Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5 | |||
|
[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 01-10-2003 22:29 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5 | |||
|
[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 01-10-2003 22:29 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 01:12 . Reden: typo ]
Dat zou ik toch niet echt als T610 opvolger willen zien hoorBAUKstEr schreef op 02 oktober 2003 @ 00:57:
Ook al allemaal zitten kwijlen over de afbeeldingen met de opvolger/vervanger van de T610/P800?
http://81.91.70.85/mobilb...ex.php?act=ST&f=19&t=5195
Hubba hubba, doe mij er maar een...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Welke v&d heb je die gekocht? Ben ook wezen kijken bij v&d maar hier is die niet meer te krijgen.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:26:
Heb nu ook een T610!!!
Gekocht bij de V&D: 2 jarig T-mobile 75 abo, en de telefoon (tmobile locked ) voor nop!!!
Tis een W28 toestel... zit wel snor toch?
In Eindhoven hebben ze ze nog.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 08:33:
[...]
Welke v&d heb je die gekocht? Ben ook wezen kijken bij v&d maar hier is die niet meer te krijgen.
Zowiezo is de gelockte versie bijna overal uitverkocht.
t is ook de opvolger van de p800, niet de t610, de opvolger van de t610 is de t620Jarno schreef op 02 October 2003 @ 07:58:
Ik vind die opvolger echt extreem lelijk, ook. Te groot, klepje, rare vorm... Nee, geef mij de T610 maar. Het scherm is dan wel weer mooi, zo te zien.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 11:10 ]
Verwijderd
dat was de laatste bij V&D Amstelveen.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 08:33:
[...]
Welke v&d heb je die gekocht? Ben ook wezen kijken bij v&d maar hier is die niet meer te krijgen.
Zowiezo is de gelockte versie bijna overal uitverkocht.
Verwijderd
Heb je het nu over de T610? Die heeft geen radio en ook geen mp3 helaas.Priyantha Bleeker schreef op 02 oktober 2003 @ 11:39:
Ik had een vraagje over die FM Radio en die MP3 speler.
Ik wilde weten hoe de ontvangst is van de FM Radio, en hoe de geluidskwaliteit is van die MP3 speler. En ik wilde vragen of jullie weten of er al een combinatie van die twee is.
Verwijderd
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 11:45:
[...]
Heb je het nu over de T610? Die heeft geen radio en ook geen mp3 helaas.
Contract Faxen gaat heel snel.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:30:
Gisteren besteld via de shop van Telfort
whoohoo nu maar w88 tot alles binnen komt?
Iemand ervaring mee?
hoelang duurt het voordat je dat contract krijgt, en hoelang duurt het daarna nog?
Ik had deze ook besteld via de online shop. 12 sep besteld, 16 sep contract binnen. Gelijk ingevuld en teruggestuurd. Nu..? Nog steeds niets!Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:30:
Gisteren besteld via de shop van Telfort
whoohoo nu maar w88 tot alles binnen komt?
Iemand ervaring mee?
hoelang duurt het voordat je dat contract krijgt, en hoelang duurt het daarna nog?
Divide and conquer.
Verwijderd
Wanneer heb je voor het laatst geinformeerd naar de levertijd?Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:00:
Heb hem in bestelling staan bij T-mobile. Op 13 september is de opdracht bij ze binnengekomen. Ze zijn alleen nog niet op voorraadToen ik vroeg naar de ETA konden ze me alleen vertellen dat die niet bekend is. Toen ik zei dat ik dus met een beetje pech, nog heel veel weken op mijn toestelletje kon wachten, werd er een beetje omheen gedraaid. Heeft SonyEriccson nu een zwaar leverprobleem of zit de bottleneck ergens anders?
Nog meer mensen met dit probleem?
Hm, klinkt niet best dit. Ik hoop maar dat de S55 niet zo heel popi meer is, en dat ze die nog gewoon hebben liggen dan...wimpie schreef op 02 oktober 2003 @ 13:07:
[...]
Ik had deze ook besteld via de online shop. 12 sep besteld, 16 sep contract binnen. Gelijk ingevuld en teruggestuurd. Nu..? Nog steeds niets!
Afgelopen dinsdag gebeld en lopen zeiken, ze zou actie ondernemen en ik zou zo gauw mogelijk weer wat horen..
pff beetje trieste zooi als je het mij vraagt tot nu toe
ik ben gewoon de Telfort shop zelf binnengewandeld (in Utrecht), gezegd dat ik die telefoon wilde hebben met een abo verlenging, en een kwartier later liep ik de shop weer uit met telefoonwimpie schreef op 02 October 2003 @ 13:07:
[...]
Ik had deze ook besteld via de online shop. 12 sep besteld, 16 sep contract binnen. Gelijk ingevuld en teruggestuurd. Nu..? Nog steeds niets!
Afgelopen dinsdag gebeld en lopen zeiken, ze zou actie ondernemen en ik zou zo gauw mogelijk weer wat horen..
pff beetje trieste zooi als je het mij vraagt tot nu toe
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is een stuk makkelijker dan een maand wachten idd!Ener-G schreef op 02 October 2003 @ 13:24:
[...]
ik ben gewoon de Telfort shop zelf binnengewandeld (in Utrecht), gezegd dat ik die telefoon wilde hebben met een abo verlenging, en een kwartier later liep ik de shop weer uit met telefoon
Divide and conquer.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 23:53:
Hey shiver, het is me nog niet gelukt om me @home account in me T610 te krijgen.
ik heb de volgende gegevens nodig:
protocol: pop of imap4?
server inkomend: ???
loginnaam: is dat met of zonder @home erachter?
uitgaande server: voor me orange account is het smtp.orange.nl
en waar vul je dat 213.51.128.65 in??
zou je anders het lijstje van jou instellinge na kunnen lopen en die hier vermelden.
password en loginnaam niet nodig natuurlijk.
alvast bedankt shiver!!
O ja en weet iemand hier wanneer de firmware versie r3c in NL uitkomt?
Ciao GodFish
Verwijderd
vriend van mij heeft m 18 seprember besteld bij t-mobile en kreeg m 23 september binnen, dus er is denk ik wat misgegaan bij jou bestelling.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:00:
Heb hem in bestelling staan bij T-mobile. Op 13 september is de opdracht bij ze binnengekomen. Ze zijn alleen nog niet op voorraadToen ik vroeg naar de ETA konden ze me alleen vertellen dat die niet bekend is. Toen ik zei dat ik dus met een beetje pech, nog heel veel weken op mijn toestelletje kon wachten, werd er een beetje omheen gedraaid. Heeft SonyEriccson nu een zwaar leverprobleem of zit de bottleneck ergens anders?
Nog meer mensen met dit probleem?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Ik heb net mijn brief gefacsed naar T-mobile voor contract verlenging en met een T610.DoD Cerberus schreef op 02 oktober 2003 @ 14:10:
[...]
vriend van mij heeft m 18 seprember besteld bij t-mobile en kreeg m 23 september binnen, dus er is denk ik wat misgegaan bij jou bestelling.
ik heb afgelopen dinsdag mijn brief op de bus gedaan voor de T610, hoop dat ik m snel binnenkrijg...
Verwijderd
Gewoon een soort verificatie code,Frieda schreef op 02 October 2003 @ 14:26:
he ik heb iets raars ineens sinds iemand met mn foon heeft zitten kloten..
voorheen had ik mn bluetooth zichtbaarheid uitstaan op mn foon, en geen pin code erop, want niemand zag mn foon toch. nu heeft iemand eraan gezeten (en die weet natuurlijk niet meer wat ie heeft ingesteld) en nu moet ik als ik met een andere foon wil connecten een pincode intoetsen, welke code is dit nu?
ow okee dank je ik denk het is mn pincode ofzo, maar dat was het niet, en mn pin 2 was het ook niet, en ook niet de pin van die ander.. maar bedankt iig!Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 14:33:
[...]
Gewoon een soort verificatie code,
jij toets gewoon een code in die je wil, als die ander maar dezelfde intoetst.
dus jij 0000 die ander ook 0000
Verwijderd
Hmm, ik weet wel dat dit kan met de Nokia 3650 (vriend van mij heeft er 1, ik had het ding bijna ook gekocht, ik zat te twijfelen, maar wie wil er over een jaar nog een 3650--> baksteen). Je kan wel Winamp bedienen met je telefoon, gaat via bluetooth.sKitZo schreef op 02 oktober 2003 @ 14:38:
IK heb de telefoon ook gehaald vandaaghij is heeeel erg vet! maarehm, ik zag van de week dat er ook een programma is om de televisie te besturen met je phone enzo.. weet iemand waar ik die kan vinden?
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 15:37 ]
dat is de bluetooth netwerk connectie, aangezien de T610 geenVerwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 14:04:
ik steeds ene melding dat een kabel unplugged is, hoe kan dat nou als hij het toch doet? dus hoe krijg ik dat icoontje weg in mijn taakbalk.
Verwijderd
is dat ding ook weg te krijgen of niet?Chaser2600 schreef op 02 October 2003 @ 15:41:
[...]
dat is de bluetooth netwerk connectie, aangezien de T610 geen
netwerk connectie ondersteund is dus de connectie disconnected.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Uitproberen, waarschijnlijk welQorne schreef op 01 October 2003 @ 19:45:
zou het niet via Virtual PC kunnen voor de MAC? en dan via windows.......
TNX ik ben er alleen vergeten bij te zetten dat ik bij Groningen woon en het liefst het in Groningen / Assen haal
Verwijderd
HUNVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 18:49:
Ik ga denk ik ook deze gsm halen + abbo van Telfort ( 2 jaar, 15 euro per maand en gsm kost 15 euro) Goede aanbieding dacht ik zo
Servertype pop3Hey shiver, het is me nog niet gelukt om me @home account in me T610 te krijgen.
ik heb de volgende gegevens nodig:
protocol: pop of imap4?
server inkomend: ???
loginnaam: is dat met of zonder @home erachter?
uitgaande server: voor me orange account is het smtp.orange.nl
en waar vul je dat 213.51.128.65 in??
zou je anders het lijstje van jou instellinge na kunnen lopen en die hier vermelden.
password en loginnaam niet nodig natuurlijk.
alvast bedankt shiver!!
PSN: Shiver23
Bij studentmobiel.nl heb ik dat abbo gisteren besteld met 35 euro voor de telefoon, bij telfort zelf is het inderdaad op de site nog 99 euro....
[ Voor 6% gewijzigd door _WgV_ op 02-10-2003 19:57 ]
#StopBurningStuff
zou ik ook wel willen wetenVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 20:04:
Wat is hissing? Ik heb de search afgezocht, maar vind er niks concreets over.
Iemand?
Verwijderd
Lees anders ook even de sluitmessage als je topic gesloten wordt...
[ Voor 35% gewijzigd door Korakal op 02-10-2003 20:24 ]
dat is wel heel goedkoop,leveren hun ook snel? want ik wou hem in groningen halen voor 120euro
[ Voor 18% gewijzigd door djeejdjeej op 02-10-2003 21:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee of ze snel regelen !! Het oogt me wel een goed bedrijf, volgens mij had je na 4 of 5 werkdagen de telefoon binnen ( nadat je het formulier had opgestuurd )Qorne schreef op 02 October 2003 @ 21:11:
[...]
dat is wel heel goedkoop,leveren hun ook snel? want ik wou hem in groningen halen voor 120euro
Verwijderd
Hoe heb je msn erop gekregen :D:D:D ???djeejdjeej schreef op 02 October 2003 @ 21:27:
Gisteren mijn T610 terug naar Belcompany gebracht omdat nu naast een beetje hissing (week 21) ook het toestel vreselijk kraakte tijdens het bellen. Als ik dan zachtjes duwde op diverse plaatsen op het toestel, werd het kraken meer of minderOok dit kraken zou door de oude softwareversie komen volgens de verkoper... (hmm) Ik ben benieuwd of het werkend terugkomt.
En dat net nu ik MSN erop had... (http://www.shapeservices.de)
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
[ Voor 4% gewijzigd door sKitZo op 03-10-2003 07:58 ]
Verwijderd
he fuck 35€?Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 18:49:
Ik ga denk ik ook deze gsm halen + abbo van Telfort ( 2 jaar, 15 euro per maand en gsm kost 35 euro) Goede aanbieding dacht ik zo
Verwijderd
www.studentmobiel.nl !!Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 08:59:
[...]
he fuck 35€?
bij de shop van Telfort moet ik er 99€ voor betalen
waar heb je dat dan weer gehaald???
Als je telefoon de bestanden niet kan openen omdat het een onbekend formaat is, dan zal deze automatisch verwijderd worden.sKitZo schreef op 03 oktober 2003 @ 07:57:
ik zit met een vraagje,
als je via bluetooth naar dat 'bestanden bladeren' optie gaat kan je bestanden op je pc bekijken... dit lukt, nu kan je ze ook kopieren naar je telefoon, dat lukt dus ook. Maar waar slaat hij die files dan op? want nu ben ik ze kwijt en ik ben toch bang dat ze nog ergens staan en nu mijn geheugen onnodig vol maken.
kan je helemaal zelf uitrekenen.. een letter is een byteWarfare schreef op 02 oktober 2003 @ 23:44:
Ik heb inmiddels mijn T610 binnengekregen. Wat een prachtapparaat.
Alleen nog een paar vragen:
Wat kost nou precies dat het T-zone verhaal.
Ik heb wat nieuwsberichtjes zitten lezen, maar is dat nu duur?
Kan iemand mij wat inzicht verschaffen in de kosten hiervan. Het gaat per KB, maar hoeveel berichten zijn nu +/- 10KB.
zolang ie niet meer dan 32 stemmig is en in het geheugen van je telefoon past welPolyphone ringtones zijn cool. Kan je elke midi file erop pleuren die je wil?!
neeIs er een mogelijkheid om spelletjes over te seinen?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Kun je een link geven van deze 2 files ?? Mijn duits is niet al te bestdjeejdjeej schreef op 02 October 2003 @ 23:07:
je download van die pagina de jar en jad file voor jouw toestel en zet die via bluetooth/ir op je GSM. Je kunt er eventueel ook heenwappen en vanuit daar downloaden, iets van 64 Kb. Als je de manual download, vind je daar uitleg en ook de links die je nodig hebt voor de 2 files die je nodig hebt. Als je de .jad download, komt de .jar vanzelf mee (of was het nu andersom ?). Als je ze via je PC erop zet, moet je ze wel allebei naar je T610 kopieren iig.
Hoe dan ook, het werkt, alleen is het natuurlijk beetje lastig chatten met een GSM toetsenbord.
Verwijderd
HuhQorne schreef op 03 October 2003 @ 17:59:
Ik zit te twijvelen waar ik hem zal kopen , ik wil 2 jaar telfort 15euro abbo @ 100belminuten
Telfort site kost de t610 99euro
Studentmobiel 35 euromij iets TE goedkoop
T for Telecom hier in de buurt is het goedkoopst van alle winkels in mijn buurt 120euro
Andere winkels vragen er gewoon dik 200euro voor
Verwijderd
Nog een vraagje : ik zie dat je bij studentmobiel een kopie van een recent bankafschrift er bij moet leveren, is dit bij iedereen zo ??Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 18:35:
[...]
Huhben je gek ofzo ?? Bij studentmobiel is die toch het goedkoopst van allemaal ?? Is toch mooi meegenomen ofnie soms !!
Scheelt 64 euro vergeleken met dat bij Telfort ( is bijna 140 gulden ) !!!
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ja dat is wel zo, maar wanneer krijg ik hem dan?Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 18:35:
[...]
Huhben je gek ofzo ?? Bij studentmobiel is die toch het goedkoopst van allemaal ?? Is toch mooi meegenomen ofnie soms !!
Scheelt 64 euro vergeleken met dat bij Telfort ( is bijna 140 gulden ) !!!
[ Voor 6% gewijzigd door Qorne op 03-10-2003 18:46 ]
Bij sommige winkels moet je je bankpasje laten zien, bij andere een recent afschrift. Dan kunnen ze nakijken of je wel een rekening hebt, en of deze te gebruiken is bij 't abo. Op 't afschrift mag je alle bedragen etc doorstrepen, als ze je adresgegevens maar kunnen lezen...Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 18:38:
[...]
Nog een vraagje : ik zie dat je bij studentmobiel een kopie van een recent bankafschrift er bij moet leveren, is dit bij iedereen zo ??
als het goed is heb je er ook een zilveren dopje bij gekregenalexandervisser schreef op 03 October 2003 @ 18:43:
Wat is dat voor dopje op de achterkant
Kan die eraf zonder te veel geweld
Verwijderd
dan zou je denk ik je computer de heletijd naar bluetooth apparaten moeten laten zoeken... zou wel moeten lukken denk ik...Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 19:53:
als ik nu wil synchroniseren dan moet ik bluetooth helemaal aandoen en dan nog dingen aanklikken etc etc, kan dat niet helemaal automatisch gaan zodra ik mijn kamer binnenkom?
Verwijderd
Verwijderd
Hoe kan dat nou? Ik heb van de week bij de V&D gekeken en toen moest de t610 150 euro kosten bij een tweejarig T-mobile 150 abo! (met T-mobile lock!) Hebben ze een foutje gemaakt ofzo?Black Mask schreef op 01 October 2003 @ 21:26:
Heb nu ook een T610!!!
Gekocht bij de V&D: 2 jarig T-mobile 75 abo, en de telefoon (tmobile locked ) voor nop!!!
Tis een W28 toestel... zit wel snor toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 13:10 ]
waar heb je hem gekocht?Jarno schreef op 04 October 2003 @ 12:44:
Gisteren en vanochtend zitten pielen met GPRS van Telfort, krijg het niet aan de gang en bij navraag aan de helpdesk bleek dat GPRS nog niet geactiveerd was voor mijn nummer. Helaas zijn de data-jongens er maandag pas weer, dus moet nog even wachten.
Verder valt op dat de Siemens S55 het bij lange na niet haalt bij de T610, zeker qua scherm maar ook de bediening is stukken minder. Geen toestel dat ik ga bewaren, denk ik.
Verder is het bereik van Telfort (Gorinchem) helemaal prima, geen klachten. Jammer van die GPRS misser anders was het echt een 100% score geweest, gezien de snelle en correcte levering!
Wel raar dat je nog een O2-simkaart krijgt, kennelijk liggen er daar nog wat van op voorraad!
Let op, dit zegt dus niks over de eventuele beschikbaarheid van de T610 bij Telfort, het toestel dat ik mee heb besteld is een Siemens S55. Aangezien ik geen nee zeg tegen een gratis toestel bij een abbo, natuurlijk.Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 12:58:
Dat is mooi om te horen JarnoZit zelf ook te denken om de T610 te kopen met Telfort abbo
Verwijderd
Let op! Je kunt ook zelf je contract uitprinten en opsturen of (nog sneller!) doorfaxen, met de benodigde papieren (bankafschrift en kopie van ID) erbij natuurlijk. Dit scheelt weer 2 dagen wachten!Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 13:18:
Ja jongens, ik heb hem ook besteldFormulier krijg ik over 2 dagen ( hoop dindsdag ) en dan heb ik hem heel misschien eind van de week !! Ik hoop het :D:D
Abbo met Telfort 100 ---> 15 euro in de maand ( 2 jarig ) en gsm kost 35 euro :D:P
Goede aanbieding dacht ik zo
De helpdesker die ik sprak, had het over een fout in de configurator van Sony Ericsson. Het message-centre adres zou ontbreken, en dit lijkt idd het geval te zijn. Dit moet zijn http://mmsc.mms.telfort.nl:8002 , wellicht een tip voor mensen die ermee lopen te klooien.Ener-G schreef op 04 October 2003 @ 13:21:
MMS werkt hier nu ook trouwens, er moest nog wat geactiveerd worden op die helpdesk van Telfort...
Verwijderd
Ik heb hem niet bij de Telfort zaak besteld, en doorfaxen, ik heb hier thuis niet zo snel een fax en kopierapparaat staanJarno schreef op 04 October 2003 @ 13:20:
[...]
Let op! Je kunt ook zelf je contract uitprinten en opsturen of (nog sneller!) doorfaxen, met de benodigde papieren (bankafschrift en kopie van ID) erbij natuurlijk. Dit scheelt weer 2 dagen wachten!
Alhoewel er op zaterdag toch niemand bij de fax zal zitten om ze op te vangen, maar dan ligt het wsl. maandagochtend wel klaar enzo. 't Is maar een tip..
Verwijderd
Stond iets over op de site van Telfort : zal effe voor je kijkenJarno schreef op 04 oktober 2003 @ 13:29:
Kun je op de T610 trouwens de 'O2 - NL' tekst aanpassen? Vind het een beetje irritant dat je O2 ziet terwijl je Telfort hebt, 't is maar een kleinigheid natuurlijk maar ik kan het zo snel niet vinden...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq