Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 13:46:
[...]

Stond iets over op de site van Telfort : zal effe voor je kijken

http://www.telfort.nl/actie/operator_logo/

Hier staat het :) !!
Top! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik denk dat ik hem ook maar bij die studentmobiel koop het scheelt wel heel erg veel, alleen heb ik hem dan ben ik bang niet mer voor de vakantie :( ik ga donderdag avond weg hebben jullie een idee hoe snel zo iets gaat? ik kan faxen :P

hebben ze de t610 uberhaupt wel op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 13:05:
[...]

Hoe kan dat nou? Ik heb van de week bij de V&D gekeken en toen moest de t610 150 euro kosten bij een tweejarig T-mobile 150 abo! (met T-mobile lock!) Hebben ze een foutje gemaakt ofzo?
heb em toch echt hoor... wil desnoods wel m'n contract (prive info weggehaald) ff inscannen als bewijs...

EDIT: is vrijwel onmogelijk. Volgens mij heeft die rare snuiter die je had geholpen een 1 jarig abo genomen. Maar dan nog ook al was het een 1 jarig TM 150, dat zal je absoluut geen 150 euro kosten als het een gelockte toestel is. Misschien heeft ie een niet gelockt toestel bekeken + 1jarig TM150...

Als ik jou was ( en je wilt de T610 ) dan moet je snel terug gaan naar die ene V&D.Vraag ze eerst hoeveel een 2jarig-TM75 kost.. dit MOET 0 euro zijn. Daarna vraag je TM150... ... als het goed is, dan moet het ook 0 euro zijn :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Iemand al een (internet-)shop gevonden in Nederland die originele SE toebehoren verkoopt? Ik ben vooral geinteresseerd in de desktop charger en het leren tasje en de reisstekker, maar geen winkel die het heeft!

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De desktop charger kun je bij T for Telecom halen voor 29,95, ik dacht dat ze die reisstekker daar ook hadden, en het leren tasje van SE zelf heb ik ergens in Den Bosch gezien, weet alleen niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 04 October 2003 @ 15:33:
ik denk dat ik hem ook maar bij die studentmobiel koop het scheelt wel heel erg veel, alleen heb ik hem dan ben ik bang niet mer voor de vakantie :( ik ga donderdag avond weg hebben jullie een idee hoe snel zo iets gaat? ik kan faxen :P

hebben ze de t610 uberhaupt wel op voorraad?
Hmm, heb verder geen idee !! Ik hoop dat ik hem ook nog voor de vakantie heb. Aangezien ik niet op vakantie ga zit het dus wel snor ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik woensdag ook een t610 gekocht, gelijk heb ik er ook maar een msi bleutooth bijgehaald. Nu wil ik mijn gegevens gaan overzetten mbv de officiele software van sony ericsson communication suite en dan phonesettings. Ik heb de bleutooth op mijn telefoon geactiveerd en kan wel gewoon bestanden bladerden, al1 vindt phonesettings mijn t610 niet en kan ik dus niks bijwerken.... Wat is er aan de hand? Misschien een instelling over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een t610 gekocht, gratis bij een 2jarig vodafone abonnement. Ik kreeg een 03w22 serie, met hardwareversie R3A. Prima dus.. Ik ben nog geen problemen tegengekomen. Ik heb het vodafone logo op de achterkant en de voorkant er met gemak af kunnen halen, met een heel scherp mesje. Voorzichtig en geduldig met het mesje over de stickertjes wrijven en het gaat er vanzelf af. Wel voorzichtig! Anders maar je krassen in je tel. Nadat de stickers verwijderd waren bleef een een lichtrode ondergrond van de stickers zichtbaar, dit is handig weg te poetsen met een beetje nagellak remover. Ziet er stukken beter uit zo moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik ga hem toch in groningen halen ook ivm services :) maandag hoop ik dat ik even tijd heb dan ga ik even langs T for Telecom :) kan je op de doos ook zien om welke versie het gaat? en zoja waar prcies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je op welke com-poort je bleutooth connector is aangesloten? Want in apparaatbeheer geeft die aan dat het poort 3 tot en met 13 is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

com poort? Ik heb gewoon een usb stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik ook, maar die krijgt toch ook een com-poort aangewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 20:19:
ja, ik ook, maar die krijgt toch ook een com-poort aangewezen?
Jeps je krijgt een virtuele com port toegewezen. Deze kun je zelf veranderen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een dag klussen ben ik nu al een stuk verder gekomen, maar het lukt me nog steeds niet. Na even te googlen heb ik gelezen dat er geconnect moet worden met serial port 1 (vreemd, vanwege usb maar goed). Maar dan geeft die een error; Unknown port... Wie helpt mij h et vandaag nog werkend te maken?

Laat maar mensen, mijn geniale helft heeft het 10 uur later van de andere helft overgenomen, maar wat een gedoe zeg!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor windows heb je? Je kunt even proberen om in save mode op te starten, al je bluetooth stick driver weg gooien, usb drivers weg gooien. Usb stick uit de pc halen. Opstarten in normale modus. usb drivers installeren, opnieuw starten. Stick erin, en dan de stick drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik ben benieuwd hoe het gaat met me laptop met bluetooth en de t610 want jullie zijn lekker aan het klooien vanaf dinsdag klooi ik mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een master reset moet uitvoeren ( voor 13 sec trick ); is het dan mogelijk om naast je nr's en kalender, ook je telefooninstellingen te bewaren? Heb niet zo'n zin om alles weer opnieuw te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 21:35

sKitZo

:)

ik heb even zitten kijken he, en is het nou ook mogelijk op internet te komen via bluetooth? dus via de thuis kabel connectie? zodat je dus geen tel. tikken enzo hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Jarno schreef op 04 October 2003 @ 17:17:
Iemand al een (internet-)shop gevonden in Nederland die originele SE toebehoren verkoopt? Ik ben vooral geinteresseerd in de desktop charger en het leren tasje en de reisstekker, maar geen winkel die het heeft!

Iemand?
Telfort winkel in Utrecht heeft alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik krijg mn mail met geen mogelijkheid aan de praat terwijl de instellingen toch lijken te kloppen. Inbellen werkt, verificatie ook maar dan krijg ik de melding "Server niet gevonden". Het e-mail address dat ik wil checken is dj@drwilco.net (geen planet ding dus ofzo) en alle mail instellingen lijken te kloppen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? If at all...

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 20:56:
Na een dag klussen ben ik nu al een stuk verder gekomen, maar het lukt me nog steeds niet. Na even te googlen heb ik gelezen dat er geconnect moet worden met serial port 1 (vreemd, vanwege usb maar goed). Maar dan geeft die een error; Unknown port... Wie helpt mij h et vandaag nog werkend te maken?

Laat maar mensen, mijn geniale helft heeft het 10 uur later van de andere helft overgenomen, maar wat een gedoe zeg!
ehm ok, maar wat was de oplossing dan? Willen we wel ff weten natuurlijk!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
"Hoe kan ik bekijken waar een SESP bij mij in de buurt zit?"
- Ga naar de Dealer Locator van SonyEricsson toe, en selecteer het hokje voor 'Alleen dealers met een Service Point' aan.
Dit staat in de eerste post van deze thread. Echter werkt de link naar de Dealer Locator niet meer en ik kan dat hokje nergens vinden op het Nederlandse deel van de SE site... Kan iemand mij verwijzen naar een lijst met SESP's in Nederland? (incl. adressen en tel.nr's)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een collega van me heeft een leuke workaround gevonden voor mail. Hij heeft de reeks ipadressen van vodafone als trusted in zijn mailserver ingesteld, zodat hij via zijn eigen mailserver mail kan versturen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen mmsen sturen met mijn telefoon omdat hij zegt dat het wap profiel ontbreekt. dat kan wel kloppen want die had ik allemaal weg gegooid zodat ik niet steeds weer per ongeluk ging wappen, maar weet iemand wat die instellingen moeten zijn? ik heb t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 11:04:
ik kan geen mmsen sturen met mijn telefoon omdat hij zegt dat het wap profiel ontbreekt. dat kan wel kloppen want die had ik allemaal weg gegooid zodat ik niet steeds weer per ongeluk ging wappen, maar weet iemand wat die instellingen moeten zijn? ik heb t-mobile
bij vodafone staat dat allemaal op de website, ik neem aan dat dat bij t-mobile niet veel anders zal zijn.

EDIT: Kan iemand mij vertellen hoe ik die irritante rode Live button kan verwijderen in de vodafone software versie?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, op de site van t-mobile kun je je die instellingen laten toesturen via sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je een master reset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het Nederlands heet dat fabrieksinstellingen. Zit ergens in je telefoonsettings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 13:31:
in het Nederlands heet dat fabrieksinstellingen. Zit ergens in je telefoonsettings
stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Changelog R3C (from R1L)

1 30% JAVA speed improvement (JBenchmark test)
2 New menu in "Send Message" called "Contacts", saves you one click when sending messages
3 When you play recorded conversations, they now play over the loudspeaker (better quality playback then before (the mms method))
4 Pictures taken with the camera appear to take up less memory! (avrg 14kb-19kb for large size photo)
5 Pictures taken with the camera appear to be clearer (might have to play around with shutter speed)
6 When choosing word alternative in T9 while replying to message, pressing the joystick in will no longer send the message, but accept the word. (Finally!) While not in T9 word selection, joystick in will send the message.
7 When previewing ringtones from "My sounds" they start at maximum volume
8 If vibration is turned on, the phone will now vibrate on calendar/timer

things that didn't change...

1 Bloated file system. If you move a camera pic (15kb) to PC, and then back again, it will take up (as before) 50+kb
2 Electronic ring + ascending ringtone is still there...
3 Even though the phone vibrates on calendar/timer, it doesn't vibrate nearly enough...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is van de firmware ?? Goed om te horen :D
Hoe zit dat eigenlijk ?? Je kunt gewoon met je gsm naar zo'n se zaak heen gaan, en die zetten er een nieuwe firmwaren op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Hoe kan ik communiceren via de Infrarood-poort van mijn T610 met de Sharp GX10 van mijn vriendin? Of is dit niet mogelijk?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 17:46:
Dat is van de firmware ?? Goed om te horen :D
Hoe zit dat eigenlijk ?? Je kunt gewoon met je gsm naar zo'n se zaak heen gaan, en die zetten er een nieuwe firmwaren op ??
Juist, een SE-Servicepoint (SESP), maar ik doe het lekker zelf thuis :P
Zit overigens hier ook geen Service Point, in heel de wijde omtrek niet... en zelf doen is een fluitje van een cent, vervalt alleen je garantie officieel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 18:02:
[...]

Juist, een SE-Servicepoint (SESP), maar ik doe het lekker zelf thuis :P
Zit overigens hier ook geen Service Point, in heel de wijde omtrek niet... en zelf doen is een fluitje van een cent, vervalt alleen je garantie officieel :P
Whuaha, ja dat moet ik eigenlijk ook hebben :P
Maar hoe kom je dan aan die firmware ?? Gewoon downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje : wie heeft er zelf al een paar thema's gemaakt ?? En met welk proggie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 18:14:
[...]

Whuaha, ja dat moet ik eigenlijk ook hebben :P
Maar hoe kom je dan aan die firmware ?? Gewoon downloaden ?
Gewoon downloaden als je handig bent ja, of je vraagt mij op IRC omdat we die dingen nu hier eenmaal niet mogen :P
(de vaste mensen die daar komen weten de firmware wel te vinden ;))

#sonyericsson @ irc.tweakers.net

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal dat het zo traag gaat?

Ik stuur bestanden over met 1,3Kbps...(bezig met 2mb meuk te sturen naar me foon om die tmobile shit weg te halen )

Op het doosje van de dongle staat tot 1Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 21:18:
is het normaal dat het zo traag gaat?

Ik stuur bestanden over met 1,3Kbps...(bezig met 2mb meuk te sturen naar me foon om die tmobile shit weg te halen )

Op het doosje van de dongle staat tot 1Mbps.
De dongle ja, maar je telefoon niet. Zelf ligt de snelheid bij mij rond de 5kb/s (die dropt wel als ik meerdere files stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu alles lekker ingesteld in me tel hoe ik het hebben wilde. O ja en ik heb gewoon de blauwtand dongel van MyCom en werkt perfect (Win XP Prof). echt super telefoontje met goede functies. O ja en als iemand nog interesse heeft, een vriend van mij heeft zijn T610 te koop staan. Compleet in doos met originele kassabon, telefoon is maandje oud. eventueel met blauwtand dongle:D:D:D. noem je prijs maar (wel reeel he)

Ciao GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 21:35

sKitZo

:)

weet iemand waar er een service point in rotterdam zit? die link in de eerste post hier werkt dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
sKitZo schreef op 05 October 2003 @ 23:57:
weet iemand waar er een service point in rotterdam zit? die link in de eerste post hier werkt dus niet meer.
Hier ben ik ook nog steeds erg nieuwsgierig naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen meer, toen ik belde naar de SE-points die destijds op de lijst stonden deden ze dat niet meer in Rotterdam :/
Alleen Amsterdam en Utrecht wilde toen mijn firmware upgraden, en dat is voor mij half Nederland door, dat doe ik dus niet :)
En daarom doe ik het nu gewoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Mmhh in R'dam heb ik vorig jaar nog mijn SonyEricsson T68i laten updaten bij de Phonehouse op de Nieuwe Binnenweg 318d Rotterdam 3021GV Telefoonnummer 010-4766800.

Voor de rest twijfel ik nog steeds om de T610 te nemen bij www.studentmobiel.nl ... de verlenging lijkt te mooi om waar te zijn... Ik wacht wel totdat iemand hier zijn T610 binnen heeft van hun.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
In Den Haag, Phone Shop (Korte Poten) hebben ze een Ericsson Service Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
sKitZo schreef op 05 oktober 2003 @ 23:57:
Regio Rotterdam is de dichtsbijzijnde een bedrijf in Spijkenisse (ergens op een industrie terrein). Ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden. Vroeger m'n Nokia 8210 ook daar laten flashen.

Overigens heb ik net m'n HBH-60 binnengekregen. Mijn baas verlangt dat ik in de auto bereikbaar ben en dat doe ik uiteraard niet met zo'n el-cheapo kabeltje. Waanzinnig headsetje trouwens. Ga hem vanavond ook eens proberen op de Siemens S55 van m'n vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wat zou nou 'de betere' headset moeten zijn? Ik zie verschillende modellen van SE, maar wat is nou precies het verschil? Ze lijken wel erg veel op elkaar, ook qua specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Ik was op zoek naar een klein headsetje en niet zo'n Schiphol control lomp ding dus daarom de HBH-60. Wat verder de verschillen zijn beats me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hm, die 60 ziet er idd wat compacter uit! Dat is wel een voordeel. Jij bent er wel tevreden over dus? Mag ik vragen waar je 'm gekocht hebt en wat je ervoor betaalt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de blauwtand dongle van MyCom onder Win2000 Prof? Ben van plan de T610 te kopen, maar wil natuurlijk wel weten of die dongle op mn pc werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb trouwens zelf de Bluetooth dongle van Sitecom (te koop bij iedere Dixons) en ben er zeer tevreden over. Prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarno schreef op 06 October 2003 @ 13:01:
Ik heb trouwens zelf de Bluetooth dongle van Sitecom (te koop bij iedere Dixons) en ben er zeer tevreden over. Prima ding!
Thanks, zal de site van Dixons eens checken...
Draait je pc onder Win2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 13:12:
[...]

Thanks, zal de site van Dixons eens checken...
Draait je pc onder Win2000?
Ik draai XP, zowel onder home als pro doet -ie het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een verschil tussen een bluetooth adapter en een bluetooth dongle? Deze 2 worden eigenlijk door elkaar terwijl de specificaties nagenoeg hetzelfde zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Jarno schreef op 06 October 2003 @ 12:22:
Hm, die 60 ziet er idd wat compacter uit! Dat is wel een voordeel. Jij bent er wel tevreden over dus? Mag ik vragen waar je 'm gekocht hebt en wat je ervoor betaalt hebt?
Ik heb hem via mijn werk besteld. Onze telecom leverancier kan onze tegoeden innen bij KPN omdat b.v. abbo's werden verlengd en we verder niets met de korting deden. Uit dat potje (bijna € 1700,-) heb ik een T610 + een HBH-60 gekocht. Erg goedkoop was hij niet nl. € 169,- ex BTW (dacht ik), maar aangezien het mij zelf niets kost is dat natuurlijk geen probleem. Ervaring heb ik verder nog niet omdat ik hem vanochtend binnen heb gekregen en nu op kantoor zit. Ik heb er 1 keer mee gebeld en het klonk prima. Hij zit verder ook goed aan je oor en is makkelijk te roteren voor links of rechts gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verschillende sites kan je ook games downloaden, hardstikke leuk natuurlijk, maar ze zijn ingepakt, hoe krijg je deze werkend op je telefoon? Als je ze uitpakt bestaat de file namelijk uit meerder bestanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan die jarfile uploaden. Thema's kun je zelf maken met het proggie dat te downloaden is op www.myt610.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ja, wat zijn die .jad files eigenlijk die je soms krijgt na uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op 06 oktober 2003 @ 09:59:
Mmhh in R'dam heb ik vorig jaar nog mijn SonyEricsson T68i laten updaten bij de Phonehouse op de Nieuwe Binnenweg 318d Rotterdam 3021GV Telefoonnummer 010-4766800.

Voor de rest twijfel ik nog steeds om de T610 te nemen bij www.studentmobiel.nl ... de verlenging lijkt te mooi om waar te zijn... Ik wacht wel totdat iemand hier zijn T610 binnen heeft van hun.
Mijn verwachtingen over dit bedrijf zijn nu gewoon al hoog. Zaterdag een formulier ingevult en vandaag al binnen !! Helaas is m'n moeder vergeten een kopie van haar bankafschrift en id te maken. Nah, jammer anders had ik de T610 sowieso deze week nog !! Maar m'n verwachtingen zijn dus goed, snelle services, ziet er formeel uit, zegt dus wel genoeg vind ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hey, dat BT autootje staat niet meer op de SE site... :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 15:25:
[...]

Mijn verwachtingen over dit bedrijf zijn nu gewoon al hoog. Zaterdag een formulier ingevult en vandaag al binnen !! Helaas is m'n moeder vergeten een kopie van haar bankafschrift en id te maken. Nah, jammer anders had ik de T610 sowieso deze week nog !! Maar m'n verwachtingen zijn dus goed, snelle services, ziet er formeel uit, zegt dus wel genoeg vind ik zo :)
:D
Ik heb zitten twijvelen maar, als ik problemen met me telefoon heb moet ik hem weer opsturen, als ik hem hier in de buurt koop niet. oke het is wel een stuk duurder :( het is maar waar vor je kiest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 15:03:
je kan die jarfile uploaden. Thema's kun je zelf maken met het proggie dat te downloaden is op www.myt610.com
Ik bedoel dus eigenlijk, als je zo een .jar file hebt gedownload, en hem uitpakt, dan krijg je een verschillend aantal files, welke en waar moet je die dan op je se-tje zetten om het spel op je telefoon te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die .jar file hoef je niet uit te paken, gewoon zo naar je toestel sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 13:29:
Is er eigenlijk een verschil tussen een bluetooth adapter en een bluetooth dongle? Deze 2 worden eigenlijk door elkaar terwijl de specificaties nagenoeg hetzelfde zijn. :?
Ik ben ook benieuwd, iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:49

ilrenato

Pizzah!!!!

@Borland
Die HBH-60 , kraakt die niet qua geluid? De T610 heeft met heel veel headsets en software revisies problemen. Ik had een plantronics M3000 en deze kraakte ook, beetje alsof af en toe een byte of wat wegvalt. Hij is weer terug. Ik zit wel met R1A086 te belen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ben net bijn de V&D geweest en de T610 was idd zero bij een T-mobile 75 2 jaars abo. Helaas hadden ze 'm niet meer en werd eraan getwijfeld of hij uberhaupt nog binnen zou komen. Ik kan hem ook gratis krijgen bij Debitel 90 (20 euro p/m). Zelfs zonder Live! en simlock, maar ik krijg een beetje de kriebels bij Debitel. Volgens mij zijn ze erg duur en die 90 belminuten die je krijgt gelden volgens mij bij het goedkoopste beltarief (dus naar vast) of heb ik dit mis?! Ook de smsjes zijn met 0,24 cent duur en je kan geen smsbundel aanschaffen. Ik twijfel nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 20:57
Hier ook iemand met debitel:

Debitel 150, maar dan wel op telfort netwerk, smsjes zijn daar ook maar 15 cent en maandelijkse kosten zijn € 21,75. Daar heb je dan 150 belminuten voor (die voor al het nationale belverkeer gelden, behalve natuurlijk je dagelijkse porno :P mocht je daar aan doen) Verder had ik gene aansluitkosten, wie wel tegenwoordig, en heb ik een hlaf jaar lang een uur gratis belen (wat er dus opneerkomt dat ik 4 euro nog wat korting heb op het abonnement).

Erg tevreden dus, en dit alles met een T610 :) Echt een Toppertje.

BTW:
Iemand al frontjes kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wat voor frontjes bedoel je, koentjuh? Er zijn alleen vervangings-frontjes van SE zelf, dus je kunt hooguit je alu-kleur vervangen door blauw of rood. Bij Mobileplaza hebben ze de alu-kleur, bij gsmphonesource.de hebben ze ook de gekleurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Hmm klein vraagje, Ik heb me t610 een keertje getest op schokbestendigheid en hij's geslaagd met vlag en wimpel :), maar nu zitten er wat putjes in de alu omhuizing (op een hoekpunt). En aangezien ik een aangeboren hekel heb aan krasjes, beschadigingen oid vroeg ik me af of ik het alu frontje kan vervangen voor een ander alu frontje. Of gaat me dat zoveel kosten dat ik beter maar kan leren leven met 9 putjes en een krasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mobileplaza zag ik net dat het alu frontje 39 euro moet kosten. Weet niet of dit ergens anders goedkoper kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
die bedoel ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 18:31:
Hmmm, ben net bijn de V&D geweest en de T610 was idd zero bij een T-mobile 75 2 jaars abo. Helaas hadden ze 'm niet meer en werd eraan getwijfeld of hij uberhaupt nog binnen zou komen. Ik kan hem ook gratis krijgen bij Debitel 90 (20 euro p/m). Zelfs zonder Live! en simlock, maar ik krijg een beetje de kriebels bij Debitel. Volgens mij zijn ze erg duur en die 90 belminuten die je krijgt gelden volgens mij bij het goedkoopste beltarief (dus naar vast) of heb ik dit mis?! Ook de smsjes zijn met 0,24 cent duur en je kan geen smsbundel aanschaffen. Ik twijfel nog....
Hij komt wel binnen, maar de vraag is : WANNEER. Als je geen echte haast hebt, dan zou ik gewoon over 2-3 weken weer terug gaan en opnieuw vragen.

Begin september vroeg ik ook naar de T610, maar die man lachtte en zei dat het een zeeeer gewild toestel is, en betwijfelde of hij ooit nog binnen zal komen. Maar ja, op 1 oktober was ie er toevallig !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een USB dongle voor Bluetooth gekocht van Conceptronic (kijkshop)

Ik heb de software geinstaleerd en de stick in usb poort gestoken maar nu krijg ik maar geen kontakt met de T610 via de software van SE (zat op de bijgeleverde cd)

Je kan in het programma ook niks instellen. Hoe krijg ik dit voorelkaar?

Ik ben een leek op dit gebied.

Alvast bedankt

Hellyman

p.s via de software van de dongle krijg ik wel verbinding en kan ik plaatjes en geluidjes verzenden. Maar geen thema's kalender etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:09:
Ik heb een USB dongle voor Bluetooth gekocht van Conceptronic (kijkshop)

Ik heb de software geinstaleerd en de stick in usb poort gestoken maar nu krijg ik maar geen kontakt met de T610 via de software van SE (zat op de bijgeleverde cd)

Je kan in het programma ook niks instellen. Hoe krijg ik dit voorelkaar?

Ik ben een leek op dit gebied.

Alvast bedankt

Hellyman

p.s via de software van de dongle krijg ik wel verbinding en kan ik plaatjes en geluidjes verzenden. Maar geen thema's kalender etc.
bij mij wel.. welk OS heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
29-09 een T610 besteld
6-10 emailtje van rinkel dat ie verzonden is
dus ik 'hoop' dat ik hem vandaag in ontvangst mag namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Gisteren trouwens - wederom - een prettige ervaring met de Telfort helpdesk gehad: ik belde dus om GPRS te laten activeren, medewerkster wist gelijk waar ik het over had en toen ik na 5 minuten m'n foon uit en weer aan zette, deed GPRS het zonder problemen. Weer top, dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb de laatste tijd wat probleempjes met de linker selectie-knopje. Soms als ik deze indruk dan klikt ie twee keer. Vraag me af of dit een probleem is wat door de software zou kunnen komen of dat het een hardware probleem is?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Geen idee Shiver, ik heb er iig geen last van.

Weet iemand of het mogelijk is om in te stellen dat verzonden SMS-jes *niet* worden bewaard? Ik hoef niet zo nodig te weten wie ik wanneer heb ge-smst, en ik word er moe van die Sent Items de hele tijd te legen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee Jarno. Dit kan niet.
Zou ook niet weten waarom dit zou moeten. Er kunnen genoeg sms-jes in je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 12-09 19:52
Shiver23 schreef op 07 October 2003 @ 09:41:
Nee Jarno. Dit kan niet.
Zou ook niet weten waarom dit zou moeten. Er kunnen genoeg sms-jes in je geheugen.
Daar gaat het niet om. Stel je voor dat je wel veel smsjes krijgt. Tis toch logisch dat je liever ontvangen berichten wilt bewaren. Stom dat daar geen optie voor is :'(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ontvangen berichten bewaart ie. Verzonden berichten bewaart ie, en je kan SMS-jes die je echt wil houden ook op het geheugen van je sim zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik bewaar het liefst zo weinig mogelijk, ik hoef geen hele historie van alle sms-jes, meestal gaat het toch nergens over. Ik had gedacht dat er wel een optie voor zou zijn, net zoals je in je mail programma kunt instellen dat je niet alle verzonden berichten in Sent Items wilt opslaan ofzo. Nouja, het is geen ramp, meer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jahoor, alweer oktober en nog steeds geen bericht van Telsucks. (16 sep hadden ze contract binnen)

Iemand een telefoonnummer voor me? Had wel een nummer, kan die alleen nergens meer vinden!

Exact een week geleden: "Sorry dit, sorry dat, we nemen binnen een week contact op, bla bla..."

Gimme number!

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat bij mij iets fout bij het synchroniseren....

verbinding maken en synchroniseren op zich gaat prima... maar
al mijn afspraken blijken 2 uur vervroegd op mijn foon... snap er niets van!
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en evt. een oplossing ervoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Tijdzone probleem? Als in, verschil tussen tijdzone in Outlook en op je foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Bedoel je Telfort? Klantenservice is 0800 - 444 4444.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarno schreef op 07 October 2003 @ 12:52:
Tijdzone probleem? Als in, verschil tussen tijdzone in Outlook en op je foon?
je had gelijk!

Maar nu heb ik dit veranderd... zit er nog een uur verschil in!

snap t echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie schreef op 07 October 2003 @ 12:34:
Jahoor, alweer oktober en nog steeds geen bericht van Telsucks. (16 sep hadden ze contract binnen)

Iemand een telefoonnummer voor me? Had wel een nummer, kan die alleen nergens meer vinden!

Exact een week geleden: "Sorry dit, sorry dat, we nemen binnen een week contact op, bla bla..."

Gimme number!
ik heb er ruim in maand op moeten wachten!!
Ik heb hem nu eidelijk vandaag binnen gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
ow, die bluawe en rooie zijn echt veeeeel mooier, tijd op te bestellen, is het echt heelbreekbaar verwisselbaar of wordt dat fanatiek slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is prima te doen met de juiste schroevendraaier. Moet je de frontjes wel binnen krijgen (of niet ISpierings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb wel een alu-frontje besteld, omdat ik gemerkt heb dat de T610 nogal gevoelig is voor krasjes, vooral bovenop lijkt het erg te zijn. Dus kan ik tzt nog eens gaan vervangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wat zijn trouwens nog leuke wap sites/trucks/tips om in je bookmarks te zetten? Uiteraard de wap versie van tweakers, maar welke bezoeken jullie nog meer regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

wap vraagje:
valt wappen onder data bij telfort? of onder het aantal minuten? dus als je 5min wapt dat er 5bel minuten wegzijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ligt eraan. Maak je verbinding via GPRS of bel je in?
Als je inbelt gaat het van je belminuten af.
Als je het via GPRS doet betaal je de data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Shiver23 schreef op 07 October 2003 @ 16:48:
Ligt eraan. Maak je verbinding via GPRS of bel je in?
Als je inbelt gaat het van je belminuten af.
Als je het via GPRS doet betaal je de data.
Oke bedankt :)

nog een vraagje, kan je ook een stem geluid doen als beltoon? iets van "uuh de telefoon gaat..."

of alleen melodietjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Qorne schreef op 07 October 2003 @ 17:00:
[...]

Oke bedankt :)

nog een vraagje, kan je ook een stem geluid doen als beltoon? iets van "uuh de telefoon gaat..."

of alleen melodietjes?
hij doet alleen midi files, dus als je dat in een midi file weet te gieten dan wel ja..

edit: en dan hou ik me aanbevolen! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Frieda op 07-10-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 07 October 2003 @ 09:20:
Ik heb de laatste tijd wat probleempjes met de linker selectie-knopje. Soms als ik deze indruk dan klikt ie twee keer. Vraag me af of dit een probleem is wat door de software zou kunnen komen of dat het een hardware probleem is?
Komt bekend voor. Ik heb er ook last van. Ik dacht dat ik perongeluk dubbelklikte, maar het gebeurde wel heel vaak. Ik denk ook idd een software matig probleem..

SE610 idd fijne telefoon, alleen reageert zo langzaam

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eerder gevraagd, nog maar ff voor de duidelijkheid:

Weet iemand of er een verschil bestaat tussen een bluetooth dongle en een bluetooth adapter?

Antwoord is zeer welkom.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 17:24:
Ik heb het al eerder gevraagd, nog maar ff voor de duidelijkheid:

Weet iemand of er een verschil bestaat tussen een bluetooth dongle en een bluetooth adapter?

Antwoord is zeer welkom.... _/-\o_
Ik ken maar 2 bluetooth dingen die je aan je pc kan aansluiten.

-soort mini-antenne mast
-lijkend op usb-key

Ze zijn hetzelfde voor mij, maar misschien is er echt verschil.. kan best.

Als je verbinding met je T610 en PC wilt maken, dan moet je een USB-bluetooth-dongle kopen. Dan weet je altijd dat je goed zit!

Let op dat je geen dongles koopt die bedoeld zijn om met elkaar te communiceren ( dus zo'n duo pak, waar je 2 ervan krijgt ). Die geven problemen! Voor de rest, denk ik dat elke dongle het zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 17:32:
[...]

Ik ken maar 2 bluetooth dingen die je aan je pc kan aansluiten.

-soort mini-antenne mast
-lijkend op usb-key

Ze zijn hetzelfde voor mij, maar misschien is er echt verschil.. kan best.

Als je verbinding met je T610 en PC wilt maken, dan moet je een USB-bluetooth-dongle kopen. Dan weet je altijd dat je goed zit!

Let op dat je geen dongles koopt die bedoeld zijn om met elkaar te communiceren ( dus zo'n duo pak, waar je 2 ervan krijgt ). Die geven problemen! Voor de rest, denk ik dat elke dongle het zou moeten doen.
Thanks for the info Black Mask _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.