Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:33:
Woutert, weet niet of die zaak te vertrouwen is. Hoop je daar volg. week een antwoord op te kunnen geven. Heb vandaag ook zo'n strakke phoneskin besteld. Vooruitbetaald. Onder rembours was niet mogelijk. Kreeg wel een email met het ordernr. Als de betaling binnen is versturen ze het product binnen 24 uur (zeggen ze). Doe aan internetbankieren. Moet dus wel snel gaan. Hou jullie op de hoogte.
Kosten trouwens hoesje 6 euro en verzendkosten 5 euro. Of zelf halen in Sluis, weet bij god niet waar het ligt. Vast meer als 2,5 liter benzine bij mij vandaan.
Ik vandaag precies hetzelfde, ook via girotel overgemaakt.
Ben benieuw :)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
The_PyroPath schreef op 30 oktober 2003 @ 22:28:
voor de geinterresseerde voor zo'n hoesje plus covers, op EBAY is een setje te koop van zowel de zilveren cover+de phone skin, weet alleen niet wat de piepo rekent voor verzenden naar NL, maar het setje is 19euro90.

PLAATJE:
[afbeelding]

Als de actie verlopen is, gewoon ff zoeken op T610 covers, internationaal en hopla je ziet hem er meerdere keren tussen staan.

Alleen is zoiets te vertrouwen? en zouden de service centre mensen zo'n hoesje er zo voor je opschroeven?
damn zijn die phone skins niet los te koop? want ik hoef nog lang geen nieuwe cover te hebben en om daar nu 19 euro voor neer te moeten gaan lappen... aan de andere kant als over een jaar mijn cover helemaal aan gort gekrast is en versleten haal ik voor een paar euro een nieuwe cover en ik ben weer het mannetje ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn zo gaar hoesje heb ik ook. Het rondje is bij mij te klein waardoor mijn joystickie niet goed werkt. Ik heb ook exemplaren gezien met een groter rondje hoop dat jullie die krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Ener-G schreef op 31 oktober 2003 @ 00:14:
[...]

damn zijn die phone skins niet los te koop? want ik hoef nog lang geen nieuwe cover te hebben en om daar nu 19 euro voor neer te moeten gaan lappen... aan de andere kant als over een jaar mijn cover helemaal aan gort gekrast is en versleten haal ik voor een paar euro een nieuwe cover en ik ben weer het mannetje ;)
Check deze E-bay shop voor el-cheapo Hong Kong skins: http://www.stores.ebay.co...t6/index.html?col=4&dir=1

0,99 UK pond per skin + 1 UK pond verzendkosten (+0,50 voor elk extra exemplaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Seller information
fatmui( 187)
Feedback rating: 187
Positive feedback: 100%
Registered 19-Aug-03 in Hong Kong
Sinds 17 september dingen aan het verkopen... vooralsnog alleen aan mensen in Hong Kong... Voor anderhalve pond kun je het risico wel nemen natuurlijk maar iets duurders zou ik absoluut niet van die gast kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

PowerFlower schreef op 31 oktober 2003 @ 10:22:
[...]

Sinds 17 september dingen aan het verkopen... vooralsnog alleen aan mensen in Hong Kong... Voor anderhalve pond kun je het risico wel nemen natuurlijk maar iets duurders zou ik absoluut niet van die gast kopen :p
Valt wel mee denk ik, het zijn vooral UK people en allemaal (187) met positieve beoordeling in de feedback lijst. Ik heb zelf gisterochtend iets besteld en kreeg meteen die middag al bericht dat de items verstuurd zijn.
Ik wacht het af en zal het hier melden als er wat binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik kan me niet voorstellen dat ze firmware via het internet kunnen versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Zerveza schreef op 31 oktober 2003 @ 10:37:
ik kan me niet voorstellen dat ze firmware via het internet kunnen versturen...
SonyEricsson Update Service :p

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie bij het intikken van smsberichten met T9 ook last van het probleem dat hij bij bepaalde veelgebruikte woorden het verkeerde alternatief pakt omdat je in het begin dat alternatieve woord hebt gebruikt? Ik heb het bij 'een' daar pakt hij altijd 'den' en bij 'ik' daar pakt hij altijd 'il'. Erg vervelend omdat je steeds moet checken of hij wel het goede woord heeft gepakt.

Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
dat heb ik met maar en naar

ken geen oplossing

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het woord dat je het meest gebruikt zet hij boven aan. opzich vind ik dit goed. Als je nu "ik" wil bovenaan hebben moet je maar een sms schrijven met alleen maar heel vaak "ik", misschien dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RTFM zou ik zeggen.

Moet je een keer in een smsje 3x achter elkaar hetzelfde woord invoeren. Dus il en dan maak je er ik van. Dat doe je dus 3x en dan pakt ie voortaan altijd eerst ik.

Met maar en naar en ze en we is kan dat ook natuurlijk, maar die gebruik je allebei in normaal taalgebruik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt, het werkt. Het grappige is wel dat het 'omslagpunt' bij het ene woord sneller komt dan bij het andere woord. Il werd ik na een keer of acht, den werd een na een keer of vijftien.

Maar het werkt! Dit scheelt veel irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

FMA...

weer een nieuwe update: https://sourceforge.net/projects/fma/

Versie 0.10 is uit
en 0.10.19a
en 0.10.19b
en 0.10.19c
en vandaag 0.10.19d

[edit]
maar nog steeds moet ik de taal van het toestel op engels zetten om te kunnen connecten... (ik heb het idee dat het aan de folder Themes ligt, als ik de taal op automatisch zet dan maakt hij er "Thema's" van)

[edit2]
Als ik de optie "do not load OBEX folders"aanvink dan start hij gewoon wel...tja, dan maar zo totdat 0.10.19e uit is.. misschien dan verholpen...

[ Voor 63% gewijzigd door Zerveza op 31-10-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_PyroPath schreef op 30 oktober 2003 @ 22:28:
voor de geinterresseerde voor zo'n hoesje plus covers, op EBAY is een setje te koop van zowel de zilveren cover+de phone skin, weet alleen niet wat de piepo rekent voor verzenden naar NL, maar het setje is 19euro90.

PLAATJE:
[afbeelding]

Als de actie verlopen is, gewoon ff zoeken op T610 covers, internationaal en hopla je ziet hem er meerdere keren tussen staan.

Alleen is zoiets te vertrouwen? en zouden de service centre mensen zo'n hoesje er zo voor je opschroeven?
Ik las ergens dat iemand een originele zilvere cover kocht voor 39,95 euro!

Dus ik denk dat dit plaatje niet de cover weergeeft die je krijgt als je em koopt.
Kan me niet voorstellen dat een originele cover en ook nog es een ( goedkope ) hoesje krijgt voor die prijs!

Volgens mij verlies je je garantie als je het toestel zelf openschroeft. Maar ik denk dat als je een nieuwe cover hebt, die je oude (zeer versleten) ding moet vervangen; dat de SESP monteur het wel wil doen!
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 00:39:
Damn zo gaar hoesje heb ik ook. Het rondje is bij mij te klein waardoor mijn joystickie niet goed werkt. Ik heb ook exemplaren gezien met een groter rondje hoop dat jullie die krijgen.
Dan pak je toch een schaar en knip je em toch groter?!
Een beetje schuren met schuurpapier zorgt ervoor dat hij weer geweldig rond en glad is.
Zerveza schreef op 31 oktober 2003 @ 13:26:
maar nog steeds moet ik de taal van het toestel op engels zetten om te kunnen connecten... (ik heb het idee dat het aan de folder Themes ligt, als ik de taal op automatisch zet dan maakt hij er "Thema's" van)

Als ik de optie "do not load OBEX folders"aanvink dan start hij gewoon wel...tja, dan maar zo totdat 0.10.19e uit is.. misschien dan verholpen...
Ik kopieer altijd stuff naar mijn T610 op deze manier:

Ik selecteer de files ( themes, jpg's, midi's doorelkaar is mogelijk ) en dan ga ik rechtsklikken--->kopieeren Naar--->Bluetooth--->T610

Zo komt alles ook op z'n plek terecht!!! Ik hoef dan ook nooit meer van taal te veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de nieuwe update 19d heb ik het probleem met de nl. taal niet meer. Hoef hem dus niet meer op engels te zetten om te connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast wel ergens gezegd zijn maar hoeveel foto's passen er op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar alle sony ericsson service point staan??? ik wil namelijk de firmware van vodafone erafgooien...of is dat geen goed idee???
wat wordt er nog meer veranderd door de firmware als ik hem vervang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Phrenetic schreef op 31 oktober 2003 @ 10:14:
[...]
0,99 UK pond per skin + 1 UK pond verzendkosten (+0,50 voor elk extra exemplaar)
vraagje: zijn dit de totale kosten die je moet betalen, dus 2 UK pond, of moet je nog iets betalen aan de post of zoiets?

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt het programma PC control ?

Als ik connected ben, dan gebeurt er niks?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
The_PyroPath schreef op 30 oktober 2003 @ 22:03:
Heeft iemand een idee of ze bij service punten ook nieuwe covers/batterij klepkes hebben?
Jah
Tenminste bij Bombeeck in Eindhoven wel.
Heb er eergisteren een gekocht voor 8 Euro, een zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 09:54:
hoe werkt het programma PC control ?

Als ik connected ben, dan gebeurt er niks?!
Als het programma geconnect is ga je in je toestel naar:
Verbindingen>Accessoires (is normaal grijs)>PC Control

je vind dan de opties:
-Mouse Move om met je joystick je muis te kunnen bewegen. Als je deze optie aan hebt staan kun je verschillende keymaps gebruiken.
(keymap = je kan dan je keybord van je telefoon voor verschillende doeleinden gebruiken)
druk op # om te wisselen tussen IE6, Mediaplayer, Windows, Powerpoint, Word, Windows2 en WinAMP.
druk op * om de toelichting van de keymap "onscreen" te krijgen

-Application kun je invoeren in het programma

-WinAMP daarmee kun je winamp besturen, het lukt mij tot dusverre alleen winamp 2 te besturen, ik zou ook graag winamp 3 willen besturen.

-About.....

[ Voor 23% gewijzigd door Zerveza op 01-11-2003 12:52 . Reden: keymaps toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 01 november 2003 @ 10:42:
[...]

Jah
Tenminste bij Bombeeck in Eindhoven wel.
Heb er eergisteren een gekocht voor 8 Euro, een zilveren.
Originele? Zal wel niet. Kan je een dig. foto ervan maken./?

UPDATE:

thnx zerveza.. zal ff proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 14:46:
[...]

Originele? Zal wel niet. Kan je een dig. foto ervan maken./?

UPDATE:

thnx zerveza.. zal ff proberen.
Jah een orginele.
Ik heb het dan wel alleen over het batterij klepje.
Foto is niet nodig denk ik aangezien je er zelf ook eentje op je phone hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Enig idee wat een compleet frontje daar dan kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
BAUKstEr schreef op 01 november 2003 @ 15:21:
Enig idee wat een compleet frontje daar dan kost?
Geen idee maar je kan ze even bellen:
www.bombeeck.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het maken van Themes, en kom er in m'n eentje écht niet uit :(

Ik heb deze 5 pagina's al ondersteboven gekeerd, maar helaas nog niets kunnen vinden...

Themes maken lukt me redelijk, al moet ik zeggen dat ik dan alleen een wallpaper gebruik zonder softkeys etc. omdat me dát dus juist niet lukt!

Ik heb van alles geprobeerd, en het maken van de softkeys + statusbalk zélf lukt wel via de Image Wizard, maar nu komt het: het plaatje wat je gebruikt als wallpaper mag maximaal 128x127 zijn. Via het progje Image Wizard (in Theme Creator Pro 3G) sla ik de statusbalk en de softkeys op. Maar dan moet je de wallpaper nog maken. Het moet er als volgt uit zien:

Statusbar:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/mosedrengen/tutorial/theme/statusbar.gif

Wallpaper:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/mosedrengen/tutorial/theme/wallpaper.gif

Softkeys:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/mosedrengen/tutorial/theme/softkeys.gif

Ik krijg het dus niet voor elkaar om via de Image Wizard in Theme Creator Pro 3G de wallpaper in het juiste formaat te snijden, zodat deze naadloos aansluit op de statusbar en de softkeys!! (en dus niet helemaal uitgerekt is!)

Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
MOET je perse Paint Shop Pro of Photoshop gebruiken om een perfecte theme te kunnen maken? Of moet het via Theme Creator en de bijbehorende Image Wizard óók lukken?

Ik ben al 3 hele dagen aan het prutsen en proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar! :(

Ik hoop echt dat iemand mijn vragen kan beantwoorden...
Iedere tip is welkom!!

EDIT: de plaatjes die ik in het voorbeeld laat zien zijn dus VOORBEELDEN en heb ik niet zelf gemaakt... (anders hoefde ik deze vraag natuurlijk niet te stellen hier :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk erover dit toestel te kopen (ter vervanging Nokia 8310)
Echter het toestel is op dit moment zeer slecht leverbaar.
Is er iets bekend over de levertijd van de T610? Weten jullie hier toevallig meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@in_the_air:
De t610 is gewoon leverbaar hoor. Vrijwel iedere winkel heeft hem wel op voorraad. Ik heb tenminste nog niet meegemaakt dat ze ergens niet verkrijgbaar waren. Niet sinds de eerste paar weken natuurlijk..... toen waren ze moeilijk verkrijgbaar, nu staan ze ook al op marktplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:21:
@in_the_air:
De t610 is gewoon leverbaar hoor. Vrijwel iedere winkel heeft hem wel op voorraad. Ik heb tenminste nog niet meegemaakt dat ze ergens niet verkrijgbaar waren. Niet sinds de eerste paar weken natuurlijk..... toen waren ze moeilijk verkrijgbaar, nu staan ze ook al op marktplaats.nl
Een vriend van mij krijgt m via contractverlenging T-Mobile, hij wacht al weken en bij T-Mobile hebben ze het over leverproblemen.

Als je in de pricewatch kijkt geven ze bij de meeste winkels ook aan dat er lange levertijden zijn (voorbeeld: www.complaza.nl)

Maar ik ga eens informeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk anders eens op www.gsmshoponline.nl deze hadden er zaterdag nog een paar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 16:03:
kijk anders eens op www.gsmshoponline.nl deze hadden er zaterdag nog een paar staan.
Sony Ericsson T 610
Prijs verlaagd uit voorraad leverbaar nu tegen inkoopprijs !!!!

Yeah right... hij is daar tegen de 70 euro duurder dan bij o.a. complaza

Maar iig bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij take-it in Helmond kost ie los 330 euro denk dat ik hem daar maar ga halen dinsdag als vervanging van me T28s die bijna helemaal gaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik krijg em deze week als alles goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hem ook besteld bij mijn contract verlenging bij Telfort :D, ik heb hem donderdag besteld hopenlijk heb ik hem deze week binnen :)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 20:44
Met FMA 0.1.0.20 (de RC2 dus) hoef ik de taal van de foon niet meer op engels te zetten. Nederlands werkt ook. De map 'thema's' wordt gezien, maar ik kan de inhoud niet zien. Volgens mij is dit dus gewoon een tijdelijke workaround, en geen definitieve oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 21:29:
Ik heb een vraagje over het maken van Themes, en kom er in m'n eentje écht niet uit :(

Ik heb deze 5 pagina's al ondersteboven gekeerd, maar helaas nog niets kunnen vinden...

Themes maken lukt me redelijk, al moet ik zeggen dat ik dan alleen een wallpaper gebruik zonder softkeys etc. omdat me dát dus juist niet lukt!

Ik heb van alles geprobeerd, en het maken van de softkeys + statusbalk zélf lukt wel via de Image Wizard, maar nu komt het: het plaatje wat je gebruikt als wallpaper mag maximaal 128x127 zijn. Via het progje Image Wizard (in Theme Creator Pro 3G) sla ik de statusbalk en de softkeys op. Maar dan moet je de wallpaper nog maken. Het moet er als volgt uit zien:

Statusbar:
[afbeelding]

Wallpaper:
[afbeelding]

Softkeys:
[afbeelding]

Ik krijg het dus niet voor elkaar om via de Image Wizard in Theme Creator Pro 3G de wallpaper in het juiste formaat te snijden, zodat deze naadloos aansluit op de statusbar en de softkeys!! (en dus niet helemaal uitgerekt is!)

Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
MOET je perse Paint Shop Pro of Photoshop gebruiken om een perfecte theme te kunnen maken? Of moet het via Theme Creator en de bijbehorende Image Wizard óók lukken?

Ik ben al 3 hele dagen aan het prutsen en proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar! :(

Ik hoop echt dat iemand mijn vragen kan beantwoorden...
Iedere tip is welkom!!

EDIT: de plaatjes die ik in het voorbeeld laat zien zijn dus VOORBEELDEN en heb ik niet zelf gemaakt... (anders hoefde ik deze vraag natuurlijk niet te stellen hier :) )
Ik heb het met Irfanview gedaan.
Maar ik weet niet hoe die image wizard is, en of dat lastiger is want in Irfanview was het ook nog best een gepruts.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 21:37
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:21:
@in_the_air:
Echt niet, bij de net shops zijn ze vrijwel nergens op voorraad en niet snel leverbaar en in de winkel liggen ze nergens, losse toestellen iig. Koop hem niet bij dixons, donderdag lag hij daar nog voor 349 in de etalage en zaterdag 379!!!!
Stink oplichters :(
Had zelf net de laatste bij BCC voor 339, niet weinig maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:07:
[...]

ik heb geen idee wat ik moet aanpassen eigenlijk....
Kan je vertellen wat ik precies moet doen (evt. per mail als dat hier niet mag)
Dit mag wel, even orca downloaden (zit in de office resource kit) zodat je in de msi tabellen kan editten, zoek de tabel launch condition en gooi daar alles uit.

PS er zijn ook nieuwere drivers, pak die dan meteen. (zoek naar widcom)

[ Voor 9% gewijzigd door |sWORDs| op 03-11-2003 08:35 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos2K
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-03-2022
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:54:
[...]

Ik kopieer altijd stuff naar mijn T610 op deze manier:

Ik selecteer de files ( themes, jpg's, midi's doorelkaar is mogelijk ) en dan ga ik rechtsklikken--->kopieeren Naar--->Bluetooth--->T610

Zo komt alles ook op z'n plek terecht!!! Ik hoef dan ook nooit meer van taal te veranderen!
Ja oke, maar als ik je nu vertel dat behalve dat, FMA ook alle zut, tones theme's jpg etc kan downloaden VAN je telefoon naar je pc? 2 klikjes, en je vers geschoten pics staan op je pc, verder kun je sms archiveren, je telefoonboek op de pc bewerken en synchroniseren, net als afspraken en notities en en en en :z

Opensource _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

en s`ochtends altijd spannend wat ze weer aan updates hebben verzonnen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele dagen de trotse bezitter van een Z600, welke nagenoeg dezelfde software heeft als de T610. Ik post mijn vraag dan ook hier, omdat ik volgens mij de enige ben met een Z600 :+

Mijn vraag:
Hoe kan ik snel tussen profielen switchen? Het is me 1 keer gelukt, maar ik kwam meer per ongeluk dan expres in dat menu, dus ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :)

Kan ik verder ook de standaard view van het telefoonboek aanpassen? De Z600 heeft een foto-functie bij het telefoonboek. Graag zou ik dat als standaard view willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:20:
Mijn vraag:
Hoe kan ik snel tussen profielen switchen? Het is me 1 keer gelukt, maar ik kwam meer per ongeluk dan expres in dat menu, dus ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :)
Ik heb 'select profile' op de eerste positie van 'my shortcuts' gezet, dan hoef ik alleen nog maar de joystick naar links te bewegen vanuit standby om in een profiel te kunnen kiezen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 03 november 2003 @ 13:23:
[...]

Ik heb 'select profile' op de eerste positie van 'my shortcuts' gezet, dan hoef ik alleen nog maar de joystick naar links te bewegen vanuit standby om in een profiel te kunnen kiezen.
_/-\o_

Bij mijn S55 kon ik bv knop 5 vasthouden, en dan ging hij automatisch naar notities toe. Bij de Z600 dient dit als zoekfunctie voor het telefoonboek. Is dat ook uit te zetten? Dus dat ik andere shortcuts onder de toetsen kan zetten? En als we dan toch bezig zijn: kan ik het menu, dat ik krijg wanneer ik vanuit het standby scherm op 'meer' druk, ook aanpassen?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

kan ik mijn PC als gateway gebruiken om via mijn telefoon te kunnen internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:27:
[...]

... kan ik het menu, dat ik krijg wanneer ik vanuit het standby scherm op 'meer' druk, ook aanpassen?
Die meer opties zit in de firmware, misschien dat die aan te passen is, maar denk dat we daar de juiste software niet voor hebben. Misschien dat iemand die bij vodafone of orange ofzo werkt hier wel aan kan komen.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Nou mijn T610 ligt hele dag voor me met BT aan

Op PC lekker flOat draaien, laatste versie

SMSjes sturen, telefoontjes aannemen het gaat de hele tijd goed, uren lang.

En dan plug ik de lader erin. Even later met flOat dat de BT verbinding weg is. Opnieuw verbinden lukt niet. Ook de MSI software van mijn BT dongle kan niet meer connecten naar de t610. ook mijn HbH-60 headset niet...

Lader erin of eruit maakt geen verschil (meer?).

*argh*

Oke headset en dongle zien elkaar wel

Reset van T610. geen resultaat. gebruik laatste firmware (R3C002).

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

EDIT net SE gebeld. Ze wisten eerst niet wat een USB BT dongle was. Nu vermoeden ze dat het probleem zit in het BT gedeelte van de phone... Ik ben blij dat ik hier 10 eurocent per minuut voor betaald heb...

EDIT 2 oke batterij er bijna uur uit, alle namen van BT spullen veranderd. Telefoon aan en met IR connect met floAt. Werkte. Toen met BT en jawel hij ging weer pairen en alles werkte. Toen de lader eraan en hij verliest connectie en onmogelijk opnieuw te connecten. Dus BT en charging (en floAt?) geeft problemen

[ Voor 33% gewijzigd door Escrimador op 03-11-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleempje ontdekt met mijn telefoon. Als ik via USBdongle-driver PIM-synchronisatie doe, dan synchroniseert ie mijn kalender en contactpersonen met outlook. Echter, de tijd van afsrpaken in mijn telefoon zijn dan standaar 1 uur later dan in outlook.

Zet ik dus een afspraak om 9:00 in outlook dan komt in mijn telefoon op 10:00 te staan.

Zet ik hem op 10:00 in mijn telefoon dan komtie op 09:00 in outlook te staan :S

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets met de tijdzones ofzo? (GMT...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag net op de site van sonyericsson dat ze ook al een portable mp3 speler en een een FM radio voor de T610 hebbne uitgebracht...maar op de site staat nergens waar deze te krijgen zijn en op google staat ook niet de prijs of waar ze te verkrijgen zijn....

weet iemand mischien of deze de Mp3-speler (HBM-20) en de FM-Radio (HPR-20) al in nederland te verkrijgen zijn en zo ja, waar? (i-net site of winkel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 17:37:

weet iemand mischien of deze de Mp3-speler (HBM-20) en de FM-Radio (HPR-20) al in nederland te verkrijgen zijn en zo ja, waar? (i-net site of winkel?)
Heb de radio gister in de mediamarkt in rotterdam(alexandrium)zien liggen, daar hebben ze trouwens ook de burolader(29,99)en de laserpointer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

ik zag net op de site van sonyericsson dat ze ook al een portable mp3 speler en een een FM radio voor de T610 hebbne uitgebracht...maar op de site staat nergens waar deze te krijgen zijn en op google staat ook niet de prijs of waar ze te verkrijgen zijn....

Expansys heeft zo'n beetje alle accessoires voor alle telefoons geloof ik, zo ook voor de T610.

http://www.expansys.nl/ac...sp?code=T610&atype=RADMP3

De radio kost daar 47,01 en de MP3 speler (hier HBM-30) maar liefst 311,57 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 17:03:
Misschien iets met de tijdzones ofzo? (GMT...)
Inmiddels is het opgelost, ik had al gekeken naar GMT, maar die stonden gelijk.
Mijn telefoon stond om 1 of andere vage reden op zomertijd 1 uur. Vervolgens even op wintertijd gezet, waardoor de klok 1 uur achteruitging. Vervolgens tijd weer goed gezet, en nu pakt ie het wel goed. Vind het toch wel een raar probleem. tijd is tijd zou je zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel de HBM-30 tegengekomen (schrik niet van de prijs :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 02 november 2003 @ 22:49:
[...]

Ik heb het met Irfanview gedaan.
Maar ik weet niet hoe die image wizard is, en of dat lastiger is want in Irfanview was het ook nog best een gepruts.
Dank je voor je antwoord _WgV_.
Met Image Wizard bedoelde ik idd de add-in (of plugin, hoe je het noemen wil) van IrfanView.

Het is idd gepruts... Inmiddels heb ik een tutorial van Photoshop 7.0 gevonden met een stappenplan incl. screenshots, en daarmee lukt het prima :D
Als er nog meer mensen precies willen weten hoe je complete Themes maakt, neem een kijkje op: http://members.lycos.co.uk/mosedrengen/tutorial/

Toch bedankt voor je tip/antwoord ;)

Groetjes,
Kim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
oke any help appreciated :-)

mijn T610 is van het ene op andere moment opgehouden met zijn voorheen zo zorgeloze BT verbinding

ik kan nu dikwijls niet connecten met PC en/of headset (SE HBH-60), terwijl die elkaar bijvoorbeeld wel kunnen vinden.

soms is daar dan ineens een opleving en werkt het wel, maar dan worden er dikwijls inkomende gesprekken niet doorgeschakeld naar headset of gaat de verbinding plat tijdens het synchroniseren.

hij is niet gevallen o.i.d. en is hier gewoon al liggend op bureau mee begonnen tijdens verbinding met floAt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 15:50
Weet iemand hoe je vanuit je pc een plaatje via email naar je phone kunt mailen? ik kan wel mailen, maar geen attachments lezen :S En dus heb ik niks aan mijn mailaccount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hebben jullie leuke 32-stemmige ringtones ? Die zijn bijna nergens te vinden, en volgens mij is de T610 de enige telefoon die dat ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 22:58:
[...]

Dank je voor je antwoord _WgV_.
Met Image Wizard bedoelde ik idd de add-in (of plugin, hoe je het noemen wil) van IrfanView.

Het is idd gepruts... Inmiddels heb ik een tutorial van Photoshop 7.0 gevonden met een stappenplan incl. screenshots, en daarmee lukt het prima :D
Als er nog meer mensen precies willen weten hoe je complete Themes maakt, neem een kijkje op: http://members.lycos.co.uk/mosedrengen/tutorial/

Toch bedankt voor je tip/antwoord ;)

Groetjes,
Kim
Ik heb laatst ook een paar themes gemaakt.. En merk dat er dus wel belang bij is...
Ik heb toen een paar keer gevraagd, of er belang bij was, maar niemand reageerde...

Ik wil opzich wel een paar maken, maar waar gaat de intresse naar uit?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op 04 november 2003 @ 01:33:
[...]

Ik heb laatst ook een paar themes gemaakt.. En merk dat er dus wel belang bij is...
Ik heb toen een paar keer gevraagd, of er belang bij was, maar niemand reageerde...

Je mag er voor mij wel 1 maken ( als je dat wil :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phrenetic schreef op 03 november 2003 @ 17:57:
[...]

Expansys heeft zo'n beetje alle accessoires voor alle telefoons geloof ik, zo ook voor de T610.

http://www.expansys.nl/ac...sp?code=T610&atype=RADMP3

De radio kost daar 47,01 en de MP3 speler (hier HBM-30) maar liefst 311,57 8)7
ouch...de mp3speler kost wel heeeel er veel...de radio is best goedkoop... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik had vandaag via t-mobile wap een spelletje Bowling gedownload. Hij was 60 kb, en staat nu bij T-Games. Als ik dit spelletje speel staat er bovenin links JAVA dus dat dat aanstaat. Het laden duurt erg lang onder het spelen.
Moet ik nou betalen terwijl ik speel? Waar gaat het zo sloom? Heeft iemand anders dit spelletje ook gehaald?

MoG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:11:
ouch...de mp3speler kost wel heeeel er veel...de radio is best goedkoop... 8)
Ik heb de radio via ebay gekocht, voor €34 + €6 verzendkosten van een Duitse handelaar. Zodra hij binnen is, schrijf ik er wel wat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De HPR-20 radio en controle unit zijn met de telefoon verbonden door een kabeltje.
Zou er ook niet een soortgelijke handsfree komen, maar dan dus wel met bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op 04 november 2003 @ 01:33:
[...]

Vind ik lief van je, maar nu ik het onder de knie heb vind ik het zelf juist leuk om ze te maken... M'n eerste paar van DJ Tiësto heb ik al af :D (ze staan niet op een website, dus helaas kan ik er geen preview van laten zien hier)

Met welke programmatuur maak jij ze? Theme Creator Pro 3G + Irfanview + Photoshop 7.0 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ik heb em ook binnen (met Orange Free 20 abo), Orange Share werkt ook gewoon :)

Ik vraag me alleen nog even af hoe je kan zien welke week je webt .. Ik weet wel dat ik R3C002 heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje voor een vriend van mij...
Als je de T610 bij T-Mobile besteld, waar zit dan het logo van T-Mobile en wat zijn de overige nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 20:30:
ff een vraagje voor een vriend van mij...
Als je de T610 bij T-Mobile besteld, waar zit dan het logo van T-Mobile en wat zijn de overige nadelen?
Ik zelf heb Vodafone, en die heeft 2 logo's op de telefoon zelf: 1 voorop net onder het toetsenbord (te verwijderen met de zogenaamde "pen-gum", zie een stuk terug in deze topics) en ik heb 1 logo achterop die wat diepliggender is.

Deze kun je dus onmogelijk verwijderen omdat die er in gebrand zit (denk ik)

Ik weet niet hoe het met T-Mobile is, maar denk dat T-Mobile ook een logo in ieder geval VOOROP het toestel heeft... Maar deze is dus te verwijderen... :)

Verder zal de software waarschijnlijk uitgerust zijn met knoppen zoals T-Zones (heet bij mij dus Vodafone Live! en is de rechtermenuknop die -geloof ik- niet te verwijderen is)

Verder valt het erg mee... En als je er mee zit moet je gewoon een "clean" toestel op te kop zien te tikken... (naja, die vriend van jou dan ;) )

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrieskist schreef op 04 november 2003 @ 19:59:
Ik heb em ook binnen (met Orange Free 20 abo), Orange Share werkt ook gewoon :)

Ik vraag me alleen nog even af hoe je kan zien welke week je webt .. Ik weet wel dat ik R3C002 heb ...
Vrieskist: als je het klepje aan de achterkant (voor je batterij) naar beneden schuift, en je batterij ziet, dan zie je daar staan 3W.. (bijv. 3W21)
21 staat voor de week waarin het toestel geproduceerd is...

Zo kun je dat dus zien! ;)

EDIT: je hebt in ieder geval wel de nieuwste firmware :D Dus zal je automatisch ook wel een toestel hebben wat net gemaakt is... Denk dat je iets in de 30 zult hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
03W40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:09:
Hallo,

ik had vandaag via t-mobile wap een spelletje Bowling gedownload. Hij was 60 kb, en staat nu bij T-Games. Als ik dit spelletje speel staat er bovenin links JAVA dus dat dat aanstaat. Het laden duurt erg lang onder het spelen.
Moet ik nou betalen terwijl ik speel? Waar gaat het zo sloom? Heeft iemand anders dit spelletje ook gehaald?

MoG
kan iemand helpen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Het java-icoontje geeft enkel aan dat Java actief is. De java-variant in de T610 ondersteund geen sockets dus een internetverbinding kan niet gemaakt worden. Als gprs gebruikt zou worden, zou je een ander icoontje bovenin het scherm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk daar heb ik wat aan. Dus kan ik met een gerust hart bowlen :). Jammer alleen van de laadtijden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo! Dat doe je goed! Ik heb een 03W17!!!

Mijnes stamt nog uit het juli-tijdperk (jaja ik was er vroeg bij :) ) en dus heb ik een (zwaar) verouderde!!!!

Daar kom ik dus net pas achter!
(was al die tijd in de veronderstelling dat ik een 21 had :( )

Maar no hissing of andere narigheden... Heb trouwens wel een vrij nieuwe (t.o.v. de week productie) firmware: R1L013

Wat denken jullie? Moet ik teruggaan naar Vodafone City Point?

HELLUP!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
KimsKie: Welk defect heb je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Duncan schreef op 04 november 2003 @ 01:25:
Hebben jullie leuke 32-stemmige ringtones ? Die zijn bijna nergens te vinden, en volgens mij is de T610 de enige telefoon die dat ondersteunt.
Nergens te vinden? Die maak je toch gewoon zelf 8)7

Download een midi die je leuk vind. Ff googlen, van bijna alles is wel een midi file te vinden, bijvoorbeeld bij de Midi database. Enige nadeel is dan, dat er vaak een lange stilte aan het begin van de midi zit, en dat hij veel te lang is (kost te veel geheugen, je wel toch maar iets van 20sec).

Daar moet je dus in knippen en daar gebruik je bijvoorbeeld Anvil Studio (gratis download) voor. Dan kun je dus ook nog ff wat instrumenten veranderen e.d. (vaak wordt de zangstem vervangen door een of andere nare synth, piano klinkt bijv. meestal al een stuk beter).

En dan heb je dus een 1337 ringtone die verder vrijwel niemand op straat zal hebben, omdat ze allemaal te n00b zijn het zelf te doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://forums.tactical-ops.de/images/smilies/1337.gif

Op die manier heb ik bijvoorbeeld een ringtone gemaakt van de klassieke TV serie "Hawaii 5-0" die wel aardig werkt vind ik *D Zit ook een fluit in die lekker doordringend is (voor als je foon in je jaszak zit)

Oh en of die midi-files 32 stemmen hebben of minder boeit weinig, dat de T610 32 stemmig polyfoon is is beter dan de meeste synthesizers dus het betekent vooral dat je de best klinkende midi die je kunt vinden kunt gebruiken want je T610 speelt hem toch wel af ;)

[ Voor 19% gewijzigd door PowerFlower op 05-11-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb mijn HPR-20 (stereo radio headset) binnengekregen vandaag. Alle zenders staan er nu in. De bediening is wel even wennen, maar het is gelukt. Het viel me wel op dat de radio erg klein is, juist daardoor is het weer jammer dat de draad zo dik en lang is. Het tasje erbij is ook wel leuk. En de kwaliteit is zo te zien weer goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14294/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14295/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waarvoor is dat tasje dan? Phone en headset?
Niet echt passend, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee, alleen voor de headset, zat in de (blister)verpakking erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die hun bestelde T610 via studentmobiel.nl binnen hebben..?? Ik wacht er nog steeds op.. Contract heb ik vorige week maandag ingestuurd...

Van mij mogen ze wel wat haast maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:12:
Zijn er mensen die hun bestelde T610 via studentmobiel.nl binnen hebben..?? Ik wacht er nog steeds op.. Contract heb ik vorige week maandag ingestuurd...

Heb je ze al gemaild? Bij de shop waar ik em weg heb was ie vorige week niet op voorraad, en ik las ook ergens dat sommige winkels deze week weer toestellen binnenkregen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ze hem eind vorige week weer binnen zouden krijgen..Maar dan had ik hem toch eigenlijk al willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m vandaag besteld (blauw) i.c.m. Orange €30,00 1jr en GPRS abonnementje _/-\o_

En bij de meeste winkels komt het er op neer dat ze:
1) niet weten wanneer ze m weer krijgen of
2) volgens mij zeggen ze dat ze m deze week krijgen maar blijkt dat dan weer niet zo te zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
iemand die een mooie aanbieding weet voor deze phone?

ik wil totaal maximaal 100 euro voor het pakket neerleggen (incl evt aansluitkosten)
een contract van 1 jaar
provider maakt me niet uit
maandelijkse kosten tussen de 15-25 euro

of toch nog even wachten tot de kerst/nieuwjaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:12:

Wat ik afgelopen donderdag al zei, ze hebben aanlever problemen en hoopten het toestel ergens deze week binnen te hebben.

Daarom had ik het afgezegd, had vooraf gevraagd of alle kleuren voorradig waren en dit bleek na de bestelling (afgelopen donderdag) niet zo te zijn. :(
Heb hem toen dezelfde dag ergens in de winkel gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Mensen met een T610, mijn lieve mamma heeft ook zo'n sony T610 gekocht met een kpn abbo :( , echter we weten een aantal instellingen niet.
Zijn er meer mensen met een T610 icm een KPN abbo?

Ik weet bv niet hoe GPRS in te stellen en hoe MMS in te stellen (dat vindt ze leuk :) )

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op 05 november 2003 @ 16:57:
Mensen met een T610, mijn lieve mamma heeft ook zo'n sony T610 gekocht met een kpn abbo :( , echter we weten een aantal instellingen niet.
Zijn er meer mensen met een T610 icm een KPN abbo?

Ik weet bv niet hoe GPRS in te stellen en hoe MMS in te stellen (dat vindt ze leuk :) )
GPRS moet je een abonnement voor aanvragen volgens mij
Heb je de KPN Mobile klantenservice al gebeld? ;) (0800 0106)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:29:
[...]

GPRS moet je een abonnement voor aanvragen volgens mij
Heb je de KPN Mobile klantenservice al gebeld? ;) (0800 0106)
zou me niks verbazen van die schrale kpn kerels....
en mms heb ja daar wel instellingen van?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op 05 november 2003 @ 17:36:
[...]

zou me niks verbazen van die schrale kpn kerels....
en mms heb ja daar wel instellingen van?
Ik heb ze niet.
Maar je zegt ook niet wat je zelf al gedaan hebt.
Heb je KPN Mobile gebeld, heb je op de site van KPN gekeken etc
Volgens mij staan ze vast wel ergens op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij een Vitesse Theme maken ?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:38:
[...]

Ik heb ze niet.
Maar je zegt ook niet wat je zelf al gedaan hebt.
Heb je KPN Mobile gebeld, heb je op de site van KPN gekeken etc
Volgens mij staan ze vast wel ergens op internet
alles van het bovenstaande.
Ze zouden de instellingen sms en... nooit gehad zegt ze.
nogmaals gebeld en ze zouden het nogmaals sturen, weer nix......

jammer dat ze het niet zo duidelijk uitleggen als bij dutch*

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 05 november 2003 @ 00:15:
KimsKie: Welk defect heb je dan ?
Nou dat is het gekke, ik heb GEEN 1 defect!
Geen storing (hissing), geen vastlopers (nog nooit gehad!) en ga zo maar door...

Dus op zich denk ik niet eens dat ik terug hoef te gaan, want alles is superzuiver, het geluid, het beeld (oke, in camera-stand flikkert ie IETSJE).

Maar ik vraag me af of een 03W17 op den duur misschien raar kan gaan doen?
Of zou dat meer aan de firmware kunnen liggen? (ik heb R1L013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:55:
[...]

Nou dat is het gekke, ik heb GEEN 1 defect!
Geen storing (hissing), geen vastlopers (nog nooit gehad!) en ga zo maar door...

Dus op zich denk ik niet eens dat ik terug hoef te gaan, want alles is superzuiver, het geluid, het beeld (oke, in camera-stand flikkert ie IETSJE).

Maar ik vraag me af of een 03W17 op den duur misschien raar kan gaan doen?
Of zou dat meer aan de firmware kunnen liggen? (ik heb R1L013)
Als je geen defect hebt, hoef je m ook niet om te ruilen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog een vraagje over de T610
Het contract voor Orange lag klaar...
Bel ik Orange op hoe het bereik hier is... ja het spijt me maar het bereik is echt waardeloos waar u woont! :(
Hoe goed is de antenne t.o.v. andere toestellen, bijv de Nokia 8310? Heeft iemand hier ervaring mee?
Vrijdag komt namelijk een vriendin met haar Orange sim, ga ik t bereik ff testen met mn nokia 8310

offtopic:
Al die providers zijn hier slecht :( Alleen KPN niet (heb ik nu...) maar die ben ik helemaal zat...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 05 november 2003 @ 19:48:
[...]
Als je geen defect hebt, hoef je m ook niet om te ruilen 8)7
Duhuh! Dat snap ik natuurlijk wel ;)

Maar ik vraag me af of ie op de lange duur misschien niet "gaar" kan gaan doen, ivm het oude productie/week/-nummer!

Maar goed, ik mag niet klagen... ben denk ik 1 van de weinigen die een toestel LAGER dan w21 heeft die perfect werkt, dusse, ik heb niks gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 23:09:
[...]

Duhuh! Dat snap ik natuurlijk wel ;)

Maar ik vraag me af of ie op de lange duur misschien niet "gaar" kan gaan doen, ivm het oude productie/week/-nummer!

Maar goed, ik mag niet klagen... ben denk ik 1 van de weinigen die een toestel LAGER dan w21 heeft die perfect werkt, dusse, ik heb niks gezegd ;)
Denk dat het toestel terug geweest of iig geval later voorzien is van een andere firmware, heb zelf een W41 toestel en heb dezelfde firmware.Toestel werkt perfect en ik zie geen reden om de firmware te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ok vraagje:

Ik ben bezig met de bluetooth dingen en ben er flink mee aan het klooien... nu vraagt hij altijd om een pincode op mijn phone als ik met mijn pc verbinding maak... wat ik dan ook intype... het is altijd verkeerd. :?

en laat je dit leeg en druk je op die muis knop noem ik het maar ff zegt die "sms te kort" :?

Verder kan ik mijn pc dus ook met de telefoon vinden maar dan kom ik ook niet verder want dan geef ik een pincode op (kan niet anders) en dan geeft hij verbinding mislukt...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag mijnerzijds;

ik vind het bereik van mijn T610 zeer slecht t.o.v. van mijn vorige Siemens S45. Is dit een bekend probleem en is dit eventueel op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T:

je moet op je pc een code invullen en die moet je dan tegelijk ook in je phone invullen.
soort beveiliging zeg maar.
hij zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 07:30:
Lord_T:

je moet op je pc een code invullen en die moet je dan tegelijk ook in je phone invullen.
soort beveiliging zeg maar.
hij zou moeten werken
waar moet ik die invullen? Die vind ik namelijk niet.
MSI kan trouwens zonder codes verbinding maken maar xtndconnect niet en die andere progjes zoals pccontrol en Btctrnl doen al helemaal niks :S

edit: kun je die codes niet uitzetten op je telefoon?

[ Voor 7% gewijzigd door Lord_T op 06-11-2003 09:14 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.