Ik heb 'm dan ook eindelijk! (nadat eerst half Nederland me voor was...) Wat een fijn telefoontje zeg! Ik heb 'm nog niet eens een uur aanstaan en hij bevalt al heel erg goed. Moet wel wennen aan de joystick. Is wat stroever dan de t300, maar dat is ook nieuwigheid! Nu gaan zoeken naar leuke progjes! Aanraders?!
Verwijderd
op www.myt610.net kom je al heeeeeel erg ver!Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 19:27:
..Nu gaan zoeken naar leuke progjes! Aanraders?!
Verwijderd
ik wil ook graag de t610 halen
met een t-mobile 30 abbonoment
op de t-mobile site staat de telefoon met dat abbonoment voor 235€
http://www.t-mobile.nl/pe...annel_value=T-Mobile%2030
Sony Ericsson T610 € 10.00 € 239.00
weet iemand mieschien waar ik hem nog goedkoper kan halen
eventueel prepaid of gewoon het losse toestel of met een vergelijkbaar abonoment
bvd.
eventueel prepaid of gewoon het losse toestel of met een vergelijkbaar abonoment
bvd.
Telfort misschien, is ook al vaker aanbod geweest ik haal hem morgen bij T for telecom.Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 21:12:
ik wil ook graag de t610 halen
bvd.
met dit abbonoment:
2jaar 100 belminuten
15euro per maand
telefoon kost dan 119,95 bij T for telecom
bij telfort online is dit nog goedkoper (99euro)
Verwijderd
Heb 'm ook gehaald 2 weken terug.
Ik heb 'm bij Belcompany gehaald.
Orange 30 abbo - 1 jaar
80 Euro.
Dit was met stip het goedkoopst.
alleen k heb nu een probleempje dat m'n infrarood het niet meer doet.
In het begin kon ik alles naar andere telefoons versturen. Nu geeft ie nog wel de melding dat ie contact heeft, daarna gaat ie ook nog verzenden. Met als gevolg elke keer een foutmelding. Meer mensen met dit probleem??
Verder lijkt het erop dat ik geen sim-lock, want me oude kpn simkaart (abbo loopt nog 2 maanden) werkt ook prima in deze telefoon, hoe kan dit?
Ik heb 'm bij Belcompany gehaald.
Orange 30 abbo - 1 jaar
80 Euro.
Dit was met stip het goedkoopst.
alleen k heb nu een probleempje dat m'n infrarood het niet meer doet.
In het begin kon ik alles naar andere telefoons versturen. Nu geeft ie nog wel de melding dat ie contact heeft, daarna gaat ie ook nog verzenden. Met als gevolg elke keer een foutmelding. Meer mensen met dit probleem??
Verder lijkt het erop dat ik geen sim-lock, want me oude kpn simkaart (abbo loopt nog 2 maanden) werkt ook prima in deze telefoon, hoe kan dit?
Verwijderd
bij die 100 belminuten zit daar ook smsén bij en grps en mms of moet je dat weer appart betalen?
Ik heb de laatste tijd wat problemen met de GPRS-verbinding met T-mobile.
Ben ik de enige die dit probleem heeft, of hebben anderen hier ook last van?
Ik heb het idee dat het aan sommige masten ligt ofzo. Sommige plekken werkt ie beter dan anderen.
Ben ik de enige die dit probleem heeft, of hebben anderen hier ook last van?
Ik heb het idee dat het aan sommige masten ligt ofzo. Sommige plekken werkt ie beter dan anderen.
PSN: Shiver23
Ik heb gisteren de hele treinrit Rotterdam - Gorinchem zitten GPRS-en en heb continue uitstekend bereik gehad. Prima tevreden dus!
.
http://im.shapeservices.de/freedownload/midp_im.zipVerwijderd schreef op 03 October 2003 @ 17:05:
[...]
Kun je een link geven van deze 2 files ?? Mijn duits is niet al te best
Na heel veel lees werk (alle 5 topics) ben ik er eindelijk achter waar ik de firmware kan schooien. Maar wie kan mij vertellen waar ik welke kabel moet bestellen? Overal staat t28 datakabel, maar daar zijn erg veel varianten van. Wie heeft waar (in NL) een kabel gekocht waar ie ook daadwerkelijk zijn t610 mee heeft kunnen flashen? (en is dan ook echt alle vodafone troep weg? In een spaans forum stond iets over iemand die na flashen de icons nog had)
[ Voor 16% gewijzigd door |sWORDs| op 08-10-2003 10:37 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Mag ik jou daar over mailen?sWORDs schreef op 08 oktober 2003 @ 10:35:
Na heel veel lees werk (alle 5 topics) ben ik er eindelijk achter waar ik de firmware kan schooien.

Verwijderd
op #sonyericsson @ irc.tweakers.net lopen een aantal mensen met verstand daarvansWORDs schreef op 08 October 2003 @ 10:35:
Na heel veel lees werk (alle 5 topics) ben ik er eindelijk achter waar ik de firmware kan schooien. Maar wie kan mij vertellen waar ik welke kabel moet bestellen? Overal staat t28 datakabel, maar daar zijn erg veel varianten van. Wie heeft waar (in NL) een kabel gekocht waar ie ook daadwerkelijk zijn t610 mee heeft kunnen flashen? (en is dan ook echt alle vodafone troep weg? In een spaans forum stond iets over iemand die na flashen de icons nog had)
We mogen er hier niet op ingaan, maar als je meer wilt weten moet je maar daar komen
heeft iemand trouwens al een geslaagde bluejack gedaan?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
bluejack? wasda?
met bluetooth contacts sturen naar telefoons van wildvreemde mensen die je detecteert, en in plaats van een bestaande contact als contactnaam een berichtje sturen... degene die hem binnen krijgt heeft geen idee waar het vandaan komt en vaak zijn het nokia telefoons waarbij bt standaard aan staat en de gebruiker niet weet hoe dit uit te zetten.. leuk tijdverdrijf in de trein of bus
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ja ik zat, maar een nog leuker iets met het lasertje wat je als accessoire kopen, wil jullie dat verhaal horen? 

Voor bluejacken is de t68i het fijnste btw

Voor bluejacken is de t68i het fijnste btw
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 11:17 ]
mjoah hoezo gaat het beter met t68? en vertel wat heb je met de laser uitgevroten
Verwijderd
Nou een vriend en ik waren naar de bios in Den Bosch gegaan, om daar een bepaalde film te kijken (geloof die laatste van Star Trek, weet niet meer, maar goed)
Wij zaten helemaal achter in, en als je die bios kent weet je dat daar in sommige zalen nog achter de laatste rij een paar stoelen staan, en daar waren wij dus gaan zitten.
Je hebt daar zelf goed overzicht, maar de mensen kunnen jou niet zien zitten
Anyways, ik merkte dus op dat ik mijn lasertje bij had, en stelde die vriend dus een plan voor.
Op een zeker moment toen de reclames over waren dan krijg je zo'n zwart beeld, dat ze overschakelen naar nog meer reclames enzo (schuiven twee van die balken aan de kant) en toen sloegen wij toe
Ik richte mijn lasertje op het helemaal zwarte doek, en die vriend dus schreeuwt zo door de zaal met een nep accent: "Get down, look not back, terrorists!"
Iedereen schreeuwde het uit jongen, toen ze ook eenmaal die laser zagen
Toen kwamen er nog wat van die kaartenjongens op af om te kijken wat er nou aan de hand was, maar tegen die tijd aten wij al lang popcorn
Moet je ook eens doen, als je dat lasertje hebt, dat ding reikt echt heel ver...
Wij zaten helemaal achter in, en als je die bios kent weet je dat daar in sommige zalen nog achter de laatste rij een paar stoelen staan, en daar waren wij dus gaan zitten.
Je hebt daar zelf goed overzicht, maar de mensen kunnen jou niet zien zitten
Anyways, ik merkte dus op dat ik mijn lasertje bij had, en stelde die vriend dus een plan voor.
Op een zeker moment toen de reclames over waren dan krijg je zo'n zwart beeld, dat ze overschakelen naar nog meer reclames enzo (schuiven twee van die balken aan de kant) en toen sloegen wij toe
Ik richte mijn lasertje op het helemaal zwarte doek, en die vriend dus schreeuwt zo door de zaal met een nep accent: "Get down, look not back, terrorists!"
Iedereen schreeuwde het uit jongen, toen ze ook eenmaal die laser zagen
Toen kwamen er nog wat van die kaartenjongens op af om te kijken wat er nou aan de hand was, maar tegen die tijd aten wij al lang popcorn
Moet je ook eens doen, als je dat lasertje hebt, dat ding reikt echt heel ver...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 11:46 ]
Natuurlijk mag dat

Ik wist niet dat het niet mocht, ik was onder de indruk dat alleen locks weghalen niet mocht. Modjes->sorryVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:58:
[...]
op #sonyericsson @ irc.tweakers.net lopen een aantal mensen met verstand daarvan
We mogen er hier niet op ingaan, maar als je meer wilt weten moet je maar daar komen
En ik kan hier helaas niet op irc, kan ik thuis pas doen.
Voor iedereen met een parrot, ik heb net een upgrade kit besteld, (en dit flashen is WEL legaal zie homepage van parrot) en wil voor iedereen die langs wil komen gratis zijn parrot flashen naar 3.10.
[ Voor 74% gewijzigd door |sWORDs| op 08-10-2003 11:39 ]
Verwijderd
Ik heb laatst bij iemand de simlock laten verwijderen. Toen ik hem vroeg of hij ook van mijn t-mobile versie en originele versie kon maken zij hij dat hij het wel kon maar het mag niet. Copyright of zoiets. Dus het is denk ik net anders om. Simlock mag, software niet
Verwijderd
Je mag alleen de sim-lock verwijderen als je de mogelijkheid hebt de codes te genereren en niet de software aanpast. (over een t28 kabel is daarom illigaal, over een terminator kabel legaalVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 11:41:
Ik heb laatst bij iemand de simlock laten verwijderen. Toen ik hem vroeg of hij ook van mijn t-mobile versie en originele versie kon maken zij hij dat hij het wel kon maar het mag niet. Copyright of zoiets. Dus het is denk ik net anders om. Simlock mag, software niet
Daarom heb ik dus de mogelijkheid legaal de simlock eraf te halen.
Zie ook
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19#19
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 11:44 ]
Verwijderd
Hij heeft het niet via een T28 gedaan en ook niet via een terminator dongle zonder via een nokia 3410. Dus als hij mij de software via de terminator dongle verandert is dit legaal. Nou dan stuur ik hem glijk een mailtje en vraag het hem of hij het wil doen.
Verwijderd
Nee, alleen codes genereren is legaal, software aanpassen niet, want dan maak je inbreuk op de ateursrechten zeg maar. Software zelf flashen is ook niet toegestaan omdat jij niet gerechtigd bent de firmware weg te geven, cq flashen.
Verwijderd
Oh, o.k. dan moet ik maar met de t-mobile versie leven. Vind de aanpassingen die t-mobile gemaakt heeft niet zoooo erg. Dus dat val wel mee
Verwijderd
met die bleutooth verbindingen en vreemde mensen, dan moet je toch ook de pincode weten? Je kan toch niet zomaar iets sturen?
Verwijderd
Ben vandaag langsgeweest bij een Sony Ericsson Service Point (SESP), en wat blijkt nou: het is niet mogelijk om mijn firmware te updaten ALS er geen problemen zijn met het toestel. Dit zal dan 36 EUR kosten als het blijkt dat er geen problemen zijn. Is dit normaal, want als eigenaar van een SE toestel, heb ik toch recht op updates? Ik lees namelijk overal dat men hun telefoontje heeft laten updaten, en het kan toch niet zo zijn dat de T610 bij iedereen kapot is.
Wel vertoont mijn telefoon al een heel klein mankementje: bij ' geheugenstatus ' laat hij namelijk niet de juiste gegevens zien. Bij ' Mijn geluiden ' staat 0 kb , terwijl hij vol zit met 200kb aan ringtones. Is dit een goed argument? De SE-monteur wilde mij nog bangmaken met : " als het blijkt dat er niks aan het toestel is , dan worden er 36 euro op uw rekening gebracht...." ...
Wel vertoont mijn telefoon al een heel klein mankementje: bij ' geheugenstatus ' laat hij namelijk niet de juiste gegevens zien. Bij ' Mijn geluiden ' staat 0 kb , terwijl hij vol zit met 200kb aan ringtones. Is dit een goed argument? De SE-monteur wilde mij nog bangmaken met : " als het blijkt dat er niks aan het toestel is , dan worden er 36 euro op uw rekening gebracht...." ...
Verwijderd
Jawel hoor, een visite kaartje, en daar zet je zoiets in van: "Leuke trui!" of "he, blond!!!" weet ik het 
En die stuur je
meestal verander ik mijn phone naam in Club Nokia en daar trappen ze allemaal in
En die stuur je
meestal verander ik mijn phone naam in Club Nokia en daar trappen ze allemaal in
er zit wel zoom op, hou de 1 maar eens ingedrukt.
Verwijderd
Dat is een tip die ik nog nergens heb gehoord! Het werkt nog ook! Weliswaar zoomt 'ie maar 1x in en daarna weer terug naar normaal, maar dit is wel grappig! Hier staat ook niks over in de handleiding!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 14:23 ]
Dit is niet echt zoomen. Wat je doet is het formaat van de foto verkleinen. Hierdoor lijkt het alsof de camera inzoomt. In werkelijkheid worden minder pixels uitgerekt op je scherm
(soort van)
Verwijderd
T for Telecom heeft ze 
Ik heb hem destijds gratis gekregen als "gadgets" bij mijn t68i James Bond Limited Edition
Ik heb hem destijds gratis gekregen als "gadgets" bij mijn t68i James Bond Limited Edition
Verwijderd
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 12:22:
Ben vandaag langsgeweest bij een Sony Ericsson Service Point (SESP), en wat blijkt nou: het is niet mogelijk om mijn firmware te updaten ALS er geen problemen zijn met het toestel. Dit zal dan 36 EUR kosten als het blijkt dat er geen problemen zijn. Is dit normaal, want als eigenaar van een SE toestel, heb ik toch recht op updates? Ik lees namelijk overal dat men hun telefoontje heeft laten updaten, en het kan toch niet zo zijn dat de T610 bij iedereen kapot is.
hmm tja want ik heb toch wel een paar dingen die ik verbeterd zou willen zien:
- java is praktisch niet werkbaar omdat het zo traag gaat
- het hele menu kan wel wat sneller
- smsen moet nu via een hele omweg en schijnt met die nieuwe firmware in minder stappen te kunnen
- java is praktisch niet werkbaar omdat het zo traag gaat
- het hele menu kan wel wat sneller
- smsen moet nu via een hele omweg en schijnt met die nieuwe firmware in minder stappen te kunnen
Misschien kunnen we een lijstje maken met alle winkels en/of service centers die kunnen upgraden, en of zit gratis of tegen een vergoeding doen? Kan een handig lijstje zijn voor in de openingspost!
Verwijderd
Die maak ik wel, heb daar een mooi scripje voor 
Laat maar weten incl. adres als je dat weet, winkelnaam + plaats en ik brouw een scripje
(heb ik al werkend en online btw
)
Laat maar weten incl. adres als je dat weet, winkelnaam + plaats en ik brouw een scripje
(heb ik al werkend en online btw
Helaas heb ik zelf nog geen Service Center gevonden, maar kan bijv. Black Mask even vertellen waar -ie is geweest?
Verwijderd
is de t610 nog steeds in aanbieding bij v & d en kan ik hem daar ook met contract verlenging halen ?
bedankt.
bedankt.
Ik heb hem zojuist gehaalt in GRoningen toch maar geen Telfort genomen maar Orange 
Hij bevalt me goed en bluetooth werkt perfect Nu ga ik de manual maar eens rustig door lezen
mooi dinkie 
ik heb trouwens week 36 en een silveren!
Hij bevalt me goed en bluetooth werkt perfect Nu ga ik de manual maar eens rustig door lezen
ik heb trouwens week 36 en een silveren!
Ok heb nu 10 minuten door deze 5 delen zitten speuren maar kan niet antwoord vinden op m'n vraag:
Kan ik met de Mycom USB dongle op m'n pc vanuit een andere kamer m'n pc besturen om bijvoorbeeld divx te spelen/spelen...?
Softwarematig kan het volgens mij wel, maar gaat die bluetooth ook door een muurtje heen? De afstand is dan niet meer dan 3 meter.
(Heb nog geen T610 maar wil hem denk ik wel...
)
Kan ik met de Mycom USB dongle op m'n pc vanuit een andere kamer m'n pc besturen om bijvoorbeeld divx te spelen/spelen...?
Softwarematig kan het volgens mij wel, maar gaat die bluetooth ook door een muurtje heen? De afstand is dan niet meer dan 3 meter.
(Heb nog geen T610 maar wil hem denk ik wel...
Bluetooth gaat via radiosignalen. Als de muur niet te dik is moet dit geen probleem zijn. Max. afstand voor bluetooth is (zonder muren) 10meter. Met een muur ertussen wordt het bereik wel minder, maar 3 meter moet dan nog wel lukken. (Zolang er geen loden platen in de muur zitten
)
Weet iemand een site waar je nieuwe mooie wallpapers voor de T610 kan downloaden (nee niet die van sony ericsson)?
Verwijderd
Mooie phone, wordt denk ik de opvolger van mijn T68i
, dan alleen wel die rooie of die blauwe, die witte vind ik niet zo mooi
Verwijderd
myt610.commartijnvds schreef op 08 October 2003 @ 17:00:
Weet iemand een site waar je nieuwe mooie wallpapers voor de T610 kan downloaden (nee niet die van sony ericsson)?
myt610.de
Verwijderd
ik wil hem morgen misschien halen bij v&d, maar is dat een aanbieding die daar loopt ?
En kan ik bij v&d me contract ook laten verlengen ?!
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Verwijderd
Bij de V&D is het geen aanbieding; gewoon een normale prijs ( voor zover hij normaal is, want hij is super goedkoop! ).Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:19:
ik wil hem morgen misschien halen bij v&d, maar is dat een aanbieding die daar loopt ?
alvast bedankt.
Grote kans dat hij niet meer in voorraad is, dus wordt maar niet te enthousiast
Verlengen kan ook.
Als er zo'n programma is, dan zou ik wel willen weten waarVictorio schreef op 08 oktober 2003 @ 16:40:
Ok heb nu 10 minuten door deze 5 delen zitten speuren maar kan niet antwoord vinden op m'n vraag:
(Heb nog geen T610 maar wil hem denk ik wel...)
Bij mij werkt BT-dongel letterlijk 10m. Ook al zit er een gepantserd beton er tussen de kamers
http://www.tele-world.nJarno schreef op 08 oktober 2003 @ 15:19:
Helaas heb ik zelf nog geen Service Center gevonden, maar kan bijv. Black Mask even vertellen waar -ie is geweest?
( SE monteur alleen op bepaalde tijdstippen aanwezig, LET DAAROP! )
Teleworld Kinkerstraat
Filiaal: Kinkerstraat 62-70 en 57
1053DZ Amsterdam
Tram 3-7-12-10-17
Tel. +31-(0)20-618 18 72
Fax +31-(0)20-683 42 01
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 17:50 ]
Er is weer een nieuwe FirmWare R3C004
Verwijderd
Ben ik nu scheel geworden of kun je op de SE site niet meer zoeken naar Service Points? Onder dealer locator is nergens de optie meer te bekennen.....
Verwijderd
Lekker dan, kan ik alle telecomwinkels in Breda gaan bellen om te vragen of ze een SESP zijn.....
Of natuurlijk gewoon ff de klantenservice van SE
Anyway...weet iemand toevallig een SP in Breda??

Anyway...weet iemand toevallig een SP in Breda??
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 19:05 ]
changelog?
Verwijderd
Ik had mn reply net aangepast... zal ze een mail sturen....Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 19:03:
misschien kun je dan beter glijk sonyericsson bellen of mailen en hun vragen
Verwijderd
Aaaah jongens, over een paar dagen ben ik ook eigenaar van deze mooi telefoon
Verheug me er nu al op man
Ik ook KeNYaR, per 15 november kan ik mijn abbo verlengen, and then it's mine. Verheug me er ook al op, want die koelkast van nu is echt helemaal niets. Mijn vorige toestel is gestolen helaas.
E.P.M. Linsen
Ha, mooi, m'n bureaulader, tasje, laserpointer en alu-reserve cover waren vandaag al binnen! Goed geregeld, zeg. Helaas was de HBH-60 headset niet op voorraad, die wordt nog nageleverd...
Zo'n laserpointer is leuk, met 2 katten.
.
Zo'n laserpointer is leuk, met 2 katten.
Verwijderd
Waar heb je dit allemaal besteld Jarno ??Jarno schreef op 08 oktober 2003 @ 19:32:
Ha, mooi, m'n bureaulader, tasje, laserpointer en alu-reserve cover waren vandaag al binnen! Goed geregeld, zeg. Helaas was de HBH-60 headset niet op voorraad, die wordt nog nageleverd...
Zo'n laserpointer is leuk, met 2 katten..
Geen reclame, maar het komt van mobileplaza.nl vandaan. Maandag besteld, nu in huis. En dat terwijl het geld nog onderweg is via de bank, dus ze zijn ook nog eens goed van vertrouwen!
Verwijderd
Even een vraagje, ik heb nu een Siemens S55 maar wordt knettergek van het slechte toetsenbordje en scherm. Nu zit ik te denken aan een nieuwe phone. Mijn voorkeur gaat uit naar de T610 en de samsung E-700.
Nu is mijn vraag is het de moeite waard om naar een T610 te kijken? Bedoel, is die veel beter dan de Siemens S55?
Of is de Samsung E-700 toch een betere optie?
Nu is mijn vraag is het de moeite waard om naar een T610 te kijken? Bedoel, is die veel beter dan de Siemens S55?
Of is de Samsung E-700 toch een betere optie?
Ik heb hier toevallig ook een S55 liggen, en het scherm van de S55 mag geeneens in de schaduw staan van die van de T610. Echt, 6 werelden van verschil hoor! Die van de S55 is blokkerig en flauw, de T610 en scherp en goed fel. Het schijnt in direct zonlicht wat minder leesbaar te zijn, maar dat heb ik zelf nog niet ervaren. Ook het toetsenbord is wat mij betreft helemaal okay.
De vergelijking met de E-700 zou ik niet durven beoordelen, misschien kun je daarvoor naar een telecomshop?
De vergelijking met de E-700 zou ik niet durven beoordelen, misschien kun je daarvoor naar een telecomshop?
Verwijderd
Ok thnx voor je reply. Tja en de vergelijking tussen de T610 en de E-700 probeer ik nog wel uit te vinden! De E-700 schijnt iig wel een beter scherm te hebben dan de T610... maar de T610 heeft weer bluetooth, voicedial, etc.....
Verwijderd
Tja, maar als ik dan nog iets langer wacht dan is de SX1 van Siemens weer het meest interessante!
ik post mijn ervaringen in het buitenland wel met te T610 en Orange na mijn vakantie volgende week.
Verwijderd
heeft iemand al eens gehad dat zijn hele telefoonboek door elkaar werd gegooid en sommige namen niet meer zichtbaar en ook niet selecteerbaar?
zo ja: wat kan ik er aan doen
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ze er een email over gestuurd en kreeg als antwoord dat de service point's nu herkenbaar waren aan de schroevendraaier naast de naam.Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 18:48:
Ben ik nu scheel geworden of kun je op de SE site niet meer zoeken naar Service Points? Onder dealer locator is nergens de optie meer te bekennen.....
Schroevendraaier????

http://www.sonyericsson.c...S31AFW_5781_35_0_1050.gif
Die bedoelen ze.
Je kunt dus niet meer specifiek zoeken op service point.
/edit/
Sorry voor het lullig kleine plaatje van de link.
/edit/
[ Voor 6% gewijzigd door olof op 08-10-2003 22:35 ]
Noob vraag. maar hoe zet je via bluetooth software op je T610? wat voorsoftware heb je daar voor nodig? en hoe moet het dan als ik nieuwe ringtones enz. er opwil zetten.
en hoe haal ik de gemaakte fotos er af?
het is al alles werkt nu perfect via bluetooth
ik vind het wel wijs dat je met 7Kbps naar je gsm kopieerd
en hoe haal ik de gemaakte fotos er af?
het is al alles werkt nu perfect via bluetooth
ik vind het wel wijs dat je met 7Kbps naar je gsm kopieerd
[ Voor 23% gewijzigd door Qorne op 08-10-2003 23:12 ]
Verwijderd
hij doet nu nog aparter,Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:31:
heeft iemand al eens gehad dat zijn hele telefoonboek door elkaar werd gegooid en sommige namen niet meer zichtbaar en ook niet selecteerbaar?
als ik door die lijst blader staan ze ook niet meer op alf volgorde, er worden dollartekens toegevoegd en sommige namen zijn niet zichtbaar en ook niet selecteerbaar, als in blanco gaten in je lijst dus
HELP!
zitten er op Mid files ook copyrights? ik heb een leuke sitegevonden, maar heb geen idee of het illigaal is...
kan je verder nog een side-by-side-mini-review geven?Jarno schreef op 08 October 2003 @ 20:08:
Ik heb hier toevallig ook een S55 liggen, en het scherm van de S55 mag geeneens in de schaduw staan van die van de T610.
ik zit al tijdje te dubben tussen deze twee toestellen (S55 en T610) en dat van dat scherm was mij ook duidelijk.
maar hoe zit het met toetsenbord, robuustheid, gebruiksgemak menu's en synchroniseerbaarheid outlook e.d.?
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
zou het helpen om er nieuwe software op te zetten?Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:14:
[...]
hij doet nu nog aparter,
als ik door die lijst blader staan ze ook niet meer op alf volgorde, er worden dollartekens toegevoegd en sommige namen zijn niet zichtbaar en ook niet selecteerbaar, als in blanco gaten in je lijst dus
HELP!
en hoe kan je zien welke versie ik nu heb?
sorry als ik flood ofzo maar ik baal hier echt van ik heb dat ding net een week en hij doet nu al vaag
Bij mijn t68i is het eerst service info en dan SW-info. Daar staat de versie als het goed is. En hheft het zin? Weet ik niet, maar ik denk maar zo: baad het niet dan schaad het ook niet. Je kunt het in ieder geval proberen lijkt me.
Zoiets is het wel ja. Ik heb mijn t610 nog in bestelling, dus ik kan het niet voor je nakijken. De nieuwste is volgens WietBoer R3C004. Meer kan ik je hier ook niet mee helpen.
Ik heb deze info van
[knip]
Ik weet niet of deze site is toegestaan, maar op [knip] staan ook
flash en unlock praktijken, en anders hoor ik het wel.
Lees ook dit even: GoT Policy
[ Voor 31% gewijzigd door intoxicated op 09-10-2003 11:32 ]
Die dollartekens e.d. bij mijn adresboek had ik ook. Dit kwam door mijn Nokia8210. Had iets te maken met groepen in mijn adresboek. Misschien dat dit net zoiets is bij jouw.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:14:
[...]
hij doet nu nog aparter,
HELP!
Heb je alles al van je sim naar je gsm gekopieerd?
Ik heb gisteren dus de bureaulader (CDS-11) binnengekregen, nu is het gezien de aansluitingen volgens mij ook mogelijk er een datakabel op aan te sluiten? Welke moet ik dan hebben? Op de SE site kan ik hier niks over vinden?
Welke datakabel van deze 4 kan ik dan bestellen? Of past dat altijd?
Welke datakabel van deze 4 kan ik dan bestellen? Of past dat altijd?
Verwijderd
ja dat heb ik nu dus gedaan voor de 2e keerShiver23 schreef op 09 October 2003 @ 08:53:
[...]
Die dollartekens e.d. bij mijn adresboek had ik ook. Dit kwam door mijn Nokia8210. Had iets te maken met groepen in mijn adresboek. Misschien dat dit net zoiets is bij jouw.
Heb je alles al van je sim naar je gsm gekopieerd?
nu is het ook weer goed,
maar ik heb echt geen zin om straks over een paar weken weer mijn hele telefoonlijst opniuew te moeten indelen
Hmm, als het een bug is, dan is het wel een hele vreemde.
Heb je bleutooth of IR of datakabel? Want dan kan je namelijk makkelijk je adreslijst kopieeren naar je PC en daar bewerken en opslaan. Als er dan weer wat misgaat heb je altijd een backup.
Heb je bleutooth of IR of datakabel? Want dan kan je namelijk makkelijk je adreslijst kopieeren naar je PC en daar bewerken en opslaan. Als er dan weer wat misgaat heb je altijd een backup.
Verwijderd
Zoals afgesproken ben ik vandaag in Utrecht om het een en het ander te doen, in #sonyericsson @ irc.tweakers.net vind je het hoe en wat
Heb hier geen IRC. Waarom zeg je dat niet ff in een mailtje ofzo? Of op laupro?
Of gaat dit nu over iets anders?
Of gaat dit nu over iets anders?
Maar hoe zit het met die frontjes e.d. dan?
Verwijderd
Thanks for the info Olofolof schreef op 08 October 2003 @ 22:34:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ze er een email over gestuurd en kreeg als antwoord dat de service point's nu herkenbaar waren aan de schroevendraaier naast de naam.
Schroevendraaier????
http://www.sonyericsson.c...S31AFW_5781_35_0_1050.gif
Die bedoelen ze.
Je kunt dus niet meer specifiek zoeken op service point.
/edit/
Sorry voor het lullig kleine plaatje van de link.
/edit/
Heel leuk dat schroevendraaiertje, maar deze staat nog steeds bij de "oude" service-centre's. Waarvan de helft al lang geen service centre meer is inmiddels...
Verwijderd
Stuur gewoon een mailtje naar de klantenserviceShiver23 schreef op 09 October 2003 @ 14:12:
Heel leuk dat schroevendraaiertje, maar deze staat nog steeds bij de "oude" service-centre's. Waarvan de helft al lang geen service centre meer is inmiddels...
Verwijderd
ja ik heb bluetooth, maar hoe haal ik mijn contacten naar de pc dan? want ik kan wel plaatjes sturen naa rmijn telefoon enzo alleen die ericsson suite die doet het niet want die vindt mijn telefoon niet bij het opstartenShiver23 schreef op 09 October 2003 @ 11:45:
Hmm, als het een bug is, dan is het wel een hele vreemde.
ow ik zie nu dat alle nrs idd in outlook staan dus naar de pc sturen gaat wel goed, alleen hoe krijg ik ze dan weer terug? want als ik alles weggooi van mijn telefoon af en dan weer synchroniseer dan staan ze niet weer allemaal op mijn telefon...
oow laat maar het is al gelukt, woei handig dit!!!
nog 1 ding: is het ook mogelijk om automatisch te synchroniseren zodra ze in elkaars bereik zijn zodat ik dus niks meer hoef aan te klikken ofzo maar gewoon zodra ik binnen kom hop geregeld?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 16:15 ]
ja, dat kan.
Kan ook met float´s mobile Agent 0.9 . Is op veel sites te vinden. oa http://www.myt610.de
Je kan synchronisatie volgens mij niet automatisch laten uitvoeren.
Kan ook met float´s mobile Agent 0.9 . Is op veel sites te vinden. oa http://www.myt610.de
Je kan synchronisatie volgens mij niet automatisch laten uitvoeren.
[ Voor 39% gewijzigd door Shiver23 op 09-10-2003 16:37 ]
Dit topic is gesloten.