owja vond net dit op internet:
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t610_review.htm
Leuke uitgebreide review
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t610_review.htm
Leuke uitgebreide review
Verwijderd
Verwijderd
Niet zo heel veel als je maar hieraan houdt:Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 18:48:
Maakt het verder uit wat voor merk bluetooth adapter hebt?
Want de prijzen verschillen van 29 tot zon 60 euro.
Nee, ik gebruik em niet. Nooit gebruikt, en weet eigenlijk niet wat ik mis; waarschijnlijk niksVerwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 19:19:
Bedankt !!!
Dat programma image editor wat op cd bij mn T610 zit lijkt me prima te gebruiken alleen wil het nog niet omdat ik geen bluetooth adapter heb(winkels waren al dicht).
Gebruiken jullie dat ook?
En zijn die spelletjes etc. op die al eerder besproken site van myt610.net te gebruiken met zon dongle?
Hmm ik zeur wel erg maar ben ook nog maar net gebruiker van de T610 en ja je wilt ook alles weten
[ Voor 22% gewijzigd door Qorne op 18-10-2003 23:22 ]
Verwijderd
laat me weten hoe het gegaan is bij teleworld, ik wil nl. ook over naar een nieuwe firmwareVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 13:00:
Ik denk dat ik gewoon die van mycom aanschaf en gelijk maandag ff langs teleworld ga voor een firm updat
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleemdadj schreef op 17 October 2003 @ 14:46:
een bekend probleem maar de "oplossing" werkt niet? Mijn Mycom bluetooth adapter werkt prima met mijn T610 maar de SE software en de XTND sync software in het bijzonder werkt dus totaal niet ondanks dat de Com port op port 3 staat (ik krijg m niet op 4 om een of andere reden.) Wat kan ik verder doen om de syncing aan de praat te krijgen?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 15:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Same here.Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:24:
Hoe lang doen jullie met je accu?
Als ik een paar keer per dag een kort gesprek heb en af en toe wat kloot met mn telefoon moet ik hem na zon 2.5 dag(24 p/d aan laten staan) al weer opladen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 18:54 ]
Verwijderd
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
"Hoe kom ik in het service menu?"Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 12:16:
Hoe kan ik me firmware versie zien?
[ Voor 13% gewijzigd door Qorne op 20-10-2003 12:59 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:29 . Reden: UBB code werkt hier niet. ]
Verwijderd
PSN: Shiver23
[ Voor 44% gewijzigd door dadj op 20-10-2003 17:12 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Ik zou gewoon zeggen dat ie op willekeurige momenten vastloopt tijdens wappen enzo. Dat je het niet precies kunt reproduceren maar daadwerkelijk problemen hebt.Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 18:22:
Ik ben dus bij Teleworld geweest en heb ze om een firm update gevraagd.
Ze konden dit alleen doen als ik echt aan kon tonen wat de klachten waren.
Ik moet het maar bij een andere filiaal proberen
Vandaag antwoord gehad op een vraag aan Phoneshop Den Haag over Firmware update. Mijn vraag was:Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 18:22:
Ik ben dus bij Teleworld geweest en heb ze om een firm update gevraagd.
Ze konden dit alleen doen als ik echt aan kon tonen wat de klachten waren.
Ik moet het maar bij een andere filiaal proberen
[ Voor 3% gewijzigd door DoD Cerberus op 20-10-2003 18:58 ]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik denk niet dat dat mogelijk is...DoD Cerberus schreef op 20 October 2003 @ 18:57:
ok, even een ingewikkeld vraagje (misschien ook niet).
ik verwacht deze week mijn T610, uiteraard komt daar meteen een BT adapter bij..
nou heb ik hier nog een oude usb-modem liggen en een telefoonaansluiting, is t mogelijk om dan met mn T610 te bellen via die vaste verbinding ?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Ben jij al geweest?ZAMoRANo schreef op 20 October 2003 @ 18:50:
[...]
Ik zou gewoon zeggen dat ie op willekeurige momenten vastloopt tijdens wappen enzo. Dat je het niet precies kunt reproduceren maar daadwerkelijk problemen hebt.
Als ze niet willen zeg je gewoon dat je dan ver moet reizen naar een ander service point en zeker een klacht bij SE gaat indienen over de slechte service bij Teleworld.
Ik was ook van plan naar Teleworld te gaan voor de firmware update
Voor Bluetooth heb je Win XP met SP1 nodig met een MS Bluetooth Driver. Staat als je bij 'Options' -> 'Connections' en dan staat het bij het 'Use Native Bluetooth'dadj schreef op 20 October 2003 @ 16:51:
UPDATE!
Heb Float Mobile Agent net aan de praat gekregen met deze settings:
port: 3
baudrate: 115200
RTS: Enabled
DTR: Enabled
//Float Mobile Agent krijg ik niet aan de praat. Ik heb zowel de bluetooth als de serial port (3 en 4) connection geprobeerd. Maar connecten ho maar!heeft iemand anders dit probleem ook?
ik heb address 00:02:72:02:F9:79 ingevuld maar krijg de melding "Address Family not supported by protocol family...
Nou, recurring items bijvoorbeeld pakt hij via de standaard bluetooth software niet mee, en met XTNDConnect wel!Chaser2600 schreef op 18 oktober 2003 @ 10:26:
[...]
Ik doe dit via de MyCom bluetooth adapter software.
Dubbel klikken op het synchronise icoontje en dan begint ie met synchroniseren.
Snap niet wat iedereen nou wil met XDNConnect (ofzoiets)
De standaard software van mijn Sitecom dongle heeft die mogelijkheid wel. Ik had het eerst niet door. Dus mijn telefoon gaat en de PC pakt automatisch op en dan... Geen MicrofoonZerveza schreef op 21 October 2003 @ 00:54:
Kan ik mijn PC als Bluetooth headset laten fungeren??
Ik heb een MSI dongle en een T610... zou wel vet zijn.. en zie niet in wrom niet..
Alsof het mogelijk is een T610 te bezitten die ouder dan een jaar is...Henduck schreef op 20 oktober 2003 @ 18:56:
[...]
-- Antwoord --
Binnen de garantietermijn (van 1 jaar) is een software update kosteloos.
Daarvoor hebben we wel je aankoopbon nodig.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb dus zo`n MSI dongle... ik heb de nieuwste software van de site gebruikt, al vind ik hem wel een beetje buggy...Henduck schreef op 21 oktober 2003 @ 06:55:
[...]
De standaard software van mijn Sitecom dongle heeft die mogelijkheid wel. Ik had het eerst niet door. Dus mijn telefoon gaat en de PC pakt automatisch op en dan... Geen MicrofoonMaar wel goed geluid via de boxen of wat je ook maar aan je uitgang hebt.
T lijkt er wel op....Flint123 schreef op 21 October 2003 @ 01:40:
Is de T630 soms de opvolger?
Ik kwam 'm tegen op de website van SE
http://www.sonyericsson.com/t630/
[ Voor 45% gewijzigd door r0el op 21-10-2003 11:45 ]
Verwijderd
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, accu gaat ineens sterk achteruit. Ik kon eerst zonder probleem een week lang ermee doen (ik belde niet zo heel veel) en nu moet ik om de 4 dagen dat ding opnieuw opladen. Ik heb wel een paar keer de accu maar tot de helft ofzo opgeladen en toen eraf gehaald. Natuurlijk wel heel de accu leeg gemaakt daarna voordat ik hem opnieuw aan de lader hing. Dit zou niks uit moeten maken maar volgens mij dus welVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:05:
Ik heb de T610 nu ongeveer 5 maanden en ik was zeer tevreden over de batterij-duur. Ik kon gerust smsen en spelen gedurenden ongeveer 4 dagen of langer zonder op te laden.
Sinds vorige week gaat me batterij echt 2 keer zo snel leeg terwijl ik niet veel meer doe dan normaal.
Hebben hier meer mensen last van en zou dit temaken kunnen hebben de weersverandering (kouder).
Ik geloof dat het niet uitmaakt met zoon li-lon batterij wanneer je halverwege oplaad enzo...
Verwijderd
Misschien heb ik maandag ff tijd om langs te gaan.Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 19:24:
[...]
Ben jij al geweest?
Ik was dus een van de eersten hier die naar Teleworld ging om een update te vragen terwijl ik geen problemen (had) met de telefoon.
Nu zal die SE-'monteur' mij herkennen als ik weer kom, dus laat ik me vriendin ff naar die gozer stappen om te zeggen dat hij soms vastloopt en uitval heeft bij het bellen![]()
![]()
/heb nog tentamens deze week, maar zal et de volgende week wel ff laten doen. Kzal jullie op de hoogte houden!
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat de T610 een uitstekende keus is. Niemand - op 1 na - heeft last van een luie accu en met de firmwares is al helemaal niks mis (weet ook niet waar je dat vandaan hebt trouwens hoor).party42 schreef op 21 October 2003 @ 12:21:
ik kan dus deze week een nieuwe telefoon ophalen en ik zat tot vorige week sterk te denken aan deze prachttelefoon.
Maar nu ik alle verhalen hier zo hoor (firmware, luie batterij etc) dan twijfel ik toch weer erg. Is dit nou een goeie telefoon of kan ik beter voor een andere gaan kijken?
Verwijderd
op 1 na? Pushds50 een paar posts hierboven heeft precies hetzelfdeVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:19:
[...]
Ik denk dat de T610 een uitstekende keus is. Niemand - op 1 na - heeft last van een luie accu en met de firmwares is al helemaal niks mis (weet ook niet waar je dat vandaan hebt trouwens hoor).
Ja en nee:
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:56 ]
[ Voor 32% gewijzigd door wicher|IA op 22-10-2003 16:36 ]
Verwijderd
Is het niet zo dat ze niks met je aanvraag doen zolang jij nog geen contgract hebt opgestuurd..? Dus dat als ik dat niet verschuur ze mij gewoon vergeten..??party42 schreef op 21 oktober 2003 @ 15:59:
even met telfort bellen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hoe kom je hierbij ? ik heb namelijk al bijna een maand een T610 bij t-mobile in bestelling staan en wordt er ondertussen redelijk wanhopig vanHallo mensen. Wilde graag de T610 aanschaffen via T-Mobile (verlenging Ben '99 abonnement voor 65 euro, 1 jaar) Maar nu blijkt die niet meer leverbaar te zijn via T-Mobile.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Een goedkope bluetooth adapter is zon 29 euro van bijv mycomVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 17:02:
Misschien al 30 keer gevraagd, maar kan je met de T610 alleen met je PC communiceren d.m.v. bleutooth en Infrared..? Dus niet gewoon met een simpel kabeltje..??
Wat kost een goedkope Bluetooth adapter..??
Verwijderd
Whah jahoor, je moet allemaal formulieren invullen, je kan niet zomaar even iets kopen dus je eigenschuld! whaah grapjasVerwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 15:55:
Ben weer lekker bezig..![]()
Zat net ff op die site van Telfort te kijken en heb toen "per ongeluk" (laten we zeggen, iets te enthousiast door geklikt) de T610 besteld met Telfort 100 Abbo.
Toestel 99,-
Abbo 15,-/Maand
Was ff balen maar achteraf dacht ik: "laat maar ik zie wel hoe het loopt, alst niet anders kan koop ik hem wel.." het is toch wel een vet toestel en ik moet toch ook een nieuwe mobiel..
Maar nu zie ik dat precies hetzelfde abbo+toestel met nummerbehoud dus goedkoper is te krijgen op..studentenmobiel.nl
Toestel 35,-
Abbo 15,-/Maand
Kan ik mijn deal via de Telfort site nog simpel cancellen..?? Ik heb nog niks gefaxt of opgestuurd of gebeld ofzo..Alleen dat online formulier ingevuld en daarna per ongeluk op "verzenden" geklikt..
Ik hoop het wel, scheelt deze arme student dan toch weer 60 Europs..
En wat anders, krijg je een data kabel meegeleverd bij het toestel..?
[ Voor 10% gewijzigd door Qorne op 21-10-2003 17:48 ]
gratis bij een debitel 90Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:42:
Ik zie even de bomen door het bos niet meer. Na een dag uitpluizen en sites bekeken te hebben weet ik nog steeds niet wat de beste aanbieding is met een T610. Ik zag laatst in de Orange Shop een aanbieding i.c.m. een Orange Free 30 abo voor 1 jaar, daar zou dan een gratis T610 bij zitten. Wie kan me daar meer over vertellen? Kan er namelijk niks over vinden via internet? Of zijn er nog andere goede aanbiedingen met de T610 voor rond de 30 euro per maand?
Bedoel je de P900?Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 18:12:
Ik wacht nog ff op een vergelijking van de T900 en de T630.
[ Voor 10% gewijzigd door wicher|IA op 21-10-2003 18:17 ]
Verwijderd
Maar dat is dan voor een 2-jarig contract toch? Ik wil een 1 jaar contract, wat zijn dan de aanbiedingen?party42 schreef op 21 oktober 2003 @ 17:54:
[...]
gratis bij een debitel 90
gratis bij een telfort 200
allebei voor onder de 30 euro...
ik ga zelf voor de telfort versie...
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:02 . Reden: Had het typenr. fout... ]
Verwijderd
dat is dus P900Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:22:
In het artikel over de introductie van de SE T900 (http://www.tweakers.net/nieuws/29311) wordt gesproken over de telefonische updat van firmware software. Deze dienst zou SE vanaf vandaag aanbieden:
Vanaf vandaag is Sony Ericsson gestart met telefonische updatediensten, waarmee toekomstige updates kunnen worden gedownload, zodat men niet naar een service center hoeft te gaan.
Wie weet hier meer vanaf? Heb er op andere plaatsen nog niets over gevonden...
Heb er idd nog nix over terug kunnen vinden, ook niet op de S/E site. Klinkt erg interessant iigVerwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:22:
Wie weet hier meer vanaf? Heb er op andere plaatsen nog niets over gevonden...
[ Voor 84% gewijzigd door Rookstar op 21-10-2003 21:27 ]
Gadgeteer
Verwijderd
nee dat bedoel ik ook niet was meer de correctie van wat hij schreef als T900 dat dat P900 moest zijn, ik zou niet weten of het ook voor andere toestellen geld, dat zou wel ideaal zijn.PowerFlower schreef op 21 October 2003 @ 21:03:
[...]
Heb er idd nog nix over terug kunnen vinden, ook niet op de S/E site. Klinkt erg interessant iig
Oh en Pieter, dat dat in een bericht over de P900 staat betekent niet automatisch dat het alleen voor de P900 geldt natuurlijk!
Ik vind het scherm buiten ook goed leesbaar, ik heb ook een sony Clie NX70V met TFT scherm die vind ik niet zo goedleesbaar buiten als me T610 oke het scherm is wel kleiner..Rookstar schreef op 21 October 2003 @ 21:18:
De 630 vind ik in ieder geval lelijker. Enige echte verbetering is z'n scherm. Deze is TFT en dus beter leesbaar buiten. Voor de rest zitten er wat softwarematige verbeteringen op, zoals de mogelijkheid om foto's landscaped weer te geven.
Zou me niks verbazen als de firmware voor de T630 ook weer beschikbaar komt voor de T610. Was ook zo bij de T68 en T68i
Verwijderd
Ik test dat tegen die tijd wel uitRookstar schreef op 21 October 2003 @ 21:18:
Zou me niks verbazen als de firmware voor de T630 ook weer beschikbaar komt voor de T610. Was ook zo bij de T68 en T68i
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 06:07 ]
Verwijderd
Gaaf! Maar weet je ook of het op windows 2000 werkt? Want dat progje heet BTControl XP toch? Dus je kan dan gewoon media player starten/pauzeren/stoppen enzo?Shiver23 schreef op 22 October 2003 @ 09:08:
Ik gebruik BTControl en dat werkt perfect.
De TV in de woonkamer is bij mij aangesloten op mijn PC. Kan perfect mijn PC bedienen vanuit de woonkamer.
Verwijderd
Gewoon ff bellen dan is hij zo gecancelledVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:55:
Kan ik mijn deal via de Telfort site nog simpel cancellen..?? Ik heb nog niks gefaxt of opgestuurd of gebeld ofzo..Alleen dat online formulier ingevuld en daarna per ongeluk op "verzenden" geklikt..
[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 22-10-2003 16:37 ]
Ja dat klopt,maar ik gebruik nu ff Btcontrol 3.4.2XP en hij zegt na wat klooien nu Preparing Menu waiting for selection wat moet ik doen?Shiver23 schreef op 22 October 2003 @ 16:36:
Ja, je kan het gewoon als een soort muis gebruiken met bepaalde scripts voor bepaalde applicaties. Ik zelf vind PcControl erg fijn werken. Ik zou alleen even oefenen voordat je er een belangrijke presentatie mee gaat houden. En even je geluid uitzetten, is ander zo lullig als je gebeld wordt terwijl je aan het presenteren bent
edit:
waar is trouwens de quick reply optie?
[ Voor 20% gewijzigd door Qorne op 22-10-2003 17:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
je moet hem in ieder geveal niet in de wasmachine doen want dat overleeft ie nietShiver23 schreef op 22 October 2003 @ 19:16:
Nou, ik vind hem erg stevig. Heb m best al een aantal keren laten vallen en echt niet op een zachte ondergrond.
Het klepje van de batterij is wel redelijk gevoelig voor deukjes (in de hoekjes) maar fragiel kan ik m echt niet noemen.
Nokia's kraken meestal door de losse frontjes. daar kan je bij mijn T610 niet van spreken.
[ Voor 3% gewijzigd door rolo op 22-10-2003 19:40 ]
De meningen zijn daarover verdeeld... Ik ben er echter heel tevreden mee. Ik draag hem in mijn linkerbroekzak (zonder andere troep, daar is de rechter inmiddels voor toegewezen). Ik gooi er niet mee. Zit geen krasje oprene2002 schreef op 23 oktober 2003 @ 00:00:
hoe het met de krasgevoeligheid van de T610 is gesteld?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq