Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.375 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Inderdaad :D

Weet iemand trouwens waar je de scores kan bekijken op Xbox.com? Eerst stonden ze altijd links onderin op de site, nu kan ik het nergens meer vinden! Is het verplaatst naar een andere site of ben ik gewoon scheel? :S

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ff een hardware vraagje. Als ik een USB male-female tussen de controller en de trekbeveiliging zet ZONDER de gele draad door te verbinden, werkt de Xbox controller dan nog altijd op de Xbox?
Ik kan veel tutorials vinden over hoe een USB connector aan een Xbox te maken, of hoe een Xbox controller aan de PC te verbinden, maar of die twee samen ook nog gewoon aan de Xbox werken daar kom ik maar niet achter.
Over de gele draad hoor je ook verschillende berichten, de ene roept extra power de dual-shoks, andere zegt weer toekomstige uitbreiding met lightpen en weer andere roepen dat het de 5e draad van de USB2 specificatie is aangezien de Xbox op een nForce chipset is gebaseerd.... Om het vooral duidelijk te maken. :D

Samengevat: als ik de Xbox controller aan de Xbox hang zonder dat de gele draad is doorverbonden, werkt het dan nog?

de betaler vervuilt

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

GA!S schreef op 27 november 2003 @ 21:17:
ff een hardware vraagje. Als ik een USB male-female tussen de controller en de trekbeveiliging zet ZONDER de gele draad door te verbinden, werkt de Xbox controller dan nog altijd op de Xbox?
Ik kan veel tutorials vinden over hoe een USB connector aan een Xbox te maken, of hoe een Xbox controller aan de PC te verbinden, maar of die twee samen ook nog gewoon aan de Xbox werken daar kom ik maar niet achter.
Over de gele draad hoor je ook verschillende berichten, de ene roept extra power de dual-shoks, andere zegt weer toekomstige uitbreiding met lightpen en weer andere roepen dat het de 5e draad van de USB2 specificatie is aangezien de Xbox op een nForce chipset is gebaseerd.... Om het vooral duidelijk te maken. :D

Samengevat: als ik de Xbox controller aan de Xbox hang zonder dat de gele draad is doorverbonden, werkt het dan nog?
Geen idee wat de specs zijn om er zelf een te maken, maarw aarom niet gewoon eentje kopen ?? Kosten een kleine 7 euro geloof ik :Y)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

kabel is 10 euro + 9 euro verzendkosten. Extra controler was 30 euro. Vandaar dus een extra controller + solderen. :)

de betaler vervuilt

• Wom
  • Nu online
GA!S schreef op 27 november 2003 @ 21:17:

Probeer het eens ;)
Heb echt geen idee, is mij allemaal te technisch. Game erin en gáán is mijn motto :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Gaan hier nog mensen naar de GameExpo? :) Ik sta bij het U vraagt team van Computer!Totaal, dus als je in de buurt bent wip dan even langs ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Stiekum reclame maken hè? ;)

Enne, @ AudiRS4: wordt het niet tijd dat je je icon weer gaat vervangen? :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

icon hoeft niet, alleen de tekst die er boven staat :P

bij mij zal de postbode zeer binnenkort arriveren, en een leuk pakje bij zich hebben met pgr2 erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Bizzarro schreef op 29 november 2003 @ 12:10:
icon hoeft niet, alleen de tekst die er boven staat :P

bij mij zal de postbode zeer binnenkort arriveren, en een leuk pakje bij zich hebben met pgr2 erin :P
Nee, nee, ook z'n icon gaat veranderen, zie AudiRS4 in "Het Grote XBOX Topic deel 6". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nou, er is alweer 2 dagen niet gepost hier. Rara hoe zou dat nou komen. Door PGR2 natuurlijk!

Wat is PGR2 toch een supergame. Ik had hem afgelopen donderdag bij E-Plaza in Heerlen gekocht voor € 52,95. De graphics & sound zijn echt botergeil. Maar wat ik nog het sterkste punt van PGR2 vind, is de besturing. Het stuurt echt overheerlijk. Vooral als je hard op een bocht afrijdt... remmen... gas los... insturen... en weer volle patat op het gas en vet uitbreken met die bak(a la the A-team) en zorgen dat je hem niet de vangrail in frikandelt.

Ik zit nu in de American Muscle Series. Ik heb pas een race of 4 over Live gespeeld. Je moet eerst Kudo's verdienen om auto's te unlocken. Dit kan ik het beste doen in de singleplayer-modus. Je ziet in de singleplayer-modus na elke race wat je Online-ranking is voor die track. Ik heb op de Nordshleife geknalt en damn hey... wat een vette track is dat zeg. Ik kan alweer niet wachten tot vanavond zodat ik de singleplayer-modus uit kan spelen en zo Live allemaal superbolides in me garage heb staan. Een stuk of 5 uit mijn friends-list zijn ook al druk singleplayer van PGR2 uit te spelen. De kameraden van me hier uit de buurt hebben ook al PGR2 gekocht en zijn vet aan het oefenen. PGR2 is de game van dit moment!

Ze hebben wel veel aan de moeilijkheidsgraad gesleutelt. In PGR1 was het allemaal wat moeilijker vond ik, maargoed dat mag de pret niet drukken.

+ Besturing
+ Grapichs & Sound
+ Live = 100% geintergreerd.

- singleplayer moeilijkheidsgraad op lange termijn

[ Voor 11% gewijzigd door Techno Overlord op 01-12-2003 11:10 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Helemaal mee eens!

Ik vind vooral de integratie van Xbox Live in de single player modus erg cool. Doordat je steeds voor iedere challenge de scoreboards kunt bekijken word je er steeds toe aangezet om echt het onderste uit de kan te halen. Heerlijk competief (schrijf ik dat goed?) spel.

Een ander groot pluspunt vind ik de online multiplayer. Ik heb echt nog helemaal geen lag gezien daar! Het loopt allemaal net zo soepel als wanneer je gewoon system link zou gebruiken. Ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
CaptainM schreef op 01 december 2003 @ 08:57:
...

+ Besturing
+ Grapichs & Sound
+ Live = 100% geintergreerd.

- singleplayer moeilijkheidsgraad op lange termijn
Ik vind dat de single player mode nog steeds net zo moeilijk is als bij 1 hoor als je op platinum speelt vooral de cone challange.

Maniakje ik probeerde je nog te joinen zaterdag toen je een uitnodiging stuurde maar ik kreeg steeds dat de sesie niet meer beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
impact99 schreef op 01 december 2003 @ 12:50:
Maniakje ik probeerde je nog te joinen zaterdag toen je een uitnodiging stuurde maar ik kreeg steeds dat de sesie niet meer beschikbaar was.
Ow, raar. Ik had ook een uitnodiging gestuurd naar Asmodai, die kon wel meteen joinen. Ik heb samen met hem en de een of andere gekke Fransman geraced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Jaja, geduld. Komt eraan :)

offtopic:
Dit topic is trouwens genomineerd bij de GOT verkiezing, whoei !

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 01-12-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 01 december 2003 @ 23:42:
[...]

Jaja, geduld. Komt eraan :)

offtopic:
Dit topic is trouwens genomineerd bij de GOT verkiezing, whoei !
GOT verkiezingen?? waar kan ik voten??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

zie de med.

overigens gevote op dit topic. Maar dat lijkt me logisch

[edit]

Linkje

[ Voor 34% gewijzigd door -ET- op 02-12-2003 09:43 . Reden: linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

* Techno Overlord heeft ook gevote!

Uiteraard op dit supertopique!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Krijg nou wat, Counter-Strike voor de Xbox ligt sinds vandaag in de winkels. Ik dacht dat die pas veel later deze maand zou komen.

Ik wil nog steeds een online shooter halen voor de Xbox. Ik ben er nog steeds niet uit of dat Rainbow Six 3, Counter-Strike of XIII gaat worden.

CS lijkt me net zo gaaf als op de PC. De enigszins gedateerde graphics maken mij niet uit, maar ik ben bang dat het veel mensen afschrikt waardoor het spel niet veel gespeeld gaat worden op Live.

Rainbow Six 3 schijnt nogal moeilijk te zijn (de SP iig), en ik hou niet zo van moeilijke spellen. :) Dit spel ziet er imo wel veruit het beste uit van de drie.

XIII. Mja, ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Dit spel lijkt me ook vooral gefocust op het SP-gedeelte (wat me wel gaaf lijkt), maar van het MP-gedeelte weet ik niet veel.

En Halo 2 is nog te ver weg naar mijn zin. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Maniakje op 03-12-2003 14:57 . Reden: Rainbox := Rainbow :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 03 december 2003 @ 12:44:
Krijg nou wat, Counter-Strike voor de Xbox ligt sinds vandaag in de winkels. Ik dacht dat die pas veel later deze maand zou komen.

Ik wil nog steeds een online shooter halen voor de Xbox. Ik ben er nog steeds niet uit of dat Rainbow Six 3, Counter-Strike of XIII gaat worden.

CS lijkt me net zo gaaf als op de PC. De enigszins gedateerde graphics maken mij niet uit, maar ik ben bang dat het veel mensen afschrikt waardoor het spel niet veel gespeeld gaat worden op Live.

Rainbox Six 3 schijnt nogal moeilijk te zijn (de SP iig), en ik hou niet zo van moeilijke spellen. :) Dit spel ziet er imo wel veruit het beste uit van de drie.

XIII. Mja, ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Dit spel lijkt me ook vooral gefocust op het SP-gedeelte (wat me wel gaaf lijkt), maar van het MP-gedeelte weet ik niet veel.

En Halo 2 is nog te ver weg naar mijn zin. :)
Ik heb em al uitgeprobeerd voor je ;)

Verwijderd in "Het Grote XBOX Topic deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Wat betreft animo voor CS moet je niet bang zijn, ik geloof dat elke Amerikaan met Live deze game gaat halen als je tijdens je speelsessies de gemiddelde Amerikaan hoort praten. Denk eerder dat je dat probleem met XIII gaat hebben, puur omdat dat een spel is wat ook via PC ed. online kan gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Ow, ik was je mini-review over CS alweer vergeten, Apocalypse. Zal wel komen doordat de een of andere gek hier het topic heeft zitten vervuilen met gezeur over de een of andere website. ;)
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 15:14:
Gameplay: Tis en blijft CS he, ondanks dat de controls ruk zijn.. 8
Op IGN zijn ze juist positief over de controls:
Bron: IGN
The control of Counter-Strike has been suprisingly well-adapted for the console. The speed of the game stays nice and fast and the aiming isn't as jerky as most other PC-to-console shooter ports. It's still not perfect in the way that Halo fit so well with the Xbox, but we were pleasantly surprised at how well the aiming went. Put it this way, at no point did we find ourselves cursing the accuracy of the aiming system and that's definitely a good thing.
Is het spel ook een beetje vrij van lag? CS hoor je toch wel met een man of 10 op een server te spelen, maar als iedereen dan over je scherm loopt te teleporteren is dat natuurlijk geen doen. Ik las op IGN ook iets over dedictated servers voor dit spel - zijn die er veel?

Die laatste twee vragen gelden eigenlijk voor alle drie de spellen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maniakje op 03-12-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Vanmiddag plofte er opeens een xbox starterspakket en rainbow six spel op m'n deurmat.
Ik dacht dat Sinterklaas een beetje dement was geworden maar het bleek van veronica te zijn, ik bleek meegedaan te hebben aan een of andere bel en win actie.
Naja ik vind het best :P

Alleen het kleine probleem is dat ik het niet ga gebruiken.
Mijn vraag is alleen wat is een redelijke prijs om te vragen voor zoiets, ik zie namelijk zoveel verschillend pakketten met dit en met dat, dat ik er niet wijs meer uit word wat een redelijke vraagprijs is.
De mensen die hier zitten lijken me meer verstand te hebben van dit soort dingen dus ik dacht laat ik het hier eens vragen ;)

Het gaat dus om een xbox live starterspakket, en de gehele versie van rainbow six 3. Allebei nog netjes gesealed, ja ik heb me kunnen bedwingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Ik heb € 60 euro betaald voor dat starterspakket en RS3 kost ook zoiets volgens mij

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb voor mijn live pakket 29.99 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox-mag.net/images/oddworld4/0112/01.jpg

Idd, de cast van Oddworld 4 :)
En wat kunnen we hier uit herleiden ? Allemaal nieuwe karakters zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

woei, dat is cool, ik vond munch oddysee wel vet (vooral de x-knop ;) )

al een release date bekend? (ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Even een vraagje... ik heb de laatste 10 pages van dit topic wel doorgespit maar kon er niet zo snel iets van vinden en dacht dat jullie waarschijnlijk wel zo vriendelijk zouden zijn om m'n vragen te beantwoorden :P

1. Is het mogelijk om met 1 creditcard meerdere accounts aan te maken of kan je per starter kit echt maar 1 account aanmaken? En als ik zoals bijvoorbeeld bij Top Spin 2 maanden gratis Live! krijg (en dus een unieke code) kan het dan sowieso?

2. Ik heb vandaag dus die starter kit gekocht, en alles geinstalleerd, werkt ook prima. Alleen... merk ik dat ik vooral bij Top Spin veel lag heb. Als ik de knoppen loslaat zie je de meter steeds nog iets doorlopen en da's best vervelend. Ik heb een Planet ADSL aansluiting (basic) maar dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me?

3. Is het bij Top Spin ook mogelijk om met 1 echt account, en 1 guest account, toch dubbels te spelen met iemand anders op dezelfde XBOX? Want vanavond kon ik echt niemand vinden :'(

:)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Bizzarro schreef op 03 december 2003 @ 22:15:
woei, dat is cool, ik vond munch oddysee wel vet (vooral de x-knop ;) )

al een release date bekend? (ongeveer)
Q4 2004, nog even geduld dus ;)
DenMan schreef op 03 december 2003 @ 23:01:
Even een vraagje... ik heb de laatste 10 pages van dit topic wel doorgespit maar kon er niet zo snel iets van vinden en dacht dat jullie waarschijnlijk wel zo vriendelijk zouden zijn om m'n vragen te beantwoorden :P

1. Is het mogelijk om met 1 creditcard meerdere accounts aan te maken of kan je per starter kit echt maar 1 account aanmaken? En als ik zoals bijvoorbeeld bij Top Spin 2 maanden gratis Live! krijg (en dus een unieke code) kan het dan sowieso?
Je kunt meerdere accounts per Creditcard hebben, geen probleem. Dit kan dus ook voor die trial periode.
2. Ik heb vandaag dus die starter kit gekocht, en alles geinstalleerd, werkt ook prima. Alleen... merk ik dat ik vooral bij Top Spin veel lag heb. Als ik de knoppen loslaat zie je de meter steeds nog iets doorlopen en da's best vervelend. Ik heb een Planet ADSL aansluiting (basic) maar dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me?
Je abbonement is zeker voldoende, maar het kan zijn dat op een mindere server zat. Er is trouwens nog iemand hier die wat lag had bij Top Spin, dus misschien ligt het ook wel deels aan de netcode. Maar de meeste spelen lagvrij.
3. Is het bij Top Spin ook mogelijk om met 1 echt account, en 1 guest account, toch dubbels te spelen met iemand anders op dezelfde XBOX? Want vanavond kon ik echt niemand vinden :'(

:)
Ja, dat is mogelijk :) Kan met practisch elk Live spel, dat je met een guest account samen kunt spelen.

offtopic:
Maniakje, ik wachtte al een uur bijna, blijf niet bezig :P

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 03-12-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
1. Je kunt met 1 creditcard meerdere accounts maken. Je moet wel voor iedere account een unieke code hebben.

2. De hoeveelheid lag die je hebt hangt vooral af van jouw verbinding naar de tegenstander(s). Als je tegen een Amerikaan speelt heb je waarschijnlijk meer lag dan wanneer je tegen een Nederlander speelt. Maar over het algemeen is het wel speelbaar. Ik ken jouw Planet abonnement niet, maar je moet een minimale uploadsnelheid hebben van 128Kbit (16 Kb/s). Lager dan dat gaat echt *niet*.

3. Yep, dat kan. Je zult inderdaad wel tegenstanders moeten hebben. Ik weet niet of dubbelen veel gespeeld wordt op Xbox Live, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

offtopic:
Grrrr Audi, heb nou es even geduld zodat ik m'n post kan aftikken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Maniakje op 03-12-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Xbox Digital AV cable set
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7039957F.gif

Xbox SCART-kabel (uitgebreid)
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/ilm-advancedscartconnector-0001.jpg

Werken beide met RGB-videokanalen?

Welke raden jullie mij aan?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
HIDMAN-X schreef op 03 december 2003 @ 16:17:Ik dacht dat Sinterklaas een beetje dement was geworden maar het bleek van veronica te zijn, ik bleek meegedaan te hebben aan een of andere bel en win actie.
Sinterklaas dement? :+

Maare, gooi het bijvoorbeeld op ebay in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
SindaPaus schreef op 04 december 2003 @ 10:31:
Xbox Digital AV cable set
[afbeelding]

Xbox SCART-kabel (uitgebreid)
[afbeelding]

Werken beide met RGB-videokanalen?

Welke raden jullie mij aan?
De Advanced Scart kabel is de meest gekochte en volgens mij ook de beste wat beeld en geluid betreft. Ik zou dus daarvoor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Ik ben vanavond even bij de Intertoys geweest en daar was de aanbieding met het action pack 3 games en 2 controllers + 2 maand xbox live weer verlaagt, nu nog 209 euro.

Wat ik alleen ook zag waren die kleine controllers, wat een zaad dingen zeg, tenminste zo op het eerste gezicht. De jongen in de intertoys vertelde me dat ik ze niet kon ruilen voor grote controllers omdat ze die niet meer hadden.

Kan iemand mij vertellen of microsoft misschien zo'n soort optie biedt? Of dat er andere wegen zijn om nog twee grote controllers te krijgen/ruilen ?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
2e hands kan je de grotere kopen. ik wil dus ook die grotere hebben als ik zo'n xbox zou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

AudiRS4 schreef op 04 december 2003 @ 18:34:
[...]

De Advanced Scart kabel is de meest gekochte en volgens mij ook de beste wat beeld en geluid betreft. Ik zou dus daarvoor kiezen.
"Volgens mij", als in: Heb ik zelf ervaren en getest, of
"Volgens mij", als in: Dat is mijn mening door verhalen van anderen? :)

Is het getest door iemand en kan ik de review ergens lezen? O-)

Ik wil best die duurdere kopen als dat verschil maakt in beeld, het gaat me niet om het geld, maar om de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

SindaPaus schreef op 05 december 2003 @ 07:30:
[...]

"Volgens mij", als in: Heb ik zelf ervaren en getest, of
"Volgens mij", als in: Dat is mijn mening door verhalen van anderen? :)

Is het getest door iemand en kan ik de review ergens lezen? O-)

Ik wil best die duurdere kopen als dat verschil maakt in beeld, het gaat me niet om het geld, maar om de beste.
Zo te zien is die bovenste kabel gewoon de standaard kabel die met je XBox wordt meegeleverd toch? Indien dat zo is: deze ondersteund geen RGB.

De onderste van die 2 plaatjes is dus de Advanced Scart kabel. Deze heb ik heb gekocht omdat ik m'n XBox op de 5.1 set wilde aansluiten. Bijkomend voordeel van deze kabel is dat hij dus wel RGB ondersteund. Of dit merkbaar is? Jazeker wel! Let er iig op dat je 'm aansluit op de scart aansluiting van je TV die RGB ondersteunt aangezien je vaak meerdere scart aansluitingen hebt waarvan er slechts 1 RGB ondersteunt.

De betere kwaliteit zag ik het beste in PGR. Het nummerbord was met de gewone kabel vrijwel niet te lezen terwijl het met de advanced scart dus echt haarscherp werd.

Als je de kabel enkel koopt voor beter beeld dan is 30 euro misschien wat veel, maar als je het er voor over hebt, of binnenkort een 5.1 set wil aansluiten, dan zeker kopen. :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Die kleine controllers zaad ? Ik heb best grote handen maar die kleine controller vind ik echt 10x beter !!!! Die grote controller ligt bij mij in de hoek en ik speel alleen maar met de kleine S controller. Die 2e is dan voor mensen die mee willen spelen want ik speel echt niet met dat ding ! Voor de rest ligt ie gewoon een beetje stoffig te worden hier.

En van die advanced scart kabel die werkt echt super eerst had ik in NFS:U echt het idee waar rij ik nu puur omdat ik echt helemaal niks zag of heel moeilijk zag. Met die advanced RGB kabel heb ik super geluid via de optical uit en het beeld vind ikzelf echt 10x beter geworden en dan zeer zeker in NFS:U ! Nu zie ik gewoon weer waar ik heen rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
ik vind beide controllers hun plus punter hebben.
die grote is echt het fijnst voor race games en fps
voor fighting krijg ik lamme poten met die grote dan is die kleine weer wat fijner

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

TuRk schreef op 05 december 2003 @ 11:39:
Die kleine controllers zaad ? Ik heb best grote handen maar die kleine controller vind ik echt 10x beter !!!! Die grote controller ligt bij mij in de hoek en ik speel alleen maar met de kleine S controller. Die 2e is dan voor mensen die mee willen spelen want ik speel echt niet met dat ding ! Voor de rest ligt ie gewoon een beetje stoffig te worden hier.
Met SSX tricky moet je voor sommige tricks twee knoppen tegelijk indrukken, met die grote controller gaat dat (denk ik) een stuk makkelijker dan met die kleine, daar staan de knoppen veel verder uit elkaar. Misschien is het ook een kwestie van gewenning. Ik speel op mijn werk al een tijdje met die grote en vind hem best prettig. Die kleine heb ik alleen gisteren even vast mogen houden in de winkel.

Als ik nu echter op mijn psx speel vind ik die dingen toch wel erg klein.

Maar wie weet, zijn er meer mensen zoals jij en kan ik mijn controller s ruilen op marktplaats voor een grote ofzo.

Eerst maar eens een xbox aanschaffen :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
DeFeCt schreef op 05 december 2003 @ 14:40:
[...]

<knip>

Ik speel op mijn werk al een tijdje met die grote en vind hem best prettig. Die kleine heb ik alleen gisteren even vast mogen houden in de winkel.

<knip>
Wat heb jij voor'n super baan >:)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
[...]

Eerst maar eens een xbox aanschaffen :)
hetzelfe hier. en ik vindt die grotere ook lekkerder. Vond vanaf de eerst keer dat die grote lekker in de hand liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ruud2001 schreef op 05 december 2003 @ 11:19:
[...]

Zo te zien is die bovenste kabel gewoon de standaard kabel die met je XBox wordt meegeleverd toch? Indien dat zo is: deze ondersteund geen RGB.

De onderste van die 2 plaatjes is dus de Advanced Scart kabel. Deze heb ik heb gekocht omdat ik m'n XBox op de 5.1 set wilde aansluiten. Bijkomend voordeel van deze kabel is dat hij dus wel RGB ondersteund. Of dit merkbaar is? Jazeker wel! Let er iig op dat je 'm aansluit op de scart aansluiting van je TV die RGB ondersteunt aangezien je vaak meerdere scart aansluitingen hebt waarvan er slechts 1 RGB ondersteunt.

De betere kwaliteit zag ik het beste in PGR. Het nummerbord was met de gewone kabel vrijwel niet te lezen terwijl het met de advanced scart dus echt haarscherp werd.

Als je de kabel enkel koopt voor beter beeld dan is 30 euro misschien wat veel, maar als je het er voor over hebt, of binnenkort een 5.1 set wil aansluiten, dan zeker kopen. :)
Die bovenst is niet dezelfde die standaard wordt meegeleverd, er zitten immers veel meer aansluitingen op inc glasvezel voor je 5.1 set. 8)

Onze nieuwe tv (Panasonic - TX-32PS10F (beelddiagonaal 82 cm)) heeft twee van die RGB ingangen, daar zal het dus niet aan liggen. :)

Goed, je hebt me overtuigd om de kabel aan te schaffen... :P

Nu mijn ouders nog ff zover krijgen om een 5.1 setje aan te schaffen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op 05 december 2003 @ 14:42:
[...]

Wat heb jij voor'n super baan >:)
Als hij het niet heeft, dan heb ik het wel ;)

(check profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Helemaal te gek die Xbox.
Gister eentje gekocht :) massive pack met dvd pack erbij(bij intertoys is dit pakket 209 ipv 229)
Waanzinnge gameplay en screens, vandaag effe Gotham Racing 2 erbij gehaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Flex schreef op 06 december 2003 @ 19:43:
Helemaal te gek die Xbox.
Gister eentje gekocht :) massive pack met dvd pack erbij(bij intertoys is dit pakket 209 ipv 229)
Waanzinnge gameplay en screens, vandaag effe Gotham Racing 2 erbij gehaald _/-\o_
Mooi dat je tevreden bent :D
En PGR2 is zeker een goede keus, must buy voor de Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb eens ff die demo's gechecked op de pgr2 dvd, en dat grabbed by the ghoullies (oid) is best vaag spel. Heel irritante geluiden (als je opdrachten krijgt), en de graphics zijn naar mijn idee niet bepaald om over naar huis te schrijven. en dat american football demo die erop staat snap ik al helemaal de ballen van (letterlijk :P ), amerikanen zijn er dol op, maar ik zie de fun er niet echt in geloof ik.

Ik zag vanmiddag dat gcshop aan het opruimen is, toen heb ik maar ff conflict desert storm en voodoo vince voor 50 euro bij elkaar gekocht, paste precies in het sinterklaas budget dus dat kwam goed uit :), hebben we weer wat te doen met de kerst (behalve pgr2 dan :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Bizzarro schreef op 06 december 2003 @ 20:21:
ik heb eens ff die demo's gechecked op de pgr2 dvd, en dat grabbed by the ghoullies (oid) is best vaag spel. Heel irritante geluiden (als je opdrachten krijgt), en de graphics zijn naar mijn idee niet bepaald om over naar huis te schrijven. en dat american football demo die erop staat snap ik al helemaal de ballen van (letterlijk :P ), amerikanen zijn er dol op, maar ik zie de fun er niet echt in geloof ik.

Ik zag vanmiddag dat gcshop aan het opruimen is, toen heb ik maar ff conflict desert storm en voodoo vince voor 50 euro bij elkaar gekocht, paste precies in het sinterklaas budget dus dat kwam goed uit :), hebben we weer wat te doen met de kerst (behalve pgr2 dan :D )
Ik vond Grabbed anders best een aardig spel, voor zover de demo duurde. Veel humor en de graphics spraken mij persoonlijk wel aan. Alleen die butler kon ik na twee opdrachten wel al schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
AudiRS4 schreef op 06 december 2003 @ 20:26:
[...]

Ik vond Grabbed anders best een aardig spel, voor zover de demo duurde. Veel humor en de graphics spraken mij persoonlijk wel aan. Alleen die butler kon ik na twee opdrachten wel al schieten :P
Die moves zijn heel goed,lijk me een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Ik zoek nog een leuke snowboardgame,omdat ik hier in de buurt nergens een Xbox spel kan proberen kunnen jullie mij vertellen welk spel echt jammie is?

Kan ik hier ook vragen posten mbt het aansluiten van de Xbox in een netwerk,of moet ik hiervoor een aparte post openen?

[ Voor 31% gewijzigd door Flex op 07-12-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik zelf heb geen xbox. Ik heb SSX Tricky heel vaak gespeeld en die vond ik echt super. Dus ik denk dat SSX3 net zo goed zal zijn. Dit spel concentreet zich heel veel op het stunten. En sommige stunts zijn dusdaning echt insane.
Amped 2 is iets meer de realistische kant. Het is moeilijker om onder de knie te krigen maar het heeft wel Xbox Live! support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

SSX 3 schijnt verplichte kost te zijn. Ik heb tricky op de xbox en die is ook onwijs gaaf. 3 zou weer beter moeten zijn.

Ik heb trouwens ook PGR2 maar aangeschaft. Ik hoor iedereen er zo positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Flex schreef op 07 december 2003 @ 10:55:
Ik zoek nog een leuke snowboardgame,omdat ik hier in de buurt nergens een Xbox spel kan proberen kunnen jullie mij vertellen welk spel echt jammie is?

Kan ik hier ook vragen posten mbt het aansluiten van de Xbox in een netwerk,of moet ik hiervoor een aparte post openen?
brand los zou ik zeggen (en over die snowboard game, neem ssx3, of als je budget niet zo hoog is ssx tricky, dat is een classic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Wat snowboard games kan ik je Transworld Snowboarding van harte aanraden, kost ook maar 30 euro en is in mijn ogen de tony hawk voor op de berg. Tevens is Amped 2 een wat realistischere benadering van de sport, terwijl SSX3 weer helemaal over the top is. Alle drie de games zijn geen miskopen, dat staat voorop.

Zolang je maar van games als Dark Summit wegblijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik heb even een stom vraagje...

Ik heb mijn xbox aangesloten op m'n home cinema set en heb daarbij een advanced scart cable gebruikt. (optische kabel naar surround receiver)

Het geheel is aangesloten op een Sony breedbeeld televisie (100Hz, platte beeldbuis) met 3 scart-ingangen. Echter, ik weet niet welke van de drie RGB ondersteunt! :?

Bij 1 van de scart-ingangen staat "dvd" geschreven... daar heb ik dan ook mijn dvd-speler op aangesloten. Gisteravond heb ik geprobeerd de scartkabel van m'n xbox op alle drie de poorten aan te sluiten, om te kijken naar het kwaliteitsverschil in beeld...

Ik heb daarvoor PGR2 gebruikt, maar bij alle drie de ingangen was het beeld hetzelfde (volgens mij!), want ik kon steeds net niet de tekst lezen op het nummerbord op achterkant van de auto.

Kan iemand me hiermee helpen? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Kingnbajam: Probeer eens de handleiding van de tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
heb je bij de beeld instelling van het xbox menu wel de optie PAl 60 geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Oke hier mijn vraag over het aansluiten van een Xbox in een netwerk.

1 server(win2000) en 1 client(Winxp)
Server deelt het Inet/filesharing via ICS naar client met een crosscable.
Adsl modem(copperjet 810) staat niet in routermode(dus gewoon modemmode)kan ik volstaan met een hub?
Dus dan wordt de volgorde van aansluiting: Modem-Hub-server-client-Xbox.

Moet ik hiervoor de modem in routermode draaien of volstaat de modemmode en kan ik er gewoon een hub tussen prakken?

Verder zat ik te twijfelen tussen SSX3 en Amped 2 namelijk.....denk dat het SSX 3 gaat worden :P

Dacht verder dat de Xbox aansluiten een stukje cake zou zijn,maar heb gister nog aardig wat ruzie gehad om geluid op de Xbox te krijgen via de versterker(Dolby Digital)
Uiteindelijk met een scartbox met audio input de klus geklaard....dank jullie voor het aansteken van het Xbox virus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
handleiding ben ik volgens mij kwijt :X

Ik heb bij de instellingen van mn xbox wel "pal 60" aanstaan ja...

Misschien moet ik maar ergens een handleiding op internet zoeken.... :/

Ik heb een Sony KV-28FX68..... redelijk nieuw toestel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bij sommige spellen kan je (naar het schijnt) beter niet pal 60 gebruiken. Bij Halo bijvoorbeeld.
En volgens mij maakt het niets uit welke scart je gebruikt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
heeft iemand hier Lord of The Rings: Return of the King al gespeeld?

heb em gisteravond even gespeeld, maar of het ligt aan mij of het is een baggerspel?
Ik snapte eigenlijk niet wat de bedoeling was, en er is nergens een menu ofzo??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Phusebox schreef op 07 december 2003 @ 16:14:

heb em gisteravond even gespeeld, maar of het ligt aan mij of het is een baggerspel?
je wordt direct in het spel gegooit ahw.. Die eerste level is gewoon ff flink knoppen rammen.. Als het goed is kan je vervolgens wel gaan kiezen met wie je wilt spelen. Heb hem zelf ook nog niet echt veel gedaan.

net zelf nog even urban freestyle soccer gedaan.
een 7.5. Controls zijn wel ok, maar het is geen 'puntje van je stoel'- spel. Grafisch niet spectaculair maar ook niet super lelijk.

max payne 2 zag er weer nice uit, maar vond max payne 1 al niet zo heel leuk om te spelen. Het verhaal kan me gewoon niet boeien :) hoe dan ook, hij is weer nice en bullet time blijft aardig. 8+

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
ik snap d'r geen zak van (return of the king) ben met de hobbits bezig, zit in het eerste level van de hobbits maar kom niet voorbij zo'n dik figuur...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj ik ga mn goeie ouwe boxje deze week ook weer eens onder het stof vandaan halen, ik trakteer hem op een 'chipje' en dan worden we weer dikke vriendjes O+. Trouwens ; iedereen die nog een leuke party-game zoekt kan ik Deathrow aanraden, leuk spel, goede prijs. De rest van de info erover google je maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Is Pac Man world 2 ook verkrijgbaar in Europa?? Zou een goede titel zijn om me meissie enthousiast te maken voor de xbox... Zat een tijdje twijfelen over de Xbox of de Cube, maar na de beelden van PGR2 ben ik echt helemaal om... Het wordt een xbox..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Macer schreef op 07 december 2003 @ 20:54:
Is Pac Man world 2 ook verkrijgbaar in Europa?? Zou een goede titel zijn om me meissie enthousiast te maken voor de xbox... Zat een tijdje twijfelen over de Xbox of de Cube, maar na de beelden van PGR2 ben ik echt helemaal om... Het wordt een xbox..
Helaas, die is alleen in Japan en Amerika uitgekomen en dat was al eind 2002. Ik denk dus niet dat we die hier nog gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Phusebox schreef op 07 december 2003 @ 16:14:

Opzich een redelijk spel, maar de camera is zo enorm brak.
Zo brak zelfs dat het spel zo goed als onspeelbaar is IMO.
En nee, ik ben niet iemand die snel over een camera standpunt gaat zeiken.
Maar dit was de PC versie, denk niet dat het veel beter is met de Xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 07 december 2003 @ 21:23:
[...]

Helaas, die is alleen in Japan en Amerika uitgekomen en dat was al eind 2002. Ik denk dus niet dat we die hier nog gaan zien :)
jawel hoor alleen niet in de winkels ;)

Overigens weiger ik dit soort spellen te spellen.. Daar is de xbox gewoon niet voor gemaakt. Dan toch liever de eye candy a la PGR2.

Then again met de 'nieuwe' XsnesX emu en super mario world kan ikme ook prima vermaken :) Kan die super nintento eindelijk de deur uit >:)

Als afwisseling is mario prima om te spelen op de xbox :)

Iemand XIII trouwens al gedaan ?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zonde om je supernintendo weg te doen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 18:22:
Jeuj ik ga mn goeie ouwe boxje deze week ook weer eens onder het stof vandaan halen, ik trakteer hem op een 'chipje' en dan worden we weer dikke vriendjes O+. Trouwens ; iedereen die nog een leuke party-game zoekt kan ik Deathrow aanraden, leuk spel, goede prijs. De rest van de info erover google je maar >:)
Deathrow is inderdaad best een leuke game, vooral via system link. Alleen draaide dat bij ons uit op een ruzie over sports view vs action view. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Maniakje schreef op 08 december 2003 @ 13:08:
[...]
Deathrow is inderdaad best een leuke game, vooral via system link. Alleen draaide dat bij ons uit op een ruzie over sports view vs action view. :P
En heb je het dan ook 'op zijn deathrows' opgelost ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Weer een nieuwe Xbox pack. :)

Silver Bullet Pack
  • Xbox + Controller S Rainbow Six 3 XIII Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden Prijs: € 219,99 [sub][i]Verkrijgbaar vanaf vrijdag 12 december[/i][/sub]

Om nog even terug te komen op mijn dilemma uit een eerdere post: Ik ben uiteindelijk toch maar voor Rainbow Six 3 gegaan. Ik heb er geen spijt van, het spel is veel vetter dan ik dacht. :)

Ik heb alleen al wel enkele rare dingen meegemaakt in de single player.

In de eerste missie waar je team slechts uit 2 personen bestaat (de 3e missie denk ik) liep ik door een kamer, en gaf de opdracht "breach & clear" voor een deur. Er gebeurde niks. Ik draaide me om, en wat bleek: mijn teammate was op een of ander blokje geklommen en kon er niet meer van af. Wat ik ook probeerde, die teammate kon niet meer lopen. Er zat dus niks anders op dan de missie te herstarten.

Later in dezelfde missie had ik nog een probleem. Ik had beide hostages gered. Vervolgens krijg je de opdracht om ze te beschermen tot de helikopter er is. Dat viel niet mee. :D Na talloze keren gefaald te hebben, kwam ik eindelijk tot het punt dat die helikopter boven me kwam vliegen en schieten. Alleen....... verder gebeurde er niks! Ik ben op zoek gegaan of ik niet nog wat ventjes gemist had, maar nee. Ik heb het hele huis doorzocht maar kon niet één terrorist meer vinden. Ook in die tuin (onder de helikopter dus) kon ik gewoon stil blijven staan zonder beschoten te worden. Daar zat dus ook niemand meer. Na een kwartier lang door het huis gedwaald te hebben was er nog niks veranderd. Die helikopter stond nog steeds onverstoord op één punt te schieten. Ik gaf het maar op en schoot zelf een hostage neer. Mission failed. Duh.
Zag ik nou iets over het hoofd of werd de 'mission succes' event gewoon niet getriggerd?

Ik ben nog niet veel toegekomen aan online play, maar in de twee potjes die ik online gespeeld heb werd ik steeds al neergeschoten voordat ik ontdekte waar het vuur vandaan kwam. Even oefenen nog. :P
AudiRS4 schreef op 08 december 2003 @ 13:35:
En heb je het dan ook 'op zijn deathrows' opgelost ? :+
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mootjes.creative/fotoklein/litteken.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 08-12-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

megamuch schreef op 08 december 2003 @ 12:59:
[...]
Then again met de 'nieuwe' XsnesX emu en super mario world kan ikme ook prima vermaken :) Kan die super nintento eindelijk de deur uit >:)

Als afwisseling is mario prima om te spelen op de xbox :)
Als je je SuperNintendo gaat weggooien wil ik hem graag van je overnemen hoor. Laat me maar wat weten.
megamuch schreef op 08 december 2003 @ 12:59:
Iemand XIII trouwens al gedaan ?
Ik heb van XIII alleen de Multiplayer gespeeld op de Cube. Ik moet zeggen dat het zeker strak is die multiplayer, de fun die je hebt doet me echt een beetje denken aan Perfect Dark op de N64.
Maniakje schreef op 08 december 2003 @ 13:08:
[...]
Deathrow is mijn favo "sports"-game op de Xbox. Zoals gezegd roeleert de System Link optie zwaar. Jammer is dat toen deze game gereleased werd er nog geen Live was. Deze game over Live zou ook een topper worden. Voor die € 30,- zou ik hem zeker niet laten liggen.
Ik heb voor kerst Rainbow Six 3 en Counter-Strike gevraagd. Nu maar afwachten wat de Kerstman me nu geeft, beide zit er niet in denk ik.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ok, ik ben er gisteravond dus achtergekomen dat ik een half jaar heb zitten gamen zonder RGB....... :Z

Gisteravond even achterhaald dat van m'n 3 scart-ingangen er 2 RGB hadden... poort 1 en 2. En laat die van mn xbox nou net op poort 3 zijn aangesloten.... hehe....

Het verschil is duidelijk merkbaar! In PGR2 zijn de menu's veel scherper en ook oogt het ingame wat frisser, scherper en kleurrijker.... ook Top Spin zag er een stukje beter uit.

Voortaan dus in RGB!! 8) Ps: Ik speel nu Rainbow Six 3, Top Spin en PGR2... en moet elke keer kiezen welke van de 3 ik speel. Echt irritant, want ze zijn alle drie supercool!!!!! :'( Bestond een dag maar uit 48 uur.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
kingnbajam schreef op 08 december 2003 @ 15:16:
ok, ik ben er gisteravond dus achtergekomen dat ik een half jaar heb zitten gamen zonder RGB....... :Z

Gisteravond even achterhaald dat van m'n 3 scart-ingangen er 2 RGB hadden... poort 1 en 2. En laat die van mn xbox nou net op poort 3 zijn aangesloten.... hehe....

Het verschil is duidelijk merkbaar! In PGR2 zijn de menu's veel scherper en ook oogt het ingame wat frisser, scherper en kleurrijker.... ook Top Spin zag er een stukje beter uit.

Voortaan dus in RGB!! 8) Ps: Ik speel nu Rainbow Six 3, Top Spin en PGR2... en moet elke keer kiezen welke van de 3 ik speel. Echt irritant, want ze zijn alle drie supercool!!!!! :'( Bestond een dag maar uit 48 uur.... :*)
Ik speel echt alleen maar PGR2 de laatste tijd, ik denk dat ik Top Spin al een week niet aangeraakt heb. Misschien is PGR2 wel té goed, en verkoopt MS geeneen andere game meer als PGR2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik weet wel dat een racegame wel HEEL bijzonder moet zijn als ik het blijf spelen... want ik hou eigenlijk niet echt van race-games.

Deze game is echt briljant. Toch speel ik tussendoor ook wat potjes Top Spin online... en Rainbow Six 3 ook. Vind het jammer dat ik KOTOR nog niet heb uitgespeeld, maar die game moet nu even wachten... ook al is het een wereldgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kingnbajam, ik had geen id dat niet alle scart ingangen RGB zouden zijn! :D Ik ga zelf ook maar eens kijken dan, ik heb 3 scart dingen en allemaal in gebruik, maar dat zou dus betekenen kunnen dat ik inferieur beeld heb met 1 van die dingen :o
Nja, altijd handig om te weten :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Nu pas is de officiele releasedatum van het GTA Double Pack voor de Xbox bekend : 2 Januari , althans, het is nu officieel bevestigd.
Grand Theft Auto 3 en Grand Theft Auto: Vice City waren beide monsterhits op de PS2, en vele Xbox bezitters keken jaloers naar de PS2-bezitters, en wachtten af op hun "eigen" GTA, genaamd True Crime. Echter nog voordat deze uitkwam had Rockstar al bekend gemaakt de beide next-gen GTA's te porten naar de Xbox, en wel beiden in 1 pack voor de prijs van een normale game; het Grand Theft Auto Double Pack.

Maar goed, deze game is in Amerika al een tijdje uit, en Europa moest het tot voor kort doen zonder releasedatum. Vandaag heeft Rockstar deze releasedatum onthuld, en wat blijkt, de releasedatum staat op 2 januari 2004. Nog maar een paar weekjes dus, en ook de Europese Xbox bezitters kunnen zich vermaken met de twee uitstekende Grand Theft Auto games. Nog maar een paar weekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitten van een xbox :*). Ik heb de massive entertainment pack gekocht met:

*Xbox
*2 Controllers
*Halo
*Midtown Madness 3
*Brute Force
*2 Maanden Xbox Live

voor € 229,-

Mijn eerste indruk viel tegen omdat ik de graphics wel wat beter had verwacht. De graphics van Midtown Madness 3 stelden echt teleur. Ik had zelf wat meer op pc-niveau verwacht. Brute Force is echt een bruut spel :P en Halo had ik al op de pc gespeeld (graphics van beide waren wel ok). Ik denk dat het komt omdat ik tot nu toe alleen maar games op pc heb gespeeld, hoop dat het na een tijdje went (begint al te wennen). De controller/besturing went erg makkelijk (ik had eerst vooral erg veel moeite met het besturen en het wijzigen van de camera tegelijk, maar nu gaat het prima :)). Heb ook Elder Scrolls III Morrowind erbij gekocht, prachtig spel gewoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 december 2003 @ 22:54:
Nu pas is de officiele releasedatum van het GTA Double Pack voor de Xbox bekend : 2 Januari , althans, het is nu officieel bevestigd.

[...]
lol hier in amerika kan je die al kopen sinds 3 weken geleden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hi-Sintar schreef op 09 december 2003 @ 01:12:
(ik had eerst vooral erg veel moeite met het besturen en het wijzigen van de camera tegelijk, maar nu gaat het prima :)).
Daar heeft mijn vriendin ook nog steeds moeite mee maar dat gaat steeds beter. Na voodoo vind geprobeerd te hebben (werd op een gegeven moment iets te moeilijk) is ze nu met Grabbed by the Ghoullies bezig :+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 08 december 2003 @ 22:54:

[...]
Dat komt zeker door de fouten die in de amerikaanse versie zaten en dat ze de bugs eruit hebben gehaald voor de europese release.
De Xbox versie van het Grand Theft Auto Double Pack is nog maar net uit in Amerika en Rockstar Games heeft al diverse klachten ontvangen van teleurgestelde gamers. Er zitten namelijk een aantal grote fouten in GTA: Vice City.
De grootste en meteen vervelendste fout is het vastlopen van de game. Daar blijft het echter niet bij. Het geluid werkt niet goed en de voetgangers gedragen zich raar. Ook komt het wel eens voor dat de characters in Vice City niet tegen je praten, terwijl dat wel de bedoeling is. Rockstar Games is inmiddels bezig deze problemen op te lossen. De Europese release is vooralsnog onbekend.
Zo zie je maar dat een latere release dan in de states ook wel eens z'n voordelen kan hebben. Je ziet het trouwens niet vaak dat een game eerder in Europa gereleased wordt dan in de States. De enige game die ik ken waar dat bij gebeurde was Mario Kart: Double Dash, maarja die is weer niet voor de Xbox maar voor de Cube.

[ Voor 14% gewijzigd door Techno Overlord op 09-12-2003 09:34 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

[...]
Maar wie weet, zijn er meer mensen zoals jij en kan ik mijn controller s ruilen op marktplaats voor een grote ofzo.
Ik hou me aanbevolen mocht je dit willen gaan doen :)
Alles staat in mijn profiel voor reacties.

Enneh spelen op je werk >? Btere baan kan je niet hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Hi-Sintar schreef op 09 december 2003 @ 01:12:
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitten van een xbox :*). Ik heb de massive entertainment pack gekocht met:

*Xbox
*2 Controllers
*Halo
*Midtown Madness 3
*Brute Force
*2 Maanden Xbox Live

voor € 229,-

Mijn eerste indruk viel tegen omdat ik de graphics wel wat beter had verwacht. De graphics van Midtown Madness 3 stelden echt teleur. Ik had zelf wat meer op pc-niveau verwacht. Brute Force is echt een bruut spel :P en Halo had ik al op de pc gespeeld (graphics van beide waren wel ok). Ik denk dat het komt omdat ik tot nu toe alleen maar games op pc heb gespeeld, hoop dat het na een tijdje went (begint al te wennen). De controller/besturing went erg makkelijk (ik had eerst vooral erg veel moeite met het besturen en het wijzigen van de camera tegelijk, maar nu gaat het prima :)). Heb ook Elder Scrolls III Morrowind erbij gekocht, prachtig spel gewoon :).
Oefening baart kunst inderdaad, maar als je eens wilt zien wat een Xbox grafischer wijs allemaal kan, moet je eens kijken naar games als Racing Evoluzione, Project Gotham Racing 2 of Panzer Dragoon Orta. Hoewel het natuurlijk nooit PC gfx zullen zijn vind ik dat nog steeds pareltjes voor het oog.
CaptainM schreef op 09 december 2003 @ 09:30:
[...]

Zo zie je maar dat een latere release dan in de states ook wel eens z'n voordelen kan hebben. Je ziet het trouwens niet vaak dat een game eerder in Europa gereleased wordt dan in de States. De enige game die ik ken waar dat bij gebeurde was Mario Kart: Double Dash, maarja die is weer niet voor de Xbox maar voor de Cube.
Alle Codemasters zijn eerder in Europa voor zover van belang. Vroeger ook alle Ubisoft spellen, maar dat is ook al veranderd tegenwoordig. Maargoed, zolang de PAL versies beter zijn hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 09 december 2003 @ 09:30:
Hopelijk niet nog een voorbeeld waarbij het gebruik van Xbox live als patch systeem daluk een standaard gaat worden. Ik was er al bang voor. Willen ze zo toch Xboxers dwingen Xbox live te nemen? Ik wil geen Xbox games online spelen en verwacht dus goeie SP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 13:24:
[...]

Hopelijk niet nog een voorbeeld waarbij het gebruik van Xbox live als patch systeem daluk een standaard gaat worden. Ik was er al bang voor. Willen ze zo toch Xboxers dwingen Xbox live te nemen? Ik wil geen Xbox games online spelen en verwacht dus goeie SP games.
Wie zegt er nou dat die amerikaanse gamers met GTA via een patch die te downloaden valt via Live hun problemen kunnen verhelpen?? GTA ondersteund geen Live. Er worden enkel patches uitgebracht die van toepassing zijn op het Live-gedeelte van een game. Niet op het singleplayer gedeelte. Als er problemen zijn in het singleplayer gedeelte van een game, of als de game alleen maar singleplayer heeft (dus geen Live ondersteund) dan wordt dat echt wel niet via een patch opgelost. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de bug die toen in Racing Evoluzione zat. Die games die het probleem hadden konden teruggestuurd worden of geruild worden voor eentje waar de bug verholpen was. Het is naar mijn weten alleen bij Unreal Tournament zo geweest dat er een zogenaamde "update" (dus een patch) te downloaden viel om een bug te verhelpen.

edit:
Hij staat klaar om bij gcshop.nl gepreörderd(spelling 8)7 ) te worden voor € 48,50 Ik heb hem maar gelijk gepreörderd want ook al heb ik de PC versie van GTA 3 uitgespeeld, in Vice City heb ik nooit echt alles kunnen zien enzo toen ik die bij een vriend van me op de PS2 speelde. Ik blijf de GTA-serie echt super strak vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Techno Overlord op 10-12-2003 08:49 ]

Forever raver!

Verwijderd

Damn wat is PGR2 goed... ben spontaan van m'n Rainbow Six 3 verslaving af :P
maar je merkt wel dat LIVE zijn bestaansrecht begint te bewijzen... dit topic is al 2 dagen niet bezocht :P

ehh, heeft er iemand nog een linkje naar het online GOT Live site reg gebeuren? CaptainM heeft alleen een link naar de exel sheet :)

al gevonden http://gamertags.womweb.nl/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:43 ]

• Maniakje
Zie ook de openingspost. :)

Verwijderd

ben m'n pass vergeten vrees ik .... :|
probeer nog wel een paar keer

• Maniakje
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 20:27:
ben m'n pass vergeten vrees ik .... :|
probeer nog wel een paar keer
Je bent niet de eerste. ;) Ik heb je een nieuw wachtwoord gegeven, is per email naar je toe.

Binnenkort komt er een pass-mail systeem op de site. Ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd gehad om aan de site te werken, maar daar komt verandering in!

Verwijderd

Tss, daar ben ik dus mooi klaar mee, met die geruchten over bugs in GTA. Heb hem sinds gisteren, maar nog niet echt de kans gehad om langer dan een paar minuten te spelen. Ik heb ook weinig gevonden op het net hierover, behalve een vage duitse post ergens. Iemand meer info?

• Wom
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:04:
Tss, daar ben ik dus mooi klaar mee, met die geruchten over bugs in GTA. Heb hem sinds gisteren, maar nog niet echt de kans gehad om langer dan een paar minuten te spelen. Ik heb ook weinig gevonden op het net hierover, behalve een vage duitse post ergens. Iemand meer info?
Gerucht gaat dat het spel de neiging heeft om af en toe vast te lopen en dat het geluid zo af en toe wel eens wil haperen. Ik heb dit ook maar ergens gehoort of gelezen en verder nooit iets van een bevestiging van gezien.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat ik er van begrepen heb is dat na bepaalde tijd (kan 10 of 30 minuten zijn) de pedestrians geen geluid meer maken/niks meer zeggen (zgn pedglitch). Helemaal stil dus, jammer voor de 'sfeer' in de omgeving. Ook sommige voiceovers in cutscenes zouden dan wegvallen. Maar niet iedereen heeft er last van schijnt.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Ik ga vannacht even bigtime games checken, verwacht dus morgen mini-reviews van ;

- The Hobbit
- Prince of Persia
- I-Ninja
- GTA pack
- Tony Hawk Underground
- Fifa 2004
- Sonic Heroes
- R Racing Evolution

Als ik het volhoud, anders komt het van het weekend wel ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

D³ schreef op 11 december 2003 @ 22:50:
Wat ik er van begrepen heb is dat na bepaalde tijd (kan 10 of 30 minuten zijn) de pedestrians geen geluid meer maken/niks meer zeggen (zgn pedglitch). Helemaal stil dus, jammer voor de 'sfeer' in de omgeving. Ook sommige voiceovers in cutscenes zouden dan wegvallen. Maar niet iedereen heeft er last van schijnt.
En ook dat bepaalde mensen zich stil houden terwijl je informatie nodig hebt voor een missie.

Vreemd dat ze dat spel zomaar op de markt gooien, zonder eerst goed te testen.

Verder lijkt het me meer dan logisch dat je een wan-product mag ruilen voor een verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html

Deze wou ik graag even onder de aandacht brengen. Lees het even en please teken, het zal hopelijk een verschil maken ^^.

Reviews volgen nog ;) :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een xbox pack waar geen spellen bij zitten want bij de meesten zitten kut spellen of ze zijn te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 11:45:
Ik zoek nog een xbox pack waar geen spellen bij zitten want bij de meesten zitten kut spellen of ze zijn te duur voor mij.
Bij de freerecord verkopen ze nog losse Xbox,alleen ben je denk ik duurder uit omdat er maar 1 controller bij zit.
Als je een pack neemt ben je ipv 199 € 229 € kwijt,dit is wel inclusief 2de controller en 2 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 11:45:
Je kunt ook gewoon een van de packs nemen, de topgames die daar in zitten kun je makkelijk omruilen op bijvoorbeeld Xboxworld of op Marktplaats.nl. Als je bijvoorbeeld het pack met Project Gotham Racing 2 neemt, en je laat het spel gewoon geseald, kun je dat omruilen voor zo'n beetje ieder spel dat je maar wilt. :)

Maareuh, meen je het nou echt dat je bij alle packs rotspellen vindt zitten? Het zijn toch echt alleen maar toppers bij ieder pack. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:47
Klein vraagje, ik heb gisteren een xbox gekocht. Nu blijkt dit nog een versie 1.0 te zijn....
Ik had deze dus gekocht ter vervanging van mij defecte dvd-speler die ik vaak gebruikte om video's van mijn vakanties te bekijken. Blijkbaar leest de v1.0 (met Thomson-drive ook nog eens... :/ ) mijn zelfgemaakte dvd's niet.
Ik had nochtans zo gevraagd in de winkel of het een recente versie was => 'tuurlijk, wij hebben er nooit meer dan 5 in stock, maw constant nieuwe!' NOT! :(

Is dit reden om hem terug te brengen naar de winkel!? :?

(Dit heeft niks met kopies van games te maken, ik speel namelijk helemaal geen games. :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 13-12-2003 20:42 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.