Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Fire69 schreef op 13 december 2003 @ 20:41:
Klein vraagje, ik heb gisteren een xbox gekocht. Nu blijkt dit nog een versie 1.0 te zijn....
Ik had deze dus gekocht ter vervanging van mij defecte dvd-speler die ik vaak gebruikte om video's van mijn vakanties te bekijken. Blijkbaar leest de v1.0 (met Thomson-drive ook nog eens... :/ ) mijn zelfgemaakte dvd's niet.
Ik had nochtans zo gevraagd in de winkel of het een recente versie was => 'tuurlijk, wij hebben er nooit meer dan 5 in stock, maw constant nieuwe!' NOT! :(

Is dit reden om hem terug te brengen naar de winkel!? :?

(Dit heeft niks met kopies van games te maken, ik speel namelijk helemaal geen games. :) )
naar mijn weten leest de xbox helemaal geen custom dvd's (uitzondering voor een paar bepaalde merken cd's), maar dvd's zijn volges mij (indien gekopieerd) niet af te spelen in een non-modded xbox.

over die drives weet ik wel dat er verschil in zit, en daarmee was t dacht ik juist zo dat de oudste het meeste las, hier zou je misschien even voor kunnen kijken op * Deze url hebben we liever niet ivm mod-praktijken * , wellicht dat daar wat staat.

Als ze in de winkel hebben gezegd dat het de laatste nieuwe was, en het is niet zo, dan is dat een reden om het terug te mogen brengen, als je m maar even in de originele verpakking laat.

Over die versies gesproken trouwens, ik herinner mij dat er afgelopen zomer een kleinere versie uit zou komen B)
issie zo klein dat niemand m ziet ofzo :+ of is ie gewoon niet uitgekomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Volgens mij hebben de nieuwere een Samsung erin, en die is minder kieskeurig.
Ik zou hem dus gebruiken voor gewone dvd (dat werkt dus ook goed), zelfgemaakte dvd's, svcd's (van voordat ik een dvd-writer had) en audio-cd's (kopies pakt hij niet, hoewel ik voor muziek altijd Mitsui's gebruik :( ) en later met een chip ook divx/xvid/mp3.

Een chip doet toch niks aan het al dan niet kunnen lezen van bepaalde media?

Ik ben niet van plan om die pot-mod op mijn Thomson te gaan doen, ik wil wel eerst mijn jaar garantie behouden, maar zolang ben ik er dus echt niks mee... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Is het PGR2 pakket al verkrijgbaar in Nederland??? Zit daar echt met smart op te wachten./

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

dat is altijd de grote vraag, welke dvd zit er in.
ik heb een philips en die leest alles.
DVD-R
DVD+R
cd'tjes met film, muziek of mp3.

de samsung pakt geen DVD+R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47
Macer schreef op 14 december 2003 @ 12:14:
Is het PGR2 pakket al verkrijgbaar in Nederland??? Zit daar echt met smart op te wachten./
Nope, volgens mij niet. Wel het silver bullit pack (XIII en RS3) maar niet een pakket met PGR2 (voor zover ik heb kunnen vinden iig).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Bizzarro schreef op 13 december 2003 @ 20:59:
[...]

naar mijn weten leest de xbox helemaal geen custom dvd's (uitzondering voor een paar bepaalde merken cd's), maar dvd's zijn volges mij (indien gekopieerd) niet af te spelen in een non-modded xbox.

over die drives weet ik wel dat er verschil in zit, en daarmee was t dacht ik juist zo dat de oudste het meeste las, hier zou je misschien even voor kunnen kijken op * Deze url hebben we liever niet ivm mod-praktijken * , wellicht dat daar wat staat.

Als ze in de winkel hebben gezegd dat het de laatste nieuwe was, en het is niet zo, dan is dat een reden om het terug te mogen brengen, als je m maar even in de originele verpakking laat.

Over die versies gesproken trouwens, ik herinner mij dat er afgelopen zomer een kleinere versie uit zou komen B)
issie zo klein dat niemand m ziet ofzo :+ of is ie gewoon niet uitgekomen?
Da's dus niet waar wat hierboven staat.

first of all heb je de DVD kit nodig om dvd's af te kunnen spelen, maar ik ga ervanuit dat je die hebt.

2: thomson philips en samsung verschillen nogal wat qua media compatibiliteit. Ik zelf heb een thomson en heb alleen nog maar problemen ondervonden met de nieuwste princo dvd-r. Verder pakt hij alles. CD-r's wil hij totaal niet pakken.

Samsung pakt ook alles incl cd-r. (dvd +r of -r maakt niet uit). Maar ook daar zijn weer verschillen in.

Het is iirc afhankelijk van 2 dingen.
- de gebruikte media (in mindere mate)
- de gebruikte recorder.

Geen idee welke DVD's je hebt gebruikt, maar je zou eens kunnen zoeken naar een Samsung DVD drive, aangezien die toch wat soepeler zijn dan de Thomson drives.

Over de philips drive kan ik niets vertellen.

Suc6!

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

megamuch schreef op 14 december 2003 @ 23:44:
[...]
Over de philips drive kan ik niets vertellen.

Suc6!
Ikzelf ben dus in het bezit van een philips dvd drive, en die van mij leest dus geen cd-r (op één na die het dan wel weer goed doet, maar deze is gebrand door een andere brander dan mijn eigen)..
dvd+r kan ik ook wel vergeten.. en dvd-r heb ik eigenlijk nog niet getest..
Maar er bestaat een kleine mod (zoekt en gij zult vinden :P) die ik dus toegepast heb waardoor hij dus wel in staat is cd-r af te spelen (heb getest en het werkt) en als het goed is zou dan ook dvd+r moeten werken, maar dit dit zou dan ook weer per merk verschillen (platinum en Fuji werken iig bij mij al niet) memorex zou iig moeten werken heb ik gelezen dus dat ga ik zeker nog ff testen...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

ratsja schreef op 14 december 2003 @ 12:28:
dat is altijd de grote vraag, welke dvd zit er in.
ik heb een philips en die leest alles.
DVD-R
DVD+R
cd'tjes met film, muziek of mp3.

de samsung pakt geen DVD+R.
Ik heb een Samsung-drive en ik kan gewoon al mijn films afspelen gebrand op DVD+R. Spellen pakt hij vaak niet, maar soms ook wel.

Die Samsung-drive is een vreemde eend.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Is het eigenlijk mogelijk er een andere drive in te zetten? Ivm de custom-tray en zo?
Past het frontje van de xbox op de tray van een andere drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

Volgens mij niet. Xbox games worden als het goed is van buiten naar binnen gelezen ipv van binnen naar buiten (of is het nou net andersom :?) Dan zou je hem al moeten vervangen door een drive die dat ook kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
Het kan wel, mits je een Samsung 616T drive kunt vinden, je deze drive flasht met een gehackte firmware en handig bent met een soldeerbout :)

Zie verder * deze link bevat ook minder wenselijke onderwerpen *

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Wat ik me nu afvraag... alle mensen die er een chip in zitten hebben en XBMP en zo gebruiken, gebruiken die dan geen cd-r om divx en zo af te spelen maar enkel via netwerk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 15 december 2003 @ 07:59:
Volgens mij niet. Xbox games worden als het goed is van buiten naar binnen gelezen ipv van binnen naar buiten (of is het nou net andersom :?) Dan zou je hem al moeten vervangen door een drive die dat ook kan
dat is met de Cube, niet met de XBOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

-ET- schreef op 15 december 2003 @ 07:59:
Niet helemaal.. Bij de Xbox draaien de schijfies in de tegenovergestelde richting ten op zichte van de normale DVD-Rom spelers die bv in je pc zitten.. Je kan dit oplossen door bij de bovengenoemde Samsung drive het motortje om te draaien, maar hoe dat moet mag je zelf uitzoeken :P

[ Voor 45% gewijzigd door Dark_M op 15-12-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Fire69 schreef op 15 december 2003 @ 10:16:
Wat ik me nu afvraag... alle mensen die er een chip in zitten hebben en XBMP en zo gebruiken, gebruiken die dan geen cd-r om divx en zo af te spelen maar enkel via netwerk? :?
Sorry dat ik mijn vraag effe kick, maar binnen een klein uur ga ik terug naar de winkel, dus zou ik toch graag weten hoe dit nu juist zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

DarK_M schreef op 14 december 2003 @ 23:55:
[...]

Ikzelf ben dus in het bezit van een philips dvd drive, en die van mij leest dus geen cd-r (op één na die het dan wel weer goed doet, maar deze is gebrand door een andere brander dan mijn eigen)..
dvd+r kan ik ook wel vergeten.. en dvd-r heb ik eigenlijk nog niet getest..
Maar er bestaat een kleine mod (zoekt en gij zult vinden :P) die ik dus toegepast heb waardoor hij dus wel in staat is cd-r af te spelen (heb getest en het werkt) en als het goed is zou dan ook dvd+r moeten werken, maar dit dit zou dan ook weer per merk verschillen (platinum en Fuji werken iig bij mij al niet) memorex zou iig moeten werken heb ik gelezen dus dat ga ik zeker nog ff testen...
over die cd-r, had ik ook, pak ze maar van philips dan doen ze het gewoon, althans hier, je kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Mijn samsung drive leest al mijn op cd-r gebrande divx-jes. (300+)
(soms ook via netwerk omdat dan de dvd drive niet zoemt)

[ Voor 31% gewijzigd door OcNewB op 15-12-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

ratsja schreef op 15 december 2003 @ 14:55:
[...]Over die cd-r, had ik ook, pak ze maar van philips dan doen ze het gewoon, althans hier, je kan het altijd proberen.
k heb voordat ik hem gemod had Lifetec (van de Aldi), Philips en TDK geprobeerd.. geen enkele werkte toen op één Lifetec na die door een kameraad van mij gebrand was (de rest kwam allemaal uit me eigen brander: Philips DVD+RW228K)..
Na het toepassen van de mod in de dvd drive werkt nu gewoon alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Eeehm, ik weet niet of jullie het weten maar over zaken als Mod-chips en aanverwante zaken mag niet gediscusieerd worden, omdat het in zo'n grijs-gebied verkeerd. Lees de policy maar eens door voordat je een push-message van een moderator krijgt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

welke versies van welke xbox hebben welke dvd speler?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

CaptainM schreef op 15 december 2003 @ 16:39:
Eeehm, ik weet niet of jullie het weten maar over zaken als Mod-chips en aanverwante zaken mag niet gediscusieerd worden, omdat het in zo'n grijs-gebied verkeerd. Lees de policy maar eens door voordat je een push-message van een moderator krijgt.
Zolang het niet gaat over zaken als hoe en waar je dat allemaal gevonden en verkregen kan worden lijkt mij dat er niks aan de hand is.. het gaat hier alleen over het wel of niet compatible zijn van de verschillenden soorten media en merken.. en dat er de mogelijkheid bestaat om die te vergroten.. hoe? dat mogen ze lekker zelf uitzoeken :)

/edit
Ik ben stout })
swopdark schreef op 15 december 2003 @ 17:21:
welke versies van welke xbox hebben welke dvd speler?
Daar is geloof ik niet echt een leiddraad voor het is dan ook niet afhankelijk van welke versie maar van de productiedatum en in welke fabriek je xbox in elkaar gezet is..

[ Voor 23% gewijzigd door Dark_M op 15-12-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

DarK_M schreef op 15 december 2003 @ 17:29:
[...]

Zolang het niet gaat over zaken als hoe en waar je dat allemaal gevonden en verkregen kan worden lijkt mij dat er niks aan de hand is.. het gaat hier alleen over het wel of niet compatible zijn van de verschillenden soorten media en merken.. en dat er de mogelijkheid bestaat om die te vergroten.. hoe? dat mogen ze lekker zelf uitzoeken :)
mensen leren t niet he :P

Spielerij - Games & Discussies FAQ

omdat het onder andere over modchips ging, en andere zaken die niet mogen volgens de eula van Microsoft, en om te voorkomen dat het "uit de hand loopt", een verzoekje om te stoppen met de modchip en aanverwante praat.
illegale dingen mogen hier gewoon niet, zo ook of media nu wel of niet afspeelbaar zijn in de xbox, want die is alleen bedoeld om originele dvds af te spelen, spellen, en cd's. al het andere is illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Laat ik het topic dan maar weer op het rechte pad helpen... :P

Screens B.C.
Hij komt pas eind 2004... :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_107.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_108.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_109.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_110.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bc_111.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Bizzarro schreef op 15 december 2003 @ 17:46:
[...]

mensen leren t niet he :P

Spielerij - Games & Discussies FAQ

omdat het onder andere over modchips ging, en andere zaken die niet mogen volgens de eula van Microsoft, en om te voorkomen dat het "uit de hand loopt", een verzoekje om te stoppen met de modchip en aanverwante praat.
illegale dingen mogen hier gewoon niet, zo ook of media nu wel of niet afspeelbaar zijn in de xbox, want die is alleen bedoeld om originele dvds af te spelen, spellen, en cd's. al het andere is illegaal.
Bizarro je bent een zeikerd :P

Eigen gemaakte (zelf gefilmd enzo) Dvd's zijn niet illegaal bijvoorbeeld. daarvoor is media compatibiliteit dus wel belangrijk. (niet dat er veel mensen zijn die hier zelf dvd's maken maargoed...)

Anyway, iemand al eens Xlink gedaan? Ik kan niet op live dus wil wel eens xlinken tegen een paar Live mensen >:) PGR2 only! (in de rest suck ik enorm :P)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

k wil best xlinken, maar ik heb mn xbox niet standaard boven staan, dus ik ben niet altijd bereikbaar :P
[nogmaalszeikmode]bizzarro is met dubbel z ;) [/nogmaalszeikmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, khoorde net een xbox reclame, maar ik verstond aan het end "It's kut to play together" 8)7 Die man moet iets aan z'n uitspraak gaan doen :o
Jaja, ik weet wel wat hij ECHT zei :P
Ik vind het btw rot dat PoP en BGaE er niet al zijn voor de xbox, want die zou ik zo graag in de kerstvakantie willen spelen :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik heb daarnet mij Xbox gaan ruilen, ik heb nu een versie 1.5 van october 2003 met een Samsung-drive dat wel mijn audio-cdr's leest! _O_

En om nu iets nuttigs bij te dragen Bizzaro (met dubbel z :P ), ik ben een xbox-noob, kunnen we hier spellen niet met afkortingen noemen => PoP, BGaE :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zit er nog verschil tussen de groene Xbox en de zwarte versie?? Ik vind die groene namelijk wel heel stoer, maar is niet meer nieuw te krijgen. Eens kijken of er 2e hands aan is te komen.

POP = Prince of Persia
BGaE = Beyond Good and Evil

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh, sorry :>
PoP = Prince of Persia en BGaE = Beyond Good and Evil :)
Nog een veel gebruikte momenteel is PGR2 > Project Gotham Racing 2

Macer > Arrrrrr!!! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Okyah op 15-12-2003 21:12 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik weet dat de doorzichtige groene altijd een versie 1.2 is, oud dus. :P

Thanx voor de afkortingen. PGR2 kende ik al, PoP lijkt me wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zit er veel verschil tussen de verschillende versies??? Indien de nieuwste versie veel beter is ga ik gewoon voor de zwarte versie.. Denk maar dat ik dan voor het Xmen pakket ga voor 179,- bij Mediamarkt.. Of toch nog ff wachten op het PGR2 pakket??? (als die uberhaubt komt)

Verder nog 1 vraag die ongetwijfeld al langs is gekomen, maar ik volg het topic nu al een tijdje en de nog niks over gelezen. Kan ik een Xbox (Live) op 1 of andere manier aansluiten op een draadloos netwerk?? USB stick zal niet lukken denk ik, maar andere alternatieven?
Heb geen zin om allemaal kabels naar en door de huiskamer te trekken, gelijk een mooi excuus voor draadloos netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Macer schreef op 15 december 2003 @ 22:49:
Zit er veel verschil tussen de verschillende versies??? Indien de nieuwste versie veel beter is ga ik gewoon voor de zwarte versie.. Denk maar dat ik dan voor het Xmen pakket ga voor 179,- bij Mediamarkt.. Of toch nog ff wachten op het PGR2 pakket??? (als die uberhaubt komt)

Verder nog 1 vraag die ongetwijfeld al langs is gekomen, maar ik volg het topic nu al een tijdje en de nog niks over gelezen. Kan ik een Xbox (Live) op 1 of andere manier aansluiten op een draadloos netwerk?? USB stick zal niet lukken denk ik, maar andere alternatieven?
Heb geen zin om allemaal kabels naar en door de huiskamer te trekken, gelijk een mooi excuus voor draadloos netwerk.
Yup, er is een draadloze oplossing voor Xbox Live. Is al een keer of twee in het topic voorbij gekomen maar kon het zo snel niet terugvinden. Het is er echter dus wel.

En er zit behalve het uiterlijk geen verschil tussen de groene en de zwarte (behoudens serienummer dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
@audiRS4 (droombak trouwens ;) ) tnx, dan ga ik braaf bij pagina 1 beginnen :(

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 15-12-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Hmmm na eindelijk weer bij te zijn valt me de pgr2 hype toch een beetje tegen hier ;) Aan de andere kant, wie post hier terwijl je die tijd ook kan besteden met gamen? Self fullfilling prophecy anyone? :P

Anyways, hoewel het natuurlijk niet slim is om voor slechts een spel een console te kopen vroeg ik me toch het volgende af......denken jullie dat:

- pgr2 alleen goed genoeg is voor de aanschaf van een box?
- dit bovenstaande ook geld wanneer je niet van plan bent live te gaan?
- ik pgr2 een beetje kan zien als msr (voor de dreamcast) maar dan als, om iemand zijn sig te quoten/lenen..... 'on fire being chased by ninja's through a hospital zone, and the ninja's are all on fire too'?

offtopic:
msr staat voor metropolis street racer en kan gezien worden als pgr0, ik heb mijn dc laast weer ff afgestoft, en kan bijna niet meer stoppen met het spelen van dit spel _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Okyah schreef op 15 december 2003 @ 20:46:
Mjah, khoorde net een xbox reclame, maar ik verstond aan het end "It's kut to play together" 8)7 Die man moet iets aan z'n uitspraak gaan doen :o
Jaja, ik weet wel wat hij ECHT zei :P
Ik vind het btw rot dat PoP en BGaE er niet al zijn voor de xbox, want die zou ik zo graag in de kerstvakantie willen spelen :/
Ze zijn er wel! Beide al op de xbox uitgespeeld.
Meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Sagat schreef op 15 december 2003 @ 23:56:
Hmmm na eindelijk weer bij te zijn valt me de pgr2 hype toch een beetje tegen hier ;) Aan de andere kant, wie post hier terwijl je die tijd ook kan besteden met gamen? Self fullfilling prophecy anyone? :P

Anyways, hoewel het natuurlijk niet slim is om voor slechts een spel een console te kopen vroeg ik me toch het volgende af......denken jullie dat:

- pgr2 alleen goed genoeg is voor de aanschaf van een box?
- dit bovenstaande ook geld wanneer je niet van plan bent live te gaan?
- ik pgr2 een beetje kan zien als msr (voor de dreamcast) maar dan als, om iemand zijn sig te quoten/lenen..... 'on fire being chased by ninja's through a hospital zone, and the ninja's are all on fire too'?

offtopic:
msr staat voor metropolis street racer en kan gezien worden als pgr0, ik heb mijn dc laast weer ff afgestoft, en kan bijna niet meer stoppen met het spelen van dit spel _/-\o_
pgr2 is absoluut het aanschaffen van een xbox waard. Ik heb het tot nu toe alleen nog single player gespeelt. Ronduit geweldig :D

En als je eenmaal een xbox hebt dan zijn er nog zoveel goeie titels die must have zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
AudiRS4 schreef op 15 december 2003 @ 22:58:
[...]

Yup, er is een draadloze oplossing voor Xbox Live. Is al een keer of twee in het topic voorbij gekomen maar kon het zo snel niet terugvinden. Het is er echter dus wel.

En er zit behalve het uiterlijk geen verschil tussen de groene en de zwarte (behoudens serienummer dan).
Er is in wezen geen echt verschil (gewoon wat hardware-revisies, maar da's als maatregel tegen modchips denk ik eerder), maar in de nieuwere heb je meer kans om een samsung-drive te hebben. Deze leest ook cd-r ea., als je hem wilt chippen naar divx-bak of zo is dat wel belangrijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OcNewB schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]
Ze zijn er wel! Beide al op de xbox uitgespeeld.
Meesterlijk!
Ja, maar niet in Europa/legaal. En ik ben van plan ze te kopen... Maarja, het wordt zo wel erg aantrekkelijk om ze gewoon voor de pc te downen :o Ubisoft schiet zichzelf een beetje in z'n voet met de PS2/PAL/2003 actie...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Macer schreef op 15 december 2003 @ 22:49:
Van www.xbox.com
======================================================
Kan ik mijn huidige draadloze netwerk gebruiken om een verbinding te maken met Xbox Live?
Draadloze LAN's worden niet officieel ondersteund voor Xbox. Het is mogelijk dat je geen goede prestaties krijgt met een draadloze oplossing; dit is afhankelijk van de afstanden die worden overbrugd, de lay-out van het huis en bronnen van interferentie. Het is ook geen gemakkelijk te installeren configuratie. Als je weet wat een SSID is, kun je het proberen. Als je dat niet weet, kun je waarschijnlijk beter geen draadloze oplossing gebruiken voor je Xbox. Het komt erop neer dat het mogelijk is om een draadloze verbinding te maken voor Xbox Live, maar ons ondersteuningspersoneel kan je er niet bij helpen.

Een goede Ethernet-kabel van CAT5 met de juiste lengte vanaf een normale router naar je Xbox is erg betrouwbaar. Het enige probleem is dat de kabel misschien niet zo goed in de inrichting past. Als je niet zeker weet hoe je een draadloze oplossing moet aanpakken, verdient het aanbeveling het bij een normale kabelverbinding te houden.

Veel 'draadloze' routers zijn trouwens zowel geschikt voor draadloos gebruik als gebruik met kabels. Zij beschikken over meer Ethernet-poorten en een draadloos toegangspunt. Als je een dergelijke router hebt, kun je de Xbox op een van de Ethernet-poorten aansluiten en een draadloze verbinding gebruiken voor je pc. (Dit is een mooie oplossing voor laptops, omdat je dan de laptop binnen het huis kunt verplaatsen en toch verbonden kunt blijven.)
======================================================

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb inmiddels al wat onderzoek gedaan en heb onderandere een post van AudiRS4 gevonden in deel 4. Microsoft heeft zelf al een draadloze adapter ontwikkeld en deze is al te verkrijgen in de States ( a 100 Dollar).

Het is een klein apparaat wat je aansluit op je normale netwerkadapter op je Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Macer schreef op 16 december 2003 @ 11:16:
Ik heb inmiddels al wat onderzoek gedaan en heb onderandere een post van AudiRS4 gevonden in deel 4. Microsoft heeft zelf al een draadloze adapter ontwikkeld en deze is al te verkrijgen in de States ( a 100 Dollar).

Het is een klein apparaat wat je aansluit op je normale netwerkadapter op je Xbox.
Je kan ook bijvoorbeeld een gewoone standaard wireless router kopen, die doet het ook perfect.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer, neem geen XMEN paket, alle XMEN games zijn volledig waardeloos.... lees de reviews.
en jah PGR2 is de moeite om een XBOX voor te kopen, al is Live wel zo cool dat dat wel veel invloed heeft op m'n mening... online scoreboard alleen al :) en PGR2 is gewoon MSR3, maar wel heeeeel erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Xmen pakket is met de DVD van Xmen en de DVD afstandbediening. Zit geen spel bij (ook geen proef abo Live trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wat zal ik nu doen... Wachten op PoP en BGaE op de xbox of ze nu halen voor de pc? Ik kan eik neit wachten, maar volgens mij zijn het wel echt consolespellen en BGaE heeft bb :9
Help me! :o

ARGH! Moeilijkmoeilijkmoeilijk :X

Anders Trackmania voor de pc maar halen voor de vakantie :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK die is wel cool, Macer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 16 december 2003 @ 12:50:
Wat zal ik nu doen... Wachten op PoP en BGaE op de xbox of ze nu halen voor de pc? Ik kan eik neit wachten, maar volgens mij zijn het wel echt consolespellen en BGaE heeft bb :9
Help me! :o

ARGH! Moeilijkmoeilijkmoeilijk :X

Anders Trackmania voor de pc maar halen voor de vakantie :P
Mij lijken het ook echte console spellen, die beter tot hun recht komen op je console. Ik zou dus gewoon voor Track Mania gaan (32,50 bij gcshop geloof ik) en dan wacht je netjes tot 1 jan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb trouwens best vaak de laatste tijd dat m'n xbox schijfjes niet pakt :(
Meestal is dat als ik em aanzet, de disc erin leg en hem dicht doe. Pakt hij het schijfje dan niet, dan haal ik die er uit, maar dan blijkt er niets mee mis te zijn... Leg ik het schijfje er dan weer in en laat ik de lade dicht gaan, dan pakt hij het wel :?
Ik heb dit bij zowel spellen gehad als bij video DVDs. Gewoon vies ofzo? Er is absoluut niets aan verbouwd btw. En al die schijfjes zijn ook echt. Of heb ik een poepDVDspelerd er in zitten :/ Kan ook natuurlijk :P

Maar AudiRS4, ik denk idd maar dat ik wacht, dank voor het steuntje in de rug :D

Kheb Crash Bandicoot 4 nog :D :D (Ja, sorry, maar ten tijde van de PS en CB1 heb ik me daar enorm mee vermaakt en het is dus leuk om weer een Crash te spelen ;) )
En TM nog halen dan :)
Kheb nog wel iets niet uitgespeeld liggen voor de cube, RE1 :D Ook leuk :)

Ik vind het btw jammer dat er zo weinig lightgun spellen zijn voor de xbox :o
Niet dat dat type spel zo geweldig is, maar een soort 2 player timecrisis zou ik wel erg koel vinden eik :D (Ook leuk om dan gewoon in je eentje de 2 guns te gebruiken >:) ) House of the Dead spreekt me een stuk minder aan...

Oehoeh! Kotor vergeten :D Die zou ik nog kunnen halen :)
En NFS:U (@pc) heb ik ook nog :D Genoeg om te doen in de vakantie! :) (Alleen NFS loopt matig :/ )

[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 16-12-2003 14:06 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Macer schreef op 16 december 2003 @ 11:16:

Je hoeft niet speciaal Microsoftspul te nemen. Linksys heeft ook een hele mooie game adapter

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/wga54g.jpg

Spec

Ik weet niet of deze al in NL te koop is.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 16 december 2003 @ 14:03:
Ik heb trouwens best vaak de laatste tijd dat m'n xbox schijfjes niet pakt :(
Meestal is dat als ik em aanzet, de disc erin leg en hem dicht doe. Pakt hij het schijfje dan niet, dan haal ik die er uit, maar dan blijkt er niets mee mis te zijn... Leg ik het schijfje er dan weer in en laat ik de lade dicht gaan, dan pakt hij het wel :?
Ik heb dit bij zowel spellen gehad als bij video DVDs. Gewoon vies ofzo? Er is absoluut niets aan verbouwd btw. En al die schijfjes zijn ook echt. Of heb ik een poepDVDspelerd er in zitten :/ Kan ook natuurlijk :P

Maar AudiRS4, ik denk idd maar dat ik wacht, dank voor het steuntje in de rug :D

Kheb Crash Bandicoot 4 nog :D :D (Ja, sorry, maar ten tijde van de PS en CB1 heb ik me daar enorm mee vermaakt en het is dus leuk om weer een Crash te spelen ;) )
En TM nog halen dan :)
Kheb nog wel iets niet uitgespeeld liggen voor de cube, RE1 :D Ook leuk :)

Ik vind het btw jammer dat er zo weinig lightgun spellen zijn voor de xbox :o
Niet dat dat type spel zo geweldig is, maar een soort 2 player timecrisis zou ik wel erg koel vinden eik :D (Ook leuk om dan gewoon in je eentje de 2 guns te gebruiken >:) ) House of the Dead spreekt me een stuk minder aan...

Oehoeh! Kotor vergeten :D Die zou ik nog kunnen halen :)
En NFS:U (@pc) heb ik ook nog :D Genoeg om te doen in de vakantie! :) (Alleen NFS loopt matig :/ )
Nu noem je zoveel titels, maar nog steeds komt PGR2 niet in je op.... 8)7

En Virtua Cop 3 komt naar de Xbox, dat is iets natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 16 december 2003 @ 14:16:
[...]
Nu noem je zoveel titels, maar nog steeds komt PGR2 niet in je op.... 8)7
En Virtua Cop 3 komt naar de Xbox, dat is iets natuurlijk :)
Hehe, ja, maar van PoP weet ik zeker dat ik het leuk zal vinden, van BGaE heb ik een demo gespeeld, NFS:U heb ik even van het internet geleend, van TM speel ik al tijden de beta, CB en RE kende ik al van de PS en Kotor lijkt me wel wat (aangezien ik cRPGs over t algemeen wel leuk vind en redelijk uitgewerkte SW spellen wel leuk vind..) Maarja, eik moet ik PGR2 ook wel halen, he :D

Maar het geld groeit me niet op m'n ruggetje :/
:+

Virtua Cop3... Even in de gaten houden :)
Grrrrr...insiders only hands-on @ ign :(

[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 16-12-2003 14:20 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
wizZa schreef op 02 oktober 2003 @ 01:25:
[...]

ik heb mijn xbox recentelijk ge-casemod en 'm voorzien van een appleX-Pro chip :

[afbeelding]

[afbeelding]
Images zijn clickable

Favo. Games:
- SplinterCell
- MOHAA
- Wolfenstein
- Halo
- Ghost Recon

NB: Ik geef verder geen info omtrent ombouwen etc ivm de GOT policies, dus ook niet per mail o.i.d !!
als we er nix over mogen vragen waarom post je dan het feit dat je hem hebt gechipt :? niet dat dat van groot belang was voor de inhoud van de post

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

geemfriek schreef op 16 december 2003 @ 14:23:
[...]

als we er nix over mogen vragen waarom post je dan het feit dat je hem hebt gechipt :? niet dat dat van groot belang was voor de inhoud van de post

Greets
offtopic:
Die post is al meer als 2 maanden oud, dus ik denk wel dat een moderator het al opgevallen is. Zulk soort posts horen hier natuurlijk niet thuis.

Nu weer ontopic:

Leuke actie van UBIsoft:

Er is een prijsvraag en die is vrijdag 12 december begonnen en eindigt op donderdag 25 december. Als je namelijk in die periode dertien uur lang via Xbox Live speelt doe je automatisch mee aan de prijsvraag. Die dertien uur hoeft overigens niet aan één gesloten, de opdracht valt dus wel mee.

Vervolgens worden er een aantal personen uitgepikt die vervolgens de Ubisoft game XIII krijgen toegestuurd. Voor meer informatie kun je terecht bij de alom bekende Xbox website of die van XIII zelf.
Bron: Insidegamer.nl

XIII heb ik gespeeld op de NGC. Alhoewel ik alleen de multiplayer gespeeld heb, kan ik zeggen dat het een erg strakke game is. De multiplayer doet me zwaar aan Perfect Dark op de N64 denken en dat lijkt me toch wel meer als een compliment.

[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 16-12-2003 14:46 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*promoot promoot*

Het grote Xbox multiplayer via tunnel topic

Hopelijk kunnen we een leuke GoT Xlink (of andere tunnel software) groep opstarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Mensen, een klein vraagje. :)
Ik zit eraan te denken om die "nieuwe pack" te kopen, met XIII en RainbowSix, alleen nu heb ik één probleem.
Ik kan namelijk geen nieuwe zenders meer zetten op mijn TV omdat mijn bakje kapot is en het met mijn vervanger niet kan.
Anyway, heb ik deze functie wel echt nodig ? En hoe sluit ik dat ding aan ?
Want ik heb geen scart aansluiting en enkel zo'n ouderwets rood/wit/geel aansluiting.

Ik hoor het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Dat rood-wit-geel ding' zijn Tulip stekkers en ja daar kan een Xbox ingeplugd worden :), of het met je bakkie enz kan moet je niet aan mij vragen, misschien eens proberen met een videorecorder en die dan op je Tulip inpluggen? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ooooh, nou dan gaat dat dus wel lukken.
Want ik heb nu mijn DivX bak aangesloten op mijn TV, en ik heb één knop om over te gaan naar die euh.... "zender". :?
Als ik mijn rijbewijs haal koop ik wel een nieuwe breedbeeld ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 16 december 2003 @ 19:05:
Ooooh, nou dan gaat dat dus wel lukken.
Want ik heb nu mijn DivX bak aangesloten op mijn TV, en ik heb één knop om over te gaan naar die euh.... "zender". :?
Als ik mijn rijbewijs haal koop ik wel een nieuwe breedbeeld ofzo. :P
Ok success, AV kanaal = AV kanaal lijkt mij dus het moet wel lukken (pin me er niet op vast :+). Hopelijk hang je je Xbox aan je internet en ga je via X-link spelen, lijkt me cool! :P (*promoot promoot*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nee, ik neem dan gewoon Xbox Live. :) (Denk ik..)
Is dat setje met XIII & RainbowSix al te koop btw ? Ik zie 'm namelijk nergens te koop. :?

[ Voor 9% gewijzigd door M@NIC op 16-12-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 16 december 2003 @ 19:10:
Is dat setje met XIII & RainbowSix al te koop btw ? Ik zie 'm namelijk nergens te koop. :?
Geen idee, het heet Silver Bullet Pack. Het zijn beide Ubisoft spellen dus misschien kan je daar informeren? Je kan trouwens ook gewoon X-link'en naast je Xbox Live dus de uitdaging staat nogsteeds ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

M@NIC schreef op 16 december 2003 @ 19:10:
Dixons, Makro, Media Markt.......

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ErectionJackson schreef op 16 december 2003 @ 19:33:
[...]

Dixons, Makro, Media Markt.......
Let wel op, ze gaan hard. Kerst komt eraan en een console is een populair iets om te geven, en zeker een voordelig pack.

En je Xbox gaat op je videoingang dus geen probleem. Iets anders wat ook blijkt te werken is dat als je een advanced scart cable koopt het signaal automatisch overgaat op je Xbox wanneer je hem aanzet. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 16-12-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 16 december 2003 @ 20:09:
[...]

Let wel op, ze gaan hard. Kerst komt eraan en een console is een populair iets om te geven, en zeker een voordelig pack.

En je Xbox gaat op je videoingang dus geen probleem. Iets anders wat ook blijkt te werken is dat als je een advanced scart cable koopt het signaal automatisch overgaat op je Xbox wanneer je hem aanzet. :)
NOFI maar ik heb een Advanced SCART en hij gaat echt niet over naar AV als ik mn box aanzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 20:23:
[...]

NOFI maar ik heb een Advanced SCART en hij gaat echt niet over naar AV als ik mn box aanzet ;)
Dan heb je hem volgens mij niet in de RGB poort zitten van je tv...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoLo schreef op 16 december 2003 @ 20:32:
[...]

Dan heb je hem volgens mij niet in de RGB poort zitten van je tv...
Touché, toch maar even proberen of ie dan beter beeld geeft :+. (nee hij zit fijn in zn s-video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
AudiRS4 schreef op 16 december 2003 @ 20:09:
[...]

Ik heb zelf geen Advanced Scart, maar Maniakje had dit gepost in dit topic als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nu we het toch over die verbeterde scart hebben.

Ik maak nu nog gebruik van de originele tulp/scartkabel. Ik speel erg veel TopSpin en het valt me gewoon op, nou ja het irriteert steeds meer dat ik de beeldkwaliteit erg slecht vind. De bal is amper te zien en laat een paarse waas achter. De bal is dan niet eens zichtbaar meer.

Lost zo'n advanced scart dat op? Ik las wel dat het iets van 30-40% kan schelen, maar of dat nou echt zo is ? Wat zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Smarron schreef op 16 december 2003 @ 22:49:

Ik maak nu nog gebruik van de originele tulp/scartkabel. Ik speel erg veel TopSpin en het valt me gewoon op, nou ja het irriteert steeds meer dat ik de beeldkwaliteit erg slecht vind. De bal is amper te zien en laat een paarse waas achter. De bal is dan niet eens zichtbaar meer.

Lost zo'n advanced scart dat op? Ik las wel dat het iets van 30-40% kan schelen, maar of dat nou echt zo is ? Wat zijn jullie ervaringen ?
Van wat ik lees en hoor is het erg afhankelijk van de TV die je hebt. Als dat een al wat ouder beestje is zou het de moeite niet zijn. Ikzelf heb echter geen problemen met Top Spin oid, en dat is met de standaard kabels op een Philips van 12 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 12-09 17:48
AudiRS4 schreef op 16 december 2003 @ 22:42:
Ik heb zelf geen Advanced Scart, maar Maniakje had dit gepost in dit topic als ik me niet vergis. :)
Nou dat ben ik niet geweest. Ik weet echt helemaal niks van al die rare kabeltjes voor je Xbox. Ik heb gewoon die standaard Scart-kabel die bij de Xbox zat in m'n tv geprikt, ben allang blij dat ie het doet. :)

Smarron: Hier werkt het prima hoor. Ik gebruik m'n Xbox op een paar jaar oude Philips tv, en op een wat nieuwere tv (ook Philips). Op allebei is het haarscherp, niks te klagen, ook niet over de bal in Top Spin. Natuurlijk is die nieuwere tv wat fijner om naar te kijken, maar da's hetzelfde verschil als wanneer je gewoon een tv-uitzending bekijkt. (100hz tv of zoiets :P)

AudiRS4, ik denk trouwens dat je deze post van kingnbajam bedoelt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Maniakje op 16-12-2003 23:01 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 16 december 2003 @ 22:49:

Ik merk het verschil bij bijv. Halo en Splinter Cell héél erg, ook het feit dat Dolby Digital nu wel werkt draagt daarin mee. Ik heb hem ooit voor 12 euries gekocht en ben nogsteeds blij met die aankoop. Ik zal eens kijken of het bij Topspin veel uitmaakt... (als ik die oude kan vinden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Een vriend van mij heeft een 100Hz JVC breedbeeld. Redelijk nieuw. Daar viel het mij al op tijdens TopSpin. Ik ook een XboX kopen (alleen voor TopSpin :P) en ik zie hetzelfde op mijn ongeveer 6 jaar oude Samsung. Dus niet beter of slechter, ongeveer hetzelfde.

Die kabels zijn bij Dixons voor ik geloof € 19,95 te krijgen, dus ik denk dat ik er maar 1 aanschaf. Is overigens niet XboX-merk. Zou het wel een goede kwaliteitskabel zijn? Of moet ik het dubbele (sorry, een tientje meer, zie beneden) uitgeven voor een 'echte' ?

edit:
Ik zit ff te kijken op de Dixons-site en zie ik de volgende 3 soorten kabels. Wat zijn nu de precieze verschillen. Ik geloof dat de 1e een niet-Microsoft produkt is (alle aansluitingen heeft, maar goedkoper vanwege merkloos), de 2e de beste, vanwege de scartaansluiting, de 3e een standaardkabel die ook bij de XboX zit :? :

- Xbox Digital AV cable set € 19.99
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7039957F.gif

- Microsoft Xbox scart kabel € 29.99
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7029788F.gif

- Microsoft Xbox AV-kabel € 24.99
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7029787F.gif

[ Voor 44% gewijzigd door Smarron op 17-12-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

-ET- schreef op 16 december 2003 @ 07:37:
[...]

pgr2 is absoluut het aanschaffen van een xbox waard. Ik heb het tot nu toe alleen nog single player gespeelt. Ronduit geweldig :D

En als je eenmaal een xbox hebt dan zijn er nog zoveel goeie titels die must have zijn.
Ik had begin van dit jaar verwacht dat Sudeki, fable en pgr2 beschikbaar zouden zijn EN dat er een kleinere/stillere/1.2 versie van de box zou zijn. Ik denk dat ik dan geen weerstand mee zou kunnen bieden. Zoals de situatie nu is hou ik het toch maar bij mijn dc en msr.......
Macer, neem geen XMEN paket, alle XMEN games zijn volledig waardeloos.... lees de reviews.
:( I demand rectification! Alle huidige x-men games zijn hopeloos. De oude games capcom arcade/saturn/dc fighters waren best goed hoor :P
Voor goede live versies van die games sprint ik direct naar de winkel. Jammer dat ze het met capcom vs snk nog niet goed voor elkaar hebben, or so i've heard...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Smarron schreef op 17 december 2003 @ 00:00:
Een vriend van mij heeft een 100Hz JVC breedbeeld. Redelijk nieuw. Daar viel het mij al op tijdens TopSpin. Ik ook een XboX kopen (alleen voor TopSpin :P) en ik zie hetzelfde op mijn ongeveer 6 jaar oude Samsung. Dus niet beter of slechter, ongeveer hetzelfde.

Die kabels zijn bij Dixons voor ik geloof € 19,95 te krijgen, dus ik denk dat ik er maar 1 aanschaf. Is overigens niet XboX-merk. Zou het wel een goede kwaliteitskabel zijn? Of moet ik het dubbele (sorry, een tientje meer, zie beneden) uitgeven voor een 'echte' ?

edit:
Ik zit ff te kijken op de Dixons-site en zie ik de volgende 3 soorten kabels. Wat zijn nu de precieze verschillen. Ik geloof dat de 1e een niet-Microsoft produkt is (alle aansluitingen heeft, maar goedkoper vanwege merkloos), de 2e de beste, vanwege de scartaansluiting, de 3e een standaardkabel die ook bij de XboX zit :? :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste is idd geen MS. Of hij daarom slechter is? Waarschijnlijk niet.
De tweede is een gewone scart (ondersteund dus RGB), en de derde is de originele.
Wil je surround, dan neem je de eerste of de originele van MS, neem anders de tweede.
Sagat schreef op 17 december 2003 @ 00:20:
[...]

Ik had begin van dit jaar verwacht dat Sudeki, fable en pgr2 beschikbaar zouden zijn EN dat er een kleinere/stillere/1.2 versie van de box zou zijn. Ik denk dat ik dan geen weerstand mee zou kunnen bieden. Zoals de situatie nu is hou ik het toch maar bij mijn dc en msr.......

[...]
Ze zitten nu al aan versie 1.5, dus een kleine/stille 1.2 zal er niet inzitten.
Ik denk ook niet dat ze nog andere versies zullen maken, met de xbox2 in zicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Smarron schreef op 17 december 2003 @ 00:00:

edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je bent niet helemaal duidelijk met je verhaal, maar goed. Zo ver ik begrijp zoek je een RGB-kabel? RGB zorgt namelijk voor een scherper een mooier beeld, maar je tv moet dit wel ondersteuen. De nieuwere tv's hebben vaak wel een RGB-scart-aansluiting, maar bij die 'oude' Samsung van je weet ik het niet. Dat moet je opzoeken in de handleiding of internet.

De 3de kabel wordt samen met een 'scart-blokje' (waar je de AV-pluggen weer insteekt) geleverd bij de Xbox, in mijn geval althans.
De 2de komt op hetzelfde neer, maar dan zit de scart-aansluiting direct op de kabel.
De 1ste heeft beide aansluitingen + nog een optische kabel voor je 5.1 surround installatie. Volgens mij ondersteund deze kabel ook RGB, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb dit een aantal posts geleden ook gevraagd. Mij werd toen gewoon de advanced scart cable aangeraden:
Afbeeldingslocatie: http://www.gcshop.nl/img/i2145.jpg
De Xbox Scart-Kabel verbindt de console met tv’s die zijn voorzien van een Scart-aansluiting en kan RGB-video signalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=839

Vreemd, trouwens, dat ie niet meer te koop is bij Dixons. Toen ik er om zocht was ie nog gewoon te koop. Anders kun je het proberen bij ElectroCity (V&D).

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb gister een paar potjes vet liggen knalle met Hiro Shima (ZENTAC @ Live) en ik moet zeggen dat Hiro nog wel ff wat moet oefenen. >:) Er moet echt meer ge-PGR2t worden. Wie daagt me uit.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 17 december 2003 @ 00:20:
[...]
Jammer dat ze het met capcom vs snk nog niet goed voor elkaar hebben, or so i've heard...
Mja ik heb Capcom vs SNK 2 EO gespeeld maar hij speelt vet wazig (met 2 pookjes :S), werkt totaal niet met combo's. Ik heb zelf de Dreamcast versie gehad en grijsgespeeld! (niet zo erg als Marvel vs Capcom 2 maar dat had zn redenen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:58:
[...]

Mja ik heb Capcom vs SNK 2 EO gespeeld maar hij speelt vet wazig (met 2 pookjes :S), werkt totaal niet met combo's. Ik heb zelf de Dreamcast versie gehad en grijsgespeeld! (niet zo erg als Marvel vs Capcom 2 maar dat had zn redenen ;))
Ik heb ook Capcom Vs. Marvell Super Heroes op de PSX gespeeld, wat een geweldig spel zeg. Dat vind ik nog altijd 1 van de vetste 2d beat-em-up's ever made op Street Fighter II Turbo en Mortal Kombat 2 na dan. Capcom Vs SNK heb ik op de NGC gespeeld maar die characters van SNK spreken me totaal niet aan. Wat mij een geweldig idee lijkt is een 2d beat-em-up met alle bekendste characters uit de bekendste beat-em-up's te mixen in 1 game. Zeg maar Capcom Vs. Marvell Vs. Mortal Kombat Vs. Turtles in Time. :9~ :7

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 17 december 2003 @ 10:05:
[...]

Ik heb ook Capcom Vs. Marvell Super Heroes op de PSX gespeeld, wat een geweldig spel zeg. Dat vind ik nog altijd 1 van de vetste 2d beat-em-up's ever made op Street Fighter II Turbo en Mortal Kombat 2 na dan. Capcom Vs SNK heb ik op de NGC gespeeld maar die characters van SNK spreken me totaal niet aan. Wat mij een geweldig idee lijkt is een 2d beat-em-up met alle bekendste characters uit de bekendste beat-em-up's te mixen in 1 game. Zeg maar Capcom Vs. Marvell Vs. Mortal Kombat Vs. Turtles in Time. :9~ :7
Turtles in Time is van Capcom toch? :P
Nee Marvel vs Capcom is echt een geweldig leuk idee, Capcom vs SNK zie ik gewoon als een next-gen Streetfighter en ik stoor me dus totaal niet aan die SNK mannetjes :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben nu begonnen met SSX3 en wat een toffe game is dat !!!!
Echt geweldig kewl gewoon brengt me helemaal terug in mijn Coolboarders sfeer.
Wat een game was dat en is SSX3 nu zeg.

Heerlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:08:
[...]

Turtles in Time is van Capcom toch? :P
Nee Marvel vs Capcom is echt een geweldig leuk idee, Capcom vs SNK zie ik gewoon als een next-gen Streetfighter en ik stoor me dus totaal niet aan die SNK mannetjes :P.
Ik bedoelde dus eigenlijk:
Characters uit Street Fighter II Turbo Vs. Characters uit Mortal Kombat 2 Vs. Characters uit Marvell Super Heroes Vs. Characters uit Turtles in Time :9

Ken Vs. Scorpion Vs. The Hulk Vs. Rock Steady... zoiets dus!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

SindaPaus schreef op 17 december 2003 @ 07:21:
Je bent niet helemaal duidelijk met je verhaal, maar goed. Zo ver ik begrijp zoek je een RGB-kabel? RGB zorgt namelijk voor een scherper een mooier beeld, maar je tv moet dit wel ondersteuen. De nieuwere tv's hebben vaak wel een RGB-scart-aansluiting, maar bij die 'oude' Samsung van je weet ik het niet. Dat moet je opzoeken in de handleiding of internet.

De 3de kabel wordt samen met een 'scart-blokje' (waar je de AV-pluggen weer insteekt) geleverd bij de Xbox, in mijn geval althans.
De 2de komt op hetzelfde neer, maar dan zit de scart-aansluiting direct op de kabel.
De 1ste heeft beide aansluitingen + nog een optische kabel voor je 5.1 surround installatie. Volgens mij ondersteund deze kabel ook RGB, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb dit een aantal posts geleden ook gevraagd. Mij werd toen gewoon de advanced scart cable aangeraden:
[afbeelding]

[...]

http://www.gcshop.nl/details.php?id=839

Vreemd, trouwens, dat ie niet meer te koop is bij Dixons. Toen ik er om zocht was ie nog gewoon te koop. Anders kun je het proberen bij ElectroCity (V&D).
Thanx voor de info. Ik ga nu ff zoeken of mijn TV RGB ondersteund. De prijs is in ieder geval zeer redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuRk schreef op 17 december 2003 @ 10:29:
Ik ben nu begonnen met SSX3 en wat een toffe game is dat !!!!
Echt geweldig kewl gewoon brengt me helemaal terug in mijn Coolboarders sfeer.
Wat een game was dat en is SSX3 nu zeg.

Heerlijk.....
Dat waren mijn ondervindingen ook, heerlijk spel, goeie graphics, lange houdbaarheid (lijkt me ;)). Top spel!
CaptainM schreef op 17 december 2003 @ 10:40:
[...]

Characters uit Street Fighter II Turbo Vs. Characters uit Mortal Kombat 2 Vs. Characters uit Marvell Super Heroes Vs. Characters uit Turtles in Time :9

Zoiets dacht ik al ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik moet inderdaat nog even oefenen :P maar jah, vriendin heh, minder tijd ed ;)
Heb trouwens iedereen ge'add als Friend, maar alleen nog Captain M en Maniakje online gezien.

Bij mij gaat m'n TV wel automatiesch naar AV als ik de XBOX aanzet met Advanced scart op RGB....

Over 2D fighters... ik ben er niet zo'n held in, maar Marvel vs Capcom 2 is wel leuk, alleen waarom zijn de graphics en het geluid zo slecht? dat kunnen ze bij Capcom toch veel beter?

en nog wat... er zou toch een Online expantion komen voor Steel Batallion? ik hoor nu eigenlijk alleen maar dingen over SB2 :?
En ik had ghisteren een hangende PGR2 :| minda!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat ik echt nog steeds klote geregeld vind van MS is dat als je je gamertag aan je .NET passport koppelt, het helemaal niet het gewenste resultaat leverd. Ik bedoel dus dat ik bijvoorbeeld niet kan zien hoeveel ik gescoord heb bij PGR2.

Er zijn maar een stuk 9 games waarbij je op xbox.com je scores mee kunt vergelijken (PGR2 staat er niet eens tussen :( ). Er staat geen enkele recente game tussen. Ik wil op me werk ook kunnen zien of ik inmiddels al voorbij gestreeft bent door iemand uit mijn Friends-list.

Ik kan wel mooi zien welke players uit mijn Friends-list op dit moment online zijn en welke game ze aan het spelen zijn. Maar het handigste van de fucntie werkt niet goed. Dit had ik graag verbeterd gezien Microsoft! niet dat Bill in het Xbox topic leest, maargoed :P

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 17-12-2003 12:19 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:52:

Over 2D fighters... ik ben er niet zo'n held in, maar Marvel vs Capcom 2 is wel leuk, alleen waarom zijn de graphics en het geluid zo slecht? dat kunnen ze bij Capcom toch veel beter?
Wat vind je er precies slecht aan? Ik heb hem voor de dc and het ziet er allemaal goed uit, idem voor het geluid. Maar misschien is het een slechte conversie :?
Characters uit Street Fighter II Turbo Vs. Characters uit Mortal Kombat 2 Vs. Characters uit Marvell Super Heroes Vs. Characters uit Turtles in Time
Ik denk dat een samenwerking tussen midway en capcom er niet inzit. Ook omdat midway falliet, dan wel overgenomen is, maar wie weet.
En turtles....tsja, er is ook wel een turles vs battletoads beat em up geweest ofzo, maar volgens mij was dat niet echt aangeslagen. Het laatste vs game van capcom (afaik) is svc chaos. Ik heb er helaas nog geen reviews van gelezen maar, de x-box zou toch instaat moeten zijn om zo'n game perfect neer te zetten.
En 2d leeft nog steeds....ik las net dat in japan de nieuwste snk fighter (waar ik dan zelf weer niet zo'n affiniteit mee heb :P ) dagelijk zo'n 500-600 dollar per kast binnenhaalt.
Ze zitten nu al aan versie 1.5, dus een kleine/stille 1.2 zal er niet inzitten.
Ik denk ook niet dat ze nog andere versies zullen maken, met de xbox2 in zicht...
En de 1.5 heeft welke veranderingen? in ieder geval mijn minpunten aan de box zijn
- groot
- lawaai
- niet genoeg games die ik gaaf vind. (hoewel dat laatste steeds minder word)

En dat is dus waarom ik nu nog geen box haal, een x-box 2 met backwardscompability zal waarschijnlijk al deze minpunten doorbreken. Maar het is tegelijk de reden dat ik er nu nog geen een hoef :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

CaptainM schreef op 17 december 2003 @ 12:18:
Wat ik echt nog steeds klote geregeld vind van MS is dat als je je gamertag aan je .NET passport koppelt, het helemaal niet het gewenste resultaat leverd. Ik bedoel dus dat ik bijvoorbeeld niet kan zien hoeveel ik gescoord heb bij PGR2.

Er zijn maar een stuk 9 games waarbij je op xbox.com je scores mee kunt vergelijken (PGR2 staat er niet eens tussen :( ). Er staat geen enkele recente game tussen. Ik wil op me werk ook kunnen zien of ik inmiddels al voorbij gestreeft bent door iemand uit mijn Friends-list.

Ik kan wel mooi zien welke players uit mijn Friends-list op dit moment online zijn en welke game ze aan het spelen zijn. Maar het handigste van de fucntie werkt niet goed. Dit had ik graag verbeterd gezien Microsoft! niet dat Bill in het Xbox topic leest, maargoed :P
er werkt toch een Gotter bij Microsoft Benelux? Misschien dat die het de organisatie kan inschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, net er achter gekomen dat m'n xbox niet op een RGB scart ding zat :+
Nja, weer gratis extra beeldkwaliteit, he :D

[ Voor 64% gewijzigd door Okyah op 17-12-2003 17:02 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 17 december 2003 @ 12:49:
Ok, net er achter gekomen dat m'n xbox niet op een RGB scart ding zat :+
Nja, weer gratis extra beeldkwaliteit, he :D
Zodra ik weer bij mn vader bij mn pa ben zal ik het daar ook even proberen, die ouwe moest en zou me verslaan met Collin Mcrae 4 dus dat wordt een leuke vakantie ;P. (voor mij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
En het lijkt er eindelijk op dat de downloadbare content van een niveau wordt dat het echt de moeite wordt, eerst al het gerucht over extra steden in PGR2 en nu dan de download voor RS3. Wat echter wel schandelijk is, is dat je bij CS nu de mogelijkheid hebt om levels te unlocken, maar dan kan alleen via Live, een soort van extra bonus voor Live abbo's, maar het staat dus eigenlijk al op de DVD die je koopt. Gelukkig dat het gratis is, want eigenlijk kan dit niet natuurlijk.

Rainbow Six 3
De nieuwe map die gratis te downloaden is heet Carnival en speelt zich af in een dorpje met nauwe straatjes waar een duivelse carnivalstoet de boel terroriseert. Met maximaal 10 spelers kan je van hoge plekken, en van lage plekken, door ramen en kieren elkaar gemakkelijk op de korrel nemen. In het level kunnen de Survival, Team Survival en Sharpshooter gamemodi gespeeld worden. Overigens zullen er uiteraard snel meer levels volgen.

De auto-update zal de makers van servers de optie geven om het krachtige .50 kaliber sluipschuttersgeweer aan of uit te zetten in hun game, maar zal ook het ELO systeem waar mensen mee gewaardeerd even onder handen nemen. Ook zal de vervelende 'friends join bug' verdwijnen.
Counter-Strike
Per direct zijn via de content download feature in Counter-Strike twee nieuwe levels te 'unlocken' genaamd Office en Inferno, populaire levels uit de PC-versie van het multiplayer spel. Duidelijk is echter dat je in principe helemaal niks download, en de levels feitelijk altijd al op de disk stonden. Uiteraard is dit niet hoe wij, en vele anderen, de 'extra' content die we zouden krijgen via Xbox Live voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Woei! * M@NIC is vandaag thuis gekomen met een Xbox Silver Bullet pack onder zijn arm.
Heb 'm al aangesloten en werkt perfect (Mono geluid helaas ;() en hij zit ookal aan het netwerk.
Maar voor ik mijn 2 maanden Xbox Live proef abo gebruik wil ik ff zeker weten dat ik ook mijn account kan gebruik na dat deze periode is afgelopen.
Want ik wil dan natuurlijk mijn nickname wel houden.

Wat een bullshit trouwens dat je na je proef abo nog eens een starterskit moet kopen, ik dacht dat alleen zo'n communicator voldoende zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 17 december 2003 @ 12:35:
[...]

er werkt toch een Gotter bij Microsoft Benelux? Misschien dat die het de organisatie kan inschieten :P
/me Meldt zich

Ik zal in ieder geval even een balletje opwerpen mbt tot dit, en zal kijken wat ik voor je kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 14:20:
Woei! * M@NIC is vandaag thuis gekomen met een Xbox Silver Bullet pack onder zijn arm.
Heb 'm al aangesloten en werkt perfect (Mono geluid helaas ;() en hij zit ookal aan het netwerk.
Maar voor ik mijn 2 maanden Xbox Live proef abo gebruik wil ik ff zeker weten dat ik ook mijn account kan gebruik na dat deze periode is afgelopen.

Wat een bullshit trouwens dat je na je proef abo nog eens een starterskit moet kopen, ik dacht dat alleen zo'n communicator voldoende zou zijn.
Je account loopt gewoon door (stilzwijgend), dus met behoud van Gamertag etc..

Hoezo zou je een starterskit moeten kopen? Alleen een communicator is voldoende hoor...

Je hebt :

*Breedband internet
*Creditcard
*Live Abbo

Rest alleen nog een communicator, die vast en zeker wel los te krijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Voor zover ik gelezen heb is het zo dat na die 2 maanden de nickname die je had weer vrij komt voor gebruik. Als je dus na die 2 maanden weer op Live gaat met een starterskit dan moet het mogelijk zijn om weer dezelfde nick te gebruiken.

Maar op de Xbox site staat weer te lezen dat het verlengen van een proef abbo niet mogelijk is, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Misschien dat iemand dat hier al zelf heeft meegemaakt ?

// Niet dus, zie post hierboven.
Proef abbo is natuurlijk om je lekker te maken voor het echte werk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 17-12-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:22:
[...]

Je account loopt gewoon door (stilzwijgend), dus met behoud van Gamertag etc..

Hoezo zou je een starterskit moeten kopen? Alleen een communicator is voldoende hoor...

Je hebt :

*Breedband internet
*Creditcard
*Live Abbo

Rest alleen nog een communicator, die vast en zeker wel los te krijgen is ;)
Nou... bij deze pack zit standaard 2 (?) maanden Xbox Live proef. (Volgens mij zit die er standaard bij)
Maar nu vroeg ik aan die gasten bij de Dixons of er ook direct zo'n communicator bij zat, en nee dit was niet het geval.
Maar, zeiden ze, je moet na die 2 maanden toch een starterskit kopen als je verder wilt met Xbox Live en daar zit wel een communicator bij.

[EDIT]

Misschien ben ik wel gek hoor, maar hoe maak ik gebruik van mijn proef abo ?
Er zit niks in de doos met informatie daar over. :?

[ Voor 47% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
xbox staat bij mij beneden en pc toestanden boven :'(

weet iemand of dat er kabels zijn die lang genoeg zijn om pak 15à20 m te overbruggen (maar is toch niet handig hee)

denk dat een teeveetje boven de beste oplossing is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 14:26:
[...]

Nou... bij deze pack zit standaard 2 (?) maanden Xbox Live proef. (Volgens mij zit die er standaard bij)
Maar nu vroeg ik aan die gasten bij de Dixons of er ook direct zo'n communicator bij zat, en nee dit was niet het geval.
Maar, zeiden ze, je moet na die 2 maanden toch een starterskit kopen als je verder wilt met Xbox Live en daar zit wel een communicator bij.
Dat is dus bullshit van Dixons....

Je krijgt zo'n trialkaart---->subscription code invullen-->live gaan-->na 2 maanden wordt eventueel je account mits jezelf instemd automatisch verlengd en dan kost het 6,99 p/m, dus ook met behoud van Gamertag.

Heb je toevallig ook extra garantie bijgekocht? Indien ja, hoelang denk je zelf garantie te hebben op jouw Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 17 december 2003 @ 12:29:
[...]
Wat vind je er precies slecht aan? Ik heb hem voor de dc and het ziet er allemaal goed uit, idem voor het geluid. Maar misschien is het een slechte conversie :?
Het is een slechte port, pixelig ed, en de muziek is erg simpel en monotoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op 17 december 2003 @ 15:03:

weet iemand of dat er kabels zijn die lang genoeg zijn om pak 15à20 m te overbruggen (maar is toch niet handig hee)

TV naast PC is zoiezo handig ivm chatten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 14:26:
[...]

Misschien ben ik wel gek hoor, maar hoe maak ik gebruik van mijn proef abo ?
Er zit niks in de doos met informatie daar over. :?
Er zit als het goed is een kaartje met een krasgedeelte bij. Dat stukje code wat eronder staat moet je gebruiken om je aan te melden. Je kiest dan bij het opstarten van je Xbox voor de Live optie. Wanneer deze nog niet geinstalleerd staat kies je vanuit een spel de Live optie, dan wordt het Live gedeelte automatisch geinstalleerd.
geemfriek schreef op 17 december 2003 @ 15:03:

Hoewel dat laatste natuurlijk een oplossing is, zijn kabels van 15 of 20 meter geen probleem hoor. UTP betaal je toch meestal per meter.

Trouwens, GTA Double Pack doet het goed in USA, dit zijn de charts over november van best verkochte games :
1. Mario Kart: Double Dash!! (GC)
2. Medal of Honor: Rising Sun (PS2)
3. Final Fantasy X-2 (PS2)
4. Grand Theft Auto: Double Pack (Xbox)
5. Socom II: Navy Seals (PS2)
6. Need for Speed: Underground (PS2)
7. Tony Hawk's Underground (PS2)
8. True Crime: Streets of LA (PS2)
9. Super Mario Bros 3: Super Mario Advance 4 (GBA)
10. Madden NFL 2004 (PS2)
11. WWE Smackdown! Here Comes the Pain (PS2)
12. Lord of the Rings: The Return of the King (PS2)
13. Mario Party 5 (GC)
14. True Crime: Streets of LA (Xbox)
15. Yu-Gi-Oh! Sacred Card (GBA)
16. Namco Museum (GBA)
17. NBA Live 2004 (PS2)
18. Frogger's Adventure (GBA)
19. Halo (Xbox)
20. Jak II: Renegade (PS2)
21. Pacman Collection (GBA)
22. Eyetoy (PS2)
23. Tom Clancy's Rainbow Six 3 (Xbox)
24. Mario & Luigi: Superstar Saga (GBA)
25. Ratchet & Clank: Going Commando (PS2)
Een vierde plek vind ik heel netjes, geeft toch aan dat ook de mensen met een Xbox GTA willen spelen :)

[ Voor 65% gewijzigd door Wom op 17-12-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 17 december 2003 @ 15:09:
Hoewel dat laatste natuurlijk een oplossing is, zijn kabels van 15 of 20 meter geen probleem hoor. UTP betaal je toch meestal per meter.
Het is mogelijk maar echt handig lijkt het me niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:04:
[...]

Dat is dus bullshit van Dixons....

Je krijgt zo'n trialkaart---->subscription code invullen-->live gaan-->na 2 maanden wordt eventueel je account mits jezelf instemd automatisch verlengd en dan kost het 6,99 p/m, dus ook met behoud van Gamertag.

Heb je toevallig ook extra garantie bijgekocht? Indien ja, hoelang denk je zelf garantie te hebben op jouw Xbox?
Juist... en die trialkaart kan ik dus echt nergens vinden. :?
Heb wel 2 van die Planet Internet aanbiedingen er tussen zitten.
Maar als ik het goed begrijp kan ik gewoon een Xbox Live Communicator kopen en ben ik gewoon compleet ? :)

En nee, ik heb er geen extra garantie bij gekocht.... doe ik nooit bij Dixons. (:r)
En ze hebben mij gemeld dat je standaard 1 jaar garantie hebt op de Xbox.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.