Tja maar chello kan niet toveren.

Over een half jaar zitten ze op een andere locatie met business adsl aansluiting. Tot die tijd moet chello maar wat blijven werken

.
Het moet niet 'maar wat' blijven werken, het moet gewoon
goed werken.
Een power level van -2 dBmV is dat normaal? Verder lijken deze waarden wel vrij normaal, toch?
Idd, niets aan de hand zo op 't eerste gezicht. Hou 'm eens een tijdje in de gaten als je die mogelijkheid hebt.
Cyphax schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:48:
Ik heb gisteravond de helpdesk eens gebeld toen ik geen verbinding had en een hele lieve helpdeskmeid

deed haar uiterste best om een monteur te regelen. Ze had op gegeven moment de tip om het modem eens aan te sluiten op de aansluiting waar die mijn woonkamer binnenkomt ipv op de splitter en vooralsnog is mijn modem nog niet opgehouden, vreemd genoeg. Als het nou aan de splitter zou liggen (kan dat gewoon? TV heeft wel altijd gewerkt zonder problemen) kan ik die monteur ook wel afbellen (anders komt ie over een week) en dan de helpdesk terugbellen.
Tja, maar al is je signaal nog zo brak, dan heb je nog steeds wel beeld, al zit er misschien veel sneeuw/strepen doorheen. M.a.w., aan je tv lees je niet zoveel af. Ja als er veel sneeuw/strepen doorheen zitten is het natuurlijk duidelijk dat je signaal slecht is, maar als het beeld goed is wil dat niet automatisch zeggen dat je signaal ook goed is. Een splitter kan inderdaad niet helemaal lekker zijn. Het is maar een 'simpele' splitter maar als 't eentje met een filter is kan het filter gaar zijn.
Greyh0und schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:00:
Misschien is het al gevraagd enzo maar,
waarom is er een whine topic voor chello. Kan je niet beter een topic maken met oplossingen

(of is dat meer de bedoeling hier)
PS: tis niet bedoelt als flame maar ik snap jullie gewoon niet...

Ik vind dat je gelijk hebt. Chello werkt tegenwoordig gewoon goed. Tussen 1 juli 2005 en 23 maart zijn er 0 posts geweest, dat zegt toch wel wat. "Chello brak" slaat nergens op, een titeledit zou idd wel op zijn plaats zijn. "Chello vragen en problemen" lijkt me beter.
[
Voor 9% gewijzigd door
Bergen op 12-04-2006 13:25
]