Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:54
schnumi schreef op 19 October 2003 @ 17:17:
[...]

Yep zo denk ik er dus ook over. Ik ben ook een groot racefan en dat is gewoon een genre dat ik te veel mis op de gamecube. :) Dus dan komt er gewoon een Xbox bij. Waarschijnlijk ga ik dan vanzelf ook meer naar andere games kijken want er komen genoeg toppers aan voor de Xbox. :)
Licht je accountant maar al vast in, het worden dure tijden ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 19 October 2003 @ 17:20:
[...]

Licht je accountant maar al vast in, het worden dure tijden ;)
Hehe idd. Gamecube + Xbox toppers. :)

Ach we zien wel hoe we dat allemaal weer gaan regelen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 19 October 2003 @ 17:15:
[...]

Ik wil, nee ik EIS, een volledig verslag van je bevindingen :P
have patience my young padawan :P

* megamuch zal ff wat foto's maken van het spel zodra die binnen is + filmpje. (met digicam)

omg.. kan niet wachten.. 2mbit down is op dit moment echt te langzaam :'( :Y)

Btw.. Fifa 2004 komt ook binnen druppelen dus ook DAAR zal ik een korte firstlook van gaan maken..

Fifa spellen zijn altijd erg onderhevig aan 'gewenning' dus dat zal moeilijk worden om daar een goed oordeel over te geven.

Een spel moet mij binnen 5 minuten kunnen boeien anders gaat ie regelrecht terug de recycle bin in. Bij fifa maak ik daarvoor altijd wel een uitzondering omdat dat spel gewoon altijd goed in elkaar zit, maar je echt weer moet wennen aan de timing van de spelers en de controls.

Goed.. morgen zal ik mijn bevindingen ff laten weten van beide games. Nu eerst ff naar de bios :Y)

[ Voor 49% gewijzigd door megamuch op 19-10-2003 17:36 ]

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig hoeveel een xbox kost bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 12-09 17:48
offtopic:
Thx. Ik ga hem nog aanvullen met andere games. :)
megamuch schreef op 19 October 2003 @ 17:10:
w00t! Topspin is uit :) (nou ja.. illegaal dan).

Ik heb hem over een uurtje of 3 binnen en zal dan even gaan testen. En offcourse even een first look geven. Dit spel is echt GEIL aan de screens en de video's te zien.
Kniel, Megamuch. Ik bombardeer u nu officieel tot reviewer! Aan 't werk. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:35:
weet iemand toevallig hoeveel een xbox kost bij de mediamarkt?
XBox + Halo + Midtown Madness 3 + 2 maanden XBox live kost bij de MediaMarkt in Rotterdam 185 euro heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

ok ok, ik weet het echt niet...wat is PGR! :?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Nitai schreef op 20 October 2003 @ 15:59:
ok ok, ik weet het echt niet...wat is PGR! :?
Shame on you! ;)
Project Gotham Racing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Zag net dat SSX 3 ook uit is. Dat is ook een geil spel zeg :9~

Nu nog True Crime deze week en ik hoef een maand niet meer mn kamer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

HOT DAMN! Het lijkt wel kerst :+

- Fifa 2004
- TopSpin
- SSX 3

in 2 dagen.. Aargh.. te veel...

goed.. back to business.

Ik had een first look belooft van TopSpin. Komtie:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! Deze game ROCKT! Tennis zoals tennis moet zijn! Geweldig!

Graphics zien er perfect uit. Bewegingen van de spelers zijn echt zeer zeer natuurlijk. De banen waar je kunt spelen (en dat zijn er VEEEL!) zien er stuk voor stuk goed uit, met de juiste sponsors en de juiste "feel" van de environment.

Er zijn een hoop bekende spelers waar je mee kunt spelen (sampras hewitt etc) en zo ook kournikova :Y)

Controls: Zit goed in elkaar. 1 knop voor topspin, 1 voor slice 1 voor lob en 1 voor normaal. Je triggers gebruik je om of een drop shot te slaan (linker trigger) en is niet zo heel eenvoudig vanwege de timing maar als het lukt is het erg geinig om de bal direct achter het net neer te leggen.

De rechter trigger gebruik je voor een risk shot. Grote kans dat je de bal richting de maan slaat. Als je risk shot goed timed dan kan je dus echt een stevige pass slaan. Moeilijk om te gebruiken maar des te leuker als het lukt.

Service is simpel maar zeer uitgebalanceerd. Een ace sla je niet zomaar ;)

Career mode: ZEER uitgebreid. Je kunt je eigen caracter samenstellen. Je geeft hem een naampje (megamuch :P ) en dan begint het. Type haar, type ogen, type wenkbrauwen, kaaklijn, kin, neus, puntje van neus, breedte van neus, mond, lippen, alles, maar dan ook alles is precies aan te passen. Zo kun je dus precies jouw player op jezelf laten lijken, wat natuurlijk wel uber cool is.

Dan kan je nog kiezen uit je kleding. Ook daar 1001 en mogelijkheden. Je kunt weer extra kleding verdienen door het goed te doen in je career etc.

Tijdens je career ga je dus ook trainen. Training heb ik nog niet heel veel gedaan omdat ik wilde meppen tegen sampras :P. Ik heb wel gezien dat je dus extra powers kunt verdienen bij elke training. Deze worden specifiek toegewezen aan een bepaalde slag. Extra power aan je forehand of backhand of service. Training is niet moeilijk te halen.

Doel van je career is natuurlijk nr 1 van de wereld worden. Je ranking gaat alleen omhoog door tournaments te winnen. Deze zijn in het begin eenvoudig, maar worden steeds moeilijker.

Geluid: Geluid in de game is goed gedaan. Verschillende talen van scheids en lijnrechters afhankelijk van je locatie. Ook verschil in publiek. Tijdens je eerste tournooi zal er nog niet zo heel publiek zitten.. Kom je echter bij de grand slams dan is het helemaal vol en hoor je dus ook mensen gillen om je aan te moedigen.

Na elke punt kun je attitude gebruiken om je ongenoegen te uiten of om juist heel erg blij te doen als je een punt hebt gewonnen.

Tevens heb je nog een ITZ power bar. Deze wordt naar mate je beter speelt steeds voller. Geen idee wat het doet, maar zal wel iets te maken hebben met het beter worden van je spel. (moet ik nog uitzoeken).

nadelen: ja die zijn er ook. Slechts 2 camera standpunten. far en zoom. Beide zijn prima om te spelen maar een extra midden mode had wel fijn geweest.

af en toe denk je een stevige slag te gaan maken, en dan slaat je een super lullig kut balletje.. Dat heeft waarschijnlijk te maken met positie tov de bal en de timing van je shot, maar tis wel irritant.

Moeilijk: Nog niet >:)

overall: een dikke vette 9

* megamuch is nu ff wat pics maken.. kan ff duren.

back

Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.204.64.220/arno/topspin/image24.jpg

Ze zijn wat brak maargoed.. Eigen cam is tijdelijk niet beschikbaar :(

[ Voor 8% gewijzigd door megamuch op 20-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei :)

Als Top spin ook maar half zo goed is als virtua tennis 2, dan belooft dat vele uurtjes speelplezier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
megamuch bedankt !
Kan echt niet meer wachten nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maniakje schreef op 17 October 2003 @ 11:56:
Ok, het is al eerder genoemd in dit topic, maar nu zijn ze er ook echt:

Copy&Paste van de website van Foregames

De mededeling van dit moment is dat de XBox een klap van de prijsmolen heeft gehad. Samen met de Gamecube gaan die twee consoles voor de sint en de kerst aan de loop met een prijsdaling. De XBox is vanaf vandaag verkrijgbaar voor de volgende bedragen:

XBox + Halo + Midtown Madness 3 + 2 maanden XBox live
195 Euro. Nu verkrijgbaar

XBox + Rally + extra Joypad
195 Euro. Nu verkrijgbaar.

XBox Massive bundle + extra joypad + Halo + Brute Force + Midtown Madness 3 + 2 maanden XBox live.
225 Euro. Verkrijgbaar va 15 November.

[...]
Voor deze prijzen laat ik zelfs geen xbox liggen. Na wat "research" gedaan te hebben over de xbox, heb ik me wijs laten maken dat een xbox met een samsung drive het best is. Dus dat is ook degene die ik wil.

Nu ben ik vandaag naar 5 verschillende dixons geweest en 1 mediamarkt (voor de xbox + halo + midtown madness), maar blijkbaar is deze hele batch niet uitgerust met een samsung drive, in limburg iig.

Nu vroeg ik me af of iemand dit pakket heeft gehaald met een samsung drive? Zoja, in welke omgeving?

Btw wel jammer vind ik dat de xbox zo weinig adventure spellen heeft, das wel een min punt, daartegenover staan natuurlijk wel arcade games die je met enkele aanpassing kunt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Liquid schreef op 20 oktober 2003 @ 22:09:
Dat lees je hierboven maar...
Volgens mij zit tegenwoordig in iedere Xbox een Philips drive. Maar echt veel maakt het niet uit hoor. Ik heb een Thomson drive en nergens problemen mee.

[ Voor 57% gewijzigd door Maniakje op 20-10-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Maniakje schreef op 20 October 2003 @ 22:58:
[...]
Volgens mij zit tegenwoordig in iedere Xbox een Philips drive. Maar echt veel maakt het niet uit hoor. Ik heb een Thomson drive en nergens problemen mee.
laatste versies van de XBOX hebben allemaal een Samsung drive. Deze drive leest dvd-r +r en cdrw en zelfs sommige cd-r.

Ik denk dat je maar ff goed moet zoeken. Geen idee of ze in een bepaalde regio te krijgen zijn of niet. Ik zelf heb een thomson en ben daar tevreden over. Jammer dat sommige cdrw het niet doen, maar voor de rest wordt alles zonder problemen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Zijn er hier mensen die ook whacked spelen. Ik speel sinds paar weken de demo. Had er nog nooit naar gekeken maar dat is echt super vet om online te spelen met een paar vrienden, vooral omdat wij een nogal zieke geest hebben >:) , maar zijn er mensen die het volledig hebben en zijn die wapens die niet in de demo zitten een beetje gaaf.

En na het lezen over top spin hier boven moet ik het zeker hebben. Lijkt me echt super vet

[ Voor 13% gewijzigd door impact99 op 20-10-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dus als ik het goed begrijp zitten er nog verschillen in de x-box'n... Hoe nieuwer, hoe meer de drive (dvd drive zoals ik begrijp) leest. Zijn er nog andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tja opzich zijn alle xbox'en hetzelfde als je er gewoon gebruik van maakt zoals ze de winkel verlaten. Mensen die op een semi-legale manier er meer uit willen (zoals ik), kijken naar de kleine dingetjes, zoals dvd-drive/hd (de 8gig/10gig versie)/ welke revisie 1.0, 1.1 / 1.2, 1.3 / 1.4,1.5 (die zijn bijna nog niet te krijgen dacht ik).

Maar dat alle nieuwe xboxen met een philips samsung drive worden geleverd is volgens mij niet zo, want alles wat ik zag was een phillips dvd. Wel kan het zo zijn dat deze Limited editions pack allemaal een philips drive hebben. Van de dozen die ik heb gezien waren de fabricatie datums rond augustus (kan je zien aan de achterkant van de doos, is een vakje waar je de xbox gewoon kan zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Jullie zitten er allemaal naast. De laatste versies van de xbox-en (1.4 en 1.5) worden bijna allemaal uitgerust met een thomson drive. Of met een philips drive. De samsungs komen niet zoveel meer voor. Vroeger ook al niet zo veel maar wel wat meer. Samsungs van xboxen gaan voor 90$ over de toonbanken van ebay! De 1.4s en 1.5's zijn zeker wel te krijgen. Ik heb er al behoorlijk wat vast gehad zullen we maar zeggen...
Dus met veel geluk een samsung maar reken er maar op dat je een philips of zelfs een thomson drive krijgt. ik denk 45%philips 45%thomson 10% samsung kans
Succes!

btw voor de liefhebbers... Crimson Sea is net released: 2,73 gb..

Foutje in de percentages ;)

[ Voor 12% gewijzigd door OcNewB op 20-10-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OcNewB schreef op 20 October 2003 @ 23:45:
Jullie zitten er allemaal naast. De laatste versies van de xbox-en (1.4 en 1.5) worden bijna allemaal uitgerust met een thomson drive. Of met een philips drive. De samsungs komen niet zoveel meer voor. Vroeger ook al niet zo veel maar wel wat meer. Samsungs van xboxen gaan voor 90$ over de toonbanken van ebay! De 1.4s en 1.5's zijn zeker wel te krijgen. Ik heb er al behoorlijk wat vast gehad zullen we maar zeggen...
Dus met veel geluk een samsung maar reken er maar op dat je een philips of zelfs een thomson drive krijgt. ik denk 45%philips 45%thomson 15% samsung kans
Succes!
Woei! :D
Krijg je dan in 5 procent van de gevallen een 2e drive? :+
Ik denk dat je 45/40/15 bedoelt ofzo :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

OcNewB schreef op 20 October 2003 @ 23:45:
btw voor de liefhebbers... Crimson Sea is net released: 2,73 gb..

Foutje in de percentages ;)
je bedoel crimson skies dan hoop ik van crimson sea is al een tijdje aanwezig in mijn collectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
impact99 schreef op 20 October 2003 @ 23:07:
Zijn er hier mensen die ook whacked spelen. Ik speel sinds paar weken de demo. Had er nog nooit naar gekeken maar dat is echt super vet om online te spelen met een paar vrienden, vooral omdat wij een nogal zieke geest hebben >:) , maar zijn er mensen die het volledig hebben en zijn die wapens die niet in de demo zitten een beetje gaaf.

En na het lezen over top spin hier boven moet ik het zeker hebben. Lijkt me echt super vet
Ik heb de demo van Whacked ook, maar zie echt bijna nooit mensen online eigenlijk. Alhoewel ik moet bekennen dat het al een hele tijd geleden is dat ik Live was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

[quote]megamuch schreef op 20 oktober 2003 @ 17:42:

Tevens heb je nog een ITZ power bar. Deze wordt naar mate je beter speelt steeds voller. Geen idee wat het doet, maar zal wel iets te maken hebben met het beter worden van je spel. (moet ik nog uitzoeken).

9

dat is een bar, hoe hoger die staat, hoe nauwkeuriger je kan slaan, zeg maar een in de mood zijn bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Crimson Skies staat op het punt om de winkels in te vliegen, en de eerste reviews liegen er niet om :D

Gamerankings Crimson Skies: 92 %

IGN heeft als eerste "grote" een 9.1 gegeven, dat belooft veel goeds :)
BeZaX schreef op 21 oktober 2003 @ 12:32:
Je zou www.xbconnect.com ff moeten toevoegen in je startpost. XBconnect moet je hebben als je Halo 1 online wilt spelen... Yumie :9
Is toegevoegd :)

[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 21-10-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:18
Je zou www.xbconnect.com ff moeten toevoegen in je startpost. XBconnect moet je hebben als je Halo 1 online wilt spelen... Yumie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
impact99 schreef op 20 October 2003 @ 23:07:

Ik vond de demo best leuk, en heb het volledige spel gekocht. De single player heb ik een heel eind doorgespeeld (tot aan stage 4). Maar het spel wordt op den duur nogal eentonig. En voor het Live-gedeelte hoef je het niet te doen... meer dan 3 man zul je nooit online zien, en meestal speel je dan met een ping van hier tot Tokyo.

Ik heb het spel inmiddels weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Maniakje schreef op 21 October 2003 @ 12:41:
[...]
Ik vond de demo best leuk, en heb het volledige spel gekocht. De single player heb ik een heel eind doorgespeeld (tot aan stage 4). Maar het spel wordt op den duur nogal eentonig. En voor het Live-gedeelte hoef je het niet te doen... meer dan 3 man zul je nooit online zien, en meestal speel je dan met een ping van hier tot Tokyo.

Ik heb het spel inmiddels weer verkocht.
Ik vind het ook niet echt een spel om zomaar tegen een paar onbekende te spelen en die zijn ook nooit online in het spel zoals je al zei, maar met een paar vrienden is het best leuk om te doen. We lopen altijd knetterhard te schelden op elkaar als we elkaar weer eens met een honkbalknuppel het hele veld overslaan. Het is echt een spel met rare humor en dat past wel bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
zucht.... Ik zie dat er nu ook een pre-order actie is voor Rainbow Six 3 op gamecom.nl..... HELP!!! Ik wil XIII, Top Spin, Crimson Skies en Rainbow Six 3!!! Allemaal topgames met live.... maar het is absoluut ONMOGLIJK om alle 4 de games vollop te spelen, dat red je gewoon niet met je tijd... damn, ik twijfel zwaar welke ik wil... hooguit 2 games, meer kan ik niet spelen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Dan zou ik gaan voor TopSpin en RS3. Doe ik ook ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, topspin en XIII

RS3 doe je maar op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
speel geen games op m'n pc (is verouderd) en dacht met een xbox een oplossing te hebben.... die heb ik nu ja: er zijn TEVEEL coole games! :) Even wachten op iets meer recensies van de games nog... en dan nog op tijd pre-orderen.... (moet KOTOR ook nog uitspelen! Aarrgh....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn kan haast niet meer wachten totdat ik mijn loon weer krijg. :P :)

Trouwens ik lees dus net dat er ook verschillende HD versies zijn? (8 gig, 10 gig?) In welke versies zitten welke percies?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 17:49:
Nee joh, topspin en XIII

RS3 doe je maar op de pc ;)
De Xbox versie is niet gelijk aan de PC versie. De naam mag dan wel hetzelfde zijn, de game zelf verschilt best wel veel. Zo is de Xbox versie veel meer gericht op de actie dan op het plannen, terwijl de PC versie weer wat strategischer van aard is.

Ik raad je Top Spin en Crimson Skies aan.
XIII speel je maar op de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21
megamuch schreef op 20 oktober 2003 @ 17:42:
HOT DAMN! Het lijkt wel kerst :+
<knip>

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze zijn wat brak maargoed.. Eigen cam is tijdelijk niet beschikbaar :(
Ziet er echt perfect uit. Ik heb hem inmiddels gepreorderd (ofzoiets 8)7 )

Je hebt trouwens al een hele verzameling originele spellen. Vind ik wel weer sympatiek als je overal al zo snel aan kan komen 8)
Klopt het nou dat jij geen XBOX Live kan spelen met jouw xbox??

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Kijk het internet weer is af en zie dat de Xbox nu nog maar 185 kost met 2 goeie spellen en Live. Nu wordt hij zelfs voor een verstokte Nintendo fan intressant :)
Maar weet iemand of die Live demo die erbij zit ook kan gebruiken zonder creditcard? En of Halo en MM3 weer op zo'n combi cd staan in een papieren sleeve zoals die sega bundle of in hun orginele verpakking? (klinkt misschien als een rare vraag, maar als verzamelaar heb ik ze liever in de orginele doosjes ... en nee printen is geen optie :)).

* Speedy heeft medelijden met z'n bankreking ... zoveel consoles te voeden en zo weinig budget

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Masch schreef op 21 oktober 2003 @ 19:15:
[...]

Ziet er echt perfect uit. Ik heb hem inmiddels gepreorderd (ofzoiets 8)7 )

Je hebt trouwens al een hele verzameling originele spellen. Vind ik wel weer sympatiek als je overal al zo snel aan kan komen 8)
Klopt het nou dat jij geen XBOX Live kan spelen met jouw xbox??
euhmz... hehe.. die groene doosjes zijn best wel niet origineel... :D

Ik kan niet live met mijn box omdat ie modded is. Als ik een andere chip zou gebruiken dan zou ik het wel kunnen door de chip uit te zetten via knopje op de xbox zelf. Echter kan je dan geen backups meer spelen. Goed gaat de strekking van het topic voorbij en heb wsch alweer teveel gezegd.

Ik kan iig Niet live. (en speelt ook te weinig om live aan te schaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

TAG_Speedy schreef op 21 October 2003 @ 19:27:
Kijk het internet weer is af en zie dat de Xbox nu nog maar 185 kost met 2 goeie spellen en Live. Nu wordt hij zelfs voor een verstokte Nintendo fan intressant :)
Maar weet iemand of die Live demo die erbij zit ook kan gebruiken zonder creditcard? En of Halo en MM3 weer op zo'n combi cd staan in een papieren sleeve zoals die sega bundle of in hun orginele verpakking? (klinkt misschien als een rare vraag, maar als verzamelaar heb ik ze liever in de orginele doosjes ... en nee printen is geen optie :)).

* Bizzarro heeft medelijden met z'n bankreking ... zoveel consoles te voeden en zo weinig budget
Die Live demo kan je voor zover ik weet gewoon erin stoppen, gegeventjes invoeren, klaar is de pasta! (hier kunnen geen rechten aan worden ontleend >:) )

Over die hoesjes weet ik eigelijk niet, maar aangezien ze de vorige keer best wat klachten hebben gehad (van mij ook, ook al had ik me xbox al :+ ), lijkt het me dat ze hier wel gewoon de hoesjes bij hebben gedaan.

Ik weet ook niet meer wat ik moet kiezen tegenwoordig, zoveel spellen, zo weinig tijd/geld.
ik heb al vanaf mn verjaardag geld apart gelegd en gespaart voor bepaalde titels, PGR 2 gaat ik zeker kopen.
offtopic:
en de lotr ttt extended (ook geld voor weggelegd O+ )

en geld voor een extra titel. Alleen welke dat gaat worden heb ik nog geen flauw idee van, waarschijnlijk KOTOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KOTOR is een van de beste spellen die ik de laatste tijd heb gespeeld, vooral als je evil gaat zijn, geniaal gewoon. XIII zou ik niet zo snel kopen, het krijgt best tegenvallende reviews en het lijkt mij gewoon een suffe shooter maar dan in een ander jasje.
Grabbed by ghoulies 7.0 op ign, ik had toch meer verwacht eigenlijk, jullie ook? kameo ziet er ook nog niet zo jofel uit en conker lijkt me alleen leuk door de n64 versie die ze er weer in hebben gestopt. waar is het misgegaan bij rare tijdens en na de ontwikkeling van starfox adventures (een van de saaiste spellen ooit gemaakt)

185 euro voor een xbox interessant voor een cubefan en hoe zit het dan met een cube voor 88 euro voor een xbox fan? Er zijn echt veel goeie spellen uit, je kan het beste van 2 consoles pakken (doe ik wel in ieder geval, heb zelf geen xbox maar huisgenoot wel)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
TAG_Speedy schreef op 21 October 2003 @ 19:27:
Zijn allebei losse originele hoesjes, dus niet in een papieren sleeve oid. En volgens mij moest je juist wel een CC hebben, ook voor de twee gratis maanden.

Pas Q2 2004 komt het nieuwe systeem heb ik me laten vertellen.
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 08:45:
185 euro voor een xbox interessant voor een cubefan en hoe zit het dan met een cube voor 88 euro voor een xbox fan? Er zijn echt veel goeie spellen uit, je kan het beste van 2 consoles pakken (doe ik wel in ieder geval, heb zelf geen xbox maar huisgenoot wel)
Interessant zeker, maar er komen zoveel goede games voor de Xbox uit, dat ik gewoonweg geen geld overhou om een Gamecube te kopen. En daarbij, heb nu al tijd te weinig om mijn Xbox spellen uit te spelen, wat zal dat wel niet zijn als ik er dan nog een Gamecube bijhaal, dan kom ik helemaal niet meer aan spelen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

korte eerste indruk van fifa2k4 op de xbox:

kut met peren.

Commentaar is enorm irritant doordat ze alles hebben opgeknipt om zo meer diversiteit te creeeren. Is alleen maar storend.

Power bar van schieten op doel komt direct van een 386 af. Ziet er niet uit.
Speelbaarheid? nou niet echt. Was fifa2k3 na een tijd wennen enigsinds speelbaar, 2k4 is dat absoluut niet.
Grafisch: tov fifa2k3 is er niet verbeterd.

nee.. ik blijf voorlopig wel 2k3 doen.

Plus puntje.. De nederlandse competitie zit erin.

Tijd om crimson skies te gaan testen. (en grabbed by the ghoulies en teenage mutant ninja turtles) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
heel tof dat je je mening van de games geeft bro!! _/-\o_ Ben ZEER benieuwd naar wat je van Crimson Skies vindt!

Sta namelijk op het punt 2 games te pre-orderen.... (met live-ondersteuning)

Krijg niet echt een goed beeld van de reviews van de games nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Grabbed by ghoulies 7.0 op ign, ik had toch meer verwacht eigenlijk, jullie ook? kameo ziet er ook nog niet zo jofel uit en conker lijkt me alleen leuk door de n64 versie die ze er weer in hebben gestopt. waar is het misgegaan bij rare tijdens en na de ontwikkeling van starfox adventures (een van de saaiste spellen ooit gemaakt)
He! Ik vind SFA gewoon leuk! :D En Kameo lijkt me ook best leuk eik :)
Tja, ik heb al een cube, dus ik hoe die niet aan te schaffen :P Maar idd, je moet eik gewoon beide consoles hebben, true het kost wat :X maar het is wel erg leuk :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

KOTOR is een van de beste spellen die ik de laatste tijd heb gespeeld, vooral als je evil gaat zijn, geniaal gewoon. XIII zou ik niet zo snel kopen, het krijgt best tegenvallende reviews en het lijkt mij gewoon een suffe shooter maar dan in een ander jasje.

Teveel mensen zijn bij Rare weggegaan (Naar Nintendo zelf, Free Radical, Zoonami etc) denk ik zodat ze toch wel een terugslag hebben gehad. Daarom was Star Fox Adventures waarschijnlijk ook niet zo fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind mensen die hun shit downloaden maar lame.
Buy original, Safe the gaming industry!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CaptainM schreef op 23 oktober 2003 @ 11:20:
Ik vind mensen die hun shit downloaden maar lame.
Buy original, Safe the gaming industry!
Yep vind ik eigenlijk ook. :) Maar sommige mensen downloaden de spellen eerst en kopen ze later alsnog.

Alhoewel dat er niet zoveel zullen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 23-10-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tis "Save the gaming industry" btw :P Maar ik koop ook alles :D
Opzich is het ook wel verleidelijk natuurlijk, ik ken mensen die zo'n beetje ALLE spellen voor de xbox hebben :X Tja, kom ik aan met een paar titels :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

voor live heb je toch echt de originele spellen nodig :) veelal modden mensen hun xbox voor de extra mogelijkheden (divxjes, mp3tjes, emulators), zoals ik, en er is niets lame aan... spellen downloaden ok, dat is lame, maar de vele geweldige extra's zet je toch wel aan het denken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

megamuch schreef op 22 oktober 2003 @ 23:36:
korte eerste indruk van fifa2k4 op de xbox:

kut met peren.

Commentaar is enorm irritant doordat ze alles hebben opgeknipt om zo meer diversiteit te creeeren. Is alleen maar storend.

Power bar van schieten op doel komt direct van een 386 af. Ziet er niet uit.
Speelbaarheid? nou niet echt. Was fifa2k3 na een tijd wennen enigsinds speelbaar, 2k4 is dat absoluut niet.
Grafisch: tov fifa2k3 is er niet verbeterd.

nee.. ik blijf voorlopig wel 2k3 doen.

Plus puntje.. De nederlandse competitie zit erin.

Tijd om crimson skies te gaan testen. (en grabbed by the ghoulies en teenage mutant ninja turtles) :D
ik denk gewoon dat je het spel nog niet onder de knie hebt, de speelbaarheid is echt wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 23 October 2003 @ 09:12:
[...]

Teveel mensen zijn bij Rare weggegaan (Naar Nintendo zelf, Free Radical, Zoonami etc) denk ik zodat ze toch wel een terugslag hebben gehad. Daarom was Star Fox Adventures waarschijnlijk ook niet zo fantastisch.
In totaal zijn er rond de 10 personen vertrokken bij Rare. Je doet het net lijken alsof Rare compleet opgesplitst is in bovenstaande bedrijven, wat dus niet zo is.

Nu heb ik zelf Grabbed nog niet gespeeld, maar omdat IGN een 7 geeft er van uit te gaan dat Rare niks meer kan is een beetje kort door de bocht. Ik moet eerlijk toegeven dat ik Grabbed ook niet de meest aansprekende titel vind van Rare, maar om nou te zeggen dat ze bij Rare er niks van kunnen, neuh.

SFA is trouwens een slecht voorbeeld, want die game is nog harder gerushed dan Halo als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 23 October 2003 @ 12:12:
[...]

In totaal zijn er rond de 10 personen vertrokken bij Rare. Je doet het net lijken alsof Rare compleet opgesplitst is in bovenstaande bedrijven, wat dus niet zo is.

Nu heb ik zelf Grabbed nog niet gespeeld, maar omdat IGN een 7 geeft er van uit te gaan dat Rare niks meer kan is een beetje kort door de bocht. Ik moet eerlijk toegeven dat ik Grabbed ook niet de meest aansprekende titel vind van Rare, maar om nou te zeggen dat ze bij Rare er niks van kunnen, neuh.

SFA is trouwens een slecht voorbeeld, want die game is nog harder gerushed dan Halo als je het mij vraagt.
Mwoah gerusht? Die game is in totaal iets van 4 jaar in development geweest. Eerst voor de N64 daarna voor de GC.

Nintendo zag geen heil meer in Rare omdat Rare er te lang over deed voordat een spel klaar was.

btw: ik bedoelde ook niet dat er gigantisch veel mensen weg zijn gegaan maar wel aardig wat belangerijke mensen en ik denk toch dat dat Rare verzwakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Ik heb gisteren ook Fifa 2004 even uitgeprobeerd ik schrok meteen toen ik de nederlandse competitie openen je ziet als eerste ADO den haag :) voor de rest vind ik de game niet zo bijzonder (geef mij ISS maar) viel me trouwens op dat ie af en toe een beetje hapert als er veel op het scherm gebeurt...

Top spin heb ik ook nog even gespeeld: Het is een leuk spel ik vind alleen de camera standpunten wat minder maar voor de rest is ie wel goed te doen(al denk ik dat ik virtua tennis leuker blijf vinden...)

En SSX 3 heb ik ook effe uitgetest die begint wel leuk met een THX trailer this game is thx certified!! :) speelt in principe een beetje hetzelfde als SSX tricky (die ik overigens leuker vond dan Amped)

Vanavond Grabbed by the ghoulies en the turltles eens uitproberen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

AudiRS4 schreef op 23 oktober 2003 @ 12:12:
[...]

hoeveel mensen zullen er bij rare werken? een stuk of 50?

Als er dan 10 weggaan, is dat toch 1/5 = 20% en das toch een flinke knouw.

Het lijkt wel alsof -juist- die mensen die juist het magische van de rare games maakte, allemaal naar Free Radical Design zijn gegaan, aangezien, TimeSplitters 2 echt weer een supergame is (doet veel denken aan GE en PD _/-\o_ )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 23 oktober 2003 @ 12:29:
[...]

Het lijkt wel alsof -juist- die mensen die juist het magische van de rare games maakte, allemaal naar Free Radical Design zijn gegaan, aangezien, TimeSplitters 2 echt weer een supergame is (doet veel denken aan GE en PD _/-\o_ )
Volgens mij zijn dat de mensen achter Goldeneye die nu bij Free Radical zitten. Ook 1 van de belangerijke mensen achter Perfect Dark zit nu bij Zoonami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 23 October 2003 @ 12:23:
[...]

Mwoah gerusht? Die game is in totaal iets van 4 jaar in development geweest. Eerst voor de N64 daarna voor de GC.

Nintendo zag geen heil meer in Rare omdat Rare er te lang over deed voordat een spel klaar was.

btw: ik bedoelde ook niet dat er gigantisch veel mensen weg zijn gegaan maar wel aardig wat belangerijke mensen en ik denk toch dat dat Rare verzwakt heeft.
In die 4 jaar is de er toch redelijk wat veranderd aan het concept, en pas de laatste 1,5 jaar is het in de vorm zoals het nu is ontwikkeld. En de game was nog lang niet af toen Rare wist dat ze wel eens buitenschopt gingen worden (remember die kerstpostcard met al die consoles onder de boom :)). Ik denk dus dat je wel met zekerheid kan zeggen dat ze het laatste deel van de ontwikkeling in sneltreinvaart gedaan hebben, met het oog dat ze hierna zich op een andere console moesten gaan richten. Ikzelf heb SFA maar 2 keer gespeeld, maar vond de gameplay erg herhalend en op sommige momenten zelfs saai. En dat ligt echt niet aan verlies van talent oid, maar puur haastwerk. Zelfde effect heb je bij Halo, ze moesten de releasedatum halen, en dus zijn er om de levensduur te verlengen van die herhalende binnenlevels in gekomen.

En wat betreft belangrijkste mensen, de mensen met die bij Rare de lijnen uitzetten zijn allemaal gebleven, alleen de producent van Perfect Dark is naar Free Radical gegaan, en de rest zijn allemaal technische mensen zoals programmeurs ed. (ook belangrijk hoor, vergis je daar niet in). Tim en Chris Stamper staan nog steeds aan het roer van Rare, dus de visie is gewaarborgd, en daar gaat het in mijn ogen in de eerste plaats om.
TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 12:29:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel mensen er bij Rare werken, wel dat er 10 weggegaan zijn. Het is wel zo dat sinds ze onder de Microsoft Game Studios paraplu vallen, ze nogal wat meer resources hebben.

Maargoed, noem naast Timesplitters 2 dan nog eens een game die door ex-rare mensen is gemaakt, kan er zo snel niet opkomen. Timesplitters 2 is zeker een goede shooter, maar de producent is dan ook dezelfde als die van Perfect Dark.

Maargoed, ik denk dat we eerst eens moeten afwachten totdat we zelf eens een Rare game op de Xbox in onze handen hebben, want afgaan op IGN is wel het slechtste wat je kunt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maar vergis je niet Nintendo heeft ze niet voor niets laten gaan.

Als Nintendo echt nog vertrouwen enz had gehad in Rare dan hadden ze het bedrijf wel compleet gekocht. En volgens mij zat het kwa funding voor Rare bij Nintendo ook wel goed alleen vond Nintendo de ontwikkeling te langzaam.

Maar ach ik ben wel benieuwt naar Kameo bijv dat lijkt mij best een gaaf spelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 23 oktober 2003 @ 13:08:
Maar vergis je niet Nintendo heeft ze niet voor niets laten gaan.

Als Nintendo echt nog vertrouwen enz had gehad in Rare dan hadden ze het bedrijf wel compleet gekocht. En volgens mij zat het kwa funding voor Rare bij Nintendo ook wel goed alleen vond Nintendo de ontwikkeling te langzaam.

Maar ach ik ben wel benieuwt naar Kameo bijv dat lijkt mij best een gaaf spelletje. :)
Dat is waar jah. Hoewel het waarschijnlijk wel nooit duidelijk zal worden waarom Nintendo Rare heeft laten gaan. Ik bedoel, tijdens de N64 periode was Rare samen met Nintendo de enige die een beetje kwaliteit kon leveren. In principe is Rare de redding voor de N64 geweest, en omdat dan te belonen met het verkopen van je belang is natuurlijk niet zonder reden

Wat betreft resources, dat is natuurlijk niet alleen geld, maar ook technologie ed. Daar zijn hele mooi interviews over te lezen waarin je mooi de verschillen kunt zien (alhoewel die mij niet helemaal subjectief lijken).

Maar ach, ookal zou Rare floppen, dan heeft alleen Microsoft daar last van, en wij als gamers hebben genoeg games om ons mee uit te leven. Als Rare moet goede games komt is dat alleen maar een pluspunt, en andersom het is het niet echt een verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd het is alleen al de naam Rare die de Xbox goed kon gebruiken. :) De makers van DKC, Perfect Dark, Goldeneye enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Een aantal games waarvan er weer wat nieuwe screenshots of info is uitgegeven :

Flat Out

Legacy of Kain: Defiance

Sega GT Online

Koa The Kangaroo: Round 2

Deus Ex: Invisible War
schnumi schreef op 23 oktober 2003 @ 13:19:
Idd het is alleen al de naam Rare die de Xbox goed kon gebruiken. :) De makers van DKC, Perfect Dark, Goldeneye enz.
Yup, een bekende naam als Rare heeft er denk ik wel voor gezorgd dat meer mensen een Xbox een overweging waard vonden. En dat alleen zorgt natuurlijk al voor meer verkopen, zonder dat Rare ook maar één game heeft gemaakt voor de Xbox.

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 23-10-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whehe, is dit een vervolg op dat dreamcast/pc spel dat nooit in europa uitgekomen is (althans, kheb het hier nog nooit gezien :P )?
Lijkt een soort Crash Bandicoot/Ty the Tasmanian Tiger mix, kan leuk worden :D
Ik vind het alleen vervelend dat die figuur zo dicht op de camera staat, dat vind ik meestal een beetje onprettig eik..

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ok mijn ervaringen dan maar eens.
Fifa 2k4. wennen aan besturing en inderdaad af en toe flinke lijkt wel framedrops.
je kunt nu weer wat trucjes, je kunt nu de bal afschermen van de tegenstander door je rug in hem te zetten, je kunt beter vrije trappen en corners nemen, je kutn nu lekker chaos maken in starschop gebied als je ene corner neemt (trekken/duwen etcetera)
al met al een beter game dan 2k3 in mijn opinie, alleen jammer dat het af en toe lijkt of de engine de polys niet meer kan behappen.

ssx3 omg, deze game is goed! Goede fijne besturing maar je gaat toch nog redleijk vaak op je smoel als je niet oplet enzo. lekker snel, vooral als je je boarder een beetje hebt geupgrade. De trucs zijn retegaaf, ook speedboosts en wete ik veel wat nog niet meer.
Als je met 100km/u een richel afsrpingt, waar vuurwerk wordt ontstoken, die uit elkaar knalt boven je hoofd terwijl de sunflare je in de ogen schijnt en je zover kan kijken als je wilt terwijl je door wat opgebroken "mistige" wolken heen springt 30 meter naar beneden, valt de mond meerdere malen open! (wel met een rgb 82cm 100hz flatscreen)

- heel af en toe framedropje. niet hinderlijk. soms last van kleine clipping probleempjes.
Al met al een 9,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 23 October 2003 @ 15:29:
[...]

Whehe, is dit een vervolg op dat dreamcast/pc spel dat nooit in europa uitgekomen is (althans, kheb het hier nog nooit gezien :P )?
Lijkt een soort Crash Bandicoot/Ty the Tasmanian Tiger mix, kan leuk worden :D
Ik vind het alleen vervelend dat die figuur zo dicht op de camera staat, dat vind ik meestal een beetje onprettig eik..
Het eerste deel is ook op de Xbox uitgekomen, maar dat heeft volgens mij niemand geweten. Was ook niet 's werelds beste game hoor, scoort gemiddeld een 6,5 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Echt waar? :D Mja, moet ik eens uit/opzoeken dan, ik kende het alleen van het feit dat ik het nog nooit in de winkel had gezien, maar wel had gelezen dat het voor de dreamcast en pc zou komen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 23 October 2003 @ 15:51:
Echt waar? :D Mja, moet ik eens uit/opzoeken dan, ik kende het alleen van het feit dat ik het nog nooit in de winkel had gezien, maar wel had gelezen dat het voor de dreamcast en pc zou komen :)
Ik denk dat ik een vroege versie van Alzheimer te pakken heb, want na even gegoogled te hebben bleek hij er niet te zijn voor Xbox. Wat ik nu denk is dat ik Koa verward heb met Zapper. Snappen doe ik het niet, was echt overtuigd dat Koa op de Xbox te vinden was... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

OcNewB schreef op 23 October 2003 @ 15:32:
Ok mijn ervaringen dan maar eens.
Fifa 2k4. wennen aan besturing en inderdaad af en toe flinke lijkt wel framedrops.
je kunt nu weer wat trucjes, je kunt nu de bal afschermen van de tegenstander door je rug in hem te zetten, je kunt beter vrije trappen en corners nemen, je kutn nu lekker chaos maken in starschop gebied als je ene corner neemt (trekken/duwen etcetera)
al met al een beter game dan 2k3 in mijn opinie, alleen jammer dat het af en toe lijkt of de engine de polys niet meer kan behappen.

ssx3 omg, deze game is goed! Goede fijne besturing maar je gaat toch nog redleijk vaak op je smoel als je niet oplet enzo. lekker snel, vooral als je je boarder een beetje hebt geupgrade. De trucs zijn retegaaf, ook speedboosts en wete ik veel wat nog niet meer.
Als je met 100km/u een richel afsrpingt, waar vuurwerk wordt ontstoken, die uit elkaar knalt boven je hoofd terwijl de sunflare je in de ogen schijnt en je zover kan kijken als je wilt terwijl je door wat opgebroken "mistige" wolken heen springt 30 meter naar beneden, valt de mond meerdere malen open! (wel met een rgb 82cm 100hz flatscreen)

- heel af en toe framedropje. niet hinderlijk. soms last van kleine clipping probleempjes.
Al met al een 9,5
hoe gooi je met ssx3 de trukendoos open.

mijn mond valt ook wel open !! (1,4 x 2,5 m^2 beamer projectie met Digitaal geluid op mijn 5 B&W tjes en mijn Kef Sub) ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
[quote]ratsja schreef op 24 oktober 2003 @ 11:54:
[...]

mijn mond valt ook wel open !! (1,4 x 2,5 m^2 beamer projectie met Digitaal geluid op mijn 5 B&W tjes en mijn Kef Sub) ghehe[/qu

Net voordat je van een schans afgaat houd je even de spring knop in. Als je dan eenmaal in de luckt bent druk je op alle overige knoppen terwijl je richting geeft met de 4punts toets. Dus je pakt dan bijvoorbeeld je bord vast terwijl je de knop naar beneden drukt. Je maakt dan een salto achterover. Je kunt ook uber tricks maken, dan houd je de linkertrekker in en druk je op geel of rood (staat aangegeven)
Succes. Er is natuurlijk nog veel meer maar ja ik wete ook nog lamg niet alles. Ik ben nu op peak 2 en op peak 1 heb ik alles klaar.
Wat een bruut spel. Ik denk eigenlijk niet dat amped 2 hier nog iets bovenop kan doen. Misschien iets meer realisme maar dit is te cool! (sneuw buiten en op mijn tv whohoo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Koeeeeel :D Leuke trailer van The Hobbit! :)

Ik dacht dat deze op cube en pc zou uitkomen eik? Maarja, is dan ook wel logisch dat het ook voor de xbox komt :D en ps2? :P
Maar ik denk dat ik de xbox versie haal, altijd wel prettig geluid en beste framerate enzo en dit soort spellen is fijne op de tv dan pc imo :)

De koele trailer in .mov
De koele trailer in .wmv

Mb of 9 beiden :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
We hebben er lang genoeg op moeten wachten, maar eindelijk is het zoete moment aangebroken. Per direct kunnen Xbox Live-ers met de content download feature in Midtown Madness 3's Xbox Live menu een viertal nieuwe bolides voor hun online rijplezier downloaden. De Thrasher, de Ambassador, de Shopper en de originele R4000.

Voor de vele mensen die nog menig maal per week een potje Capture the Gold, Tag, Stayaway, Checkpoint of andere races rijden, is het nu mogelijk om de bovengenoemde machines te downloaden. Dit is echter niet alles. Ook een kleine patch, waarmee de roemruchte soundtrack bug gefixed wordt zal zichzelf instaleren bij het opstarten van Xbox Live in Midtown Madness 3.

In de toekomst (lees: enkele weken) zullen de jongens bij Digital Illusions met nog een paar nieuwe download-packs komen zo maakte Microsoft vandaag bekend. Zo zal de eerstvolgende download 10 nieuwe Blitz en 10 nieuwe Checkpoint races bevatten in Washington. Hierna komen weer een paar nieuwe auto's aan de beurt (de Furious, de Carica en de Lastkraftwagen) en dan weer 10 Blitz en Checkpoint races voor Parijs.

Voorlopig moeten we het echter met de vier nieuwe auto's doen in het eerste downloadable content pakket. Waar wacht je nog op? Stop je Midtown Madness 3 DVD in je Xbox, log jezelf in en download die hap!
Pff, ik moet volgens mij die update voor Live nog downloaden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 24 October 2003 @ 17:04:
[...]
Pff, ik moet volgens mij die update voor Live nog downloaden... :P
Tja, ik heb nog niet eens Live :/ Ik wacht nog steeds op die Live-tegoed kaart zeg maar :P Maar als die uit is, dan speelt niemand MM3 meer online, dus dan heb ik er waarschijnlijk niet zo veel aan, das nou jammer :|

En die quote van Halo is wel koel he? :D
Ik vond em erg droog ieg ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 16:00:
Koeeeeel :D Leuke trailer van The Hobbit! :)
Hey dat ziet er inderdaad leuk uit. Deze titel ga ik eens even in de gaten houden. :)

Xbox US release 11 november, UK release 28 november.

Op de officiële website is trouwens een demo te downloaden!

[ Voor 6% gewijzigd door Maniakje op 24-10-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 19:04:
[...]

Tja, ik heb nog niet eens Live :/ Ik wacht nog steeds op die Live-tegoed kaart zeg maar :P Maar als die uit is, dan speelt niemand MM3 meer online, dus dan heb ik er waarschijnlijk niet zo veel aan, das nou jammer :|

En die quote van Halo is wel koel he? :D
Ik vond em erg droog ieg ;)
Binnenkort ga ik over op fatsoenlijk ADSL, dan kan ik eindelijk eens 'echt' live spelen. Nu is het echt minder, want een avondje Live'en kost al snel een MB of 200, en ik kan maar 2500 mb per maand (leve Zeelandnet), maargoed, dat is binnenkort anders.

En die quote, jah, hij blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maniakje schreef op 24 October 2003 @ 19:40:
[...]
Hey dat ziet er inderdaad leuk uit. Deze titel ga ik eens even in de gaten houden. :)

Xbox US release 11 november, UK release 28 november.

Op de officiële website is trouwens een demo te downloaden!
Woei! :D Dat wist ik niet :) Nu aant halen, maar de server daar is niet je van het :P

Ik zou wel redelijk kunnen Liven, 1.5mbit en FUP, maarja, geen live 8)7
En ook geen Live spellen, maarja, dat komt dus doordat ik geen Live heb ;)
Maar er zijn niet echt must-have Live-spellen eik, das wel jammer.. als Halo nu Live was geweest! :D Ik denk dat er dan best wat servers zouden zijn.. (ja, t kan wel online weet ik, maar das weer gedoe :P )

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 20:13:
[...]

Woei! :D Dat wist ik niet :) Nu aant halen, maar de server daar is niet je van het :P

Ik zou wel redelijk kunnen Liven, 1.5mbit en FUP, maarja, geen live 8)7
En ook geen Live spellen, maarja, dat komt dus doordat ik geen Live heb ;)
Maar er zijn niet echt must-have Live-spellen eik, das wel jammer.. als Halo nu Live was geweest! :D Ik denk dat er dan best wat servers zouden zijn.. (ja, t kan wel online weet ik, maar das weer gedoe :P )
Wat er aan komt is eigenlijk allemaal must have :D
PGR2, Top Spin, XIII, Halo 2 , allemaal Live enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, maar XIII is er ook voor de pc, Top Spin.... (laten we het er op houden dat ik sport haat :+ ) en PGR2 is me prob wat te pittig :+

Halo2, kijk, NU zijn we aant praten :Y)

Ik voorzie gevechten van GoTters van 8 tegen 8 op Blood Gulch 2 (die 2 keer zo groot is en waar snipers spontaan dood neervallen :P ) met extreem snelle 2-mans wagentjes... :D

Nja, t zal allicht anders worden, maar ik heb er zin in :+
Nu maar hopen dat die tegoed kaarten snel komen :X

En de nick die ik wil is dan prob al weg :o (Of kan je dezelfde nick als iemand anders hebben?)

//Wat me ook wel koel lijkt is de nieuwe THPS Live :D

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 24-10-2003 20:22 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 20:19:
Mjah, maar XIII is er ook voor de pc, Top Spin.... (laten we het er op houden dat ik sport haat :+ ) en PGR2 is me prob wat te pittig :+

Halo2, kijk, NU zijn we aant praten :Y)

Ik voorzie gevechten van GoTters van 8 tegen 8 op Blood Gulch 2 (die 2 keer zo groot is en waar snipers spontaan dood neervallen :P ) met extreem snelle 2-mans wagentjes... :D

Nja, t zal allicht anders worden, maar ik heb er zin in :+
Nu maar hopen dat die tegoed kaarten snel komen :X

En de nick die ik wil is dan prob al weg :o (Of kan je dezelfde nick als iemand anders hebben?)

//Wat me ook wel koel lijkt is de nieuwe THPS Live :D
In mijn oor is periode maart-juli 2004 gefluisterd wat betreft 'tegoedkaarten'...

Amped 2 wordt ook Live, dat lijkt me ook über, net als Splinter Cell 2 met Co-op via Live. En zeker ook Halo 2.... oooooh... dat wordt echt zo strak 8)... Maar persoonlijk is Top Spin ook al een droom die uitkomt wat Live betreft, en ik zal PGR2 ook helemaal dood spelen, weet dat nu al (al mijn droomauto's op één na zitten erin).

Hmmz, ik voorzie goede tijden voor Live ( wat te denken van Rainbom Six 3, Pro Race Driver 2 of de Xbox versie Thief op Live ) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maart-Juli 2004 :/ Hoe kunnen ze! :/ Dan kan je al langer dan een jaar Liven hier en dan mag arme * Okyah eindelijk eens :/
Nooooouuu.. Leven is niet eerlijk :o
Mij lijkt voornamelijk Halo2 leuk Live.. de rest van de titels die je noemt doen mij neit kwijlen :P
Thief is niet echt mp-materiaal imo, Driver 2 kon nog wel eens koel worden.. Maar ze hadden die GTA pack gewoon Live moeten maken :o Dat zou koel zijn :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 20:30:
Maart-Juli 2004 :/ Hoe kunnen ze! :/ Dan kan je al langer dan een jaar Liven hier en dan mag arme * Okyah eindelijk eens :/
Nooooouuu.. Leven is niet eerlijk :o
Mij lijkt voornamelijk Halo2 leuk Live.. de rest van de titels die je noemt doen mij neit kwijlen :P
Thief is niet echt mp-materiaal imo, Driver 2 kon nog wel eens koel worden.. Maar ze hadden die GTA pack gewoon Live moeten maken :o Dat zou koel zijn :D
Ze wilden wel, maar dan moesten ze de releasedatum uitstellen en dat zou marketing technisch niet uitkomen, jammergenoeg.

Thief lijkt me nou juist wel strak, puur alleen al om de sfeer die deze game heeft. En Driver 3 is nog niks over bekend of die Live gaat of niet, hoop het wel natuurlijk.

Maar inderdaad, Halo 2 gaat zwaar de kar trekken. En mocht dan ooit in mijn leven Perfect Dark Zero komen, dan gaat die ook Live. *hoop hoop*

// ken je niemand met een CC ? Je kunt per CC meerdere account hebben hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 24-10-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whaha :D Dit was me nog neit opgevallen, maar aan het end van het filmpje van the hobbit zie je dat het komt voor xbox, cube, ps2 (allemaal hetzelfde spel) GBA (zal wel anders zijn :+ ) en de PS1? 8)7 Wat gaan ze daar dan mee doen, dat spel draait ECHT niet op een PS1 toch :? Of doen ze dat PS teken er ook altijd bij als het voor de ps2 is?

Maar ik heb de demo binnen > speeltijd! :D

//Ok, eerste impressie... Ik ga niet de PC-versie kopen, want ik erger me er aan dat je met de muis niet naar boven en beneden kan kijken :+ Nu is dat geen ramp voor het spel, maar wel vervelend als je 3rd person spellen als Alice, Max Payne 1 en 2 op de PC gewend bent :+
Grafisch ziet het er ook maar matig uit vergeleken met het filmpje :? Of ben ik gewoon een beetje gek :P
Verder vind ik het vreemd dat er geen duidelijk combo-systeem in het zwaardvechten zit, zoals bij Zelda. Maarja, even afwachten tot de reviews van de console versies binnenkomen en dan zien we wel verder ;)

//Ook vaag verschil in screenshots die verkrijgbaar zijn :?
Afbeeldingslocatie: http://www.sierra.com/resource/dynfile/screenshot/large/si_hobbit_ss02.jpgZo ziet het er bij mij dus NIET uit :P
Afbeeldingslocatie: http://www.sierra.com/resource/dynfile/screenshot/large/si_hobbit_ss10.jpgZo ziet her er dus bij mij wel uit :P

[ Voor 59% gewijzigd door Okyah op 24-10-2003 22:40 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 24 October 2003 @ 22:19:
Whaha :D Dit was me nog neit opgevallen, maar aan het end van het filmpje van the hobbit zie je dat het komt voor xbox, cube, ps2 (allemaal hetzelfde spel) GBA (zal wel anders zijn :+ ) en de PS1? 8)7 Wat gaan ze daar dan mee doen, dat spel draait ECHT niet op een PS1 toch :? Of doen ze dat PS teken er ook altijd bij als het voor de ps2 is?
Het 'oude' logo met de toevoeging Playstation 2 wordt gevoerd als officieel Playstation 2 logo.

// wat betreft de screenshots, verschil in PC/console versie ?

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 24-10-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dit zijn allebei screens van de xbox-versie gek genoeg..
En op de pc ziet het er dus MINDER uit dan de op de pics voor de xbox :D

Als je de demo afsluit zie je btw dat het idd voor de cube, ps2, xbox en gba is en dan kan je naar de sites van de verschillende versies :)

http://www.sierra.com/product.do?gamePlatformId=358 voor xbox site

Oh, ik zie al bij de cube versie dat ze dezelfde shots gebruiken 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 24-10-2003 22:47 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

[quote]OcNewB schreef op 24 October 2003 @ 14:23:
ratsja schreef op 24 oktober 2003 @ 11:54:
[...]

mijn mond valt ook wel open !! (1,4 x 2,5 m^2 beamer projectie met Digitaal geluid op mijn 5 B&W tjes en mijn Kef Sub) ghehe[/qu

Net voordat je van een schans afgaat houd je even de spring knop in. Als je dan eenmaal in de luckt bent druk je op alle overige knoppen terwijl je richting geeft met de 4punts toets. Dus je pakt dan bijvoorbeeld je bord vast terwijl je de knop naar beneden drukt. Je maakt dan een salto achterover. Je kunt ook uber tricks maken, dan houd je de linkertrekker in en druk je op geel of rood (staat aangegeven)
Succes. Er is natuurlijk nog veel meer maar ja ik wete ook nog lamg niet alles. Ik ben nu op peak 2 en op peak 1 heb ik alles klaar.
Wat een bruut spel. Ik denk eigenlijk niet dat amped 2 hier nog iets bovenop kan doen. Misschien iets meer realisme maar dit is te cool! (sneuw buiten en op mijn tv whohoo)
vet ga ik proberen, is de dvd versie veeeeeeeeeel beter als de rip ?
of mis ik niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Waarom brengen ze nu geen demos uit voor de xbox online :?
Bij OXM krijg je wel demodiscs, dus die demos bestaan wel. Waarom zouden ze dan niet gewoon ook demos online uit brengen :? Ik wil bijv. sommige spellen misschien wel kopen, maar eerst proberen. Waarom geven ze ons die mogelijkheid dan niet?

Net btw een trailer van THPS:U gekeken.... Can you say GTA3 meets THPS4? >:) Dat zag er wel heel koel uit, hoor :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=131

lees en oordeel zelf helaas heb ik al rainbow six 3 limited edition (met headset >:) ) bestelt en topspin dus zit aan budget maar hij komt er zeker bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
IGn gaf een 9.2, Gamespot een 8,9, en de nu weer een 9.5 erbij. Gaat lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik heb net ook eens even PGR2 goed bekeken maar damn wat een gave game. :9~

De graphics alleen al zijn fantastisch. :) Hopelijk komt mijn loonstrookje gauw dan staat er binnenkort ook hier een Xbox naast mijn cube te draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 26 October 2003 @ 11:17:
Trouwens ik heb net ook eens even PGR2 goed bekeken maar damn wat een gave game. :9~

De graphics alleen al zijn fantastisch. :) Hopelijk komt mijn loonstrookje gauw dan staat er binnenkort ook hier een Xbox naast mijn cube te draaien. :)
De demo die bij de OXM zat moet al echt enorm vet zijn. Iedereen is te spreken over de verbeteringen, en grafisch moet het echt fenomenaal zijn. Ik ben nu hard opzoek naar die demo, maar de OXM ligt hier altijd zo'n 2 weken later in de winkel :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 24 October 2003 @ 20:34:
[...]

Ze wilden wel, maar dan moesten ze de releasedatum uitstellen en dat zou marketing technisch niet uitkomen, jammergenoeg.
De Live-support zouden ze wel hebben laten liggen voor GTA 4 ofzo.
// ken je niemand met een CC ? Je kunt per CC meerdere account hebben hoor.
Yepz, op de CC van me ouders lopen 3(!) Live-accounts. No problemo!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dixons momenteel een geweldige aanbieding :)

Xbox
1 s-controller
Midtown Madness 3
Halo
Amped
Munch Odessey
2 maanden live

Alles samen voor 219€

Damn dudes, dit is imho een buitenkansje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wat ik een beetje jammer vind van Voodoo Vince is dat je maar 1 save game kan hebben. Dacht begin een nieuwe game en dan ben je meteen die oude kwijt. Beetje jammer.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Muppet schreef op 28 October 2003 @ 13:02:
Wat ik een beetje jammer vind van Voodoo Vince is dat je maar 1 save game kan hebben. Dacht begin een nieuwe game en dan ben je meteen die oude kwijt. Beetje jammer.
Serieus? :o Das wel minder.. Ik ben hier niet de enige die het zou willen spelen. Maar dat kan dan niet. Das een reden om het niet te kopen imo, het kan toch bijna niet dat het niet kan.. :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 28 oktober 2003 @ 14:30:
[...]

Serieus? :o Das wel minder.. Ik ben hier niet de enige die het zou willen spelen. Maar dat kan dan niet. Das een reden om het niet te kopen imo, het kan toch bijna niet dat het niet kan.. :/
Dat wordt kopieren naar Memorycard dan als je meerdere saves wilt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En dat heb ik weer niet en ik ga niet 30 eypo extra uitgeven om 1 spel te kunnen spelen! :P
Zou toch een beetje erg zijn? 90 eypo voor 1 spel 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 28 October 2003 @ 16:08:
En dat heb ik weer niet en ik ga niet 30 eypo extra uitgeven om 1 spel te kunnen spelen! :P
Zou toch een beetje erg zijn? 90 eypo voor 1 spel 8)7
Er zijn mensen die er 200 voor geven als er een leuke controller bij zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Muppet schreef op 28 October 2003 @ 13:02:
*** Even iedereen gerust stellen: ***
Wat Muppet zegt klopt niet. Je kunt zoveel savegames maken als je wilt. :*)

Muppet, jij probeert vast en zeker verder te gaan via 'continue game'. Dan gaat ie verder met de laatste (=nieuwste) savegame. In jouw geval dus je 'new game'. Maar druk eens een paar keer naar rechts in het hoofdmenu, tot je 'load game' ziet staan. Wedden dat je daar wel al je saves ziet? 8)

Mijn zusje en ik spelen allebei Voodoo Vince op de Xbox, en hebben allebei onze eigen savegame. Is geen probleem bij het spel hoor. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Maniakje op 28-10-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Maniakje schreef op 28 October 2003 @ 16:36:
[...]

*** Even iedereen gerust stellen: ***
Wat Muppet zegt klopt niet. Je kunt zoveel savegames maken als je wilt. :*)

Muppet, jij probeert vast en zeker verder te gaan via 'continue game'. Dan gaat ie verder met de laatste (=nieuwste) savegame. In jouw geval dus je 'new game'. Maar druk eens een paar keer naar rechts in het hoofdmenu, tot je 'load game' ziet staan. Wedden dat je daar wel al je saves ziet? 8)

Mijn zusje en ik spelen allebei Voodoo Vince op de Xbox, en hebben allebei onze eigen savegame. Is geen probleem bij het spel hoor. :)
Ik dacht ook al dat ie iets over het hoofd had gezien. Het kan toch gewoon niet dat zo'n optie er niet in zit. |:(

Ik vind bijvoorbeeld wel dat bij MotoGP het saven naar de memcard vanuit het dashboard wel kut gaat. Ik had een maat van mij mijn memcard gegeven zodat hij zijn vrijgereden tracks op mijn memcard zette, en dat ik daarmee weer kon racen op mijn Xbox. Dikke kut, drie whiskey want het werkt niet.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Dat is dan ook wel normaal vind ik tegenwoordig, meer als één savegame :)

Trouwens, weet niet of er nog meer mensen zijn die de PU lezen, maar daar kon je dus in lezen dat EA de prestaties van Xbox Live boven verwachting vind en bereidt is om te onderhandelen over EA games op Live.

Goed nieuws, al was het maar om de vele sportgames die erom vragen om via Live gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

AudiRS4 schreef op 28 October 2003 @ 16:58:
Trouwens, weet niet of er nog meer mensen zijn die de PU lezen, maar daar kon je dus in lezen dat EA de prestaties van Xbox Live boven verwachting vind en bereidt is om te onderhandelen over EA games op Live.
Vrij vertaald:
in tegenstelling tot wat ze eerst dachten zien ze nu in dat er toch echt wel dikke $$ te verdienen valt met live games

:Z

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
AudiRS4 schreef op 28 oktober 2003 @ 16:58:

Goed nieuws, al was het maar om de vele sportgames die erom vragen om via Live gespeeld te worden.
Eerst zien, dan geloven. Maar 't zou wel mooi zijn. :)

En nog even over zo'n memcard: ik kan de saves van DOA3 en DOAX helemaal niet op mijn memcard kopieren. Die hebben zeg maar alleen maar een 'directory', waar je dan niet in kunt gaan om de individuele saves te kopieren. En een hele directory kun je niet kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
[quote]ratsja schreef op 24 oktober 2003 @ 23:15:
OcNewB schreef op 24 October 2003 @ 14:23:

[...]

vet ga ik proberen, is de dvd versie veeeeeeeeeel beter als de rip ?
of mis ik niks ?
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Maniakje schreef op 28 oktober 2003 @ 19:18:
[...]
Eerst zien, dan geloven. Maar 't zou wel mooi zijn. :)

En nog even over zo'n memcard: ik kan de saves van DOA3 en DOAX helemaal niet op mijn memcard kopieren. Die hebben zeg maar alleen maar een 'directory', waar je dan niet in kunt gaan om de individuele saves te kopieren. En een hele directory kun je niet kopieren.
Zo is dat dus ook met de MotoGP1 Demo en het volledige MotoGP. Best wel vet irri dus...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou het kwam omdat ik new game had gedaan er daarna bij Load game mijn nergens meer terug kon vinden.

Zal zo nog eens kijken voor de zekerheid :D

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.