Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Kan wel vast vertellen dat Rainbow Six erg vet is. Eindelijk fatsoenlijke AI bij teammates, mooie gfx en dan heb ik het nog niet eens over de voice recognition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dus als ik het goed begrijp kun je je AI-teammates orders geven via je headset?? Is dat de Live-headset of eentje speciaal voor Rainbow Six en wordt ie bij het spel meegeleverd?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke ik was erg scheel :D je hebt wel meerdere saves |:(

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
CaptainM schreef op 29 oktober 2003 @ 08:58:
Zo is dat dus ook met de MotoGP1 Demo en het volledige MotoGP. Best wel vet irri dus...
Bij MotoGP kun je wel gewoon je rider profile op je memorycard zetten. Of dat via het dashboard kan weet ik niet, maar vanuit het options-menu in het spel kan het gewoon. Zo kun je dus je eigen rider (inclusief stats) mee naar een vriend nemen.
Muppet schreef op 29 October 2003 @ 12:14:
Oke ik was erg scheel :D je hebt wel meerdere saves |:(
Muppet. ;)
Sorry, kon het niet laten.

[ Voor 21% gewijzigd door Maniakje op 29-10-2003 12:41 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon je live headset gebruiken.

Er is wel een limited edition headset te krijgen bij rainbow six.

Ik heb em al gepreordered bij gc shop voor 48 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft iemand SSX3 al gevonden. Ben alle winkels in Amsterdam en Bussum afgegaan, maar niemand heeft hem nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

PWM schreef op 29 October 2003 @ 15:01:
Heeft iemand SSX3 al gevonden. Ben alle winkels in Amsterdam en Bussum afgegaan, maar niemand heeft hem nog.
volgens mij komt hij hier pas op 31 oktober :?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
stond wel al in intertoys krantje, daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

Finwe schreef op 29 oktober 2003 @ 15:28:
:D dan ga ik daar strax maar ff kijken...... ty _/-\o_

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Maniakje schreef op 29 oktober 2003 @ 12:30:
[...]
Bij MotoGP kun je wel gewoon je rider profile op je memorycard zetten. Of dat via het dashboard kan weet ik niet, maar vanuit het options-menu in het spel kan het gewoon. Zo kun je dus je eigen rider (inclusief stats) mee naar een vriend nemen.
Maar niet de unlockte(spelling :? ) tracks. Ik kan alleen de Motor/Coreur overkopieeren.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op 29 oktober 2003 @ 15:28:
fifa2004 staat er ook al in voor de PC
maar die hadden ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
PWM schreef op 29 oktober 2003 @ 15:01:
Foregames in Tilburg (waar ik zowat al mijn spellen koop) heeft hem al binnen, maar je maakt mij niet wijs dat ze de enigen zijn. :)

Overigens hebben zij ook Worms 3D voor de Xbox binnen... als er mensen zijn die dat spel al op de Xbox gespeeld hebben, dan ben ik erg benieuwd naar de ervaringen. Dit is namelijk ook een spel dat al behoorlijke tijd op mijn wishlist staat. :) Ik ben alleen een beetje bang voor de camera... in de PC demo vond ik die al niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46
Maniakje schreef op 29 October 2003 @ 19:41:
[...]
Foregames in Tilburg (waar ik zowat al mijn spellen koop) heeft hem al binnen, maar je maakt mij niet wijs dat ze de enigen zijn. :)

Overigens hebben zij ook Worms 3D voor de Xbox binnen... als er mensen zijn die dat spel al op de Xbox gespeeld hebben, dan ben ik erg benieuwd naar de ervaringen. Dit is namelijk ook een spel dat al behoorlijke tijd op mijn wishlist staat. :) Ik ben alleen een beetje bang voor de camera... in de PC demo vond ik die al niet veel soeps.
Bij de FRS hier in de buurt hebben ze SSX3 ook al liggen, dus lijkt me sterk dat hij nergens anders te vinden is.

Wat Worms betreft deel ik je mening, vond de camere in de PC-demo ook niet je van hét, maar betwijfel of die anders gaat zijn in de Xbox versie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik zag trouwens deze gun bij futuremax, http://www.futuremax.nl/xboximg/groot/xbox-gunnermarkII.jpg

Alleen, welke spellen maken nu gebruik van een Gun? Is het sowieso de moeite waard

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Volgens mij mag dat pistool hier niet :? Nja, ik heb voor de xbox enkel pistolen gezien die er uit zien als een groene banaan :+
Maar je zou het kunnen gebruiken bij House of the Dead III

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

thnx Okyah, nog meer spellen die hiervan gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op de xbox weet ik het niet eik :)
Bij HOTD3 zit btw ook 2 :) (Als je het uitgespeeld hebt ieg ;) )

Maar verder kan ik niet snel een schietspel zoals Time Crisis ofzo bedenken op de xbox. Even wachten op AudiRS4, die weet misschien nog wel een titel :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Stasky & Hutch heeft ook lichtpistool ondersteuning. Verder komt er op dat gebied niet zoveel, behalve Virtua Cop 3 ws.

// bedenk me er nog één : Maximum Chase. Dat is ook een lightgun game die zich afspeelt in een autoachtervolging. Was eerder een gematigd succes in Japan.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/xbox/maximumchase/1022/maximun_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/vgnews/070802/maxchase/max_screen002.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Wom op 30-10-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

AudiRS4, thnx man! Je weet echt veel :D hmmm maar eens kijken of het het wel waard is als er zo weinig games zijn die er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Tjonge, dit worden echt dure weken. Ik heb al wat centjes opzij gelegd.

- vrijdag 7 november: Top Spin
- donderdag 13 november: XIII
- vrijdag 28 november: Project Gotham Racing 2

Bij PGR2 krijg ik trouwens ook de sample cd met muzie uit het spel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Oew spannend! Vanavond is de derde ronde van de Midtown Madness 3 Challenge. Ik sta ingeplant om 20.00uur maar eerlijk gezegd heb ik veel te weinig geoefend want stayaway, hunter en capture the gold zijn veel leuker dan die saaie checkpoint races! Ik post mijn reslutaat zodra ik gereden heb.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 30 oktober 2003 @ 12:17:
Tjonge, dit worden echt dure weken. Ik heb al wat centjes opzij gelegd.

- vrijdag 7 november: Top Spin
- donderdag 13 november: XIII
- vrijdag 28 november: Project Gotham Racing 2

Bij PGR2 krijg ik trouwens ook de sample cd met muzie uit het spel. :*)
wel jammer dat er voor mij rainbow six 3 en nfs underground nog bijkomt.

en mario kart double dash voor de gamecube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben op zoek naar een review van SSX3, maar ik kan die nergens vinden voor de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
:*) :*) :*) :*) :*) :*) Project Gotham Racing 2 staat in bestelling :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Hij is te pre orderen bij gcshop

En nu maar wachten tot 28 november :'(

[ Voor 25% gewijzigd door impact99 op 30-10-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 30 oktober 2003 @ 13:06:
Ik ben op zoek naar een review van SSX3, maar ik kan die nergens vinden voor de Xbox
http://www.gamespot.com/xbox/sports/ssx3/review.html
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53589

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 30 oktober 2003 @ 13:06:
http://www.google.nl/sear...-8&q=SSX3+xbox+review&lr=

staat anders genoeg tussen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat zijn voornamelijk previews. Overigens staat er nu ook een review tussen die er van de week nog niet stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:54:
wel jammer dat er voor mij rainbow six 3 en nfs underground nog bijkomt.
Mja, Underground daar twijfel ik nog over. Het lijkt me een hartstikke vet spel, maar aan de andere kant ga ik ook al PGR 2 kopen. Ik denk dat ik die toch meer zal spelen ivm de Xbox Live support. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Dan gaan we toch wel een PGR 2 GoT Tournament opstarten ofzo lijkt me wel lache, maar moet eerst wel ff oefenen.
Zijn hier trouwens mensen de deel 1 uitgespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

XIII komt toch vandaag uit? Heeft iemand 'm al gekocht of gespeeld?
Ben best benieuwd, lijkt me een goede game :)

Edit: zie net dat ie bij dimplus.nl pas volgende week beschikbaar is? Is ie een week uitgesteld of hebben ze 'm daar later?

[ Voor 40% gewijzigd door JC op 30-10-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

impact99 schreef op 30 oktober 2003 @ 15:08:
Dan gaan we toch wel een PGR 2 GoT Tournament opstarten ofzo lijkt me wel lache, maar moet eerst wel ff oefenen.
ik heb t niet uitgespeeld, wel bijna, ik heb ook alle auto's, maar niet alle paintjobs nog, en ik heb t idee dat ik nog wat mis, paar circuits ofzo, maar weet niet precies meer, ik heb t al lang niet meer gespeeld. Ik weet wel dat ik er heeeel lang mee bezig geweest ben om alle autos te krijgen. voldoening :Y)

Ferrari F50 vond ik eigelijk wel overkill voor deze game, de circuits waren veels te krap, korte rechte stukken, veel bochten, om echt lekker door te scheuren met deze bak, ik hoop dat er in PGR2 wat bredere circuits zijn (zijn er wel geloof ik, paar screens gezien).
Dat vond ik toch wel een dik minpunt van deze game, te hoge snelheid (bij die snellere wagens), maar goed, niet alles kan perfect zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Nitai schreef op 30 oktober 2003 @ 11:00:
AudiRS4, thnx man! Je weet echt veel :D hmmm maar eens kijken of het het wel waard is als er zo weinig games zijn die er gebruik van maken.
Jammere van games als deze is dat je ze na één keer uitspelen eigenlijk blind kan spelen, weinig replay dus.
impact99 schreef op 30 oktober 2003 @ 15:08:
Gouden F50 is in mijn bezit na véél zwoegen :*)
En het wordt wel eens tijd inderdaad dat er wat met Live en GOT gaat gebeuren, denk dat er toch aardig wat mensen hier al een Live account hebben, zie ook de startpost.
CaptainM schreef op 30 oktober 2003 @ 12:23:
Oew spannend! Vanavond is de derde ronde van de Midtown Madness 3 Challenge. Ik sta ingeplant om 20.00uur maar eerlijk gezegd heb ik veel te weinig geoefend want stayaway, hunter en capture the gold zijn veel leuker dan die saaie checkpoint races! Ik post mijn reslutaat zodra ik gereden heb.
Succes !! Hoe gingen de twee vorige ronden dan ? Of is er een afvalsysteem ?
Bizzarro schreef op 30 oktober 2003 @ 15:38:
[...]

ik heb t niet uitgespeeld, wel bijna, ik heb ook alle auto's, maar niet alle paintjobs nog, en ik heb t idee dat ik nog wat mis, paar circuits ofzo, maar weet niet precies meer, ik heb t al lang niet meer gespeeld. Ik weet wel dat ik er heeeel lang mee bezig geweest ben om alle autos te krijgen. voldoening :Y)

Ferrari F50 vond ik eigelijk wel overkill voor deze game, de circuits waren veels te krap, korte rechte stukken, veel bochten, om echt lekker door te scheuren met deze bak, ik hoop dat er in PGR2 wat bredere circuits zijn (zijn er wel geloof ik, paar screens gezien).
Dat vond ik toch wel een dik minpunt van deze game, te hoge snelheid (bij die snellere wagens), maar goed, niet alles kan perfect zijn B)
Dat zit wel goed bij deel 2 als ik mag oordelen aan de hand van de filmpjes, en de verhalen van mensen met de demo. De Nordschleife moet echt geweldig zijn, krijg daar al helemaal zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ok, eindelijk maar eens een pre-order geplaatst voor Rainbow Six 3... _/-\o_

Na het lezen van positieve recensies (o.a. IGN) keek ik even in de shop van gamecom... en zag de headset die erbij werd geleverd... :9~ Gelijk maar besteld, want de game zelf lijkt me al enorm bruut!

Twijfel nog steeds of ik Crimson Skies of Topspin moet halen... twijfel tegenwoordig wat meer bij de aanschaf van games sinds in RTCW had gekocht en nu bijna nooit meer speel....... niet dat de game echt slecht is, maar het is niet verslavend genoeg voor mij...

PGR2 komt er gelukkig ook al aan, dus als ik 1 'goede' game mis, komt de volgende er al aan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een overkill probleem momenteel

hele zomer met matige games moeten doen en nu al in de pre order staan.

Rainbow six 3 (met headset)
Topspin
PGR 2
Treu Crimes street of la (als die inderdaad bij mij lidmaatschap van pu zit, website zegt van wel maar als ik er op klik dan opeens niet dus morgen over bellen (-: )
Star Wars KOTOR (krijg ik bij mijn lidmaatschap van xbox magazine voor maar 42 euro)
Mario Kart Double Dash.

en das wat er in de preorder bij gcshop staat. Shop die ik trouwens iedereen kan aanraden snel andwoord op je mails en vriendelijke mensen. EN GEODKOOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in MM Rijswijk draaide er een demo van Rainbow Six 3 (6.3? :)). Zag er goed uit. Tevens bij de Makro hadden ze een leuke demodisc draaien, o.a. Voodoo Vince gespeeld en een filmpje van Halo 2 gezien .... niet verkeerd. Voodoo Vince is voor platform liefhebbers volgens mij wel goed te doen.

Maar even iets over deze game .... Dungeons & Dragons: Heroes. Heeft iemand die al ergens zien liggen (liefst in regio Randstad :) .... Rotterdam/Den Haag)?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Tijdje niet meer geweest in het topic... Kon niet meer spelen en me hdd was vol dus weinig kunnen testen.

In de planning staan een stuk of 15 games voor een korte review. Zodra ik ze allemaal heb doorgelopen zal ik van elke game hier wat posten. SSX 3, Amped 2 rainbow 6 3, backyard wrestling, spongebob squarepants and the battle for bikini bottom( :D ), crimson skies, the italian job, kill switch, batman rise of sun tzu en nog wat andere kleine games.

Komende week zullen ze een voor een voorbij komen.

crimson skies overigens al wel gespeeld en hij is erg erg erg vet. Alleen veel te lange laadtijden vanaf DVD. Heb nog niet echt veel missies kunnen spelen dus een review hiervan zou niet juist zijn. eerst ff wat meer spelen :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
much appreciated megamuch! Erg cool dat je even je ervaring met de games hier plaatst.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
hoi ,
ik had een kleein vraagje 8) :

ik heb erges vorig jaar me x doosje gekocht (ben er tevreden over _/-\o_ )
maar moet ik een rgb kabel aanschaffen voor NOG beter beeld??

zoja --> :9~ want het ziet er nu al lijp uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
als je een (goede/grote) breedbeeldtelevisie hebt, zou ik het zeker doen ja...

Vreemd genoeg zag ik laatst bij een vriend het beeld op een kleine televisie, zonder RGB kabel... en het zag er toch niet slecht uit, het leek wel alsof de framerate hoger was bij hem.... :? Plus minder kartels.... alleen de kleur was iets fletser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Speelt iemand hier ook Lord of the Rings two towers? zo ja weet iemand hoe ik die "leven eind baas" op dat "paard ding" moet vermoorden, ik snap niet hoe ik die kerel ook maar iets schade kan toebrengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 30 oktober 2003 @ 18:44:
De Nordschleife moet echt geweldig zijn, krijg daar al helemaal zin in :9
Ik heb al in real life over de Nordschleife gereden met m'n eigen auto. Als ie net zo vet is in de game als in het echt dan is het zowiezo al een mega-super-track!!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

4Real schreef op 02 november 2003 @ 14:14:
Speelt iemand hier ook Lord of the Rings two towers? zo ja weet iemand hoe ik die "leven eind baas" op dat "paard ding" moet vermoorden, ik snap niet hoe ik die kerel ook maar iets schade kan toebrengen :(
Mijn broertje heeft hem uitgespeeld zal het hem eens vragen :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ok, na wat aarzelingen toch maar Crimson Skies gisteren gekocht.
Ik had al een half jaar live maar niet zo veel meegedaan tot nu toe.
Als iemand ook cs heeft, mijn nick is:

Elite Xavier

Add me maar en we zullen eens wat fransoosen af gaan schieten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OcNewB schreef op 03 november 2003 @ 10:41:

Elite Xavier

Als je een mailtje stuurt naar b_kindermann@hotmail.com en daarin je Gamertag en al je Live-enabled games zet dan voeg ik je toe aan de lijst van Tweakers die ook op Live zitten.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
OcNewB schreef op 03 november 2003 @ 10:41:

Elite Xavier

Argh, begin nou niet over dat spel joh. Ik moet al Top Spin en PGR2 kopen, ga jij me nog eens lekker zitten maken voor Crimson Skies. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens zag nu ook een mooie aanbieding bij de dixons website. :)

Xbox + Halo/Midtown Madness 3/Amped/Munch. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw die actie op www.ownage.nl die is niet meer geldig of wel? Deze heb ik het dan over:

Pakket 1
Xbox console + Controller (t.w.v. €199,99)
Extra Controller (t.w.v. €39,99)
DVD-afstandsbediening (t.w.v. €29,99)
Quantum Redshift (t.w.v. €29,99)
Xbox Live Starter Kit (t.w.v. €59,99)
MechAssault (t.w.v. €29,99)

Dat dus voor 199 euro!. Maar volgens mij kun je niet meer bestellen. ;(

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 03 november 2003 @ 17:58:
btw die actie op www.ownage.nl die is niet meer geldig of wel? Deze heb ik het dan over:

Pakket 1

Die was tot 1 november geloof ik. Die van Dixons gaat nog wel een tijdje door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 03 november 2003 @ 18:15:
[...]

Die was tot 1 november geloof ik. Die van Dixons gaat nog wel een tijdje door :)
Daarom keus genoeg. :) Moet er toch nog een paar games bij kopen. :) Voornamelijk racegames en die star wars game (KOTOR) schijnt ook erg goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 november 2003 @ 17:58:

Pakket 1

Tis wel een refurbished Xbox ;)

Dus met andere woorden:

Je hebt kans dat je movie playback kit niet werkt
Je hebt dat je met Live een Technical Configuration Issue krijgt
Je hebt kans dat ie spellen niet goed afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Iemand anders misschien nog meer aparte Xbox aanbiedingen gezien bij de Media Markt ofzo (mag ook andere winkels of course)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:29:
[...]

Dus met andere woorden:

Ik denk niet dat dat zal gebeuren want je hebt wel 1 jaar volledige garantie. Dus ik denk niet dat er problemen zullen ontstaan anders zouden ze die refurbished xboxen nooit verkopen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Ik ga binnenkort een projector kopen en nu wil ik m'n xbox hier graag op aansluiten via component (DVD speler en Xbox samen op receiver en dan component richting projector).. Hiervoor heb ik de originele HD AV Pack van Microsoft nodig, heeft iemand deze en wat zijn de ervaringen ?
Ik las ergens dat hij niet helemaal 100% compatible is met de Europese Xbox, waar zitten hem de problemen in ?

En vooral: Waar is deze is Nederland (of Europa) te koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:29:
[...]

Dus met andere woorden:

Refurbished betekent toch niet meer dan dat ie onder garantie is stuk gegaan en gerepareert is? of weet jij meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:05:
[...]

Refurbished betekent toch niet meer dan dat ie onder garantie is stuk gegaan en gerepareert is? of weet jij meer?
Ik weet meer ;)

Laat ik het zo zeggen, op basis van wat ik links en rechts hoor (kan het weten) gaan die refurbished snel naar de haaien, en krijgen verschillende probleempjes na een tijdje, zoals die wat ik hierboven vernoemd had...

En die Xboxjes waren in principe modified/broken/etc., betekent dat ze niet bij het officiele xbox repair center zijn gerapareerd, aangezien deze dit soort zaken niet in behandeling worden genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:14:
[...]

Ik weet meer ;)

Laat ik het zo zeggen, op basis van wat ik links en rechts hoor (kan het weten) gaan die refurbished snel naar de haaien, en krijgen verschillende probleempjes na een tijdje, zoals die wat ik hierboven vernoemd had...

En die Xboxjes waren in principe modified/broken/etc., betekent dat ze niet bij het officiele xbox repair center zijn gerapareerd, aangezien deze dit soort zaken niet in behandeling worden genomen ;)
Ik denk dat de refurbished Xbox-en het net zo goed doen als een "normale" Xbox want ze komen met een jaar garantie en worden wel degelijk gerepareerd bij het officiele Xbox Repair Centre. Ik heb onderstaande pic geknipt uit het emailtje van Ownage.

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/droid/captainm/files/Refurbished.JPG

De lijst met Gamertags + Live-gamez kun je hier vinden. Voor diegene die al in de lijst staan en die nieuwe Live-gamez hebben aangeschaft kunnen de wijzigingen mailen naar b_kindermann@hotmail.com Ook als je nog niet in de lijst staat dan kan je je GoT-nick, Gamertag en je Live-gamez naar dit adres mailen. De lijst komt in de openingspost te staan van "ons" Grote Xbox Topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Techno Overlord op 04-11-2003 13:21 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Releaselijst November
Met dank aan Xbw.nl
6 november: Harry Potter: Het WK Zwerkbal
6 november: NBA Live 2004
7 november: V-Rally 3 (classic)
7 november: Backyard Wrestling
7 november: Dino Crisis 3
7 november: True Crime: Streets Of L.A.
7 november: Top Spin
7 november: Dungeons and Dragons Heroes
7 november: NBA Jam 2004
10 november: Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy
11 november: Savage Skies
13 november: Lord Of The Rings: Return Of The King
13 november: Operation Flashpoint: Cold War Crisis
13 november: Barbarian
13 november: Tom Clancy’s: Rainbow Six 3
14 november: Broken Sword 3: The Sleeping Dragon
14 november: Dynasty Warriors 4
14 november: Finding Nemo
14 november: Sega GT Online
14 november: Amped 2
17 november: Run Like Hell
20 november: Total Club Manager
20 november: Need For Speed: Underground
21 november: Hunter The Reckoning: Redeemer
21 november: SWAT: Global Strike Team
21 november: Terminator 3: Rise Of The Machines
21 november: Tony Hawk UnderGround
21 november: Grabbed By The Ghoulies
21 november: Gladiator: Sword Of Vengeance
21 november: Magic The Gathering: Battlegrounds
27 november: Medal Of Honor: Rising Sun
28 november: Battlestar Glactica
28 november: Crash Nitro Kart
28 november: Legacy Of Kain: Defiance
28 november: Metal Arms: Glitch in the System
28 november: The Hobbit
28 november: NBA Inside Drive 2004
28 november: Project Gotham Racing 2
28 november: Bloody Roar Extreme
28 november: Secret Weapons Of Normandy
28 november: ESPN NBA
28 november: ESPN NFL
28 november: ESPN NHL
28 november: Robin Hood: Defender Of The Crown
28 november: Robocop
Staan wel een paar leuke titels tussen lijkt me ;)
Ikzelf heb Top Spin en Project Gotham 2 in de pre-order zitten. Er zijn nog wel een paar titels die ik wel zou willen, maar als ik die eerste twee al eens uitspeel ben ik al heel wat uurtjes verder denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Voor de mensen die helemaal into leer zijn (...) is er goed nieuws, er komt namelijk een met leer beklede versie van de S-controller als ik de geruchten mag geloven.

Denk dus hieraan :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1062761445.png

Maar dan in de vorm van een S-controller. Mocht die er komen koop ik hem direct, dat pakt toch wat fijner vast dan dat harde plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whehe, dat is wel koel! :) Lijkt me idd wel prettig liggen, ja.. Wordt misschien wel viezig, maar als ik toch de enige ben die hem gebruikt :P
Maar kheb al 4 pads :o
Maar eentje is een beetje lam aant worden, de a-knop drukt niet meer zo goed in :/
Nadeel van de S-pad vind ik wel dat de wit en zwart knoppen minder handig zitten, maar de d-pad is wel een stuk fijner voor dingen zoals THPS :)

//Komen ze btw ook nog in kleurtjes? :+ Ik wil wel een lichtblauwe leren pad namelijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 04-11-2003 20:32 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
eerlijk gezegd kan ik niet meer wachten tot ik Rainbow Six 3 binnenheb.... hopen dat ik 'm vrijdag heb!

Ondertussen twijfel ik nog steeds om Topspin te halen, las vandaag alweer een superpositieve review op gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Hoe kan ik met mijn box de geluidsuitgang hader zetten, ik moet mijn tv bijna voluit zetten etc. Met mijn dvd speler heb ik dit niet via dezelfde gecombineerde kabel. Ook in games staat het max.

Ik heb wel een omgebouwde, waarschijnlijk moet ik het dus in het ombouw menuu instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Carel schreef op 04 november 2003 @ 21:17:
Hoe kan ik met mijn box de geluidsuitgang hader zetten, ik moet mijn tv bijna voluit zetten etc. Met mijn dvd speler heb ik dit niet via dezelfde gecombineerde kabel. Ook in games staat het max.

Ik heb wel een omgebouwde, waarschijnlijk moet ik het dus in het ombouw menuu instellen ?
De xbox audio output is idd aan de zachte kant. Daar is niets aan te doen, buiten hetgeen je al hebt gedaan, de volume knop open draaien.
Als je je xbox aan een fatsoenlijke soundset/stereo hebt hangen is dat niet echt een probleem, maar op een simpele tv zou het wel eens (te) zacht kunnen zijn... :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
-SaveMe- schreef op 04 november 2003 @ 22:23:
[...]

De xbox audio output is idd aan de zachte kant. Daar is niets aan te doen, buiten hetgeen je al hebt gedaan, de volume knop open draaien.
Als je je xbox aan een fatsoenlijke soundset/stereo hebt hangen is dat niet echt een probleem, maar op een simpele tv zou het wel eens (te) zacht kunnen zijn... :X
Het is een 86 cm tv met een hoop herrie kan ik je vertellen, ik schrik me echt alleen kapot als ik dus perongeluk naar mn tv switch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Wat betreft het geluid, ik heb hem op mijn dd versterker aangesloten en xbox is dolby digital dus het is gewoon een stuk zachter inderdaad dan gewoon stereo.
Als ik een dvd bekijk via mijn dd versterker op 5.1, dan is het volume lager dan als ik op hetzelfde volume ineens een cd op de cd speler aanzet!

Nog iets anders..

de gta double pack voor xbox is net gereleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carel, je hebt hem waarschijnlijk in je XBOX menu op Dolby Digital staan en gewoon op je TV of Stereo aangesloten... je moet hem even op STereo zetten, dat zou een hoop moeten schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 08:04:
Carel, je hebt hem waarschijnlijk in je XBOX menu op Dolby Digital staan en gewoon op je TV of Stereo aangesloten... je moet hem even op STereo zetten, dat zou een hoop moeten schelen
Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Als je m via een scart splitter aangesloten hebt, kan dit ook de oorzaak zijn. Ik heb namelijk een scart splitter waar m'n DVD-speler en Xbox op aangeloten zijn. Als ik de DVD-speler hier uithaal, is het geluid van de Xbox ineens 2x zo hard. Nu heb ik m'n Xbox via de optische uitgang aangesloten op een externe DTS versterker en ben ik van het probleem af.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 08:04:
K, thx, het hielp wel iets idd, niet het dubbele helaas, maar het is al beter te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat in die lijst van games die in november uikomen dat rainbow six 3 pas 13 november uitkomt maar het is toch zo dat die game op 6 of 7 nov uikomen deze week , dat zeggen de winkels tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Rainbow Six 3 binnen, en het is leuk. Vooral het geven van opdrachten aan je teammates door wat in je communicator te brullen, is erg leuk. En nu al downloadable content beschikbaar.

Knapte wel even af op de bonus-cd met zongenaamde exclusieve levels voor GR:IT en SC, want zo exclusief zijn ze ook weer niet, als de helft ook 'normaal' te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Ik heb sinds gisteren Top Spin binnen. Ik heb gisteren heel de middag en avond al zitten spelen. Het speelt inderdaad erg cool. Ik ben al een behoorlijk eindje in de carreer mode, maar de paar potjes die ik online gespeeld heb ben ik flink ingemaakt. Tijd om eens volop te gaan oefenen. :)

Helaas is het online nog niet zo druk met TS, en als je op de website van XSN Sports kijkt kun je daar nog geen Top Spin tournooien spelen. Maar dat zal de komende dagen wel gaan veranderen. :)

Misschien is het leuk om ook eens een mini-tournooitje op te zetten voor de mensen hier met Live en Top Spin. Volgens mij kan dat met XSN. Da's ook meteen een goeie manier om die hele mikmak uit te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Maniakje schreef op 06 november 2003 @ 11:56:
Ik heb sinds gisteren Top Spin binnen. Ik heb gisteren heel de middag en avond al zitten spelen. Het speelt inderdaad erg cool. Ik ben al een behoorlijk eindje in de carreer mode, maar de paar potjes die ik online gespeeld heb ben ik flink ingemaakt. Tijd om eens volop te gaan oefenen. :)

Helaas is het online nog niet zo druk met TS, en als je op de website van XSN Sports kijkt kun je daar nog geen Top Spin tournooien spelen. Maar dat zal de komende dagen wel gaan veranderen. :)

Misschien is het leuk om ook eens een mini-tournooitje op te zetten voor de mensen hier met Live en Top Spin. Volgens mij kan dat met XSN. Da's ook meteen een goeie manier om die hele mikmak uit te proberen. :)
Gaan we zeker doen! Add mij trouwens maar (zie xls sheet - TS), kunnen we vanavond 's spelen. Ik heb hem ook net een dag en ook ik werd ingemaakt.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Ik doe ook wel mee met dat tournooitje ik krijg hem ook een dezer dagen binnen.
Kan haast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Ok, ik kon er echt niet meer tegen... ik heb Topspin ook besteld!!! :*) Helaas te laat voor de pre-order op gamecom, maar ik heb de game nu bij play.com besteld, puur omdat ik morgen al Rainbow Six3 binnenkrijg.... dan kan ik die alvast een weekje (of meer, als de verzending van Topspin langer duurt) spelen.... \

Het worden mooie tijden voor ons gamers.... en als films als The Matrix Revolutions ook nog eens zo tegenvallen, kunnen we alleen maar meer van dit soort coole games spelen. _/-\o_ :*) :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:24
Heeft de "Xbox controller-S" een meerwaarde tov de gewone controller. Op dixons.nl staat dat de "S" versie 2 knoppen meer heeft. Kan ik daardoor sommige moves niet maken op een gewone controller :?? Wat zijn ev. andere voordelen van de "s" versie?

Welke controller hebben jullie en waarom heb je die gekozen?

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
no_useforaname schreef op 06 november 2003 @ 15:32:
Heeft de "Xbox controller-S" een meerwaarde tov de gewone controller. Op dixons.nl staat dat de "S" versie 2 knoppen meer heeft. Kan ik daardoor sommige moves niet maken op een gewone controller :?? Wat zijn ev. andere voordelen van de "s" versie?
Onzin. Ze hebben beide dezelfde functionaliteit. Alleen de knopjes zitten op een andere (start/ back/ black/ white) plaats.
Welke controller hebben jullie en waarom heb je die gekozen?
Ik heb ze beiden (S bijgekocht) en speel met de kleine, omdat die bij mij fijner in de hand ligt. Kameraden hebben het net andersom. Is dus heel persoonlijk volgens mij.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ook ik heb Top Spin vandaag binnnen gekregen, wat een vette game is dat zeg, ben er helemaal mee in de wolken :D. Het speelt echt zo natuurlijk, dat is niet meer te doen hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 en GTA vice city is hier in amerika uit op 1 disc voor de xbox. Misschien niks nieuws maar wel interesant :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

klopt het dat rainbow six 3 voor de xbox exact dezelfde is als die voor de pc? ik heb nl ff gespeelt en de eerste missie is gewoon identiek!

beetje gay dat het dan als compleet nieuw spel gebracht word, met een nieuw nummer, terwijl het gewoon dezelfde is :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rainbow six 3 heete volgens mij hetzelfde als op pc en ik vind em gewoon heerlijk

en audi ik haat je mijn top spin komt pas woensdag misschien dat ik er wel een setje tennisballen bij krijg (-:

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:14:
rainbow six 3 heete volgens mij hetzelfde als op pc en ik vind em gewoon heerlijk

en audi ik haat je mijn top spin komt pas woensdag misschien dat ik er wel een setje tennisballen bij krijg (-:
Heb jij hem ook bij gcshop gepre-orderd, want ik heb hem ook nog niet binnen :( maar heb hem pas vorige week vrijdag besteld dus zal wel bij een latere levering zitten denk ik.
Gelukkig zal ik hier bij PGR2 geen last van hebben, want die heb ik besteld op de eerste dag dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook
en ik heb wel rainbow six 3 binnen

en hij is erg erg erg flex

de headset vind ik persoonlijk veel lekkerder zitten en ook heb ik het idee dat het geluid wat zuiverder klinkt.
En natuurlijk zit de volumeknop beter bij de headset.

Alleen jammer dat mijn vriendin me nu voor gek verklaart dat geblaat tegen mijn tv(-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:41:

Alleen jammer dat mijn vriendin me nu voor gek verklaart dat geblaat tegen mijn tv(-:
LOL

Mijn Moeder kwam pas ook al kijken wat ik zat te schreeuwen toen ik weer eens van het aanrecht werd geslagen tijdens een potje Whacked! met een paar vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even van te voren zeggen: ik bedoel dit niet als reclame, echter heeft media markt telkens tot nu toe de spellen 1 tot 2 dagen voor de release liggen, en nog goedkoper dan de meeste zaken ook :) Top spin daar gister ook gehaald, en nu heb ik xbox spierpijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ach.. wie heeft dat niet alstie Top Spin heeft... auw auw.. ;)

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL waar ben jij nou met career?? Ik ben bang dat ik hem snel heb uitgespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:16:
LOL waar ben jij nou met career?? Ik ben bang dat ik hem snel heb uitgespeeld :(
12 sterren, net grandslam toegang, nog niet gespeeld. Ik sta 9e op de ranking. Ik wil nog een ster extra voor serve en backhand. Ik heb alleen nog maar een wedstrijd verloren, das best 'jammer'. Wordt in de grandslams denk ik wel anders. Online is het een heel ander verhaal. Ik heb nu een record 3 gew. - 5 verl. :(

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik maar wachten tot woensdag.

maar ik denk niet dat mediamarkt de games net zo goedkoop heeft als dat ik en audi ze bij gcshop haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ik heb ook Top Spin, maar ik heb nog geen een game kunnen vinden op Live (ik had hem eergisteren) steeds zij ie van no games available. Moet ik me trwouens ergens voor inschrijven ofzo? Voor dat xsn? Ik snap het nog niet helemaal.

Daarnaast,
de gta double pack, Mja.. Die "hogere" resoluties zijn een beetje waar, maar de gameplay loopt zeer stroef vind ik. De autos reageren allemaal wat log en het draait allemaal niet op een lekkere framerate.

Mja, ik denk als je de pc versie hebt gespeeld, lekker laten liggen. Heb je op de ps2 of de pc nog niet gespeeld, koop hem maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
OcNewB schreef op 07 november 2003 @ 11:37:
Ik heb ook Top Spin, maar ik heb nog geen een game kunnen vinden op Live (ik had hem eergisteren) steeds zij ie van no games available. Moet ik me trwouens ergens voor inschrijven ofzo? Voor dat xsn? Ik snap het nog niet helemaal.
Ging bij mij wel goed hoor??!? XSN heb ik nog niet gebruikt. Info is te vinden op http://www.xsnsports.com . Heeft zeker potentiëel. Add mij maar eens dan zal ik jouw wel ff ownen ;) ;)

Als je trouwens zelf een game aanmaakt heb je binnen 2 minuten iemand die tegen je wilt spelen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gcn verkoopt ze voor 50 geloof ik he? En dan nog 2 euro berzorg kosten geloof ik??? bij media markt was ie 55,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik heb hem gekocht voor € 55,-- bij de lokale gamesboer

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
ik heb er € 48,99 voor betaald met bezorgkosten bij GCshop en de status stond op verzonden, dus met een beetje geluk kan ik vanavond ook ff door jullie ingemaakt worden in een potje Top Spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Masch schreef op 07 november 2003 @ 11:44:
[...]

Ging bij mij wel goed hoor??!? XSN heb ik nog niet gebruikt. Info is te vinden op http://www.xsnsports.com . Heeft zeker potentiëel. Add mij maar eens dan zal ik jouw wel ff ownen ;) ;)

Als je trouwens zelf een game aanmaakt heb je binnen 2 minuten iemand die tegen je wilt spelen.
Ik heb je net geadd. Nu jij mij nog en we kenne :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje: ik heb zon trial abbo op live! kan ik dan ook zonder starters kit online???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 13:53:
Effe een vraagje: ik heb zon trial abbo op live! kan ik dan ook zonder starters kit online???
Yep, dat kan. Je hebt dan alleen geen communicator, dus je zult niet kunnen praten met je tegenstanders. Overigens is die communicator wel gewoon los te koop in de winkel.

Nog even over Top Spin: op het forum van Xbox.com las ik dat XSN voor dit spel pas op 18 november gelanceerd wordt. Of het klopt weet ik niet. Ik hoop eigenlijk dat het wel wat eerder gebeurt. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Maniakje op 07-11-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan!! ga ik dit weekend lekker online tennissen :D Als je me wil uitdagen, mijn msn is jorritje@hotmail.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 14:09:
Ok dan!! ga ik dit weekend lekker online tennissen :D Als je me wil uitdagen, mijn msn is jorritje@hotmail.com :D
Mail jou GoT-nick, je Gamertag en al je de Live gamez die je hebt naar b_kindermann@hotmail.com. Dan kun je hier een lijst vinden met alle GoT-Livers met hun Gamertag + gamez.

Overigens voor diegene die nieuwe games hebben en al in het lijste staan mailen hun nieuwe gamez naar hetzelfde adres.

Gelieve de games pas door te geven als je ze daadwerkelijk binnen hebt. Dus niet als ze in de pre-order staan. Dit om verwarring te verkomen als er een game niet geleverd wordt oid.

[ Voor 14% gewijzigd door Techno Overlord op 10-11-2003 09:12 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Rainbow Six 3 is echt gruwelijk! Wat een topgame.... supergeluid, graphics ook dik in orde (10x beter dan Ghost Recon + zeer coole lichteffecten), gameplay is ook zeer gaaf.... moet nog veel spelen alleen, maar tot nu toe bevalt het enorm!

Vanavond even op xbox-live! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D&D:Heroes gekocht! Heerlijke game, deed me goed denken aan Baldur's Gate, maar ach, daar had ik ook veel plezier mee. Graphics zijn zeer mooi, filmpjes ook trouwens. Coop speelt echt goed, beter dan BG, controls was ik ook erg over te spreken. Ik ben zelf een groot fan van spel effects en die zijn niet verkeerd :)!.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.