Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.143 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja vond net dit op internet:

http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t610_review.htm

Leuke uitgebreide review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 18:48:
Maakt het verder uit wat voor merk bluetooth adapter hebt?
Want de prijzen verschillen van 29 tot zon 60 euro.
Niet zo heel veel als je maar hieraan houdt:

Koop geen BT dongle die in een communicatiepakket zit ( dus een pakketje met 2 dongles ). Deze zijn voornamelijk bedoeld om met elkaar te communiceren. Het is wel mogelijk om em aan de praat te krijgen met je T610, maar op een zeer omslachtige manier. Ook al heb je em aan de praat; je krijgt niet alle programma's ermee aan de praat.
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 19:19:
Bedankt !!!

Dat programma image editor wat op cd bij mn T610 zit lijkt me prima te gebruiken alleen wil het nog niet omdat ik geen bluetooth adapter heb(winkels waren al dicht).

Gebruiken jullie dat ook?
En zijn die spelletjes etc. op die al eerder besproken site van myt610.net te gebruiken met zon dongle?

Hmm ik zeur wel erg maar ben ook nog maar net gebruiker van de T610 en ja je wilt ook alles weten :)
Nee, ik gebruik em niet. Nooit gebruikt, en weet eigenlijk niet wat ik mis; waarschijnlijk niks B)

Je kan zo'n dongle gebruiken om de PC met je T610 te laten communiceren, en JA je kan spelletjes, themes, plaatjes(gif + jpeg), op je T610 zetten.

Als je eenmaal het bijgeleverde programma "Phone Monitor" hebt geïnstalleerd en dat hij ook daadwerkelijk je T610 ziet, dan kan je met vrijwel ALLE programma's werken die gemaakt zijn om met je T610 te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

waar staat dat Phone Monitor dan? niet op de bijgeleverde cd of ben ik nou gek?
want dan ga ik dat eens proberen.

Ik kan trouwens niet synchroniseren met outlook via bleutooth weet iemand hoe dat kan?
IR wil wel
het is al maar het moet ff wat omslachtiger :P via mijn bluetooth places en niet via het t610 icon in me taskbar :P

[ Voor 22% gewijzigd door Qorne op 18-10-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik gewoon die van mycom aanschaf en gelijk maandag ff langs teleworld ga voor een firm updat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 13:00:
Ik denk dat ik gewoon die van mycom aanschaf en gelijk maandag ff langs teleworld ga voor een firm updat
laat me weten hoe het gegaan is bij teleworld, ik wil nl. ook over naar een nieuwe firmware

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op 17 October 2003 @ 14:46:
een bekend probleem maar de "oplossing" werkt niet? Mijn Mycom bluetooth adapter werkt prima met mijn T610 maar de SE software en de XTND sync software in het bijzonder werkt dus totaal niet ondanks dat de Com port op port 3 staat (ik krijg m niet op 4 om een of andere reden.) Wat kan ik verder doen om de syncing aan de praat te krijgen?
Ik heb het zelfde probleem

floAt's Mobile Agent werkt prima
kan via bluetooth places games en pics en themes up en downloaden
maar XTNDConnect PC krijg ik niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of je ook java games van andere soort telefoons via bluetooth kunt gebruiken want er staan op internet echt de GRUWLIJKSTE games op niet normaal

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak kan dat niet nee. De meeste 'gruwelijke' games die op internet staan zijn bedoelt voor Nokia telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doen jullie met je accu?
Als ik een paar keer per dag een kort gesprek heb en af en toe wat kloot met mn telefoon moet ik hem na zon 2.5 dag(24 p/d aan laten staan) al weer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
3 a 4 dagen, en als ik veel lange gesprekken heb gehad een dag of 2

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:24:
Hoe lang doen jullie met je accu?
Als ik een paar keer per dag een kort gesprek heb en af en toe wat kloot met mn telefoon moet ik hem na zon 2.5 dag(24 p/d aan laten staan) al weer opladen.
Same here.
Valt een klein beetje tegen moet ik zeggen.
Maargoed ik denk dat ik m snachts gewoon uit ga zetten voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ja de accu loopt redelijk snel leeg... eerst ging die heeel snel leeg hier. omdat ik hem niet op standby lied gaan :P

Maar ik moet de accu even weer helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opnieuwe opladen... maar dat lukt steeds niet volgend weekend maar ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij doet het per dag iets langer. Haha, ik denk dat ik er nu ook 2,5 dag mee kan. Verder is het gewoon echt een topfone. Wil ook alleen een nieuwe firmware erop hebben en nog een bt dongle kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat op bijna alle fotos de icoontjes in het menu heel anders zijn als bij mij.
Zou dat komen omdat ik Vodafone heb of zijn dat fotos van de duitse of amerikaanse modellen/software

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolce1981, dat klopt.
Vodafone heeft een eigen firmaware met o.a ook andere icoontjes.
Ikzelf vind ze persoonlijk erg lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
iemand een site met midi files van geluidjes?

dus als OldPhone.mid bijvoorbeeld.

Dus geen themes, soundtracks en songs?

Ik heb ooit een maandje met een Nec iMode ding mogen stoeien van KPN en die had dus allerlei geinige geluidjes in plaats van songs, maar ik vind maar heel weinig van dit soort files in midi formaat.

PS ik heb overigens een MSI BT dongle gekocht bij http://www.pclcomputers.nl/ Voor de mensen in Rotterdam: zit naast Computerland op de Jonkerfransstaat (ook bekend van Crazy Hans *brrr*). Anyway, op voorraad dus geen gezeur van bestellen (bij MyCom hadden ze er pas 44 in nalevering staan zag ik toen ik over de balie meeloerde). En met mijn HBH-60 (elders gehaald) ben ik ook dik tevree!

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
dadj schreef op 17 October 2003 @ 14:46:
een bekend probleem maar de "oplossing" werkt niet? Mijn Mycom bluetooth adapter werkt prima met mijn T610 maar de SE software en de XTND sync software in het bijzonder werkt dus totaal niet ondanks dat de Com port op port 3 staat (ik krijg m niet op 4 om een of andere reden.) Wat kan ik verder doen om de syncing aan de praat te krijgen?

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het zelfde probleem

floAt's Mobile Agent werkt prima
kan via bluetooth places games en pics en themes up en downloaden
maar XTNDConnect PC krijg ik niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:05
Hoera!!!
Ik heb mijn t610 ook binnen.
Software versie is R1L013. Is dit een goede of mankeert hier nog iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik me firmware versie zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 12:16:
Hoe kan ik me firmware versie zien?
"Hoe kom ik in het service menu?"

code:
> * < < * < *

staat in de FAQ ;)

daar kan je het zien :)

alleen ik kan zie niet zo waar... of kijk ik nie goed?!

[ Voor 13% gewijzigd door Qorne op 20-10-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op, zo moeilijk is het niet:

- Toets in: >*<<*<* je zit nu in het service menu
- Ga naar 'Service Info' en dan naar 'SW-informatie'

Nu zie je een zooi cijfers en letters in beeld, waartussen helemaal links-boven je firmware-versie staat (iets in de richting van R1L013 of R3C002).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:29 . Reden: UBB code werkt hier niet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn firmware: R1L013

Is dit de laatste of is he tbeter als ik m laat upgraden?

Groetjes,

M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is niet de nieuwste, maar de versie ervoor.
Werkt op zich prima, met weinig fouten. R3C moet wel beter zijn, maar weet niet die al te krijgen is bij een service centre.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

UPDATE!
Heb Float Mobile Agent net aan de praat gekregen met deze settings:
port: 3
baudrate: 115200
RTS: Enabled
DTR: Enabled

//Float Mobile Agent krijg ik niet aan de praat. Ik heb zowel de bluetooth als de serial port (3 en 4) connection geprobeerd. Maar connecten ho maar! :( heeft iemand anders dit probleem ook?
ik heb address 00:02:72:02:F9:79 ingevuld maar krijg de melding "Address Family not supported by protocol family...

[ Voor 44% gewijzigd door dadj op 20-10-2003 17:12 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

is hier vast al eens voorbij gekomen.. heb alleen geen tijd om 5000 posts te lezen:

Ik zie dat mijn T610 van Vodafone andere icons heeft dan de fotos in dit topic.... mijn logo`s zijn lelijker. Kan ik dat wijzigen?

Daarnaast vind ik dat mijn mobiel wel heel erg live focussed is, kan ik daar wat aan doen? ik dacht dat je hem helemaal kon customizen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus bij Teleworld geweest en heb ze om een firm update gevraagd.
Ze konden dit alleen doen als ik echt aan kon tonen wat de klachten waren.

Ik moet het maar bij een andere filiaal proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 18:22:

Ik zou gewoon zeggen dat ie op willekeurige momenten vastloopt tijdens wappen enzo. Dat je het niet precies kunt reproduceren maar daadwerkelijk problemen hebt.

Als ze niet willen zeg je gewoon dat je dan ver moet reizen naar een ander service point en zeker een klacht bij SE gaat indienen over de slechte service bij Teleworld. ;)

Ik was ook van plan naar Teleworld te gaan voor de firmware update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaDDiM
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06-2023
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 18:22:

Vandaag antwoord gehad op een vraag aan Phoneshop Den Haag over Firmware update. Mijn vraag was:

-- Vraag --
Op de SonyEricsson-site las ik dat u een SonyEricssonServidePoint bent.
Bij zo'n SESP is het mogelijk om nieuwe firmware in mijn telefoon, T610,
te zetten.

Moet ik daar een afspraak voor maken? Zijn er voorwaarden om nieuwe
software te krijgen? Kost het geld?

-- Antwoord --
Binnen de garantietermijn (van 1 jaar) is een software update kosteloos.
Daarvoor hebben we wel je aankoopbon nodig.

Het is klaar terwijl je wacht. (+/- 15 min tot 30 min.)

Met vriendelijke groeten,

Phoneshop Den Haag B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-427.16.86
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : info@phoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ok, even een ingewikkeld vraagje (misschien ook niet).

ik verwacht deze week mijn T610, uiteraard komt daar meteen een BT adapter bij..
nou heb ik hier nog een oude usb-modem liggen en een telefoonaansluiting, is t mogelijk om dan met mn T610 te bellen via die vaste verbinding ?

[ Voor 3% gewijzigd door DoD Cerberus op 20-10-2003 18:58 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
DoD Cerberus schreef op 20 October 2003 @ 18:57:
ok, even een ingewikkeld vraagje (misschien ook niet).

ik verwacht deze week mijn T610, uiteraard komt daar meteen een BT adapter bij..
nou heb ik hier nog een oude usb-modem liggen en een telefoonaansluiting, is t mogelijk om dan met mn T610 te bellen via die vaste verbinding ?
Ik denk niet dat dat mogelijk is...

Technische wel, maar er is (nog) geen progje voor ontwikkeld.
Denk ook niet dat dat ooit komt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 20 October 2003 @ 18:50:
[...]

Ik zou gewoon zeggen dat ie op willekeurige momenten vastloopt tijdens wappen enzo. Dat je het niet precies kunt reproduceren maar daadwerkelijk problemen hebt.

Als ze niet willen zeg je gewoon dat je dan ver moet reizen naar een ander service point en zeker een klacht bij SE gaat indienen over de slechte service bij Teleworld. ;)

Ik was ook van plan naar Teleworld te gaan voor de firmware update :P
Ben jij al geweest?

Ik was dus een van de eersten hier die naar Teleworld ging om een update te vragen terwijl ik geen problemen (had) met de telefoon.

Nu zal die SE-'monteur' mij herkennen als ik weer kom, dus laat ik me vriendin ff naar die gozer stappen om te zeggen dat hij soms vastloopt en uitval heeft bij het bellen :> :> :>

/heb nog tentamens deze week, maar zal et de volgende week wel ff laten doen. Kzal jullie op de hoogte houden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaDDiM
dadj schreef op 20 October 2003 @ 16:51:
UPDATE!
Heb Float Mobile Agent net aan de praat gekregen met deze settings:
port: 3
baudrate: 115200
RTS: Enabled
DTR: Enabled

//Float Mobile Agent krijg ik niet aan de praat. Ik heb zowel de bluetooth als de serial port (3 en 4) connection geprobeerd. Maar connecten ho maar! :( heeft iemand anders dit probleem ook?
ik heb address 00:02:72:02:F9:79 ingevuld maar krijg de melding "Address Family not supported by protocol family...
Voor Bluetooth heb je Win XP met SP1 nodig met een MS Bluetooth Driver. Staat als je bij 'Options' -> 'Connections' en dan staat het bij het 'Use Native Bluetooth'

Helaas bij mij geen Win XP dus via de Seriele Bluetooth connectie van Sitecom op poort 10. Ik haal hiermee de hoogste baudrate nl. 921600

Dit werkt iig beter dan het programma van MobileAction :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Chaser2600 schreef op 18 oktober 2003 @ 10:26:
[...]

Ik doe dit via de MyCom bluetooth adapter software.
Dubbel klikken op het synchronise icoontje en dan begint ie met synchroniseren.
Snap niet wat iedereen nou wil met XDNConnect (ofzoiets ;) )
Nou, recurring items bijvoorbeeld pakt hij via de standaard bluetooth software niet mee, en met XTNDConnect wel!

Anders denk je ineens dat je het absoluut niet druk hebt, erg jammer dat het niet met de standaard software kan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Kan ik mijn PC als Bluetooth headset laten fungeren??

Ik heb een MSI dongle en een T610... zou wel vet zijn.. en zie niet in wrom niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Is de T630 soms de opvolger?
Ik kwam 'm tegen op de website van SE
http://www.sonyericsson.com/t630/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaDDiM
Zerveza schreef op 21 October 2003 @ 00:54:
Kan ik mijn PC als Bluetooth headset laten fungeren??

Ik heb een MSI dongle en een T610... zou wel vet zijn.. en zie niet in wrom niet..
De standaard software van mijn Sitecom dongle heeft die mogelijkheid wel. Ik had het eerst niet door. Dus mijn telefoon gaat en de PC pakt automatisch op en dan... Geen Microfoon >:) Maar wel goed geluid via de boxen of wat je ook maar aan je uitgang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Henduck schreef op 20 oktober 2003 @ 18:56:
[...]

-- Antwoord --
Binnen de garantietermijn (van 1 jaar) is een software update kosteloos.
Daarvoor hebben we wel je aankoopbon nodig.
Alsof het mogelijk is een T610 te bezitten die ouder dan een jaar is... |:(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Henduck schreef op 21 oktober 2003 @ 06:55:
[...]

De standaard software van mijn Sitecom dongle heeft die mogelijkheid wel. Ik had het eerst niet door. Dus mijn telefoon gaat en de PC pakt automatisch op en dan... Geen Microfoon >:) Maar wel goed geluid via de boxen of wat je ook maar aan je uitgang hebt.
Ik heb dus zo`n MSI dongle... ik heb de nieuwste software van de site gebruikt, al vind ik hem wel een beetje buggy...

*moet ik de dongle eerst voorzien van nieuwe firmware? waar haal ik die?
schijnbaar moet ik een dfu file hebben. noch esato noch google leren mij welke ik moet hebben.
=> er staat wel iets bij van een audio-gateway die volgens het boekje precies gebruikt kan worden waarvoor ik die gateway wil gebruiken..

Ik heb noch een berg andere vragen over bluetooth icm met mijn T610.. waar kan ik het beste zoeken naar info? ik heb het idee dat Esato met name gericht is op de T68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Flint123 schreef op 21 October 2003 @ 01:40:
Is de T630 soms de opvolger?
Ik kwam 'm tegen op de website van SE
http://www.sonyericsson.com/t630/
T lijkt er wel op.... :)
Wat mij opviel toen ik ff zat te klooien ermee (try the phone) de software in de demo in vrijwel gelijk aan de T610 alleen zit de games optie 1 ophoog en daaronder zit een friends menu (je kan er alleen niet inkomen :X) is dat wellicht nieuwe feature van volgende firmware? :*)

Edit; nu zie ik dit bij de beschrijving staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t630/imaging/images/friends_70_70.gif Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t630/imaging/images/status_70_70.gif
My Friends

The My Friends feature allows you to choose how to communicate with your favorite contacts - text message, picture message, e-mail or voice. My Friends is an extract of your phonebook displayed as a graphical list of your favorite contacts.

If your operator provides Instant Messaging service then My Friends automatically expands into a full blown Instant messaging application allowing for easy chat with friends or using a chat room. Discover mobile Instant Messaging where you see who's online. Both you and your friends can use pictures and text to say what you are up to.

[ Voor 45% gewijzigd door r0el op 21-10-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er zit in de tekstlabels van de T610 al wat geneuzel over AIM-messenger. Denk dat het eindelijk werkelijkheid gaat worden. Wel te hopen dat dit niet alleen in de T630 is, omdat altijd gezegd werd dat deze minder zou zijn als de T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Zerveza, het maakt dan ook weinig uit als je het over BT hebt of het een T610 of een T68i is... ik had tot een maand geleden een T68i en denk maar niet dat ik ook maar iets aan de settings van Xtend, de MSI dongle etc. heb hoeven veranderen voor mn T610. Alles werkt precies zoals daarvoor ;)
Je PC gebruiken als voice gateway lijkt leuk, maar is in de praktijk nogal heel erg zinloos, zelfs als je een microfoon hebt, het werkt eigenlijk alleen goed met een pc-headset en dat is weer erg onhandig... kortom ik zou er niet te veel moeite voor doen (ik heb het zelf meteen weer gedisabled iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de T610 nu ongeveer 5 maanden en ik was zeer tevreden over de batterij-duur. Ik kon gerust smsen en spelen gedurenden ongeveer 4 dagen of langer zonder op te laden.

Sinds vorige week gaat me batterij echt 2 keer zo snel leeg terwijl ik niet veel meer doe dan normaal.

Hebben hier meer mensen last van en zou dit temaken kunnen hebben de weersverandering (kouder).

Ik geloof dat het niet uitmaakt met zoon li-lon batterij wanneer je halverwege oplaad enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
ik kan dus deze week een nieuwe telefoon ophalen en ik zat tot vorige week sterk te denken aan deze prachttelefoon.

Maar nu ik alle verhalen hier zo hoor (firmware, luie batterij etc) dan twijfel ik toch weer erg. Is dit nou een goeie telefoon of kan ik beter voor een andere gaan kijken?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:05:
Ik heb de T610 nu ongeveer 5 maanden en ik was zeer tevreden over de batterij-duur. Ik kon gerust smsen en spelen gedurenden ongeveer 4 dagen of langer zonder op te laden.

Sinds vorige week gaat me batterij echt 2 keer zo snel leeg terwijl ik niet veel meer doe dan normaal.

Hebben hier meer mensen last van en zou dit temaken kunnen hebben de weersverandering (kouder).

Ik geloof dat het niet uitmaakt met zoon li-lon batterij wanneer je halverwege oplaad enzo...
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, accu gaat ineens sterk achteruit. Ik kon eerst zonder probleem een week lang ermee doen (ik belde niet zo heel veel) en nu moet ik om de 4 dagen dat ding opnieuw opladen. Ik heb wel een paar keer de accu maar tot de helft ofzo opgeladen en toen eraf gehaald. Natuurlijk wel heel de accu leeg gemaakt daarna voordat ik hem opnieuw aan de lader hing. Dit zou niks uit moeten maken maar volgens mij dus wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het dus nog een keer maar dan bij het andere filliaal in amsterdam.
Ik heb trouwens nu de versie R1L013.
Zou het zin hebben om nu de updaten of kan ik beter even wachten tot er mensen zeker zijn dat er echt een goede firmware versie op de markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 19:24:
[...]

Ben jij al geweest?

Ik was dus een van de eersten hier die naar Teleworld ging om een update te vragen terwijl ik geen problemen (had) met de telefoon.

Nu zal die SE-'monteur' mij herkennen als ik weer kom, dus laat ik me vriendin ff naar die gozer stappen om te zeggen dat hij soms vastloopt en uitval heeft bij het bellen :> :> :>

/heb nog tentamens deze week, maar zal et de volgende week wel ff laten doen. Kzal jullie op de hoogte houden! :Y)
Misschien heb ik maandag ff tijd om langs te gaan.
Mn telefoon is ook daadwerkelijk een paar keer vastgelopen (2 keer maar ofzo, maar toch). Maar echt last heb ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen. Wilde graag de T610 aanschaffen via T-Mobile (verlenging Ben '99 abonnement voor 65 euro, 1 jaar) Maar nu blijkt die niet meer leverbaar te zijn via T-Mobile. Weet iemand of ik hem ook gewoon bij een winkel kan verlengen, want daar liggen er nog zat volgens mij. Weet iemand of dit kan, met behoud van mijn oude voorwaarden en wat dit evt gaat kosten. (Ben vaak, voorwaarden '99)

Ik hoor het graag, alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, indien jullie specifieke winkels voor me hebben (regio Utrecht svp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is msn mogelijk? en hoe dan?
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
hmmm

hier heb je toch je eigen topic voor davedej?
(msn op de t610)

met andere woorden, beetje onverantwoordelijk schopje... ;)

Heb overigens geen flauw idee. Ik denk het om eerlijk te zijn niet aangezien ik nog niemand in dit topic erover heb horen praten en da's meestal wel een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 21 October 2003 @ 12:21:
ik kan dus deze week een nieuwe telefoon ophalen en ik zat tot vorige week sterk te denken aan deze prachttelefoon.

Maar nu ik alle verhalen hier zo hoor (firmware, luie batterij etc) dan twijfel ik toch weer erg. Is dit nou een goeie telefoon of kan ik beter voor een andere gaan kijken?
Ik denk dat de T610 een uitstekende keus is. Niemand - op 1 na - heeft last van een luie accu en met de firmwares is al helemaal niks mis (weet ook niet waar je dat vandaan hebt trouwens hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
nou
ik zie hier allemaal mensen druk aan het praten over verschillende firmwares. Daarnaast zie ik opmerkingen als "Als je die en die versie hebt dan is er geen probleem".

Het suggereert namelijk dat er nogal wat mis is met de telefoon maargoed, wellicht is die perceptie onterecht ontstaan.
:)

dank voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat de T610 een uitstekende keus is. Niemand - op 1 na - heeft last van een luie accu en met de firmwares is al helemaal niks mis (weet ook niet waar je dat vandaan hebt trouwens hoor).
op 1 na? Pushds50 een paar posts hierboven heeft precies hetzelfde ;)
Ik heb 1 van de eerste firmwares en geen problemen.. dus dat klopt wel.

Als je niet van een langzame telefoon houd, moet je deze niet nemen.. (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:37:
is msn mogelijk? en hoe dan?
Dave
Ja en nee:

Het mooiste zou zijn als dat met een Java progje zou kunnen, daar bestaan er een paar van. Op de T610 kan dat niet, omdat die geen sockets in Java ondersteund (alleen MIDP1.0 en geen MIDP2.0); kortom, Java kan geen Internet verbinding maken. Daar is zelfs een online petitie voor: Java T610 Petition.

Wel is er een andere client die via een proxy verbinding maakt, CMessenger of zo; dat werkt weer wel, omdat die alleen verbinding maakt via HTTP. Dat kost alleen bakken met geld want hij moet om de zoveel tijd gaan checken via HTTP of er nog iets veranderd is (online status van contacts, berichtjes binnen gekregen etc.) en dat kost elke keer weer data. En data kost geld ;) terwijl als het een échte messenger zou zijn, de berichtjes gewoon vanaf de server gepushed zouden worden (kortom alleen verkeer als je iets ontvangt), en dat was vrij goedkoop in het gebruik geweest.

Kortom teken de petitie en hoop dat S/E in een nieuwe firmware sockets gaat ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer lekker bezig.. :(

Zat net ff op die site van Telfort te kijken en heb toen "per ongeluk" (laten we zeggen, iets te enthousiast door geklikt) de T610 besteld met Telfort 100 Abbo.

Toestel 99,-
Abbo 15,-/Maand

Was ff balen maar achteraf dacht ik: "laat maar ik zie wel hoe het loopt, alst niet anders kan koop ik hem wel.." het is toch wel een vet toestel en ik moet toch ook een nieuwe mobiel..

Maar nu zie ik dat precies hetzelfde abbo+toestel met nummerbehoud dus goedkoper is te krijgen op..studentenmobiel.nl

Toestel 35,-
Abbo 15,-/Maand

Kan ik mijn deal via de Telfort site nog simpel cancellen..?? Ik heb nog niks gefaxt of opgestuurd of gebeld ofzo..Alleen dat online formulier ingevuld en daarna per ongeluk op "verzenden" geklikt..

Ik hoop het wel, scheelt deze arme student dan toch weer 60 Europs..

En wat anders, krijg je een data kabel meegeleverd bij het toestel..?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
even met telfort bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Het lijkt erop dat de T630 nu definitief de opvolger van de T610 wordt.

Zie:
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=512
SE t620 & t330

Afbeeldingslocatie: http://www.matthijsgall.nl/got/t630_20kB.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door wicher|IA op 22-10-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat ze niks met je aanvraag doen zolang jij nog geen contgract hebt opgestuurd..? Dus dat als ik dat niet verschuur ze mij gewoon vergeten..??

Of ben ik nu al verplicht tot kopen..?

Dat het altijd netjes is om even te bellen weet ik ja..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook niet echt dat ik mag klagen over de T610. Het is een super toestel met te veel mogenlijkheden. Omdat het allemaal zo uitgebreid is zijn er altijd wel dingen die een mens niet aanstaat.
Als je een telefoon wil kopen moet je ook niet te veel gaan vergelijken want zo komt er nooit een eind aan.

Ik zou zeggen bounce along(wayne wonder) en kopuhh die telefoon mensen !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie even de bomen door het bos niet meer. Na een dag uitpluizen en sites bekeken te hebben weet ik nog steeds niet wat de beste aanbieding is met een T610. Ik zag laatst in de Orange Shop een aanbieding i.c.m. een Orange Free 30 abo voor 1 jaar, daar zou dan een gratis T610 bij zitten. Wie kan me daar meer over vertellen? Kan er namelijk niks over vinden via internet? Of zijn er nog andere goede aanbiedingen met de T610 voor rond de 30 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al 30 keer gevraagd, maar kan je met de T610 alleen met je PC communiceren d.m.v. bleutooth en Infrared..? Dus niet gewoon met een simpel kabeltje..??

Wat kost een goedkope Bluetooth adapter..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Hallo mensen. Wilde graag de T610 aanschaffen via T-Mobile (verlenging Ben '99 abonnement voor 65 euro, 1 jaar) Maar nu blijkt die niet meer leverbaar te zijn via T-Mobile.
hoe kom je hierbij ? ik heb namelijk al bijna een maand een T610 bij t-mobile in bestelling staan en wordt er ondertussen redelijk wanhopig van

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 17:02:
Misschien al 30 keer gevraagd, maar kan je met de T610 alleen met je PC communiceren d.m.v. bleutooth en Infrared..? Dus niet gewoon met een simpel kabeltje..??

Wat kost een goedkope Bluetooth adapter..??
Een goedkope bluetooth adapter is zon 29 euro van bijv mycom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ben overgelopen van het SPV forum naar deze. Heb afgelopen weekend de SPV verkocht (te traag, teveel vastlopers). Heb zondagavond o.a. door een reactie op dit forum bij studentmobiel.nl een los toestel besteld voor 304 euro. Hij was er nog goedkoper maar het "voordeel"van studentmobiel"" leek mij dat in geval van een defect je hem naar een SonyServicepoint kan brengen. Bij de meeste andere onlinewinkels moet je de prut opsturen. Zag trouwens tot m'n schrik dat er niet meer een in Groningen zit?????????Heb Sony al gemaild maar de dichtsbijzijnde zit in Assen. Btw ik heb gisterochtend ff gebeld en ik zou de blauwe versie krijgen. Vanmorgen kreeg ik een mail dat ze alle drie kleuren op voorraad hadden en ik kon kieze. Ga voor de rooie. Heb deze vanmiddag ook al zien liggen bij Belcompany. Gave kleur. Hoop hem morgen/overmorgen binnen te krijgen. Hij schijnt al bij de TPG te liggen. Ben heel benieuwd naar de software versie.
'k zal jullie denk ik de komende dagen nog wel eens "lastig"gaan vallen. Ben een vrouw, niet blond, maar heb er niet al te veel verstand van. Heb al vast de Sitecom bluetooth adapter aangeschaft maar als ik alles zo leeg gaat het vaak met de nodige problemen gepaard. Dat was bij de SPV een makkie. Jullie horen ervan... :9
:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 15:55:
Ben weer lekker bezig.. :(

Zat net ff op die site van Telfort te kijken en heb toen "per ongeluk" (laten we zeggen, iets te enthousiast door geklikt) de T610 besteld met Telfort 100 Abbo.

Toestel 99,-
Abbo 15,-/Maand

Was ff balen maar achteraf dacht ik: "laat maar ik zie wel hoe het loopt, alst niet anders kan koop ik hem wel.." het is toch wel een vet toestel en ik moet toch ook een nieuwe mobiel..

Maar nu zie ik dat precies hetzelfde abbo+toestel met nummerbehoud dus goedkoper is te krijgen op..studentenmobiel.nl

Toestel 35,-
Abbo 15,-/Maand

Kan ik mijn deal via de Telfort site nog simpel cancellen..?? Ik heb nog niks gefaxt of opgestuurd of gebeld ofzo..Alleen dat online formulier ingevuld en daarna per ongeluk op "verzenden" geklikt..

Ik hoop het wel, scheelt deze arme student dan toch weer 60 Europs..

En wat anders, krijg je een data kabel meegeleverd bij het toestel..?
Whah jahoor, je moet allemaal formulieren invullen, je kan niet zomaar even iets kopen dus je eigenschuld! whaah grapjas :+ ;)

zijn er nog meer websites waar je gratis en legaal tools enz kan downloaden voor de t610? dus niet die myt610 site die ken ik al :P

[ Voor 10% gewijzigd door Qorne op 21-10-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:42:
Ik zie even de bomen door het bos niet meer. Na een dag uitpluizen en sites bekeken te hebben weet ik nog steeds niet wat de beste aanbieding is met een T610. Ik zag laatst in de Orange Shop een aanbieding i.c.m. een Orange Free 30 abo voor 1 jaar, daar zou dan een gratis T610 bij zitten. Wie kan me daar meer over vertellen? Kan er namelijk niks over vinden via internet? Of zijn er nog andere goede aanbiedingen met de T610 voor rond de 30 euro per maand?
gratis bij een debitel 90
gratis bij een telfort 200

allebei voor onder de 30 euro...

ik ga zelf voor de telfort versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik heb Orange, was iets van 39euro bij een 1jarig Free 30 abbo :) heb een orginele T610 dus geen rommel van Orange er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog ff op een vergelijking van de T900 en de T630.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 18:12:
Ik wacht nog ff op een vergelijking van de T900 en de T630.
:9~
Bedoel je de P900? :)

En de T630 komt helaas pas in 04-Q1, dus over 3 a 6 maanden... :'( Dus dat is nog behoorlijk wachten.

Hee, http://www.sonyericsson.com/t630 werkt zelfs al!

[ Voor 10% gewijzigd door wicher|IA op 21-10-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 21 oktober 2003 @ 17:54:
[...]

gratis bij een debitel 90
gratis bij een telfort 200

allebei voor onder de 30 euro...

ik ga zelf voor de telfort versie...
Maar dat is dan voor een 2-jarig contract toch? Ik wil een 1 jaar contract, wat zijn dan de aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is dan het verschil tussen de T610 en de T630?

Lijkt me niet echt het wachten waard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het artikel over de introductie van de SE P900 (http://www.tweakers.net/nieuws/29311) wordt gesproken over de telefonische updat van firmware software. Deze dienst zou SE vanaf vandaag aanbieden:

Vanaf vandaag is Sony Ericsson gestart met telefonische updatediensten, waarmee toekomstige updates kunnen worden gedownload, zodat men niet naar een service center hoeft te gaan.

Wie weet hier meer vanaf? Heb er op andere plaatsen nog niets over gevonden...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:02 . Reden: Had het typenr. fout... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:22:
In het artikel over de introductie van de SE T900 (http://www.tweakers.net/nieuws/29311) wordt gesproken over de telefonische updat van firmware software. Deze dienst zou SE vanaf vandaag aanbieden:

Vanaf vandaag is Sony Ericsson gestart met telefonische updatediensten, waarmee toekomstige updates kunnen worden gedownload, zodat men niet naar een service center hoeft te gaan.

dat is dus P900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:22:
Heb er idd nog nix over terug kunnen vinden, ook niet op de S/E site. Klinkt erg interessant iig ;)
Oh en Pieter, dat dat in een bericht over de P900 staat betekent niet automatisch dat het alleen voor de P900 geldt natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

De 630 vind ik in ieder geval lelijker. Enige echte verbetering is z'n scherm. Deze is TFT en dus beter leesbaar buiten. Voor de rest zitten er wat softwarematige verbeteringen op, zoals de mogelijkheid om foto's landscaped weer te geven.

Zou me niks verbazen als de firmware voor de T630 ook weer beschikbaar komt voor de T610. Was ook zo bij de T68 en T68i

[ Voor 84% gewijzigd door Rookstar op 21-10-2003 21:27 ]

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 21 October 2003 @ 21:03:
[...]

Heb er idd nog nix over terug kunnen vinden, ook niet op de S/E site. Klinkt erg interessant iig ;)
Oh en Pieter, dat dat in een bericht over de P900 staat betekent niet automatisch dat het alleen voor de P900 geldt natuurlijk!
nee dat bedoel ik ook niet was meer de correctie van wat hij schreef als T900 dat dat P900 moest zijn, ik zou niet weten of het ook voor andere toestellen geld, dat zou wel ideaal zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Rookstar schreef op 21 October 2003 @ 21:18:
De 630 vind ik in ieder geval lelijker. Enige echte verbetering is z'n scherm. Deze is TFT en dus beter leesbaar buiten. Voor de rest zitten er wat softwarematige verbeteringen op, zoals de mogelijkheid om foto's landscaped weer te geven.

Zou me niks verbazen als de firmware voor de T630 ook weer beschikbaar komt voor de T610. Was ook zo bij de T68 en T68i
Ik vind het scherm buiten ook goed leesbaar, ik heb ook een sony Clie NX70V met TFT scherm die vind ik niet zo goedleesbaar buiten als me T610 oke het scherm is wel kleiner..

Ook in de zon vind ik hem erg goed, zeker niet minder als de vorige met een zwartwit schermpje!!!

het reflecteren in de velle zon valt reuze mee vind ik heb het ff goedgetest op me vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 21 October 2003 @ 21:18:
Ik test dat tegen die tijd wel uit :+
Kan altijd weer terug flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik ga morgen het contract op de bus doen voor een T610 + Orange 20 .. Hopen dat het beter gaat dan met mijn bestelling laatst bij telfort, die is helemaal mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T630 heeft btw een nieuwe menu functie en het tabblad is verdwenen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t630/imaging/images/friends_70_70.gif
My Friends

The My Friends feature allows you to choose how to communicate with your favorite contacts - text message, picture message, e-mail or voice. My Friends is an extract of your phonebook displayed as a graphical list of your favorite contacts.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t630/imaging/images/status_70_70.gif

If your operator provides Instant Messaging service then My Friends automatically expands into a full blown Instant messaging application allowing for easy chat with friends or using a chat room. Discover mobile Instant Messaging where you see who's online. Both you and your friends can use pictures and text

wel ja, dat hadden we echt nodig he? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschil in Menu:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/menu610.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/menu630.jpg

Het scherm is beter, en that's it ;)

De behuizing is minder mooi, en behalve die instant messaging service van hun (op het plaatje my friends, blauw icoontje) is er niets nieuws in de firmware.
Het is net zoals met de t68 dat de t68i een upgrade uitvoering in een nieuw jasje is met de zelfde hardware, en zo wordt de T630 software zeg maar de T610i versie ;)
Firmware zou vanaf december beschikbaar moeten zijn en je kunt dan ook je t610 upgraden naar een t630 bij de service points ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik zo'n vaja hoesje bestellen ??
kan dat alleen op de orginele site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Wie heeft er ervaring met dat BT Control progje? Werkt dat i.c.m. een mycom bluetooth USB dongle ook op windows 2000? En zou je ook mediaplayer kunnen 'besturen' vanuit een andere kamer? (wel binnen 10 meter natuurlijk, dun wandje ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik gebruik BTControl en dat werkt perfect.
De TV in de woonkamer is bij mij aangesloten op mijn PC. Kan perfect mijn PC bedienen vanuit de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krussel hoesje mag ook, als iemand een link weet, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Shiver23 schreef op 22 October 2003 @ 09:08:
Ik gebruik BTControl en dat werkt perfect.
De TV in de woonkamer is bij mij aangesloten op mijn PC. Kan perfect mijn PC bedienen vanuit de woonkamer.
Gaaf! Maar weet je ook of het op windows 2000 werkt? Want dat progje heet BTControl XP toch? Dus je kan dan gewoon media player starten/pauzeren/stoppen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

waar kan je dat programma downloaden dan?! want ik wil ook wel eens kijken of het met mijn bluetooth werkt :P linkje? alleen als het legaal is he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is gratis te gebruiken. Je hebt BTcontrol en PCcontrol
Ik gebruik zelf PCcontrol. Je kan dan ook de joystick van je T610 gebruiken als mouse-pointer en je hebt standaard profielen erin zitten voor winamp, IE6 e.d.

BTcontrol:
http://www.meer-net.com/

PcControl:
http://www.christersson.org/software.php

Voor de mac: (geen idee of deze werkt hoor)
http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze het design verkracht hebben. Achterkant vind ik wel beter, zonder die lelijke ribbels. Maar de voorkant vind ik erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:55:
Gewoon ff bellen dan is hij zo gecancelled ;)
En anders zit je er ook nog lang niet aan vast hoor, je moet eerst nog alle formulieren invullen, kopie paspoort en bankafschrift opsturen etc. En daarna geldt nog steeds de algemene 30 dagen bedenktijd die je dankzij een EU richtlijn op alle aankopen via Internet hebt *D
Kortom dat gaat niet per ongeluk fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

gaaf, kan je er ook films mee starten? want dat zou heel handig zijn voor mijn presentatie van vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja, je kan het gewoon als een soort muis gebruiken met bepaalde scripts voor bepaalde applicaties. Ik zelf vind PcControl erg fijn werken. Ik zou alleen even oefenen voordat je er een belangrijke presentatie mee gaat houden. En even je geluid uitzetten, is ander zo lullig als je gebeld wordt terwijl je aan het presenteren bent :D

edit:
waar is trouwens de quick reply optie?

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 22-10-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Shiver23 schreef op 22 October 2003 @ 16:36:
Ja, je kan het gewoon als een soort muis gebruiken met bepaalde scripts voor bepaalde applicaties. Ik zelf vind PcControl erg fijn werken. Ik zou alleen even oefenen voordat je er een belangrijke presentatie mee gaat houden. En even je geluid uitzetten, is ander zo lullig als je gebeld wordt terwijl je aan het presenteren bent :D

edit:
waar is trouwens de quick reply optie?
Ja dat klopt,maar ik gebruik nu ff Btcontrol 3.4.2XP en hij zegt na wat klooien nu Preparing Menu waiting for selection wat moet ik doen?

Moet ik op de telefoon ook nog iets instellen voor PCcontrol of die adnre?
want hij maakt verbinding althans er is data verkeer mar verder gebeurt er niet echt veel...

Het is al gelukt :D ik denk dat ik het wel ff ga proberen want ik kan met de muis alles doen :) echt super dit :P

[ Voor 20% gewijzigd door Qorne op 22-10-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat een weekje terug in een orangeshop (a'foort) te kijken naar een Orange Free 30 abo i.c.m. de T610. Volgens mij was hij voor een 1-jarig abonnement €0,- dat weet ik echter niet helemaal zeker. Ik vraag me alleen wat af over de lopende aanbiedingen bij Orange...Ik zie op de site dat als ik een telefoon met Free 1-jarig abo koop het volgende krijg:

- Een gratis SE T610
- €30,- per maand abonnement
- de eerste 2 maanden gratis €30,- extra in je bundel
- 3 maanden gratis extra bundel van €30 euro (studentenaktie)
- Een Orange Ready welkomstpakket (prepaid)
- Een Orange Free welkomstpakket

Nu zag ik ook in het menu op de orange-site een link staan met een gratis vakantievoucher, wie weet daar wat meer van want als ik er op klik krijg ik alleen bovenstaande aanbiedingen (dubbele bundel, ready welkomstpakket en free welkomstpakket).

En om ontopic te blijven: zijn de verschillende kleuren van de SE t610 al in nederland verkrijgbaar? Ik vind die rode wel errug mooi en ook wat excusiever dan de zilvergrijze. En hoe is het daarnaast met de fragiliteit van het toestel? Ik hoorde van een kennis dat SE vrij fragiel zijn zeker in vergelijking tot meerdere nokia toestellen. Wie kan me daar meer duidelijkheid over verschaffen?

Mochten deze aanbiedingen allemaal kloppen is dit natuurlijk een superaanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou, ik vind hem erg stevig. Heb m best al een aantal keren laten vallen en echt niet op een zachte ondergrond.
Het klepje van de batterij is wel redelijk gevoelig voor deukjes (in de hoekjes) maar fragiel kan ik m echt niet noemen.

Nokia's kraken meestal door de losse frontjes. daar kan je bij mijn T610 niet van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 22 October 2003 @ 19:16:
Nou, ik vind hem erg stevig. Heb m best al een aantal keren laten vallen en echt niet op een zachte ondergrond.
Het klepje van de batterij is wel redelijk gevoelig voor deukjes (in de hoekjes) maar fragiel kan ik m echt niet noemen.

Nokia's kraken meestal door de losse frontjes. daar kan je bij mijn T610 niet van spreken.
je moet hem in ieder geveal niet in de wasmachine doen want dat overleeft ie niet :'( :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolo
  • Laatst online: 16-11-2021

rolo

ERG VREEMD

Hoi mensen... orange heeft mijn klacht reeds in behandeling, maar ben erg benieuwd wat jullier er hier van denken;

Heb na ongeveer alle 5 de t610 topics te lezen ook dit toestel aangeschaft....

Vrijdag besteld, zaterdag binnen gekregen, week 34 is ie gemaakt kon ik aan het nummer zien.

Na een dag 'spelen' met het ding viel hij 's avonds uit tijdens het gebruik van orange 'share', terwijl dat eerder de dag wel goed ging :( Hierna ging het toestel niet meer aan..... ook niet met andere batterij of zo... toestel wordt omgeruild zogauw hij weer op voorraad is, goede service dus.

Nou komt het toppunt; Mijn zus ook vandaag haar abbo verlengd, en dit toestel erbij genomen, heb even gekeken en is uit week 35, en je voelt hem al aankomen, bij de eerste minuut gebruik van SHARE viel het toestel uit en is NIET meer aan te krijgen.....

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad??? iemand die weet WAT het is?
ben echt reuze benieuwd....

[ Voor 3% gewijzigd door rolo op 22-10-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je de batterij en de simkaart allebij uit je toestel hebt gehad, dan kan je zelf er niets meer aan doen.

Ik zit een beetje te denken. Een tijdje geleden was er een nieuwe firmware uit. R3B. Deze werd al binnen een week opgevolgd door R3C. Misschien dat er met deze firmware iets mis is, waardoor je het probleem krijgt waar jij last van hebt.
Dan zou het met een simpele update bij een SESP verholpen moeten zijn.

Het is maar een speculatie hoor, maar het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 21:37
Ben nu in het bezit van een sl55, leuke telefoon maar het scherm krast enorm.Zie er nu na 2 maanden zonder backlight bijna niets meer door

Vraag is dan ook hoe het met de krasgevoeligheid van de T610 is gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
rene2002 schreef op 23 oktober 2003 @ 00:00:
hoe het met de krasgevoeligheid van de T610 is gesteld?
De meningen zijn daarover verdeeld... Ik ben er echter heel tevreden mee. Ik draag hem in mijn linkerbroekzak (zonder andere troep, daar is de rechter inmiddels voor toegewezen). Ik gooi er niet mee. Zit geen krasje op :D
Een vriendin van mij echter liet laatst haar toestel zien. Haar T610 was al fiks door de mangel gehaald. Baggybroeken met evenredig grote broekzakken zijn niet bevorderlijk voor het welzijn van je mobieltje...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.