Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah ik heb hem nu ook binnen :P
nu alleen nog ff lekker kloten met dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je 1e impressie ChrisisLT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

misschien wil je mijn 1e impressie ook :P heb hem nu 24uur :P

Echt SUPER toen de verkoper hem uit de dooshaalde :D echt zon mooi dinkie nog steeds geen spijt van :) super als je vriendin beld staat haar foto in beeld echt TOPpie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuaha, super nieuws man :D Ik krijg hem hopelijk morgen of anders zeker zaterdag !!!
Verheug me er echt op !! Met die foto's ja, dat kan :D Echt goede functie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep hem vandaag gehaalt, echt top toestel , alleen de vingerafdrukken zie je heel irritant maarja, kan er mee leven hoor :)
morgen even BT halen, hopen dat dat makkelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
die bluetooth dingen zijn duur... 29 bij mycom voor die simpele maar dan 9 euro verzend kosten... kortom iemand zin om een ia te starten?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

gelukkig heb ik bluetooth op me laptop en dat werkt echt SUPER :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n t610 sinds dinsdag en ik ben zo blij dat ik 'm heb! Had hiervoor een t300, dus de structuur is nagenoeg hetzelfde alleen zijn er wat toetsen veranderd/verwisseld. Af en toe een verkeerde toets te pakken, maar dat went snel genoeg! Ik vind het zo ontzettend gaaf dat 'ie koud aanvoelt als je 'm een tijdje niet hebt gebruikt! Hij lijkt wel van staal!

Ook de zwaarte is gewoon goed. Hij is zwaarder dan m'n t300, maar daardoor voelt hij veel robuuster. De camera valt wel erg tegen, maar daar heb ik 'm niet voor gehaald. Overigens moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog geen foto's bij daglicht heb gemaakt, maar ik denk dat je dan alleen redelijke kwaliteit krijgt als je buiten bent.

Ik heb lang nog niet alle functies ontdekt van dit fantastische toestel, bluetooth werkte wel meteen al goed. Ik heb heel soms last van een beetje flikkeringen, maar dat is alleen als je er heel goed op gaat letten dus niet echt storend ofzo...

Al met al tot nu toe echt een toppertje waar ik heel veel plezier aan hoop te beleven!!!

PS. Heeft iemand toevallig de flitser al die je bij dit toestel kan gebruiken? Ben erg benieuwd of de kwaliteit van de foto's in minder goed door daglicht belichte ruimten, aanzienlijk beter wordt hierdoor....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 23:57 . Reden: tiepvout! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IM+ vraagje:
- Orange abbo (2 jaar 20euri = gratis T610)
- IM+ lite geinstalleerd van http://www.shapeservices.de/eng/downloads/index.php

krijg ik de opmerking no ':' in URL"
Can't connect to server. Please check your connection or try again later ...

Iemand met ervaring om dit Instant Messaging proggie via Orange aan de praat te krijgen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 00:48:
IM+ vraagje:
- IM+ lite geinstalleerd van http://www.shapeservices.de/eng/downloads/index.php

krijg ik de opmerking no ':' in URL"
Can't connect to server. Please check your connection or try again later ...

Iemand met ervaring om dit Instant Messaging proggie via Orange aan de praat te krijgen?
Nee, maar deze werkt wel perfect

http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp

(mits je de internet gateway gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een tmobile abbo.
Kan ik me tel zo instellen dat hij me Chello mail gaat checkke ?? en gaat dat nou van je belminuten af of niet ?
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 11:05:
ik heb nu een tmobile abbo.
Kan ik me tel zo instellen dat hij me Chello mail gaat checkke ?? en gaat dat nou van je belminuten af of niet ?
bedankt.
dan moet je ff bij de email opties de gegevens van je pop-mail invullen..

belminuten hangt ervanaf of je wapt via gsm (inbellen) of via gprs (dan betaal je alleen je bytes dataverkeer)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vraagje omtrend de camera.

Ik heb al behoorlijk wat gelezen en ben er een beetje dol van. De kwaliteit schijnt niet je van het te zijn. Rekening houdend met een gsm vind ik dit niet cruciaal. Het model is al zo gaaf qua styling dat de camera een leuke extra is. Maarrrrr stel dat ik nu de camera performance wil opkrikken. Kan ik dan gewoon de MCA-25 communicam gebruiken of komt er dan een conflict. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik neem aan dat de aansluiting hetzelfde is als die van de t68i en t300.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ener-G, als ik alles ingevult heb gaat ie verbinden en meteen daarnaa geeft ie fout aan, ik denk dat ik via gprs doe, maar hoe verander ik dat ?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 20:21:
Wat is je 1e impressie ChrisisLT ?
Ik vind hem echt geweldig :)
Werkt fijn, duidelijk, overzichtelijk.
Die vele mogelijkheden, super helder geluid wat eruit komt, scherp beeld, leuke games en mogelijkheid om er zelf nog meer bij te doen, Theme's, achtergronden, screensavers beltonen, zelf je nummer componeren met een mini DJ-setje :)

ik ben nog maar een minpunt tegengekomen: joystickje is erg klein en is lastig te bewegen van links naar rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 12:09:
@Ener-G, als ik alles ingevult heb gaat ie verbinden en meteen daarnaa geeft ie fout aan, ik denk dat ik via gprs doe, maar hoe verander ik dat ?
bedankt
handleiding.... en check de t-mobile site eens of je de instellingen niet automatisch naar je kan laten smsen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je dan als je je T610 in een kop koffie hebt laten vallen?

Heb hem afgespoeld en te drogen gelegd. Ik ga morgen maar eens kijken wat de schade is.

Hebben mensen nog enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA, dat meen je niet?!

Heb je hem verzekerd? Want ik heb bv gelijk zon gold verzekering genomen, en dat is ook voor dat soort dingen!

En anders... nog maar ff laten drogen, en nog niet aanzetten voordat alles goed droog is!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
zorg ervoor dat ie volledig droog is!! evt met een fohn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:23:
wat moet je dan als je je T610 in een kop koffie hebt laten vallen?

Heb hem afgespoeld en te drogen gelegd. Ik ga morgen maar eens kijken wat de schade is.

Hebben mensen nog enige tips?
Balen man. Koffie is echt prut en dat blijft dan ook overal zo kleven.

Al valt er koffie over een toetsenbord is het meestal einde oefening...

Ik hoop voor je dat ie het straks nog doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien frontje er ook even afprutsen om tussen de toetsjes enzo de koffie te verwijderen. Kan met een torx 6 (uhm of hoe je dat ook mag schrijven) schroevendraaier.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic ff snel doorgebladerd enzo, maar ben er nog niet echt achter of de rode/blauwe frontjes al in NL te bestellen zijn? En mag je ze er zelf opbouwen of moet het gedaan worden door een Service point, vanwege de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook !! Super gsm :D MAAR, ik had een beetje problems, en had fabrieksinstellingen gedaan !! Nu ben ik allemaal die ringtones en meerdere thema's kwijt. Hoe kan ik deze er weer opzetten ?? Via het WAP he ?? Ben er ook nog niet echt achter hoe het met GPRS gaat iemand idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

das snel KeNYar ... jij bent volgens mij de eerste die de T610 via Studentmobiel heeft hier toch ?? Al met al heeft het een kleine week geduurd ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is zeker snel !!! Zaterdag opdracht verstuurd, maandag formuiler binnen, dinsdag formulier verstuurd en vrijdag gsm ontvangen !! Goede servies :D

Edit : krijg gprs nog niet aan de gang :S Via de SE wap site ingesteld, maar op het eind moest je iets invullen, dit snap ik niet !! Verder was het klaar maar nu is het nog via het GSM netwerk :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een hoop zoeken heb ik nog steeds niks gevonden dus ik vraag het nog een keer:

is het mogelijk om je telefoon automatisch te laten synchroniseren zodra hij in het bereik van de pc komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nogmaals. Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe ik precies GRPS aanzet ??
Het lukt me nog niet :S

Kun je ook je hotmail ophalen ???

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke provider ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je je op de site van telfort de instellingen niet laten sms'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben er nu mee bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is me gelukt MAAR ik kom niet meer op de SE site !! Dit is wel jammer want nu kan ik geen themes / games downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 20:50:
Ja, is me gelukt MAAR ik kom niet meer op de SE site !! Dit is wel jammer want nu kan ik geen themes / games downen
koop een BT dongle, en op myt610.net kan je genoeg dingen downloaden die standaard op je SE telefoon staan.

Als ik jou was zou ik ook gelijk de 13 sec. trick doen.. anders moet je later WEER resetten, en dan ben je weer alles kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 19:18:
na een hoop zoeken heb ik nog steeds niks gevonden dus ik vraag het nog een keer:

is het mogelijk om je telefoon automatisch te laten synchroniseren zodra hij in het bereik van de pc komt?
Als ik rechtsklik op het XTDN icoon, dan zie ik de optie staan : AutoSynchroniseren bij verbinding. Als je die nou ff aanzet... en ook je BT programma automatisch verbinding laat maken... dan hoef je alleen nog maaar je BT aan te zetten bij je T610, dan zou et toch vanzelf moeten gaan?

Als dat dan niet lukt... dan is het drukken van 3 knopjes en ff schuiven met de muis toch ook niet zo'n groot probleem... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 21:24:
[...]

koop een BT dongle, en op myt610.net kan je genoeg dingen downloaden die standaard op je SE telefoon staan.

Als ik jou was zou ik ook gelijk de 13 sec. trick doen.. anders moet je later WEER resetten, en dan ben je weer alles kwijt :P
Heb alles goed nu :) Site's van SE en Sony staan er op EN die van Telfort en allemaal GPRS !! BT Dongle koop ik nog :D

Je kunt niet je e-mails ophalen van Hotmail he ?? Wat zijn de gegevens van @home dan ?? GSM is echt fijn :) Sta echt vast van m'n besluit :D Voor diegene die twijfelen, KOPEN !!!!!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb m ook sinds kort en het is idd een heel fijn toestel. Het enige wat ik jammer vind is al die vodafone meuk die erop zit maargoed dat kan ook wel weer verholpen worden.
En voor 5 euro moet ik niet klagen :D

Zijn er winkels in Nederland die immiddels rode of blauwe frontjes verkopen? Ik vind alleen de zilvere maar anders bestel ik die wel, k vind die vodafone logo's op mn telefoon echt niet mooi dus dit is echt het eerste wat ik wil hebben voor dat ding.

Edit:

hmm nou heb ik wel iets vaags, ik stuurde als test even een mailtje naar mn chello account en toen ik die op mn pc binnenkreeg kwam ie van een heel ander vodafone mailadres af. Lijkt wel alsof ik in iemand anders' live! account zit.
Waar kan ik de mail instellingen veranderen?

[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 10-10-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 10 October 2003 @ 22:44:
Heb m ook sinds kort en het is idd een heel fijn toestel. Het enige wat ik jammer vind is al die vodafone meuk die erop zit maargoed dat kan ook wel weer verholpen worden.
En voor 5 euro moet ik niet klagen :D
Bedoel je heel stiekem dat je voor 5 euro een ander firmware erop kan laten gooien? Niet dat ik geïnteresseerd ben hoor, maar als je ZELF (updaten door iemand anders behalve bij SESP's) je firmware update, dan heb je geen garantie meer op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heb het topic beetje snel doorgelezen maar niet gevonden,

Waar kan je van die bluetooth headset dingen kopen?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
wimpie schreef op 11 October 2003 @ 00:51:
Waar kan je van die bluetooth headset dingen kopen?
Op de plekken waar ze de telefoons verkopen? (winkels en online winkels) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel bytes is ook alweer een kb :D ?

Edit : kun je niet instellen dat je als je een screensaver aan hebt staan ( er komt dan de tijd te staan ) dat die toch nog iets licht geeft ??

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 kb = 1024 bytes

je kun onder instellingen, display, verlichting op aan zetten, maar dat verkort de standby tijd

als je alleen even wil weten hoe laat het is kun je ook even op + of - toets druken op de zijkant dan wordt de klok ook even verlicht

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:05
@ Black Mask. Wat bedoel je met de 13 sec. trick? Wat is dat precies en hoe gebruik je hem?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regula68, bedankt he !! Dat van dat licht was ik net al achter gekomen. Echt een fijne fone dit :D Shit, haha, binnen 1 dag al meer dan 420 kb gebruikt :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die 13 sec trick.
wanneer moet je nu de accu eruit halen ?
als hij helemaal geresert is en dan weer opstart en dan naar 13 sec, of meteen nadat je pin hebt ingevoert, en hem gaat resetten ??
En waarom kan ik die stomme roos en die klok of wat is het niet verwijderen, ech dom.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
kun je ook 2 telefoons met elkaar verbinden met bluetooth? ik heb geen doggle mmaar ik kan bluetooth wel activeren. Dus wie heeft hierover verhelderende informatie? Want ik snap dat bluetooth verhaal niet helemaal, met google kom ik er ook niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een week 39 toestel !! Dat is wel heel nieuw :D Hoe kun je ook alweer kijken naar welke firmware je hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KenYar, ik heb ook week 39 :)
No problems @ all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dan dat email het niet lukt met chello en normale tmobile abbo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja e-mail, dat heb ik ook nog niet. Hoe zit het met de gegevens van @home ??
Hotmal kan zeker niet he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 00:15:
[...]

Bedoel je heel stiekem dat je voor 5 euro een ander firmware erop kan laten gooien? Niet dat ik geïnteresseerd ben hoor, maar als je ZELF (updaten door iemand anders behalve bij SESP's) je firmware update, dan heb je geen garantie meer op je toestel.
Nee hoefde alleen 5 euro live! aansluiting te betalen omdat mn libertel 360 contract al lang en breed verlopen was. Toestel was gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Als je op de "C" toets of die toets erboven drukt (ligt aan de uitvoering) krijg je het Options menu. Hier heb ik "Turn on silent" en "* Lock keys" in staan. Hoe kan ik daar items aan toevoegen??

quote me ff in je reactie zodat ik hem kan terugvinden... thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn tablad !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warezrequest, weg!

[ Voor 93% gewijzigd door Korakal op 11-10-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag hier niet, en ze zelf vinden ergens is niet zo moeilijk :P
(info staat ergens zelfs in het topic :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 00:48:
waar heb je die gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 12:18
Ik heb gisteren naar t-mobile gebeld en ze schijnen weer op voorraad te zijn :), krijg de mijne binnen twee weken (contractsverlenging).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Als ik geluid opneem, neemt die het maar heeeeeel zachtjes op :?
wat is daar aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Mijn t610 laat op het moment alleen maar een zandloper op het scherm zien, batterij verwijderen en terugplaatsen levert hetzelfde scherm op.

Iemand een idee hoe ik 'm weer in een werkende staat krijg ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olof schreef op 11 October 2003 @ 10:28:
@ Black Mask. Wat bedoel je met de 13 sec. trick? Wat is dat precies en hoe gebruik je hem?
alvast bedankt
Je telefoon resetten ( fabrieksinstellingen , dan 0000 als code ). Op het moment dat je na 0000 op OK drukt, dan moet je 13 sec. tellen. Op de 13e sec. moet je je batterij eruit trekken. Ff wachten, en dan weer erin. Dit maakt heel wat geheugen vrij! ( kijk dus eerst hoeveel je had, en na de trick, hoeveel je dan hebt. ) Oh ja, als je deze trick gaat doen, dan ben je wel bijna alles kwijt. Soms een paar games, alle nr's, sommige themes... sommige ringtones... enz. enz. Dus BACKUP! Zoek gewoon op google.com op 13 sec trick. Dan zie je genoeg!
RedHat schreef op 11 oktober 2003 @ 12:58:
kun je ook 2 telefoons met elkaar verbinden met bluetooth? ik heb geen doggle mmaar ik kan bluetooth wel activeren. Dus wie heeft hierover verhelderende informatie? Want ik snap dat bluetooth verhaal niet helemaal, met google kom ik er ook niet echt uit.
Je kan 2 foons laten communiceren via BT. BT is gewoon een techniek waarmee je bepaalde apparaten met elkaar kan laten communiceren. Met een BT dongle kan je allerlei stuff op je telefoon zetten ( themes, ringtones, games ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 11 October 2003 @ 21:41:
Mijn t610 laat op het moment alleen maar een zandloper op het scherm zien, batterij verwijderen en terugplaatsen levert hetzelfde scherm op.

Iemand een idee hoe ik 'm weer in een werkende staat krijg ?
ff wachten.... duurt ff voordat ie weer is opgestart! ( na de trick )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 19:18:

Luister niet naar die Shiver23 -> tuurlijk kan dat, iig met mijn T68i kan dat dus het lijkt me stug dat de T610 het niet zou kunnen :P
Ik gebruik daarvoor Xtend Connect, zat bij de foon, "sync on connect" aanvinken, klaar :p

[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 11-10-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 21:44:
[...]

ff wachten.... duurt ff voordat ie weer is opgestart! ( na de trick )
Ik heb geen 13 sec. trick gedaan, ik was aan het WAP-en en toen resette de foon naar dit scherm. hij ligt hier al minstens een kwartier met een zandloper schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de instellingen met het e-mailen van @home ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook week 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 11 October 2003 @ 21:47:
[...]

Ik heb geen 13 sec. trick gedaan, ik was aan het WAP-en en toen resette de foon naar dit scherm. hij ligt hier al minstens een kwartier met een zandloper schermpje.
Doet ie et al?? Anders zou ik em zsm naar een SESP brengen!!!
Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 11:31:
wat zijn de instellingen met het e-mailen van @home ??
Zal vast en zeker al geweest zijn in 1 vd 5 threads.

Ff op prefs drukken, en dan op 999 berichten per pagina bekijken. CTRL +F '@home' }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 16:30:
[...]

Doet ie et al?? Anders zou ik em zsm naar een SESP brengen!!!
Nog steeds niet

waar kan ik zo'n SESP vinden ?

Volgens mij heeft mij t610 ook de gerecallede R3B software die last zou hebben van memory leaks. (er staat iig R3B achter het serie nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb nog 2 vragen.
Ten eerste wil ik graag icq op mijn telefoon, maar niks werkt meer. Die IM+ zeurt over een server die die niet kan vinden en cMessenger website werkt niet meer bij mij. Dus hoe icq op je phone te krijgen zonder naar wap88.com te gaan?

Ten tweede krijg ik mijn email ook niet aan de gang. Hiervoor had ik een T68i en aangezien de menuinstellingen vrijwel identiek zijn, weet ik dus echt wel waar ik mee bezig ben met de instellingen, maar hij geeft elke keer aan dat hij geen server kan vinden. mail.planet.nl evenals het ip ervan geprobeerd, maar mooi niks kunnen vinden. Ik gebruik daarbij wap en gprs. Ik heb een gprs abo bij t-mobile en gprs werkt voor de rest goed.

Iemand enig idee hoe dat emailen nu inmekaar steekt? Heb tig instellingen zien staan hiero en allemaal geprobeerd, maar hij doet gewoon niks.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 18:07:
Ten tweede krijg ik mijn email ook niet aan de gang. Hiervoor had ik een T68i en aangezien de menuinstellingen vrijwel identiek zijn, weet ik dus echt wel waar ik mee bezig ben met de instellingen, maar hij geeft elke keer aan dat hij geen server kan vinden. mail.planet.nl evenals het ip ervan geprobeerd, maar mooi niks kunnen vinden. Ik gebruik daarbij wap en gprs. Ik heb een gprs abo bij t-mobile en gprs werkt voor de rest goed.
Iemand?
Ik gebruik voor email een andere apn.
apn-adres voor wap: wap-act (omdat ik GPRS actief heb)
apn-adres voor email: internet-act

in je T610 een extra wap-account aanmaken met die instellingen
bij je email die wap-account selecteren om verbinding mee te maken

de internet apn is volgens mij alleen te gebruiken als je een T-mobile actief of intensief abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 12 October 2003 @ 18:29:
[...]

Ik gebruik voor email een andere apn.
apn-adres voor wap: wap-act (omdat ik GPRS actief heb)
apn-adres voor email: internet-act

in je T610 een extra wap-account aanmaken met die instellingen
bij je email die wap-account selecteren om verbinding mee te maken

de internet apn is volgens mij alleen te gebruiken als je een T-mobile actief of intensief abonnement hebt.
Thanks, ik kreeg het net te horen in een irc kanaal, dat je dat moet veranderen ja. T-Mobile is wat dat betreft ook lekker duidelijk. Kan je op hun website een smsje laten versturen naar je phone, sturen ze er eentje waar de apn helemaal niet van werkt (als je abo hebt). Maar het werkt.

Nu icq nog, dan ben ik ubertevreden over dit toestel. Even werkte mijn opladen ook niet meer, maar bleken dat de 2 contactpunten vies waren (heb hem al een tijd). Even schoongemaakt met 100% alcohol en hij werkt weer. Toen problemen gekregen met gprs, maar dit moet overduidelijk aan T-Mobile hebben gelegen, want hij werkt nu perfect (vandaar die indringende icq vraag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 12 October 2003 @ 18:06:
[...]

Nog steeds niet

waar kan ik zo'n SESP vinden ?

Volgens mij heeft mij t610 ook de gerecallede R3B software die last zou hebben van memory leaks. (er staat iig R3B achter het serie nummer)
Lees 3 pagina's terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik BT aanzet, krijg ik dan een geluidje ofzo wanneer ie verbonden is met iemand anders ?
of moet ik hem steeds zelf laten zoeken. ?
was gister aan zoeken op een beurs , vond ie een 3650i ?
lol
alleen kon nix versturen, hij vroeg om w8twoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je moet m sowiezo zelf laten zoeken. Hij connect niet zomaar met alles dat bluetooth is.
Als je een kaartje uit je adresboek wilt verzenden dan ga je eerst naar je adresboek toe en geef je aan dat een willekeurig contact verzonden moet worden via bluetooth.
dan gaat ie zoeken naar apparaten. Nu kan je altijd wat sturen zonder dat de ander moet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool ok, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
hmm.... heb de telefoon nu sinds zaterdag. Had eerst een 7210. De T610 staat mij nog niet erg aan. Vind de software erg complex als ik het vergelijk met andere telefoons. Overal mankeert wel iets naar mijn mening.

Met SMS heb ik de volgende probs;

- Intypen is erg traag.. soms ben ik te snel;
- Hij slaat berichten op in 'Niet verzonden' als ik berichten afbreek, kan dat gewijzigd worden?
- Als ik wil verzenden moet ik eerst SMS-type en geldigheid opgeven
- Nummer ingave -> opzoeken gaatie vragen of ik uit telefoonboek/sim/niet opgeslagen nr's wil selecteren

en ook ik hoor elke keer die irritante toon zodra je een ringtone afspeelt/telefoongaat/sms binnekomt.

en dat te bedenken dat ik er 2 jaar mee moet :(

edit;
wha... nog 1 dag , als ik er dan nog nietmee overweg kan >>>> terug!

[ Voor 7% gewijzigd door RiCk op 13-10-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

Lees 3 pagina's terug....
Mailje van SE gehad, en je raad nooit waar het SESP zit.

Ik woon hier in Enschede, en het dichtstbijzijnde SESP zit ... in het dorpje van m'n ouders, een flink eindje van Enschede, en dan is 't ook nog eens het meest kutte computerwinkeltje uit het hele dorp :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Alles wat je zegt klopt wel maar:
- Intypen is erg traag.. soms ben ik te snel;
Met sms-en ben ik altijd sneller dan de T610. Je hoeft niet te wachten ofzo. Je kan gewoon doortypen. tekst hobbelt er wel achteraan.
Hij slaat berichten op in 'Niet verzonden' als ik berichten afbreek, kan dat gewijzigd worden?
dit vind ik juist handig. het is even wennen om als je een sms-je afbreekt eerst even alle tekst eruit te halen. met 1 druk kan je snel wat anders doen, terwijl je sms niet verdwenen is.
Als ik wil verzenden moet ik eerst SMS-type en geldigheid opgeven
dit is iets waar ik geen last van heb en wat waarschijnlijk met je sim ofzo te maken heeft. heb al wel meer mensen gehoord die het probleem hadden, maar de oplossing weet ik niet.
Nummer ingave -> opzoeken gaatie vragen of ik uit telefoonboek/sim/niet opgeslagen nr's wil selecteren
Dit hebben ze in de nieuwste firmware gefixed als het goed is, dat dit een stuk sneller kan
en ook ik hoor elke keer die irritante toon zodra je een ringtone afspeelt/telefoongaat/sms binnekomt.
Dit vond ik in het begin erg vervelend. maar na een tijdje went dit wel en ik moet zeggen ik vind het wel fijn. eerst een piepje voordat de beltoon begint. als ik snel opneem gaat de beltoon nog niet af. alleen als het nodig is omdat ik mijn telefoon niet op zak heb of het trilalarm niet voel dan gaat ie hard af.

geef het wat tijd om te wennen. ik had een 8210 hiervoor en die was een stuk sneller wel. maar de andere opties van de T610 maken veel meer goed dan een aantal onvolkomendheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aaargh! schreef op 13 October 2003 @ 12:07:
[...]

Mailje van SE gehad, en je raad nooit waar het SESP zit.

Ik woon hier in Enschede, en het dichtstbijzijnde SESP zit ... in het dorpje van m'n ouders, een flink eindje van Enschede, en dan is 't ook nog eens het meest kutte computerwinkeltje uit het hele dorp :{
Ik zit ook in Enschede. Je bedoelt Tubbergen neem ik aan? Had ze gebeld maar werd niet erg vriendelijk geholpen. Rare kerel.

Ik ben zelf naar Utrecht geweest voor een update. Is een stukkie reizen, maar was zo gepiept. En duurt geen 2 uur zoals het bij die shop Tubbergen zou gaan duren.

Maar het inderdaad in het oosten van het land moeilijk een SESP in de buurt te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:05
Hoe gaat dat eigenlijk met updaten? Ik las een stuk terug in dit topic dat iemand er voor moest betalen? Is dit nou echt zo of was dat gewoon een service monteur die er extra geld uit wou slaan? Je zou toch zeggen dat het een gratis service ziu moeten zijn van sony-ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Shiver23 schreef op 13 October 2003 @ 12:17:
[...]

Ik zit ook in Enschede. Je bedoelt Tubbergen neem ik aan? Had ze gebeld maar werd niet erg vriendelijk geholpen. Rare kerel.
Yep, RCS, vaag winkeltje idd
Ik ben zelf naar Utrecht geweest voor een update. Is een stukkie reizen, maar was zo gepiept. En duurt geen 2 uur zoals het bij die shop Tubbergen zou gaan duren.
M'n ouders wonen in Tubbergen, dus dan ga ik daar wel 2 uur zitten. (toch raar dat 't zo lang duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

olof schreef op 13 October 2003 @ 12:24:
Hoe gaat dat eigenlijk met updaten? Ik las een stuk terug in dit topic dat iemand er voor moest betalen? Is dit nou echt zo of was dat gewoon een service monteur die er extra geld uit wou slaan? Je zou toch zeggen dat het een gratis service ziu moeten zijn van sony-ericsson.
Ze zeggen dat er een reden moet zijn om te updaten. Dat er dus echt problemen zijn met je software.
Toen ik mijn T610 geupdate heb werd hier niets over gevraagd, maar bij andere SESP's schijnen ze dat wel te doen.

Verzin gewoon een verhaal dat ie vaak vastloopt oid, of kijk naar de problemen die de firmware zou moeten fixen en zeg dat je nu ergens last van hebt.
Volgens mij kunnen ze het toch niet controleren en zijn ze ook verplicht om je dan gratis te helpen. Ze krijgen er van SE voldoende geld voor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is wap push dan ??
staat nergens vermeld.
en ik heb de tzones config gestuurt naar me phone, maar als ie nu verbindt , doet ie dat via gprs :S, hoe stel ik in dat ie dat nie mag doen.
(ik heb geen gprs account) alleen een tmobile abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nu de RC3002 firmware liggen, en binnenkort ga ik hem vergelijken met de oude :)
Bekend was al dat sms een stuk sneller geworden is, en dat de joystick nu niet meer het bericht zend maat het woord pakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Das wel interessant.
Is deze firmware nu ook te krijgen in Nederland bij de SESP's of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die het voor elkaar heeft gekregen om, als je een headset hebt ingeplugd, de beltonen ook gewoon uit de speaker te krijgen.

Bij mij hoor je de beltoon alleen maar door de oortelefoon. Erg irritant, aangezien ik in de auto niet de hele tijd met dat ding in mijn oor wil zitten.

Heb al door de instellingen en profielen gebladerd, maar ik kan niets vinden.

Is er met een bluetooth headset hetzelfde probleem?

---

update 5 minuten later:

Werkt al weer. Blijkt als je je beltonen bij de instellingen veranderd je deze niet door de speaker hoort, maar wanneer je gebeld wordt is alles ok.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 13 oktober 2003 @ 12:58:
[...]

Yep, RCS, vaag winkeltje idd

[...]

M'n ouders wonen in Tubbergen, dus dan ga ik daar wel 2 uur zitten. (toch raar dat 't zo lang duurt)
Hmm, dat is 6 km van mij vandaan >:) Kerel die er werkt ken ik wel, is iid een aparte winkelen met echt een slome service !! Op de SE site staat het SESP in Hardenberg is !! Dit is voor mij ook nog verder weg :? Ik bel er morgen wel eens achteraan en vragen wat het kost en hoe snel dit geregeld kan zijn. Dan fiets ik er wel even heen aangezien ik toch vakantie heb >:)

Nog 1 vraag : ik heb het al vaker gevraagd, en veel afgezocht, maar wat zijn nu precies de instellingen van @home ?? Deze topics hebben zoveel post dat ik wel uren bezig kan zijn om dit uit te zoeken, en daar heb ik gewoon nu geen zin in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij het email adres geven van SE ( het adres waar je te horen krijgt waar de dichtsbijzijnde SESP is )?

Om de een of andere reden krijg ik geen mailtje van hun terug...

Probleem?!:

-Heeft iemand ook wel es het probleem dat als je belt, de ander een beetje zacht hoort? -volume staat op z'n hardst. ( soms weer hard genoeg, maar soms weer niet ).
Kan natuurlijk liggen aan de persoon met wie je belt, maar dat heb ik al bij 3 mensen....

-heel soms moet ik wel 3x drukken op de power-knop zodat hij aangaat... ... heb ik lompe vingers of hebben anderen et ook wel es? -uitzetten gaat altijd goed :P-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 14:53:
wat is wap push dan ??
staat nergens vermeld.
en ik heb de tzones config gestuurt naar me phone, maar als ie nu verbindt , doet ie dat via gprs :S, hoe stel ik in dat ie dat nie mag doen.
(ik heb geen gprs account) alleen een tmobile abbo
Menu---Verbindingen---WAP opties---Wap Profielen---Tzones bewerken---Verbinden via---Tzones GSM.

En hier heb ik et ook voor de zekerheid op GSM gezet:

Menu-Verbindingen---Datacomm.---Voork. Service---Alleen GSM

Ik heb trouwens een nieuwe wapprofiel aangemaakt: Naam: NO WAP. Met alleen een 0 als telefoonnr. Als error geeft ie dan : Bellen Onbekend.

Dit voorkomt dat je per ongeluk zit te wappen. Daarna vraagt ie wel: Met Secundair Account verbinden? Druk je JA, dan kan je gaan wappen...En met NEE, kap je de boel.

BETER :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/R3C002.JPG

Nieuwe firmware \0/
Ik ga er eens flink mee stoeien :)

GOED NIEUWS!!!

Ringtones beginnen hard en niet zacht \0/
Plaatjes zijn nog maar +/- 16 kb, en betere kwaliteit
Menu is sneller \0/
Java werkt sneller \0/
Entertainment sectie heet nu "Applicaties" (java) en "Games" (Mophun) ipv respectievelijk "Games en meer" en "Andere Games"
Gifs doet ie weer wat slomer zoals de R1B software, jammer
edit:
bepaalde T610's, week 26 is hier sloom, week 33 snel
<- raar geval
SMS'en gaat sneller
Contrast is beter

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws :D:D Hoe kun je trouwens zien welke software je hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> * < < * < *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 16:57:
[...]

Hmm, dat is 6 km van mij vandaan >:) Kerel die er werkt ken ik wel, is iid een aparte winkelen met echt een slome service !!
Niet alleen sloom.
Daar ooit in een grijs verleden een PC besteld (dom, ik weet 't), door die lui in elkaar laten prutsen, kom thuis tot de conclusie dat ie wat rammelt -> liggen d'r gewoon schroeven los in :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:36:
Kan iemand mij het email adres geven van SE ( het adres waar je te horen krijgt waar de dichtsbijzijnde SESP is )?

Om de een of andere reden krijg ik geen mailtje van hun terug...
Klik op de SE site op 'Contact' (onderaan de pagina) en vervolgens op het uitschuifbalkje met 'Diversen'. Vraag tikken en als het goed is krijg je gelijk een bevestiging toegestuurd dat ze 'm ontvangen hebben....

Vergeet in je mailtje niet je volledige adresgegevens erbij te zetten, dus niet alleen plaatsnaam.

Zo heb ik het ook gedaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
eentje in groningen??? Anders mail ik ff waar het dichtse bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik kan nog geen mms versturen !!!
Ik heb Telfort en heb de verbinding ingesteld met GRPS. Dit is allemaal goed, heb ook een sms van Telfort gekregen met de juiste instellingen. MAAR nu kan ik dus geen mms versturen !! Ik wou een afbeelding versturen maar hij gaf aan dat deze te groot was, kan het hier aan liggen of ligt het simpelweg aan m'n telefooninstellingen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
is je abo dan wel voor mms/gprs geactiveerd KeNYaR? moet je ff met de helpdesk bellen of ff langs een Telfort shop gaan..

en je kan alleen max 30 kB versturen per mms dacht ik

[ Voor 20% gewijzigd door Chiron op 13-10-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 13 oktober 2003 @ 21:42:
is je abo dan wel voor mms/gprs geactiveerd KeNYaR? moet je ff met de helpdesk bellen of ff langs een Telfort shop gaan..

en je kan alleen max 30 kB versturen per mms dacht ik
GPRS doet het gewoon !!! Ik heb m'n wap ingesteld op GPRS en dit werkt gewoon, ik denk dat het komt omdat de afbeelding te groot is. Zal zo effe testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
hee bekend theme ;)

je had je toestel trouwens wel even mogen poetsen voor het op de foto ging :P

zal binnenkort ook die update eens doen dan. Ik stap zojuist over van een t68i, en moet zeggen dat dit toestel al vele malen sneller is in de menu's en SMS.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newbie in da house,

Sinds paar dagen ben ik trotse bezitter van een T610, na het Grote topic gevolgd te hebben ben ik ook maar een USB bluetooth dongle gaan halen.

bij mycom hadden ze zowel de mycom als msi versie niet in voorraad... dus ik naar Dynabyte gegaan. Raad die verkoper mij een USB bluetooth dongle van BELKIN aan.

ik thuis gekomen, alles geinstalleerd (zowel software van belkin & SE) ... ik op bluetooth icoontje in taskbar klikken... eerst zoeken naar services, lijstje blijft leeg dan maar NEXT en devices zoeken, en ja hoor daar is mijn t610. En mijn t610 komt ook tot leven dat ie mijn computer heeft gevonden.

MAAR ...

zowel bij het opzetten van mijn bluetooth environment als in mijn t610 zijn er géén enkele services availabe en als ik probeer om met SE software dingen naar mijn t610 te sturen ... zegt ie: no phones connected

WAT DOE IK FOUT :'(

p.s. ik heb win XP pro
p.s.2 ik heb beetje rondgekeken op ander forums, sommige mensen hadden andere 'problemen' met belkin ... iemand hier die ook belkin heeft en waar het wel werkt? THX

edit:
ik ben nog even aan het experimenteren geweest. Via computer kan ik de t610 pairen, maar nog steeds géén services. Maar andersom via T610 kan ik de device (mijn comp) niet eens vinden 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 02:31 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.