Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 06:34:
verschil in Menu:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/menu610.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/menu630.jpg

Het scherm is beter, en that's it ;)

De behuizing is minder mooi, en behalve die instant messaging service van hun (op het plaatje my friends, blauw icoontje) is er niets nieuws in de firmware.
Het is net zoals met de t68 dat de t68i een upgrade uitvoering in een nieuw jasje is met de zelfde hardware, en zo wordt de T630 software zeg maar de T610i versie ;)
Firmware zou vanaf december beschikbaar moeten zijn en je kunt dan ook je t610 upgraden naar een t630 bij de service points ;)
Met de T630 software komt er ook een fuctie voor de camera bij, namelijk 640x480 ~40 kb en het formaat dat we nu hadden kunnen we gewoon blijven gebruiken a ~20 kb :D
Ook zal de kwaliteit met 20% omhoog gaan, dus dat beloofd wat, ze geven gewoon een extraatje net zoals ze destijds deden met de t68 -> t68i :D
Zo vlug ik de firmware te pakken krijg meer erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik heb sinds vandaag de nieuwe R3C002 firmware. Ik heb 't onder het mom van een hangende foon tijdens het wappen laten updaten bij Total Call in Utrecht. Hij begon er meteen aan, duurde 30 minuutjes en toen was 't klaar. Al mijn settings, ringtones, themes, alles was nog bewaard gebleven. Had natuurlijk mijn aankoopbewijs bij me, en daar vroeg 'ie ook ff naar.

Wat ik eigenlijk hoopte, dat 't sms'sen nu stukken beter zou gaan (niet meer elke keer type en geldigheid invoeren, gemakkelijker een geadresseerde toevoegen) is niet opgelost bij mijn W23 T-Mobile toestel. Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik dat (en volgens mij ook anderen) graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

die T630 is niet echt een upgrade, mist een hoop zoals bluetooth enzo, dus lijkt me niet een opvolger, maar meer een phone voor de massa, net zoals siemens S met alles erop en eraan heeft en de C en M serie voor de goedkopere met minder features.

trouwens vrij nutteloos die effecten bij het bewerken van een foto....als je denkt een leuk plaatje in elkaar gefiets te hebben, en er een effectje op los laat, daarna opslaat....zie daar schitterende artifacts door de jpeg compressie, maar dan echt HEEEEL lelijk

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft wel bluetooth hoor... kijk maar op de officiele SE site...
En hij is speciaal ontworpen voor vrouwen, omdat de T610 vooral in trek was bij mannen (heb ik uit press papieren)
De T630 is 100% gelijk aan de T610 behalve het betere display maar het plasticen frontje.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Jainoxi schreef op 23 October 2003 @ 02:52:
Ik heb sinds vandaag de nieuwe R3C002 firmware. Ik heb 't onder het mom van een hangende foon tijdens het wappen laten updaten bij Total Call in Utrecht. Hij begon er meteen aan, duurde 30 minuutjes en toen was 't klaar. Al mijn settings, ringtones, themes, alles was nog bewaard gebleven. Had natuurlijk mijn aankoopbewijs bij me, en daar vroeg 'ie ook ff naar.

Wat ik eigenlijk hoopte, dat 't sms'sen nu stukken beter zou gaan (niet meer elke keer type en geldigheid invoeren, gemakkelijker een geadresseerde toevoegen) is niet opgelost bij mijn W23 T-Mobile toestel. Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik dat (en volgens mij ook anderen) graag!
Originele sony ericsson gdf file doet wonderen.

[ Voor 4% gewijzigd door |sWORDs| op 23-10-2003 08:21 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 18:56:
....zie op de site dat als ik een telefoon met Free 1-jarig abo koop het volgende krijg:

- Een gratis SE T610
- €30,- per maand abonnement
- de eerste 2 maanden gratis €30,- extra in je bundel
- 3 maanden gratis extra bundel van €30 euro (studentenaktie)
- Een Orange Ready welkomstpakket (prepaid)
- Een Orange Free welkomstpakket

Nu zag ik ook in het menu op de orange-site een link staan met een gratis vakantievoucher, wie weet daar wat meer van want als ik er op klik krijg ik alleen bovenstaande aanbiedingen (dubbele bundel, ready welkomstpakket en free welkomstpakket).

En om ontopic te blijven: zijn de verschillende kleuren van de SE t610 al in nederland verkrijgbaar?
weet er inmiddels iemand al wat meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
The_PyroPath schreef op 23 oktober 2003 @ 03:57:
die T630 is niet echt een upgrade, mist een hoop zoals bluetooth enzo, dus lijkt me niet een opvolger, maar meer een phone voor de massa, net zoals siemens S met alles erop en eraan heeft en de C en M serie voor de goedkopere met minder features.
Volg nu de officiele site van de T630 in de lucht is alsjeblieft de officiele specs aldaar, en vergeet de oude geruchten over de T620. Die zijn achterhaald, de T630 is wel een volwaardige vernieuwde versie, met een ander uiterlijk en verder alleen maar verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik die krusell hoesjes hier in nederland kan kopen ??!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wapzon.com/images/pro/seCAR100.jpg

Herinneren jullie je deze?
Die heb ik nu besteld en over een tijdje ga ik hem reviewen \0/
Noem me maar ziek ofzo :P (hij is 110E btw en ik kan er meer aankomen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 13-09 20:44
sWORDs schreef op 23 October 2003 @ 08:21:
[...]

Originele sony ericsson gdf file doet wonderen.
Het is dus een specifiek probleem met de T-Mobile firmware versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 12:17:

Vind het toch echt 10x te duur he :P
Maar een leuk rood frontje zou wel cool zijn als je daar aan zou kunnen komen.........

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Godver :(

Ik was gisteren in Breda, zie ik een GSM shop die SE Servicepoint is. Ik denk 'Lekker, kan ik eindelijk de firmware laten upgraden'. Ik wist dat ik de aankoopbon kwijt was (ooit meegenomen naar A'dam om daar te laten upgraden, daarna nooit meer gezien), maar ik verwachtte daar niet zo'n problemen mee.

Wel dus! Om te beginnen moest je een afspraak maken (schijnt nogal lang te duren, dat flashen). Daar kan ik nog wel mee leven. Maar het ergste vind ik nog dat ik hem zonder bon niet kon laten flashen, athans niet gratis. Moest ik 15 euro lappen (dikke l*l)

Boutservice. Wat doet er nou toe dat ik ie bon niet heb. Zaten ze te zeiken dat dat is om te bewijzen dat er nog garantie op zit. Idioten, de T610 is nog geen jaar op de markt |:(

Tuurlijk stom van mij dat ik die bon weer kwijt ben (sloddervos dat ik ben :+. Ik had hem ook niet van het contract los moeten halen |:( ), maar om dan gelijk de klant in de kou te laten staan. Ik vraag me af of alle SP's zo handelen, anders zal ik SE weleens mailen om te vragen of er geen oplossing is (ook ivm met evt. garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Sony Ericsson levert garantie op een toestel in het land waar het toestel is aangeschaft. Het is dus wel degelijk voor een SC van belang om na te kijken waar jij het toestel aangeschaft hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zouden ze de bon niet ook kunnen gebruiken om te controleren dat het niet een "van de vrachtwagen afgevallen" toestel is. Met bon kun je naar mijn mening ook rechtmatiger claimen dat je voor de telefoon hebt betaald en dat er afdracht is gedaan voor onderhoud. In je aankoopprijs zit namelijk gewoon een stuk onderhoud al meegenomen. Denk dat ze het puur als bewijs gebruiken dat jij ook echt gerechtmatigd bent om garantie te claimen. Vind het eerlijk gezegd wel logisch.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 12:17:
[afbeelding]

Grappig ding. Wel een beetje duur.
Bij mobile-review hebben ze al een review:

http://www.mobile-review....nyericcson-btcar-en.shtml

Had eigenlijk verwacht dat ie groter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

dat van die 630 flash voor 610, is dat wel allemaal mogelijk? zomaar vraagje hoor, en is het op die manier mogelijk om MIDP te upgraden? of is dat iets in de hardware?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik probeer mijn dichtsbijzijnde dealer te vinden die firmware updates doet, maar bij de dealer location kan ik nergens zoiets aanvinken, en de link in de FAQ van dit topic doet niks ... Heeft iemand de goeie link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb hem vandaag binnen (rood en heel erg gaaf, totdat...............) Via studentmobiel trouwens. Toestel hangt al 3 uur aan de lader en er is nog niks te zien. Heb de (Orange Free) im kaart weer opnieuw geïnstalleerd. Batterij opnieuw erin maar totnogtoe alleen een zwart scherm. In de handleiding staat dat het tot een half uur kan duren voordat je het icoontje v.d. batterijlader ziet (btw ik heb week 36). Ben zo verdrietig................. :'( Ben benieuwd hoe dat laden bij jullie ging. Iemand ook dergelijke ervaringen??
Zou het het liefst z.s.m. horen anders gaat ie morgen retour en is het een DBA'tje
(Death By Arrive) 'k hoop het niet, 'k was er net zo blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 19:13:
Hallo,
Ik heb hem vandaag binnen (rood en heel erg gaaf, totdat...............) Via studentmobiel trouwens. Toestel hangt al 3 uur aan de lader en er is nog niks te zien. Heb de (Orange Free) im kaart weer opnieuw geïnstalleerd. Batterij opnieuw erin maar totnogtoe alleen een zwart scherm. In de handleiding staat dat het tot een half uur kan duren voordat je het icoontje v.d. batterijlader ziet (btw ik heb week 36). Ben zo verdrietig................. :'( Ben benieuwd hoe dat laden bij jullie ging. Iemand ook dergelijke ervaringen??
Zou het het liefst z.s.m. horen anders gaat ie morgen retour en is het een DBA'tje
(Death By Arrive) 'k hoop het niet, 'k was er net zo blij mee.
Heb hem zelf ook besteld bij studentmobiel. Snelle service en alles werkt gewoon goed bij me !! Ik zou zo verder ook niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Misschien dat de adapter kapot is ofzo of dat je hem toch als DBA terug moet sturen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeNYaR en anderen, hoelang duurde het dan totdat jij beeld had, of zag je gelijk het "heilige"icoontje? Btw welke week versie heb jij dan, ik heb 36, zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben, las een paar berichten terug van toestellen van week 34 en 35 die ineens na activeren Share bleven hangen en niet weer a.d. praat kwam. Ik heb Share trouwens tijdelijk laten blokkeren omdat ik tijdje zonder Phone zat, daar kan het dus niet aan liggen, hij/zij doet helemaal niks, zou ik heb dan op moeten sturen, duurt het weer een week voordat ik de zooi terug heb })
Nog tips???????????????Hij doet het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 20:20:
KeNYaR en anderen, hoelang duurde het dan totdat jij beeld had, of zag je gelijk het "heilige"icoontje? Btw welke week versie heb jij dan, ik heb 36, zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben, las een paar berichten terug van toestellen van week 34 en 35 die ineens na activeren Share bleven hangen en niet weer a.d. praat kwam. Ik heb Share trouwens tijdelijk laten blokkeren omdat ik tijdje zonder Phone zat, daar kan het dus niet aan liggen, hij/zij doet helemaal niks, zou ik heb dan op moeten sturen, duurt het weer een week voordat ik de zooi terug heb })
Nog tips???????????????Hij doet het nog steeds niet
Toen ik mijn T610(R.I.P) kreeg en ik hem aan de lader deed verscheen het icoontje gelijk, dus volgens mij is er wat mis met je toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 20:54:
[...]

Toen ik mijn T610(R.I.P) kreeg en ik hem aan de lader deed verscheen het icoontje gelijk, dus volgens mij is er wat mis met je toestel
Dat heeft ie zelf ook wel door denk ik ;)

Maar wel klote dat zoiets stuk is als je het nieuw krijgt ... Duurt altijd weer voordat je een nieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13

DoctorV64

Cosmopoliet

Yeah !! Mijn T610 is binnen die ik besteld heb via www.studentmobiel.nl en guess what ??!! Ik heb zoals gevraagd de Abyss Blue kleur gekregen.

Even toch melden dat het via studentmobiel heel goed en snel gegaan is. Vorige week woensdag via site aangemeld, donderdag al het formulier in huis gekregen. Vrijdag gefaxed en volgens hen hadden ze meteen vrijdag ook mijn T610 op de bus gedaan. Vandaag dus geleverd door de postbode :)

Echt een mooi ding...

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
ff voor de duidelijkheid, wat is vodafone share nu precies? Ik kan het *nergens* vinden op de site van vodafone, call me stupid..

Onbeperkt GPRS'en oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor V64, heb em ook vandaag gekregen via StudentMobiel (los toestel zonder abo) heb trouwens Orange Simkaart. Zie mijn vorige berichten. Hij laadt niet op niks, noppe, niente. Heb jij hem al aan de lader ben benieuwd want je zal dezelfde serie hebben denk ik, 'k heb week 36. Laat je me nog ff weten of jij gelijk het laadicoontje ziet. Het vreemde is dat als ik de stekker er in doe ik wel heel even op de scrollknop het rode ledje zie branden, zou je toch zeggen dat ze contact hebben, by the way ik ben geen hem maar een haar en niet blond, maar wel hartstikke chagarijnig. :(

Hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
wessel99 schreef op 23 October 2003 @ 21:53:
ff voor de duidelijkheid, wat is vodafone share nu precies? Ik kan het *nergens* vinden op de site van vodafone, call me stupid..

Onbeperkt GPRS'en oid??
Of je bedoeld Orange Share, of je bedoel Vodafone Live :) ... als je daarop zoekt vind je het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Effe een noob vraagje ?? Where the f*ck staat dan de week van productie??
Ik had hem eerst opgeladen via mijn USB kabel van mijn T68i (zelfde stekker, lekker makkelijk), maar met de bijgeleverde adaptor laadt mijn T610 gewoon op. Zowel als hij aanstaat en als hij uitstaat (rood lichtje in joystick).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wessel, share is voor zover ik weet een dienst van Orange. Misschien hebben andere providers ook iets dergelijks maar heet het anders. Share betaal je uit je belbundel. Je kan dan voor 6 euro per maand 2 MB dataverkeer genereren. Alles wat je erboven verbruikt moet je extra betalen of wordt (met abo uit je bundel betaald). Bij Orange heb je dan tevens toegang tot een aantal sharesites (temminste dat was bij mijn SPV zo). Weet niet of dat met de T610 ook zo is, denk het wel want op de Orange site staan diverse toestellen (waaronder de T610 waarop ke Share kunt gebruiken). Heb het echter nog steeds niet mogen aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor V64. Onder de accu staan een aantal gegevens. Ergens in het midden staat (tenminste bij mij 03 (het bouwjaar) en daarna 36. De productieweek.
Dus 0336 of iets dergelijks. Ben benieuwd. Hoe laadt je hem trouwens via USB op, dat heb ik niet. Heb al wel blauwtand maar dan kan ik hem natuurlijk niet mee opladen. Denk dat ie morgen retour gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 22:16:
Doctor V64. Onder de accu staan een aantal gegevens. Ergens in het midden staat (tenminste bij mij 03 (het bouwjaar) en daarna 36. De productieweek.
Dus 0336 of iets dergelijks. Ben benieuwd. Hoe laadt je hem trouwens via USB op, dat heb ik niet. Heb al wel blauwtand maar dan kan ik hem natuurlijk niet mee opladen. Denk dat ie morgen retour gaat.
Week 39 toestel heb ik !! Als het rode led lampje brand laad hij dus wel op !!
Het ligt dan duidelijk aan je toestel zelf !! Wacht anders nog tot morgen ofzo en kijk dan verder. Anders zou ik hem retour sturen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 22:12:
Wessel, share is voor zover ik weet een dienst van Orange. Misschien hebben andere providers ook iets dergelijks maar heet het anders. Share betaal je uit je belbundel. Je kan dan voor 6 euro per maand 2 MB dataverkeer genereren. Alles wat je erboven verbruikt moet je extra betalen of wordt (met abo uit je bundel betaald).
Zo werkt het inderdaad op je SPV, maar op andere toestellen is het onbeperkt wappen voor die € 6. Die 2 MB speelt pas als je 'm met je laptop of PDA of, zoals bij jou, met een SPV gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 22:24:
[...]

Zo werkt het inderdaad op je SPV, maar op andere toestellen is het onbeperkt wappen voor die € 6. Die 2 MB speelt pas als je 'm met je laptop of PDA of, zoals bij jou, met een SPV gaat gebruiken.
Best cool :) onbeperkt wappen voor €6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 21:37
Nog ff een laatste vraag voor ik tot de aanschaf over ga:
Hoe is het tril alarm? Is van belang voor mij dat ie goed voelbaar is in me broekzak i.v.m. lawaai van machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Laatst online: 22-08 14:55
Goed voelbaar. Geen probleem in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

rene2002 schreef op 23 October 2003 @ 23:14:
Nog ff een laatste vraag voor ik tot de aanschaf over ga:
Hoe is het tril alarm? Is van belang voor mij dat ie goed voelbaar is in me broekzak i.v.m. lawaai van machines.
Er zijn ook nog extra "ringtones" te downloaden die anders trillen ipv geluid maken.
Helicopter is er eentje. Dat heb je echt wel door als die dan afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Shiver23 schreef op 24 October 2003 @ 08:47:
[...]

Er zijn ook nog extra "ringtones" te downloaden die anders trillen ipv geluid maken.
Ja, die heb ik er ook opstaan! Maar hij werkt bij mij niet als beltoon!
Ik kan hem wel zien en voelen als ik hem bekijk, maar niet als ik hem als beltoon instel, dan gaat ie gewoon over met een standaard ringtone!
Hoe krijg je die aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Vrieskist schreef op 23 oktober 2003 @ 17:36:
Ik probeer mijn dichtsbijzijnde dealer te vinden die firmware updates doet, maar bij de dealer location kan ik nergens zoiets aanvinken, en de link in de FAQ van dit topic doet niks ... Heeft iemand de goeie link?
is hier een lijst van beschikbaar? is er een service point van SE in Eindhoven? (wel ergens gelezen dat Bombeek het niet meer is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
[...]
is hier een lijst van beschikbaar? is er een service point van SE in Eindhoven? (wel ergens gelezen dat Bombeek het niet meer is)
Kijk eens op pag. 20 in dit topic :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

readytoflow schreef op 24 oktober 2003 @ 10:10:
[...]

pagina 20???? die is er niet. dit topic loopt nog maar tot 9... alle andere topics over T610 tot 14.. kortom 65 pagina`s.

Als het er ergens tussenstaat, kun je me een schop de goede richting uit geven, dat ik niet alle pagina`s door hoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op 24 October 2003 @ 10:10:
[...]

Pagina's verschillen nogal bij verschillende instellingen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 24 October 2003 @ 08:47:
[...]

Weet je waar ik die kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 3 op irc beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
readytoflow schreef op 24 oktober 2003 @ 10:10:
[...]

Mja, Dat mailtje gaat alleen over de points bij die gast in de buurt, en laat ik daar niet wonen. Weet iemand toevallig of er eentje is in Friesland? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat mailtje gaat over (bijna) alles SESP's in Nederland, dus ik ben bang dat er in de buurt geen eentje is. Assen is toch niet zo ver? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrieskist, weet niet waar je in Friesland woont maar vrees inderdaad dat je naar Assen moet. Heb Sony v.d. week gemaild. Woon vlakbij Groningen. Kreeg gister het voormij dichtstbijzijnde adres, ook Assen:
Telecom Today Assen
Noordersingel 11
9401 JV Assen
tel 05920330097. Ga je hem laten flashen??????? Zo ja ff laten weten hoe dat gegaan is. Welke software zit er bij jou op?

Btw, de mijne is vannacht begonnnen met ladeb. Hij hing er al vaf gistermiddag 5 uur aan. Het lampje in de joystick brandde vanmorgen rood. Als ik dat indruk geeft ie aan dat ie nog steeds aan het laden is. Da's toch niet normaal. Durf hem er eigenlijk ook niet af te halen. Heb wel eens gelezen dat je hem de eerste keer echt helemaal op moet laden. Batterijsymbool is wel vol maar hij geeft aan dat ie nog steeds a.h. laden is. Na een tijdje valt de display uit (normaal denk ik) en ook het rode lampje. Moet ie op den duur groen worden voordat ie van de lader af kan. Lees hier niks over in de handleiding??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 11:37:
vrieskist, weet niet waar je in Friesland woont maar vrees inderdaad dat je naar Assen moet. Heb Sony v.d. week gemaild. Woon vlakbij Groningen. Kreeg gister het voormij dichtstbijzijnde adres, ook Assen:
Telecom Today Assen
Noordersingel 11
9401 JV Assen
tel 05920330097. Ga je hem laten flashen??????? Zo ja ff laten weten hoe dat gegaan is. Welke software zit er bij jou op?

Btw, de mijne is vannacht begonnnen met ladeb. Hij hing er al vaf gistermiddag 5 uur aan. Het lampje in de joystick brandde vanmorgen rood. Als ik dat indruk geeft ie aan dat ie nog steeds aan het laden is. Da's toch niet normaal. Durf hem er eigenlijk ook niet af te halen. Heb wel eens gelezen dat je hem de eerste keer echt helemaal op moet laden. Batterijsymbool is wel vol maar hij geeft aan dat ie nog steeds a.h. laden is. Na een tijdje valt de display uit (normaal denk ik) en ook het rode lampje. Moet ie op den duur groen worden voordat ie van de lader af kan. Lees hier niks over in de handleiding??? O-)
Ik heb mijn T610 nog niet :) Maar ik was alleen benieuwd of het flashen erngens in de buurt kon, maar Assen is toch wel een stukje rijden vanaf Sneek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb een week 34 toesteld kennelijk ontvangen gisteren, maar hij doet het perfect!! Het is echt een mooi ding en de kleur Abyss Blue is zeer relaxed naar mijn mening.

Wat ik mis is wel de standby tijd zoals bij mijn (oude) T68i wel werd aangeven. Of het is een instelling die in (nog) niet heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Week 41 toestel :D En zonder sim-lock of T-mobile zut :D Thanks verzekering :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de bluetooth dongle aan de praat gekregen en 1 plaatje met succes op mn telefoon gekregen.
Alleen bij bijna alle plaatjes etc zegt hij de verbinding is mislukt probeer het later nog eens.

Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Even een kleine "How-To" voor het aan de praat krijgen van XTND-Connect via een USB BlueTooth Dongle, daar ik er zelf ook een hoop problemen mee had.

How-To Outlook Syncen met XTNDConnect

1: zorg dat je bluetooth dongle goed geinstalleerd is en dat je via de drivers contact kunt krijgen met je T610 (vergeet niet Bluetooth te activeren!!)
2: installeer de XTNDConnect communicatie Suite (ofwel van de CD, ofwel van www.sonyericcson.com). Netjes rebooten als daar om gevraagd wordt. Na de installatie zul je nog niet kunnen syncen!
3: maak een seriele verbinding aan in je Bluetooth drivers naar je telefoon. Onthoud welke compoort je hierbij hebt gebruikt, ik gebruik vaak COM5 of COM4 (als die door je systeem nog niet is gebruikt)
4:ga naar configuratiescherm daar staat nu een icoon "mobile phone monitor". Hier zul je zien dat er geen telefoon (of sim-kaart) wordt gedetecteerd. Ga nu naar het tabblad met de com-poorten en schakel de compoort in waarop je een seriele bluetooth verbinding hebt gemaakt. Je kunt hem eventueel reserveren zodat andere programma's de poort niet kunnen gebruiken (kan ook een probleem opleveren, als 2 programma's (bijvoorbeeld je oude girotel oid) naar dezelfde compoort graaien).
5: wacht een aantal seconden en de Mobile Phone Monitor zal je telefoon herkennen, waarna je hem in kan stellen en hij is klaar voor gebruik met XTNDConnect!

Let wel: je moet dus altijd eerst de seriele verbinding met je T610 starten (bij mij iig het geval) waarna via mobile Phone Editor de verbinding tussen de T610 en XTNDConnect worden verzorgd.

Succes!

Q: Waarom zou ik XTNDConnect gebruiken als mijn Bluetooth Software zelf al PIM gegevens (contacts, email, tasks etc) kan syncen?
A: XTNDConnect zorgt voor een complete sync, voor zover bekend zal de standaard meegeleverde BT software van je dongle nooit zgn. "Recurring Items" (afspraken die je bijvoorbeeld 10 weken lang op hetzelfde tijdstip hebt) syncen. Verder kan XTNDConnect ook automatisch syncen als je T610 binnen bereik komt (mits er een seriele BT verbinding voorhanden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 11:37:
volgens mij als het rooie lampje uit is is ie 'vol', ik heb hetzelfde probleem nl, als je een toets indrukt zegt ie doodleuk 'bezig met laden' terwijl ie al meer dan 15 uur aan de voedingskabel hing

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Wessel99 voor de tip
Weet jij misschien ook wat er aan de hand is bij het overzetten van plaatjes etc. want hij zegt steedds: de verbinding is mislukt probeer het later nog eens.

Ik heb al 1 plaatje in mn telefoon gekregen maar ik krijg nu niks meer erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die helicopter beltoon misschien op I-net zetten?
Vaak voel ik em zelfs niet in m'n broekzak ( tijdens het lopen ), dus ik heb het best hard nodig!

Bovendien heb ik vandaag mijn T610 laten updaten naar versie R3B011 :*)

Gewoon (mijn vriendin) naar die monteur gestuurd en jahoor :7

Is deze versie trouwens een beetje recent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 14:46:
Vaak voel ik em zelfs niet in m'n broekzak ( tijdens het lopen ), dus ik heb het best hard nodig!

Ik heb helicopter wel voor je, maar hij doet het niet als je hem instelt als beltoon. Wel als je hem handmatig afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:04:
[...]

Ik heb helicopter wel voor je, maar hij doet het niet als je hem instelt als beltoon. Wel als je hem handmatig afspeelt.
Maakt niks uit, ik heb bijna altijd liever dat er geen ringtone wordt afgespeeld als ie af gaat.

Zou je em willen sturen naar :

yeelai17@gmx.net

alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Hier staan trouwens ook java-games:

EDIT: LINK ZELF MAAR VERWIJDERD, ER STAAN OOK MOPHUNS WAAR JE WEL VOOR MOET BETALEN. (Als je handig bent kun je er nog wel komen)

o.a. zo'n tankcommander kloon (of hoe heette het vroeger, erg verslavend):
Afbeeldingslocatie: http://mophun-container.p8.org.uk/java/cannons.gif

en een bomberman-java-kloon:
Afbeeldingslocatie: http://mophun-container.p8.org.uk/java/detonate.gif

Voor zover ik kan vinden zijn dit freeware java-games, echt prima! Geen gezanik met die (foute) mophun games dat ze niet imeicompatible zijn oid :D

Weet er trouwens iemand een prince-of-persia kloon voor op de T610 (mag gewoon een link zijn waar je voor moet betalen) want ik kan ze tot op heden alleen (java) voor de Nokia's vinden :(

[ Voor 30% gewijzigd door wessel99 op 24-10-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik die spellen in mn telefoon via bluetooth?
Ik pak ze uit maar zie dan zon 30 bestanden hoe moet ik die naar mn tel slepen.
Moet ik alles selecteren of kan ik het ingepakte bestand direct naar mn bluetooth gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
java games: .jar naar je bluetooth device sturen (rechterknop send to -> bleutooth device -> je gepairde foon)
mophun zelfde maar dan met de .mpn (of meerdere bij sommige games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:04:
[...]

Aha ik ben niet de enige dus waarbij die het niet doet? Heb je een nieuwere software versie erop staan? Mijne is uit Week 23 en daar doet ie het ook niet...

Hij staat trouwens op de site MyT610.com (daar staan een heleboel ringtones!)
Als iemand 'em wel aan de praat krijgt als beltoon, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 24 October 2003 @ 15:31:
java games: .jar naar je bluetooth device sturen (rechterknop send to -> bleutooth device -> je gepairde foon)
mophun zelfde maar dan met de .mpn (of meerdere bij sommige games)
Mijn dank is heel groot Wessel99

Woeiiiii ben mn telefoon al helemaal aan het volpompen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Weetje wat jij bent?
een SCHAT!!! :> :P

het werkt super :D

Trouwens ook bedankt voor de games, alleen hoe instal je die?

[ Voor 17% gewijzigd door Qorne op 24-10-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 14:46:

Ga gelijk maar de R3C software halen want deze heeft enkele heel stomme bugs erin zitten, kom je nog wel tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen thousend thanxxxx for alle tips. Heb hem eindelijk aan ed praat. Het vreemde is dat zolang ik hem aan de lader heb en een toets indruk wel een vol batterijsymbool krijg (jahaaaaa, eindelijk na een uur of 15) maar dat er nog steeds staat batterij laden, of is dat gewoon standaard ten teken dat ie aan de adapter hangt??? Heb de blauwe tand inmiddels al geïnstalleerd dankzij de goeie beschrijving een paar posts hiervoor Alles werkt heb zelfs al m'n adressen uit Outlook alweer gesynct. Werkt prima.

Nu alleen Share nog, heb al wel de instellingen van Orange, maar ben bang dat ie crasht, gezien een paar reacties hiervoor. Iemand alwel aan het sharen???
Wat is ie mooi hè, ik heb een rooie, week 36, en software R3C002. Volgens mij de meeste recente???
:*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

waar kan je in het service menu prcies de firmware vinden? welke versie ik heb... want dan laat ik hem ook ff updaten :P

ik heb week versie 03W39
kan het zijn dat ik R1B010 heb?
zoja wat moet ik dan doen ff een firmware update laten uitvoeren?

ik heb denk ik versie R1L013 uuhm dit is oud of nie?

[ Voor 49% gewijzigd door Qorne op 24-10-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoarn, voor firmware versie >*<<*<* dan service info en ziedaar SWinfo
bij mij staat er dan bovenaan R3C002 en dan nog een hele reeks met testen e.d.
> = een klikje met de joy naar rechts < = een klikje naar...goed zo en sucxxxxx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:30:
Iedereen thousend thanxxxx for alle tips. Heb hem eindelijk aan ed praat. Het vreemde is dat zolang ik hem aan de lader heb en een toets indruk wel een vol batterijsymbool krijg (jahaaaaa, eindelijk na een uur of 15) maar dat er nog steeds staat batterij laden, of is dat gewoon standaard ten teken dat ie aan de adapter hangt??? Heb de blauwe tand inmiddels al geïnstalleerd dankzij de goeie beschrijving een paar posts hiervoor Alles werkt heb zelfs al m'n adressen uit Outlook alweer gesynct. Werkt prima.

Nu alleen Share nog, heb al wel de instellingen van Orange, maar ben bang dat ie crasht, gezien een paar reacties hiervoor. Iemand alwel aan het sharen???
Wat is ie mooi hè, ik heb een rooie, week 36, en software R3C002. Volgens mij de meeste recente???
:*) :*) :*)
Ik heb hem ook besteld met Orange Free abo, dus ik hoop dat dat niet problemen gaat leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:58:
Qoarn, voor firmware versie >*<<*<* dan service info en ziedaar SWinfo
bij mij staat er dan bovenaan R3C002 en dan nog een hele reeks met testen e.d.
> = een klikje met de joy naar rechts < = een klikje naar...goed zo en sucxxxxx :+
ik heb het al gevonden :P weet jij toevallig ook hoe je die games op je telefoon installeerd?
Sorry gewoon rechtermuis knop en dan send to T610 :P

uuhm sommige games komen dan niet in je Game list te staan... hoe verwijder je deze games nou weer dan?! en hoe zet je ze er wel goed in het lukt toch nog nie helemaal :P

[ Voor 28% gewijzigd door Qorne op 24-10-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb hem nu dus ook een paar dagen, fantastisch ding... alleen zit me 1 ding vrij dwars:

Die energiebesparende functie die ervoor zorgt dat de verlichting van het scherm na een half minuutje ofzo langzaam uitgaat en de tijd weergegeven wordt. (die je dus amper kan lezen zonder verlichting) :?

Wat ik ten eerste zou willen is dat die tijd NIET wordt weergegeven maar gewoon je beginscherm (of screensaver als je die aan hebt staan) met een beetje verlichting. Kost ongetwijfeld meer energie maar jammer dan. Ik heb hem namelijk veel gewoon op me buro liggen en als ik even weg ben en een smsje of oproep mis dan is dat niet direct te ZIEN... :(

Weet iemand of je die tijd uit kan zetten of een andere oplossing? Heb gelezen dat nieuwe firmware de tijd beter weergeeft maar het liefst wil ik dus GEEN tijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Victorio schreef op 24 October 2003 @ 17:56:
Ik heb hem nu dus ook een paar dagen, fantastisch ding... alleen zit me 1 ding vrij dwars:

Die energiebesparende functie die ervoor zorgt dat de verlichting van het scherm na een half minuutje ofzo langzaam uitgaat en de tijd weergegeven wordt. (die je dus amper kan lezen zonder verlichting) :?

Wat ik ten eerste zou willen is dat die tijd NIET wordt weergegeven maar gewoon je beginscherm (of screensaver als je die aan hebt staan) met een beetje verlichting. Kost ongetwijfeld meer energie maar jammer dan. Ik heb hem namelijk veel gewoon op me buro liggen en als ik even weg ben en een smsje of oproep mis dan is dat niet direct te ZIEN... :(

Weet iemand of je die tijd uit kan zetten of een andere oplossing? Heb gelezen dat nieuwe firmware de tijd beter weergeeft maar het liefst wil ik dus GEEN tijd zien.
klopt ik vind het niet irritant ofzo, maar de phone ligt hier ook veel naast me maar als ik ff weg ben moet ik altijd op een knop drukken om te zien of er ook een smsje is en dan vergeet je het en een uur later kijk je en dan heb je wel een smsje ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Qorne schreef op 24 October 2003 @ 18:05:
[...]

klopt ik vind het niet irritant ofzo, maar de phone ligt hier ook veel naast me maar als ik ff weg ben moet ik altijd op een knop drukken om te zien of er ook een smsje is en dan vergeet je het en een uur later kijk je en dan heb je wel een smsje ofzo :(
Idd... heb even lopen testen... volgens mij als je verlichting altijd aan hebt en toetsenblokkering uit blijft de melding dat je een oproep hebt gemist wél staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ahhh shit, kreeg net mail van het bedrijf waar ik de 610 heb besteld, waarschijnlijk krijgen ze die volgende week pas weer :( Shit, moet ik weer zo'n 1 a 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niemand dan waar ik zo'n krusell hoesje kan kopen ?!!?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Wat is een krusell hoesje? Een speciaal hoesje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrieskist schreef op 24 oktober 2003 @ 20:00:
Wat is een krusell hoesje? Een speciaal hoesje ofzo?
Afbeeldingslocatie: http://www.wholesale-pda-accessories.com/82131.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 18:49:
weet niemand dan waar ik zo'n krusell hoesje kan kopen ?!!?
tnx
Mobile plaza heeft wel de krussel voor de p800.. Hopelijk krijgen ze die voor de t610 binnenkort ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Victorio schreef op 24 October 2003 @ 18:12:
[...]

Idd... heb even lopen testen... volgens mij als je verlichting altijd aan hebt en toetsenblokkering uit blijft de melding dat je een oproep hebt gemist wél staan....
Klopt daar kwam ik net ook achter :P maar ik heb me zelf aangeleerd dat ik hem als ik hem weg lig op toetsenblockering zet, heeft 2 redenen eerste omdat als ik hem in me broekzak stop dat hij dan niet iemand gaat bellen of gaat zitten wappen.
tweede reden is me zusje wil heel graag de smsjes lezen die ik naar me vriendin stuur :P ze is 13 dus heel nieuwsgierig en het vertraagt nogal als ze hem van de toetsenblockering moet halen :P dat heeft ze dan net niet snel genoeg door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 24 oktober 2003 @ 22:34:
[...]
eerste omdat als ik hem in me broekzak stop dat hij dan niet iemand gaat bellen of gaat zitten wappen.
[...]
Als extra beveiliging tegen het wappen in je broekzak heb ik ingesteld dat ie vraagt om het wachtwoord.

Verbindingen -> Datacomm. -> Data-accounts

Dan bij het betreffende account de optie 'wachtwoord?' aanzetten.

Als je wilt wappen vraagt ie om een wachtwoord. Dit is al ingevuld en je moet alleen nog even bevestigen.

Zo zit er weer een extra stapje tussen en het is wat minder rigoreus dan alle accounts eruit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al grps aan de praat met KPN?
Hier wilt de primafoon je dat alleen verkopen als je een i-mode geschikt toestel hebt en ik wil mms'en :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat er vast tussen, maar ik kan het niet vinden:
Kan iemand me helpen om email aan de praat te krijgen via T-mobile gprs?

Ze vertelden me eerst dat ik daarvoor een "active gprs" abbo nodig was, dus dat maar gedaan. Vervolgens alle instellingen (van de e-mail client) goed ingesteld, maar werken ho maar...

Via wap werkt het wel, maar dus niet via de ingebouwde e-mail client.
Moet ik nog iets instellen bij de gprs eigenschappen? Dat wap-act verhaal heb ik al gedaan...

Voor de duidelijkheid:
Het adres van mijn pop server staat goed, evenals het wachtwoord en de uitgaande/inkomende poorten. Ik krijg dus steeds een timeout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Zo, mijn KPN Hi abo is loopt EINDELIJK ten einde. NOOIT meer 2 jaar :(

Nu wil ik dus via gsmweb.nl een Telfort 1jaar 200 min nemen met Sony Ericsson T610. Lees ik, dat de opvolger alweer eraan komt. Maar nee daar ga ik niet op wachten, toch ? Vind 'm ook niet zo mooi als de T610.

en ik moet gewoon een bluetooth dongle van 10m bereik kopen voor me pc, toch ?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 00:00:
[...]

Als extra beveiliging tegen het wappen in je broekzak heb ik ingesteld dat ie vraagt om het wachtwoord.

Verbindingen -> Datacomm. -> Data-accounts

Dan bij het betreffende account de optie 'wachtwoord?' aanzetten.

Als je wilt wappen vraagt ie om een wachtwoord. Dit is al ingevuld en je moet alleen nog even bevestigen.

Zo zit er weer een extra stapje tussen en het is wat minder rigoreus dan alle accounts eruit slopen.
bedankt voor de tip, want dit vertraagt zeker :D en hij maakt ook nog een geluidje dus dan hoor je het ook wel :) TNX :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Zal best al zijn gevraagd in de vorige top[ics, maardas een beetje veeeeeeel lees werk :P

In de review van de t610 staat er bij accescoires een autootje, is het de bedoeling dat je met je t610 dat autootje kan besturen? Gebeurtj die via Bluetooth en waar is dat autootje te koop ?

Lijkt me namelijk wel een geinig speeltje :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 2 pagina`s terug ofzo nog genoem, en anders zoek je op google, of op www.sonyericsson.com, er staat volgens mij ook nog een review op mobile_reviews.com, ofzo

het is een autotje dat bestuurt word door bluetooth en je kan hem bedienen met je joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help ik heb een probleem
ben van xp overgestapt op windows server 2003...

Maar nu werkt de software van mijn bluetooth dongle niet meer...
De license is niet voor server 2003 dus het werkt niet.

Iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 15:21:
help ik heb een probleem
ben van xp overgestapt op windows server 2003...

Maar nu werkt de software van mijn bluetooth dongle niet meer...
De license is niet voor server 2003 dus het werkt niet.

Iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen?
Een verse reinstall van XP?
Serieus, waarom draai je in godsnaam 2k3 server op een thuis-PC? Dan krijg je dus dit soort problemen, het is gewoon niet voor dit soort gefröbel bedoeld daarom staat hij het ook niet toe, stabiliteit is belangrijker voor een server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de sonyericsson T610 nou al twee dagen en ik zag net op i-net dat de icoontjes van mijn telefoon afwijken van die er "normaalgesproken" op staan...heeft dit te maken met vodafone??? en als ik de simlock van vodafone erafhaal...gaan de icoontjes dan ook weg?? of moet ik dan een andere simkaart kopen??? en hoe krijg ik het tekentje van vodafone er aan de onderkant af? ik heb al geprobeerd met aceton maar dat wil niet echt lukken en ik ben bang dat als ik het met een schaarte eraf haal dat er krassen ik komen te zitten...weet iemand een oplossing/antwoord op deze vragen??

greetingz Che

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

RedHat schreef op 16 October 2003 @ 12:26:
Ik woon in Nijkerk, nooit geweten dat reitsma telecom een SESP was. Zag er ook niet echt naar uit eerlijk gezegd
Ik had hen laatst gebeld, en ze zeiden dat je altijd langs kon komen als ze open zijn.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 16:26:
[...]

Ga gelijk maar de R3C software halen want deze heeft enkele heel stomme bugs erin zitten, kom je nog wel tegen...
Die SESP (teleworld) had em blijkbaar nog niet.

Wat voor bugs dan??

/ik wap nooit

Wel een zeer grote verbetering is dat de foto's nu maar 19-25 kb in beslag nemen, ipv +50 kb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat wel vervelend is is dat als je de battery leeg wil laten lopen, je steeds de melding krijgt dat ie leeg is maar je telefoon blijft gewoon aan staan.

Hij geeft die melding al sinds gisteravond en ik heb wel wat sms-jes gestuurd enzo maar hij valt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 17:08:
Ik heb de sonyericsson T610 nou al twee dagen en ik zag net op i-net dat de icoontjes van mijn telefoon afwijken van die er "normaalgesproken" op staan...heeft dit te maken met vodafone??? en als ik de simlock van vodafone erafhaal...gaan de icoontjes dan ook weg?? of moet ik dan een andere simkaart kopen??? en hoe krijg ik het tekentje van vodafone er aan de onderkant af? ik heb al geprobeerd met aceton maar dat wil niet echt lukken en ik ben bang dat als ik het met een schaarte eraf haal dat er krassen ik komen te zitten...weet iemand een oplossing/antwoord op deze vragen??

greetingz Che
Klopt jij hebt Vodafone firmware, dat logo kan er geloof ik af met een mesje... voorzichtig er af krassen... maar dat allemaal op eigen risico ik koop me telefoons altijd sim lock vrij. :)
ZAMoRANo schreef op 25 oktober 2003 @ 18:43:
Wat wel vervelend is is dat als je de battery leeg wil laten lopen, je steeds de melding krijgt dat ie leeg is maar je telefoon blijft gewoon aan staan.

Hij geeft die melding al sinds gisteravond en ik heb wel wat sms-jes gestuurd enzo maar hij valt niet uit.
Vaag, ik zet de CAM dan ff een helepoos aan is die zo leeg of ff de heletijd op zijn hardst Polyphony ring tones gaan luisteren :) zo laat ik hem altijd snel leeg lopen dan is het een uurtje werk ofzo :) :P

[ Voor 25% gewijzigd door Qorne op 25-10-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik ben ook opzoek naar dat autotje
ik heb hier al wat gevonden ik zoek ff door :P

http://www.clubsonyericss...cts_accesories_car100.htm
CAR 100
is iets van 80dollar

[ Voor 26% gewijzigd door Qorne op 25-10-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Qorne schreef op 25 oktober 2003 @ 19:29:
ik ben ook opzoek naar dat autotje
ik heb hier al wat gevonden ik zoek ff door :P

http://www.clubsonyericss...cts_accesories_car100.htm
CAR 100
is iets van 80dollar
offtopic:
Je zou nog iets voor mij posten in het E700 topic ;)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 10:43:
Het staat er vast tussen, maar ik kan het niet vinden:
Kan iemand me helpen om email aan de praat te krijgen via T-mobile gprs?

Ze vertelden me eerst dat ik daarvoor een "active gprs" abbo nodig was, dus dat maar gedaan. Vervolgens alle instellingen (van de e-mail client) goed ingesteld, maar werken ho maar...

Via wap werkt het wel, maar dus niet via de ingebouwde e-mail client.
Moet ik nog iets instellen bij de gprs eigenschappen? Dat wap-act verhaal heb ik al gedaan...

Voor de duidelijkheid:
Het adres van mijn pop server staat goed, evenals het wachtwoord en de uitgaande/inkomende poorten. Ik krijg dus steeds een timeout :(
Hmm, ik ben er inmiddels achter wat het probleem was:
Bij APN moet ik invullen "internet-act" i.p.v. "wap-act".

Maar je raad het al: nu werkt mijn wap niet meer, iemand ideeën :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

_WgV_ schreef op 25 October 2003 @ 19:41:
[...]

offtopic:
Je zou nog iets voor mij posten in het E700 topic ;)
Klopt maar ik heb de e700 nog neit die zou komen en nu blijven ze maar uitstellen dat ze hem nog niet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 19:58:
[...]

Hmm, ik ben er inmiddels achter wat het probleem was:
Bij APN moet ik invullen "internet-act" i.p.v. "wap-act".

Maar je raad het al: nu werkt mijn wap niet meer, iemand ideeën :?
Twee data-accounts! De ene met wap-act als APN, de andere met internet-act als APN. Voor e-mail kies je dan de laatste, voor wap de eerste (bij 'verbinden via').

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mecallie

Voor wap maak je gewoon een nieuw data account aan met de oude instellingen.

Oh, net iets te laat

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

hoe kan ik een bellergroep maken en daar bepaalde eigenschappen aan hangen??

groep mensen die ik eigenlijk niet wil spreken een kort biebje als ringtone :p

mensen van de club als ringtone het clublied...

etc etc..

En hoe kan ik dat gemakkelijk beheren? Kan dat met FMA? Ik synchroniseer ook met dat XTND gebeuren.. gaat dat dan ook helemaal goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Zijn er nog steeds problemen met Orange share i.c.m de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vrieskist schreef op 26 October 2003 @ 00:09:
Zijn er nog steeds problemen met Orange share i.c.m de T610?
Welke problemen zoal? Ik heb deze combinatie en heb er nog geen problemen mee gehad.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Canaria schreef op 26 October 2003 @ 00:14:
[...]

Welke problemen zoal? Ik heb deze combinatie en heb er nog geen problemen mee gehad.
Ooo, ik las ergens dat er problemen waren met de T610 als je gebruik maakte van Orange Share, of was dat een andere telefoon ... hmmz :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.