Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
- Xbox
- 2 Controllers
- Halo
- Midtown Madness 3
- Brute Force
- Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden
- Prijs: €229,99
Bron: Xboxworld
Ze geven dat ding bijna weg, en dan ook nog met zulke toppers. Je gaat toch bijna een 2e of 3e Xbox halen...
[ Voor 17% gewijzigd door Maniakje op 09-11-2003 00:10 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Maniakje schreef op 09 november 2003 @ 00:08:
Wow, die Xbox aanbiedingen worden alsmaar mooier. Er is nu een nieuw Massive Pack:
- Xbox
- 2 Controllers
- Halo
- Midtown Madness 3
- Brute Force
- Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden
- Prijs: €229,99
Bron: Xboxworld
Ze geven dat ding bijna weg, en dan ook nog met zulke toppers. Je gaat toch bijna een 2e of 3e Xbox halen...

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Maar ik las dat het Live starterspakket bij de Free Record Shop maar 30 euro was, aangezien ik toch een koptelefoon nodig heb dan is het natuurlijk super voordelig om voor zo'n starterspakket te gaan, maar kan je nu eerst die 2 maand trail gebruiken die bij het Massive pack zitten en vervolgens verder gaan met dat 30 euro pakket? Of werkt het starterspakket niet na de trial maar moet je dan gewoon een abbo afsluiten?
Je kunt de account die je aanmaakt met die trail verlengen met een starterspakket. Geen probleem.TAG_Speedy schreef op 09 november 2003 @ 12:40:
Vet pakket hoor, blij dat ik 2 weken terug wat krap bij kas zat om het Limited Edition pakket te halen, deze gaat de mijne worden eind deze maand ... wordt nog lastig om straks m'n tijd te verdelen tussen Mario Kart en Midtown Madness
Maar ik las dat het Live starterspakket bij de Free Record Shop maar 30 euro was, aangezien ik toch een koptelefoon nodig heb dan is het natuurlijk super voordelig om voor zo'n starterspakket te gaan, maar kan je nu eerst die 2 maand trail gebruiken die bij het Massive pack zitten en vervolgens verder gaan met dat 30 euro pakket? Of werkt het starterspakket niet na de trial maar moet je dan gewoon een abbo afsluiten?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Maar nu Top Spin er is zal dat wel flink veranderen,
gisteravond ff een paar potjes online getennissed en dat vraagt toch wel om meer.
Dus ik weet niet of er hier nog meer Tennissers zijn, ben er wel voor in om eens flink ingemaakt te worden door een mede gotter
Same here, de enige die ik wel eens online zie is Masch, maar met hem heb ik ook nog nooit gespeeld, zelfs nog nooit wat tegen hem gezegd.CaptainM schreef op 10 november 2003 @ 09:16:
Er zijn inmiddels al 13 Live-gamers die ook op GoT zitten. Maar waarom zie ik niemand van jullie online?? Ik game toch aardig wat uurtjes in de week op Live maar steeds zie ik niemand....
Misschien is dit wel een goeie plaats om af en toe een tijd te prikken.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Vanavond om +- 19:30 uur??Maniakje schreef op 10 november 2003 @ 10:30:
[...]
Same here, de enige die ik wel eens online zie is Masch, maar met hem heb ik ook nog nooit gespeeld, zelfs nog nooit wat tegen hem gezegd.
Misschien is dit wel een goeie plaats om af en toe een tijd te prikken.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Heeft er trouwens iemand meer info over de Cosmo RF controler? is ie net zo goed als de Logitech? want de S controler ligt toch beter in de hand dan die Logitech... kon zelf geen review vinden.
We've got a date.Masch schreef op 10 november 2003 @ 10:46:
[...]
Vanavond om +- 19:30 uur??Later kan niet, want dan wil mijn vriendin GTST zien...
![]()
Verwijderd
en dan rainbow six 3 online en top spin (-: en natuurlijk sega gt online die ik voor 35 ge preordered heb bij gcshop
Ook hier maar even neerzetten voor de mensen die dit topique in de gaten houden
Zou leuk zijn, maar verwacht het maar niet
Alone at last
Just nostalgia and I
kon de verleiding van top spin niet weerstaan, en van pgr2 weet ik gewoon dat ie de bom wordt
Heb hem zaterdag gekregen en heb nu al een Tennisduim
Heb trouwens ff want mensjes toegevoegd op xbox live dus als jullie opeens denken wie is dat nou weer, dan ben ik het.
Ik zag dat jij mij ook had toegevoegd Impact99. Morgen ben ik denk ik wel weer ff online om maybe ook van jouw te winnen?!?!?
Maniakje en ik dachten dat het ook een goed idee zou zijn om strax, als xsnsports.com werkt, een toernooi of seizoen met allemaal tweakers op te starten. Lijkt jullie dát nou geen goed idee!
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heb gelukkig nog tijd genoeg om te oefenen, want bak er nog weinig van op het moment.
Er is nu een online-petitie waar je je 'handtekening' kunt zetten om Microsoft op andere gedachten te brengen
http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html
Ik snap eigenlijk niet waarom ie wél backwards compatible zou zijn? Dat is toch bij geen enkele console het geval?Mr Magic schreef op 11 november 2003 @ 08:26:
Het zijn nog allemaal vage geruchten, maar men zegt dat de Xbox2 misschien niet backward-compatible gaat zijn met de Xbox... (o.a. vanwege de IBM-processor die niet x86-compatible is).
Bovendien geloof ik er niet in dat je met zo'n online petitie iets bereikt, zeker niet bij zo'n grote organisatie als Microsoft.
[ Voor 29% gewijzigd door Maniakje op 11-11-2003 13:05 ]
ehhmm... PS2??Maniakje schreef op 11 november 2003 @ 13:03:
[...]
Ik snap eigenlijk niet waarom ie wél backwards compatible zou zijn? Dat is toch bij geen enkele console het geval?
Ik zou het idd wel fijn vinden.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Lijkt me een cool idee, ik zal zeker van de partij zijn!!Masch schreef op 10 november 2003 @ 20:45:
Maniakje en ik dachten dat het ook een goed idee zou zijn om strax, als xsnsports.com werkt, een toernooi of seizoen met allemaal tweakers op te starten. Lijkt jullie dát nou geen goed idee!
Verwijderd
De PS2 kan PS1 games spelen omdat ie de PS1 core chips aan boord heeft.
De XBOX Next kan XBOX 1 games spelen als microsoft dat wil, door de XBOX 1 te laten emuleren op de Next. dit zal techniesch nauwelijks problemen geven. het is dus gewoon afwachten waar ze voor kiezen. aan de techniek zal het niet liggen
Sorry dat ik het zeg maar ik vind Halo niks aan. Dus als iemand hem wilt hebben... anders wordt Halo een mooie onderzetter.
Midtown Madness 3 vind ik wel erg leuk en gisteravond voor het eerst op Live gespeeld. Maar ik ben opzoek naar meerdere leuke spelletjes en daar heb ik een paar vraagjes over:
In het topic "Need For Speed Underground" heb ik gelezen dat je dit spel niet online kan spelen met de Xbox. Zou dat wel in de toekomst kunnen of kan ik dat spel beter voor de pc kopen? Als het laatste het geval is, is Project Gotham Racing 2 een goed alternatief voor Underground?
Verder nog een vraagje over Top spin. Zijn jullie zo gek op tennis of is het de gameplay wat "iedereen" zo enthousiast maakt?
ik heb natuurlijk ook een gametag: DutchGirl
Live games: Midtown Madness 3
Midnight Club 2
Ik heb al een mailtje gestuurd naar captainM
[ Voor 12% gewijzigd door Zondagskindje op 11-11-2003 15:31 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Weet ik niet... Ik zelf ben echt een tennisfreak. Maar mijn vrienden vinden dit spel ook cool.Zondagskindje schreef op 11 november 2003 @ 14:55:
Verder nog een vraagje over Top spin. Zijn jullie zo gek op tennis of is het de gameplay wat "iedereen" zo enthousiast maakt?
Echt zo'n spel wat je met zijn vieren (en een kratje bier) kunt spelen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
en ook ik vind het een geweldige game (-:
een ander leuk alternatief om online te spelen is sega gt online
Maar deze heb ik nu ook en ik vind het ook een super stoer spel
There is no art to find the minds construction in the face
hebbenZondagskindje schreef op 11 november 2003 @ 14:55:
Hallo ik heb sinds 2 weken de Xbox Limited edition en het Live starterspakket gekocht.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind Halo niks aan. Dus als iemand hem wilt hebben... anders wordt Halo een mooie onderzetter.
evilcuber@wanadoo.nl
This space is occupied
tjek je meel
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Tja als zelfs Muppet het wat vind moet het wel heel goed zijnMuppet schreef op 11 november 2003 @ 15:25:
Ik hou totaal niet van Sportspellen heb er ook geeneen. Alleen vechtsporten![]()
Maar deze heb ik nu ook en ik vind het ook een super stoer spelTop spin all the way. Ga van de week even een potje tegen die alien ET hier
Hm dat zal ik dan maar aannemen dan.-ET- schreef op 11 november 2003 @ 15:37:
[...]
Tja als zelfs Muppet het wat vind moet het wel heel goed zijn
Maar nog ff over Project Gotham Racing 2, is dat een goed alternatief voor Underground?
Wat opzet betreft twee totaal verschillende games, maar als je het mij vraagt wordt PGR2 toch wel een paar tandjes beter wat betreft speelbaarheid. De enorme hoeveelheid tracks verdeeld over de 9 complete steden + de oude Nurnbürgring (Nordschleife) zijn al reden genoeg, en om dit dan ook nog eens af te leggen in meer dan 100 van de mooiste auto's op aarde lijkt me geen probleemZondagskindje schreef op 11 november 2003 @ 15:50:
[...]
Hm dat zal ik dan maar aannemen dan.
Maar nog ff over Project Gotham Racing 2, is dat een goed alternatief voor Underground?
Het is wel zo dat Underground dat F&F sfeertje heeft, terwijl PGR helemaal anders is. Vergelijken mag dus eigenlijk niet maar ik kan je PGR2 van harte aanraden
Nu is mijn vraag of jullie dat ook merken dat in de leeftijd van 7-12 kinderen geinsteresseerd zijn in een Xbox? In de leeftijd van rond 14 merk ik wel een sterke interesse, maar voor jongere kinderen lijkt me de Xbox nou niet echt de beste keuze. Of zie ik dat verkeerd ?Spelcomputers favoriet bij kinderen
De consoles doen het goed bij kinderen. In een recent onderzoek naar populair speelgoed onder kinderen van 7 tot 12 jaar staan drie verschillende spelcomputers in de top tien.
Door Rogier Voet 11 nov 2003, 13:55 uur
Met sinterklaas en kerst voor de deur staan speelgoed, games en spelcomputers weer flink in de belangstelling. Maar wat is nu het meest populair bij de kids? Die vraag stelde Yahooligans aan 130.000 kinderen van 7 tot 12 jaar. Net als vorig jaar bleken de spelcomputers het weer erg goed te doen bij de jeugd.
De winnaar is echter wel verrassend. De Xbox wint het namelijk net van de Game Boy Advance SP, die daardoor op de tweede plaats eindigt. Ook de derde plaats wordt ingenomen door een console, namelijk de PlayStation 2 van Sony. De rest van de top tien is normaal speelgoed. Slecht nieuws voor Nintendo dus, die met de GameCube buiten de boot valt
This space is occupied
Klinkt een beetje fout, maar is wel zo
Zelf denk ik dat voor meisjes van die leeftijd een cube leuker is en voor jongentjes een xbox
//TheEvilCuber > ik denk niet dat het om het stoer zijn gaat, maar om het stoere spellen leuk vinden
Maar we denken ieg in dezelfde richting
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 11-11-2003 17:26 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
of is het eerder een brak spel?
(graphics,sound,gameplay e.d.)
Verwijderd
1 tip geef je vriendin nooit een controler die tril fucntie heeft.
Mijn vriendin ging voor het eerst ermee spelen en omdat mijn televisie (breedbeeld 82 CM Sony
Wat gebeurt er ik zeg tegen haar we gaan een potje DOA 3 spelen. Eerste keer voor haar achter zo'n ding natuurlijk.
Wat gebeurt er ik start het spel op en haar controler begon te trillen...Ze schrok er zo erg van dat ze de complete controler door het raam gooide naar buiten

Ik keek naar beneden en zag me gesneuvelde dure controller helemaal aan diggelen op de grond
En me Raam Kaduuk en me controller aan diggelen.
En het moraal van dit verhaal? Geef je vriendin nooit iets wat trilt behalve als het nuttig is :D:D:D
De pad uit het raam gooien, hoe grappig
Ik kan het me ook echt voorstellen
Whehe
Voortaan rumble uitzetten dus
Ohja, AudiRS4, heb je nog iets gehoord over die leren S-pads?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ja grappig is andersOkyah schreef op 11 november 2003 @ 17:55:
OMG
![]()
De pad uit het raam gooien, hoe grappig
Ik kan het me ook echt voorstellenZe springt op met dat ding in haar handen, ze schudt wat met haar handen en gilt, om vervolgens de pad door het raam te mikken
Whehe
Voortaan rumble uitzetten dus
Maar het lullige was ze zei tegen mij dat het mijn schuld was

Omdat dat ding zo trilde en haar niet van ten voren had gewaarschuwd.
Ik zei je hebt geen drilboor in je handen maar een gewone joypad kregen nog flink ruzie ook want betalen ervoor heeft ze tot op heden nog niet gedaan

Soz
Ja, leuk is anders... Ik heb een peperdure (imo

Alone at last
Just nostalgia and I
Nope, niks concreets in ieder geval.Okyah schreef op 11 november 2003 @ 17:55:
Ohja, AudiRS4, heb je nog iets gehoord over die leren S-pads?
@ HARDSTYLEGOD :
Speel je ook Top Spin ? Dan kun je wel eens last krijgen van een lamme A knopOkyah schreef op 11 november 2003 @ 18:00:
[...]
Soz
Ja, leuk is anders... Ik heb een peperdure (imo) wavebird met een lamme stick en een classic xbox pad met een lamme A knop
[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 11-11-2003 18:21 ]
GEEN TopSpin eneuh ik heb geen Live!
Jammer, maar ik wacht wel rustig
Euh, nee, komt prob door Halo en DOA3 (button bashingSpeel je ook Top Spin ? Dan kun je wel eens last krijgen van een lamme A knop

Kben niet zo'n sport(spellen)fanaat
//Khad de quotes een beetje verkeerd gezet, sorry AudiRS4

Maar nu staat het weer goed
[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 11-11-2003 21:15 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Euh, nee, komt prob door Halo en DOA3 (button bashingOkyah schreef op 11 november 2003 @ 19:00:
[...]
Jammer, maar ik wacht wel rustig
Speel je ook Top Spin ? Dan kun je wel eens last krijgen van een lamme A knop

Kben niet zo'n sport(spellen)fanaat :D[/quote]
Die A knop heeft veel te verduren tijdens Top Spin
Maar hoe beter ik er in wordt, hoe minder hij heeft te verduren dus er is hoop
// ik lees door brakke quotes heen
Top Spin ?geemfriek schreef op 11 november 2003 @ 18:58:
aanraders om deze sint/kerst te kopen ??![]()
GEEN TopSpin eneuh ik heb geen Live!
Project Gotham Racing 2, Prince Of Persia: Sands Of Time, Rainbow Six 3, XIII, Max Payne 2, Thief III. Vooral die eerste is de aanschaf zeker waard
[ Voor 32% gewijzigd door Wom op 11-11-2003 21:17 ]
Project Gotham Racing 2, Prince Of Persia: Sands Of Time, Rainbow Six 3, XIII, Max Payne 2, Thief III. Vooral die eerste is de aanschaf zeker waard :9[/quote]
[...]
Die A knop heeft veel te verduren tijdens Top Spin
Maar hoe beter ik er in wordt, hoe minder hij heeft te verduren dus er is hoop
// ik lees door brakke quotes heen
[...]
Top Spin ?
merci voor de aanrader
naast Sega GT heb ik geen deftig racespel (sega beu)
merci voor de aanradergeemfriek schreef op 11 november 2003 @ 21:55:
[...]
Project Gotham Racing 2, Prince Of Persia: Sands Of Time, Rainbow Six 3, XIII, Max Payne 2, Thief III. Vooral die eerste is de aanschaf zeker waard
naast Sega GT heb ik geen deftig racespel (sega beu)[/quote]
Daar komt een nieuwe versie van (Sega GT Online) maar zoals de naam het al zegt is deze voornamelijk voor het online gedeelte bedoelt.

Maar Prince of Persia lijkt een koel spel te worden!
Nu nog even kijken voor welke console ik het spel ga aanschaffen
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Nou ik heb een broertje van 12 en hij had eerst altijd een PS2. Nu kwam ie met mijn buurjongetje altijd bij mij kijken als ik aan het Xbox-en was. Ik liet hun af en toe meespelen en op een gegeven moment zei hij dat hij ook een Xbox ging kopen.AudiRS4 schreef op 11 november 2003 @ 17:16:
[...]
Nu is mijn vraag of jullie dat ook merken dat in de leeftijd van 7-12 kinderen geinsteresseerd zijn in een Xbox? In de leeftijd van rond 14 merk ik wel een sterke interesse, maar voor jongere kinderen lijkt me de Xbox nou niet echt de beste keuze. Of zie ik dat verkeerd ?
Nu heeft mijn broertje en mijn buurjongetje ook een Xbox. En wat ik van hun gehoord heb hebben meerdere vriendjes hun PS2 ingeruild voor een Xbox of een Xbox erbij gekocht.
Forever raver!
Ja dat hoor ik ook steeds meer. Laatst vroeg iemand mij of ik niet mijn xbox wilde omruilen voor zijn ps2 met weet ik beel hoeveel games. Ik zo van hmm.. lemme think about that...CaptainM schreef op 12 november 2003 @ 14:15:
[...]
Nou ik heb een broertje van 12 en hij had eerst altijd een PS2. Nu kwam ie met mijn buurjongetje altijd bij mij kijken als ik aan het Xbox-en was. Ik liet hun af en toe meespelen en op een gegeven moment zei hij dat hij ook een Xbox ging kopen.
Nu heeft mijn broertje en mijn buurjongetje ook een Xbox. En wat ik van hun gehoord heb hebben meerdere vriendjes hun PS2 ingeruild voor een Xbox of een Xbox erbij gekocht.
NO!!
Btw pgr2 is zeer vet. Voorzover ik gezien heb, doen de screenshots die er rond gaan niet onder voor wat er op je beeld wordt getoverd door je magische machine.
Vooral 's nachts rijden of langs water en paleizen is gewoonweg betoverend.
Ach ja.... had ik hem ook al maar vast !
Live Rocxszz
Verwijderd
hopen dat ik binnekort gauw weer kan liven (-:
150 euro, maar je moet erg goed zoeken wil je die vinden. De pakketten zijn erg populair en in prijs erg voordelig.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 17:42:
Hoeveel kost de xbox zonder spellen?
Verwijderd
Het is zo erg die verslaving dat ik van half tien in de ochtend tot 6 uur non
Het is niet van rennen en schieten die mensen die het online spelen die doen van,ja jij doet de deur open dat gooi ik een granaat of een flch bang dat komt iemand anders naar binnen om te kijken of het veilig is .
Dit is gewoon de online shooter op de Xbox van het moment

Vraagie weet iemand wanneer sega gt online precies in de winkels komt te liggen ?
Verwijderd
Adviesprijs: € 44,99Bizzarro schreef op 12 november 2003 @ 21:41:
hij wordt verwacht rond 14 november, voor 44.99, en er is bij gcshop een pre order actie dat je m voor 35 euro kan bestellen
GC Shop Prijs: € 35,00
fout 44.99 is de adviesprijs bij dimensionplus en frs ligt ie voor 49.95 vrijdag in de winkel morgen word ie dus verstuurd als je em bestelt en direct betaalt bij gcshop voor 35 Euro
ik heb em al bestelt (-:
Ik moet zeggen, PGR2 is vetOcNewB schreef op 12 november 2003 @ 17:01:
[...]
Btw pgr2 is zeer vet. Voorzover ik gezien heb, doen de screenshots die er rond gaan niet onder voor wat er op je beeld wordt getoverd door je magische machine.
Vooral 's nachts rijden of langs water en paleizen is gewoonweg betoverend.
Ach ja.... had ik hem ook al maar vast !
Live Rocxszz
Heb hem sinds gister binnen en heb nog maar een uurtje gespeeld. Grafisch gezien echt goed, de auto's zijn mooi en goed herkenbaar gemodelleerd, de steden zien er realistisch uit enz. Vooral het detail van de weg is zeer goed. Geen effen grijze baan, maar ook kasseien enzo. De auto's hebben eindelijk duidelijke schade: Achterbakken die open klapperen, lampen stuk e.d.
Het aantal auto's is groot van wat ik tot nu toe gezien heb. Er zit een soort van RPG systeem in. Als je zoveel Kudo's hebt, ga je ene rank hoger en krijg je Tokens om andere auto's te unlocken. Zo kan je zelf kiezen welke auto's je wel en welke niet wil hebben. Ook kan je die tokens sparen zodat je in een later stadium in 1x een dure auto kan kopen. Het kudo systeem is anders geworden. Stel je maakt een fout in een Cone challenge dan krijg je de openstaande kudo's toch, maar geen combo bonus. Plus de volgende keer krijg je geen punten voor de cone gate. Ook als je nou niet door een bocht slide, maar goed en een snelle lijn pakt krijg je al punten. Verder lijkt het wel of de kudo's een inflatie door hebben gemaakt, het aantal punten per slide is duidelijk hoger.
Het rijden zelf is ongeveer net als in het eerste deel, alleen zijn de banen naar mijn idee iets breder en de snelheid (in kmph) is hoger dat je op een baan kan halen. Het gevoel van snelheid is goed in het spel. Vooral bij een race dat je langs poortjes reed waar de zon door heen scheen. De tegenstanders rijden niet elke keer hetzelfde rondje, maar rijden vrij verschillend en maken ook foutjes (Afhankelijk van moeilijkheidsgraad natuurlijk). Het leek wel of mijn tegenstander in een one on one race leerde van het vorige rondje en een bocht de 2e keer duidelijk anders inreed dan de eerste keer, waarin hij har crashde
Op gebied van geluid: De auto's die ik tot nu toe gereden heb (stuk of
Zo een mini-review. Voor de mensen die vragen waar ik het spel wegheb: Hij is verkrijgbaar in NTSC editie bij Lik-Sang.com en Amazon.com
What a fine day for Science! | Specs
Knap, ntsc spelen op een pal console :-) Of stiekum toch omgebouwd? Mij boeit het niet hoor...Huntor schreef op 13 november 2003 @ 08:58:
[...]
Ik moet zeggen, PGR2 is vet
Heb hem sinds gister binnen en heb nog maar een uurtje gespeeld. Grafisch gezien echt goed, de auto's zijn mooi en goed herkenbaar gemodelleerd, de steden zien er realistisch uit enz. Vooral het detail van de weg is zeer goed. Geen effen grijze baan, maar ook kasseien enzo. De auto's hebben eindelijk duidelijke schade: Achterbakken die open klapperen, lampen stuk e.d.
Het aantal auto's is groot van wat ik tot nu toe gezien heb. Er zit een soort van RPG systeem in. Als je zoveel Kudo's hebt, ga je ene rank hoger en krijg je Tokens om andere auto's te unlocken. Zo kan je zelf kiezen welke auto's je wel en welke niet wil hebben. Ook kan je die tokens sparen zodat je in een later stadium in 1x een dure auto kan kopen. Het kudo systeem is anders geworden. Stel je maakt een fout in een Cone challenge dan krijg je de openstaande kudo's toch, maar geen combo bonus. Plus de volgende keer krijg je geen punten voor de cone gate. Ook als je nou niet door een bocht slide, maar goed en een snelle lijn pakt krijg je al punten. Verder lijkt het wel of de kudo's een inflatie door hebben gemaakt, het aantal punten per slide is duidelijk hoger.
Het rijden zelf is ongeveer net als in het eerste deel, alleen zijn de banen naar mijn idee iets breder en de snelheid (in kmph) is hoger dat je op een baan kan halen. Het gevoel van snelheid is goed in het spel. Vooral bij een race dat je langs poortjes reed waar de zon door heen scheen. De tegenstanders rijden niet elke keer hetzelfde rondje, maar rijden vrij verschillend en maken ook foutjes (Afhankelijk van moeilijkheidsgraad natuurlijk). Het leek wel of mijn tegenstander in een one on one race leerde van het vorige rondje en een bocht de 2e keer duidelijk anders inreed dan de eerste keer, waarin hij har crashde
Op gebied van geluid: De auto's die ik tot nu toe gereden heb (stuk ofklinken allemaal verschillend. Of het geheel realistisch weet ik niet, want ik weet niet hoe die auto's IRL klinken. De soundtrack is groot. Met per stad verschillende radio zenders, waar doorheen gepraat wordt in verschillende talen. En natuurlijk de mogelijkheid om je eigen soundtrack samen te stellen met de nummers van het spel, en je eigen nummers.
Zo een mini-review. Voor de mensen die vragen waar ik het spel wegheb: Hij is verkrijgbaar in NTSC editie bij Lik-Sang.com en Amazon.com
Verwijderd
Er zijn ook mensen die een NTSC-console hebben, zoals ik. Had geen zin om bij introductie anderhalf keer zoveel te betalen als in de USA, en heb er zelf een meegenomen. En aangezien dvdboxoffice games a) goedkoper dan in NL heeft en b) gratis verstuurt, heb ik er geen seconde spijt van gehad.OcNewB schreef op 13 november 2003 @ 10:35:
[...]
Knap, ntsc spelen op een pal console :-) Of stiekum toch omgebouwd? Mij boeit het niet hoor...
Het enige wat jammer is, is dat amazon.com geen console-games buiten Amerika verstuurt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 11:17 ]
Dit spel is zeker cool en de gameplay is-ET- schreef op 11 november 2003 @ 14:58:
Tennis is cool. Plus de gameplay is waanzinnig. Je pakt je controller en zonder moeite kan je meteen een balletje slaan.
Ik ben blij dat ik naar jullie geluisterd heb.
@ TheEvilCuber : Halo gaat vandaag op de bus, ik vermoed dat je hem morgen op je deurmat heb liggen.
mooi weer iemand blijZondagskindje schreef op 13 november 2003 @ 15:45:
[...]
Dit spel is zeker cool en de gameplay isaangezien ik het spel zonder doos en boekje heb. (de reden daarvan staat in het Top Spin draadje)
Ik ben blij dat ik naar jullie geluisterd heb.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Bij mij wel ja.
Nu is het wachten op jouw favo spel
Aanraders?
eneuh DOA3 of Mortal Combat : DA?

tell me
DOA 3, en voor 30 euro is Splinter Cell een aanrader. Net als PGR1 trouwensgeemfriek schreef op 13 november 2003 @ 18:58:
Nu ben ik van plan een paar games te kopen van de 30€ klasse .
Aanraders?
eneuh DOA3 of Mortal Combat : DA?![]()
tell me
Verwijderd
http://www.gaming-age.com...iew.pl?sys=xbox&game=pgr2
Korte quote:
"Even besides the A.I. issue, Project Gotham Racing 2 is an excellent racing title for the Xbox. The Xbox Live support is probably worth the price of admission alone, and the polished visuals, generally fun racing action, and slick selection of exotic vehicles and locales should be enough to satisfy. "
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 23:47 ]
Heb SC2 al thuis liggen en die ligt met smart te wachten op mij !!!!
PGR2:
Enorm, maar echt Enorm VET!. De graphics zijn werkelijk waar geweldig. Niet alleen de auto's, maar ook de omgevingen kloppen bijna 100%. Woon zelf in Barcelona en er wordt dus ook gereden door Barcelona en ik herken gewoon exact waar ik op dat moment rij. Super cool!
Dan de car handling. Die is echt voor elke auto compleet anders. Voor zover ik kan zien klopt het ook wel met de realiteit. Er zit erg veel verschil tussen de verschillende klassen die je moet rijden.
Je begin met simpele autootjes zoals seat leon cupra 4. (of iets uit die klasse). Heb je die klasse gehaald, ga je verder naar een klasse hoger. Dat hoeft overigens niet te betekenen dat dat snellere auto's zijn. Dat kunnen ook klassiekers zijn zoals een ferrari 250 GTO of een Mercedes 300SL (met vliegdeuren
Geluid is goed in orde. Een skyline jappanner ding klinkt ook zo, en een dikke v12 klinkt ook zo. Zelfs tussen de verschillende auto's zit genoeg verschil om ze op den duur te herkennen aan het geluid.
Sommige radio stations zijn overigens redelijk irritant, maar heel simpel met right thumbstick te veranderen.
Ik kan helaas de live dingen niet testen, maar het spel is vol met Live extra's. Zelfs voor single player. Zo kun je ghost riders downloaden om te oefenen of je beste scores uploaden. Er zal ongetwijfeld nog veel meer kunnen maar dat is voor mij niet te testen.
De opdrachten die je moet doen zijn in de kudos world challenge timed run, speed camera, overtake, street race, one on one cone challenge en nog een paar dacht ik.
Genoeg variatie. Bij elke challenge die je doet kun je kiezen voor welke medialle je wilt gaan. Dat kunnen er 5 zijn. novice = steel, extreme = platinum medaille.
tsja.. je moet hem spelen om er echt van te kunnen genieten dus ik hou op met de review van pgr2.
mijn overall score een 9.5
een 10 mag ook
-----------------------------------------------------------------------
batman rise of sun tzu
kort maar krachtig : laten liggen
ziet er niet speciaal uit en batman is outdated.
lord of the rings 3
Ziet er werkelijk waar prachtig uit en de sfeer klopt helemaal. Ben alleen minder te vreden over de controls. Die lijken af en toe wel te haperen. Beetje vaag.
nog niet heel veel gespeeld maar nu al goed voor een 8
Nascar thunder 2004
Ziet er zeer cool uit, alleen ben ik zelf niet zo'n fan van het hele nascar gebeuren. Ik ben meer een PGR 2 type. Gewoon rijden en niet zeiken. Geluid is wel heel nice gedaan en ik denk dat de nascar fans het zeker een gaaf spel gaan vinden.
mijn cijfer (als niet fan) een 7.5
worms 3d
Tsja... Worms is worms en worms moet in 2D. Ik heb vroeger enorm veel lol gehad met worms op de pc, en hoewel worms 3d niet slecht is, heeft de niet de humor die het had op de pc. Daarnaast is het geluid van de worms ook niet meer origineel waardoor er al gelijk een deel van de 'magie' mist.
Als het dan ook nog is heel irritant is om te richten dan gaat een spel bij mij althans redelijk snel terug de kast in.
mega's grade: 6
amped 2
W0000t
grafisch? goed
geluid? goed
controls? ff wennen maar daarna prima te doen
gameplay ? heerlijk
Prima te doen.. 8.5
SSX 3
ook deze snowboard game is weer zeer nice. Minder realistisch als amped 2, maar wel erg leuk. De controls zijn wat simpeler bij ssx 3 tov amped 2 maar moeilijke tricks zijn nog steeds vrij pittig om uit te voeren.
Minder tevreden ben ik over de camera die heel af en toe niet helemaal mee wil werken.
te weinig gespeeld tot nu toe om er een echt goede review van te maken. tot nu toe een 8
Teenage mutant ninja tutles
lekker laten liggen of misschien aan je broertje van <6 geven
totaal niet boeiend 4.5
Crimson skies
it's GOOOOOOOOOOOOOOOD
Geweldig vlieg spel met erg leuke opdrachten. heerlijk om weer eens dogfights uit te voeren en andere gasten uit de lucht te knallen. Geluid is ook echt heerlijk. De special moves zijn prima uit te voeren en ook grafisch goed om te zien.
nadeel zijn de lange laadtijden bij het spel voordat je kunt beginnen met spelen. Zonde.
Mijn cijfer? dikke vette 9
Tony hawks underground
Tsja.. het zou helemaal anders moeten zijn, maar imho is het meer van hetzelfde
D'r zal vast wel meer mogelijk zijn maar nog niet kunnen testen.
Meer van hetzelfde is altijd goed als het om tony hawk gaat dus een 8.5
the italian job
de film is beter 7
bionicle
breng dan geen spel uit.. 3
true crime streets of LA
review komt eraan
conflict desert storm 2
review komt eraan
grabbed by the ghoulies
Review komt eraan
Max chase
Review komt eraan
metal arms, glitch in the system
review komt eraan
spongebob squarepants and the battle for bikini bottom
review komt eraan
mace griffin bounty hunter
Review komt eraan
NB alles eigen mening
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Goed om je dan maar aan te vullen:megamuch schreef op 16 november 2003 @ 16:49:
Goed, het heeft wat lang geduurd maar hier komen ze:
"lang verhaal"
PGR2:
true crime streets of LA
review komt eraan
conflict desert storm 2
review komt eraan
grabbed by the ghoulies
Review komt eraan
Max chase
Review komt eraan
metal arms, glitch in the system
review komt eraan
spongebob squarepants and the battle for bikini bottom
review komt eraan
mace griffin bounty hunter
Review komt eraan
NB alles eigen mening![]()
True crime streets of La: Graphics beetje outdated. Vooral voor op de xbox. Gta is leuker. Niet veel gespeeld nog.
CDS 2. Nog niet gespeeld. Maar vast wel aardig. Rainbow six 3 is desalniettemin ook zeer bruut.
Grabbed by the ghoulies: Nogal langdradig. Komt geen vaart in het verhaal. Iets te simpel. Controls nogal wennen. meer voor <10 jr oud.
Metal Arms: Ja. wel aardig. soort van Halo besturing. robots kapot schieten in een 3d wereld. Beetje voertuigen besturen. Soort kruising van een platformer net een shooter. Best aardig maar niet om je een hele dag mee te amuseren. Meer voor even een half uurtje tussendoor.
rest nog niet gespeeld.
Prince of Persia Sands of Time:
Dit spel is echt waar te vet voor woorden. Wat er allemaal in die xbox aan kracht huist komt ook hier weer mee goed naar voren. Geen rafels of kartels gewoon mooie game met heerlijke controls. Graphics zoals PGR 2
Zeer mooi!
Einde reviews en alllemaal net als Megamuch eigen mening.
//Oh, PoP is PS2 exlusief voor Europa, jullie spelen prob de NTSC versie?
[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 16-11-2003 18:35 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Voor PGR1 fans een enorm must-have en een verbetering waar je u tegen zegt; Zeer goede handling en verschillen per koets.
Idd, de A.I. rijdt een eigen lijn, en houdt daarbij erg weinig rekening met de speler. Vaak genoeg beukt iemand zo in je zijkant waardoor je in de slip raakt. Op zich niet heel erg, maar toch wel eens vervelend.ErectionJackson schreef op 17 november 2003 @ 10:47:
Maar helaas nog steeds zo'n irritante A.I. waarbij ze je in bochten keihard van de weg drukken lees ik?
What a fine day for Science! | Specs
Ik heb op dit moment een oude 486 onder het bureau liggen met daarop FreeSCO geinstalleerd. Deze is tevens DHCP server.
Iemand ervaring met zo'n setup?
Mocht dat niet werken ... bij de Funprice hebben ze woensdag weer een of andere stuntdag waarbij ze wat routers in de aanbieding hebben;
Router SMC Lite voor € 29,95 ( deze )
Sweex Router voor € 39,95 ( deze
Die hebben ze trouwens voor 20 meer als WAP/Router waar dan mijn keuze op zou vallen.
Werkt prima hoor. Zelf ook prima mee 'gelived'. Ben momenteel overgestapt op clarkconnect, maar ook dat gaat prima.TAG_Speedy schreef op 17 november 2003 @ 19:30:
Ik wil dus binnenkort een Xbox aanschaffen met daarbij een Live abbo, echter ik weet zo niet of het wel samen gaat met mij router.
Ik heb op dit moment een oude 486 onder het bureau liggen met daarop FreeSCO geinstalleerd. Deze is tevens DHCP server.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb ook een Sweex (met nog een losse switch) werkt perfect met een @home breedband verbinding. Ik heb 5 PC's en 1 Xbox tegelijk online. In januari krijg ik eindelijk waar ik al zolang op wacht. Een wide-open verbinding van SpeedXS via ADSL. 8192 Kbits/sec down! 1024 Kbits/sec up!TAG_Speedy schreef op 17 november 2003 @ 19:30:
Ik wil dus binnenkort een Xbox aanschaffen met daarbij een Live abbo, echter ik weet zo niet of het wel samen gaat met mij router.
Mocht dat niet werken ... bij de Funprice hebben ze woensdag weer een of andere stuntdag waarbij ze wat routers in de aanbieding hebben;
Router SMC Lite voor € 29,95 ( deze )
Sweex Router voor € 39,95 ( deze
Die hebben ze trouwens voor 20 meer als WAP/Router waar dan mijn keuze op zou vallen.
Forever raver!
www.xboxlink.co.uk
Nu kan iedereen online gamen
Het werkt vrij simpel. Je installed de client op je pc en maakt een account aan. Vervolgens heb je een nieuwe messenger erbij op je pc die (gelukkig) totaal niet bloated is.
Een spel starten is echt kinderlijk eenvoudig.
Ik heb gisteren met 4 man PGR2 online zitten spelen voor een uurtje of 2 en heb me weer heerlijk vermaakt. Lag = niet aanwezig. Ping lag tussen de 80 en de 200 ms en er was niets te merken van lag.
Helaas werkt dit natuurlijk alleen maar met spellen die systemlink ondersteunen, maargoed PGR 2 en topspin zijn eigenlijk al voldoende.
anyway, nu kunnen live mensen en niet live mensen dus ook tegen elkaar spelen
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Mag je mij eens uitleggen hoe een live-speler en een niet-live-speler nu tegen elkaar kunnen spelen (zonder dat de live-speler die software gebruikt, dus)megamuch schreef op 18 november 2003 @ 00:44:
anyway, nu kunnen live mensen en niet live mensen dus ook tegen elkaar spelenGeweldig!
Voor de gemodde xboxers is er ook nog een client beschikbaar om te draaien op de xbox, je kan dan dus lekker vanuit je luie stoel even kijken welke games er zijn, een room joinen, spel opstarten, naar het system link menu gaan, ff zoeken naar games, systemlink game joinen en spelen maar.
Op dit moment helaas nog niet al te veel gebruikers maar ik denk dat dit snel zal gaan groeien. Het werkt in ieder geval perfect, zo goed als geen lag in ieder geval.
Voice chat heb ik tot nu toe alleen maar gezien in de rooms, niet tijdens het spelen.
Evengoed leuk dus om naast live te hebben (aangezien deze wel downloads+chat+stats ondersteunt tijdens het spelen).
Als je van brute actie houdt met deathmoves kies je MK: DAgeemfriek schreef op 13 november 2003 @ 18:58:
Nu ben ik van plan een paar games te kopen van de 30€ klasse .
Aanraders?
eneuh DOA3 of Mortal Combat : DA?![]()
tell me
DOA3 vind ik teveel button dashen. Daar hou ik niet van. Technisch vechten, daar hou ik van.
Forever raver!
En het meerendeel van de gebruikers die op Xlink of XBConnect zit, heeft een gemodde Xbox. Voor diegene die geen CC hebben of kunnen krijgen is het een uitkomst ja, maar het overgrote deel zit gewoon online te gamen met een gemodde Xbox. Lame Motherf*ckers!Finwe schreef op 18 november 2003 @ 10:46:
Voor XLink/XBConnect stel ik voor dat we hier verder praten. PGR2 en Top Spin werken hier echt geweldig mee. Voor mensen die geen credit card hebben of Live niet kunnen/willen betalen echt een uitkomst!
Forever raver!
Umm dat vind ik nou niet echt nodigCaptainM schreef op 18 november 2003 @ 11:24:
[...]
En het meerendeel van de gebruikers die op Xlink of XBConnect zit, heeft een gemodde Xbox. Voor diegene die geen CC hebben of kunnen krijgen i het een uitkomst. Maar het overgrote deel zit gewoon online te gamen met een gemodde Xbox. Lame Motherfuckers!

Waarom niet echt nodig?
Tis toch zo!
Forever raver!
Ik val vooral een beetje over je bewoording
Doe nu maar niet of jij zo'n heilig boontje bent en richt je frustraties over het feit dat sommige mensen games eerder hebben dan jij op iemand anders.
Er is door Bizarro in een ouder Xbox-topic al een keer wat over geschreven dat in de handleiding van je Xbox staat dat er op geen enkele wijze iets veranderd mag worden aan je Xbox. Dus als je je Xbox gebruikt voor die zogenaamde nuttige en niet echt illigale doeleinden, dan heb je toch wel degelijk iets veranderd aan je Xbox hoor.Finwe schreef op 18 november 2003 @ 15:39:
[...]
Ik val vooral een beetje over je bewoordingEen gemodde xbox hoeft niet perse met piracy te maken te hebben, je kan er ook heel andere (nuttige en niet echt illegale) doeleinden mee bereiken. Ik zie niet in dat die mensen dan direct 'lame blablabla' genoemd moeten worden.
Ik ben dus wel een heilig boontjeDoe nu maar niet of jij zo'n heilig boontje bent en richt je frustraties over het feit dat sommige mensen games eerder hebben dan jij op iemand anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Techno Overlord op 18-11-2003 16:46 ]
Forever raver!
Dit topic is gesloten.