittig maar te doen allen gaat et wel snel en moet steeds 1 weg volgen maar vind et een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 02 november 2003 @ 22:44:
De eerste indruk is echt "Woei"!!!

Maar kan je niet rennen bij het spel??? Die heb ik namelijk nergens gezien bij het instellen..
mmm hij rent standaard al hoor :). ik miste de control voor "walk" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Damn die Britse "Pegasus Bridge" missie is intens zeg! Vooral het laatste gedeelte met die tanks die aankomen rijden. Had dat hele laatste deel echt maar iets van 2mm health ofzo :X Spanneeeeend :P En van alle kanten beschoten worden, allemachtig. Tot overmaat van ramp was mn ammo na een tijdje ook op, godver! :D Toen maar met gevaar voor eigen leven door het spervuur naar een stapeltje :Y) dooie Duitsers gerend en hun guns gejat, ahh das beter. Afijn nog steeds 2mm health en elke keer voor ik een schot op een tank kon afvuren had ik een kogel van een of andere mof in mn reet. Op zo'n moment ben je blij dat er een Quickload is :Y)

Als laatste poging om uit deze precaire situatie te komen een stappenplan opgezet ;) Eerst granaatje gooien om die paar vervelende Duitsers weggestopt achter het hoekje op te ruimen, snel switchen naar primary gun en die inkomende enemies neerleggen en als "helden actie" vanachter de bunker uit mijn cover sprinten, direct aanleggen en een Panzerfaust afvuren. Op hoop van zegen. 'Objective Updated' w00h00 Tank naar de pleuris! *spurt snel weer naar veiligheid* Pfew, gelukt.

Het defenden van de bridge daarna heb ik voor het grootste gedeelte aan de CPU over gelaten :+ Time for a cup of tea eh lads?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik zit nu bij de missie na stalinggrad. Echt lagge dit spel :D

Hoelang heb ik nu nog te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
toenstraks uitgespeeld
damn wat is dit een toppertje
echt een gave game
zeer intens, afwisselend en boordevol goede actie :)
multi-player is ook zwaar kewl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik ben nu bij de SP bij het gedeelte met de Russen!

maar ikheb vandaag hele dag zitten multiplayeren!! Erg goede game.. heb vooral TD gedaan, om ff te fraggen.. wat is nog meer een leuke MP speltype van CoD?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Het level na die uit mijn bovenstaand verhaaltje is dan ineens een koude douche zeg (missie met die dam dus). Generic indoor schiet actie :Z Man om hoekje paf paf rince repeat, krijg er haast hoofdpijn van. Geef mij maar grootste slagvelden :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
D³ schreef op 02 november 2003 @ 23:55:
Het level na die uit mijn bovenstaand verhaaltje is dan ineens een koude douche zeg (missie met die dam dus). Generic indoor schiet actie :Z Man om hoekje paf paf rince repeat, krijg er haast hoofdpijn van. Geef mij maar grootste slagvelden :Y)
Moet jij eens doorvechten, dan kom je volledig aan je trekken. Zodra je bij het russische front komt is het één groot spectakel. Vooral de inname van Stralingrad natuurlijk, de bestorming daarvan is een gigantisch spektakel, en dan heb je ook nog het rode plein innemen. Huge gewoon...

Ik speel de laatste tijd heel veel multiplayer. De MP is gewoon zeer sterk opgebouwt maar volgensmij zijn de sniper-rifles veel te goed. Je hebt wel kleine hoekjes of kleine muurtje waar je achter kan zitten. Van daaruit is het alleen nog maar afwachten, aimen en klikken. Das best jammer, misschien balancen ze dat toch wat beter met een nieuwe patch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Laatst online: 10-09 09:44

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Ik vind dat de maatregelen tegen vervelende snipers in CoD beter zijn dan die in menig ander spel. De scope is realistischer (kleiner) waardoor je niet het hele slagveld kan overzien, daarnaast kun je via de killcam precies zien waar die ene heel vervelende sniper zit. Als je dat nog niet genoeg vind, kun je ook nog opzoek naar een server waar snipers disabled zijn.
Trouwens nog een heel vervelende 'bug' in de MP. Als je bijv in een raam zit te sniperen (niet direct tegen het raam aan, dan val je zo op) en er besluit een lomp teamlid van je, om recht voor je te gaan staan en ff lekker op te vallen door met z'n machinegun te gaan lopen sprayen, dan gaat je scope nogal flippen... Dat heb je ook als ie vrij dicht naast of achter je gaat staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:21:
Je moet gewoon weten welke game je koopt. Call of Duty is zo'n game waar het de moeite waard is. Verder vind ik het belangrijk dat er een goede multiplay er achter zit. De communitie is namelijk ook vaak heel erg de moeite waard. Tja wat betreft Max Payne.... Dat is het zelfde als deel 19 uitbrengen van de Terminator: uitmelken van succes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
nou, net uitgespeeld en ben er wel tevreden over :)
vond m eigenlijk wel beetje kort :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Iemand enig idee waarom alle games met een Quake 3 engine, dus ook deze game, op zijn bek gaan op mijn laptop ??

specs: P4 2,67, 512meg, Geforce4Go 440 64mb DDR, Windows XP pro, DirectX 9.0b

Zon mooie ongeldige bewerkings ding, met zon send, do not send ding. Doet ie bij Quake 3 ook, en bij COD ook ;(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Damian schreef op 03 november 2003 @ 10:27:
Iemand enig idee waarom alle games met een Quake 3 engine, dus ook deze game, op zijn bek gaan op mijn laptop ??

specs: P4 2,67, 512meg, Geforce4Go 440 64mb DDR, Windows XP pro, DirectX 9.0b

Zon mooie ongeldige bewerkings ding, met zon send, do not send ding. Doet ie bij Quake 3 ook, en bij COD ook ;(
Heb je al verschillende soorten drivers (voor je videokaart) geprobeerd?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

ga dit beestje vanavond ook eens spelen maar.
Hoop dat ie net zo lekker speelt en loopt als de demo :)

Damn dit is een kewl spel (gebaseerd op demo's alleen nog maar)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De duur van het spelen ligt ook aan de speler zelf. Ben je een rusher? Ben je een 'Auto-saver'? Of geniet je ook nog van het spelen? Ikzelf heb bijvoorbeeld die demo van CoD niet maar 1 keer gespeeld, maar wel 10 keer (per demo).

Multiplayer geeft de wat kortere games extra waarde. Maar een groot deel is te wijten aan het grote save-gehalte denk ik toch. Elk dingetje wat goed gedaan wordt, wordt gesaved en men is kennelijk niet van plan elke keer door te gaan tot het volgende savepunt in een missie. Da's juist het leuke, als je iets fout doet, manieren te vinden om het toch goed te doen.

Dat is wel het probleem met een aantal andere games, die hebben geen savepoints. Ik vind zelf dat systeem veel beter werken dan autosave. Het aantal saves per missie is dan ruim voldoende, niet te veel, niet te weinig, maar er het is ook geen game zonder save OF met unlimited saves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu de generators opblazen in die dam maar ik kan ze niet vinden, weet iemand het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 11:30:
De duur van het spelen ligt ook aan de speler zelf. Ben je een rusher? Ben je een 'Auto-saver'? Of geniet je ook nog van het spelen? Ikzelf heb bijvoorbeeld die demo van CoD niet maar 1 keer gespeeld, maar wel 10 keer (per demo).

Multiplayer geeft de wat kortere games extra waarde. Maar een groot deel is te wijten aan het grote save-gehalte denk ik toch. Elk dingetje wat goed gedaan wordt, wordt gesaved en men is kennelijk niet van plan elke keer door te gaan tot het volgende savepunt in een missie. Da's juist het leuke, als je iets fout doet, manieren te vinden om het toch goed te doen.

Dat is wel het probleem met een aantal andere games, die hebben geen savepoints. Ik vind zelf dat systeem veel beter werken dan autosave. Het aantal saves per missie is dan ruim voldoende, niet te veel, niet te weinig, maar er het is ook geen game zonder save OF met unlimited saves.
Ik moet je hier gelijk in geven dat die saves inderdaad een goeie oplossing is.

Maar je moet toegeven dat deze game het "grote publiek" syndroom heeft. Het is gewoon te makkelijk. Vroeger was een game echt gemaakt voor die doelgroep maar nu voor de grote massa en die willen het niet te moeilijk hebben.

CoD heeft gewoon een te simpele gameplay. Het is elke keer weer level doorlopen schieten en level doorlopen en schieten. Waarom maken ze de game niet net als H&D(2) en Operation Flashpoint. Grote levels waar je met het zelfde level echt een wereld aan missies kunt maken, dan ben je gelijk van het gezeur af dat het te kort is. Ook iets dat veel te simpel is zijn de controls. Bij Vietcong hadden ze een prachtige manier van schieten uit gebukte positie. Is moeilijk uit te leggen maar als je het gespeeld hebt weet je wat ik bedoel. Verders mist er bij CoD creatifiteit bij de luitjes die de mappen hebben gemaakt. Saai leeg en kaal. Ik zal het je vertellen dat het er in Stalingrad echt wel ff anders uitzag in de oorlog dan deze levels. Ook had er iets meer leven in de game moeten zitten er word overal geschoten maar je ziet verders niks gebeuren in veel levels. Ook iets dat mist is het verhaal. Maak er gewoon een verhaal bij van de persoon die je speelt. Vrienden die de heeft die omkomen in de strijd. Het aangeven van wat er gebeurde in die veldslag en hoe dat afgelopen is.

Iets wat wel weer mooi is bij CoD is de Sfeer die zit er toch wel in ook al is dat maar bij enkele missies zo. Eigenlijk alleen de bestorming van de Reichstag in Berlijn. Zo hadden alle missie moeten zijn. Dit spel is echt niks meer dan mohaa alleen van de russische kant is het mooi de rest is nog steeds als commando een beetje rondhuppelen door normandie en ff wat missie die verders nergens op slaan in duitsland en die kanten op. Ik had persoonlijk echt het idee dat deze game het leven van een soldaat die aan het front vecht was maar dit blijkt niet het geval te zijn. Jammer in mijn ogen want dat was veel mooier geweest, echt bij de eerste linie vechten in grote veldslagen.

Nee deze game mag dan aardig zijn, ik had hier persoonlijk veel en veel meer van verwacht.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.