"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
lol een vriend van mij had dat bij t-mobileEvil M@V schreef op 10 november 2003 @ 18:20:
Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van telfort dat de T610 niet meer leverbaar was. Ik wist dat er lange levertijd op zat maar dat hij helemaal niet meer leverbaar is. Zijn er meer mensen die gebeld zijn?
zou 8 weken gaan duren
gedreigd dat ie zn abo op zou zeggen als ie m niet binnen 14 dagen had
2 dagen later had ie m
De T610 is gewoon enorm populairVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:46:
Hoe komt het eigelijk dat de T610 zo moeilijk leverbaar is nu?? (komst T630??)
Vandaag belde de verzekering voor de vervanging van mijn T610 die door een lekkende balpen onder de kleverige inkt zat. Ik heb nu tijdelijk een 3310 omdat hij niet leverbaar was, maar heb nu de keuze:
-direct een T610 maar dan wel een rode
-wachten op de zilveren, onbekend wanneer die weer leverbaar is
Wat zouden jullie doen?
-direct een T610 maar dan wel een rode
-wachten op de zilveren, onbekend wanneer die weer leverbaar is
Wat zouden jullie doen?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
rode nemen
vind ze alle 3 eigelijk even mooi.
Verwijderd
Vrieskist, helemaal mee eens. M'n SPV verkocht via Markplaats (was eg zo sloom hè) meer een PDA als een tel. Maar goed, dit is echt wat ik zocht. Had ik me dat maar 4 maanden eerder bedacht. Had me een hoop eurootjes gescheeld. BTW had the SPV gekocht om m'n dochter te verassen met haar rapport in ruil voor m'n Samsung SGH T-100. Heb nu nog wel eens stiekem spijt. Kan geen MMS'jes versturen. Ontvangen wel maar dat moet ze e.o.a. ingewikkelde code via internet invoeren, dat doe je toch niet. Maar blijft een mooi toestel. "k ben er nog een beetje weg van, vooral van de polyfoon beltone "Sweetness"die standaard op deze phone zit. Weet iemand hoe ik die kan downloaden naar m'n 610?
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6
Moet nog een HTML jasje krijgen, maar dan is hij weer klaar.
Op deze mag dus volgens mij nu wel een slotje.
Moet nog een HTML jasje krijgen, maar dan is hij weer klaar.
Op deze mag dus volgens mij nu wel een slotje.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.