naar mijn weten leest de xbox helemaal geen custom dvd's (uitzondering voor een paar bepaalde merken cd's), maar dvd's zijn volges mij (indien gekopieerd) niet af te spelen in een non-modded xbox.Fire69 schreef op 13 december 2003 @ 20:41:
Klein vraagje, ik heb gisteren een xbox gekocht. Nu blijkt dit nog een versie 1.0 te zijn....
Ik had deze dus gekocht ter vervanging van mij defecte dvd-speler die ik vaak gebruikte om video's van mijn vakanties te bekijken. Blijkbaar leest de v1.0 (met Thomson-drive ook nog eens...) mijn zelfgemaakte dvd's niet.
Ik had nochtans zo gevraagd in de winkel of het een recente versie was => 'tuurlijk, wij hebben er nooit meer dan 5 in stock, maw constant nieuwe!' NOT!
Is dit reden om hem terug te brengen naar de winkel!?
(Dit heeft niks met kopies van games te maken, ik speel namelijk helemaal geen games.)
over die drives weet ik wel dat er verschil in zit, en daarmee was t dacht ik juist zo dat de oudste het meeste las, hier zou je misschien even voor kunnen kijken op * Deze url hebben we liever niet ivm mod-praktijken * , wellicht dat daar wat staat.
Als ze in de winkel hebben gezegd dat het de laatste nieuwe was, en het is niet zo, dan is dat een reden om het terug te mogen brengen, als je m maar even in de originele verpakking laat.
Over die versies gesproken trouwens, ik herinner mij dat er afgelopen zomer een kleinere versie uit zou komen
issie zo klein dat niemand m ziet ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 00:25 ]