Mijn T610 merkte vanochtend zelf op dat het wintertijd was! Hulde!
Verwijderd
Er waren problemen met Share (lees paar pagina hiervoor) die telefoons crashten toen ze share gebruikten. Ik heb nu inmiddels de instellingen van Share ontvangen (had hiervoor een SPV met share en dezelfde SIM-kaart). Het vreemde is nu dat ik volgens de Share site nog maar 4KB verbruikt heb van de 2 MB. Ze zeggen trouwens dat het gratis is maar je betaald er wel mooi 6 euro p.m. voor die worden van je belbundel afgetrokken. Dus niks gratis. Volgens mijn phone (bij datatellers heb ik al veel meer verbruikt (btw hoeveel bytes is 1 KB, domme vraag, vermoed 1000 maar weet het niet zeker).
Of bel ik misschien verkeerd in en gaan de kosten i.p.v. uit mijn Share gewoon van mijn beltegoed af. Heb de instellingen gekregen van Orange. Iemand ervaring hiermee, bij de SPV kon ik onmiddelijk zien of ik wat verbruikt had. Zit ik misschien aldoor te wappen i.p.v. te sharen en wat's the differnce???
Nog een vraagje, hoe moet je de tel. instellen zodat ie automatisch naar winter/zomertijd gaat. Had hem op zomertijd maar hij stond vannochtend nog steeds hierop. Moet je misschien als het zomer is hem al op de wintertijd zetten en vice versa?????????????

Of bel ik misschien verkeerd in en gaan de kosten i.p.v. uit mijn Share gewoon van mijn beltegoed af. Heb de instellingen gekregen van Orange. Iemand ervaring hiermee, bij de SPV kon ik onmiddelijk zien of ik wat verbruikt had. Zit ik misschien aldoor te wappen i.p.v. te sharen en wat's the differnce???
Nog een vraagje, hoe moet je de tel. instellen zodat ie automatisch naar winter/zomertijd gaat. Had hem op zomertijd maar hij stond vannochtend nog steeds hierop. Moet je misschien als het zomer is hem al op de wintertijd zetten en vice versa?????????????
Instellingen > Tijd en datum > Geavanceerd > Zomertijd > Wintertijd selecterenVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 10:47:
... Share crap...
Nog een vraagje, hoe moet je de tel. instellen zodat ie automatisch naar winter/zomertijd gaat. Had hem op zomertijd maar hij stond vannochtend nog steeds hierop. Moet je misschien als het zomer is hem al op de wintertijd zetten en vice versa? Kijk! 1 teken werkt ook.
Daarna je tijd goed zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door BAUKstEr op 26-10-2003 11:22 ]
Verwijderd
Deze telefoon heeft een Li-polymer accu. Is het nu verstandig bij dit type om hem ook helemaal leeg te laten lopen alvorens hem weer op te laden, dit om de levensduur v.d. batterij te verlengen of maakt dat niet uit. Dit was bij sommige accu's (misschien de Li-ion?) wel het geval. Of kan je hem te allen tijde aan de stroom hangen zonder dat de kwaliteit (levensduur en standby-tijd) achteruit gaat.
Verwijderd
Voor diegene die nog benieuwd zijn naar de bluetooth mp3 speler. Er staat een revieuw online : http://www.mobile-review....nyericcson-hbm30-en.shtml
Vind het wel een cool ding, maar net iets te duur voor mij !!
T-610 is echt fijne fone, ben blij dat ik hem gekocht heb
te duur voor een MP3 speler, en te duur voor een headset.. vraag me af wie zoiets koopt..Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 12:12:
Voor diegene die nog benieuwd zijn naar de bluetooth mp3 speler. Er staat een revieuw online : http://www.mobile-review....nyericcson-hbm30-en.shtml
vraag me nu een paar dingen af. Ik heb sinds een week nu dus de T610 en sinds gister de MyCom USBDongle.
Installatie ging voorspoedig, ik kan nu ook daadwerkelijk plaatjes en midi'tjes overzetten.
Maar hoe synchroniseer ik nu daadwerkelijk data uit Outlook. Heb ik daar echt de Sony software voor nodig of kan dat ook met de standaard meegeleverde software.
Daarnaast, dat blauwe ledje op de USB Dongle, kan dat uit?
Als laatste, hoewel synchronisatie goed gaat blijft dat "Network not connected" icoontje aan staan. Is dat normaal? Of moet ik hier nog wat voor instellen?
Vind het tot nu toe maar verwarrend namelijk. Heel veel opties wat je kan syncen, en om eerlijk te zijn zegt het me niet zoveel.
Any help is appreciated!
Installatie ging voorspoedig, ik kan nu ook daadwerkelijk plaatjes en midi'tjes overzetten.
Maar hoe synchroniseer ik nu daadwerkelijk data uit Outlook. Heb ik daar echt de Sony software voor nodig of kan dat ook met de standaard meegeleverde software.
Daarnaast, dat blauwe ledje op de USB Dongle, kan dat uit?
Als laatste, hoewel synchronisatie goed gaat blijft dat "Network not connected" icoontje aan staan. Is dat normaal? Of moet ik hier nog wat voor instellen?
Vind het tot nu toe maar verwarrend namelijk. Heel veel opties wat je kan syncen, en om eerlijk te zijn zegt het me niet zoveel.
Any help is appreciated!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
zie mijn mini-howto 2 of 3 pagina's terug.
ja die had ik gezien, maar dat behandeld dus de Sony Software. Ik vroeg o.a. of het ook zonder deze software kon, en hoe dat dan moet. (maar ik lees em zeker nog ff door).
Op de rest van de vragen nog een antwoord?
Op de rest van de vragen nog een antwoord?
ik neem aan dat je de dongel van MSI hebt (pc2pc):
-Je kan volgens mij met meer prog`s synchroniseren, maar waarom zou je dat doen? Porg wat bij phone geleverd is (en van SE site gedownload kan worden) werkt prima
-blauwe ledje op dongel geeft aan dat ie connectie heeft, van mij mag hij ook wel een stuk minder fel. maar dat is nix wat niet verholpen kan worden door een beetje ducktape
Ik kan je ook het programma Float`s Mobile Agent aanraden.. werkt erg goed. Gemakkelijk voor SMS beheer.
?? Heeft er nog iemand goede scripts voor FMA?? Die ik op de site van FMA vind werken bij mij maar half
-Volume control werkt niet, hij springt direct naar mute en wil daar via phone niet meer vanaf
-Hij werkt alleen met winamp2... niet met winamp3
-Hij geeft om de haverklap scriptfouten aan..
-Je kan volgens mij met meer prog`s synchroniseren, maar waarom zou je dat doen? Porg wat bij phone geleverd is (en van SE site gedownload kan worden) werkt prima
-blauwe ledje op dongel geeft aan dat ie connectie heeft, van mij mag hij ook wel een stuk minder fel. maar dat is nix wat niet verholpen kan worden door een beetje ducktape
Ik kan je ook het programma Float`s Mobile Agent aanraden.. werkt erg goed. Gemakkelijk voor SMS beheer.
?? Heeft er nog iemand goede scripts voor FMA?? Die ik op de site van FMA vind werken bij mij maar half
-Volume control werkt niet, hij springt direct naar mute en wil daar via phone niet meer vanaf
-Hij werkt alleen met winamp2... niet met winamp3
-Hij geeft om de haverklap scriptfouten aan..
Verwijderd
is er ergens een mirror van dit programma? lijkt me wel handig om vanuit me bed mijn winamp te sturenuit de review
[...]
Met het programma`tje PC/BT control (link) kan je bijvoorbeeld met je T610 winamp of je muis bedienen, wat natuurlijk bijna onmogelijk is met een IrDA verbinding.
Verwijderd
@Qorne: maar als ik nou mun telefoon simlock vrij laat maken...veranderen de icoontjes in het menu dan ook???Klopt jij hebt Vodafone firmware, dat logo kan er geloof ik af met een mesje... voorzichtig er af krassen... maar dat allemaal op eigen risico ik koop me telefoons altijd sim lock vrij.
en moet je de batterij helemaal leeg laten lopen voordat je hem weer kan opladen? of maakt dat niet uit?
Niet persee, dit zijn eigenlijk 2 losstaande handelingen..Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 15:43:
[...]
@Qorne: maar als ik nou mun telefoon simlock vrij laat maken...veranderen de icoontjes in het menu dan ook???
en moet je de batterij helemaal leeg laten lopen voordat je hem weer kan opladen? of maakt dat niet uit?
Batterij de eerste keren ongeveer helemaal leeg laten gaan raden ze meestal wel aan voor een optimaal batterij-leven
HTML pagina's gaat van je 2mb af, en wappen kan je onbeperkt doen geloof ik.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 10:47:
Er waren problemen met Share (lees paar pagina hiervoor) die telefoons crashten toen ze share gebruikten. Ik heb nu inmiddels de instellingen van Share ontvangen (had hiervoor een SPV met share en dezelfde SIM-kaart). Het vreemde is nu dat ik volgens de Share site nog maar 4KB verbruikt heb van de 2 MB. Ze zeggen trouwens dat het gratis is maar je betaald er wel mooi 6 euro p.m. voor die worden van je belbundel afgetrokken. Dus niks gratis. Volgens mijn phone (bij datatellers heb ik al veel meer verbruikt (btw hoeveel bytes is 1 KB, domme vraag, vermoed 1000 maar weet het niet zeker).![]()
Kun je trouwens ook via cable/IR/Bluetooth WT internetten op je t610 via je thuisinternetverbinding?
alles wat ik hierover vind blijft te vaag
zoals al eerder gezegt, sim lock vrij maken is wat anders als de Firmware van je telefoon.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 15:43:
[...]
@Qorne: maar als ik nou mun telefoon simlock vrij laat maken...veranderen de icoontjes in het menu dan ook???
De firmware is de software (bestuurings systeem)
De simlock is de beveiliging en die hebben niet echt veel met elkaar te maken.
Ik moest me telefoon wel zelf op de wintertijd zetten maar omdat ik toch elke dag sync gaat het vanzelf met me laptop mee...
volvens mij kon je er zelfs een klein gifje in doen, maar dit werdt dan wel lelijk gerendert...
[ Voor 7% gewijzigd door Qorne op 26-10-2003 22:46 ]
Ik heb zojuist via GSMWeb.nl een T610 met Telfort 200 bestelt.
Ben benieuwd
-edit-
ennuh... ook maar meteen een usb dongle via mycom.nl
Ben benieuwd
-edit-
ennuh... ook maar meteen een usb dongle via mycom.nl
[ Voor 30% gewijzigd door ericafterdark op 26-10-2003 23:49 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Hierin zou ik ook wel geinteresseerd zijnChaos2K schreef op 26 October 2003 @ 22:35:
Kun je trouwens ook via cable/IR/Bluetooth WT internetten op je t610 via je thuisinternetverbinding?
Via Bluetooth iig niet, die "bluetooth-service" is niet beschikbaar op de T610.
heb hem ook maar gekocht.
zoals zovelen al gezegd hebben: fijne telefoon veel leuke/handige functies.
moet nu nog eens gaan kijken voor dat bluetooth gebeuren.
Heb wel nwe theme en beltoon up kunnen loaden via IR, maar BT is ook wel makkelijk denk ik.
E-mail instellen ging vrij snel en eenvoudig. (niet via gprs)
foto's heb ik wel al gemaakt maar nog niet kunnen uitlezen, nog ff kijken hoe dat werkt.
Nu nog wat nwe games erbij en tis klaar. Iemand nog tips?
zoals zovelen al gezegd hebben: fijne telefoon veel leuke/handige functies.
moet nu nog eens gaan kijken voor dat bluetooth gebeuren.
Heb wel nwe theme en beltoon up kunnen loaden via IR, maar BT is ook wel makkelijk denk ik.
E-mail instellen ging vrij snel en eenvoudig. (niet via gprs)
foto's heb ik wel al gemaakt maar nog niet kunnen uitlezen, nog ff kijken hoe dat werkt.
Nu nog wat nwe games erbij en tis klaar. Iemand nog tips?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Msi pakketje even aanpassen, zie de system requirements. Daarna werkt hij als een zonnetje.PowerFlower schreef op 25 October 2003 @ 15:31:
[...]
Een verse reinstall van XP?
Serieus, waarom draai je in godsnaam 2k3 server op een thuis-PC? Dan krijg je dus dit soort problemen, het is gewoon niet voor dit soort gefröbel bedoeld daarom staat hij het ook niet toe, stabiliteit is belangrijker voor een server
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Heb m ook maar gekocht. Kreeg een Week 41 toestel mee! Bevalt goed tot nu toe (kom net thuis van de stad). Ziet er allemaal leuk uit enzo, alleen hoe werkt dat precies bij Orange? Ik heb nu een nieuwe simkaart van ze met nieuwe nummer, ik laat mijn nummer porteren, kan ik nu gewoon met die simkaart wel alles doen (van het abonnement)? Ik hoorde ook iets over starttegoed van 15 euro ofzo? wat houd dat in, is dat om die 10 dagen te overbruggen?
offtopic:
Woops, dat was qoute ipv edit.
Woops, dat was qoute ipv edit.
[ Voor 191% gewijzigd door |sWORDs| op 27-10-2003 15:52 ]
Eerst 40 pagina'sVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:32:
/offtopic
Ginz maak eens een Deel 6 aan, dit is niet meer overzichtelijk.![]()
We zitten op 75% pas dus.
[ Voor 35% gewijzigd door |sWORDs| op 27-10-2003 15:52 ]
dat zou ik ook graag willen weten want het duur toch heel erg lang voordat hij de foto heeft verwerktVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:02:
Hoe kon je ook alweer meer foto's achter elkaar nemen ??
weet iemand hier ook wat voor soort gifjes wel niet niet bewegen op de T610 want sommige gifjes worden geen eens weer gegeven waar ligt dat aan?
erstaat dan zon zandlopertje ipv het plaatje
[ Voor 14% gewijzigd door Qorne op 27-10-2003 16:29 ]
Verwijderd
Ik heb gelezen bij www.howardchui.com dat een Li-Polymer accu beschadigt wordt als je hem eerst helemaal leeg laat lopen en dan pas gaat opladen. Ik doe gewoon als er een een klein tot redelijk streepje aanwezig is. Ik wacht nooit echt op het waarschuwingslampje.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:34:
Deze telefoon heeft een Li-polymer accu. Is het nu verstandig bij dit type om hem ook helemaal leeg te laten lopen alvorens hem weer op te laden, dit om de levensduur v.d. batterij te verlengen of maakt dat niet uit. Dit was bij sommige accu's (misschien de Li-ion?) wel het geval. Of kan je hem te allen tijde aan de stroom hangen zonder dat de kwaliteit (levensduur en standby-tijd) achteruit gaat.
Heel snel drukken??Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:02:
Hoe kon je ook alweer meer foto's achter elkaar nemen ??
Volgens mij kan de T610 dat niet; je bent in de war met de E700 (?!) van samsung.
Ik had es een draaiend 'Id' logo ( van Doom3 ) erop gezet. Op de PC was ie ong. 90kb, maar op me T610 kostte het 160kb ofzo. Op screensaver of achtergrond bewoog mijn GIF niet, maar als je het plaatje ging bekijken bij 'Mijn Afbeeldingen' draaide hij wel. Geen last van lelijke rendering.Qorne schreef op 26 October 2003 @ 22:40:
[...]
volvens mij kon je er zelfs een klein gifje in doen, maar dit werdt dan wel lelijk gerendert...
Door een standaard firmware van SE (geen Tmobile,Vodafone versies) erop te gooien, krijg je alle normale icoontjes.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 15:43:
[...]
Unlocken (zoals anderen het zeggen) is een apart verhaal.
Ik wil het programma 'PC/BT control ' ook graag, maar waar is ie te vinden?!Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 14:33:
[...]
is er ergens een mirror van dit programma? lijkt me wel handig om vanuit me bed mijn winamp te sturen
Lijkt me wel chill om in de badkamer me muziek te regelen op de pc!
zijn er hier mensen met BT headset ervaringen?
Ik heb dus een SE HBH-60 headset en ging tot vandaag perfect
Nu ineens problemen: als ik een gesprek start of aanneem werkt alles perfect, maar als ik dan later weer gebeld wordt gaat het niet via de headset maar alleen via de telefoon (dus geen wisselgesprek maar gewoon een geheel nieuw gesprek)
Dat is dus elke keer zo. Ene gesprek gaat goed, maar de volgende keer dan niet.
Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb dus een SE HBH-60 headset en ging tot vandaag perfect
Nu ineens problemen: als ik een gesprek start of aanneem werkt alles perfect, maar als ik dan later weer gebeld wordt gaat het niet via de headset maar alleen via de telefoon (dus geen wisselgesprek maar gewoon een geheel nieuw gesprek)
Dat is dus elke keer zo. Ene gesprek gaat goed, maar de volgende keer dan niet.
Iemand hier ervaringen mee?
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
hoe moet ik dan de firmware erafgooien? ik neem aan dat vodafone dat zelf niet doet...toch??
Hmmm, ik heb dus gisteravond laat via GSMWeb.nl mijn bestelling geplaatst (T610) maar kreeg daarna geen bevestiging, ook geen bevestigingspagina. Gewoon weer een leeg formulier. Krijg ik dan toch het contract per post morgen ?
Je kunt je simkaart gewoon gebruiken zoals je normaal ook zou doen. Je nummer is niet direct gekoppeld aan je sim, maar wordt bij de provider aan je sim-id gekoppeld. Verder is het gewoon even wachten tot je nummer overgezet is.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:28:
Heb m ook maar gekocht. Kreeg een Week 41 toestel mee! Bevalt goed tot nu toe (kom net thuis van de stad). Ziet er allemaal leuk uit enzo, alleen hoe werkt dat precies bij Orange? Ik heb nu een nieuwe simkaart van ze met nieuwe nummer, ik laat mijn nummer porteren, kan ik nu gewoon met die simkaart wel alles doen (van het abonnement)? Ik hoorde ook iets over starttegoed van 15 euro ofzo? wat houd dat in, is dat om die 10 dagen te overbruggen?
Die 15 euro is volgens mij gewoon een actie. Gewoon even bellen naar het nummer 1244 voor saldo informatie om je huidige saldo op te vragen.
Verwijderd
Je kan het 'illegaal' laten doen, of 35 euro betalen bij een echte SESP.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:16:
hoe moet ik dan de firmware erafgooien? ik neem aan dat vodafone dat zelf niet doet...toch??
Dan moet je wel aangeven dat je de normale SE firmware wilt.
Verwijderd
Ik was ff aant Wappen met share maar kan niet echt gratis WAP-sites vinden waar je midi's kunt downloaden? Weet iemand misschien sites die toegankelijk zijn met WAP waar je dus ook gratis MIDI's vandaan kan halen?
ik zou toch echt bluetooth aanraden. er zijn namelijk mega veel gratis midis verkrijgbaar en met bluetooth gooi je al deze zaken zo op je telefoon!
www.myt610.com heeft er al een paar...
www.myt610.com heeft er al een paar...
Welke camera phone is beter deze van de SE T610 of van de Samsung E700?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
E700:Canon23 schreef op 28 October 2003 @ 15:10:
Welke camera phone is beter deze van de SE T610 of van de Samsung E700?
640x480 pixels (0.3MP)
5x digitale zoom
multi-shot functie
nachtstand
T610:
352x288 pixels (0.1MP)
Dus ErikdeJ had gelijk
De cam van de T610 is zwaar niets (echt heel erg slecht), maar daar koop je hem (hoop ik) ook niet voor.
Ik heb tegenwoordig trouwens wel een ander raar probleem.
Mijn bluetooth serial port staat op "automatically connect" (om automatisch te syncen met XTND als ik binnen "bereik" ben). Nu gaat ie om de zoveel seconden (echt om de 10 seconden ofzo) even connecten en dan weer niet, om vervolgens na ik zeg maar wat 100x opnieuw te willen pairen ?! Erg irritant, ik moet nu dus iedere dag opnieuw pairen.
Syncen wanneer ik m'n kamer binnenloop (of zelfs al op de trap) werkt wel perfect, hoef geen knop meer aan te raken!
Iemand nog meer last van dit probleem gehad?
Ik heb tegenwoordig trouwens wel een ander raar probleem.
Mijn bluetooth serial port staat op "automatically connect" (om automatisch te syncen met XTND als ik binnen "bereik" ben). Nu gaat ie om de zoveel seconden (echt om de 10 seconden ofzo) even connecten en dan weer niet, om vervolgens na ik zeg maar wat 100x opnieuw te willen pairen ?! Erg irritant, ik moet nu dus iedere dag opnieuw pairen.
Syncen wanneer ik m'n kamer binnenloop (of zelfs al op de trap) werkt wel perfect, hoef geen knop meer aan te raken!
Iemand nog meer last van dit probleem gehad?
Verwijderd
Iemand een idee waar die bluetooth RC autootjes van SonyErricson al te koop zijn, heb wel interesse
de CAM van de t610 is best aardig, maar je moet hem steeds ff scherpstellen en vooral NIET bewegen want daar kan die zeer slecht tegen 
lijkt me wel grappig
als je een winkel hebt gevonden hoor ik het graag wil graag weten wat zon dinkie nu kostVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 15:51:
Iemand een idee waar die bluetooth RC autootjes van SonyErricson al te koop zijn, heb wel interesse
[ Voor 55% gewijzigd door Qorne op 28-10-2003 16:21 ]
Zijn de krusell hoesjes voor de T610 al verkrijgbaar in Nederland?
Het zandlopertje staat waar het al sinds de prehistorie voor staat in grafische interfaces... ff wachtenQorne schreef op 27 October 2003 @ 16:28:
weet iemand hier ook wat voor soort gifjes wel niet niet bewegen op de T610 want sommige gifjes worden geen eens weer gegeven waar ligt dat aan?
Overigens heb ik vandaag een stuk of tien animated gifs op mn telefoon gedropped (gewoon groep bestanden slepen naar mn T610 snelkoppeling, ach wat werkt dat toch ideaal), en ze deden het allemaal zonder problemen, of ze nou te groot of te klein waren in pixels. Wel duurde het een tijdje voor ik ze kon zien en toen had ik dus dat zandlopertje
Volgens mij is het ook onzin, het ding is "fixed focus" dus volgens mij valt er niets aan scherp te stellenVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:13:
Scherpstellen van de camera? Ik zou werkelijk waar géén idee hebben hoe je dat doet?
Ik denk dat hij de sluitertijd bedoelt. Als je snel bewegende beelden hebt is de foto al vlug bewogen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
De camera is redelijk te noemen vind ik.
Na een firmware update zag ik toch echt verbetering bij de camera. Foto's zijn scherper en kleuren zijn wat beter. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een enorm oud firmware versie had, voordat ik een update kreeg.
Kheb trouwens een nieuw telefoon hoesje!
Hij is overgebracht van Hong Kong door een kennis van me:
Hij is van plastic ( niet heel flexibel, maar ook niet steenhard ).
Op deze foto's zien jullie een (te klein) gaatje voor de joystick. Inmiddels heb ik met een schaar en wat schuurpapier het gaatje groter gemaakt
Helaas zijn er wel kleine krassen gekomen op het plastic hoesje, door het schuurpapier dat een beetje scheef ging, maar ja... die zouden er toch op komen!
/ik wil de layout niet verpesten, dus als een modje mijn bericht wilt aanpassen --- zeer welkom! --- Ik weet namelijk niet hoe ik het mooi geïntegreerd krijg

Kosten: 20 HK dollar = ong. 2-3 euro
Na een firmware update zag ik toch echt verbetering bij de camera. Foto's zijn scherper en kleuren zijn wat beter. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een enorm oud firmware versie had, voordat ik een update kreeg.
Kheb trouwens een nieuw telefoon hoesje!
Hij is overgebracht van Hong Kong door een kennis van me:
Hij is van plastic ( niet heel flexibel, maar ook niet steenhard ).
Op deze foto's zien jullie een (te klein) gaatje voor de joystick. Inmiddels heb ik met een schaar en wat schuurpapier het gaatje groter gemaakt
Helaas zijn er wel kleine krassen gekomen op het plastic hoesje, door het schuurpapier dat een beetje scheef ging, maar ja... die zouden er toch op komen!
/ik wil de layout niet verpesten, dus als een modje mijn bericht wilt aanpassen --- zeer welkom! --- Ik weet namelijk niet hoe ik het mooi geïntegreerd krijg
Kosten: 20 HK dollar = ong. 2-3 euro
Nou vandaag eindelijk mijn MSI dongle 
Thnx to Zoefff
Dus ik uitproberen,
MSI CD erin. Software installeren, maar geen spoor van ook maar iets van bluetooth op de CD
Dus heb ik maar de driver van MSI geplukt
En na de reboot deed ie het meteen
Lekker wallpapers op me telefoon gooien
Linux inside
Thnx to Zoefff
Dus ik uitproberen,
MSI CD erin. Software installeren, maar geen spoor van ook maar iets van bluetooth op de CD

Dus heb ik maar de driver van MSI geplukt
En na de reboot deed ie het meteen
Lekker wallpapers op me telefoon gooien
Linux inside
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
waarom heb je eigenlijk de dure MSI dongle gekocht en niet de goedkope MyCom?
Om dat het maar 10 euro scheelde, en deze 100 meter kanparty42 schreef op 29 oktober 2003 @ 17:32:
Handig voor in de toekomst misschien
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Is wel een cool hoesje.
Een soort T610-condoom
Kan je er nog meer krijgen??
Een soort T610-condoom
Verwijderd
Ik ben ook van plan om zo'n usb dongle te kopen..maar is dat ding z'n prijs wel waard is de vraag.
goed idee man!!Shiver23 schreef op 29 October 2003 @ 19:32:
Is wel een cool hoesje.
Een soort T610-condoom
Weet ik meteen waar ik mijn nieuwe hoesje ga kopen
Ik ga wel voor kwaliteit hè, voor de durex
Je kan er ook een boterman zakje om heen doenwdekreij schreef op 29 October 2003 @ 19:48:
[...]
goed idee man!!
Weet ik meteen waar ik mijn nieuwe hoesje ga kopenbij de supermarkt dus
Verwijderd
Kheb een ook MSI dongle, en deze kostte ook 29 europarty42 schreef op 29 oktober 2003 @ 17:32:
Hij had er 2 gekocht; 1 voor mij, en eentje voor iemand anders. De andere wilt em niet, maar helaas heb ik een vriend van me (die vandaag een T610 heeft gekocht) dit hoesje al belooft.Shiver23 schreef op 29 oktober 2003 @ 19:32:
Is wel een cool hoesje.
Een soort T610-condoom
Ik ga waarschijnlijk in de kerst naar Hong Kong. Misschien neem ik er wel een stuk of 5 mee
Als ik het alleen voor ringtones en thema's zou doen, dan zou ik em niet meteen kopen. Wel eerst goed nadenken enz. Eigenlijk is 29 euro niet eens zoveel... dus het is et wel waard! Ik heb mijn dongle ook nodig om het te laten syncen met outlook. Ik ga niet alle afspraken invoeren met die trage besturing van de T610!Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 19:40:
Ik ben ook van plan om zo'n usb dongle te kopen..maar is dat ding z'n prijs wel waard is de vraag.
Je bent toch wel blij als je ziet dat ie 150 afspraken in 2 minuten heeft doorgepompt!
Vertel me hoe het is afgelopen met de combinatie : T610 + Glijmiddelwdekreij schreef op 29 oktober 2003 @ 19:48:
[...]
goed idee man!!
Weet ik meteen waar ik mijn nieuwe hoesje ga kopenbij de supermarkt dus
ah okAtlas schreef op 29 oktober 2003 @ 18:51:
[...]
Om dat het maar 10 euro scheelde, en deze 100 meter kan
Handig voor in de toekomst misschien
je hebt 'em echt voor de Dongle zelf gekocht zegmaar (want de t610 ondersteunt alleen maar tot 10 meter)
* party42 die zich afvraagt of iedereen hier zo'n groot huis heeft... 10 meter is best wel veel.
Ik haal het makkelijk van alle uithoeken in mijn appartement namelijk. 100 meter is echt zo'n afstand waar je nix mee kan (tenzij het auto-synchroniseren zo lang duurt dat je 100 meter kan afleggen
Ik wilde nog even zeggen dat jullie allemaal Float's Mobile Agent in de gaten moeten houden, want dit programma komt echt dichtbij het punt van total 0wnage, alles wat je wilt voor je T610, op je pc...
Plaatjes, ringtones, thema's, sms, telefoonboek, alles on the fly editen, superchillebillig en heel erg hoog tweak gehalte
Url: https://sourceforge.net/projects/fma/
Plaatjes, ringtones, thema's, sms, telefoonboek, alles on the fly editen, superchillebillig en heel erg hoog tweak gehalte
Verwijderd
Ik wil een bluetooth RC autootje op me t610
maar weet niet waar ik die krijg in nederland
Verwijderd
Ik heb er een \0/Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 00:22:
Ik wil een bluetooth RC autootje op me t610maar weet niet waar ik die krijg in nederland
110 Euro, en voor dat geld krijg je een autootje die een uurtje rijdt als ie helemaal opgeladen is, hij kan zacht en hard rijden, sturen, en dat is ook dat
Meer als een gadget is het niet en ben er kwa speelplezier nu al wel op uitgekeken
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:03 . Reden: stomme typo :X ]
Verkoop je em aan JaromirVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 04:43:
[...]
Ik heb er een \0/
110 Euro, en voor dat geld krijg je een autootje die een uurtje rijdt als ie helemaal opgeladen is, hij kan zacht en hardt rijden, sturen, en dat is ook dat
Meer als een gadget is het niet en ben er kwa speelplezier nu al wel op uitgekeken
Als je maar niet je ticket terug hoeft te verdienen met die hoesjesIk ga waarschijnlijk in de kerst naar Hong Kong. Misschien neem ik er wel een stuk of 5 mee . Ff winst maken op jullie
Maar hoe is dat hoesje? Kan je de toetsjes enzo nog wel goed indrukken? En is het geluid nog net zo hard als voordat er een hoesje omheen zat?
Ik heb bij Bonnewel.nl een skin gekocht, ben benieuwd.
Moet me T610 nog krijgen trouwens haha.
Moet me T610 nog krijgen trouwens haha.
Zit dus vandaag te wachten op de postbode, T610 maandag bij studentmobiel besteld.Heb ze gisteravond al een mail getuurd of ze um al hebben verstuurd, zit hier anders voor jan l.. te wachten de hele dag

Verwijderd
Ik heb mijn gegevens dinsdag doorgemaild naat studentenmobiel.nl. Ik hoop hem ook vandaag of morgen te ontvangen. Iemand enig idee hoelang het normaal duurt bij Studentmobiel.nl???
Hoe zit dat eigenlijk met nummer behoud? Krijg ik bij mijn telefoon een formulier ofzo wat ik weer terug moet sturen? Ik bel nu met Hi Prepaid..
Hoe zit dat eigenlijk met nummer behoud? Krijg ik bij mijn telefoon een formulier ofzo wat ik weer terug moet sturen? Ik bel nu met Hi Prepaid..
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 10:05 ]
Verwijderd
Dat had je moeten doen bij afsluiten van het abbonement. Maar ik denk dat je met prepaid alsnog het wel kan regelen omdat je nummer dus niet vervalt.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 09:57:
Ik heb mijn gegevens dinsdag doorgemaild naat studentenmobiel.nl. Ik hoop hem ook vandaag of morgen te ontvangen. Iemand enig idee hoelang het normaal duurt bij Studentmobiel.nl???
* Atlas heeft ook geen 100 meter huis neeparty42 schreef op 29 oktober 2003 @ 23:25:
[...]
ah ok
je hebt 'em echt voor de Dongle zelf gekocht zegmaar (want de t610 ondersteunt alleen maar tot 10 meter)
* party42 die zich afvraagt of iedereen hier zo'n groot huis heeft... 10 meter is best wel veel.
Ik haal het makkelijk van alle uithoeken in mijn appartement namelijk. 100 meter is echt zo'n afstand waar je nix mee kan (tenzij het auto-synchroniseren zo lang duurt dat je 100 meter kan afleggen)
Maar stroing door muren ed
En misschien voor even naar de buren oid
Erg mooi proggie, maar zet de taal van je T610 even op english omdat je anders niet kan connecten (bugje door de apostrof in Thema's)Chaos2K schreef op 30 oktober 2003 @ 00:16:
Ik wilde nog even zeggen dat jullie allemaal Float's Mobile Agent in de gaten moeten houden, want dit programma komt echt dichtbij het punt van total 0wnage, alles wat je wilt voor je T610, op je pc...
Op E-bay loop een figuur uit Hong Kong rond die ze ook verkoopt:rene2002 schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
Liefhebbers voor het transparante hoesje
http://www.bonnewel.nl/seskin.htm
![]()
http://www.stores.ebay.co.uk/id=100755252&ssPageName=L2
Ze kosten daar 0,99 UK pond per stuk plus 1 UK pond shipping voor het eerste item, 0,50 UK pond per volgend item
Hij heeft ook desktop chargers voor 2,99 pond (2 / 1 pond shipping)
Heb zelf 2 desktopchargers (aansluiten aan je eigen adapter) en 3 skins gekocht voor ongeveer 20 euro incl. verzendkosten.
[ Voor 12% gewijzigd door Phrenetic op 30-10-2003 11:02 ]
Verwijderd
levering Studentmobiel.
Ik heb zelf vorige week zondagavond een online bestelling gedaan onder rembours.
Kreeg maandag een emailtje dat ik kon kiezen uit drie kleuren. Ze zouden hem toen dinsdags versturen. Heb de order kunnen traceren en zag dat ze hem pas woensdag afgeleverd hadden bij een TPG-kantoor? Ik kreeg de phone donderdag (zonder abo) misschien dat dat ook nog weer verschil maakt.
Als het goed is heb je in de bevestigingsmail een barcode gekregen.
Je kan dan op www.tracktrace.nl volgen hoe het met je bestelling staat. Als er staat b.v. 30/10 op een locatie bij jou in de buurt dan kan je er vanuitgaan dat je de bestelling dezelfde dag kan verwachten. Heb dat vaker gedaan en klopte altijd. Als je de melding krijgt dat er nog geen gegevens bekend zijn, ga er dan maar vanuit dat je je nog ff moet opzoute.
Ik heb zelf vorige week zondagavond een online bestelling gedaan onder rembours.
Kreeg maandag een emailtje dat ik kon kiezen uit drie kleuren. Ze zouden hem toen dinsdags versturen. Heb de order kunnen traceren en zag dat ze hem pas woensdag afgeleverd hadden bij een TPG-kantoor? Ik kreeg de phone donderdag (zonder abo) misschien dat dat ook nog weer verschil maakt.
Als het goed is heb je in de bevestigingsmail een barcode gekregen.
Je kan dan op www.tracktrace.nl volgen hoe het met je bestelling staat. Als er staat b.v. 30/10 op een locatie bij jou in de buurt dan kan je er vanuitgaan dat je de bestelling dezelfde dag kan verwachten. Heb dat vaker gedaan en klopte altijd. Als je de melding krijgt dat er nog geen gegevens bekend zijn, ga er dan maar vanuit dat je je nog ff moet opzoute.
Verwijderd
Bevestigingsmail..?? Nooit gehad..
Alleen een telefoontje dat ik kopie van mn legitimatie was vergeten en die heb ik toen dinsdag nog gemaild. Daarna heb ik niks meer van ze gehoord..
Ik wil dat ding gewoon snel hebben..
Alleen een telefoontje dat ik kopie van mn legitimatie was vergeten en die heb ik toen dinsdag nog gemaild. Daarna heb ik niks meer van ze gehoord..
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 11:06 ]
Nu al 3 updates en deze bug nog niet weg.. is wel irri om steeds taal van phone te moeten wijzigen..SiErRa schreef op 30 oktober 2003 @ 10:34:
[...]
Erg mooi proggie, maar zet de taal van je T610 even op english omdat je anders niet kan connecten (bugje door de apostrof in Thema's)
Het zit er wel gelikt uit, iedere keer beter, die gast is goed bezig.
Vandaag ff bij Bombeeck geweest (service center in Eindhoven).
Na een half uurtje wachten en een bakje koffie is mijn firmware eindelijk ge-update.
Helaas betreft het hier de R1L versie, stiekem had ik op de R3C versie gehoopt maar helaas
Na een half uurtje wachten en een bakje koffie is mijn firmware eindelijk ge-update.
Helaas betreft het hier de R1L versie, stiekem had ik op de R3C versie gehoopt maar helaas
Shit, GSMWeb.nl is niet zo snel als verwacht dit keer.
Dinsdag bestelt, woensdag contract binnen en meteen ingevuld op de fax.
Maar ik kan me T610 met Telfort 200 pas na het weekend verwachten hoogstwaarschijnlijk volgens de helpdesk. Balen... had zo gehoopt op voor het weekend
Maarja !
Dinsdag bestelt, woensdag contract binnen en meteen ingevuld op de fax.
Maar ik kan me T610 met Telfort 200 pas na het weekend verwachten hoogstwaarschijnlijk volgens de helpdesk. Balen... had zo gehoopt op voor het weekend
Maarja !
Heb ze net gebeld en te horen gekregen dat de toestellen niet leverbaar zijn!!Ze hopen volgende week weer wat binnen te krijgen, schijnt moeilijk leverbaar te zijn.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 11:04:
Bevestigingsmail..?? Nooit gehad..
Ik had een los toestel besteld, misschien met een abo dat het anders ligt(i.v.m de firmware van de providers)
Heb iig de bestelling geanuleerd omdat ik een paar dagen eerder de bevestiging kreeg dat alle kleuren op voorraad waren.............not!!!
Ben ff de stad in, als het niet te gek veel scheelt haal ik hem daar ergens, ga volgende week op vakantie en had hem toch wel graag gehad dan..................tja zo ist altijd, wil het wel gelijk hebben dan
In de UK zijn ze verkrijgbaar voor ongeveer 80 euro + 7,50 Pond (+/- 10,50 euro)verzendkostenVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 00:22:
Ik wil een bluetooth RC autootje op me t610maar weet niet waar ik die krijg in nederland
check http://www.blueunplugged.com/
Heej, superrelaxed dit.Phrenetic schreef op 30 oktober 2003 @ 10:59:
[...]
Op E-bay loop een figuur uit Hong Kong rond die ze ook verkoopt:
http://www.stores.ebay.co.uk/id=100755252&ssPageName=L2
Ze kosten daar 0,99 UK pond per stuk plus 1 UK pond shipping voor het eerste item, 0,50 UK pond per volgend item
Hij heeft ook desktop chargers voor 2,99 pond (2 / 1 pond shipping)
Heb zelf 2 desktopchargers (aansluiten aan je eigen adapter) en 3 skins gekocht voor ongeveer 20 euro incl. verzendkosten.
Hij heeft ook zwarte(!!!), rode en blauwe frontjes voor ERG!! lage prijzen. Beetje jammer dat het alleen de voorkant is die rood is. Klopt niet echt volgens mij.....
Die desktop charger vind ik niet echt mooi. Liever de originele SE.
Ik voel een IA aankomen
Beetje listig ook denk ik die charger, is niet orgineel, hebbie dalijk ineens en ontplofte baterij op je tafel liggen

Zo'n bureau-lader is geen lader, maar eigenlijk alleen een standaard. Je kan hierop je eigen lader aansluiten.rene2002 schreef op 30 oktober 2003 @ 12:20:
Beetje listig ook denk ik die charger, is niet orgineel, hebbie dalijk ineens en ontplofte baterij op je tafel liggen
Ik heb SE gemaild over een probleem met de T-Mobile versies van de T610. Deze hebben een erg lange procedure voor 't verzenden van een SMS. Een oplossing hebben ze niet. Wel melden ze dat de laatste firmware R1L013 is. Ikzelf heb R3C002. Die ik heb is toch de nieuwste, of vergis ik me nou?
Verwijderd
ik heb geen idee wat ik moet aanpassen eigenlijk....sWORDs schreef op 27 oktober 2003 @ 14:32:
[...]
Msi pakketje even aanpassen, zie de system requirements. Daarna werkt hij als een zonnetje.
Kan je vertellen wat ik precies moet doen (evt. per mail als dat hier niet mag)
Uhm...R3C is een stuk nieuwer dan R1L ja.Jainoxi schreef op 30 oktober 2003 @ 13:59:
Ik heb SE gemaild over een probleem met de T-Mobile versies van de T610. Deze hebben een erg lange procedure voor 't verzenden van een SMS. Een oplossing hebben ze niet. Wel melden ze dat de laatste firmware R1L013 is. Ikzelf heb R3C002. Die ik heb is toch de nieuwste, of vergis ik me nou?
Waarom weet SE dit zelf niet dan? Beetje dom eigenlijk...
Verwijderd
Trust me.. vriendenprijsjeShiver23 schreef op 30 oktober 2003 @ 08:51:
[...]
Als je maar niet je ticket terug hoeft te verdienen met die hoesjes
Maar hoe is dat hoesje? Kan je de toetsjes enzo nog wel goed indrukken? En is het geluid nog net zo hard als voordat er een hoesje omheen zat?

De toetsen kan je zeker wel indrukken. Het is best een strak pakkie om je T610, en bij het intoetsen van mijn 8 cijferige code ging ie 1x verkeerd ( na 3 dagen aan/uit ). Dus is wel te doen!
Er zit een klein gaatje voor de luidspreker; ik heb wel het gevoel dat de ringtones ietsjes zachter zijn geworden, maar tijdens het bellen hoor ik geen verschil.
Ik kopieer altijd stuff naar mijn T610 op deze manier:Zerveza schreef op 30 oktober 2003 @ 11:23:
[...]
Nu al 3 updates en deze bug nog niet weg.. is wel irri om steeds taal van phone te moeten wijzigen..
Het zit er wel gelikt uit, iedere keer beter, die gast is goed bezig.
Ik selecteer de files ( themes, jpg's, midi's doorelkaar is mogelijk ) en dan ga ik rechtsklikken--->kopieeren Naar--->Bluetooth--->T610
Zo komt alles ook op z'n plek terecht!!! Ik hoef dan ook nooit meer van taal te veranderen!
Nice
Volgens verschillende personen in deze draad: http://www.esato.com/boar...ic=40677&forum=2&start=80 wordt het binnenkort mogelijk zelf de firmware te updaten van je telefoon via de SonyEricsson website.
De P900 update is al online.
Het is alleen nog wachten op de T610 versie en dan kunnen we allemaal legaal via internet de nieuwe software updaten
Volgens verschillende personen in deze draad: http://www.esato.com/boar...ic=40677&forum=2&start=80 wordt het binnenkort mogelijk zelf de firmware te updaten van je telefoon via de SonyEricsson website.
Het is alleen nog wachten op de T610 versie en dan kunnen we allemaal legaal via internet de nieuwe software updaten
Heb van ellende maar een T610 bij BCC in leidschendam gekocht voor 339 euro, goedkoper vind ik hem niet in de winkels, zijn trouwens nergens te krijgen de "losse" toestellen dit was de laatste die ze hadden.Gelukkig wel een week 41 toestel.
Hier ben ik vandaag ff langs geweest om m'n T610 te flashen. Ze vonden het daar eigenlijk niet nodig, aangezien er niks mis was met m'n telefoon. Ze flashen de firmware enkel wanneer ze een reparatie uitvoeren. Ze wilden wel de firmware flashen, maar zien dit als een "reparatie" en vroegen er daarom 25 pleuro's voorVerwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 09:14:
Ik heb een lijst met servicepoints gekregen van SE daar staat ook eentje op in breda
D en S Kantoor en Telecom Vakhandel
Lange Brugstraat 43
WP Breda
Succes
Beetje duur vind ik... Niet gedaan dus.
Ik vind dat SonyEricsson dit eigenlijk als een service gratis moet uitvoeren, dus ik ga daar nog wel eens een emailtje over sturen.
Ik heb m'n bon weer teruggevonden
(zie post ergens hierboven
)
Ben ik even blij
Kan ik hem eindelijk laten flashen
Edit: Mooi tasje, dat transparante. Zou ik wel willen hebben. Maar ik heb al zo'n Samsonite etui, is ook mooi. Die transparante kan ook niet aan m'n riem, is wel een pre voor mij. Ik had eerst zo'n lederen, met zo'n doorzichtig stuk plastic d'r in voor het scherm. Maar dat was echt niks, toen omgeruild voor een Samsonite tasje
Ik had trouwens flinke problemen met die MSI dongle, ik kreeg hem echt niet aan de praat. Toen omgeruild voor een Conceptronic (class 2) en die doet het perfect
Ben ik even blij
Edit: Mooi tasje, dat transparante. Zou ik wel willen hebben. Maar ik heb al zo'n Samsonite etui, is ook mooi. Die transparante kan ook niet aan m'n riem, is wel een pre voor mij. Ik had eerst zo'n lederen, met zo'n doorzichtig stuk plastic d'r in voor het scherm. Maar dat was echt niks, toen omgeruild voor een Samsonite tasje
Ik had trouwens flinke problemen met die MSI dongle, ik kreeg hem echt niet aan de praat. Toen omgeruild voor een Conceptronic (class 2) en die doet het perfect
[ Voor 165% gewijzigd door Piggen op 30-10-2003 19:51 ]
He, ik ben ook bij dat stelletje naaiballen geweest. Ik kan me niet echt voorstellen dat ze volgens de voorschriften van SE werkenHier ben ik vandaag ff langs geweest om m'n T610 te flashen. Ze vonden het daar eigenlijk niet nodig, aangezien er niks mis was met m'n telefoon. Ze flashen de firmware enkel wanneer ze een reparatie uitvoeren. Ze wilden wel de firmware flashen, maar zien dit als een "reparatie" en vroegen er daarom 25 pleuro's voor
Beetje duur vind ik... Niet gedaan dus.
Ik vind dat SonyEricsson dit eigenlijk als een service gratis moet uitvoeren, dus ik ga daar nog wel eens een emailtje over sturen.
Zie mijn eerdere post
Door mpmad - Thursday 23 October 2003 13:36
Godver
Ik was gisteren in Breda, zie ik een GSM shop die SE Servicepoint is. Ik denk 'Lekker, kan ik eindelijk de firmware laten upgraden'. Ik wist dat ik de aankoopbon kwijt was (ooit meegenomen naar A'dam om daar te laten upgraden, daarna nooit meer gezien), maar ik verwachtte daar niet zo'n problemen mee.
Wel dus! Om te beginnen moest je een afspraak maken (schijnt nogal lang te duren, dat flashen). Daar kan ik nog wel mee leven. Maar het ergste vind ik nog dat ik hem zonder bon niet kon laten flashen, athans niet gratis. Moest ik 15 euro lappen (dikke l*l)
Boutservice. Wat doet er nou toe dat ik ie bon niet heb. Zaten ze te zeiken dat dat is om te bewijzen dat er nog garantie op zit. Idioten, de T610 is nog geen jaar op de markt
Tuurlijk stom van mij dat ik die bon weer kwijt ben (sloddervos dat ik ben . Ik had hem ook niet van het contract los moeten halen ), maar om dan gelijk de klant in de kou te laten staan. Ik vraag me af of alle SP's zo handelen, anders zal ik SE weleens mailen om te vragen of er geen oplossing is (ook ivm met evt. garantie)
[ Voor 184% gewijzigd door Piggen op 30-10-2003 19:44 ]
Verwijderd
Is die zaak te vertrouwen? Dan bestel ik 'm namenlijkrene2002 schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
Liefhebbers voor het transparante hoesje
http://www.bonnewel.nl/seskin.htm
![]()
Ik heb deze telefoon nu al sinds augustus, maar ik lust ook wel een nieuwe firmware
Float's mobile agent wil hier niet werken, bluetooth niet en via comport emulatie niet. Heb dat al gepost op hun forum. Men weet geen antwoord. Mobile phone monitor ziet mn telefoon ook niet, de dongle van sitecom wel, en dat werkt ook.
Verwijderd
Woutert, weet niet of die zaak te vertrouwen is. Hoop je daar volg. week een antwoord op te kunnen geven. Heb vandaag ook zo'n strakke phoneskin besteld. Vooruitbetaald. Onder rembours was niet mogelijk. Kreeg wel een email met het ordernr. Als de betaling binnen is versturen ze het product binnen 24 uur (zeggen ze). Doe aan internetbankieren. Moet dus wel snel gaan. Hou jullie op de hoogte.
Kosten trouwens hoesje 6 euro en verzendkosten 5 euro. Of zelf halen in Sluis, weet bij god niet waar het ligt. Vast meer als 2,5 liter benzine bij mij vandaan.
Kosten trouwens hoesje 6 euro en verzendkosten 5 euro. Of zelf halen in Sluis, weet bij god niet waar het ligt. Vast meer als 2,5 liter benzine bij mij vandaan.
Verwijderd
Ik kan je bevestigen dat ze ermee bezig zijn!Chaser2600 schreef op 30 oktober 2003 @ 17:27:
Nice
Toen ik mijn T610 door een SESP liet updaten, vertelde de monteur mij dat binnenkort men zelf een firmware update (legaal) kan uitvoeren. Ze zijn nog bezig met het volledig veiligstellen van de update; immers het moet voor elke n00b lukken.
Je moet wel onthouden dat als het misgaat, dat er een grote kans is dat je telefoon niet meer werkt. Met m'n 'nieuwe' firmware kan ik wel wachten
UPDATE:
Bij mij werkt FMA. Maar ik krijg de scripts niet aan de gang. Als ik de script selecteer, en FMA opnieuw opstart, dan gebeurt er niks?
-ik gebruik geen WinAmp, maar gezien de script ( werkzaam voor nog 5 andere programma's naast winamp ) moet ie werken!
Wie kan me vertellen wat ik moet doen nadat ik de script heb geselecteerd en verbinding heb met mijn T610?!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 20:53 ]
Vraag: hoe krijg ik hem open? met schroeven draaiers maar waar enzo?
no comment
Heeft iemand een idee of ze bij service punten ook nieuwe covers/batterij klepkes hebben?
Mijn T610 is een tijdje terug op straat gekletterd en het aluminium van de batterijklep zit een beetje los en is gedeukt, ook zit er wat speling tussen het metaal om het toetsenbord en de rest van de telefoon waardoor hij af en toe irritant kraakt, allemaal mn eigen schuld door er niet zorgvuldig genoeg mee te zijn. Nu wil ik dus de cover vervangen en daarna zo'n 2e huidje voor m kopen
maar laat t liever goed doen samen met een firmware upgrade dan dat ik zelf moet prutsen met een setje van E-bay en dat t strax mis gaat ofzo.
Weet iemand trouwens wat de functie "wap-drukmenu" is in het menu text berichten?
hoop dat t trouwens waar is van de firmware roddels!
Mijn T610 is een tijdje terug op straat gekletterd en het aluminium van de batterijklep zit een beetje los en is gedeukt, ook zit er wat speling tussen het metaal om het toetsenbord en de rest van de telefoon waardoor hij af en toe irritant kraakt, allemaal mn eigen schuld door er niet zorgvuldig genoeg mee te zijn. Nu wil ik dus de cover vervangen en daarna zo'n 2e huidje voor m kopen
Weet iemand trouwens wat de functie "wap-drukmenu" is in het menu text berichten?
hoop dat t trouwens waar is van de firmware roddels!
Breek je nek voorzichtig
voor de geinterresseerde voor zo'n hoesje plus covers, op EBAY is een setje te koop van zowel de zilveren cover+de phone skin, weet alleen niet wat de piepo rekent voor verzenden naar NL, maar het setje is 19euro90.
PLAATJE:

Als de actie verlopen is, gewoon ff zoeken op T610 covers, internationaal en hopla je ziet hem er meerdere keren tussen staan.
Alleen is zoiets te vertrouwen? en zouden de service centre mensen zo'n hoesje er zo voor je opschroeven?
PLAATJE:
Als de actie verlopen is, gewoon ff zoeken op T610 covers, internationaal en hopla je ziet hem er meerdere keren tussen staan.
Alleen is zoiets te vertrouwen? en zouden de service centre mensen zo'n hoesje er zo voor je opschroeven?
Breek je nek voorzichtig
Zou wel lekker zijn als we de firmware gewoon lekker zelf kunnen upgraden
Hoef ik niet naar zo'n Service Point die ik nou helemaal niet meer weet te vinden nou ze die functie van de site hebben gesloopt
En dan kan ik de kassabon lekker veilig thuis laten liggen
Ik vind het trouwens maar vreemd van die frontjes. Het toestel ziet er helemaal niet uit alsof je de frontjes zo vervangt. De achterkant is een eitje, maar voor de voorkant heb je een schroevendraaier nodig. Vreemd
Hoef ik niet naar zo'n Service Point die ik nou helemaal niet meer weet te vinden nou ze die functie van de site hebben gesloopt
En dan kan ik de kassabon lekker veilig thuis laten liggen
Ik vind het trouwens maar vreemd van die frontjes. Het toestel ziet er helemaal niet uit alsof je de frontjes zo vervangt. De achterkant is een eitje, maar voor de voorkant heb je een schroevendraaier nodig. Vreemd
Dit topic is gesloten.