Yeah ik heb hem nu ook binnen 
nu alleen nog ff lekker kloten met dat ding
nu alleen nog ff lekker kloten met dat ding
Verwijderd
Verwijderd
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 23:57 . Reden: tiepvout! ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 00:49 ]
Nee, maar deze werkt wel perfectVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 00:48:
IM+ vraagje:
- Orange abbo (2 jaar 20euri = gratis T610)
- IM+ lite geinstalleerd van http://www.shapeservices.de/eng/downloads/index.php
krijg ik de opmerking no ':' in URL"
Can't connect to server. Please check your connection or try again later ...
Iemand met ervaring om dit Instant Messaging proggie via Orange aan de praat te krijgen?
Verwijderd
dan moet je ff bij de email opties de gegevens van je pop-mail invullen..Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 11:05:
ik heb nu een tmobile abbo.
Kan ik me tel zo instellen dat hij me Chello mail gaat checkke ?? en gaat dat nou van je belminuten af of niet ?
bedankt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind hem echt geweldigVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 20:21:
Wat is je 1e impressie ChrisisLT ?
handleiding.... en check de t-mobile site eens of je de instellingen niet automatisch naar je kan laten smsenVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 12:09:
@Ener-G, als ik alles ingevult heb gaat ie verbinden en meteen daarnaa geeft ie fout aan, ik denk dat ik via gprs doe, maar hoe verander ik dat ?
bedankt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Balen man. Koffie is echt prut en dat blijft dan ook overal zo kleven.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:23:
wat moet je dan als je je T610 in een kop koffie hebt laten vallen?
Heb hem afgespoeld en te drogen gelegd. Ik ga morgen maar eens kijken wat de schade is.
Hebben mensen nog enige tips?
PSN: Shiver23
Verwijderd
Verwijderd
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 18:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
koop een BT dongle, en op myt610.net kan je genoeg dingen downloaden die standaard op je SE telefoon staan.Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 20:50:
Ja, is me gelukt MAAR ik kom niet meer op de SE site !! Dit is wel jammer want nu kan ik geen themes / games downen
Verwijderd
Als ik rechtsklik op het XTDN icoon, dan zie ik de optie staan : AutoSynchroniseren bij verbinding. Als je die nou ff aanzet... en ook je BT programma automatisch verbinding laat maken... dan hoef je alleen nog maaar je BT aan te zetten bij je T610, dan zou et toch vanzelf moeten gaan?Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 19:18:
na een hoop zoeken heb ik nog steeds niks gevonden dus ik vraag het nog een keer:
is het mogelijk om je telefoon automatisch te laten synchroniseren zodra hij in het bereik van de pc komt?
Verwijderd
Heb alles goed nuVerwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 21:24:
[...]
koop een BT dongle, en op myt610.net kan je genoeg dingen downloaden die standaard op je SE telefoon staan.
Als ik jou was zou ik ook gelijk de 13 sec. trick doen.. anders moet je later WEER resetten, en dan ben je weer alles kwijt
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 22:14 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 10-10-2003 23:06 ]
Verwijderd
Bedoel je heel stiekem dat je voor 5 euro een ander firmware erop kan laten gooien? Niet dat ik geïnteresseerd ben hoor, maar als je ZELF (updaten door iemand anders behalve bij SESP's) je firmware update, dan heb je geen garantie meer op je toestel.ZAMoRANo schreef op 10 October 2003 @ 22:44:
Heb m ook sinds kort en het is idd een heel fijn toestel. Het enige wat ik jammer vind is al die vodafone meuk die erop zit maargoed dat kan ook wel weer verholpen worden.
En voor 5 euro moet ik niet klagen
Divide and conquer.
Op de plekken waar ze de telefoons verkopen? (winkels en online winkels)wimpie schreef op 11 October 2003 @ 00:51:
Waar kan je van die bluetooth headset dingen kopen?
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 10:03 ]
Verwijderd
[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 10:17 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 11:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee hoefde alleen 5 euro live! aansluiting te betalen omdat mn libertel 360 contract al lang en breed verlopen was. Toestel was gratis.Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 00:15:
[...]
Bedoel je heel stiekem dat je voor 5 euro een ander firmware erop kan laten gooien? Niet dat ik geïnteresseerd ben hoor, maar als je ZELF (updaten door iemand anders behalve bij SESP's) je firmware update, dan heb je geen garantie meer op je toestel.
Verwijderd
Verwijderd
waar heb je die gehaaldVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 00:48:
- Orange abbo (2 jaar 20euri = gratis T610)
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Je telefoon resetten ( fabrieksinstellingen , dan 0000 als code ). Op het moment dat je na 0000 op OK drukt, dan moet je 13 sec. tellen. Op de 13e sec. moet je je batterij eruit trekken. Ff wachten, en dan weer erin. Dit maakt heel wat geheugen vrij! ( kijk dus eerst hoeveel je had, en na de trick, hoeveel je dan hebt. ) Oh ja, als je deze trick gaat doen, dan ben je wel bijna alles kwijt. Soms een paar games, alle nr's, sommige themes... sommige ringtones... enz. enz. Dus BACKUP! Zoek gewoon op google.com op 13 sec trick. Dan zie je genoeg!olof schreef op 11 October 2003 @ 10:28:
@ Black Mask. Wat bedoel je met de 13 sec. trick? Wat is dat precies en hoe gebruik je hem?
alvast bedankt
Je kan 2 foons laten communiceren via BT. BT is gewoon een techniek waarmee je bepaalde apparaten met elkaar kan laten communiceren. Met een BT dongle kan je allerlei stuff op je telefoon zetten ( themes, ringtones, games ).RedHat schreef op 11 oktober 2003 @ 12:58:
kun je ook 2 telefoons met elkaar verbinden met bluetooth? ik heb geen doggle mmaar ik kan bluetooth wel activeren. Dus wie heeft hierover verhelderende informatie? Want ik snap dat bluetooth verhaal niet helemaal, met google kom ik er ook niet echt uit.
Verwijderd
ff wachten.... duurt ff voordat ie weer is opgestart! ( na de trick )Aaargh! schreef op 11 October 2003 @ 21:41:
Mijn t610 laat op het moment alleen maar een zandloper op het scherm zien, batterij verwijderen en terugplaatsen levert hetzelfde scherm op.
Iemand een idee hoe ik 'm weer in een werkende staat krijg ?
Luister niet naar die Shiver23 -> tuurlijk kan dat, iig met mijn T68i kan dat dus het lijkt me stug dat de T610 het niet zou kunnenVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 19:18:
na een hoop zoeken heb ik nog steeds niks gevonden dus ik vraag het nog een keer:
is het mogelijk om je telefoon automatisch te laten synchroniseren zodra hij in het bereik van de pc komt?
[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 11-10-2003 21:46 ]
Ik heb geen 13 sec. trick gedaan, ik was aan het WAP-en en toen resette de foon naar dit scherm. hij ligt hier al minstens een kwartier met een zandloper schermpje.Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 21:44:
[...]
ff wachten.... duurt ff voordat ie weer is opgestart! ( na de trick )
Verwijderd
Doet ie et al?? Anders zou ik em zsm naar een SESP brengen!!!Aaargh! schreef op 11 October 2003 @ 21:47:
[...]
Ik heb geen 13 sec. trick gedaan, ik was aan het WAP-en en toen resette de foon naar dit scherm. hij ligt hier al minstens een kwartier met een zandloper schermpje.
Zal vast en zeker al geweest zijn in 1 vd 5 threads.Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 11:31:
wat zijn de instellingen met het e-mailen van @home ??
Nog steeds nietVerwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 16:30:
[...]
Doet ie et al?? Anders zou ik em zsm naar een SESP brengen!!!
Verwijderd
Ik gebruik voor email een andere apn.Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 18:07:
Ten tweede krijg ik mijn email ook niet aan de gang. Hiervoor had ik een T68i en aangezien de menuinstellingen vrijwel identiek zijn, weet ik dus echt wel waar ik mee bezig ben met de instellingen, maar hij geeft elke keer aan dat hij geen server kan vinden. mail.planet.nl evenals het ip ervan geprobeerd, maar mooi niks kunnen vinden. Ik gebruik daarbij wap en gprs. Ik heb een gprs abo bij t-mobile en gprs werkt voor de rest goed.
Iemand?
Verwijderd
Thanks, ik kreeg het net te horen in een irc kanaal, dat je dat moet veranderen ja. T-Mobile is wat dat betreft ook lekker duidelijk. Kan je op hun website een smsje laten versturen naar je phone, sturen ze er eentje waar de apn helemaal niet van werkt (als je abo hebt). Maar het werkt.Shiver23 schreef op 12 October 2003 @ 18:29:
[...]
Ik gebruik voor email een andere apn.
apn-adres voor wap: wap-act (omdat ik GPRS actief heb)
apn-adres voor email: internet-act
in je T610 een extra wap-account aanmaken met die instellingen
bij je email die wap-account selecteren om verbinding mee te maken
de internet apn is volgens mij alleen te gebruiken als je een T-mobile actief of intensief abonnement hebt.
Verwijderd
Lees 3 pagina's terug....Aaargh! schreef op 12 October 2003 @ 18:06:
[...]
Nog steeds niet
waar kan ik zo'n SESP vinden ?
Volgens mij heeft mij t610 ook de gerecallede R3B software die last zou hebben van memory leaks. (er staat iig R3B achter het serie nummer)
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door RiCk op 13-10-2003 11:45 ]
Mailje van SE gehad, en je raad nooit waar het SESP zit.
Met sms-en ben ik altijd sneller dan de T610. Je hoeft niet te wachten ofzo. Je kan gewoon doortypen. tekst hobbelt er wel achteraan.- Intypen is erg traag.. soms ben ik te snel;
dit vind ik juist handig. het is even wennen om als je een sms-je afbreekt eerst even alle tekst eruit te halen. met 1 druk kan je snel wat anders doen, terwijl je sms niet verdwenen is.Hij slaat berichten op in 'Niet verzonden' als ik berichten afbreek, kan dat gewijzigd worden?
dit is iets waar ik geen last van heb en wat waarschijnlijk met je sim ofzo te maken heeft. heb al wel meer mensen gehoord die het probleem hadden, maar de oplossing weet ik niet.Als ik wil verzenden moet ik eerst SMS-type en geldigheid opgeven
Dit hebben ze in de nieuwste firmware gefixed als het goed is, dat dit een stuk sneller kanNummer ingave -> opzoeken gaatie vragen of ik uit telefoonboek/sim/niet opgeslagen nr's wil selecteren
Dit vond ik in het begin erg vervelend. maar na een tijdje went dit wel en ik moet zeggen ik vind het wel fijn. eerst een piepje voordat de beltoon begint. als ik snel opneem gaat de beltoon nog niet af. alleen als het nodig is omdat ik mijn telefoon niet op zak heb of het trilalarm niet voel dan gaat ie hard af.en ook ik hoor elke keer die irritante toon zodra je een ringtone afspeelt/telefoongaat/sms binnekomt.
Ik zit ook in Enschede. Je bedoelt Tubbergen neem ik aan? Had ze gebeld maar werd niet erg vriendelijk geholpen. Rare kerel.Aaargh! schreef op 13 October 2003 @ 12:07:
[...]
Mailje van SE gehad, en je raad nooit waar het SESP zit.
Ik woon hier in Enschede, en het dichtstbijzijnde SESP zit ... in het dorpje van m'n ouders, een flink eindje van Enschede, en dan is 't ook nog eens het meest kutte computerwinkeltje uit het hele dorp
Yep, RCS, vaag winkeltje iddShiver23 schreef op 13 October 2003 @ 12:17:
[...]
Ik zit ook in Enschede. Je bedoelt Tubbergen neem ik aan? Had ze gebeld maar werd niet erg vriendelijk geholpen. Rare kerel.
M'n ouders wonen in Tubbergen, dus dan ga ik daar wel 2 uur zitten. (toch raar dat 't zo lang duurt)Ik ben zelf naar Utrecht geweest voor een update. Is een stukkie reizen, maar was zo gepiept. En duurt geen 2 uur zoals het bij die shop Tubbergen zou gaan duren.
Ze zeggen dat er een reden moet zijn om te updaten. Dat er dus echt problemen zijn met je software.olof schreef op 13 October 2003 @ 12:24:
Hoe gaat dat eigenlijk met updaten? Ik las een stuk terug in dit topic dat iemand er voor moest betalen? Is dit nou echt zo of was dat gewoon een service monteur die er extra geld uit wou slaan? Je zou toch zeggen dat het een gratis service ziu moeten zijn van sony-ericsson.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 15:43 ]
Verwijderd
Hmm, dat is 6 km van mij vandaanAaargh! schreef op 13 oktober 2003 @ 12:58:
[...]
Yep, RCS, vaag winkeltje idd
[...]
M'n ouders wonen in Tubbergen, dus dan ga ik daar wel 2 uur zitten. (toch raar dat 't zo lang duurt)
Verwijderd
Verwijderd
Menu---Verbindingen---WAP opties---Wap Profielen---Tzones bewerken---Verbinden via---Tzones GSM.Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 14:53:
wat is wap push dan ??
staat nergens vermeld.
en ik heb de tzones config gestuurt naar me phone, maar als ie nu verbindt , doet ie dat via gprs, hoe stel ik in dat ie dat nie mag doen.
(ik heb geen gprs account) alleen een tmobile abbo
Verwijderd
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 23:48 ]
Niet alleen sloom.Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 16:57:
[...]
Hmm, dat is 6 km van mij vandaanKerel die er werkt ken ik wel, is iid een aparte winkelen met echt een slome service !!
Verwijderd
Klik op de SE site op 'Contact' (onderaan de pagina) en vervolgens op het uitschuifbalkje met 'Diversen'. Vraag tikken en als het goed is krijg je gelijk een bevestiging toegestuurd dat ze 'm ontvangen hebben....Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:36:
Kan iemand mij het email adres geven van SE ( het adres waar je te horen krijgt waar de dichtsbijzijnde SESP is )?
Om de een of andere reden krijg ik geen mailtje van hun terug...
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Chiron op 13-10-2003 21:42 ]
Verwijderd
GPRS doet het gewoon !!! Ik heb m'n wap ingesteld op GPRS en dit werkt gewoon, ik denk dat het komt omdat de afbeelding te groot is. Zal zo effe testenEner-G schreef op 13 oktober 2003 @ 21:42:
is je abo dan wel voor mms/gprs geactiveerd KeNYaR? moet je ff met de helpdesk bellen of ff langs een Telfort shop gaan..
en je kan alleen max 30 kB versturen per mms dacht ik
hee bekend theme
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 02:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq