Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
In RTCW wordt namelijk geen woord Duits gesproken, alleen Engels met een sterk Duits accent!
die review is gesubsidieerd, kan niet anders:
• AI tekortkomingen
• Graphics niet top-notch
• Te kort (6 1/2 a 7 uur speeltijd)
• The story could have had a little more consitency
• There are a few slow moments througout and some minor annoyances (en dan een 9.5 geven

en dit is dus een 9.2

Ik ga em zelf eerst wel even 'reviewen' voordat ik em koop.
[ Voor 46% gewijzigd door FoggyFreek op 29-10-2003 11:00 ]
-- Altijd blijven prutsen --
heb je de hele review gelezen, die puntjes zijn echt de enige dingen waar hij iets op aan te merken had, de rest van het spel r0xx0rd volgens hem.FoggyFreek schreef op 29 October 2003 @ 10:52:
Dat is ook zo gaaf van Hidden and Dangerous 2, de Italianen spreken echt italiaans en de duitsers verdomd netjes duits. Totaal geen accent. (Spel is ook gemaakt door tsjechen dus mooi ff wat acteurs uit italie en duitsland halen)
die review is gesubsidieerd, kan niet anders:
• AI tekortkomingen
• Graphics niet top-notch
• Te kort (6 1/2 a 7 uur speeltijd)
• The story could have had a little more consitency
• There are a few slow moments througout and some minor annoyances (en dan een 9.5 geven![]()
en dit is dus een 9.2
Ik ga em zelf eerst wel even 'reviewen' voordat ik em koop.
Op gamespy staat nu ook een review http://gamespy.com/reviews/october03/callofdutypc/
Ook super tevreden met de game.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
mmw nog steeds niks hoorHu9o schreef op 29 October 2003 @ 11:05:
Het is vandaag 29 october (volgens eerste post). Is het spel nu ook uit? Of is het vertraagd?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
In Amerika zijn de winkels nog niet open, het is pas 8:25 daar. Dus over een half uurtje zullen de eerste exemplaren verkocht worden.
Dus ik bedoel niet de promo, want dat is de reden of ik hem ga kopen of niet.
Whole lot of stars ***
Kom op Release die zooi, NU, Vandaag....
- 3D Hardware acceleratie kaart benodigd voor 100% performance
- DirectX® 9.0a compatible 32MB Hardware T&L videokaart en drivers*
- Pentium® III 700 or Athlon processor of hoger
- Microsoft® Windows® 98/98SE/ME/2000/XP
- 128MB of RAM
ATI® Radeon 7200, 8500, 9000, 9500, 9700, 9800
Alle nVidia® GeForce chipsets
[edit]
Releasedatum heb ik in de startpost ook veranderd... sorry daarvoor, was ik vergeten aan te passen.
[ Voor 18% gewijzigd door Godjira op 29-10-2003 21:45 ]
in de US wordtie toch eerder ge-released? vandaag toch
Kzie alleen nog niks op gayspy van cod-servers dus ???
(herinner me nog dat ik in het donker achter me pc aan het MOHAA'en was, en iedere keer me te pletter schrok in snipertown (volgens mij heette het anders) echt superrealistisch was dat, toen was ook nog band of brothers op TV dus dan zit je helemaal in WW2 sfeer)
(by the way: waar mijn mooie icon gebleven!)
[ Voor 6% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 29-10-2003 22:31 ]
Ga ehm maar gelijk kopen.Calvin&Hobbes schreef op 29 oktober 2003 @ 22:28:
Dit spel lijkt mij wel vet (kan helaas niet de demo downloaden i.v.m. 56kmodem) is het ongeveer hetzelfde als MOHAA, (innovatieve missies en vette graphics) want dan ga ik hem gelijk kopen.
(herinner me nog dat ik in het donker achter me pc aan het MOHAA'en was, en iedere keer me te pletter schrok in snipertown (volgens mij heette het anders) echt superrealistisch was dat, toen was ook nog band of brothers op TV dus dan zit je helemaal in WW2 sfeer)
(by the way: waar mijn mooie icon gebleven!)
100% guaranteed!
Sfeer zit er dik in.
Smaakt echt weer als MoH:AA
In plaats van Nreakthrough die nu lekker aan het floppen is.
Geen 9600pro er bijGodjira schreef op 29 oktober 2003 @ 21:36:
De minimale systeemspecs zouden moeten zijn (staat inmiddels ook in de startpost):* Ondersteunde videokaarten:
- 3D Hardware acceleratie kaart benodigd voor 100% performance
- DirectX® 9.0a compatible 32MB Hardware T&L videokaart en drivers*
- Pentium® III 700 or Athlon processor of hoger
- Microsoft® Windows® 98/98SE/ME/2000/XP
- 128MB of RAM
ATI® Radeon 7200, 8500, 9000, 9500, 9700, 9800
Alle nVidia® GeForce chipsets
[edit]
Releasedatum heb ik in de startpost ook veranderd... sorry daarvoor, was ik vergeten aan te passen.
Vaag ....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
hebben ze uhm denk ik niet officieel getest. Inprinciepe kan je er vanuit gaat dat alle spellen die nu uitkomen werken op iederen vid. kaart die T&L ondersteund.
lijkt mij dat ie t wel doet, aangezien die op mijn gf2 t ook prima doet
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Verwijderd
9800 Pro zal denk ik ook wel werken. Ik hoop dat ie hier snel uitkomtVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 09:48:
Gewoon de beeldkwaliteit desnoods terugdraaien. Het gaat uiteindelijk voornamelijk om het gave gevoel alsof je in Band of Brothers speelt.
Ow ja, hebben we al clans?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 10:37 ]
Voor zover ik weet zijn er nog niet echt clans gevormd voor de game, maar ik reken er op dat veel van de huidige MoH:AA clans ook zich bezig gaan houden met CoD.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:36:
[...]
9800 Pro zal denk ik ook wel werken. Ik hoop dat ie hier snel uitkomtziet er leuk uit gisteren de demo gespeeld. Hij was wel meerde keren gecrashed
Ow ja, hebben we al clans?
Maar hoe zit het nu, als ie gisteren is gereleased in de USA, waarom is ie hier nog niet te krijgen dan?
Trouwens, de PCGP was wel lovend, maar niet echt een maximale score, een 9.0
Dit kwam vooral door de korte SP en dat MP een beetje standaard is. De tijd die je besteed tijdens SP was echter wel mega vet
Verwijderd
maar eerst maar is zien hoede multiplayer is.
In de USA is hij inderdaad uit nu, maar in NL en de rest van Europa moeten we nog 8 dagen geduld hebben. In de UK komt hij ook pas officieel uit op 7 november.greatgonzo schreef op 30 oktober 2003 @ 12:01:
Waaronder die van mij!!
Maar hoe zit het nu, als ie gisteren is gereleased in de USA, waarom is ie hier nog niet te krijgen dan?
Trouwens, de PCGP was wel lovend, maar niet echt een maximale score, een 9.0
Dit kwam vooral door de korte SP en dat MP een beetje standaard is. De tijd die je besteed tijdens SP was echter wel mega vet
Dat stond ook in de Gamplay: Als de SP langer was geweest had het cijfer hoger gelegen dan een 9. Dus ik denk dat wanneer de SP langer had geduurd ze er een dikke 9.5 of misschien zelfs 9.8 van hadden gemaakt. Hij is in ieder geval benoemd tot spel van de maand en ik denk dat de game voor mij spel van het jaar wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 30-10-2003 12:40 ]
Ha, vandaarEpitome schreef op 29 oktober 2003 @ 10:33:
Dat is een grapje van hem!
In RTCW wordt namelijk geen woord Duits gesproken, alleen Engels met een sterk Duits accent!
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Hoort standaard aan te staan.. denk dat je wat in je CFG files moet aanpassen om 'm aan/uit te krijgen.. of check bij Options?CommanderKeen schreef op 30 oktober 2003 @ 11:08:
ehm,,, zie ik nou goed dat je geen crosshair hebt?
philipnorth schreef op 30 oktober 2003 @ 09:43:
[...]
lijkt mij dat ie t wel doet, aangezien die op mijn gf2 t ook prima doet
Oja, en dr zijn al zat clans
Er zal ook vast wel een GoT clan komen
Wij hebben iig een massive order geplaatst zodat we waarschijnlijk direct van af de leverancier hem krijgen nog voordat hij in de winkels ligt.
Nu hebben we daardoor al zo'n 50 man die Cod gaan spelen (verdeeld over 4 platoons)
Verwijderd
Reacties als "Woei, snel downloaden. Ik koop 'm wel hoor als ie in de winkel ligt, maar ik wil 'm nu spelen." zijn ook niet gewenst.
There is no magic.
offtopic:The Will schreef op 30 oktober 2003 @ 21:42:
Ik heb even een aantal post met betrekking tot de warez release getrashed. Om totale destructie van het topic te voorkomen, krijgt de eerst volgende een OW.
Reacties als "Woei, snel downloaden. Ik koop 'm wel hoor als ie in de winkel ligt, maar ik wil 'm nu spelen." zijn ook niet gewenst.
Zo gaat dat dus altijd, er is nu toch al vaak genoeg gewaarschuwd..:??
Dus bij het eerstvolgende spel dat uitkomt, en er komen weer van zulk soort posts, dan gelijk een OW...
Of niet dan??? Tis altijd zo, bij elke game die net uit is, zie ik zo'n soort reply staan van een MOD... De mensen leren het dus niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 30-10-2003 22:35 ]
KlikspaanSandeR schreef op 30 oktober 2003 @ 22:34:
[...]
offtopic:
Zo gaat dat dus altijd, er is nu toch al vaak genoeg gewaarschuwd..:??
Dus bij het eerstvolgende spel dat uitkomt, en er komen weer van zulk soort posts, dan gelijk een OW...
Of niet dan??? Tis altijd zo, bij elke game die net uit is, zie ik zo'n soort reply staan van een MOD... De mensen leren het dus niet.
Wanneer komt het spel eigelijk uit in Nederland?? Want ik kan haast niet wachten na de 2e demo gespeeld te hebben.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Check paar posts boven je!Hu9o schreef op 30 oktober 2003 @ 23:10:
[...]
Klikspaan![]()
Wanneer komt het spel eigelijk uit in Nederland?? Want ik kan haast niet wachten na de 2e demo gespeeld te hebben.
In de USA is hij inderdaad uit nu, maar in NL en de rest van Europa moeten we nog 8 dagen geduld hebben. In de UK komt hij ook pas officieel uit op 7 november.
pff hier bij 104 zitten ze er ook al over te tobben of wij cod erbij gaan nemenPhydomir schreef op 30 oktober 2003 @ 19:26:
www.clan-beware.nl is nu al een CoD clan.. Als het goed is hebben we ook al vrij snel een server draaien voor Cod.
Wij hebben iig een massive order geplaatst zodat we waarschijnlijk direct van af de leverancier hem krijgen nog voordat hij in de winkels ligt.
Nu hebben we daardoor al zo'n 50 man die Cod gaan spelen (verdeeld over 4 platoons)
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Wat betreft clans: ik zie wel of ik er 1 join. Met RTCW speelde ik tegen de besten van de wereld (team Nederland en vooral in clanverband. Team-Radium, Infensus, Noll8 enz enz, maar het is zo een verantwoordelijkheid. Je moet 1) afspraken nakomen 2) op tijd zijn voor wars 3) datums reserveren voor wars 4) trainen 5) tactics bespreken en uitvoeren 6) cfg aanpassen enz enz. Op een gegeven moment werd ik daar zo zat van, dat ik nu zelf wel bepaal wanneer ik wil spelen en wanneer niet. En dat bevalt me reuze!
Koffie en meer...
Whole lot of stars ***
Verwijderd
dit gaat me zeker wel ff bezighouden

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
de reviewer had gelijk, hij is kort, maar flink heftig.
eerste rusische missie == enemy at the gates en is vergelijkbaar is heftigheid met de beachlanding in mohaa
tis een zeer vermakelijk spel en zeker het kopen waard, want de mp rockzorz ook
blup
plaatjes!
caranten (oid

altijd leuk die mg42's

he een franse auto, me no like!

wat een mooi interieur! not

wegrennen!

KABOOM!

leuke meubeltjes!

my kinda toys

dit komt me toch HEEL bekent voor (bob anyone?)

more mg42's

bootje!

naar beneden springen is NIET handig

dit zijn pas kanonnen!

binnenkant had wel iets meer ingericht mogen zijn...

let's pretend to be the captain! WHOOO

ja hij is echt zo groot

en ja hij is echt zo lang

dat was het!
je moet btw bij de aftiteling ff wachten.. leuk filmpje
[ Voor 88% gewijzigd door Bezulba op 31-10-2003 14:34 ]
blup
dit was duidelijk het wachten waard en ik weet wel wat ik voor me verjaardag ga vragen eind komende maand
ik ben nu in het level dat je op die duitse boot zit, en tot nu toe bevalt het me allemaal nog uitstekend
dit spel is duidelijk beter dan alle MOH games bij elkaar opgeteld
de map docks
water!

mooie truck! kan alleen niet stuk

mooie poster!

hier heeft iemand met liefde lopen inrichten!

brr koud buiten, gauw maar naar binnen

dozen!

kanon!

tentje!

map: 3x raden!
mooie text!

stoek!

3x raden hoe deze map heet

let's kill the dead

stuk hekje! de jeugd van tegenwoordig...

bushokje!

gimme that milliard!

ff springen op stomme franse tinnenblikken!

ook stoek!

maar je kan je er wel in verstoppen!

en that's all folks!
blup
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
zijn mp mapsFlyduck schreef op 31 oktober 2003 @ 16:27:
Zoveel screenshots... en zie en geen enkel vijandelijk mannetje op
blup
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Denk zelf eens goed na... er zijn zulke programma's waarmee je illegaal games kunt downloaden. Zal hij ongetwijfeld gedaan hebben.Cyrus The Virus schreef op 31 oktober 2003 @ 17:03:
Hoe kom jij aan CoD ???
Ga AJB niet vragen waar hij het vandaan heeft, want dan risceer je een Officiele Waarschuwing en zorg je ervoor dat dit topic wordt gesloten.
blup
Verwijderd
Wat wel grappig is dat je in die auto moet zitten, en wat moffen af knallen
geen bal aan? in welk opzicht?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 17:15:
Ik ben nou ongeveer 3 uur lopen spelen, en vind het nou geen bal meer aan, en heb hem er af gegooid.
Wat wel grappig is dat je in die auto moet zitten, en wat moffen af knallen
blup
na 3 uur al?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 17:18:
Het word op een duur een tonig.
ik had er pas last van in stalingrad, daar lijken alle kapotgeschoten fabriekstereinen opmekaar..
maar oke het zal wel :)\
iig!
http://home.wanadoo.nl/tegelaer/screenshots/ vanaf screenshot 38 begint de rusische campaign
echt de moeite waard om ff te kijken
[ Voor 21% gewijzigd door Bezulba op 31-10-2003 17:24 ]
blup
sommige wel, andere zijn wat rustiger... maar je hebt er genoeg die nog een stukkie erger zijnAlbinoraptor schreef op 31 oktober 2003 @ 17:57:
Eendje zijn alle missies/levels, zo intens als die 2 demo levels
blup
ik heb nu de eerste paar levels uitgespeeld en het is werkelijk fantatisch
eindelijk een game war de Thompson er zo uit ziet dat ie echt GOED is!!
net BoB!!! Complimenten aan de developers
Verwijderd
Movement keys, zijn die niet te veranderen ipv wsad naar de pijltjestoetsen?
Tuurlijk wel, gewoon op dat vakje waar 'up' staat klikken en dan op 'w' drukken.Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:18:
Misschien een hele domme vraag maar eh...
Movement keys, zijn die niet te veranderen ipv wsad naar de pijltjestoetsen?
Ik vind het spel eigenlijk best saai worden na een tijdje.

De wapens zijn echt helemaal geweldig imho, en al helemaal door het aimen over de sight.
Ik ga me morgen maar eens volledig storten op de SP, en zodra hij in de winkels ligt ga ik een exemplaar halen, en dat is niet alleen vanwege de cd-key, maar omdat ik het spel echt geweldig vind... (Ik heb de demo's ook 10x gespeeld
ik heb een GF4-ti4200 met detonator 45.23
ik word gek van dat geflikker
en ja ik heb bij detonator/properties 85 Hz ingesteld
[ Voor 26% gewijzigd door Marf op 31-10-2003 22:52 ]
Verwijderd
kom toch niet met die onzin aanzetten...het wo2 genre is gewoon een heel goed genre, en call of duty komt weer meer in de buurt van het perfecte wo2 spel..Maxow schreef op 31 oktober 2003 @ 21:15:
Ik vind het een leuk spel, grafisch mag hij er best zijn, qua gameplay ook zeker niet slecht. Het enige waar ik commentaar op heb is dat dit het 76518274e WW2 FPS is, dit genre begint een beetje uitgemolken te worden, na MOHAA met diverse expansions en nu dan weer CoD. (Hidden and Dangerous ook, maar die heeft een totaal ander soort gameplay, wat mij ook meer boeit dan het MOHAA/CoD genre)
als je wo2 niet leuk vind..ga dan lekker vietcong spelen ofzo..
Verwijderd
voor mij kan er niet genoeg WO2 spellen komen. ik vind dat gewoon boeiend.Maxow schreef op 31 oktober 2003 @ 21:15:
Ik vind het een leuk spel, grafisch mag hij er best zijn, qua gameplay ook zeker niet slecht. Het enige waar ik commentaar op heb is dat dit het 76518274e WW2 FPS is, dit genre begint een beetje uitgemolken te worden, na MOHAA met diverse expansions en nu dan weer CoD. (Hidden and Dangerous ook, maar die heeft een totaal ander soort gameplay, wat mij ook meer boeit dan het MOHAA/CoD genre)
en wat jij zeg komt op t zelfde neer als: alle spellen zijn tegenwoordig shooters waarom stoppen ze daar niet een keer mee.
Tot mijn verbazing kon ik ook gewoon online spelen..
Maar ik moet zeggen dat de multiplayer niet is wat ik er van verwacht had.
Ik dacht dat het zoals wolfenstein zou worden met verschillende classes etc, maar helaas blijkt het gewoon te spelen als een zeer standaard shooter.
Jammer ik had zoveel van de MP verwacht
Maar goed singleplay is opzich wel grappig.. maar mist ook iets.
Als je niet doorloopt naar een volgend punt maar gewoon ergens blijft staan gaat de oorlog maar ff op "pauze" totdat jij op een bepaald punt bent. Je hoort wel ontploffingen enzo maar er gebeurd verder niets... je teammates blijven maar een beetje stoned voor zich uitkijken ...
Erg jammer, daardoor komt het wel erg nep over allemaal..
[ Voor 6% gewijzigd door Flyduck op 31-10-2003 23:26 ]
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
dat het niet zoals bij MOHAA, organized vechten is, maar dat er van alles gebeurd met schieten/mortars enzo, je krijgt dus meer het echte WAR idee
er is altijd gezegt dat het gewoon een ffa MP shooter zou worden... mohaa style.. geen classes ofzoFlyduck schreef op 31 oktober 2003 @ 23:26:
matig spel,..
Ik dacht dat het zoals wolfenstein zou worden met verschillende classes etc, maar helaas blijkt het gewoon te spelen als een zeer standaard shooter.
Als je niet doorloopt naar een volgend punt maar gewoon ergens blijft staan gaat de oorlog maar ff op "pauze" totdat jij op een bepaald punt bent. Je hoort wel ontploffingen enzo maar er gebeurd verder niets... je teammates blijven maar een beetje stoned voor zich uitkijken ...
hoe kom jij dan aan het idee dat er een classensysteem in zou zitten?
blup
Ik heb net ook Online gespeeld en ik vond je MP juist heel intens.Flyduck schreef op 31 oktober 2003 @ 23:26:
matig spel,..
Misschien komt dat omdat we goed samenwerkten, maar overal om je heen zie je kogels vliegen en ontploffingen, dit is net zoeits als Day of Defeat, maar dan iets mooier;)
De levels zijn ook vrij uitestrekt en je kunt je overal achter verschuilen, vooral dat level uit de eerste demo online. AL die hekjes waar vijanden achter kunnen zittten.
Dit is echt een topgame
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Mee eens.Flyduck schreef op 31 oktober 2003 @ 23:26:
matig spel,..
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
que?
bij mij crashde die ook daar, je bedoelt dat die crashed als die het nieuwe level gaat laden? zoja dan moet je ff rebooten en dan call of duty opstarten dan vraagt die om de safemode te activeren en dan moet je ff ja doen. Nu doet die het en moet je ff je settings herstellenKaMiKaZe schreef op 01 november 2003 @ 01:34:
Lekkere actiegame met goede graphics en vooral prima geluid. Heb tot missie 3 gespeeld tot de game.... crashte
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Als je teammates wel door zouden lopen had je waarschijnlijk gezegt dat het minder is omdat je het hele level zo door kon lopen omdat je teamm8s alles al hadden gedaanFlyduck schreef op 31 oktober 2003 @ 23:26:
Mag ik weten waar je ehm hebt gekocht?silentsnow schreef op 01 november 2003 @ 08:07:
Ik heb net Call of Duty gekochtHeb hiervoor al de twee demo's en de "promo" bekenen. Ga zometeen ff kijken hoe de mp eruit ziet. Wish me luck
Dan ga ik ehm ook zo halen
Vertel ons eens waar je hem vandaan hebt... welke shop. Of heb je hem uit de UK laten komen of zo (hoewel hij daar ook pas officeel op 7 november uit zal komen). Misschien zelfs uit de USA?silentsnow schreef op 01 november 2003 @ 08:07:
Ik heb net Call of Duty gekochtHeb hiervoor al de twee demo's en de "promo" bekenen. Ga zometeen ff kijken hoe de mp eruit ziet. Wish me luck
[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 01-11-2003 08:47 ]
Verwijderd
Maareh...Silent Snow...uit hoeveel cd's bestaat CoD eigenlijk???
2 of 3??
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 10:30 ]
Khad dit ook, heb je toevallig een Creative SB Live! geluidskaart??Kaap schreef op 01 november 2003 @ 09:04:
Hmmm gister stuk gespeeld, echt tof. De net wou ik verder spelen, geluid van mijn eigen wapens weg. Ik alles geprobeerd maar niks er aan te doen. Andere wapens hoor ik wel afgaan. Mijn reload geluid hoor ik ook, alleen als ik schiet hoor ik niks.
Maar ik ga toch de volgende week de NL versie halen vanwege die serial kwestie.
Ik wil online er mee gamen. Wij hebben ook bij onze clan al een public draaien, en dan zul je toch een originele moeten hebben.
niemand heeft hier dus last van begrijp ik ?Marf schreef op 31 oktober 2003 @ 22:04:
hebben nog meer mensen er last van dat ie op 60 Hertz blijft staan![]()
ik heb een GF4-ti4200 met detonator 45.23
ik word gek van dat geflikker
en ja ik heb bij detonator/properties 85 Hz ingesteld

heeft iemand misschien dan een tip ?
[ Voor 6% gewijzigd door Marf op 01-11-2003 10:58 ]
wist niet eens dat dat bestondGunner schreef op 01 november 2003 @ 10:57:
[...]
start --> uitvoeren --> dxdiag --> more help --> override --> 85hz ook al geprobeerd?
maar helaas nog steeds 60 Hz in game
ow wat is dit ontzettend irrie
iemand anders nog een tip
thankz anyway
(\call of duty\main)
seta r_displayrefresh "85"
YES !!!!!!!BonBon schreef op 01 november 2003 @ 12:06:
voeg deze regel toe in de "config.cfg" file :
(\call of duty\main)
seta r_displayrefresh "85"
hij doet t
kudos 4 u my new friend
Verwijderd
bij mij wil hij ook nogal eens crashen en niet alleen na het 3e levelKaMiKaZe schreef op 01 november 2003 @ 01:34:
Lekkere actiegame met goede graphics en vooral prima geluid. Heb tot missie 3 gespeeld tot de game.... crashte

maarja, voor de rest is alles perfect
[ Voor 13% gewijzigd door ADMK op 01-11-2003 13:00 ]
Hoe zie je op wat voor hz je draait in het spel eigenlijk?Marf schreef op 01 november 2003 @ 11:05:
[...]
wist niet eens dat dat bestond
maar helaas nog steeds 60 Hz in game
ow wat is dit ontzettend irrie
iemand anders nog een tip
thankz anyway
Ik zie niks in de options erover.
[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 01-11-2003 13:50 ]
Dat belooft wat voor de hele game straks!
Volgens mij zijn er ook geen mensen die de hele game kunnen uitspelen zonder ook maar 1 keer dood te gaan. (zonder dat je natuurlijk het al een keer eerder hebt gespeeld)
Dit topic is gesloten.