Hm, vind ik wel vreemd hoor... Zo'n uitgebreide telefoon, en dan zo'n slechte antenne??Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:18:
[...]
aan de provider ligt het bij mij iig niet, want ik had hiervoor met dezelfde SIM-kaart en hetzelfde abo prima bereik met m'n Siemens S45. Dus voor mij is het helaas duidelijk dat de T610 echt een zeer slechte antenne heeft.
Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt dat je een mail met attachment naar je phone stuurt en dat je die dan ook kan bekijken (jpg of gif)???
Dit lukt me nl. maar niet...
Dit lukt me nl. maar niet...
lukt je ook niet
je phone kan gewoon geen attachements aan
je phone kan gewoon geen attachements aan
PSN: Shiver23
Verwijderd
Leuk, eindelijk dat ding binnen..Is wel even anders dan mijn 3310.. :d
Maar k heb gelijk de meeste domme vraag ooit.. Hoe krijg ik dit ding op toets blokkering..???
Maar k heb gelijk de meeste domme vraag ooit.. Hoe krijg ik dit ding op toets blokkering..???
Verwijderd
gaat vanzelfVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:50:
Leuk, eindelijk dat ding binnen..Is wel even anders dan mijn 3310.. :d
althans dat was bij de vader van een vriend van mij
offtopic:
ik krijg m over 2 weken ofzo
ik krijg m over 2 weken ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:54 ]
die wil ik ook heel erg graag, als het LEGAAL IS dan wil ik hem ook wel anders nietVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:00:
Kan iemand die HELICOPTER 'ringtone' naar me sturen:
yeelai17@gmx.net
Alvast bedankt!
Verwijderd
volgens mij zit je dan met een probleemVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:07:
En inmiddels wil ik oko graag weten waar ik mijn PUK2 vind..
Verwijderd
Probleem.? Nee dat zal toch niet..Heb dat ding net 1,5 uur..
Ik kan ook nergnes iets vinden over PIN2 en PUK2 codes..
Ik kan ook nergnes iets vinden over PIN2 en PUK2 codes..
Misschien kan je beter die 3310 weer uit de kast halen 
RTFM
RTFM
Verwijderd
Laat er nou in die hele fucking Manuel niks staat over PUK2 codes..En ook in dat SE T610 *.PDF bestand..
Verwijderd
Okey, ik zal het even duidelijk samenvatten.
Ik wilde wat dingen instellen in het gesprekskosten menu. Hij vroeg toen mijn PIN2 code..Ik dacht dat dit wel 0000 moest zijn. Niet dus. Dus ik mijn PIN1 invoeren (misschien waren ze hetzelfde), nee dus..NOg een laatste poging, en ja ook verkloot. PIN2 Geblokkeerd voor PUK2 in..
Ja heel leuk en aardig, maar als er nergens staat wat mijn PIN2 kan ik hem ook niet gebruiken. En die PUK2 is schijnbaar ook nergens te vinden..Mag ik sommige menu's niet gebruken ofzo?
Ik wilde wat dingen instellen in het gesprekskosten menu. Hij vroeg toen mijn PIN2 code..Ik dacht dat dit wel 0000 moest zijn. Niet dus. Dus ik mijn PIN1 invoeren (misschien waren ze hetzelfde), nee dus..NOg een laatste poging, en ja ook verkloot. PIN2 Geblokkeerd voor PUK2 in..
Ja heel leuk en aardig, maar als er nergens staat wat mijn PIN2 kan ik hem ook niet gebruiken. En die PUK2 is schijnbaar ook nergens te vinden..Mag ik sommige menu's niet gebruken ofzo?
PIN en PUK zijn niet phone maar netwerk/SIM afhankelijk, dus moet je voor bij KPN/Vodaphone/T-mobile/Orange/Telfort zijnVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 19:07:
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
Maar waarom leveren ze die PIN2 en PUK2 code niet gewoon mee..?Escrimador schreef op 07 november 2003 @ 19:32:
[...]
PIN en PUK zijn niet phone maar netwerk/SIM afhankelijk, dus moet je voor bij KPN/Vodaphone/T-mobile/Orange/Telfort zijn
Verwijderd
Jullie kunnen mij feliciteren, ik ben sinds vandaag bezitter van een echte T610. Gelijk heb ik natuurlijke en aantal vragen. Ten eerste zou ik mijn hotmail account als e-mail client in kunnen stellen, en zo ja welke gegevens heb ik dan nodig? En ten tweede hoe kan ik mijn eigen thema's maken?
GefeliciteerdVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 19:58:
Jullie kunnen mij feliciteren, ik ben sinds vandaag bezitter van een echte T610. Gelijk heb ik natuurlijke en aantal vragen. Ten eerste zou ik mijn hotmail account als e-mail client in kunnen stellen, en zo ja welke gegevens heb ik dan nodig? En ten tweede hoe kan ik mijn eigen thema's maken?
Ik heb sinds vandaag ook een T610, met Bluetooth heb ik al een en ander heen en weer gestuurd. Erg leuk !
Maar misschien een domme vraag, als ik een paar sec niks doe zie ik de klok en 3 sec later wordt het beeld zwart. Kan ik niet die klok in beeld laten ofzo ?
THANKS !
Maar misschien een domme vraag, als ik een paar sec niks doe zie ik de klok en 3 sec later wordt het beeld zwart. Kan ik niet die klok in beeld laten ofzo ?
THANKS !
Hier had uw reclame kunnen staan.
Volgens mij kan dat niet, maar heb dat eerlijk gezegd ook niet echt geprobeerd 
Wat je wel kunt doen is dan gewoon even op de + of - drukken aan zijkant van de T610 zodat je tijd even kunt zien (dan gaat ie niet meteen naar het "main" schermpje naar paar tellen)..
Wat je wel kunt doen is dan gewoon even op de + of - drukken aan zijkant van de T610 zodat je tijd even kunt zien (dan gaat ie niet meteen naar het "main" schermpje naar paar tellen)..
PIN2 en PUK2 krijg je inderdaad niet van je provider. De reden daarvoor is omdat de functies waar je die voor nodig hebt (o.a. die kostenbeheersing dus) toch niet werkt met de Nederlandse netwerken. Niet boeiend dus
okay thankswdekreij schreef op 07 november 2003 @ 23:29:
Volgens mij kan dat niet, maar heb dat eerlijk gezegd ook niet echt geprobeerd
ik duik nog eens verder in de manual
wat een geweldig telefoontje, echt tof
had een nokia8310 en tis wel ff wennen haha.
Jawel, die werken wel.Bigs schreef op 07 november 2003 @ 23:30:
PIN2 en PUK2 krijg je inderdaad niet van je provider. De reden daarvoor is omdat de functies waar je die voor nodig hebt (o.a. die kostenbeheersing dus) toch niet werkt met de Nederlandse netwerken. Niet boeiend dus
Maar je heb er gelijk in dat je die niet van je provider krijg. Daar is een logisch reden voor:
Als iedereen zomaar hun PIN2 en PUK2 kunnen opvragen, dan kan je instellen dat je niet meer kan bellen als een bepaald krediet op is.
En dat is juist wat de providers niet willen, zij willen natuurlijk dat jij fijn door blijf bellen, en het lieftst zoveel mogelijk
Bij T-Mobile schijnt het zo te zijn dat je hem tegen € 25.00 kan opvragen, maar ben daar niet 100% zeker van
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Hoi, ff een vraagje aan Orange gebruikers. Ik heb sinds 4 november MMS geactiveerd (gratis tot 1 februari). Werkt goed. Maar nu het probleem, 'k kwam er achter dat ik niet meer kon sharen. Is er ook iemand die gebruik maakt van Share en MMS. Heb het uitgeprobeerd. Bij WAP profielen staat nu ORANGE MMS en voordien stond er ORANGE SHARE. Op de orangesite kan je je wap OF share profiel laten activeren. Heb nu zo'n donkerbruin vermoeden dat je niet kunt sharen en mms'en.
Toen ik de share instellingen weer naar me toe liet sturen ging ie weer over op share en kan ik mms niet meer gebruiken. Iemand any idea voordat ik weer voor tig euro met de klantenserv. ga bellen.
Thanx
Toen ik de share instellingen weer naar me toe liet sturen ging ie weer over op share en kan ik mms niet meer gebruiken. Iemand any idea voordat ik weer voor tig euro met de klantenserv. ga bellen.
Thanx
Verwijderd
Ik vermoed maar dat je toen je de instellingen heb ontvangen ervoor gekozen heb het bestaande "wapprofiel te vervangen" inplaats van "nieuwe profiel aanmaken".
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem en als de instellingen naar je verzonden worden kan je geen nieuw profiel aanmaken, je kan alleen maar kiezen uit: Share, Vodafone, O2, KPN en T-Mobile.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 10:09:
Ik vermoed maar dat je toen je de instellingen heb ontvangen ervoor gekozen heb het bestaande "wapprofiel te vervangen" inplaats van "nieuwe profiel aanmaken".
Als ik een foto wil nemen staat er een L rechtsboven, betekent dit low quality ? Zoja, kan ik 'm dan ook op High zetten ? (hoe?)
Verwijderd
Ja zo is het inderdaad nu heb ik share er weer op en staat er orange share. Vervolgens een berichtje naar Orange (1111 en dan mmm sont 610 of iets dergelijks intypen). je krijgt dan een berichtje terug. Dat kan je accepteren of niet. Dus nergens een mogelijkheid om een nw. profiel aan te maken. Als ik nu bij wap-profielen kijk staat er share bovenaan aangevinkt. Nieuw profiel aanmaken wil niet. Komt dan te staan "menu niet beschikbaar. Als ik vervolgens de MMS instellingen weer laat activeren staat er i.p.v. share Orange MMS. 't is dus niet alsof ie maar een van de twee mogelijkheden ondersteunt. Toch vreemd niet??Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 10:31:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem en als de instellingen naar je verzonden worden kan je geen nieuw profiel aanmaken, je kan alleen maar kiezen uit: Share, Vodafone, O2, KPN en T-Mobile.
Verwijderd
kun je er niet 1 handmatig instellen of werkt dat ook nietVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:18:
[...]
Ja zo is het inderdaad nu heb ik share er weer op en staat er orange share. Vervolgens een berichtje naar Orange (1111 en dan mmm sont 610 of iets dergelijks intypen). je krijgt dan een berichtje terug. Dat kan je accepteren of niet. Dus nergens een mogelijkheid om een nw. profiel aan te maken. Als ik nu bij wap-profielen kijk staat er share bovenaan aangevinkt. Nieuw profiel aanmaken wil niet. Komt dan te staan "menu niet beschikbaar. Als ik vervolgens de MMS instellingen weer laat activeren staat er i.p.v. share Orange MMS. 't is dus niet alsof ie maar een van de twee mogelijkheden ondersteunt. Toch vreemd niet??
Verwijderd
Nop, zodra ik MMS laat activeren staat er bij wapprofielen Orange MMS. Ga ik vervolgens share weer laten activeren dan staat share weer pontificaal bovenaan in de lijst. De andere optie is dan ineens niet meer beschikbaar. Je hoeft ook eigenlijk niks zelf in te stellen. Je krijgt bij zowel share als mms een sms-je waarin alleen gevraagd wordt of je de nw. instellingen accepteerd. Als je dan op ja drukt overschrijft ie de vorige. Ga toch maar eens ff bellen, kom er niet meer uit.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:21:
[...]
kun je er niet 1 handmatig instellen of werkt dat ook niet
Lekker goedkoop MMS'en, door dit soort praktijken vangen ze bij Orange wel veel geld omdat de klantenservice slecht bereikbaar is. Ze weten trouwens bijna niks van de toestellen op zich. Hoe jullie op de hoogte.
Ik heb de klantenservice een paar keer gebelt van Orange en ik heb geen problemen met ze gehad, even het menu door en dan ben je binnen 10 seconden aan de buurt (ik wel een paar keer tenminste).Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:44:
[...]
Nop, zodra ik MMS laat activeren staat er bij wapprofielen Orange MMS. Ga ik vervolgens share weer laten activeren dan staat share weer pontificaal bovenaan in de lijst. De andere optie is dan ineens niet meer beschikbaar. Je hoeft ook eigenlijk niks zelf in te stellen. Je krijgt bij zowel share als mms een sms-je waarin alleen gevraagd wordt of je de nw. instellingen accepteerd. Als je dan op ja drukt overschrijft ie de vorige. Ga toch maar eens ff bellen, kom er niet meer uit.![]()
Lekker goedkoop MMS'en, door dit soort praktijken vangen ze bij Orange wel veel geld omdat de klantenservice slecht bereikbaar is. Ze weten trouwens bijna niks van de toestellen op zich. Hoe jullie op de hoogte.
Trouwens, je kan eens proberen dat Share als wap profiel te kiezen en dan MMS als data profiel ... misschien dat je dan beide kan gebruiken.
En weet de Orange helpdesk er ook niks over? Dat lijkt me namelijk de beste oplossing
Verwijderd
hoeveel profielen heb je opgelagen in je telefoon. Kan zijn dat je aan het max. bent een hij daarom gewoon een bestaande vervangt. Ik had er maar 1 instaan en toen ik mms aanvroeg kon ik toch echt kiezen uit vervangen of nieuwe profiel aanmaken
Verwijderd
Heb een kwartier met de klantenservice gebeld. Eind v.h. verhaal was dat er bepaalde SIM kaarten waren met problemen (beginnend met het de cijfers 89312016) en laat ik die nu net hebben (kaart is van bgin juni en heeft eerst in een SPV gezeten maar dat heeft er natuurlijk nix mee te maken). Ga dus maandag een nw. simkaart halen bij de orangeshop. Verder kwam die gast er niet goed uit.
Hij dacht nog dat het zin had om b.v. de mms instellingen onder een profiel van b.v. Vodafone op te slaan en dan de naam te wijzigen. Zal dit nog ff proberen. Anders weet ik het ook niet meer.
Hij dacht nog dat het zin had om b.v. de mms instellingen onder een profiel van b.v. Vodafone op te slaan en dan de naam te wijzigen. Zal dit nog ff proberen. Anders weet ik het ook niet meer.
Verwijderd
Dat was de gouden tip, thanx. Ik had 5 profielen er in. Stonden er al in trouwens, van alle providers. Telfort er uitgef... en toe ging ie goed! Nu zowel een profiel van share als mms. Vreemde is echter dat share geactiveerd is, daar staat de groene stip voor (bij wap-profielen) maar mms verzenden gaat wel goed zonder steeds de instellingen te moeten veranderenVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:10:
hoeveel profielen heb je opgelagen in je telefoon. Kan zijn dat je aan het max. bent een hij daarom gewoon een bestaande vervangt. Ik had er maar 1 instaan en toen ik mms aanvroeg kon ik toch echt kiezen uit vervangen of nieuwe profiel aanmaken

Verwijderd
Nog ff een vraagje, echt de laatste vandaag. Door aldoor opnieuw de shareinstellingen op te vragen zie ik nu bij data-account 3 x share staan.
Wil er 2 weer uit halen. Er staat trouwens onder b.v. CID=5 bij een ander CID=3.
Kan nergens een mogelijkheid vinden om er weer 2 te deleten. Iemand nog een idee??
Wil er 2 weer uit halen. Er staat trouwens onder b.v. CID=5 bij een ander CID=3.
Kan nergens een mogelijkheid vinden om er weer 2 te deleten. Iemand nog een idee??
Verwijderd
Die L slaat volgens mij op LargeEiríkr schreef op 08 november 2003 @ 10:53:
Als ik een foto wil nemen staat er een L rechtsboven, betekent dit low quality ? Zoja, kan ik 'm dan ook op High zetten ? (hoe?)
keuze hebt tussen 2. En nu staat ie op het grootste
Verwijderd
Hoi,
Sinds een paar dagen nu een T610, bevalt erg goed maar wat me opvalt is dat als je hem goed dicht tegen je oor houd je een soort van pieptoon hoort. Niet echt een piep maar een soort van electrisch gezoem zoals je dat ook in een transformatertje hoort. Je hoort het ook alleen bovenin het toestel. Is dat normaal? Verder valt me niets raars op aan het toestel. Misschien ben ik datr niet gewent omdat ik hiervoor een oude nokia had die muisstil was maar lang niet zoveel gadgets ingebouwd had als deze natuurlijk
Ik weet ook niet of dit nu het beruchte ' hissing' probleem is, je moet goed luisteren wil je het horen en tijdens gesprekken valt het niet echt op. het is zeker niet storend of overheersend. De sticker op het toestel zegt trouwens 03W41 en de batterij 03W40.
Sinds een paar dagen nu een T610, bevalt erg goed maar wat me opvalt is dat als je hem goed dicht tegen je oor houd je een soort van pieptoon hoort. Niet echt een piep maar een soort van electrisch gezoem zoals je dat ook in een transformatertje hoort. Je hoort het ook alleen bovenin het toestel. Is dat normaal? Verder valt me niets raars op aan het toestel. Misschien ben ik datr niet gewent omdat ik hiervoor een oude nokia had die muisstil was maar lang niet zoveel gadgets ingebouwd had als deze natuurlijk
Ik weet ook niet of dit nu het beruchte ' hissing' probleem is, je moet goed luisteren wil je het horen en tijdens gesprekken valt het niet echt op. het is zeker niet storend of overheersend. De sticker op het toestel zegt trouwens 03W41 en de batterij 03W40.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 13:41 ]
Druk je C-knop eens in. Dat is de delete-knopVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:55:
Nog ff een vraagje, echt de laatste vandaag. Door aldoor opnieuw de shareinstellingen op te vragen zie ik nu bij data-account 3 x share staan.
Die CID is (volgens mij) de Connection ID, waarnaar wordt verwezen door het toestel als je bijvoorbeeld bij wap of mms instelt welke verbinding gebruikt moet worden.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:55:
Ik moet mijn T610 even missen
Vandaag had ik hem op mijn werk met een pen in mijn broekzak. De balpen is gaan lekken en heeft ervoor gezorgd dat de hele bovenkant, waaronder het scherm, onder de inkt zat en kleverig was.
Gelukkig heb ik een verzekering, dus kwam een uurtje later de koerier op mijn werk een Nokia 3310 brengen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja, dat is normaal, dat is inderdaad een soort trafo, van de EL backlight van het display. Dat hebben heel veel telefoons. (Jouw telefoon is ook te nieuw om het hissing probleem te hebben!)Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 13:18:
Hoi,
Sinds een paar dagen nu een T610, bevalt erg goed maar wat me opvalt is dat als je hem goed dicht tegen je oor houd je een soort van pieptoon hoort. Niet echt een piep maar een soort van electrisch gezoem zoals je dat ook in een transformatertje hoort. Je hoort het ook alleen bovenin het toestel. Is dat normaal?
/edit: zie bijvoorbeeld dit topic dat ik net tegenkom, zo'n trafo heet dus een invertor
Klopt, als je je toestel als modem gebruikt (voor bijv. Palm of Laptop) is dat ook de id waar je naar moet verwijzen in het "telefoonnummer" dat je gebruikt om te "bellen naar" GPRS (vanwege compatibiliteit doet de T610 dan alsof je dial-up gebruikt).Canaria schreef op 08 november 2003 @ 18:15:
[...]
Die CID is (volgens mij) de Connection ID, waarnaar wordt verwezen door het toestel als je bijvoorbeeld bij wap of mms instelt welke verbinding gebruikt moet worden.
[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 10-11-2003 10:51 ]
Verwijderd
wat is dat hissing dan voor iets?PowerFlower schreef op 08 november 2003 @ 18:57:
[...]
Ja, dat is normaal, dat is inderdaad een soort trafo, van de EL backlight van het display. Dat hebben heel veel telefoons. (Jouw telefoon is ook te nieuw om het hissing probleem te hebben!
soort van ruis waar de telefoons met de oude firmware last van hebben
nieuwe firmwate verhelpt dit, als je nu een t610 koopt heb je er geen last van
nieuwe firmwate verhelpt dit, als je nu een t610 koopt heb je er geen last van
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
mailenVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 22:19:
Hoe kan ik trouwens foto's die ik met mijn phone gemaakt heb uploaden naar mijn pc?
bluetooth
infrarood
Verwijderd
ik heb m nog niet, maar volgens mij is t een kwestie van IR aanzetten op je pc en dan in je telefoon foto zenden » infrarood ofzoVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 23:00:
Hoe via infrarood?
zoiets was t bij een vriend van mij
infrarood en bluetooth is ongeveer even duur in aanschaf dacht ik. Bluetooth is alleen wat handiger omdat je niet de telefoon precies tegenover de infrarood poort hoeft te leggen
kheb hier een MSI Bluetooth Dongle aan mn systeem hange, kostte 39 eypo, werkt tot nu toe perfect...
dongle staat standaard aan, dus ik zet de BT op mn foon aan en leg m weer neer, daarna stuur ik een fototje naar mn telefoon en na een paar seconden staat er picture saved
dongle staat standaard aan, dus ik zet de BT op mn foon aan en leg m weer neer, daarna stuur ik een fototje naar mn telefoon en na een paar seconden staat er picture saved
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
ik heb bluetooth in mn notebook (onboard) alleen heb ik mn T610 nog nietDoD Cerberus schreef op 09 november 2003 @ 10:42:
kheb hier een MSI Bluetooth Dongle aan mn systeem hange, kostte 39 eypo, werkt tot nu toe perfect...
haalooo, ik ben nu ook de eigenaar van deze noeste gsm
moet ik even bij vertellen dat hij eerst 35 euro was bij gsmweb (+abbo telfort 2 jaar 100 min, a 15 euro pm), maar toen ik hem bestelde... bleek hij 114 euro te zijn !!!! beetje jammer dat de prijs zo explozief was gestegen, cker een actie ofzo.
anyhoe, ik heb nog wat vraagjes
als ik ga wappen, gaat dat van mijn 100 belm af, of wordt dat er xtra bij gerekend? (en hoe zit dat met e-mail?)
het viel mij op dat zodra hij geluid gaat maken je een beetje ruis hoor door de speakertjes (niets heel ergs, maar viel me gewoon op)
voor de rest een perfect dingetje
zijn er voor de rest nog dingen die ik zou moeten weten om optimaal te genieten van dit speelgoed?
moet ik even bij vertellen dat hij eerst 35 euro was bij gsmweb (+abbo telfort 2 jaar 100 min, a 15 euro pm), maar toen ik hem bestelde... bleek hij 114 euro te zijn !!!! beetje jammer dat de prijs zo explozief was gestegen, cker een actie ofzo.
anyhoe, ik heb nog wat vraagjes
als ik ga wappen, gaat dat van mijn 100 belm af, of wordt dat er xtra bij gerekend? (en hoe zit dat met e-mail?)
het viel mij op dat zodra hij geluid gaat maken je een beetje ruis hoor door de speakertjes (niets heel ergs, maar viel me gewoon op)
voor de rest een perfect dingetje
zijn er voor de rest nog dingen die ik zou moeten weten om optimaal te genieten van dit speelgoed?
Die rottige mobile phone monitor ziet mijn T610 maar niet.. ik gebruik een USB datakabel en W2K advanced server.
In principe is kabel goed, want als ik de modem driver installeer en vervolgens modem query aanklik dan haalt ie die info binnen.
Bij Phone Monitor COM ports tab COM3 enable en de rest uit, Reserve aan en de rest uit.. nix helpt
GSM uit en aan helpt niet..
Ik dag eraan om phone monitor de deinstalleren en opnieuw te installen, maar dat
anubisuninst.exe /U werkt niet.... ben al een paar dagen bezig.. iemand een idee?
In principe is kabel goed, want als ik de modem driver installeer en vervolgens modem query aanklik dan haalt ie die info binnen.
Bij Phone Monitor COM ports tab COM3 enable en de rest uit, Reserve aan en de rest uit.. nix helpt
GSM uit en aan helpt niet..
Ik dag eraan om phone monitor de deinstalleren en opnieuw te installen, maar dat
anubisuninst.exe /U werkt niet.... ben al een paar dagen bezig.. iemand een idee?
[ Voor 11% gewijzigd door joey6666 op 09-11-2003 13:55 ]
Verwijderd
Na lang wachten heb ik dan eindelijk mijn T610 gekregen. Prima telefoon! Bevalt prima...tot vanmiddag. Ik wilde de telefoon van toetsenblokkering halen. Maar dat lukte maar niet, op de 1 of andere manier werkte de 2 bovenste knopjes niet. Dus ik maar achterklepje en batterij er afgehaald (brute-force uitzetten
). Toen opnieuw aangezet. Ik vrolijk mijn PIN invoeren en wil op OK drukken...Doet dus die @$@# OK knop het niet. Wat blijkt, alleen de cijfertoetsen werken nog
Is er iemand die dit probleem ook heeft gemaakt? Kan het aan mijn SIM-kaart liggen (wat mij sterk lijkt) of heb ik gewoon erg veel pech. Ik heb op Google en GoT gezocht maar kon niets vinden. En om 5 draadjes van 'Het Grote SonyEricsson T610 Topic' te gaan bekijken ging me net iets te ver. In de openingspost kan ik trouwens ook geen info over dit probleem vinden.
Vreemd probleem heb je hem al eens uit gendaan en dan weer aan? of even de accu er uit... vaagVerwijderd schreef op 09 november 2003 @ 16:08:
Na lang wachten heb ik dan eindelijk mijn T610 gekregen. Prima telefoon! Bevalt prima...tot vanmiddag. Ik wilde de telefoon van toetsenblokkering halen. Maar dat lukte maar niet, op de 1 of andere manier werkte de 2 bovenste knopjes niet. Dus ik maar achterklepje en batterij er afgehaald (brute-force uitzetten). Toen opnieuw aangezet. Ik vrolijk mijn PIN invoeren en wil op OK drukken...Doet dus die @$@# OK knop het niet. Wat blijkt, alleen de cijfertoetsen werken nog
Is er iemand die dit probleem ook heeft gemaakt? Kan het aan mijn SIM-kaart liggen (wat mij sterk lijkt) of heb ik gewoon erg veel pech. Ik heb op Google en GoT gezocht maar kon niets vinden. En om 5 draadjes van 'Het Grote SonyEricsson T610 Topic' te gaan bekijken ging me net iets te ver. In de openingspost kan ik trouwens ook geen info over dit probleem vinden.
Ik probeerde daarnet de 13sec truuk, maar bij 't resetten word gevraagd om een 8 cijferige code in te toetsen. Waar haal ik deze vandaan, iemand een idee?
//Edit: Ah heb de code al gevonden, had er overheengelezen...
//Edit2: Dacht dat 't de PUK1 code was, ook 8 cijfers. Maar deze werkt niet...
[ Voor 37% gewijzigd door jpiscaer op 09-11-2003 16:20 ]
Verwijderd
Ja meerdere malen maar dat werkt niet, dan kom ik gewoon bij het scherm van voer je PIN in.. Maar daar kom ik niet voorbij want alleen de cijfertoetsen werkenQorne schreef op 09 november 2003 @ 16:13:
[...]
Vreemd probleem heb je hem al eens uit gendaan en dan weer aan? of even de accu er uit... vaag
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar hij doet het weer. Ik zette de telefoon net aan en voerde mijn PIN in. Ik drukte op OK en toen deed ie het gewoon
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 16:30 ]
Weet iemand wanneer de flitser van de T610 uit komt??
Zie hier: 13Sec TruukVerwijderd schreef op 09 november 2003 @ 16:18:
[...]
Wat is die 13 s truuk waar Jainoxi het over heeft?
[ Voor 25% gewijzigd door jpiscaer op 09-11-2003 16:31 ]
Verwijderd
Waar kan je die code vinden dan?Jainoxi schreef op 09 november 2003 @ 16:15:
Ik probeerde daarnet de 13sec truuk, maar bij 't resetten word gevraagd om een 8 cijferige code in te toetsen. Waar haal ik deze vandaan, iemand een idee?
Verwijderd
€49lasermen schreef op 09 november 2003 @ 16:19:
Weet iemand wanneer de flitser van de T610 uit komt??

bij Koopjessite
Ook nog even snel melden dat Float's Mobile Agent toe is aan 'n update....
Float's Mobile Agent is software voor full phone management, vergelijkbaar met de PC Suite van Nokia...
Meer info :
http://sourceforge.net/projects/fma/
Float's Mobile Agent is software voor full phone management, vergelijkbaar met de PC Suite van Nokia...
Meer info :
http://sourceforge.net/projects/fma/
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Die stond op een brief die ik van T-Mobile kreeg, waar ook mijn PIN op stond... Gewoon mijn PUK code, maar die werkt dus niet...
[ Voor 10% gewijzigd door jpiscaer op 09-11-2003 18:37 ]
Verwijderd
Wil iemand me de gegevens van @home geven ( voor het mailen ) ??
Ik kan het zo niet 1,2,3 vinden en om alle 5 topics door te zoeken word me ook net even te veel !! Alvast bedankt, fijne gsm, nergens problemen mee
Ik kan het zo niet 1,2,3 vinden en om alle 5 topics door te zoeken word me ook net even te veel !! Alvast bedankt, fijne gsm, nergens problemen mee
allo
Ik zit dus ook te overwegen (nouja, ik heb de keuze al gemaakt, nu nog ff goed abbo erbij zoeken
) om deze tel te gaan halen... alleen ff een vraagje.
Kan je bij deze tel ism Telfort ook instellen dat je wilt smsen via GPRS?? want dan koop ik dus echt niet zon smsbundel.... anders wel
thx
Ik zit dus ook te overwegen (nouja, ik heb de keuze al gemaakt, nu nog ff goed abbo erbij zoeken
Kan je bij deze tel ism Telfort ook instellen dat je wilt smsen via GPRS?? want dan koop ik dus echt niet zon smsbundel.... anders wel
thx
servers?
je kan mail.home.nl proberen, maar misschien werkt dit niet, probeer dan netmail.home.nl, maar die kan je niet als smtp gebruiken geloof ik.
je kan mail.home.nl proberen, maar misschien werkt dit niet, probeer dan netmail.home.nl, maar die kan je niet als smtp gebruiken geloof ik.
Verwijderd
SMS via GPRS werkt met geen enkel toestel... Het zit er wel op, maar er wordt gewoon een SMS in rekening gebracht. Met een beetje pech ben je zelfs nog duurder uit: je betaald voor de SMS én voor het dataverkeer.Fossie schreef op 09 november 2003 @ 21:35:
Verwijderd
Een beetje alle instellingen, natuurlijk niet jouw username en passVrieskist schreef op 09 november 2003 @ 21:36:
servers?
Wat vul je nu in dan?Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 21:46:
[...]
Een beetje alle instellingen, natuurlijk niet jouw username en passMaar gewoon alles waar ik me mee kan redden !! Heb het zelf al geprobeerd maar dit is me helaas nog niet gelukt
Verwijderd
Verbinden via : Telfort GPRS
Protocol : POP 3
Server inkomend : mail
Ink. Poort : 110
Login naam : ...... ( dit is goed )
Wachtwoord ..... ( dit is goed )
Uitg. server : mail
Uitgaande poort : 25
E-mailadres : ...... ( dit is goed )
Downloaden : headers en SMS
De rest is niet echt van belang, denk dat ik de servers fout he he ??
denk het wel ja ... probeer daar maar mail.home.nl of anders netmail.home.nl ... maar netmail is geen smtp dus dan moet je daar iets op verzinnen denk ik.
Verwijderd
Jaa, hij doet het. Haha sorry voor deze DOMME vraag !!Vrieskist schreef op 09 november 2003 @ 22:05:
denk het wel ja ... probeer daar maar mail.home.nl of anders netmail.home.nl ... maar netmail is geen smtp dus dan moet je daar iets op verzinnen denk ik.
Ginz, we zijn bij de 40, new topic plz ?
Verwijderd
Hij doet het wel ja, nu mijn vraagje nog : ik stuur nu 2 foto's naar m'n andere mail.
Als ik dit nu niet via GPRS zou versturen, kost het dan geld ?? En hoe ?
Het versturen lukt nog niet !! Misschien komt dit omdat ik net een nieuwe mail heb gemaakt. Zal het morgen nog effe opnieuw proberen !!
( Offtopic : wat is die Marie van 24 een bitch
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 22:51 ]
Via welke aanbieder heb je het? Bij Orange is het zo dat je voor €6 per maand gratis op share kan en dan ook gratis 2 mb krijgt voor internet acces, en daar verstaan hun dan mail onder
Ok thx ATB, dacht al, maar had wat dingetjes gelezen hier op got, en wilde het ff zeker weten 
ennuh, als ik nu toevallig nog wat belminuutjes over heb, kan ik dan ook instellen dat hij voor email weer via gewoon inbellen moet gaan, en niet via GPRS? (wel wat langzamer uiteraard, maar goed, anders worden ze strax weggegooit, endat is ook zonde
)
ennuh, als ik nu toevallig nog wat belminuutjes over heb, kan ik dan ook instellen dat hij voor email weer via gewoon inbellen moet gaan, en niet via GPRS? (wel wat langzamer uiteraard, maar goed, anders worden ze strax weggegooit, endat is ook zonde
Ja, dat kan ook, moet je wel een inbelnummer van je provider voor hebben dat geschikt is voor mobiel inbellen. De meeste 0676-nummers werken niet.Fossie schreef op 09 november 2003 @ 23:33:
Ok thx ATB, dacht al, maar had wat dingetjes gelezen hier op got, en wilde het ff zeker weten
ennuh, als ik nu toevallig nog wat belminuutjes over heb, kan ik dan ook instellen dat hij voor email weer via gewoon inbellen moet gaan, en niet via GPRS? (wel wat langzamer uiteraard, maar goed, anders worden ze strax weggegooit, endat is ook zonde)
Je maakt dan een data-account op basis van gsm-data en vult het inbelnummer en je login en wachtwoord voor inbellen in. Dan moet je wel in de e-mailfunctie van de telefoon instellen dat hij vraagt welke verbinding hij moet gebruiken, anders pakt hij de standaardverbinding (share via het internet APN).
En het gaat gewoon van je belbundel af uiteraard.
De eer is aan jou, en als je wil, mag jij mijn startpost gebruiken als basis.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 22:18:
[...]
Jaa, hij doet het. Haha sorry voor deze DOMME vraag !!
Ginz, we zijn bij de 40, new topic plz ?
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 10-11-2003 01:18 ]
-
Verwijderd
Kan wel mails ontvangen mara nog niet verzenden
!! Wie weet hoe ik dat kan doen ? ( server : mail.home.nl )
Verwijderd
andere smtp server gebruiken, namelijk die van je grps providerVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 11:59:
Kan wel mails ontvangen mara nog niet verzenden!! Wie weet hoe ik dat kan doen ? ( server : mail.home.nl )
Verwijderd
Is er trouwens iemand die ervaring heeft met de T610 in combinatie met de mrhandsfree carkit?
Met mijn vorige telefoon, de Postbank Siemens M35
was het geluid zeer zacht.
Ik ben daarom niet zo te spreken over die carkit.
Nou blijkt dat een bekend probleem te zijn met die Siemens, maar met een Nokia bleek het geluid wel goed verstaanbaar te zijn.
Voordat ik nu weer geld uitgeef aan zo'n verloopsteker eerst daarom maar de vraag of iemand een postitieve ervaring heeft.
Met mijn vorige telefoon, de Postbank Siemens M35

Ik ben daarom niet zo te spreken over die carkit.
Nou blijkt dat een bekend probleem te zijn met die Siemens, maar met een Nokia bleek het geluid wel goed verstaanbaar te zijn.
Voordat ik nu weer geld uitgeef aan zo'n verloopsteker eerst daarom maar de vraag of iemand een postitieve ervaring heeft.
Verwijderd
Ja, en welke mag dit zo zijn ?? Heb Telfort ( multimedia.telfort.nl )Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 12:09:
[...]
andere smtp server gebruiken, namelijk die van je grps provider
Deze heb ik nu gedaan maar ook nog geen resultaat mee, hij vind de server wel, maar meer doet die niet
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 16:51 ]
Het is even zoeken, maar het staat op de Telfort site hoorVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:48:
[...]
Ja, en welke mag dit zo zijn ?? Heb Telfort ( multimedia.telfort.nl )
Deze heb ik nu gedaan maar ook nog geen resultaat mee, hij vind de server wel, maar meer doet die nietMet mail.home.nl deed die nog meer !!
smtp.telfortmail.nl
Verwijderd
Bedankt, hij doe het !!! Haha, dom van me, keek helemaal verkeerd. Iig bedankt !!PowerFlower schreef op 10 november 2003 @ 17:01:
[...]
Het is even zoeken, maar het staat op de Telfort site hoor
smtp.telfortmail.nl
Heb nog 1 vraag haha : ik kan geen bijlage openen via m'n gsm he ?? Zoals een foto ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 17:33 ]
Nog steeds geen nieuw deel? 
edit:
Nog 2 reacties voor de 1000
[ Voor 46% gewijzigd door Vrieskist op 10-11-2003 18:17 . Reden: toevoegen ]
De eer is aan jou, maar jij er maar 1.Vrieskist schreef op 10 november 2003 @ 18:07:
Nog steeds geen nieuw deel?
edit:
Je mag mijn SP gebruiken als basis als je wil.
-
Verwijderd
lol een vriend van mij had dat bij t-mobileEvil M@V schreef op 10 november 2003 @ 18:20:
Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van telfort dat de T610 niet meer leverbaar was. Ik wist dat er lange levertijd op zat maar dat hij helemaal niet meer leverbaar is. Zijn er meer mensen die gebeld zijn?
zou 8 weken gaan duren
gedreigd dat ie zn abo op zou zeggen als ie m niet binnen 14 dagen had
2 dagen later had ie m
De T610 is gewoon enorm populairVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:46:
Hoe komt het eigelijk dat de T610 zo moeilijk leverbaar is nu?? (komst T630??)
Vandaag belde de verzekering voor de vervanging van mijn T610 die door een lekkende balpen onder de kleverige inkt zat. Ik heb nu tijdelijk een 3310 omdat hij niet leverbaar was, maar heb nu de keuze:
-direct een T610 maar dan wel een rode
-wachten op de zilveren, onbekend wanneer die weer leverbaar is
Wat zouden jullie doen?
-direct een T610 maar dan wel een rode
-wachten op de zilveren, onbekend wanneer die weer leverbaar is
Wat zouden jullie doen?
rode nemen
vind ze alle 3 eigelijk even mooi.
Verwijderd
Vrieskist, helemaal mee eens. M'n SPV verkocht via Markplaats (was eg zo sloom hè) meer een PDA als een tel. Maar goed, dit is echt wat ik zocht. Had ik me dat maar 4 maanden eerder bedacht. Had me een hoop eurootjes gescheeld. BTW had the SPV gekocht om m'n dochter te verassen met haar rapport in ruil voor m'n Samsung SGH T-100. Heb nu nog wel eens stiekem spijt. Kan geen MMS'jes versturen. Ontvangen wel maar dat moet ze e.o.a. ingewikkelde code via internet invoeren, dat doe je toch niet. Maar blijft een mooi toestel. "k ben er nog een beetje weg van, vooral van de polyfoon beltone "Sweetness"die standaard op deze phone zit. Weet iemand hoe ik die kan downloaden naar m'n 610?
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6
Moet nog een HTML jasje krijgen, maar dan is hij weer klaar.
Op deze mag dus volgens mij nu wel een slotje.
Moet nog een HTML jasje krijgen, maar dan is hij weer klaar.
Op deze mag dus volgens mij nu wel een slotje.
-
Dit topic is gesloten.