Weer een nieuwe Xbox pack.
Silver Bullet Pack- Xbox + Controller S
Rainbow Six 3
XIII
Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden
Prijs: € 219,99
[sub][i]Verkrijgbaar vanaf vrijdag 12 december[/i][/sub]
Om nog even terug te komen op mijn
dilemma uit een eerdere post: Ik ben uiteindelijk toch maar voor Rainbow Six 3 gegaan. Ik heb er geen spijt van, het spel is veel vetter dan ik dacht.
Ik heb alleen al wel enkele rare dingen meegemaakt in de single player.
In de eerste missie waar je team slechts uit 2 personen bestaat (de 3e missie denk ik) liep ik door een kamer, en gaf de opdracht "breach & clear" voor een deur. Er gebeurde niks. Ik draaide me om, en wat bleek: mijn teammate was op een of ander blokje geklommen en kon er niet meer van af. Wat ik ook probeerde, die teammate kon niet meer lopen. Er zat dus niks anders op dan de missie te herstarten.
Later in dezelfde missie had ik nog een probleem. Ik had beide hostages gered. Vervolgens krijg je de opdracht om ze te beschermen tot de helikopter er is. Dat viel niet mee.

Na talloze keren gefaald te hebben, kwam ik eindelijk tot het punt dat die helikopter boven me kwam vliegen en schieten. Alleen....... verder gebeurde er niks! Ik ben op zoek gegaan of ik niet nog wat ventjes gemist had, maar nee. Ik heb het hele huis doorzocht maar kon niet één terrorist meer vinden. Ook in die tuin (onder de helikopter dus) kon ik gewoon stil blijven staan zonder beschoten te worden. Daar zat dus ook niemand meer. Na een kwartier lang door het huis gedwaald te hebben was er nog niks veranderd. Die helikopter stond nog steeds onverstoord op één punt te schieten. Ik gaf het maar op en schoot zelf een hostage neer. Mission failed. Duh.
Zag ik nou iets over het hoofd of werd de 'mission succes' event gewoon niet getriggerd?
Ik ben nog niet veel toegekomen aan online play, maar in de twee potjes die ik online gespeeld heb werd ik steeds al neergeschoten voordat ik ontdekte waar het vuur vandaan kwam. Even oefenen nog.

[
Voor 7% gewijzigd door
Maniakje op 08-12-2003 13:52
]
The sentence below is true.
The sentence above is false.