Op dit gebied is Microsoft dan ook helemaal niet zo netjes. Ze updaten zelfs automatisch (zonder te vragen) je software (oa dashboard) wat mijns inziens ook illegaal is.CaptainM schreef op 18 november 2003 @ 16:45:
[...]
Er is door Bizarro in een ouder Xbox-topic al een keer wat over geschreven dat in de handleiding van je Xbox staat dat er op geen enkele wijze iets veranderd mag worden aan je Xbox. Dus als je je Xbox gebruikt voor die zogenaamde nuttige en niet echt illigale doeleinden, dan heb je toch wel degelijk iets veranderd aan je Xbox hoor.
[...]
Bovendien ben jij zelf eigenaar van de hardware en vind ik dat je er mee mag doen wat je wil, zolang dat wat je ermee doet niet illegaal is. In de handleiding staat alleen dat als je dat doet, je garantie verloopt.
Weet ik veel, in ieder geval niet op onschuldige mensen die niet eens illegaal bezig zijn. Het feit dat jij het gebruik van XBConnect danwel XLink in verband brengt met al eerder genoemd scheldwoord is niet zo netjes.Ik ben dus wel een heilig boontjeop dat gebied. En op wie moet ik dan mij frustraties richten? Op degene die wel hun gamez KOPEN?