Ik heb een vraagje over het maken van Themes, en kom er in m'n eentje écht niet uit
Ik heb deze 5 pagina's al ondersteboven gekeerd, maar helaas nog niets kunnen vinden...
Themes maken lukt me redelijk, al moet ik zeggen dat ik dan alleen een wallpaper gebruik zonder softkeys etc. omdat me dát dus juist niet lukt!
Ik heb van alles geprobeerd, en het maken van de softkeys + statusbalk zélf lukt wel via de Image Wizard, maar nu komt het: het plaatje wat je gebruikt als wallpaper mag maximaal 128x127 zijn. Via het progje Image Wizard (in Theme Creator Pro 3G) sla ik de statusbalk en de softkeys op. Maar dan moet je de wallpaper nog maken. Het moet er als volgt uit zien:
Statusbar:
Wallpaper:
Softkeys:
Ik krijg het dus niet voor elkaar om via de Image Wizard in Theme Creator Pro 3G de wallpaper in het juiste formaat te snijden, zodat deze naadloos aansluit op de statusbar en de softkeys!! (en dus niet helemaal uitgerekt is!)
Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
MOET je perse Paint Shop Pro of Photoshop gebruiken om een perfecte theme te kunnen maken? Of moet het via Theme Creator en de bijbehorende Image Wizard óók lukken?
Ik ben al 3 hele dagen aan het prutsen en proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar!
Ik hoop echt dat iemand mijn vragen kan beantwoorden...
Iedere tip is welkom!!
EDIT: de plaatjes die ik in het voorbeeld laat zien zijn dus VOORBEELDEN en heb ik niet zelf gemaakt... (anders hoefde ik deze vraag natuurlijk niet te stellen hier

)
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 01-11-2003 21:30
]