Veel time outs hier, gemiddeld 30-50 keer per dag dat de connectie een minuutje weg is. Tevens onlangs de helpdesk gebeld vanwege de hoge pings. hierop kreeg ik te horen dat ze geen lage ping hoeven te garanderen. Een ping 80 vinden ze normaal als hoogste

Veelal is het buitenlandse verkeer de laatste maanden erg traag, pagina's openen traag of helemaal niet. Diversen ping tracert's en route's opgestuurd naar ze maar zonder effect, ze doen er niets mee. Ik w8 tot ik verhuisd ben en ga dan over op ADSL. Na jarenlange slecht functioneren is de koek op.
Was destijds op het docsis netwerk overgestapt en daar liep het het eerste jaar goed op. Nadien kwamen dezelfde problemen net zoals op het oude netwerk. Het lijkt wel of ze geen netwerk kunnen onderhouden of bezuinigen op de ingekochte bandbreedte. Ook het knijpen van de p2p netwerken is niet juist, wat nu wel gebeurd.
Tijdens installatie van het Docsis netwerk destijds, en zal nu nog wel zo zijn, moet je een originele cd kunnen tonen van een besturings systeem. Dit duid er op dat ze duidelijk hun inkomsten ook betrekken van third party bedrijven.
UPC zal in Januari weer een verhoging doorvoeren, de zoveelste alweer. Dit keer voor kabeltelevisie. Bij ons in de buurt is de ontvangst om te huilen in iedere huiskamer, van beeldruis tot strepen. Hier zijn ze al 2 jaar van op de hoogte maar hebben het probleem nog steeds niet opgelost. Tijd ook om digitenne te gaan nemen.
Wat ik het meest belachelijke vind is dat er nog steeds geen 1 instantie ervoor heeft kunnen zorgen dat UPC kwaliteit waarborgd. Maar dat vind je in de hele linie wel terug in Nederland, veel betalen overal voor, weinig kwaliteit. Het is dus niet zozeer alleen dat de kabelboeren er met een petje naar gooien, maar juist met name de overheid. Treurig