Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-10 17:01
CaptainM schreef op 18 november 2003 @ 16:45:
[...]

Er is door Bizarro in een ouder Xbox-topic al een keer wat over geschreven dat in de handleiding van je Xbox staat dat er op geen enkele wijze iets veranderd mag worden aan je Xbox. Dus als je je Xbox gebruikt voor die zogenaamde nuttige en niet echt illigale doeleinden, dan heb je toch wel degelijk iets veranderd aan je Xbox hoor.

[...]
Op dit gebied is Microsoft dan ook helemaal niet zo netjes. Ze updaten zelfs automatisch (zonder te vragen) je software (oa dashboard) wat mijns inziens ook illegaal is.
Bovendien ben jij zelf eigenaar van de hardware en vind ik dat je er mee mag doen wat je wil, zolang dat wat je ermee doet niet illegaal is. In de handleiding staat alleen dat als je dat doet, je garantie verloopt.
Ik ben dus wel een heilig boontje O-) op dat gebied. En op wie moet ik dan mij frustraties richten? Op degene die wel hun gamez KOPEN? |:(
Weet ik veel, in ieder geval niet op onschuldige mensen die niet eens illegaal bezig zijn. Het feit dat jij het gebruik van XBConnect danwel XLink in verband brengt met al eerder genoemd scheldwoord is niet zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:51

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 18 november 2003 @ 16:45:

Ik ben dus wel een heilig boontje O-) op dat gebied. En op wie moet ik dan mij frustraties richten? Op degene die wel hun gamez KOPEN? |:(
Dat zal wel op mij zijn, als je het potje PGR2 van mij verliest >:)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:43
Finwe schreef op 18 november 2003 @ 16:56:
[...]

Op dit gebied is Microsoft dan ook helemaal niet zo netjes. Ze updaten zelfs automatisch (zonder te vragen) je software (oa dashboard) wat mijns inziens ook illegaal is.
Automatisch updaten van je Xbox geschiedt alleen als je abbo bent op Live, en raad eens wat er in de gebruikersovereenskomst staat ? Inderdaad, dat je hiermee instemt. Ze vragen het dus wel, alleen leest niemand die overeenkomst waarschijnlijk :)

Neem maar van mij dat wat betreft wetboek ed. Microsoft meer weet dan de gemiddelde jurist in Nederland ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-10 17:01
AudiRS4 schreef op 18 november 2003 @ 17:00:
[...]

Automatisch updaten van je Xbox geschiedt alleen als je abbo bent op Live, en raad eens wat er in de gebruikersovereenskomst staat ? Inderdaad, dat je hiermee instemt. Ze vragen het dus wel, alleen leest niemand die overeenkomst waarschijnlijk :)

Neem maar van mij dat wat betreft wetboek ed. Microsoft meer weet dan de gemiddelde jurist in Nederland ;)
Umm dat is onjuist, zodra je op het Live knopje klikt binnen een spel wordt de dashboard update geinstalleerd, of je nu al op Live geabonneerd bent of niet. Dan kan je je natuurlijk ook afvragen: Wie doet dat nou?! :) Maar je kan er ook per ongeluk of uit nieuwsgierigheid op klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Finwe schreef op 18 november 2003 @ 18:15:
[...]

Umm dat is onjuist, zodra je op het Live knopje klikt binnen een spel wordt de dashboard update geinstalleerd, of je nu al op Live geabonneerd bent of niet. Dan kan je je natuurlijk ook afvragen: Wie doet dat nou?! :) Maar je kan er ook per ongeluk of uit nieuwsgierigheid op klikken!
Toen dat bij mij gebeurde (Splinter Cell), werd er een bevestiging gevraagd en kreeg je een EULA te zien, tegenwoordig is het zelfs al standaard geinstalleerd op een Xbox als ik me niet vergis. En daarbij, zal vast wel ergens in de kleine lettertjes staan van je papieren die je bij je Xbox kreeg dat ze dit mogen op de één of andere manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

need for speed underground

Hmm. na een paar dagen PGR2 te hebben gespeeld moet ik eigenlijk zeggen dat nfsu tegenvalt. Misschien hou ik niet van de overdreven graphics maar ik vind pgr2 er toch duidelijk beter en verzorgder uitzien.

De auto's zijn prima gemodelleerd maar de tracks doen bijna pijn aan mijn ogen, met de hoeveelheid reflectie. Veel te druk en inschatten welke kant een bocht op gaat is zeer irritant.

Het leuke aan het spel is dat er een hoop extra 'echte' tuning merken inzitten. Toch leuk om je eigen auto (206) met je eigen velgen (O.Z. Racing Vela III) te zien.

Ik heb de game net een half uurtje gedaan, maar hij haalt het niet vergeleken bij PGR2. Dat kan ook bijna niet als je alleen al naar de file size kijkt. (2.5 gig voor NFSU vs 4.3 gig voor PGR2). Filesize zegt natuurlijk helemaal niets, maar in mijn ervaringen met de vele spellen die ik nu gezien heb, blijkt vaak dat hoe groter het spel, hoe netter het eruit ziet.

Het geluid is overigens prima en klinkt lekker. Gevoel van snelheid zit er zeker in, mede door de heavy 'motion blurr' en de 'shaking camera'.

Online play zit er niet in voor de xbox. Multiplayer kan alleen via splitscreen. Jammer. De PS2 en PC versies hebben overigens wel online play.

Overall een 8

back to PGR2 it is

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
nfs: leuk spel alleen die framerate is echt bedroevend zeg... Idd erg mooi, maar misschien iets te mooi gemaakt. Liever constant 30fps dan drops tot in de 10fps (die ik heb gezien toen ik in een tunnel reed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
DinoPK schreef op 19 november 2003 @ 08:32:
nfs: leuk spel alleen die framerate is echt bedroevend zeg... Idd erg mooi, maar misschien iets te mooi gemaakt. Liever constant 30fps dan drops tot in de 10fps (die ik heb gezien toen ik in een tunnel reed...)
En daarnaast is er ook nog eens enorme pop up vind ik. Ook nog eens dat er af en toe ineens een auto vanuit het niets opduikt, of een hekje.
Alleen het tunen is enorm uitgebreid gedaan Echt zeer cool!
Verder gfx ja wel strak maar pgr2 is mooier.
Ook de nacht races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:25

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 18 november 2003 @ 16:59:
[...]

Dat zal wel op mij zijn, als je het potje PGR2 van mij verliest >:)
verliest? excuse me??

2nd place is the first loser, you know :*)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
voor degenen die twijfelen kan ik melden dat Top Spin ECHT zo goed is ja.... _/-\o_ Holy shit, wat een game.... echt suuuuuuper verslavend!!!

Ik vind het trouwens niet echt super makkelijk eerlijk gezegd, misschien moet ik maar meer oefenen... :z Op live! werd ik echt van de baan geveegd... haha!

Als de sodemieter iedereen halen deze game! Geen xbox? Dan een xbox halen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik kan niet op me Xbox, kan mijn extrene kanalen niet meer selecteren omdat mijn afstandbediening stuk is :(

Grmbl, is ook al een wat ouder model dus dat kan nog lastig worden om een goede vervanger te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:15
AudiRS4 schreef op 19 november 2003 @ 20:15:
Ik kan niet op me Xbox, kan mijn extrene kanalen niet meer selecteren omdat mijn afstandbediening stuk is :(

Grmbl, is ook al een wat ouder model dus dat kan nog lastig worden om een goede vervanger te vinden.
Springt hij niet automatisch op dit kanaal als je je xbox aanzet??
Bij mij doet hij dit iig wel. en heb al best een oude tv.
En dan maar hopen dat je snel iets vervangends kan vinden want het is nog 9 dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 19-10 16:59
XSN SPORTS VOOR TOP SPIN IS GELANCEERD!

Tot zover deze mededeling. :P

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impact99 schreef op 19 november 2003 @ 22:04:
[...]

En dan maar hopen dat je snel iets vervangends kan vinden want het is nog 9 dagen. ;)
Bij mij 'springt' de xbox alleen automatisch op de externe kanaal met een scart-cable. Dit deed de xbox niet met de meegeleverde AV(?)-cable.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:37
AudiRS4 schreef op 19 november 2003 @ 20:15:
Deze week is er een universele AB in de aanbieding bij de Aldi, met leerfunctie en kost maar 6 Euro geloof ik. Misschien is dat wat? :) En je kunt hem ook altijd terugbrengen bij Aldi...

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Gister de demo van PGR2 gespeeld die op de disc van OXM staat. Woooow! _/-\o_ Holy shit, wat een spel! Het geluid is echt prachtig en toen ik door Florence reed en dat wegdek zag glimmen was ik echt even stil, wat prachtig. Alleen jammer dat je maar een paar races kunt doen en dat de replay maar zo kort is. Die kick die ik vroeger kreeg bij de eerste NFS spellen, die krijg ik nu bij PGR2! Deze komt zeker in m'n collectie 8)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Wom
impact99 schreef op 19 november 2003 @ 22:04:
[...]

Nee helaas, het is helemaal nog geen superoude tv hoor (7 jaar oud schat ik), maar dat doet hij dus niet. En bij Philips kunnen ze de AB niet meer leveren, althans niet direct. Mochten ze hem nog wel kunnen leveren kost me dat 40 euro :/ ...
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 23:57:
[...]
Bij mij 'springt' de xbox alleen automatisch op de externe kanaal met een scart-cable. Dit deed de xbox niet met de meegeleverde AV(?)-cable.
Gebruik inderdaad de standaard kabel.
Mr Magic schreef op 20 november 2003 @ 00:18:
[...]

Deze week is er een universele AB in de aanbieding bij de Aldi, met leerfunctie en kost maar 6 Euro geloof ik. Misschien is dat wat? :) En je kunt hem ook altijd terugbrengen bij Aldi...
Bedankt voor de tip, voor 6 euro kan ik nooit genaaid zijn. Zal na dit weekend wel eens kijken.

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 20 november 2003 @ 18:56:
[...]

Nee helaas, het is helemaal nog geen superoude tv hoor (7 jaar oud schat ik), maar dat doet hij dus niet. En bij Philips kunnen ze de AB niet meer leveren, althans niet direct. Mochten ze hem nog wel kunnen leveren kost me dat 40 euro :/ ...

[...]

Gebruik inderdaad de standaard kabel.

[...]

Bedankt voor de tip, voor 6 euro kan ik nooit genaaid zijn. Zal na dit weekend wel eens kijken.
je moet hem even via scart aansluiten ipv via de 3 stekkertjes. (en dus ook niet via de scart kabel met ipv voor 3 stekkertjes)

De advanced scart cable geeft namelijk wel een extra signaal door zodat je tv automatisch over springt en de normale kabel doet dat niet.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En de AS Cable geeft ook nog eens een beter beeld en geeft je een optical out voor naar je surround set! :D
Ik verwachtte eik dat jij DE droomsetup voor je xbox zou hebben AudiRS4 :)
Maar het is ieg een eypo of 25-30 goed gespendeerd, kan je dat beter doen dan die AB ;)
En zit er geen knop voor zappen op je tv? Heeft de philips hier ieg wel..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

weet iemand waar ik een (losse, nieuwe) xbox zo goedkoop mogelijk kan kopen? ik wil namelijk een xbox maar niet al die troep erbij (games, enzo)
gewoon alleen een Xbox console met kabels en controller :)

want die pack van nu:
Xbox + controllers
Midtown madness (60 euro)
Halo (40/60euro :?)

als je dus die 2 games eraf haalt moet ie toch wel voor 100/110 euro wegkunnen?
(wel nieuw natuurlijk)
ik heb al veel online shops afgezocht, maar ik kon niks vinden, alleen de packs zijn er nog :/

This space is occupied

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nee, zo werkt het niet, die spellen krijg je juist voor veel minder dan normaal :)
Volgens mij ben je nu vrij duur uit als je een losse xbox wil halen. Ik denk btw dat je best wel ergens een xbox los kan halen, maar dat er weinig reclame mee gemaakt wordt, aangezien een console+spellen voor de meeste mensen interessanter is :)

Als ik in de PW kijk, zie ik de losse console voor 188 eypo :X Kan je beter gewoon MM3 en Halo erbij nemen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 20-11-2003 21:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zou ze er besty bij willen kopen, maar ik heb het geld niet :X

This space is occupied

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar wat zou je met een losse xbox willen doen? Ombouwen is ook niet gratis Je zal toch spellen nodig hebben :P En de xbox gaat ieg NIET voor 100 eypo over de toonbank, tis de cube niet ;) Volgens mij is de prijs afhankelijk van het volume van het apparaat :+

Volgens mij zijn er wel aanbiedingen geweest van een xbox+classic pad voor 150 eypo, maar dat is al een tijd terug. Je zou bij MM kunnen kijken, wie weet verkopen ze daar ook nog niet gebundelde xboxen, maar dat is gokwerk.. Bellen lijkt me handig :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb al halo voor de xbox, en ik kan spellen lenen van vrienden (en ze dan later kopen)

Ik ga dan wel langs mn gameshoppie, die weet altijd wel een pack te strippen ;) (games gewoon los verkopen (wel erbij vertellen aan de klanten enkorting geven ;))

This space is occupied

• Wom
Okyah schreef op 20 november 2003 @ 21:38:
En de AS Cable geeft ook nog eens een beter beeld en geeft je een optical out voor naar je surround set! :D
Ik verwachtte eik dat jij DE droomsetup voor je xbox zou hebben AudiRS4 :)
Maar het is ieg een eypo of 25-30 goed gespendeerd, kan je dat beter doen dan die AB ;)
En zit er geen knop voor zappen op je tv? Heeft de philips hier ieg wel..
Heb geen plaats voor 5.1 DTS systeem en voor muziek is de geluidinstallatie aan mijn Pc al voldoende om scheuren in de badkamer tegels te krijgen, dus vond het ook niet echt nodig. Voor mij is de overgang van mono naar stereo al een héle stap ;)

Maar op die TV zit ik met het een knop voor Prog + en Prog _ en voor Vol + en Vol -. En das nie handig, want dan moet ik elke keer naar die TV.

En wat betreft die scartcable, gaf liever 30 euro uit voor een game :P
Maargoed, met de tijd zal die er vast wel komen, maar voor 5.1 DTS zal ik eerst moeten verbouwen vrees ik :P

En droomsetup, heb een hele tijd op een 38cm tvtje lopen pielen, terwijl er beneden hier ook een B&O 100cm breedbeeld staat... :/
Heb nu trouwens een 83cm grootbeeld, en dat is groot genoeg voor mij :)
// alleen geen AB dus ;)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, ik speel op een BBTV, maar er is practisch niets dat het ondersteunt. Wel jammer imo, volgens mij is het niet extreem lastig om een spel mogelijk speelbaar in BB te maken, maarja :P

En een DTS set hoeft niet enorm groot te zijn, hoor :) True, ik zit hier niet met een hifi-set aan de xbox, tis een creative setje, maar het is een STUK beter dan die kleine rotspeakertjes in de tv :P

Ook zo lekker met cube spellen, ze ondersteunen nu bijna allemaal DPLII en Progressive Scan, maar de Scart kabel heeft geen losse audio uitgang en bijna niemand hier heeft een PS tv, maar wel breedbeeld :P
Ik wil gewoon dat alle spellen BB ondersteunen, dat is gewoon koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Ik had al een 5.1 setje op me kamer staan van creative voor me pc dus hoefde alleen maar een av scart en een langere oprical kabeltje te kopen en klaar was kees. Moest wel ff de indeling van me speaks veranderen want het stond goed voor me pc en me tv staat aan de andere kant van me kamer. Dus als ik aan het xboxen was kwam al het geluid van de verkeerde kant. Was wel raar haalde je een auto in hoorde je eerste geluid achter en toen voor. Maar heb het nu omgedraaid want xbox is iets belangrijker dan pc.

[ Voor 3% gewijzigd door impact99 op 21-11-2003 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:59

Nitai

Live the life you love.

waar is zo een optical kabeltje te vinden dan? gewoon bij de Mediamarkt?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

Ik heb nu gewoon de standaard cinch stekkers naar mijn versterker (DTS DD DPLII) lopen. Als ik zo'n advanced scartkabel haal, en optisch aansluit naar mijn versterker is het dan super verbetering of is het verschil niet zo heel groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 27-10 15:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

Een optical cable kan je in elke gerenomeerde audio zaak wel vinden.
Echter moet je wel eerst een Scart cable met een optical aansluiting hebben.
Deze voorziet je Xbox dan van een digital out en dan kan je daar weer je optical cable indoen.
Je moet wel 2 keer een vierkant blokje hebben op je optical cable.

Die scart kabels kan je bij Winkels als Psxshop bestellen en dixons heeft er ook 1 geloof ik.
Ze kosten rond de 20 E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:59

Nitai

Live the life you love.

die scart heb ik allang :) dat is probleem niet ;) goed, op zoek naar een optical cable dan maar...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist maar eens Counterstrike op de Xbox gespeeld..

Graphics: Outdated, oftewel van mij krijgt ie daarvoor een 7
Gameplay: Tis en blijft CS he, ondanks dat de controls ruk zijn.. 8
Sound: Tsja......oldschool 7

Deze game is in mijn ogen een beetje overhyped. Wat wel weer mooi is dankzij Live, is downloadable content :)

Zojuist ook nog een potje online gedaan, en wat ik heel erg mis is het snelle bewegen, ondanks dat ik de controller sensitivity hoog had gezet. De Amerikanen wat ik even snel gesproken heb, vonden de game zwaar goed.. Overall zou ik voor deze game een 7,5 geven, en dat komt mede door de shitty controls en graphics. Voor de rest is het een hele aardige game, die vrij snel in de Usa nu al opgepikt is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Net de nieuwe prince of Persia uitgespeeld. Wat een vette game en het einde is ook zeer cool
Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zit nu op 40% of dus ik moet nog een stukje :D Maar idd ik vind het een erg goed spel.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:00
Heeft iemand het spel Dance Dance Revolution Ultra Mix al gespeeld? Ik mocht het lenen van iemand die vaak in Azie komt maar dat was alleen de dvd, niet het dansmatje. Erg jammer, zonder dansmatje kun je nl niet zoveel.

Lijkt me verder wel grappig, soort van dansgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 15:48

KrL

Foto foto..

-ET- schreef op 21 november 2003 @ 12:39:
Ik heb nu gewoon de standaard cinch stekkers naar mijn versterker (DTS DD DPLII) lopen. Als ik zo'n advanced scartkabel haal, en optisch aansluit naar mijn versterker is het dan super verbetering of is het verschil niet zo heel groot?
Dat is een wereld van verschil :)
Je beeld verbetert zichtbaar (RGB ipv composite) en met de digitale link kun je Dolby Digital uitsturen naar je versterker: surround !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

ik kan iedereen aanraden een simpel 5.1 setje te nemen en de av scart cable... Heb mijn creative setje (de 5100 dacht ik, incl versterkertje) voor ja wel: 10 euro gekocht van een collega :D Die kreeg ze perongeluk mee bij de computerboer mee ipv een setje ruk speakers en kon er niets mee :) SWING!

Anyway, beeld is duidelijk beter (heb dan ook een gloednieuwe tv staan en kon het verschil goed merken) en surround sound is echt zoveel cooler dan die het geluid uit een normale tv. Vooral bij race games is dat vaak goed gedaan.

Voor Dvd's kijken is het ook wel zeer prettig natuurlijk ;)

Nu alleen nog wifi in huis en * megamuch is klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

KrL schreef op 21 november 2003 @ 23:33:
[...]

Dat is een wereld van verschil :)
Je beeld verbetert zichtbaar (RGB ipv composite) en met de digitale link kun je Dolby Digital uitsturen naar je versterker: surround !
En waar kan ik die kabel kopen?

Ik heb al op de site van Bartsmit en van Free record shop gekeken. Maar daar kan ik ze niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wel ongeveer overal waar ze ook xboxen verkopen ieg :) Ik was gister bij de FRS en daar hadden ze die kabel ieg. Ook bij MediaMarkt hebben ze het en bij de meeste speelgoedzaken waarschijnlijk ook. Reken op iets van 30 eypo. Op een kleine tv zal je het verschil niet zo merken btw.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ok dan loop ik even langs de bartsmit staks. Ik heb een normale 52cm TV. En zo'n optische kabel die haal ik gewoon bij een expert zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Als je een set hebt met een optische ingang, is de kans groot dat je daar een kabeltje bijgekregen hebt :)
Ik was gisteren ook bij een Intertoys, daar hadden ze die kabel ook, bij de Bart Smit heb ik hem echter niet gezien, maar wie weet ;) Bel anders eerst even :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb een pioneer VSX-D712 staan met een optisch ingang en optisch uitgang. die zijn nog vrij dus dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er mensen zijn die net als mij planet adsl hebben.

welke router gebruiken jullie om je xbox aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 19:41
He ik wil binnenkort een xbox kopen. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat er een samsung dvd drive in zit?? en naast dat hoeveel procent van de xbox die nu in de winkels liggen hebben een samsung drive?
Ik neem aan dat als je tegenwoordig een xbox koopt alleen de kleine controller erbij krijgen? jammer want ik vond de grote controllers wel lekker in de hand liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Ik heb me eens gewaagd aan een website om de gamertags op bij te houden. Het resultaat is te vinden op

Niet meer relevant. Zie een paar posts hieronder.

Let nog niet teveel op de opmaak want daar moet nog veel aan gebeuren. Vooral de profiel-pagina is nogal rommelig.

Als 'men' er een beetje enthousiast over is dan wil ik het wel gaan doorzetten. Zo niet, dan is het gewoon een leerzaam projectje voor mij geweest. :)

Verder kan ik wel wat hulp gebruiken met SQL. Er is één query waar ik niet uit kom. De details kun je lezen op de pagina zelf. Als er iemand is die me daarmee kan helpen... :) Zo niet, dan zal ik er een appart topic voor moeten openen.

Verder heb ik nog een plaats nodig waar de site en database gehost zou kunnen worden, want zelf heb ik die geen. :(

De site staat momenteel op mijn eigen tijdelijke IIS servertje. Maar met mijn 16kb/s upload van @home is dat niet zo'n succes. :) Als ie het niet doet, ga dan ook alsjeblieft niet als een gek op F5 zitten drukken, maar probeer het een paar minuten later nog een keer. Verder gaat mijn pc 's nachts gewoon uit, dus ook dan zal de site niet bereikbaar zijn.

Update: Het is nu ook mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. :)
Update 2: Het is nu ook mogelijk om je opmerkingen te wijzigen.

Ik ga slapen. :) Webserver gaat down. Morgenmiddag rond 12:00u zal ie wel weer draaien, voor de mensen die nieuwsgierig zijn. :) Webserver draait weer.

[ Voor 39% gewijzigd door Maniakje op 24-11-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Chillmeister schreef op 22 november 2003 @ 21:55:
He ik wil binnenkort een xbox kopen. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat er een samsung dvd drive in zit?? en naast dat hoeveel procent van de xbox die nu in de winkels liggen hebben een samsung drive?
Ik neem aan dat als je tegenwoordig een xbox koopt alleen de kleine controller erbij krijgen? jammer want ik vond de grote controllers wel lekker in de hand liggen
Ik schat dat er in 25 % van de xboxen een samsung drive zit. De neiwueste xboxen worden tegenwoordig vaak uitgerust met thomson of philips drives.

Er zijn bepaalde websites die aan de hand van serienumemrs weten wat voor componenten er in een xbox zaten die van dezelfde datum van dezelfde productielijn afkwamen. Welke websites dat zijn weet ik niet.
Meer info op de forums van www.xbox-scene.com
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Maniakje schreef op 22 november 2003 @ 22:16:
Ik heb me eens gewaagd aan een website om de gamertags op bij te houden. Het resultaat is te vinden op

http://217.121.55.113:81/

Let nog niet teveel op de opmaak want daar moet nog veel aan gebeuren.

Als 'men' er een beetje enthousiast over is dan wil ik het wel gaan doorzetten. Zo niet, dan is het gewoon een leerzaam projectje voor mij geweest. :)

Verder kan ik wel wat hulp gebruiken met SQL. De details kun je lezen op de pagina zelf. Als er iemand is die me daarmee kan helpen... :) Zo niet, dan zal ik er een appart topic voor moeten openen.

Verder heb ik nog een plaats nodig waar de site en database gehost zou kunnen worden, want zelf heb ik die geen. :(

De site staat momenteel op mijn eigen tijdelijke IIS servertje. Maar met mijn 16kb/s upload van @home is dat niet zo'n succes. :) Als ie het niet doet, ga dan ook alsjeblieft niet als een gek op F5 zitten drukken, maar probeer het een paar minuten later nog een keer. Verder gaat mijn pc 's nachts gewoon uit, dus ook dan zal de site niet bereikbaar zijn.
Werkt prima, ik heb al geregistreerd :-)
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
*foutje*

[ Voor 97% gewijzigd door OcNewB op 23-11-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 27-10 17:28
Zijn er een paar goede platform games voor de Xbox?? Zit te twijfelen tussen een gamecube en een xbox.. De prijs zal in totaal niet zo heel veel schelen want het pakket met Mario Kart en een geheugenkaart is ook al bijna 199 euro.

Belangrijk voor mij zijn dus platformgames in de mario stijl, zodat het vrouwtje ook een beetje plezier beleeft aan dat ding (anders krijg ik hem nooit het huis in :) )

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik denk dat een Gamecube toch het beste is voor platformspellen..
En ieg voor "het vrouwtje" :P
Super Mario Sunshine (echt platformen en prob HET platformspel voor de huidige generatie consoles), Zelda: The Wind Waker (geen platformer, maar vindt ze vast leuk), Pikmin (echt vrouwenspel :P) ...whereas de xbox voornamelijk actiespellen heeft en als platformers toch de minder (klein) kind/vrouwvriendelijke spellen heeft: Voodoo Vince, Blinx The Timesweeper. Nu zijn er ook wel non-platform-exclusieve titels die wel geschikt zijn: Beyond Good & Evil (binnenkort), Crash Bandicoot (voor PS2 en xbox), Ty the Tasmanian Tiger (alle platforms, wel vrij makkelijk).

Vieze post dit btw, met al die haakjes :P

Ik had graag voor alle platforms een stuk meer goede platformers gezien btw, vind ik ook altijd wel leuk..

[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 23-11-2003 12:51 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Macer schreef op 23 november 2003 @ 12:38:
Zijn er een paar goede platform games voor de Xbox?? Zit te twijfelen tussen een gamecube en een xbox.. De prijs zal in totaal niet zo heel veel schelen want het pakket met Mario Kart en een geheugenkaart is ook al bijna 199 euro.

Belangrijk voor mij zijn dus platformgames in de mario stijl, zodat het vrouwtje ook een beetje plezier beleeft aan dat ding (anders krijg ik hem nooit het huis in :) )
Ik denk dat je dan vooral moet kijken naar Voodoo Vince. Dat is een érg leuke platformer.

Er zijn nog meer platformgames, maar die vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. Denk daarbij aan Blinx, Vexx, Toejam & Earl III en Rayman 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 15:49:
als er mensen zijn die net als mij planet adsl hebben.

welke router gebruiken jullie om je xbox aan te sluiten
gaarne iemand die mij kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Ik heb geen ADSL maar @home, maar ik gebruik een Vigor 2200E router. Die kan ook met ADSL overweg (tenzij je een USB modem hebt natuurlijk). Prima apparaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 27-10 17:28
Toch jammer dat het platformgerne een beetje wordt overgeslagen op de huidige generatie consoles.. Zouden er binnenkort ook nog andere combi's van de Xbox komen? Midtown Madness en Halo spreken mij persoonlijk niet zo aan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 14:29:
[...]

gaarne iemand die mij kan helpen
Speedtouch 510 heb ik, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 23 november 2003 @ 21:31:
[...]
Speedtouch 510 heb ik, werkt prima.
heb jij adsl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Outrun 2 exclusief voor PS2?! :'(

Phuck-IGN

Afbeeldingslocatie: http://www.phuck-ign.com/images/Temp_images/outrun2ps2.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door ironx op 23-11-2003 22:00 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, klas het ook in het Outrun2 topique :(
Niet leuk, want ik wil graag arcade racers :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Mag ik dan als positief nieuws melden dat Square-Enix in gesprek is met Microsoft om te gaan ontwikkelen voor de Xbox (eindelijk).

En Outrun missen is inderdaad zuur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
en Square-Enix is?? Heb al tijden geen console meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Chillmeister schreef op 23 november 2003 @ 22:20:
en Square-Enix is?? Heb al tijden geen console meer gehad
De maker van de Final Fantasy reeks geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een van de grootste jongens in Japan. heel goed nieuws.
Verder moet ik even met jullie delen dat Rainbow Six 3 echt te koel is, alleen al gesproken orders aan computer gestuurde teamleden geven is iets dat je mee gemaakt moet hebben :P
je zit gewoon in je eentje in huis tegen je computer te praten :D echt heel raar is dat...
en voor CaptainM, die Live game heb ik er dus bij? of moet ik je ook nog even mailen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 02:28:
en voor CaptainM, die Live game heb ik er dus bij? of moet ik je ook nog even mailen? ;)
Ik heb Rainbow Six 3 bij jou Live-gamez in de lijst gezet maar, je kunt me het beste altijd even mailen als er iets gewijzigd moet worden.

offtopic:
hoe de fok krijg ik in mijn signature een enter zodat ik 2 regels heb?

[ Voor 48% gewijzigd door Techno Overlord op 24-11-2003 13:08 . Reden: offtopic ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Wanneer komt Prince of Persia: The Sands of Time uit voor de Xbox?

Iedere bron geeft weer een andere datum:
- Foregames releaselijst: 11 november
- Bol.com: 12 december
- ToTheGame: To Be Announced

Bij Bart Smit, Dixons en FreeRecordShop hebben nog nooit van een Xbox versie van het spel gehoord. De PS2 versie is al uit.

Toen ik het afgelopen donderdag (20 november) in de winkel vroeg bij Foregames, zeiden ze daar dat het nog maar een paar dagen zou duren, maar precies wisten ze het niet.

Wie o wie kan hier duidelijkheid scheppen? :)

offtopic:
CaptainM: Gebruik [ br ] :)

[ Voor 77% gewijzigd door Maniakje op 24-11-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Ik heb de gamertag website, compleet met database en inhoud nu bij Lycos neergegooid. Die hebben gratis PHP en MySQL hosting.

http://members.lycos.co.uk/gotgamertags/
Niet meer relevant. Zie een aantal posts hieronder.

Het nadeel is natuurlijk de stortvloed aan popups en banners die je daar over je heen krijgt. Met een beetje geluk is dat maar tijdelijk, want CaptainM heeft al laten weten dat hij vanaf 16 januari misschien de site kan gaan hosten.

CaptainM: Het zou hartstikke tof zijn als je dat zou willen doen. :*) Ik ga in ieder geval weer doorbouwen aan de site. ;)

Ik sta overigens nog steeds open voor alternatieven. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Maniakje op 24-11-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik vraag het hier wel even want ik krijg geen reactie op mijn eigen post. Als ik een xbox heb en ik koop/maak een kabeltje waarmee je usb apparaten in je xbox kan pluggen (zoals een keyboard of muis) zou het dan ook mogelijk zijn om mijn guillemot FF ferarri stuurwiel te gebruiken op mijn xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel duidelijk. Voor Prince of Persia en Beyond Good & Evil heeft Sony de Europese rechten voor 2003. Dimplus heeft ook nog geen datum staan, maar 1 ding is zeker, het is in 2004, waarschijnlijk begin (januari) 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Zaterdag Jet Set Radio Future gekocht, leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Semmy, ik heb de bekende ADSL hack uitgevoerd op m'n Alcatel modem en er een hub aan gehangen... is een stuk minder lastig dat je waarschijnlijk denkt :)
Chillmeister.... in princiepe wel, maar nooit zeker. probeer het, en meld het even hier. Stuk zal ie er niet van gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

CaptainM > "Mail jouw GoT-nick, Gamertag en een overzicht van jouw Live-enabled games naar b_kindermann[at]hotmail.com!!
Zo staat het wel een stuk netter :)

Farting Bob> Volgens mij was de datum voor BGaE wel al bekend bij Dimensionplus, volgens mij half december (hoe vreemd dat ook lijkt).
Zou wel leuk zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 24-11-2003 18:36 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met XIII??? Ik heb m besteld maar nou nog steeds niet binnen :S....

En ik heb 20 euro korting op een xbox spel, welke zal ik gaan nemen? Ik vind race spellen wel cool, MotoGP ben ik aan verslaafd, maar heb wel alleen het eerste deel :S PGR2 misschien iets?

Thnx!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

PGR2 komt volgens mij deze week nog uit :)
En dat schijnt zeker de moeite waard te zijn als je racespellen waardeert! :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:39:
Weet iemand hoe het zit met XIII??? Ik heb m besteld maar nou nog steeds niet binnen :S....

En ik heb 20 euro korting op een xbox spel, welke zal ik gaan nemen? Ik vind race spellen wel cool, MotoGP ben ik aan verslaafd, maar heb wel alleen het eerste deel :S PGR2 misschien iets?

Thnx!
Live!-racen 0wned!

PGR2 wordt shit!

Aanstaande vrijdag komt ie uit. Zodra m'n college is afgelopen scheur ik naar de winkel en terug naar huis om daar verder te scheuren op m'n X-doos!

[ Voor 4% gewijzigd door Techno Overlord op 24-11-2003 18:59 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:39:

Thnx!
Niet misschien, maar zeker iets !!

Gemiddelde review score zit rond de 9,3 en als je nog maar één review leest wil je maar één ding : Dat het 29 november is :D Nog 5 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Maniakje schreef op 24 november 2003 @ 15:36:
Ik heb de gamertag website, compleet met database en inhoud nu bij Lycos neergegooid. Die hebben gratis PHP en MySQL hosting.

http://members.lycos.co.uk/gotgamertags/

Het nadeel is natuurlijk de stortvloed aan popups en banners die je daar over je heen krijgt. Met een beetje geluk is dat maar tijdelijk, want CaptainM heeft al laten weten dat hij vanaf 16 januari misschien de site kan gaan hosten.

CaptainM: Het zou hartstikke tof zijn als je dat zou willen doen. :*) Ik ga in ieder geval weer doorbouwen aan de site. ;)

Ik sta overigens nog steeds open voor alternatieven. :)
Ik heb misschien wel iets voor je, ik heb nog een mysql database en wat dataverkeer over. Misschien dat je daar iets mee kan ? Ik heb nl. het domein www.womweb.nl, maar ben daar nog druk mee bezig om dat te scripten, wat nog wel even kan duren ;)

Dus als je niet te veel verkeer trekt mag hij daar wel zolang staan van mij, en mocht je ooit een redesign willen, wil ik best meewerken.

Mail maar naar willaert(at)zeelandnet.nl dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ja Asmo, PGR2 halen, dan ben ik niet meer bij jou thuis weg te slaan :P (oh shit dat moet ik natuurlijk niet zeggen anders haal je em niet 8)7) Gaan ook nog wel 'n keertje Top Spin spele he? ;)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Daar ben ik weer met m'n gezever over de gamertag-website:

De website staat nu op http://gamertags.womweb.nl. De server hiervoor is voorlopig ter beschikking gesteld door AudiRS4. Op hem kunnen we nu dus gezamelijk een toast uitbrengen. Thx Audi! :Y)

De komende tijd zullen er nog veel dingen veranderen aan de site, en uiteindelijk krijgt hij een complete redesign. Maar hij is nu al prima te gebruiken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Maniakje schreef op 24 november 2003 @ 21:36:
Daar ben ik weer met m'n gezever over de gamertag-website:

De website staat nu op http://gamertags.womweb.nl. De server hiervoor is voorlopig ter beschikking gesteld door AudiRS4. Op hem kunnen we nu dus gezamelijk een toast uitbrengen. Thx Audi! :Y)

De komende tijd zullen er nog veel dingen veranderen aan de site, en uiteindelijk krijgt hij een complete redesign. Maar hij is nu al prima te gebruiken. :*)
Ik heb de link ook in de startpost gegooid.
Dus komop tweakers met Live, reggen die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

AudiRS4 schreef op 24 november 2003 @ 22:00:
[...]

Check 8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha PGR2 it is! :D Ben benieuwd, de pics zien er ongelofelijk mooi uit! Binnenkort krijg ik ook al XIII :) Niet zo goed voor mn opleiding! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 14:32
ik ga me ook maar eens reggen ik heb tot nu toe alleen maar Midtown Madness 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Heb sinds vanmiddag ook eindelijk een console in huis. De keuze was niet makkelijk (PS2 of XBOX), maar ik ben toch voor de XBOX gegaan.
MediaMarkt heeft de Gear Pack staan; twee controllers en Rallisport Challenge voor €198. Ik heb Oddworld: Munch's Oddysee en NBA Street 2 erbij gekocht.
Ik ben superthrilled over het apparaat, maar heb nu al wel spijt dat ik de pack met Live abo en 3 spellen niet genomen heb, vooral vanwege Live dus. Rallisport Challenge lijkt me ook heel vet als ik het wat beter zou kunnen, maar ik ga volgende week PGR2 ook nog ophalen en dan zal dat me de komende tijd wel ff bezighouden op racegebied. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
SuBBaSS schreef op 25 november 2003 @ 18:06:
Heb sinds vanmiddag ook eindelijk een console in huis. De keuze was niet makkelijk (PS2 of XBOX), maar ik ben toch voor de XBOX gegaan.
MediaMarkt heeft de Gear Pack staan; twee controllers en Rallisport Challenge voor €198. Ik heb Oddworld: Munch's Oddysee en NBA Street 2 erbij gekocht.
Ik ben superthrilled over het apparaat, maar heb nu al wel spijt dat ik de pack met Live abo en 3 spellen niet genomen heb, vooral vanwege Live dus. Rallisport Challenge lijkt me ook heel vet als ik het wat beter zou kunnen, maar ik ga volgende week PGR2 ook nog ophalen en dan zal dat me de komende tijd wel ff bezighouden op racegebied. :D
Het begint er erg op te lijken dat hij misschien morgen al in de winkels is te vinden, PGR2. In Engeland was hij ook 5 dagen te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Nee man Xbox is nix aan, wil je em niet ruilen voor mijn PS2? ;)

Wil er trouwens wel serieus vanaf, heb em bij m'n telefoon gekregen en wou em alleen voor GT3, maar die heb ik nu 100% uitgespeeld, alle auto's en alles goud gehaald en ik wil een Xbox! Zeker nu ik Halo niet meer aan de praat krijg op m'n pc :(

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
AudiRS4 schreef op 25 november 2003 @ 18:26:
[...]

Het begint er erg op te lijken dat hij misschien morgen al in de winkels is te vinden, PGR2. In Engeland was hij ook 5 dagen te vroeg.
Laten we het hopen. Dan is die misschien morgen bij gcshop en overmorgen in mijn xboxje. Wat zal mijn xboxje blij zijn en ik natuurlijk ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
impact99 schreef op 25 november 2003 @ 20:50:
[...]

Laten we het hopen. Dan is die misschien morgen bij gcshop en overmorgen in mijn xboxje. Wat zal mijn xboxje blij zijn en ik natuurlijk ook. :)
GCshop zegt ze pas donderdag binnen te hebben, terwijl ze wel al geleverd zijn bij de grote ketens. Denk dat je vooral bij Dixons grote kans hebt, en dat mensen die bij GCshop gepreorderd hebben hem vrijdag kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Nou voor die 13 euro die ik minder betaald heb kan ik nog wel dag extra wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PGR2 ligt als het goed is inderdaad morgen, oh nee later vandaag, in de winkel.

(bron: Bjorn de Bruin van micromedia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand al iets over de releasedate van het GTA Double Pack? Hier staat dat de release waarschijnlijk is uitgesteld tot januari 2004. Weet iemand meer hierover??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
kijk even op sharereactor.com, volgens mij kan je hem daar vinden. Kan je hem spelen en als ie uitkomt in januari kan je hem kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:00
CaptainM schreef op 26 november 2003 @ 09:49:
Weet iemand al iets over de releasedate van het GTA Double Pack? Hier staat dat de release waarschijnlijk is uitgesteld tot januari 2004. Weet iemand meer hierover??
Wat is er zo leuk aan die doublepack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Red devil schreef op 26 november 2003 @ 10:39:
[...]

Wat is er zo leuk aan die doublepack?
Het is GTA. GTA = Koel!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30
AudiRS4 schreef op 24 november 2003 @ 22:00:
[...]

Ja heb ik net gedaan, maar ik kan op de een of andere manier geen games toevoegen. Hij submit het formulier wel, maar er komt geen spel bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

InZane schreef op 26 november 2003 @ 10:51:
[...]

Ja heb ik net gedaan, maar ik kan op de een of andere manier geen games toevoegen. Hij submit het formulier wel, maar er komt geen spel bij :?
Hmmm vreemd, bij mij doet ie t gewoon hoor.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
CaptainM schreef op 26 november 2003 @ 10:58:
[...]

Hmmm vreemd, bij mij doet ie t gewoon hoor.
Nou ik krijg er met geen mogelijkheid een game bij. Er blijft vrolijk staan dat ik nog geen spellen heb toegevoegd.
Naja, jammer dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op 26 november 2003 @ 11:41:
[...]

Nou ik krijg er met geen mogelijkheid een game bij. Er blijft vrolijk staan dat ik nog geen spellen heb toegevoegd.
Naja, jammer dan..
Klopt bij mij ook, wilde het net gaan posten... Zie dus dat jij hier ook last van hebt. Kan hier naar gekeken worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Hmm, ik heb gisteren inderdaad wat veranderd aan het toevoegen van games. Bij mij werkt het gewoon goed, maar ik zal eens op onderzoek uitgaan. :)

Hebben jullie wel cookies aanstaan? Anders werkt het zoiezo voor geen meter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Maniakje schreef op 26 november 2003 @ 12:49:
Hmm, ik heb gisteren inderdaad wat veranderd aan het toevoegen van games. Bij mij werkt het gewoon goed, maar ik zal eens op onderzoek uitgaan. :)

Hebben jullie wel cookies aanstaan? Anders werkt het zoiezo voor geen meter. :)
Cookies staan hier gewoon aan en heb 't met 3 browsers geprobeerd.
Lijkt erop dat het alleen maar gebeurt bij een nieuw account ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
InZane schreef op 26 november 2003 @ 12:50:
Lijkt erop dat het alleen maar gebeurt bij een nieuw account ofzo.
Klopt, dat was het probleem. Er stond een foutje in de code voor een nieuwe account.

Nu zou het moeten werken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Maniakje op 26-11-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Maniakje schreef op 26 november 2003 @ 13:09:
[...]
Klopt, dat was het probleem. Er stond een foutje in de code voor een nieuwe account.

Nu zou het moeten werken. :)
Thnx! Het werkt nu inderdaad wel goed :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.