elves als gondor? bedoel je dan via die special power of wat?
Ik kan echt nauwelijks wat met Gondor, ik gebruik archers tegen grote units of om ergens stand te houden, kan met Gondor ook. Maar als er dan een overmacht aan orcs e.d. aankomt heb ik units nodig die daar snel overheen walsen. Rohan heeft de Rohirrim die over 10 batallions achter mekaar heen rijden zonder 1 poppeke kwijt te zijn (voorste mannetjes zijn dan om en nabij de 1/2 health)
Gondor heeft Gondor Knights die na 2 batallions al bijna dood zijn. Dus dan lopen mn archers ineens veel te veel gevaar en gaat het ineens allemaal heel snel fout
Isengard en Mordor heb ik allebei nog maar 1 keer gespeeld eigenlijk, ik zoek het niet om een nieuwe campaign te beginnen en met skirmish heb je minder en niet-geupgrade units
Oh, en zo heel knap is het niet, want zoals ik al zei vereist het wel dat je hoog-gerankte archers hebt. In Nurn had ik Rank 6 Elven warriors die met zn 25en ergens stonden. Die konden attack waves van 11 batallions orcs/orc archers overleven en dan valt de laatste net bij hun voetjes dood neer, dus bij 12 lopen ze pas echt damage op.
In Ruhn: had ik Rank 10 elves/rohirrim. Die kun je met zn 15en ergens neerzetten en houden vrolijk zonder problemen stand tegen 5 Ruhn Soldier batallions + 3 van die spear-smijters. Da's wederom niet knap van mij, da's gewoon hoe sterk ze zijn

Als de vijand een gaatje in de aanval laat loop je telkens ff iets verder tot je weer nieuwe ventjes/wegen tegenkomt en die knal je dan weer neer.
Als je een katapult tegen je hebt moet je als de sodemieter wat rohirrim erbij hebben (ik splits ze meestal op in 2 groepen van 10 op 2 centrale plekken die backup vormen voor dat soort problemen en 1 van 10 die ik kan gebruiken om op te rukken samen met mn heroes).
Ik moet er ook bij zeggen dat ik dit op EASY speel

Dat zal prolly ook wat uitmaken in hoe knap het wel niet is, ahem
[
Voor 42% gewijzigd door
GTOfire op 21-12-2004 20:44
]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED